بازدید 33682
هزار و پانصد و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پیشنهاد ضرغامی به آشنا؛ از تجربه احمدی‌نژاد استفاده کن!/عذرخواهی و طلب حلالیت فرماندار پاکدشت بابت پاک کردن پرچم آمریکا و اسرائیل/آمار وحشتناک خودکشی در شهر‌هایی که بیشترین بیکار را دارد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش بانک مرکزی به تصمیم FATF/از سال ۵۷ اسلام مجددا در جهان فراگیر شده/انتقاد علم‌الهدی از قاچاق گوسفند/آمار وحشتناک خودکشی در شهر‌هایی که بیشترین بیکار را دارد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 22 February 2019

تابناک؛ محمد کربلائی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقادات تُند و تیز آیت‌الله صدیقی از مسئولان

امام جمعه موقت تهران گفت: ما اگر از مسئولان گله داریم، چون عادل نیستند، چون به بیرون تکیه کردند، چون برجام را امضا کردند، چون FATF را دامن می‌زنند، استقلال ما را می‌خواهند به خطر بیندازند، اطلاعاتمان را می‌خواهند در اختیار دشمن قرار دهند این‌ها مردم را ناراحت و افسرده می‌کند. شما تعجب نکنید که گاهی از دولت انتقاد دارم، ولی خیلی به من گیر نمی‌دهند، اما اگر به برجام چیزی بگوییم کانال‌های مختلفشان مقابله می‌کنند این در حالی است که ما به خدا متکی هستیم و خدا به ما وعده داده است که اگر ایمان داشته باشید قدرتمندید شهدای ما به اتکای قدرت خدا ۸ سال جنگیدند. آن‌هایی که به قدرت خدا ایمان دارند وقتی به قدرت رسیدند بازی سیاسی نمی‌کنند، جریان‌ها را حاکم نمی‌کنند، رفاه زده‌ها را حاکم نمی‌کنند، مرفهین بی درد را حاکم نمی‌کنند خودشان شرکت‌های مختلف داشته باشند و بچه‌هایشان هم در خارج خانه‌های مختلف داشته باشند را حاکم نمی‌کنند.

پیشنهاد ضرغامی به آشنا؛ از تجربه احمدی‌نژاد استفاده کن!

عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما و فعال سیاسی اصولگرا به آشنا، مشاور رئیس جمهور توصیه کرد از تجربیات دولت احمدی نژاد در اداره کشور استفاده شود!سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صدا و سیما، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به ماجرای گرانی سرسام‌آور گوشت و مشکلات پیرامونی آن پرداخت؛ وی همچنین در بخشی از این پست خود نوشت: از مرثیه توزیع سبد کالا در سال ۹۲ تا ارز زائران اربعین تا گوشت و پوشک، معلوم شد که دولت نه مولد خوبی است و نه موزع خوب.

در ادامه متن کامل پست ضرغامی را مشاهده می‌کنید.

مرثیه توزیع!‌
می‌گویند واردات گوشت حدود ۴۰ درصد افزایش یافته و قاچاق هم اجمالا کنترل شده است.
پس چرا قیمت گوشت کماکان بیش از ۱۰۰ هزار تومان است و مردم احساس کمبود می‌کنند.
علتش واضح‌تر از آن است که به استیضاح آن نیاز باشد.
توزیع توزیع توزیع
بررسی‌ها نشان می‌دهد که مشکل بزرگ امروز عدم توانمندی و برنامه ریزی در امر "توزیع" است.
ضعف توزیع داشته‌های داخل کشور نه به تحریم مربوط است و نه به توطئه‌های استکبار جهانی!
"پی نوشت"
از مرثیه توزیع سبد کالا در سال ۹۲ تا ارز زائران اربعین تا گوشت و پوشک، معلوم شد که دولت نه مولد خوبی است و نه موزع خوب.
مشاوران محترم که به دنبال دریافت پیشنهادات اجرایی هستند تجربیات دولت جنگ و اتوماسیون دولت نهم و دهم را در مورد توزیع جمع بندی کنند و به شرف عرض برسانند.

واکنش بانک مرکزی به تصمیم FATF

روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تقدیر از نهاد‌های تصمیم گیر کشورمان که با تصویب دولایحه اصلاح قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی ومبارزه باتأمین مالی تروریسم، زمینه تمدید مجدد تعلیق اقدام تقابلی علیه ایران را موجب شدند، از تصمیم گروه ویژه اقدام مالی (FATF) استقبال کرد. روابط عمومی بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد دو لایحه باقی مانده نیز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.روابط عمومی بانک مرکزی همچنین اعلام کرد با اینکه ابزار اعلام شده از طرف سه کشور اروپایی برای تجارت وکانال مالی با ایران بسیار کمتر از تعهد اروپایی‌ها برای جلوگیری از شکست برجام می‌باشد، لیکن برای نشان دادن تعامل بزودی شرکت متناظر با آن را که درجریان تأسیس می‌باشد، جهت شروع همکاری با اروپا معرفی می‌کند.گفتنی است؛ صبح امروز گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران را تا ژوئن ۲۰۱۹ تمدید کرد و در بیانیه ای اعلام کرد، انتظار دارد ایران اصلاحات مربوط به CFT و پالرمو را تکمیل و اجرا کند. در این بیانیه همچنین آمده است که اگر ایران تا ژوئن ۲۰۱۹ مابقی قوانین را همراستا با استاندارد‌های FATF تصویب نکند، نظارت FATF به شعبات موسسات مالی مستقر در تهران افزایش خواهد یافت.

ظریف: ماندن در برجام به اراده و خواست مردم ما بستگی دارد

وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با یک روزنامه سوئیسی در پاسخ به این پرسش که کشور شما تا چه مدت در این شرایط در برجام باقی می‌ماند گفت: این به اراده و خواست مردم ما بستگی دارد. یک اقلیت بسیار قدرتمندی در کشور ما مخالف برجام بودند. اما اگر مردم بیشتر عصبانی شوند این گروه ممکن است به زودی اکثریت شوند. بر اساس یک نظر سنجی هنوز ۵۱ درصد شهروندان از ماندن ما در برجام حمایت می‌کنند. اما ما نمی‌توانیم بر خلاف خواست ملت عمل کنیم.

واعظی: به دریافت کارت زرد از پژمانفر و همفکرانش افتخار می‌کنم

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب اینستاگرامی خود نوشت: به کارت زردی که از نماینده مشهد و همفکران او در مجلس شورای اسلامی برای پافشاری بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران گرفتم، افتخار می‌کنم. «محمود واعظی» روز جمعه با اشاره به اظهارات حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس درباره دریافت کارت زرد از مجلس در حساب اینستاگرامی خود نوشت: «لازم دانستم نکته دیگری را درباره اظهارات اینستاگرامی نماینده مردم شریف مشهد و کلات جداگانه از ادعای نادرست قبلی ایشان درباره تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور برای سهامداران پدیده شاندیز مطرح کنم و آن در خصوص کارت زردی است که بنده در زمان تصدی وزارت ارتباطات از ایشان و هم‌فکران ایشان در مجلس شورای اسلامی گرفته‌ام.» رئیس دفتر رئیس جمهوری تصریح کرد: «با سربلندی عرض می‌کنم که به این کارت زرد افتخار می‌کنم چرا که علت اصلی گرفتن آن کارت زرد پافشاری و اهتمام جدی بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات بر توسعه فضای مجازی و توسعه نسل ۳ و ۴ موبایل و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز ایران بوده است.»

فرصت چهار ماهه fatf به ایران

حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن در توئیتی نوشت: اجلاس FATF چهار ماه دیگر به ایران برای تکمیل مقررات ملی فرصت داد، در غیر این صورت نمایندگی‌ها و شعبات موسسات مالی در ایران از خردادماه ۱۳۹۸ تحت نظارت‌های خاص اضافی قرار خواهند گرفت.

عذرخواهی و طلب حلالیت فرماندار پاکدشت بابت پاک کردن پرچم آمریکا و اسرائیل

فرماندار پاکدشت طی بیانیه‌ای بابت حذف پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی عذرخواهی کرد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت طی بیانیه‌ای از مردم بابت حذف نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی از کف خیابان طلب حلالیت کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: رجاء واثق دارم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب همچون گذشته مقهور عظمت ملت ایران خواهند بود. فرزندان شما در فرمانداری شهرستان همانند دیگر نهاد‌های انقلابی کمال نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و مستکبرین عالم اعلام می‌دارند و اگر این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می‌خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

گرانی‌های امروز حاصل تلاش دشمن است

حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی صبح امروز در یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ رئیس جمهور امریکا چندین بار از سران فتنه حمایت کرد و شاهد حضور منافقان در سال ۸۸ بوده‌ایم افزود: فتنه ۸۸ نمونه بارز یک کودتای مخملی بود و گرانی امروز یکی‌دیگر از تلاش‌های دشمن است. وی با بیان اینکه عنصر خستگی‌ناپذیری در طول این چهل سال مردم را پشت نظام نگه داشته است افزود: عنصر هراس نداشتن از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث ضعف دشمن می‌شود و در هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم.خاتمی با اشاره به اینکه عنصر استکبارستیزی بسیار مهم است و دشمن همواره در حال تلاش است که این عنصر را از مردم بگیرد و امسال هم خیلی تلاش کردند که دیگر مردم مرگ بر آمریکا نگویند گفت: عنصر وحدت یکی از اعناصر مهم است که مردم را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد و در کشور ما با وجود اختلاف سلیقه وحدت وجود دارد و این نشان‌دهنده یک کشور آزاد است.

از سال ۵۷ اسلام مجددا در جهان فراگیر شده

سردار اسماعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری گذشته درخشان ماست، ابراز داشت: از سال ۵۷ به برکت وجود امام راحل اسلام مجددا در جهان فراگیر شد و به عبارت دیگر شهدای عالی مقام را می‌توان احیاگران واقعی مکتب اسلام و راه سیدالشهدا (ع) دانست، بر این اساس هر بار که اجتماع کرده و زندگی شهدا را مرور می‌کنیم دنیایی حرف وجود دارد.وی با بیان اینکه خون شهدا ۴۰ سال است توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کرده است، گفت: ملت ما همواره مدافع نظام و انقلاب هستند، اما شهدا جلوداران این نظام هستند چراکه بهترین جوانان هر منطقه از ایران اسلامی فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و از این جهت ما به خود می‌بالیم.

انتقاد علم‌الهدی از قاچاق گوسفند

امام جمعه مشهد گفت: بیش از دو سه ماه است مردم گرفتار گرانی در اولیات زندگی و کالا‌های اساسی هستند. گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگی اداره نمی‌شود. شما چه می‌کنید؟ یک تکان به خود می‌دهید بیشتر مسئله را در گرداب فرو می‌برید. آقای رئیس بانک مرکزی می‌گوید اگر دولت این کار را نمی‌کرد فلان اتفاق می‌افتاد؛ ما می‌خواهیم این دولت و مدیریت ما را نجات دهد. اگر تشخیص ندارید از دیگران کمک بگیرید. این مملکت مرکز فوران توان و استعداد و قدرت در روی کره زمین است. اجازه دهید دیگران در مدیریت و اندیشه مدیریت کمک کنند؛ طرح در دست مردم زیاد است. مردم می‌خواهند گام دوم را بردارند باید این قدر گرفتار باشند؟ این احساس مسئولیت اگر احساس مسئولیت باشد کار زودتر به نتیجه می‌رسد و با حرکت جهادی مشکلات حل می‌شود. مرز مملکت دست کیست که گوسفند قاچاق می‌کنند؟ مگر چشم ندارید که قاچاق می‌کنند. ستاد مبارزه با قاچاق چه می‌کند که آقای وزیر عذر بیاورد گوشت ما به این قضیه مبتلا شده، چون قاچاق می‌کنند آن هم در مملکتی که سپاهش سه روزه عامل جنایت را پیدا می‌کند و به دست انتقام می‌سپارد. /فارس

آمار وحشتناک خودکشی در شهر‌هایی که بیشترین بیکار را دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به رتبه دوم خوزستان در کشور از نظر نرخ بیکاری گفت: آمار وحشتناک خودکشی در شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان‌هایی که آمار بیکاری بیشتری دارند را در چند ساله اخیر مشاهده کردیم. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: طبق آمار رسمی در سال ۹۶ ما رتبه سوم بیکاری کشور را پیدا کردیم. در سال ۹۷ براساس طرح آمارگیری اشتغال فصلی در تابستان رتبه ما رتبه دوم کشور بود. اگر به همین منوال پیش برویم رتبه یکم را کسب می‌کنیم. نتیجه این مسائل این می‌شود که ما در آمار‌های تحت پوشش بهزیستی رتبه یک کشور و در آمار‌های تحت پوشش کمیته امداد رتبه ۶ کشور را داریم. نتیجه این می‌شود که آمار وحشتناک خودکشی در شهرستان‌های استان بویژه شهرستان‌هایی که آمار بیکاری بیشتری دارند را در چند ساله اخیر مشاهده کردیم.

حاجتی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های شادگان و مسجدسلیمان جزو شهرستان‌هایی هستند که بالاترین نرخ بیکاری را دارند. با ابزار‌های استانی که در اختیار ما است چندان نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم. هر وقت نیز می‌خواهیم سرمایه گذاری کنیم در جایی مجموعه نفت اجازه سرمایه گذاری نمی‌دهد و می‌گوید کل اهواز در حوزه نفتی است. همه خوزستانی‌ها باید از اهواز و خوزستان خارج شوند یا باید امکان سرمایه گذاری به ما داده شود. /ایسنا

اقدام سعید امامی برای گرفتن فتوا علیه روشنفکران

عمادالدین باقی پژوهشگر و روزنامه نگار نوشت: سعید امامی از مقام‌های وزارت اطلاعات با هدف گرفتن فتوا علیه روشنفکران، نشریه‌ای به نام 'قند پارسی' را با محتوای ضد دینی در خارج از کشور منتشر می‌کرد که توسط بخش دیگری ازاطلاعات شناسایی و جلوگیری شد. من مطلب تحقیقی نسبتا بلندی درباره یکی از ابعاد پرونده قتل‌های زنجیره‌ای نوشته بودم. این مطلب حدود ۱۰۰ صفحه کتاب شد و آن را در جلد دوم کتاب تراژدی دموکراسی در ایران آوردم. این بخش از کتاب «همه چیز برای قدرت» نام داشت. خلاصه مطلب در همان تیترش بود. در آن نوشته ام تفکری که فقط قدرت برایش اصالت دارد همه چیز را برای قدرت فدا می‌کند و هر کاری را مجاز می‌داند. اساسا نبرد اصلی و پنهان در دنیا، نبرد اطلاعاتی است که پوسته فاخری از سیاست روی آن کشیده می‌شود که زشتی هایش را بپوشاند. بحثم این نبود که طیف سعیدامامی شخصا برای بمب گذاری در حرم امام رضا برنامه ریزی کرده است بلکه با توجه به توضیحاتی که درباره 'رمزی یوسف' سازنده بمب و برادرش داده ام دو فرضیه را با شواهدش مطرح کرده ام که یکی از ان‌ها مدیریت غیر مستقیم توسط تیم خودسر است. نکته مهمی که من در این کتاب گفتم این بود که باند سعیدامامی از انفجار حرم هم برای سرپوش گذاشتن بر قتل کشیش‌ها استفاده کرد و فرصتی هم به دست آورد تا بتواند اخوان المسلمین را حذف کند. / ایرنا

انتقاد یک امام جمعه از رئیس سازمان مستضعفان

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد گفت: ️یک آقایی آمده تلویزیون و می‌گوید ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و ماشین لکسوس دارم. خجالت دارد اصلا تو میفهمی بعضی مردم با یارانه زندگی می‌کنند و رنگ گوشت را نمی‌بینند؟ ️تو چیکار میکنی که ۱۹ میلیون حقوق میگیری؟ مردم به نان شب محتاجند آن وقت به حقوق و ماشینت افتخار هم میکنی؟ خبر داری کارگر معدن چقدر حقوق می‌گیرد؟ از وضعیت کارگران خبر داری؟ مردم از چیزی نترسند، حساسیت بخرج دهند و از حاکمیت بخواهند این افراد را کنار بگذارد، چون تعدادی نمی‌فهمند فقر چیست و مردم در چه شرایطی زندگی می‌کنند. ️از خبرنگاران و دانشجویان خواهش می‌کنم این افراد را رسوا کنند تا کسی جرات نکند چنین حقوقی بگیرد تا افرادی مانند این آقا (محسن رفیقدوست) برکنار شوند. / جهان صنعت نیوز

عذرخواهی وزیر المپیک ژاپن از ملت به دلیل تأخیر سه دقیقه‌ای

«یوشی تاکا ساکورادا» وزیر المپیک قرار بود برای حضور در جلسه بودجه به پارلمان این کشور برود که در نهایت با سه دقیقه تاخیر وارد شد. اما نمایندگان مخالف اعلام کردند که وی با این حرکتش به آن‌ها بی احترامی کرده و به همین دلیل جلسه را پنج ساعت تحریم کردند. ساکورادا که وزیر سایبری دولت نیز هست، اخیرا با اعلام اینکه هرگز از رایانه استفاده نکرده، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. /خبرآنلاین

خیابان تجریش به پیاده‌راه تبدیل می‌شود

طرح پیاده راه حدفاصل میدان قدس و تجریش با بهترین مسیریابی برای عبور سواره در یک رینگ ترافیکی و مسیری ایمن برای پیاده‌ها در شمال تهران به اجرا می‌رسد. سید حمید موسوی شهردار منطقه یک: اجرای زیرگذر تجریش به دلیل موقعیت زمین شناسی منطقه و وجود بستری سنگی، رودخانه‌ای و وجود تأسیسات شهری و خط مترو بسیار زمان بر و پر هزینه است. اجرای رینگ ترافیکی در محدوده تجریش به صورت دورانی با استفاده از مسیر‌های جایگزین و سایر محور‌های موازی اولین اقدام در اجرایی شدن پیاده راه تجریش است./ میزان

پشت‌پرده «پروژه نیمه‌تمام» مخالفان خشمگین دولت

حکایتی شده حکایت منتقدان یا بهتر بگوییم مخالفانی که پایانی زودرس را برای دولت آرزو می‌کنند. یک روز از استعفا روحانی دم می‌زنند و روز دیگر طرح عدم کفایتش را علم می‌کنند. این ماجرا مربوط به امروز و دیروز هم نیست از همان شش سال پیش که حسن روحانی به ساختمان خیابان پاستور پا گذاشت، هر روز بهانه‌ای برای در سیبل قرار دادن دولت پیدا می‌شد. البته هیچ گاه گفته نشد سهم دولت در ایجاد مشکلات به نسبت دیگر نهاد‌ها و مانع‌تراشی‌های دیگران چقدر است و مهمتر اینکه چند درصدش به خاطر عملکرد دولت قبلی به ارث رسیده.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۲۱۵
آقای فرماندار چرا کاردرستی که کردی عقب نشینی کنی متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
در ایران حدود 100 خانواده هستند که قدرت بین اونها دست به دست میشه

بعد شما این را با کانادا، استرالیا، اکثر کشورهای اروپایی و آمریکا مقایسه کنید که د رآنجا یک مهاجر در صورت داشتن صلاحیت به راحتی میتونه نماینده مجلس بشه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تنها راه نجات کشور اعمال سیاست تک فرزندی و اجرای برنامه های کنترل جمعیت در مناطق فقیر نشین و حاشیه ای کشور هست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
قاشقچی نیستی ببینی مردم در ایران برای خرید 2 کیلیو گوشت یخ زده کیلیویی 150 تومن باید 7 ساعت تو صف باشن تازه با کارت ملی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چرا به دانشجویان پزشکی به هر نفر یک سوییت جداگانه با تمام امکانات داده میشود ولی به دانشجویان سایر رشته های دیگر مهندسی و غیره حتی خوابگاه مشترک ده نفره هم داده نمیشه. حتی تو دوره دانشگاه هم بین پزشکی و سایر رشته ها تبعیض وجود دارد.
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ظریف: ماندن ما در برجام بسته به نظر مردمه!!؟

حالا که برجام شکست خورده چرا پای مردم را وسط میکشید؟
با این افتضاحات و گرانی انتظار داری راضی باشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ایران بهشت پزشکان. انحصار و مالیات ناچیز و درآمد چند برابر سایر پزشکان دنیا و عدم پایخگویی و برخورد سخت در برابر قصورات. حتی یک پزشک اگر خانه خود را مطب کند آنجا تجاری حساب نمیشود. تمام قوانین در ایران به نفع پزشکان است.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
حامد جان مستقل نظر بده راجع به برجام و منفیهاتو بشمر.مردم از سالهای بی پایان وضعیت حساس کنونی خسته اند میفهمی؟خسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
مثبت و منفی های کیلویی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
متأسقانه اگر به طغرل و نظام دوبرره مملکت رو داد ه بودن شاید وضع به این افتضاحی نشده بود.باید در کشور وضع اضطراری اعلام کنند ومرزهای زمینی .دریایی وهوایی را به شدت کنترل کنند.
شهروند بی مقدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چرا من تا حالا ندیدم که پرچم ایران رو توی آمریکا و اسرائیل آتیش بزنن یا لگدمال کنن؟
تابناک اگه شما فیلم و عکسی در این مورد داری منتشر کن تا ما که نمیدونیم آگاه بشیم. با تشکر
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
علت اینهمه کشمکش سیاسیون بعد از انقلاب چه با همدیگر و چه با مردم بخاطر این هست که همه مسولین فعلی کشور قبل از انقلاب سیاسی بودن و تا حالا هم میخواهند در مسولیت کشور حضور داشته باشند و تاثیر گدار باشند بنابراین چون همیشه میخواهند در مقام اجرایی کشور باشند این اختلافات سیاسی برای همیشه وجود خواهد داشت . منطورم این هست که اگر در رای مستقیم مردم برنده انتخابات نشدند دوباره مکانیزمی وجود دارد که همان افراد در نهادها جابجا میشوند این جابجایی بصورت مکرر در اینده دور درست نیست . یعنی اختلافات سیاسی به علت عدم کناره گیری یا باز نشستگی بصورت مدام استمرا خواهد داشت ضرر را مردم میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
واقعیت اینه که مردم ایران با میانگین ضریب هوشی 84 با رتبه 68 و پایین تر از کشور هایی مثل لائوس ، عراق، ترکیه و حتی در بعضی رده بندی ها پایین تر از یمن قرار داره.از لحاظ میزان کار مفید در روز هم جزء کشورهای با پایین ترین میزان بهره وری است. پس چه انتظاری دارید. اگه می خواهید خودتون رو مقایسه کنید باید با کشورهای نزدیک به خودتون مثلا عراق و یمن مقایسه کنید نه با ژاپن که میانگین ضریب هوشیش 105 و میزان بهره وری 87.3 درصد هست. بنابراین به جای زدن حرف مفت بیشتر کار کنید چون ضریب هوشیو که زیاد نمی شه کاریش کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
سه رشته انحصاری در ایران :
۱- پزشکی - ۲_ وکالت - ۳ سر دفتر داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چه خبر از جناب قاضی زاده هاشمی وزیر پزشکان سابق ؟ وزیری که همزمان در بخش دولتی و خصوصی مشغول فعالیت بودن. ؟ راستی خبر عذرخواهی وزیر ژاپن به خاطر ۳ دقیقه دیر کردن رو شنیدم و یاد وزیر پزشکان سابق خودمون افتادم همینجوری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بهترین کار اینه درحال حاضر:سیاسیون کشور را بسپرن به سپاه خودشون مدتی حرف نزنن.اونوقت میبینیم،مثل موشک نقطه زن وپهپاد وساخت پتروشیمی ستاره خلیج فارس وهزاران کار جهادی دیگر چگونه مملکت را اداره
وچه پا میککند.دی بسازن و چه گوشتی ارزان کنند.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
کلا مشکلات کشور حاصل کار افراطی ها است آنها بالاخره روزی مجبور به پاسخگویی خواهند شد برخی دشمن برجام بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
این که یک نفر پیدا بشه با پست های دروغ در مورد پزشک ها اتهام زنی کنه عجیب نیست عجیب اینه که تابناک در چهار پست اول خودش تمام این نظراترو تکرار کرده من یه پیشنهاد دارم تا این مشکل تابناک و سوالاتی که برای مردم پیش اومده حل بشه
از مدیران تابناک خواهش میکنم به پزشکان سراسر کشور اجازه بدن خالص دریافتیشون رو در یک سال گذشته برای سایت ارسال کنن وتابناک هم عینا همه رو منتشر کنه
به نظرم جواب خیلی از سوالات مشخص میشه
فاصله ها رو ببین یکی از 3 دقیقه تاخیر تو کارش عذر خواسته یکی از پاک کردن پرچم امریکا از کف خیابون
حالا کشور اون هموطنای منو حتی بعنوان کارگر نمیپذیره و ما همچنان با شعار سرکاریم
غم انگیزیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
یک دانشجوی پزشکی در ایران در دوره اینترنی به ازای هر شب ماندن در بیمارستان سبصدهزار تومان دریافت میکند.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خودت رو کشتی برای دانشجوی پزشمی

اون هم بنده خدا کارش سخته. مجبور شب ها بیدار بمونه، مدام با افراد بیمار در تماس و هر لحظه ممکن ایدز یا هپاتیت بگیره

پزشکا دارن حقشون میگرن چون زرنگن. این بقیه مردم هستند که درآمد کمی دارند و اون هم مقصر خوشون هستند چون با هم متحد نیستند

تمام کارگر های کشور اگر همین فردا دست به اعتصاب بزنن و سر کار نرن و مردمهم از اونها حمایت کنن و کسی برای جایگیزینی اونها نره مطمئن باشید دولت و کارفرماها مجبور میشن به کارگر ها هم حقوق چند میلیونی ، کارنه و خانه رایگان بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
مسئله اینه که پزشکان در آمریکا دو یا نهایتا سه برابر کارگران درآمد دارن ولی پزشکان در ایران ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ برابر کارگران درآمد دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چقدر دانشجو پزشکی پزشکی می‌کنی تو. رزیدنت بدبخت برا ۲۴ساعت سیصد تومن. بگیره میشه ساعتی۱۴تومن بعد رفیق دوست برا ۱۲۰ساعت حضور ماست مالی با لکسوس ۱۸ملیون میگیره ساعتی ۱۵۰هزار تومن کم چرت بنویس
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
من پدر دو دانشجوی پزشکی هستم .این مطالبی که دوستان می فرمایندکاملا واقعیت ندارد به هیچ دانشجوی پزشکی سوییت داده نشده حتی یکی از فرزندان من دانشجوی رزیدنت است خوابگاه نداده اندکه هیچ حتی زمان استراحت هم یک اتاق برای چند دانشجوی در نظر گرفته شده است دانشجوی رزیدنت که دوران تخصص خودرا می گذراند حق طبابت و اشتغال در جایی را ندارددر واقع وقت کار کردن در جای دیگری راهم ندارد.زیرا ما ایشان را هر چند شب یک بار ان هم از ساعت هفت شب تا شش صبح می بینیم ماهیانه هم حقوق که بعنوان کمک تحصیل می دهند یک میلیون تومان است .کی حاضر است برای یک ملیون تومان چند شب پشت سرهم در بیمارستان بماند و کاری درمانی انجام دهد؟؟؟ .بخدا قسم بنده که بازنشسته هستم پول تو جیبی به فرزند خود که در حال تحصیل تخصصی است میدهم .اطلاعی نداری قضاوت نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
مرد حسابی تو داری یه دانشجو رو با یکی از مدیران سطح بالا کشور مقایسه میکنی ؟ کیه که ندونه یه پزشک متخصص در ایران بیش از ۳۰۰ میلیون در ماه درآمد خالص داره (زیر میزی و سایر درآمدهای غیر قانونی رو حساب نکردم).
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
یعنی درآمد یک دانشجوی پزشکی از یه مهندس ارشد با نجربه و شاغل در صنعت برق و نفت و گاز و یا یک معلم با بیست سال سابقه بیشتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
دانشجویان پزشکی از ترم چهارم مانند استادان دانشگاه با هزینه دولت به کنفرانس های مختلف فرستاده میشوند. کدام رشته دیگری را سراغ دارید که در آن اینگونه برای دانشجویان خرج کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من نه پزشکم و نه با هیچ پزشکی نسبت و نزدیکی دارم ولی واقعآخسته شدم از این همه کامنت های مملو از عقده در باره رشته های پزشکی و درامدهای انها اینکه تو نتوانستی پزشک شوی و به قول خودت درامد زیاد داشته باشی ایا انها مقصرند
دولت روحانی مثل کارلوس کیروش عمل می کرد
اول تورمی که ۳۵ درصد بود در ان سالها به مدت چندسال پایین نگه داشت ولی به خاطر یکسری اشتباهات هم بازار را رها کرد و هم ان تورم کاهش یافته را به شکلی بیشتر از ان سال کرد
کی روش هم همین مدل اجرا می کرد اول روی این تاکتیک تمرکز می کرد که گل نخورد و به خاطر همین در بیشتر بازی ها دربازه بسته می بود ولی وقتی گل می خورد تیم از هم می پاشید و کمتر بازی می بود ببرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
آیا میدانید ۱۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده ای که توسط کل مردم ایران پرداخت میشود به پزشکان جهت طرح تحول سلامتشون پرداخت میشود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بی انصاف نباشید روحانی سه سال تورم‌و قیمت ها را کنترل کرد و برجام هم دو سال کار کرد مناسفانه اقلیتی قدرتمند و هماهنگ نگذاشتند
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
زعنی اگر روزی قابت بشه که گروهی عمدا کاری کردند تا در داخل کشور شرکت های بزرگ تولیدی سرمایه گداری نکنند و جدب سرمایه نشه و اینهمه بیکاری و گرانی به مردم تحمیل بشه ‌ . جواب این همه ضرر و خیانت و ظلم را کی میده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خطاب به ناشناس ۲۳و۲۱ چرا برای هر موضوعی همین را تکرار میکنی
سینه چاکان fatf , دیگران رو متهم می کنند که از شفافیت می ترسند..
شما ها که شفافید ، چرا قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال ۸۶ رو اجرا نمی کنید؟
چرا سامانه حقوق مدیران رو راه اندازی نکردید؟!
راستی لیست دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی چه شد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
شفافیت در ارای مجلس هم هست وبعدش که گندش در امد این جریان امدن و حمایت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
باید یک جوری سیاسی کاری کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
احسنت. پالرمو یک برجام بی نتیجه دیگر است که فقط ما رو دچار خود تحریمی میکنه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
حرف حساب جواب نداره
این شیوه همیشگی اصلاح طلبان است که اون تخلفاتی که خودشون مرتکب می شوند رو به بقیه نسبت می دهند یا در نهایت به گردن خرزو خان می اندازند!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چون گفتی جواب نداره خواستم بگم با شفافیتی که گفتین صد در صد موافقم البته برای همه.چه انتخابیها چه انتصابیها.بسم الله از فردا شروع کنید.از طرف ما که محمود صادقی حقوق تقریبی مجلسیها رو اعلام کرد.شهرداری تهران هم.حالا یک قدم از شما .یا علی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
صادقی همان کسی است که رای منفی به شفافیت ارا داد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
نشد دیگه قرار بر شفافیت مالی بود که فساد اوره.شفافیت ارا شما میدونی ما هم میدونیم مقطع فعلی بخاطر اینه که فرستندگان پیامکها بدونن کی به چی رای داده از خجالتش در بیان
آقای صدیقی زمان احمدی نژاد کجا بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
پشت سر احمدی نژاد، چطور مگه؟!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
زمان احمدی نژاد خزانه به لطف طلای سیاه پر بود . آلان هم روحانی اگر بودجه را تو ویترین و جلوی شیشه شفاف نمیکرد رفیق جون جونی سیاسی بودند اینکه با شفافیت مالی مخالف هستند از همه جوریش مخالف هستند یعنی هم مخلف شفافیت مالی داخلی هستند هم خارجی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
زمان احمدی نژاد تا در جایی مشکلی پیش می امد شیفتگانش فورآ راه حل ارائه میکردند مثل خوردن اشگنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
زمان احمدینژاد گوشت کیلوی چند دلار چند؟...
امید
| United States of America |
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احمدی نژاد هم دو سال آخر سر بودجه صداش دراومد. تو گویی دولت فقط ابزاریه که نفت رو بفروشه و پولش رو تقسیم کنه
روحانی با سیاستهای اقتصادی کمرشکن باعث گردید احمدی نژاد درمقابل اقداماتش روسفید شود واقعا حیف حمایت سید محمدخاتمی و 24میلیون رایی که به این دولت ناکارآمد وبی کفایت دادیم
قیمت گوشت در ایران گران است واگر بخواهند قاچاق هم بکنند چیزی گیرشان نمی اید باید دید پشت پرده دلیل قاچاق چی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بیش از حد ساده ای . پراید هم تو ایران گرونه و حدود 47 میلیون . ولی آیا پرایدی که ارسال میشه سوریه و عراق هم 47 میلیونه یا یک چهارم اون ؟ گرفتی یا هنوز دنبال بهانه های واهی میگردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
عزیزم نمی دونی بدون که پراید سال 2013 تو سوزیه 8000 تا 8500 دلار بوده یعنی اگه تا الان تغییر نکرده باشه با دلار ما حدود 100 میلیون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
قیمت گوشت اگر اینجا ۱۰ دلار باشد انجا هم همین قیمت است ولی پراید که ۵۰ میلیون باشد می شود ۵ هزار دلار در حالیکه خودرو های دیگر در انجا کمش ۱۵ هزار تا است
اصلاح طلبان از کاندیدا شدن برنی سندرز چنان به وجد اومدن..فقط مواظب باشید به اشتباه اون رو به عنوان رییس جمهور برنده انتخابات تیتر ۱ نکتید که اسباب طنز خارجی ها بشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اشتباهی متاسفانه مثبت دادم . من از تعویض قدرت در روسیه از پوتین به مردوف و از مردوف به پوتین را دوست ندارم . چون در دمکراسی چنین موردی را نداریم که یک قوم بصورت الیگارشی جابجای قدرت داشته باشند بعد تا کنار بروند ۸۰ سال طول میکشد تکلیف بقیه نخبگان و سیاستمداران چی میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ناشناس 21:36
شما ها کلا اشتباهی هستید و یا اشتباهاتی که داشتید کشور رو به نابودی کشیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
21 : 36 مگه کشور خودمون چطوری بوده
میرحسین بعد هاشمی یعد خاتمی ) این وسط اگه احمدی نژاد نبود (بعد روحانی
همه از یک تفکر و همفکر و با پشتیبانی نفر قبلی سرکار اومدند
سبزیجات رو خودتون پرورش بدید حالا در یک گلدون یا باغچه و تا میتونید کمتر میوه بخورید

چون سبزیجات و میوه هایی که در ایران تولید میشن دارای مقادیر بالایی سموم و کودهای شیمیایی سرطان زا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
پیشنهاد خوبی هست من اینکار را با چند گلدان به اندازه های متوسط با عرض ۳۰ و طول یک متر روی تراز رو به افتاب انجام دادم خیلی خوب بود ولی چون مقدار خاک محدود هست باید هر سال خاک قبلی با خاک جدید تعویض شود یا از کمپوست استفاده کنید . سرچ کنید طرز تهیه خاک کمپوست که از بقایای زباله مواد منزل تهیه میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
با وجود استفاده از سموم و كودها نخوردن میوه و سبزی ضررش بیشتره .گرچه پرورش شخصی راه خوبیه ولی همگان چنین فرصتی ندارن.
با بی تدبیریشان و تکرا رهای بی موقع ، مردان را بیکار و افسرده کردند..حالا می خواهند با کنسرت ، امید ایجاد کنند..
شماها برید کنار ، خود به خود امید ایجاد می شود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
درخشان ترین دوران اقتصادی کشور مربوط به همون صاحب تکرار می باشد
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بعضیا ادبیات "آب و بریز اونجایی که میسوزه" و "تحریمهای کاغذ پاره" و "قطعنامه دونتون پاره شه" و از این قبیل رو ترجیح میدی.بعدشم که یکی میاد سرکار اونقدر کارشکنی میکنن که نشون بدن مردم اشتباه کردن که به طرف رای دادن. حتی برای خراب کردن طرف حاضرن منافع مردم رو به خطر بندازن. روحانی آدم کاملی نیس ولی مردم فقط انتخابش کردن تا بگن که اونی که شما دوست داری رو مردم دوست ندارن. مردم هم میدونن که نه اصلاح طلب نه اصولگرا توانایی اداره کشور رو ندارن .
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مستندات نشان میدهند تنها دوره ای که وضعیت کشور در تمامی شاخصها خصوصا شاخص اقتصادی خوب بوده دوره ریاست جمهوری خاتمی بود.
چه طور شد که شما با افتخار میگفتید تورم افسار گسیخته و قیمتهای بالا رونده دوره احمدی نژاد را کنترل کردین ولی وقتی با همان شیوه قبلی مدیریت کردین و امسال بازار به هم خورد تقصیر احمدی نژاد شد
خیلی رو دارید شما ها که دنبال مقصر هستید برای اینکه خودتان را پاک جلوه دهید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بعضی اتفاقا دوست داشتن این وضعیت پیش بیاد تا احمدی نژاد رو روسفید کنن. هر روز هم تلاش میکنن. یه روز با چوب لاچرخ برجام گذاشتن یه روز با چوب لاچرخ اف.ای.تی.اف کذاشتن. این روسفیدی نیس، این از سیاهی تباه تره. مردم بیچاره تا کی باید تقاص پس بدن بخاطر شما. همین الان اگه رفرادوم بذارن مردم به تصویب اف.ای.تی.اف رای میدن. مردم به روحانی رای ندادن که بگن از قیافه اش خوششون میاد. مردم خواستار رابطه و گشایش با جامعه بیرون بودن و هنوز هم هستن چه احمدی نژاد رییس جمهور باشه چه خاتمی چه علم الهدی و ....
سهم من را هم حساب کن چند می شود
۱ جناب صدیقی،تریبون امانت دست شماست.اگر عواقب نپذیرفتن اف ا تی اف را میپذیرید اعلام بفرمایید و پای اتفاقات پس از ان بایستید
۲ جناب ضرغامی نمیفرمودید هم از وقت اضافه میدانستیم به جناب ایشان ارادت خاص دارید
۳جناب علم الهدی سوال ما هم همین است.کنترل در مرزها دست کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
جناب ۱۶ سال است که درست شده
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اگر برخی منصوبین مسولیت پذیر بودن که وضعیت مملکت به اینجا نمیرسید
ایران

کشوری که سومین منابع گاز جهان را دارد.
کشوری که هفتمین منابع نفت جهان را دارد.
کشوری که از لحاظ دارا بودن ذخایر زیر زمینی و معادن و دارا بودن انواع فلزات وکانی در جهان رتبه سی ام را دارد.
کشوری که تنوع طبیعی بی نظیرش باعث شده با یک ساعت پرواز از مناطق سرد با 20 درجه زیر صفر (شرایط اسکی روی برف) به مناطق گرم با دمای 35 درجه (شرایط اسکی روی آب) دسترسی داشته باشد.
کشوری که درآمد زیادی از اماکن دینی دارد.
و مهمتر از تمام اینها
همان کشوری که سالانه 100 نفر تحصیلکرده از آن به خارج فرار میکنند!

این کشور صاحب کم ارزش ترین پول دنیا است

کشوری که بیش از 80 درصد از مردمش زیر خط فقر و محروم از امکانات زندگی سالم هستند.

آری این کشور ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
البته فراموش کردید کشوری است که در عرض 40سال 400سال پیشرفت کرده ...میگی نه از جناب یزدی بپرسید
دستاوردهای درخشان خدمتگزاری به ملت ایران هر روز درحال رونمایی است بحمدالله!!!
به آقای خاتمی بگوئید بی عرضگی کشور داری را گردن دشمن نیندازید. اگر دشمن اینقدر نفوذ دارد ... باعث خجالت مسئولان و تاسف مردم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
با روش جهادی میخواهد جلوی خروج دام را بگیرد . در صورتی هر کسی کتاب اقتصاد را خوانده باشد میگوید قیمت ارز و ارزش پول ملی را هماهنگ و متعادل کنی دیگر نیازی به پلیس و هزینه سرباز ندارد خیلی راحتر هست .
اصلا کف کل خیابونای ایران اعم از شهر شهرک ده وده کوره رو پرچم آمریکا واسراییل بکشید 80میلیون ایرانی هم روزی سه بار از روش رد شن چه سودی واسه ایران وچه ضرری به آمریکا و اسراییل میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
سود مادی که ندارد فقط باعث میشود کمی از خشم و نفرت هر کسی که سیاسی هست خالی میشود . حالا حساب کن در امریکا اگر همین کار را برای کشور ما تو خیابان انجام بدهند ما چکار میکنیم . فرهنگ صد سال عقب افتادیم . حرف داری تو توییتر که دسترسی داری ماشالاه همه که عصویت دارند همانجا نفرین کنند ان پرچم مال ترامپ نیست مال ملت امریکا هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
در خریدن رنگ وبرس رنگ زنی عده ای کاسبی می کنند وبه نان و نوا میرسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من خود اگر کسی پرچم کشورم را اتش بزند و یا لگد کوب کند از ان شخص کینه به دل میگیرم و در اولین فرصت به شکلی تلافی میکنم پس چرا از مردم امریکا انتظار داریم در مقابل سیاستمدارانشان از ما حمایت کنند
ای کاش مسولین از گندکاریاشون عذرخواهی میکردند نه از ظاهرسازیا
خبرنگار از نیکلاس مادورو ریس جمهور ونزوئلا پرسیده که آیا می‌تواند بگوید 1 کیلو پنیر در این کشور چند است.

مادورو نتوانست عددی بدهد


در ونزوئلا "یک کیلو پنیر، معادل یک ماه حقوق یک کارگر است! "
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بزودی در ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بیست ساله که می گفتن کره شمالی می شویم و الان هم سوژه جدید پیدا کردن و اسمش است ونزوئلا
خخخخخخه
چیز دیگری هم دارید بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
۲۲.۰۷باهمین خ خخخخخخخخخخ گفتن سطح درکت معلومه راحت باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
جواب نداری به خخخه گیر می دی
خوش باش
!!!
پرویز
| Germany |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
به سیستان بلوچستان برویر حتی تو افریقا هم مشابه پیدا نمی کنید
اینها مسؤول نیستند اینها سربار جامعه وبیت المال هستند و آبی از آنها گرم نمی شود.در حالیکه ترامپ و بولتون ونتانیاهو کمر به حذف نام ایران از روی نقشه جغرافیا بسته اند.تکرار می کنم کمر به حذف نام ایران از روی نقشه جغرافیا بسته اند. آقایان با بگو مگوهای بیهوده مجلسی وتوییتری جنگ های زرگری می کنند و این دعو اهای جناحی به قدری مضحک و تکراری شده که می دانند فلانی می خواهد چه بگوید وچه بنویسد.وروز راشب کند. تا روز به روز به نقطه ای غیر قابل بازگشتی نزدیک شویم .واتفاقی که نباید بیفتد بیفتد..لذا پیشنهاد می کنم خود مردم برای حفظ وحراست از تمامیت ارضی ایران کمیته های مردمی مقابله با تحریم را تشکیل دهند .همانطور که در زلزله کرمانشاه خود جوش کمک کردند در زلزله تحریم هم باید همینطور عمل کنند..متأسفانه طوری شده که ملت به هیچ نهاد امدادی اعتماد ندارند.
بی احترامی به پرچم کشور ها بی احترامی به میلیون ها نفر انسانی هست که به اون پرچم احترام میزارن

شما نمیدونید در آمریکا اکثریت مردم و نه مهاجرین سیاه پوست چقدر به پرچم کشورشان احترام میگذارند به طوری که شما خانه ای رو نمیبینید که بر روی آن پرچم آمریکا نصب نشده باشد.

آمریکا سرزمین فرصت هاست و بسیاری از افرادی که الان جز ثروتمند ترین افراد روی زمین هستند در آرمیکا هستند و زمانی با یک وام بی یبهره بانیک درآمریکا کار خود را از صفر شروع کردند نه مثل کشور ما که برای اینکه یک کاری راه بندازی حتما باید ثروتمند باشی و وام بی بهره را فقط به پزشکان و افراد رانت خوار میدن تا اون رو ببرن بزارن در بانک دیگری و سود 30 درصد بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
هر وقتی احترام گذاشتن به شما بیا ادای روشنفکر نمایی در بیار
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
موقعی امریکا با کودتا مصدق را برکنار کرد بی احترامی به مردم ایران نبود؟
احسان
| Germany |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
متاسفانه اینجا بابت انجام کار درست باید عذرخواهی کرد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
لیاخوف روسی مجلس شورای ملی ایران که مشروطه خواه بودند و به توپ بست چه افرادی خوشحالی میکردند . هفت استان ایران از طرف شوروی جدا شد و خزر را بین جمهوریهای خودمان تقسیم کرد الان باید کلاه و کفش پوتین اتیش بزنیم . الان مردم زاپن پرچم امریکا را اتیش بزنن . چون آن خلبان که بمب ریخت و ان کندی هم مرد و اختلافات هم با انها رفت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شما از کودتا علیه دکتر مصدق ناراحت هستید؟پس چرا تحمل نداری حتی یک کوچه بن بست به نام ایشان باشد وقتیکه از پول نفتی که او ملی کرد استفاده میکنید
جناب ضرغامی اینکه دولت دچار سوء مدیریت شده شکی نیست اما خودتان بهتر می دانید چرا کار کشور به اینجا رسید ولی مطمئن باشید مردم شماها را سر و ته یک کرباس می دانند. البته شما کاندید شوید!!!
نتیجه: ضرغامی = احمدی نژاد
حلالیت بابت جلوگیری از لگد کردن پرچم یک کشور دیگه?!!
کشور ما اگه کلا با خاک یکسان بشه ، کسی عذرخواهی نمی کنه چه برسه به اینکه سه دقیقه تاخیر در اجرای برنامه پبش بیاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چرا عذرخواهی کردن برا پاک کردن پرچم یه ملت از رو خیابون
چرا میلیون ها گوسفند بال در آوردند و از ایران پرواز کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چون سرزمین موجزه هستیم.
جناب آقای علم الهدا حرفهای شما را باور کنیم یا آقای خاتمی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خیلی جالبه اقای علم الهدی دلسوز مردم شده در دولت قبل اشگنه تجویز میفرمودند
من جزیی از مردم هستم و با پیوستن به اف ای تی اف مخالف هم نیستم چون بضرر ملت نیست بلکه به ضرر سیاسیون هست همه کشورها امضا کردند . دوم اینکه با این نظر مخالفم که بچه فقیر سر کار باشد و رییس شود همه چیز گلستان میشود مستصعف اول به فکر خودش هست بعد به فکر بستگانش سپس به فکر مردم‌هست . اخلاق مداری تجربه شد همه به اجرای قانون برگردید هر کس خطا کرد بر حسب قانون جلوگیری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
حتما مثل ان پی تی که بیش از ۱۰۰ کشور امضا کردند و فقط با کشورهای غیر هم سو با غرب می شود بد و می برندش به شورای امنیت
برو خودترا گول بزن و یاد بچگیامون می اندازی که می گفتن نگاه ان بچه خورد تو هم بخور
!!!!!
همه مجرمین در تمام دنیا دوران کودکی سختی داشتند و در خانواده های فقیر بزرگ شدند و یا اینکه اصلا خانواده ای نداشتند و والدین آنها به دلیل فقر آنها را رها نمودند.

اگر فقرا در طول تاریخ زاد و ولد نمیکردند مسیر تاریخ و سرنوشت بسیاری از کشورها و ملیون ها انسان قطعا به سمت بهتری تغییر پیدا میکرد و ملیون ها انسان بیگناه جان خود را از دست نمیدادند و یا اینکه مجبور نمیشدند در شرایط سخت و طاقت فرستا در این دنیا زندگی کنند.

نتیجه ای که میخوام بگیریم اینه که با توجه به جمعیت بالای 200 میلیون نفری کشور و منابع محدود آن و وجود تحریم های اقتصادی، بی کفایتی مسئولین کشور و کاهش شدید درامد ارزی و نبود شغل و گرانی ها سرسام آور، خانواده های فقیر و متوسط باید همتی بکنن و دست از زاد و ولد بردارن.

سرنوشت فرزندانتان در دستان خودتان هست و کسی برای آنها کاری انجام نمیدهد و فرزندانتان اگر خیلی زرنگ باشن در نهایت یکی مثل خودتون میشن.

بنابر این سعی کنید واقعیت را بپذیرید و نگران بقای نسل ارزشمندتون و یا حفظ نسل بشر نباشید چون در بسیاری از کشورهای توسعه یافته با سطح رفاه بالا مثل کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، سویس ، نیوزیلند، نروژ ، استرالیا، کانادا و ... افرادی هستند که از همه نظر از شما بهتر هستند چه از نظر ظاهر و چه از نظر امکانات و هوش و آنها نمیزارن نسل بشر منقرض بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
باسلام شمااول جمعیت کشورت را یاد بگیر بعد افاضات کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
آمار 200 میلیونی رو از کجا آوردی؟؟؟!!!
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احتمالا ، جمعیت را با احتساب چند کشور دیگه که هزینه میکنیم فرمودن!!!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شما واقعا آمار 70 یا 80 میلیونی مرکز امار رو قبول داری؟

مرکزی اماری که تورم کشور رو 14 درصد اعلام میکنه و در همون زمان موسسات معتبر بین المللی تورم ایران را بالای 400 درصد تخمین زدن

ایا شما با این همه بیکاری و صف مواد غذایی هنوز فکر میکنی ایران 70 میون جمعیت داره
بابا قیمت پراید یا مواد غذایی آخه چه ربطی به دشمن داره.

شما همین فردا مالیات ها را حذف کن، عوارض گمرکی را برای واردات مواد غذایی و خودرو و وسایل منزل حذف کن و پول آب ، برق، گاز تولید کننده های مواد غذایی در کشور را رایگان کن همچی ارزون میشه

ما چه تولید صنعتی داریم که شما اومدید ارزش پول ملی رو اینقدر پایین آوردید
اقای صدیقی آن به خیال شما کانالهای دولت که به موضع شما درباره fatf حمله می کنند دولت نیستند مردم کوچه و خیابانند که از ندانم کاری و پولشویی خسته شدند دولت الحمدالله هیچ کانالی و خط قرمزی و لباس شخصی نداره خودش و خودش شما ببین برای جناح بازی داری منافع مردم را ببازی می گیری ضمنا اگر کسی که بخدا ایمان دارد در زمان بقدرت رسیدن نباید بازی سیاسی کنند انهاییکه در قدرت هم هستند نباید اینکار را بکنند ضمنا روز خوشی مرفه بی درد زمانی است که مملکت دچار عدم شفافیت مالی و پولشویی باشد
در ایران

روسای ادارات دولتی ساعت 10 میان و ساعت 12 میرن خونه. وزیر هم که ساعت 12 میاد و ساعت 1 میره خونش
اگر اف ای تی اف تصویب شود جوری تحریم کنند که نتونیم دور بزنیم اصلا شوخی نیست و فقط 37 کشور عضوی این قانون هستند البته درسایتش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ما که شنیدیم ۶تا کشور ناشناخته افریقایی عضوش نیستن.منبع شما معتبره؟کدوم سایت مراجعه کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تا بابک زنجانی هست غصه دور زدن نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ناشناس 21:47
fatf به سایت خود
یه سری بزن تعداد کشورهای عضو رو ببین...تعداد کشورهای عضو کمتر از چهل کشور هستش ...اما به نظر می رسه منبع آمار شما روزنامه زرد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تعداد۳۷ عضو اصلی و بقیه در رده بندی های مختلف
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
دوست عزیز به سایت مراجعه کردم و این امار رو در اوردم

آرژانتین

استرالیا

اتریش

بلژیک

برزیل

کانادا

چين

دانمارک

کمیسیون اروپایی

فنلاند

فرانسه

آلمان

یونان

شورای همکاری خلیج فارس

هنگ کنگ، چین

ایسلند

هندوستان

ایرلند

اسرائيل

ایتالیا

ژاپن

جمهوری کره

لوکزامبورگ

مالزی

مکزیک

هلند، پادشاهی

نیوزلند

نروژ

کشور پرتغال

فدراسیون روسیه

سنگاپور

آفریقای جنوبی

اسپانیا

سوئد

سوئیس

بوقلمون

انگلستان

ایالات متحده

ناظران FATF

اندونزی

عربستان سعودی
درسته که ۳۸ عضو داره اما شورای همکاری خلیج فارس خودش چند عضو داره.البته با وجودی که اکثر کشورهای مهم دنیا عضوش هستن اما بازم فرمایش شما به حقیقت نزدیکتره
مهدی
| Germany |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
این ۶ کشور آفریقایی در عصر انسان نوین زندگی می کنند و با شکار و جمع دانه و میوه گرسنگی می کشند و احتیاج هم به انتقال پول ندارند چون پایاپای معامله می کنند.
بابت کارای دیگه ای که کردید نمی خوایید از مردم حلالیت بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا دولت به این خوبی ؛ نمیدونم چرا انقدر به دولت روحانی که بازیگر ها و فوتبالیست ها و سلبریتی ها و اون طرف (تکرار میکنم ) تاییدش کردن و گفتن تا 1400 تو رییس جمهور ما هستی و روشنفکران و با کلاس هامون تبلیغ کردن براش ایراد میگیرید . یعنی من و شما بهتر میفهمیم یا خانم های بازیگر و امثال فوتبالیست ها . و البته آقای تکرار و روشنفکرامون که خیلی میفهمن . دولت ائتلافی همینه و بهتر نمیشه ، چه توی ایران چه توی آمریکا چه توی مریخ . رییس‌جمهور نباید توی جمع آوری رای وابسته به بیشتر از یک حزب یا گروه باشه . متاسفانه ریس جمهور سلبریتی ها به بیش از هفت گروه و شخصیت و حزب مدیون هستن . البته ما بدبختیمون اینم هست که دو تا ریس جمهور پشت سر هم از سمنان داشتیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
. این همه اسمون ریسمون بافتی یه انتقاد کنی....
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بازیگرها دنبال اینن ببینن مردم چی میگن و به کی رای میدن تا اونا هم همونو بگن.مثل الان که از گرونی گوشت و...شکایت میکنن چون مردم شکایت میکنن.حالا شما که به اقای رییسی رای دادی بنظرت میشه یه نفر هم رییس قوه مجریه بشه هم قضاییه؟ کلاهتو قاضی کن وجدانا خواست مسئولان بنظرت کدوم یکی بود؟اقای رییسی بنظر منم بهترین گزینه درون قوه قضاییه هست که بعد از ایت الله املی برای ریاست انتخاب میشه.فکر کنم شما و برخی از دوستان باید روی بصیرت بیشتر کار کنین
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خودت فهمیدی چی نوشتی .شما رای از طریق مردم را پدیرفتی داداش چرا مغلطه میکنی چرا اصل موصوع را نمیگی . شما مردم سالاری را پدیرفتی ولی احزاب را قبول نداری یعنی ناقصش کردی یعنی ابزار کاری را از کار انداختی وبه شورای نگهبان محول کردی . بنابراین مردم و گروها مجبور شدن نقش احزاب و تشکل ها را پر کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تتلو به تنهائی بالاتر از تمام (بازیگران + فوتبالیستها +سلبریتیها + روشنفکران +با کلاسها)
احمد آقا حالا رضایت میدهید؟
ضرغامی فکر کرده در این نابسامی های اقتصادی و اجتماعی نقشی نداشته و ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اونم دل داره میخواد حداقل یه دوره رئیس جمهور بشه .بهش رای بدین .دلشونشکنین.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اداره رادیو و تلوزیون کشور با ۳۴ شبکه استانی با اداره یک کشور متفاوت هست یعنی گاهی به افراد سیاسی خبال برمیدارد که چون شهردار شهری بود یا مسول صدا و سیما بوده یا خلبان بوده یا نماینده بود میتواند رییس جمهور هم باشد ولی حساب کنید فقط چند هزار نفر در خارج از کشور فقط بابت روابط اقتصادی و سیاسی در سفارت خانه ها حضور دارند . داخل کشور چقدر و چند تا شهر وجود دارد . بنابراین بخاط همین هست که ۹۰‌درصد کارها را به بخش خصوصی محول میکنند
واقعابایدتبریک گفت دوباره دارین به منافع حداکثریه ملت نزدیک میشید درحالیکه در اوایل سال باشدت گرفتن مشکلات داشتید خط عوض میکردید. امیدوارم که بهترازامروز روبه جلوبدون درنظرگرفتن منافع زودگذر به ریشه یابی مشکلات وصداقت وکمک به حل مشکلات وبرگشت امیدبه جامعه برای گذر بهتر ازثین دوران سخت و.بیرحم برای ملت ودین وکشور،تلاش وازخودگذشتگی داشته باشید که مطمناملت حتی اگر بخاطر انفجارمشکلات اعتراضات شدیدی هم میکنن که اما حواسشون به صداهای منتقدمنصف وکمک حال عبورازاین پیچ سخت هست همینطوریکه حواسشون به صداهای دشمنان حتی درلباس همدردی وووهست همینطورکه متوجه معترضین غیرمنصف ومچگیر وسواستفاده کن ازمسائل امروز برای فردای صندوق ووو،هم هستتتت
موفق یاشین درکسب رضای خدا وخلق گرفتارخدا
.واقعا که تندرو هابا اینکه یک درصد هم نیستن ولی قدرتشون با اون نودونه درصد برابری میکنه شاید هم بیشتر باشه.این مملکت هیچ وقت درست نپیشه چون هر کس به سلیقه خودش عمل میکنه وقانون رو هرجور دوست داره اجرا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تندورها چون در مقام انتصابی قرار دارند برای مجلس و دولت که منتخب مردم بصورت مسقیم تصمیم میگیرند ولی اگر کار خراب شد مسولیت را نمپدیرند . یعنی الان در تلویزیون برای مردم توصییح دهند که اولا چرا اف ای تی اف را نمپدیرند و عواقب نپدیرفتن را توجیه کنند . کسی که برجام را پدیرفته بود خیلی شجاع بود شجاعت برای چنین‌مواقعی هست سیاست ریسک هم دارد
شفافیت برای همه دستگاها باشه نه فقط برای دولت . همه در مقام پاسخ گویی در برابر قانون برابرند
گرانی هم که کار دشمن پس شما این همه سال کارتان فقط خوردن وحرف زدن بوده است
امروز جمعه منصوبین سیاسی چقدر به دولتی که منتخب مردم هست حمله کردند یعنی انگار کلمه انتقاد را بد جوری بهشان تفهیم شده . به نقد این هست که مشکل را بدانی از چیست ولی وارونه به مردم برسانی . در صورتی همین افراد در یک رقابت دمکراتیک هیچ رای از مردم ندارند ولی مردم و مردم میکنند . فقط حرف میزنند ولی راهکار ندارند . آخ آخ چقدر امروز شما حرف زدید انگار مجلس شب نشینی هست اقا کشور باید بر مبنای اصول علم اقتصاد باشد آلان برای ۱۵۰‌میلیون انسان در آینده برنامه شما چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
احسنت.دیشب بشما بابت نظرت در باب تولیدات چین وامریکا یک انتقاد کردم ولی بابت این نظر مختصر و مفید و جامع از شما تشکر میکنم
دشمن واقعی ملت اینجاست دروغ میگن آمریکاست
مردم نون ندارن بخورن بعد شما این قدر ریخت و پاش میکنید
مسئولین ما خوابن بچاپ بچاپ
خجالت اوره. پارسال که خشکسالی بود سخنرانی و نظریه و .. که بله. امریکا و اسراییل با هزینه عربستان ابرها به سوی ایران را می ربایند! حتما امسلا که دویست درصد نسبت به سال گذشته بارندگی زیاد شده و برخی نقاط کشور سیل هم امده امریکا و اسراییل و عربستان با هارپ تغییر استراتژی از ابر دزدی به سیل کردند یا هارپ انتنش مشکل پیدا کرده. در مورد گوشت هم حالا که نمی توانند اداره کنند می گو یند عربستان با هزینه هنگفت گوشت و گوسفندان ایران را می رباید! حتما به زودی هم می گویند سرمایه داران اماراتی و صهیونیست و عرب پراید و پژو 405 را دارند قاچاق می کنند.. یعنی عراق و افغانستان و دبی قیمت گوشت چهار صد هزار تومن در کیلو است! حتما شاخشان طلا هست!
دوردبر شرفت امام جمعه محترم بروجرد
اقای روحانی یه مرد تو کابینه ندارید که کمی فشار رو از روی دوش شما بردارد و حداقل جواب این افراطیون رو بده ، قبلا حداقل مولاوردی بود که جلوی این جماعت ایستاده بود .خدا به شما صبر بده ؛چرا دارید اینقدر از خود گذشتگی میکنید ، قدرت بدین به تشنکان قدرت ببینیم چند ماهه کشور رو نابود میکنتد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
مگه کشوری هم مونده؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
فعلا روحانی سکوت کرده و دلیل هم دارد چون از همه مسایل خبر دارد . یادتان هست که وقتی تلگرام را خواستند مقاومت کرد و گفت نیازی نیست علت داشت چون از وزیر ارتباطات پرسیده بود ایا فیلترینگ کل امکان پدیر هست ایشان جوابش را داد گفتند نخیر امکان ندارد لذا به این نتیجه نخایی رسید که اینکار بیهوده هست الان هم دارد میبیند که مشکلات راه حل علمی دارد چون بعد از انتخابات برای برون رفت از مشکلات اقتصادی سه طرح داد که بشدت مخالفت شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
ای کاش روحانی هر چه زودتر استعفا می داد این آدم کلید را گم کرده فاید ترین دولت دهای ایران در طول تاریخ دولت روحانی وهاشمی است
با تمدید fatf تیر دلالان به تیر خورد و فردا دلار به کانال ۱۱ هزار تومان برمیگردد ، البته اگه افراطیون و کاسبان تحریم اجازه بدن ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
احسنت
به بهانه دشمنی با امریکا و اسراییل ، تمام بی کفایتی های خوشون رو به گردن استکبار می اندازن ؟! جرا واقعیت رو به مردم نمیگویید که بودجه مملکت داره جاهای دیگه خرج میشه ؟! بودجه اموزش و پروش کشور یه زمانی ۳۸ درصد بودجه کشور رو شامل میشد و در حال حاضر به ۸ درصد تقلیل یافته ، خودتون بفهمید که این ۳۰ درصد کجا خرج میشه ، ۳۷ نهاد موازی فرهنگی بودجه کشور رو میبلعند و مدارس کشور کپری است و دانش اموز مملکت پا برهنه ؟؟ افلا تتفکرون ، افلا تعقلون؟؟
من در جواب تمام سیاسیون و مسولین یک پرسش دارم مگر نمیگویید مردم اف ای تی اف را نمپدیرند . بی زحمت یک امار بگیرید هر کسی موافق هست پول یارانه یا سهم خودش را برای مردم همان‌کشورهای که دوست دارند کم کنند . الان مردم ما در گرانی گرفتار هستند کدام کشور عربی به ما کمک کردند هیچکدام هرکی دوست داره خود مسولین از سهم خوشان و بچه های خودشان بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
دوست عزیز منظور مقامات و مسئولین از مردم که من و شما و ۸۰ میلیون ایرانی نیستند منظورشان همین دو سه هزار نفر ( مقامات و بستگانشان) هستند.
تابناک ! ما به اطلاعات مستندی دست پیدا کرده ایم که اسپاسنر شما دولت سعودی میباشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
دو تا انتقاد سیاسی از هموطنت که دیدگاه سیاسی مخالف با شما دارند دارید کیج میزنید . پس دوست عزیز اول تکلیف خودتان را در دنیای سیاست مشخص کنید ایا روز و شب به روحانی چه در رسانه ملی و روزنامه و دولت بهار و امامان جمعه و صرعامی و وو پس روحانی چه دلی دارد . پس دم روحانی گرم میدانست که اگر روزی رییس جمهور شود مردم بهش خیلی حرف ها میزنند خودش را در مقام قدسی قرار نداد ایا در ۱۴۰۰ با همین مبنای فکری میخواهید کاندید دمکراسی شوید رای نخواهید اورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تابی و این حرفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
پس اجازه بدید پالرمو تصویب بشه
مسولين براي سرگرم كردن مردم حقوق ميگيرند وإلا كارمفيدي براي مردم نميكنند
دیگه حتی خداهم به دادماکارگرها نمیرسه
چرا به مردم نمیگید اینایی که از ابتدا به شریانهای ثروت ورانت چسبیدند وخون مردم را مکیدند وهنوز قدرت وثروت را دوذستی چسبیدند وانگار ارث پدریشان است،وهر روز گند بیشتری میزنند.سرمایه داران بی درد .بازم سزمایه دارهای قدیم بفکر شکوفایی ورشد بودند اینا غارتگران وآقازاده هاشان در حال عیش وعشرت درکاخهای که باخون وویرانی زندگی دیگران بنا کزدند.
در کشورهایی که برای رای و فهم مردم ارزش قایل هستند برای مخالفت با چیزی در تریبون عمومی دلیل و برهان و استدلال می آورند و مردم دلایل را می فهمند و سبک و سنگین می کنند. آقای صدیقی یکبار هم فهمش از fatf (بیشتر از شعارهای روزنامه ای) را با مردم در میان بگذارد و دلایل مخالفتش را تبیین کند. انتظار نداشته باشد رعیت نظرات ارشادی عالمانه ایشان را بپذیرد.
آره یادم اومد..اون موقع که برای برجام رفراندوم گذاشته بودن ظریف هم اومده بود تو محل ما رایشو انداخت تو صندوق..با رای ظریف شد ۵۱ درصد
من هم در دوران تحصیل مجبور بودم پرچم امربکا رو لگد کنم و حلالیت میطلبم ، چون پرچم هر کشور برای مردم ان کشور حکم ناموس رو داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
امسال روز دانش آموز ناظم مدرسه دختر دبستانی من رو هم مجبور کردند که پرچم امریکا رو لگد کنه دخترم چند روز تمام ناراحت بود حتی روز اول هم کلی گریه کرد که این کارو کرده میگفت همش با خودم می گفتم خدایا منو ببخش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
از اون بیگناهانی که به دست امریکا و یا با فتنه اونها در جای جای دنیا کشته می شن چی از اونها هم به خاطر شیفتگی به امریکا حلالیت می طلبی یا نه ان شا الله با سران امریکا محشور بشی
خلاصه مطلب اینه که با فشار آوردن هر چه بیشتر به مردم میخوان روحانی رو وردارن..د..خیلی خیلی خلاصه نوشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بعدش هم ذوالنور میشه رییس جمهور ! هاها چه شود
کار اف ای تی اف اشکال دارد . این نهاد دارد به تجار و بازرگان میگوید آیا این پول یا ثروتی که قرار هست با من شراکت تجاری بزنی یا داد و ستد کنی مربوط به خودت هست از راه حلال بدست اوردی یا پشتت حمایت مالی از طرف دولت هست یا از طریق رلنت بدست اوردی . بهرحال هیچ اشکالی وارد نیست داد میگوید این پول باید خرج کشور خودت کنی وقتی مستحق کمک هستند
فقط میخام بدونم انهایی که میگفتتد تحریم ها برای ما برکت هستند و کاغذ پاره ای بیشتر نیستند ، کجایند ، هر چند پوست کلفت شدن بطوری که برای ملت نسخه میپیجند ؟! اقای شریعت مداری ترامپ بر خلاف پیش بینی شما از برحام خارج شد و شما رو به آرزویتان رساند ؟! از اول هم معلوم بود که برجام باید بی سرانجام شود و یه عده از هیج تلاشی در این زمینه کوتاهی نکردن و حالا با تمام وقاحت سر ملت بخاطر انتخابشون منت میزارن ؟! لطفا کمی شرم کنید .ملت اگاه تر از شماست .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
واقعا موضوع عجیبی شده . یعنی چی برجام‌امصا شده بود که به چی برسیم . یک زحمتی بکشین کسی میدونه بعد از عقد قرار داد ایا متنی نوشته شده بود اگر جان کری میز مداکره را ترک کرد پرچم کشور ش را توهین کنیم واقعا نوشته شده بود . امروز این همه محبت در حق چین کردیم که بازار ما با جنس چینی بنجول اشباح کرده دو تا حرف و تشر بزنیم روابط را با ما قطع میکند . برجام چک سفید امضا نبود . ولی از محاسنش این هست که به حق شهدای هسته ای که دتدیم رسیدیم . این حق براحتی نباید از دست داد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
خب برکت هست براشون
رهبری عزیر هر جه زودتر دستور اصلاح ساختار بودجه رو به مجلس بدهید ، کارگران و حداقل بگیران سال ۹۸ زیر بار تورم نابود میشن ، دزدی و اختلاس و و طلاق و بیکاری مانند یک سونامی کشور را نابود خواهد کرد تمام اقلام مصرفی حداقل ۳ برابر شده چرا باید یکی ۲۹ میلیون بگیره و یکی ۲ میلیون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
معلوم میشه نجومی بگیر هم زیاد داریم که مخالفت میکنند ؟و منفی میدن .
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نجومی بگیرا منفی ندادن
بخاطر موضوع دیگه منفی گرفتی
علی محمدی نسب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
من فکر میکنم جنس های چینی رو بازرگانان خودی که در رکاب دیگرانی هستند برامون سوغات آوردن
البته عدم نظارت کافی مسئولان دولتی
و نبود تنبیهات و برنامه کافی هم تشدید کرده
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
نه شاید اون عزیز شما عزیز این منفی دهندگان نباشد
ایدکاش اقای روحانی بودجه نهادهای بی خاصیت رو صفر میکردید تا درک میکردند که کارکر کشور واسه یه لقمه نون مشقتی تحمل میکنه ؟! من بهیار بخاطر ۲ میلیون حقوق ۶ شب در ماه باید شب تا صبح بیدار باشم و بعد از ۱۵ سال کار تمام امراض به سراغم امده ، من یکی راضی نیستم یه عده مفت خوری تو کشور داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
آقای روحانی . بهت رای دادبم که به شعارها عمل کنید بودجه اصافه را از نهادهای که کار موازی لا دولت انجام میدن قطع کنید نمیشه از دولت پول گرفت به دولت حمله کرد . بخش امکزش و درمان کشور و راهای کشور در اولویت اصلی هست بخش فرهنگ که تلوزیون ۲۴ ساعت و رادیو با ۴۰ کانال ۲۴ ساعت در حال تبلیع فرهنگی هست دیگر نیازی به بودجه اختصاصی اضافی نیست این پول ها را در متاطق محروم صرف امور زیر بنایی کنید
سال ۵۹ در حالیکه عراق به نزدیکی مرزها رسیده بود کشور در مورد شروع جنگ تردید داشته و هیچ کاری نکرده...الان اشکارا مشخصه که امریکا داره مملکت رو ضعیف میکنه تا در ی وقت مشخص حمله کنه ولیمسئولان سرشون رو کردن زیر برف و هیچ کاری انجام نمی دهند
با عرض خسته نباشید خدمت تابناک جان ..........میگم‌ سعید امامی دیگه چکارهایی کرده ....سایتی کتابی چیزی هست که بشه به زوایای این ادم پی برد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
تو گوگل هست . تمامیت خواه که دگر اندیشان را تحمل نمیکردند . خاتمی گفت مثل دندان پوسیده کنار انداختم . همین مقدار که کاربران امشب از روحانی و دیگران انتقاد کردند انها بر نمیتابیدند در سایت خواندم که خانواده اش در امریکا رفتند ...‌سرچ کن
چرا به سوییس که اصلا ارتش نداره کشوری حمله نمیکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سوییس ارتش داره
ثانیا رفتار خود سوییس و همسایه هاشو ببین بعد به این نتیجه برس که چرا صلح و امنیت و دوستی دارن
کسی توی اون منطقه نمیخواد عقیده شو قالب کنه به دیگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
شما که اصلا متوجه نیستید سویس خود جزیی از سیستم استکباری بین المللی است و ایران در حال مبارزه با این سیستم ظالمانه است که امریکا در راس آن است
علی محمدی نسب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
اما اگر همین سوئیس واقعا واقعا بیطرفانه چند بار خلاف میل ارباباش مثلا در همان چارچوب نظامات بین الملل ، برجام و ... بخواد اقدامی کنه ببین چه اتفاقاتی خواهد افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چون همسایه اش عربستان نیست ، عراق نیست ، اسرائیل نیست ، سوریه نیست و در منطقه ژئو پلیتیکی و ژئو استراتژیکی خاورمیانه قرار ندارد
رفیق دوست شفافیت حقوقی کردند محکوم میکنند کسی هم‌که ماشین و منزل و حقوق خودشان را شفاف سازی نمیکند باز محکوم میکنند یعنی اصلا در سیاست هنگ کردند . نمیدونم آیا نشانهای از بن بست سیاسی هست یا نه به اینده امیدوار بود بهرحال الان شفافیت چی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مهندس جان موضوع رفیقدوست بحث شفافیت نیست بحث اشرافیت است
طبق قوانین بین المللی کشورهایی که تعهداتی را قبول می کنند حقوقی بدست می آورند .ایران هرچند الان ان پی تی را امضا کرده و بیشترین همکاری با آژانس اتمی دارد ولی چه سودی از همه همکاری می برد؟ میندانیم که تقریبا صفر حالا اگر به Fatfبپیوندیم هیچ تضمینی نیست که غرب و آمریکا حقوق ایران را رعایت کنند.
یه نتیجه میشه گرفت
اگه واقعا روحانی انقدر دنبال fatf هست پس دنبال شفافیته و مخافانش دنبال عدم شفافیت
57 اسلام جهانگیر شد ولی متاسفانه از چندین سال قبل ایران دارد اسلام را کنار میگذارد و یک اسلام خودساخته جایگزین ان میکند . اگر دزد به خانه شما بیاید و صاحب خانه دزد را کتک بزند صاحب خانه میشود مجرم در حالی که در دین اسلام محمدی میگویند باید دست دزد را قطع کرد
ببینید آقا جان بنده به عنوان فردی که در صنعت مشغولم دارم این اظهار نظر را میکنم مشکل اساسی در صنعت و قانون کار ما چند تا مساله خیلی ساده است که اگر رعایت شود شکاف طبقاتی کاهش خواهد یافت ۱- انسانها اساسا دنبال منفعت بسیار بالا در زندگی هستند و دایم در حال برآورد کردن و بالا پایین کردن هستند که چطور به سود بالا دست پیدا کنند و هزینه کمتری را برای رسیدن به سود بالا متحمل بشوند ۲- با توجه به بند ۱ مشخص است که کارفرما یکی از هزینه هایی که دنبال کاهش آن است پرداخت حقوق کم به کارگر است .۳- با توجه به وجود نیروی کار سهل الوصول حالا یا با سواد و با مدرک بالا یا حتی بیسواد که به خاطر وجود مشکل در صنعت و اینکه کشور ما چندان صنعتی نیست موجب، ببخشید رک میگم، پرو شدن کارفرما در جهت دادن حقوق پایین به کارگر شده چراکه اگه من مثلا با مدرک دکتری که به خاطر بیکاری چاره ای ندارم مثلا دو میلیون در ماه حقوق بگیرم تن به این خواسته غیر منصفانه کارفرما خواهم داد زیرا کارفرما قطعا فرد دیگری که شرایطتش مثل بنده است یا با مدرک پایین تر را با همین شرایط به کار خواهد گرفت ۴- متاسفانه واگذاری ها و شرایطی که برای رسیدن به حداکثر سود است در کشور ما بسیار غیر منصفانه بوده است و نیز یک نوع بها دادن بیش از حد به کارفرما که این دیدگاه در بعضی از مسئولان است که اگر فلان کارفرما چند جوان بیکار را به کار گرفته عیب نداره بگذارید هر چه میخواهد غارت کند و ببرد ولی چند جوان که بیکار نیستند خودش نعمتی هست ۵- متاسفانه نوع نگاه به کارفرما در کشور ما مثل ممالک غربی است، که نمونه اش در جنبش ضد سرمایه داری فرانسه و وال استریت آمریکا دیدیم که آنها نیز معترض بودند ،یعنی یک درصد اندک سرمایه دار با سود حداکثر در مقابل نود و نه درصد کارگر و زیر دست با حقوق بسیار کمتر که موجب نوعی شکاف بسیار مزمن و شدید بین سرمایه دار و کارگران شده است۶- لذا شایسته است که نوع نگاه به سرمایه دار و کارفرما و کارگر که بازوان پرتوان تولید در تمام کشورها هستند علی الخصوص در کشور اسلامی جمهوری اسلامی ایران تغییر یابد و یک سود منطقی برای کارفرما در نظر گرفته شود چراکه اگر در بحر این کار برویم اصالت سرمایه ای که سرمایه دار به دست آورده زیر سوال خواهد رفت چراکه برای مثال برای سرمایه گذاری در معدن با توجه به تجهیزات گرانبها که برای آن مورد نیاز است نیاز به سرمایه بالا است پس باید پرسید سرمایه گذار مثلا چهار نفره چطور در معدنی مثل سنگ های قیمتی و مس و طلا و فولاد پول چندین میلیون دلاری را به دست می آورد آیا غیر از این است که از منابع بانکی که پول مردم است حالا یا سپرده گذاری یا مثلا صندوق توسعه یا خزانه یا منابع ارزی که حق همه مردم است می باشد؟ پس آیا شایسته نیست که همه مردم در این کار صنعتی کارفرما سهیم باشند و کارگر هم حقوق مکفی دریافت کند؟! ۷- در نظر گرفتن سود منطقی برای کارفرما باعث رونق کسب خواهد شد ولی ۱۰ تا ۵۰ برابر شدن سود کارفرما جز دلسرد کردن مردم و قشر کارگر را در پی نخواهد داشت چرا که مردم در مقابل چشمانشان شاهد تاراج منابع به سود عده ای به اسم مثلا کارفرما ولی در واقع غارتگر می باشند که شکاف طبقاتی را موجب شده اند . ۸- باید بین کارفرمایی که مثلا کارگاه نجاری دارد و با هزار زحمت و وام حداکثر ده نفر را به کارگرفته و سود حداقلی دارد و با کارفرمایی که مشغول غارت منابع معدنی و ارزی و ... کشور بوده و چندین صد نفر را به طور مستقیم و چندین هزار نفر را به طور غیر مستقیم به کار گرفته تفاوت قائل شد و برای جبران کاهش حقوق به قشر کارگر و افزایش هزینه های زندگی کارگران در این حالت و اخذ مالیات از این نوع کارفرمایان حداکثر دقت و نظارت را به کار گرفت علی الخصوص در مشاغل سخت و زیان آور . در این شرایط نه بیکاری خواهیم داشت نه فقیر نه بی مسکن نه به این کارفرمای پرو اجازه خواهیم داد که بدون دلیل یا با دلیل واهی برای سود بیشتر و تاراج بیشتر منابع ، کسی را اخراج کند و زیاد خودش را کسی نشمارد و بداند خدا از همه بالاتر است . و همه باید در خدمت خدا و خلق الله باشند و افتخار حل نمودن مشکلات باشد نه ثروت اندوزی بی حد و حصر و گردن کلفتی نمودن و ایجاد تفرقه بین کارگران .
خوزستان همه چیزش را داد از نفت و گاز و معدن و آب و هوا گرفته تا جان ساکنانش را و در جواب فساد و بیکاری و بدبختی و چپاول دریافت کرد. واقعا جوانان در حال نابودی هستند و حرف حق را کسی نمی شنود. لطفا منتشر کنید که بدانند که ما میدانیم
دولت که هنوزهم اشکالات خودش روبازهم به دولت گذشته ربط میده ازاین ناکارامد تردولت بعدازانقلاب نداشتیم
حالا که معلوم شده رفیق دوست نزدیک 20 میلیون حقوق می گیره چرا سعیدی کیا اون را بر نمی دارد بعد ادعا می کند آدم تجملاتی نیست
دوره ات تمام شد. بیشتر از این در افشانی نکن.
چه ادبیاتی بود؟ اه اه اه اه
دوستان برای مامردم عادی گرونی هابدشدوگرنه برای کاسبان تحریم که خوبه
ما دو گانه موشک و پوشک داریم نه دوگانه گوشت وپوشک
آقای ضرغامی ماکزیمم ۱۵۰هزار رای در سراسر کشور داری پس به اندازه اعتبار ت نظر بده. ضمن اینکه احمدی نژاد و روحانی هیچ فرقی با هم ندارند
این کارها در شأن مردم باشعور نیست که پرچم لگد کنند و آتش بزنند

فقط به طرف میفهمانیم که توان مقابله نداریم این کارهای بی ارزش را انجام می‌دهیم

به نظر مردم ایران تمام. شعارهای مرگ باید از دیوارها پاک شوند و آیه های نور جایگزین شوند
(پیشنهاد ضرغامی به آشنا؛ از تجربه احمدی‌نژاد استفاده کن!) زمان دولت دهم عین همین اتفاقات افتاد و گرانی وجود داشت و دلار شد حدود سه چهار برابر نرخ دولتیش ، اما همین آقایون مردم را به مدارا و خوردن اشکنه دعوت کردند چون در هر حال دولت از جناح خودشون بود و دولت رو بی کفایت نمی دونستن اما اکنون لبه تیز حمله شون به سوی دولت هستش و حالا تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل که چه اندازه عدالت در رفتار منتقدین اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دیده میشه
احمدی نژاد جهانگیری را زمینگیر کرده بود که الان یادشون میاد میلرزه تنشون!!!!!!!!!! تو خودروسازی دیدم اینو میگما
بعضی ها می خواهند رییس جمهور را به خاطر عدم کارایی ایشان استیضاح و از کار برکنار کنند بعد هم یکی از اصولگرایان را هر طور شده به ریاست جمهوری برگزینند که مشکلات را حل نماید بعد هم وضع بدتر از الان می شود و وقتی مردم می گویندپس چه شد حل مشکلات می گویند دولت روحانی اینقدر مشکل برای ما گذاشته که تا 8 سال دیگر نمی توانیم این مشکلات را حل کنیم متاسفانه مردم بین دو حزب اصولگرا و اصلاح ظلب که هر دو یکی از یکی بدتر گرفتار شده اند....
ما آبروی اسلام را بردیم
آقاي ظريف اين سياسي بازي ها بي فايده شما مردم و كشور را به ناكجا آباد مي برد ، كدام 51 درصد را مي گوييد اگر كسي با برجام موافق است همان 4 درصد است ولاغير
گرونی ها کار خود دولته برای اینکه این توافقات به مردم و مردم هم صداشون در نیاد اگه دقت کرده باشید پراید رو گرون می کنن چون ماشین قشر متوسط رو به پایینه یعنی چیزهایی رو گرون می کنن که مردم معمولی اونها رو لمس کنن یکی از اهداف برخی برداشتن موانع ارتباط با کدخدا و غرب هستش
از سال ۵۷ اسلام مجددا در جهان فراگیر شده!!!!!!!!!!!!!
در ضمن عمل فرماندار بسيار درست و انساني و با فرهنگ بوده چرا عذر خواهي كرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این اخبار و تفسیر آن را به خبرنگاران با وجدان می سپاریم .آنچه مشخص است کشور مادر مسیر خوبی قرار ندارد .چرا تجارب کوبا و شوروی سابق و کره شمالی وونزویلا را دنبال می کنیم ؟چرا ژاپن الگو نمی شود؟شما با وجدان ها بنویسید ..
آقایون مسئولین
اگر حرف حساب آقای علم الهدی با هر گرایش سیاسی و طرز فکری یک جواب مختصر دارد، بفرمایید جواب بدید.
خودکشی برای ببی تدبیری مسئولان برای جوانان و تغییر هر روزه قوانین است
جوانی که بعد از 20 سال درس خواندن نه براش کار هست نه امکان ازدواج
هر روز با یک قری در قانون سربازی مواجه است ،
حالا شما می خواهید خودکشی نکند
درود بر امام جمعه بروجرد او حرف حق و حرف مردم را زده است اما کسی که با نادیده گرفتن مشکلات اقتصادی مردم می گوید ناراحتی و افسردگی مردم بابت تصویب fatf و برجام است آیا واقعا در بین مردم است و حرف اکثریت مردم را می زند آیا مردم را درک می کند
ظریف: ماندن در برجام به اراده و خواست مردم ما بستگی دارد

آقای ظریف همیشه در مصاحبه های با خبرنگاران خارجی حرف هایی می زنی که اصلا در ایران بر واقعیات منطبق نیست این هم یکی از آن موارد است مردم با ۹۹ درصد سیاست های خارجی و داخلی کشور مخالف هستند مردم با شعار محو این کشور و آن کشور مخالف هستند مردم با خرج کردن سرمایه های کشور درجاهای دیگر .... مخالف هستند اما خواست مردم اجرا شده است؟؟؟؟؟؟
شما اصلا بگو کی از مردم در مورد این مسایل نظر خواهی شده است که ادعا می کنی مردم باید نظر بدهند؟
برجام الفاتحه
اتفاقا باید ازین دشمنی که به راحتی وارد کشور میشه ، با دامدار ما معامله میکنه ، گوسفندهای مولد را با رضایت دامدار می خره ، مجوز می گیره ، به مرزهای آبی و زمینی میرسونه ، و از مرزها به راحتی ردشون میکنه ، ترسید !
خدا میداند فرماندار چقدر برای عذر خواهی تحت فشار بودن
ضرغامی رسانه ملی رابا اخبارکذب وسمپاشی برعلیه خدمتگذاران صادق درنزد اکثریت ملت بی اعتبارنمود و90درصد ملت رابه رسانه های جهانی فرستاد حال برای حل مشکلات عدیده کشور راه حل میدهد واقعا جای تاسف دارد دولت روحانی آنقدربدعمل کرده که امثال ضرغامی اورابه اجرای برنامه های شکست خورده احمدی نژاددعوت میکنند
اقا این همتیو بردارید خودش عامل افزایش دلاره داره مارو بیچاره می کنه
برجام به کشور نشان داد که نمی توان با دنیا تعامل نداشت هرچقدر هم که منابع داخلی و اقتصاد قوی داخلی داشته باشی. اما فراموش نشود که وزیر خارجه بدون اذن بالاتر مذاکره نکرد و اتفاقا بسیار مقتدرانه مذاکره کرد .به دولت و به کشور چه ربطی داره که آمریکا زیر قولش می زند . البته اینهایی که امروز مخالف و نقاد هستند و دولت را متهم به وابستگی به خارج می کنند حتما می دانند که 8 سال دوره احمدی نژاد با آن همه منابع و تحریم های با شدت پایین تر (آن هم در دو سال پایانی ) و حمایت همه هیچ کار درستی نکردو یم اقتصاد با رشد منفی 7 درصد و تورم 46 درصدی را تحویل دولت داد با کشوری گرفتارل شورای امنیت آن هم ذیل فصل 41
سلام
به اون عده ایی که پزشککی را انحصار میدوند
میگم،
عزیزم درس بخون زحمت بکش
شب بیداری داشته باش
قید تفریح و مسافرت را بزن درس بخون قبول شو
این که انحصار نیست این زحمت هست و البته استعداد و هوش.
در ثانی در مورد حقوق پزشکان؛ منم یه پزشکم ولی نمیدونم این مبالغ را این بنده خدا ها از کجاشون در میارن و میگن، کاش ما داشتیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی