بازدید 40531
هزار و پانصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توضیحات شریعتمداری درباره کامپیوتر اپل دفترش/شکایت «رئیس دولت اصلاحات» از «کریمی قدوسی»/واکنش تند امیرآبادی به درخواست آشنا از ضرغامی!/طعنه‌های ذوالنور به کواکبیان

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آیت الله موسوی جزایری از «امامت جمعه اهواز» استعفا داد/بازداشت دو مسئول در شمیرانات/پدیده جدید پشت‌بام فروشی متری یک تا سه میلیون تومان!/آخرین وضعیت جسمانی مغز متفکر شورای نگهبان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 19 February 2019

تابناک؛ داریوش امیری ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آخرین وضعیت جسمانی مغز متفکر شورای نگهبان

فرزند آیت الله مؤمن در مورد آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مومن اظهار کرد: وضعیت آیت الله مؤمن از چهارشنبه گذشته بحرانی شد و تا به این لحظه تغییری در وضعیت ایشان رخ نداده است. فرزند آیت الله مؤمن در گفت وگو با شفقنا، در مورد آخرین وضعیت جسمانی آیت الله مومن اظهار کرد: وضعیت آیت الله مؤمن از چهارشنبه گذشته بحرانی شد و تا به این لحظه تغییری در وضعیت ایشان رخ نداده است. وی گفت: کادر پزشکی تمام سعی خود را برای درمان انجام می‌دهند و در مورد بهبود یا عدم بهبود هیچ نظر قطعی را مطرح نمی‌کنند و تنها عنوان کردند که وضعیت ایشان بحرانی است. فرزند آیت الله مؤمن از مردم درخواست کرد که برای شفای آیت الله مؤمن دعا کنند.

طعنه‌های ذوالنور به کواکبیان

نماینده مردم قم گفت: آن‌هایی که از رئیس جمهورحمایت کردند و هنوز پای دولت ایستاده اند باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند. در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس مجتبی ذوالنور در تذکری گفت: قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس به نمایندگان حق دارند که رئیس جمهور را با ذکر دلایل استیضاح کنند. وی افزود: تعدادی از نمایندگان به این نتیجه رسیدند که ما امروز جوابی برای سفره‌های خالی مردم، بیکاری، قاچاق و مشکلات اقتصادی نداریم، دولت باید در حل این معضلات موثر باشد. نماینده مردم قم تصریح کرد: آقای کواکبیان گفته اند، افرادی اعلام کرده اند که تعدادی از اصلاح طلبان موافق استیضاح رئیس جمهور هستند، ما رشیدتر از آن هستیم که این کار را انجام دهیم. ذوالنور با بیان اینکه این اظهارات توهین است، گفت: مردم در مورد عاقلانه بودن و غیرعاقلانه بودن استیضاح رئیس جمهور قضاوت خواهند کرد. وی افزود: مگر آقای کواکبیان سخنگوی اصلاح طلبان است و یا لوح محفوظ در اختیارشان است و یا از صحبت‌های بنده با برخی اصلاح طلبان اطلاع دارند؟ این نماینده مجلس گفت: آن‌هایی که از رئیس جمهورحمایت کردند و هنوز پای دولت ایستاده اند باید پاسخگوی عملکرد دولت باشند.

واکنش تند امیرآبادی به درخواست آشنا از ضرغامی!

پس از درخواست حسام الدین آشنا از عزت‌الله ضرغامی، امیرآبادی فراهانی نماینده مردم با انتشار کامنتی نسبت به این درخواست واکنش تندی نشان داد. چند روزی است که بحث استیضاح حسن روحانی رئیس‌جمهور به اخبار داغ رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است. پیش‌تر این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود، اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند. به تازگی مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حال گرفتن امضای نمایندگان برای این طرح است. پس از انتشار این اخبار بسیاری از سیاسیون نسبت به آن واکنش نشان دادند و هر کدام به نحوی مخالفت یا موافقت خود را با این طرح اعلام کردند. سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نسبت به قضایای اخیر واکنش نشان داد و نوشت: «کارنامه رئیس جمهور، "واضح تر"از آن است که نیاز به"طلب وضوح"داشته باشد! نیت نمایندگان محترم در همراهی با مردم در شرایط سخت معیشتی امروز قابل درک است. تنها راه این همراهی #استیضاح نیست. اختیارات مجلس برای اصلاحات و تصویب قوانین ضروری وفوری برای خروج از #ناکارآمدی فعلی فراتراز اینهاست» حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در واکنش به توییت ضرغامی نوشت: «سلام علیکم اگر ممکن است چند پیشنهاد مشخص برای حل فوری مشکلات کشور توسط مجلس شورای اسلامی مطرح بفرمایید.» اما ماجرا به اینجا ختم نشد. احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس نیز پاسخ تندی به حسام الدین آشنا داد و در جواب درخواست حسام الدین آشنا از ضرغامی نوشت:
«سلام علیکم
جنابعالی کمتر در امور دولت و وزرای محترم دخالت فرمایید.
#بودجه۹۸»

ریسک زمین لرزه در کجای تهران بیشتر است؟

بیشترین آسیب پذیری و ریسک مخاطرات زمین لرزه در منطقه ۲۲ در شرق و شمال شرقی این منطقه است که از لحاظ قدمت قدیمی‌تر از دیگر نواحی هستند و در حریم گسلش قرار گرفته اند. براساس یافته‌های تحقیقی که در شماره اخیر فصلنامه «دانش پیشگیری و مدیریت بحران» منتشر شده بعد از این نواحی، قسمت‌هایی از شمال و شهرک‌های موجود در غرب و جنوب منطقه پرخطرترین ناحیه هستند. هدیه سلطانپور، دکتر مهدی زارع، دکتر ابراهیم مقیمی و دکتر منصور جعفربیگلو در این تحقیق با مطالعه موردی منطقه ۲۲ با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP به ارزیابی ریسک زمین لرزه در شمالغرب تهران پرداخته اند. منطقه ۲۲ واقع در شمال غرب تهران با داشتن جمعیت بیش از ۱۲۸ هزار نفر و عبور گسل شمال تهران از شمال این منطقه همچنین با توجه به توسعه ساخت وساز‌های اخیر که بیشتر به صورت برج خود را نمایان می‌کنند، همواره در معرض ریسک زلزله قرار دارد. محققان نتیجه گرفته اند با توجه به آسیب پذیری و خطر و جمعیت در منطقه، ریسک زلزله منطبق با نقاط جمعیتی در منطقه است و هرچه از پهنه‌های با جمعیت بالا دور می‌شویم ریسک کمتر می‌شود؛ بنابراین کنترل جمعیت پذیری و ساختمان سازی در منطقه از اعتبار بالایی در کاهش ریسک برخوردار است./ کانال نقشه و اطلاعات مکانی

اولین جلسه محاکمه فریدون و مرتبطین برگزار شد

مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و شش نفر از مرتبطین وی در پرونده، در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه برگزار شد. در این جلسه که حسین فریدون و چهار نفر از مرتبطین به همراه وکلای خود حضور داشتند، نماینده دادستان کیفرخواست پرونده را قرائت کرد. در جلسه اول دادگاه که دو ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید، متهم ردیف دوم و وکیل وی پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی عالیشاه به دفاع از اتهامات انتسابی مطرح در کیفرخواست پرداختند.

حضور محسوس و نامحسوس مأموران پلیس در مراکز خرید تهران

رییس پلیس تهران گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد به دلیل بالا رفتن حجم ترافیک و آلودگی در پنجشبه‌ها نیز تا ساعت یک ادامه دارد، با توجه به خرید شب عید ترافیک عصرگاهی افزایش حدود ۱۵ درصدی داشته است. پلیس هم در بحث ترافیک و هم در بحث خرید و فروش شب عید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده، حضور مأموران در مراکز خرید و فروش نیز که چه به صورت محسوس و چه به صورت نامحسوس پررنگ‌تر شده و طرح اسفندماه با جدیت بیشتر برای راحتی مردم به اجرا می‌رسد. / تسنیم

آقای ظریف! شما در چین معروف شده‌اید

وانگ یی وزیر خارجه چین خطاب به ظریف گفت: سخنرانی جانانه و شفاف شما (ظریف) در مورد دفاع از حقوق ایرانیان در کنفرانس مونیخ را روز گذشته از طریق تلویزیون نگاه کردم و فکر می‌کنم میلیون‌ها بیننده چینی نیز سخنان شما را تماشا کردند و حالا شما به چهره‌ای معروف در میان چینی‌ها تبدیل شده‌اید./ پاد

افزایش بهای ارز در روز‌های اخیر، این دو دلیل را دارد

به‌رغم آنکه هیچ تغییری در سیاست‌های کلی بانک مرکزی در خصوص ارز ایجاد نشده و حتی تلاش این بانک برای بازگرداندن ارز ناشی از صادرات، روندی جدی‌تر به خود گرفته، چرا بار دیگر قیمت ارز میل به افزایش پیدا کرده‌است. پاسخ به این سؤال را باید در دو حوزه اصلی جست‌وجو کرد. نکته اول احتمال افزایش شدید نقدینگی در سطح بازار و موضوع دوم نیاز‌های عمومی پایان سال است. /دنیای اقتصاد

پدیده جدید پشت‌بام فروشی متری یک تا سه میلیون تومان!

ناحیه ۷ منطقه ۴ تهران که به نام «شمیران نو» معروف است، سردمدار پشت بام فروشی در تهران محسوب می‌شود. در این محله که بیش از ۹۰ درصد ساخت وساز‌های آن غیرمجاز است، مافیای خرید و فروش پشت بام‌ها براحتی فعالیت می‌کنند. شبکه ذینفع، دلال و مستأجر در این محله راه‌اندازی شده و هر فردی که توان مالی بالایی نداشته باشد، می‌تواند پشت بام اجاره و رهن کند! برخلاف تصور نرخ‌ها آنچنان پایین نیست.

شکایت «رئیس دولت اصلاحات» از «کریمی قدوسی» به هیأت نظارت

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت سید محمد خاتمی از کریمی قدوسی نماینده مشهد و همچنین شکایت دادستانی تهران از دو نماینده تهران خبر داد. محمدجواد جمالی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: رئیس دولت اصلاحات از آقای کریمی قدوسی نماینده مشهد شکایتی را مطرح کرده است که درباره مصاحبه ایشان مربوط به ملاقات رئیس جمهور وقت با ملک عبدالله پادشاه وقت عربستان است، قرار شد از آقای کریمی قدوسی برای توضیحات دعوت شود.

بحران جدید ورزشی: فلسطین در خاک فلسطین اشغالی میزبان ایران!

بحران ورزشی ناشی از عدم حضور ورزشکاران ایرانی برابر ورزشکاران اسرائیلی ابعاد تازه‌تری یافته است. مسئله‌ای که ممکن است پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 پرونده تیم ملی زنان کشورمان را ببند. این بار اگرچه خبری از رویارویی با تیم اسرائیلی نیست اما قرار است رقابت‌‎های انتخابی در خاک اسرائیل برگزار شود! تیم ملی فوتبال زنان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین هم گروه شده است و انچنان که پیش از این تعیین شده فلسطین میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفته است. اما در این میان یک اشکال بزرگ وجود دارد. ورزشگاه‌هایی که فلسطین برای برگزاری این رقابت‌ها انتخاب کرده است در خاک فلسطین اشغالی قرار دارد و این بدان معنی است که ورزشکاران ایرانی برای شرکت در این رقابت‌ها باید وارد خاک فلسطین اشغالی شوند که طبق قوانین داخلی کشورمان غیرقانونی است. پیش از این فلسطین در مرحله نخست انتخابی المپیک در آسیا هم میزبان بود که بازی‌های گروه مربوط به فلسطین در شهرک الرام در استان اورشلیم از نواحی فلسطین اشغالی برگزار شد. اگر آنطور که به نظر می‌رسد فلسطین بار دیگر شهر رام‌الله را برای برگزاری این رقابت‌ها انتخاب کند اعضای تیم ملی کشورمان نمی‌توانند در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند و این بدان معناست که پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی پرونده تیم ملی کشورمان بسته می‌شود. /آزادی

بازداشت دو مسئول در شمیرانات

یک منبع آگاه از بازداشت دو مسئول در شهرستان شمیرانات خبر داد. یک منبع آگاه در گفت وگو با مهر از بازداشت دو مقام مسئول در شمیرانات خبر داد و افزود: جزییات این بازداشت هنوز مشخص نیست اما این دو مسئول بازداشت شده اند. بر اساس این گزارش، هنوز هیچ منبع رسمی علت دقیق بازداشت را بیان نکردند، اما با توجه به توئیت شب گذشته امام جمعه لواسان، عده ای فساد مالی مرتبط با واگذاری زمین را از دلایل بازداشت این دو مسئول ذکر کردند.

توضیحات شریعتمداری درباره کامپیوتر اپل دفترش

روزنامه کیهان پاسخ حسین شریعتمداری به سؤال باشگاه خبرنگاران صداوسیما در باره دلیل استفاده وی از کامپیوتر امریکایی را منتشر کرد. کیهان از قول شریعتمداری نوشت: سیستم کامپیوتری کیهان از ۴۰ و چند سال قبل یعنی قبل از انقلاب «آی بی‌ام» و «مکینتاش» بوده است و هرچه ما افزوده‌ایم از سیستم‌های دیگر است ولی تغییر سیستم اصلی که صفحه‌بندی و چاپ با آن انجام می‌شود مستلزم هزینه‌های فراوان است یعنی اگر ما می‌خواستیم آن را تغییر بدهیم حداقل باید دو سه میلیارد هزینه کنیم، اینها از قبل بوده و آن دستگاهی را هم که در آنجا می‌بینید به خاطر این است که با آن می‌توانم صفحات را ببینم، مطالب را تصحیح یا جابجا کنم، با استان‌ها ارتباط برقرار کنم و موارد دیگری از این دست را انجام بدهم چون اصلاً سیستم این است و حالا آن را چه کار کنیم؟ باید چند میلیارد هزینه کنیم، از کجا این هزینه را بیاوریم؟ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شنیده‌ام که دو عدد هم بیشتر در کل مجموعه کیهان از آن دستگاه وجود ندارد؟ و شریعتمداری ضمن تصدیق نظر وی گفت؛ بله، دو دستگاه است، یکی در اتاق من است و یکی هم در اتاق تیتر است، چون این دو جا به این دستگاه نیاز دارند.

آیت الله موسوی جزایری از «امامت جمعه اهواز» استعفا داد

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، روز گذشته با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، گزارشی از وضعیت جسمانی خود ارائه کرد و از سمت «امامت جمعه اهواز» استعفا داد. وی در «خطبه های نماز جمعه 26 بهمن ماه اهواز» از «احتمال کناره‌گیری از سمت امامت جمعه به دلیل ضعف قوای جسمی» سخن به میان آورد. استمرار این بیماری، آیت الله موسوی جزایری را بر آن داشت که بنا به تکلیف شرعی و عدم توانایی در اقامه نماز جمعه، از سمت امامت جمعه استعفا دهند.

دادستان تهران: حکم بابک زنجانی «اگر» دارد

دادستان تهران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه اگر بابک زنجانی بدهی اش را بدهد مورد عفو قرار می گیرد، گفت: در حکم ایشان آمده که اگر او وجوه را مسترد کند، می تواند مشمول عفو قرار گیرد لذا پرونده بابک زنجانی برای پرداخت وجوه دولت تشکیل شد. وی با طرح این سؤال که چرا حکم را اجرا نمی کنیم، گفت: ما بارها گفتیم اگر او پول ها را بدهد می تواند مورد عفو قرار گیرد. ما چندین سال است که حکم را اجرا نکردیم با اینکه حکم قطعی است زیرا "اگر" دارد و این قید "اگر" مهم تر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۱۱
اصلاح طلبان و سلبریتی هاشون که در باره گربه و پرنده هم روزی ۴ تا توییت می نویسند ، درباره پراید ۵۰ میلیونی و گوشت ۱۰۰ هزار تومانی حاصل تدبیرشون کلا ساکت اند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ما اگر شما رو نخواییم باید کی رو ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
در این شرایط فقط باید مراقب باشید بیمار نشید

چون اگر پاتون به مطب پزشکا یا بیمارستان باز شد دودمانتون به باد میره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برو آجر ودمپایی ت را پرت کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کجای دنیا حق ویزیت دو دقیقه ای پزشک زیر باد کولر یا بخاری = دستمزد یک روز کارگری در ارتفاع در گرمای تابستان و سرمای زمستان
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هنربندان سر سفره نعمات الهی دارند غذا میخورند
انتظار دارید با دهان پر صحبت هم کنند ؟ زشت نیست ؟
هماونطور که در دوران احمدی نژاد هم نیروهای مخلص اصولگرا سر سفره نعمات بودند و رعایت ادب کردند و سخن نمیگفتند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
گوشت کیلوی صد هزار تومان و پراید ۵۰ میلیونی حق شماست چون روحانی با همان گفتمان شما داره کشور را اداره میکنه . مگه تو گفتمان شما قرار نبود در دوره سختی ها اشکنه بخورید دیگه چرا غر میزنید من که نه اصولگرا و نه اصلاطلب نیستم اینقدر غر نمیزنم‌. اتفاقا روحانی با همان تز شماها در این یکسال کشور را اداره میکنه یعنی بعد از انتخابات وقتی با روش سیاسی و اقتصادی ایشان مخالفت کردید با منش سیاسی شما داره کشور را میچرخاند . تقابل با غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
پراید۴۵میلیونی میخری به این امید که۵۰میلیون بفروشی

گوشت یخی 7۰ هزارتومانی میخری که دوبرابر بفروشی

دلار میخری که با چند درصد سود بفروشی؛

از دولت میخری تا به مردم بالاتر بفروشی

دقیقا درحال انتقام از چه کسی هستی هموطن؟
سراب
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
جالبه تندروهایی که مملکتو نابود کردن حالا مثلا بفکر مردم افتادن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هر موقع شما تندروها حقوق سیاسی را تعریف کردید انوقت از انها بخواه که وارد فصای چنین گفتمانی بشوند این حق را دارند که دلشان خواست نطر میدن یا نمیدن تو را چه مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
زاد و ولد در ایران بزرگترین ظلمیه که در حق فرزندانمان میکنیم

همانطور که خیلی از ماها الان هرگز والدینمان را به خاطر حماقتشان نمیبخشیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
یه کمی اصلاح طلبان را ول کن بچسب به اصولگرایان چون سوزه های بیشتری گیرت میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اوضاع اقتصادی امروز ،نتیجه گفتمان ملوس بودن برای غربه که خاص شماهاست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دوست عزیز . این فرار به جلو و فرافکنی هیچ دردی از مردم دوا نمیکنه . ابنکه بگویید علت بیکاری و گرانی حاصل از دوستی با غرب هست . بجای ماست مالی کمی تفکر کنید که تقابل با غرب و آرمانگرایی به چنین‌روزی دچار شدیم چرا برای پاسخ عملکرد خودتان در این چهل سال حالا به عنوان اپوزیسون عمل میکنید .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کی بود کی بود من نبودم . تصیر اصلاح طلبان بود یعنی موسوی و هاشمی هم اصلاح طلب بودند بعد همین تندروها زمانی بخاطر موسوی و هاشمی چه کارهای تو خیابانها فقط من باب انتقاد که نکردند که قابل پخش نیست یعنی اصلا انتقاد را قبول نداشتند و هنوز هم با خط کشی قبول ندارند . یعنی با چنین گفتمانی میخواهند در صد سال دیگر هم در دمکراسی هم مشارکت کنند در صورتی قبول دمکراسی یعنی قبول کردن اشتباه و خطا . این تناقصات را جمع و جور کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کاربر "سراب" یه فکر جدید برای فریب دادن مردم کن. تندرو و دلواپس و افراطی دیگه جواب نمیده.
فردوس توسی
| Germany |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برا من هنوز سید دوست داشتنی است
دوران او معیشت امثال معلم و کارگر بهتر بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بیشتر مردم ایران دستی تو بازار دارندو واسطه گری می کنند بنابراین اگر گرانی ها همه باهم متناسب باشد همه باهم سود می کنند.و دوباره به جهانگیری هم رأی می دهند.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خاتمی محبوبیت سیاسی بین مردم دارد که امروز در سایتی دیدم یکی از افراد بشدت به ایشان حمله کرد ولی هیچ وقت ندیدم خاتمی از خودش دفاع کند اینکار را بمردم واگدار کرده قصاوت را هم به مردم واگذار کرده . قضاوت من این هست که گرچه ایشان ممنوع التصویری کرده اند ولی عکس ایشان در همه جا در خانه مردم هست . یک چیزی در ایشان هست که دیگران ندارند نقد پدیری و نجابت سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
من نه اصولگراها رو قبول دارم نه اصلاح‌طلب ها رو و الان هم نمی‌خوام از اصولگراها دفاع کنم اما اگر کسی یک ذره انصاف داشته باشه و کمی هم دقیقتر به خطوط سیاسی دولتهای حاکم بر ایران نگاه کنه به راحتی متوجه میشه که در این مدت تفکر سیاسی نزدیک به به اصطلاح اصلاحطلبهای امروزی بیش از ۳۰ سال از این ۴۰سال رو حاکم بودند
به جز ۸ سال مربوط به دولت احمدی‌نژاد که دوره اولش رو خوب کار کرد و در دوره دومش همه کارهای دوره اولش و بلکه قبل از اون رو از بین برد ، تا الان ۵ سال روحانی ۸سال خاتمی ۸سال هاشمی و ۸ سال دوره جنگ هم موسوی رییس دولت بوده اند ، در دوره موسوی باوجود اینکه رییس جمهور آقای خامنه ای بودند ولی به دلیل قوانین قانون‌اساسی اون زمان و قبل از تغییر قانون اساسی به شکل کنونی عملا دولت و امور اجرایی توسط نخست وزیر انجام میشد و وزرا را نخست وزیر انتخاب میکرد و جایگاه رییس‌جمهور بعنوان مثال مانند پاکستان امروزی و یا ترکیه در زمان قبل از تغییر قانون اساسی فعلی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ارز کشورمون یک سوم شده پس منتظر سه برابر قیمتا باشید که تقریبا محقق شده . باید اون 1600 شکرت که ارز کشور رو به یک سوم قیمت تنزل دادن محاکمه بشن که نشدن .. از اون کانال میشد جلوی افزایش شکوی ارز گرفته بشه که نباید بیتشر از 6 هزار تومن میشد با توجه به نقدینگی و تولید ناخالص داخلی که کسی احساس مسئولیت نکرد وقتی ارز کشور به یک سوم رسیده قیمتها همان سه برابر شدنش منطقیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خیلی جلالبه تمام کامنت های خارج نشین ها بر خلاف واقعیت های امروز جامعه ایران هست البته حق هم دارند اولا: نمک گیر شده اند دوما: خوشی زده زیر دلشون و بقولی سواره از پیاده خبری نداره
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
1- من موندم این لشگر شکست خورده اصلاح طلب و اصول گرا چه رویی دارند که باز هم برای هم کوری می خونند. 2- آقای شریعت مداری مگر چهل سال پیش کامپوتر ها اینقدر ظاهر جدید و بروز داشتند؟
میبدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
بله بخاطر همین نجابت خاتمی و تکرار ایشان و و ماست که الان پراید 48 میلیون و گوشت 120هزاره دیگه!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
این روزهای دشوار افراد جریانی خاص میگویند انتخاب های مردم اشتباه بوده است و به نوعی تبلیغ خود میکنند و به مردم میگویند اگر کاندیدای مورد نظر ما را انتخاب میکردید چنین روزهای سختی نداشتید. روشنتر آنکه میگویند اگر در انتخاب های آینده به جریان فکری ما رای ندادید باز هم مقابل منتخبین شما صف آرایی میکنیم و در آینده نیز همین مشکلات را خواهید داشت. عذابتان میدهیم تا ما را انتخاب کنید.
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
مشکل زیاد ربطی به دولت نداره کار از جای دیگه ای خرابه شما و امسال شما چنان مملکت رو به بدبختی کشوندید که مهاتیر محمد و چرچیل هم بیان نمی تونن این مملکت رو نجات بدن شاید فکر میکنی با اومدن رئیس وضعیت بهتر بود زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
موشک به اقتصاد ایران خورده کمی فکر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تفسیر نادرست نکنید ایشان واقعاً بیمارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
وقتی یک محصولی رو میخری ایراد پیدا میکنه اگر تو نمایندگی قابل تعمیر نباشه میفرستنش به کارخانه سازنده اونجا تعمیرش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خب این استعفا رو قبل از سفر به انگلیس میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
پس ارمانهای امام وانقلاب چی می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خخخخ دمت گرم،نزاشت خراب بشه،توسن پایین خداحافظی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
از شیخی پرسیدند قیمه با (ق) است یا (غ)؟
جواب داد قیمه با گوشت و لپه است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ما شمارا به مقام انسانیت میرسانیم. ما یار مصتمندان هستیم آب و برق مجانی میکنیم برای قشر ضعیف همه چی را مجانی میکنیم برای قشر ضعیف ، لاکن از برای اینکه مردم نگویند طوری شده ،طوری نکنید که طوری شود،...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
رو چه حسابی میگی خارج نشین به پرچمها توجه نکن فیلتر شکنه
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
فرار به جلو میکنی؟؟؟همه یه کرباسیم...
کامنت=» توضیحات ، توضیح ، پیام ، پیغام
ادای سواد هم دارید !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هر چیزی اوریجینالش خوبه.هر وقت کامپیوتر و موبایل و نظرات زیر یک موضوع(کامنت) رو...ما اختراع کردیم اسمش هم ما تعیین کنیم بقیه کشور ها استفاده کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اره خیلی اصل (اوریجینال!!!) ان خوبه که شما الان در روزمرگی
داری از کلمات دیگری استفاده می کنی
!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
پرچم فرانسه
الان در اینستا گرام بری و زبان فارسی را انتخاب کنی نوشته نظر
انها می فهمند ولی امثال ما
.....
ناشناس
| France |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اینستاگرام؟؟پیشنهاد میکنم به شما که حساسیت بخرج میدین بجای این واژه نامانوس خارجی( خودمونو نشون )بکار ببریم
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هنوز اسم شرکت تجاری را با زبان عامه نمی فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تو خودت هنوز "ادعا" را بلد نیستی واسه دیگران غلط میگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
این هم جوک زمانه ما ادا و ادعا یکی می شود در معنی ان
از تندرو های مجلس ششم ، گفته که پیشنهاد اخیر اروپا ، اتفاقا خیلی هم خوبه و ورای تصورات ما !! باید خدارو هم شکر کنیم ..
سرمایه اصلی ترامپ و نتانیاهو همین تندروهای کدخدادوست هستند که اقدامات انها را بزک و توجیه
می کنند..و ما رو هم بدهکار و متهم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
همه بدبختی امروز ایران و مردم از تندروی‌های تندروهای هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب هاست
یکیشون بدون ذره ای تعقل در بدترین زمان سفارت آتش زدند و سعودی‌ها و که در گوشه رینگ بودند نجات دادند و مدعیهای اصلاح طلب اما تندرو و خودباخته هم تنها راه نجات و پیشرفت کشور رو از واشنگتن میدونند و حتی همه فشارها و مشکلاتی که آمریکا مسبب اون بوده رو بعنوان لطف و عنایتی از طرف آمریکا ‌‌ به مردم گرفتار ایران جا میزنند
هردو گروه علی‌رقم ادعاهاشون دارند اشتباه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
از این حرفهای نامربوط شب و روز صداوسیما پخش می کنه یه چیز نو بگو
همان طوری که کشورهای دیگر در مسائل سیاسی در خاک یکدیگر میزبانی نمی کنند این هم مثل همان است ولی با دیپلماسی قوی و نه ولنگاری و دقیقه ۹۰
وکیل الدوله های لیست امید ، مدافع مردم نیستند..
تو عمرم انقدر قانع نشده بودم با توضیحات حاج شریعتمداری
خوشبختانه اطلاعات مردم در مورد تکنولوژی افزایش پیدا کرده و این آسمون ریسمون بافتن مفتضحانه شریعتمداری مایه خنده ما شد
بازم بگذارید از این خبرا:))))
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
یعنی .... فرض کردن مردم رو ایشون در حد کمال پیاده فرمودن

از یه طرف میگن ما دو تا سیستم مک داریم تو
مجموعه مون
و از طرف دیگه میگن دو سه میلیارد هزینه تعویض این سیستم است

میگن از چهل سال پیش .... کلاً مک 35 سال هست وارد بازار امریکا شده
و از دهه هفتاد کامپیوتر وارد ایران شده

در نهایت من حاضرم از جیب شخصی مک ایشان و بقولشون سیستم مکشون رو جمع آوری کنم و با کامپیوتر های غیر آمریکایی جایگزین کنم و سود هم بکنم
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
شما هم فقط تمسخر کن
حاجی حسین دارند با ابزار خود دشمن به دشمن حمله میکنند
طول میکشه با این تکنیک های پیچیده آشنا بشید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تمام روزنامه های حرفه ای در جهان، از کامپیوتر اپل استفاده میکنند. آنهم بخاطر پکیجی است که همه ی سامانه چاپ را به هم متصل میکند. این پکیج هم برروی سیستم عامل اپل طراحی شده به دلیل آنکه در سالهای پیش از این، کامپیوترهای مبتنی بر داس و ویندوز هنوز توانایی اداره مجموعه روزنامه را نداشتند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چه استدلال مضحکی.شما با ابزار دشمن می خوای به جنگ دشمن بروی تا دشمن هر موقع خواست آن ابزار را از کار بندازه همانطور که در پرتاب ماهواره از کار انداخت.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
من میگم شریعتمداری در طول این دو ماه سکوت چقدر فکر کرد که چه پاسخی بدهد واقعا این پاسخ ها افکار عمومی جامعه را توجیه میکند . آقا بگو اشتباه کردم شهامت پس بدرد کجا میخوره آقا اشتباه کردیم اصلاح میکنیم . اینکه اصلاح طلبان داد میزنند ما باید اصلاح کنیم یکی هم همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
محمد زیر پرچم بن زاید بخون
تو که ظاهراً مردم رو بیشتر نااگاه فرض کردی اما من مطمئنم خودت از اثر همنشینی با گاوهای شیرده جنوب خلیج بیشتر تاثیر گرفتی چون یا اصلا صحبتای شریعتمداری رو گوش ندادی یا خودتو زدی به اون در تا حرف خودت رو بزنی و تابناکم که مثل خودت ترجیح داده اونجوری که دلش میخواد از شریعتمداری نقل قول کنه
من کسانی رو که میخواند حقیقت رو‌بدونند دعوت میکنم خودشون برند صحبتای شریعتمداری رو با باشگاه خبرنگاران جوان گوش بدندو هم علت این همه مخالفت با کیهان رو چون با این نوع خبرهایی که از کیهان منتشر میکنند جای تعجب داره که حتی خود شریعتمداری هم دشمن کیهان نشده هنوز چون همه مثل تابناک کیهان و شریعتمداری رو تحریف میکنند
اولا که‌نگفت‌چهل سال بلکه گفت سی و چند سال و قبل از زمانی که من (شریعتمداری)وارد کیهان بشم.شریعتمداری از سال ۷۱ یا ۷۲ رفته کیهان
دوما منظورش از دو دستگاه فقط دو دستگاهی بود که گفت یکیش توی دفتر خودشه و یکیش توی اتاق تیتر که باید از نظر فنی و نرم افزاری قابلیت خاصی که مورد نظرش بود رو داشته باشه و منظورش از دو سه میلیارد هزینه تغییر ، هزینه این دوتا آی مک نبود بلکه کل سیستمی بود که توی کیهان استفاده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
شماها بجای قانع شدن از حرفای شریعتمداری و پاک کردن شیشه های خونه با روزنامه کیهان بهتره جواب حرفای شریعتمداری و کیهان رو بدید و بجای این حرفای زنونه در برابر اسناد و مدارکی که کیهان برای خبرهاش رو می‌کنه بک‌ دلیل یا سند قانع کننده برای خلاف بودن اخبار و اسناد کیهان به مردم نشون بدید و مطمئن باشید اگر این کار رو بکنید مردم بهتر قانع مبشند
تا الان که بیشتر حرفای کیهان درست از آب در اومده و اسناد و مدارکی که معرفی می‌کنه رو کسی نتونسته‌زیر سوال ببره
بجای شلوغ بازی و‌گل آلود کردن آب ، جواب بدید اون هم مستند و مستدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اگر شماها به مردم نخندید مایه تعجب است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
علیه اشرافی بودن مرحوم هاشمی رفسنجانی قلم فرسایی میکردند و این از طنز تلخ ماجرا است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
کاربر محترمی که در سیاست خیلی جوانی نظر دهی میکنی . نگو که شریعتمداری سند داره . سند در روابط اطلاعتی ظرف سه سوت جور میشه شما برو سند برای بخشی و مشایی ببین چی بوده واقعا چشمت را باز کن ببین آیا اسناد درست کردن و اعتراف کرفتن کاری داره . تابی جان شما چی میگی آیا اعتراف و اسناد درست کردن خیلی سخت هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
عذر بدتر گناهه. مرگ بر امریکا و تحریم کالای برند امریکایی برای مردمه. مسئولین همواره استثنا بودن از همه چیز
شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خداییش توهین به شعور مردم تااین حد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
امروزه تقریبا تمامی کامپیئترها از هر مارکی باشند پردازنده آنها یا اینتل است یا ا ام دی که هر دود آمریکایی هستند. بنابر این حرفهای بی ارزش فقز برای خودشان خریدار دارد.
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
امروزه همه کامپیوترها قابل تطبیق برای کار کردن با نوع های دیگه هستند.

حالا فرضا هم که نرم افزار خاصی بود و روی بقیه سیستم عامل ها نبود می شه مک را روی PC معمولی هم نصب کرد.
این هم نه خو باشه یک مک ارزان هم برای بازدید صفحات روزنامه کافی هست. چرا مدیران فکر می کنند یک کاری که با یک کامپیوتر 3 تومنی هم می شه انجام داد باید حتما کامپیوتر 30 تومنی بخرند؟

از این گذشته کامپیوتر قوی یا خیلی قوی برای کسانی که کار محاسباتی یا گرافیکی سنگین دارند لازم است در روزنامه کیهان کدام محاسبه یا گرافیک سنگین لازم است؟
هر چند که این دفعه خوب دفاع کردند ولی قبلا دفاع کردن ها بیشتر نمایشی بوده و عملکردها منفعل
مثلا مش حسین می خواهد بگوید دست وبالش تنگ است و دو سه میلیارد تومان ندارد تاسیستم راعوض کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
از سال ۶۰ یادم هست روزنامه کیهان به اجبار در ادارات دولتی پخش میشد ولی سوالم این هست که اینهمه سالها پول حاصل از فروش این روزنامه اینقدر نبوده که سبستم را نوسازی کند من تعجبم از این هست که چطوری اینها با گفتمانی که روز در جامعه پمپاژ میکنند میخواهند اقتصاد کشور را تغییر دهند . یعنی بعد از چهل سال ساختار دستگاه خودش را تعییر نداده یعنی از نظر فکری هم تغییر نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
قبلا هر وقت با قطار مسافرت می کردم روزنامه کیهان را گذاشته بودند فکر کردم برای تفریح بود باین حال جمع تیراژ به ۴۰۰۰ تا هم نمی رسید
از قبل از اتقلاب توی کیهان کامپیوتر بوده؟
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بلی
مدیونی اگه فکر کنی قبل انقلاب حروف چینی میکردن
کامپیوتر در حقیقت در کیهان اختراع شده و سپس اپل این ایده ارزشمند رو با خوی استکباری از حاجی و دوستانش دزدیده
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
شریعتمداری گفته از حدود ۴۰ سال قبل سیسنم ما اینطور بوده.
نگفته که از قبل از انقلاب اینطور بوده
چرا دروغ می گین؟ من فیلم این مکالمه رو دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
حاج حسین
خودتی
اپل 40 سال پیش وجود داشته؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
از سال هفتاددو تعداد دو هزار کامپیوتر جهت ادارات وارد کشور شدند قبل از ان هیچ یک از سازمان ها کامپیوتر به معنای واقعی نداشتند
بچه قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
بله بوده شما نمیدونی به حسین آقا چه؟
در ادامه جواب پسودادن آقای شریعتمداری باید بگم که بعضی ها امریکا را پدیده ای کهکشانی که باعث ایجاد تحولاتی منفی در کره زمین شدهواست قلمداد می کنند ، خود را ننی بینند و دم از بیگانگی آمریکا با زمین می زنند . عزیزان بجای درگیر شدن با آمریکا پاسخی سیاستمدارانه تر باید سر داد ، آمریکا متعلق به کل بشریت است ، آمریکا ساخته دست بهترینهای بشر است ، از هر نقطه دنیا هر آنکس که در زمینه ای موفق بوده(حتی فساد و جنایت) بخاطر داشتن صفت برترین ، توانسته خود را در آمریکا برساند ، رسیدن به آمریکا افتخاری برای جهانیان است چون خواهان برترین هاست ، خواهان بدترین هاست ، باتمام این اوصاف ساخته دست جهانیان است ، قابل احترام است و متعلق به همه انسانها چون از ملیتی در خود شهروند دارد . پس بجای درگیر شدن با آن بهتر است بگوییم که اتفاقا امریکا تنها مستعمره ایست که به همه جهانیان تعلق دارد نه فقط به یک کشور .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
استدلال خوبی کردی . امریکا جایی هست که تمام مردم کشورها اگر با حاکمان کشورشان اختلاف دارند بدای پناهندگی و کار به انجا مراجعت میکنند . حتی کسانیکه درب سفارتش را شکستند . یعنی حتی خبرنگار امریکای که در ایران کار میکند بعد از ادای سوگند آزادش کردند
حاج حسین گفته کامپیوترهای ما از ۴۰ سال قبل امریکایی بوده!!!صرف نظر از اینکه چهل و اندی سال پیش کامپیوتر کجا بود!!!و چطور تو اینهمه سال عوضش نکردی ،حرف ملت هم همینه.مرگ بر امریکا و غربش واسه ما- کامپوتر امریکایی و ایرباس نو و داماد امریکایی و فرستادن دردونه ها به اروپا و امریکاش واسه شما.لنگ و اشکنه اش واسه ما- ویلای لواسونش واسه شما.
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دو دقیقه غرب زده نباش و به من گوش بده
داره با ابزار دشمن به خود دشمن حمله میکنه
الان متوجه شدی استراتژی ما رو ؟
ناشناس
| Japan |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چه استدلال مضحکی.شما که با ابزار دشمن می خوای به جنگ دشمن بروی .دشمن هر موقع خواست این ابزار را از کار می اندازد.همانطورکه در پرتاب ماهواره از کار انداخت.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آقا این استدلال آبکی بدرد نمیخوره ان دستگاه را از روی میز پرت کن بیرون . آلوده به ویروس شنیداری و تصویری هست آقا ویروسی شده ابزار امریکایی را بردارید اینقدر هم توجیه سیاسی سر هم نکنید
ناشناس
| Italy |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
مفسر کبیر یعنی میخواهی همینطور اک بند تحویل خاک بدی ان چیزی که بهش عقل میگن و خداوند به استفاده ازش تاکید فرموده
از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چهل سال پیش کامپیوترهای مین فریم IBM وجود داشته اما این به معنی استدلال درست آقای شریعتمداری نیست.

اولا امروزه هم کامپیوترها می تونند با هم کار کنند و اگر هم در مورد نرم افزاری خاص لازم از کامپیوتر اپل استفاده شود خوب میشه سیستم عامل را روی PC معمولی هم نصب کرد.

این هم نه خوب یک کامپیوتر یا لپ تاپ معمولی اپل برای بازدید و تایید یا ویرایش صفحه های روزنامه یا ... کافی است. نه کار محاسباتی خاصی دارد و نه کار گرافیکی خاص. این از بی سوادی برخی است که برای یک کار بسیار ساده وبدوی با کامپیوتر فکر می کنند باید حتما یک کامپیوتر قوی باشد در صورتی که کاری در این حد را حتی با یک کامپیوتر مربوط به پانزده سال پیش هم بدون هیچ کندی یا تاخیری انجام دارد.

لپ تاپ من با اینکه رشته کامپیوتر هستم و نیاز به محاسبه هم دارم مال 10 سال پیش است و به خوبی ازش استفاده کرده ام و هنوز هم دارم استفاده می کنم و راضی هستم. ولی اگر یک بیسواد مثل برخی ها بودم تا الان باید بیست سی میلیون روی دست خودم می گذاشتم.
من بعنوان یک شهروند که حق حیات و تنفس هوای سالم را دارم از وزیر محترم صنعت تقا ضا دارم پراید را 120 میلیون و پژو را200 میلیون و بقیه خودروها را هم به همین نسبت گران کند و از وزیر نفت تقاضا دارم بنزین را لیتری 20 هزار تومان قیمت گذاری کند .تا هم از دود شدن ثروت ملی جلوگیری شود و هم هوا سالم باشد وهم تصادفات کمتر وهم بچه دبیرستانی ها با پراید وپژو علاف خیابان ها نباشند وتهرانی ها هر هفته تعطیلات راه نکشند بروندشمال.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آخی نازی ماشین نداری ؟
ناشناس
| Italy |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
یک متن رو دادید نوشتن و هر شب برای هر موضوعی همان را مینویسید کمی سواد یاد بگیرید تا بهتر در باره موضوعات نظر دهید
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ماشا الله تو هم دلواپس شدی ، یک دفعه خود زنی نکنی
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ناشناس جان اینطور که شما تخته گاز رفتی خوب نسل ملت ایران را منقرض کردی الان که وضع گوشت ومرغ وخودرو و..و..این است ملت که چه عرض کنم همه بجان هم افتادن چه برسد به این پیشنهاد شما در ان وقت ؟؟...........
برجامیون وطنی پاسخ دهند که چه شد ان سیب و گلابی ها که وعده می دادند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
با ماهواره به هوا فرستاده شده ، نصفش هم خرج سوریه و عراق و لبنان شد
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
شاید خودت خوردی شیطون
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تمام شد
خوردن بردن رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سهم حقوق های نجومی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
به جای گیر دادن به کامپیوتر شریعتمداری جواب بدن چرا پراید شده 47 لباب 20 میلیون گوشت 120 هزار تومن خدای این هستید که فکر مردم از مسائل مهم دور کنید مهم نیست که لبتابش چی هست جواب مردم بدید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
داداش چقدر جوابت را بدیم . مثل کشور ایده آل تمام دنیا کار خودت را بکن . تنش بذار کنار . خصوصی سازی را انجام بده . سازکارهای بین المللی را هم اینقدر نگو که بی خاصیت هستند البته اگر گوش شنوایی باشه فعلا که گوش شنوایی وجود نداره صدتا دولت مثل روحانی هم باشه چون اصلا گفتمان شما در دمکراسی جا نداره یعنی اصلا قبول ندارید
ناشناس
| Italy |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
همین امثال حاج حسین شما باعث این همه بدبختی شده اون سیب و گلابی ها رو هم ژن های ناز نازی تو امریکا نشستن دارن میل میکنن
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
برو از سر کوچه احمدی نژاد سیب و گلابی بخر. اونجا هنوز ارزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سیب و گلابی های برجام عاید خارج نشین ها شده که سینه چاک اصلاح طلبا و دولت روحانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اگرچه مطمئنا کامنت نویس های خارجی که همه یکدل و یکصدا بر خلاف ملت از دولت اصلاح طلب و اعتدال و کارگزار حمایت می کنند بجای پاسخ به عملکرد منفعلانه خودتان دنبال فرافکنی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
وای بر برجامیون و غیربرجامیون . ملت در هر دو دوره بیچاره و بدبخت بوده و هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سیبو نمیدونم اما متخصص گلابی آقای قاضی زادس از اون بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
از منفی های داده شده میتوان فهمید که خلایق هرچه لایق
دیروز دیدم که عزیزانی که از نظر سیاسی در جناح مقابل من هستند توییت کرده اند که ویلاهای لواسان زیر نور افکن قرار گرفته است.ضمن اینکه بابت پیگیری فساد دست این عزیزان را میبوسم،به انها یاد اور میشوم تا زمانی که دوربین صدا وسیما بدون شطرنجی کردن؛چهره و نام افراد متخلف را نشان نداده و وارد ویلاهای انها نشده و میزان تخلف و مجازات را شفاف بیان نکرده ذوق زده نشوند.شاید سن برخی قد ندهد نامهای کسانی را در بنیاد مستضعفان فساد انجام دادند به یاد بیاورند.مطمئنا اگر صاحبان ویلاهای غیر مجاز لواسان مورد مطالعه قرار گیرند یا وصل هستند یا وصل به سلاطین.سلطان گوشت و برنج و چای و اتومبیل و...که با انحصارگری توانسته اند مال نامشروع جمع اوری کنند و میدانند در راهروهای پر پیچ و خم دادگاههای شلوغ پرونده های انها بسرعت رسیدگی نخواهد شد.بشخصه هر زمان پرونده زمینخواری عالیجناب ف.ل بصورت شفاف رسانه ای شد میتوانم بگویم عزمی برای مبارزه با فساد پیدا شده و در غیر اینصورت بیخود به خودم دلخوشی نخواهم داد.
الهی بمیرم .جگر سنگ برا کیهان نشین ها کباب می شه.سیستم مکینتاش!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
جگر و کباب چند شده به لطفا برجام؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
جگر سنگ کباب بشه برای دماغ سوخته های کدخدا طلب که از اینجا مونده و از آنجا رانده هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ناشناس 23:18، کجایی؟ دقیقا کجایی؟ خوش می گذره؟
راجع به قاچاق دام قبلا هم عرض کردم اگر به تریش قبای اقایان قاچاقچی دام یا سلاطین و مافیای وارد کننده گوشت بر نمیخورد خوب است دولت دام زنده را از دامدار بقیمتی که قاچاقچی میخرد،خریده و طی شبکه توزیع دقیق به ازای هر نفر یک کیلو در ماه به سرپرستان خانوار و با قیمت یارانه ای فعلی که گوشت خارجی میفروشد بدهد.هم از قاچاق جلوگیری میشود هم مردم راضی خواهند بود چون لازم نیست از ۲ بامداد در صف بایستند و همدیگر را کتک بزنند و عزت ملی خدشه دار بشود.شما که یارانه میدهید چرا برود در جیب سلاطین گوشت و قاچاقچیان؟بگذارید مستقیما برود جیب مردم.در کشورهای دیگر بخصوص چین که تولیداتش همه دنیا را گرفته به این نوع یارانه میگویند حمایت از تولید داخلی.مشاوران اقتصادی شما میدانند ان چیست؟
چرا باید ما با کشوری که قحطی ۱۹۱۹ در ایران را رقم زده و میلیونها ایرانی را همین تازگی کشته و فیلمهای قدیمی ان دوران نشان میدهد که افسران انگلیسی شیک پوش و کلت به کمر با رنگ رخسار عالی، بالای سر ایرانیانی که مثل برده برای انها کار میکردند و ظاهر انها بخاطر قحطی، همچون یمنی ها؛ پوستی بر استخوان بوده و از انها بهره کشی میکردند،مراوده داشته باشیم ولی با امریکا نه؟تنها ۱۰۰سال از ان دوران ننگین که توسط انگلیس رقم خورده گذشته و خواندن تاریخ انزمان بما میگوید این "ترس تاریخی"که تا چیزی گران و کمیاب میشود، مردم ایران بر عکس بقیه دنیا برای خرید ان صف میکشند از کجا امده؟ تنها کشور استعماری که دوستانش را تا حدودی حمایت میکند و عقیده دارد برای دوشیدن باید کشور هدف فربه باشد؛و چشم به نقض حقوق بشر و تکه تکه کردن خبرنگاران در ان کشورها میبندد امریکاست.دیدید چطور انقلاب مصر را با دقت هدایت کرد تا به نقطه ای که از ان شروع شده بود باز گردد و از دوستش مبارک حمایت کرد؟بهتر است دوستی قوی مثل امریکا داشته باشیم و از استعمارگرانی که "ترکمنچای" و "گلستان" را برای ما رقم زدند و یا قرار داد "دارسی"و "۱۹۱۹" ،دوری کنیم.اگر با امریکا متحد شویم حتی انگلیس خبیث و روسیه خائن هم نخواهند توانست علیه ما توطئه کنند.ترامپ اهل معامله است و در کتاب هنر معامله میگوید انچنان تصویری از خود ارائه میدهم که طرف مذاکره منرا انچنان بزرگ تصور کند که وقتی پای مذاکره امد هنوز پای میز ننشسته به نیمی از انچه در نهایت میخواهم رسیده ام.من فکر میکنم ۱۲ شرط ترامپ از طرف خودش هم دست بالا محسوب میشود و کافیست تا ما از تهدید نظامی اسراییل دست برداریم(چون میدانیم نابودی اسراییل از درون، و بخاطر ماهیت جوامع انسانی که از کودک کشی و قساوت بیزار است،انجام میشود.)و دوم از ازمایشات توسعه موشکی برای مدت زمانی دست بکشیم(به معنی وا دادن یا تسلیم انچه داریم نمیباشد،فقط باید مدت کوتاهی از ازمایشات موشکهای برد بیشتر خود داری کنیم)تا زمینه برای نشستن پای میز فراهم شود.حصول نتیجه البته بحث دیگریست و هر وقت کره شمالی و امریکا به نتیجه واقعی رسیدند ما هم ممکن است به نتیجه ای برسیم و این وسط زمان است که به سرعت و به نفع ما خواهد گذشت.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
:دونالد ترامپ
قبل از انکه به مذاکره وارد شوم انها را به این خیال میاندازم که شکوه و هیبتی دارم و روی اب راه میروم ذهن میخوانم و از بینی ام سکه طلا بیرون می آورم.انها مانند بید بخود میلرزند در نتیجه قبل از انکه شروع به حرف زدن کنیم نیمی از راه را برای بدست آوردن هر انچه میخواهم گذرانده ام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
با فکر شما چرا ایران الان باید با یونان و ایتالیاد مراوده داشته باشد که زمانی به این کشور حمله کردند و خیلی ها کشته شدن
!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
تحلیل شما را ۵۰ درصد قبول دارم ولی در تکمیل فرمایشات شما من نطرم این هست که اگر قدرت امریکا نبود آلان همین روس و چین و کره شمالی و هند و آلمان بیشتر کشورها را مستعمره خودشان کرده بودند یعنی کمونیزم با تفکر خبالی خصوصا روی قشر کارگر خیلی کار میکرد الان کل اسیا خصوصا ایران را گرفته بودند از پدر بزرگای خودتان بپرسید . بهرحال از سیاست امریکا در خیلی جاها مخالف هستم اما اگر نبود قدرت نطامی و اقتصادی روسیه یا شوروی ایران را گرفته بود تا ده سال ایران را استالین اشعال کرده بود
علی دایی گفته من با تلویزیون اشتی نمی کنم..
کسی هم برای دیدن شما در تلویزیون له له نمی زند جناب !!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ولی برای دیدن شما که قطعا از مشاهیر و بزرگان هستید له له میزنیم
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
کسی هم برای تلویزیون دیدن له له نمیزنه جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
پول زیاد خیلی ها را مست کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
فعلاً که همه با تلویزیون میلی قهریم .
با توجه به تخصص بابک زنجانی در دور زدن تحریم ها پیشنهاد من این است که بابک آزاد و مجددا نفت و میعانات گازی جهت فروش به او بدهیم ولی این بار از او تعهد کتبی بگیریم که ارز را تحویل دولت دهد در غیر این صورت مجددا عفو شامل او نخواهد شد و اعدامش می کنیم در مورد برادر حسین و استفاده از رایانه اپل در دفتر کارش همهیچ مشکلی نیست زیرا ما باید از امکانات آمریکا برای ضربه زدن به خودش استفاده کنیم
من هم با کلیه کسانی که تابناک نظر آنها را غیر قابل انتشار می داند موافقم شاید حق با آنها باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تابناک گاهی نظراتی را غیر قابل نشر میکند که واقعآ هیچ چیز بدی ندارد و عین حقیقت هست فقط ممکن است به برخی از ما بهتران بر بخورد
رییس دولت اصلاحات بهتر است به همان خطبه خوانی برای سلبریتی ها مشغول باشد و دیگر « تکرار» نکتد..
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هردو جناح برن سر کار تخصصیشون موافقم
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
هر دو جناح سر کار تخصصیشون هستن. سرمایه سوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اتفاقا خطبه هاش هم خیلی دوام نداره چون اکثر سلبریتی ها دارند طلاق می گیرند
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
در سال در کشور چقدر طلاق میگیرند آمارش را داری یا نه . عمق نفرت سیاسی شما در نوشتار شما موج میزنه اگر به انتقاد باشه که خاتمی خودش را مبرا نمیدونه ولی طلاق جامعه بخاطر ساختار اشتباه شما افراطیون بوده کسانیکه خودشان را مبرا از خطا میدانند عمق حسادت شماها بخاطر محبوبیت ایشان در جامعه هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
رییس دولت اصلاحات جدش خیلی تند هست مواظب باش مشکل مثل سلبریتها دامنت را نگیره . تو محله شما کسی طلاق گرفت اصلاح طلبان گردن بگیرن . بعد از انطرف به کلیپ ها نرویج چند همسریدر عالب قانون و شرع میکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
اون عزیزی که راجع به جد دولت اصلاحات نظر داده بود ، بهتر است برود نظرات پدر ایشان را هم درباره ایشان بخواند که چرا بخاطر غربزدگی طردشان کرد.
مرگ برامریکابه جزلبتابش
بنا به گزارش تازه ای که صندوق بین المللی پول منتشر نموده ایران با دارا بودن 2.4تریلیون دلار منابع قابل دسترس هیدرو کربن ونزوئلا و عربستان وروسیه پشت سر گذاشته و در مقام اول جهان ایستاده.
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ای وای ؟!پس چرا ما اینقدر بدبختیم؟؟
دلم برای روزنامه کیهان سوخت !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
دلت برای خودت بسوزه که سرت تا بناگوش توب برف فرو رفته خوشخیال
کیهان استاد آسمون ریسمون بافتن وچهارتا فحش به آمریکا و اسراییل که این حرفارو نداره همچین سیستم سیستم می‌کنه انگار چیکار میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
همش طلبکاره همه اس که چرا تغییر انقلابی نمیکنن، اونوقت خودش هنوز یه تغییر تو روزنامه خودش نتونسته بوجود بیاره. البته فرض میکنم که حرفش در مورد آی پد و ... راسته
همه ی مردم به جز چند میلیون نفر که در فلاکت هستند و سرمایه ای به شکل خودرو.طلا.مسکن.دام.نداشتند از گرانی های امسال سود نموده اند و عملکرد دولت را مثبت ارزیابی می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
همه مردم فقط 200 - 300 هزار خارج نشین نیستند پروفسور
تازه می فهمیم معنی "کاسه داغتر از آش شدن" یعنی چی!
فلسطین در خاک اسرائیل مسابقه میده ولی ایران نه!!!!
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چقدر غرب زده.... چقدر در غرب غرق شده
اونها نمیفهمن ما هم باید نفهمیم؟ مگر المپیک چیست که ما براش رودل کنیم؟
فوتبال هم طبق گفته دکتر عباسی یک ورزش انگلوساکسونی هست که بسیار بد است و جهت منحرف کردن ذهن جوانان ما از حقیقت است
چه بهتر نرویم
بانوان وظیفه عظیم مادری دارند
بیایند مادری کنند همسری کنند
ناشناس
| Italy |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
فکر کنم مفسر کبیر یا خود نعمت هست یا میخواد جاشو بگیره
توضیحات حسین خان در مورد استفاده از کامپیوتر اپل همانند بقیه استدلالهای او است
آقای ذوالنور باید به این پرسش پاسخ دهد که چه کسی دولت را وادار کرد که سی هزار میلیارد تومان پول چاپ کند وبه مال باختگان موسسات مالی بدهدکه بانیان ان موسسات که پول مردم را خورده اند آزادانه میگردند.کل مشکلات کشور از چاپ این پول بی پشتوانه شروع شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
دوستان اصلاح طلبت
آقای شریعتمداری،شما میتوانستید این ابزارآلات لازم را از همان روز اول که شعار مرگ بر آمریکا سر دادید میتوانستید عوض کنید.آن موقع که ۲ الی ۳ میلیارد تومن هزینه نداشت.گفته های شما یعنی عذر بدتر از گناه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
این همه هزینه تحریم و بدبختی رو به مردم تحمیل کردن و میگن استقامت و دلشون نمیسوزه که همه اجناس با دور زدن تحریم هزینه اش چند برابر شده، اونوقت دلش میسوزه برای دو سه میلیارد
در ایران دولت ها زیر دست دلال ها شده اند.نمونه ی آن همین پیش فروش خودرو .
دولت دونالد ترامپ و وزارت خارجه ان کشور روی دلواپسان داخلی حساب ویژه ای باز نموده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
دلواپسان داخلی از نوع غرب زده
کاسه داغ تر از آش که میگن همینه خود فلسطین اسرائیل رو معرفی کرده بعد ما در حمایت از اونها در جایی که خودشون انتخاب کردن نمی ریم جوک ساله
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ما افتخار میکنیم که برای فلسطین تحت فشاریم نکنه فلسطینیا کلا سر مساله دو کشور توافق کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
امان از این مسئولین ما

من چرا سکته نمیکنم ؟
اینکه خاتمی بابت سخنی که باید ثابت شود دروع هست یا راست هست کار خوبی هست بهرحال دنیای سیاست خیلی پیچیده هست . ولی تمام این شکایت کشی بخاطر این هست که اصلا جرم و تعریف سیاسی وجود ندارد . فقط تعاریف احلاقی هست . یعنی در امور سیاسی تعریف خاصی نمیشود مطرح کرد .
شرم دارد زندگی ادم تحصیل کرده المان و همسر پزشک متخصص پایین شهر نشستن را نبینند ولی وسیله کارش که نیاز به ان دارد را مبین منظورم اقای شریعتمداری است که مثل تعدادی از مسئولین دل بدنیا نبسته است برای همین زبان بران دارد تابناک اگر منافق نیستی منتشر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مرگ بر آمریکا رو عشق است .
ناشناس
| Italy |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
لطفآ یک نگاهی هم به باغ ایشان در دماوند بکنید
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
این که چیزی نیست که مریض دارو نداره اما ایشون باید کامپیوتر درجه یک داشته باشه،. اون مریض باید استقامت کنه ولی آقای شریعتمداری نسخه استقامت بپیچه بدون اینکه خودش حاضر باشه یه کن از نرمی بالش خوابش کم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
حاج حسین آقا خوب پا گذاشته رو دم غربزده ها
کامنت ها گویای خیلی چیزهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تو اگه منفی هاتو نگاه بکنی ، میفهمی چقدر از مردم با تو همراه هستند.
حالا یک عده راه می افتند که بر خلاف شعار زنده باد مخالف من رییس جمهور اصلاحات چرا از کریمی قدوسی شکایت کرده جوابش اینه که وقتی هیچ نشریه ای هیچ سایتی حق ندارد از شما و عکس شما و ... چیزی منتشر کنه ایشان چگونه به افرادی مثل کریمی قدوسی و تهمت های امثال او جواب بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
بی خیال بابا 15 سال دیگه میگن پرونده گم شده بود
کسانی که آجر و دمپایی پرت می کنند کشور رو به این روز انداختن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
شما که کروات میزنید که بدتر بوده 35 سال کشور دست شما بود عقلتون نرسید یه بنزین تولید کنید باز سپاه این کار کرد و از بنزین سپاه پولدربیارید برای بچه هاتون در اروپا بفرستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
نخیر این دسته گل ها را کسانی که تا کمر جلو شاهزادهای عرب خم شدند تقدیم ملت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
پنجره را باز کن هوا به سر و کله ات بخوره
جناب شریعتمداری نیاز نبود که شما توضیح بدید مملکت مال خودی هاست و قوانین فقط شامل حال مردم میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
کاش ایشان دو ماه دیگر در مورد گم شدن پرونده شکایت اقای خاتمی از خود هم توضیح دهند
با نزدیک شدن کشورهای عربی به اسرائیل احتمال حضور اسرائیل در مسابقات قاره آسیا جهت ضربه زدن به ورزش ایران بسیار زیاد است ، امید است مسئولین هر چه زودتر این مشکل را پیش بینی و در پی چاره باشند و صرفا به گفتن جمله انشالا تا المپیک ۲۰۲۰ اسرائیل نابود شود اکتفا نکنند.
افرادی مثلکوا کبیان مطهری فقط به فکر این هستن که قدرت دست اصلاح طلبا باشه برای کشور هیچ کاری نمکننن کی شده یه معضل حل کنن انقد با قالیباف مخالفن باز بدبخت دویست کیلیومتر مترو زد شماها چیکار کدید 35 سال یارانه ندادی پولش چیکار کردید نه کشاورزی گلخانه ای نه نفت مشتقاش کشید چرا مردم این چیزا را نمی تونن تحلیل کنن نیمدون کی کار بلد چرا انقد این مردم بی سوادن فقط به کسایی که ریش میزنن کراوات میمزنن حرفخوب میزنن رای میدن بابا امام صادق گفت هرکی کار کن مومن هرکی حرف بزن کم کار کن منافق باشه امام صادق قبول ندارید خدا گفت به عمل یکی نگاه کنید نه حرفش خدارا هم قوبل نداری از کی مثال بزنیم از خواب بیدار شید این دولت دیگه کشور تا کجا میخوادد ببره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
میدونی هر کیلومتر مترو ساخت آقای قالیباف چقدر برای مردم آب خورده؟
داداش . کامبیوتر کار شما یکی نه بلکه دوتا هست . این دوتا هم با کابل بهم وصل هستند اصلا شما بگو وصل نیستند . اصلا بفرمایید خراب هستند کار نمیکنند . اصل موصوع این هست که در گفتمان اصولگرایی شما جنس امریکایی . سیاست امریکایی اخ هست بدرد نمیخورد . چرا وقتی شعارش را میدهید و میگویید مرگ بر امریکا شعار پر مغزی هست جنس امریکای جلوی میز شماست . کدام را باور کنیم ایا بمن حق نمیدهید که قصاوت کنم این رفتار مثل بالا رفتن از سفارت امریکا بود از برای اینکه ...فرزندان در غرب در تحصیل هستند . پله ترقی نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
داداش اینا که گفتی توضیح واضحات است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
.دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
باید اف14 ها و فانتوم هامون رو هم مینداختیم دور پس طبق نظر شما چون امریکایی بودن
خب چرا به فلسطين نمیگیم بازی رو توی یک شعر دیگه غیر از اونجا برگزار کنه که تیم ایران هم بتونه شرکت کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
برای اینکه ما خودمون انتخاب کردیم که اینطور زندگی کنیم و اونا (فلسطینیها) خودش انتخاب کردن که اون جوری زندگی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
وقتی فلسطینی ها خودشون با این کار مشکل ندارن ، خوب ما رو سننه
ترامپ از دولت امریکا حقوقی دریافت نمیکنداو برای پست ریاست جمهوری رایگان کار میکند او یک میلیاردر است و خانه و ویلای شخصی او امکاناتی بسیار بیشتر از کاخ سفید دارد
ما جمعی از چوپانان و دامداران حومه و اطراف از آقای حجتی وزیر کشاورزی کمال تشکر را به جهت متعادل شدن قیمت گوشت داریم .انشالله طوری باشد که ما هم انگیزه تولید را از دست ندهیم.شهر نشین های مصرف کننده زحمات طاقت فرسای ما را هم در نظر بگیرند.
هر اتفاقی برامون میفته مقصر خودمونیم،خودمون انتخاب کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
شما انتخاب نکردید. براتون اول محدود کردن بعد گفتن انتخاب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
با روحانی تا 1400 خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آره بخدا .
در گام د.م انقلاب و تحت رهبری مقام معظم رهبری و همت خانواده ها برای افزایش جمعیت به زودی با بکار گیری رهنمودهای مقام معظم رهبری تبدیل به بزرگترین قدرت اقتصادی دنیا خواهیم شد. طوری که دیگر یک فقیر در ایران نباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
فقط حرف فقط حرف فقط حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
باشه
به این میگن بسته خبری صد من یه غاز!
ریشه تمام مشکلات ایران در طول تاریخ زیر سر یهودی ها، روس ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
داداش اسکیمو ها از قلم افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
این آقا چقدر فراموش کاره ،
تهران نیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
دست بردار یارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ناشناس 0046
ایول داری بولله
کلی حال کردم با این جواب ساده که یک کتاب معنی داره
آقای شریعتمداری، به شعور مردم دوباره توهین کردید. این چه استدلالیه. شما با کمتر از 10 میلیون میتونستید نرم افزارهاتون رو تغییر بدین که بشه توی سیستم عامل های دیگه کارتون راه بیوفته. شما که میگید 3 میلیارد ، به بنده 500 میلیون بده، من دعاگوی شما هم هستم. اپلتون رو هم توی راهپیمایی زیر پاها له میکنم شاید هم ماکتشو له کنم آخه حیفه. از جواب شما من این برداشت رو کردم که سایر مدیران هم با این بهانه های من درآوردی بیت المال رو حیف و میل میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
حرص نخور شنونده ها عاقلن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
مهندس برای چند تا روزنامه تا بحال سیستم بستی که اینقدر واردی ؟
مرگ بر رژیم صهیونیستی و حامیان داخلی اش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خدا رو شکر به حامیان خارجی اش لعنت نفرستادی.
تهران نیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
درصد بگیر آقا ناشناس
به به!مردم با مشکلات عدیده روبرو هستند و نهادهای بالادست در حال یقه گیری جناحی و جنگ زرگری! خوب حق مردم را کف دستشان گذاشتید!!
وقتی ما کشوری بنام اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم و کل آن کشور را متعلق به فلسطین می دانیم دیگر چه مشکلی وجود دارد؟ فدراسیون فوتبال اعلام کند که " ما داریم با فلسطین در خاک فلسطین بازی می کنیم چون ما کشوری بنام اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ایده جالبی است به شرطی که مجبور نباشند ویزاری اسراییل بگیرند! :)
دفاع جانانه تابناک از شریعت مداری. چرا و به چه علت؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تابناک خیلی شیطون شدیا! نکنه تو هم از این سیستم قدیمیا استفاده میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
علت: چون حرف حق واسه شماها تلخه
مغزهایه یخ زده دنبال یه تیکه گوشت یخ زده
توضیحات شریعتمداری خنده دار است معلومه که انقلاب هنوز وارد کیهان نشده!!!
من که از دلائل ارائه شده توسط آقای شریعتمداری برای وجود پیشرفته ترین کامپیوتر آمریکایی !!! ( و طبیعتاً گرانترین بین کامپیوترهای موجود) در دفتر کار کسی که روزی حداقل ده بار شعار مرگ بر آمریکا می دهد کاملاً راضی شدم. بقیه مردم را نمی دانم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
من که قانع شدم. هر کی قانع نشده فتنه گره
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: عده‌ای کم‌توجه و حسود هستند و نمی‌خواهند آینده کشور را ببینند و زمانی که فردی را می‌بینند دارای ثروت بالایی است، دنبال راهکارهایی برای زمین زدن او هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
راست میگه نمونه اش حسن خان روحانی و مهدی خان جهانگیری، چقدر بیچاره ها زمین می خوردند
استیضاح سرکاری هیچ وقت یه رئیس جهور که اونم روحانی باشه حتی اگر مملکت نابود کنه برکنار نمی کنن درست هرکشوری بود دولت استعفا میداد ولی مگه اخوندی بخاطر مردن 100 نفر جابه جا شد هیچ وقت کسی نمیره مگه اینکه مردم درخواست بدن بهوش باشن شعار اقتصادی بدن نه رفع حصر ورزشگاه ازادی فیلتر تلگرام چون مسئله مهم اقتصادی کشاورزی صنعت بیکاری است مسائل بقیه حل میشه اصلا یکی پول داشته باشه میره خودش ترکیه ازادی بدون پول معنی نداره البته ازادی داریم تا ازادی ازادی که لیبرال ها دارن که ختم میشه ازدواج با عابربانک یا حمله کردن به مومیایی خود غربی ها به این نتیجه رسیدن که باید کانون خانواده را درست کنن این در سریال های خارجی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خدایی خودت فهمیدی چی گفتی
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
بدون فضای باز سیاسی که شرایط انتخاب آزادانه فراهم نمیشه. تا وقتی هم انتخابات آزادانه نباشه، آدمای کاربلد شانس انتخاب ندارن. نتیجه اش میشه محبوب شما آقای احمدی نژاد یا روحانی
در پاسخ به سوال آقای آشنا باید بگویم شما و دیگر مدیران ناتوان و نجومی بگیر بگذارید زمین کارها خودش درست می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
زمینی وجود نداره که کارها رو زمین بذارن. زمینا رو دادن به صاحبان املاک نجومی
با توجه به «بهشت پیشرفته»ای که حسن روحانی در سخنرانی مراسم 22 بهمن از ایران توصیف کرد، ای کاش فرزندان مسئولان هم این شاخص ها را باور میکرد و به جای زندگی در کشورهای دیگر می‌آمد همینجا زندگی میکرد.

اگر برای درس خواندن رفته اند،روحانی امروز گفت ما به بالاترین سطح علم و دانش درجهان رسیده‌ایم.
اگربخاطر زن بودن رفته اند،روحانی امروز گفت ما جایگاه زن را به بالاترین سطح درجهان رسانده‌ایم.
اگربخاطر آزادی رفته اند،روحانی امروز گفت ما آزادترین کشور جهانیم.
پس چرا فرزندان در خارج زندگی میکند؟

روحانی:«وضع آمریکا بسیار خرابتر از چیزیست که فکر میکنید».
پس چرا فرزندان مسئولان حاضر نیستند جایی را که وضعش بسیار خرابتر از چیزیست که ما فکر میکنیم را ول کنند و به پیشرفته‌ترین، علمی‌ترین و آزادترین کشور جهان بیایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
سیستم مسئولا و فرزنداشون مثل سیستم روزنامه اقای شریعت مداریه. هرینه اش سنگینه نمیشه عوضشون کرد
حسن آقا تو گفتی رونق اقتصادی حالا میگی جنگ. اقتصادی.
کامپیوتر اپل ساخت شیطان بزرگ در دفتر کسی که مرگ بر آمریکا ذکر همیشگی اش است !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
از کامبیوتر اپل ایشان خیلی باید محافظت بشه چون همانطور که با ارسال کرم و ویروس به سانتریفوژها از کار افتادند ممکن هست اپل با ارسال نرم افزار جاسوسی سخنان ایشان را رصد میکنند اصلا شاید با همین شنودها باعث شده ترامپ از برجام خارج شد . بیشتر بررسی کنید .
آقای شریعتمداری اولا میگذاشتین 2 ماه دیگر فکر میکردین و بعد جواب میدادین . دوما خودتان هم میدانید که میشود اینکارها را با دستگاههای ارزانتر هم انحام داد . سوما این دستگاه جدید هستن و مسلما حدیدا خریداری شده . چهارم اینکه بعید است کسی که متخصص کامپیوتر نیست بتواند از توانایی این کامپیوتر کاملا استفاده کند و این به معنی هزینه اضافی است و ............
60 سال پیش، آلمان بعد جنگ جهانی دوم با خاک کاملا یکسان شد و حتی تمام درختان آن در آتش سوختند.

اما حالا جز 5 قدرت اقتصادی اول دنیاست.

میخوام بگم تنها چیزی که از اون زمان تا الان اصلا گرون نشده ساندیس بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
آلمان اقتصاد را سیاسی نکرده اقتصاد را از سیاست دور نگه داشته بلکه سیاست در خدمت اقتصاد بوده در ان کشور تشکل چند حزبی فعال هست در ان کشور خطوط قرمز بجز امنیت ندارند در ان کشور پیرمردها با سن بالا خدمت نمیکنند. در ان کشور اختلافات قومی و مذهبی بعد از هیتلر را با خود هیتلر دفن کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آلمان چنین فرزانگانی که ما داریم رو نداشت همین فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تو لیاقت همون ساندیس را هم نداری
بعد از چهل سال سیستان بلوچستان نه تنها تغییری نکرده بلکه پسرفت زیادی داشته
فلسطین و فلسطین اشغالی با هم مشکلی ندارند ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ظاهرا اگر سایرین راحتشون بذارن یا هم مشکلی تدارن
امیر کویت شیخ صبا فردی هستنتد که در کشور بین شیعه ، سنی و مسیحی فرقی قائل نمیشه و در کویت همه با احترام، کنار هم، زندگی میکنن و از پول نفت ماهیانه مبلغ قابل توجهی به مردم کشورش پرداخت میکنه و کلا کشور آروم راحت و بی دغدغه ای هست. تعداد زیادی ایرانی از حدود 30 سال پیش در کویت کار میکنند و حتی با یک کارگری ساده یا کار در نانوایی یا رستواران هر کدام در ایران تبدیل به یک ملیاردر شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
چه ربطی داره به موضوع اقا کویت پانصد هزار نفری که 70 درصدش ایرانی کشورهای دیگه هستند با فروش چندمیلیون بشکه نفت در ورز صدبرابر برابر ایران درامد نفت داره مقایسه می کنید با ایرانی که ظاهرا 80 میلیون
ای کاش آقای شریعتمداری همین روال را در کل اقتصاد کشور لحاظ میکردند
سیاست خارجی ای که باعث بدبختی ما شده رو ببین که خود فلسطین تو اسراییل بازی میکنه اونوقت ما کاسه داغتر از اش شدیم که مردم برن رو پشتبوم زندگی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ایشون نماینده کسایی که جنس غیر امریکایی به مردم میفروشن
من از بیگانگان هرگز ننالم، که با من هرچه کرد این آشنا کرد .اگر اسکندر یا اعراب یا مغول و تیمور کشورم را ویران کردند بیگانه بودند.
شیخ سمنانی:

باید گران کنیم تا جلوی قاچاق را بگیریم
آقای شریعتمداری یعنی 40سال قبل یعنی در دوران پهلوی لب تاپ وجود داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
در دوران پهلوی فقط بدبختی وجود داشته لپ تاپ چیه
سلام....چه حوصله ای داری آقای شریعتمداری ...فراموش شد رفت.....اونموقع گوشت 45 تومن بود الان 120تومنه.....ربطشو منم نمیدونم....ولی خدایی چقدر فکر کردید تا این قصه ساخته شد....اصلا این موضوع فکر نیاز نداشت .همونموقع میگفتید...مردم زود باورند باور میکردند
بعدشم شما مگه چی ازبرخی دیگر کم داری که 320 میلیارد صادرات داشته بانک مرکزی حالا فهمیده ...یه کامپیوتر.که چیزی نیست لازمه ....خودتونو ناراحت نکنید
من الان بازنشسته ام 40 ماه هم جبهه دارم جانبازم ..دوتومن حقوق میگیرم ...هیچ.مشکلی هم ندارم ...شما فقط ازصبح تا شب ..با رقبا کری بخون ....بیخیال ما
جانباز عملیات رمضان .بازنشسته ر ....م
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
برادر بزرگوار اگر امثال شما نبودند که امثال شریعتمداری ها نمیتوانستند به میز ریاست مزین به بهترین کامپیوتر و نبات و تنقلات دیگر تکیه بدهند
کاسه داغتر از آش شدیم!!! فلسطین خودش تو زمین و ورزشگاهی که تو اسرائیل هست میزبانی می کنه اماورزشکاران ما متاسفانه باید قید این بازی ها رو بزنند. واقعا خیلی خیلی خنده داره؟ وقتی خود فلسطینی ها که ما ادعای حمایت از آنها رو داریم، تو زمین و ورزشگاه اسرائیل بازی می کنند، اونوقت چرا باید یک ملت تاوان این سیاست ها رو بپردازند. به قول آقای زیبا کلام، معلوم نیست کی و کجا این حق رو به ایران دادن تا همیشه و در همه حال بایستی از فلسطین حمایت کنه؟ به خدا جای دوری نمی ره اگه مسئولین محترم یه کم هم از ایران و مردم ایران حمایت کنند!!!!!
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اگر ما دشمن نتراشیم کمبودها رو بندازیم گردن کی اونوقت ای عزیز دل برادر
کیهان اشتباه کردی مثل همیشه با این استدلالها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
دو سه میلیارد دلار هزینه تعویض کامپیوتر هیچی، حیف اون همه حقوق که گرفتین که چیزی رو تبلیغ کنین که بهش اعتقاد ندارین
اگه فقط دوتا از این کامپیوترا دارن، چه‌جوری ۳، ۴ میلیارد هزینه‌ی جایگزینی‌شه؟ اگرم بهانه‌ش نرم‌افزاره، ما خودمون این‌کاره‌ایم.
یه چیز بگو بگنجه چند میلیارد هزینه ی تغییر سیستم همچین میگه انگار دفتر مرکزی فیسبوک یا گوگله اینهمه بافتی که چی مثلاً ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
نگران نباش در گام دوم چندین میلیارد میزنن به جیب تا دو تا کامپیوتر عوض کن.بعدشم میگن طبق نظرسنجیهای تابناک مردم ناراحت بودن که چرا ما سیستم قدیمی امریکایی رو علیرغم هزینه های گزاف تغییرش، عوض نکرده بودیم
ایران بهشت پزشکان.
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خدا کنه بهشت پزشکان باشه ما که بخیل نیستیم ولی شده جهنم بیماران
جسارتا بنده در ابتدای سالهای دهه شصت - یعنی سی و هفت سال پیش - افتخار خدمت و نگارش در روزنامه کیهان که صدای راستین جمهوری اسلامی بود را داشتم و همکاری با بررگواران آنزمان. بنده کاملا با سیستم های چاپ کیهان آشنا هستم چون هر روزه برای ارائه فرم ها و کنترل و تایید آن به قسمت های مختلف مراجعه می کردم . اولا صفحه بندی صفحات داخلی و آگهی ها بعد از ظهر و شب قبل از انتشار بصورت تولید عکس و چسباندن آن برروی فریم مومی انجام می شد و سپس برروی تلق چاپ نهایی می شد و بعد برروی زینک استوانه ای پیاده می شد و اصلا کامپیوتری وجود نداشت . صفحات اول شامل تیتر ها بخاطر اهمیت زمانی اخبار بصورت تایپ سربی در زیر زمین صورت می گرفت یعنی توسط دستگاههای بزرگی که متصل به پاتیل سرب مذاب بودند و با تایپ یک خط مذاب در قالب ها ریخته می شد بعدا این قطعات سربی نوشته ها در فریم های چوبی در ساعات اولیه روز و حداقل تا ظهر اصفحه بندی می شد و بعد مرحله تولید زینک !!! براستی این ادعا های در مورد کامپیوتر اپل چه معنایی دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
یعنی کذب هم برای بعضی ها مجاز است و بعضا واجب است
ناشناس
| Italy |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
کسی که سال ها در کیهان به هر کسی که مخالف نظرش بوده بد ترین تهمت ها را زده انتظار چی دارید؟
جای بسی تاسف است در فرا رسیدن سال نو به جای ارزانی و لذت بردن همه از شادی سال نو مدیران اقدام به نوشیدن پول و جان مردم می کنند
اینها از امریکا و اسراییل هم بدتر هستند
با سلام و احترام به همه ی نظر ها و دیدگاه ها.طرح بازگشت امریکا به برجام توسط سناتورهای دمکرات تصویب شده ونامزدهای دمکرات ریاست جمهوری امریکا اولویت کاری خود را بازگشت به برجام عنوان نموده اند.
آقای ذالنور شما چرا پای مسئولیت خودتان در حمایت از محمودخان سکوت کرده اید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
ویا آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در صحن علنی و رسمی مجلس که در دنیا پخش شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آقای ذالنور چرا پرچم شیطان بزرگ را آتیش زدی آخه برخی خیلی عصبانی شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
محمود خان با همه کم و زیادش صد شرف داره به مدعی مردم سالاری که با اشتباهاتشون کمر مردم را شکسته اند
از انجایی که فلسطین میزبان هست شرکت در این رقابتها لازمه هر چند در مناطق اشغالی باشه چون این صحه ای بر اشغالی بودن مناطق میزاره و در واقع مدافع حق فلسطین بر اون سرزمینهاست.
تابی جان کاربرانت برای اینکه نظر و رای مثبت از نظراتشان بگیرند پشت سر هم نظر دهی میکنند ولی به کماکان پاسخ دادن خارج شدند بهرحال این هم روشی هست
آقای شریعتمداری حتی اگر به هر دلیل موجه یا غیر موجهی مجبور بودند کامپیوتر اپل بخرند باید حداقل موقع عکس گرفتن جمعش می کردند. این حداقل کاریه که می تونستند برای عدم ترویج خرید دستگاه های آمریکایی گرون قیمت بکنند.
نرم افزارهای چاپ بر روی کلیه پلتفرم ها چه ویندوز و چه مک و چه لینوکس وجود دارد، ضمنا هزینه تغییر دو کامپیوتر میلیاردی نمیشود.
آقای شریعتمداری قبول کردند که هنوز تکنولوژی پنجاه سال پیش آمریکا کارایی دارند و تیترهایی کیهان علیه آمریکا هم فقط برای سرگرمی مردم چاپ می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تکنولوژی امریکا هیچ ربطی به رفتا ر امریکا با کشورها ندارد وسعی نکنید بگید حالا که تکنلوزیش خوبه پس بادی هرچه بگه کشورهای دیگه اجرا کنند
مدعیان مدیریت جهانی عاجز تز یک تغییر سیستم ! زرشک
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ایشان فکر کرده مدیریت جهانی مثل مدیریت سر کوچه هست که طرف تا موی سرش و لباسش با ایده ایشان‌مطابقت نکرد کار وولتی گیرش نیاد . یا اگر مخالفت سیاسی با ایده پردازی ایشان کرد انگ ضد .... ضد بزنند . ایده جهانی همانی هست که روی میز شماست .
حالا تصور کنید یک فعال سیاسی که کیهان مخالفش بود روی میزش مک بوک بود همین آقای شریعتمداری چه ادعاهایی از آن عنوان می کرد که داشتن مک بوک یعنی جاسوس آمریکا بودن و جورج سوروس از مک بوک با فلانی تماس دارد و مک بوک در فلان ملاقات به فلانی برای جاسوسی و توطئه داده شده است و و و و و!!!!! در ضمن ایشان فکر کرده اند صفحه بندی یک روزنامه همانند شکافتن اتم اورانیوم است امروزه حتی با یک لپ تاپ معمولی هم صفحه آرایی روزنامه ها و مجلات را انجام می دهند و نیازی به یک مک بوک چند ده میلیون تومانی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
مک بوک یا اچ پی یا دل یا هر کامپیوتر دیگر همه اش آمریکایی است. الان وزیر ارتباطات هم کامپیوترش مک و تمام سیسم های عامل در کشور آمریکایی هستند
هم ایت الله جزایری راست میگه ک برای تبیین اسلام نه سفر درمانی تشریف برده کشور انگلستان و هم اقای شری عت مداری راست میگه که استفاده از مارک اپل امریکای جنایتکار به بهانه سیستم قدیمی کیهان
فلسطینیها شصت سال زیر بمب و موشک اسراییلها هستند و خانواده ای نیست که برای وطنشان شهید نداده باشه واین سختیها ذره ای از ایمانشان و امیدشان به یاری خدا کم نکرده یمنی ها بچه هایشان جلوی چشمانشان از گرسنگی مردند ولی پای اعتقادشان ایستادگی کردن اونوقت ملت ما یک ماهه گوشت و کباب نخوردند داد و هوارشان درامده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
آنچه که داد مردم را درآورده است نداری نیست بی عدالتی و سوء استفاده ها است. و گرنه این کشور کم منابع ندارد ما هم در اوج نداری و بمباران هوایی صدام مقاوم و شهید خیلی دادیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
یمنی ها مبارزه میکنند که خودشان به حاکمیت برسند بعد از رسیدن به حاکمیت تازه مشکلات سر باز میکند . برای چی و چکاری میخواهند انجام بدن . مثلا یمنی ها چه الگویی را میخواهند اجرا کنند . آیا در ان کشور بعد از پیروزی یا هر چی قبول دارند که همه در ابراز عقیده آزاد هستندی یا نه روی سخنان نانوشته دارن پافشاری میکنند
چرا خودروهای معوق رو تحویل نمی دن...چرا پول ما رو گرو گرفتن...خدایا باید به کی پناه برد
اگر ما اعتقاد داریم که اسرائیل اشغال گر است پس هیچ زمینی در اسرائیل متعلق به اسرائیل نیست و رفتن به آنجا اشکالی ندارد آنچه که مهم است این است که با اسرائیلی ها بازی نشود.
الان سال ۲۰۱۹ هست و چهل سال پیش میشه ۱۹۷۹، یعنی موسسه کیهان قبل از اینکه جف راسکین طرح اولیه مکینتاش رو بده، مکینتاش داشتن؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
چندساله درمورد خاتمی و سوروس ادعاهایی داره و نه مدرکی نه چیزی . اصلا مدرک رو کی داده کی گرفته ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
خب آقای شریعتمداری مقص نیست ترک عادت سخته !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
با حرف هاش مخالفم اما گفته قدیم ترها IBM بوده و بعد مکینتاش که درسته.
اما چیزی که نا درسته اینه که برای مرور روزنامه و ویرایش و ... یک کامپیوتر بسیار ضعیف و فقط حداکثر با یک ال سی دی جدای کمی بزرگ کافی هست و نیازی به یک نمونه مدل بالایش نیست.
دوستان چرا کاری کردید که پس فردا سه چهار ملیارد از بودجه مملکت خرج میشه به اسم اینکه سیستم عوض میکنیم بعدشم یک ویندوز عوض میکنن و این پول خرج آقا زاده هاشون میشه
درمورد تيم فوتبال زنان مسئولان مربوطه چرا نمي توانند كاري كنند اين بازي در خاك كشور ديگري برگزار شود تيمهاي عربستاني چگونه توانستند بازي هايشان را خارج از ايران بازي كنند چرا مسئولان ورزشي ما در اين مواقع تلاش لازم را انجام نمي دهند و هميشه بفكر پاك كردن صورت مسئله هستند.
بدون آمریکا تو دیگر حرفی برای گفتن نداری
"یک اشکال بزرگ وجود دارد. ورزشگاه‌هایی که فلسطین برای برگزاری این رقابت‌ها انتخاب کرده است در خاک فلسطین اشغالی قرار دارد و این بدان معنی است که ورزشکاران ایرانی برای شرکت در این رقابت‌ها باید وارد خاک فلسطین اشغالی شوند که طبق قوانین داخلی کشورمان غیرقانونی است. "
تمام دنیا با ما بد شده اند. چون می خواهیم حق مظلوم را از ظالم(رژیم صهیونیستی) بگیریم. بعد خود مظلوم تلاش دارد و یا می کند که به کشور ما ظلم کند! شاید این هم از نشانه های آخرالزمان است که مظلوم دوست ندارد سره را از ناسره تشخیص دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
آیا این به این دلیل نیست که ما اشتباه می کنیم و قرائت رسمی ای که برای ما مساله را مدل سازی می کند و ارایه می کند دارد وارونه این کار را می کند؟
یکی از استراتژی های دفاع حمله است زمانی که اصلاح طلبها نمی توانند گناکارامدیهایشان را پنهان کنند به هر موردی حمله میکنند و حاشیه سازی میکنند.

نمایندگان مجلس هم که تکلیفشان معلوم است وقتی فقط 14 نفر خواهان استیضاح رییس جمهور بی تدبیر میشوند بقیه نمایندگان را چه میشود اسم گذاری کرد ؟ .
حالاهم سیستشان این است که افراد روشنگر را یکی یکی در فشار قرار دهند . لکسوز نماینده و کاخهای خودشان مطرح نیست یک کفش با قیمت آنچنانی و هزینه سکنی فرزندانشان در خارج وهزاران مورد دیگر را چرا مطرح نمی کنند؟
وای حاجی اینا مردم رو چی فرض کردن
وای حاجی مردم اینا رو چی فرض کردن

وای حاجی پراید شد 50 میلیون ( چه اشکالی داره کار ما فقط تعجب کردن شده دیگه حالا 50 میلیون و صد میلیونشم فقط تو میزان تعجبمون تاثیر میزاره ؟!!!)
مردم بخرید قراره بعدا کلی گرون تر بفروشیم ( چیو ؟!! همه چیو)
تازه بعد از همه این موارد اگه دلتون خواست به نشانه اعتراض بیایید شیشه های خونه منو بشکونید ( سریال برره)
سازمان هدفمندی یارانه ....


دو سال است یارانه من کارمند و خانواده ام بی جهت قطع شده است .
چرا با زندگی مردم بازی میکنید ؟ !!
برای مخارج سنگین واقعا مانده ام چه کنم ؟ !!
هر چقدر هم به سایت مربوطه میروم نوشته به علت محل سکونت و درآمد خانوار .
مگر حداکثر حقوق یک کارمند چقدر است ؟ !
در محل ما خانه ی کناری قیمتش ده برابر آپارتمان من است . آیا بر اساس خیابان
و محل زندگی میتوان قضاوت کرد ؟ ؟
سازمان هدفمندی یارانه ....وای برر شما که اینگونه سطحی قضاوت میکنید .
بجای قطع یارانه ، اموال غارت شده را پس بگیرید .
جالب است در سایت هدفمندی یارانه حتی یک خط هم برای توضیحات کسی که یارانه اش قطع شده در نظر گرفته نشده است و این اوج رفتار انحصاگرایانه است که با روح اسلام که هیچ با انسانیت هم سازگاری ندارد .
بسیار نکته جالبی است ؛ فلسطین میزبانی خود را در باشگاه و خاک اسرائیل برگزار میکند و هیچ مشکلی هم ندارن و اونوقت ما به عنوان حمایت از فلسطین از حضور در بازی ها خوداری میکنیم !!!!! جل الخالق .
صادرات ؛ توان مدیریتی و بازرگانی میخواهد !!

مشکل شما این است که بیشتر متخصص واردات از چین هستید .
آن هم در شرایط دلار ارزان .

صادرات ؛ توان مدیریتی و بازرگانی میخواهد که کار هر کسی نیست .
بیچاره شریعتمداری که با ورود اولین هواپیای ایرباس به کشور زمین و زمان را به هم دوخت که مانیاز به هواپیما نداریم و البته ترامپ هم با ایشان همدردی کرد و شد آنچه نباید می شد
اقای شریعتمداری بلند بگو مرگ بر امریکا
مومن زاده ما شبانه روز مشغول دعا گویی شما هستیم؟
حسن اقا وضع مردم خیلی خوب شده دیگر نیازی به یارانه ندارند راستی حسین فریدونت کجاست؟....... . اقای شریعتمداری راستش را بگو ناقلا این کامپوترها راکی به شما هدیه داد ...... اقای قدوسی به جای این حرفها لطفا بگو برای قیمتهای نجومی خودروسازان انحصاری چرا در مجلس پشت تریبون داد نمی زنی ویا تهدید به اسعفا نمی کنی؟؟ ......نه کواکبیان و نه ذولنور ما مسوولین و مدیران کاربلد و شجاع می خواهیم مثل انهایی که جنگ را اداره کردند ... نه اصولگرا توانست کاری کند و نه اصلاح طلب انچه عیان است این است هر دو از یک جیب تغذیه می شوند یکی شمشیر را از رو بسته دیگری با پنبه سر می برد. ... مسوولین بخدا ما خسته ایم.
باید به کمیته المپیک اعلام کنیم جان ورزش کاران ما در این کشور به خطر می افتد و و این کشور برای ما نا امن است . مثل کاری که عربستان با ما کرد .
ما افتخار میکنیم به خاطر ملت فلسطین هر سختی را تحمل کنیم. حذف تیم ملی بانوان که چیزی نیست.
" اگر او پول ها را بدهد می تواند مورد عفو قرار گیرد."بجای "می تواند" کلمه "حتما" را قرار دهید تا پول مردم گرفته شود
آقای ذوالنور شما هم لطفاً در مورد حمایت از آقای احمدی نژاد و لطمات جبان ناپذیر آن دوران و همچنین مذاکرات هسته ای آقای جلیلی که باعث رو شدن دستمان و وضع تحریم و قطعنامه های شورای امنیت شد پاسخگو باشید
چطور فلسطینی ها خودشون اونجا میرن ولی ما نمیتونیم بریم ؟!؟
مرگ بر امریکا و غربش واسه ما- کامپوتر امریکایی و ایرباس نو و داماد امریکایی و فرستادن دردونه ها به اروپا و امریکاش واسه شما.لنگ و اشکنه اش واسه ما- ویلای لواسونش واسه شما.
مرگ بر امریکا و غربش واسه ما- کامپوتر امریکایی و ایرباس نو و داماد امریکایی و فرستادن دردونه ها به اروپا و امریکاش واسه شما.لنگ و اشکنه اش واسه ما- ویلای لواسونش واسه شما.
در مورد زنجانی : زیرا "اگر" دارد و این قید "اگر" مهم تر است.

پس تاریخی هم برای اعدام مشخص نشده تا کی اگر ندهد اعدام میشود .با این جمله تا اخر عمر اعدام منتفی است .

و حکم مشابه حبس ابد میباشد و پول بیت المال رو هواست .

کاش به جای این حرف ها کلیه مفاسد را به مردم معرفی کنند و قانون قاطعی برای این ها باشد . مخصوصا کسانی که با این زنجانی در ارتباط بودند
استقلال، آزادی جمهوری اسلامی فکر کنم ما باید این شعار بسیار مهم را دوباره تحلیل کنیم. استقلال به این معنا نیست که با دنیا قطع رابطه کنیم و در همه چیز روی پای خودمان متکی باشیم استقلال یعنی رابطه سالم با جهان رابطه ای که در آن تحمیل زور و سیاست نباشد. آزادی یعنی هر کس بتواند نظر و انتقاد خود را بدهد به شرط آنکه افراد مورد توهین و ناسزا قرار نگیرند و شفافیت به قدری وجود داشته باشد که چیزی به عنوان تشویش اذهان امکان پذیر نباشد و جمهوری اسلامی یعنی همه مردم در برابر قانون یکسان و برابر هستند و هیچ کس حق برتری بر دیگری و تحمیل نظر خود بر دیگری را ندارد و هر کس خلاف دستورات صریح اسلام عمل کرد مطرود و منفور و حق مدیریت بر مردم را ندارد.
.یکی ازمشکلات اساسی مملکت مااینه مرکز تصمیم گیری برای اداره مملکت نداریم .سیاست های خارجی درجای دیگر تصمیم گیری میشه .نهاد های وابسته به ارکان قدرت خودشان یک دولتند وقوانین خودشان رودارند بدون اینکه به کسی پاسخگوه باشند.رئیس جمهور قدرت انچنانی ندارد که که همه تقصیرات روگردن اون بندازیم.سوء مدیریت دارد ،اما عوامل دیگرتاثیردرسوءمدیریتش ندارند؟
این اقای خاتمی که مردم را با طناب پوسیده تکرار داخل چاه روحانی انداخت کجا تشریف داره!؟
اصولگرا ها خودتان را برای پاسخگویی به مردم آماده کنید همه این صفها و بدبختی ها زیر سر شما است باید جواب گوی مشکلات اقتصادی و گرانیها و بیکاری جوانان باشید
فلسطینیها شصت سال زیر بمب و موشک اسراییلها هستند و خانواده ای نیست که برای وطنشان شهید نداده ب......
عجب حکم مزحکی برای بابک زنجانی صادر شده !!
کلی اختلاس و رانتخواری بابک زنجانی وجود دارد آن وقت حکم می دهند اگر فلان کند بخشیده می شود
دنیای عجیببی است بعد شاهد اعدام سلطان سکه در کمترین زمان هستیم
کیهان خوبه. کیهان هر کاری بکنه خوبه هر چی بگه خوبه
واقعیت اینستکه نه اصولگرا ونه اصلاح طلب ها هیچکدام توان اداره کشور را ندارند زیرا در میان مردم تنها شده اند.طشت از پشت بام افتاده و مردم به ماهیت واقعی دو جناح پی برده اند و لذا هیچ راهکاری دو جناح برای برون رفت از وضع فعلی ندارند زیرا همراهی مردم را ندارند.
آقای امیر آبادی هرکسی به جای دولت فعلی می آمد بهتر بود ولواینکهدمی رفتیم از افغانستان وچند تا چوان می آوردیم ویکی را رییس وبقیه معاون می شدند
ای کاشاینقدر به خاطر کوچکی درونشان به بزرگی همچون دکتر محمد جواد ظریف اهانت نمی کردند. الحق که به قول امام حسین ع اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
آقای شریعتمداری چه زود اپل مکنتاش گیرت آمد
چون انقلاب سال ۱۹۷۹ بود ولی اولین مکنتاش ۱۹۸۴ وارد بازار شد

بابا ای ول
به انها بفرمایید که سنگ فلسطین را به سینه میزنند انها با هم شام ونهار میخورند ودر جایی دیگر دعوا میکنند وما دعوا را دیدیم شام ونها وخوش گذرانی ها را که پولش را از ما میگیرند نشان نمی دهند خودشان اسراییل را قبول دارند ما چرا زور بیخودی میزنیم
جالب است فلسطینیان اسراییل را قبول دارند ولی ما به علت حمایت از آنان با اسراییل سرجنگ داریم آدمی یاد طنزی می افتد که در مراسم خاکسپاری میتی اعلام کردند که مرحوم وصیت نموده که مراسم ترحیم برگزار نشه فردی به نشانه اعتراض می گوید مرحوم خیلی غلط کرده که اینچنین وصیتی کرده ما برای احترامش حتما مجلس ترحیم می گیریم
حاج حسين ميگه آشپز بده آشش كه خوشمزس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی