بازدید 28666
هزار و هفتصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش پناهیان، سرمقاله رئیس دولت اصلاحات در گاردین/انتقاد وزیر احمدی‌نژاد از افشاگری کریمی قدوسی/مرعشی به الله‌کرم: نفوذی‌های کارگزاران در انصار حزب‌الله را معرفی کنید/حمایت احمدی‌نژاد از لیست خاص در انتخابات ۹۸

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیحات وکیل «بابک زنجانی» در مورد شایعه فرار از زندان/کنایه‌های تند باهنر به ایده مشارکت مشروط حجاریان/قرارداد مالی عجیب یک پرسپولیسی کار دست عرب داد! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 27 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
افشاگری تسنیم از ماجرای واقعی یک میلیارد یورویی که گفته شد، «گم شده»

در حالی وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت ماجرای گم شدن یک میلیارد یورو را تکذیب کرده اند که شواهد نشان میدهد ۲۰ شرکتی که ارز دولتی را دریافت کرده اند، نه تعهدات خود را پرداخته اند و نه کالایی وارد کشور کرده اند. اسنادی در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته که نشان می دهد پشت پرده واقعی یک میلیارد یورویی که اعلام شده، گم شده است، چیست. نامه‌ای از رئیس کل بانک مرکزی به رئیس جمهور نوشته شده که در آن آمده است: علی رغم تمام تلاش‌های بعمل آمده و تخصیص و تأمین ارز برای واردکنندگان مورد تایید (دارای ثبت سفارش) دستگاه‌های یاد شده متاسفانه حسب اطلاعات سامانه رفع تعهدات ارزی این بانک، به نظر می‌رسد بخش قابل توجهی از تعهدات ارزی موید ورود کالا به کشور به رغم تأمین ارز و انقضای مهلت‌های قانونی، رفع تعهد نشده بوده و اسناد و مدارک مثبته مبنی بر ورود و ترخیص قطعی کالا‌های مورد اشاره در سامانه به ثبت نرسیده است.

مجلس شده است محل نشستن و گلابی خوردن

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: هر سه قوه باید چنان رابطه‌ای را با یکدیگر شکل دهند که در امور ملی و آنجا که منافع عموم مطرح است دچار افتراق نظر نشوند. هنگامی که مجلس غیرحزبی و متشکل از افراد منزوی شکل می‌گیرد، طبیعی است که مسئولیت‌پذیری در برابر تصمیمات آن کم می‌شود. در سالی که انتخابات است، بی‌اعتبار کردن مجلس از حیث انجام مهم‌ترین وظیفه‌اش یعنی قانون‌گذاری عادی و در نتیجه مجلس به نفع جامعه نیست. مجلس در لغت به معنای محل نشستن است، به نظر می‌رسد که کم‌کم وظیفه اصلی نمایندگان همان نشستن روی صندلی‌های نرم و احیانا نوش جان کردن گلابی است!

انتقاد نماینده مجلس از 'افزایش ۴۰۰ درصدی' قیمت چادر

یک نماینده مجلس ایران از افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت چادر در این کشور انتقاد کرده و مدعی وجود مافیا در حوزه چادر شده است. بخش عمده چادر مشکی مصرفی در ایران از طریق واردات تأمین می‌شود و چین، ژاپن، سوئیس و کره جنوبی از جمله صادرکنندگان چادر به ایران هستند. زهرا سعیدی مبارکه از این که ارز دولتی برای واردات چادر مشکی اختصاص داده و معافیت‌های خاصی برای تولید پارچه آن در نظر گرفته نمی‌شود، انتقاد کرده و آن را قابل قبول ندانسته است.

سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران، ترامپ را دیوانه کرد

نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها در تحریم‌های اخیری که علیه کشورمان انجام دادند دیوانه‌وار عمل کردند، این تحریم‌ها ایرادات اساسی داشت و نشان دهنده این بود که ناکامی و انهدام پهپادشان، چقدر اثر مخربی گذاشته و آن‌ها را دیوانه کرده است، به طور مثال آن‌ها افرادی را در لیست تحریم گذاشتند که این افراد پیشتر در این لیست بودند. محمدجواد جمالی نوبندگانی هم درباره سفر یوسف بن‌علوی نخست وزیر عمان به ایران و دیدار وی محمدجواد ظریف گفت: عمان یکی از کشور‌های همسایه است و ما ارتباطات سیاسی و فرهنگی از دیرینه با این سرزمین داشته و داریم. عمان تلاش می‌کند برای سایر کشور‌ها قابل اعتماد باشد، از سوی هم دیگر سعی دارد دریچه بازی باشد برای کشور‌هایی که احتمالا با یکدیگر تنش و مشکل دارند.

تحلیل سخنگوی دولت از پشت پرده پیشنهاد پمپئو برای سفر به ایران

ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: ظریف نشان داد که برای اعمال مهارت گفتاری و ارتباطی خود به چیزی بیش از یک «جاپا» در خاک امریکا نیاز ندارد و کروکی کشی امریکایی به دور دیپلماسی ایرانی به نتایج پیش‌بینی شده خود منجر نشده است. این را می‌توان از تازه‌ترین واکنش پمپئو دریافت که در مصاحبه با بلومبرگ خواهان فرصتی مشابه با ظریف یعنی سفر به ایران وبیان «حقایق» به مردم کشورمان شده است. صورت‌بندی «پروپاگاندا-حقایق» توسط پمپئو نشان می‌دهد که ظریف بازی رفت را برده است وحریف تنها راه تلافی شکست را در بازی برگشت در تهران می‌داند.

محمدبهشتی: توصیه ام این است که تلویزیون نبینید

سیدمحمد بهشتی در روزنامه اعتماد نوشت: پخش یک مستند در مورد مرحوم احمد شاملو از شبکه سوم سیما سبب به وجود آمدن حرف و حدیث‌هایی شد؛ مستندی که با اعمال ممیزی‌هایی پخش شد و کارگردانش را بر آن داشت که رسما اعلام کند فیلمش توسط شبکه سوم سیما ابتدا سلاخی شده و آنچه روی آنتن رفته با آنچه او ساخته فاصله‌ای فاحش داشته است. با اینکه دوست ندارم با لحن تهی از امیدواری در مورد تلویزیون حرف بزنم، اما به این پرسش که با چنین تلویزیونی چه باید کرد، پاسخی ندارم، جز توصیه به ندیدن برنامه‌های آن. به نظر من، تنها راه خلاص شدن از گزند تلویزیون ایران، ندیدن برنامه‌های آن است.

قرارداد مالی عجیب یک پرسپولیسی کار دست عرب داد!

مهدی شریفی که فصل پیش خیلی کم فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا کرد بعد از بازی برابر نیرو زمینی از این تیم کنار گذاشته شد، اما باعث جنجال بین بازیکنان پرسپولیس گشت. مبلغ قرارداد شریفی با این باشگاه یک میلیارد و نیم است. این موضوع وقتی به گوش بازیکنان دیگر این تیم رسیده، حسابی تعجب کرده و برای افزایش رقم دستمزد خود اقدام کردند. اقداماتی که موثر واقع شد و عرب تقریبا رقم قرارداد اکثر بازیکنان تیمش را چند صد میلیونی و بعض چند میلیاردی بالا برد تا کار برای مدیریت آینده پرسپولیس برای پرداخت این مبلغ بسیار سخت شود.

حمایت احمدی‌نژاد از لیست خاص در انتخابات ۹۸
 
جوانفکر درباره حضور یا حداقل حمایت احمدی‌نژاد از لیستی خاص در انتخابات پیشروی مجلس گفت: تا آنجا که اطلاع دارم تاکنون در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است. به نظر بنده مساله اصلی، ضرورت انجام اصلاحات اساسی در ساختار‌های اداره کشور است و تا این اصلاحات انجام نشود، راه نجات به روی ملت ایران گشوده نخواهد شد. /ایلنا

کنایه‌های تند باهنر به ایده مشارکت مشروط حجاریان

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به حرف‌های حجاریان درباره مشارکت مشروط گفت: این‌ها یک نوع رجزخوانی‌های قبل از هماورد است. آقای حجاریان و مجموعه اصلاحات در بیست و دو سال گذشته چه کار کردند، انتخابات بزرگی برگزار شد و بالاخره موفق شدند. بعد یک زمانی رسیدند که گفتند «چون صلاحیت‌ها رد می‌شود تحریم می‌کنیم». دو، سه دوره گذشت و دوباره مشی شان عوض شد و قبل از مجلس دهم و دولت‌های یازدهم و دوازدهم، این‌ها گفتند «نه، باید اگر مطالبه‌ای هم داریم باید این مطالبه را پای صندوق‌ها بگیریم. قهر کردن با صندوق هیچ نفعی برای قهرکننده ندارد». به این جمع بندی رسیدند و بار‌ها هم موضعشان این بوده است. در انتخابات مجلس گرایش را حتما به سمت اصولگرایی می‌بینم به شرط‌ها و شروطها. ما تلاشمان وحدت صددرصدی است، اما فرضا اگر زمان انتخابات یکباره چهار تا لیست دربیاید، ممکن است ما به رقیب نبازیم، ولی به خودمان ببازیم. /نامه نیوز
 
مرعشی به الله‌کرم: نفوذی‌های کارگزاران در انصار حزب‌الله را معرفی کنید

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به ادعای حسین‌الله کرم درباره نفوذی برخی اعضای حزب کارگزاران در انصار حزب الله واکنش نشان داد. حسین الله کرم از اعضای انصار حزب‌الله در برنامه تلویزیونی دست خط مدعی شد که برخی از حاشیه‌ها و تندروی‌هایی که در انصار حزب‌الله بوده است از جانب نفوذی‌هایی بوده است که با حزب کارگزاران که بعد‌ها شکل گرفته است رابطه داشته‌اند. او البته اسمی از این نفوذی‌ها به زبان نیاورد. حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اولین واکنشش به این اظهارات حسین الله‌کرم همراه با خنده بود. مرعشی درباره ادعای الله‌کرم به خبرآنلاین گفت: اصلا به کارگزاران می‌آید که در جایی نفوذ کند؟ اصلا به قیافه ما می‌خورد که در جایی نفوذ کنیم؟ او درباره امتناع الله‌کرم از اعلام اسامی این نفوذی‌ها گفت: این افراد نفوذی را به مردم معرفی کنند، خوب است که ما هم آن‌ها را بشناسیم. اصولا به کارگزاران نفوذ نمی‌آید، اما در عین اگر لطف کنند اسامی کسانی که نفوذی بودند را اعلام کنند که حداقل مردم هم از آن آگاه شوند.
 
توضیحات وکیل «بابک زنجانی» در مورد شایعه فرار از زندان

وکیل «بابک زنجانی» در مورد شایعه فرار موکلش از زندان، از طریق راه‌های آبی گفت: این اخبار کذب است و برخی به دنبال جریان‌سازی سیاسی هستند. رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با شایعه فرار بابک زنجانی از زندان به جای فردی که به مرخصی رفته، از طریق مرز‌های آبی گفت: باید بگویم انتشار شایعه فرار موکلم از زندان آن هم با شیوه سناریوی فیلم‌های هالیوودی حاکی از این است اشخاص و گروه‌هایی همچنان منافع خود را در خبرسازی کذب و جریان‌سازی سیاسی در مورد این پرونده قضایی می‌دانند.
 
انتقاد وزیر احمدی‌نژاد از افشاگری کریمی قدوسی

زاهدی تأکید کرد: امیدوارم این افراد منافع ملی را به منافع گروهی ترجیح دهند که در این صورت شاهد هیچ کدام از این اتفاقات نبودیم. ما در شرایطی تهدیدی را از سوی آمریکا پشت سر گذاشتیم؛ دلیل آن هم وجود انسجام ملی و قدرت در پشت سقوط پهپاد آمریکایی و یا توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه بود که تهدید‌ها را خنثی کرد. کار ما بزرگ بود و ابرقدرت‌ها هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند؛ اقدامی که در سایه اقتدار آن هم به واسطه انسجام ملی به دست آمد. قطعا اگر هر کسی بخواهد این انسجام را به هم زند ظلم و جفا به انقلاب، شهدا، ملت، رزمندگان، جریان مقاومت و آینده کشور کرده است. این نماینده اصولگرای مجلس در عین حال گفت: البته کار آقای کریمی قدوسی (در انتشار لیست مورد ادعا درباره دو تابیعتی‌ها) را نمی‌پسندم که ایشان اسامی را منتشر کرد؛ کما این که این کار واکنشی نسبت به تحرکات و حاشیه‌های ایجاد شده از سوی دیگران بود. چه ضرورتی داشت در صحن مجلس بگویند که آقای کریمی قدوسی اصالت افغانی دارند؟ اساسا لزومی به این کار وجود داشت؟ تازه موضوعی که نمی‌دانیم صحت دارد یا خیر. زاهدی ادامه داد: این که لیستی به نام دوتابعیتی منتشر شود که در آن اشاره شده لیستی از افراد با ظن و گمان از دوتابعیتی آن‌ها وجود دارد درست نیست؛ در کنار این که طرح موضوع داشتن اصالت افغانی از سوی آقای کریمی قدوسی از تربیون مجلس درست نیست.
 
واکنش پناهیان سرمقاله رئیس دولت اصلاحات در گاردین

حجّت‌الاسلام علیرضا پناهیان، کارشناس مسائل دینی و نایب‌رئیس قرارگاه عمّار، طی یادداشتی به سرمقاله رئیس دولت اصلاحات در روزنامه گاردین، واکنش نشان داد.متن کامل یادداشت حجّت‌الاسلام پناهیان از این قرار است:۱. طوفان ویرانگری در منطقه آغاز شده که در حال نابودی قدرت زورگویان غرب است؛ آنوقت سرمقاله نویس گاردین می‌گوید جلوی این طوفان را با خردمندی بگیرید! که چه بشود؟ تا بتوانند سلطه خود را مانند گذشته در فضای صلح ادامه بدهند؟ مشخص نیست طرف کدام طرفی است!

۲. بعضی از سرمقاله نویس‌های گاردین طوری از تنش‌زا بودن ترامپ انتقاد می‌کنند که انگار با سیاست تنش‌زدا و مذاکره‌جوی اوباما حاضرند کنار بیایند! ولو داعشی‌ها و سر بریدن‌ها را در منطقه راه بیندازند.

۳. چقدر نفرت برانگیز است به طرفداری از کلمه زیبای صلح، عدالت را فراموش می‌کنند و انگار نه انگار که این جنایتکاران باید تقاص خون‌های به ناحق ریخته شده را پس بدهند. همین‌ها یک زمانی تکفیری‌های داعشی را پیکار‌جو می‌خواندند.

۴. ابوموسی اشعری با شعار صلح از جنگ بهتر است به جنگ عدالت علی (ع) رفت و رأی هم آورد. کاش آن صلح چیزی بیشتر از یک توهم بود، ولی آرامشی قبل از طوفان جنایات یزید و حجاج ابن یوسف ثقفی شد و... سر‌ها بریده دیدیم بی‌جرم و بی‌جنایت.

۵. ابوموسی اشعری دائما جنگ‌طلبی معاویه و علی (ع) را محکوم می‌کرد و فرقی بین ظالم و مظلوم نمی‌گذاشت. ولی برای غلبه بر عدالت علی (ع)، تمام امید معاویه به صلح‌طلبی ساده لوح احمقی مانند ابوموسی اشعری بود. علی (ع) در اواخر عمر شریفش در قنوت نماز دائماً ابوموسی را لعنت می‌کرد.

۶. بعضی‌ها، چون مطمئن هستند جنگ نخواهد شد فریاد می‌زنند «نه به جنگ علیه ایران» تا بعداً بگویند این سرمقاله‌های گاردین بود که جلوی جنگ را گرفت! مثل احمق‌هایی که می‌گفتند مذاکره سایه جنگ را دور کرد، در حالی که پس از مذاکره داعشی‌ها نفوذ کردند و موشک‌ها امنیت را باز آوردند.

۷. اشعث که مانند ابوموسی دائماً مورد لعن علی (ع) قرار می‌گرفت، وقتی سپاه علی در اوج اقتدار بود و مالک به دو قدمی خیمه معاویه رسیده بود صلح‌طلبی‌اش گل کرد و گفت: دیگر جنگ بس است! هر وقت دیدید کسانی که عدالت‌خواه و اهل مقاومت نیستند از صلح دم می‌زنند به دنبال کاسه زیر نیم کاسه باشید.
 
دیپلمات سابق ایران: عمان میانجی گر نیست

نصرت الله تاجیک، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی و سفیر پیشین ایران در اردن درباره سفر وزیر خارجه عمان به ایران می‌گوید: احساس می‌کنم که بالاخره پیام‌هایی در حال رد و بدل شدن است، ولی اینکه این تبادل پیام را میانجی گری فرض کنیم یا تبادل پیام، موضوع دیگری است.
 

بالای 80 درصد از نامزدهای مجلس نمی‌دانند وکالت مجلس چیست
محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بالای 80 درصد از نامزدهای مجلس نمی‌دانند وکالت مجلس چیست، گفت: برخی نماینده‌ها حتی بعد از انتخاب پشیمان می‌شوند. وی افزود: ما اطلاعات دوره گذشته برایمان مهم است، در هر دوره ۶۰ درصد از نمایندگان دوره قبل رNی نمی‌آورند و این دوره پیش‌بینی می‌کنم ۸۰ درصد نمایندگان رأی نیاورند؛ اما این به‌ معنای عوض شدن جریان سیاسی حاکم بر مجلس نیست. باهنر با تأکید بر اینکه بالای ۸۰ درصد از نامزدهای مجلس نمی‌دانند وکالت مجلس چیست و حتی رأی دهندگان هم نمی‌دانند جنس کار مجلس چیست و عموما از اختیارات نماینده خبر ندارند، گفت: برخی نماینده‌ها حتی بعد از انتخاب پشیمان می‌شوند و سال آخر که می‌شود یا تکلیف شرعی‌شان جنب و جوش پیدا می‌کند یا اطرافیان اصرار و مجددا ثبت‌نام می‌کنند و از این افراد بالای ۶۰ درصد رأی نمی‌آورند.

مجوز گودبرداری خانه شاملو هم صادر شد
ایسنا نوشت: همسایه‌های خانه می گویند، مالک مجوز گودبرداری خانه «شاملو» را گرفته، همین امروز و فردا باید خانه را تخریب کنند تا کار گودبرداری براساس تاریخ مجوز، شروع شود. میراث فرهنگی هم خانه را نه فقط به خاطر نسبتش با این شاعر، ‌بلکه به دلیل ارزش‌های معماری‌اش واجد ثبت می‌داند و بر حفاظتش تأکید دارد. محسن شیخ‌الاسلامی، معاون میراث فرهنگی استان تهران به ایسنا می‌گوید: «در همان زمان در نامه‌ای به شهرداری منطقه ۶ اعلام کرده بودیم این خانه ارزشمند است و از آن‌ها درخواست کرده بودیم تا حکمی برای تخریب خانه صادر نشود. وی با بیان این که امروز – شنبه ۵ مرداد – بار دیگر در نامه و تماس با شهرداری منطقه ۶ نسبت به این قضیه تأکید می‌کنیم که تخریب و نوسازی این بنا ممنوع است، ادامه می‌دهد: اگر شخصی به نام شاملو هم برای مدتی در این خانه نبود، باز هم همین کار را انجام می‌دادیم، چون این بنا از نظر معماری دارای ارزش است و نباید از جداره‌ی خیابان نجات‌الهی حذف شود.»

اولین مدیر شبکه سه: نه گزینش مزدک میرزایی مشکل داشت، نه محبوبیت عادل فردوسی‌پور
جعفر صافی، اولین مدیر شبکه سه در گفت‌وگو با همشهری و در پاسخ به این که «روزنامه کیهان نوشته بود رفتن مزدک میرزایی نشان‌ داد در به‌کارگیری این افراد، گزینش درست و دقیقی صورت نگرفته. به‌نظر شما چنین ایرادی وارد است؟» گفت: نه. من به‌نظرم نمی‌رسد که در گزینش ایشان مشکلی بوده است. اینها بیشتر از بیست سال کار کردند و گزارش دادند و مشکلی هم نداشتند. یک مواردی هست که حالا من نمی‌خواهم آنها را در این مصاحبه زیاد باز کنم، ولی گاهی از اینها چیزهایی خواسته می‌شود که با درونیات آنها خیلی سازگاری ندارد. اگر کسی گزارشگر ورزشی است خب فقط باید از او گزارش ورزشی خواسته شود نه چیز دیگری. منظور اینکه این افراد و همه اینهایی که بودند، مشکلی در گزینش نداشتند. اگر کسی بیاید و ۶ماه یا یک سال بعد مشکل‌ساز شود می‌توان گفت او درست گزینش نشده است. اما کسی که بالغ بر ۲۰سال بدون مشکل در سازمان کار کرده که نمی‌توان گفت گزینش او ایراد داشته است. الان چیزهای زیادی تغییر کرده است که آن افراد به مشکل می‌خورند و در بحران قرار می‌گیرند. بعضی‌ها ظرفیت‌شان خیلی بیشتر است و تحمل می‌کنند اما برخی دیگر ظرفیت‌شان کمتر است و ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیرند. چون اگر این خبر واقعیت داشته باشد من معتقدم مزدک اشتباه خیلی بزرگی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۰۳
حیا زدایی باید روالش کامل شود یا نه؟ و مظهر حیا هم چادر است پس نتیجه می گیریم که کشوری که بیشترین مصرف چادر در جهان دارد هم باید وارد کننده عمده ان باشد هم باید یک جورایی مردم را از ان زده کنیم به همین راحتی و شیک
ان هم توسط متوالیان فرهنگ و اقتصاد کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
"مظهر حیا چادر است!!!!ا

خدا چنین روشنفکرانی را زیاد نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جناب روشنفکر
از روزگار قدیم تا امروز چادر مظهر حیا بوده حالا شما تازه به دوران رسیده ای به ما ربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
تابناک واقعا عقبی ایران قهرمان والیبال جوانان شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
احسنت و هزار احسنت به حجت الاسلام والمسلمین پناهیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اقداماتی که موثر واقع شد و عرب تقریبا رقم قرارداد اکثر بازیکنان تیمش را چند صد میلیونی و بعض چند میلیاردی بالا برد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
حیا یعنی از خدا بترسی ومال مردمخوری ورانت خوری و ویژه خوری وپارتی بازی نکنی حیا یعنی متظاهر
وچاپلوس وکاسه لیس نباشی به خاطر مقام ومال دنیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
پروفسور حیا ربطی به چادر نداره ... مافیا واردات چادره که داره از این سود میبره
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اگر می خواهی زنت باحیا باشد خودت چادر تولید کن اخوی ! نه اینکه چادر ازچین وارد کنی ! حیایی که مرد نپرود به درد نمی خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دیدیم جطوربعضی چادری ها حیا را نشان ملت دادند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
الاه گرم خودش در یک فایل صوتی گفته بود که ما حزب الاه ها وقتی میبینیم دختر هاشمی وقتی برای رای و جذب آرا اصلاح طلبان شعار ازادی دو چرخه سواری میدهند یا ما کلا دوچرخه سواری را تعطیل و حرام اعلام میکنیم یا اگر نشد در جلوی پارک ها دو چرخه های بانوان را پنچر میکنیم . حالا شما حساب کنید آیا اعتدالیون و کارگزران این حق را نداشتند که از این تفکر جدا شوند ؟ لیپ سخنان ایشان در باب دوچرخه سواری زنان وجود دارد . این تفکر کلا در حوزه اداره کشور به بن بست رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
نه پس مایو مظهر حجابست ! خدا شر نادانها را کم کند !!!
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
مردها بی غیرت شدند نه زنان بی حیا
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
. حرکات شما مشمیزکنده تر از زنان‌بی حجاب هست .
عرب از کیسه خلیفه می بخشد؟
چقدر جالب است وقتی نظامی ها کشور را به اوج می برند دیپلماسی التماس فعال می شود و اگر کل ان زحمات را بر باد ندهد بخش مهمی از ان را فرو میریزد
بابا یک کمی از این ترکیه یاد بگیرید که قدرت ما را ندارد ولی خوب بلد است با ژست قهرمانه وارد عرصه دیپلماسی شود
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
هدف دیپلماسی گویا از اول از بین بردن دستاوردها تعریف شده. اصلا کی گفته پس از هر دستاوردی باید برن و اونو به مذاکره بذارن؟ دستاوردهای هسته ای رو که به یه برجامی فروختن که دیگه اسمش هم حال به هم زن شده. فردا دوباره جلسه کمیسیون مشترک برجامه. این همه هزینه دوباره یه چن روزی برن وین و دست از پا درازتر برگردن. آقا ول کنین. دست از این برجامتون بردارین. بشینین درد مملکتو از درون حل کنین. تا کی میخواین دل به این غربیا ببندین؟ آیا میخواین به ما اثبات کنین که دیپلماسیتون چیز خوبیه؟ همه اثبات شدنی ها اثبات شدن.
به شما واقعا امیدی نیست. همون بشینین خونتون و هیچ کاری نکنین بهتره به خدا. حداقل این یه کارو که میتونین انجام بدین
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ترکیه قدرت ما را ندارد؟متوهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
چیه تا اسم ترکیه اومده به شما برخورد که قدرت ما ندارد؟
عزیزم ترکیه فقط ادای قدرت دارد نه بازیگر اصلی و عریزم اگر نمی دونی بدون در جهان حاضر قدرتهای اول امریکا و ایران و روسیه و‌چین هستند که دنیا را دارند حرکت می دهند و بقیه کشورها یک تیکه دستشان دارند و با این کشورها همراه هستند
با شما هستم پرچم امریکا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
کاربر م . ع . کارشناس با نظر سیاسی هستی یا واقعا کارشناس هستی . اگر داشتن اتم و اتمی شدن با برنامه و مدیریت شده نباشد تمام کشورهای دور برت که متاسفانه حاکمیت دمکراسی هم ندارند صاحب این بمب اتم خواهند شد اگر ترس ابرقدرت عرب نبود همین کشورهای عرب و هند و چین و پاکستان خاورمیانه را گرفته بودند . آیا قبول داری ۱۲زکشور اطراف ایران بمب اتم داشته باشند . اگر جنگی در گرفت چی . کمی واقع بین باشد . بی خودی کارشناسی احساسی نکن . وقتی عنی سازی داری و انهم‌از طریق آزانش این حق داده شده است باید استفاده صلح امیز داشته باشی . اگر عیر از این باشد یعنی از اول دنبال بمب بودیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ترکیه یه کودتای فرمایشی مشکوک ترتیب داد و پنج سال است مشغول بگیر و ببند نظامیان و دانشگاهیان و قضات مخالف خودش است.
اگر راه پیشرفت تو این مملکتو نمیدونید از اقای پناهیان یاد بگیرید
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
کنار گود نشستن و گفتن لنگش کن اسونه ! مهمه که شما حرف هم بزنی خریدار داشته باشه اگه حرف بزنی که خریدار نداشته باشه یا نتونی اونو به مرحله اجرا دربیاری در واقع حرف الکی زدی اینه که نمی شه راه پیشرفت را از اقای پناهیان یاد بگیریم ایشون کنار گود نشسته می گه لنگش کن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
از پناهیان فقط تند روی بی انصافی و طرفداری از احمدی نژاد را میتوان یاد گرفت
متاسفانه جبهه پایداری در نبود احزاب واقعی و موانعی که بر سر راه فعالیت احزاب و رسانه های آزاد و مردمی وجود دارد
دارند خود را برای گرفتن مجلس و دولت بعدی آماده میکنند
که در آنصورت باید فاتحه کشور و مردم و همه چیز را با هم خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
کی میخوایم آدم بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
سلام منکه نفهمیدم ایشان چی گفتن اگه کسیتوانست بفهمد همه را ‌روشن کند ٫
تلویزیون بد اینترنت بد ماهواره بد کلا قید همه چیز را بزنیم تا با خیال راحت ارامش فکری داشته باشیم چطور است قربان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
برو به فکر نون باش خربزه آبه
تخم مرغ و گردو هر دو گردند لاکن تخم مرغ بسیار شکننده هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
تخم مرغ گرد نیست
سرنوشت ما را والدین ما تعیین میکنند.

یکی مثل ترامپ که در هر کشوری ملیون ها دلار ملک و زمین دارد 5 فرزند داره که اینها همگی زندگیشون با سعادت و شادی همراه هست و هیچ مشکل مالی ندارند.

یکی هم مثل دکتر سمیعی که از 18 سالگی در آلمان زندگی کرده و با سیستم آموزشی آلمان تبدیل به یک انسان موفق شده و ایشان تنها 2 فرزند دارند که با امکاناتی که در اختیار داشت آنها هم زندگی موفقی دارند.

اما من متوجه نمیشم چطور و با چه استدلال و منطقی ساکنان خاورمیانه، چوسان قدیم و آفریقا اینقدر زاد و ولدشان بالاست.

داشتن پدر و مادر صالح واقعن بزرگترین شانس زندگی یک انسان هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
زادو ولد فامیلی بدون‌مشورت علم ژنتیک انجام‌ندهید چون خودم این گرفتاری را از نزدیک لمس میکنم چون ۴۰ سال پیش بدرستی ثابت نشده بود . کم‌خونی و گروه خونی و خون کم یاب و صرع و قد کوناه یا خیلی بلند و لاغر مینور از عوارض عمده این ازدواج هست بیشتر تحقیق کنید . عقدها در اسمانها بسته شده است فقط یک حرف بدون پشتوانه علمی و فقر سواد و فقر فرهنگی بود
جناب زاهدی وقتی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی که اتفاقا اصولگرا نیز می باشد،افغانی بودن کریمی قدوسی را تایید می کند،جای تردید نمی ماند...در ثانی عکس العمل رحیمی یک پاسخ بود به رفتار وگفتار چندساله قدوسی که به هر که می رسد جاسوس و مزدور و دوتابعیتی و غیرحزب الهی خطابش می کرد. وبسیاری از ادعاهایشان نیز صحت نداشته و بارها توسط وزارت اطلاعات ک اطلاعات سپاه تکذیب گردیده که نمونه اش 2500 گرین کارت به ازای برجام..بر این بنا رفتار رحیمی کاملا صحیح بوده است.

حقیقتا اگر کسی مومن که هیچ،ذره ای عرق ملی داشته باشد اینطور به هموطنانش انگ نمی زند و دروغ پراکنی نمی کند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
زاهدی اگر حرف زنی کسی چیزی بهت می گه
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خوب کاری کردن که جواب قدوسی را دادن فکر کنه اینجا هم افغانستانه ! نه داداش جواب های هوی است ! ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
کریمی قدوسی متولد افغانستان، برای ایرانیان کاسه داغ تر از آش شده
کارشناس مسائل دینی و استاد اخلاق مسولین مملکت را احمق می داند ........؟
پاسخ ها
فریدون از اراک
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
توهم فانتزی
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
تمام کانال های تلویزیون را پر کرده اند و حالت کسل و خسته کننده شده است چون خیلی نصیحت میکنند . نصیحت از اینکه نباید دروغ گفت یا تهمت زد یا حرفی را تا مطمن‌نبودید عنوان‌نکنید .در حق مال کسی یا حق الناس کوشش کنید که هدر خرج نشود و امین‌مال مردم باشید واقعا چقدر در تلویزیون میشنویم . سوال میکنیم چند هزار تریلیون‌تومان خرج کردید در پاسخ میگویند فتنه گر و ضد انقلاب. پول مردم نباید صرف جنگ و خومریزی شود . داعش تمام شد . ...
جناب پناهیان حتی لحظه ای نیندیشیده که سرمقاله نویس محترم گاردین روی صحبتش با عقلای غرب و امریکا و اروپاست در برابر تندروی ها و بیراهه رفتن های سردمدارانشان نه با داخلی ها و یا مدافعان منطقه....!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
قطعاً نیندیشیده ، وگرنه اینگونه بد صحبت نمی‌کرد
ناشناس
| France |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اینو بدونید هر وقت دیدین طرفتون داره ناسزا میگه بدونید حرف ناحق میزنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خواهش دارم منتشر کن اگر می شود به خودش هم میل بزن

اقای پناهیان یادت هست در
انتخابات مردم تهران را توصیه می کردید روز انتخابات از تهران خارج نشوند و رای بدهند یک جامعه که در داخلش زندگی می کنی نمی دانی در داخلش چه می گذرد مگر نمی دانی کسانی که طیف فکری شما هستند رای دادن را واجب می دانند و در ان روز اولین کارشان رای دادن است نتیجه را که دیدید اگر مردم تهران بیرون نروند به که رای می دهند
نصیحت میکنم از عالم سیاست بیرون بیا
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
پناهیان دنبال کوبیدن خاتمی است و بس !؟
تفاوت هم ندارد که اصلا خاتمی چه گفته و مقاله چه بوده!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ایشان بفرمایند راه حل شما چیست فکر می کنید جنگ راه حل است صریح مطرح کنیدپ
عامری
| United States of America |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
نظرم درباره آقای پناهیان منتشر نشد اما در خبرانلاین نطر ها را بررسی کردم از دیشب تا صبح به یکباره سیلی از طرفدارلن آقای پناهیان به صورت خودجوش آرا را به نفع ایشان تغییر دادند و خوشبختانه در سایت تابناک نظرات و ارای واقعی کماکان برقرار است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
پناهیان فامیلت نیست . ؟ کجای سخن یا تیپ یا حرف سیاسی ایشان برایت جدابیت دارد . حرف کیلیوی چند هست اول عمل کن بعد حرف بزن
آقای پناهیان!وقتی پاسخ منطقی ندارید که به سرمقاله گاردین بدهید ناچار به صحرای کربلا می زنید !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
واقعیت را باید درتاریخ جستجو کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
15:29
مصداق صحیح نیست
چرا باید صداوسیما که در خدمت گروهی خاص است با پول مردم اداره شود؟ قبلا فقط اخبار دست این گروه بود و بعدش مستندهای سفارشی و اخیرا هم سریالهای سفارشی. فعلا فقط یه پخش زنده فوتبال مونده که مطمئنا اونم براش برنامه دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
یک گروه؟
حالت خوبه؟
یا فکر کردی تلویزیون ملی که برای حکومت است و نه دولتی خاص به دست جریان غرب گرا بیفتد؟
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جناب 22:13 اصلا شما قوم برگزیده خدا ما گبر و بی دین و غربگرا چطور میشه که هر کسی نظرش مخالف شما باشه اینطوری مقابلش جبهه میگیرین بعدشم حرف من اینه که همه چیزا دارن سفارشی میکنن لااقل برنامه هاشون مثل قبل باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بالا بری پایین بری . چپ بری و راست بری . چه با اصلاحات چه بدون اصلاحات ...ابزارهای فعلی در اداره کشور برای ایجاد رفاه برای مردم در این دنیا و برای اخرت مردم هیچ فایده نکرد . برای برون رفت از این بن بست ها باید همان گفتمان اصلاحات و علمی غرب کشور اداره شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
22:52
درست گفتی اما برعکس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
فراموش نکنید پخش گزارش ورزشی هم گزینشی است شبکه ورزش مسابقات فرمول یک را در کشورهای عربی نشان میدهد وحاضر نیست جانفشانی جوانان کشور در والیبال قهرمانی که شکر خدا قهرمان شدند را نشان بدهد وچه کسی خط مشی میدهد خدا داناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ببخشید این همه برنامه های سفارشی دولت و شما آن وقت به یکی دو مستندو یک فیلمسریال که واقعیت را می گفت می گویی سفارشی؟؟ یعنی بوی باران و دست خط و برنامه های صبحگاهی و این همه برنامه که حرف شما را می زند سفارشی نمی گویی و فقط یک مستند قدیس و یک سریال گاندو می شود سفارشی و مستوجب محرومیت از بودجه؟؟ آن وقت شما می شوید آزادی خواه و اندیشمندو روشنفکر و خوب و هر کس با شما هم عقیده نباشد می شود افراطی تندرو غیر مردمی واقعا خوبه در دنیا همیشه همین بوده
ربیعی اینطوری فکر میکنی
من اما فکر میکنم، ایشان مبخواهد نفاوت درنیت وعمل دو دولت را به همگان نشان دهد. پمپئو قبل از درخواست مطمئن بود، رد میشود. در حال جهت دادن افکار عمومی دنیا هستند ای سیاسیون بی سیاست
بخوابید بخوتبی فعلا خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این کار شدنی نیست چون در همین تهران و شهرستانها افراد خود سر و حقوق بگیر بیکار زیادی دارند که اگر قرار هست پمپو به ایران بیاید راها را بند و تطاهرات میکنند چون در همین شهرداری تهران چندین هزار نفر فقط کارت حصور و غیاب میزنند کار خبری نیست .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خود شخص روحانی را به زور سالی یکبار در تلویزیون میلی !؟ نشان می دهند
و اخبار بازدید و سخنرانی هایش راهم مرتب سانسور و یا بدون صدا پخش میکنند
پمپئو هم عجب دل خوشی دارد !؟
این ابوموسی اشعری کیه و الان کجاست؟
پاسخ ها
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
تا کی باید با ابو موسی ها زندگی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ابو موسی اشعری اون موقع یک روحانی خشکه مقدس و بی هوشی بود که علی با انتخابش به عنوان حکم مخالف بود و میخواست مالک اشتر را از طرف خودشان حکم بفرستد ولی گفتند مالک اشتر جنگ طلب است نمی شود حکم باشد ! ولی از طرف معاویه عمرو عاص که به کیاست و سیاست شهره افاق بود انتخاب شد و هیچ کس هم نگفت چی ! هر وقت ازادی بیش از اندازه به مردم بدهی همین می شود ! ابو موسی اشغری هم گول خورد و جنگ برد حضرت علی تبدیل به باخت شد !
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
نمیدانم
ولی اگر این تند روها امثال این موسی اشعری و شمر و یزید و معاویه و اشعث را نداشتند
واقعا چه حرفی و پند و داستان و موضوع و حکایتی داشتند تا با چسب های دوقلو و (یک دو سه ) به واقعیات امروز جامعه بچسبانند !؟
برخی کارگزاران عوامل نفوذی غرب در ایران هستند و با خصوصیسازی بدون منطق و رانت کشور را به پرتگاه سقوط کشاندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جالب است وقتی حرف حقی زده می شود آمار منفیها بالا می رود. من از این سایت متشکرم که نظرات مرا چاپ می کند. این قدر منفی بزنید تا خسته شوید. هیچ اسلحه ای توان مقابله با سلاح منطق را ندارد. پاینده ایران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
این منفی را نگران نباش در اینرنت زیاد است ولی در محیط واقعی خاموش
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خیلی خوش خیالی . کارخانه برقی که من در ان بازنشسته شدم در دوره احمدی جونت به قیمت ۶۷ میلبارد به شخصیرکه ۳۵ سال داشت و سواد مهندسی هم نداشت چون وصل به انصار خودیها و ثروت و قدرت بود واگدار شد و جدیدا کارسناسها گفتند قیمت واقعی کارخانه تولید برق ۸۷۰ میلیارد بوده . برو دوعت را بنوش پ
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
حق؟ بستگی به مصادیق و زاویه ای که بهش نگاه کنی داره نه سلیقه سیاسی .حرف حق توسط وجدان جمعی پذیرفته میشه درارامثبت ومنفی ظهورپیدامیکنه.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
صحبت شما کاملا درسته دوست عزیز. کارگزارن از زمانی که بر سر کار آمدند فقر، بیکاری و مشکلات دیگر جامعه چندین برابر شد
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
چون کل اون منفی زنندگان نمیفهمند و فقط شماها میفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
شما نظرت را بده و به منفی هم توجهی نکن ! چنانچه وقتی من هم که فقط می خونم و لایک نمی زنم ! وقتی منفی ها رو میبینم مثبتش رو می زنم تا کور شود هرکه در او غش باشد !
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
مطمئن باش که در خصوصی سازی سهم اصول گرا به اصلاح طلب 1/9 است اصلاح طلب ها را تایید صلاحیت نمی کنند انوقت شرکت دولتی را به انها واگذار می کنند کمی واقع بین باش
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
محمد نظرش درست هست
1 میلیارد دیگر به میلیاردهای گمشده (مثلا گم شده و ما هم نمیفهمیم) اضافه شد!!!!!
نمایندگان گلابی خور و لوور و سلفی انداز و مهمتر از همه «همیشه خواب» به جه دردی میخورن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
گلابی برای درمان یبوست و کار کردن روده ها بسیار مفید است
و از قدیم توصیه شده است !!؟؟
5ساله که تی وی نمی بینیم!! خیالتان راحتتتت!!
تی وی برای قشر محدود خودش برنامه میسازه!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
من فقط شبکه مستند رو می بینم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
باور کردم
اگر تلویزیون منتقدت هم بود بخاطر اخبار واطلاعیه رسمی نگاه میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
15:30
نگارنده کامنت بالا نیستم...اما مگر خبر را فقط می توان از سیما دریافت کرد آنهم در عصر ارتباطات!!! مضاف براینکه بنده هم همچون نگارنده کامنت بالا چندین سال است سیما را نمی بینم حتی خبر بقول شما
تنها چاه آب شهری خشک شد. بدون آب خیلی زود تمام باغات شهر خشک و نابود شد و خطر قحطی و بی آبی مردم را به شدت به وحشت انداخته بود.


مردم برای چاره جویی گرد هم در میدان بزرگ شهر جمع شدند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند. در نهایت تصمیم گرفتند تا نزد شیخ صاحب کرامات فراوان بروند.

شیخ ابتدا از دادن راه حل طفره رفت اما در نهایت با مقداری پول و سفره ای رنگین از انواع غذاهای لذیذ راضی شد تا به مردم کمک کند.

شیخ گفت به اداره آب و کشاورزی بروید و مجوز حفر یک چاه عمیق را دریافت کنید با این کار مشکل بی آبی شهر حل خواهد شد.

مردم با شنیدن این پاسخ زیبا همه شگفت زده گشتند و به پاس این خدمت شیخ به وی ملک ، طلا و پول فراوان دادند و اینچنین شیخ از ثروتمندان و بزرگان شهر گردید.
اخر نگفتین!
هی سانسور نکن تابناک!
عملکرد بنیاد مستضعفان در این سی چهل ساله چی شد؟؟؟
ایران ما برای اداره کشور به یک کارگر ساده نیازمند است!!

هر کی میاد همه چیزو می بلعه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دقیقن درست میفرمایید.


الان تمام بودجه کشور میره تو جیب پزشکا، مسئولین، مدیران دولتی، کارمندا و معلم ها و عملن دیگه پولی باقی نمیمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
این یکی را هم دیدیم عزیز!!! مگر یادت نیست ابتدا که آمد گفت جاروکش ملتم!!! در آخر از رییس دفتر و معاون اول و و...بزرگترین فسادها را رقم زدند که هنوز درگیر تبعاتش هستیم
حدس من اینه چون میدونن ملت تمایلی به شرکت ندارن به بعضی ها اجازه شرکت میدن که البته بعید میدونم برنده بشن
شما جناب پناهیان به بزرگی خودت ببخش ؟! تمام برکات کشور متعلق به وجود مبارک شما و خویشان شماست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این برکات زیاد اینقدر زیاد شده که به چندین‌کشور جهان هم سر ماه سرازیر میشود . این برکات تفکر این افراد باعث شده خزانه پر پر هست
دلخوش به این زندگی حیوانی نباشید لاکن باید تمام هدفتان را در زندگی برای جهان پس از مرگ بگذارید.
امیدوارم چادر یک ملیون درصد گرون بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
من هم امیدوارم غذایی که میخوری یک میلیارد گرونتر بشه
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
قدیما چاد پوشهای واقعی برای این موضوع یک راهکار داشتن ! اونا بعد که چادر کهنه می شد پشت و روش می کردن و درزش رو می انداختند اونور دوباره می پوشیدن ! این یعنی اقتصاد مقاومتی اون موقع هم بوده ! وقتی که هیشکی اقتصاد مقاومتی نبود !!! تو برو به فکر خودت باش که هر دفعه یک چیزی مد میکنند مجبوری هی پول بدی
پناهیان قشنگ حرف زده.امیدوارم مسئولین ترسشون از آمریکا بریزه.آمریکا اخرین زورشو داره میزنه.دو ماه که معافیت نفتی برای هیچ کشوری صادر نشده و فروش نفت ما به صفر نزدیک شده.ولی مدیریت عالی رئیس بانک مرکزی نشان داد که مشکل از داخل است و خیلی ربطی به تحریم ندارد.با وجود فروش تقریبا صفر نفت ایران ولی قیمت دلار علاوه بر اینکه بالا نرفته حتی پایین هم آمده. گزینه نظامی هم منتفیه.اگر جرات حمله داشتند همون شب که پهباد زدیم بهانه داشتند برای حمله ولی جرات ندارند حمله بکنند و البته دلیلش فقط فقط وعده الهی هستش که گفته ما ترس از مومنان را در دل دشمن خواهیم انداخت و خوشبختانه این اتفاق افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
دوست عزیر . میتونی نظر مرا رد کنی اما چیزی عوض نمیشه . علتش مخالفت حمله بخاطر این هست که روسیه گفت ترامپ باید ثابت کند که دنبال جنگ نیست . یعنی اینقدر تحمل میکنند ولی از انطرف تحریک هم‌میکنند تا ظرفیت جامعه جهانی و افکار جهانی قبول کنند که ترامپ دنبال جنگ نیست اما یک اما وجود دارد و ان این هست که بستگی به تحرکات ایران و مواضع ایران در قبال تحریم و فروش نفت و تعهدات هسته ای دارد منطورم این هست که انها پله به پله جلو میروند . الان ایران نیاز به اجماع دیگر با کشورهای هم فکر دارد
یک شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فقط وعده الهی هستش که گفته ما ترس از مومنان را در دل دشمن خواهیم انداخت و خوشبختانه این اتفاق افتاده
کی گفته تو مومن هستی و بقیه کافر؟؟؟؟
شاید برعکس باشد
این حرفها را همه می زنند و ادعا می کنند خدا با آنهاست
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دوست ناشناس عزیز اگه مسولین تونستن دو سال بدون فروش نفت کشور رو اداره کنن بعد بیاین اینجا و از مدیریت عالی حرف بزنین. این که هنر نیست دلارهای ذخیره شده در صندوق توسعه ملی رو خرج کنی!!!!! ،اقعا متاسفم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اولین قدم برای نترسیدن اینه که وانمود کنی نترسیدی البته این استراتژی یهودیان و انگلیسی هاست ! ولی خوب میشه چیزهای خوب را از دشمنان هم یاد گرفت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
وقتی بدون جنگ و خونریزی دارند به نتایج خودشان می رسند
چرا جنگ بکنند ؟
آقای پناهیان یکم: الآن قرن بیست و یکمه دوم اینکه ما در زمینه عدالت با حضرت امیر قابل مقایسه نیستیم سوم اینکه با این خود شیفتگی چه چیزی رو میخواهید ثابت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
استدلالهای جناب پناهیان واقعیتی ست که قدری از بازی های" جناب تکرار میکنم" و جناح مثلا چپ را بیان کردند. جماعت لیبرال که عاشق و شیدای آمریکا و اروپا هستند نمیدونم اینجا چی میخوان. فقط ضربه به منافع ملی همین. همشون لب و دهنند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
جناب 22:44 واقعا درک پایین و سطحی داری ... شما مصداق همان ابن سعد هستی که واقعا با خودت فکر میکنی که خیلی در راه حقیقتی... ولی افسوس...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
23:27
تو خوبی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
گرچه ما با عدالت حضرت امیر قابل مقایسه نیستیم ولی با مردمان زمانه اون حضرت خیلی شبیه هستیم خداوکیلی دوم اینکه تو هر قرنی هم که باشی اگه امام زمان خودت را نشناسی و بمیری به مرگ جاهلیت مردی ! اینو بدون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
جناب پناهیان،
جای زخمهایی که از طرفداری از احمدی نژاد به کشور و مردم زدید هنوز خوب نشده و درد میکند
اکثریت مردم شما و جبهه پایداریها را خوب شناخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
همان چیزی که شما با خودشیفتگی تمام در خصوص بلدبودن زبان دنیا در اینمه همه خوبندو ایران و ایرانی بدند می خواهید به آن برسید
بله! حتما مردم باید چادر داشته باشند، خانه که ندارند چادر را چرا گران کردید؟ چادر را ارزان کنید تا حداقل بتوانیم چادر بزنیم
اهااااااااااا چادر مشکیو میگی؟ ببخشید من فکر کردم، فکر کردی!
باعث کمال تأسف است که آقای پناهیان که سالها حضورشان در صدا و سیما و منابر مختلف حاکی از حمایت و انتخاب ایشان و رانت در اختیارشان هست برای مخالفت با مقاله آقای خاتمی به اینهمه صغری و کبری متوسل شده اند و شواهد را از ۱۴۰۰ سال پیش بیرون می‌کنند. خدای ناکرده به هیچ عنوان قصد تخفیف یا سخره و توهین به این شواهد تاریخی نیست بلکه تبیین این مطلب است که اولاً این شواهد مربوط به تاریخ کشور و ملت دیگری است که جز امام علی که محترم عام و خاص ما ایرانیان است وجه مشترک دیگری با ما ندارند. ثانیاً ذکر این نکته ضروری است که سواد تاریخی حضراتی همچون ایشان محدود به همین موارد که قالباً از دل اخبار و احادیث معتبر و غیر معتبر بیرون آمده می‌باشد و بس. امروزه تاریخ و تاریخ گویی علمی است که که سالها ممارست و به قول معروف دود چراغ خوردن میخواهد. بخصوص اگر از واقعه ای تاریخی بخواهید نیت خوانی کنید و انرا منشأ اظهار نظر و نتیجه گیریهای سیاسی و اجتماعی قرار دهید.
بی‌تردید نور بر تاریکی پیروز خواهد شد لاکن در اروپا و امریکا
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
جهان در لجه تاریکی بود ! پس خدا نور خود را برتاریکی تاباند ! اما تاریکی ان نور را درنیافت ! سفر پیدایش باب اول !
« هر وقت دیدید کسانی که عدالت‌خواه و اهل مقاومت نیستند از صلح دم می‌زنند به دنبال کاسه زیر نیم کاسه باشید.» ؛ تعبیر درست : « هر وقت دیدید کسانی که شعار عدالت‌خواهی و مقاومت سر می دهند اما دشمن صلح هستند ، به دنبال کاسه زیر نیم کاسه باشید. »
واقعا حالم داره بهم میخوره از این شرایط.
آقای پناهیان امیدوارم وقتی که جنگ شد همین حرفها رابزنی . ضمنا از مولا علی (ع) زیاد خرج نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
انموقع که در شهرم هر روز تشیح جنازه بود خبری از خود اقاها و آقازادها در جبهه ها نبود ؟
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
باهات موافقم خیلی از این حضرات که حرف می زنند موقع عمل که بیاید اهل نیستند ! کنار گود نشستن و گفتن که لنگش کن اسونه جنگ کار مردان خداست ترسوها موقع جنگ مثل زنها در خانه می نشینند و اهل و عیال را به جاهای امن می فرستند و برای نرفتن به جبهه هزار بهانه جور می کنند و اگر هم بروند از دور وبرای عکس گرفتن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
شما پاسخ بده چرا همان تاکتیک های مخالفان حضرت امیر المومنین را دارند دنبال می کنند برخی
مطمین باشید هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت وترامپ فقط دنباله نمایش است البته اوواقعا دنباله توافق است ومیداند که جمهوری اسلامی یک سری از ارمانهایش رارهانخواهد کرد .ترامپ دنباله این است که شرکتهای امریکایی وارد ایران بشوند که از دولتمردان این ذلت .پس هیچ اتفاقی نخواهد افتاد .خدا به داد مردم برسه اگه یه دوره دیگه رای بیاره .
به استاد پناهیان باید گفت "جانا سخن از زبان ما میگویی"
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فامیلیت احمدی نژاد نیست؟باشه نه به صلح درود به جنگ
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
آهمه طالب صلحند و به جنگ نه میگویند اما نتیجه صلح
ادعایی به جز حقارت و ذلت نیست ما هرگز آغاز کننده جنگ نبوده ونخواهیم بود ولی برای دفاع و نابودی دشمن ثانیه ای تعلل نخواهیم گرد
يك همه پرسى در مورد ميزان محبوبيت جناب پناهيان لازم است . ايشان دچار اعتماد به نفس كاذب شده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
در ۱۴۰۰ کاندید بشن بد نیست خودش را محک بزنه .نمیدونم در ایران این‌چه سیاستی وجود دارد که طرف حتی تشکل حزبی ندارد ولی برای مردم خط و نشان‌میکشد و سیاست گداری و نطریه پردازی میکند . تابی جان چند مدتی هست از ازغدی ننوشی. چرا ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دهنت طلا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
به ۲۳۰۵
فعلا که متاسفانه اکثر رسانه ها و مراکز تصمیم گیری در دست ایشان و دوستانشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
در دوران حضرت امیر علیه السلام هم اگر همه پرسی می ذاردند رای به معاویه تعلق می گرفت ولی آیا این باعث می شد تا حضرت حرف حق را نزند؟؟ ضمنا رای مردم به روحانی نشان داد مردم رایشان را چقدر بر اساس حق و عقل می دهند
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
جماعت بیکار اینترنتی حداقل ممکن هستند
یکی به حجت الاسلام والمسلمین بگه حاجی نفست از جای گرم درمياد. تا شما ملت رو به بند جنگ و درگیری نکشی ول کن نیستید؟ از کسی چون خاتمی که مبدع گفتگوی تمدن هاست انتظار صحبت از جنگ داری؟
آقای پناهیان تو و رییس اصلاحات. برای مردم هیچ فرقی ندارند. هر دو پشت صحنه با هم توی یک کاسه آش می خورند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
من با خاتمی تو جهنم می‌رم اما با پناهیان تو بهشت هم نمی‌رم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دقیقا
اقای پناهیان.هر که گفت نه به جنگ و دنبال صلحطلبی بود ابوموسی اشعری است.بنابراین نه به صلح.منتهی شما در صف اول‌.پوتینها را واکس زده اماده باشید.ادرس هم بدهید که اگر جنگ شد دنبالتان نگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
وای خدا مردم ازخنده....این نظرات وبرای حاج آقابفرستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
امام حسن هم به جنگ نه گفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
موقع جنگ و انقلاب هم دیدیم که جناب مصباح چقدر در صحنه جنگ باصدام وسهیم بوده اند ....1
پناهیان طوری مسائل به هم پیوند میزند ،
که هر که نداند فکر میکند ، نیروهای نظامی ما الان در واشنگتن و پشت کاخ سفید است و تا فردا ساعت ۴ صبح ، ترامپ را کتف بسته دستگیر خواهیم کرد !؟
واقعا برخی ها نمی دانند و یا نمی خواهند که بدانند ؟
و یا قصدشان ندانستن ما است ؟
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووونچنان چرخ اقتصاد با سرعت میچرخه که به زودی تبدیل به اولین اقتصاد دنیا میشیم لاکن از انتهای لیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
بیمزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
هزاران لایکککککککک
آقای عبدی در روایت فراوان اسلامی و همین طور براساس تحقیقات نوین علمی خواص بی شماری برای گلابی بیان شده ازجمله لینت مزاج که باعث پاکی بدن و صفای فکرو باطن میشه! نتیجه این می‌شود که نمایندگان درامرمهم تقنین موفق باشند.گلابی برای اینها حکم اسفناج برای ملوان زبل را دارد.
رنگ مشکی رنگ خوبی نیست و در حالی که ما تکنولوژی تولید انرا تا همین اواخر نداشتیم و از انگلیس و کره وارد میکردیم معلوم نیست از کجا بعنوان رنگ حجاب برتر به فرهنگ ما غالب شده.چون اگر تکنولوزی تولید ان بومی بود میشد باور کرد که در صدر اسلام از ان استفاده میشده و حالا که ان فناوری را نداشتیم یعنی برای فرهنگ ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
حالا که تغییر دادید لا اقل ان ماست اخر را به ما نیست تغییر میدادید معنی جمله تغییر نکند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
واقعا که نکته جالبی را گفتید
چنانچه در حال حاضر ما با اینهمه فن آوری و تکنولوژی در قرن ۲۱ قادر به ساخت پارچه رنگ مشکی چادری نیستیم
چطور بزرگان دین مدعی هستند که در ۱۴۰۰ سال قبل زنان مسلمان و شیعه چادر مشکی بر سر میکردند !؟
درود بر پناهیان که حق مطلب را بنحو احسن اداء کرده اند.ما همیشه از مثل اشعث و افراد ساده لوح مثل ابوموسی اشعری ضربه خورده ایم.خیلی باید مواظب حرکات و سکنات آنها باشیم.از دشمن دانا هبچ وقت شکست نخورده ایم ولی از نفوذیها آسیبهای جدی دیده ایم! !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
سیاوش خان شماره ملی رو می دادی تا فردا یه پست نون و اب دار تو صدا و سیما یا جاهای برات دست و پا میشد ؟؟
وظیفه اصلی نمایندگان همان نشستن روی صندلی‌های نرم و احیانا نوش جان کردن گلابی ودیدن فیلم های انستاگرامی و منافع شخصی است!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خوب نماینده رو شما انتخاب میکنی نه من که حق انتخاب ندارم .دقت کن نق نزن
آقای پناهیان دلواپس، هزار و چهارصد سال از زمان ابوموسی اشعری گذشته.شما اگر در آن زمان قفل شدید دلیلی نداره مردم الان را با آن موقع مقایسه بکنید.
اگر هم علاقه دارید همه چیز را با گذشته مقایسه کنید لطفا بدون غرض اینکار را بکنید. چرا حضرت علی (ع) نکنید را قبول کرد؟ چون اطرافیان و مردم از ایشان خواستند
در طی هفت دهه از عمرم تا کنون نشنیده بودم که حضرت علی علیه سلام ، بر کسی لعنت ،و یا فحاشی نموده باشد ؟‌ اما اینک میشنوم که عده ای معصومیت امام اول شیعیان را زیر سوال میبرد ،که مانند مردم عادی ،و عوام فلانی را لعنت نموده است ؟ در صورتیکه همیشه شنیده بودم که امام اول شیعیان که دست پرودهٔ حضرت رسول الله بوده برای بندگان خدا طلب مقفرت ،و دعای رستگاری مینموده است حتی برای ضارب خود هم از انصاف خارج نگردید ،و سفارش عدالت را نمود ؟ و فرموده اند سخن حق ( راست ) بگو ، ولو اینکه به زیان خودت بلشد ، راستی اکنون بکجا داریم میرویم ؟ ،،،،
من موندم این بغض و کینه نسبت به سید مظلومی که۸ سال سراسر آرامش برای کشور به ارمغان اورد از کجا نشات میگیرد ؟؟!! به خدا قسم رهبری عزیز اصلا نیازی به طرفدارانی چون پناهیان ندارد در زمانی که ملت به وحدت نیاز دارد این گروهک پایداری چه از جون ملت میخان ؟ یکی بر طبل تفرقه میکوبه و دیگری صدا و سیما رو ارثیه فامیلی خودش کرد و مجریان رو به جرم محبوبیت فراری میده؟ بابا این مدعی العموم کجاست ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
علت محبوبیت سیاسی نسبی که پیش مردم دارد
آقای پناهیان از تاریخ با برداشتهای خودشان را بیان می کنند غافل از اینکه حضرت رسول (ص) که مولا علی (ع) پیرو ایشان بود هدف از مبعوث شدن خودش اشاعه مکارم اخلاق بیان می کند و مولا علی پیرو واقعی ایشان بود آیا مولا علی در بحبوحه جنگ با معاویه دست از مکارم اخلاق برداشت فقط امثال آقای پناهیان می تواند اینطور از مقاله درخشان سید اصلاحات برداشت کند در مقاله ای که اصلا اثری از التماس و ذلت پیدا نمی کنید و سر تاسر هشدار . یاداوری است تا طرف مقابل را از جنگ با ما برحذر دارد و از خسارت احتمالی جلوگیری کند ایا سیدالشهدا در کربلا وقتی به لشکر یزید هشدار می داد که من برای جنگ نیامدم التماس می کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
ایشان چکاره کشور هستند و محبوبیت سیاسی ایشان نزد افکار عمومی چقدر و چه میزان هست میشه یک عدد بدهیید
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
یک سری افرادی که در اول انقلاب یا در حین انقلاب و بعد از چهل سال هنوز سیاست مدار نیستند یعنی تیپ و رفتار و اخلاق انها به سیاستمدار نمیخورد وقتی بهشان تدکر لسانی میدهیم که چرا به مردم و افراد سیاسی توهین‌میکنید میگویند ما انقلابی هستیم . انقلابی بودن ربطش به تهمت چیست . اگر انقلابی با تهمت هست پس ربطش به سیاسی بودن چی هست اگر سیاسی هستی برطش به اخلاق چه هست . بعضی از محبوبیت سیاسی افراد در جامعه ناراحت هستند . مثل فردوسی پور و یا .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
محبوبیت پناهیان و دوستانشان را از منفی مثبت های همین نظرات میتوان برداشت کرد
خدا کنه شورای نگهبان اینایی که با لیست امید رفتن مجلس رو رد صلاحیت کنه به دلیل فریب افکار عمومی البته اگه نماینده به درد بخوری هست رو تایید کنه که البته فکر نکنم بین اینا پیدا بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اصلاح طلبان هیچ نقشی در تایید صلاحیت افرادی بنام لیست امید نداشتند . چند دلیل دارد . اول اینکه چون اصلاح طلبان حزب ندارند و خط و مشی سیایی جهت تفکیک گفتمان حزبی وجود ندارد که افراد را با ان تعاریف سنجش کنند . دوم طرف اصولگرایان چون رای از مردم نتوانستند بدست اورند طرف چند ماه مانده به انتخابات با شعار اصلاحات و اینکه ما هم اصلاح طلب هستیم برنده انتخابات شدند البته به نطرم این بازی و زرنگ بازی جناح مقابل اصلاحات هست که خوب نقش بازی میکند . در صورتی اصلا به شعارهای انتخاباتی اصلاح طلبان باور و اعتقادی ندارد .
سرنگونی پهباد امریکای توسط ایران ترامپ را دیوانه کرد . اگر دیوانه شده بود باید چند تا موشک مثل صدام‌میزد مگر نمیگویید صدام دیوانه بود یا مثل هیتلر بخاطر قتل یک نفر ده میلیون انسان کشته شدند
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اره دیونه شده بود خودش گفت ! گفت ابتدا دستور حمله دادم ! بعد اومدم دفترم زنگ زدم کنسل کردم ! خوب معلومه یکی بهش زنگ زده گفته اگه اینکار بکنی فلان تبعات را داره و بهش اجازه نداده ! اینا باید قبل از این کار اجازه روسیه را بگیرند احتمالا روسیه اجازه نداده است
سخنگوی دولت . معلوم شده است که طریف بازی رفت به امریکا را برده است ...داداش جان هر بازی رفتی یک بازی برگشت هم دارد . اینکه از فصای باز سیاسی امریکا طریف استفاده کرده است باید کشور میزبان را تحسین‌کرد حالا اجازه هست بازی برگشت اجرا شود انهم زنده
اقای پناهیان از مروجان وحدت و مخالف نفاق پراکنی می باشند خدا حفظشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
راست میگی ؟
من ندیدم خاتمی هیچ وقت از این کلمات استفاده کنه محرومین مستضعفین کارگران طبقه زحمتکش کشاورزان و رنجبران یعنی ادبیاتش غیر طبقاتی یا شاید مخصوصا یه مقدار اشرافی است چرا واقعا یعنی نمیدونه 8 سال رییس جمهور ایران بوده و در بین مردم به غیر از سرمایه داران آدمهای محروم هم پیدا میشه یا در فکر خودش اونا را سانسور کرده
پاسخ ها
مهرانه حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خاتمی حرف نمی زنه ، عمل می کنه.گزارش عملکرد مثبت اقتصادی دوران ریاست جمهوری ایشان و خدمت به مردم هم موجود است فقط یک مقدار سواد اقتصادی مقایسه و تقوا می خواهد که بفهمید.
الاه کرم ... بعضی از تند روی ها و حاشیه ها مربوط به نفوذی ها و از جناح حزب کارگزاران در طیف حزب الاه هست . خدا شکر تازه فهمیدیم که جناح حزب الاه از کارگزاران عاقلتر در فصای سیاسی و اجتماعی برخوردار هستند . .. عمو جان این سیه کردن ها برای شما در انتخابات مشروعیت و مصونیت برای کسب رای بیشتر ایجاد نمیکند . تازه کارگزاران گفتند ما از گروه حزب الاه با تفکر انقلابی و افراطی و تند روی فاصله گرفتیم چون در حوزه سیاسی و اقتصادی راهکار علم و عقل و تجربه را قبول ندارند . شما این وسط چی میگی
با یک حساب سرانگشتی مشخص میشه اگه حداقل ۵۰ میلیون نفر موبایل داشته باشند و حداقل ماهی ۵۰ هزار تومان پول پرداخت کنند به اندازه بودجه ۱۲ وزارتخانه درآمد دارند ، حالا سایر خدمات که جای خود دارد ؟؟؟! واقعا با پول مخابرات و تبلیغات صدا و سیما و درآمد استان قدس و درآمد بنیاد مستضعفان راحت کشور اداره میشه و نیازی به فروش نفت نیست ؟! راستی معنی شفافیت رو فهمیدید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
فقط مخابرات که نیست . آب سدها هم مجانی پشت سده ها دخیره شده است . برق هست و گاز هست . صادرات پتروشیمی هست و نفت هم هست . صادرات میوه هست فروش بنزین به ۶۷ میلیون خوردرو در کشور و گازویبل واقعا در روز و ماه و سال چقدر هست . آیا صد سال پیش چنین درامدی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خمس و زکات را فراموش کردی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اره هست اگه حیف و میل نباشه اگه اراده برای اداره کشور بدون حمایت و اویزون شدن به غرب حداقل برای چند سالی در کشور باشه . نون گرون میشه یارو میگه یک ماه دیگه قیمت را تعیین می کنیم !× خوب این یعنی چی ! یعنی واستاده تا خوب قیمت ها تثبیت بشه بعد بیاد بگه نه ! ! بالا رفتن قیمت یک طرف این فرهنگی که نمیشه چیزی را کنترل کرد یک طرف
جناب زاهدی شب به خیر! خودتان را به خواب نزنید هروقت منافع جریان شما به خطر می افتد راجع به تهدید و ضرورت انسجام حرف می زنید؟! یک بام و دو هوا؟ اما طرف مقابل باید به هر قیمتی فنا شود! چرا یک عده نمی دانند که مردم می فهمند؟
عبدی . مجلس غیر حزبی کارش نسشتن و گلابی خوردن هست . علت دارد . نماینده فقط رای از مردم میگیرد ولی به مردم پاسخگو نیست پس شجاعت نماینده گرفته میشود . چون مجلس با روش غیر حزبی اداره میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
تابی جان‌خسته نباشی وسط نطرم‌من خیلی خوب بود چرا علت ها را گفتم سانسور کردی . همینقدر هم‌که درج‌کردی دستت درد نکنه . به کاربر احترام‌گداشتی
از مجلس سوم به بعد عملا مجلس از راس امور تنزل پیدا کرد به قعر امور ؟! نظارت استصوابی حریت و آزادگی رو تو کشور سلاخی کرد و امثال کریمی قدوسی رو که ایرانی اصل بودنش زیر سوال است رو کرده نماینده ؟؟! ۲۸۰ نماینده تو مجلس وجود داره که ۵ نفر تو مجلس جرات نمیکنه حرف دل ملت رو بیان کنه ؟؟؟ ولی تریبون نماز جمعه شده خاستگاه اراده برخی ولی بنام ملت ؟؟
جالبه این پناهیان مستقیم و غیر مستقیم به دو رییس جمهور توهین کرد به کسی هم جوابگو نیست ؟؟! عجب قدرتی دارن این پایدارچی ها ؟؟! البته مصداق آزادی بیان برای دلواپسان است و کاری هم نمیشه کرد ؟؟ حالا حجاریان میگه با این شرایط شرکت تو انتخابات معنی نداره آیا واقعا معنی داره که یکی مثل پناهیان بخاد برای ملت تعیین تکلیف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
این اقایان وارد سیاست شدند ولی عاقبت سیاست انها معلوم نیست این سیاست و سیاست بازی هست که حریف این اخلاقیون خواهد شد چون کنترلش خیلی سخت هست . تا همین حالا هم کمی تاثیر نکرده است بخاطر این هست که مردم ایران مردم با فرهنگ و عاقلی بودند . یعنی طیف این افراد زمانی به قدرت رسیدند که کشور بر مبنای علمی و اخلاقی بسرعت در حال پیشرفت بود
نگین امریکا ضعیف شده و ترسیده و ... این حرف داره لوس میشه دیگه . مردم وضعیت اقتصادی . دموکراسی . رفاه . آسایش . شغل . جاده . هواپیما . ماشین . ورزشگاه . محیط زیست . احترام به قانون . تجهیزات نظامی . امید به آینده و... آمریکایی ها را که با خودمون مقایسه میکنن می بینن آمریکا داره هر روز فربه تر میشه .
مردم گول نمی خورند دیگه
ترکیه یک جنگنده روسیه را سرنگون کرد و ۲خلبان آن را کشت.ولی الان روسیه به آنها اس۴۰۰داده و آماده است پیشرفته ترین جنگنده هم به آنها بفروشد ولی به ایران جنگنده نمی فروشند
خب وزیرخارجه آمریکامیخوادبیایدایران و به مردم بگه که بابا وضعیت بداقتصادایران ربطی به آمریکاوتحریمهایش ندارد.هرمشکلی که هست مصبب آن خود دولت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
من که خیلی راضی ام بیادایران.همونطورکه وزیرمامیره کشورشون
باسلام مطلب یادداشت شده اقای پناهیان را خواندم و چقدر متاثر شدم که مطلب ایشان با نوشتار رییس دولت اثلاحات چقدر مغایرت دارد . اگر ایشان از مطالب مورد نظر که بسیار سلیس و روان درج شده مشکل برداشت دارند وای بحال افرادی که تحلیل تاریخی ایشان را گوش میدهندو میخواهند در حافظه نگهدارند . اقای پناهیان چرا کلمه "مثل احمق ها" را در یاد داشت تان اوردید ؟ چرا توهین میکنید.؟ من دوباره سر مقاله را خواندم و دقیقا از صدر تا ذیل یاد داستت با ان مغایرت دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ایشان مدلش است . هر جا کم می آورد توهین می کند. یکبار در یک سخنرانی گفت ملتهای اروپا همه خر و الاغ هستند . یک آقایی مکتوب پرسید که چه استدلالی برای این حرف دارید؟ پناهیان شروع کرد به توهین به کسی که این سوال را پرسیده بود. از میان جمعیت یکی بلند شد و گفت آقای پناهیان من سوال را نوشتم به جای توهین به من سوال را جواب بدهید!!!!!
لا اکراه فی الدین= اجباری در دین میست
ظاهرا پناهیان هنوز که هنوز است از شکست جناح مورد علاقه اش در دوم خرداد76 عصبانی است.برای یک معلم اخلاق ، بد اخلاقی و بخل و کینه چیز خوبی نیست.البته ایشان جزو کسانی است که شهرت خود را مدیون رییس دولت اصلاحات است.ایشان با تازش بک طرفه به این بنده خدا و با بد اخلاقی غیر قابل وصف از نردبان بوجود آمده بالا رفت
سلام
امسال بیایید یک نه به اصلاح طلبان و اصولگراها بگییم. وضعیت فعلی نتیجه این دو گروه است. هر دویشان با همند.
تنها جریان بهار است که خواهان عدالت و آزادی است. جریان بهار می خواهد دوباره اندیشه الهی و آرمانهای انقلاب خمینی را زنده کند. جریان بهار نه برای رای آوری و رسیدن به قدرت مانند اصلاحات و اصوگراها کار کند بلکه فریادش اینست که اشرافیت سیاسی و اقتصاد باید نابود شود و اصلاحات ساختاری اساسی اتفاق بیافتد.
صلح و دوستی همه و توزیع ثروت بین همه مردم ایران و بلکه جهان
گاهی رای ندادن بهتر است از رای له مهندسی انتخابات
چه خوب بودیک وزارت خانه یا سازمانی تحت عنوان مثلا سازمان افشا گری تاسیس کنند ورئیس اون رو حسین شریعتمداری ومعاونش رو کریمی قدوسی نماینده مشهد بگذارند
یعنی باور کنیم یک مشت روزنامه‌نگار و آدم اهل رسانه فرق اظهار نظر (opinion) و سرمقاله (editorial) در روزنامه گاردین را نمی‌دانند.
شاید هم کسی زحمت خواندنش را به خود نداده است.
آقای پناهیان شما مثلا کارشناس دین و اخلاق هستید اما در چند سط جوابیه از جاده ادب خارج شدید و به خاکی زدید!!! چرا حرف شما و امثال شما بین مردم خریدار ندارد چون متاسفانه مسائل دینی را پله کردید برای منافع جناحی و گروهی نان!!!
آن کس را که امام "فرزند فاضل "خطاب کردند آقای پناهیان احمق می نامد آنهم در شرایطی که آن کس روزی فرد دوم این مملکت بوده و اکنون مغضوب امثال پناهیان واقع شده و تریبونی هم در اختیار ندارد تا از خود دفاع کند
ای کاش امثال پناهیان ها و این دار و دسته را برای یکبار هم که شده شخص خودشان را مسئولیت اجرائی و عملیاتی می سپردند تا مشخص شود چقدر مرد عمل هستند
هرچند یکبار برای یک دوره 8ساله منخب انان را که هاله ای از نور و عصمت در عالم رویا حامی و پشتوانه بود مردم انتخاب و همگان دیدن که چه برسر این مملکت اوردند تا انجا که حتی بزرگترها ی حامی منتظر ماند فقط دوره ریاستش بخ پایان برسد
می مانیم تا1400بلکه یکبار دیگر ببینیم تکرار تاریخ را
دستگیری چند ملوان آمریکایی در خلیج فارس یا سرنگون کردن یک پهپاد پیشرفته اگر چه شجاعانه و غرورآفرین است، اما به هیچ وجه نباید به معنای شکست دادن ارتش آمریکا تلقی شود. چون قطعا اگر یک جنگ تمام عیار میان ایران و آمریکا و متحدانش شکل بگیرد، هرچند آمریکاییها ضربات سختی را متقبل خواهند شد، اما این توانایی را دارند که ضربات سختی را هم به ما وارد کنند. و در این شرایط بحرانی اقتصادی و بالا بودن سطح نارضایتی عمومی، این ماجرا قطعا برای کشور ما ضرر مطلق خواهد بود. آنهایی که صلح طلبی را به تمسخر میگیرند، ظاهرا از واقعیتهای کشور بیگانه آگاه نیستند.
درود بر خاتمی
جناب باهنر شرایط کنونی کشور دست پخت چهل ساله شما هاست ( چه اصولگرا و چه اصلاح طلب) کدومتون با این همه ثروت این مملکت کاری در خور کردید که همدیگه رو محکوم به بی کفایتی میکنید؟ خدا رو شکر در این چهل سال همتون (از نظر بعد فکری) مدتی بر سر قدرت بودید . بدبخت ملت ایران که بین دو سنگ اسیاب اصلاح طلب و اصولگرا در حال له شدن هستند
جناب بهشتی خیالتان راحت، مدت هاست که ما صدا و سیمای میلی را نگاه نمی نکنیم البته غیر از مسابقات ورزشی!
آقای پناهیان مشکل شما این است که اهل عمل نیستید اگر جنگ راه حل است چرا شروع نمی کنید
یکی از راههای اصلاح امور و تفهیم اتهام به مسئولین کشور ،عدم شرکت در انتخابات ها است.
اگه رییس دولت اصلاحات پاسخ پناهیان رو بده ,تابناک حاضره چاپ کنه ؟
به نام خدا
با سلام ، لطفا از اقای پناهیان خواسته شود اگر مشاغل زیادشان اجازه داد منبع لعنت کردن دائمی ابو موسی اشعری در قنوت توسط مولای متقیان را اعلام فرمایند تا این مطلب علمی برای همگان روشن شود. راستی ایشان امروزه هم وقت دارند دعای کمیل را بخوانند؟
من اینجا با نظر احمدی نزاد موافقم باید تغییر اساسی در اداره کشور بوجود اید این تغییر اساسی تنها راه نجات کشور است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی