بازدید 35003
هزار و هفتصد و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پاسخ ایران به احتمال مذاکره با آمریکا پس از برکناری بولتون/توضیح سعید مرتضوی درباره‌ی آزادی‌اش/هنوز مشخص نیست ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار چه کسانی قرار گرفته است /پاسخ رئیس جمهوری به نامه خواهران کرمانی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: راز اخراج بولتون از زبان نماینده مجلس/رضایی: با قربانی کردن بولتون فریب نمی‌خوریم/واعظی: وزیر ورزش مأمور مناسب‌سازی فضای ورزشگاه‌ها برای حضور زنان است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 11 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پاسخ رئیس جمهوری به نامه خواهران کرمانی

روحانی در پاسخ به نامه سه خواهر روستایی در استان کرمان: دختران عزیزم به آینده امیدوار باشید؛ دولت به آبادانی روستای شما کمک خواهد کرد. دستور به وزرای نیرو و آموزش و پرورش برای تأمین آب و برق و احداث مدرسه در روستای چاه پولاد استان کرمان / پاد

تخریب سوله ۵۰۰ متری یکی از مسئولان در شهریار

دادستان شهریار (استان تهران) از تخریب سوله ۵۰۰ متری خبر داد و گفت: سوله مذکور با دستور دادستانی در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی وباغات و با دستور دادستانی تخریب شد، این سوله متعلق به یکی از مسئولان شهر‌های همجوار بود.

پاسخ ایران به احتمال مذاکره با آمریکا پس از برکناری بولتون

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ را یک مسأله داخلی دانست و گفت: مادامی که سیاست تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه مردم ایران لغو نشود، مذاکره با آمریکا منتفی است. مجید تخت روانچی عصر سه شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، افزود: موضوع تغییر و تحولات داخل حکومت‌ها و دولت‌ها یک مسأله داخلی است و در همه دولت‌ها وجود دارد. وی ادامه داد: تغییر بولتون هم شامل این مسأله است و ما درباره مسائل داخلی کشور‌ها موضع نمی‌گیریم. نماینده ایران در سازمان ملل متحد درباره تأثیر برکناری بولتون در کاهش جنگ طلبی و تندروی‌های واشنگتن هم اظهار کرد: قضاوت در این باره زود است، بولتون به تندرویی معروف بود و این را خود آقای ترامپ هم به صراحت مطرح کرده بود.

عسگراولادی بستری شد

اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به دلیل بروز عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. به گزارش ایرنا، "حزب مؤتلفه اسلامی" روز چهارشنبه با اعلام خبر بستری شدن «اسدالله عسگراولادی» عضو شورای مرکزی این تشکل اصولگرا، از عموم مردم مومن و خداجو خواست برای همه بیماران از جمله این یار دیرین انقلاب و معتمد امام و رهبری، از درگاه احدیت طلب شفا کنند. عسگراولادی از جمعه هفته گذشته تاکنون به دلیل عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

راز اخراج بولتون از زبان نماینده مجلس

یک نماینده مجلس در فضای مجازی درباره اخراج بولتون نوشت: اخراج جان بولتون نشان از شکست سیاست‌های فشار حداکثری و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا بود. احمدامیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد: «اخراج جان بولتون نشان از شکست سیاست‌های فشار حداکثری و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا بوده و البته نباید نقش بی بدیل مقاومت را در این شکست‌های پی‌درپی نادیده گرفت.»

رضایی: با قربانی کردن بولتون فریب نمی‌خوریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نسبت به اخراج مشاور امنیت ملی و سیاست خارجی کاخ سفید واکنش نشان داد. محسن رضایی در صفحه توییتر خود آورده است: «وزیر امور بین‌الملل حزب حاکم چین گفت؛ آمریکا در تاکتیک ببر واقعی، ولی در راهبرد ببر کاغذی است. به او گفتم: این ببر را در قفس می‌کنیم و درش را محکم می‌بندیم. با قربانی کردن بولتون فریب نمی‌خوریم.»

پاسخ دفتر ربیعی به یک اتفاق حاشیه‌دار

دفتر سخنگوی دولت وجود هرگونه مغایرت در موضع دولت در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها را رد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت در توضیحات دفتر سخنگو آمده است: پیرو اعلام موضع دولت درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها، تیتر برخی رسانه‌ها به گونه‌ای است که گویی موضع سخنگوی دولت با موضع رئیس دفتر رئیس‌جمهور متفاوت است. این درحالی است که سخنگوی دولت ضمن اعلام «موافقت دولت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها» و تأکید بر «آماده بودن زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها»، گفت: «توصیه می‌کنیم که مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی‌ها رفع شود». این توصیه، همان نکته‌ای است که مورد توجه رئیس دفتر رئیس جمهور هم قرار گرفت و گفت: «اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست... اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد».

پدر سحر خدایاری: فدایی نظلم هستم و سوءاستفاده‌کنندگان از خون دخترم را حلال نمی‌کنم

حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت وگو با مهر در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش رخ داده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می‌ریزد و فحاشی می‌کند و با مأمور نیروی انتظامی درگیر می‌شود. وی ادامه داد: هرکسی که می‌گوید سحر قربانی شده بی‌دلیل این حرف را می‌زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می‌رود باز هم اعصابش به هم می‌ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می‌کند. خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می‌کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود. وی افزود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مشکلی داشتم الان اعلام می‌کردم، ولی می‌گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مشکلی نه داشته ایم و نه داریم. وی در پایان گفت: از افرادی که از خون دختر من سوءاستفاده میکنند راضی نیستم و حلالشان نمی‌کنم، این افراد اشتباه می‌کنند که به بهانه اتفاقی که برای سحر رخ داده دارند علیه کشور صحبت می‌کنند.

واعظی: وزیر ورزش مأمور مناسب‌سازی فضای ورزشگاه‌ها برای حضور زنان است

مجمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤالی پیرامون خودسوزی اخیر یک دختر گفت: خانم ابتکار گروهی را به بیمارستان برای عیادت این فرد فرستاد و با خانواده این فرد صحبت کردند، خانواده ایشان گفتند که وی مشکلاتی داشته است لذا ما از یک طرف با خانواده وی ابراز همدردی می‌کنیم و از سوی دیگر به هیچ وجه اقدام به خودسوزی را تائید نکرده و نمی‌پسندیم. وی اظهار داشت: حقوق خانم‌ها باید اجرایی شود، آقای رئیس‌جمهور گفتند که انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بهترین فرصت است تا بتوانیم خواسته‌های خود را بیشتر مطرح کنیم. وی اظهار داشت: در دولت چند ماه قبل در این خصوص صحبت کردیم، اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست. رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزیر ورزش مأمور شد تا با لیدر‌های تیم‌های ورزشی صحبت کند تا فضا از نظر اخلاقی برای حضور زنان فراهم و علاوه بر این جای مناسبی برای ورود خانم‌ها، دستشویی و نشستن آن‌ها آماده شود. اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد.

توضیح سعید مرتضوی درباره‌ی آزادی‌اش

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که پس از گذراندن دو سوم محکومیتش از زندان آزاد شد در واکنش به این مسأله گفت: اینجا مسأله‌ی قانون مطرح است. او در توضیح ماده‌ی قانونی که به موجب آن آزاد شده است گفت: اینجا مسأله‌ی قانون مطرح است؛ ماده ۵۸ قانون می‌گوید یک سوم محکومیت را که فرد بگذراند می‌توان به او آزادی مشروط داد که ما دو سوم حکم را هم گذرانده بودیم. / انصاف نیوز

وزیر آموزش و پرورش: ممنوعیت تحصیل دانش‌آموزانی که ادیانی غیرادیان رسمی را تبلیغ کنند

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره تحصیل دانش آموزان پیرو ادیان دیگر اظهار کرد: اگر دانش آموزان اظهار کنند که پیروان ادیان دیگری به جز ادیان رسمی کشور هستند و این اقدام آن‌ها به نوعی تبلیغ محسوب شود، تحصیل آن‌ها در مدارس ممنوع است.

شهرداری مشهد خرید خودروی ضدگلوله را تکذیب کرد

شهردار مشهد خرید چهار دستگاه پژو پارس سفارشی ۲۵۰ میلیون تومانی را تکذیب کرد. او ضمن اظهار تعجب از طرح چنین مسائلی در فضای مجازی، تصریح کرد: ما به‌طور کلی خودرو خریداری نمی‌کنیم و خودروهایمان اجاره‌ای است.

چرا از شورای نگهبان نمی‌خواهید درباره رأی به صلاحیت کاندیدا‌ها شفاف عمل کند؟

روزنامه شرق در واکنش به اظهارات شیخ علیرضا پناهیان در باره لزوم شفاف بودن رأی نمایندگان نوشت: کسی تاکنون از پناهیان نپرسیده این است که چرا در هیچ‌ یک از مجالس گذشته چنین درخواستی را مطرح نکرده است؟ چرا در مجلس نهم که اتفاقا همه همفکران او بودند و هر درخواستی بسیار ساده‌تر اجابت می‌شد، این درخواست گفته نشد تا اکنون این‌چنین فریاد او بلند نشود؟ نکته مهم‌تر این که مدت‌هاست بسیاری از فعالان سیاسی خواستار شفافیت رفتار نهاد‌های دیگر به ویژه شورای نگهبان در امر تأیید یا رد صلاحیت‌ها هستند. حتی خواستار اینکه شرح مذکرات اعضای شورای نگهبان مانند مجلس حداقل اگر زنده از رادیو پخش نمی‌شود، اما بعدا گزارش شفاف آن منتشر شود؛ اتفاقی که تاکنون نیفتاده است. سال‌هاست برای مردم این سؤال مطرح است که چرا فلان افراد رد صلاحیت می‌شوند یا چرا فلان مصوبه مجلس که از سوی دولت یا خود نمایندگان ارائه می‌شود، در شورای نگهبان به استناد کلی مخالفت با شرع یا قانون اساسی رد می‌شود. نه تنها توضیح مکفی بیشتری وجود ندارد بلکه حتی مردم نمی‌دانند که از میان این دوازده حقوقدان و فقیه عضو شورای نگهبان کدام‌یک نظر موافق یا مخالف داشته‌اند. مورد بعدی مجلس خبرگان است و مجمع تشخیص مصلحت نظام. رأی‌گیری در آنجا هم شفاف نیست. مثلا کسی نمی‌داند که هنگام انتخاب رئیس و نواب رئیس مجلس خبرگان چه کسانی به چه کسی رأی داده‌اند. همه مذاکرات این مجلس هم محرمانه است. بسیاری از مصوبات سرنوشت‌ساز مجمع تشخیص مصلحت نظام که ذیل سیاست‌های کلی نظام یا سیاست‌های کلی انتخابات اخیر تصویب شده، موافق و مخالفانش نامعلوم‌اند. در ماجرای لوایح مهم و سرنوشت‌ساز FATF هم که مجلس آن را تصویب کرد، ولی شورای نگهبان تأیید نهایی آن را منوط به موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد، وضعیت کاملا غیرشفاف بود. مشخص نبود دقیقا چه افرادی با آن مخالف بودند و چه افرادی موافق که درنهایت باعث شد این لوایح در مجمع تشخیص مصلحت نظام به کل طرح نشود و حتی به رأی‌گیری هم نرسد و مسکوت بماند.

هنوز مشخص نیست ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار چه کسانی قرار گرفته است

حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هنوز برای ما مشخص نیست که ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی در اختیار چه کسانی قرار گرفته است. روند تخصیص ارز دولتی برای تأمین کالا‌های اساسی تاکنون به گونه‌ای بوده است که یا کالایی وارد نشده و یا اینکه این ارز در بازار آزاد فروخته شده است. مجلس در بودجه ۹۸ پیش بینی کرده بود که ۱۴ میلیارد دلار صرفا برای تأمین ۲۵ قلم کالای اساسی هزینه شود. طبق گزارش‌های واصله برخی از افرادی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، به جای وارد کردن کالا‌های اساسی ارزان قیمت، کالا‌های دیگری را وارد کردند که برایشان سودآوری بیشتری دارد. تاکنون تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی تأثیر چندانی بر قیمت‌ها نداشته است/فارس

اقشار ضعیف برای فیلم دیدن به سینما‌های ارزان بروند

محمدحسین فرح‌بخش، تهیه‌کننده سینما، گفت: با وجود اینکه قیمت بلیت در سال جاری نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و فقط در چند پردیس مجهز و معدود شاهد افزایش قیمت بودیم میزان فروش سینماهایمان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این به معنی این است که تعداد مخاطبان نیز بیشتر شده‌اند. اگر از قشرهای ضعیف می‌خواهند به سینما بروند نیز این امکان سه‌شنبه و روز‌های دیگر در سینما‌های ارزان‌تر فراهم است. /برنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۴۶
درسته جناب مرتضوی همه چیز شکل قانونی دارد . ولی مشکل اینجاست که بعضی ها در برابر قانون نسبت به بعضی های دیگر مساوی ترند .
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ما مستمندان وفقرا بعد از خداوند چشم امیدمون به مذاکره بین آقای روحانی وترامپ است.شاید فرجی شد واندکی از فشار این گرانی وتورم کمرشکن کم شد.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
دیگر از دست روحانی بر نمی آید . باید اصولگرایان یک تیم کارشناسی فراتر از دولت تشکیل دهند . و عدم مداکره یا مداکره مجدد را خودشان نتایجش را تقبل کنند . یعنی چون دولت بی تفنگ هست . کشورهای دیگر چون همه دولت ها نخست وزیر و رییس جمهور تمام کشورها دولت با تفنگ هستند . ان کشورها همیشه در مداکرات دولتی را قبول دارند که پشتش به ملت با دست خالی نباشد بلکه دولت با تفنگ باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
چرا برای مذاکره نظر مردم را نمیپرسید؟
آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اصلا آیا کسی در مدت حبس مرتضوی ایشان را در زندان دیده است ؟
و یا یک عکس ، خشک و خالی از ایشان با لباس زندان منتشر شده است ؟
بعید است که ایشان اصلا در زندان بوده باشند
شخصا باور نمی کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اگر قرار بود با مذاکره چیزی حل شه الان وضع مملکت این نبود. هسته ای رو که دادیم رفت. دیگه چی رو می خوای بدی بعدش هم دوباره چشم امیدت به مذاکره 3 و 4 .... باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
از مردم می خواهم کسانی که با مذاکره با آمریکا موافق یا مخالفند عکس پروفایل کانال های اجتماعی خود را به تصاویری که منعکس کننده نظرشان هست تغییر دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
جوک های جالبی در این کامنت ها گذاشته میشود
خواندنش جهت انبساط خاطر خوب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
س‌جمهور آمریکا مدعی شد به دنبال دیدار با همتای ایرانی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک نیست.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در یک نشست خبری مدعی شد که در انتظار دیدار با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران نیست.

دونالد ترامپ که در ماه‌های اخیر بار‌ها خواستار مذاکره با مقامات ایران از جمله شخص رئیس‌جمهور حسن روحانی شده است، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به دنبال دیدار با همتای ایرانی خود حسن روحانی است، گفت: «به دنبال هیچ چیزی نیستم.»
مهندس
| United States of America |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
آقای مرتضوی از قانون صحبت میکنه...فکر کنم آخرالزمان شده............
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
معلوم نیست چرا سعیدمرتضوی میزان دارایی و حقوقش را به اطلاع ملت نمی رساند، چرا قانون از کجا اورده ای را مسکوت گذاشته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
چقدر هم خودشیفته تشریف دارند.... ما دو سوم محکومیتمان را گذرانده بودیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
بنده خدا پدر روح الامینی ؟ که شاکی پرونده هست . دلش به این بود بانی قتل پسرش حداقل یکسال در زندان بماند . اما نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
دعا برای سلامتی و حفظ امثال ایشون برای مملکت فراموش نشه.
فرار رو به جلوی روزنامه شرق چقدر ابکی است
بر فرض شورای نگهبان شفاف نکند ولی وقتی ارا نمایندگان را می فهمیم دیگر به ان شخص رای نمی دهیم چه از فیلتر رد شود در مرحله بعد یا نشود
حالا ماندم چرا تو داری می سوزی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
باندازه استدلال تو آبکی که نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
من هر نماینده ای از حق حاکمیت مردم دفاع کند رای میدهم . من نمیدانم منطورت از رای چیست . هر رای که نماینده میدهد یعنی بر گرفته از رایی هست که از مردم میگیرد . ایا شما تفسیر دیگری دارید ؟ حتی نماینده شهرم بگوید با امریکا مداکره کنید من بهش رای میدهم . چون منافع ملی و ملت مهم هست منافع سیاسی چه بدردم میخورد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
این عبارت داری میسوزی یا سوختی چیه همه جامیگید؟ظاهرامقاله روزنامه شرق سوزش بیشتری داشت!پناهیان یک چیزی گفت و روزنامه شرق هم جوابشوداد!!طرح مبحث شفافیت آرا یک کارانحرافی برای تحت فشار گذاشتن نماینده است وگرنه اصل شفافیت خوب است؛شفافیت براهمه !درکش دشواره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
شورای نگهبان در باره صلاحیت یک شخص اظهار نظر میکند که بایستی محرمانه باشد تا حداقل آبروی شخص نرود و امام آراء مجلس برای کل جامعه میباشد که امور آنان چگونه باشد نه رای برای شخص بخصوص. پس مهم است که آرا نمایندگان شفاف باشد تا بدانیم زد و بند برای مال اندوزی شخصی نباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
***
در میان هواپیماربایانی که 11 سپتامبر را رقم زدند، ۱۵ تبعه عربستانی و ۲ تبعه اماراتی حضور داشتند؛ تیم عملیاتی حمله ۱۱ سپتامبر، تماما از کشورهای عربی و عضو القاعده بودند اما جورج بوش، ایران را محور شرارت و خطری بزرگ برای جامعه جهانی خواند!
تا چند سال پیش نه دختری در این فکر بود که برود و نه مشکلی وجود داشت ولی وقتی دولت محترم برای اینکه حواس ها پرت شود ورود زنان به ورزشگاه را به جریان انداخت و توسط رسانه های وابسته تبلیغ کرد که الان وضع این طور شد و اخرش هم باید راه بدهید این ها را به ورزشگاه و هر چی هم زن ها در جامعه بیشتر حضور پیدا کنند سقوط خانواده بیشتر اتفاق می افتد
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
میخوای برای اینکه خانوادهاسقوط نکنند زنهاراباتناب به اجاق گازببندیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
یقه دولت نگیر . برای رفتن به ورزشگاه باید صد سال زنان ایران بدو کنند . اگر فشار فیفا نباشد باید هزار سال بدو کنند . اول موافقت مراجع هست دوم مجلس و دولت هست .سوم شورای نگهبان هست . چهارم‌مصلحت نظر دهند پنجم شورای عالی نظر دهند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
لطفا هر وقت قرار شد خانمها به ورزشگاه بروند حتما خانواده های مسئولین بخصوص وزیر و سایراونائی که از این برنامه حمایت میکنند حتما در ورزشگاه حضور داشته باشند اجبارا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
وقتی زنان و دختران برخی آقایان حق ورود به ورزشگاها را ندارند دلیل این نمیشود که اصل ورود زنان به ورزشگاه ممنوع هست . الان دولت از نظر قانون برای ورود زنان به ورزشگاها مشکلی ندارد بلکه از نظر شرعی اشکال وارد میکنند که ان بخش اگر اشکال دارد زنان ما در مجامع بین المللی در تمام کشورها شرکت میکنند . این دلایل فقط مصرف سیاسی دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جنابرپرویز
اصلا می دونی زن مثل گل می ماند و حتی گفته دست به سیاه و سفید نزد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
افراطیون و اصولگرایان اگر در شفافیت سیاست های که اتخاذ میکنند و میگویند زیر ساخت ها برای ورود زنان در ورزشگاها اماده نیست زحمت بکشن در مسابقات اینده یک روز را بدون حضور مردان برای دیدن فوتبال در ورزشگاه ازادی اختصاص دهند . اگر صداقتی هست . سیاست فقط دوروی نیست .
یک نفر ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
بیچاره ایران - این تنگ نظری ها رو اگر مردم ایران از زندگی شون حذف کنند ایران مملکت بزرگی خواهد شد. به یاری یزدان
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
امروز روحانی در طی سخنرانی گفتند مردم . زنان جامعه و کارگران و تمامی صنوف کشور اگر خواسته و مطالبه ای دارند در انتخابات با شکوه شرکت کنند تا نظر و مطالبات انها بهتر دیده شود . .... سوال این هست اولا شنیدا یم و خوانده ایم که شاکی اکثر پروندها مثل هفت تپه خود وزیر دولت روحانی هست دوم رای ۲۴ میلیون رای مردم کافی نبود . به کدام مطالبات با رای امکان پدیر هست . ؟ کدام‌مطالبات . مطالبات بیرون مرزها مهمتر نیست ؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
آفرین دقیقا مطلب همینه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
چرا اصولگرا ها در مورد ورد بانوان به ورزشگاهها صریحا موضع خود را روشن نمی گویند
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
چرا بعضی ها میخواهند فقط برای مملکت مشکل درست کنند؟ آیا رفتن به وزرشگاه واقعا" مشکل خانم ها است؟
داوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
بعضی از پاسخ ها چرا ربطی به موضوع ندارد. ظاهرا" این بعضی ها فقط دوست دارند در رابطه با هرچیز نظر بدهند.
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
چرا این همه منفی؟ یا واقعا" این رای ها هدایت شده است و یا از روی لجاجت می باشد.
آقای امیر آبادی فراهانی ؛سلام؛اخراج بولتون نشان از آغاز دورجدیدی ازتحریمها و سیاستهای کاخ سفید داردوالبته نباید نقش بی بدیل امثال شما دراین تحریم‌های پی در پی رانادیده گرفت!
این وزیر آموزش و پرورش دیگر نوبر است...یعنی چه اگر پیروان ادیان در مدرسه اعلام کنند،پیرو دین دیگری هستند،ممنوع التحصیل می شوند؟!!!

خجالت بکشید...اینجا ایران است ..دست از این افکار ومنش قرون وسطایی بردارید!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بله بله بله بله بله . تا حالا نمیدونستی . ؟ فقط ادیانی که در قانون اساسی امده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خطاب به 22:24
لطفا برو اصل سیزده و چهارده قانون اساسی را بخوان بلکه کمتر یاوه گویی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خبرها را درست بخون
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کی به قانون اساسی عمل میکنه . قانون اساسی زمانی نوشته شد که هم مسولین انقلابی بودند هم مردم تشنه آزادی و دمکراسی بودند . الان فرق کرده . مردم الان دنبال رفاه و اسایش هستند . . روحیه ها افسرده شده . جو کشور به دلایل زیادی و روحیه ها افسرده هست . شادی انگار اصلا وجود ندارد .اینقدر بی رحمی . کجای دنیا دیدی . ما جوانان واقعا افسرده شدیم هر روز خبر گرانی و جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
عمدا هم آن وسط گفته " بقصد تبلیغ" که بعد خودشان هرجور خواستند تعبیرش کنند و برایش مصداق بتراشند
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
بچه اگر قتل هم بکنه در کانون اصلاح و تربیت براش مدرسه میزارن. وزیر آموزش و پروش باید به خاطر این حرفش برکنار بشه. این کار به کل جامعه ضربه میزنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اصل سوم قانون اساسی:
دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است برای نیل به اهداف مذکور در اصل دوم، همه امکانات خود را برای امور زیر بکار برد:
ا- ....
2- ....
3- آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه در تمام سطوح، و تسهیل و تعمیم آموزش عالی
....
اصل چهاردهم قانون اساسی:
به حکم آیه شریفه "لا بنهاکم الله عن الدین لم یقاتلوکم فی الدین و لم یخرجوکم من دیارکم ان تبروهم و تقسطوا الیهم ان الله یحب المقسطین" دولت جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان موظفند نسبت به افراد غیر مسلمان با اخلاق حسنه و قسط و عدل اسلامی عمل نمایند و حقوق انسانی آنان را رعایت کنند.
آخر تین تیتر مضحک وساده لوحانه چیست تابناک: "راز اخراج بولتون از زبان یک نماینده"

دستکم آخر جمله یک علامت تعجب می گذاردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
ترامپ خبیث همه ماروسرکارگذاشته
هرجامیری صحبت ازترامپه
واینکه بالاخره مذاکره میشه یانمیشه
ملاقات انجام میشه یانمیشه
توافق انجام میشه یانمیشه
تحریمهاروبرمیداره یا برنمیداره
همه اقتصادمونو وزندگیمونودگره زدیم به برجام وترامپ ومکرون
این بازی مسخره تاکی بایدادامه پیداکنه؟
کی میخواهیم به خودمون بیاییم؟
بدبختی اینجاست هم از جنگ میترسیم هم از مذاکره ...به سایه خودمونم هم شک داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
شما شاید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تو می ترسی و به ما ربطی ندارد
مانی
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
۲۱:۴۴شما شاید چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
دقیقا بلاتکلییم چون در این شرایط گل آلود بعضی ها شاه ماهی شکار می کنند
آقای مرتضوی آن ماده قانون. قانونا شامل جرم شما ومحکومیت شما نمی شود
قانون ۵۸ اجازه می دهد کسی که دوسوم محکومیتش را گذرانده آزاد شود حتی اگر مسبب مرگ شده یا دستور داده باشند اما هنوز قانونی برای کسانی که سالها در بازداشتند و حکمی برایشان صادر نشده وجود ندارد هنوز می شود کسانی را که محکومیتشان تمام شده بدون دلیل در زندان نگه داشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
امیر انتظام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
در مورد وکلای شجاع و شریف و کارشناسان محیط زیست که هنوز هیچ قانونی رعایت نشده است
یکی از مسئولان استان همجوار یعنی چه شخصی اسم ندارد؟! شما با این نوع خبررسانی فقط باعث سو ظن مردم به همه مسئولین می شوید که البته همین هدف را دنبال می کنید در یک استان حداقل هزار مسئول است حتی اگر حرف شما دروغ نباشد و یکی از انها جرمی مرتکب شده باشد نباید بقیه را در معرض سوظن مردم قرار داد من نه مسئول جایی هستم و نه اشنا و فامیل و دوست مسئولی دارم اما انسان برای تک تک اعمالش باید جوابگو باشد شاید فقط باندازه یک پلک زدن وقت باشد
روزنامه شرق از قول اقای پناهیان نوشته است . اگر رای نمایندگان شفاف نیست چرا در دوره مجلس اصولگرا چنین درخواستی ندادند . اصلا چرا در شورای نگهبان رای موافق و مخالف شفاف نیست و حتی در مصلحت نطام هم رایها شفاف نیستند و در تصویب لایحه اف ای تی اف هم مشخص نبود کی مخالف هست کی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جهت اطلاع شما شفافیت ارا در این دوره شروع شده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جواب به ۲۲:۴۳ جهت اطلاع شما!بشین تا شروع بشه! شفافیت براهمه
سینما رفتن دل خوش میخواهد که فعلا چنین دلی در دسترس نیست
این سه خواهر محترم کرمانی برای چه کسی نامه نوشته‌اند و از چه کسی تقاضای کمک دارند؟ از کسی که مملکت رو به فلاکت و بدبختی کشونده و مدعی هست به آینده امیدوار باشید! کدوم آینده؟ مگر جز بدبختی و فلاکت، مسئولان منفور ما آینده‌ای هم برای این کشور ساخته‌اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
دوست عزیز من با این سخن شما خیلی حرف دارم منتها تابناک عزیز سخنان تند و آتشی و چالشی به مقامات و مسولین و ساختار کشور را سانسور میکند و با این وجود نمیشه پاسخ درستی داد که ایا پخش میشود یا نه ولی بطور خلاصه عرض کنم دولت روحانی میخواست مردم را نجات دهد اما نشد . چرا نشد برو از اقتصادانان بی طرف بپرس که راهکار دولت روحانی برای جهش اقتصادی و سیاسی نیاز به اصلاحات بود که نشد دوم کشور را با ابزار علمی خواستند اداره کنند ولی چون جو کشور و دولت در سایه میخواهند طوری عمل کنند که با روش علمی به تناقض رسیدند و اخر سر برخی با هو هو گری پیروز میشوند ولی ضرر را مردم‌میکنند بیشتر نمیتوانم شرح دهم . خودت جستجو کن
منوچهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جای تعجب دارد که سه خواهر محترم کرمانی برای ابتدایی ترین حق خود مجبور به نامه نگاری شده اند . مگر مسولان مربوطه تو اون استان چیکار میکنند . این کارها جزو وظایف قانونی مسولان مربوطه میباشد .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تابی دستت درد نکنه به هرحال باز هم سانسور کردی؟ خدا بگم چکارت کنه . ولی ۵۰ درصد را به مخاطب رساندی جای شکر دارد . ولی بی فایده هست . برای درمان هر بیماری با این سانسورها درمان نخواهد شد . خود دانید
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ناشناس پرچم آمریکا! مفهوم منتقل شد! نیاز نیست از تابناک به جهت سانسورگله کنی!به همین روش وبدون الفاظ آتشین ؛درست وعمیق بااستفاده از لغات مناسب میشودروشنگری کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
آنقدر این دولت در اقتصاد متخصص هست که نظیر نداره شک داری به سوابقش نگاه کن مثلا طرح توزیع سبد کالا
آیا چنین طرحی به عقل متخصص ترین اقتصاد دانان میرسید
در همان روزهای اول اجرا تیتر اول تمام رسانه های معروف جهان شدیم
حیف که دولت در سایه نگذاشت اینگونه
طرح هاش اجرا بشه حیف
برجام هم نوع تخصصی تر همون توزیع سبد کالا در حوزه سیاست خارجی بود اما حیف که نگذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
شما هم اگر جای روحانی بودید که باپا پس بزنند وبا دست هم زورشان نرسد جلو بکشند همین اش وهمین کاسه بود نه اختیاری دارد ونه زوری تصمیمات در جای دیگر ودر زمان دیگر گرفته میشود ودولت ودولتمردان فقط برای جلو دوربین ومسافرت هستند وابلاغ دستورات صادر بجز ریئس جمهور ها
همانطور که در بسته خبری از قول سیاسیون نقل و قول شده است ترامپ با اخراج جان بولتون میخواهد با ایران دوستی و مذاکره کند . اما ما با امریکا مذاکره مجدد نخواهیم کرد . ...حالا سوال این هست که امریکا به یک باره از برجام خارج شد ولی ایران در برجام هست و ارام و ارام در حال خارج شدن هست . آیا فرقی دترد به اینکه هم در برجام باشی هم از برجام ارام ارام خارج شوی . واقعا تفاوت ها چگونه هست . یعنی هم‌قرار داد را قبول دتری هم نداری . کسی شرحی براین سوال دارد ؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
سلام بله براین سوال شما شرح وجوددارد!ایالات متحده ازکلیت برجام خارج شد وبر اساس خودمتن برجام(رجوع شود به بندهای برنامه جامع اقدام مشترک) دیگر طرفین می‌توانند از تعهدات خود بکاهندودرواقع این گزینه ی امتیازی درنظر گرفته شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کمی بیندیش،حود خواهی فهمید...این عقل را دست نخورده نبر آن دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
آمریکا متوجه شد که با برجام چه کلاهی بسرش رفت ساخت بمب اتم در دستور کار نبود وبرای کاری که در دستور کار ایران نبود کلی
تا از ساخت بمب اتم منصرف شود باج به ایران داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
نتیجه مذاکره :دلار 18000 تومان
نتیجه مقاومت:دلار 11000 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اصولا این یک روال است انقدر برسر یک مسئله پافشاری میکنیم که همه دنیا میگویند اشتباه است وما قبول نمیکنیم اخر کار همه شرایط انها را از روی اجبار قبول میکنیم کمی هم بالاتر میرویم وبرعکس سفارش دین که میانه روی است همیشه تند هستیم
اصلا انگار بعضی از مسئولین از مذاکره نکردن لذت میبرند و دنبال همچنین راهی هستند که گره کور را چنان سفت کنند که با دندان که نه با بمب اتم هم باز نشه یا نون تو اینه.
یک نفر برای من وامثال من بیسواد توضیح دهد چرا ما ایرانی ها منجی عالم شده ایم در صورتیکه در داخل کشور احتیاج به یک منجی داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ما ایرانیها در انتخابات های اخیر کی گفتیم‌که ناجی دنیا هستیم . در شعارهای کاندید پیروز شنا چنین سخنی دیدی ؟ مگر سیاست های کشور در انتخابات نظر سنجی نمیشود . ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ما منجی عالم نیستیم بلکه به دستور صریح رسولخدا (صلوات الله علیه و آله) که فرمودند اگر صدای مظلومی را بشنوی و بیاریش نشتابی،مسلمان نیستی؛فقط از مظلوم دفاع می کنیم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
کاربر واقعا با گفتمان سیاسی شماها این آتش درگیری جنگ تمام شدنی هست ؟ پس اگر تحریم شدیم چرا اینقدر گلایه میکنید ؟ به گفته خودت یعنی دیگر کشورها با این تحریم با ایران مقابله میکنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
مظلوم تر از مردم ایران ندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
و در کشور مظلومی نیست...
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
ناشناس 23:31
چرا از مظلومهای اویغور چین دفاع نمیکنی ؟؟؟ چرا از مسلمانان روهینگیا دفاع نمیکنی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
تکلیف مظلومان ایران چه می شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
9:36
معلوم شد سالی یکبار خبرها را دنبال می کنی والا می دانستی هفته قبل ایران برای این مسلمانانی که نام بردی چطور. موضع گرفت و چطور طی. این یکسال. پیشنهاد کمک داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
مخاطب عزیز 8:7
ما با مدینه فاضله حضرت رسول (صلوات الله علیه و آله) فاصله بسیار داریم...برای خدا سعی در این راه مهم است در ضمن هیچکس منکر ضعف،اشتباه عمدی نبوده و نیست علیرغم قدمهای مثبت بسیار
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
این مظلومین جهان را جمع کنید بیاورید در سه شهر قم و شیراز و مشهد . هم هزینه ایاب و دهاب کمتر هست هم بهتر رسیدگی میشوند . حالا سوال این هست آیا اگر ان‌مطلومین سیاست ها را قبول نکردند چی . نماز نخواندند . روزه نگرفتند . ایا در این مطلومین باز تقسیم بندی خودی و غیر خودی هم دارید . اینجوری که شماها میگویید پس در اینده جنگ بزرگی مثل جنگ‌جهانی دوم شکل میگیرد که المان ده کشور را متصرف شده بود اخر سر چی شد . تمام‌هزینه ها ی جانی و مالی از بین رفت . ۴ میلیون سرباز و چهار میلیون انسان غیر نطامی کشته شدند
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
صدای مظلومیت کودکان و زنان در همه ایران، خوزستان و سیستان و کرمان و ... و صدای مردم کل مناطق محروم و استانهای ضعیف بلند است. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
هزینه های سرسام آور سفر آنها را که از جیب شرکت های دولتی و بیت المال هزینا می شود؟
وای بر کسانیکه مرفه شدند وبه درد مردم نمی رسند و وای برحامیان مرفهین
انصاف داشته باشید ، شورای نگهبان از اینهم شفاف تر عمل کند که اعضای آن حتی دعوای هایشان را هم مکتوب و رسانه ای میکنند !
به نظرم اعضای هیچ نهادی تا به حال اینقدر شفاف عمل نکرده است.
فقط نخواهید که اسرار هویدا کند و بگویند چرا بعضی از کاندیداها صلاحیت نداشتند.این را نخواهید که شدنی نیست.
چرا برای مذاکره با امریکا ،و حمایت از فلسطین ،و سوریه ،و عراق از مردم نظر خواهی نمیکنید ؟ یک بار برای همیشه مسایل اختلافی را به رفراندوم بگذارید ؟،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کسی در مورد رابطه با کشور ها رفراتدوم برگزار نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
پس در مورد چی رفراندوم برگزار میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
در قانون اساسی امده است که در مواردی اختلافی بوجود امد که نهادهای کشور به تفاهم و اجماع نمیرسند باید همپرسی مردم بگذارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ماشین مردمو نمیدید چون قطعش خارجیه؟خونه 5 برابر شده چون که دلار 3.5 برابر شده،خیلی از جنسای ضروری نیست شده،کرایه ها نجومی شده و خیلی چیزها بخاطر دلار و تحریم
با وضعیت اسفناک صنایع(ساختمان،خودرو،دارو،حمل و نقل ،دام و....) کشور چطور ممکنه این مسائل به مردم مربوط نباشه و دولت هم هیچ کاری نکنه مذاکره هم نکنه
و فقط به مردم بگه مقاومت کنید؟بالاخره مدیریت ارزش پول ملی وظیفه دولته یا نه؟اگه میتونه درستش کنه نمیتونه مذاکره کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اقای ناشناس 22:45شما نماینده چند میلیونی که نظر مخالف میدهی میتونی بگی من مخالفم در ضمن وقتی من نوعی مخالف سیاستهای خارجی دولتم هستم و عقیده خیلیها را که من میشناسم اینه و نمایندگان سکوت کردند مجلس فریاد مارا نمیرسانند
اگر نمیدانید 14 میلیارد دلار بیزبان را چه کسانی گرفته اند از ملت در خواست کنید تا اسامی دریافت کنندگان را برای شما منتشر کنند
مواضع و سیاستی فرصت ساز
در ادامه مطلب قبلی بایست اضافه کنم که ایران از این مرحله معافیت های کوتاه مدت نفتی و بانکی عبور کرده است این پیشنهاد برای زمانی مناسب بود که تحریم ها و سیاست های فشار حداکثری آمریکا و اروپا به کشور هزینه های سنگین تحمیل نکرده بود و در اوایل این سیاست بود اما اکنون این سیاست کارایی ندارد و دردی از مشکلات ایران حل نمی کند و تنها در راستای منافع راهبردی و تاکتیکی آمریکا و اروپا است. لذا ضروری است در مواضع اصولی و فرصت ساز ایران تبین درستی صورت گیرد که اگر این مواضع از جانب رهبری نظام باشد تاثیرات آن بیشتر و قابل تضمین تر است چرا که همه از جمله آمریکا و اروپا خوب می دانند که تصمیم نهایی را رهبری نظام می گیرد. بایستی گفته شود که برجام توافقی خوب و عادلانه برای تمامی طرف های مذاکره کننده از جمله آمریکا و اروپا بود اما تنها ضعف آن این بود که این مذاکرات محدود تنها به مسئله هسته ای ایران شد و در آن زمان هم فرصت برای یک مذاکرات جامع وجود نداشت و یا اینکه تمامی طرف های مذاکره کننده آمادگی آنرا نداشتند و این نکته ای است که ما هم به عنوان یک نقص و انتقاد در رابطه با توافق برجام قبول داریم لذا هنوز برای آغاز یک مذاکرات جامع بین ایران و آمریکا بر سر تمامی اختلافات دو کشور دیر نشده است مشروط بر اینکه دولت آمریکا بایست متعهد به تمامی تعهداتی باشد که در توافق برجام متعهد شده بود و ضمن اینکه بایست تمامی خسارت های ایران به دلیل نقض تعهدات توافق برجام و تحمیل خسارت های میلیاردی به اقتصاد ایران را جبران کند در این شرایط راه و شرایط برای مذاکرات جامع باز است و دو کشور می توانند با هم مذاکره و گفتگو بر اساس منافع مشترک دو کشور کنند. این مواضع می تواند در سازمان ملل هم تشریح گردد. به احتمال بسیار زیاد این سیاست مورد موافقت دولت کنونی آمریکا نباشد اما حسن آن اینست که هیات حاکمه آمریکا را مجبور به تصمیمات خطیری بین دو گزینه عبور از ترامپ یا تشدید تنش ها در آینده می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
کاربر محترم . آیا این متن زیاد را زحمت کشیدید و نوشتید با توجه به شروط دوازده گانه پمپو نوشته اید ؟ واقعا متن دوازده گانه را خوانده اید ؟ اصلا اگر قرار داد جدیدی نوشته شود سم مصاعف و خطرناکی هست . فقط باید با ترفندی جلوی جنگ گرفته شود . من به یقین میدانم که ترامپ برنده انتخبات هست چون رقبای پخمه ای دارد و از پس ترامپ برنمیایند . . در دور دوم خطر برای جهان هم دارد .
از صدرالساداتی چه خبر؟؟؟؟
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
هر دفعه میای سراغشوازتابناک میگیری؟!دفعه قبل گفتم تو راهه!داره میاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
اینقدر میپرسم که یا خودش بیاد یا خبرش
سانسور خبری ممنوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
شکر خدا خوبند کمی مرخصی اجباری لازم داشتند بردند وآوردند ودر این رفت وآمد یک چیزهایی هم گفتند
در ورزشگاه آزادی را باز کنید دخترا بزن برقص کنند تا مشکل برخی آقایان حل شود و کشور پیشرفت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
متأسفم که فقط از این دریچه به موضوع زنان نگاه می کنی متأسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
هر چه فکر میکردم دلیل منطقی شما برای راه ندادن به ورزشگاه چیست در حالی که زنان میتوانند در کنار مردان در سواحل شمال و جنوب حاضر شوند ،در راهپیمایی ها و عزاداریها شرکت کنند و....دلیل را ،پیدا نمیکردم که شما پاسخ دادید.با شادی مشکل دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
خدا انسانهارو ازاد افریده تو چیکاره ای مردمو میخوایی فیلتر کنی نئاندرتال
ناشناس
| Canada |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
مگر بزن و برقص چه ایرادی داره؟؟
کدوم مشکل؟ و کدوم آقایون؟ و
آقای مرتضوی اینجا ماده قانون می سازی وآزادمیشوی . در دادگاه الهی از این خبرها نیست
آقای مرتضوی این قانونی که فرمودین برای همه هست یا فقط برای از مابهتران ؟؟؟
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
من نمیدونم چه کرمیه که قاضی برای متهم مقدار مشخصی حبس در نظر بگرد ولی متهم با گذراندن دوسوم آن از زندان آزاد شود . خب از همون اول قاضی دو سوم مقداری که موردنظرش هست رو در نظر بگیره
نماینده های مجلس یه جوری راجع به اخراج بولتون اظهار نظر می کنن، انگار ترامپ و دولت آمریکا و بولتون مردم آمریکا، 3 سال تمامه که نشستن شبانه روزی دارن به ما فک می کنن و راجه به هیچ چیزی غیر از ایران تصمیم گیری نمیکنن، مرد مومن 200 میلیون جمعیت داره و با 100 تا کشور دیگه درگیرهههه، حیف ما که به امثال شماها رای دادیم رفتین تو مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
جمهیت امریگا ۴۰۰ میلیون هست
وزیر آموزش و پرورش فکر کنم بسته برا وزیر اطلاعات شدن...واقعا تاسف‌آوره که وزیر آموزش و پرورش از ممنوعیت آموزش و پرورش حرف بزنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
این وزیر دیر اومده و می خواهد زور برود !؟
بخل و حسادت و کینه و تنگ نظری تو این مملکت شغل دوم همه ست....
میتونن مشخص کنن که ارزها دست کیاست، ولی نمیخوان،
افراد رد صلاحیت شده دلیل رد صلاحیت رومیتونن استعلام کنن و شورای نگهبان هم دلیلو اعلام می کنه حالا این که اون فرد علنی نمی کنه تقصیر خودشه در ثانی یک فرد در مراحل قبل از انتخابات خودشه و خودش و معلوم نیست مردم تاییدش کنن ولی موقع نمایندگی وکیل مردمه پس مطالبه گری ازش حق مردمه نگاه روزنامه شرق تو این بخش درست نیست
برید تویوتا سوپرا ۲۰۲۰رو ببینید توی امارات تا از زندگی سیر تر بشین
از ترامپی که دور بعدی رای بیاره ولی ایران با عدم مذاکره تحقیرش کرده باشه بترسیم
اگر شرط رئیس جمهور روحانی برای مذاکره با ترامپ لغو کلیه تحریمها باشد,ممکن است چنین مذاکراتی که برای سیاست ایران در حال حاضر سم است سر نگیرد که چه بهتر. اما اگر صبر نکنید تا رئیس جمهور آمریکا عوض شود و آنگاه شرط مذاکرات را تعلیق کلیه تحریمها به صورت کامل کنید, هر رئیس جمهوری در آینده امریکا بیاید تحریمها و توهینها را بر ملت ایران بیشتر خواهد کرد!مذاکره با آمریکا به ضرر ما تمام خواهد و مانند کره شمالی هیچ چیزی دست ما را نمیگیرد و در واقع گل به دروازه خود زده ایم !!!
متاسفانه هركسي به خودش اجازه اظهار نظر در هر مسئله اي رو ميده و اين نشانه بي سواديه
سلام.متاسفانه بعضی از افرادی که مطلب می گذارند گاها مطلب خود را نظر مردم می نامند این کار درست نیست شما نظر خودت را بیان کن .ممنون
چرا مسئولین اینقدر نادرست میکن؟؟؟
تحولات در گذر است و نظر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ نظرهایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ نظرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. لذا....
نظری جامع و متاسفانه تکراری و وقت تلف کن برای .... !!!!!!!
اندر باب قاضی جوان جناب مرتضوی : هنوز خودش را ما می داند . می گوید که ما دو سوم حکم را هم گذرانده بودیم
هیچ گاه هیچ کس نخواهد فهمید که ارز4200تومانی را کی برد و کی خورد چون انان انسانهای خاص و از ما بهترانند و در شان ما نیست که در کار انان دخالت کنیم وچه ربطی به ما انسانهای معمولی دارد انها همه چیزشان از ملت جداست حتی خانه و ماشین هایشان و طرز لباس پوشیدنشان وحزف زدن شان انان تافته جدا بافته اند
پس جریحه دار شدن احساسات یک ملت چه می شود . پس وظیفه یک بنیاد بزرگ در امر مراقبت از زیر مجموعه اش چه می شود . وقتی به من جانباز کارت جانبازی می دهند و از قضا به هر کدام از وابستگان جانباز (همسر و فرزند ) کارت مستقل جانبازی می دهند معنی اش این نیست که این کارت هوشمند یک کارت صرفا افتخاری است ( با هزینه سنگین کارتهای هوشمند تهیه و داده شده اند ) چگونه است که یک جوان از خانواده جانبازان ( از قضاء با هوش هم بوده خدایش بیامرزد ) گرفتار درد و رنج و بیماری می شود و رهایش بکنیم ؟؟؟؟؟ ... تو را به خدای رحمان و رحیم ( که 32 بار در قرآن مجید خود را اینگونه خطاب نموده است ) علاقه مندی به فوتبال و رفتن به استادیوم را رها کنید . این را بچسبید . ما همه اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی دارییم زیرا که جانمان را برایش داده ایم ( من جانباز نیمی از جسمم را هدیه کردم ) و به احدیت قسم حاضر و شاهدیم که نیم دیگر را نیز آماده نثار کردن برای درخت پرشکوه انقلاب اسلامی هستم . اما ترازو دو سمت دارد یکی سمت من و ما و همه مردم شریف ایران زمین و طرف دیگرمسولین است . و گویا هیچگاه این ترازو به سمت مردم سنگینی نکرده است . یادم باشد و یادمان باشد و یادتان باشد همواره خون شهدایمان درگیر و گرو این ترازو می باشد والسلام
یکی میگه مذاکره یکی میگه نه . حکایت همون که میگن با دست پس میکش با پا هول میده .
وقتی زیرساختها آماده است و دولت منتخب مردم هم موافقه پس مشکل چیه ؟ چرا تعلل میکنید ؟
یک بچه چه گناهی کرده که توی خانواده غیرمسلمان به دنیا اومده و به خاطر دینش بخواد از مدرسه محروم بشه؟
قانونی در کشور ما وجود ندارد
ترامپ شخصا تشخیص می ده کدام یک از اعضای دولتش به درد برنامه اش می خورند یا نه اگر کسی همراستا با برنامه اش نیست عوضش می کند به همین سادگی حالا این اخراج از کجا درآمده است ؟
بچه اگر قتل کنه هم توی کانون اصلاح و تربیت براش مدرسه میزارن. به چه حقی بچه ای به خاطر اینه ابراز دینش از تحصیل محروم میشه؟
در سال ۸۵ یکی از دوستان برای رفع مشکل زمین خود نیاز به ۳۰۰ هزار تومان پول جهت دستمزد وکالت نیاز داشت و گفت هر وقت زمین را فروختم پول را بشما برمیگردانم . آلان بعد از این مدت پول زمینش را فروخته و اول مبلغ بدهی را فراموش کرده بود ولی بعد از یاد اوری قرار هست همان مبلغ ۳۰۰ هزارتومان را بعد از ۱۴ سال بمن برگرداند . من از دوستانی که در بخش شرعی این موارد اطلاعی دارند توضییح دهند که چه حکمی دارد . آلان مبلغی که به من برمیگرداند حتی سه کیلو گوشت نمیشود خرید و تازه انموقع گوشت کیلوی ۱۱ تومان بود .سودش چی میشود .‌ارزش ریالی که من مقایسه کردم با حقوق و کالا و طلا و ارز خیلی متفاوت هست . آیا منطور روحانیون که در بحث های اخلاقی دنبال میکنند در بحث ربا اینچنین محاسبه میکنند . یعنی کسی که مبلغی را به فردی نیازمند داده بعد از چندین سال این اتفاق میفتد چه حکمی دارد . آیا اگر این مورد در بانک اتفاق بیفتد کسی سپرده گذاری نمیکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
۱۴ سال ؟؟؟
اقا برنامه ای بگذارید که این وضعیت بورس طبق چه قانون ومنطقی حرکت میکند یک عدهای از این مردم مجددا با سرمایه گذاری در این زمینه بدبخت نشوند یک عدهای را که سیف بدبخت کردبا دلار این بار بوش میاید که یک عده دیگر را همتی بدبخت کند با بورس
《《به طرفداران مذاکره》》
فرض کنید مسئولان ما دوباره وارد مذاکره شدند چند سال نان و آب مردم شد گوش دادن به اخبار مذاکرات و در نهایت قرارداد مشعشعی مانند آفتاب تابان برجام به امضا رسید و ایران هم به تمام تعهداتش مو به مو عمل کرد ولی آنها قرارداد را لغو کردند و تحریمها را هم بیشتر کردند در این حالت چه کار کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
مگر حالا چکار می کنیم که بهتر از مذاکره است!؟
آقاي مرتضوي ، شما نيازي نداره زحمت بكشين و توضيح بدين ، مردم عاقلند و همه چيز رو مي دونن ، به شما بايد مدال افتخار هم مي دادند . مجرم اون كارگريه كه چند ماه حقوق نگرفته و مطالبه حقوق هاي معوقه اش رو ميكنه ،
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
و به هرکدام از کارگران هفت تپه ۱۸ سال حکم زندان بهشان دادند
و کارشناسان محیط زیست که هنوز زندان بدون ملاقاتی و هیچ خبر ی نزدیک دو سال از آنها نیست
و وزارت اطلاعات و مهندس کلانتری گفتند که انها همگی انسانهای شریف و عاشق وطن و مردم هستند و وصله جاسوسی اصلا به انها نمی چسبد
شما بفرما برو زیارت و سیاحت و با ثروتهای تامین اجتماعی و صفا کن
ولی روزی آسیاب به نوبت !؟
اینکه جلوی تبلیغ ادیان غیر رسمی در مدارس گرفته بشه خوبه، اما هیچکس حق محروم کردن کودکان از تحصیل رو نداره. نمیشه به خاطر اینکه یک کودک دینش رو اعلام کرده و یا حتی تبلیغ کرده محرومش کرد از تحصیل. میشه اول بهش تذکر داد و بعد نهایتا توبیخش کرد و جلوی تبلیغ رو گرفت اما جلوی تحصیل رو نمیشه گرفت.
اقای عسگر اولادی برای این انقلاب چه کار کرده است ؟!!!!
اقای مرتضوی...درسته که به عنوان زندانی چند روز رو در هتل زندان اوین گذراندی.و.فکر میکنی تموم شد.......بیچاره با دادگاه الهی چه میکنی..ایا انجا هم پارتی داری
وزبر آموزش و پرورش نشان داد که درک درستی از حق تمام ملت ایران برای تحصیل آنهم رایگان بدون در نظر گرفتن عقاید را ندارد.کارامدی چنین پستی را ندارد.
به‌وزیر آموزش و‌پرورش: اگر دانش اموز غیر مسلمان ایرانی باشد شما موظف به ارایه خدمات اموزشی به ایشان هستید.تازه از راه رسیدی بهتره به مشکلات بیشمار سیستم آموزشی بپردازی نه اینکه کاری نکرده دنبال محکم کردن جای پات با این تفرقه افکنی ها باشی!!!
خخخ
آقای رئیس‌جمهور گفتند که انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بهترین فرصت است تا بتوانیم خواسته‌های خود را بیشتر مطرح کنیم.
چه قشنگ اون روی خودش رو بیان کرد. دم انتخابات از این حرفای خوشگل بزنیم. بعد هم فراموش کنیم و آخرش هم بگیم نذاشتن! من نمیدونم کی نذاشت؟ از هر طیفی سر کار میان آخرش میگن نذاشتن!
ارز ارزان نصیب رفقا ودوستان راه وچاه بلد شده وهمه از جیب مردم رفته ودودش تنها نصیب مردم شده واشک انهارا با گرانی کالاها جاری ساخته است .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی