بازدید 36882
هزار و هفتصد و بیست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای حضور مخفیانه آذری‌جهرمی در قزوین/واکنش منتجب‌نیا به سخنان اخیر رئیس دولت اصلاحات/روحانی از مطالبه معرفی وزیر زن نگذرد/محمدعلی نجفی از مسعود استاد رضایت گرفت؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار دستگاه قضا درباره همکاری با مسیح علی‌نژاد/آیا رسانه‌ای کردن دلایل ردصلاحیت‌ها، اشاعه فحشاست؟/اظهارات شگفت انگیز پیرامون برخی نمایندگان مجلس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 29 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

محمدعلی نجفی از مسعود استاد رضایت گرفت؟

محمد علی نجفی متهم به قتل میترا استاد که پرونده وی در حال صدور حکم است توانست با رایزنی‌هایی که با نماینده اولیای دم داشت رضایت آن‌ها را جلب کند. گفته می‌شود مسعود استاد برای دادن رضایت به نجفی مبلغ ۱۰میلیارد تومان از نجفی درخواست کرده که مورد موافقت نجفی قرار گرفته است. واکنش داماد نجفی به شایعه رضایت خانواده استاد در گفت‌وگو با برنا: شایعه پخش شده را تایید یا تکذیب نمی‌کنیم و منتظر صدور حکم هستیم. همه تلاش‌مان را برای اخذ رضایت به کار می‌گیریم/برنا

علت مخالفت برخی مراجع تقلید شیعه با ورزش زنان

معاون وزیر ورزش گفت: برخی آلبوم‌هایی درست می‌کنند و به دفتر مراجع تقلید می‌برند که نگاه کنید در ورزش چه اتفاقی می‌افتد! آلبومی به ما دادند که خانم‌ها کاکل‌شان بیرون است، مانتوی‌شان تنگ است یا غیره. علت اینکه با ورود خانم‌ها به استادیوم مخالفت کردند، همین چیز‌ها بود. اگر آن‌ها ۵۰ خانم را نشان دادند ما هزار خانم محجبه را نشان دادیم و بعد از آن رفته رفته شرایط بهتر شد.

مذاکرات برای حفظ منافع ایران در دریای خزر دشوار بود

ظریف وزیر امور خارجه در نشست علنی امروز مجلس گفت: مذاکرات برای حفظ منافع ایران در دریای خزر دشوار بود و ما خواستیم حق جمهوری اسلامی محفوظ بماند و به همین دلیل هم مذاکرات ۲۱ سال طول کشید، اما ایران با تأکید بر حقوق خود در این مذاکرات شرکت کرد. به غیر از این نکته که تضمینی برای ایران است، هیچ تصمیمی برای تقسیم بستر و زیر بستر شکل نگرفته است و آنچه در کنوانسیون حقوقی مورد توجه قرار گرفته، ترتیبات زیست محیطی و کشتیرانی است. ما علاوه بر تأکید بر دوستی با همسایگانمان در خصوص تمامیت ارضی خود هم با هیچکس تعارف نداریم. همچنین تأکید می‌کنم که در این باره مجلس حرف آخر را خواهد زد.

ادعای کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن در نیمه دوم سال

«عقبایی»، نایب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران گفت: هم‌اکنون بازار مسکن در رکود به سر می‌برد و میزان معاملات مسکن کاهش چشم‌گیری یافته است. واحد‌های بالای ۱۵۰ متر نه تنها افزایش قیمت نخواهند داشت بلکه در نیمه دوم سال شاهد ریزش قیمت این واحد‌ها نیز خواهیم بود. در واحد‌های زیر ۱۵۰ متر کاهش قیمت از ۵ درصد تا ۲۵ درصد در نیمه دوم سال رخ خواهد داد. در صورتی که قیمت ارز افزایش نیابد و طرح مالیات بر عایدی مسکن اجرایی شود واحد‌های متراژ متوسط با شکسته شدن قیمت مواجه خواهند شد.

هشدار تندگویان درباره ازدواج‌های صوری در پی افزایش «وام ازدواج»

محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برخی معتقد هستند که افزایش وام ازدواج دیگر به شکل گیری ازدواج کمکی نمی‌کند. بسیاری از متقاضیان وام ازدواج که در حال حاضر به بانک مراجعه می‌کنند درخواست رقم وام کمتری دارند چرا که قادر به پرداخت اقساط و بازپرداخت وام نیستند. در حال حاضر اقساط مربوط به وام ۳۰ میلیونی ازدواج تا یک میلیون تومان می‌رسد که جوانان باید بتوانند از پس این اقساط بربیایند. اگر این وام تبدیل به ۵۰ میلیون شود نیز تاثیری در افزایش میزان ازدواج نخواهد داشت. عده‌ای در حال حاضر برای گرفتن وام ازدواج آگهی می‌کنند که ازدواج صوری انجام می‌دهند با شناسنامه‌های سفید نهاد‌های مسئول باید در این زمینه پاسخگو باشند. /خبرآنلاین

اظهارات شگفت انگیز پیرامون برخی نمایندگان مجلس

آن‌طور که رئیس هیأت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت می‌گوید «گاهی برخی نمایندگان لیستی از افراد برای استخدام در شرکت‌های خودروسازی می‌دهند و مدیران آن‌ها هم اطاعت می‌کنند»؛ معامله‌ای که توکلی نامش را «تجارت نفوذ» می‌گذارد و تصریح می‌کند ریشه خیلی از مشکلات در حوزه خودروسازی همین قبیل بده‌وبستان‌هاست؛ بده‌وبستان‌هایی که مصونیتی آهنین برای آن‌ها درست کرده و سال‌هاست انحصاری دست‌نیافتنی برای آن‌ها رقم زده است. این البته تنها فسادی نیست که نماینده عدالتخواه پیشین مجلس روی آن دست گذاشته است؛ او دو هفته قبل هم در نامه‌ای به رئیس دستگاه قضا، آزادی یکی از نمایندگان که اخیرا به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شده بود آن‌هم با «قول شرف» را به باد انتقاد گرفت. / فرهیختگان

روحانی از مطالبه معرفی وزیر زن نگذرد

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران:جز یک دوره کوتاه که در کشور وزیر زن داشتیم دیگر این اتفاق نیفتاده است. معتقدم آقای روحانی می‌خواسته وزیر زن در کابینه داشته باشد، اما محدودیت‌هایی بر سر راه قرار گرفت که به نظر من باید با توجیه بزرگان و مراجع از این محدودیت عبور کند. توصیه من به آقای روحانی این است که شما از روحانیون و مدیران نوگرای کشور هستید و از این مهم نگذرید. به طور خاص در مورد وزارت آموزش و پرورش با توجه به شناختی که از سال ۷۴ تاکنون از خانم فاطمه سعیدی، نماینده فعلی تهران در مجلس دارم، ایشان را گزینه مناسبی می‌دانم. /اعتماد

آیا رسانه‌ای کردن دلایل ردصلاحیت‌ها، اشاعه فحشاست؟

سخنگوی شورای نگهبان در حالی عدم اعلام عمومی علل رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات را پیشگیری از اشاعه فحشا عنوان می‌کند که قانون انتخابات دراین‌باره سکوت کرده و نعمت احمدی، حقوقدان دراین‌باره می‌گوید: این دید واقع‌بینانه نیست، چراکه همه افراد به دلیل مسائل اخلاقی، رد صلاحیت نمی‌شوند. شورای نگهبان بر اساس نظر چهار نهاد، رد صلاحیت می‌کند، یعنی بنا به قانون نه شورای نگهبان، بلکه یکی از آن چهار مرجع صلاحیت فرد را تأیید نکرده‌اند. / ایرنا

واکنش منتجب‌نیا به سخنان اخیر رئیس دولت اصلاحات

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا عصر یکشنبه در نشست خبری حزب جمهوریت ایران اسلامی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که رویکرد تشکل متبوع وی در انتخابات مجلس، ورود مستقل به انتخابات است یا قائل به ائتلاف با سایر احزاب اصلاح‌طلب است، اظهار کرد: ما قطعاً بنایمان بر تکروی نیست، اما ائتلاف شرط و شروطی هم دارد و یکی از مهم‌ترین شروطش تعامل و پذیرش نظر همه طرفین ائتلاف است. ضمن این که تأکید می‌کنم ما باید یک آسیب‌شناسی کلی از جریان اصلاحات داشته باشیم. وی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی مبنی بر این که اصلاح‌طلبان به هر قیمتی وارد انتخابات نمی‌شوند، اما نباید با صندوق‌های رأی قهر کرد، گفت: رهنمود‌های ایشان - که شخصیت محبوب و ارزشمندی هستند و بخشی از مردم نگاه‌شان به ایشان و نیز کسانی است که در حصر هستند - قطعاً مفید است، اما امیدوارم که نظام هم از این سرمایه استفاده کند و بر آن توجه داشته باشد و امیدواریم که فضا برای ورود همه افراد و سلایق به انتخابات باز شود. وی درباره علت انشعاب او و همفکرانش از حزب اعتماد ملی گفت: متاسفانه آن چه از طرف مقابل شاهد نبودیم، تعامل بود. آنان به دنبال تحمیل نظرات کسانی بودند که در بالادست قرار داشتند. ما برای همه افراد در حزب ارزش قائل هستیم نه این که کسی برای حزب ما تصمیم بگیرد. شعار ما هماهنگی و تعامل بود، اما عده‌ای در حزب به دنبال تحمیل نظرات بودند که ما در نظام حزبی چنین چیزی را نمی‌پذیریم و بر همین اساس از آن حزب خارج شدیم.

نجفی به مسعود استاد چه گفت؟

یکی از وکلای مدافع اولیای دم میترا استاد توضیحاتی را در خصوص عکس مربوط به گفت‌وگوی مسعود استاد با محمدعلی نجفی در جلسه دادگاه ارائه کرد. مسعود افرازه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گفت‌وگوی فیمابین محمدعلی نجفی و مسعود (برادر میترا) استاد در جلسه اول دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد، گفت: آنچه فیمابین این دو نفر در جلسه دادگاه گذشت، این بود که مسعود استاد از محمدعلی نجفی پرسیده بود چرا خواهرم را کشتی و به قتل رساندی و چه دلیلی برای این موضوع داشتی؟ تنها این گفت‌وگو فیمابین دو نفر در دادگاه رد و بدل شد. وی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر مصالحه مسعود استاد با آقای نجفی در ازای دریافت مبلغ ۱۰ میلیاردی گفت: برخی با استناد به عکس منتشر شده در دادگاه از لحظه گفت‌وگو بین مسعود استاد و محمدعلی نجفی این شایعات را مطرح کرده‌اند در حالی که این خبر نه تنها شایعه‌ای بی اساس و زاییده اذهان مرهوم برخی رسانه‌ها آن هم با اهدافی خاص است و قدر مسلم این حق را خواهیم داشت تا در صورت صلاحدید موکلین از ناشران این اخبار کذب شکایت کنیم. وی افزود: شوربختانه حال روحی و روانی والدین مرحومه استاد هر لحظه بدتر از قبل شده و به جهت داغ فرزندشان گویی در یک دوزخ متمادی گرفتار شده‌اند لذا هیچ مذاکره‌ای هم گشوده نشده و فعلا افق روشنی هم در این خصوص متصور نیست. رضایت یا گذشتی هم در کار نیست.

ماجرای حضور مخفیانه آذری‌جهرمی در قزوین

با انتشار تصویر حضور وزیر ارتباطات در یکی از رستوران‌های قزوین، برخی کاربران و کانال‌ها از سفر مخفیانۀ آذری جهرمی به قزوین با مقاصد سیاسی خبر دادند، اما وزیر جوان کابینه سفر سیاسی و کاری به قزوین را تکذیب کرد و گفت: در بازگشت از گیلان تنها توقفی کوتاه در این شهر داشته است. انتشار تصویری از حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از رستوران‌های قزوین، حاشیه‌ساز شد و برخی از کاربران فضای مجازی و کانال‌های پیام‌رسان‌ها از سفر مخفی و سیاسی وزیر جوان به قزوین خبر دادند. برخی هم این سفر وزیر جوان کابینه به قزوین را به مسائل انتخاباتی ربط دادند و از تبدیل شدن قزوین به حیاط خلوت سیاسی مسئولان گلایه کردند؛ اما ماجرا از این قرار بود که وزیر ارتباطات در پایان سفری غیرکاری و خانوادگی به استان گیلان و در راه بازگشت، توقفی کوتاه در قزوین داشته و در یکی از رستوران‌های مشهور شهر حاضر می‌شود. یکی از سهامداران رستوران نیز که سابقۀ فعالیت خبری نیز دارد، با انتشار تصویر وزیرجوان در استوری اینستاگرامش از حضور وی در رستوران خود در قزوین خبر می‌دهد و همین تصویر مورد تحلیل برخی کاربران و کانال‌های خبری فضای مجازی قرار می‌گیرد.

کنایه آشنا به پمپئو

مشاور روحانی در واکنش به تلاش پمپئو برای گفت‌وگو با رسانه‌های ایرانی در توئیتی نوشت: دولت آمریکا رسانه‌ها را مجبور نمی‌کند با ظریف مصاحبه کنند. دولت ایران هم نمی‌تواند رسانه‌ها را مجبور کند با پمپئو مصاحبه کنند. ظریف هیچ گاه تقاضایی برای مصاحبه نداشته، بلکه او یک چهره جذاب برای رسانه‌های آمریکایی است. پمپئو هم باید سعی کند برای رسانه‌های ایرانی جذاب‌تر شود.

هشدار دستگاه قضا درباره همکاری با مسیح علی‌نژاد

رئیس محاکم انقلاب استان تهران گفت: ارسال فیلم و عکس به مسیح علی‌نژاد جرم است. حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی رئیس محاکم انقلاب استان تهران گفت: براساس قانون فیلمبرداری و عکس برداری در سه مورد جرم محسوب می‌شود. او افزود: طبق قانون فیلمبرداری و عکس گرفتن از استحکامات نظامی، حریم خصوصی مردم و همکاری با دول متخاصم جرم است. رئیس محاکم انقلاب استان تهران گفت: با توجه به اینکه مسیح علینژاد در حوزه خبری با دولت آمریکا قرارداد دارد، افرادی که از خود و دیگران فیلمی در رابطه با کشف حجاب ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی می‌شوند که یک تا ده سال مجازات حبس دارد. غضنفرآبادی تصریح کرد: هر شخصی در هر زمینه‌ای فیلم و عکس به مسیح علینژاد ارسال کند که علیه نظام و جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی می‌شود.

فتاح: عمدا دانشکده خبر را پلمب کردیم

فتاح: عمدا دانشکده خبر را پلمب کردیم. فتاح، رئیس جدید بنیاد مستضعفان در توییتر خود نوشت: عمدا از دانشکده خبر شروع کردیم تا خبرش به گوش همه برسد، عزم جدی است. اموال مستضعفان دست هر مقام و منصبی باشد باید برگردد. مخلص و ارادتمند اهالی رسانه و دانشجویان عزیز هستیم. گفتیم فعلا ملاحظه و فک پلمپ کنند ولی مهلت تا پایان مرداد خواهد بود. اینبار را ملاحظه کردیم ولی بعدا ملاحظه ای در کار نیست. امروز انتشار برخی تصاویر حکایت از پلمب شدن دانشکده خبر داشت.

شبکه افق همچنان در تسخیر جبهه پایداری

اعضای هیأت اندیشه‌ورز شبکه افق با حکم معاون سیمای رسانه ملی منصوب شدند. مرتضی میرباقری معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیما در احکام جداگانه‌ای اعضای هیات اندیشه‌ورز این شبکه را منصوب کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و مؤسس مدرسه علمیه دارالحکمه تهران، نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار»، مجری برنامه‌های تلویزیونی و مستندساز و جواد رمضان‌نژاد مدیر سابق شبکه های افق و پنج سیما به عنوان اعضای هیأت اندیشه‌ورز شبکه افق منصوب شدند. وحید یامین‌پور پژوهشگر حوزه هنر اسلامی، نویسنده و فعال رسانه ای، وحید جلیلی روزنامه نگار و فعال رسانه ای و محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و فعال فرهنگی دیگر اعضای هیأت اندیشه‌ورز شبکه افق هستند که احکام آنها از سوی میرباقری صادر شده است.

ورزشگاه‌های تهران برای زنان آزاد شد

داورزنی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم‌چنین در واکنش به این که آیا با وجود ضرب الاجل فیفا به فوتبال ایران برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و برابری جنسیتی، آیا با اجرای الزامات فدراسیون در ورزشگاه‌ها، بانوان می‌توانند در خوزستان وارد ورزشگاه شوند، تأکید کرد: این موضوع یک پروسه دیگر است. قرار نیست این موضوع در استان‌ها و شهرستان‌ها به غیر از تهران برگزار شود. به عنوان مسئول برگزاری مسابقات هیچ بحثی درباره این مطلب نداشتم. او یادآور شد: این موضوع صرفا درباره تیم ملی است که سخنگوی فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول می‌تواند درباره چگونگی اجرای آن توضیح دهد.

 

سردار رحیمی: برخورد با سلبریتی‌های بی‌حجاب در دستور کار پلیس

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با فارس، درخصوص انتشار تصاویر بدحجابی و بی‌حجابی توسط برخی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور در این حوزه‌ها به برکت همین سینما و تلویزیون ایران مشهور و معروف شده‌ و مردم برای آنها احترام قائل هستند؛ پس لازم است قوانین و شئونات را رعایت کنند. فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در برخورد با تخلفات به ویژه با کسانی که شئونات را رعایت نمی‌کنند، هیچ فرقی برای پلیس به عنوان مجری قانون وجود ندارد و برایش فرقی نمی‌کند که این فرد کیست و چکاره است؛ کما اینکه بعضی از اینها را دعوت کرده ایم؛ در بین آنها هم هنرمند بودند و هم مسئول؛ آمدند و تذکر دادیم؛ البته هم اکنون هم در حال تذکر دادن هستیم امیدواریم که تذکرات مفید واقع شود و ما مجبور به دعوت از آنها نشویم.

صداو سیما فکر می‌کند برنده هستند اما مخاطبین من و تو را اضافه می‌کنند. محمد صادق جوادی حصاری در گفت‌وگو با «آزادی» و در واکنش به مصاحبه قائم مقام شبکه سه که گفته بود، روند این گونه برنامه‌سازی‌ها ادامه دارد، گفت: « این‌ها فکر می‌کنند برنده هستند اما در واقع دارند مخاطبین من و تو و کانال‌های فیکی که در فضای مجازی مزخرف تولید می‌کنند را اضافه می‌کنند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۲
مولوی عبدالحمید: مردم از اصلاح طلب و اصولگرا خسته اند..
چی شد ؟ تا دیروز که با وعده های خارج از قانون اساسی دوستان تکراریتون ، کلی خوشحال بودید ، حالا فراجناحی شدید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مولوی جان . منتظر باش در ۱۴۰۰ وعده سه برابر کردن یارانه . کار و کرامت و آرد و برنج خواهد رسید . استان شما را کاری میکنند که هر ماه چند بار باران بیاید . اتفاقا از استان شما هم‌وزیر انتخاب میکنند . از استان شما فقر جمع میشود . منتطر باشد تا ۱۴۰۰
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
وقتی رییس یک شبکه سه را نمتونی جابجا کنی چه جوری میخواهی اقتصاد را خصوصی کنی ‌ . چطوری میتونی سیاست را به سیاستمدار واگدار کنی ‌ ...هان !
ناامید
| Italy |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
۱۰سال زندان برا کشف حجاب؟؟!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
پس چرا ایشان همیشه از اصلاح طلبان حمایت کرده و میکند نه مردم؟
سلبریتی ها هم دیگه رییس دولت اصلاحات رو جدی نمی گیرن..چون می دانند وزن ایشون در افکار عمومی به شدت پایینه...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
من که از نوجوانی وعده اب و برق مجانی را جدی نگرفتم . اگر پای صندوق رای رفتم برای این بود که بعد از چهل سال دمکراسی از بین نرود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
شما هر کی رو می خوای بیار ببین می تونه با خاتمی رقابت کنه یا نه . اگر می تونستید این همه محدودیت براش ایجاد نمی کردید . خاتمی قربانی محبوبیتش بین مردمه که حسودها تحملش رو ندارند . تواین زمونه محبوبیت جرم بزرگیه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
تابی جان . همین الان وقتی از سر کار برگشتم صفحات سایت را جستجو کردم در یک بخشی به دلایل امنیتی صورت خاتمی را با کاغذ قرمز پوشاندید که مثلا قانون نانوشته انقلابیون تمامیت خواه را اجرا کرده باشی . ولی ما هیچوقت از خاتمی توهین و تهمت به مردم نشنیدیم . هر روز و هر هفته در تهران و سراسر جمعه چقدر به مردم عیر خودی و شهروندان در جه توهین میشود . ایا این خط کشی قرمز از محبوبیت سیاسی کسی کم میکند اتفاقا بیشتر کنکاو میشوند ولی سانسور صورت خاتمی حرف ه ای نبود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
23:36
اتفاقا با دیدن آن عکس متوجه شدم چقدر دلم برای دیدن وشنیدن صدای این سید مودب باشخصیت تنگ شده...در ادب،فصاحت در گفتار و متانت نظیر ندارد...مصداق بارز یک مومن واقعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
شما با همین تصور روان خود را شاد کن. شما اذیت نباشی ما هم خوشحالیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
هر بدبختی می کشیم از وعده تکرار می کنم همین خاتمی باصطلاح محبوب شماست
ما را چی فرض کردین؟ اگر میخواستید بی حجابی و بدحجابی را جمع کنید چه از طرف شما چه از طرف متولیان دیگر الان در سطح جامعه به این وضع دچار نبودیم افراد مشهور که دیگر پیش کش خودتان که دو تا هم برخورد کردین بقیه چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بله بله کافی بود هر که حجاب نداشت گردن بزنید تا ببینید چه شود!!!؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مشکل ما اختلاسه نه ورود زنهای بیکار به جمع تماشاگران خشن
اصلاح طلبان به دیدار ذالنور( رییس کمسیون امنیت ملی) با سفیر انگلیس اعتراض کردن..
دیدار ذالنور با توجه به جایگاهش طبیعیه...اما دیدار چهره های منزوی جناح شما که مسوولیتی ندارند با سفیر انگلیس چه توجیهی داره ؟ جز این مامان ملکه می خواهد شما رو از انزوا خارج کنه..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
همین اقای ذالنور جونت چقدر به دیگر نمایندگان تهمت میزو که امریکایی هستند
بازهم دروغ از دولت برای حیا زدایی کشور
فیفا هیچ وقت نگفته اگر نکنید محروم می شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
بی حیایی وقتی است که دزدی های کلان میشود اون هم در کشوری که همه مهر نماز بر پیشونی دارند.
معاون وزیر ورزش....
آقای محترم کاکل مال ذرته، اونی که روی سر یه خانمه اسمش کاکل نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
فوکل
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اسمش هرچی هست برای نمایش عمومی نیست.اکرانش فقط برای محارم است.صرفا جهت اطلاع
یکی از افرادی که کار بلد است و شوخی هم سرش نمی شود فتاح است و تجربه این را ثابت کرده و امیدوارم اینجا هم همین روال خودش را به پیش ببرد
هر چند که مشکل اصلی ما ریل گذاری غلط در سطح کلان توسط مجلس و دولت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
هر کس قیمتی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
عزیز جان خوب دقت کن ، اولین جایی که فتاح گیر داده دانشکده خبرگزاری دولته ، یعنی توو این دور و زمونه هرچقدر تونستی به دولت فشار بیار ، اگه توانا بود اول از خودشون شروع میکرد ،پ
اگر یک نفر بعد از حمله مغول بیشترین ضربه وآسیب به ایران را وارده نموده باشد او کسی نیست به جز آقای دکترمحموداحمدی نژاد.
خس وخاشاک خواندن رقیبان در انتخابات 88 که منجر به یک فاجعه ملی شد تنها یکی از هزاران صدماتی بود که این شخص به امنیت ملی وارد کرد و هیچ وقت هم بابت این گفته سخیف عذر خواهی نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
تا یک هفته از انتخابات ۸۸ گذشته بود و خبری از اعتراض نبود همین محمود خان با شیفتگی از انتخاب و انتصاب شدن سخنرانی گرد که کسانی مرا قبول ندارند خس و خاشاک هستند . چون‌مرد سیاست نبود باید میگفت من رییس جمهور برنده و بازنده هستم . مثل خاتمی که همین پیام را داده بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
منظور از خس و خاشاک آسیب زنندگان به اموال
عمومی بود این که شما به خود گرفتید نشانه ریگی به کفش داشتن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
روحانی را فراموش کردی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
انگلیس بیشتر صربه زد روس هم
عجب از البوم!!!!
توجیه میخواهید بکنید درست توجیه کنید الان اکثرخانم هایی که می روند در والیبال و بسکتبال تماشا می کنند از کدام قشر هستند جناب معاون؟ وضع ظاهری انها چگونه است؟
انگار دارد برای خارجی ها گزارش میدهد که در ایران نیستند
هیچ چیز دیگری پیدا نکردین رسیدین به البوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مگر خدای نکرده خانمها بلالند که کاکل داشته باشند ؟ اینطوری میخواهید آنها را تشویق به حجاب کامل کنید ؟
همانطور که میدانید و بهتر میدانید ،برای هدایت فرد کلمه به کلمه ای که به زبان میاورید مهم است و باید دقیق ،سنجیده و در جهت رسیدن به هدف باشد.نمیشود خانمها را تلویحا به بلال تشبیه کرد و بعد از آنها خواست که به مسیری که میخواهیم بیایند.مگر هدف دیگری پشت این نوع صحبتها نهفته باشد.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
مشکل اختلاس حل شد ؟؟
رمضان نژاد که از شبکه ۵ برکنار شد اگه کار بلد بود که همان جا میزاشتید باشه پس معلوم شد برکناری اون صوری بوده
چه فایده کنایه ای که طرف مقابل اصلا ازش خبر نداره. حالا این آقای آشنا کنایه رو به فارسی نوشته یا انگلیسی؟
برای حل مشکلات در ایران چاره ای جز کنترل زاد و ولد وجود ندارد. اکنون استان های محروم کشور که بیشترین میزان فقر، بیکاری و فلاکت را دارند بالاترین میزان زاد و ولد را دارند و این با هیچ منطقی قابل دفاع نیست.

یارانه ها باید حذف شوند و در عوض اون دولت باید تمرکز خود را بر کنترل جمعیت و ایجاد شغل های پایدار متمرکز کنه و تعرفه های واردات کالاهای مورد نیاز مردم عادی باید حذف شوند و مالیات بر خرده فروشی، تولید، و مشاغل کوچک هم باید حذف شوند

از طرفی به نظر من مردم عادی بابت انرژی هسته ای و فلسطین خسارت های جبران ناپذیری از طریق تحریمها دیده اند. شما ترکیه رو نگاه کنید با همه کشورها رابطه داره و بخش عظیمی از اقتصاد روسیه و آلمان و کشورهای عربی را در دست خود داره


ما با دشمنی با دنیا هیچ سودی نمیببریم و تبدیل به یک کشور منزوی در دنیا شده ایم


سیاست های مثل سیاست تک فرزندی چین بهترین گزینه پیش روی مشکلات ایران هست.

علاوه بر این افراد معتاد و مجرمین هم باید عقیم شوند و داروها و وسایل پیشگیری از زاد و ولد به صورت رایگان توزیع شود.

اگر این کارها انجام بشه به تدریج و با گذشت 70 سال مشکلات کاهش خواهد یافت.

بدونید این سرزمین با این مدیریتی که در اون اعمال میشه و بیشتر مناطق اون هم خشک و بیابانی هستند حداکثر گنجایش 5 میلیون نفر را دارد و اون 5 میلیون نفر شاید زندگی سعادت مندی داشته باشند اما اکنون حدود 200 میلیون نفر در ایران زندگی میکنند که آمارهای دولتی همیشه نرخ اون رو در حد 80 میلیون نگه میدارن در صورتی که با روش آماری به راحتی میشه به دروغ بودن این آمار 80 ملیونی پی برد درست مثال آمارهای تورم و بیکاری


ما با مدیریت صحیح میتونیم چوسان قدیم رو دوباره بسازیم و اون رو تبدیل به یک مدینه فاظله کنیم که همه مردم دنیا خواهن گرفتن پناهندگی اون باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اگر در مناطق فقیر نشین زاد و ولد دارند بخاطر این هست که زنان انها بیسواد یا کم سواد هستند و فقر فرهنگی و اقتصادی و جو حاکم سنتی باعث میشود که فکر کنند زندگی همین هست . این شکل زندگی هست و بالاتر از این تعریفی از زندگی وجود ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
منابع و مساحت به اندازه کافی در ایران هست حالا بی کفایتی مسئولان دلیل بر نازایی نیست
مگر الان خانمهای تماشاچی که هیچ خود ورزشکارانی که مسابقه میدهند و ما داریم می بینیم حجابشان درست است؟
اگر یک مرجع پیدا کردین که گفت با حجاب است من دینم را عوض می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
راه تو بسته شده داداش . اگر از دینت برگردی اسمت چی هست . بعد جرمت چی هست ؟ دیگه این کلمه را تکرار نکن . به حجاب مردم‌کاری نداشته باش . خود دولت و سیستم که این‌همه لشکر دارد . نماز و روزه ات را اجرا کن . بفیه مراتب به ملت مربوط نییت چون این دو مسله برای اخرت شما میماند . از سیاست خودت را دور نگه دار
حالا دانشکده خبر پلمپ شد اتفاقی برا من کارگر مستضعف می افته؟اموال دست هرکی باشه چه فرقی داره؟لنگ بیست میلیون وام برا پول پیش اجاره خانه هستم نهادهای مثل بنیاد نمیتونه با ضمانت کارت یارانه یه وام بدون سود به ما بده..بخدا دنیا خراب نمیشه یه خانواده تا یه سال یه کم آرامش به زندگیشان برمیگرده...قول میدم از کشور هم فرارنکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اگر این روال از این سطح پایین به سطح بالاتر برسد می دونی چه اتفاقی می افت؟
نه نمی دونی و دیگر قانون گریزی در حد محدود کاهش می یابد و وضع شما خوب خواهد شد
آقاي فتاح اميدواريم مثل شعار 40 ساله، اين شعارها عليه مستضعفان نباشد چون وضعيت مستضعفان نه تنها بهبود نيافته بلکه با رانت و انحصار چپاولگران مستضعف فقيرتر شده اند و اعتماد و اعتقادشان هم رخت بربسته و همانگونه که اقاي توکلي فرمودند مردم ديگر اعتمادي به کسي ندارند.
مطالبه اصلی مردم از نظام پایان گروه بندی و جناح بازی های صوری ودعواهای زرگری مثلا بین کیهان نشینان و آرمان .جوان واعتماد ملی.مشرق وشرق و.... .به داد مردم برسید که در برزخ زندگی گیر افتاده اند.
چند روز قبل جوانی در آران و بیدگل ابتدا همسر و دو دختر خردسالش راسلاخی کرد و بعد هم خود زنی کرداما نمرد.در پاسخ پلیس که چرا دست به این جنایت هولناک زدی ؟گفت به خاطر بی پولی.قبل از این فاجعه جنایت مشابه دیگری در شرق تهران روی داد که هیچ کس از آن خانواده زنده نماند.
اینها را باید در گینس ثبت کرد که در جهان بی سابقه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
فقط شعار مرگ بر امریکا در گینس باید ثبت شود...فقط و فقط
شهری در استانه حمله مهاجمان قرار داشت و حاکم شهر برای دفاع از شهر شروع به سرباز گیری و گرفتن مالیات بیشتر نمود.

مردم شهر از وضع پیش آمده بسیار نا امید بودند. و برای چاره جویی نزد شیخی صاحب کرامات فراوان رفتند.

شیخ گفت من پاسخ شما را نخواهم داد تا زمانی که گرسنه هستم. پس مردم سفره ای رنگین از انواع غذاهای لذیذ برای شیخ فراهم نمودند و شیخ از غذاها تغذیه نمود و نزدیک بود تا از فرط پرخوری جان خود را از دست که مردم طبیان را بر بالین وی آوردند و طبینان شکم شیخ را به جهت خارج نمودن غذاهای اضافی دریدند. پس از چندی شیخ بهبودی یافت.

سپس شیخ رو به مردم کرد و گفت من خودم گرین کارت آمریکا رو از طریق سرمایه گذاری گرفتم و در حال خروج از شهر و سفر به آمریکا هستم به شما هم پیشنهاد میکنم هر کدامتان توان مالی دارید پناهندگی بگیرید و بروید.

مردم با شنبیدن این راه حل خردمندانه بسیار خوشحال شدند و به شیخ طلا و پول فراوان دادند و اینچنین شیخ توانست با دست پر به آمریکا برود.
هوا در آمریکا و اروپا نهایتن تا 40 درجه بالا میرود لاکن در ایران هوا در جنوب ایران تا 60 درجه هم بالا میرود
اوووووووووووووووووووووووووووووووونچنان دولت عملکرد خوبی داشته و اووووووننچنان دولت به وعده های خود عمل نموده و اوووووووووووووووووونچنان فقر در کشور ریشه کن شده که مردم خواهان تمدید دوره ریاست جمهوری حسن روحانی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
حسن جان اگه قانون نمیذاره یه دوره دیگه ما از ریاست شما بر جمهور فیض ببریم اقلا کلید رو برای بعدی بذار.
خبر اخر نصفه بود ولی عین واقعیت بود‌.صدا وسیما و تریبون نماز جمعه کمر همت بسته اند به ریزش مخاطبان خود.نفعش را قرار است چه کسی ببرد؟البته شبکه های خارجی که مطلب را پخته در سینی زرین گذاشته تحویل مخاطب بدهند.گاهی فکر میکنم کسانی که اینچنین میکنند بهره هوشی پایین دارند و گاهی فکر میکنم مامورند و ماذور.در هر دو حالت بدا بحال ما
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
شبکه انگلیسی زبان ایران در انگلیس چه رسالتی دارد . در انگلیس هر کسی با این شبکه عکس و فیلم ارسال کند دولت انگلیس باید شهروندانش را به دریای مانش بریزد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پرچم امریکاپاسخ دهنده
هر وقت ایران امد و در داخل این کشورها خرابکاری یا تحریم کرد بیا از این ادای روشنفکری در بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
معذور عزیز
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پرس تی وی
ماده 508
هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم بهر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتیکه محارب شناخته نشود ‌به یک تا ده سال حبس محکوم می‌گردد. اولا آیا مسیح علینژاد دولت خارجی است ؟ ثانیا این همکاری چگونه تخاصم به جمهوری اسلامی محسوب می شود اما سخنان تریبون دارها فیلم ها و گزارشات مغرضانه و اغلب دروغ صدا و سیما و دروغ های کریمی قدوسی برای خراب کردن دولت تخاصم بر علیه جمهوری اسلامی نیست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دروغ صدا و سیما؟ یک نمونه را
بفرمایید که فقط صدا و سیما دروغ می گوید ولی دیگران راست

در ضمن اگر نمی خواهی قبول کنی ان هم با انکه خودشان گفتند برای امریکا کار می کنند مشکل از خودتان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
در ضمن اینقدر سطح سوادت پایین است یا فکر کنم البانی نشین هستی که نمی دونی تبلیغ علیه قانون کشور جرم محسوب می شود چه در ایران چه در امریکا جونتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
صدا و سیما دروغ میگه ؟؟؟ نههههه
مگه میشه مگه داریم
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
فعلا از شکل ظاهر چون مسولین و جریان قدرتمند کشور مطالبات رای مردم را بی خیال شده اند همین مطالبات تلنبار شده توسط رسانه های خارجی پیگیری میشود . مانند حقوق شهروندی . ازادی بیان و ازادی عقیده . تنش زدایی . مردم سالاری . . اقتصاد و خصوصی سازی . انها روی این موارد مانور میدهند .
برادران و خواهران نماز گزار .قبل از اینکه نماز بخوانیم باید انسان باشیم.
با پولی که در ایران خودروی پراید خرید میشه تو اربیل، ترکیه، بوسنی و بسیاری از کشورهای دنیا مدلهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ بی ام و بنز یا کیا خرید

من نمیدونم گناه ما چی بود که در این کشور به دنیا اومدیم

همه چیزهای خوب برای مردم عادی حرامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
قیمت خودرو نو در ترکیه و تولید داخلی ان کشور کمترینش ۴۰ هزار لیر است و در امدشون هم ۲۶۰۰ لیر در ماه
مقایسه را درست بفرمایید قربان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ناشناس محترم ۲۱:۵۸
طبق گفته شما در ترکیه با حقوق یک سال و نیم میتوان یک ماشین خرید اما در ایران چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پرچم امارات
در ایران کارگر بین ۲ میلیون تا ۲۷۰۰ تومان درامد دارند
قیمت ماشین کارخانه ای ۳۶ میلیون و بازار ازاد ۴۵ میلیون
حالا ببینید امار ارسال فیلم و ... به اون خانم کم میشه یا زیاد. متاسفانه جامعه ما دارای یه فرهنگ خاصی شده! هر چیزی که توسط دولت ممنون بشه، مردم بیشتر به سمت اون کشیده میشن. حداقل تجربه این چهل سال نشون داده. یادم نمی ره یه فیلم نوار ویدئو چه جوری بین خانواده ها دست به دست می شد. خود دستگاه پخش ویدئو که دیگه هیچی! یا ماهواره!! یا زمانی که نسل جدید موبایل ها اومده بود و امکان تماس تصویری برقرار می شد و از طرف دولت و ... اعلام شد که برقراری تماس تصویری جایز نیست چون ممکنه طرف مقابل یه خانم باشه که لباس مناسب و یا حجاب مناسب نداشته باشه. اما چی شد؟؟ اتفاقا مردم نه تنها محدودیت ها رو قبول نکردن، بلکه با شدت بیشتری هم دنبال اون بودن. این موضوع هم اگه تا کنون توسط بخش کوچیکی از جامعه دنبال می شد(فیلم و عکس گرفتن از کسانی که به حجاب بانوان تذکر می دهند و یا انتشار فیلم و عکس بی حجاب) از این به بعد سرعت اون به صورت تصاعدی بالا می ره. فقط ازتون خواهش می کنم این نظر بنده حقیر رو به خاطر بسپارید. یه بار دیگه هم عرض کردم که دولت ومسئولین متاسفانه بعد از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب، هنوز یاد نگرفته اند که چه چوری باید با مردم رفتار کرد، چه جوری می تونند قلب مردم ایران رو به دست بیارن، چه جوری می تونن نسل جوان رو با سیاست های خود همراه کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مسیولین شاید اصولا نیازی به دست اوردن قلوب مردم حس نمیکنند اونا فکرمیکنند قلوب مردم اسیر اوناست !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مردم؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
کدام‌مردم . منطورت رصایت مردم لبنان و عراق نیست ؟
برادر استاد رضایت داد؟ خون فروشیه؟ چرا ده میلیارد خوب باید به اندازه نصف دیه یک مرد را بگیرد و رضایت بدهد. محتاج پوله که باج می گیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پس معلوم شد پول چرک کف دست‌نیست . پول بده ادم بکش ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یه سوال دیگه: مگه برادر ولی دم محسوب میشه؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اصولا برادر که ولی دم نیست پدر مادر و پسرش هستند پسرشم به سن قانونی نرسیده شاید باید چند سالی توزندون بمونه که پسرش به سن قانونی برسه
دوران منتجب نیا و یارانش بسر آمده
اصلاحات به قعر تاریخ سقوط کرده

اکثریت فریب نخواهند خورد مگر بشرط دریافت سیب زمینی و پیاز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
سیب زمینی وپیاز را که محمودخان پخش می کرد کم حافطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
اصول گرایی کجاسن؟ نمی بینیمش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
همین توانایی پخش کردن سیب زمینی و پیاز را شما اصلاح طلبا نداشتید که هپچ قیمتش را ده برابر هم کردید
دستگاه ها و سازمان های بودجه خوار و سر بار بیت المال وبدون باز دهی را نام ببرید؟
1-صدا و سیما
2-صدها نهاد فرهنگی
3-ایران خودرو و سایپا
4-ستاد رصد هلال ماه
و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بر خلاف تصوری که برای شما رقم زدن این نهادها بودجه زیادی نمی برند بلکه بودجه ها را شرکتهای دولتی می بلعند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ستاد رد هلال ماه بودجه نمیگیره پیشنهاد میکنم منبع اخبارت رو تغییر بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
جالبتر از همه همین ستاد رصد هلال ماهه
مردم بر سر برکناری خود روحانی دعوا دارند مرعشی به دنبال وزیر زن است
هفت شهر عشق را عطار گشت چند سال دیگر در قطر جام جهانی فوتبال برگزار میشود یعنی جهان در قطر جمع میشوند بعد در ایران تازه گفته اند فقط در تهران زنان میتوانند به ورزشگاه بروند و شهرهای دیگر حق ندارند
واقعا که ترامپ از یه طرف به مردم فشار وارد میکنه .یه سری از مسولین هم در داخل .امروز دوتا مسافر بردم کرج به محض اینکه پیاده شدن برام اس اومد بیا اماکن اخه تو این گرفتاری که یه لقمه نون به زور پیدا میشه انصافه من یه روز کار نکنم برم دنباله این کارا واله دیگه خسته شدیم تورو قران کاری نکنید مردم روگردان بشن .خواهشن تابناک انعکاس بده شاید یه نفر از مسولین گوش شنوایی داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
داداش تو شهر ما هم که ۱۵ تا روستا دارد . ۹۰ درصد مردم روستا و جوانان روستاها را خالی کردند چون کشاورزی و دامداری سنتی مقرون به صرفه نبود و الان‌با وامی که دولت برای خرید خوردرو داده بود پراید و سمندی خریدند و دارن مسافرکشی میکنند الان هر روز درگیری تاکسیداران با ماشین شخصی واقعا کلافه کننده هست و خیابانها بعد از جر و بحث پر ترافیک میباشد این مشکل فراگیر شده است . علتش بخاطر این هست که کلا ایران فراموش شده منطورم این هست که ۴۰ کشور خارجی و سرنوشت ان کشورها شده دعدعه مسولین انقلابی ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اینا رو برو اونجابگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بیچاره مردم که هم از داخل و خارج تحت فشارند .
هر چی بدبختی وهر چی دربدری و هر چی بی قانونی در اجاره و فروش و قیمتهای فوق نجومی در املاک هست زیر سر همین مشاورین املاک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
نه فقط اونا نیستند چون املاک اززمان شاه وزوزک تا حالا بوده این وضع اسفناک هیچوقت نبوده تقصیرمافیای مسکن هستش
ابتلا به انواع هپاتیت در نهایت منجر به سرطان کبد خواهد شد که یکی از مرگبار ترین و بدخیم ترین سرطان های شناخته شده هست.

بعضی از راه های پیشگیری از ابتلا به هپاتیت شامل خودداری از استفاده از سرنگ مشترک، خودداری از رابطه جنسی با افرادی با سابقه نامشخص ، خودداری از تاتو و پیرسینگ، دوری کردن از سویس های بهداشتی عمومی تا حد امکان، دوری کردن از آرایشگاه ها و دندانپزشکی ها و .... هست.

بیماری متاسفانه سیر پیشرفت بسیار کندی داره و فرد زمانی متوجه بیماری خود میشود که کار از کار گذشته
اموال مستضعفین خخخ
اگراقای نجفی تاکنون رضایت نگرفته بخاطرانستکه مردم نگویندآقای نجفی به یک چشم بهمزدن زنش راکشت ، خودش رامعرفی کردوبهمان سرعت پولی که بما مربوط نیست ازکجاآمده ، دادوخلاص مطمئنارضایت میگیردومیرودمنزلش استراحت واقعا وجدان کجارفته چقدرجان انسانهابی ارزش شده بااندکی پول ازمجازات راحت میشوی ولی واقعا وقتی برادرویاهرکس دیگری ازخون بیگناهی که به قتل رسیده میگذردخداوندهم ازمجازات گذشت میکند؟ فکرنمیکنم به این مفتی پوفتی هاباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خودت بریدی و خودت دوختی!!!! رضایت اسمش است...زور که نیست...عقل و شرع و قانون حکم می کند فردی که قتل را مرتکب شده برای گرفتن رضایت تلاش کند و البته طرف مقابل هم. مجبور نیست رضایت دهد
یکبار دیگر کامنتت را بخوان ببین چقدر پرت و پلا نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اگر والدین بخواهند رضایت دهند به کسی ربط ندارد
کاسه داغتر از آشی شما؟؟!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خدا از من و شما و ایشون بخشنده تر و مهربونتره ! اینو به خاطرت بسپار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
فعلا نه اعدام میشه نه رضایت ، پسر میترا استاد هنوز به سن قانونی نرسیده
مثلااگروزیرخانمی بیایدچه اتفاق مبارک ومیمونی میافتدمگردرمجلس ودرشوراها ودرمحیط زیست بانوان محترمی مسئول نبودندراست بگوئیدچه کاربرجسته ای فرمودند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
هیچی نسل پلنگ ایرانی رو که منقرض کردند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
برعکسش هم هست آقایان چه کار بر جسته ای کردند. خوب هر دو طرف بسته به مهارت باید باشتد. چه استدلال نادرستی است که می فرمایید.
مشکل ایران فقط و فقط مردم اون هستند. امیدوارم روزی برسه که این مردم روش و طرز فکرشون رو عوض کنن هر چند میدونم که محاله ممکن هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
یکی میگفت علاج ایران اینه که همه مردم ایران از سه ساله به بالاها رو سرشونو بزنن ، بعد برن از هلند معلم بیارن به اونا درس بدن تربیتش کنن تا بزرگ بشن
آقای آشنا! مردم را چه فرض کرده ای؟ رسانه های آمریکایی بابت مصاحبه با ظریف قرار نیست به کسی پاسخ داده یا به صلابه کشیده شوند ، اما اگر رسانه ای در کشور ما قصد مصاحبه با پمپئو را داشته باشد کفن پوشان عزیز پاسخ درخوری به او خواهند داد! نمونه اش همین پیشنهاد مذاکره بعضی نمایندگان با نهادهای آمریکا که مورد تهدید و شکایت قرار گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بهت مثبت دادم امریکا فشار وارد میکند و تحریم‌میکند تطاهرات در شهرها و استانها و تهران هر سال چقدر پرچم اتیش میزنید از ان طرف هم بخاطر فشار بر مردم بعد از تحریم ها مجلس موضع گیری میکند دوباره چند میلیون نفر کفن بپوشن ؟ چرا اینهمه هزینه . مگر کشور وزیر خارجه ندارد خوب با زبان جوابش را بدهد
من دیپیلم داشتم و تا همین پارسال به جز دور دور در خیابان ها و تفریحاتی این چنین کار خاصی نداشتم.

اما زندگیم از زمانی تغییر کرد که به پیشنهاد دوستان برای گرفتن مدرک دکترا چند ماه پیش با تعدادی از دوستان به مالزی رفته بودم.

مالزی واقعن کشور بسیار زیبایی هست اما یک مشکل داره و اون هم این هست که هوای اون فوقاالعاده بد هست و رطوبت هوا نزدیک 100 درصد هست و نفس کشیدن در این هوا خیلی مشکله.

با دوستان به دانشگاه کوالالامپور رفتیم و هر کدام به هزینه 950 هزار دلار توانستیم یک مدرک دکترا خریداری کنیم. من مدرک دکترا در رشته مدیریت بازرگانی دریافت نمودم. پس از بازگشت به ایران در پوست خود نمیگنجیدم از این که بالاخره تلاشهایم نتیجه داد و توانستیم دکتر شویم.

من به پیشنهاد پدرم که قبلن از مدیران وزارت بازرگانی بود به وزارت بازرگانی رفتم و در آنجا به من یک پست مدیریتی دادند.

پس از مدتی تونستم از طریق دریافت 10 ملیون یورو ارز دولتی برای واردات کالا و فروش آن در بازار آزاد سود خوبی به جیب بزنم.

الان قصد دارم به آمریکا یا کانادا مهاجرت کنم چون شرایط کشور زیاد مناسب نیست.

در هر حال من برای زندگیم خیلی زحمت کشیدم و به شما مردم ایران هم میگم برای زندگیتون تلاش کنید و سعی کنید زیاد کار کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دو شب قبل دانشجوی پزشکی نبودی؟؟!!!ا
بلاهت هم حدی دارد که گمان کنی با این اراجیف می توانی ناامیدی ایجاد کنی...فقط نشان دادی یک موجود آویزان و علاف و بیکار وبی خاصیتی هستی...کسی که سرش به تنش بیارزد هر شب دری وری نمی نویسد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
در هند و پاکستان مدرک آکادمیک هزینه کمتری نسبت به مالزی دارد. الان در دانشگاه ما (علوم پزشکی ایلام) مدارک فک و فراوان از مالزی، هند و پاکستان داریم. این افراد هر چه تلاش کردند نتواستند در ایران مدک بگیرند لذا به برکت پول در کشورهای مذکور مدرک گرفته و الان استخدام هم شده اند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
22:36 نکنه شما هم از همون دکتر های قلابی هستی که یک موضوع واقعی در قالب طنز را نمی توانی تحمل کنی؟
دریای خزر را با خلیج فارس مقایسه کنید بخاطر دوری جنوب کشورمان از شر روس ها الان ایران کنترل کامل خلیج فارس را در اختیار دارد ولی در خزر روس ها سهم ایران را بالا کشیده اند
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
خیلی ساده ای که فکر میکنی به خاطر دوریه مسافته
ظریف ...ما خواستیم حق ما در دریای خزر محفوظ بماند . شوروی به دلایل حکومت سوسیالیستی پاره پاره شد و چند کشور در حوزه دریای خزر تشکبل شدند . اگر روسیه فعلی قرار بود سهمی به مستعمرات و اقمارش بدهد باید از سهم شوروی میداد نه از سهم ۵۰ درصد ایران . سهم ۵۰ درصد ایران مربوط به ۴ استان شمال کشور هست .هر کدام به اندازه یک کشور و جمهوری های همسایه روسیه جمعیت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
عزیزم نقشه را ببین چجوری سهم ۵۰ درصدی را برای کشور ان هم در زمان شوروی برای ایران قائل بودی ؟ یعنی نصف دریای ان کشورهای کوچک مرز ابی نداشتند؟
عزیزم ۵۰ درصد منظورش حق مشاعی بوده و نه سهم و سهم ایران ۱۱ مایل بوده
وایران امروز می گوید نه ان ۱۱ مایل و نه ان ۵۰ درصد بلکه در حدود ۲۰ درصد باید باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
شمال فقط سه استانه : گیلان ، مازندران ، گلستان
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
استان اردبیل هم همسایگی دریا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
اردبیل به دریا راه نداره ، برو نقشه رو مطالعه کن
سخنگوی شورای نگهبان . علت رد صلاحیت ها بخاطر جبوگیری از اشاعه فحشا بوده و کاندبدها توسط چهار ارگان رد صلاحیت میشوند .
هشدار مقام قضا هر نوع ارسال عکس و فیلم به علینژاد ده سال زندان دارد حتی عکس و فیلم مردم ..... من امروز از زباله گرد فیلم عکس گرفتم چی به کجا بدم به تابناک بدم پخش نمیکند . به دیگر سایت های داخلی هم واکنشی نشان داده نمیشود . عکس زنان کم حجاب را به شما ارسال کنیم خوشحال میشوید این سخن کمی تناقض ندارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
چه ربطی داشت؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ربطش را متوجه نشدید .... ایشان گفتند هر گونه فیلم عکس از سه جا ممنوع هست و اگر کسی عکس و فیلم از مردم بگیرد و به خارج از کشور بفرستد ده سال زندانی دارد ولی از انطرف هفته قبل یک نهاد نطامی گفت از زنان و دختران کم حجاب یا بی حجاب عکس و فیلم بگیرید و برای ما بفرستید . چطور شما متوجه این تناقصات نیستید . یعنی در کل فیلم و عکس گرفتن در جای جرم هست در جای جرم نیست . برای ارسال داخل خوب هست برای ارسال خارج جرم هست در صورتی اصل کار اشکال قانونی و شرعی دارد
یعنی کشتن یک انسان در ایران ۱۰ میلیارد تومان می باشد؟ انتظار بیشتری از دستگاه قضا هست ...
داور زنی ... زنان در ورزشگاه آزادی میتوانند ورود پیدا کنند اما در شهرستانها امکانش نیست . پس با زور میشود خیلی کارها جواب میدهد .
حرف آقای توکلی صددرصد درست است من خودم شنیدم که یکی از نمایندگان سابق مجلس چندین نفر را در یکی از کارخانه های ماشین سازی ایران خودرو یا سایپا مشغول کرد و شاید هم خودش در آنجا سمتی هم بعداً داشتند.
ولی خدایش یکی نیست به همین آقای توکلی بگه رییس شبکه 3 سیما بر جه اساسی استخدام شد؟
آقای توکلی هرجایی که فکر میکنید گند زده شده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
رییس شبکه ۳ استخدام نشد که .ایشون تشریف اوردند.استخدام مال منو شما و فوق فوقش فامیل نماینده مجلسه.رییس شبکه ۳ رو خود رییس صدا وسیما نمیتونه تکون بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آخه پارتی رئیس شبکه ۳ خیلی خیلی کلفته ، منم اگه همچین پارتی داشتم الان همه کاره بودم
همه آنهایی که موافق رفتن خانم ها به ورزشگاه هستن آیا خاضرند مادر یا خواهرشون به ورزشگاه برند؟ واقعا جو ورزشگاه اجازه می ده؟ آیا ما به اون درجه پختگی رسیدیم؟ به هر حال باید اول فرهنگ سازی بشه. میشه از بازیها ملی شروع کرد چون واقعا فحاشی در بازی های ملی کمتر است. بازی های باشگاهی اگر خانم ها برن فاجعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بهر حال باید از جایی شروع کرد...فرهنگ بتدریج تغییر می کند نه آنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
شما جوش نزن.همون ملتی که ۸ سال با جونشون از کشور دفاع کردن اجازه نمیدن در محیطی که خانمها هستن اراذل فحاشی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
ورزشگاه که حمام مردانه نیست که میگی مادر و خواهر را انجانمی برند. اگر اینقدر فضای فاسدی دارد باید کاملا تعطیل شود.
۱۵۴ نهاد هستند که دارن بودجه میگیرن و کوچکترین دردی از جامعه رو دوا نمیکنند !!! و فقط باعث فقر و فلاکت بیشتر ملت میشه ،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
دلیل اصلی این هست که این تعداد نهاد در ۲۰۰۰ شهر ایران چند شعبه دارند . خودرو دارند و پول اب و برق و گاز و تلفن و ایاب و دهاب و را هم لحاط کنید چند هزار نفر حقوق بگیر دارند . بنابراین خود همین تعداد نفرات چقدر هزینه رو دوش دولت و ملت تحمیل میکنند . بروند مطالعه و سفر کنند ببینند کشورهای دیگر برای دفع محرومیت و فقر چکار کرده اند . در سهر من چند نفر مواد فروش اعدام شدند . بچه های این افراد در فقر زندگی میکنند چون‌نان اوری ندارند . وقتی نان اور خانه اعدام شد از همان روز بعد بسمت فقر سقوط میکنند .
چاره ای جز تحریم انتخابات برای مردم باقی نمونده و شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
راه دیگری نمانده از پس در طی چهل سال در انتخابات مکرر شرکت کردم و شعارهای انتخاباتی نادیده گرفته شده واقعا خسته کننده هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
آفرین
ما رفتیم از یه شرکت اینترنت سرعت ۱۶ مگ گرفتیم بعد از تحویل با وجود ظرفیت اوکی سیم کشی و خط، سرعت دانلود ۱۰۰ کیلو بایت به ما داد در صورتی که سرعت طبق انتخاب سرویس ۱۶ باید حداقل ۱.۴۰۰ مگ باشد.به نظر شما آیا این کم فروشی نیست من برای پولم زحمت میکشم و دوست دارم در قبال پول داده کیفیت دریافت کنم که بی کیفیتی و بی جوابی دریافت میکنم.حالا آقای جهرمی چرا پاسخگو این مسائل نیست و مطمئنم هیچ وقت هم نخواهد بود.(#حق الناس).امیدوارم زود دوره وزیریش تمام بشه و بره، شاید یه وزیر دلسوز و با دانش کرسی این وزارت مهم را در دست بگیره.یا علی
جوانان کشور بد جوری نا امید هستند و خیلی زود به چنگال گروههای معاند گیر میکنند چرا که از مسئولین بد جوری قطع امید کردن ؟! لطفا خودتون رو به خواب نزنید
حالا مثلا وزیر مرد این دولت چه گلی به سر ما زد که وزیر زن بزنه حالا اصلا وزیر زن بزار چه فرقی داره
آقای آشنا! نقض گزاره شما هم صحیح است، به عبارتی دولت آمریکا رسانه ها را مجبور به عدم مصاحبه نمی کند ولی در ایران اجازه مصاحبه داده نمی شود.
سلام .دوست عزیز که فرموده بودید آقای احمدی نژاد سال 88مردم را خس و خاشاک نامیده بود لطفا متن سخنرانی ایشان را بخوانید ،فردا باید شما وامثال شما نسبت به افترا و تهمت پاسخگو باشید .متن سخنرانی ....ملت ايران يك ملت متحد است، امروز خبرنگاري سؤال كرد، گفت بعضي‌ها گوشه و كنار، كارهايي انجام مي‌دهند، اغتشاش است، شورش است، اعتراض است، واژه‌هاي تندي را به كار برد، من يك مثال زدم، يك نتيجه‌گيري كردم، براي شما عرض مي‌كنم، گفتم شما اشتباه مي‌كنيد، ملت ايران يكپارچه است، در يك مسابقه‌ي فوتبال، 50 هزار، 70 هزار تماشاچي مي‌روند، آن كسي كه تيمش باخته، وقتي مي‌آيد بيرون، عصباني است و به هر دري مي‌زند.
در ايران، در انتخابات 40 ميليون نفر، خودشان بازيگر اصلي و تعيين‌كننده اصلي بودند، حالا چهار تا خس و خاشاك اين گوشه‌ها كاري مي‌كنند، بدانيد اين رودخانه‌ي زلال ملت جايي براي خودنمايي آنها نخواهد گذاشت.
اصلاح طلب، اصول گرا، حزب مردم حزب ملیون
چقدر تاریخ تکرار می شود.
ساعت خواب!کل صدا و سیما در دست جبهه پایداریه
خنده دار است می گویند ارسال عکس به علینژاد جرم است بهتر نیست اون کسانی که با مردم برخورد غیر منطقی و غیرعقلایی به نام امر به معروف می کنند را توبیخ کنید رفتارتان را اصلاح کنید علینژاد که تکلیفش مشخص است
وزیر جوان اینجا وزیر جوان آنجا، وزیر جوان همه جا. فقط وزیر جوان بدانند با انتصاب مدیران نالایق که در زیرساخت، سازمان فناوری، سازمان هوا و فضا و بخصوص شرکت مخابرات ایران انجام داده اند بهتر است به همان شغل در سفر بچسبند. هرگز وزیر مدیر و مدبری نبودند و خدای ناکرده رئیس جمهور موفقی هم نخواهند شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"ظریف در نشست علنی امروز مجلس گفت: ما خواستیم حق جمهوری اسلامی محفوظ بماند "
در صدا و سما هم وقتی گوش می کنید تمام مقامات فقط می گن "جمهوری اسلامی"
حتی در آخر نیروی "سپاه پاسداران" کلمه ایران حذف شده
اینکه نوشته اید "جمهوری اسلامی" و کلمه ایران را عملا از تمام مقالات و رسانه ها حذف می خواهید بکنید، منظور چیست؟
لطفا اقای نجفی بیاد و یه بزرگواری کنه و مادر زن منو بگیره . با چهار میلیارد هم من رضایت میدم
آقای آشنا شما مجوز ورود و حضور و اذن مصاحبه را بگیرید، آن وقت جذابیت را مشاهده خواهید نمود.
به این عبارت توجه کنید
"" معاون وزیر ورزش گفت: برخی آلبوم‌هایی درست می‌کنند و به دفتر مراجع تقلید می‌برند که نگاه کنید در ورزش چه اتفاقی می‌افتد! آلبومی به ما دادند که خانم‌ها کاکل‌شان بیرون است، مانتوی‌شان تنگ است یا غیره. علت اینکه با ورود خانم‌ها به استادیوم مخالفت کردند، همین چیز‌ها بود. اگر آن‌ها ۵۰ خانم را نشان دادند ما هزار خانم محجبه را نشان دادیم و بعد از آن رفته رفته شرایط بهتر شد. ""
یکی از اصلی ترین مشکلات روحانیون قم نشین که فتوی صادر می کنند و رساله می نویسند و در تصمیم گیری های کلان کشور تاثیر گذار هستند این است که به شدت از بدنه جامعه فاصله دارند و فقط در حیطه خاص و حلقه وفاداران و مسجد محل و حوزه تردد می کنند و همانی را می بینند که دوست دارند و با تفکرشان نزدیک است، در فعالیت های عمومی جامعه حضور ندارند، خرید عادی نمی کنند و ...
با انتخاب انديشه ورزان تندرو در شبكه افق معلوم شد كه افق روشني در كار نيست!!!!!
نجفی این مبلغ چند میلیاردی را از کجا میخواهد تامین کند که به خانواده مقتول بدهد؟
سلام؛ ایشان تیم جمع کرده که رئیس جمهور بشه. اما غافل از این که مملکت هنوز به جایی نرسیده که این آقا بتونه با حمایت و راهبری دستهای پشت پرده اونایی که بزرگش کردن و اون تیم ضعیف و تازه به دوران رسیده، رئیس جمهور کشور بشه. مردم دیگه گول نمیخورن.
خب ، چقدر عالی شد که آقای توکلی با بیان گوشه ای از مشکل سازی های نمایندگان گوش مردم عزیز و رنج کشیده ایران را نوازش فرمودند ، ولی ایکاش این حرفها خیلی خیلی زودتر از اینها گفته می شد ای کاش می گفتند که دخالت های بی پایان این نمایندگان به ظاهر نماینده مردم سال هاست که برجامعه و کلیه دستگاه های اجرایی و ادارت و فرهنگستانها و بیمارستانها و..... هرجا که فکرش را بکنید سایه افکنده . آنها بعنوان نماینده به مجلس می روند ولی متاسفانه فقط برای عده ای خاص کارچاق کنی و دوندگی می کنند و فقط و فقط به فکر خود و اطرافیان خود و همچنین گماردن افراد تحت امر خود در مشاغل حساس و شهرداری ها و ادارات هستند .
بهتره پلیس همان کاری که طبق فانون که همان حفاظت جان و مالو دزدی های منازل و عبورو مرور خودروها در سطح شهر ها را انجام دهد و موضوع حجاب را به متولیان خودش بسپارد
نوشتید شبکه افق در تسخیر جبهه پایداری. انگار بقیه شبکه ها در تسخیر اینا نیست.
این چه ایمان و مومنی و اعتقادی است که با دو تا تار موی بانوان بر باد فنا می رود اما این همه اختلاس و رانت و دزدی را می بیند و ککش نمی گزد ؟ !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل