بازدید 19230
هزار و هفتصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پیشنهاد احمد توکلی برای مبارزه با فساد/چه کسی بر پیکر مرحوم عسگراولادی نماز خواند؟/در خواست کمک کاندیدای مجلس از کمیته امداد/سه جمله طلایی که حسن روحانی را در سال ۹۲ رئیس‌جمهور کرد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فلاحت‌پیشه علیه کانادا پیشنهاد مقابله به مثل داد/ادعای انتقاد روحانی به روند دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی/ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از ساقط کردن پهپاد آمریکایی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 15 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد احمد توکلی برای مبارزه با فساد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در وضعیت کنونی نمی‌توان تنها به فعالیت سازمان بازرسی کل کشور، نهاد قوه قضائیه یا دیوان محاسبات کل کشور اکتفا کرد، بلکه ضرورت دارد تا یک نهاد و سازمان مستقل از این‌ها تشکیل شود که بر چگونگی فعالیت نهاد‌های کنونی نظارت کند. این سازمان باید مستقل از سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها، به دور از نگاه‌های سلیقه‌ای و تحت نظر عالی‌ترین مقام کشور یعنی رهبر انقلاب فعالیت کند.

چه کسی بر پیکر مرحوم عسکراولادی نماز خواند؟

مراسم تشییع پیکر اسدالله عسکراولادی در مسجدی در خیابان فرشته برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام ناطق نوری بر پیکر مرحوم عسکراولادی نماز خواند. غلامحسین شافعی، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه، نجار رئیس ستاد بحران وزارت کشور، محسن مهرعلیزاده، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، حسابی و جمعی از اعضای حزب مؤتلفه از حاضران در این مراسم بودند.

فلاحت‌پیشه علیه کانادا پیشنهاد مقابله به مثل داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گوید، باید اقدام حقوقی و متقابل در راستای دستبرد دولت کانادا به اموال ایران انجام داد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خانه ملت، ادامه داد: باید محاسبه‌ای از میزان اموال و دارایی‌ها که کانادا در ایران دارد انجام شود، اما متأسفانه از آنجایی که در گذشته برخی از دیپلمات‌های ما هزینه‌های گزافی در کانادا صورت داده اند ایران دست برتر نسبت به کانادا از لحاظ مقابله ندارد. نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: به هر حال اقدامی که کانادا صورت داده خلاف منشور ملل متحد است، فروش اموال مصادره شده ایران تحت فشار لابی‌هایی صورت می‌گیرد که به دنبال غارت منابع جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند؛ بنابراین، باید مقابله جدی صورت گیرد. وی با بیان اینکه اقدام متقابل ایران نباید تنها در زمینه مصادره املاک کانادا در ایران انجام شود، پیشنهاد داد: این مقابله فقط در زمینه املاک نیست، معتقد هستم اگر سیاست مقابله‌ای ایران به تصمیم در کشور تبدیل شود، باید به محاکم حقوقی چنین امکانی داده شود تا مجاز به مصادره کشتی‌ها و کالا‌هایی که به مقصد کانادا از منطقه خارج می‌شوند، باشند.

ادعای انتقاد روحانی به روند دادگاه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرده که در جلسه دیروز شورای هماهنگی اقتصادی برخی افراد از جمله رئیس جمهور نسبت به روند دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به آیت الله رئیسی انتقاد کردند که با واکنش رئیس قوه قضائیه و اژه‌ای معاون اول مواجه شدند. رئیس جمهور معتقد است با مفاسد اقتصادی برخورد جناحی شده است. در این جلسه آیت الله رئیسی ضمن توضیحاتی در رد این ادعا از دولتمردان و آقای روحانی خواسته است که هر پرونده‌ای که دولت مدعی است با آن برخورد جناحی شده، اعلام نماید تا مورد رسیدگی قرار گرفته و در انتها نتیجه نیز به اطلاع مردم برسد.

ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از ساقط کردن پهپاد آمریکایی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان این که پهپاد آمریکایی را یک نیروی آتش به اختیار ساقط کرد، گفت: بعد از ساقط کردن پهپاد آمریکایی، به طور مشخص پایگاه العدید (پایگاه آمریکایی‌ها در قطر)، پایگاه الظفره (پایگاه آمریکایی‌ها در امارات) و یک ناو آمریکایی در دریای عمان نیز توسط موشک‌های سپاه هدف گیری شده بود. سردار امیرعلی حاجی‌زاده طی گفت‌وگو با نادر طالب زاده در برنامه‌ای که با هدف مخاطبین خارجی (به ویژه آمریکایی) ساخته شده، در جواب به برخی سؤالات خبرنگاران و کارشناسان امنیتی و نظامی غربی، به اظهار نظر درخصوص برخی موضوعات ازجمله زدن پهپاد MQ-۴ آمریکایی پرداخت و اظهار داشت: ما در این عملیات می‌توانستیم علاوه بر زدن پهپاد آمریکایی که تنها چند کیلومتر وارد فضای آسمان کشورمان شده بود، هواپیمای با سرنشین آن‌ها یعنی P۸ را هم که ۳۵ نفر سرنشین داشت مورد اصابت قرار دهیم، ولی این کار را نکردیم و دلیل تقدیر ترامپ هم همین بود. حاجی زاده افزود: ما حتی درخصوص تجاوز به یک متر از فضای آسمان کشورمان هم حساس هستیم و زدن پهپاد آمریکایی یک هشدار به آن‌ها بود.

شمارش معکوس برای مدیران، حقوق‌ها را اعلام کنید

از فرصت تعیین شده برای ورود اطلاعات حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی به سامانه حقوق و مزایا، فقط هشت روز دیگر باقی است و باید در این فاصله مدیران برای اعلام اطلاعات حقوقی اقدام کنند. از یک سال و نیم پیش که سامانه ثبت حقوق و مزایا از سوی سازمان اداری و استخدامی راه‌اندازی شد تاکنون برخی دستگاه‌های اجرایی برای بارگذاری اطلاعات در سامانه ورود نکردند، این در حالی است که طبق اعلام مسئولان، دستگاه‌های زیرمجموعه قوه مقننه و مجریه اطلاعات حقوقی را بارگذاری کرده، اما در قوه قضائیه و برخی نهاد‌ها تاکنون اقدامی نکرده بودند. /ایسنا

درخواست کمک کاندیدای مجلس از کمیته امداد

حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آقای عسکراولادی می‌گفت: دوره پنجم مجلس دو نفر آمدند گفتند ما کاندیدا بوده ایم، هر نفر حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ایم و رأی هم نیاورده ایم. حالا مقروض شده ایم. کمیته امداد به ما کمک کند. آقای عسکراولادی گفت، من از آن‌ها پرسیدم اگر به مجلس می‌رفتید حقوق شما چقدر بود؟ ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان بود. هر سال دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و چهار سال حدود ۱۰ میلیون تومان می‌شد. گفت: از آن‌ها پرسیدم چرا انقدر هزینه کرده اید؟ جواب دادند به ما گفته اند درآمد دارد. وقتی نماینده‌ای به امید درآمد وارد مجلس شود، چه قانونی می‌تواند بگذارد؟ این همه استیضاح می‌کنند و پس می‌گیرند. جریان چیست؟ من فکر می‌کنم کار‌هایی که آقای رئیسی انجام می‌دهد قدمی در راه اعتماد سازی است. اما مطمئن نیستم که بلافاصله دوباره این اعتماد پیش بیاید. /جماران

حج و زیارت از خانواده رکن آبادی شکایت کرد

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص ادعای اخیر خانواده شهید رکن آبادی گفت: ادعا‌هایی در خصوص معامله خون شهدای منا و توافق با عربستان از طرف شخصی مطرح شد که سازمان حج و زیارت از این فرد شکایت کرده است. خواستار ارائه مدرک از سوی خانواده این شهید هستیم. مستندات لازم را در محکمه گذاشته ایم و ترجیح این است که این موضوع در آنجا بحث شود تا به یک جدل رسانه‌ای تبدیل نشود. هیچ معامله‌ای با خون شهدا نشده است، سازمان حج و زیارت هم قرارداد‌های چند سال گذشته را دارد. /باشگاه خبرنگاران

چتر ریش‌سفیدی بر سر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان

خبرآنلاین نوشت: هرگاه پای ریش سفیدی در میان باشد، نام تشکل‌های روحانی دو جریان از جامعه روحانیت و جامعه مدرسین تا مجمع روحانیون هم به میان می‌آید؛ مخصوصا اگر بحث بر سر انتخابات یا کنار گذاشتن اختلافات باشد آن زمان است که چرخ حل و فصل ماجرا بر مدار رهبری سنتی هر دو جریان می‌چرخد. حالا با داغ شدن تنور انتخابات مجلس یازدهم بار دیگر نوبت به نقش آفرینی لیدر‌های کهنه‌کار دو جریان رسیده است، اما سؤال اینجاست آیا هنوز حرف این تشکل‌ها برای دو جریان چپ و راست حکم و سند است؟ آیا شیخوخیت در دو جریان همچنان محور وحدت هستند و حرف هایشان در دو جریان خریدار دارد؟

سه جمله طلایی که حسن روحانی را در سال ۹۲ رئیس‌جمهور کرد

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: آن میزان تمایزی که بین آقایان هاشمی و معین در انتخابات سال ۸۴ بود میان روحانی و عارف که در سال ۹۲ نبود. سطح مدیریتی و مبارزاتی آقای هاشمی خیلی بالاتر از آقای معین بود. اما بین عارف و روحانی تا این اندازه فاصله نبود. اگر در برابر آقای عارف آقای هاشمی حضور داشتند، او حق نداشت خود را برتر بداند. می‌دانم که در آن مقطع سال ۹۲ خیلی‌ها تماس می‌گرفتند و می‌خواستند تا به آقای خاتمی اطلاع داده شود که آرای روحانی بالاتر است و آقای عارف رأی لازم را کسب نخواهد کرد. آقای روحانی با بیان سه جمله اقبال عمومی در انتخابات ۹۲ را به دست آورد. شاید آقای عارف نمی‌توانست چنین جملاتی را عنوان کند. من حقوقدان هستم، سرهنگ نیستم و حمله گازانبری بود که روحانی را بالا آورد و قشر اصلاح‌طلبان و به‌خصوص نیرو‌های جوان‌تر را تحت تأثیر قرار داد. اصلاح‌طلبان در آن روز‌ها تشنه بودند تا فردی پیدا شود و این گونه جملات را با جسارت بیان کند.

پاسخ ظریف به ادعای تازه وزیرخارجه آمریکا

محمد جواد ظریف درباره ادعای تازه وزیرخارجه آمریکا در توییتر خود نوشت: شکست در "فشار حداکثری" پمپئو را به "فریب حداکثری" کشانده است. آمریکا و مشتریان تسلیحاتی‌اش به این توهم که برتری تسلیحاتی به پیروزی در جنگ منجر می‌شود، گرفتار شده‌اند. متهم کردن ایران به این فاجعه پایان نمی‌دهد. پذیرفتن پیشنهاد پانزدهم آوریل ایران به جنگ خاتمه و باعث گفت‌وگوی احتمالی می‌شود.

شفافیت باید بر همه ارکان حاکمیت بتابد

محمود صادقی، رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس می‌گوید: فساد موجود معلول است و باید ببینیم ریشه‌های آن چیست. در حوزه خصوصی‌سازی که بسیاری از مفاسد از آن بیرون می‌آید، باید ببینیم چه اشتباهاتی صورت گرفته و چه نهاد‌هایی به اسم خصوصی‌سازی بیشتر این‌ها را مال خود و خصولتی کردند؟ در حال حاضر بخش قابل توجهی از اقتصاد دست بخش‌هایی است که پاسخگویی ندارند. شاید مردم ۵‌درصد از اتفاقاتی که در خبرگان می‌افتد را خیلی محدود توسط صدواسیما و پخش گزیده‌ای از سخنرانی‌ها ببینند، اما از مباحث و کمیسیون‌هایی که دارد هیچ‌موقع گزارش شفافی به مردم داده نمی‌شود. یا شورای عالی امنیت ملی که مصوباتش خیلی از اوقات بر زندگی مردم تأثیر عملی دارد، بسیاری از اوقات مصوبه‌ها و قوانین خود را منتشر نمی‌کند. طبق قانون اساسا یک مصوبه و قانون در صورتی اعتبار دارد که منتشر شده و به اطلاع مردم برسد و به اصطلاح «عِقاب بلابیان» ناپسند است. مثلا در مورد شورای عالی انقلاب فرهنگی فقط صداوسیما گزارشی از عملکردش می‌دهد، اما مشروح مذاکراتش معلوم نیست. در بخش‌های دیگر می‌توان گفت: دادگاه‌های معمولی ما هنوز به اندازه لازم از این شفافیت برخوردار نشده‌اند و این موضوع در دادگاه‌های دیگر اهمیت مضاعف دارد که به جرایم سیاسی و امنیتی رسیدگی می‌کنند. شفافیت نعمت و نوری است که باید بر تمام اجزای نظام تابیده شود. /آرمان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۸
مدیران هر حقوقی می خواهند بگیرند بحث اختلاس و رانت و رشوه و فساد است که مردم را عصبانی می کند نه حقوق های متعارف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
در صندوق پول باز هست . پول زیادی در بودجه سراسری پخش و پلا میشود . پول زیادی برای چند کشور دیگر هزینه میشود . پول زیادی صرف انجام امور فرهنگی و خیری میشود . همه این‌پول ها در جاهای قرار میگیرند که باز رسی خوبی وجود ندارد و به گفته دولت بودجه اختصاص میابد ولی نمیشود سوال یا بازخواست و بررسی کرد . این بگیر و ببندد بی فایده هست . دوباره باید قانون نویسان قانونی بنویسند که سهم خواهی و مطالبه بالاتر از قانون وجود نداشته باشد . این زندانی کردن دردی از مشکلات دوا نمیکند . دنیا امروز برای از بین بردن فساد و رشوه و طلم و بیکازی و خشونت و دشمنی و کینه و بیکاری و گرانی و ارزانی و صداقت و مهربانی .......برنامه مدون و علمی دارد . بیایید به دستاورد علم و دمکراسی احترام بگذارید
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
زمان احمدی نژاد یعنی ۶ سال قبل رییس یکی از بانکها برای خودش ماهی چهارصد پیلیون تومان حقوق درنظر گرفته بود. این اشکالی نداره؟
جناب روحانی فرار رو به جلو نکنید چون که جناح نیست. و هرکس در منصب دولت است باید دستگیر شود اگر تخلفی کرده و مثلا این که شما سر کار هستید نباید برخورد شود؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
...از کمیته امداد تا اتاق بازرگانی چیییین
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
۲۰ تا نهاد با بودجه های زیاد
صادقی از چی داری می گویی؟
مثل بچه ها ان یکی چرا شفاف نیست پس من هم نباید بکنم!!!
شما مستقیما توسط مردم امدین نماینده مجلس شدین و این ادبیات های شما دیگر کاره نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
این ادبیاتهای شما دیگر کاره نیست!!!
هر چی بنویسم از زیبایی جمله کم میکنه!!
منتقدین امثال صادقی امثال این دوستمونن که هر شب هم چند تا نظر منفی خور اول رو مینویسه!!!.تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
آقای صادقی شما که طرفدار شفافیتی باید از خودت و برای مردم این کار رو انجام بدی!
نه اینکه به بهانه اینکه بقیه جاها شفاف نیست پس مجلس هم نباشه!
شما اول خودت و مجلس رو شفاف کن بعد بیا به بقیه گیر بده، اونوقت حرفت منطقیه و خریدار داره
بالاخره زندگی خصوصیت رو که نمی خوای شفاف کنی! مجلسه و همه مردم حق دارند شفافیت رو هم در آرا و هم در مسایل مالی اون ببینند
این حرفهای تو بیشتر رو اعصابه تا اونی که صادقانه میگه من مخالف شفافیتم
ریاست قوه قضاییه از این هجمه ها نترس و بیشتر فشار می خواهند بیاورند که شل شوید چون که کسی که سرکار است نمی خواهد زیر دستانش خلافی هم کرده لو برود و تحت فشار قرار بگیرد
شما با قدرت جلو برو ما مردم پشتت هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
این همه منفی اگر ایرانی باشن نشون میده ایرانی ها اول باید مغز درست کنند اخه چرا منفی میزنی یعنی موافق فسادی با کی هستی چرا هیچ وقت شماها انقد سیاست زده هستید بابا اصلا اصلاح طلبا معصوم بس کنید بخاطر مسائل حزبی کشور نابود نکنید ایران خراب نکنید
نظر خاصی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
کاملا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
ولی اگر اینطور باشد آیا چرا در این شرایط نیز هم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
نعمت نعمت کجا بودی تو کجا؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
آفرین
جناب احمد توکلی

لطفا کمتر پیشنهاد دهید
شما اگر نیت خیر داشتید در مجلس کار میکردید نه الان که هیچکاره اید
شما و امثال شما و مخصوصا مطهری نماینده مردم نبودید نماینده اصلاحطلبان متمول بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
تا انجا که من یادم می اید اقای توکلی با دو سه نفر دیگر از یاران اصولگرایشان در مجلس پنجم سعیشان را برای چوب لای چرخ گذاشتن دولت خاتمی بکار می بردند
احمد توکلی چرا اینقدر حرف می زند ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
ایشون جز دیدبان شفافیت است
آقای توکلی اینهمه سازمان عریض و طویل با انهمه کارمند در بخشهای نظارتی انها اگر نمی توانند مشکل را حل کنند باید قانون و دستورالعمل را اصلاح یا عوض کرد نه اینکه یک سازمان جدید بتراشیم و یک هزینه دیگر اضافه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
توکلی خواب ریاست یک سازمان قدرتمند به سرش زده
فلاحت پیشه علیه کانادا پیشنهاد متقابل داد . کانادا برای شهروندانش اهمیت قایل هست . حتی اگر یک شهروندش در کشور دیگری کشته شود برایش اهمیت دارد . انجا کانادا هست نه پپسی کولا
آقای توکلی؛ وضعیت کنونی را خوب فهمیدی ولی کو گوشِ شنوا؟!!!
اگر در بحث ازدواج و قانون ازدواج و شروط ضمن عقد برنامه جامعی مانند سن و سال چه مرد و چه زن و تعدد زوجات صورت نگیرد و صیغه زاده های زیادی تحویل جامعه میشود .
اعضای موتلفه، خیابان فرشته!؟
ادعای و انتقاد روحانی نسبت به روند بررسی در دادگاهای مفاسد اقتصادی ..... (شفافیت یعنی الان باید مردم بدانند رییس جمهور در ان جلسه به چه مواردی اشکال گرفتند ) وقتی شفافیت در ثروت و مال و رای و دارایی و سیاسی وجود ندارد
ولابد اقای توکلی رییس تشکیلات نوظهور
آقای تاجگردون سال 98 هرگز بسان 92 نیست و نخواهد بود دیگه امثال من گول سه جمله که سهله گول 100 جمله طلایی را نیز نخواهیم خورد حاضریم یک احمدی نژاد دیگه بیاد و مملکت را نابود کنه ولی اینجوری رکب نخوریم البته در این شرایط حاکمیت بایستی فکری بابت افزایش فاصله خودش با مردم بکنه در غیراینصورت بایستی هر لحظه منتظر حوادث ناگوار داخلی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
این روش اداره کشور با این‌مردم سالاری تا چند سال دیگر به بن بست سیاسی میرسد . برای اینکه شرایط به گونه ای هست که افراد اول انتخاب میکنند و به مردم‌میگویند این افراد را انتخاب کنید. در هر صورت مردم‌مقصر خواهند بود . پس بهتر هست دیگر در انتخابات چند سال شرکت نکنیم تا خودشان یک راهی برای قدرت مردم پیدا کنند .
سونامی خودکشی در راه است.
بجای اینکه بگه همکاری کنیم مختلسین رو برگردونیم میگه کشتیشو توقیف کنیم که اونم به تلافی دزدهای بیت المال رو دیگه به کشور عودت نده.
پس این سازمان حسابرسی کل کشور چکار میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
حسابرسی فقط در صنایع خصوصی امکانپدیر هست . حساب رسی در جایی که تفنگ هست وجود ندارد . بخاطر همین هست که در غرب اقتصاد و تولید را از دولت و تفنگدار ها دور نگه داشتند .
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
فقط بلدن از کارمند جماعت مالیات بگیرن وبس ، اونهای دیگه که یا خودین و یا زورشون بهشون نمی رسه
معمولا افای دعایی نماز میخوند جای تعجبه ناطق خونده
ایجاد یک سازمان جدید یعنی تحمیل یک بار مالی جدید
اگر در انتخابات اینده هم امثال این نمایندگان و این مدل رییس جمهوری بخواد روی.کار بیاد به نظر حقیر شرکت در انتخابات خیانت به مردم و دین مملکت است..کشوری که جای جای ان سرشار از نعمت خدادادی مثل معادن و نفت و گاز و وووووو است.این وضع زندگی ملت است..مقامات و خانواده انها هم که مسابقه ناکارامدی و...راه انداخته.اند..ملت هم که انقدر نا امید شده که دیگه برایش فرقی ندارد اینده کشور چه میشود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی