بازدید 37700
هزار و هفتصد و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گاف دادگاه آمریکایی در حکم توقیف نفتکش ایرانی/روایت یک اصلاح طلب از دلایل حمله به آیت الله آملی لاریجانی/زاهدی: شاید برخی اصلاح طلبان در لیست اصولگرایان قرار گیرند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جزئیات انتصاب میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشوری/پیشنهاد عجیب یک روزنامه: با منتشر کنندگان محتوای جلسات خصوصی برخورد کنید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 18 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درِ شورای نگهبان به روی سهم‌خواهی‌ بسته است

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، درباره این که آیا قرار است بنا بر خواسته اصلاح‌طلبان این شورا برای شنیدن نظرات‌شان از آنها دعوت کند، پاسخ داد: شورا وظیفه‌ انجام این کار را بر عهده ندارد. قبلاً هم گفته‌ایم که اگر هر کس حرفی برای گفتن دارد، گوش ما شنواست و درهای شورای نگهبان به روی دوستان باز است. اگر کسی واقعاً مطلبی دارد و تصور می‌کند آن مطلب در رسیدگی‌های شورای نگبهان مؤثر است، می‌تواند مراجعه کند و ما استقبال می‌کنیم. اما اگر خدای ناکرده بخواهند سهم‌خواهی کنند، نه؛ درِ شورای نگهبان به روی سهم‌خواهی‌ها بسته است، چون ما یک وظیفه قانونی داریم و بر اساس همان وظیفه قانونی، هم گوشمان شنواست و هم درِ شورای نگهبان باز است.

اگر رهبری یک نفر فدایی داشته باشد؛ آقای روحانی است

آیت‌الله کریمی، رئیس شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری گفت: آقای یزدی حرف خودش را می‌زند و هر روز با یک نفر در می‌افتد. تا دیروز با هاشمی رفسنجانی و امروز صادق لاریجانی است و فردا با چه کسی در می‌افتد را نمی‌دانم؟ رئیس شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری همچنین در خصوص این بخش از سخنان منتسب به آیت الله یزدی درباره رئیس جمهور که گفته شده «چطور کسی که تنفیذ ولایت را دارد، جرأت کرده و کارهای خلاف امر رهبری را می‌کند؛ مثل مخالفت درباره فضای مجازی و... اگر نمیتوانی مملکت را اداره کنی، برو کنار. این برو کنار را چه کسی باید بگوید؟ در درجه اول حوزه باید بگوید. بعد از نظر قانونی باید دیوان عالی قضایی بگوید. بعدش هم مجلس بگوید ولی متأسفانه می‌بینیم مجلس هم وضعیت دیگری دارد»، ضمن دروغ خواندن این سخنان گفت: اگر رهبری یک نفر فدایی داشته باشد آقای روحانی است. «برو کنار» گفتن به رئیس جمهوری را در درجه اول مجلس باید تشخیص دهد. اگر مجلس تشخیص عدم قابلیت دهد، همان طوری که بنی صدر را کنار گذاشت، او را کنار می گذارد. این کار آقای یزدی نیست و ربطی به او ندارد. این کار آقای یزدی نیست و ربطی به او ندارد. مگر جامعه مدرسین اختیار مردم را دارد؟! بعضی از مدعیان مرجعیت از نظر علمی خیلی پایین‌تر از آقای علوی بروجردی هستند. چطور تابلو آنها را پایین نیاورده است؟/دنیای اقتصاد

نامه تند احمد توکلی به سران قوا

رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌هایی به رؤسای قوا، اعضای دولت، مجلس، قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای شورای نگهبان، ضمن هشدار نسبت به افزایش چشمگیر حاشیه نشینی در شهرها در آینده ای نزدیک با ارایه راهکارهایی، خواستار تدابیر اساسی در زمینه مسکن و اجاره مسکن شد، وی نوشت: ما جماعت مسئول، اگر ناشنوا هم شده باشیم، از شنیدن صدای شکستن استخوان‌های مستأجران و مستمند تنها در زیر فشار طاقت‌فرسای اجاره مسکن، گریزی نداریم. با روند کنونی افزایش اجاره مسکن، تعداد حاشیه‌نشینان رشد چشمگیری خواهد یافت. میانگین قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در تهران، به 13.35 میلیون در تیرماه 98 رسیده است. به ‌زودی چند میلیون حاشیه‌نشین به 11 میلیون حاشیه‌نشین موجود در اطراف شهرها افزوده خواهد شد.

زاهدی: شاید برخی اصلاح طلبان در لیست اصولگرایان قرار گیرند

محمد مهدی زاهدی در تحلیلی از تحرکات انتخاباتی اصول‌گرایان و وجود شائبه اختلاف بین آنها گفت: فکر نمی‌کنم اختلافی بین اصولگرایان باشد. خوشبختانه شورای وحدت و هماهنگی اصولگرایان تشکیل شده و کار خوب در جهت هماهنگی و وحدت را شروع کرده است، امیدوارم اگر مختصر مشکلاتی هم وجود دارد حل شود. زاهدی گفت: در این دوره چتر اصولگراها بازتر شده و دیگر نگاه نمی‌کنند که فلانی در تشکل اصولگراها هست که او را زیر این چتر قرار دهند. هر کسی که نسبت به انقلاب و نظام و قانون اساسی پایبندی داشته باشد و آن را نشان داده، می‌تواند زیر این چتر قرار گیرد. این شامل اصلاح طلبان هم می‌شود. وی در توضیح نحوه تشخیص اصلاح طلبان واجد این شرایط برای قرار گرفتن زیر این چتر گفت: تجربه و موضع گیری‌های آنها مشخص کننده همه چیز است؛ کما این که ما در این دوره مجلس از این افراد داشتیم اگر اصلاح طلبانی با این ویژگی باشند، ممکن است در لیست اصولگرایان قرار گیرند.

پیشنهاد عجیب یک روزنامه: با منتشر کنندگان محتوای جلسات خصوصی برخورد کنید

روز گذشته اظهارات منتسب به آیت الله یزدی درباره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فضای خبری کشور را تحت الشعاع قرار داد. سبک بدی در بین برخی اهالی رسانه و همچنین سیاسیون باب شده که مدعی دسترسی به محتوای جلسات خصوصی هستند و گاهی حتی آن را منتشر می کنند، در حالی که گوینده سخن، اظهارات خود را متناسب با مخاطب موجود و بنا بر فرض امانتداری مطرح می کند. چنان که علی ما نُقِل، آیت الله یزدی در جلسه مذکور به صراحت خواستار انتشار نیافتن این سخنان شده اند./خراسان

اعضای جریان سوم به روی هم شمشیر خواهند کشید

عباس عبدی درباره احتمالات مطرح پیرامون شکل گیری جریان سوم، به خبرآنلاین گفت: اگر جریان سوم از دل گفتمان اصلاح طلبی بیرون بیاید، بعید است از فیلترهای نظارتی عبور کند. جریان موسوم به اعتدال‌گرا از ابتدا هویت سیاسی خود را مستقل تعریف نمی‌کرد و در بین دو جریان حرکت می‌کرد. از همین منظر، نمی‌توان اعتدال گرایی کنونی را جریان سیاسی ایجابی تعریف کرد. حتی در صورت فعالیت چنین نیروهایی، دستاورد بسیار کوتاه‌مدتی پیش‌روی خواهند داشت، چون در پی درگیری و کشمکش‌ها علیه یکدیگر شمشیر می‌کشند. این جریان‌ها چاره‌ای ندارند، جز اینکه با اتخاذ خط‌مشی رادیکال در برابر هر دو جناح دیگر خودنمایی کنند.

 
روایت یک اصلاح طلب از دلایل حمله به آیت الله آملی لاریجانی
 
عبدالله ناصری در تشریح دلایل تضعیف جایگاه آملی لاریجانی به «آزادی» گفت: «با توجه به شأن و جایگاه علمی آملی لاریجانی در ذهن کنشگران و فعلان سیاسی، این فضا شکل گرفت که او و خانواده‌اش برای ایفای نقشی در آینده نظام سیاسی کشور در حال تلاش هستند. این امر نیز تضعیف جایگاه آنان نقش مهمی داشت، چون من معتقدم که در نظام سیاسی تمامیت خواه که دموکراسی خیلی ضعیف است، هر آدمی که بخواهد در جامعه و بین بخشی از جامعه قد بکشد، تحمل نمی‌شود. یادمان باشد که در بین اصلاح طلبان همین مورد مشابه را داشتیم در سال ۷۷ داشتیم و دیدیم که غلامحسین کرباسچی که شهردار موفقی بود از نظر سیاسی جزو پله‌های اول قدرت سیاسی چپ آن زمان بود، به بهانه‌ای محاکمه شد و عملا از کارایی افتاد. به آقای صادق لاریجانی هم ختم نخواهد شد و این روند ادامه خواهد یافت.» این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: به نظر من همین رویکرد درباره قالیباف هم وجود دارد. رفتن او به بنیاد مستضعفان قطعی بود، اما کانون‌های قدرت طومارش را بستند و مانع شدند.
 
جزئیات انتصاب میعاد صالحی در صندوق بازنشستگی کشوری

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره احراز شغلی میعاد صالحی، مدیرعامل برکنار شده صندوق بازنشستگی گفت: به استناد ماده ۱۷ قانون ساختار جامع رفاه اجتماعی، کلیه کسانی که به عنوان مدیر در یکی از ارکان مدیرعامل، هیأت مدیره و یا عضو هیأت نظارت منصوب می‌شوند؛ باید دارای مدرک کارشناسی ارشد با پنج سال سابقه در رشته‌های مدیریت، حسابداری، امور پزشکی، بیمه‌گری و یا انفورماتیک باشد؛ بنابراین، باید در مورد استخدام این گونه افراد حتما از سازمان اداری و استخدامی استعلام شده و در صورت تأیید به این سمت منصوب شوند.

وی با بیان این‌که قبل از استعلام، استخدام نافذ نیست، گفت:، اما این در حالی بود که مدیرعامل صندوق بازنشستگی در دهم فروردین‌ماه استخدام شد، ولی استعلامی در مورد شرایط شغلی وی از سازمان اداری و استخدامی انجام نشد تا این‌که در تیرماه از ما خواستند استعلام بگیرند، در حالی که انتصاب انجام شده بود. رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این‌که مدارکی که برای ما در رابطه با مدیرعامل صندوق بازنشستگی برای ما ارسال شد ناقص بود، توضیح داد: در پاسخ به نامه آقای میدری، معاون وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی اعلام کردیم مدارکی که برای ما ارسال کردید ناقص است و بررسی‌هایی را انجام دادیم. اگر استخدام با رعایت ضوابط مربوطه انجام می‌شود، بلامانع خواهد بود چرا که آن‌ها اطلاعات دقیقی در اختیار ما قرار نداده بودند.

وی گفت: در حالی باید مدیرعامل برکنار شده صندوق بازنشستگی پنج سال سابقه کار در رشته‌های مورد نظر می‌داشت که مدارکی که برای ما ارائه کردند نشان می‌داد، وی دارای این پنج سال سابقه نیست و هرچه تلاش کردند به این میزان نرسید و با وجود این‌که فوق‌لیسانس داشت، در نهایت مجموع سابقه مدیریتی او ۵۷ ماه بود در حالی که باید ۶۰ ماه سابقه مدیریتی داشته باشد.

گاف دادگاه آمریکایی در حکم توقیف نفتکش ایرانی

عجله آمریکا برای صدور حکم توقیف کشتی ایرانی، درست زمانی که این کشتی قصد عزیمت از سواحل جبل الطارق را داشت، باعث دو گاف بزرگ در حکم دادگاه منطقه کلمبیا شد. خبرگزاری اسپوتنیک روز یکشنبه گزارش داد که دادگاه منطقه کلمبیا در آمریکا ـ که حکم توقیف نفتکش ایرانی «آدریان دریا» و محموله نفت آن را صادر کرده ـ تاریخ توقیف این کشتی در جبل الطارق و نام آن را اشتباه درج کرده است، در حالی که نام نفتکش «گریس ۱» روز جمعه ۲۵ مردادماه (۱۶ اوت) به «آدریان دریا» و پرچم آن از پاناما به ایران تغییر یافت، حکم دادگاه آمریکایی در همین روز نام پیشین آن را به کار گرفته است و این در حالی است که روز آمریکا دست کم هشت ساعت و نیم دیرتر از تهران آغاز می‌شود. بر اساس گزارش اسپوتنیک، دیگر گاف دادگاه آمریکایی این است که در حکم خود تاریخ ثبت شکایت علیه نفتکش ایرانی در این دادگاه را ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ ذکر کرده که سه ماه دیگر است.

معاون آملی لاریجانی در قوه قضاییه: بازداشت من دروغ است
معاون مالی و اداری سابق قوه‌قضائیه خبر بازداشت خود را تکذیب کرد و گفت: انتشار این دست اخبار دروغ باعث می‌شود مردم به سایر خبرهای کذب این رسانه‌ها اعتماد نکنند. نوروز کهزادی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این مطلب اظهار کرد: اتفاقاً خدا را بابت انتشار این خبر شاکر هستم زیرا باعث شد مردم به سایر خبرهای دروغ منتشرکنندگان آن اعتماد نکنند. این مقام سابق دستگاه قضا در پاسخ به این سوال که در حال حاضر آیا مسئولیت دولتی دارد یا خیر اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مسئولیت دولتی ندارم و از ابتدای مهر به تدریس در دانشگاه مشغول می‌شوم. کهزادی گفت: معتقدم باید در گام دوم انقلاب زمام امور را به جوانان سپرد و انتقال نسلی صورت گیرد زیرا در غیر این صورت، نظام دچار مشکل می‌شود و فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جوان‌گرایی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

آزادی حسن عباسی تکذیب شد
وکیل مدافع حسن عباسی تحلیل‌گر ارشد مسائل استراتژیک که چندی پیش در راستای اجرای حکم ناشی از شکایت وزارت اطلاعات راهی زندان شده است، خبر آزادی موکل خود را تکذیب کرد. مهدی جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، وکیل مدافع حسن عباسی تحلیل‌گر ارشد مسائل استراتژیک که چندی پیش در راستای اجرای حکم ناشی از شکایت وزارت اطلاعات راهی زندان شده است، خبر آزادی موکل خود را تکذیب کرد. وی با اعلام این خبر گفت که اخبار منتشرشده در فضای مجازی صحت ندارد و موکلم در حال گذراندن محکومیت حبس است.

خرازی: انتقاداتم درباره حمایت مصباح یزدی از احمدی‌نژاد سانسور شد
صادق خرازی به انتشار اظهاراتش درباره آیت‌الله مصباح یزدی در یکی از خبرگزاری‌ها واکنش نشان داد. در بخشی از این یادداشت اینستاگرامی می‌خوانیم: جان کلام بنده این بود که به لحاظ سیاسی در دو الی سه دهه اخیر جامعه یک آیت‌الله مصباح یزدی دیگری را نسبت به آنچه که ما از قبل از ایشان سراغ داشتیم را شاهد بوده است. این به ویژه در مورد نگاه‌های اخیر ایشان نسبت به حکومت و اسلام سیاسی و مخالف‌های ایشان با بسیاری از جریانات روشنفکری و به خصوص با جنبش اصلاح‌طلبی صادق می‌باشد. عرض کردم که ما به آیت‌الله مصباح یزدی که از جریان احمدی‌نژادیسم حمایت و اقدامات ایشان را که منجر به تحمیل آن دولت به مردم و تاریخ ایران شد را قابل دفاع نمی‌دانیم. حمایت‌های ایشان را از شخص آقای احمدی‌نژاد و جریان سیاسی حامی ایشان را که موجب بحران و به وجود آمدن انحرافات به اشکال مختلف شد را مورد انتقاد و محل اختلاف نظر غیرقابل کتمان خود با جریان ایشان می‌دانیم. اما در عین حال من ایشان رو متفکر، فیلسوف و صاحب مکتب می‌دانم و اگرچه به لحاظ علمی در حدی نیستم که نسبت به این شخصیت حوزه به لحاظ علمی قضاوت کنم، می‌دانم که بخش قابل توجه حوزه نسبت به وزنه علمی ایشان متفق‌القول هستند. حتی منتقدین سیاسی ایشان نیز منکر شخصیت علمی و تلاش‌های فکری و سابقه فرهنگی و تأثیراتی که ایشان داشته‌اند نمی‌شوند. اتفاقا در آن جلسه حجت‌الاسلام جناب آقای محسنی سخنان من در انتقاد از آقای مصباح و در دفاع از جنبش اصلاح‌طلبی و رد حمایت‌های انجام شده از دولت احمدی‌نژاد را برنتابیدند و به نقد اصلاح‌طلبان پرداختند. به‌صورت مفصل راجع به مواضع آیت‌الله مصباح و بخصوص در مورد اقدامات ایشان و همفکرانشان پس از سال ۱۳۸۴ به صورت مبسوط بحث کردیم.

۴ دختر دستگیر شده ورزشگاه آزادی آزاد شدند
۴ دختر دستگیر شده ورزشگاه آزادی آزاد شدند. با پیگیری‌ها درباره وضعیت دختران ورزشگاه آزادی، مشخص شد که ۴ نفر از بانوان دستگیر شده ورزشگاه، با صدور قرار وثیقه آزاد شده‌اند./ایسنا

علوی‌تبار: بهزاد نبوی و محتشمی‌پور موافق امتیاز دادن به عراق در حمله صدام به کویت بودند
علیرضا علوی‌تبار می‌گوید: علی‌اکبر محتشمی‌پور و بهزاد نبوی موافق امتیازدهی به عراق در حمله به کویت بودند. علیرضا علوی تبار در گفتگویی به اختلافات میان نیروهای چپ در زمان حمله عراق به کویت پرداخته است که بخشی از آن را می‌خوانید:

گویا در زمان حمله عراق به کویت هم اختلافی بین نیروهای چپ به‌وجود می‌آید.
دیدگاه رسمی نبود. ولی به یاد دارم که برخی از دوستان عقیده داشتند اگر ما خواهان حل مساله با عراق هستیم، عراق دسترسی به دریا ندارد و دسترسی عراق محدود است. لذا باید از عراق حمایت کنیم و اجازه دهیم جزیره بوبیان کویت را در اختیار داشته باشد. عقیده داشتند در نهایت صدام ضدآمریکایی است و دخالت آمریکایی‌ها مقدمه‌ای برای نقض حاکمیت ملی است و در دفاع از صدام جهت‌گیری مثبت، ولی غیررسمی داشتند. اما خود من به شدت مخالف بودم و از حذف صدام استقبال می‌کردم.
این نظر بیشتر نظر چه افرادی بود؟
بعضی از دوستان سازمان مجاهدین انقلاب از این دیدگاه دفاع می‌کردند. آقای محتشمی‌پور بیرون دفاع می‌کرد و در مرکز تحقیقات نبود. ولی در گفت‌وگوها دوستان مجاهدین انقلاب نسبت به ما نگاه مثبت‌تری به صدام داشتند. به‌طور مثال آقای بهزاد نبوی عقیده داشت صدام ضدآمریکایی است و ورود آمریکایی ها نقض سیستماتیک حاکمیت ملی است و فقط به عراق محدود نمی‌شود و از امتیازدهی به عراق دفاع می‌کرد. از طرفی معتقد بود دعوای تاریخی ایران و عراق که ناشی از فقدان یک بندر قوی در عراق است، از بین می‌رود.

آیت الله یزدی: قبل از اعطای مسئولیت، افراد احراز هویت شوند
آیت‌الله یزدی عنوان کرد: مسئولین باید در حدود حکم و مسئولیت خود عمل کنند و نباید فراتر از آن حکمی بدهند یا تصمیمی بگیرند. این موضوع باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد. وی با بیان اینکه عدل بدین معنا است که هر چیزی در جای خود قرار بگیرد، اضافه کرد: این عادلانه نیست که کسی تا دیروز وضع زندگی مناسبی نداشت و حتی پژو هم نمی‌توانست سوار شود، اکنون زندگی آنچنانی داشته باشد و سوار ماشین چندصدمیلیونی شود. عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه نظر ولی امر ارجح است و مصلحت نیست خلاف آن رفتار کرد، گفت: در برخی شرایط و تصمیم گیری‌ها باید ملاحظاتی انجام شود و بر همین اساس گاهی شورای نگهبان با ملاحظه صلاحدید رفتار می‌کند و نظر می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۰۰
آقای زاهدی قربون دستت شما همون چندتا اصولگرای معقول مثل مطهری و ناطق نوری و .... را نگه دارید نمی خواد دنبال اصلاح طلبا باشی البته اونایی که نقاب اصلاح طلبی زدن و بر علیه اصلاح طلبا وارد عمل شدند که اصلا اصولگرا به حساب می ایند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
کلا اتاق فکر در ۱۴۰۰ برنامه را عوض کرده است اگر چند سال پیش نمایندگان اصولگرا با نقاب اصلاح طلبی به مجلس وارد شدندولی بعد از یکسال ارام ارام تعییر مواضع جناحی دادند و به اصل فکری خود بازگشتند و حالا چنین دیکته شده است که اصلاح طلبان برای فرار از رد صلاحیت ها با شعار اصولگرایی به مجلس راه پیدا کنند . بعد تعییر مواضع سیاسی بدهند . سکال اساسی این هست اختلاف دو جریان چیست . تکلیف رای مردم و مطالبه مردم چی میشود . اشکال اساسی را اقای مهر علیزاده گفته است
لادن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
یک‌روز از نجفی حمایت میکنیم
یک‌روز از طبری و لاریجانی
به کجا رسیدیم ما اصلاح طلبان؟
چرا اینگونه رفتار میکنیم؟
جواب مردم را چی بدهیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
23:45
لطفا کمتر گزافه بگویید ..آنچه ویژگی قاطبه اصولگرایان است را به اصلاح طلبان نسبت مدهید و اشتباهات اندکی از این گروه را به همگان سرایت مدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
لادن
کی اصلاحطلبان از طبری حمایت کردند؟؟!!! چرا انگ می زنی و حرف بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
قیمت امتیاز سردفتری در حال حاضر 2 میلیارد تومان میباشد که با انحصار کانون سردفتران این قیمت در آینده بیشتر هم خواهد شد و کسی هم پیگیر این موضوع نمیباشد.
چرا کانون سردفتران آزمون سر دفتری را برگزار نمیکند تا این همه جوان تحصیل کرده حقوق بتوانند مشغول به کار بشوند.
آخه تا کی میخواهند این انحصار را ادامه بدهند و هیچ کس هم حق اعتراض را نداشته باشد؟؟؟
الان درآمد یک سر دفتر حدودا صد میلیون تومان میباشد در ماه ، حقوق یک کارمند و مهندس حدودا 3 تا 4 ملیون تومان.
در هیچ‌کجای دنیا مهم نیست مدیر در چه رشته ای تحصیل کرده ولی مهمترین بخش ان این است که کارکنان زیر دستش در ان کار تحصیل کرده باشند و فقط مدیر بتواند این افراد را هدایت کند ولی در ایران اگر فردی هم در رشته خود تحصیلات داشته باشد و مدیر هم باشد در خیلی موارد سیاسی کاری می کند و یا فشار سیاسی بر او می اورند
پاسخ ها
حاج اکرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
باسلام به کلیه برادران/خواهران عزیز پایگاه اطلاع رسانی تابناک و خوانندگان عزیز و گرامی
نه عزیز دل برادر، این حرف شما هم الزاما صحیح نیست!! مسوول یک سیستم علاوه بر دانش مدیریتی دانش مربوط به عملکرد زیرمجموعه های خود را هم نیاز دارد چون نداشتن دانش باعث میشود افراد پایین دستی راحت تر بتوانند عملکرد ضعیف خود را توجیح و به عبارتی شما را دور بزنند
یه سفره رنگین پهن شده به اسم اصولگرا واصلاح طلب .مردم هم چشمشون به دهن این دوجناح که شاید لقمه نانی از دهن اینا بیاد برای مردم .واقعا عمرمون از وعده وعید این جاح ها از بین رفت ودریغ از یه کار مفید در جهت بهتر زندگی کردن مردم
چه خبر از سال 1404 و سند چشم انداز 20 ساله؟! چرا کسی دیگه حرفی ازشون نمیزنه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
خخخخخخ.فکز نمیکردن ۱۴۰۴ اصلا برسه.حالا به موقع باید جواب بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
در اقتصاد درجا زدیم ولی در اکثر چیزها دیکر الان زودتر از موعد مقرر رسیدیم
بخاطر سه ماه کمی سابقه کار!!!!!
همین حساسیت را روی دو شغله ها و بازنشستگی دارند؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
اخدا روشکر با افتخار تنها عدم مطابقت شغلی دولت بنفش هم حل شد
وتنها کم سابقه مدبریتی هم برکنتار شد
الان همگی مدیران باسابقه و هم مطابقت شغلی دارند.
بابا بی خیال مردم هم نمیفهمن مشکل کار کجاست
سرخودتون تو برف هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
طرف رو با دیپلم باستان شناسی گذاشتند مدیر کل امنیت شبکه و فناوری اطلاعات یک سازمان بزرگ .بعد شما لنگ 3 ماه کمی سابقه کار هستید.بابا دست بردارید
حوزه باید ابتدا نظر بدهد فلان رئیس جمهور باید کنار برود!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
مجلس در راس امور هست . ایا الان مجلس در راس امور هست ؟ مجالس دیگر چکاره هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
از اول انقلاب مجلس و رئیس جمهور سوری بودن
به نطر ما اقای یزدی حرف بجا ومنطقی زده ومن هم به ایشان در داریت وشهامتی که به خرج دادن تشکر میکنم و از اینجا بهشان مگویم ممنون و ما تا اخرش پای شما هستیم زنده باد اقای یزدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
درایت!!!!ا
وقتی مرحوم آیت الله شاهرودی قوه قضاییه را از آیت الله یزدی تحویل گرفت،گفت من یک ویرانه تحویل گرفتم.....

معنای" درایت" را دوباره چک کن و بیخود برای هر کسی بکار نبر.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
نه داداش یک بار دیگر متن سخن ایشان را کامل از دیگر سایت ها بخوان بعد فکر کنم نطرت عوص میشه . افرادی که در انتخابات گدشته از ملت شکست خوردند هر روز برای مردم سیاست گداری میکنند و تصمیم گیریها را انجام‌میدهند . این درگیری لفطی ها بخاطر فشار ان شکست ها هست که چون دستشان به تک تک مخالفین رای صندوق نمیرسد مجبور هستند به همدیگر گیر بدهند
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
جناب برادر بزرگوار جریانی بعد انقلاب راه افتاده که هر کس که فکر خدمت به مردم و مملکت می افتد میرود حوزه تا درس حوزوی بخواند و ملا ئ شود تا به ما خدمت کند اما همین که قدرتی پیدا کردو زد وبندی رو برا شد به کل مردم را فراموش میکند من از شما یه سوال دارم مملکتی که جنگ تمام عیار به قول ما دارد و نصف مردم ان در گرفتاری و فقر و فلاکت غوطه ور هستن وجوانهای سان بیکار وبی عار خیابا ن گرد شدن نیاز به ساختن حوزه اقای لاریجانی دارن یا نیاز به کارخانه ویا کسب وکار ما الان تقریبا راست وکم وزیادش را نمیدانم سه ملیون رو حانی وطلبه و غیره داریم.اگر هر کدامشان بخوان برا خودشان حوزه درست کنن بر حسب تکلیف چه پیش خواهد امد چرا به جای حوزه یه شرکت نساختن که ده تا جوان در ان مشغول کار بشن چرا مدرسه نساختن چرا درمانگاه نساختن
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
سابقه آقای یزدی می گه که همیشه به جا و منطقی و به آرامی و با متانت مخصوص خودش صحبت می کنه و همه باید اینطوری باشند 111
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
ایشان حرفش درست است
بلعکس در شورای نگهبان به روی باند نئو انقلابیون کاملا باز است و بقیه هم کلا مشکل دارن و ضد اسلام هستند و مردم هم لابد هیچ چیزی نمی فهمند
5 سال سابقه در امور پزشکی خیلی جالبه! یعنی مثلا 5 سال پزشک مجاری کلیوی هست بعد میاد میشه هیات مدیره و این اوکیه!!! ببینید پزشک ها تا کجاهای قانون گذاری نفوذ داشته اند
از اولش اصولگراها و اصلاحطلب با هم و سر یک سفره بودند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
از اول همه اصولگرا بودند ولی به دلایلی . کم کم افرادی کوچ‌سیاسی و نوبه سیاسی کردند
نوشتن بخاطر ۳ ماه کسری رئیس بازگشتی برکنار شد یعنی اینقدر دقیق؟؟؟؟اونوقت دوشغله ها امر قانونیه؟؟؟ چرا به شعور مردم توهین میکنید
خیلی عجیبه! امشب هم خبری از حجاب نبود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
ا اون 4 تا خانم که ورزشگاه رفته بودن یه جورایی مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
مثل این که هر شب قرص بدون خط می خوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
انشالا تا جمعه هم برجام و لوایح چهارگانه و هم‌حجاب خواهیم داشت
در پست انیستا گرامی ، اظهار نظری کردم ؟ اما یک برادر بزرگوار بنام آقای تنگسیری ، فرمودند ، برای اظهار نظر بهتر است اول جنگ بین قدرت طلبان را پیگیری نمایید ،و بیشتر مطالعه کنیید ، اکنون ، من ار آن بزرگوار صمیمانه سپاسگزارم ؟ واقعا چه سفارش بجایی به بنده فرمودند ؟،، همهٔ مشکلات مردم ،و کشور ایران ،ناشی از همین جنگ پنهان بین قدرت طلبان است ؟،،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
معنی علامت سوال رو میدونی اصلا؟!
بنده سینه ام خزانه الاسرار اتهامات مجموعه ای از معاونان ، قائم مقامان و آقازاده های مسئولان و شخصیت هاست ?!
چرا نباید فساد آقازاده ها رو بگن ؟!افشا نکردن فساد و حفظ کردنش از خود فساد بدتره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
برادرم بار خیلی خیلی سنگینی گذاشتی رو دوش خودت.بعضی وقتها(البته تو کشور ما اکثر اوغات) ندانستن بهترین موهبت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
افرین . دعواموجب لو رفتن خیلی از مسائل اساسی میشه یکی همین که فرمودی
آفرین بر توکلی این مجلس به جای اینکه دولت را موظب کند ساخت مسکن را چند برابر کند به جای اینکه خودروسازان را مجبور به تولید بیشتر کند وارد مسائلی حاشیه ای شده که هیچ سودی به مردم عادی نمی رسد
چه خوب است به افراد بالای هفتاد سال مسئولیت های " شورای نگهبان ، مجلس " از اینگونه افراد سلب وبه افراد واجد شرایطی با سنین مناسب تری سپرده شود آیت الله یزدی و آیت الله جنتی که از بزرگان انقلاب هستند نشان داده اند که دیگر کشش برخی مسئولیتها را ندارند " همانگونه که آیت الله خز علی رحمت الله علیه که از سابقون بودند بعلت سن بالای هفتاد سال از شورای نگهبان کنار گذاشته شدند" بایست ضمن رعایت احترام وپیشکسوتی این بزرگان آنان را از ادامه کار در برخی پستها منع نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
کار سیاسی طاهرا در ایران سن و سال نمیشناسد . حالا حساب کن هزار نفر تا ۷۰ سال کار سیاسی کند . این اختلافات سیاسی هم در انتخابات وجود داشته باشد . مشکلات و این اختلافات را باید مردم همیشه تحمل کنند . در صورتی در هر پنج سال با رای مردم سیاسیون باید از قدرت و تصمیم گیری سیاسی بیرون بروند و نفس و هوای تازه سیاسی وارد شوند . تکرار ادمها سیاسی و دیدن هر روز و حرف تکراری انها در دمکراسی خسته کننده هست
ناشناس
| Canada |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
شعار جوانگرایی میدن و پیش بینی رییس جمهور جوان رو در آینده می کنن و لی در عمل افرادی رو که به سمت های متنوع منصوب می کنند همه بالای 70 سال هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
مساله اعتماده
آینده سیاسی کشور به طور مستقیم به رای مردم ربطی ندارد. از این رو ممکن است آیت الله لاریجانی برنامه ای داشته باشد. شکی نیست. البته جناب آقای یزدی یادشان رفته که در سال 1378 زمان تحویل ریاست قوه قضاییه به به گفته آیت هاشمی شاهرود ویرانه ای را تحویل داده است
الحمدالله كه مديران بی کفایت فقط در كشور ما نيستند از اين قشر هم در امريكا و دادگاه انجا هم پيدا ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
آره نمی بینی آمریکا به بدبختی افتاده
کد خدایی . اینکه گروهی سهم خواهی کنند ما اینکار را نمیکنیم چون ما به وطایف قانونی خود عمل میکنیم .... اگر حزب ندارید چگونه میخواهید این روش را تا صد سال ادامه دهید . این روش کلا یک اشکال بزرگی دارد و ان تفسیر و نطارت استصوابی هست . این کارکرد برای مردم سالاری اشکال ایجلد میکند . یعنی دوباره نطر و رای مردم نافذ و قابل انجام نیست . حق مردم از بین میرود . دوباره خودتان انتخاب میکنید و خودتان تایید میکنید . دوباره میگویید مردم اشتباه میکنند .
در این کشور رسم بر این شده ،هرکه از اریکه قدرت بزیر کشیده میشود بلافاصله ستاره بختش افول میکند وزمینه طرد وبایکوت ومنکوب شدنش جهت شکستن هیبت وهیمنه ودب دبه وکبدکبه اش
در مورد حمله به آیت الله لاریجانی. که مردم عادی چیزی نگفته اند بلکه یک آیت الله دیگر هم صنف او. بیاناتی داشته اند. حالا شما چرا کاسه داغتر از اش شده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
آقایان یزدی و لاریجانی هر دو مسول قضاییه بوده اند . دوره اقای یزدی و عملکرد ایشان را در سایت ها جسجو کنید بعد قضاوت کنید . هر دو اقایان در ۷ سال پیش چون تریبون نظام در دستشان بود هر هفته به هاشمی بتبت مواضع متفاوت هاشمی به ایشان گیر میدادند ولی هاشمی در جا جواب انها را نمیداد حداقل صبر میکرد ولی از شواهد که معلوم هست دو طرف حتی اجازه صبر یک هفته را هم نمیدهند . در جا جواب همدیگر را با کلمات و طعنه های سنگین میدهند . علت اصلی این هست که بیش از حد در سیاست ماندگار شدند . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
ما فقط تماشاچی هستیم داداش ولی تازه می بینیم چه خبره
عباس عبدی ...اگر جریان سوم از دل اصلاح طلبی شکل بگیرد امکان رد شدن از شورای نگهبان وجود ندارد .‌یعنی مردم‌مجبور هستند همین اصولگرایان را برای همیشه تحمل کنند . ...پس یه زحمتی بکشید کلا انتخابات را تعطیل کنید .
بسته خبری امشب و شب های دیگر چنین بیان میدارد که به دلایل زیادی که وجود دارد الان یک دستگاه دیگر با ایجاد شود که اختلافات بین مسولین در همه رده ها را حل کند . منطورم این هست که انها اختلافات دورن جناحی و اختلافات سیاسی را شفاف و رودرو در جلسان بیان نمیکنند و در پشت سر همدیگر حرف میزنند و ان حرف ها در مطبوعات و رسانه ها پخش میشود . یا باید تایید کند یا رد کنند . یا کلا میگوید من در جلسه ابن حرف ها را زده بودم اما نباید پخش میشد . الان مردم باید بیایند اختلافات و مشکلات این اقایان را حل کنند مشکلات مردم پیشکش .
بابا شما باهوشید آثارش در اقتصاد و وضعیت کشور مشهود است
تحلیلگر ارشد مسائل استراتژیکش منو کشته ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
تحلیلگر مسایل استراتژیک خخخحخ. با کدام پشتوانه کاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
با کدام درس خواندن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
این که همیشه به اصلاح طلبها فحش می داد کجاش استراتژیک!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
همونه که می خواست کاخ سفید رو حسینیه گنه
اقای لاریجانی جواب یزدی را دادند ولی در تابناک پخش نشد . اما خاطره ای که از سخنان لاریجانی یاد دارم این هست که یک هفته بعد از انتخابات بود و روحانی در جلسه ای گفته بود که مردم رای دادند که حصر بر روی رییس جمهور و نخست وزیر و رییس مجلس قبل تر درست نیست . چون‌مردم خواستند . چند ساعت بعد ایشان گفتند شما چکاره کشور هستید که چنین درخواستی دارید ؟ مورد دوم زمانی بود که هر هفته در مورد مسایل بین امللی هر هفته سخن میگفت در صورتی در دستگاه و قوه خودشان باید پیگیری میکردند یعنی به جای گیر دادن به زندان و حقوق بشر امریکای باید نگاه ایشان به مشکلات قوه خودش بود .
حسن عباسی،، تحلیلگر ارشد مسائل استراتژیک!!!!!! عجب و دوصد عجب از این لقب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
ایشان همونه که می خواست کاخ سفید رو حسینیه و در پنتاگون فزماندهی بسیج راه اندازی کنه. فبلا دکتر هم بود. و با عنوان دکتر نامیده می شد.
اینقدر لیست لیست نکنید مردم حالا نسبت به گذشته روشن تر شدند انتظار دارید با این وضعیت گرانی کسی پای صندوق بیاید زهی خیال باطل
تابی چرا راجع به جوانان ایرانی که در عراق کفش عراقی را واکس می زنند گزارش تهیه نمی کنی؟چند تا از سایت های دیگه مفصل نوشته اند
مسایل مملکت باید با علم روز اداره بشه نه با نظرات حوزه!
کشوری که در آن امثال زاکانی و عباسی رییس جمهور کشور رو تهدید میکنند باید فاتحه انتخابات رو خوند.
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
موافقم با حرف شما اما وقتی قانونی وجود ندارد که برخی را باز خواست کند جریان راه میفتاد و در کنار ان بقیه موج سواری میکنند و سهم خواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
23:8
با این چند کامنتت کلا نشان دادی اصلا در باغ نیستی
در ایران همه چیز شخصیه مثلا طرف میبینه اینقدر داره به یکی ظلم میشه سکوت میکنه اما تا به خودش حرفی زدند به همه حمله میکنه معمولا هم میگن سینه من مخزن اسرار است تا بهش کاری نداشته باشن خوب وقتی به برادرت ظلم میشه هم یه چیزی بگو
ده سال است دارم سایت های ایرانی را دنبال تابناک فارس خبرانلاین مشرق نیوز فرارو...خداوکیلی فقط می توانم در یک جمله خلاصه کنم مردم به شدت ناراضی هستند یعنی تمام این ده سال من همین نارضایتی را دیدم در سایت ها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
فکر نکنم در ان سایت ها زیاد به نظر کابران خود اهمیت بدهند فقط تابناک هست که نطرات کارانش را به هر صورتی هست حتی با تعدیل کردن و برداشتن نقاط حساس سیاسی و امینتی و خطوط قرمز پخش میکند چون من قبلا در ان سایت ها جستجو کردم . این سایت دیدگاه تقریبا بی طرفی در اعلان خبرها و جانبداری سیاسی انجام‌میدهد ولی در کل بی طرف نسبی خود را حفط کرده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
فارس زمان احمدی نژاد همش اخباری را می گذاشت که ایران ژاپن اسلامی شده خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
با 23:56 موافق هستم.
فارس که غیر از تایید اخبارش چیزی را باز نشر نمی کند.
خدا آخر عاقبت مردم را ختم به خیر کند. اینها مردم را بازی می دهند
مدتی هست که جهانگیری و روحانی دیگر سخنرانی نمیکنند و اگر مطالبی را بیلن میکنند زیاد به چشم نمیاید یا کارکرد سیاسی ندارد که بتواند رقیب سیاسی و اصولگرایان را به چالش بکشد . علت بخاطر پرونده داشتن و ختم نشدن دادرسی و بستن پرونده انها هست یعنی اینکه هر وقت این دو نفر مسول سخن سیاسی عنوان کنند تلویزیون یک روز بعد در اخبار میگوید پرونده در حال بررسی هست و در اینده رای نهایی داده خواهد شد . یعنی رییس جمهور دیگر نمیتواند حرف و مطالبه مردم را بگوید . قدرت رییس جمهور در ایران را دیدید که فقط تدارکاتچی هست . برادر من گناه کرده من چرا باید تقاص پس بدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
فرافکنی هم حدی داره شما کاسه داغتر از آش نشو
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
تمام خبرها از انتصابیون از یک جریان خاص است لذا برای دولت چیزی باقی نمی ماند.
چرا هر چی آ هست نمیذارید تابناک با توام
الاوضاع شیر تو شیر !
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
درستش در اوضاع احوال فعلی
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
بازهم سانسو!!!
تابی جون درباره دختران ایرانی که به امارات رفتند هم مطالب تهیه کن
آها پس ۴۵ ملیون ادم‌رای بدهند بعد حوزه بگوید آخه بده
ما شیفتگان خدمتیم؟ نه تشنگان قدرت؟
اصولاً كارحوزه وروحانيت براي جامعه امروزي ثمرچنداني ندارد مشكلات مردم با دروس حوزوي حل نميشود علومي كه در دانشگاه ميخوانند براي جامعه مفيد است
نه چپ نه راست نه وسط نه اصلاح طلب نه اصول گرا نه اعتدال گرا نه کارگزار نه هیچی نه هوچی فقط مردم .....مردم اگر در انتخابات شرکت کنن فقط به کاندیدای مردمی رای خواهند داد.
ا اصلاح طلب ها که ممکلت را به فلاکت و بدبختی کشاندیدید باز هم دست از سر احمدی نژاد بر نمی دارید شما خودتان به تاریخ پیوستید باز هم شعار عوام فریبی می دهید
جناب زاهدی عزیز
اکثر مسئولین ایرانیبازم تاکید میکنم اکثر نه همه حزب باد هستند
یعنی مهم نیست داخل چه حزبی هستند مهم این است که مدیر باشند خاتمی بیاید حزبی که ایشان راه بیاندازد را با دل و جان در زبان قبول میکنند
اگر ترامپ هم رئیس جمهور ایران شود اکثر مدیران در حزب ایشان خواهند بود و اگر کسی هم من باب مخالفت حرفی بزند با اجازه ایشان است که بگویند مثلا مخالف هم هست
آقای توکلی عزیز خانه خریدن چیه برادر در حال حاضر اجاره کردن خونه هم آرزو داره میشه . دولتهائی که در این 40 سال اومدن فقط در حال آرزو سازی برای مردم هستند ! آرزوی داشتن خانه , خودرو , تحصیل رایگان که خدا بیامرزدش , امنیت و آسایش و ... هر چی بگی مردم آرزو دارند و آنقدر دولتمردان ما قوی هستند که هنوز نتوانستند قیمت مرغ را یکسان سازی بکنند . ایکاش بجای شعار مرگ بر این و آن بدهیم یک کمی بفکر مردم ایران باشیم که با سیلی صورتشان را سرخ نگاه میدارند . مردمی که انقلاب کردند خون دادند و از جان مایه گذاشتند تا مسئولین و دولتمردان براحتی روزگار بگذرانند
این خبر ناقصه ما که نفهمبدیم جرم این دخترها چی بود همین گرفتیم آزاد کردیم
فعلا ملت فدای روحانی و دوستان شدند .......
چقدر دلاشون خوشه هی اصلاح طلب اصولگرا میکننن. این فیلم تکراری دیگه تماشاچی نداره٫ از آقای مهران مدیری و رامید جوان بخواهید یک سناریوی جدید برایتان بنویسن
یعنی چی که دختران وارد شده به ورزشگاه را با قرار وثیقه آزاد کردند. به چه حقی وثیقه گرفتند؟ از یک طرف دیدند نگهداشتن دختران به خبر مشکل زا تبدیل شده از طرف دیگه اومدن وثیقه گرفتند و خانواده هاشون رو تحت فشار قرار دادند.
ترامپها سفره مردم را خالی کردند
يعني فقط ضريب هوشي اونايي كه در امتياز دادن به صدام متفق القول بودن اونهم به عنوان دفاع از منافع ملي!!!
" در نهایت مجموع سابقه مدیریتی او ۵۷ ماه بود در حالی که باید ۶۰ ماه سابقه مدیریتی داشته باشد. "
این جمله مشت محکمی است بر دهان یاوه گویانی که می گفتند دلیل برکناری میعاد صالحی افشاگری او در خصوص کماکان دریافت کردن حقوق 62 میلیون تومانی تا همین چند ماه پیش در سیستم دولتی و نیز دعوت پنج ارگان به چالش ارائه لیستهای حقوقی مدیران از جمله سازمان تامین اجتماعی و شرکت نفت و ..... بود
متاسفانه ما مردم احساساتي هستيم!!! خودمونم نميدونيم چي ميخواهيم.. يه روزي سنگ اصلاح طلبا رو به سينه ميزنيم!! فردا طرفدار اصولگراها ميشيم..!! يه روزي از كروبي حمايت ميكنيم... 4 روز ديگه دلمون واسه دكتر محمود تنگ ميشه!! ميگيم حق با اين بود.. حق با اون بود.. الانم اينهمه دزدي و فساد و اختلاس داره انجام ميش اونوقت اينجا ميان ميگن((( فلاني فلان روز فلان گفت.. چرا ازش بد ميگين!!!!! ))) بابا جان تخلف كرده... چرا الكي سنگشو به سينه ميزنين.. چرا متوجه نيستين..!!! چرا با قضيه احساساتي برخورد ميكنين.... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
سلام،به حمد خداوند ،ملت نجیب ایران هم شاهد عمل کرد سیاه وزبون اصول گرا و اصلاح طلب بوده وهست،
آیت‌الله یزدی عنوان کرد: مسئولین باید در حدود حکم و مسئولیت خود عمل کنند و نباید فراتر از آن حکمی بدهند یا تصمیمی بگیرند.
فقط ایکاش خودشان عمل میکردند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی