بازدید 66078
هزار و هشتصد و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد نماینده مجلس: چه جوابی برای مردم داریم؟/دلایل حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا از زبان زاکانی/طعنه عباس عبدی به سخنگوی شورای نگهبان/احتمال شکایت برخی نمایندگان از ذوالنور

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فرمانده بسیج: در کشور ما آزادی وجود دارد/باهنر: پیوند پایداری‌ها و احمدی‌نژاد بعید است/حمله سایت اصولگرا به محمودصادقی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 18 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
انتقاد رئیسی از شیوه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به حوادث پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور گفت: اصل این طرح، مبنای کاملا قانونی دارد و در قانون برنامه ششم توسعه و همچنین سیاست‌های کلی نظام مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام بر آن تأکید شده است. البته این طرح باید در پنج سال گذشته متناوب توسط دولت انجام می‌شد. بر همین اساس طرحی را دولت پیشنهاد کرد که بحث‌های کارشناسی مختلفی درباره آن مطرح بود و نهایتا تصمیم بر این شد که اقداماتی طبق پیشنهاد و طرح دولت انجام شود.
 
ربیعی: مشکل اینترنت امروز یا فردا رفع می‌شود

سخنگوی دولت گفت: استان‌هایی که مشکل امنیتی ندارند طی امروز و فردا مشکل اینترنت‌شان حل خواهد شد. علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز در بخشی از نشست خبری خود، درباره زمان اتصال دوباره اینترنت در کشور، اظهار داشت: استان‌هایی که مشکل امنیتی ندارند، طی امروز و فردا مشکل اینترنت‌شان حل خواهد شد.
 
انتقاد نماینده مجلس از نمایندگان: چه جوابی برای مردم داریم؟

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از موضوع جلسه علنی امروز و در دستور کار قرار گرفتن سؤال از وزیر کشاورزی انتقاد کرد و گفت: آیا مسائل جامعه و اصلاح قیمت بنزین مهم‌تر است یا یک سؤال صوری و قانع شدن از جواب وزیر؟ بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر اصلاح نرخ بنزین گفت: مسئولان باید بگویند کارشناسان طرح افزایش قیمت بنزین چه کسانی بوده‌اند؟ اگر نمایندگان مجلس کارشناس نیستند، چه کسانی کارشناسی می‌کنند؟ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ادامه داد: سه بار رأی استمزاجی مجلس «نه به افزایش قیمت در شرایط فعلی» بود. مجلس در کجای کار است؟ بالغ بر ۳۰۰-۴۰۰ تلفن از شهر شیراز و نقاط اطراف آن شهر داشتم. چگونه به مردم بگویم که بی‌اطلاع از افزایش قیمت بنزین هستم؟ چرا جلسه غیرعلنی دیروز مجلس، علنی نبود؟ پارسایی به موضوع جلسه علنی امروز مجلس که سؤال از وزیر جهاد کشاورزی بود انتقاد کرد و گفت: مسائل جامعه مهمتر است یا یک سؤال صوری و رضایت و اقناع به جواب وزیر؟ شما نمایندگان مردم هستید و باید پاسخگو باشید. وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که اولین شعارتان این بود که پرداخت یارانه عزت مردم را لگدمال می‌کند. کارشناس شما چه کسانی هستند؟ شما که از اصل ۵۹ قانون اساسی و رفراندوم حرف می‌زنید حداقل نظر دربان‌های در مجموعه‌تان را می‌پرسیدید تا متوجه شوید آیا به افزایش قیمت بنزین راضی هستند یا خیر؟ در بین افرادی که به شخصه نظرسنجی کردم حتی یک نفر هم حاضر به افزایش سه برابری قیمت بنزین به ازای دریافت ۳۰۰ هزار تومان نبود. این کارشناسی‌ها از کجا آمده است؟ پارسایی در ادامه با بیان اینکه «نظر کارشناسی وحی منزل نیست» از سران سه قوا خواست در صحن علنی مجلس حاضر شوند و در مورد کارشناسی طرح اصلاح قیمت بنزین و کارشناسان آن توضیح دهند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد اعتراضات روز‌های اخیر مردم به تحولات اقتصادی گفت: قبل از هر چیز باید توضیح دهیم چه راهکاری برای مردمی که در خیابان‌ها معترض هستند، داریم؟ چه راهکاری برای اعتراضات مدنی مردم تعریف کرده‌ایم؟ پارسایی با بیان اینکه «دولت پیش‌بینی اعتراضات را می‌کرد» گفت: هم اکنون جایگاه اعتراضات در قانون ما کجاست؟ بدون مدیریت و اجازه به اعتراض، مسیر را به جایی می‌بریم که افراد سودجو استفاده کنند و در کل به پای مردمی نوشته شود که حق اعتراض دارند. وی از رئیس قوه قضاییه خواست که حساب افراد سودجو را از معترضان جدا کنند. سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همچنین نسبت به تعطیلی هفته آینده مجلس انتقاد کرد و گفت: از نمایندگان می‌خواهم که تعطیلی هفته آینده را متوقف کنند. ما چه جوابی برای مردم داریم؟ طبق درخواست فراکسیون امید، وزرا باید به مجلس بیایند و در مورد تصمیمات اخیر توضیح دهند. از مردم شریف هم خواهش می‌کنم که به اموال عمومی آسیب نرسانند.
 
درخواست نماینده مجلس از مراجع تصمیم‌گیر درباره قطعی اینترنت

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس قطعی اینترنت را به عنوان هزینه ایجاد امنیت دانست و از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کرد که در اولین فرصت بعد از برقراری شرایط مد نظرشان اتصال اینترنت را برقرار کنند. محسن کوهکن در گفتگو با ایسنا درباره قطعی اینترنت در چند روز اخیر گفت: وقتی در محل کارتان ناامنی پیش می‌آید، اولویت اول ایجاد امنیت است که آن هم هزینه‌هایی دارد؛ لذا قطعی اخیر اینترنت هم هزینه ایجاد امنیت است، البته که می‌توان از مقامات مسئول درخواست کرد که در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مد نظرشان و برطرف شدن مشکلات احتمالی ارتباطات اینترنت را برقرار کنند. وی قطع اینترنت را کاری منطقی دانست که در همه دنیا هم انجام می‌شود و در این باره گفت: کشور همسایه‌مان عراق وقتی مشکل امنیتی پیش آمد اینترنت را قطع کرد، چون به همان میزان که ارتباطات اینترنتی و تکنولوژی برای خدمت کردن به مردم است آن‌هایی که به دنبال اقدام علیه منافع مردم هستند هم از اینترنت بهره می‌برند. این نماینده مجلس یادآور شد: ۴۰ سال پیش کسی نمی‌توانست یک حساب بانکی را خالی کند، اما الان هکر‌ها به دنبال خالی کردن حساب‌های بانکی هستند که برای این موارد هم پرونده‌های بسیاری در پلیس فتا تشکیل شده است. به همین دلیل در شرایط فعلی، قطعی اینترنت اجتناب‌ناپذیر بود و می‌توان آن را هزینه ایجاد امنیت دانست؛ کاری که دارای پشتوانه عقلانی و قانونی نیز هست. می‌توان از مراجع تصمیم‌گیر درخواست کنیم در اولین فرصت و بعد از ایجاد شرایط مورد نظر اتصال اینترنت را برقرار کنند؛ البته که تصمیم آن‌ها هم همین موضوع است.
 
دلایل حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا از زبان زاکانی

نماینده مجلس نهم گفت: باید دولت و مجلس به سمتی بروند که ثروت ملی را عادلانه بین همه تقسیم کنند؛ مانند طرحی که مجلس در گذشته داشت که در همین راستا بود. علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس و مدرس دانشگاه، با اشاره به سهمیه بندی بنزین و اتفاقات بعد از آن گفت: امروز کشور نیاز به حفظ آرامش دارد و در حین حفظ آرامش نیازمند به آگاهی پیرامون رخداد‌های اتفاق افتاده نیز وجود دارد، لذا هم باید دشمنان انقلاب را محکوم کرد و هم کسانی را که اموال عمومی و اموال مردم را تخریب می‌کنند و البته باید این کار را مذموم و جرم دانست. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا افزود: دلیل حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران قوا مشخص است، اصل اول این است که از یک به هم ریختگی در کشور و از خیانت به حفظ امنیت و استقلال کشور در تعارض با بدخواهی بیگانگان جلوگیری کنند، اصل دوم هم این است که به مسئولین اعتماد بدهند که اگر می‌خواهند کار اصلاحی کنند این کار را انجام دهند، زیرا کشور امروز نیازمند یک اصلاحات جدی و اساسی است. نکته سوم هم اینکه برای عمل کارشناسی قیمت قائل شوند و این عمل کارشناسی اصلاح گرایانه را مورد توجه قرار دهند. وی گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هم اکنون دو نظر وجود دارد و نظراتی مخالف نظر دولت و مجلس نیز هست که انسان را به تأمل وامی‌دارد. زاکانی اضافه کرد: متاسفانه مسئولان کشور امروز با یک زرنگی خاص خودشان را پنهان کردند و دارند هزینه‌ها را به سوی رهبر معظم انقلاب منعکس می‌کنند که این خلاف جوانمردی است، مسئولان اگر اشتباه کردند باید این را بگویند و کار خود را اصلاح کنند.
 
فرمانده بسیج: در کشور ما آزادی وجود دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر جایی لازم بوده است بنابر مصوبه شورای تامین استان‌ها بسیج وارد عمل شود، با اقتدار وارد عمل شده، تصریح کرد: در آینده هم همینطور خواهد بود. سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشستی خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تجمعات اعتراضی برگزار شده در برخی نقاط کشور در پی اجرای مصوبه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین گفت: حوادث اخیر به دو بخش تقسیم می‌شود؛ یک بخش آن اعتراض مردم به شیوه و زمان افزایش قیمت سوخت است که توسط مردم هم اعلام شد و این اعتراض باید شنیده شود، چون در کشور ما آزادی وجود دارد و مردم می‌توانند نظرات خود را اعلام کنند. اما بخش دیگر شرارت‌ها و اقدامات خرابکارانه‌ای بود که انجام شد. وی افزود: در عصر روز شنبه کانون‌های شرارت و دستبرد به اموال مردم ایجاد شد، اما این بار هم توطئه آمریکا شکست خورد. آن‌ها می‌خواستند این پروژه را در سال ۹۷ اجرا کنند که موفق نشدند. منافقین در کشور ما دارای هسته‌هایی هستند و در سایر کشور‌ها هم مزدوران و منافقین وابسته به آمریکا به منافع ملت‌ها ضربه می‌زنند. در کنار این‌ها شاید گروه‌های شکست خورده‌ای مانند سلطنت طلب‌ها هم به میدان آمده باشند. رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: البته تمام این اقدامات با هشیاری مردم نا کام ماند و مردم ما با این افراد و گروه‌ها همکاری نکردند. عوامل اصلی این تحرکات شناسایی و دستگیر شده اند و نیرو‌های امنیتی با سعه صدر با این اتفاقات برخورد کردند و در بسیاری جا‌ها هم مردم خودشان با این عوامل برخورد کردند.
 
طعنه عباس عبدی به سخنگوی شورای نگهبان

طعنه عباس عبدی به سخنگوی شورای نگهبان: شما که از اقناع مردم حرف می‌زنید، در ۴۰ سال گذشته کی مردم را قانع کرده اید؟ اکنون در فاصله کمتر از دو سال و این‌ بار معترضان خشن‌تر و ناشناخته‌تر هستند و محکوم‌کنندگان هم سکوت کرده‌اند، زیرا از نظر منطقی دچار ابهام شده‌اند که چرا فقط باید خطا‌های یک طرف را گوشزد کنند؟ بدتر از همه شاهد عملکرد فاجعه‌بار تندرو‌های اصولگرا بودند که دستان تیرانانشین (گروهک منافقین) را از هر جهت از پشت بسته و یکه‌تاز میدان شده بودند. فعالان و مقامات آنان در صف توییت علیه دولت و تصمیم اعلام شده یا ابراز برائت از این تصمیم بودند. زهی نابخردی؟! این حد از ساده‌لوحی و نشناختن جامعه فقط یک علت دارد؛ اتکای رانتی به منابع رسانه‌ای و مصونیت از پاسخگویی. سخنگوی نهادی که در عمر ۴۰ ساله‌اش کوششی برای اقناع یک کارشناس و نخبه حقوقی هم نکرده، دولت را نصیحت می‌کند که مردم را قانع کند؟! و فتوا به حق اعتراض علیه تصمیمات اجرایی یعنی دولتی می‌دهد! جالب اینجاست که این مدعیان انقلاب در مواجهه با این حوادث مثل برفی که ذوب شده و به زمین فرو می‌رود، غیب‌شان می‌زند و از آن قلدرمآبی و ادعا‌های عجیب و غریب‌شان اثری بروز پیدا نمی‌کند. حمله‌کنندگان به کوی دانشگاه که تعدادی دانشجو را به آن روز انداختند، امروز کجایند که جلوی این تخریب‌ها را بگیرند؟ می‌گویند مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود. به همین منطق باید گفت که این جماعت ذره‌ای ایمان ندارند که پیاپی از یک سوراخ در حال گزیده شدن هستند.
 
زیباکلام: مسئولین اسیر پوپولیسم هستند

استاد دانشگاه تهران گفت: همه می‌دانستند فقیر و غنی نباید ۴۵۵۰۰ بگیرند، همه می‌دانستند تصمیم غلطی است و یارانه نباید فله‌ای داده شود، هیچکس حاضر نبود مسئولیت را به عهده گیرد تا مبادا از محبوبیتش کاسته شود، این سبک کم سابقه‌ترین سبک مملکت‌داری در تاریخ بوده است. صادق زیباکلام، در مقایسه واکنش‌ها به افزایش قیمت بنزین در زمان احمدی‌نژاد و اکنون اظهار داشت: معتقدم افزایش قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی باید ظرف ده سال گذشته و حتی قبل از آن اعمال می‌شد، اسم این طرح هدفمندسازی یارانه‌ها بود. یارانه‌ای که نظام برای آب، برق، گاز، بنزین و گازوئیل می‌دهد همه بهره بردند، یعنی کسی که یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد همان قدر از یارانه‌ها استفاده می‌کند که فردی که ده میلیون تومان حقوق دارد، در حالی که اساسا طرح اولیه این بود که یارانه هدفمندسازی شود، یعنی به اقشار و لایه‌های کم درآمد کمک و یارانه نقدی پرداخت شود و در مقابل به طبقه متوسط و بالای جامعه پرداختی صورت نگیرد و در عین حال قیمت آب، برق، گاز و بنزین واقعی شود. وی افزود: علیرغم هدف واقعی هدفمندسازی یارانه‌ها مبنی بر واقعی شدن قیمت‌ها و پرداخت یارانه به اقشار کم درآمد متأسفانه بیشتر مسئولین اسیر بیماری پوپولیسم بوده و می‌خواهند مشکلات را به گردن دیگری بیندازند و خودشان را منزه، پاک، سفید و طرفدار مردم نشان دهند. هیچ کس سؤال نکرد که طرح هدفمندی یارانه‌ها چرا به معنای واقعی کلمه اجرا نشد؟ چرا همه ۴۵۵۰۰ تومان را می‌گیرند؟ چرا برای حامل‌های انرژی به همه یارانه داده می‌شود؟

باهنر: پیوند پایداری ها و احمدی‌نژاد بعید است

محمدرضا باهنر در بخش پایانی نشست خبری خود در محل خبرگزاری خبرآنلاین گفت: متأسفانه هزینه های انتخاباتی شفاف و قانونمند نیستند. این دوره نمایندگان مجلس تلاش هایی کردند ولی چون بقیه اصلاحیه هایشان به قانون انتخابات با ایراداتی روبه رو شد، این بحث هزینه ها هم به سرانجام نرسید. باهنر همچنین درباره احتمال پیوند بین پایداری ها و احمدی نژاد، گفت: بعید می دانم این اتفاق بیفتد. پایداری ها الان وضعیتی ندارند که مسئولیت کار مشترک با احمدی نژاد را بپذیرند. علاقه ای ندارند و تا جایی که مطلع هستیم ارتباط قوی نیست.

حمله سایت اصولگرا به محمودصادقی

تلاش برای جریان‌سازی‌های پوپولیستی و موج‌سواری روی شرایط ایجاد شده بعد از تصمیم سهمیه‌بندی بنزین، با هدف «وجهه‌سازی» و «قهرمان‌نمایی»، آن هم از سوی کسانی که تا پیش از این، انفعال و رخوت آنان در امور نظارتی و تهیه‌ی طرح‌های اقتصادی ضروری جهت رونق تولید، نظارت بر بازار و تقویت اقتصاد ملی، داد همه دلسوزان کشور را درآورده بود، چیزی جز بازی با منافع ملی در شرایط حساس نیست و حتی می توان آن را «خیانت» نامید./مشرق

احتمال شکایت برخی نمایندگان از ذوالنور

رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در شرایطی که رهبری از رئیس جمهوری حمایت می‌کند برخی مدعیان ولایت در مجلس به دنبال پایین کشیدن رئیس‌جمهور هستند. فردی که برای طرح دو فوریتی لغو مصوبه سران قوا در خصوص افزایش قیمت بنزین میدان داری می کرد یک شبه تغییر مسیر داد. برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی هم در پی شکایت از آقای ذوالنوری به خاطر اظهارات خلاف امنیت ایشان در هفته گذشته هستند. یکی از اعضای جبهه پایداری در مقابل درخواست آقای ذوالنوری برای امضای استیضاح رئیس جمهور از امضا امتناع کرد و گفت که شما برای شهرت امضا جمع می کنید و نه رضای خدا.

حمله ناموفق به منزل و دفتر نماینده ولی فقیه

تعدادی از اشرار مسلح به سلاح سرد که قصد حمله به منزل و بیت آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، دستگیر و چند شرور دیگر متواری شدند. بر اساس اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، شب گذشته 26 آبان ماه تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، با مداخله مأمورین امنیتی ناکام ماندند. چهار نفر از مهاجمین توسط نیروهای حفاظت دفتر امام جمعه و نیروهای امنیتی مستقر در محل، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آن که موفق به عملی کردن هدف خود شوند، دستگیر و تعدادی از آنها نیز متواری شدند. بر اساس این گزارش، از این افراد، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک عدد موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع مربوطه تحویل شد.


مایلی‌کهن: باید رئیس فیفا می‌شدم

محمد مایلی‌کهن: می‌توانستند به جای مربی خارجی، از مربی داخلی استفاده کنند اما آن‌قدر این فدراسیون ایراد دارد به همان مربی داخلی هم ۵ میلیارد می‌دهند که اشتباه است. مگر ما در چه کشوری زندگی می‌کنیم که چنین حقوق‌هایی پرداخت می‌شود؟ من که مانند سیب‌زمینی بی‌رگ نیستم مشکلات مردمم را فراموش کنم. این افراد درکی از وضع اقتصادی مردم ندارند. نمی‌دانند یک خانواده ۴ نفره اگر بخواهد ۳ وعده نان خالی بخورد، هزینه یک ماهه‌اش می‌شود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان. این بدون احتساب هزینه مسکن، پوشاک، و درمان و... است، آن هم برای کارمندی که ۲ میلیون تومان حقوقش است. من خودم از میادین میوه شهرداری خرید می‌کنم اما رئیس همان میدان میوه‌ و تره‌بار بهترین میوه‌اش را برای آشنایش کنار می‌گذارد. این اتفاق باعث می‌شود فقیر، فقیرتر شود و سرمایه‌دار هم سرمایه‌اش را بردارد و برود زیرا اگر بماند به دلیل گرانی مواد اولیه مجبور به کاهش کارگرانش می‌شود و عاقبتش هم زندان است. همین دو روز پیش در میانه زلزله آمد و تمام خانه‌ها که کاه‌گلی و چوبی بودند خراب شد، چرا باید ۴۰ سال بعد از انقلاب ما چنین خانه‌های سستی داشته باشیم که با کمترین حد ریشتر خراب شوند. این فوتبال نمونه کوچکی از جامعه ماست. این حرف‌ها را برای این نمی‌زنم که مثلا جای تاج را بگیرم زیرا که اگر قرار بود من بر حسب تجربه و دانشم سمت بگیرم، اکنون باید ریئیس فیفا می‌شدم.


مطهری: حمایت رهبری از تصمیم سران قوا به بگومگوها و آشوب‌ها پایان داد

علی مطهری در یادداشتی با عنوان «اقدام جوانمردانه مقام رهبری» نوشت: «حمایت رهبر انقلاب از تصمیم سران قوا درباره افزایش قیمت بنزین و پذیرش مسئولیت آن یک اقدام جوانمردانه و شجاعانه بود. اگر ایشان دوپهلو سخن می‌گفتند، موجب سردرگمی و ادامه آشوب‌ها می شد. در مثال مناقشه نیست اما می‌توان این اقدام رهبر انقلاب را شبیه اقدام امام خمینی(ره) در پذیرش مسئولیت قبول قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد دانست؛ در آنجا هم افرادی می‌خواستند مسئولیت قبول قطعنامه را به گردن یکدیگر بیندازند و دیگری را مقصر جلوه دهند. امام(ره) جوانمردانه مسئولیت آن را پذیرفت و به بگو مگوها پایان داد. امروز نیز رهبر انقلاب گرچه ممکن است به نحوه اجرای این تصمیم انتقاد داشته‌اند اما به حمایت تمام قد از آن پرداختند و به بگومگوها و آشوب‌ها پایان دادند.


روحانی: خودرو در اختیار من است که استفاده کنم، نه اینکه راه‌بندان درست کنم

رئیس جمهور عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به حوادث سه روز گذشته تأکید کرد: خدمت مردم عزیز عرض می کنم که اعتراض با اغتشاش جدا از هم است. اعتراض حق همه مردم است و می توانند اعتراض کنند. حتی نسبت به دولت بیانی هم اگر داشته باشند تند هم باشد، ما با جان می خریم هر چه فرمودند روی چشم ما، اما اجازه ناامنی در جامعه نباید بدهیم. خودرو در اختیار من است که استفاده کنم نه اینکه راه بندان درست کنم. اگر راه بندان درست کردم، خوشبختانه آنقدر سیستم مانیتور و دوربین داریم که خودرو، پلاک آن و راننده مشخص می شود و من از قوه قضاییه خواهش می کنم در این زمینه طبق قانون عمل کند. یعنی کسی که در زندگی مردم اخلال و ناامنی و راه بندان ایجاد کرده، و اینکه یک فردی بخواهد از این اعتراض به حق مردم سوء استفاده کند و با سلاح سرد، قمه، حتی وسط بیاید به بانک، مرکز پلیس و صدا و سیما حمله کند، این غیرقابل تحمل در کشور خواهد بود. به هیچ عنوان دولت اجازه اغتشاش و ناامنی به هیچ کس نخواهد داد اما اعتراض حق همه مردم است می توانند اعتراض، صحبت و نقد کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۷۴
تا وقتی طیف اصلاح طلب در کشور است این نوع اعتراضات هم هست
سال ۷۸ ۸۸ ۹۶ و ۹۸ که علت اصلی ان این طیف بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
درود بر شرف بهرام پارسایی نماینده شیراز که حرف دل 80 میلیون ایرانی رو به مسئولان ناشنوا زد...
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من اگر جای رئیس جمهور بودم با دیدن راهپیمایی امروز مردم ولایتمدار زنجان و حمایت جانانه شان از نظام، با دیدن چادرهای سرد و خیس زلزله زدگان و سیل زدگان، با دیدن زباله گَردهای پرشمار، با دیدن کارتن خوابها و گور خوابهای فراوان، با دیدن مدارس کپری در قرن بیست و یکم، با دیدن حلبی آبادهای حاشیه شهرها، با دیدن حسرت و حسادت کودکان و فقیرانِ بی بضاعت، با دیدن عرق شرم پدرِ بی پول، با دیدن تمسخرِ ارزشِ پایینِ پولِ ایرانی توسط عراقیهای جنگ زده و مصیبت زده و .....، با شنیدن پِچ پچِ مردم کوچه بازار و مسافران تاکسی سوار و غُرولُند دانشجوها و اساتید در کلاسها
همه چیز را میگذاشتم و میرفتم و در اوج خداحافظی میکردم و به دخترم در اتریش ملحق میشدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تا وقتی منتخبین ملت تصمیم‌گیرنده نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من بعذ پنج سال فقط به خاطر قطع بودن سرورای خارجی اومدم تابناک و بعد این همه مدت بازم خان محمد علی اقا اینجاست! یعنی مگه میشه مگه داریم یه نفر تو حد اقل پنج سال تو یه خبرگزاری بمونه؟ داداش برو توییتر ایسنتاگرام یوتیوب فیس بوک! اصن واس خودت کانال تلگرام راه بنداز! یکم بیشتر از نوک دماغتو ببین هرچند با حرفات حال کردم ولی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابستان داغ رو هم ذکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کی به کیه همه رو غیر قابل انتشار کن از تویه غیر قابل
انتشار هم پاک کن

ما تویه یه سایت پیزوری نمی تونیم اعتراضاتمون رو بگیم بعد یه سرس سرخوش میان میگن اعتراضات به حقتون رو به صورت مسالمت آمیز در تجمعات آرام بیان کنید

ما الان حداقلی ها رو هم نداریم چی میگید شما؟
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعا که اینترنت چطور یه کشور رو به هم می ریزه بعداز قطع اینترنت هم دست. رسانه های سعودی و آمریکایی از ویدئوی اعتراضات خالی ماند و هم خیابان های کشور از لوث وجود اغتشاشگران خالی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فرانسه کل معترضین روزهای شنبه اش رو به درک واصل کرده حالا از ایران میخواد که با. اشوبگر ها مهربانی کنه
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مسئول محترم گزینش کامنت های تابناک
بنده ترکیه هم رفته ام و تمسخر کاسبان و افراد ترکیه ای رو هم نسبت به ارزش بسیار بسیار پایین پول گردشگران ایرانی مشاهده کرده ام پس ای کاش نام ترکیه را هم در کنار عراق بنمایش میگذاشتی و سانسور نمیکردی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
محمد خاتمی در سال ۸۱ طرح ده ساله افزایش قیمت حاملهای انرژی را به درستی طراحی و سه ساله آخر دولتش هم بخوبی اجرا کرد
و هیچ کسی از مردم هم معترض نشدند
ولی با آمدن احمدی نژاد در سال ۸۴ آن طرح عالی و ملی کنار گذاشته شد
چون طرح از طرف جناح مقابل بود !!!!؟؟؟
و به کلیه مردم اعم از فقیر و ثروتمند یارانه ثابت پرداخت کرد
که کاملا تورم زا و اشتباه و به هدر رفت
طرح خاتمی ، قرار بود هر سال ده درصد کلیه حاملهای انرژی گران شوند
ودر مقابل به میزان ده درصد به حقوق کلیه کارگران و کارمندان طبق قانون افزایش یابد
که ظرف ده سال هم قیمت حاملهای انرژی به میزان نرخ کشورهای منطقه می رسید
و هم حقوق کلیه مردم به مردم منطقه برابر میشد
ولی متاسفانه رواج عوامفریبی و پوپولیسم باعث شد
که امروز ۷۵ درصد مردم به زیر خط فقر رسیده
و برای تامین مخارج حداقلی زندگی شان بشدت کمبود دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خان ممد علی کله ات رو هم مثل اینترنت قطع می کنه ها کمتر سر به سرش بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اصولگرا و اصلاح طلب یکی از یکی بدترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو هم مسخره اشون می کردی که چند سال قبل مجبور شدین ۴ صفر را بردارید و الان هم یک ده سالی است از رقم ا در برابر دلار رسیدین به ۶ در برابر یک دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینا همه میگذره و به اوضاع عادت می کنیم اما چیزی که جالب بود این بود که همه می گفتن که بیکاری توی ایران سر به فلک کشیده اما بعد از قطع اینترنت مشخص شد که نود درصد مردم ایران درامدشون از راه اینترنته البته امیدوارم که این راست باشه و فقط به خاطر درآمد و نه بخاطر ارسال ویدیو به خارج این قدر مشتاق بازگشایی اینترنت بین الملل باشند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مهم اینجاست ؛

























































































































































































































































































































































































































































































































































































































چرا رییس جمهور فکر کرد کنه می تونه بهترین استفاده رو از خوشحال بودن و بشاش بودن و تبریک و دید و بازدید و بی خیالی مردم در زمان ولادت پیامبر انجام بده و هیچکس هم متوجه نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چرا کامنت این روانپریش که صفحه رو پر از وایت اسپیس کرده و ساختار صفحه رو به هم ریخته منتشر میکنی؟ شاید هم از خودتونه تا مردم فکر کنن کامنت ها تموم شده دیگه زیرش رو نخونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
۲۱:۴۵
طرح تثبیت قیمت ها در مجلس هفتم و قبل از دولت نهم تصویب شد ولی با طرح آقای خاتمی هم به نتیجه ای نمی رسیدیم چون سرعت رشد قیمت ارز حتی در اون زمان بالاتر از رشد قیمت بنزین بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خطاب به علی خاتمی دوست
ده درصد به بنزین اضافه میکردن و بعد ده درصد به حقوق کارمندان و انوقت بعداز ده سال هم قیمت بنزین یکسان با قیمت خلیج فارس بود و هم درامد مردم بعد از ده سال یکسان با درآمد مردم خلیج فارس بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
تو اصلا کلاس چندمی؟؟؟؟؟؟ مشقات رو نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اعتراضات تموم شده ها فردا مدرسه ها باز هستند
این خزعبلات رو از کجا خوندی که فکر کردی یه چیزی کشف کردی؟؟؟؟!!!!!!
یعنی با این مهملات کلا تعاریف تورم و ضریب جینی و رکود و فاینانس و فاب خلیج فارس ووو رو جابه جا کردی!!!!!!!
با این کار خاتمی بعداز ده سال درامد کارمندان ایرانی میشد هم سطح عربهای خلیج فارس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقای رییسی گفتند که طرح گران شدن بنزین ۵ سال پیش در مجمع تشخیص مصوب شده بود ولی در کل در اجرا دولت اشتباهاتی انجام داد در صورتی سه روز پیش اعلام شد که تصمیم سران قوا بوده و مجمع دخالتی نداشت کمی مبهم به نظر نمیرسد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خان‌محمد علی . فکر کردی اینجا سوییس هست ؟ چرا فقط روحانی برود اطریش . خیلی افراد سالخورده نیاز به استراحت سیاسی دارند برای سلامتی خودشان هم خوب هست . برای خودت هم‌مسافرت خوب هست . ماندن در سیاست برای سلامتی روحی و جسمی خوب نیست . حصور در سیاست و سیاسی کاری زمان و وقت محدود باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کدام کاربر مریض و افسرده این فاصله را ایجاد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بـــــرای انتــقــام از آمــریکــا و اروپـــا که بـــاعــث ایــن هــمــه ســختی بــرای مــا شــــدن بـــایــد از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ان پی تی و پروتکل الحاقی خــارج بـــشـــیم و غـنــی ســازی رو ببریــم به 100% و درنهایت انشاالله بــمــب اتـــم بــرای بـــازدارنــدگــی بـیشــتــر
والسلام ختم کلام نامه تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ذوالنور اومده میخواد مثل ترامپ که بخاطر هیچ و پوچ داره استیضاح میشه روحانی رو که این همه بلا سرمون آورده استیضاح کنه حالا یه عده اومدن از ذالنور شکایت کنن که چرا میخواد همچین کاری کنه!!! دم ذوالنور گرم ای کاش نماینده های مجلس همه این شکلی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مَثَل تابناک توی این شبها شده مَثَل نونوایی ای که درطول سال توی شهر هیچکس ازش خرید نمیکنه اما بمحض باریدن برف و تعطیلی همه نونوایی های شهر اجباراً همه رو آوردیم به خرید نون از این نونوایی! هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ما که هم پارسی جو زدیم هم یوز زدیم هیچکدوم کار نکرد و بالا نیومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کاش اینجاهم مثل خبرانلاین میشد به پاسخ نظرات مثبت یا منفی داد من صد تا مثبت می دادم به نظر خان محمد علی آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگر بنزین سه برابر گران شد . دلار سه برابر گران شد . طلا و کلیه کالاها سه برابر گران شدندهر فرد یا گروهی حتی با زبان سازنده انتقاد نکند ولی با گران شدن بنزین مثل مردم زنجان به حمایت از گرانی بنزین به خیابان بیایند چند حالت دارد . یا از گروه بی درد جامعه هستند . یا قشر برخوردار هستند . یا دانسته و با سفارش چنین میکنند . منافع این قشر قطع شود تا پشت دروازه در این هوای سرد از منزل خارج نمیشوند . خطاب به خان محمد علی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تا وقتی دولتین در سایه تصمیم گیری می کنند اوضاع بدتر خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دوستان
کاری به اینکه آقای احمدی نژاد خوب بود یا بد ندارم
اگه می خواهید ازش حمایت کنید خوب بکنید
ولی ترا خدا با امیرکبیر و کورش مقایسه نکنید. انصاف داشته باشید
مجلس دو نفر نماینده مردم داشت بقیه نماینده جاهای دیگه اند
پاسخ ها
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جناب روحانی که میفرمایند ، اعتراض کردن حق مردم است و میتوانند اعتراض کنند !؟
جهت اطلاعتان، امروز دانشجویان در داخل دانشگاه تهران تظاهرات آرام داشته اند تعدادی نیز دستگیر شده اند
لطفا بفرمایند چهار چوب اعتراضات قانونی مردم چگونه و چه مدل و چه اندازه ودر کجا و چه زمانی ، مورد قبول شما و سایر قوای حاکم بر کشور است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به جون هر چی مرده احمدی بر میگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آره همون طوری که علی مطهری تنها مرد مجلس بود همونطوری که لیست امید قرار بود نجاتمون بده
این هفته یه حرفی میزنید هفته بعد به کلی یادتون نره چی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نمی‌دونم چرا تا بحث از برجام میشد می‌گفتین شما بیشتر میفهمین یا مسئولین اما حالا داستان فرق کرده
فردوسی فرمود:
چو سرو سهی گوژ گردد بباغ
بدو بر شود تیره روشن چراغ

کند برگ پژمرده و بیخ سست
سرش سوی پستی گراید نخست

بروید ز خاک و شود باز خاک
همه جای ترسست و تیمار و باک

سر مایهٔ مرد سنگ و خرد
ز گیتی بی‌آزاری اندر خورد

در دانش و آنگهی راستی
گرین دو نیابی روان کاستی

اگر خود بمانی بگیتی دراز
ز رنج تن آید برفتن نیاز
پاسخ ها
علام فردوسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ما را بخشش که میخواستیم امتیلز مثبت دهیم اشتبلهی منفی دادیم
جناب اقای روحانی لطفا شماره کارتت رو بده تا همه 18 میلیون خانوار ایرانی که میخوای بهشون پول بدی هر کدوم 100 هزارتومان به حسابت واریز کنن فقط قول بده که تا پایان دوره ریاستت به مرخصی بری و دیگه هیچ طرحی برای ما نزنی و به هیچ چیز دیگه ای دست نزنی ... ممنون:/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من ۵۰۰ هزار تومن بیشتر میدم کلا دولت استعفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من دو تا کلیه ام رو هم میفروشم میزارم روش استعفا بدن .دیگه طرح های مشارکتی انجام ندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تا حالا با هیچ نظری تو تابناک اینقدر نخندیده بودم .
خیلی عالی بود ، گل گفتی
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خدایش من سهمیه بنزینمم میدم به ایشون.متاسفم برای اعتمادی که بهت کردیم دکتر !!!!روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
منم بلیت سفر بدون بازگشت به اطریش یا مریخ رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
چرا از جیب ما که ماشین ندارم بنزین رانتی و مفت باید ریخته بشه تو باک شما طبقه خوشگذران که در هر مناسبتی راه بیوفتید باکتون را پر بنزین یامفت کنید و
برید جاده چالوس عشق و حال؟ اون 100 هزارتومنت را 100 هزارتومن دیگه بذار روش برو حالا
بنزین بخر و برو عیاشی از جیب بقیه هم مایه نذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منم موافقم یارانمون رو میدم یک کلیلو پسته رفسنجان براش میخرم بره مثه ما مردم سرگرم باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من نه آمریکایی ام و نه اسرائیلی فقط و فقط از وضیت کنونی جامعه ناراضی ام! ناراضی! میفهمی!!!؟
تا کی فشار به مردم!؟
تا کی بی چشم و رویی دولت مردان رو تحمل کنیم!؟

خستم! کوفتم! له لهم! میفهمی !؟
حالا اگر دلیل این افزایش قیمت ۳ برابری و ۵۰ درصدی بنزین بدون اعلام قبلی برای این بوده که شما برادر ان اقا را.... گرفتین چی؟ که حواس ها را پرت کنند از این بگیر بگیرها ، جناب رئیسی ؟با اینکه شما ان را تایید کردین ولی زمانش را به خود دولت سپرده بودین؟
والا اگه همه نماینده ها مثل پارسایی بودن ، خیلی وضع مجلس بهتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جواب شما در چند پیام پایین تر دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اشتباهی منفی دادم، ببخشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دوست عزیز اگر ب من و شما هم تریبون بدن خیلی بهتر میتونیم حرف بزنیم من بچه شیرازم.این آقای پارسا آدم بدی نیست اما ایشون اگر اون شجاعتی که شما میگی رو داشت بلند میشد میومد تو خیابون میدید چقد اوضاع مردم خرابه .شیراز اوضاع نابسامانی داشته از یک سال پیش با سیل خوزستان و استانهای همسایه فارس دولت ب هر خانواده 50میلیون وام داد اونام مستقیم بلند شدن اومدن شیراز از قبل هم ک با خشک سالی پی در پی موج مهاجرت از اطراف ب شیراز اتفاق افتاده بود .قیمت اجاره هم ک با دلار و گرونی مسکن بالا رفت هیچ با افزایش تقاضا واسه اجاره بدتر هم شد بعلاوه امنیت شهر هم ب خطر افتاد.حالا امثال آقای پارسا رفته از حقوق ملت دفاع کنه دیگه مگه نه ؟ الانم ثابت شد هیچی دست مجلس نیست پس استعفا بده و تشریف بیاره بین مردم.منظورم توهین به آقای پارسا نیست من ایشون رو از نزدیک میشناسم انصافا آدم اخلاق مداری هستند اما سیاست و سیاسیون هیچ وقت تو ایران مردمی نبوده
دولت میگه افزایش قیمت نداریم. در صورتی که همین الان قیمت دلار افزایش پیدا کرده. کرایه تاکسی افزایش پیدا کرده. در شهرهای بزرگ اصلا تاکسی گیر نمیاد. وضعیت قفل هست. اون وقت چطور میگید نظارت داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دلار موقتی است
در ضمن کرایه تاکسی افزایش پیدا می کند ولی برای اجناس کمتر از یک درصد افزایش باید داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اون دو نفری که منفی دادن کیا هستن.سلام بنده رو بهشون ابلاغ کن تابناک جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نظارت فقط اینترنت، که اونم از بیخ بریدن
وطنم وطنم پاره تنم
بله آقای روحانی، باید دقت داشته باشید خودروی من هم در اختیار من است، اگر اراده کنم میتوانم آن را بسوزانم و نباید پاسخگو باشم با خودروی خود چه کرده ام، همانطور که شما پاسخگو نیستید با این مردم چه کرده اید و با پول های پس از برجام چه.
نظر نمایندگان اینه که افزایش قیمت بنزین باید میذاشتن بعد از انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این جناب باهنر هم در این اوضاع و احوال !؟
چه دل خجسته ای دارد !؟
مشغول تحلیل انتخابات مجلس در اسفند ماه هستند و خبر ندارند ، که همین مجلس فعلی را مردم قبول ندارند !؟
کجا سیر می کنید ؟؟؟
مزدورهای دستور بگیر این دفعه وحشی تر شدن نسبت به قبل ولی این دفعه بر خلاف گذشته دیگر نیازی به حضور مردم نبود که بساط این اشوب گران را جمع کنند و خودشان با ناشی گری در طور نهادهای امنیتی گیر افتادن و باید این ها را به مناطق دور دست بفرستید برای سالیان دراز که هم کار کنند و هم خسارات به اموال را جبران کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عمو کلاس چندمی ؟دقت کن تور صحیحه،طور چیه دیگه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اقا طور را باید بنویسم تور که استباه نوشتم الان ادم های مریض حمله می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تندنرو که دیگه استباه ننویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
برو یکم ساندیس خنک بنوش تا آتشتخاموش بشه. داغ کردی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینها مردم بودن . حالا یک فیلم غلاده های تلای دیگه درسط کنن ... بعد هتمن تو راست می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همه ما مردم هستیم!!!!
در ضمن مردم عادی حتما حمله می کند به خانه ها و بانک ها و دکان مردم نه؟
یا افراد اموزش دیده یا افراد دزد کدام یک؟
کمی تفکر چیز بدی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چماق و تیر و فشنگ هنوز تو کیجگاه تو نخورده . تو باغ گل هستی . کسی نیست ایشان را از باغ گل و بلبل بیرون بیاره . خوابی یا بیدار . جیببت پر پوله یا خالیه
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در پرخاشگر ترین مردم دنیا . در کشوری با بیشترین فساد و رشوه و اختلاس با بیشترین کشته در جاده ها این همان اعتراض تیپیک در کشور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آری مردمی که خانه یکدیگر را به آتش می‌کشه
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک چرا بخشهایی از کامنت رو حذف می کنی ؟ من نوشتم الناس علی دین ملوکهم . اگه به مذاق ت خوش نمیاد کلا نزار نظر من رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
آقای طور شما دقیقا از فامیل های نسبی رئیس جمهور هستید یا سببی؟چون در این وضعیت فقط فامیل روحانی طرفداریشو میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دوست عزیز اینقد یک طرفه حرف نزن .همه اینایی که میگی مزدور جوونای همین سرزمینن.بخدا ثواب نیس اینطوری در موردشون قضاوت کنیم.شاید شما حالت خوب باشه و متوجه مشکلات جوونا نیستی
" سالها پیش کسی نمی‌توانست یک حساب بانکی را خالی کند، اما الان هکر‌ها به دنبال خالی کردن حساب‌های بانکی هستند که برای این موارد هم پرونده‌های بسیاری در پلیس فتا تشکیل شده است. به همین دلیل در شرایط فعلی قطعی اینترنت اجتناب‌ناپذیر بود و می‌توان آن را هزینه ایجاد امنیت دانست؛ کاری که دارای پشتوانه عقلانی و قانونی نیز هست."

خدایا خودت ظهور کن. قطع اینترنت برای این بوده که هکری حساب های بانکی رو خالی نکنه؟! پس اصلا وصلش نکنید دیگه. ایشون نماینده کجا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آره دیگه، الان 3 روزه اینترنت رو قطع کردن که اموال شما در بانک هک نشه، این اسمش خدمت به مردم است، مردم قدر نمی دانند
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این که یک شورش اعتراض یا هر چه دیگه کوچیک بود ... اگر بخواهیم با امریکا بجنگیم ... معمولا اگر جنگها طول بکشه ما بیست سال می ایستیم یعنی بیست سال می خواید اینترنت رو قطع نگه دارید
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
پاسخ ها
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
واقعا یادت نیست همین آقا استارت این بد بختی هارو زد...بنزین ۱۰۰ تومنی و ۱۰۰۰ تومن کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
m87
اصلا اون استارت زد مگه اینا نمی گفتن به عقب برنمیگردیم بنزین هزاری هم مربوط به همین آقایونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یاد رفت «سلطان محمود» را هم جزء القاب ایشان ذکر کنی. دست کم می تواند فاصله زمانی کورش تا امیرکبیر را پر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بدرود و صد بدرود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بدرود رو باید برای افراد دیگری به کار ببری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ایشون خورشت می تونه باشه نه کوروش
جلوگیری از عدم افزایش قیمتها از ذهن یک مدیر ناکارآمد تراوش میکند مگر میشود با افزایش قیمت انرژی قیمت حمل و نقل و به تبع آن قیمت تمام شده یک کالا افزایش نیابد این یعنی نادیده گرفتن علم ریاضی و اقتصاد ضمنا اگر نیت شما جلوگیری از قاچاق سوخت است میانگین مصرف سوخت هر خودرو را دریک ماه دارید بنزین ۱۰۰۰تومانی را با آن اختصاص دهید بعد نرخ آزادش را بکنید ۱۰ هزار تومان که برای قاچاقچی هم صرف نکند حالا مثلا با لیتری ۳ هزار برای قاچاقچی صرفه ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
علم اقتصاد می گوید افرایش بنزین زیاد در بالا رفتن قیمت کالاها ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس 20:55، اون علم اقتصاد سر کوچه احمدی نژاد ایناست که همچین تحلیلی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
۲۲:۳۴
فعلا که این تحلیل در دولت تدبیر داره ارائه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
22:34
تو روحت :))
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
افزایش نرخ بنزین که فقط برای جابجایی خودرو در کلاس سواری هست چه ربطی به بالا رفتن قیمت گوشت و میوه و برنج و اقلام دیگه داره ؟؟؟ فقط یه تورم انتظاری پیش میاد که اونم با کنترل قیمت ها درست میشه افزایش کل حامل های انرژی مثل گاز که سوخت پایه پتروشیمی ها هست و افزایش نرخ برق که تاثیر روی تولید ات داره و گازوئیل که تاثیر روی حمل ونقل جاده ای داره تاثیر روی قیمت اجناس داره بنزین چه ربطی به گوجه و خیار و غیره داره ؟؟،
بد تر از خود تورم انتظار تورمی هست که توی کله تمام ایرانی ها رفته
چرا تعداد شهدا و اسامی رو اعلام نمیکنید؟ این حجم از سانسور بی سابقس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تعداد شهدا 2 نفر. هستن که در حمله به کلانتری توسط اغتشاشگران مسلح به شهادت رسیدن
جوابت را گرفتی دیگر سوال نپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
00:04
کسی از تو پرسید؟
اقای ربیعی حرف از اجبار قانون مداری برای مردم میگویید؟
مگر شما قانون را رعایت کرده اید؟ به چه حقی بدون مشورت مجلس بنزین را گران کرده اید؟
به چه حقی اینترنت تا به امروز قطع بوده است؟
ایا واقعا فکر میکنید با پرداخت این مقدار کم از نقدینگی میتوانید به مردم کمک مالی کنید؟
از فردا باید شاهد افزایش قیمت وسایل خود باشیم.
این کار سه قوه یکی از عجیب ترین کارهای انها برای شخص بنده پس از انقلاب بوده است.
صلاح در بازگردان قیمت ها و یافتن راهی دیگر بود.
ذوالنوری حرف درستی می زنه. استیضاح روحانی حداقل کاری است که با این وضع مملکت باید انجام بشه. بعدش هم امسال رحیمی ها و لیست امیدی های دیگه باید برن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من هم با استیضاح روحانی موافقم اما مشکل اینجاست که چه کسی قرارهای جای آقای روحانی رو پر کنه
انتقاد آقای رئیسی بیجاست... مگر میشود در جلسه ستاد اقتصادی فقط درباره عنوان طرح صبحت کرد و در خصوص نحوه اجرا کیفیت آن بحثی نکرد.؟! تازه اگر صحبتی هم نشده بود ایشان به عنوان یک مقام امنیتی موظف بود در این خصوص پرسش و برسی کند...حالا که شرایط مقداری سخت شده می گن کی بود کی بود من نبودم؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به شما میگوین کاربر باهوش دقزقا سوال من هم بود چنین‌چیزی ممکن نیست که فقط در محتوای کلی بحث کنند ولی جزیلت حرف نزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
آخه آی کیوها،ریئسی که کفت نن از نحوه اجرا رضایت نداشتم ولی در نهایت نظر دولت اجرایی شد فکر می کنی دوحانی با اون زبونش جایی برای اظهار نظر میگذاره
بسی خندیدیم از اوضاع این کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خنده من از گریه غم انگیزتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بیشتر باید خون گریه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خنده نداره ‌ گریه داره
سخنگوی محترم اصل ۹۰ دیگر این حرف های عوامانه جواب نمی دهد من فرد معمولی می دونم که مرکز پژوهش های مجلس خودتان ان را بررسی کرده و دیگر کارشناسان بماند وبهتر است از دولت سوال کنید که چرا بدون زمینه چینی برای مردم ان را اجرا کرده
روحانی باید استیضاح بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اخبار را از چند ایستگاه رادیوی فارسی زبان خارج از کشور پیگیری میکنم چون اینترنت قطع هست و دارم اخبار را با داخل کشور مقایسه میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
23:54 کاش طول موجها رو هم می نوشتی، پوسیدیم از بیخبری!
سلام
جسارتا مسئولین محترم باید عده ای کمی که از اینترنت برای مقاصد شوم و تنشزا استفاده میکنند را شناسایی و محاکمه کنند.بستن اینترنت جهانی به روی مردم ایران درست نیست و باعث اعتماد زدایی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
لطفا یه تشت میل بفرمایید شما
جوابی نیاز نیست به مردم داده شود.اصلا مجلس دیگر نه کاره ای است و نه مشروعیت در زمینه اظهارنظر در مورد بنزین دارد.
انتقاد هم ممنوع و منتقدین در فقر و گرانی اراذل و اوباش خوانده خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
منتقدین چرا باید منزل مردم رو به آتش بکشن ؟
و چرا 84 نفر به یک کامنت اشتباه مثبت دادن ؟ نمیشه اعتماد کرد به مثبت و منفی های کیلویی
چه عجب یکی اومد حرف دل مردم رو زد !

سران سه قوا یه تصمیم گرفتن ، حالا میگیم درسته و کارشناسی شده هم هست ! چرا نمیان برای مردم توضیح بدن که نحوه کارشون چجوری بوده و طبق چه آماری این طرحو ریختن؟

یکیم بالاخره سمت مردم رو گرفت ، اینترنت قطع شده درست و دلیلیم حفظ امنیت بوده بازم درست اما مگه دولت قرار نیست امنیت کشور رو تامین بکنه؟ پس چرا ملت یا شرکت ها و .. هزینه این امنیت رو بپردازن؟ اگه واقعا دولت مسئول امنیت نیست خب بگن ما هم بدونیم اگه هست چرا هزینشو من و امثال من باید بدیم؟ من بابت اینترنت هزینه کردم حالا چرا باید قطع بشه و گند بزنه به کسب و کارم؟ خسارتی که وارد شده رو من باید از کی بگیرم؟ اصلا انصاف دارن؟ بقرآن خدا که انصاف ندارن که ما رو به خاک سیاه نشوندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فعلا مجلس در راس امور نیست ؟
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
مجلس؟ والا اسمش رو میشه هر چیزی گذاشت جز مجلس !
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من ۳ روزه در بورس سرمایه ام را دسترسی ندارم این چه وضعشه
مسیله اینجاست که توان رفع مشکل را ندارند، فقط با صحبت و سخنرانی مردم را سرگرم میکنند، تا زمانیکه اصولگرا و اصلاح طلب و احمدی نژادی و.... در پی محکوم کردن یکدیگر هستند این مشکلات حل نمیشود، اگر به دنبال حل مشکلات جامعه هستیم همه باید با هم به فکر آبادی کشور باشیم
مردم در این مملکت به چشم بیگانه و غیرخودی و نامحرم دیده میشوند. فقط موقع انتخابات و راهپیمایی ها ملت شریف و فهیم به حساب میان.
در کشور ما آزادی وجود دارد. برای مسئولین و خانواده هاشون آزادی بخور بخور هم هست. چی بهتر از این؟
از مدعیان رفراندوم یک سوالی داشتم
چرا اقای رییس جمهور رفراندوم نگذاشت که ای مردم شما می خواهید به این شیوه یارانه بنزین به شما بدم یا برای هر کارت ملی سهمیه بدهیم که ان کسی هم که ماشین ندارد از ان برخوردار شود ؟
ولی در این طرح فعلی فقط ماشین دارها بهره مند شدن به اضافه یارانه ولی کسی که ماشین ندارد فقط یارانه می گیرد ولی سهمیه بنزین ندارد و اگر می داشت می توانست بفروشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو چه دل خوشی داری همون هایی که بهشون رای دادی و از فیلتر شورا هم گذشت رو حساب نکرد که باهاشون مشورت کنه بعد بیاد مستقیم با تو مشورت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم در کشورهای دمکراتیک از مردم سوال میکنند . رای مردم ایران نماد سمبلیک دارد . من به روحانی رای به گرانی دلار و بنزین ندادم د .
آقای محمود صادقی کی استعفا میکنه پس؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگه قول بدن که حقوق و مزایا اش رو بعد استعفا قطع نکنن همین الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ماهی ۲۰ میلیون حقوق و مزایا را رها کند ؟
درود ب مقام معظم رهبری ک با بیانات شیوا و بصیرت مردم خدعه دشمنان رو بی اثر میکنند
چطور میتونیم برای اینترنت تظاهرات کنیم که بهمون انگ ضد انقلاب و بیگانه نزنن؟ بیچاره شدیم! کل زندگیمون رفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تظاهرات پیش کش....همینکه اینجا داری آه و ناله میکنی این جا هم نباید حرف بزنی باید اینقدر بریزی توی خودت تا بترکی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خب الان یه جمله از کامنت بالا برداشتی جمله بی معنی شد هر کی بخونه فکر می کنه این جمله رو یه عقب مونده ذهنی نوشته ....این چه وضع سانسور؟ کلمه آی پی مشکل داشت که حذفش کردی؟
تابناک شنیدم نظرات ملت رو در پیج های پربیننده ات احتکار می کنی تصمیم خودته یا دستور از بالاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بالااااااااااااااا
حالا اینترنت کی وصل میشه؟
گوجه محله ی شما هم هشت تومن شده یا محله ی ما گرون میدن؟
خب کجای مشورت بد هست مگر مجلس برای این نیست که در اون مشورت شده و به نتیجه معقول برسند و این بررسی با هر فوریتی چه منافاتی با بیانات رهبر عزیزمون داره؟
رهبری به صراحت گفتند که در این مورد نظر کارشناسی ندارند یعنی بروید با کارشناسان مطرح کنید و بهترین تصمیم را بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
داداش ممکنه که نمایندهای مجلس خیال کنند که این طرح به ضرر مردمه در حالی که اینطوری نیست
دولت توپ تحریم ها را در زمین مردم انداخته

خوشم میاد اصولگراها علیرغم هشدارهای قبلی مبنی بر عمدی و مغرضانه بودن افزایش قیمت بنزین توسط اصلاحطلبان باز در تله ی اصلاحطلبان افتادند و آراء خودشان را از دست دادند
کارمند بالای ۳ میلیون می گیرد
من کارم أی تی هست و مهندسی هست و تمام پروژه هایی که درحال طراحی و اجرا هست از منابع انگلیسی و استانداردهایی که تو این زمینه تدوین شده استفاده میکنم و در جزئیات پروژه ها از صدها منبع دیگه جواب سوالاتم رو میگیرم.
الان چند روزه که کسب و کار شرکت ما که آی تی هست خوابیده و موعد تحویل پروژه ها روز به روز نزدیک تر میشه!
ما به کی باید شکایت کنیم؟ چرا حقوق شهروندی ما مثل آب خوردن پایمال میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در عوض حقوق بشر داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
برو نظراتتو از جناب نوبخت بگیر
کسی که تولیدات سازمان مطبوعش کلی مشکل فنی دارد و اصلاح نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
از دست افرادی که که با سلاح جنگی به کلانتری حمله میکنن شکایت کن !
از دست افرادی که اجناس مغازه ها را به آتش می‌کشه شکایت کن !
Masoud
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
عوضش امنیت داریم، امنیت جانی، امنیت مالی، امنیت و آرامش روحی داریم، خداروشوکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حقوق شهروندی در حد یک شوخی بود.
این حسن که خودش دم از حقوق شهروندی میزد الان خودش ناقض اون هست.
اینکه تا تقی به نوقی میخوره میگن از خارج هدایت میشه مضحکه‌. اصلا از خارج هدایت بشه مگه ایرادی داره؟ ایرانی های خارج نشین حق دخالت در امور کشور رو ندارند؟ شما که سلب تابعیت رو قبول ندارید پس بپذیرید ایرانی های خارج حق مداخله دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خنده دار ترین جمله ای بود که شنیدیم
عریزم اگر ایرانی های خارج پشت این ها هستند ان وقت پشت ان افراد ایرانی خارج نشین کی هست؟حتما از نظر شما ایرانی جماعت اینقدر پول دارند در خارج و همه مشتاق هستند که هزینه می کنند برای ایجاد اشوب در داخل
بهتر است با خودت روراست باشی که کشورهایی پشت این ها هستند و خوبه نمونه های ان را در کشورهای پیرامون ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقا جمع کنید این بساط ها رو کی از خارج بوده شما که یهو دوازده شب اعلام کردید این شاهکارتون رو !!!!

کی ضد انقلاب و خارجی وقت کرد بیاد ایران ؟ کی نیروی تربیت شده وقت کرد وارد بشه؟

اگر بگی از قبل بوده که میگم شما چند صد نفر رو در شهر های مختلف گرفتید

در ثانی مردم کشور خودمون نمی تونن اعتراض داشته باشن؟ هر کی اعتراض داره باید حتما از خارج دستور گرفته باشه؟؟


فقط تنها چیزی که وجود داره اینه که بالاخره این همه کیف و قاپ و دله دزد و زور گیر و اینها داریم خلاصه این ها هم وقت رو مناسب دیدن قاطی مردم شدن شلوغ کاری کردن و شیشه شکوندن و اتیش زدن تا بتونن مغازه ها رو غارت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ضد انقلاب نیازی نیست که بعد از تجمعات وارد کشور شوند قبل تر ها هستند و منتظر یک جرقه هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یک چیز دیگر این ها لیدر دارن و بقیه پادوهای تو سری خور که گول می خورن در تجمعات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جناب ناشناس 2224 یعنی این همه ضد انقلاب داخل کشور بوده و سربازان گمنام متوجه نشدن ؟استغفرالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مگه قرار است همه را شناسایی کنند یا وقتی هنوز اقدامی در خرابکاری نکردن دستگیر می شوند؟
ان کسانی دستگیر می شوند که می خواهند عملیات تروریستی بکنند و نه کسی که به شکل عادی در کشور است و قصد خرابکاری و بمب ندارد ولی مترصد زمانی است که اشوب ایجاد شود تا برود بین جمعیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
22:47
از غار بیا بیرون برادر نیاز نیست خودتو به نفهمی بزنی(البته اگه واقعا نیستی)
آدم وقتی خیلی عصبانی بشه منفجر میشه...
انفجار چیز خطرناکی است...
بعضی وقتها برای جلوگیری از انفجار باید اینترنت رو وصل کرد و پا روی دم مردم نذاشت.
دارم منفجر میشم...عجله کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقا نترکی
چون محتویات داخلت ممکنه همه جارو گند بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
21:04
امثال شما ایران رو به گند کشیدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت نباید وصل بشه چون فیلم های مشمیزکننده و دل بهم زن زیادی بعد از وصل اینترنت پخش خواهد شد .
اینها نماینده مردم نیستن.
طبق مصوبه گذشته مجلس دولت باید هر ساله نرخ بنزین و دیگر انرژی ها را پله پله با تورم افزایش میداد ولی نکرد ان وقت این اقایان مدعی استعفا می دهند به جای اینکه پاسخگو باشند که چرا دولت را مجبور به این کار نکردن که هم دست دولت باز شود برای کارهای عمرانی و زیر ساخت های بهداشتی و روستایی و هم رانت ها کمتر شود و هم کسری بودجه کمتر شود
الان بعلت مشکلات ترددی کارمندان منطقه ویژه ماخشهر امکان حضور درمحل کارنیست
فقط میتونم بگم که زندگی رو برامون زهر کردید
اینترنت عراق تو اعتراضات قطع شدوآن را نیزشما به مقامات عراقی یاد دادین
جناب آقای عضو کمیسیون معادن مجلس
رییس جمهور زحمت بکشه بیاد دو کلام با مردم صحبت کنه. البته اگر ناراحت نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به نظرم بهتره از امکانات فنی قویتری تو اینترنت استفاده بشه که فقط موارد مشکلدار بلاک بشه و مردم اذیت نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
رییس جمهور با نماد اصلاح طلبی با شعار اصلاح طلبی کلی با رویکرد و سیاست اصولگرایی . قابل توجه افرادی مثل خان محمد علی که بما کاربران‌مستقل میگفت که چرا به روحانی رای دادید
سلام آقای زیبا کلام. مولی علی از سهم بیت المال به ابوذر سه درهم میداد به طلحه و زبیر هم سه درهم میداد. یارانه حق فقیر و غنی است. اگر فقط به فقرا بدهند دیگر یارانه نیست. بلکه صدقه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
احسنت. بسیار استدلال زیبایی بود. یعنی این درد رو باید کجا گفت که یکی از اساتید معروف دانشگاهی مهم این مملکت هنوز نمی تونه متوجه بشه چه آفت عظیم و فساد اجتماعی و اقتصادی عظیمی رخ خواهد داد اگر قرار باشد دولتها حق انتخاب بین مردم را داشته باشند.
مطالبت جالب نبود که کامنت بذاریم
تیر خلاص به مشروعیت مجلس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در دوره قاجار هم‌تقصیرها پای مجلس نوشته میشد اما در دوره بعد وقتی نمایندگان شجاع به مجلس راه پیدا کردند حاکم وقت مجلس را به توپ بست چون قصد محدود کردن قدرت را داشت
هیچ کدوم ااز خبرها به اندازه آخری حالم رو بد نکرد. روحانی چطور بازم اینجوری با مردم صحبت کنه بزودی دوران ریاست جمهوریت تموم میشه اونوقته که مجبوری پاسخگوی کارهات باشی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به سرنوشت خاتمی و هاشمی و موسوی و کروبی دچار میشه ؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه کلا همه ی رییس جمهورهای ایران . چون کلا با رای مردم مشکل دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
هموقدر که احمدی نژاد پاسخ داد، روحانی هم پاسخ میده بعدش
اینترنت هم یکی دو روزه آینده وصل میشه، و بعدش همین مردم که اینقدر غر میزنن، در صف رای گیری حاضر میشن برای یک بنفش و نارنجی و آبی دیگر....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شک نکن.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بشین تا وصل بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تو ازمذیران هستی که علامت می دهی برای رای دادن .اکثریت رای نخواهند داد.
تابناک بشکن بشکن زدی ها که امار سایت بالا رفته
بله جناب روحاني مردم حق اعتراض دارند!البته طبق قانون اساسي خيلي حقوق ديگر هم دارند حالا به كدامشان رسيده اند؟!شما كي و كجا به آنها اجازه اعتراض را داده ايد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینکه در سایتی چون تابناک که هم سانسور می کند و هم دستکاری -نظری بگذاری از نظر این ها اعتراض بحق محسوب می شود و نه تجمع بحق برای احقاق خقوق ملت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
همه چیز آزاده نه برای همه.
اعتراض برای ما آزاده البته فقط در خواب
آقای روحانی چی میگه؟ کجای کاره؟
اقای روحانی اغتساش بد است اما سوال اینه ستزوکار اعتراض مدنی چیه؟؟ و البته گوش شنوا برای اعتراض آیا هست ؟ و درنهایت ترتیب اثری داره میشه؟
از ذوالنور باید تحقیقی بعمل بیاید تا مجلس و ملت بفهمند که آیا ایشان شایستگی ای برای مسئولیت امنیت ملی دارد یا خود قطعه ای از نا امنی ملی است؟؟؟؟؟؟ آخه تو این هیری ویری و هاگیر واگیر این چه خودنمایی ائی است که این نماینده داره انجام میده آیا این کارها برای رسالت انسانی و دینی و وجدانی است یا برای ارضای نفس!! ما افزایش قیمت بنزین به صورتی پلکانی را از اول انقلاب تا الان تجربه کرده ایم اما این کار درستی نبود که باید اصلاح میشد که باید هم بشه اما کار نمایندگان برای خودنمایی و ریاست گره اگه به زندگی ملت نیاندازه گره ای باز نخواهد کرد
وقتیکه کارگر میگه حقوق من چند ماه که پرداخت نشده و گرسنه هستم و به جرم برهم زدن امنیت ملی بازداشت و محاکمه میشه نتیجه ان اینست که شد.
یعنی الان اینترنت تهرانو وصل نمیکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
باید تعهد کتبی بدی که بچه بدی نباشی شلوغ نکنی راهپیمایی هم شرکت کنی شاید وصل کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت را وصل کنند چه چه چیزی را ببینی . الان اینترنت که داری . دیگه چی میخوای .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کاربر ۲۳:۰۷ ، شما دوس داری اینجوری زندگی بکنی بکن ولی ما نمی خوایم! ما زیادهم هستیم،
حرفهای مسولین برای مردم نان و آب نمیشود
امیدوارم کشور به بدترین وضع ممکن دچار بشه. این حوادث نشون داد نه مسئولین و نه مردم هیچ کدوم لیاقت ندارند. به امید هر چه زودتر ایران و ایرانی
فقط میتونم بگم خدا ما رو از دست این جماعت نجات بده...
معنی ازادی چیه ازادی هست عده ای رجال واز ما بهترون من حقیر یه بار جلو ماشین انتطامی با پسر عمو هام خنده کردیم سه ساعت باز داشت شدیم ازادی هست اماتو اون شهرک نمیتونم اسمشو تلفط کنم باستی حیز نمیدونم چی و در لباسی که امروز به تن داری و پست مقامی که داری وخودرو که سواری و فامیل چه کسی هستی این مهمه
اقا گرونی هست
بیکاری هست
اینترنت قطعه
روزی ده تا مسئول اختلاسگر میگیرن، ده تای دیگشونم از کشور در میرن

ولی خداروشکر امنیت داریم، خیلی هم خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
موشو نگفتی
مرسی آقای بهرام پارسایی! خدا بهتون اجر بده که حرف دل مردم رو میزنید!
تا حالا فکر می کردم بزرگترین مشکل این مملکت تعداد آدم های بی سوادِ , ولی الان فهمیدم بزرگترین مشکل مملکت مسئولین چاپلوسِ
فقط اینترنت رو وصل کنید. بنزین نخواستیم بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
با اینترنت ملی حالشو ببرید . هرچی در محتوای داخلی گشت زدم هیچ سایت بی طرفی ندیدم . همه سایت داخلی در بحث اعتراص مردم بی طرفانه و منطقی بحث نکردند .
فرمودند در کشور آزادی وجود دارد. دقیقا در کدام موضوع آزادی وجود دارد؟ فقط یک مورد نام ببرید که مسئولین با آن موافقند و کسی که مخالف آن موضوع باشد بتواند نظرش را بیان و به کرسی بنشانند.
جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه بهتر از هر فردی میدانند افزایش پلکانی قیمت بنزین توسط مجلس هشتم ممنوع گردید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ایشان قرار بود یارانه را سه برابر کند . یادت هست گفتند که میشود یارانه را سه برابر کرد ولی کالا یا چیزی را گران‌نکرد یادت هست ؟ حالا خودشان در همین جلسه سران قوا موافقت کرد
هدفمندی یارانه هاباحقوق یک میلیون وپانصد،تازه اگه کارپیدابشه وحقوقت راسرماه بدن
یک هفته پیش داشتم توسایت کاریابی دنبال کارمیگشتم بالاترین حقوق برای کارگر یک میلیون دویست بود
هيج چیزقرارنیست برای ماکارگرها درست بشه هرروزداره بدترمیشه
کی هزینه اینترنت قطع شده مارو و کارای عقب افتادمون رو می ده من که ازشون نمی گذرم
اقای جهرمی که از حق الناس حرف می زنی بیا و جوابگو باش
تا دیروز کسی توی سایت تابناک نمیومد حالا که همه سایت ها بسته شده ملت از بی کاری اومدن اینجا کامنت گذاشتان تابناک گذاشته طاقچه بالا

میخواد نظرات رو ترشی بندازه

آدم رو یاد خودرو های داخلی میندازه چون ماشین خارجی درست درمون وارد کشور نمیشه ایران خودرو و سایپا میذارن طاقچه بالا دقیقا حکایت تابناکه
آقای رئیس جمهور، شما که انقدر وسیع الدانش هستید، لطفا روش اعتراض رو هم مشخص کنید. چجوری اعتراضمون رو به ناکارآمدی نشون بدیم.
ضمنا، اگر نمایشمون مورد پسندتون بود، عکس العمل شما چیه؟ بازهم لبخند می زنید و به بی کفایتیتون ادامه میدید؟!
لطفا از رئیس جمهور بپرسید مردم چجوری باید اعتراض خودشونو حالا در هر موردی بیان کنن؟؟ همه میگن حق دارید اعتراض کنید ولی هیچ کس روش اعتراض کردن رو نمیگه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اعتراض با زبان بسته و در بیابانها باشه
عراق هم کشور پوکیده و داغون
حداقلش این بود که فهمیدم اونقدرا هم به اینترنت معتاد نیستم
قطعی کل اینترنت به معنای رسیدن به هدف با هر وسیله است چون اینترنت به مثابه دریاچه ای است که همه از آن استفاده می کنند مردم مقصر نیستند و مردم را معترض تر می کند
بخدا خیلی راحت تر میشد به درآمد دولت کمک کرد و اینگونه کشور را بهم نریخت / خیلی بهتر میشد قیمت بنزین و گاز و گازوئیل را افزایش داد و مردم را نیز راضی نگاه داشت / منتهی مراتب مسئولین ما وقتی مردم را آدم حساب میکنند و قصد پاسخگویی دارند که متاسفانه اعتراض می شود
کاش منم پول داشتم میتونستم به رفتن و مهاجرت فکر کنم. حالم از اینجایی که هستم به هم میخوره جایی که از ابتدایی ترین حقوق مثل دسترسی به اینترنت محرومم.
من از اینترنت درآمد داشتم ولی خبرگزاریا سه روزه دارن رو اینترانت مانور میدن و انگار بعیده که اینترنت جهانی بخواد وصل شه
مطمئنا کف گیر به ته دیگ خورده و راهی برای فروش نفت نداریم . تحریمها کار خود را کرده . مگر نگفتید هیچ کس نمی تواند جلوی فروش نفت ما را بگیرد . اونقدر از دنیا بی خبر هستید که حتی نمی دانید در حوزه شما در دنیا چه خبر است . دقیقا اتفاقات قطعنامه داره می افته
اینترنت به اصطلاح که اینهمه پول را حرام کردند هیچ سایت مقاله اش کار نمی کند این یعنی اتلاف سرمایه همه مردم برای کاری عبث . مجری این پروژه و قطع کنندگان اینترنت اصلی را اعدام کنید تا دیگر پروژه الکی و اتلاف سرمایه مردم اجرا نکند نه Sciencedirect باز می شود نه موتور گوگل کار می کند نه پتنت می توان خواند کلا فاتحه علم و دانش و تحقیق را خواندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خوب یک عده بی دانش مدرک تقلبی سر کار باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اگر تا دو یا سه ماه دیگر اینترنت قطع باشد چینی ها اینرنت دیگری با سیم کارت و گوشی خاصی تولید میکنند که براحتی وصل میشود
در تره بار نزدیک خونم یک ماهیه که یک غرفه پس سورت یعنی میوه وسبزی دست دوم و سوم باز شده. اوایل غرفه ش خلوت بود.
امروز که رفته بودم تره بار دیدم، غرفه پس سورت شلوغه و غرفه های دیگه خلوت.
یعنی مردم اینقدر ندار هستند که دیگه تعارف رو هم گذاشتن کنار.
از نظر دوستان هركيه با ماست خوبه ولى هركه بر ماست اخه ، اوباشه ،
اعتراض حق ملته؟ ملت كيه ، ما؟!!! كجا بريم دردمونو بگيم
با چه سازو كارى اعتراض كنيم كه بشنويد ، ارازل خطاب نشيم. چطورى صداتون كنيم تا صدامون شنفته بشه ، چيكار كنيم كه عوض مسيح و .... صدا و تسوير ما توسط شما پخش بشه
اصلاً حالت خوبه تابناك ، تو باغى اصلاً ،ما وقتى مردم حساب ميشيم كه قراره ماليات بديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
با آتش زدن خانه و مغازه مردم میخوایم اعتراضات رو به گوش مسئولین برسونید ؟
تا کی می خوان مردم رو ... فرض کنن
فقط متاسفم برا خودم که از این همه جا تو دنیا تو ایران بدنیا اومدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تقصیر مکان نیست،مقصر مردم و فرهنگ یک کشوره که منتهی میشه به انتخاب چنین مسئولینی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کجا ما انتخاب کردیم عمو جان؟
چه تاریخی بود؟
آقای زاکانی نیازی به شما برای تفسیر بیانات مقام معظم رهبری نیست. مشکل از تفسیر شماها و خود را مسیول و قیم همه دانستن است. امام خامنه ای فصل الخطالب هستند و برای همه قابل درک و قبول است. شما از بیرون و زاکانی ها از درون مجلس بهره برداری حزبی نکتید.
ما نماینده فرستادیم مجلس بعد سه نفر آدم نشستن دور هم گفتن راستی بیا بنزین رو گرون کنیم بعد گفتن ایول چه طرح خوبی همین کارو می کنیم


والا زمان قاجار هم ممدعلیشاه اینجوری تصمیم نمی گرفت
کاری که آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی نتوانستند در ایران انجام دهند بوسیله برخی در کشور انجام شد.
با این تدبیرتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فکر کردی اینکار راحنی هست . ساعت دوازده شب کالای اساسی و روزمره مردم یعنی بنزین سه برابر بشه بعد انتطار این باشه مردم‌مثل ماست و مات زده نگاه کنند و مثل شهروند خوب تشکر هم بکنند . کجای دنیا چنین دیدی
آقای روحانی، چقدر خوشحالم که بهت رای ندادم، فریب بقیه رو هم نخوردم. ولی تو چرا محمد خاتمی خوشنام از اسمش استفاده کنی؟ من اگر الان ۷۱ سالم بود میرفتم یه گوشه آروم زندگی میکردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
با شعار اصلاح طلبی مردم را فریب فرمودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
محمد خاتمی خوشنام؟؟؟؟شما احتمالت سنت قد نمیده تا بفهمی ایشون هم غیر از حرف زدن کار خاصی نکرد
لیاخوف جان بیا , بی زحمت توپ ات رو هم بیار

این مجلس شده جای گلابی و مغز کاهو خوردن شده جای سلفی گرفتن شده جای خواب قیلوله.
اینجا نماینده در مورد مهمترین تصمیم مملکت بی خبر شده مجلس فرمایشی توپ لازمه , بیا داداش بیا توپت رو هم بیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نماینده مردم تبریز امروز در رادیو پخش میشد واضح صحبت نمیکنه . واقعا ایشان نمیتونه بهتر فارسی صحبت کنه ؟. مگر تمرین فارسی حرف زدن‌چقدر زحمت داره که اینکار را نمیکنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خداییش لیاخوف روس باید الان این مجلس را به توپ می بست
نه آن مجلس را
سران سه قوه چقدر حقوق میگریند و از چه امکاناتی استفاده میکنند ایکاش انها همانند مردم عادی زندگی میکردند سیر از ادم گرسنه خبر ندارد .مجلس که در راس امور است دنیا را اب ببرد مجلس ما را خواب میبرد .؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تنها دولت میر حسین موسوی بود که ۸ سال در بدترین شرایط جنگی کشور را با سالی ۸ میلیارد دلار بخوبی و با ابرو داری اداره کرد
و وزرای مردمی اش به اندازه یک کارمند متوسط حقوق و مزایا داشتند و با اتومبیل شخصی بر سر کار می آمدند
و الان هم دارد تاوان کارهای نیک خود را در حصر خانگی می پردازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
میرحسین موسوی فاتحه ۸ سال خدمتش رو در عرض چندماه با عدول از مواضع قبلی و صدمه های فراوان به کشور خواند
سلام
الان همه می گویند مردموحق اعتراض دارند.
بسیار هم عالی ولی بفرمایید. چطوری باید اعتراض کنیم.
این روش خیلی مسخره است. انگار به شعور مردم توهین می گردد.
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
به آقای عبدی باید گفت به جای این که عملکرد دولت رو توجیه کنید و تندرو تندرو کنید ببینید فراکسیون امید چه کرده همین آقای محمود صادقی مگه اعلام برائت نکرده؟ مسئولین اشتباه کردن و مردم هم تاوان دارن میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اگر منصفانه بخواهید بگویید که عباس عبدی و رفقایش که از دیوار سفارت امریکا بالا رفتند و استارت فلاکتها را زدند
باید برای همیشه سکوت کنند و از تک تک مردم این مرز و بوم طلب آمرزش کنند
میشه بپرسم از کدوم آزادی دارید حرف میزنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه دیگه، حق پرسش نداری
متاسفانه هنوز هم نمیخواهیم بیدار شویم و حقیقت را چشم در چشم بنگریم! اقدامات عجولانه و عدم اطلاع و شناخت از روند شکننده جامعه حال حاضر. ما و متعاقبا ملت را به بیراهه میبرد.بعد از سالها هنوز در حال ازمون و خطا هستیم. به دنبال یک دولت به سمت شمال حرکت میکنیم و با بعدی به سمت حنوب برمیگردیم مگر ما مقصد نداریم؟ خسته و دلشکسته کردیم همه را با گفتار و کردارمان! با تصمیم سازیهای غلطمان!
حاالا روش دست یابی به این موتورجستچو گر داخلی چگونه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو بازار هست
آقای پارسایی چرا باید خودرو با مصرف بسیار بالا تولید بشه ، هوا آلوده بشه، قیمت بالا پرداخت بشه، کشته بدیم، آخرشم گفته بشه چرا مصرف بنزین بالای ۱۰۰ میلیون لیتر در روز هست، یکی از دلایل دیگه مصرف بالای بنزین بیکاری جوانان است که مسافر کشی میکنند و نبود زیرساختهای حمل و نقل عمومیست.
مقصر کسانی هستند که در چند سال گذشته کم کم قیمت بنزین را افزایش ندادند وآنرا یکدفعه سه برابر کردند
متاسفانه در ریاست جمهوری قبلی فرد صلاحیت داری نبود
و ناگریز برای نفع حضور در انتخابات برای مملکت به میرسلیم رای دادم که مطمئن بودم رای نخواهد آورد
و همینطور در مجلس رای سفید به دلیل افرد غیر متخصص و عادی
ولی همین الان هشدار دهم
اگر کاندیدا ی مجلس شورای اسلامی در اسفند
از افراد غیر متخصص و از جنس غیر مردم باشند
اینبار حتی همان رای سفید را نخواهم داد
و همینطور ریاست جمهوری ۱۴۰۰
اگر طبق منوال گذشته باشد
رای نخواهم داد
کاندیدای ریاست جمهوری باید از افراد متخصص واقعی و آزموده و رنج کشیده و از جنس مردم
و از غیر کاخ نشینان باشد
شاید بگویی چرا از تعهد و ایمان و انسان های بزرگ نایاب و متخصص و کاربلد و متحیر کننده دنیا
حرفی نزدی
متاسفانه افراد با ایمان و متخصص و متعهد واقعی
در دنیا زندگی گمنامی دارند
پست و مقام و ریاست جمهوری و ... برای آنها پشیزی ارزش ندارد

کاش این افراد را می توانستیم شناسایی کنیم و هشتاد میلیون ایرانی التماسشان می کردیم کاندیدای ریاست جمهوری شوند و با انتخاب به عنوان رئیس جمهور طعم شیرین حلاوت زندگی و ثروتمندی در تمام زمینه ها و افتخار و عزت را می چشیدیم

ولی افسوس که خودشان گمنامی در بین مردم را انتخاب کرده اند
همه دعا کنیم شاید خدا دلشان را راضی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من از 88 تا الان رای ندادم، خودم رو راحت کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نکشیمون یوقت با رای ندادنت
حالا فکر کردی رای ندی چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
همین افراد ترسویی مانند تو که علاقه ای به انتخابات فرمایشی ندارد و با رای سفید و بیخودی آمار شرکت کنندگان را بالا میبرد موجب شده مدیران به خواسته های ملت وقعی ننهد.
کامنتارو چرا نشون نمیدید ها لابد اینو نمایش میدید که بگید نه ما سانسور نمیکنیم ؟!
اینترنتو وصل کنید والا خودم و شما رو اتش میزنم
بااینهمه سخنان فریبنده و وعده وعید های شکوهمند گرسنگی ملت بپایان رسید.اجرکم عندالله
اگر مجوز اعتراض در طول ۴۰ سال داده میشد ایا به اینجا میرسید؟
جناب عبدی
ضمن تایید فرمایشات جنابعالی اضافه کنم که شما هم کم از این تندروها نبودید که هیچ بلکه روی دست آنها هم زده بودید...
شما جاده صاف کن تندروها بودید
اکنون فشنگهایتان تمام شده وگرنه دست کمی از تندروهای اصول گرا نداشتید...
تندروها به بیماری خطرناک خود معصوم پنداری دچارند و طیف شما هم به بیماری خودنخبه پنداری دچار است...
دست هردو گروه از گلوی ملت بریده باد... آمین
آقای باهنر شما مسئولیت این همه سال حضور در مناصب بالای کشور را پذیرفته اید ؟ چند سال نایب رییس مجلس بودید؟ از یه طرف افزایش یک باره قیمت بنزین رو توجیه می کنید از یه طرف از مسئولیت حرف می زنید آیا شبها به راحتی می خوابید؟
یک خانواده فقیر و پرجمعیت ۸ نفره
باید هزینه آب و برق و گاز چند برابر و تصاعدی و غیر عادلانه و ناحق را پرداخت کند
یک خانواده ثروتمند و ۳ نفره هزینه ناچیز پرداخت کند حتی با اسراف
چرا باید واحد مسکونی حساب شود در قبض ها و نفرات در واحد مسکونی به حساب نیاید
پاسخ ها
قرص ضد بار داری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
خدا شاهده دیگه اونی که ۶..۷ تا بچه نیاره دیگه خودش مقصره
نمی بینید همه تو خودشون هم موندن اصلا من اگر مرجع تقلید بودم بچه دار شدن را حرام اعلام می کردم میخواهید انستن های دیگر را بوجود بیاورید در این مملکت تمام عمر و زنگیشان تباه شود که چه
مجلس فقط يك نماد است مثل رييس جمهور كه هيچكاره است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چطور موقعی که احمدی نژاد رئیس مملکت بود همه کاره بود الان رحانی هیچکاره ست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در زمان بندی طرح هم اختیار نداشت ؟ در میزان افزایش اختیار نداشت؟ مگه با پنج هزار تومنی شدن مخالفت نکرد؟ این حرفا دیگه مورد مصرف نداره
زمانی که برق سراسری بوجود آمد ، و زمانی که نانوایی ها برقی ،و نفت سیاه مصرف کن شدند ، و زمانیکه آب لوله کشی به منازل آمد ، عده ای سخت به حفظ تنورهای هیزمی ،و چراغهای نفتی ،و تلمبه های دستی چاه های آب منازل خود بودند ؟ و استدلال میکردند که اگر دولت تصمیم به قطع برق ،و یا آب کرد ، میتوان با تنور هیزمی نان پخت ،و از تلمبهٔ دستی آب از چاه کشید ؟، و از چراغ گرسوز نفتی شبها استفاده نمود ،و تاب آوری داشته باشی تا دشمنی دولتمردان با مردم از میان برود ؟ اکنون ، درد بزرگتری برای مردم بوجود آمده ،و آنهم احتیاج روزمره به اینترنت میباشد که جایگزینی سنتی ندارد ؟،، دشمنی دولتمردان با مردم هم پایانی ندارد ؟ ارزش پول ملی ایران ، ۴ صفر یعنی ۲۰ هزار برابر تنزل پیدا نموده است ؟،
مجلسی که تصمیم‌گیر و حتی درجریان تصمیمات نیست باید تعطیل بشه. پس انتخابات مجلس هم شرکت نمیکنیم.
چه حرف زیبایی زد ریس بسیج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
احسنت
من تا حالا تو هیچ تجمعی نبودم ولی برای قطعی اینترنت بفهمم جایی تجمعه میرم. بهم بگن اغتشاشگر مهم نیست دیگه. حقوقم ماهی 700 800 بود که با قطعی اینترنت پرید. من چیزی برای از دست دادن ندارم دیگه.
پاسخ ها
مهسامه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همون بهتر که پرید برو به فکر یه کار درست و حسابی باش اینجوری نمیتونی زندگی کنی
بنای تمام مصیبتهای امروز را احمدی نژاد گذاشت اگر سال ۸۶ این خشت کج را نمیگذاشت الان این ماجراها را نبود اگر برای جلب توجه در دنیا اسراییل را تهرید نمیکرد و بنای لج بازی با دنیا را نمیگذاشت داستان تحریم ها پیش نمی آمد و داستیم نسبتا عادی زندگی میکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فرافکنی هم حدی داره نحوه اجرای این کار تقصیر احمدی نژاد بود؟ در شب تولد پیامبر سه برابر کردن قیمت بنزین ناشی از فهم نادرست آقایون بود مگر آقای روحانی سالهادر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع نبود ؟ تو این مرکز چه میکردن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینو نگی چی بگی تَکراری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اشکال کار رو در دوستانتون ببین
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
از اینکه نمی توانیم نفت صادر کنیم و تحریم هستیم خوشحالم
همان بهتر که رانت خوارها و کاخ نشینان دستشان از سرمایه های خدادادی این کشور کوتاه باشد
مردم دوخته اند
تا مبادا در زندگی اشرافییشان خللی ایجاد شود
مهم نیست مردم از گرسنگی بمیرند
مهم نیست با روح و روان مردم بازی شود
مهم نیست کودکان ما سو تغذیه داشته باشند
مهم نیست گرانی باشد
مهم نیست بیت المال حیف میل شود
مهم نیست برای پروژه سیصد میلیونی 30 میلیارد از بیت المال دریافت شود و پانصد میلیون به پیمانکار بدهند که حرف نزند و سکوت کند
مهم نیست آی کیو و ای کیو کودکان در اثر عدم مصرف انواع ویتامین ها و به خصوص گروه ب و ب کمپلکس و رفتارهای پدر و مادرشان نابود شود
مهم نیست جوانان ازدواج کنند بلکه از افسردگی بمیرند
مهم نیست آقا زاده ها در آمریکا و انگلیس زندگی کنند
مهم نیست ....
مهم نیست .....
مهم نیست .....
این همه زحمت طول سال ها و ایستادن جلوی خیلی سختی ها برای کلی ذلت. صدقه میدن و میگن باید بگیرید.اگر شرایط رو فراهم میکردن مردم خودشون زور بازو و انگیزه برای هرکاری رو داشتن.
دیگه از این به بعد هر مسئول دولتی گفت دو دو تا چهار تا هیچ وقت باور نکنیم که نکنیم....
مگه امکان داره با افزایش قیمت پایه یه کالا هزینه محصول همان کالا بیشتر نشه
فکر کنم تمام افراد مسئول دولتی ما در زمان تحصیل ریاضی را بیش از ده بار افتادن
اصلا علت همه این بد بختی ها تحریم های ظالمان و یا خودخواهانه است، انصافم آرزوست بعد مسئولین ناکارآمد آدرس رو اشتباهی میدن. تا حالا اینجوری تحریم همه جانبه نشده بودیم که ببینم مسئولین ناکارآمد چند مرده حلاجند
بیچاره مملکتی که مسئولینش در هاد ترین شرایط و فشار حداکثری روی مردم و اعتراضات انان به فکر اینده انتخاباتی خودشون هستن
روحانی:میخواستن ۵۰۰۰ کنند من نزاشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
و بیچاره تر مملکتی که سایت خبریش نظر کاربر سانسور میکنه
این پیام من گذاشتم و شما سانسور کردیش
پیام من ۳ نفر دیگه از سران مملکت نام بردم با حرفای تبلیغاتیشون در این ۲ روز
روی خطاب بنده شیخ حسن روحانی است. جناب روحانی بفرماید که نهایت ناکارامدی او و دولتش تا کجا هست؟
چرا روحانی به مردمی که بهش رای دادن اینجوری صحبت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دنیای سیاست اینچنین هست . مگر دیگران چگونه صحبت میکنند . دلیل اصلی این هست که کلا در ایران دولت و مجلس به مردم پاسخگو نیستند . چون صلاحیت را از مردم نمیگیرند . فقط رای از مردم هست
آقا تو رو به خدا کمی از آزادی ما کم کنید داریم دیگه از جامون در میریم با این همه آزادی
پاسخ ها
مهسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ما زنان آزادتریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شما زنان اگه آزاد نبودید اینجوری دست و بال ما مرد ها رو نمی بستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
22:10فوری مطلب رو به سمت دیگه منحرف نکن کاربر
مگر مجلس در راس امور نیست؟! چرا کار به این مهمی را در مجلس رای گیری نکردند؟ نباید نظر وکلای مردم را می پرسید؟! واقعا متاسفم ... اگر نظر مرا پخش نکنید بازهم متاسفم...
متاسفانه مجلس پس از فوت امام خمینی به یک سمبل بدل گردید
ایران عزیز ، بیش از این اشک مریز
برخیز و بکن تو صورت خویش تمیز
روزی که همه سرود میهن خوانیم
اینترنت خود ز دیگران بستانیم
متاسفانه هيچگونه اطميناني به آقايوننيست كه فقط بنزين گرون بشه و بقيه اجناس يا خدمات تغيير پيدا نكنه ، تو همين دو سه روز دلار ١٠٠٠ تومن گرون شد قيمت كرايه ماشين رفته بالا و ... هر روز تعداد شركتهايي كه دارن نيروهاشونو كم ميكنن بيشتر ميشه همه مردم كه روابط و امكانات اختلاس كردن رو ندارن ، آقايون ميگن اعتراض رو بيان كنيد و بگيد خب خدا پدرتونو بيامرزه مردم كه ميگن حتي نماينده هاي مجلس هم كه دارن ميگن خب چه تأثيري داره كي به فكره ، وقتي سرپرست يه خانواده ٤ نفره هستي و داري ٢ ميليون تومن حقوق ميگيري و مخارج زندگيت براي زنده موندن حداقل ٤ ميليون تومنه چه كار بايد بكني .
درود بر امثال پارسایی حرف دل مردم مظلوم و بیچاره زدند
درود به شر فت
آقایانی که بر کرسی نمایندگی تکیه زده اید ناسلامتی شما نماینده مردم هستید و کمترین انتظار مردم گفتن حرف دل مردم است اگر نمیتوانند دیگه نبودن شما در مجلس خیلی بهتر است حداقل پول و منابع بیت المال که به شما میدهند حیف و میل نمیشود
در صدا و سیما چندین بار اعتراض مردم از طریق قانون ذکر شده. آیا من یک شهروند مستاجر و بسیار عادی میتوانم به قوه قضاییه شکایت بفرستم و بگویم به تصمیم مشترک رییس جمهور و ریاست مجلس و ریاست قوه قضاییه (هر سه محترم و عزیز) شکایت دارم؟ و سپس آن ها رسیدگی کنند و جواب دهند بله حق با شماست و تصمیم جدیدی گرفته خواهد شد.
جدی چرا مجلس رو تعطیل نمی کنند ؟ وقتی قانون گذار خودش تا وضع قانون از هیچی خبر نداره دیگه مجلس می خواید چکار خذفش کنید بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حالا بده مجلس دارین؟ بده وقتی رفتی خارج می تونی به دوست های خارجی ات پز بدی که ما هم مجلس داریم توی کشورمون..؟ ما هم دموکراسی داریم؟ بده؟



بعدشم اینها به تو چیکار دارن نشستن یه گوشه دارن گلابی و مغز کاهو شون رو میخورن

دوست داری نون بری کنی؟ بزار باشن برای خودشون
متاسفانه هيچگونه اطميناني به آقايون نيست كه فقط بنزين گرون بشه و بقيه اجناس يا خدمات تغيير پيدا نكنه ، تو همين دو سه روز دلار ١٠٠٠ تومن گرون شد قيمت كرايه ماشين رفته بالا و ... هر روز تعداد شركتهايي كه دارن نيروهاشونو كم ميكنن بيشتر ميشه همه مردم كه روابط و امكانات اختلاس كردن رو ندارن ، آقايون ميگن اعتراض رو بيان كنيد و بگيد خب خدا پدرتونو بيامرزه مردم كه ميگن حتي نماينده هاي مجلس هم كه دارن ميگن خب چه تأثيري داره كي به فكره ، وقتي سرپرست يه خانواده ٤ نفره هستي و داري ٢ ميليون تومن حقوق ميگيري و مخارج زندگيت براي زنده موندن حداقل ٤ ميليون تومنه چه كار بايد بكني ، بنزين سه
فرمانده بسیج گفته آزادی داریم قبول، برای مسئولین آزادی داریم که هر کاری که دلشون میخواد انجام میدن. سانسور و آزادی مطبوعات و آزادی بیان کجا بود. اگر مردم ناراضی نیستن و اعتراض ندارن چرا کلا اینترنت رو قطع کردن؟
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اينجا شايد ما آزادي بيان داشته باشيــم، اما آزادي بعد از بيان چه طور! اي كاش بشه زودتر از اين كشور پناهنده بشيم به يه جاي دور دور ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آزادی برای گروه اقلیت بوده یعنی ازادی خودیها
بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبر اصلاح نرخ بنزین گفت: مسئولان باید بگویند که کارشناسان طرح افزایش قیمت بنزین چه کسانی بوده‌اند؟ اگر نمایندگان مجلس کارشناس نیستند پس چه کسانی کارشناسی می‌کنند؟

مگر قرار نشد رای نمایندگان شفاف اعلام شود خب این تصمیم دولت را عده ای کرفته اند چرا اسامی ومسولیت آنها را اعلام نمی کنند؟ اقای رییسی دلخوشی از دولت روحانی ندارد آقای رییسی تلویحا می گوید در جریان افزایش نرخ بنزین نبوده نمایند گان مجلس هم معترضند . اقای روحانی چون در یزد با او برخورد بدی شد وکلی قوه قضاییه را هم برد زیر سوال محال ست رفته باشد با رییسی توافق کرده باشد بزنین را روز تعطیلی ببرند بالا. روحانی می دانست این اعتراضات اینجوری می شود و بسیاری را با کار انجام شده مواجه می کند. حالا اصل مساله که شیوه وتوافق افزایش بنزین ست در این هرج ومرج ها گم شده. حالا اینم رو سانسور کن.!! دمتان گرم!
اللهم فک کل اسیر ، ای کاش که مسیولین به همان سرعتی که به فکر قطع اینترنت هستند ؟ یک صدم بفکر حل مشکلات ملت میبودند ؟؟ یک باک بنزین ۱۸۰ هزار تومان ؟؟! با ملت چه کردید ؟؟!! چرا فکر می‌کنید ملت احمق هستتد و به دروغ میگید این طرح به نفع مردمه ؟؟! البته بدون شک به نفع مردم لبنان و سوریه و یمن است ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خب عوضش پنجاه تومن بهت میدن دیگه نیمه پر لیوان رو نگاه کن بده پنجاه تومن میگیری حالا دو سه تا صد و هشتاد تومن هم بنزین بزن اشکالی نداره که.
مهم اینه که پنجاه تومن می گیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خوش بحال یمنی ها
آقای کوهکن هزینه ایجاد امنیت شنیدن حرف مردم است نه قطع اینترنت بی تدبیری آن است که رای بگیرید بعد به مردم پشت بکنید ما هنوز یادمان نرفته است که در مجلس هفتم با لایحه خاتمی همیشه پاینده باد درخصوص افزایش قیمت بنزین به بهانه افزایش محبوبیت کذایی تان مخالفت کردید و طرح تثبیت قیمتها را تصویب کنید وضعیت امروز نتیجه تحلیلهای غلط و نیتهای ناخالص سال 83 امثال شماهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خاتمی در دو دوره که رییس جمهور شد به مردم‌ و رای مردم خیانت نکرد . در رفتار و گفتار سیاسی خود راسخ و پایدار ماند با انکه هر هفته در بحران و تنش افرینی قرار داشت ‌ درود بر محمد خاتمی
مهم اینه که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
همه غلط ها را برخی مسپولین میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
بیشتر شبیه یک پسر بچه 16/17 ساله هستی تا بازنشسته
سانسور چی با این طرز سانسور کردن ات ایششششالا تنزل درجه بگیری ننه...سانسورچی ایشالا بشی آبدارچی.... ایشالا یارانه ات قطع بشه از بیخ و بن.....ایشالا تبعید بشی به سوییس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ننه جون حالا قهر نکنی دیگه نظرم رو چاپ نکنه ....منظورم این بود که پولدار بشی یارانه ات قطع بشه
تابی جونم خوب شد تو رو فیلتر نکردن و گر نه من دق میکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دیگه همین مانده پاچه خواری تابناک بشیم! اه اه اه ، حالم بهم خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک اخیراخیلی سایت محافظه کاری شده خیلی از خبرا رو منتشر نمی کنه و مجبور میشیم چندین سایت رو زیر و رو کنیم.
تابناک خیلی خوبه و خوبیاش به مشکلاتش می چربه و انتخاب اول منه
تابناک در برخی مباحث جلوتره ولی در برخی زمینه های خبری واقعا عقب نگه داشته خودشو درحالیکه ظرفیتهای خیلی خوبه داره و در حد کمش که ارائه میکنه نشون میده میتونه خیلی خوب باشه تو این زمینه ها
نماینده های مجلس روز شنبه کلی الدرو پلدروم کردند که فردا طرح 2 و3فوریتی میدهیم وفلان کار رو میکنیم . ولی دریغ از انجام یکی از اینها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بالاخره انتخابات نزدیکه ووووووووووو بعضیا باید خودی نشون بدن.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کدام نماینده ، مگه نماینده ای هم داریم
۵۴ ساعت از قطع اینترنت گذشت و انگار نه انگار نهاد شورای امنیت مسئولی داره. چه قدرررررررر پاسخگووووووو. ادم لذت میبره از همچین مسئولانی!
مجلس بعد از فوت امام راحل بیشتر عصاره سلایق جناب جنتی و دوستانش شده تا عصاره فضایل ملت ؟؟! اخه چرا دولت بخاطر انتخابات چنین مجلسی اینهمه فشار به ملت وارد میکنه ؟؟! به خدا قسم انتخابات رو تعطیل کنید سنگین تره ؟؟! ۷۰ درصد ثروت مملکت دست باند قدرت است که بخاطر حفظ ان حاضرند تمام ملت رو قربانی کنند ؟؟!
یعنی حیف یه دونه گلوله توپ که لیاخوف بخواد خرج این مهمانخانه مجلس بکنه. چه کاریه. نشستن دور هم به چیزی هم کار ندارن. چه کاریه یه گلوله توپ چند صد هزار تومنی رو خرج این آدمهای هیچ کاره بی آزار کنی؟ ما طرح دو فوریتی داریم برای لغو بنزین. الو.. بله... نه نه افزایش بنزین کاملا یک حرکت جوانمردانه و هوشمندانه و شجاعانه بود...
آیا شما قیم ۸۰ میلیون جمعیت کشورید؟
اصلاً به عواقب این تصمیم فکر کرده‌اید؟
شما به چه حقی اینترنت را قطع کردید؟
این عمل نقض آشکار حقوق شهروندی است
به کدام گناه از تمام ملت ایران انتقام میگیرید
و یا با قطع اینترنت آنها را تهدید می‌کنید؟
هر ساعت قطع شدن اینترنت برابر با ضرر و زیان تعداد زیادی از کسب و کارهاست
واقعاً حیف این هزینه‌هایی که خرج این به اصطلاح نمایندگان مجلس میشود
از نمایندگان مجلس مدتهاست که ناامید شدیم
واقعاً متأسفم که به این شکل دارید به اعتماد ملی ضربه میزنید
یعنی یک کارشناس واقعی و باسواد میان مسئولین نیست که اینها را تذکر بدهد؟
اصول و ریشه خرابی ها چیه؟
مدیریت غلط لطفا زیر مجموعه های ناکارآمد را درست کنید
باید به کی بگیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
شکایتت را پیش خدا بکن . گوش میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
متأسفانه ؛ تنها شنونده دردهای ما خداوند است .

بدبخت شدیم رفت
کره شمالی به اینترنت جهانی دسترسی دارد؟
اعتراض حق مردمه و گوش نکردن به اون حق مسیولین
وای بر مسولین که فقط به فکر جیب خودشونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه دیگه. اشتباه کردی. به فکر جیب اقازاده هم هستن
اخر زمان
فاتحه مملکت جایی خوانده شد که همین مجلس نیم بند از دایره خودی ها خارج شد
آقای رییسی در جلسه سران قوا تصمیم گرفتند که بنزین به دلایلی گران شود . در صورتی اگر خاطرتان باشد یکی از شعارهای رییسی ثبات قیمت بود . گران نشدن بود . سه برابر کردن یارانه ها بود . ایا این تصمیمات با شعارهای انتخابلتی در تناقض نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
انقدر روحانی از شعارهایش عدئل کرد که حالا حالاها به رییسی نمیرسه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
برادر من ؛ کدوم یک از این آقایون سر حرفهاشون موندن که رئیسی دومیش باشه ؟

عجیب اینجانست که خیلیا میگن کاش رئیسی رئیس جمهور میشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تاحالا شنیدین کسی وعده ای بده و بهش عمل کنه؟ ااصلا اگر قرار باشه کسی به شعاری عمل کنه که دیگه به انتخابات راه پیدا نمی کنه. فقط باید اهل اطاعت باشی
جناب روحانی شما طی دوسال اخیر علاوه حقوق سالیانه حقوق یه عده رو مرتبه بدون سر و صدا و کاملا محرمانه افزایش دادید ( به اصطلاح ترمیم حقوق ن) ، چرا یه رتبه بندی رو بعد از ۵ سال هنوز تو بایگانی داری ؟؟؟!! همین قشر بیسترین رای رو به شما دادند که ای کاش قلم پام میشکست و سه ساعت تو صف رای نمیبودم .
درود بر شرف ذوالنور و امثال پارسایی که به خاطر این مردم بیچاره حرف میزنن
اینترنت هم وصل نمیشه سرچ کنم ببینم شورای عالی امنیت ملی کیا هستن؟ لابد روحانی و لاریجانی و رییسی. نماینده ها هم احتمالا اعضا علی البدل هستن. فکر کن که مجمع تشخیص اون لاریجانی قراره مصوبه این لاریجانی رو بررسی کنه... البته فکر کنم لزوم وحدت بعد از سخنرانی، اون لاریجانی رو هم منصرف کنه از بررسی کار این لاریجانی. یعنی دمت گرم آقای روحانی. معنی همه چیز رو برامون عوض کردی. حقوق شهروندی... عزت... گشایش اقتصادی...اعتماد... صداقت... راس امور... نمایندگان عزیز هم که خوب کاره ای نیستن بندگان خدا... قیلوله ظهرگاهی و عکس سلفی و دو دو دو دو... همه چی ارومه ما چقدر خوشبختیم جمیعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دیگه زمانی که میخواستید رأی به ایشون بدید، فکر اینجاهاش رو میکردید...
ولی الان اینقدر اعصابها خرده که کلا همه رو میکوبید!
این یعنی تندروی ناحسابی...
واقعا اگه احساساتی رای نمیدادید، اینطوری نمیشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
ناشناس 0001

یعنی واقعاً شما فکر میکنید ؛ اگه رئیسی رئیس جمهور میشد وضع از این بهتر بود ؟؟

تو رو خدا شماها کی هستید ؟

روحانی که اندکی به دنیا متمایل بود این شد وضعمون ،

هر چند امروزه دیگه روحانی هم تو خط رئیسی توپ میزنه .

فرقی با هم ندارن ، این مشکلات اساسیه ، ربطی به این جناح و اون جناح نداره عزیز من .

جراحی کلی میخواد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
رئیس شورای عالی امنیت همون آقای روحانی تشریف دارن. وقتی میرن نهاد رئیس جمهوری نامه میدن به شورای امنیت برمیگردن میشینن رو صندلی شورای امنیت جواب نامه رئیس جمهور را میدن. داریم مگه خنده دار تر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفت ما یا دولت
دولت صاحب بنزین و گازئیل و گاز و برق و آب نیست. اینها به قیمت فوب و شناور از پالایشگاه و نیروگاه خریداری میشه و مابه تفاوت را دولت به عنوان یارانه کلی میده. که روش غلطی هست. دولت صاحب نفت و گاز و حقوق مالکانه معادن هم نیست. اما پول فروش اینها به حساب خزانه دولت واریز میشه و جزو درآمدهای دولت هست!
حالا صورت مسئله: مردم صاحب نفت و گاز و حقوق مالکانه معادن هستند نه دولت. سالانه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد فروش نفت و گاز کشور در داخل و خارج کشور میشود که به حساب دولت واریز میشه و دولت بخشی در بودجه هزینه جاری و بخشی یارانه به حاملهای انرژی و یارانه نقدی توزیع میکنه. اما سالهاست به دلیل نفت و گاز مفت و درآمد بی زحمت دولت تا میتونسته بزرگ شده و به طوری که برای یک شغل دولتی ۱۰ نفر استخدام هستند و حقوق و مزایا میگیرند! پولی هم برای بودجه عمرانی نمی نمونه.

سالانه تا ۸۵۰ هزار میلیارد تومان پول فروش نفت و گاز مردم هست حتی با صفر شدن سهم فروش نفت صادراتی و ۶۵۰ یارانه به قیمت بنزین و گازییل و برق و گاز هست.

یک بار برای همیشه باید دست دولت را از نفت و گاز قطع کرد و مستقیم به حساب مردم واریز بشه و در عوض نیازی هم به یارانه به حاملها نیست. مردم خودشون بهتر میدانند با بهترین روش پول نفت و گازشون هزینه می کنند و یا حتی سرمایه گذاری.
به هر خانواده ۴ نفری ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار ماهانه میرسه. این پول همه مردم هست. حق همه هست. مساوی. یارانه نیست و مالیات معکوس نیست. در عوض بساط هزینه کرد و سرمایه گذاری دولتی برای همیشه جمع میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
دولت ها در همه کشورهای پیشرفته وقتی رای از مردم‌گرفتند به رای مردم بی احترامی نمیکنند .
من تو یک شهر کوچیک زندگی میکنم. اولین ترکش را فکر کنم ماخوردیم. گرایه اژانسهامون برای همه مسیرها ثابت بودو دو و پونصد تومن. حالا به اتفاق همه کردن 5000تومن. امشب ایشالله به ملکوت اعلی میپیوندم. دیگر ادامه زندگی میسر نیست. تو شهر زلزله زده ما میتونستیم با استفاذه از اینترنت از حال عزیرانمون با خبر بشیم اونم اینطوری ککردن. کسانی از زلزله زده ها که دنبال خونه بودن تو تلگرام پیام میدادن و جوابش روهم تو تلگرام میگرفتند.دولت نابودمان کرد
ای کاش به مجلس اجازه میدادند تا تصمیم خردمندانه ای بگیرند ، هنوز هم دید نبست باید فکری کرد ؟؟
ما رکورد زدیم
تمام مصایب ملت بخاطر کار همتی به کشور و حراج منابع ارزی کشور کرد میباشد ؟؟! یکسال منابع ارزی کشور رو بخاطر اینکه ثابت کنه تحریم ها تاثبر نداره به حراج گذاست و حالا که خزانه خالی شده جورش را مردم باید بکش
آقا زنگ زدم 2020 امروز ( حالا دیروز و پریروز هیچ ) پیام گذاشتن که با توجه مشکلات حوزه اینترنت بین الملل که خارج از اختیار این شرکت میباشد ضمن تشکر و ... اگه مشکلی تو اینترنت داخلی ( اینترانت ) داشتین تماس بگیرید !

یکی نیس بگه چطور موقعی که فلان قدر پول میگیرن + مالیات و ارزش افزوده زبونتون هم دو متره اگه تو سرویس دهیتون اعتراض کنیم اما وقتی همچین مسئله ای که پیش میاد خارج از اختیارات شماست؟ وظیفه شماست که این مشکل رو پیگیری کنید نه من محمدرضا که برم اینور اونور بگم آقا چیشد پس نت ما رو کی وصل می کنین !!! شما که عرضه نداری حق کاربراتو بگیری معذرت میخوام اما خیلی بیجا میکنی پول میگیری ازشون !! پول اینترنت بین الملل گرفتی برای مثال 50 تومن بعد اینترنت داخلی میدی؟ اینترنت داخلی پولش 50 تومنه؟؟؟ میگم پول ما رو کی پس میده میگن ما که نمیدونیم دست ما نیست !! خب پس دست کیه میگم یه شماره دادن یعنی بخدا بالای 20 30 بار من زنگ زدم تا آخرش فقط بوق خورد!! بنظر شمایی که این کامنتو میخونی با اینا باید چه کرد؟؟؟ حرام خواری در این حد دیده بودین؟؟؟؟؟ یکی نیس بگه اخه تو حق منو میخوری بعد انتظار داری بیام نوازشت کنم بگم آفرین دمت گرم که پول منو و امثال منو خوردی و یه لیوان آبم روش؟؟؟ تابناک تو رو جان عزیزت تو رو جان مادرت پیگیر این ماجرا باش ! کی میاد پول این همه کاربر رو زنده کنه؟؟ کی میاد خسارت ناشی از قطعی نت که به کسب و کارا خورده رو پرداخت بکنه؟؟؟ چرا ملت باید چوب ندانم کاری مسئولین ( از رئیس جمهور بگیر تا نماینده شهر خودم ) رو بخورن؟؟؟؟ تا کی؟؟؟ دیگه صبرمون بخدای محمد لبریز شده ..
دوستان ازتون خواهش میکنم اگه میخواید حقتونو واقعا بگیرید برید از دست همراه اول ایرانسل رایتل مخابرات یا هر سرویس دهنده دیگه که ازش سرویس داشتید و این مشکلات پیش اومد شکایت کنید

195نقطهcraنهir / مجبور شدم اینجوری بنویسم بهم میخورد ..

این ادرس سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 195 برای ثبت شکایت از همچین شرکت هاییه

لطفا , لطفا برید شکایت کنید و پیگیر باشید من باهاشون تماس گرفتم اینجا تنها جاییه که میتونید ازشون شکایت کنید بدون مراجعه ی حضوری.
انشالله در سایه الطاف ولی الله اعظم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف سایه شوم محنت و اندوه و مصیبت از امت پیامبر و خصوصا شیعیان حیدر کرار دور شود
اقایی که دکمه اف اینترنتو زذی.آنو میزنی یا بیام چپ و راستت کنم؟
اقایون کار شناسی که نشستید برا خودتون حساب کتاب کردید از ۵۰ تا ۲۰۵ تومن کمک هزینه میدیم
من خودم کارمندم و هزینه رفت اومدم با ماشین شخصی خودم با این بنزینی که شما میگی فقط یک میلیون و پانصد تومان میشه خیلی هم وسایل نقلیه عمومی درستی داریم که سر وقت برسند اونوقت شما میخوای هنر کنی ۱۳۸ تومن بدی بیاید ۲۰۰ تومن هم میزارم روش بهتون میدم فقط این کارو با ما نکنید ،لا مصب ها ما همینجوری هشتمون گرو نه مونه وای به اینکه بخوایم بنزین هم لیتری ۳۰۰۰ تومن بزنیم . فکرکنم استعفا بدم نرم سرکار بهتر باشه ، یعنی این کارشناس ها ایران رو با کجا مقایسه میکنند چه فکری پیش خودشون میکنند .
شو اف کافیه . فاصله مردم با دولت ، دولت با مجلس، مجلس با مردم . مردم با پلیس مشخص شد . در رای گیری اتی هم مشخص می شه .
بریم پی کارمون رای هامون کشک نمی ارزید
تابناک سه روزه کامنت منو نمیذاری ...اینم نذار ..ههههه
جناب زیبا کلام
ما خیلی بیشتر از قیمت واقعی حاملهای انرژی رو در قیمت غیر واقعی خودرو که سران کشور برامون تعیین کردن پرداخت کردیم. یک بها رو چند بار و با چند عنوان باید پرداخت کنیم که حق اقشار کم درآمد را پرداخت کرده باشیم. یک پراید رو داریم ۵۵ میلیون پول میدیم! در کدام کشور مجاور و غیر مجاور بهای پرداخت هزینه ماشین بی کیفیتی مثل پراید درآمد نصفه سال یک دانشیار دانشگاه اون کشور هست؟
سوال؟
چطوریه که بنزین و دلارو طلا و الباقی اجناس گرون میشه، حقوق افزایش پیدا نمیکنه،رانندهای تاکسی که مستقیم با بنزین کار میکنن نباید کرایه رو افزایش بدن، بعد ما از کجا باید بیاریم که این افزایش قیمتهارو جبران کنیم؟؟ اون راننده از کجا بیاره بنزین بزنه، قراره یه پولی شبونه دولت بزاره تو جیب ما که ما به تفاوت رو بدیم، خو گرون کنی از این جیبمون برداری الکی مثلا بزاری تو اون جیب که البته تو فاصله بین 2جیب ما کلی بره تو جیب دیگران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه کاریه خب
معنی آزادی رو تازه فهمیدیم
آقای عبدی از چی اینقدر جیلیز ویلیز میکنه؟!
منم میخام برم اتریش یا کانادا و یا امریکا و اروپا چیکار باید بکنم یا کی رو باید ببینم...
آقای روحانی این کار را کارشناسی کرد و فقط با کارشناسانی مشاوره کرده که موافق ایشان بودند. علی برکت الله.
جوانب کار خوب یا بد مردم خودشان مشکلاتشان را حل کنند.
نمایندگان مجلس صد درصد در جریان بوده اند ولی برای بحث انتخابات سعی می کنند خود را بی اطلاع نشان دهند تا برای 4 سال دیگر به سازمانی راه یابند که فقط حقوق می دهد ودر قبال حقوق فقط باید کاری انجام ندهی
فقط روحانی و دولتش میتونستند ثابت کنند احمدی نژاد خوب بود.
آیا ظرفیت حمل و نقل عمومی را افزایش دادید؟!!! اتوبوس که تولید نمیشه!!

تو کرج تو خط کیانمهر 8 اتوبوس هست که همیشه 2-3 تاشون به سبب نبود یا گرانی قطعات همیشه خرابند و تو راه میمونند. بقیه هم 2 سال پیش که 15 دقیقه ای حرکت میکردند الآن شده 25-30 دقیقه و مسلما با هجوم مردم بیشتر خراب میشند میشه 40 دقیقه!!!
اینه مردم داری و وعده و وعید دادن!
مفت حرف زدن واقعا تو این مملکت مفته!!!
بهتره که امروز نت وصل ش..
بهتره که امروز نت وصل ش..
نماینده بوکان دراعتراض به افزایش غیرقانونی قیمت بنزین استعفا کرد ...درودبرشرفش .. من که یک آذریم از نمایندگان آذری زبان مجلس حتی یک اعتراض خشک وخالی هم ندیدم ... بازم به نماینده شیراز.. متاسفم برای تمام نماینده ها ... جالبه که ازمردم مشارکت حداکثری هم میخوان ... حقیقت رو فدای مصلحت کردند وواقعا شرم آوره
اقای روحانی مدبر و امید بخش
من از این تصمیم ناگهانی و امید بخش و مدبرانه شما اندکی ی دلخور شدم،
ممکنه لطف کنید و در حین عبور از خیابان با خودروی مدل بالایتان، با دیدن چهره من، متوجه اعتراضم بشوید؟
درود بر شرف بهرام پارسایی نماینده شیراز که حرف دل 80 میلیون ایرانی رو به مسئولان ناشنوا زد...
نماينگان فرمايشي و مجلس فرمايشي بهتر است
اينها امتحان خودشون پس دادند
سلام
بخدا اگه مجلس رو تعطیل کنیم واسه کشور سوددهیش بیشتره
پیشنهاد به آقای روحانی : نرخ بقیه چیزها مثل اب، برق، گاز،
نان و ......... را هم یکجا با فوب خلیج فارس حساب
کن ، یه دو سه ماه یه بخور ونمیر یارانه بده.بعد همه
درآمد رو اضافه کن به مزایای آقای مهندس نوبخت و
مسئولین و نمایندگان مجلس و ......
این درسته.
درود بر دکتر پارسایی عزیز نماینده واقعی ملت
سلام
به مایلی کهن بفرمائید : شتر در خواب بیند پنبه دانه ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی