بازدید 42720
هزار و ششصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توصیه جالب فرماندار آستارا به ترامپ/فیاض: روحانی حرف‌هایی مانند احمدی‌نژاد و هاشمی می‌زند/کواکبیان: عارف نیاید، خودم کاندیدا می‌شوم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: معاون سیاسی بسیج اساتید تهران: سرکردگان تجمع اخیر دانشگاه تهران نفوذی هستند/سفیر ترکیه: موانع را بردارید، تجار ما دوان دوان به ایران می‌آیند /نشریه عمانی: مسیر‌های جایگزین تنگه هرمز ناامن است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 18 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

معاون سیاسی بسیج اساتید تهران: سرکردگان تجمع اخیر دانشگاه تهران نفوذی هستند

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ با اشاره به تجمع تعدادی از افراد در دانشگاه تهران گفت: عموم سرکردگان این جریان نفوذی بوده و از طبقه سرمایه‌دار هستند که هیچ نسبتی با عدالت‌خواهی ندارند. در حقیقت جریان معاندی هستند که با لطایف‌الحیل چهره خود را عوض می‌کنند؛ یک روز در قالب جنبش سبز، یک روز با پرچم مارکسیست، یک روز با عَلم مخالفت با حجاب ولی مخرج مشترک تمام این جریان‌ها مقابله با دین مبین اسلام است که انقلاب اسلامی را نیز یکی از شاخه‌های آن می‌دانند؛ این جریان از جوان دین‌دار ایرانی می‌ترسد./آنا

سفیر ترکیه: موانع را بردارید تجار ما دوان دوان به ایران می‌آیند

دریا اورس، سفیر ترکیه در ایران: در صورتی که برخی موانعی که از سوی ایران اعمال می‌شود، برطرف شود، بازرگانان و سرمایه گذاران ترکیه با دست باز و دوان دوان به سمت ایران خواهند آمد. موانع موجود برای سرمایه گذاری ترک‌ها در ایران بیشتر مربوط به مقرراتی که است مانع تسهیل سرمایه گذاری در برخی از مسائل می‌شود. این مسائل توسط دو دولت مرتب و منظم روی میز مذاکره و بررسی قرار دارد و تمامی در‌های مذاکره و ملاقات باز است/ ایرنا

توصیه جالب فرماندار آستارا به ترامپ

فرماندار آستارا تأکید کرد: توصیه می‌کنم آقای ترامپ حتما کتاب تاریخ بی‌خردی اثر باربارا تاکمن، نویسنده آمریکایی و کتاب‌هایی که پیرامون هشت سال دفاع مقدس مردم کشورمان به رشته تحریر درآمده است، مطالعه کند و از آن‌ها عبرت بگیرد.

فیاض: روحانی حرف‌هایی مانند احمدی‌نژاد و هاشمی می‌زند

استاد دانشگاه گفت: مردم به رئیس جمهور رأی می‌دهند، اما تابع دولت نیستند، اگر دولت بخواهد از حدود اختیاراتش خارج شود جلوی آن می‌ایستند. اینکه روحانی هم بخواهد مظلوم نمایی کند اوضاع خراب‌تر می‌شود، چون دیگر کسی حرف او را گوش نمی‌کند. حسن روحانی در دیداری که با سیاسیون داشت، هنگام پاسخ به انتقادها، درددل هایش را مطرح کرد. گفت: «اینقدر کشور را با زمان جنگ مقایسه نکنید چراکه آن زمان فقط مسئله کشور تأمین اسلحه بود، اما الان تحریم بانکی و نفتی هستیم». اما آنجا گلایه‌های روحانی پررنگتر شد که اعلام کرد «همه انتظارات را از دولت دارید، ولی باید ببینید دولت چقدر اختیار دارد، دولت نه در سیاست خارجه اختیار دارد، نه می‌داند کجا باید مذاکره کند و مذاکره نکند، کجا ملاقات کند و کجا ملاقات نکند و نه اختیار فرهنگ و صدا و سیما در دست دولت است.» ابراهیم فیاض در واکنش به اظهارات روحانی به نامه نیوز گفت: انقلاب وقتی پیروز شد، بعد از مدتی بازرگان دائم در تلویزیون اعلام می‌کرد «کار دست دولت نیست». حالا بازرگان یک نمونه بود. احمدی نژاد و هاشمی رفسنجانی هم نمونه‌های دیگر ریاست دولت بودند که هر چقدر قدرت و اختیار هم می‌گرفتند می‌گفتند «کم است». آخرش هم دیدیم چه مسائلی را ایجاد کردند. این افراد قدرت مطلقه را می‌خواهند که با دموکراسی جور در نمی‌آید.

کواکبیان: عارف نیاید، خودم کاندیدا می‌شوم

نماینده مجلس بر ضرورت کاندیدا شدن عارف برای انتخابات ریاست مجلس تأکید کرد و گفت: اگر عارف نیاید، خودم کاندیدا می‌شوم. مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب رئیس آینده مجلس شورای اسلامی که در هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: همیشه اعتقاد قبلی داشتم که باید آقای عارف برای انتخابات ریاست مجلس بیایند و اگر نیامدند خودم کاندیدا هستم. وی همچنین به ارزیابی آخرین وضعیت پارلمان اصلاحات پرداخت و خاطرنشان کرد: جلسه مفصلی در این باره خواهیم داشت و اگر به تصویب برسد اجرا می‌کنیم، تعدادی از مواد آن باقی مانده که به خاطر وقوع سیل و تعطیلات هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده است.

نشریه عمانی: مسیر‌های جایگزین تنگه هرمز ناامن است

نشریه عمانی «عمان دیلی» در مطلبی نوشت: حوادث و حملات هفته گذشته در بندر 'الفجیره' در آب‌های امارات و بنادر مشرف به دریای سرخ در ساحل عربستان نشان می‌دهد، دیگر معابر بین المللی برای صدور نفت ناامن و نامناسب است. عمان دیلی که به تازگی این مطلب را منتشر کرد، در این باره نوشت: هدف قرار گرفتن نفتکش‌های امارات و عربستان در بندر نفتی الفجیره در امارات و حمله پهپادی نیرو‌های انصارالله به تأسیسات نفتی عربستان در ساحل دریای سرخ نشانگر این است که دریای عمان و دریای سرخ جایگزین خوبی برای تنگه هرمز نخواهند بود، چراکه صدور نفت از این مناطق با ناامنی مواجه خواهد بود.به نوشته این نشریه، ۳۵ درصد از تولیدات نفتی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند و در صورت وقوع جنگ میان ایران و آمریکا در این منطقه، کشور‌های حوزه خلیج فارس با چالشی بسیار جدی مواجه خواهند شد. این نشریه با نقل سخنان سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ماه گذشته نوشت: ایران به دنبال بستن تنگه هرمز نیست و فقط در صورت اعمال تهدید از سوی دشمن مجبور به این کار خواهد شد. باقری گفته بود: اگر نفت ایران از تنگه هرمز عبور نکند، اجازه عبور نفت هیچ کشوری را از آن نمی‌دهیم. «کامل الحرمی» کارشناس کویتی نیز به خبرگزاری فرانسه گفته بود که برای صدور نفت هم اکنون راه‌های جایگزینی برای تنگه هرمز نداریم.

درخواست کمک ترامپ از سوئیس برای توافق با ایران

نشریه سان انگلیس در گزارشی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آمریکا خواهان مذاکرات مستقیم با ایران است، نوشت: دونالد ترامپ از همتای سوئیسی خود برای حصول توافقی به منظور جلوگیری از آن‌چه وقوع درگیری با ایران عنوان شده، درخواست کمک کرده است. به گزارش نشریه سان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اولی مائورر، همتای سوئیسی خود را به کاخ سفید فراخواند تا از او برای حصول توافقی با ایران به منظور جلوگیری از وقوع درگیری با این کشور درخواست کمک کند. این اقدام پس از آن انجام گرفته است که گفته می‌شود رئیس جمهور ترامپ هراس دارد مشاوران ارشد جنگ طلب او در حال سوق دادن آمریکا به سمت یک جنگ هستند؛ چیزی که خلاف وعده‌های انتخاباتی او مبنی بر جلوگیری از وقوع مناقشات هزینه‌بر برای آمریکا است. وی نگران است که وقوع هر گونه درگیری با ایران انتخاب مجدد او در سال ۲۰۲۰ را با خطر مواجه کند.

توضیحات امام جمعه نقده، درباره کاهش ساعات مجالس عروسی

ارسال نامه امام جمعه شهرستان نقده به اداره ارشاد اسلامی، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل و خارج کشور داشت. در مضمون این نامه کاهش هزینه‌های زائد مجالس عروسی بود و در آن صحبت از این شده بود که ساعت برگزاری عروسی در تالارها، 3 ساعت باشد و از 12 شب به بعد تجاوز نکند، آن‌گونه که حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی به «شهروند» گفته، رسانه‌های معاند با وارونه نمایی سعی در تخطئه این اقدام مردم پسندانه داشته‌اند. امام جمعه نقده گفت: متأسفانه برخی افراد در داخل و خارج از کشور از این سخنان سوء برداشت کرده و گفتند که امام جمعه گفته که در تالارها را ببندید و بگیرید و زندایی کنید. اصلا چنین چیزی نبود. در بند 4 نامه آمده که «از اداره محترم ارشاد اسلامی می‌خواهم به تمامی چاپخانه‌ها اعلام کند از چاپ کارت عروسی بیش از سه ساعت(صرفا برای شیرینی) و کشاندن عروسی‌ها به نیمه‌های شب و صرف شام خودداری کنند که ان‌شاءالله در سریع‌ترین زمان ممکن با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی پیرامون این موضوع تصمیمات لازم اخذ و به تمامی ادارات ابلاغ خواهد شد.«اگر کلمات قصوری نداشته باشند ما با توجه به پیشینه بحث‌مان که همه آنها پیشنهاد بود و مردم نیز استقبال کرده بودند، کاملا مشخص است که منظور ما چیست. اما این رسانه‌ها آمده بودند و یک دروغ محض را چسباندند روی بند 4 با یک نوار قرمز که قابل خواندن و رویت نیست. خوشبختانه برخی دوستان در فضای مجازی این بند را آشکارا دوباره منتشر کردند، با این هدف که برداشت‌ها از این بند اشتباه بوده است.

تماشاگران روزه خوار بازی پارس و پرسپولیس باید شلاق می خوردند

محمد گنجی با گلایه مندی از تعدادی تماشاگران در بازی روز قبل که با روزه خواری در ملأعام باعث بی حرمتی به ماه رمضان شدند گفت: دستگاه قضایی کوتاهی کرده! گنجی ادامه داد: اگر کسی مریض یا مسافر باشد و در ملا عام روزه خواری کند حکمش ۲۵ ضربه شلاق است که متأسفانه دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌ها کوتاهی نمودند در این زمینه توقع داشتیم حداقل یک هشداری داده می‌شد تا بدانند شهرستان دارالمومنین جم با آن فرهنگ بسیار بالایی که دارند نسبت به دینشان تعصب دارند. تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم روز پنجشنبه در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با هم دیدار کردند. /آوای جم

پیشنهاد ایجاد شبکه زنانه در صدا و سیما

محمدحسین ظریفیان، مدیرکل پژوهش های اسلامی رسانه با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام دیدار و گفت وگو کرد. مدیر جامعه الزهرا ـ علیهاالسلام ـ در این دیدار با اشاره به ظرفیتی که انقلاب اسلامی برای حضور روحانیت در صدا و سیما و رسانه ایجاد کرده است، گفت: پیش از انقلاب حضور روحانی در یک مدرسه نیز با مشکل مواجه بود اما چهل سال است که به برکت انقلاب اسلامی صدا و سیما در اختیار اسلام، انقلاب و حوزه و روحانیت است، هر چند متأسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این فرصت با ارزش در طراز اسلام و انقلاب بهره برداری کنیم. وی با پیشنهاد ایجاد یک شبکه زنانه در صدا و سیما گفت: جامعه الزهرا ـ علیهاالسلام ـ در ۵ حوزه می تواند با صدا و سیما همکاری هایی داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین مدنی اظهار داشت: در بحث مبانی رسانه و صدا و سیما آمادگی داریم تا با مشخص کردن پروژه های تحقیقاتی، کارهای پژوهشی انجام دهیم.

علیرضا بهشتی: شهید بهشتی از خلخالی تعهد گرفت

علیرضا بهشتی در گفت‌وگو با شرق گفت: وقتي مكانيسم‌هاي عيب‌يابي در هر نظام سياسي زنده نگه داشته شود، جلوي بي‌قانوني‌ها و افراط‌گري‌ها گرفته مي‌شود؛ چنان‌كه در ابتداي انقلاب نيز تا حدي همين‌گونه بود. در ماجراي دادگاه‌هاي انقلاب با شیوه کار صادق خلخالي برخورد شد. خلخالي كسي بود كه از ملي‌شدن صنعت نفت و سپس 15 خرداد سال 42 تا انقلاب اسلامي فعاليت‌هاي سياسي گسترده‌اي داشت؛ اما وقتي پا در عرصه افراط گذاشت، با او برخورد شد. شاهد مثال این موضوع تعهدي است كه شهيد بهشتي از او گرفت و خلخالي خط‌به‌خط تعهدنامه را امضا كرد كه متن آن در كتاب زندگي و زمانه منتشر شده است؛ اما باید به ‌یاد داشته باشیم که در ابتداي انقلاب به‌ دليل آنكه يك ‌سيستم حكومتي تغيير كرده بود، تعدد مراكز تصميم‌گيري وجود داشت و در چنان شرايطي معمولا تصميم‌هاي افراطي گرفته مي‌شود. در واقع مشكل اصلي تصميم‌هاي تند و خارج از قاعده نیست بلکه رسمیت‌ یافتن آنهاست که راه را بر هرگونه شفافيت می‌بندد و به‌تدريج مردم احساس می‌کنند كه مسئولان به‌ واسطه قدرتي كه در اختيار دارند، مي‌توانند در قبال رفتارها و تصميمات خود پاسخ‌گو نباشند و اين می‌شود كه لايه‌هاي فساد گسترش و اعتماد عمومي کاهش می‌یابد. متأسفانه یکی دیگر از سیاست‌های مخرب، می‌تواند ایجاد حیاط‌خلوت‌هایی باشد که هیچ‌کس جز عده‌ای خاص به آنها دسترسی ندارد؛ در صورت وجود چنین حیاط‌خلوت‌هایی آن عده هر کاری که می‌خواهند، می‌کنند و به هیچ‌کس هم پاسخ‌گو نیستند. در دهه نخست انقلاب که جنگ در میان بود، دولت مهندس موسوی در نامه‌ای از شورای نگهبان درخواست کرد که هزینه ارزی در بودجه بررسی شود. جنگ که تمام شد، شورای نگهبان گفت ذکر هزینه‌های ارزی در بودجه ضروری نیست و باید از بررسی مجلس بیرون بیاید.

تقدیر امام جمعه اصفهان از دادستان درخصوص جلوگیری از دوچرخه‌سواری زنان

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدام دادستان اصفهان در ارتباط با موضوع دوچرخه سواری زنان اشاره و اظهار داشت: از دادستان در ارتباط با دستورالعمل جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی چون مسأله دوچرخه‌سواری زنان، سگ گردانی و بی‌حجابی تشکر می‌کنم. وی در ادامه با تبریک ایام ماه مبارک رمضان ابراز داشت: رمضان ماه بندگی خدا و ماه خودسازی است، ماهی که انسان می‌تواند با تفکر و برنامه‌ریزی برنامه یک سال آینده خود را به نوعی تبیین کند تا در مسیر کمال گام بردارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲۲۹
نان گرم بسیار خوشمزست لاکن نان سرد را انسان با اکراه میتواند بخورد
پاسخ ها
نقمت
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
طرامپ هتما توسیه فرماندار فرحیخته آسطارا را جدی میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
بیکار مریض
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تحلیل نان گرم و سرد شما ...... چند تا کوچه بالاتر امروز جوانی زیر سی سال بر اثر حادثه ای فوت کردند بستگان اصلی متوفی گریه میکردند و گروهی دیگر واکنشی نداشتند و گروهی دیگر اصلا بی خیال بودند . چرا همه گریه نمیکردند ؟ علت وابستگی عاطفی و خونی بود . دومین‌گروه همسایه ها دور تر بودند و سومین گروه که مثل من اصلا این فرد را ندیده بودم و فقط متاسف شدم .سوالم این هست آیا در سطح کلان کشور در امور سیاسی مسولین هم مشکلات و مصایب مردم را چنین نطاره میکنند ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
آقایون کامنت نویس های حرفه ای مثل خودم

دیگه آخر شبه برین بخوابین دیگه
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
من هم توسیه میکنم آقای ترامپ کتاب راهنمایی و رانندگی را بخواند. همینطور اعلام میکنم اگر عارف نیاید میدم لولو بخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تقدیر امام جمعه اصفهان از دادستان در واقع تقدیر از کار غیر قانونی ایشان است چون چنین قانونی در کشور نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ولی بعضیا ساندویچ سرد را بیشتر دوست دارند
سلیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
آقایان ظریف و روحانی!
دانشمند ایرانی که در رشته خون شناسی (هماتولوژی) و سلول‌های بنیادی تحقیق می‌کرد توسط موسسه آمریکایی به نام «مایوکلینیک» آمریکا برای انجام تحقیقات تخصصی دعوت شد و اکنون ۸ماه از دستگیری این دانشمند ایرانی می‌گذرد اما هیچ گزارش رسمی از سوی دولت آمریکا اعلام نشده است.
این بود عزت پاسپورت شما؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ما اگر فرماندارآستارا را نداشتیم چدر بدبخت میشدیم حتما" جنگ میشدخدارا شکرت بخاطر آفرینش یعضی از بنده هات
طیف تندرو اصلاحات ، برای فرار از پاسخگویی ، رییس جمهور رو هیچ کاره و فاقد اختیار معرفی میکنند!!
چطور اختیار نداشتید ، و صنعت هسته ای رو به باد دادید و یا ۱۸ میلیارد دلار رانت ارزی ۴۲۰۰ بین هم حزبی هاتون توزیع کردید ؟!
اگر منظور از اختیار این است که بروید به پابوس دایی ترامپ ، بله! اینجا نظام اجازه نخواهد داد...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
صنعت هسته ای را طیف تندروی شما به باد داد با شعارها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
انوقت اصولگرایان تندرو کجا تشریف داشتند که مصوبه برجام را نپدیرند ؟ مثل سند ۲۰۳۰ . مثل لوایح چهارگانه . مثل امر به معروف و گشت زنی در کوچه و محل . مثل مرگ بر انگلیس . مثل اعزام نیرو و پول و تسلیحات به چند هزار کیلومتر . مثل اقتصاد دولتی ..... . چرا در مورد خشوصی سازی مقاومت میکنید ؟ چرا نهادهای موازی کاری را تعطیل نمیکنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
مهمترین بخش یک کشور بخش مالی و دخل و خرج ان است
ان وقت چطور این بخش تقریبا سیاست گذاریش در دست دولت و بانک مرکزی است و الان داریم به خاطر ان کارهای اشتباه صدمه می بینیم برای این که درست نتوانستند پیاده سازی کنند بهترین چیز را می گویند که ما هیچ کاره ایم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اصلاح طلب ها صنعت هسته ای را تعطیل کردند ؟ پس بفرمایید ظرف سه روز چگونه به غنای ۲۰ درصد رسیدید . مگر میزان حق مسلم برای چرخش سوخت صلح امیز نیست ؟ چرا دروغ مینویسی ؟ شما با امریکا جنگ داری چه ربطی به هسته ای دارد . مشکل و دعوا را باید ریشه یابی کرد ؟ یکبار دیگر ۱۲ بند را بخوان ببین چی نوشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
این هم از جوک قرن که با گفتن شعار یک قرارداد بین المللی یک
طرفه لغو می شود
خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
البته روحانی اختیار مسواک زدن رو فکر کنم داشته ؟! مرد حسابی اگه اختیار داشت که به عنوان رییس امنیت ملی کشور حداقل محدویت حصر رو برمیداشت و حداقل ابروی خودش را حفظ میکرد و به وعده ای مردم عمل میکرد ؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خیلی نسبت به اصولگرایان فرد خوشبینی هستی اما تحلبل میدانی در جامعه میگوید ۹۰ درصد مردم‌ایران از اصولگرایان و طیف فکریشان حداقل یک بار توهین ... را چشیده اند شما از کدام طیف سیاسی هستی تو جامعه زندگی نمیکنی ؟
ناشناس
| France |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بنده خدا قسمت رو باور کنیم یا دم خروس رو خوبه خودت نوشتی اینجا اجازه نخواهد داد خب یعنی اونجا اجازه داده دیگه پس کمتر جناحبازی کن برا مردم
ناشناس
| France |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اون شعار مرگ و نابودی از نظر شما جوکه.تو بقیه جاهای دنیا وقتی حرف میزنن عمل میکنن روی همین اصل شعار رو جدی میگیرن
کواکبیان احتمالا با شعار« بازگشت ۹۰» به عرصه خواهد امد ...خخخ..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
احسنت.خوب اختیار رییس جمهور رو مثال زدی هر چند برای همونم اختیار نخواهد داشت
چرا درس عبرت بگیرند بذار بیاد حمله کند تا از دست این ها راحت شویم و برای همیشه از قدرتی مثل امریکا به تاریخ بپیونده و مانند پدرش انگلیس به زیر کشید از ابر قدرتی و به کشوری عادی و مهم تبدیل شد
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
شعر و دکلمه بسیار زیباییست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
عالی بود
براووووووو
اوکییییییی
ناشناس
| France |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تابناک و بقیه خبر گذاریها بدجوری راجع به هویت صاحب دو پورشه و پدر ان دختر خانم که با دوست پسرش کورس گذاشته بود سکوت کردن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
خوب شما اگه خبر داری افشاگری کن ببینیم قضیه از چه قراره؟!
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
آسمون زر نباریده به سرش یا خودش دزد بوده یا پدرش
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
احسسسسسسسسسسسسسسن
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
دمت واقعا گرم احسنت حال کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
عالی عالی عااااااالییییییی
اگر در۱۵۰ سال پیش صنعت سینما درست نمی شد و زن ها را به کار بیرون از خانه تشویق نمی کردن الان هم وضع خانواده درست تر می بود و هم طلاق کمتر و هم حجاب در دنیا بهتر می بود این هایی که امدن علیه حجاب شعار سر دادن نمونه کوچکی از افرادی هستند که می خواهند در غرب برهنگی کامل اجرا شود ولی هنوز دولتها اجازه ندادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اینها ربطی 150 سال قبل ندارد کمی به تاریخ زندگی پیامبر اسلام نگاه کنید ایشان از تجار معرو زمان خود است به ایران باستان و دوران کوروش نگاهی بیندازیدچندین نفر از فرمانهان سپاه ایران زن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
پس تو هم اشتباه میکنی میری سینما
ایضاً میایی توی این سایت و ...
همه اینها باعث میشه رنان پر رو بشن
همه رو باید جمع کرد...!!!؟؟!؟؟!؟؟!؟
ناشناس
| Qatar |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
بورو داعش ثبت نام كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
چند تا زن داشت خیلی فرق دارد با الان که اینکه نصف زن ها کار بیرون از خانه دارند
پس با این استدلال شما طلاق هم از اول وجود داشته اما به تعداد خیلی محدود بوده ولی الان تقریبا نصف زوج ها طلاق می گیرن
خطاب به۲۳:۰۴
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تو چقدر سوتی که هنوز فکر می‌کنی زنها باید تو خونه بمونن.. فقط زاد و ولد نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
چطوره دخترها را زنده بگور کنیم . چه معنی داره مملکت پر شده از زن و دختر ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
برخی چقدر از آگاهی زنان ایران نارحت هست از اینکه زنان تحصیل کنند .زنان به ورزش و جایگاهای مهم اقتصادی و قدرت برسند . از اینکه دست و پا و مقدار کمی از موی زنی دیده شود یا صدای زنان اندکی نازک . چقدر ایمانت زیاد هست خداوند بر ایمانت انشالاه زیاد کنه . خسته نباشی با این تعریف شاخص از زن و زن بودن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
حالا اون فلسطین و سوریه و لبنان حجابشون مثل ما هست ؟
جناب اقای روحانی الان که قدرت شما با تصمیمات سران قوا می گیرید بیشتر شده در مملکت داری چیزی که قبلا کمتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
آیا دولت بی تفنگ وقتی نمیتواند مثل ترامپ اختیار ارتش را داشته باشد . وقتی اقتصاد دولتی هست وقتی رییس جمهور اختیارات بین المللی ندارد وقتی تعریف از دولت این هست که کار جهادی و انقلابی کند . سیاست خارجی و کلی کشور در صندوق رای مردم هست یا نه در جای دیگری تصویب میشود . الان روحانی سخن ملت برایش مهم باشد یا نهادهای عیر پاسخگو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ناشناس۲۲:۰۱
عزیزم شما که اینقدر منطقی و عقلانی صحبت کردی میشه بفرمایید وقتی آقایون اصلاحاتی و دوستان شما همه اینها رو میدونند چرا هر ۴ سال برای انتخاب شدنشون اینقدر خودشون رو به در و دیوار میزنند و به هر ترفند اخلاقی و غیراخلاقی متوسل میشند تا پیروز انتخابات ریاست جمهوری بشند؟
میشه شما لطف کنی و بهشون این حرفایی که زدی رو متذکر بشی تا توی انتخابات بعدی کاندیدا معرفی نکنند ، چون احتمالا دوباره ۴ سال بعدش شما مجبور میشی برای توجیه دوستان اصلاح طلبت و برای پاسخ به سوالات مردم در مورد عدم توفیق رییس جمهور اصلاحطابتون در انجام وعده های انتخاباتیش همین حرفارو تکرار کنی
ولی من مطمئن هستم که اصلاح طلبها اونقدر به فکر مردم و خدمت به اونها هستند که با وجود همه این محدودیتهایی که ریاست جمهوری داره بازم برای رفع مشکلات مردم با از خودگذشتگی وارد مبارزات انتخاباتی خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خب شما که میدونید رییس جمهور نمیتونه کاری بکنه و کار کردنش محدودیت داره چرا هر سال توی انتخابات کاندیدا معرفی میکنید و بعدا هم همین بهانه ها رو پشت سر هم‌ردیف میکنید؟
میشه لطف کنید تو انتخابات بعدی کاندیدا معرفی نکنید تا یکی بیاد سر کار که با در نظر گرفتن این محدودیتها به مردم وعده بده و قولهای عملی به مردم بده که بعدا مثل شماها نیاد بگه نمیزارند و نگذاشتنو اختیاراتم کم بود
مهدی
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تمام استانداری ها فرمانداریها وخیلی دیگر از ارگانها و نهاد ها با افراد احمدی نژاد ویا اصولگراهای قدیمی اشغال شده اند هر دولتی که باشد "حال روحانی نصف اصولگرا و کاملا قدیمی در قدرت" مسلما نمیتواند طرحی جدید را با اقتدار پیش ببرد ،روراست هیچ کس در این موقعیت می تواند موفقیت داشته باشد.
ریس جمهمور های دیگه رو هم اضافه کن اقای فیاض. شما هم به نوبه خودت سهمی در این بدبختی ملت دارید.
یعنی الان بحث این شخص و ان شخص نیست شما همتون با هم ما رو بدبخت کردید.
آیا میدانستید ساندیس اولین بار در ایتالیا تولید شد.

شرکت سازنده ساندیس اولین بار در سویس و حدود 50 سال پیش با نام کاپری سان تاسیس شد.

اولین ساندیس در یاران در زمان حکومت سابق تولید شد و به سرعت تبدیل به یک نوشیدنی محبوب گردید. تولید ساندیس همچنان ادامه یافت و برعکس بسیاری از کارخانجات زمان حکومت سابق به تعطیلی کشیده شدند این شرکت به فعالیت خود ادامه داد.

تولید ساندیس در ایران تا سال 76 ادامه داشت اما ناگهان در سال 80 تولید آن کاهش یافت و مقبولیت خود را در بین عموم مردم از دست داد.

آخرین ساندیس تولید در سال 82 دیده شد و شاهدان عینی کگفنتند که از سال 82 به این طرف دیگر ساندیسی را به چشم خود ندیدند. البته عده ای گفتند که ساندیس با تغییر نام ، ظاهر و بسته بندی همچنان در حال تولید هست.

با این وجود حکایت ساندیس در ایران بسیار عجیب هست و خود میتواند به عنوان یک رمان منتشر شود از این جهت که چگونه توانست در ایران همچنان به فعالیت خود ادامه دهد و این هنوز یکی از گره های کور تاریخ ایران هست که بسیاری از تاریخ دانان از پاسخ به آن ناتوانند.

به نظر من یکی از رموز موفقیت ساندیس قدرت سازگاری آن بود که دیگر شرکت ها این توانایی را نداشتند. با وقوع انقلاب ساندیس توانست حجای خود را در بین انقلابیون باز نماید و تبدیل به یک نوشیدنی محبوب و پر طرفدار شود و این کار را با توزیع رایگان در ابتدا به انجام رساند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
برو بابا کم دری وری بگو
ناشناس
| Turkey |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کاربد ساندیس تو ایران زیاده
ناشناس
| Spain |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ایول اینو خوب اومدی
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
عالی بود ناشناس عزیز
مرغ و شتر مرغ هر دو پرنده اند لاکن شترغ مرغ دونده بسیار ماهری نیز هست و میتواند با سرعت 60 کیلومتر در ساعت بدود
هرچه سریعتر هنجارشکنانی که در دانشگاه تهران دست به اعتراض زده بودند را باید اخراج کرد
هیچ‌گاه دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایرانزمین را با کسانی چون رفسنجانی و رحانی مقایسه نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
احمدی نژاد سیاستمدار نیست . اینکه فردی از کوچه و محل زندگی با شعار مخالفت با غرب حتی تجربه علمی غرب سیاستمدار شود در کجای دنیای پیشرفته مورد قبول هست . ایشان اسمش سیاستمدار هست ولی نجابت سیاسی ندارد . شما یک نگاهی به کلیپ های متعدد پارسال ایشان نگاه کنید توهم و خیال پردازی سراسر وجود ایشان را گرفته بود که میگفت دولت و قوه قضاییه باید کنار بروند یعنی اگر قدرت دمکراسی نبود کنترل احمدی نژاد و طرفدرانش بسیار سخت میشد . بیاییم قدرت مطلق و فرد گرایی را با تجربه دمکراسی اصلاح کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
غای کاش همه مسولین به اندازه نصف دولت بهار به مردم خدمت کرده بودند. از همه بد تر وخراب تر دولت روحانی است که روح تاریخ را سیاه کرد ول هم نمیکند وبرود
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تو مشایی نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تا جایی که ما میدانیم ترامپ هم سیاستمدار نبود
اما دکتر محمود احمدی نژاد هم حاکم اردبیل بوده هم شهردار تهران
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
احمدی نژاد و روحانی یکی از دیگر ناکارامدتر و جزو سلسله سمنانیان هستند
تا این سلسله سرکار است اوضاع همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
دکتر احمدی نژاد ، معجزه هزاره سوم
هر رییس جمهور می اید سر کار یک توافق انجام شود و با رفتن ان و امدن نفر دیگری ان توافق گذشته باطل و دوباره توافق جدید و تا ابد اقتصاد و کشور دستخوش و منتظر این توافقات باشد
ولی جالبی ان این است که متفکران به ظاهر روشنفکر یک طیف دائم دم از مذاکره می زنند که لجم می گیره از این افراد نمونه ان صادق جون و ان تاجزاده
جناب فیاض!
وقتی چندین رئیس جمهور یک حرف را تکرار می کنند نشان از واقعیت دارد ....سخن آنان که میانه گود هستند، به صواب نزدیک تر است تا شما که بیرون گود تشریف دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
بله ولی ایشان قبل از کاندیداتوری در انتخابات هم می دانستند رییس جمهور در ایران کاره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
من خوب بودم و دیگران نگذاشتند
خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
جناب ناشناس
چرا وقتی چندین رییس جمهور یک حرف را تکرار میکنند و از میانه گود میگویند که اختیاراتشان برای خدمت خالصانه و اصلاح امور ولی نعمتانشان کافی نیست چرا بعد از این همه ریاست بر قوه مجریه هنوز حاضر نیستند دست از این منصب مهم‌بردارند و هر بار مجددا برای خدمت به مردم و اصلاح امور ولی نعمتانشان کاندید میشوند
خب اگر محدودیت اختیارات اجازه خدمت مکفی را نمیدهد لطف کنید و در انتخابات بعدی سر و کله خودتان را برای تصاحب این پست به درد نخور و ناکارآمد نشکنید
برای ترامپ ، مطالعه کتاب ( بی شعوری ) از نان شب واجب تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
ترامپ شبا چیزای دیگه میزنه بر بدن. شبا نان نمی خوره.
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
شما مستخدم ترامپی یا ... ؟
مرجان
| United States of America |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
واسه ما تو امريكا ترامپ خيلي خوب كار كرده.. و اين اهميت داره براي يك رييس جمهور، رضايت شهرونداش نه رضايت شهروندان ساير كشورها! درك اين قضيه خيلي راحته ها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
من خود ترامپم
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
شک ندارم که استاندار آستارا این کتاب را حتی از نزدیک دیده باشه
ناشناس
| France |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
عجیبه بی شعورها رئیس جمهور امریکا هستند و من ایقدر بدبختم
آیا میدانستید بیشترین اکسیژن موجود در جو زمین را جلبک های تک سلولی در دریاها تولید میکنند و گیاهان و درختان نیز بخش کوچکی از اکسیژن جو زمین را تولید میکنند.

آفرینش هیچ موجودی در این کره خاکی بیجهت نبوده به جز انسان که به نظر من آفرینش آن اشتباه بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
انسان اومده فقط آلودگی تولید کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
در حق شما صاحب نظر محترم ظلم شده
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بابا انیشتین گالیله بیل گیتس
تو دیگه کی هستی
اقا اینجا چرا اینجوریه؟ نفوذی ها هستن
اونجا چرا اختلاس شد؟ نفوذی اند
چرا گرونیه؟ کار نفوذی هاست
ارز روکیا بردن؟ نفوذیا
بدهکار های بانکی کیان؟ نفوذی
پیاز؟ نفوذ
سیب زمینی؟ نفوذی
...؟ نفووووذ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
در دولت روحانی آدم های نفوذی زیاد داریبم وکسیهم کاری به آنها ندارد وایبن ها دارند مملاکت را دودستی تحویل انگلیس وآمریکا می دهنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
تمام‌ مغازه های ایران از اجناس بنجول چینی و روسی و بلوک شرق پر کردید تازه بفکر این هستند که اصلاح طلبان کشور را تحویل انگلیس و امریکا میدهند الان کدام‌کشورها حاکمیت خودشان را به امریکا داده اند دروغ چرا مینویسی . متاسفانه همین تفکر شماها باعث شد که اجازه ندهدید همان شرکت های عربی یا امریکای و انگلیسی وارد کشور شوند و سرمایه گداری کنند انوقت الان‌ما در تحریم اقتصادی با دست پر با امریکا مقابله میکردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ناشناس۲۳:۰۹
آخه روسیه چی تولید میکنه که توی مغازه ها پیدا بشه که ما تا حالا ندیدیم ؟
توی خود روسیه هم توی هیچ مغازه ای هیچ جنس روسی پیدا نمیشه که حالا بخواد توی مغازه های ایران پیدا بشه مگر اینکه توی مغازه های شهر شما اس ۳۰۰ یا سوخو یا کلاشینکف بفروشند
نه عزیزم چیزی که باعث مشکلات این کشور شده حودباختگی شما ک امثال شماست که تمام راههاتون به غرب و آمریکا ختم میشه و منطق شماها هم از همین چند خطی که توی این کامنت نوشتید کاملا مشخصه که با یک گزاره و مقدمه پوچ و بی اساس و غیر واقعی و دروغ سعی میکنید به نتیجه دلخواه خودتون برسید
ضمنا شما و امثال شما پرتوقع ولی بی اثر هستید ، خودتون پر از اشکال و اشتباهید ولی همیشه بعنوان مدعی وارد میشید و همیشه طلبکارید
ی بار دیگه خودت بخون ببین چی نوشتی و یک نقشه جلوت بازکن و ی نگاه به همین کشورای اطراف ایران بنداز تا ببینی کدوم کشورها حاکمیتشون رو به آمریکا واگذار کردند ، البته اگر چشمی برای دیدن داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
جنس چینی آره ولی من جنس روسی نمیبینم .آخرین بار دوربین زنیت روسی حدودا ده سال قبل دیدم
آب انسان را سیراب مینماید لاکن مشروبات الکی انسان را مست و نجس مینمایند
شما که تاحالا هرچی گفتین برعکسش اتفاق افتاده
کی دوباره میخواد تکرار کنه و بره تو صف واسه دادن رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
من
ناشناس
| - |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
وقتی رئیس جمهور ها به گفته خودشان مترسکی بیش نیستند پس چرا رای بدیم.
الناز عبداللهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
من میرم رای میدم
این مردم باز برای رای دادن سرو دست میشکنند و یقه میدرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
با کار دولت روحانی دیگر کسیهم رای نمی دهد چون این آقا خیلی وعده داد وکلیدش رگم کرد ومملکت رابی چاره کرد گرانی رانگاه کن درود بر دولتدبهار که خدمت کرد
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
فرقی نمی کنه کی رئیس جمهور بشه حتی اگر اوباما هم رئیس جمهور بشه بازم مملکت همینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
دیگه حناشون رنگی نداره
توصیه جالب فرماندار آستارا به ترامپ
آقای فرماندار آستارا اون دوران گذشت تا یکی از آقا زاده ها شهید نشود من نمی ذارم فرزندم بره جنگ
پاسخ ها
ایرنی00
| Germany |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
احسنت
جهان به این بزرگی با هشت میلیارد نفر جمعیت و ایرانی با هشتادوپنج میلیون نفر جمعیت فقط هفت تا دونه خبر در بسته ویژه خبری؟!
مگه مجبورید که حتما ۱۹:۰۱ دقیقه منتشرش کنین؟!
دولت و مسئولین به اندازه کافی واسه مردم کم میذارن دیگه از شما که باید فریاد ملت رو به گوش مسئولین برسونین انتظار خیلی بالاست
گُل را میتوان زیر پا له کرد ولی عطر آن را هرگز
آینه و استکان هر دو از جنس شیشه هستند لاکن آینه نور را از خود عبور نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تو خوده نعمتی

آره آره بابا
ماست و پنیر هر ذو از شیر تولید میشوند لاکن ماسن مایع هست و پنیر جامد
گوشت بریانی بسیار خوشمزست و لذیذ هست به خصوص با نان داغ و پیاز لاکن قیمت آن سرسام آور است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بریانی ؟ اصفهانی ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بریانی کجاش خوشمزس
زمانیکه یه مدیر اعتراض کنه عزل میشه بعنوان معاون
زمانیکه یه معاون اعتراض کنه عزل میشه بعنوان مشاور معاون
زمانیکه یه کارمند رسمی اعتراض کنه عزل میشه بعنوان یه بازنشسته ی خرید خدمت
خوب چرا وقتیکه دانشجویانی که بقول معروف انقدر جوی شان زیاده که درس و تحقیق و دانشگاه را رها کرده اند و چسبیده اند به این که همکلاسی هایشان نباید چادر سر کنند و باید نیمه برهنه وارد دانشگاه شوند، چرا برای کار و تحصیل اجباری در نقاط دوردست ارسالشان نمی کنین
مسئولین که هرکاری کنند آخرش به برخورد قهری با دانشجویان متهم میشوند پس یک بار هم برای همیشه واقعا حق این غربزده ها را بگذارید کف دستشان تا خودمان آتش به اختیار به توبره نبستیمشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ظاهرا امثال تو فیلم های آبگوشتی زمان قبل از انقلاب را زیاد دیدید که مثل لات های بی سروپای اندوره حرف میزنی.کشور قانون دارد آقای آتش به اختیار لطفی بکن یکبار برو جلو دادسرا ها وقتی یکی از این اختلاسگران میلیاردی را برای محاکمه میبرند برا اونها اتش به اختیار باش .لات هم لاتهای قدیم جونشون را به خاطر دفاع از مردم میدادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
علامه دهر نابغه تو خودت چکاره ای که به خودت اجازه میدهی برای دیگران حکم صادر کنی
بیچاره اصلاح‌طلبان که رهبرانش امثال عارف و کواکبیانند!
ههههخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
مجلسی که رئیسش کواکبیان شود چه شود!!
آقای کواکبیان آیا شما و عارف در حد ریاست مجلس هستید چر حرف بی خود میزنی بنده خدا
امسال عید سفری به اردبیل داشتیم. سفر را با خودرو شخصی انجام دادیم و از مناظر زیبا و غذاهای لذیذ بسیار لذت بردیم. در استان سمنان و در نزدیکی های سرخه خودرویمان مشکل فنی پیدا کرد و در جاده گیر کردیم. شب بود و هیچ خودرویی هم برای کمک به ما نمی ایستاد. حدود ساعت 5 صبح بود که ناگهان نوری در آسمان توجهمان را به خود جلب نمود. آن نور به طرف ما آمد. ما که خیلی ترسیده بودیم به داخل خودرو رف تیم و درها را قفل نمودیم. نور به زبان انگلیسی به ما گفت: واتس یور پرابلم. و من نیز گفتم : مای انجین ایز بروکن.

نور گفت: یور ویهیکل ایز ردی. یو کن استارت د انجین ناو

من گفتم: ثنکس دود

خودرو رو رشون نمودیم و به مسیر خود ادامه دایم. بعدها که این ماجرا را برای دوستان تعریف کردم همه گفتند که آن یک برخورد نزدیک با بشقاب پرنده بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
باليوود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
چی زدی داداج؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
چون در سرخه و سمنان اتفاق افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خدای خودت رحم کن فکر کنم اینطور که پیش میرویم به جای هر کاری باید بیمارستان روانی ساخته شود خداوند همه بیمارانرا شفای عاجل مرحمت فرماید
مردم عادی در فقر و مشکلات متعدد در حال له شدن هستند و یک عده در این کشور برای گرفتن پست ریاست با هم در حالت رقابت هستند

بخدا اگر به اندازه ذره ارزنی وجدان داشتید از نمایندگی مجلس استعفا میدادید
چقد مزخرف گفتن باز.شبکه ی زنانه...
اقای فیاض بازرگان هاشمی خاتمی احمدی نژاد روحانی...سوال ما هم همین است چرا؟؟؟؟بنظر شما یکجای کار نمیلنگد که همه معترض میشوند؟
يعني واقعا در تعداد ساعات مراسم مردم و اينكه شام به مهموناشون بدن يا نه هم بايد دخالت بشه؟؟؟ !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
یجا کنسرت ممنوعه یجا دوچرخه سواری یجا عروسی به صرف شام.
کواکبیان ممنونتم باعث شادی مردم میشی درست مثل کروبی
واقعا وقتی همه خبر ها را می خوانیم در همشان یک نکته مرتب تکرار می شود دخالت بی حد و اندازه برخی در مسایل و زندگی مردم ای کاش کمی فکر می کردند بعد حرف می زدند وایا حرفهاشون بیشتر خودشون راسبک وبی اعتبارتر نمی کند
لطف کنید روحانی رو با دکتر احمدی نژاد مقایسه نکنین که خیلی فرقشونه.
زنده باد دولت بهار
آقای روحانی و همفکران آقای روحانی، ما فرض رو بر این میزاریم که شما تا حالا نمیدونستید که اختیارات رییس جمهور تا این حد کم و محدوده و تازه متوجه این مطلب شدید پس حالا که فهمیدید لطف کنید و در انتخاباتهای آینده شرکت نکنید و برای رسیدن به این جایگاه اینقدر سرودست نشکنید و به جان هم نیوفتید و یا اگر هم کاندید شدید به مردم وعده های دروغ ندید و ادعاهای نشدنی نکنید و وعده ایجاد ۱ میلیون شغل در سال ندید ، وعده اونچونان رونق اقتصادی که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند ندید ، وعده حل کردن ۱۰۰ روزه مشکلات اقتصادی ندید و.....
ولی من مطمئنم شما و همفکراتون توی اولین انتخاباتی که در پیش داریم دوباره برای انتخاب شدن خودتون رو میکشید و وعده های دروغ میدید و بعد از انتخاب شدن در جواب مردم علت عمل نکردن به وعده های انتخاباتیتون مدعی میشید که اختیاراتتون محدوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
روحانی و اصلاح طلبان برای قدرت سر و دست نمیشکنند .... دوست عزیز این فشار و مطلبه مردم جامعه هست . شما چرا فرا فکنی میکنی . مردم چون در ایران احزاب قوی و مستقل ندارند نگاه میکنند چه کاندید های شعارشان را میدهند . این مطالبه از قدرت مردم هست . شما چطور متوجه نیستید مردم فشار وارد میکنند که حق ما را با چانه زنی از ۵۰۰ نفر بگیرید شما کجای کاری . در ۱۴۰۰ دوباره به کسی رای میدم که شعار حقوق شهروندی و ازادیهای قلم و بیان و عقیده باشد ....
یکی اینارو از برق بکشه
حالا اونایی که ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان رو توجیه می کردن و به بهانه های مختلف میگفتن که عربستان سعودی حق داره حالا میان و از ممنوعیت دوچرخه سواری زنان در ایران انتقاد میکنند و میگن ایران حق نداشت که چنین کاری رو انجام بده
!!!!!!!!
درخت= زندگی

سعی کنید حتی اگر باغچه هم ندارید در یک گلدان بزرگ یک انجیر یا مرکبات یا هر گیاهی که دوست دارید بکارید و ببینید که چقدر فضای زندگی شما تغییر خواهد کرد. به جای زاد و ولد تا میتوانید نهال و گیاهان خانگی بخرید
متأسفانه در شهر رشت هنوز هم هستند تالار هایی که مردانه و زنانه جدا نیست و مختلط اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
دوست عزیز اگر چنین تفکری داری بهتر این هست که اصلا در پشت کارت دعوت ننویسید عروسی بنویسید جهت صرف شام یا نهار و شیرینی . یعنی نهار و شام خوران . اسم عروسی یعنی نباید سلام و صلوات باشه از اسمش معلوم هست . جشن و شادی و پایکوبی .شما عروسی به این شکل نگیر . در عروسی ۹۰ درصد خودی هستند
با تشکر از تحریریه تابناک که بمحض اینکه بنده بخاطر تعداد بسیار کم اخبار در بسته ویژه خبری امشب گلایه کردم باوجود انتشار بسته خبری اما درایت بخرج دادند و چند خبر دیگر را نیز به بسته ویژه خبری امشب اضافه کردند
میخوای عروسی بگیری ولی از پس مخارج زیاد و هزینه های بالا مثل ارایشگاه برنمیای؟

نمیتونی چند میلیون هزینه میکاپ بدی؟

هزینه کرایه خون و رهن نداری؟

شهریه مدرسه بچهات رو تو نتونستی تهیه کنی؟

حقوقت تا وسط ماه هم کفاف نمیده؟

با خانمت و بچهات مشکل داری؟



چاره کارت پیش ماست


میتونی با خرید و فروش ساندیس در اوقات فرغت پول خوبی بدست بیاری و در عرض 100 سال به همچی برسی
اقایان خوب شد زمان صدر اسلام نبودند در انصورت بانوان مجبور بودند بجای سوار شدن و سفر با شتر و اسب بدنبال کاروان بدوند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
مگه الآن دنبال ماشین میدووننشون؟ عجب فعل پیچیده ای گفتم
اقای روحانی از اول انقلاب تا الان همیشه در مناصب مختلف مملکت مسئولیت داشته و در مجلس ، شورای عالی امنیت ملی ، دولت ، فرماندهی جنگ و ..... مشغول به کار بوده و قطعا از حدود اختیارات و البته وظایف رییس جمهور مطلع بوده و با اطلاع و اشراف کامل به این حدود و وظایف در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده ولی الان که نتونسته به وعده های انتخاباتی خودش که خیلی هم غیر عقلانی بودند عمل کنه داره بهانه میاره که اختیاراتش کمه
امیدوارم که توی انتخابات بعدی دوستان آقای روحانی یا شرکت نکنند و یا اگر شرکت کردند بدونند دارند چه وظیفه ای رو قبول میکنند و بدونند حدود اختیاراتشون چقدره
پاسخ ها
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
همین تهدید ها رو فرمودید که کسی جرات شرکت نداره
اگه اقای کواکبیان هم نیاد من حتما میام
چند نفر باید شلاق بخورند؟پیشنهاد میشود در اینصورت بخاطر عمل به خواسته ان عزیز دانشمند وزارتی بنام وزارتخانه شلاق ایجاد کنیم تا بتوانیم کلیه موارد لازم را بخوبی پوشش بدهیم و شلاق خوری از دست ما در نرود
"درخواست کمک ترامپ از سوئیس برای توافق با ایران"
خوب چرا میشه دلیل بیارید که چرا آمریکا به التماس افتاده که یه جوری با ما رابطه برقرار کنه یعنی پایه های اقتصادشون ریال ایرانه از لحاظ نظامی قدرتی ندارن و از ما میترسن تمام دنیا بهشون پشت کرده خوب یه دلیل بیارید دیگه چرا مردم رو فاقد شعور فرض میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
یک دلیل مهم طرز فکر و شعار انتخاباتی ترامپ بوده و هست: اولویتش داخل امریکا و بهبود اقتصاد آن است...در کارزار انتخاباتیش هم همیشه منتقد دخالت در خاورمیانه بخصوص از جهت هزینه و...بوده...و در ضمن برای انتخابات بعدی نیز باید رویه دوری از جنگ را در پیش بگیرد در عین اینکهدسعی دهرد از طریق مذاکره افتخاری بنام خودش ثبت کند...عزیز او یک تاجر است نه مرد ....یکبار دقیق شعارهای انتخاباتیش و روشش در این دوسال را مرور کن
لاله مصطفوي
| United States of America |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
حتما مي گن واسه اينكه دوباره انتخاب بشه! دوستان به خدا ترامپ دوباره با همين وضع هم انتخاب خواهد شد. سياست خارجي زياد تو امريكا خريدار نداره. ٨ تا ١٠ تا امريكايي اصلا نميدونن ايران كجاست و مشكل ايران با امريكا چيه!
ای کاش آیت الله العظمی خلخالی زنده بودند تا الان حق خیلی از هنجارشکنان را میگذاشتند کف دستشان حیف و هزاران حیف که الان چنین کسی زنده و مسئول نیست حیف
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
هم سیاسیونی اعدام شدند هم ارز فروش و طلا فروش افدام شدند قزمت پراید که بالاتر رفت . آیا مردم همه سیاسی نشدند الان باید با مردم چکار کرد . در المان و فرانسه و هلند و سوییس مسله اعدام ندارند چون تعریف از یک انسان خوب را به دروع نگفتن و ادیت نکردن مردم و کمک و انسان دوستی با تفاوت عقیده پدیرفتند . شما دوعت را بخور بعد از افطار میچسبه
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
منظورت از هنجارشکن چهار تا دانشجو هست یا مسولین ناکارامد
آقای رییس جمهور ، شما توی انتخابات دوره اولتون در سال ۹۲ نمیدونستی که رییس جمهور چقدر اختیاراتش محدود و کمه ، ولی برای دور دوم در سال ۹۶ که باید از تجربه ۴سال ریاستت متوجه این اختیارات کم و محدود شده بودی و فهمیده بودی که هیچ کاری نمیزارن انجام بدی ، پس چرا دوباره کاندیدا شدی ، و اگر دوباره کاندیدا شدی چرا دوباره وعده های نشدنی و دروغ دادی؟
بخدا اگر آقای روحانی و یا دوستان و همفکرای ایشون امکان شرکت قانونی برای سومین بار در انتخابات رو داشتند بازم شرکت میکردند و بازم همون دروغای انتخاباتی قبل رو میگفتند و بعدا هم دلیل عدم توفیق در مسئولیتشون رو محدود بودن اختیارات اعلام میکردند
لطفا دیگه تکرار نکنید
صداوسیما از صبح تا شب پر شده از مجری ها و بازیگرها و حتی گوینده های خبر زن رنگارنگ و آرایش و بزک کرده حالا بازهم شبکه زنان تشکیل بشه و یه بودجه ای هم از بیت المال بدن به اون؟؟؟!!!!!!
متأسفانه هنوز در ماه مبارک رمضان در ایران استخرها قبل از افطار تعطیل نیستند و باز هستند و همانطور که میدانیم سررازیر آب کردن روزه را باطل می کند پس قریب به اتفاق کسانی که قبل از افطار به استخر میروند روزه ندارند و این بسیار اشتباه است و لطفا به مسئولین گوشزد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
به کسی چه ربطی دارد که یکی روزه نمی گیرد...مهم این است که در ملاعام روزه خواری نکنند
علیرضا خدابخشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
لطفا چشمهایت را باز کن شاید بقیه مردم روزه نیست نباید به خاطر شما همه مردم را از خوردن . استخر و غیره محروم کرد
م ق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
کنجکاو رو بردن جهنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
همه مراجع سر درون اب بردن را مبطلات روزه نمی دانند . ضمنا خیلی ها استخر می روند ولی سر را کامل داخل ابن نمی کنند. می فهمی که منظورم این است که شیرجه نمی زنند.
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
حضرت آیت الله سیستانی فرمودند : فرو بردن سر زیر آب روزه را باطل نمیکند
چرا اقایان فکر میکنند حق دارند در شخصی ترین امور مردم دخالت کنند از چاپ کارت عروسی تا شام دادن یا ندادن به میهمانان ایا فکر میکنند در هر شهری که امام جمعه هستند مردم جزء رعایا ایشان هستند و مانند صد سال قبل قانون ارباب رعیتی حاکم است اقاجان مگر با پول شما و یا از بیت المال عروسی میگیرند
مردم به خوبي اگاهند كه چماق مسئولان هميشه بالاي سرشان خواهد بود
احسنت به روح الله سلگی که لب مطلب ایران بزرگ رو گفت
جناب مدیر جامعه الزهراسلام الله ممکن است بفرمایید چرا مدیر یک سازمان زنانه مرد هست لابد اگر شبکه ای هم برای خانمها تاسیس شود مدیرش مرد خواهد بود
اقای کواکبیان لطف کنی دور اقای عارف برای کاندیدایی هر سمتی خط بکشید چون ممکن است خدای ناکرده ژن های مافوق خوبشان صدمه ببیند
تابناک به آقای کواکبیان بگو. دیگه هیچ فرقی نمی کند که عارف بیاید یا نیاید. شما بیایید یا کس دیگر . وضع مردم روز به روز خراب تر می شود. نهایتا تا دو سال دیگه دلار به 50000 تومان شاید هم بیشتر برسه. بعد یک نفر بیاید بگوید فلان میکنم وبهمان می کنم و اقتصاد و وضع مردم رادرست می کنم. مردم دیگر فریب نمی خورند .ایران تا سیاست خارجی و روابط بین المللی اش را با ابرقدرتها درست نکند .اقتصاد و وضع مردم درست نمی شود و روز به روز خراب و خراب تر می شود. حالا هرکس می خواهد رییس جمهور شود . هر چند مردم ایران حافظه تاریخی قوی ندارند و روز به روز بدبخت تر و بیچاره ترمی شوند. همانطور که این چند سال با شدت خیلی زیاد تر ی روند بدبخت تر شدن مردم سرعت بیشتری نسبت به قبل گرفته است.
نفوذی ؟!!!
یعنی اگر کسی کاری کند که قانون آن را جرم ندانسته ،نهایتا میشود نفوذی؟
آنوقت اینهمه نفوذی که تولید میشود در کدام زندان نگهداری میشوند ؟
توصیه جالب فرماندار آستارا به ترامپ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چقدر شگفت آور بود
اوه
با سلام جناب روح الله سلگی
ریشه این اعتراض ها . ارز دو نرخی و اقتصاد داغونه
مردم جانشان به لب رسیده .
مثلا می خواد بگه من کتابخوانم !!!!! آقای فرماندار تیراژ کتاب ها در آمریکا میلیونیه اما در ایران چند هزار جلد!!! تازه چند سال هم توی کتابفروشی می مونه خاک می خوره تا فروخته بشه. پس تو نگران کتابخونی آمریکایی ها نباش!!!
جناب فیاض کسی که اختیار تام نداشته باشه فقط یک تدارکاتچی است. نمیشه مسیولیت به کسی بدیم ولی اختیارات نه. من طرفدار روحانی نیستم ولی حرف حق رو باید گفت
دور بعد خاتمی ام بیاد رای نمیاره
آقای استاد دانشگاه خودت هم میدانی ایچنین است .ما با شرع سروکار داریم نه عرف.ودنیا مدرن شرع را نه میشناسد ونه قبول دارد.وبخاطر همینه مشکلات داخلی وخارجی تاقیامت هم حل نشدنی میماند.حالا یکی مثل چرچیل هم که ریس جمهور ایران بشه آخرش کم میاره چون با شرع سروکار دارد نه عرف جهانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
احسنت
ممنون از امام جمعه و دادستان اصفهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اونوقت بابت چی بابت اینکه. نظرات شخصی وخودش که مورد پسند شمادهست را به مردم تحمیل میکنه دخترهای.من حق دوچرخه سواری و ورزش دارند
جناب روحانی، دشمن مردم ایران وزرای دولت شما هستند که درشرایط بسیار بد اقتصادی کشور دنبال اقدامات ضد کارشناسی و بچه گانه خود هستند. شما فرموردید خوزستان جان کشور است. خوب چرا وزیر ضعیف و فشل شما آقای زنگنه دستش را گذاشته روی رگبار به سمت خوزستان و هر چه در توان دارد برای ضعیف این استان بکار می برد.؟ چه هدفی از تحقیر توانمندیهای ملی در خوزستان دارد؟ چرا بشدت در حال تخریب مهمترین پایگاههای علمی تخصصی منطقه است؟ چرا تعدادی از دانشجویان خود را بدون آنکه ذره ای تجربه در نفت داشته ودارای حداقل شایستگی ها باشند را برخلاف مقررات کشور و وزارت نفت بر نفت مسلط کرده و وزارت نفت میدان بچه بازی های آنها قرار داده است و با نخبگان جوان نفت دشمنی می کند؟ هدف آقای زنکنه چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اقای یا خانم خوزستانی وزیر نفت یکی از وزرای شاخص و باتجربه نظام میباشد.در ضمن خوزستان قسمتی از ایران همانند دیگر استانها میباشد.
فرماندار استارا جايي نشسته كه اگر جنگ جهاني سوم هم بين ايران و امريكا هم بشود استارا اخرين جايي خواهد بود كه مورد حمله از طرف امريكا مي باشد. شما برويد جنوب انوقت از اين شعارها بده و نفت رو اتيش بريز.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
خبر از پایگاههای امریکا و اسراییل در کشور اذربایجان نداری؟یک سفر برو
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کنار گود میگه لنگش کن
اقای کواکبیان چقدر بی رجال شده ایم که عارف باید بیاید! و گرنه دست به کار می شوید. اره خودت را بیشتر از عارف قبول داریم اگر به ایشان بچسبی افت می کنی داداش
زئیس دانشگاه عظیم ترین اندیشمندی است که در تاریخ متولد شده است 96%ملت نفوذی هستند فقط اقایان کاخ نشین سوپر میلیادر از برکت سفره انقلاب دلسوز کشور
هرج و مرج ،اظهار نظر در مسائل جامعه به راه افتاده
همه خود را صاحب نظر ،در همه مسائل میداند
دم امام جمعه ها گرم دیگر دارند توی مساعل عروسی مردم هم نظر میدهتد...یکی نیست بگه بابا جون .توی همه چیز دخالت میکنید..دوچرخه سواری.سگ....پس جرا از دزدی ها حرفی نمیگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اولا که از صبح تا شب دارند درباره دزدی ها حرف میزنن دوما اتفافا عروسی و دوچرخه سواری و سگ حمل کردن باید حتما دخالت کنن
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
اول املای مسائل را یاد بگیر ، ببم عسلم
فیاض کیه؟؟؟ لاقعل اسم رییس دولت هفتم و هشتم را میگفت که کار را یک سره کنه به هر حال فیاض کیه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
میخاد با این حرفا مشهور بشه
روحانی هم مثل هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد هست و اختیارات و قدرت مطلق میخواهد . واقعا خداییش خاتمی و روحانی دنبال قدرت مطلق هستند یا دنبال این هستند که نظر مردم در رای و صندوق چی هست . از کدام‌مردم حرف میزند که میخواهد جلوی دولت باسیتد خودی یا عیر خودی . مردم حرفشان را پای صندوق رای گفتند اتفاقا اصلاح طب دنبال مطالبه مردم هست نه قدرت مطلق دنبال قانون هستند خاتمی چند سال پشت تریبون قانون قانون گفت ؟
اول کاری کنید که مردم به رای دادن دل خوش بشن بعد دنبال کاندیدا بگردید .
آقای فرماندار. آستارا. ترامپ در وقت اداری کار اداری می کند. وحتما کتابهایی که نام برده اید را می خواند. و اهل جنگ هم نیست
یا ما تو یه سیاره دیگه داریم زندگی میکنیم
یا بقیه دنیا.....
دانشجوی معترض نفوذی است!!
کارگر معترض نفوذی است!!
مردم معترض نفوذی هستند !!
دانش اموز مترض نفوذی است!!
زنان معترض نفوذی هستند !! استادان معترض نفوزی هستند !!
ملاهای معترض نفوذی هستند
اقاجان ما تحریم شدیم ان وقت امریکا به سوییس میگه؟؟؟؟؟؟
عارف بای بای چون
اصلاحطلبان بای بای

اصولگراها قبلا گودبای شده بودن
دوچرخه سواری زنان‌ در اسلام‌حرام هست و باید این حکم‌در تمام شهرها اجرا شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
شوخی بود دیگه؟یعنی زمان پیامبر سوار شدن به اسب و شتر ممنوع بوده؟؟.میدونی که حضرت خدیجه تاجر بودند و با اسب و شتر برای تجارت مسافرت میکردن؟
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
دوچرخه هم تحریکت میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
این حرفا برای قبل از اسلام بود و متاسفانه هنوز هم پاربرجاست
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بعضیهابادیدن دوچرخه سواری بانوان هم تحریک میشن!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اون وقت دزدی چی اختلاص چی
با سلام تابناک اوضاع از چه قراره یکی دوچرخه سواری بانوان را ممنوع می کنه . یکی دیگری پیامک انبوه می فرسته برای مردم که شما در خودرو کشف حجاب کردید. باید بری. و تعهد بدی . بعد هم که دلیل میخواهی میگویند تعهد بده برو. چه خبره یکی میگه حالت بد بود یا مریض بودی چیزی خوردی 25 ضربه شلاق بخوری. فرض کن برعکس فکر کنیم شمایی که مثلا برای رضای خدا روزه میگیری و توی خونه ات بچه کوچک یا بیمار داری چطور اذیت نمی شی و به اونها غذا می دهی.
مذاکره برای منافع دلالان سم است
توصیه میکنم فرماندار استارا در حد همرده های خودش فکر کنه
انتخابات بشه دیگه خیلی کم مردم رای میدن چون بعد ۴۰ سال شعار مردم توسط چپ ویا راست، اصلاح طلب و اصولگرا بدبخت تر شده اند
علم الهدی گفت ما دنبال جنگ نیستیم . سوال پیش میاید پس محو اسراییل شعارش چی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
هنوز به معجزه شعار ایمان نداری ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بارون میاد محوشون میکنه حتما دیگه!
ناشناس
| Spain |
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
منظورش اینکه وقتی اشکنه می خوردیم اسراییل را محو می کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
این شعار بخش دومش محو شده که بوده اجی. مجی لاترجی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
سلام،نابودی اسرائیل وعده خداوندی است و خدا به موقع می داند چکار کند،منتظر آن زمان باش ،با نشانه هایی که خدا داده آن رمان دیر نحواهد بود
مذاکره سم است و ممکن است دلار ارزان شود و خدای نکرذه برخی سرمایه داران ضرر کنند.
متاسفم برای کسانی که ترامپ را به مطالعه ی کتابهایی فرا می خوانند که پس از سالها در ایران چاپ شده اند
جالب اینکه ترامپ خود نویسنده است و کتابهایش در ایران پر فروشند .
چقدر سخنرانی چقدر نصیحت چقدر هزینه و مراسم وووو که بگوید خداوند هست و وجود دارد و بزرگوران خداوند که اثبات نمیخواهد مردم همه این موارد و نصایح را میدانند اما عدالت در قدرت و ثروت و قضاوت کجاست
امام جمعه نقده پدرحقیقی و دلسوز نقده می باشد کاش که سایر مسیولان شهر به اندازه یک هزارم امام جمعه حس وطن پرستی داشتن اما متاسفانه که ندارن و عاشق میز و حقوقشان هستن.
برگزاری رفراندوم برای کشور از نان شب واجب تر است ، دیگه انتخابات تو کشور جایگاهی نداره ؟! عملا تمام رییس جمهور ها اذعان کردن که اختیاری جز مسواک زدن در شب ندارن ، نمایندگان دولت که عملا هیج ،فعلا سیاست مملکت رو به کمک روزنامه کیهان و جوان و... تعیین میکنن ؟! البته تازگی فروغی مدیر شبکه ۳ هم برای ملت شاخ شده که این دیگه از عجایب خلقت است ؟!
با اختلاسگران همانند روزه خواران برخورد شود
اسرائیل به خاطر خونهای بچه های بی گناه مظلوم . شرارت ها .جنایت ها یی که کرده خودش محو خواهد شد. . مرگ بر اسرائیل جنایت کار. مرگ بر امریکا شیطان
خداوندا
بحق این ماه عزیز قسم میدم
هر کسی که دست درازی به بیت المال می کنه در حالی که کاری انجام نمیده وباعث فقر وفلاکت مردم شده وکاری کرده که باعث بشه مردم بخاطر پول به هر کاری دست بزنن نابود کن وکسانی که اختلاس کردن انشالله خودشتان وخانواده انها به بیماریهای صعب العلاج مبتلا بشن که نتونن حق مردم را بخورن انشالله
اقای کواکیبیان شما خودتان اضافی هستید !!! حال از عارف میخواهید بیاید که چکار کند؟؟!!! ما ملت دیگه با طناب پوسیده همچون شماها به چاه نمیرویم!!!برید برای استراحت شاید مدیران لایق و غیر وراثتی فرصت شود به میدان عمل بیایند و ناکارامدیهای شما را درست کنند.
سلام.لطفا مردم در انتخابات مجلس به کاندیدایی رای بدهند که پیگیر باشه کلیه درآمدها به حساب مردم واریز بشه و اقتصاد آزاد ،این تنها راه خارج شدن از این وضعیت اقتصادی می باشد.
من هم از امام جمعه اصفهان تقدیر می کنم
بد بختي ما از خود ماست كه هنوز داريم سر اصلاح طلب و اصول گرايي كه به نوبت مردم رو بدبخت مي كنند حنجره پاره مي كنيم
کواکبیان، به انداز کافی ناکارامد هستید
با این بلای که سر ملت آوردن دیگه باید تبلیغات رو شروع کرد که کسی رای ندهد
همه مشکلات اصفهان حل شده وفقط مونده بوددوچرخه سواری خانمها
اینکه ملت می بیند ریس جمهور فقط برای مشکلات بوجود امد باید پایخگوباشد واقعا از یک تداراک چی هم کمتر اختیار دارد ولی به اندازه کل ایران مسولیت دارد . وهمه اتفاقات از سیل تا زازله تا محاصره اقتصادی تا....
حسن آقا هزار بار روی محمود آقا را سفید سفید کرد
روحانی بهر دری می زند تا اشتباهاتتخلفات و غیره را توجیه کند .اما نمیداند مردم زیرک شده اند
شبکه زنانه؟ بینندگان زنان باشند یا مجریان، بازی‌گران و... لابد منظور طراح این است که در خانه هم تفکیک جنسیتی بشود و از یک قاب تلوزیون زنان و دختران بیننده باشند و از قاب تلوزیون دیگر مردان و پسران!!!
شبکه خانواده بیش‌تر معنا می‌دهد تا شبکه زنانه. مگر تلوزیون، بوستان، تفریح‌گاه، استخر، اتوبوس، مدرسه است که مردانه و زنانه بشود.
آقای رییس جمهور بعد از شش سال میگی اختیار نداری . خوب قبول تا حالا تعلل کردی و نگفتی . حالا بیا و مثل یکفردی دل به مقام و شهرت نبسته و نگران به حاشیه رفتنش نیست استعفا بده و در پستی که اختیاری نداری نمان . و بعد هم اگر این اختیارات که گفتی نداری بگو پس کیا دارند . و افشا گری کن . مثل قبلی نباش که هی میگفت بگم ؟ بگم ؟ و هنوز هم داره میگه میگما ، میگما ، اما هیچی برای گفتن نداره . شما همین الان بگو و دل به این حقوقهای نجومی خودت و پست های آینده و داشتن بادیکارد و در خونه های مجانی سکونت کردن نبند . اگر کشورت و مردمت برات مهمند.
میگن تو ایران هرکی دنبال بیل زدن باغ همسایست راست میگن اقای فرماندار استارا تو چه کاره ای اگر خیلی بلدی فکری بحال طبیعت استارا بکن که زباله نابودش کرده
لطفا بنام دین مبین اسلام ،تهمت و افترا به این دانشجویان و جوانان مردم نزنید و دست از این صحبتهای تکراری بر دارید .
2
-- زیاد نوشته بودم همه را پاک کردم و این نظر عزیز دل را کپی میکنم

"مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو"
۱.اختیار در سیاست خارجی خواستن به معنای قدرت مطلقه نیست. نمی توان کشور را در مشکلات سیاست خارجی غرق کرد و به تحریم های کمرشکن و حتی منع صادرات نفت رساند و در عین حال توقع داشت کسانی دیگر ، توسعه تجارت و سرمایه گذاری و ورود تکنولوزی به کشور و بهبود معیشت مردم را انجام دهند.
۲. چطور است که همه مدیران قوه مجریه از بازرگان تا هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی اشتباه می کنند؟
عجب توصیه خردمندانه ای جناب فرماندار.سوالم اینست که آیا شما تا کنون کتابی تالیف کرده اید؟ یا برای جامعه خود تولید ثروت و اشتغال نموده اید؟
دیگه حنای چپ و راست رنگی نداره عمو
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی