بازدید 50477
هزار و هشتصد و سی و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ادعای پناهیان در خصوص آیت الله منتظری / پای داماد نعمت‌زاده هم به دادگاه مفاسد اقتصادی باز شد/خطر استیضاح بیخِ گوش حجتی / مولاوردی: اگر حمایت اصلاح طلبان از دولت روحانی نبود.../نماینده‌ای که به دنبال رو کردن دست روحانی است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: پاسخ به ادعای یک نماینده در مورد رئیس مجلس/جزئیات دیدار ذوالنور با بشار اسد/بهروز نعمتی و علی لاریجانی می‌آیند؟ /واکنش ناصر ایمانی به احتمال انشقاق جبهه پایداری و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 15 November 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علم‌الهدی: این طور نیست که بگوییم پیامبر با کفار مذاکره می‌کرد و بعد از تخلف، دوباره مذاکره می‌کرد

آیت‌الله علم‌الهدی، خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: این را توجه داشته باشید که در عرصه سیاست اگر بنا شد، یک آدمی خواست تفسیر اسلامی داشته باشد و قواره خود را با اسلام تطبیق کند باید سند ارائه دهد. این طور نیست که بنده بگویم پیامبر (ص) با کفار مذاکره می‌کرد و بعد تخلف، دوباره مذاکره می‌کردند. پیامبر (ص) یک حقیقت است که من اگر چیزی گفتم باید سند ارائه دهم. بزرگترین پیمان پیامبر (ص) با کفار «صلح حدیبیه» بود که در برابر پیمان‌شکنی، پیامبر (ص) مقابله کردند و نهایت آن فتح مکه بود. مردم ما بصیرت دارند و بی‌اطلاع نیستند؛ مردم از پیامبر و اسلام جداشدنی نیستند.

انتقاد شدیداللحن عارف به اصلاح‌طلبان

عارف در دیدار با اعضای ستاد استان تهران شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با اشاره به عملکرد مجلس دهم به ویژه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد ما در مجلس دهم آرامش و دوری از تنش بوده و از این راهبرد نتیجه گرفته ایم. با سخنان تند و آتشین می‌شود یک شبه قهرمان شد، اما آیا نتیجه‌ای برای کشور و گفتمان اصلاحات دارد؟ فراکسیون امید در حد بضاعت خود، فعالیت‌هایی در به ثمر نشستن طرح‌هایی که دغدغه مردم و همین طور جامعه مدنی در آن لحاظ شده بود، انجام داد از جمله طرح کاهش مجازات اعدام که در ارزیابی سازمان ملل در مسائل حقوق بشری ایران تأثیرگذار بود و یا طرح کاهش حبس که دو فوریت آن در مجلس به تصویب رسید و نظایر چنین طرح‌هایی که اعضای فراکسیون امید طراح اولیه آن بوده‌اند.

مرتضی طلایی: پایداری بدون احمدی‌نژاد معنا ندارد

مرتضی طلایی: ممکن است که پایداری به احمدی‌نژاد نزدیک شود، زیرا اخباری داریم که حاکی از این است که آقای احمدی‌نژاد و جریان ایشان دنبال حضور در انتخابات هستند. این اخبار توسط ایشان تاکنون نیز تکذیب نشد. دوستان جبهه پایداری نیز عموما نزدیک به آقای احمدی‌نژاد بوده و هستند. این امکان وجود دارد که جمع آقای احمدی‌نژاد هم در تشکیل این جریان شرکت کند و فکر نمی‌کنم جبهه پایداری به تنهایی موضوعیتی داشته باشد، زیرا پایداری منهای آقای احمدی‌نژاد فاقد موضوعیت است و تنها شامل چند نفر است و پایداری با احمدی‌نژاد معنا پیدا می‌کند.

چهره اصلاح‌طلب: برخی دستان در پی ناامید کردن جامعه هستند

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: برخی دستان در پی ناامید کردن جامعه هستند، اما اگر اصلاح طلبان هم ناامید شوند و در خانه بنشینند مردم عاقبت بخیر می‌شوند؟ به گزارش ایسنا، مرتضی مبلغ طی سخنانی در چهارمین مجمع عمومی حزب اراده ملت در مرودشت با بیان اینکه فلسفه احزاب در حکومت‌های مبتنی بر رای مردم تربیت مدیران لایق شجاع و شایسته است، اظهار کرد: باید احزاب این مدیران را تربیت کنند تا بتوانند به نحوه احسن مدیریت کنند و فلسفه احزاب همین تربیت مدیر است و هیچ کس نمی‌تواند بگوید جمهوری باشد، دموکراسی باشد، اما حزب نباشد. این دو باهم پیوند ارگانیک دارند. مبلغ تصریح کرد: احزاب باید نسبت ارگانیک با انتخابات و سیاست داشته باشند. وی افزود: شفافیت یکی از نقاط قوت جمهوریت است و همه باید پاسخگو باشند. پس در شفافیت نباید تبعیض قائل شد چرا که این موضوع باعث شکل‌گیری چاپلوسی و فساد‌های گسترده می‌شود. مبلغ با تأکید بر اینکه اگر مدیران شجاع نتوانند وارد نهاد‌های مختلف شوند همین موضوع منشا رانت و فساد خواهد شد، گفت: چرا برای فساد قاضی‌های فاسد دادگاه برگزار نمی‌شود؟ چرا فقط به تعداد برکناری‌ها اشاره می‌شود؟ ما مخالف مبارزه با فساد نیستیم بلکه طبق گفته رئیس جمهوری می‌گوییم باید مبارزه با فساد به دور از تبعیض باشد.

نماینده‌ای که به دنبال رو کردن دست روحانی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور مدام می‌گوید که همه ما باید در اتاق شیشه‌ای باشیم، اما نتیجه تحقیق و تفحص از یارانه‌ها خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. محسن کوهکن در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «در دولت وی یک ریال یا یک دلار هم گم نشده است»، اظهار داشت: رئیس‌جمهور حرف درستی زده است چرا که دولت منابع ارزی و ریالی بسیار زیادی در اختیار دارد و قطعاً یک دلار و یک ریال گم نمی‌کند! نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور مدام می‌گوید که همه ما باید در اتاق شیشه‌ای باشیم، اما اطلاعات خود آنان داخل اتاق شیشه‌ای نیست، ادامه داد: ما می‌توانیم گزارش‌هایی، چون تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها را رو کنیم تا مشخص شود که بسیاری از اعداد و ارقام در این دولت غیرشفاف است.

وی با بیان اینکه این روز‌ها رفتار‌های روحانی کاملاً سیاسی است در حالی که باید در این مقطع پاسخگوی عملکرد خود باشد، گفت: این رفتار‌های رئیس جمهور کاملاً نشان‌دهنده آن است که وی به دنبال بسترسازی برای انتخابات پیش‌روست تا در دوم اسفندماه انتخابات به گونه‌ای که آنان می‌خواهند، رقم بخورد. کوهکن در واکنش به بخش دیگری از اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه «تندرو‌ها جامعه را با مشکل مواجه می‌کنند»، گفت: روحانی باید مشخص کند که منظورش از تندرو‌ها چه کسانی است؟ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر تندرو‌ها در داخل دولت هستند و نمی‌گذارند که رئیس‌جمهور به کارهایش بپردازد، می‌تواند آنان را برکنار کند، اما اگر تندرو‌ها بیرون از دولت هستند و صرفاً عملکرد دولت را نقد می‌کنند، بنده فکر نمی‌کنم که نقد‌های آنان مانعی سر راه دولت باشد و باعث شود که آنان نتوانند کاری انجام دهند.

مولاوردی: اگر حمایت اصلاح طلبان از دولت روحانی نبود...

شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: اگر حمایت اصلاح طلبان نبود، دولت روحانی رای نمی‌آورد. عملکرد دولت به حساب اصلاح طلبان نیز نوشته می‌شود. دولت را مساوی جریان اعتدال نمی‌بینم. ائتلاف اعتدال و اصلاح طلبان را به احتمال قریب به یقین دیگر نخواهیم داشت.

واکنش ناصر ایمانی به احتمال انشقاق جبهه پایداری

ناصر ایمانی گفت: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرا‌ها باید بدانند لزوماً اتفاق بدی نیست که تعدادی از هم عقیده‌هایشان در لیست‌های مجزا به مجلس برسند، این می‌تواند موجب تکثر رأی در مجلس شود. همچنین آن‌ها می‌توانند بعد از ورود به مجلس حتی در قالب یک فراکسیون همکاری کنند. ناصر ایمانی، تحلیل گر مسائل سیاسی، با اشاره به احتمال انشقاق جبهه پایداری، گفت: اساساً فضای سیاسی به گونه‌ای است که دیگر ائتلاف صد درصدی ممکن نیست و هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان باید بپذیرند گروهی از هم‌نظران‌شان با لیستی مجزا وارد انتخابات شوند.

این فعال سیاسی ادامه داد: در واقع اتحاد صد درصدی دیگر کاربردی ندارد. چون طیف‌های سیاسی شامل سلیقه‌های متعددی هستند و این مطلوب نیست که جناح‌ها برای همنشین کردن همه سلیقه‌ها، گروه‌هایی از درون طیف خود را ناراضی کنند و بهای گزافی بدهند. ایمانی همچنین گفت: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرا‌ها باید بدانند لزوماً اتفاق بدی نیست که تعدادی از هم عقیده‌هایشان در لیست‌های مجزا به مجلس برسند، این می‌تواند موجب تکثر رأی در مجلس شود. همچنین آن‌ها می‌توانند بعد از ورود به مجلس حتی در قالب یک فراکسیون همکاری کنند. این چهره اصولگرا تاکید کرد: اساساً باید گفت: چنین بحث‌هایی لازمه فضای انتخاباتی است و به همین دلیل نباید این تلقی را داشت که اصولگرایان با آمدن یا نیامدن فلان چهره یا گروه به مشکل می‌خورند. جریان اصولگرایی یکی از ریشه‌دارترین طیف‌های سیاسی این چهل سال است و به همین دلیل در هر شرایطی اقتدار و البته قدرت تأثیرگذاری خودش را حفظ خواهد کرد.

خطر استیضاح بیخِ گوش حجتی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون با استیضاح‌کنندگان وزیر جهاد کشاورزی در یکی از جلسات هفته اینده خبر داد. علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به دستورکار جلسات این کمیسیون در هفته آینده، گفت: قرار است در جلسه هفته آینده کمیسیون کشاورزی مجلس، موضوع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی، به‌ خصوص گندم مورد بررسی قرار گیرد. وی افزود: نرخ خرید نضمینی محصولات کشاورزی غالبا از سوی دولت بسیار پایین‌تر از رقمی که به واقعیت نزدیک است، تعیین می‌شود، بنابراین نیاز است تا وضعیت بازار از سوی دولت مورد سنجش و ارزیابی دقیق قرار گیرد، سپس نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام شود. سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: در بخش دیگری از جلسات هفته آینده این کمیسیون قرار است، درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد. ابراهیمی به بخشی از دلایل درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: هرج‌و‌مرج در بازار برخی از محصولات کشاورزی که شاهد آن هستیم به دلیل عدم تصمیم‌گیری درست از سوی مسئولان، به‌ویژه در حوزه وزارت کشاورزی و شخص آقای حجتی است که این کی از دلایل استیضاح وی عنوان شده است.

پای داماد نعمت‌زاده هم به دادگاه مفاسد اقتصادی باز شد

علی اشرف ریاحی داماد وزیر اسبق صنعت و شوهر خواهر شبنم نعمت زاده هم یکی از مفسدان اقتصادی است. هفته گذشته بود که آخرین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر سابق به پایان رسید. نام متهم ردیف اول پرونده احتکار دارویی اولین بار پشت سر نام پدر خود در رسانه‌ها منتشر شد، اما این اولین باری نبود که پای خانواده نعمت‌زاده به دادگاه قاضی مسعودی مقام و شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم و مفاسد اقتصادی باز شده بود. پیش از آن که رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده آغاز شود و اواخر سال گذشته در پرونده سوءاستفاده از ارز‌های دولتی در پتروشیمی که متهم ردیف اول آن رضا حمزه‌لو بود، نام خانواده نعمت‌زاده برای بار اول رسانه‌ای شد. علی اشرف ریاحی مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی دفتر دبی یکی از متهمان اصلی پرونده ارز‌های دولتی پتروشیمی داماد محمدرضا نعمت‌زاده و همسر زینب نعمت‌زاده دختر وزیر سابق است. اشرف ریاحی از همکاران اصلی مرجان شیخ‌الاسلام و محسن احمدیان بوده که نقش قابل توجهی در سوءاستفاده از پول‌های پتروشیمی داشته است. البته هنگامی که بحث ارتباط داشتن ریاحی با خانواده وزیر سابق مطرح شد، او تصریح کرد که سال ۹۵ رابطه خویشاوندی او با خانواده نعمت‌زاده ایجاد شده و از آن موقع تاکنون هیچ قراردادی منعقد نکرده است.

بهروز نعمتی و علی لاریجانی می‌آیند؟

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی قبلا هم در فهرست اصولگرایان قم نبود و احتمالا دوباره در همین شهر نامزد می شود. بهروز نعمتی دبیر کل حزب رفاه ملت و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر مبنی بر عدم حضور لاریجانی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان در لیست نامزدهای اصولگرای قم نیستند کما اینکه قبلا هم نبودند. نعمتی در پاسخ به این پرسش که مطرح می شود لاریجانی قصد ندارند نامزد شوند و آیا این صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من تا الان از ایشان نشنیدم قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشند.وی درباره اینکه آیا ایشان از قم نامزد می شود یا نه، گفت: احتمال می دهم اینگونه باشد. اما اینکه از چه حزب و جناحی داوطلب شود، معلوم نیست. باید دید چه پیش می آید.این نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دور دهم مجلس گفت: این دور مجلس هم همانند ادوار گذشته نقاط مثبت و نقاط ضعف دارد. اما در هر حال نمایندگان تلاش خود را انجام دادند. وی راجع به عملکرد خود ادامه داد: من خودم به خودم نمره نمی دهم اما شبانه روز برای آن وقت گذاشتم. نعمتی درباره حضوریافتن یا نیافتن خود در نامزدی برای رقابت در دور یازدهم مجلس گفت: مشخص نیست. تا قسمت چه باشد.

کنایه واعظی به اتهام‌های کریمی‌قدوسی: چندین شکایت کردیم و راست راست می‌گردد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: کسانی که می‌گویند همکاران روح الله زم در دولت هستند قصدشان فرار رو به جلو است. محمود واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بعداز دستگیری روح الله زم عده‌ای مطرح کردند که در داخل دولت نفوذی‌ها با وی همکاری داشتند، اما درصورتی که شواهد نشان می‌دهد، خط نفوذ در جای دیگری است چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود، گفت: افرادی که این ادعا‌ها را مطرح می‌کنند قصدشان فرار رو به جلو است. رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که اسم‌شان به عنوان همکاران زم درآمده است از خودشان هستند. وی تأکید کرد: خوشبختانه دولت، دولتی پاک و شفاف است و معتقدم قصدشان از درست کردن چنین شایعاتی این است که اسمشان با افراد دیگر قاطی شود. واعظی خاطرنشان کرد: از مدعی العموم می‌خواهیم با کسانی که اتهام می‌زنند، برخورد کند که بر چه سند و مدارکی این حرف‌ها می‌زنند. هرچیزی که آن‌ها مطرح کردند ما بررسی کردیم هیچ چیزی به دست نیاوردیم و سخنگوی قوه قضائیه هم این را تأیید کرد. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا مدعی‌العموم برای پشتیبانی از دولت ورود پیدا نکرده است و همیشه عکس این قضیه افتاده است، عنوان کرد: شکایات زیادی را مطرح کرده‌ایم که مانده است، در این خصوص هم شکایت می‌کنیم همان آقایی که چنین حرف‌هایی زده است، چندین شکایت از ما دارد و راست راست هم می‌گردد.

جزئیات دیدار ذوالنور با بشار اسد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با بشار اسد، پیروزی‌های مقتدرانه در عرصه میدانی و دیپلماسی را به رئیس جمهور سوریه تبریک گفت و بیان کرد: «پیروزی‌های سوریه و حوزه مقاومت در مقابله با تروریست‌های تکفیری در عرصه میدانی به شکست اقتدار نظام سلطه و استکبار جهانی منجر گشته است».

وی تروریست‌های داعش را محصول و دست پرورده آمریکایی - صهیونیستی نامید و خاطرنشان کرد: «کینه و خباثت آمریکا و رژیم صهیونسیتی نتوانست تغییری در نقشه منطقه و کشور‌های حامی محور مقاومت ایجاد کند و سوریه با قدرت به مقابله تروریست‌ها و اضمحلال آن‌ها در قلب حوزه مقاومت پرداخت». ذوالنوری سوریه را دوستی دیرینه و سنتی جمهوری اسلامی ایران با اشتراکات دینی و تاریخی خواند و تصریح کرد: «جمهوری اسلامی ایران و سوریه در یک جبهه و با دشمنی مشترک در حال مبارزه هستند». وی همچنین تأکید کرد: «خط مقدم جمهوری اسلامی ایران و سوریه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس است و ایران با قدرت از منافع خود و متحدین در منطقه دفاع خواهد کرد».

ادعای پناهیان درخصوص آیت الله منتظری

پناهیان تصریح کرد: یا برای مثال واژه ادب جایگاه والایی دارد، ولی اکنون از آن برای نام مکانی که بزهکاران را نگهداری می‌کنند استفاده می‌شود. در واقع موضوع فقط بر سر کلمه نیست بلکه این‌ها بار معنایی دارند. یکی از مفاهیمی که خیلی غریب است کسی برایش تلاشی نمی‌کند و کم کم ارزش خود را از دست می‌دهد مفهوم حکمت است. در حالیکه این مفهوم در قرآن جایگاه روشنی دارد. در واقع اگر کسی حکمت نداشته باشد، اگر قرآن را هم به او یاد بدهیم دستورات دینی را جابجا استفاده می‌کند و اولویت را متوجه نمی‌شود. خوارج نیز همین گونه بودند که آیات قرآن را غیر حکیمانه استفاده می‌کردند. حکمت قدرت تشخیص مصداق دارد و اولویت‌ها را در مقام عمل روشن می‌کند. بدون حکمت به سراغ مسائل دینی برویم چیزی جز مسائل جزئی عایدمان نخواهد شد. وی متذکر شد حتما جذب دانشگاه امام صادق (ع) گزینشی است، اما نمی‌دانم موازین این گزینش چگونه است. پیشنهاد می‌دهم کسی که بوی حکمت از او به مشام نمی‌رسد و مشخص است که حکیم نخواهد شد را راه ندهید. چون هر چه دانش به او بدهید مانند آقای منتظری می‌شود که می‌خواهد امام را به قتل برساند. این در حالی است که او با سوادترین فقیه حوزه بود. کسی که بدون حکمت با سواد شود خطرناک است. در روز روشن می‌گویند ولایت فقیه در فقه نیست. به همین دلیل باید توجه کنیم حکمت مشکل را حل می‌کند. نباید تعهد و تخصص را از هم جدا کنیم. وقتی تخصص می‌خواهیم باید توجه کنیم که به غیر از حکیم به تخصص نمی‌رسد.

پاسخ به ادعای یک نماینده در مورد رئیس مجلس

مشاور رئیس مجلس گفت که رییس مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه در عزل و نصب‌های مدیران در قوه مجریه مداخله نمی‌کند. حسن زمانی مشاور رئیس مجلس با بیان این‌که «رییس مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه در عزل و نصب‌های مدیران در قوه مجریه مداخله نمی‌کنند» افزود: مشی ایشان این است که هرگز ایجابا یا سلبا توصیه‌ای مبنی بر ابقا یا برکناری مدیران نمی‌کنند؛ چرا که عزل و نصب مدیران را از شئون دولت می‌دانند. پیش از این یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یادداشت توییتری خود، حمایت رییس مجلس را مانع عزل یکی از مدیران استانی عنوان کرده بود.

هاشمی: اصلاح طلبان به بن بست نرسیده‌اند

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح‌طلبان هر چند در سر بالایی سختی قرار دارند، ولی به بن ‎بست نرسیده‌اند. محسن هاشمی عصر پنجشنبه در سومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان اردبیل افزود: ما می‌توانیم مثل سال ۹۲ در این دوره از انتخابات هم نتیجه را به نفع اصلاح‌طلبان رقم بزنیم، هرچند مشکلات عدیده‌ای پیش رو داریم، ولی با تعامل و یکدلی می‌توان سرنوشت انتخابات را به نفع اصلاح‌طلبان رقم زد. وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس وضعیت اصلاح‌طلبان مطلوب پیش‌بینی شده، افزود: در سال ۹۲ با ائتلاف گروه‌های اصلاح طلب، آن‌ها به قدرت بازگشتند و در سال ۹۶ هم حماسه دیگری آفریده شد. او اضافه کرد: اینک در یازدهیمن دوره انتخابات نیز تلاش بر این است با هماهنگی و انسجام پیروزی را نصیب جریان اصلاحات کنیم هرچند نارضایتی در بین مردم مشهود است، اما باید با تشریح وضعیت و بیان واقعیت‌ها مردم را به صحنه آورد. وی افزود: شرایط موجود را می‌توان از سربالایی به سمت سراشیبی تغییر مسیر داد، امروزه به مدد شبکه‌های اجتماعی هر شهروند تبدیل به رسانه شده و ما می‌تواینم از این وضعیت خارج شویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۵۱
عرض شود که دولت اصلا اختیارات کافی برای اداره کشور ندارد و همه چیز دست دولت پنهان و دولت سایه و نهادهای انتصابی است! دولت اختیارات خیلی کمی دارد که طبق آن فقط میتواند در عرض یک شب قیمت #بنزین را 300% بیشتر کند وگرنه اگر دولت اختیارات بیشتری داشت الان همه مشکلات را حل کرده بود!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
طی ده هزار سال این کشور با قومیت های گوناگون و فراوان تحت لوای یک قانون، یک حکومت، یک پرچم و یک نام پابرجا مانده و طی این ده هزار سال، همیشه منطقه ی بین Caspian Sea و Persian Gulf فقط یک نام داشته و آن هم نامی نبوده جز ایـــــــــــــــران
اما چقدر غم انگیز است که در این ایام خبرهای بدی از هرج و مرج و دروغ‌های گسترده در فضای مجازی به گوش می‌رسد که نمایانگر تأثیر بدی‌ها، پلشتی ها و مضرات فضای دروغین و مسموم مجازی بر وحدت و اتحاد یک ملت است و میخواهد کاری را با این کشور بکند که اسکندر مقدونی و چنگیز خان مغول هم نتوانستند!!!
کشورِ خواجوی کرمانیها، فردوسیها، مولاناها، سعدیها، حافظها، خیامها، عطارنیشابوریها، باباطاهرها، سناییها، خوارزمیها، ابن سیناها، زکریای رازیها، ابوریحان بیرونیها، امیرکبیرها، میرزاکوچک خانها، ستاروباقرخانها، رئیسعلی دلواریها، پایتخت شیعیان جهان و مقرّ ظهور منجی عالم بشریت که در این ده هزار سال در فضایی واقعی، با صلابت پابرجا مانده، آیا در برابر فضایی مجازی کم خواهد آورد؟!
«« به هیچ عنوان »» و «« به هیچ وجه من الوجوه »»
والسّلام
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
همه می دانیم علت گرانی بنزین و تورم 500 درصدی به خاطر بالا رفتن ازسفارت خانه ها و پرچم آتش زدن ها ست و دولت مجبور به این گرانی تا حضرات آن را سیبل کنند و به اکثریت غریب به اتفاق رای دهندگان سال 96 بگویند شما شکر خوردید که به روحانی رای دادید.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اختیار ندارد؟ توان ندارد . یک عده را به عنوان وزیر و بانکدار برای مدیریت انتخاب می کنند . و به دلیل بدهکاری د گند کاری به همه بدهکار هستند و نمی توانند هیچ برنانه ایز را اجرا کنند . . راه استعفا و رفتن به خارج و افشاگری باز است
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
قیمت بنزین چیه؟.میدونی که ما غنی سازی رو از ۳.۵ درصد به۳.۷۵ درصد افزایش دادیم؟هیچ میدونی ذخیره اورانیوم از ۲۰۰ کیلو به ۲۱۲.۵ رسیده؟اصلا میدونی بجای ۱۰۰۰ سانتریفیوژ ۱۰۲۳ تا سانتریفیوژ میچرخه؟پس اینهمه پیشرفت و اقتدار رو دست کم نگیر و افتخار کن به کشورت.ناسپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ناشناس کانادا. دلیل کودتا علیه مصدق رو میشه با رسم شکل توضیح بدی؟!
آمریکا خودش بیاد بگه ما داعش رو درست کردیم و واسه نفت رفتم سوریه شما میگی نه!! از بس اینا انسان دوستن.
رفتن مردم رو از شر داعش نجات بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این پرچم کانادا در کدام سیاره زندگی می کند که گرانی را به سفارت و اتش زدن ها وصل می کند؟
همه می دانند
| France |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
برای یکبار هم که شده مشخص کنید منظورتان از (همه می ، دانیم) چیست ؟ انقلابی میگوید همه می دانیم، اصولگرا میگوید همه می دانیم، اصلاح طلب و منافقین میگویند همه می دانیم، اپوزیسیون میگویند همه می دانیم، خلاصه که همه می دانند و هیچکس نمی‌داند که چه کسی چه می داند
خسته از تکرار ها
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
کودتا علیه دولت مصدق بخاطر بالا رفتن از دیوار مصدق بود!
دلیل تأسیس طالبان و داعش هم بالا رفتن عده ی از دیوار سفارت بود!
دلیل حمایت تسلیحاتی از داعش و طالبان هم بالا رفتن عده ی از دیوار سفارت بود!
کشته شدن 1.5 میلیون عراقی توسط ارتش آمریکا هم بخاطر بالا رفتن عده ی از دیوار سفارت بود!
خلاصه کنم؛ دلیل همه چیز از جمله کودتا و فقر و جنگ بخاطر سفارت های آمریکاست!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
عه اینطوریه اقا مهران؟راه استعفا و رفتن به خارج و افشاگری بازه؟بابا شما که مشاوران خیلی خیلی قوی مثل سفارتخونه افطاری بده دارین!!حداقل بگین بازی ۱۲ سال قبل رو براتون دوباره تجویز نکنن!.راه جدید پیدا کنین!.حتی فردوسی پور هم که سیاسی نبود تو دام این بازی نیفتاد!.که بعدا مدعی بشین اره ما میدونستیم این نفوذی بود و عامل دشمن بود و رفت تو بغل بیبیسی و....مثل معترضین ۸۸!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خان محمد علی اقا باز رفت تو ژانر حماسی!
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اگه بری خارج بگی که رئیس جمهور کشورم شب میلاد پیامبر اسلام و دو روز بعداز کشف بزرگترین میدان نفتی قیمت بنزینو بدون اطلاع قبلی سه برابر کرده بهت پناهندگی میدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هرکس در برهه کنونی از رحانی حمایت کند و او را بدون اختیارات کافی بنامد ۱۰۰% مصداق بارز مرفه بی درد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بطور معمول بخواهیم پراید ابوقراضه مان را روزی پانزده لیتر بنزین بزنیم می شود روزی چهل و پنج هزار تومان! یعنی..................................................................
مخاطب بیست وپنج ساله تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دلــــــــــمــــــــــــــــــان بــــــــــــــــرای دکـــــــــــــتــــــــــــــر احـــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــدے نـــــــــــــــــــــژاد بــــــــــــــــــدجــــــــــــــــور لـــــــــــــــک زده چــــــــــــــــــرا فـــــــــقــــــــط ســــــــــــــلــــــــــــبــــــــــریـــــــــــــتــــــــی هـــــا بـــــا او مـــــــــــــخــــــــــالــــــــفــــــنــــــد و عـــــــیــــــضـــــــاً مـــــــــــــــردم از ســــلــــــبــــــریـــــــتــــــی هـــــــا مـــــــــتــــنـــــفــــــرنــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ببین 2122 میگن سرتو زیر برف نکن اما در مورد تو اینقدر پرتی که آدم میمونه چی بگه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خوش به حال داماد روحانی که خیلی از همه جهت بهش خوش گذشته اونطوری سنگ پدر زنش رو به سینه می زنه خوش بحالش خوش بحالشون خوش بحالشان
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
گرانی بنزین همانطور که امام‌جمعه تهران گفت حاصل تلاش و مشاورت تیم اقتصادی بوده و در نهایت با جلسه سران قوا یعنی روحانی . لاریجانی و رییسی به تصویب رسید . مجلس رای نداد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هزاران بار درود بر علامه حجت الاسلام والمسلمین حاجی پناهیان عزیز و دوست داشتنی و رُک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مخاطب 25ساله دمت گرم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خان محمد علی . امشب بخاطر اینکه صف بنزین بودی به جاده خاکی زدی ؟ یا نه کلا نگرش سیاسیت نسبت به سیاست . سیاست ورزی و سیاسی بودن عوض شده . قضیه چیه ؟ سعدی و فردوسی و رودکی ..... این مسایل که کلا در کتب در حال حذف شدن هستند . کمی بیشتر توصییح بده منظورت چی بود . شب های دیگه واضحتر بیان میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خان محمد علی آقا همان شمس تبریزی خبرآنلاین یا همان چنگیز خان ترک مغول سابق است
گاهی اوقات بر علیه نظرات خودش کامنت میده ، بعد خودش جواب اون رو میده کلا یک اعجوبه ابه
جاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
کدام مسئول که اقای روحانی بهش سمت داده به درد ملت خورده همین نعمت زاده مگه دوره قبل وزیر همین روحانی نبود از دسته گلای برادرش گرفته تا دست گل برادر معاون اولش حالا یه نگاه هم به ریس سازمالن محیط زیستش بندازین یه ادم هفتاد ساله که تو دوره ای که وزیر کشاورزی بو.د چه بلای سر دریاچه ارومیه اورد و چطور سد پشت سد زد و چطور جلوی محیط زیست قد اعلم کرده بود حالا اومده ریس سازمان محیط زیست شده
ناهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
وقتی مردم زلزله زده اذربایجان و کردستان شب تو سرما توی چادر دارن میلرزن اقای رئیس جمهور دارن تو هواپیمای
میبرن و اختصاصی کیک تولد 71 سالگیشون رو میبرن ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
به مخاطب بیست و پنج ساله و ....
به هیچ وجه منتظر احمدی نژاد نیستیم.
این گرانی امروز نتیجه عملکردهای اون روزهای احمدی نژاده. حذف یارانه ها، گرانی بنزین از 100 تومان به 400 تومان،....
هیچ کسی منتظرش نیست جز عده ای معدود.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
۰۸:۳۷
ناکارآمدی خودتون رو بهتره با دیگران تقسیم نکنید فرافکنی هم حدی داره
رسول گرامی خدا فرموده پشت سر درگذشتگان صحبت نکنید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تا اگه بدون سند و مدرک باشه که دیگه وا ویلا!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
سیاست این حرف های اخلاقی سرش نمیشه . این‌مطالب مال دروس و کتاب ها هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
آقای پناهیان از انسان با تقوا که فوت کرده وسالیان سال مبارزه کرده زجر کشیده دست برنمدارید بایستی ازخداوند ترسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ببخشید می شه سند این حدیث پیامبر اکرم را بفرمایید؟؟ در ضمن اگر پشت سر فوت شدگان نمی شود حرف زد یعنی پشت سر زندگان حرف زدن مجاز است؟؟ عزیز من تاریخ را چگونه دیده ای ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
منتظزی بزرگ آزاده ایران بود که در تاریخ به نیکی که اماندگار شد
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
سلام
لطفاً متن حدیثی را که از قول نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و
آله نقل میفرمایید را با ذکر سند بیان کنید
من جستجو کردم چنین که شما گفتین نیافتم
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
جبهه پایداری برای گرفتن مجلس و دولت بعدی ، حاضر به هر کاری هست !؟
اینکه پناهیان اینطور تریبون یکطرفه و رسانه دارد و هر چه دلش خواست تهمت و توهین میکند
که چیزی نیست
صبر کنید تا به قدرت کامل برسند ،
اصلاح طلبان کیش و مات شدند الان هم باز بفکر فریب مردم نباشند بذارید حاکمیت یکدست بشه تا فوری تمام مشکلات یا حل بشه یا ناتمام بمونه و بمونه بعد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
سنگ و بدین دست سنگ انداز.شاید بخودش سنگ نزد!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
سنگ و بدین دست سنگ انداز.شاید بخودش سنگ نزد
آنچنان برنامه ریزی نموده ایم که همه ی شما با لنگ ونان خشک در غار زندگی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این ارزو به دلشان خواهد ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
علی برکت الله.......
لاکن بنزین را مجانی میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
و ایضا" آب و برق را !!!!!!!!!!!!
سلام .خدا پناهیان را بخشاید .خوبه امروز رهبر در مورد وحدت توصیه نمودند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
سمت ایشون رو میدونی؟
امروز اگر سری به پمپ بنزین می زدی. مردم ناسزا ونفرین مثل نقل ونبات نثار می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
شازده الان کدوم کشور تشریف داری و کی تو پمپ بنزینهای ایران میچرخیدی ؟
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ناشناس جان گیرم که اون زر زد وتو خارج است توکه توایرانی چشم نداری بیا توپمپ بنزین ببین چه فحش هایی می دن شاید هم کور باشی بشن با گوشت بشنو که گوشت گرشه ؟//.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
پمپ بنزین های تورنتو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
بدبختی از جایی شروع میشود که به جای اعتراض مدنی و طبق قانون اساسی
فقط ناله و نفرین و غر غر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
درست میگه ؛ من با هر باک بنزین کلی دعا و صلوات نثار کسی میکنم که ایران و ایرانی را خوشبخت کرد
واللا الان فکر نکنم فتح اتفاق بیفته ها‌.. فعلا که مسوولین دارن پدر نفت و معادن و جنگل و ذخایر ملی رو در میارند ... فتحی که نیست داریم به هزیمت و خاک سیاه می شینیم شما هنوز تفسیر می کنید؟ بس کن حاج اقا اعلم الهدی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دوروزديگه همه چي فراموش ميشه،
کشور رو به بن بست رسوندین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
روزه ی خبری باز شروع شد ؟ قطعی اینترنت و تلفن و پارازیت باز شروع شد ؟
سلام میلاد کل ختم رسل پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و حضرت جعفربن محمد امام صادق (ع) مبارک. پیامبر فرمودند:برترین ایمان آن است که بدانی خدا همه جا باتوست . میزان الحکمه جلد ۱
این حدیث بیان جامع شامل وکامل میباشد؛ دربرگیرنده تمام شئون زندگی است؛ برای مثال در سیاست کاربرد دارد! به این گونه که اگر خدا را همراه دائمی لحظات خود بدانیم برای دیگران پرونده سازی نمی‌کنیم ! منتخب مردم با نزدیک به ۲۴ میلیون رأی را تخریب نمی‌کنیم! صدا و سیما را قبضه نکرده و تک صدایی را بر جامعه حاکم نمی‌کنیم! مبارزه با فساد را شعاری و جناحی نمی‌کنیم! رای مردم را ناکارآمد نمی‌کنیم! تاریخ را تحریف نمی‌کنیم! براساس حب و بغض عمل نمی‌کنیم! سانسور نمیکنیم! فیلمها و نظرات را تقطیع نمی‌کنیم! این فقط قطره ای از دریای اثرات عامل بودن به این فرمایش پیامبر اکرم آنهم در سیاست است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مسلمان اگر دیدی بهش سلام برسون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
در تل‌آویو و آلبانی به دنبال مسلمان نگرد که پیدا نمیکنی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
پرچم آمریکا ! مسلمان هست ! مسلمانی شاید نیست!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
۲۱.۵۰
اتفاقا در تل اویو تعداد کمی مسلمان هست و در کل اسراییل حدود ۲۰ درصد جمعیت رو اعراب مسلمان تشکیل میدن.اگر منظورت اینه که من که با فیلتر شکن نظر گذاشتم جزو گروهک ملعون منافقین هستم باید بگم اشتباه گرفتی.لعنت بهشون و اجدادشون که روی کشور و مردم خودشون اسلحه کشیدن.جمله منو اقا مرتضی خودش فهمید و بر میگرده به جمله علامه اقبال که گفت به غرب رفتم مسلمان ندیدم مسلمانی دیدم . به شرق امدم مسلمان دیدم و مسلمانی ندیدم.مسلمان واقعی نه پشت سر مرده حرف میزنه نه بی اخلاقه و نه حاضره برای رسیدن به پست و مقام و قدرت حق رو ناحق کنه و رو وجدان خودش پا بذاره.علی(ع)فرمود خلافت برای من از جیفه بز کم ارزش تر است. در نهج البلاغه نقل به مذمون میفرمایند انچنان برای بیعت با من هجوم اوردید که زنان و کودکان زیر دست و پا ماندند.اگر در مسئولینی که در ماشینشونو یکی دیگه باز میکنه اثری از این تعالیم دیدی سلام منو هم بهش برسون
ایراد اتهامی که کسی نشنیده به فردی فوت شده که نیست از خود دفاع کند.
آیا اگر با کسی دشمنی داری حق داری هر اتهامی بزنی، آقای پناهیان؟ آیا این طور می خوای به خدا ثابت کنی ولایی هستی یا به مخلوق؟
خوشم آمد که مدعی توخالی را به نحو بسیار زیبا معرفی کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ببخشید شماها همه حرفهای پناهیان را شنیده ای که این طور قضاوت می کنید؟؟ چطور منتظری را نباید نقد کرد اما هر زنده ای را که اصلا به وی مراجعه نمی کنید کامملا یک طرفه مورد نقد و توهین قرار می دهید ؟؟ تنها نقد بهمرده نهی شده و توهین و دروغ بستن به زندگان مجاز و لازم است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
اتهام نیست واقعیته.شماها مال کجایید .این قدر بی خبر!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این از خصلت های عمومی و گروهی جبهه پایداری است
که برای گرفتن مجلس و دولت به هر دری میزنند
اصلاحطلب اصولگرا پایداری هر کدام امدید فرقی بحال مردم نکرد.از جیب مردم بیچاره مقاومت کردید و حقوق نجومی خود را گرفتید و اب در دلتان تکان نخورد .من رای نمیدهم
اصلاح طلبان(دنیا طلبان) در راس آنها آقای دکتر فرمایشی به دنبال پیاده کردن پروژه شیلی در کشور هستند. وگران کردن بنزین نیز در راستای همین پروژه می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اصولگرایان(دنیا گرایان)بدنبال پروژه بولیوی هستند و برای همین گران شدن بنزین را فقط تقصیر دولت میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
منفی اشتباه شرمنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
کدامیک از سران یه قوه اصلاح طلب هستند ؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این بنزین باید سه سال پیش گران میشد به دلایلی گران نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
۲۱:۴۰
اون جیزی که ما دیدیم این بود که اصلاح طلبا تو رسانه هاشون از سرنوشت بولیوی خوشحال بودن در مورد گران شدن بنزین این هم مثل برجام تصمیم نظام بود باشه شماها اصلا هیچ نظر و اختیاری ندارید اصلا هیچ کس تو یزد وکرمان از بسته معیشتی دولت صحبت نکرد و از برنامه دولت نگفت
کجای دنیا بنزین یک شبه 300 درصد گران می شود.پاسخ ایران.حتی در ونزوئلا سال هاست بنزین به قیمت لیتری 125 تومان عرضه می شود وبیمه ومسکن وخواربار رایگان است.ما فلاکت زده ترین کشور دنیا هستیم که روی اقیانوسی از نفت وگاز شناوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
البته قیمت بنزین وقتی از 1000 به 3000 رسیده است یعنی 2000 تومان افزایش قیمت داشتیم که 200 درصد می شود دانستن ریاضیات هم بد نیست
ديگه بس است نه إصلاح طلب نه اصولگراها هيچكدام هيچ راهكاري براي برون رفت از اين وضعيت نداريد فقط قبيله اي ميايد و در اين سفره حسابي ميل ميكنيد و بعدش با افتخار ميرويد؟؟!! انچه كه براي ما مردم ميماند بدبختي هست و گراني و تورم .هينكه ميفهميد رقيبتان پيروز خواهد شد با تصميمات غلت شرايط را براي مردم و رقيب سخت ميكنيد مثلا همين گراني يهويي بنزين با وعده هاي پوچ و خانمانسوز مردم ضعيف!!!! حالا خواهيم ديد تبعات انرا!!؟؟؟خداوند رحم كند به ما مردم ضعيف!!!دولتمردان نااميدي ميروند و در ويلاهاي خود به سلامتي نظاره گر بدبختي ما و رقيب ميشوند و غرق در شادماني كه رقيب را با مشكل مواجه كرديم؟؟؟!!!افسوس و صد هزاران افسوس....
اقای روحانی ؛ شما در حالی شش سال پیش دولت را بدست گرفتید که خزانه خالی بود، نخبگان در حال کوچ بودند،و دشمنان میگفتند ایران را در گوشه رینگ گیر انداخته اند . مدیون هستید اگر بخواهید با مذاکره مجدد دو سال دیگر کشور را با وضعیت دیگری تحویل رییس جمهور بعد بدهید ، مخالفان شما این وضع را برای شما خواستند پس شما هم در برابر دولت بعد مسولیتی ندارید. فرد بعدی برای دولت خود هر تصمیمی که میخواهد بگیرد مختار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
همیشه هزینه از جیب مردم شده . در نهایت قرار بود که صف نمازخوانها زیاد بشه و مردم سر سال خمس و زکات خودشان را پرداخت کنند . حالا که به دولت اسلامی احکام‌واجب را اجابت نکردند خود دولت اسلامی وارد کار اجرایی جهت اخذ امور شرعی شدند . تا یک‌ماه دیگر اب و برق و گاز و تلفن گرانتر خواهد شد . چون نفت تا دوماه دیگر به صفر خواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
این داستان سرایی ها به ضرر خودتونه چنانچه تا حالا هم نشون داده از این دست صحبتا نکنید برای آبروی خودتون ارزش قائل شید
آقای پناهیان بهتر است برود و مطالعه کند
قرن بیستم شاهد است که قوانین نیوتن نیز باطل شدند
چه برسد به نظریات آقای پناهیان
پاسخ ها
بنده خدا
| Turkey |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
اولا قوانین نیوتون باطل نشدن بلکه قوانین نیوتون برای سرعتهای خیلی پایین مثل امور روزمره همیشه برقرار هستن و واسه سرعتهای خیلی بالا در حد سرعت نور کار نمیکنن و اونجا قوانین دیگه ایی حاکمه. ثانیا امور تاریخی و سیاسی مثل قوانین فیزیک و ریاضی نیستن و خیلی متغیرن و تفسیر و تاویل زیاد دارن. در مورد جمله آقای پناهیان که آقای منتظری میخواست امام رو به قتل برسونه حرفی ندارم و قضاوتی نمیکنم و باید از خودشون پرسید اما بقیه حرفهاشون کاملا درسته و علم در نزد آدم غیر حکیم هیچ فایده ایی که نداره هیچی ضرر هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
احتمالا جزو دکترهای فیزیک بیکار هستین و خواستین یه چیزی بنویسین
و خواستین یه جورایی پناهیان هم بیاد مثل شما قوانین نیوتون بخواند خخخ
از آقای ذالنورو حاجی بابایی ودیگر نمایندگان هیچ کاره مجلس می خواهیم در اعتراض به گرانی 300 درصدی بنزین. حد اقل استعفا دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
وایضا از نمایندگان همه کاره مجلس آقایان مطهری و عارف که هر روز در مجلس برای مشکلات و مصیبت های معیشتی مردم ایراد سخن می فرمایند می خواهیم با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهند
بنده خدا
| Turkey |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
آره واقعا آقای مطهری به فکر معیشت مردم از جمله رفع حصر و تعطیلی ۳۰ صفر هست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
جناب ذالنور ، فعلا در سفر سوریه به ملاقات بشار اسد شرفیاب شدند
و وقت ندارند تا از حس یک دیپلمات امور خارجه !؟
بیرون بیایند !
پناهیان از عدالت خارج شده است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
مگر بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
مگر داخل بود ؟؟؟؟
بی حس شده ایم !!
کسی میدونه این خوبه یابد؟؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خوبه اگر دردت نمیاد
کوهکن :روحانی مشخص کند منظورش از تندرو ها چه کسانی هستند؟ ج شما به خودت نگیر آقای کوهکن منظور روحانی کسانی هست که با اتوبوس پر از سرنشین توی مسیر بن بست با سرعت 140 دارن میرن هر چی هم سرنشینای اتوبوس میگن بابا ما قصد خود کشی نداریم توجهی نمی کنند نه عزیز شما بخودت نگیر شما را که نمیگه!!
از فکر گرانی بنزین بیرون نمیرم صبح تا الان که نصفه شبه، نمایندگان ما هم کاره ای نیستند!!!! کدوم نماینده !!!!کدوم وکیل!!! کدوم مدافع !!!کدوم حقوق دان!!!!! هر کی را ببینی بر طبل رای آوردن خودش میکوبه و فقط این ما مردم هستیم که هزینه اش را باید بپردازیم
افزایش تحریم ها و کاهش فروش نفت در کنار افزایش هزینه های دولت و اختلاسهای کلان لاجرم به افزایش درآمدهای دولت از طریق لفزایش قیمت ارز و مالیات و بنزین است و این تنها فشار را بر مردم ضعیف و متوسط افزایش میدهد و صدالبته خود مردم ایران این راه را انتخاب کردن
چطور در بحث گرانی بنزین صدوسیما حامی دولت شده؟و بیست وسی هم میگفت که مردم هیچ اعتراضی ندارند؟چطور برخی دیگر از کسانی که مخالف سرسخت دولت هستند از گرانی حمایت می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
برای اینکه صدا و سیما امسال بودجه کم داره ماحصل گرانی بنزین هم به صدا و سیما میرسه . میدونی صدا و سیما چند صد کانال برای خارجی ها داره . میدونی هزینه هر کدام چقدر هست . هر کدام به اندازه مرضیه هاشمی امریکای ماهی ۳۰۰۰ دلار حقوق میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
فرمودند که تصویب تمام مقامات نظام بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
نگران این هستند که دوباره داستان گاندو تکرار بشه و بودجه دو ماه بره روی هوا
روحانی در کرمان: به مخالفان میگفتیم مراقب باشیم لیوان بلورین برجام نشکند ۱۴ سال زحمت ان را کشیده ایم . میگفتند مهم نیست اگر شکست یکی دیگر میخریم . -عزیزانی که میگفتند مهم نیست حالا بروند یکی دیگر بخرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ترامپ شکونده ما بخریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عزیزم متاسفانه مقامات سایت تابناک رو چک نمی‌کنند شرمنده
با تورم 300 درصد قشر فقیر را بیچاره کردن و یارانه 200 تومنی نشونشون می دن قیمت خاته تا وسایل آشپزخانه و خوراک و پوشاک ...تحت تاثیر تورم ویرانگر بنزینه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
فقیر کیلوی چند هست . بچسب به آرمانها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
راست میگه پرچم فرانسه. فقیر کیلویی چند مهم باز شدن دیسکوو و کاباره هست عزیز برادر مردم ما تحمل گرانی و تورم رو دارند اما امان از اون روزی که کنسرت ها تعطیل شود
از فردا که ماشین ها کرایه بار و جابجایی مسافر را ۳برابر افزایش می دهند هیچ کس هم نمی تواند جلوی آنها را بگیرد
يعني اين دولت بعد از شش سال فهميد اختيار نداره ان سلامتي. رئيس دولتتون حقوقدانه اخه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
الان با این گرانی سوخت دولت به ۷۸۰ هزار میلیارد تومان دست پیدا میکند . میخواهند خرج چی کنند . عریض کردن جادها یا افزایش حقوق معلمان .....
طلایی . ....پایداری بدون احمدی نزاد معنی ندارد .... منطور این هست این جبهه طی بررسی و همایش ها به این نتیجه رسیده است که فرد شاخص در انتخابات اتی ندارد که هم‌محبوبیت سیاسی داشته باشد و هم در اینده با مسئولان سرشاخ نشود . آیا واقعا معنی دمکراسی اینچنین معرفی میشود ایا چرخش قدرت و افراد سیاسی اینچنین هست ؟ مگر قطع الرجال شده در این کشور چقدر دکتر و مهندس بی طرف سیاسی داریم چقدر کارشناس اقتصادی داریم . حتما باید رییس جمهور حرف مردم بزند اما آیا نظر مردم ارزشی دارد ؟
به به به ....پناهیان چقدر کلمه حکمت را خوب خوب تشریح کردند حقیقتا سه بار خواندم فقط کلمه منتظری را خواندم نمیدونم واقعا به حکمت ربطی داشت یا نداشت .
آفای منتظزی وقتل امام ؟؟؟ حالا ارزش کتاب بحار الانوار را متوجه میشویم !!!وای بر تمام دروغگویان از آدم تا آخرین انسان روی کره زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
برای گرانی بنزین ادم چرا باید اعتراض بکنه . خوب گران بشه . چی میشه . گران شد مردم نخرند .
اگر با هر دروغي ادم ها حناق مي گرفتند الان بيشتر مسئولين دچار حناق شده بودند .
سلام شرم وحیا هم چیز خوبی است این طلبه عرصه را چنان آماده پنداشته که به مردگان هم رحم نمی کند آخر بنده خدا آقای منتظری در صدد قتل امام امت رضوان الله علیه بود ؟ امید است مقام معظم رهبری دامت برکاته لجام این طلبه بی تقوای را بکشد وبه او مهاری بزند .
ذالنور با حافظ اسد ملاقات کرد و گفت اقای اسد با کمک ایران امریکا را به زانو دراورده است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مزاحی هم با شما دوست قدیمی .مگه اقای ذالنور به دیار باقی سفری کرده باشه که با حافظ اسد مرحوم دیدار کرده باشه.زنبورا چطورن رفیق رفتن بخواب زمستانی؟
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
ارسال کامنت از دیار باقی
این علی اشرف ریاحی یه شخص سو استفاده گره
گرونی بنزین برای محیط زیست اتفاقا خوبه . بهتره یاد بگیریم از وسایل عمومی استفاده کنیم . تو تهران داشتیم خفه میشدیم .
بنده به کاربران محترم سایت مطالبی را در باره گران کردن بنزین به عرض میرسانم . اگر خاطرتان باشد که دو ماه بعد از انتخابات دولت روحانی گفتند که اب و برق و گاز و تلفن و بنزین را باید گران کنیم اما مجلس مخالفت کرد . دوباره نان را گران کردند مخالفت شد . دوباره دلار را گران کردند . .....‌ این روند در سیاست گذاری میگوید که کشور ۹۰ میلیون نفر که در داخل کشور مخارج دارد ۳۰۰ میلیون نفر خرج خور خارج از مرزها دارد . در صورتی با حدف نهادهای موازی هر وزارتخانه و با پول اب و برق و گاز و تلفن و صادرات اب و برق و گاز و عوارض بزرگراها و مالیات میشود کشور را گلستان کرد . پول هست به دلایل سیاسی و اقتصادی و جمع اوری نقدینگی نباز هست بنزین را گران‌کنند
دولت دایما اعلام می کند که 75 میلیون نفر یارانه پرداخت می کند درحالی که چندین سال است یارانه ی من بازنشسته را که هشتم گرو 9 است قطع کرده و بنده درقیاس با خودم تصور می کنم باید یارانه ی80 درصد مردم قطع شده باشد بنابراین نمایندگان محترم یه تفحص کوچولو یی بفرمایند تا معلوم شود این یارانه ها را کی برده
مگر میشود دلار ۱۱ هزار تومان باشد و طلا گرمی ۴۴۰هزار تومان ولی بنزین از اب معدنی ارزانتر باشد . مگر داریم مگر میشه ؟ دلیل علمی دارد . علاج درد این مشکل هم راه حل علمی دارد . ایا به راه حل علمی در حوزه اقتصاد مسولین انقلابی اعتقاد دارند ؟
صد بار ؛ هزار بار ؛ سیصد هزار بار بر یکه سوار عرب و عجم ؛ زبده اولاد بنی آدم ؛ ماه مکه و حرم؛
همه جزء اند و او کل ؛ او شفاعت کننده بر سر پل ؛ یعنی به نام احمد ؛ محمود ؛ ابوالقاسم ؛محمد صلوات .
خدا بدادمون برس
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
خدایا خودت ما رو ببخش که برای ساعاتی به خاطر این بنزین لعنتی مسئله فلسطین رو فراموش کردیم ۴۰۰ نفر از گشنه های جهان اسلام برای پرداختن به این مسئله ی مهم ما به ایران تشریف آوردن اونوقت ما به فکر بنزینیم!!! الهی العفو الهی العفو
خلایق هرچه لایق .
چرانظرمن رامنتشرنمیکنید؟
خلایق هر چه لایق این ملت حقش هر بلایی سرش بیاد
من نمیدونم که وقتی دختر و داماد یک مقام مسئول سابق ،به نحوی فاسد شده اند و خود مسئول هم ،سابقا مدیر عامل پتروشیمی وزارت نفت بوده و موضوع فساد هم ،البته در ارتباط با داماد مسئول سابق هم عمدتا، در ارتباط با ارزهای پتروشیمی از طریق شرکت بازرگانی داماد میباشد
آیا باز هم :
فقط باید با معلول طرف حساب باشیم و علت اصلی را ،باز هم نادیده بگیریم
دولت موظف به تامین کسری بودجه هاس فقط همین دیگه هیچ اختیاراتی نداره ..هر از چندگاهی یا بنزین یا دلار رو گرون می کنه محل کسری ها و اختلاس ها پر شه ....در مورد استاد پناهیانم باید به ایشون یکی یاداوری کنه تمام مراجع قدیم که هنوزم مردم بهشون اعتقاد قلبی دارن از نظر فقه و حکمت و ... منتظری رو قبول داشتن حالا بعد از چهل سال و وقتی اون بنده خدا مرده داری ازش انتقاد می کنی ؟ چرا تا وقتی زنده بود نمیرفتین هیچکدوم باهاش مناظره کنین ؟ ایا شمایی که عالمی میتونی جواب خدا رو بدی ؟ شما خدایی که برا یه بندش حکم خوارج صادر می کنی ؟..
اگر پناهیان برای حرفهای که میزنه مالیات پرداخت میکرد الان مجبور بود برگه های مالیاتی در رسانه ها برای این حرفها ارائه بده اما متاسفانه در این کشور حرف مالیات نداره
شما که در نوشیدن جام زهر تبحر دارید .پس با عزت انرا بنوشید .نه با خواری ...................یالله شروع کنید .دارید که عقب نشنینی میکنید .....................اما نگذارید به روز سیاه بنشینیم .بعد این کار را بکنید
این کشورجهنم قشرکارگر
با حضور پرشور خود در پای صندوقهای رای همه مشکلات حل خواهد شد ...انشالللللللله
دست اقای نعمت زاده درد نکند. . بقیه خانوده اش رو هم بگردید حتما یک چیزهای دیگه ام پیدا میشه. وزارتخانه کلا ملک شخصی ایشون بوده ارث پدرش بوده به کسی مربوط نیست. یک سفره ای بوده برای ایشان و خانواده اش.
رسانه محترم معلوم شدکارشماخیلی حرف داره خیلی برنامه ریزی شده ودقیق پیامهای تاثیرگذارکه به ضرردولت است راپخش نمیکنید
من تعجب می کنم کسانی که اینقدر دم از آخرت می زنند و به ظاهر به آن اعتقاد راسخی دارند ولی چرا عملشون با اعتقاد ظاهریشون اینقدر فرق می کنه
هزینه عاغازاده ها در اروپا و امریکا بقدری زیاده که با این پولها جبران نمیشه...
آقای پناهیان حدود خودت را بشناس.
باحکمت !!!! نرخ نان را چنده؟!؟
ترامپ میگه من عاشق نفتم و از بوی نفت خوشم میاد. تا وقتی این هست هر چقدر هم نفت بفروشیم فایده نداره.
نظرات حاوی توهین و...منتشرنمیشود!گردانندگان تابناک بفرماییدنظراتی که باخط مشی ماوافتضاح طلبان مغایرباشدپخش نمیشود.وگرنه پیام من راپخش میکردید.خرابی جاهای دیگرمملکت هم بعلت وجودامثال شماست
فقط خواهشا این نامتعارف ( ببخشید ..یعنی عارف ) و اقازاده لانتوری شون رو هم یادتون باشه محاکمه بفرمایید..
ممنونیم...
در دوره احمدی نژاد بخاطر 20درصد غنی سازی هم جشن نگرفتیم حالا دولت روحانی 6سال مملکت را عقب انداخته بعد بخاطرغنی سازی 4/5 درصد جشن میگیرد! در ضمن دلار نسبت به زمان احمدی نژاد11برابر شده است این یعنی پسرفت
گفتی که نان ارزان شود کو نان ارزانت عمت بقربانت.
صداوسيما میگه مردم اعتراضی ندارن به گرانی بنزین
آیا اجازه میدهیدمردم به خیابانها بیایندوازادانه اعتراض کنن
مردم جرات اعتراض ندارن
اقاي پناهيان فرداي قيامت هم بايد جواب بدهيد
جواب آقاي پناهيان
نظر يك پرستار و فوق تخصص يكي است . آقاي پرستا ميتواند فوق تخصص را نقد كند . مشكل مملكت ما از آنجا شرع شد كه افراد بي سواد خود را از متخصصين بالاتر ديدند .
خدارحمت كند همه گذشتگان وهمينطور حضرت ايت الله منتظري
بدون سند ومدرك تهمت اونهم پشت سر مرده كارمسلمان ونعتقد به خدا نيست اگرادعاي پناهيان درست بود چراكسي كه به ايشون قصد كشتن كسي داشته اونموقع چيزي نگفتن
چراخودامام چيزي نگفت ؟
محبوبيت ادمها نميشه باافترا وتهمت ازبين برد بيشتر خود شخص تهمت زننده ازچشم مردم مي افتد
یه آمار بگیرید این جناب نعمت زاده دختر دیگری ندارند؟ داماد ایشان هم احتمالا میگویند جناب نعمت زاده برای ایشان وقت نگذاشتند! :)
خوشم میاد هزار فامیله. ما نیازی به دشمنی آمریکایی نداریم.لطفا اینقدر چماق دشمن خارجی را به سرمان نگوبید. دشمنان ملت بیشتر در ایرانند. به خدا قسم اگر کمی اختلاسها را بگذارند کنار مملکت گل و بلبل میشه حتی اگر تحریم هم شویم
اگر در مورد سهمیه بندی وقیمت بنزین دقت ببشتری می شد ،وواقعا درآمد حاصل از این تغییر قیمت به طبقات ضعیف جامعه تعلق می‌گرفت در بلند مدت موجب خشنودی اکثر یت مردم می شد ولی متاسفانه ۱-باید میزان سهمیه حداقل ۱۰۰لیتر در ماه برای شخصی ها درنظر می‌گرفتم ۲- قیمت سهمیه تعیین شده کمتر افزایش می یافت مثلاً ۱۲۰۰۰ ریال هرلیتر.
۳-قیمت مازاد بر سهمیه طی دو پله قیمت گزاری می شد ۴-درامد حاصل از این افزایش بها شفاف در اختیار مردم قرار گیرد .
جناب روحانی حیف از رایی که بهت دادم و حیف از آن همه تلاش که خواهر و براردر قوم و خویش را ترغیب کردم که بهت رای دهند
آبرو و حیثیتم رو بردی
حیف حیف و صد حیف
و اینک نظر ما را نسبت به تابناک می‌بینید:
متن زير كه حجمي از اينترنت را هم مصرف مي كند چرا تكرار مي شود؟ نمي دان شايد تحولات در گذر نباشد و اخبار روزي متوقف خواهد شد!

...تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی