بازدید 36860
هزار و ششصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

عذرخواهی نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا برای تریاک کشیدن در ایران/قوه قضائیه: درباره ارتباط «میترا استاد» با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد/خنثی‌سازی حمله تروریستی در سنندج در روز قدس/کنایه‌های تند سعید جلیلی به برجام

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای یک روزنامه‌نگار در خصوص تلاش برای مسموم کردن نجفی/حمله با چاقو به رئیس آموزش و پرورش مانه و سملقان/سخنگوی وزارت خارجه: فرقی بین ظریف و سلیمانی نیست و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 31 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عذرخواهی نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا برای تریاک کشیدن در ایران


روری استوارت، نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا، به خاطر کشیدن تریاک در ایران عذرخواهی کرده است. آقای استورات که در حال حاضر وزیر توسعه بین‌الملل بریتانیاست سال‌ها پیش در هنگام سفر به ایران تریاک مصرف کرده است. مصرف تریاک هم در ایران و هم در بریتانیا ممنوع است. آقای استورات در مصاحبه با اسکای نیوز به غیر قانونی بودن این کار خود در ایران اذعان کرد و گفت: اشتباه خیلی احمقانه‌ای بود که ۱۵ سال پیش مرتکب شدم. در واقع به ایران رفته بودم تا تاثیر مخرب تریاک را از نزدیک ببینم. او گفت: من تاثیر آن را وقتی وزیر امور زندان‌ها بودم دیده‌ام. این کار بسیار اشتباهی بود، اشتباهی احمقانه کردم. آقای استورات گفته است: من در یک مراسم عروسی بودم و یک نفر در اتاق وافور را دستم داد و من هم آن را کشیدم. نباید این کار را می‌کردم، اشتباه بود.

درباره ارتباط میترا استاد با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده محمدعلی نجفی گفت: ما تأکید کرده‌ایم که به این پرونده هم با دقت رسیدگی شود و هم به لحاظ جریحه‌دار شدن احساسات مردم و جامعه و بازتابی که پیدا کرده، ضمن دقت با سرعت هم رسیدگی شود. غلامحسین اسماعیلی به ایلنا گفت: ما بنای این را نداریم که دقت را فدای سرعت یا سرعت را فدای دقت کنیم. بایستی تمام ابعاد این پرونده دقیقا روشن شود و با روشن شدن پرونده قاضی پرونده اظهارنظر قضایی خود را انجام خواهد داد. اسماعیلی در پاسخ به پرسشی درباره ارتباط میترا استاد (همسر محمدعلی نجفی) با نهادهای امنیتی گفت: اولا در این ارتباط قرائنی وجود ندارد؛ ضمن اینکه چیزی که الان رسیدگی می‌کنیم پرونده قتل است و فعلا مسئولیت‌مان این است که تکلیف پرونده قتل را روشن کنیم و به سایر زوایای پرونده در فرصت بعدی رسیدگی خواهد شد.

 

آمریکا به زودی در مقابل انقلاب اسلامی زانو خواهد زد
حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات گفت: رهبر انقلاب اسلامی با حکمت خود بیان می‌کنند که ۲۵ سال آینده اثری از صهیونیست‌ها بر روی کره زمین نخواهد بود و پیش‌گویی‌ها و غیب‌گویی‌های رهبری همچون ائمه در حال رخ دادن است و به زودی آمریکا در مقابل انقلاب زانو خواهد زد. مصلحی گفت: بیش از ۱۴ میلیون مقاله در فضای مجازی وجود دارد و بیش از ۷۰ درصد آن در تمامی بخش‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نظامی و امنیتی بیان می‌کند که آمریکا در حال فروپاشی است. وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی با حکمت خود بیان می‌کنند که ۲۵ سال آینده اثری از صهیونیست‌ها بر روی کره زمین نخواهد بود و پیش‌گویی‌ها و غیب‌گویی‌های رهبری همچون ائمه در حال رخ دادن است و به زودی آمریکا در مقابل انقلاب زانو خواهد زد. وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: دشمن در صدد است در سال ۹۸، فتنه‌ای شدیدتر از سال ۸۸ را به راه اندازد ولی ملت ایران با اقتدار و مقاومت خود از این گردنه سخت عبور خواهد کرد؛ هرچند ممکن است سوءتدبیرهایی وجود داشته باشد.

سخنگوی وزارت خارجه: فرقی بین ظریف و سلیمانی نیست
سید عباس موسوی، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان محمودآباد گفت: چاشنی فشار روانی و تبلیغاتی و اثرگذاری روی افکار مردم در دستور کار معاندین نظام است. وی خاطرنشان کرد: خبر داریم که تیم هایی در کشورهای مختلف در حال تزریق یأس از طریق فضای مجازی هستند، با رصد اخبار کشور و با توجه به آشنایی با روحیات ما خبرهایی را منتشر می کنند و چون با سواد رسانه‌ای بیگانه هستیم این اخبار را باور می‌کنیم. وی با تأکید بر این که جنگی نخواهد شد؛ اما باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: فرقی بین سردار سلیمانی و دکتر ظریف وجود ندارد و هر دو گوش به فرمان رهبری هستند.

ادعای یک روزنامه‌نگار در خصوص تلاش برای مسموم کردن نجفی
روز سه‌شنبه، هفتم خردادماه ۱۳۹۸، محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، همسرش میترا استاد را به ضرب دو گلوله به قتل رساند. در همین راستا، بهروز شجاعی ضمن انتشار اسکرین شات چت خود با محمدعلی نجفی، در یک پیام توییتری نوشت: این اسکرین شات چتی است که روز انتشار خبر خودکشی دکتر نجفی با ایشان انجام دادم، از بازپرس محترم پرونده، وکیل آقای نجفی، خبرنگاران و حتی دستگاه امنیتی می‌خواهم ماجرای مسمومیت نجفی را واکاوی کنند، کلید ماجرا شاید آنجاست!

عذرخواهی نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا برای تریاک کشیدن در ایران/قوه قضائیه: درباره ارتباط «میترا استاد» با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد/خنثی‌سازی حمله تروریستی در سنندج در روز قدس

حمله با چاقو به رئیس آموزش و پرورش مانه و سملقان
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: افرادی ناشناس دیشب به مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان حمله کرده و او را مصدوم کردند. قنبرعلی خوش آئینه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان توسط چند نفر ناشناس جلو منزل خود، با چاقو مورد حمله قرار گرفت. وی افزود: وی که در این حادثه از ناحیه کتف و دست مجروح شده بود ابتدا به بیمارستان پورسینای شهر آشخانه و سپس بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شد. معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه ضاربان متواری شده‌اند، گفت: خوشبختانه حال این همکار فرهنگی مساعد است و نیروی انتظامی تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز کرده است.

خنثی‌سازی حمله تروریستی در سنندج در روز قدس
فرمانده نیروی انتظامی کردستان، با بیان این مطلب گفت: در چند روز گذشته با اشراف نیرو‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی ۳ نفر از اعضای یک گروهک تروریستی که قصد داشتند در روز قدس در سنندج عملیات تروریستی انجام دهند با ۳ قبضه اسلحه و ۱۳ خشاب و حدود ۳۰۰ گلوله دستگیر شدند. سردار علی آزادی افزود: مردم استان کردستان آسوده خاطر باشند که پلیس با هوشیاری کامل از امنیت استان حفاظت می‌کند و چنانچه شهروندان موارد مشکوکی را در اطراف خود مشاهده می‌کنند با شماره تلفن ۱۴۶ تماس حاصل کنند تا مأموران نیروی انتظامی در اسرع وقت موضوع ار بررسی کنند.

ادامه پافشاری داوری بر ادعای خود ردباره نجفی
عبدالرضا داوری با پافشاری بر موضع عجیب خود درباره پرونده نجفی در تویئتر نوشت: هنوز هم معتقدم كه اگر دكتر نجفي، بناي آدم كشي داشت، فردي را اجير ميكرد و ردي از خود باقي نمی گذاشت؛ او در حالتي نامتعادل و تحت فشار شديد، جنايت كرد.

عذرخواهی نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا برای تریاک کشیدن در ایران/قوه قضائیه: درباره ارتباط «میترا استاد» با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد/خنثی‌سازی حمله تروریستی در سنندج در روز قدس

پیشنهاد یک امام جمعه: مفسدان اقتصادی را به دریا بریزیم
حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم ضمن تأکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی گفت: باید از این دزدان اقتصادی پرسید، چرا موقع خوشگذرانی با پول بیت المال کراوات می زنید، ولی وقتی در دادگاه حاضر می شود پیشانی تان پینه می بندد و انگشتر عقیق به دست کرده و ریش می گذارید؟ می خواهید اسم اسلام و انقلاب را خراب کنید؟ می خواهید بگویید مذهبی ها مفسد اقتصادی هستند؟ دست شما بوقلمون صفت ها برای مردم رو شده است. مردم فرق خادم و خائن را می دانند و از دستگاه قضا این را می خواهند: «مفسدان اقتصادی را به دریا بریزید.»

انتقاد شدید عارف از عملکرد صدا و سیما درباره پرونده نجفی
رئیس فراکسیون امید: این پرونده یک پرونده شخصی است و باید صدا و سیما اجازه می‌داد مانند سایر پروندهای شخصی روند طبیعی خود را طی کند و بعد اطلاع‌رسانی کند. واقعا از رفتارهای صورت گرفته بخصوص صدا و‌سیما در جریان پرونده نجفی گلایه‌مندم و اعتراض داریم و دلخوریم. متأسفانه در هر اتفاقی گروهی دنبال اغراض سیاسی خود هستند و این مسأله درست نیست و نباید از مسائل شخصی افراد برای تسویه حساب‌های شخصی استفاده کرد.

باید توان دفاعی و بازدارندگی خودمان را ارتقا دهیم
علی اکبر ناطق نوری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی ما پس از تجربه هشت سال دفاع مقدس پیشرفت بسیار زیادی در بخش نظامی کرده ایم که عمدتاً هم برای دفاع و بازدارندگی است.وی با تاکید بر اینکه ما بر اساس مکتب مان هیچ گاه حمله کننده نخواهیم بود، گفت: باید توان دفاعی و بازدارندگی خودمان را ارتقا دهیم و در بالاترین سطح قرار گیریم. رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توان نظامی ما در منطقه بی نظیر است و می توانیم به بهترین شکل در منطقه و خارج از آن از خود دفاع کنیم. ناطق نوری با اشاره به برگزاری کنفرانس بحرین در راستای معامله قرن گفت: همان طور که اجلاس دیگر آنان علی رغم هزینه های بسیار زیاد به نتیجه نرسید و به شکست ختم شد، همه علائم نشان دهنده آن است که این کنفرانس ها نیز با شکست روبه رو می شود.

قیمت منطقی دلار حدود 8500 تا 9 هزار تومان است
سیدحسن حسینی شاهرودی با اشاره به روند کاهشی قیمت ارز در روزهای اخیر، گفت: پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان بازار ارز این است که قیمت انواع ارز، به‌خصوص دلار طی ماه‌های آتی روند کاهشی خواهد داشت. وی با تأکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا تأثیر بسزایی در افزایش قیمت ارز نداشته است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با جنگ روانی در داخل کشور در صدد آشوب بودند و می‌خواستند این طور القا کنند که تحریم‌ها در افزایش قیمت‌ها و نابسامانی‌های بازار کالاهای اساسی مؤثر نقش داشته، در صورتی که واقعیت چیز دیگری است. با توجه به اینکه تمرکز صادرات و مبادلات تجاری کشور از دلار به‌ سمت ارزهای دیگر در حال سوق پیدا کردن است، بنابراین، دلار دیگر نقشی در مبادلات تجاری نخواهد داشت، البته این مسأله نیازمند طی زمانی است که در آینده محقق خواهد شد. نماینده مردم شاهرود در مجلس در پایان با تأکید بر اینکه قیمت منطقی و واقعی دلار حدود 8500 تا 9 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: هنگامی که دلار به 10 و یا 11 هزار تومان رسید، بانک‌ها اعلام کردند که دلارهای بازار را خریداری می‌کنند، این کار عملاً اجازه نداد که نرخ دلار کمتر شود که به‌ نظر می‌رسد دولت نیز تمایل دارد تا قیمت دلار در کانال 10 و یا 11 هزار تومانی بماند، اما طی ماه‌های آینده روند کاهشی خواهد داشت.

جنگ با تهران برنده نخواهد داشت
حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره این‌که برخی از کشورها مانند عمان، پاکستان، ژاپن و عراق قصد دارند نقش میانجی میان تهران و واشنگتن را اجرا کنند، تا مانع تنش احتمالی بین ایران و آمریکا شوند،‌ گفت: آمریکایی‌ها در چند وقت اخیر علاوه بر اینکه به صورت مختلف و مستقیم درخواست‌های مختلفی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند از طریق کشورهای ثالث هم این پیام را به تهران داده‌اند. وی ادامه داد: همین طرف‌های ثالث که آمریکایی‌ها از آن‌ها درخواست مذاکره با ایران کرده بودند، صراحتا این پیام را به آمریکا رساندند که از موضع جنگ با ایران صحبت نکنند، چون جنگ با تهران عملا هیچ برنده‌ای نخواهد داشت.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرف‌های ثالث به آمریکایی‌ها گوشزد کرده‌اند که جمهوری اسلامی کشوری است که به خوبی توانایی اداره خود در زمان جنگ را دارد؛ بنابراین، نمی‌توان با ایران از این موضع وارد عمل شد.

پارلمان اصلاحات برای فعالیت نیاز به مجوز وزارت کشور ندارد
قاسم میرزایی نیکو درباره اینکه گفته شده در صورت تشکیل پارلمان اصلاحات، این کمیسیون به این پارلمان مجوز فعالیت نخواهد داد، گفت: اگر این پارلمان در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان تصویب شود و قرار به تشکیل باشد، نیاز به اخذ مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب ندارد. وی با بیان اینکه در قانون نحوه فعالیت احزاب ذکر شده و برای تشکیل جبهه نیاز به اخذ مجوز از سوی وزارت کشور نیست، ادامه داد: در این قانون ذکر شده که جبهه از اطلاع چند حزب به کمیسیون ماده 10 احزاب شکل می‌گیرد، که بر سر یک موضوع و در یک زمان خاص ائتلاف می‌کنند. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: قرار است در این پارلمان جمعی از احزاب طیف اصلاحات جلساتی را برگزار کنند که این موضوع از نظر آیین‌نامه فعالیت احزاب منعی نخواهد داشت. عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب با بیان اینکه جبهه‌ها تنها برای برگزاری راهپیمایی یا برگزاری تجمعات از وزارت کشور مجوز دریافت کنند، اضافه کرد: پس از تشکیل پارلمان اصلاحات باید این موضوع به کمیسیون ماده 10 احزاب اطلاع داده شود و نیازی به مجوز نیست./ تسنیم

کنایه‌های تند سعید جلیلی به برجام
سعید جلیلی ظهر امروز در سخنرانی مراسم پایانی روز قدس مشهدمقدس اظهار داشت: آنچه توانسته صورت داده و آنچه را که نتوانسته می‌خواهد به ملت ما بفروشد! این حرکت را دنبال می‌کند؛ این متحدینش چه می‌گویند؟ مقام سیاسی اروپایی اخیرا با جسارت و با وقاحت می‌گوید باید به تعهدات برجامی ادامه دهید. چرا؟ یک طرف هر آنچه تعهد داشته صورت داده و آن یکی زیرش زده اما با وقاحت این را می‌گویند. می‌گویند اگر درخت برجام میوه نداشت از سایه‌اش استفاده کنید.وی تصریح کرد: می‌گویند میوه‌اش از ما و سایه‌اش از شما و بعد چند روز می‌گویند شاخ و برگ و چوبش هم مال ما (اروپایی‌ها)!، می‌گویند تو هیچ چیز نداشته باش اما گفت‌وگوی تمدن‌ها مال تو! بحث فلسطین به تنهایی کافی است تا با عبرت آموزی از آن همه معضلات مواجهه با نظام استکباری را برطرف کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۷۲
قیمت منطقی دلار 70 تا 75 ریال (نه تومان) است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کاملا درسته دوست عزیز

شما به عراق ، یا کشورهای عربی نفت خیز که نگاه کنید همگی با ارزش ترین پول های دنیا رو دارن

پول نفت رو که دلار یا یورو هست به جای اینکه صرف ساخت زیر ساخت های کشور بشه و به عنوان پشتوانه پول ملی قرار بگیره را به مردم به چند صد برابر ارزش واقعی اون در مقابل ریال میفروشن و برای اینکه سود بیشتری از این کار ببرن ارزش پول ملی (پشکل) را سال به سال پایین تر میارن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
یک ضرب المثل چینی میگه انسا برای پول هر کاری میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
یک خبر هم میزاشتی از اینکه عمو پوتین درخواست خرید ایران برای اس 400 رو رد کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تابناک ایران یک کشور کوهستانی است و 90 درصد مردم ایران پشت کوه زندگی می کنند چرا به هموطنانت توهین می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جناب آقای جلیلی تمام مشکلات ما در حال حاضر از ناحیه کسانی مثل شما می باشد که باعث شدید برجام نا کارامد شود و گرنه برجام ما رو از مخمصه نجات داده بود شما ها و دوستانتان دوباره ما رو وارد مرحله قبل از جنگ کردید
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
هر چه بلا و مصیبت بر سر این سرزمین میآید به خاطر همین مردم ساده لوح و پشت کوهی ها هست که با یک یارانه 45 تومنی، و یک سبد غذایی یا یک کیک و ساندیس به راحتی راضی میشوند در حالی که نمیدانند حق آنها خیلی بیشتر از این هاست

شما پشت کوهی های کشورهای عربی حاشیه خلیج را ببینید همگی دارای لامبورگینی و پورشه هستند و سطح زندگی و رفاه آنها از مردم اروپا و آمریکا بالاتر هست
واقعا واسه خودم حداقل متاسفم که نمایندم تو مجلس هنوز میگه شاید قتل کار نجفی نبوده باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
متاسف باش و در این تاسف بمیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
همه که مثل تو چشم حقیقت بین ندارند!!!! جناب استاد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
این برونسپاری که هر شب در توییتر تگرار میکنه شاید رایت میگه داره گرا میده که نجفی برونسپاری کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
زنی که جاسوسی می کنه باید بمیره
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این برون سپاری جای بحث دارد یک نماینده مجلس با خانمی. رابطه داشت بعد آن خانم گفتند خود کشی کرده سخنان آن خانم هم در اینترنت موجود است
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
سازمانه یافته و کانالیزه او را بسوی قتل سوقش دادند و از قبل طراحی شده،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من هم برای این متاسفم که برخی هنوز نمی دانند نماینده شان کیه.
اینم از دولت مردمی و پاک دست و مهرورز منتسب به اصولی ها !!!برون سپاری !!!این فرد اگر راست بگوید وای بجامعه ما و اگر دروغ بگوید میشود مصداق تشویش اذهان عمومی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ایشان در اصل درست گفته در چند استان ایران اینقدر فقر و بیکاری بمردم فشار اورده که حاضرن اینکار را بکنند . شما صد میلیون به یک نفر بده تمام
باید دید نجفی پرونده چه افرادی در شهرداری را افشا کرد. کلید مساله شاید آنجا باشد.
پاسخ ها
جهرمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خون مقتول با سیاسیکاری پاک نمیشود
پناه میبریم به خدا
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
بر رسی دخالت یک نهاد اگر ارائه ای باشد کار سختی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
نکته اینه که اگر ارتباطی بین استاد با امنیتی ها باشه مگر تو می تونی کشفش کنی که میگی ارتباطی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
واقعا مایه تاسف است این چنین اجتماع کوته فکری داریم که حتی حاضر نیستند قبول کنند ایشان قتل کرده و مقتولی نیست این افشاگریهای که ایشان کرد اگر درست بود الان وضعیت شهر تهران این نبود که الن هست این قدر موته بینی و موته فکری و تعصب بی جا به یک گروه سیاسی واقعا نوبر است
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اگه کسی دیگه میکشتش این چرندیات مشتری داشت. اما خودش زده کشته و الان چه دبطی به فساد شهرداری داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
افشا کردن(مثلا) تنها کاری هست که این دولت تدبیر و نماینده ها
و شورای لیستی انجام دادن اما دریغ از یک کار مثبت
ناشناس
| Italy |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
قالیباف
قیمت دلاردرروزپنجشنبه ۱۳۸۵۰ بودوبطورقطع روزشنبه واردکانال ۱۴۰۰۰ تومان خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
بنده خدا الان قیمت کالاها، مواد و لوازم وارداتی مثل لوازم خونه را بر اساس دلار بالای 25 تومن میفروشن
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اقتصاد علم هست . برای هر مشکل اقتصادی مانند تولید و عرضه کالا و تورم و صادرات و بانک و بورس و خدمات و واردات و ارزش پول ملی و قیمت دیگر ارزها فرمول دارد .اینکه فردی را بابت کالا اعدام یا به دریا بریزید مربوط به هزار سال پیش هست . در این فرمول به دریا ریختن و اعدام هیچ رشد اقتصادی انجام نمیگیرد . برای اینکه فرد از جانب خودش تصمیم میگیرد و تازه سوال این هست که این سخنان کارامدی برای مردم ندارد
من جای ظریف و روحانی بودم یک اولتیماتوم به اروپا میدادم، مبنی بر اینکه 60 روز فرصت دارید که روزانه 2 میلیون بشکه نفت ایران را بخرید وگرنه رسما به سوی ساخت سلاح اتمی پیش میرویم. خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شانس آوردیم نبودی!
رادمنش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
منافع فرزندان خارج نشین و ژن خوبها چی؟؟؟
میفهمی چی میگی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اتفاقا بر عکس باید بگه من نفت نمیفروشم یکسال که نفت نفروشه خودشون به التماسمیان ازش نقت میخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من اگه جای اینها بودم استعفا می دادم تا مسئولیت به عهده افرادی شایسته قرار بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ناشناس 22:30 مطمئنا شما هم نخواهی بود
صادرات نفت تحریم شده
صنایع فلزی هم تحریم شده
پتروشبمی هم بزودی تحریم خواهدشد
اینستکس هم که عملیاتی نشد
اف ای تی اف تصویب نخواهدشد
برجام هم که نفس های اخرشومیکشه
پس هیچ دلیل منطقی برای رشدبورس وجودنخواهدداشت
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
دوختن لباس زندانی با من
با کت شلوار خندیدن در دادگاه از تو
حجب وحیا وشرمساری با من
قتل و بگو وبخند در کلانتری از تو
مسکن مهر در بیابان ها با من
خرید خانه در ایالت مریلند ازتو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
واقعا بی کاری
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
براوو

گراتسیاس

واقعن دکلمه زیباییست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
دفاع کردن از جناح خود با تو
از این گوش شنیدن و در کردن از گوش دگر با من
خوردن نان مفت و گفتن شعر مفت تر با تو
غصه خوردن به حال تو و خودم با من
گرم کردن سر مردم ، آنهم با شعر با تو
مطالبه از مسئول و گفتن حقیقت من
سال ها زیادی گذشت و هر سال با و عده 6 ماهه و 1 ساله مردم ساده لوح فریب خوردند. الان در سال 2019 قرار داریم و من مطمئنم شرایط ایران تا صدها سال آینده هم تغییری نخواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ساده لوح خودتی فریبکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
من هم مطمئنم وضع بدتر خواهد شد .

از وقتی که یادم هست اوضاع روز به روز بدتر شده
ریشه گیاه همیشه به سمت پایین حرکت میکند لاکن ساقه و برگ به سمت بالا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این سخنان تکراری را مینویسی باید تو را یا برونسپاری کرد یا اتش باختیارت کرد . کدام‌برات بهتره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جدی؟
نور خورشید میتواند در عرض 1 ساعت 1 قالب بزرگ یخ را ذوب نماید لاکن نور ماه هرگز نمیتواند این کار را انجام بدهد
عه عه.دارم خفه می شم.بوی گندیدگی و لجن  همه جا پیچیده بطوریکه دیگر غیر قابل تحمل شده.آیا شما احساس تهوع ندارید؟اگر احساس تهوع نمی کنید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا که شامه شما حتما مشکل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مشکل نداره.بس که شنیدیم عادت کرد.برای شمام عادی میشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
شامه که چه عرض کنم. تو مخت تاب برداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
حتما حمام لازم داری -
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این بوی خاص سیاست و سیاست کتری و سیاست بازی افرادی هست که اصلا سیاستمدار نیستند . دیروز تیم احمدی نژاد در پستوی سیاست تصمیم گرفتند که وقتی احمدی نژاد در خیابانهای تهران در فلان نقطه که رسید شما صد نفر که قبلا در دولت پاک دستان به شما در ثروت و قدرت مشارکت میدادم حالا جبران کنید بروید هر نوقع احمدی را دیدید بگویید درود بر ایشان وقتی به جهانگیری رسیدید داد و فریاد کنید . این سیاست یعنی رفتار کوچه و بازاری . این سیاست یعنی کشور در دست کسانی میفتد که فقط لباس فقیر بر تن دارد ولی راهکار ندارد . مردم جامعه را باید با سواد سیاسی بار اورد تا در صد سال دیگر کسی بر فقر مردم موج سواری نکند . یعنی فرد سیاسی بصرف فقر و بیسوادی مردم شعار ندهد
کرکس، کلاغ و کفتار وقتی موجودی ضعیف را ببینند او را تعقیب میکنند و هرگز او را رها نمیکنند تا او را بخورند
سگ و گرگ هر دو حیوانند لاکن وفا و مهربانی سگ را هیچ موجودی در زمین ندارد
ثروت، زیبایی و قدرت هرگز برای کسی شعور و انسانیت نخواهد آورد لاکن هرگز رفتار زشت کسی را به هیچ وجه به خاطر اینکه دارای قدرت، ثروت یا ظاهر خوب است تحمل نکنید.

هیچ کس در دنیا ارزشش از شما بیشتر نیست. هیچ وقت خود را برای دیگران کوچک نکنید.
آیا میدانید در جاده های داخل شهر نباید با سرعت بیش از 40 کیلومتر در ساعت حرکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
واقعا؟؟؟
تفاوت آدم سیر و گرسنه:
الف-آدم گرسنه دائما دنبال چیزی برای خوردن می گردد.همیشه در این فکر است که آیا این چیزی که می بیند را می تواند به عنوان غذا بخورد.
ب-آدم سیر به دنبال چیزهای دیگری است مثلا دگمه یقه چه کسی باز است و مچ چه کسی از آستین بیرون زده و پاچه شلوار چه کسی بالاست و.....
آیا میدانید بسیاری از افرادی که تصادف میکنند و خودروی آنها دچار آتش سوزی شده چون کمربند ایمنی آنها قفل شده و نتوانستند آن را باز کنند جان خود را از دست میدهند.

همیشه در خودروی خود یک چاقو یا قیچی و یک کپسول آتش نشانی کوچک همراه داشته باشید
مرسی امام جمعه اسالم.اگه قرار بشه مفسدهارو بریزیم تو دریا که نصف بیشتر مسئولینمون غرق میشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
تا صد سال دیگر هم باید مردم را به دریا ریخت ؟ تاریخ چی قضاوت میکند ؟ این ویگه چه جور حاکمیت کردن بر جوامع کنونی هست . اصلاحات راهکار اصلی از برون رفت مشکلات کشور هست . چه در اقتصاد و سیاست و فرهنگ و روابط خارجی ....اول اینکه برخی میخواهند همچنان در قدرت برای همیشه باقی بمانند . دوم کار علمی را ول کردند و میخواهند کار جهادی کنند . سوم اقتصاد را میخواهند با روش دولتی و شبه دولتی حفط کنند چهارم اینکه گزینش افراد رد سطح کشور از خود خودیها هست دیگر اندیشان در سیستم اصلا راه ندارند . یعنی بازوی کنترل مسایل و انحرافات جامعه در تمام حوزه ها از طریق عیر خودیها بی اثر شده است پنجم احزاب قوی در جامعه فعالیت ندارند بلکه کلا تعطیل شدند ووووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
امام جمعه ها ماهی چقدر در آمد دارن آیا برای خواندن نماز پول می گیرن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این علمی و جهادی رو خوب اومدی
مثلا برنامه ریزی بهداشتی نداریم بهدش وزیر بهداشت جهادی می رود چشم فقرا را عمل می کند و کسی نمی پرسد او چرا بیمه نداشت مگر کار نکرده است چرا بهداشت کافی نداشته تا چشمش به این مرحله برسد و چرا آموزش کافی نداشته و ...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چرا علمای دینی ما فقط راه چاره را کشتن دار زدن قطع دست و انگشست میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
با این حرف امام جمعه برخی هجوم میبرن کلاس های شنا ثبت نام می کنند
آیا میدانستید مصرف زیاد نوشیذنی های داغ مثل چایی، قهوه و نسکافه یکی از عوامل شیوع فراوان سرطان مری و معده در ایران هست.
سیاستمدار انگلیسی برای یک پوک وافور 15 سال قبل در ایران صد بار می
گوید اشتباه کردم سیاستمدار ایرانی با افتخار و خنده داستان آدم کشی خود را جلو دوربین تعریف می کند
زندگی در ایران مثل یک حواب ترسناک هست که هرگز از آن بیدار نمیشی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
منکه در ایران نیستم ،هر شب خواب وحشتناک دارم می بینم که در ایران هستم.
اینها می خواهند هزینه مجازات نجفی را تا حد امکان بالا ببرند ولی هر چه تلاش کنند نمی توانند آن را از آیه قرآن بالاتر ببرند قصاص حکم خداوند است و اگر تمام قضات قوه قضاییه جمع بشوند نمی توانند آن را تکان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چرا می توانند تا حالا چندین بار توانسته اند
گرفتن رضایت از خانواده ای بدبخت آسانترین کار برای چند گروه است: سیاست مداران و پولداران و نمونه های بسیاری وجود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
مسلما نجفی قصاص میشه ولی تقصیر این دو کشته اول گناهان خودشون است ولی دوم گناه کسانی که اولی را اجیر کرده بودند و دومی را اسیر و هیچ راهی برای ازادی این دو وجود نداشت جز مرگشان
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اگر سیاست بازی و سیاستمداری خوب نیست چرا وارد این فضای سیاسی شدی . اخر سر میشوی یکی مثل احمدی نزاد و خاتمی و منتطری .... وقتی خبلی سیاست میخوا۶د بر تفکر و عقل من و شما احاطه داشته باشه مثل فیلم دیدار نجفی از نیروی انتطامی در دوره صدرات شهرداری را همین صدا و سیما دارد برای مردم نمایش میدهد که طرف قتل کرده ولی دارد در نیروی انتطامی لبخند میزند و افراد نیروی در پاسگاه براش دست به سینه می ایستند . از سیاست برو بیرون خودت را راحت کن
دمش گرم که صادقانه گفته. مسئولین ما خیلی چیزها رو تجربه میکنند ولی ریاکاری مانع از گفتن میشه و تازه بقیه رو به خاطر اون کار مجازات هم میکنند.نصف مشکلات مملکت ما به خاطر همین دورویی ها است.
اگر قوه قضاييه چيزي غير از اين ميگفت تعجب ميكرديم
آقاي داوري درست ميگن همه اينها بستر سازي مناسبي بوده تا نجفي رو مجبور به كشتن ميترا كنن
جناب جلیلی شما ۸سال در قدرت یودی و نتیجه کارهات اجماع ۱۴۰ کشور بر علیه ایران شد ذیل منشور سازمان ملل و ما شدیم تهدید جهانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
آقای جلیلی کشور رفت دوباره به طرف جنگ ، خدا هاشمی رو بیامروزه که گفت سایه جنگ از سر کشور برداشته شد نمی دونست که اگه خودش نباشه شما یکساله سریعا کشور رو به سمت جنگ می کشونید
والله آدمی خونسردتر از نجفی ندیدم وقتی داشت قتل را تعریف می کرد اصلا اثری از نگرانی در او نبود دیوانه هم که نیست بگوییم دیوانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خیلی بو داره
کل روند هسته ای شدن ایران تا برجام یک مسیر اشتباه رو طی کرد.
ایران استراتژی مشخصی رو دنبال نکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اشتباه میکنی امروز افطار کیک زرد داشتیم.دستاورد نیست پس چیه ؟
آقای نجفی با یک کلت و خشاب کاملا پر آمده پنج تیر شلیک کرده که همان تیر اول هم به قلب مقتول خورده چهار گلوله دیگر هم برای اطمینان زده یک قتل کامل و از روی قصد و نیت
تا زماني كه ايران هم مثل تركيه با اين تروريست ها با مشت آهنين برخورد نكند ، روزي خواهد رسيد كه وارد يك جنگ تمام عيار با اين تروريسيت ها خواهد شد
این جلیلی یهو از کجا سبز شد خدا می‌دونه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
چرا یهو؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اصولگراها هم قبولش ندارن
شوزفعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
با ضرغامی تصمیم دارند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند
قوه قضاییه چگونه 48 ساعته متوجه عدم وجود قرائن خانم میترا استاد با نهادهای امنیتی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
نجفی در مورد پرونده های قبلی نباید چیزی می گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
شاید بهش گفتن انکار کن!
آیا پلیس مهربان! آگاهی گفت علیه سایتهایی که به دروغ گفتند دست نوشته نجفی که دست پلیس افتاد حاوی اتهام‌ زنا توسط مقتول است نیز ورود میکند؟؟؟
تابناک و رسانه های مردمی حتما پیگیری کنند!
حرف جلیلی الان دغدغه خود دولت هم شده
لطفا بحث مطالبه ما از برجام و تعهدات اروپا و آمریکا را سیاسی نکنید
یارو را از لندن آوردن تریاک دادن دستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
یک همچین مردمانی هستیم ما!
مصلحی ... امریکا در مقابل ایران به زانو در خوا۶د امد و تا ۲۰۲۵اثری از اسرایبل در زمین باقی نخواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
تو رو خدا شعار ندین اینو باید از بیماران سرطانی یا بیماران لاعلاج باید پرسید
در ایران حدود 80 درصد مردم معتاد، سیگاری یا الکلی هستند

دسترسی به مواد مخدر و مشروبات الکلی خیلی آسون هست به طوری که اکثر مغازه های کوچک و دکه ها در کنار کار معمول خود مواد و الکل هم میفروشند و پلیس با وجود اینکه این موضوع رو میدونه اما هیچ برخوردی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
دروغ که مالیات نداره - حالا هی بگو
این وزیر انگلیس به خانه مستضعفان دعوت نشده بود حتما عروسی برخی آقایان بوده که نعشه ثروت های باد اورده هستند.وراحت همه چی میکشند وتعارف میکنند
باید دید اسم رمز ارتباط مقتول با امنیتیها را کی دهان نجفی گذاشت تا جوسازی شود؟
چون قوه قضاییه و وزارت اطلاعات هم تکذیب کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اول اینکه نگفت وزارت اطلاعات بلکه گفته نهادی امنیتی دوم اینکه پس میخواستی تایید کنند؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اگه راست میگید اطلاعات هم تکذیب کند
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
په نه په میخواستی تایید کنند. ولی اگه سازمان امنیت راست بگه باید بره بگرده ببینه کیا دارن به موازاتش به اصطلاح کار امنیتی میکنند این مورد رو خدا گذاشته تو دایره که اقراد صالح و خداجو در سازمان امنیت پی همین مورد رو بگیرن قطعا اون کسانی که از امکانات سازمان امنیت استفاده میکنند و این کارها رو میکنند رو به دام بیاندازه ولی تو مملکت ما کسی حوصله کار کردن و پیگیری دقیق نداره نتیجه این میشه که میبینید
مفسدان اقتصادی را به دریا بریزیم .... علت فساد چیست . راه مبارزه با فساد کدام‌هست . چرا همیشه دنبال معلول هستید علت را نمیدانید . چرا باید اقتصاد و اداره کشور به طریق علمی نباشد که بابت اینهمه دزدی و رانت افرادی را به چوبه دار یا دریا بریزید . نه راهکار علمی را قبول دارید نه تجربه را . ؛ فقط میخواهید با روش انقلابی به مسایل نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
گاهی وقت ها هم با روش جهادی به مسائل نگاه می کنند.
خ خخخ خخ خخخ بابا ایول، نمی دونستیم نامزد رهبری حزب محافظه‌کار بریتانیا هم اهل دل هست؟؟؟!؟!!؟؟!؟!؟! بله شما گفتین و ما هم باور کردیم. صرفا جهت درک کردن اثار مخرب مصرف تریاک بوده نه چیز دیگه! البته تقریبا بالای 90 درصد معتادان مواد مخدر اول به صورت تفریحی شروع کردن اما بعدش... این اقا هم باید بیاد ایران ازمایش بده ببینیم پاک یا ؟؟؟؟ خ خخخخ خ خخخ
اظهارات مشاور احمدی نژاد در رابطه با شیوه قتل سفارشی به آقای نجفی خیلی قابل تامل است
نمی شود گفت این یک حرف یاوه است
این اظهارات باید مورد توجه دستکاههای امنیتی قرار بگیرند تا ببینند در پشت آن چه خوابیده است
پاسخ ها
syed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ناقلا نگفت قبلا این تجربه رو کرده یا نه
چهچه زدن و خندیدن و دل و قلوه دادن و گرفتن زنان جلوی مردان از نظر شرعی درست نیست
جلیلی و برجام .... اروپایی میگیویند میوه اش مال ما سایه برجام مال تو ... اقای جلیلی استفاده از غنی سازی برای امور صلح امیز بود . جنابعالی در اوایل مذاکره بجای اینکه اول در مورد اختلافات سیاسی با امریکا را حل کنید گفتید ما فقط در مورد برجام حرف میزنیم . اختلافات حالا خودش را نشان داده . ما با امریکا و اروپا به دلایل زیاد اختلاف داریم
آقای استوارت اومده بود ایران که توی مراسم عروسی شرکت کنه؟؟!؟

که بعد یه نفر هم وافور بده دستش؟!

جور در نمیاد
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
استوارت جون عروسی کدام آقازاده اومده بودی؟
مانه از اینطرفیا خیری دیدیم نه از اصلاحطلبکارها ولی وقتی تو همین صدا سیما داد می زدوزیر احمی نژاد . اسناندار احمدی نژاد بابک زنجانی احمدی نژاد .ووووو ... هیچ صدایی نا از عارف و مرعشی دراود نه از گنده تراشون و نه بقیه .... حالا چرا یه جایی داره اینجور میسوزه .....
کنایه‌های تند سعید جلیلی به برجام !!!!!!!!!!!!!!
آقای جلیلی هشت سال شعار دادید و کلی هزینه رفت و آمد روی دست این ملت گذاشتید و آخرش هم هیچ ! بغیر از پیشنهاد جنگ و بزن بزن بدور از حاشیه پردازی و شعار های بی نتیجه و دهن پر کن اگر طرحی دارید روشن و شفاف بفرمایید در غیر اینصورت لطفاً به زندگیتان بپردازید
پاسخ ها
ضد تکرار و تکراری ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
پراید 50 میلیونی، پیاز 15 تومانی، خرمای 40 تومانی، خونه نجومی و تورم بالای 50% که بعد از جنگ جهانی دوم بی سابقس نوش جونت علی برکت الله
یک شاه را بیرون کردیم صد تا شاه بوجود آمد
کوکی زعفرانی لاکشری
عارف چهار سال حقوق بدون کار از مجلس گرفته و فقط صدایش برای صدا و سیما بلند میشه
مگر میشه باورکرد که مقامات انگلیسی میان ایران برای تریاک کشیدن. مگه اینجا حیاط خلوت و تفرجگاه آنهاست پس مرگ بر ستکبارو انگلیس و تسخیر سفارتخانه آنها چی میشه همش دروغ بود. حالا با کی ها کشیده اسم اونها را هم بدن بد نیست. ضیافت افطار و تریاک کشیدن و دیگه چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
آدرسشو بما هم بدید
به تخیلات شما باشه پشتک هم میزند
در خبر ها امده که نماینده صادقی از رییس قوه قصاییه درخواست بررسی مجدد پرونده طوسی شده است
هرچی بیشتر مرگ بر امریکا و اسراییل و عربستان بگوییم خدا از ما راضی تر هست .
این یارو با کی تریاک کشیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
با مقامات عالیرتبه و حداقل همطرازخودش پ ن پ میرفت با معتادان بی خانمان در محله خاص
آقای جواد ظریف

اینقدر در مقابل این اعراب ضعف از خودتان نشون ندید

شما باید با کد خدا مذاکره مستقیم کنید و اروپا، چین و روسیه را رها کنید

بدون تایید کدخدا مذاکره با دیگر کشورها برای ما سودی نداره
اقاي جليلي هم مانند خيلي ها دلش براي قدرت تنگ شده .
پیدا کنید رابطه رای ندادن مردم به آقای جلیلی را با برجام، به بهترین نظر کتابی ارزشمندهدیه داده میشود
ترامپ‌ را هم‌مثل شاه دفن میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
مردم دارن دفن میشن نابغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
بفکر تهیه سنگر باش
میشه خواهشا این متن رو عوض کنید، از بس خوندم دیگه نسبت بهش آلرژی گرفتم!!!


"تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید."
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
امیر جلن این متن مثل سند منگوله دار اداره ثبت هست یعنی اگر نظری را تابناک دارد تایید یا رد میکند اگر تایید کرد و باعث مشکلاتی شد هم به کاربر و هم به اگر کسی شاکی هست بفهماند که ما خبرهای را درج میکنیم که اصلا رسانه های دیگر از ان خبر غافل شدند یا بهش بی توجه هستند ...
اولا در این ارتباط قرائنی وجود ندارد؛ ضمن اینکه چیزی که الان رسیدگی می‌کنیم پرونده قتل است و فعلا مسئولیت‌مان این است که تکلیف پرونده قتل را روشن کنیم!!!!!!!!!!!
قرائن اظهارات متهم است و پیام هایی که گفته است در واتس اپ دریافت می شده است.
فکر نکنید لاپوشانی می کنید و ملت قبول می کنند هر چه هست رو راست باشید ما قبول می کنیم اگر تخلف فرد امنیتی است بگوئید چه فرقی می کند جنایت جنایت است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این درسته.
جنایت جنایت است حالا اگر وزیر آن را مرتکب شود یا فقیر یا نیروی امنیتی یا خودی یا غیر خودی نباید تفاوت قائل شویم یادتان هست چند نفر در خیابان ایران شهر شهروندی را با چاقو زدند و زخمی کردند
که کیفش را بدزدند ظرف یک ماه اعدام شدند
ولی پسر فلاحیان فردی را کشت
ولی ماست مالی کردند آن موقع شبکه های اجتماعی نبود به گوش همه نمی رسید ولی الان فرق می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
اخه امکان نداره ورود کنند این قضیه بویک فرد نیست یک نفر یا دونفر نیست یک سازمان در دل سازمان است مثل اینکه شما قانقاریا بگیری بگنن یک پات باید قطع بشه ولی اکه واقعا بخوای ادامه حیات بدی باید تن بدی بهش
این جلیلی دیگه کیه و از کجاش پیدا شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
خوب کمی مطالعه ات بیشتر تا آنقدر دچار مشکل در شناسائی آقای جلیلی نشی و اینکه از کجا اومده
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
راوی تاریخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
این جلیلی نمک! برای پاشیدن به زخم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
جلیلی کسی است که پایش را برای حفظ ایران در جنگ با عراق از دست داده است و سربازیش را در نیویورک نگذارنده است جلیلی کسی است که برایش خدا معتبر است نه کدخدا او کسی است که برای رای آوردن باندش امیتاز از کیسه ملت به امریکا نبخشید تا سراب بهبود آب را و هوا را بدهد اما بلاهت و تعصب کورکورانه ملت مایه بدبختی هر روز آن می شود
میشه خواهشا این متن رو عوض کنید، از بس خوندم دیگه نسبت بهش آلرژی گرفتم!!!


"تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید."
جلیلی تو که کارامد نیستی ! اگر بود که تو این چند سالی که مسئول ماکان برجامی بودی این همه ایران را تحریم نمی کردند .
نجفی داعشی نیست که آدمکشتن برای مثل آب خوردن باشه، آدم بکشی و بی خیال باشی مگر میشه مگر قتل نفس به این سادگیه، ؟!
امید واریم بزودی حقایق برای افکار عمومی روشن بشه.
یکبار میگم قضیه نجفی را رها نکنید اتفاقا قضیه افراد امنیتی دخیل در این کار از خود قتل واجبتر است ضمن اینکه از ان جدا نیست.
کشور بلحاظ اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی در شرایط بسیار بدی قرار گرفته این نحو اداره کردن کشور شرمندگی دارد
این همه قتل
این همه دروغ
این همه تهمت
این همه فساد

جامعه دست به خود تخریبی زده از فشار بیش از حدی که بر او وارد می شود
بکجا می رویم اکثرا دچار مشکلات روانی شده اند
آیا باز هم انکار می کنید
جالبه قبلا راهپیمایی روز قدس، صبح زود بود!
درباره ارتباط میترا استاد با نهادهای امنیتی قرائنی وجود ندارد.....

خباگر وجود داشت كه ديگه نميشه به اون نهاد امنيتي گفت
اینکه فردی از نزدیک به کسی ۵ تا شلیک میکنه و فقط دو تاش به هدف میخوره کمی مشکوک به نظر میرسه کار نجفی باشه
اینکه رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید منظورشان این نبود که 25 طول می کشد اسرائیل از بین برود.این در پاسخ مقامات رژیم غاصب بود که گفته بودند تا 25 سال خیالمان از مسائل هسته ای ابران راحت شد. رهبری هم اینگونه پاسخ دادند.متاسفانه همه از این سخن رهبری برداشت سطحی و ظاهری کردند و سال شمار تعیین کردند.... خلیلی محتمل است این اتفاق زودتر رخ دهد
ایران تا دلت بخوادناکارامد داره ...حتی در سطح مردم وقهوه خانه ها ...ولی امیر کبیر ها و مصدق ها انگشت شمارند بقول حافظ : کار ملک است انکه تدبیر و تامل بایدش ..
میگم یه چیزی .... چرا این 25 ساله اصن ازش کم نمیشه ..الان ده ساله که همینو دارن میگن ...
منم میگم فردا ... و روی حرفم ایستادم ... فردا ... فردا ... ..
معلومه که قوه قضائیه میگه قراینی درباره ارتباط میترا استاد و نهاد اطلاعاتی وجود ندارد. چون اولا نهاد اطلاعاتی از خودش قراینی به جا نمی گذاره
همه مشکلات ا ز قدرت طلبی حسن روحانیست و حزب حاکم بر دولت ایشون
چندماه هم ماراباقاتل ومقتول سرگرم میکنن
اقایان شکم سیربه فکراقتصادکشورباشید
من خودم ازفقرحاضرم بادریافت ۱۰میلیون ادم بکشم
اين آقاي جليلي خودش سالها در راس هرم مذاكرات هسته اي بوده و نتوانست كاري از پيش ببرد چون نه سواد سياسي داشت و نه سواد زبان بين المللي حالا كه ديگران وارد ميدان شده اند قهرمان خارج از گود شده.
آقای جلیلی نگاهی به بیلان نتایج خدمتش در شورای امنیت ملی و پایگاه اجتماعی ( رایش) بیندازد بعد به برجام طعنه بزند
آقای جلیلی نگاهی به بیلان نتایج خدمتش در شورای امنیت ملی و پایگاه اجتماعی ( رایش) بیندازد بعد به برجام طعنه بزند
آمریکا به زودی در مقابل انقلاب اسلامی زانو خواهد زد
قرائن نیاز نیست ملت همه مطمئن شدند مقتول پرونده کی بوده است
برنده نداشتن یک جنگ به معنی این نیست که یکی از طرفین خسارات سنگینی تحمل نخواهد کرد. مطلب بسیار مهم نقش سامانه بازدارندگی است که به طرف اجازه انداختن حتی یک تیر را نمی دهد. بازدارندگی به مفهوم وسیع که علاوه بر قدرت دفاعی توان تهاجمی را نیز داراست. شیطان بزرگ در برابر همه کشورهایی که توان حمله ویرانگر به خاک اصلی وی دارد؛ جرأت هیچ جسارتی را به خود نمی دهد.
کاش توی کشور ما هم عذر خواهی رایج بود. مثلا اون بنده خدا توی محل مهمی در محل علم و دانش تریاک کشیده و همه جا هم خبرش پخش شد انگار نه انگار هیچکس تکذیب هم نکرد چه برسه به عذر خواهی
سعید جلیلی حرف زیاد می زند ولی عمل خیر کسی که کاری انجام ندهد هیچ وقت هم اشتباه نمیکند 8سال رفت و امد داشت ولی نتیجه اش هیچ و فقط هزینه سفرهایش را مردم دادند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
پول بلیط هواپیما و حق ماموریت جلیلی و همراهان در هشت سال که هیچ آورده ای هم برای کشور نداشت را اگر هزینه نمی کردند، می توانست گره های زیادی از کشور باز کند. تازه ایشان الان مدعی هم هست . به نظر من از ایشان باید خواست تا به طور شفاف بگوید چه نتیجه ای از هشت سال برای کشور داشته است .
جلیلی یک سیاستمدار باغیرت است نه خود باخته
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
ممکن است با غیرت و وطن دوست و مومن باشد، اما آدم سیاستمدار و با عرضه اجرایی نیست. ایشان بهتر است سیاست را رها کند و به تدریس بپردازد. اینجوری محبوبتر میشود، همی پیش خدا و هم نزد مردم.
بهر حال این پیامها روی وات آپ که از عالم غیب نمی آمده
چرا همه چیز را به انحراف می کشانند سوال اینجاست که اقای نحفی یک فرد عادی نبودند ایشان وابسته به یک جریان سیاسی قوی در این مملکت هستند و افراد سیاسی همیشه در معرض ورود نفوذی و جاسوس در همه بعد زندگی و کاریشان هستند چه داخلی و چه خارجی سوال این است که حزب به ان بزرگی نتوانسته برای یکی از افراد درحه اولش کاری بکند و مشاوره درستی دهد که از شر این مشکل راحت شود همه تدبیر و امید این جریان سیاسی این بوده .
امام جمعه اسالم فرمودند باید مسئولان رابه دریا بندازیم من میگم باید کل ایران را بفرستیم زیر دریا . اونایی که ناخالصی دارن و پولشون زیاده بمونن پایین اونایی که سبک هستن بیان بالا زندگی کنن.بعدشم این روحانی های محترم میخوان کلا زنهارا از تلویزیون محو کنند . یکی میگه زن تبلیغ نکنه . اون یکی میگه زن مجری نباشه . میگم که کلا زنا را بفرستیم زیر دریا
نجفی گناهکار نیست
میترا جاسوس بوده
اسکرین شات آقای روزنامه نگار بعد از ساعت 9 شب بوده. اون موقع نجفی کجا بود؟!!!
پول بلیط هواپیما و حق ماموریت جلیلی و همراهان در هشت سال که هیچ آورده ای هم برای کشور نداشت را اگر هزینه نمی کردند، می توانست گره های زیادی از کشور باز کند. تازه ایشان الان مدعی هم هست . به نظر من از ایشان باید خواست تا به طور شفاف بگوید چه نتیجه ای از هشت سال برای کشور داشته است .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان