بازدید 46562
هزار و پانصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پول‌های هنگفت عربستان برای خروج دام مولد ایران!/«کل کل» فوتبالی نمایندگان در مجلس/حمله تند و نوبرانه مهناز افشار به روحانی/مطهری: شهید مطهری اولین فردی بود که امام را در قم کشف کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روایت نماینده مجلس از پرونده نوبخت/حدادعادل: شرایط امروز مانند مرداد ۳۲ است/صادقی: زبان دیپلماتیک به معنای سازش نیست/دولت تاکنون چقدر از روسیه وام گرفته است؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 18 February 2019

تابناک؛ داریوش امیری ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آخرین وضعیت اسماعیل بخشی و جزئیات بازداشت مادرش

فرزانه زیلابی وکیل اسماعیل بخشی: افزون بر دو اتهام پیشین، سه اتهام جدید وی، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقامات مطرح شده است. خانواده آقای بخشی پس از اعلام احتمال تمدید قرار بازداشت وی از سوی دادستان و دادیار محترم، بار‌ها به دادسرا مراجعه کرده‌اند، ولی متأسفانه گاهی با عدم پاسخگویی و برخورد‌هایی مواجه شده‌اند. از جمله اقدام به برخورد فیزیکی با خواهر آقای بخشی و اقدام به بازداشت و دستبند زدن به مادر محترم آقای بخشی توسط مأموران زن که به علت شوک عصبی و ایجاد مشکل قلبی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. نگه داشتن موکلم در بازداشتگاه مانع پیگیری شکایت او می‌شود. در حالی که او نامه پزشکی قانونی را در دست داشت و با این وضع از ادامه پیگیری‌ها باز می‌ماند. / ایرنا

پول‌های هنگفت عربستان به دلال‌ها برای خروج دام مولد ایران

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: گاهی دام‌های سنگین را از طریق مرز‌های غربی از کشور خارج می‌کنند، الان در روستا‌ها و شهر‌ها و جای جای کشور دلال‌ها نفوذ کرده اند و دام‌ها را با قیمت‌های بالا می‌خرند و پول‌های هنگفتی خرج می‌کنند حتی بالاتر از قیمت دام‌ها را می‌خرند و از کشور خارج می‌کنند. وی تأکید کرد: آقای مطهری خواهش میکنم از نیروی انتظامی، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی خواهش می‌کنم جلوی این غارت را که در کشور صورت می‌گیرد بگیرند، از مجلس می‌خواهم که جلسه ویژه‌ای تشکیل شود، این موضوع خطرناکی است که علیه کشور ما در حال انجام است. حاجی دلیگانی پیشنهاد داد یک روز را در نظر بگیرید و قبل از اینکه جلسه علنی مجلس تشکیل شود وزیر اطلاعات، وزیر جهاد کشاورزی، وزیرکشور و فرمانده نیروی انتظامی بیایند و در این خصوص پاسخ دهند. وی افزود: مردم سردرگم هستند، چون از یک طرف از قاچاق دام صحبت می‌شود و از طرف دیگر برخی می‌گویند برای خرید دام مجوز داریم، باید به این موضوعات رسیدگی شود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ضربه‌ای که این افراد به کشور می‌زنند و متوجه آن نیستند و آثار منفی آن یک سال دیگر حداقل مشخص می‌شود، مطرح کرد: این افراد دام مولد را از کشور قاچاق می‌کنند و از همه جا آن را می‌خرند، با پول‌های هنگفت دام‌ها را خریداری کرده و از کشور خارج می‌کنند. شنیده شده حتی از کشور عربستان پول در اختیار دلال‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانند دام‌های مولد را از شهر‌ها و روستا‌های کشور خریداری کنند و به بیرون از کشور ببرند و این موضوع نیاز به جلسه‌ای ویژه و فوری دارد.

«کل کل» فوتبالی نمایندگان در مجلس

نماینده اصفهان در مجلس گفت: گویا طرفداران لپ سرخ‌ها در دولت بیشتر است! نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان و در ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۸، بند الحاقی یک تبصره ۲ ماده واحده بودجه که درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بود را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند. اما رسیدگی به این بند از بودجه به حاشیه‌های جالبی در صحن علنی همراه بود. نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در جریان بررسی این بند گفت: استقلال و پرسپولیس دارای طرفداران بسیاری هستند، اما طرفداران‌شان به اندازه طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز نمی‌رسد! سپس حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان نیز در پاسخ به قاضی‌پوربه مزاح گفت: ضمن احترام به آقای قاضی‌پور و مردم تبریز، لازم است بگویم فعلاً تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر است! همچنین حسن کامران، نماینده اصفهان تصریح کرد: گویا طرفداران لپ سرخ‌ها در دولت بیشتر است!

حمله تند و نوبرانه مهناز افشار به روحانی

مهناز افشار با انتقاد تند از رئیس جمهور درباره عملکرد وی در اداره کشور در توئیتر نوشت: «آقای رئیس جمهور! واقعا شما عملکردتون رو شاگرد اول کلاسی که همه نمره هاش بیست بوده حالا یک بار نوزده و نیم شده فرض کردید؟ حتی اگر به گمان بعضی ها، چون بنده از مریخ همراه با لیست رانت، شیرخشک، توبره و... آمده ام اعتراضم حساب نیست، اما باید اعتراض مادر، خانواده و اقوامم به شما حساب بشه!»

روایت نماینده مجلس از پرونده نوبخت

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت: وگو با فارس، از شکایت نوبخت از امضاکنندگان نامه به رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: چندی قبل تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم تعیین تکلیف ۱۶ هزار میلیارد تومان و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون دلار از درآمد‌های نفتی انتقاد کردند. وی افزود: این مبالغ باید از محل فروش نفت و گاز به صندوق توسعه ملی واریز می‌شد، اما تا امروز تکلیف آن مشخص نیست لذا از رئیس جمهور خواستیم حسب تکلیفی که ملت ایران بر دوش وی گذاشته اند، تکلیف این منابع را مشخص کنند. انتظار این بود که در قانون بودجه سال ۹۷ و یا ۹۸ تکلیف این مبالغ مشخص می‌شد. البته دیوان محاسبات دراین زمینه از آقای نوبخت، تحقیق کرده است و گویا پرونده ایشان به قوه قضائیه ارسال شده است. بیگی در پایان اعلام کرد که آقای نوبخت در واکنش به این نامه به جای پاسخگویی از نمایندگان امضاکننده این نامه به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده است.

حدادعادل: شرایط امروز مانند مرداد ۳۲ است

حداد عادل افزود: اغراق و تملق زشت است، اما توجه نکردن به ظرفیت‌ها و خوبی‌ها عیب است اول انقلاب جوی به وجود آمده بود که اگر کسی دستش به دهنش می‌رسید امری نکوهیده بود حالا آن عرق تند تب سردی امروز کرده است. آقای میرمحمد صادقی نشان داد می‌شود فعال بود، قانون‌شناس بود، بازرگان بود درآمدزا بود و کار خیر کرد این یک الگو است. وی افزود: امرور وظیفه بخش خصوصی در طول ۴۰ سال گذشته سنگین‌تر است هم آنچه دارد باید به میدان بیاورد و هم به دولت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند بخش خصوصی باید فعال اصلی باشد و دولت باید میدان را به آن‌ها بسپارد. شرایط فعلی جنگ اقتصادی است مانند مرداد ۳۲ که جنگ روزنامه‌ای هم بود. این جلسه این پیام را دارد که بازرگانان ایران خودشان را برای کشور می‌خواهند نه کشور را برای خودشان.

مطهری: شهید مطهری اولین فردی بود که امام را در قم کشف کرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام را در قم اولین نفر شهید مطهری کشف کرد مرحوم آیت الله منتظری می‌گفت: آقای مطهری در سال‌هایی که ما نزد امام درس می‌خواندیم ایشان می‌گفت که امام در آینده گل خواهد کرد و حوزه علمیه الان ایشان را نمی‌شناسد. ایشان علامه طباطبایی را هم کشف کرد.

صادقی: زبان دیپلماتیک به معنای سازش نیست

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: فضای دیپلماسی گاهی اقتضا می‌کند که کار‌ها با لبخند دیپلماتیک پیش رود و گاهی نیز مستلزم جدیت و حتی قهر انقلابی است؛ زبان دیپلماتیک به معنای سازش نیست. محمود صادقی روز دوشنبه در خصوص مواضع متناقض برخی رسانه‌های داخلی در خصوص تیم دیپلماسی کشور و آقای ظریف به خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: این اقتضائات نشانه شخصیت کامل یک دیپلمات است که در جای خود با قاطعیت سخن می‌گوید و در جایی دیگر با زبان دیپلماتیک اظهار نظر و عمل کند؛ اگر چه زبان دیپلماتیک به معنای سازش نیست و استحکام خاص خود را دارد. این نماینده مجلس تصریح کرد: برخی رقبای داخلی در نقش دشمن خارجی عمل می‌کنند؛ کنفرانس مونیخ یک کنفرانس امنیتی است و فضای حاکم بر این کنفرانس اقتضا می‌کند که وزیر امور خارجه به عنوان نماینده کشوری قربانی تروریسم با قاطعیت خاص اظهار نظر کند و ما این قاطعیت و جدیت را در مواضع ایشان مشاهده کردیم. رئیس فراکسیون شفافیت مجلس افزود: فضای مذاکره و کار‌های نرم دیپلماتیک نیست و باید مواضع را با قاطعیت بیشتری بیان کرد؛ از یک طرف ما وقتی با یک دشمن عهد شکن روبرو هستیم و به فاصله دو روز از یک فاجعه تروریستی در کشور در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت می‌کنیم؛ طبیعی است که لحن و مواضع ما متفاوت باشد و اگر غیر این بود جای تعجب داشت.

دولت تاکنون چقدر از روسیه وام گرفته است؟

یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که دولت با مجوز مجلس تاکنون ۲ میلیارد دلار وام گرفته است که می‌تواند ۳ میلیارد دلار نیز استقراض کند. علیرضا رحیمی در گفتگو با ایسنا در توضیح مصوبه مجلس درباره مجوز به دولت برای تمدید اخذ وام ۵ میلیارد دلاری از روسیه گفت: مجلس در گذشته در بودجه سنواتی به دولت مجوز اخذ وام ۵ میلیارد دلاری را داد که طبق گفته معاون وزیر اقتصاد تاکنون حدود ۲ میلیارد دلار از روسیه به صورت مستقیم و یا سرمایه گذاری جذب شده است و حدود ۳ میلیارد دلار باقی مانده است. وی افزود: مجلس امروز در مصوبه‌ای مجوز گرفتن وام ۵ میلیاردی برای سال ۹۸ را تمدید کرد؛ بر این اساس دولت می‌تواند در قالب استقراض یا سرمایه گذاری در پروژه‌های مصوب ۳ میلیارد دلار باقی مانده را جذب کند و مجلس چنین ظرفیتی را برای دولت لحاظ کرد.

عسگراولادی ۱۶. ۶ میلیون یورو صادرات داشته، ولی ارز حاصل از صادرات را وارد چرخه اقتصادی نکرده

بانک مرکزی در واکنش به ادعای عسگراولادی که سه ماه است صادراتی نداشته و بانک مرکزی را مقصر این ماجرا دانسته بیانیه‌ای صادر کرده که موارد عجیبی درباره عسگراولادی در آن مطرح می‌شود. در بخشی از بیانیه بانک مرکزی آمده است: در خصوص اظهارات مطرح شده توسط این صادرکننده و به منظور روشنگری افکار عمومی باید یادآور شد : وی تاکنون هیچ اطلاعاتی از نحوه مصرف ارز صادراتی خود در چرخه اقتصادی کشور ارایه نکرده است، به طوری که دو شرکت صادراتی ایشان تا پایان آبان ماه سال 1397 بالغ بر 16. 6 میلیون یورو صادرات داشته و ارز حاصل از صادرات را وارد چرخه اقتصادی نکرده است؛ در حالیکه بخش عمده ای از صادرکنندگان متعهد به کشور تاکنون بیش از 10 میلیارد یورو ارز در بازار ثانویه عرضه و بخشی از واردات کشور از این محل تامین شده است.

دستگیری عاملان حمله تروریستی خاش ـ زاهدان توسط سپاه

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از اقدام قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در شناسایی و متلاشی کردن خانه های تیمی عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، در سراوان وخاش و دستگیری آنان خبر داد. در پی دستور سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پیگیری سریع و قاطع قرائن و سرنخ ها برای دستیابی به عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران امنیت کشور و ملت گردید ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به فضل الهی و با همت و تلاش های مجاهدانه نیروی زمینی سپاه، با پیگیری سرنخ‌ها توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس این نیرو، شب گذشته طی عملیاتی سریع و مقتدرانه چندین خانه تیمی در سراوان و خاش که برخی عوامل جنایت اخیر در آن استقرار یافته بودند، شناسایی، متلاشی و تروریست‌های مستقر در آن دستگیر شدند. این اطلاعیه افزوده است: در این عملیات موفق، سه تن از تروریست ها دستگیر و 150 کیلوگرم مواد آماده انفجار و 600 کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد.

دستگیری زورگیر ۱۸ ساله محله خانی‌آباد

رئیس کلانتری خانی آباد نو از دستگیری مجدد، زورگیر ۱۸ ساله این محله خبر داد و گفت: این متهم پس از آزادی با قرار وثیقه از زندان به زورگیری خود ادامه داد که دوباره دستگیر و روانه مرجع قضائی شد. سرهنگ محمد حسن هاشمی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان از زورگیری مرد جوانی بین ۱۸ تا ۲۰ ساله به کلانتری شکایت داشتند که با مسدود کردن راه شان و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموالشان کرده بود. این مقام انتظامی با اشاره به اعزام نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری به آدرس اعلامی، گفت: متهم در همان حوالی وقوع جرم دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی اموال مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد. سرهنگ هاشمی با اشاره به اینکه این متهم ۴ ماه پیش با همین جرم دستگیر و روانه زندان شده است و اکنون با قرار وثیقه از زندان رهایی یافته است، گفت: تا کنون ۵ مالباخته متهم را شناسایی کرده اند و متهم به همراه ۵ شاکی روانه مرجع قضائی شد.

کاظم جلالی ورود لاریجانی به انتخابات آتی را تکذیب کرد

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دبیرخانه‌ای در این مرکز برای بررسی دقیق ابعاد پیام مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است، درباره‌ی ورود لاریجانی به انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاکنون هیچ رفتار انتخاباتی از لاریجانی به معنای فعالیت برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ندیدم و اطلاعی هم ندارم.

پیشنهاد احمدی‌نژاد برای برگزاری رفراندوم اقتصادی

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در گفت وگو با خبرفوری پیشنهاد داد بر سر طرح‌های اقتصادی برای برون‌رفت از مشکلات معیشتی مردم، رفراندوم برگزار شود. او در این گفتگو از دولت خواسته است برای حل مسائل اقتصادی آدرس غلط ندهد. احمدی‌نژاد درباره پیشنهاد رفراندوم اقتصادی، به کاهش اعتماد مردم به دولت اشاره کرد و این نگرش که نباید کاری به آرای مردم داشت را تفکری ضدانقلابی توصیف کرد. وی در پاسخ به سوالی درباره تجربه تحریم در دولت او و مشکلات معیشتی مشابه اکنون در سال های ۹۰ و ۹۱ گفت که در این دوره دولتش در مواجهه با تحریم تنها بوده و سایر دستگاه‌ها در مقابل وی عمل می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳۹
رسانه های « تکراری» و تندروهایی مثل زیبا کلام ، که گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومانی و پراید ۵۰ میلیونی رو سانسور میکنند ، برای پرت کردن حواس ملت ، روی تشییع پوران شریعت رضوی مانور می دن تا حاشیه سازی کنند.
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اقتصاد آبی نیست که تو بتونی ازش ماهی جناهی بگیری برو به فکر کانادایی جایی باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تا دیروز که شماها ماهی گیری جناحی می کردید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اقتصاد زیاد مهم نیست . از این حرف ها مهمتر آرمانهای مهم تر هست . باید پافشاری کنیم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اسحاق گفته

عده ای حسود دنبال زمین ثروتمندان هستند
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اتفاقا باید این افتضاح رو بزرگ کنند تا همه بفهمند چه شیر تو شیریه اینجا. هر کسی برای خودش یک باند درست کرده و روی یک یا چند نهاد سیاسی و اقتصادی دست گذاشته و با امکاناتی که در اختیار دارند برای خودش حکومت میکنن و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و اونقدر هم قدرت دارند که هیچ مطبوعاتی جرات نمیکنه با اسم معرفیشون کنه . برآیند این شهر بی قانون ٬ میشه مملکت ما که هر گوشش یک سلطان داره و هر موضوعی چند متولی و نهاد موازی داره و هر گروهی برای خودش یک سیاست فرهنگی و اقتصادی و حتی خارجی داره و با امکانات‌ در اختیارش سعی میکنه اون رو اجرا کنه و حرفش رو با زور به کرسی بنشونه. در نهایت هم دولت رو داریم که واقعا یکی از دولتهای حاکم در مملکته و بیشتر نقش دکوری رو داره و یکسری کارهای عمومی رو بهش سپردند. وضع اقتصادیمون هم با این اوضاع بهتر از این نمیشه و کافیه غمریکا بگه پخ تا همه به فکر پر کردن جیب خودشون بیفتند و توی این تکاپو ملت رو زیر دست و پا له کنن. حالا متوجه شدی چرا باید حوادثی مثل تشییع جنازه همسر دکتر شریعتی و یا سخنرانی لاریجانی یا صحبتهای گاه و بیگاه علم الهدی و ... رو صدبار بازتاب داد تا بلکه به یکی بربخوره و فکری به حال این اوضاع ملوک الطوایفی بکنه؟
ناشناس
| France |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تکانه های امروز دلار نشان از عدم تصویب شفافیت مالی دارد.انها که از پشت پرده ها خبر دارند رو به خرید دلار و سکه اورده اند ما معمولیها از این نشانه ها میفهمیم قرار است تصمیم سیاسی چه باشد
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چرا تو این شرایط اقتصادی

یک کارمند شرکت نفت باید 50 میلیون تومن بگیره، یک پزشک عمومی 500 میلیون تومن، یک وزیر یا نماینده مجلس 300 میلیون تومن ، یک پرستار 50 میلیون تومن و یک عضو هیات علمی دانشگاه 60 میلیون تومن

اونوقت اونی که در کار تولید و ساخت و ساز هست ورشکست باشه و اداره مالیات ، تعزیرات و آب و برق و شهردار ی پدرش رو دربیارن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بهزاد جان حرف خودم هم همین هست کاملا از نطر من درست نوشتی . اما جای دیگر هم محل اشکال هست یعنی از وقتی لوایح تصویب نشد خیلی مسایل بدون پاسخ مانده که با چانه زنی سیاسی دولت و نهادهای تصمیم گیر بهم دیگر پاس میدهند و کسی بفکر مردم نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آقا اونایی که ساکن تهران هستند یک سوالی ازتون دارم؟

میگم اون دختر مظلوم وزیر آموزش و پرورش سابق که جهانگیری به خاطرش اشک میریخت هنوز فروشگاه هاش رو در شما شهر داره یا تغییر کاربری داد یا اینکه رفته کانادا
ناشناس
| France |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
من به عنوان یک شهروند ایرانی که جز سلامتی دیگر شهروندان ومحیط زیست برایم چیز دیگری مهم نیست از وزیر صنعت تقاضا دارم پراید را 120 میلیون تومان وپژو را200 میلیون به بازار ارائه کند و همچنین از آقای زنگنه وزیر محترم نفت تقاضا دارم بنزین را هر لیتر 20000 تومان بفروشد.به این ترتیب هوا آلوده نمی شود.ترافیک وتصادفات کم می شود و ثروت ملی به جای دود شدن به حلق شهروندان صرف زیر ساخت های مهم می شود .همچنین دیگر شاهد هرز گردی علافان با خودرو دور شهر نیستیم و تهرانی ها نیز هر هفته راه رانمی کشند بروند شمال.همچنین از وزیر محترم کشاورزی می خواهم مرغ را کیلویی 50000 تومان وگوشت را کیلویی 500000تومان بکنند زیرا بر اثر مصرف بی رویه گوشت شهروندان همه چاق شده اند و به هزار نوع بیماری مبتلا می شوند.متشکرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
خداییش این عزیز حقوق برخی مشاغل رو از کجا استخراج کرده!!؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اخ آخ امان از دست این تندورها . اینها میگن سرمایه داری اخ هست و پخ هست ولی اگر حالا خودم و یا دوستانم اگر روزی به ثروتی رسیدند اشکالی ندارد چون ممکن هست حالا به دلایلی به مستصعفین کمک کنیم . سوال این هست داداش ثروتمند باید بشی زحمت بکشی و دوم حالا ثروتمند شدی به مردم کمک نکردی یقه چه کسی را بگیریم . نه نه این تز خوب نیست . مالیات و عوارص و کسورات کم کنند نیازی به منت شما ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
از کجا معلوم پول هنگفت عربستان به پورس هم سرایت نکرده باشد با این گرانی محصولات شرکتهای خودروی که سه برابر شده وسهام آنها به نازل ترین قیمتها رسیده است که همه را به تعجب واداشته است ورشکست کردن بورس توسط پول دشمنان خیلی آسان است پول را در اختیار عواملشان میگذارند در یک برهه اززمان سهام شرکتهارا جمع میکنند . وبعد یک دفعه در قیمت پایین عرضه میکنند یواش یواش آنقدر پاینن میکشند.تا سهامداران به ویژه سهامداران خرد را میترسانند و بی رغبت میکننددر نتیجه شرکت های مورد نظرشان ورشکست نشان میدهند البته هدف دشمن شرکتهای برتر مانند شرکتهای خودروی میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دار ودسته این دولت باید روزی محاکمه بشوند که اینقدر گرانی خودرو را به مردم تحمیل میکنند. تعجب آور است . واز این بابت واقعا سکوت همه جانبه مسئولین هم تعجب اور است. اگر منابع مالی کم آوردید یک مقدار از حقوق بگیران نجومی واز حقوق بگیران بیست میلیون تومان به بالا کم کنید واینقدر به گرده مردم فشار نیارید. هزاران مدیر حقوق بگیر بالا دارید هیچ کار مفیدی هم انجام نمیدهند اگر انجام میدادند .وضع کشور اینگونه نبود. 4نفر جوانان تحصیل کرده و بیکار ازدواج نکرده دارم که همه مشکلات آنها به گردن دولت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کارانه چرا فقط به پزشکان و وزارت بهداشت پرداخت میشه؟ چرا به سایر وزارتخانه ها و لشکریها و معلم ها پرداخت نمیشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مملکت مرد کار وعمل میخواد حسن آقای رونق اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کجایی محمود که بدون کاغذ پاره هم گوشت شده ۱۲۰هزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اون وزیر بهداشت خوب میگفت:خودت رای دادی پس تحملش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
نمیدونم چرا دیگه کسی از کنسرت و ورود زنان به اسادیوم وحصر نمیگن..
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
وقتی در جنگ اقتصادی هستیم بعنی بعضی کشورهای درگیر جنگ سعی بر برهمزدن وضعیت اقتصاد کشور هستند :
نمومه اش :
خارج کردن دام مولد ، نمونه اش دادن رشوه های سنگین به برخی نفوذی ها در صنعت برای تولید نکردن ، خریدن ملک ها و زمین ها با قیمت ها کاذب برای افزایش اثر روانی اقتصادی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دوستان سلام
من یه مطلبی بهتون میخوام بگم اینه که ببینید میگن روزی یک میلیون گوسفند با سه هزار لنج با پول عربستان از ایران خارج میشه
سوال
اگه این اتفاق میفته چطور یک نفر انسان نیخواد از مرز ابی با لنج بره بیرون سریع دستگیرش میکنن ولی گوسفند با اون سر و صدا کردنشون کسی تا حالا جلوشون رو نگرفته گوسفند مگه ادم هست که بهش بگن صدا نده کل دریا رو صدای گوسفند میپیچه

پیدا کنید پرتقال فروش رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
افسوس که مرحوم مطهری انقدر نماند تا علی مطهری را هم کشف کند!
دیگه تکرار نمیکنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بعضی میگن دولت فقط تدارکاتچیه
آیا تدارکاتچیه یا واردات چی یا...؟
اگه اختیار نداشت چطور این همه افتضاح را انجام داد؟
بهونه بسه دیگه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
همین افراطی ها قتصاد را به این روز انداختند حالا گردن عربستان می اندازند
سال 98 عجب سالی خواهد بود، خدا به خیر بگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سال کنار گذاشتن نمایندگان تَکراری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اقتصاد ونزوئلا در انتظار مردم بدون ژن خوب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شما که اینقدر ونزوئلا را دوست داری خوب برو انجا زندگی کن
ناشناس
| France |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اینقدر نگید ونزوئلا.اینجا خاور میانه است.نهایتا میشیم عراق یا سوریه
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ما روستائیان زحمت کش از دولت محترم تقاضا داریم گوشت را کیلویی750000تومان از ما بخرد تا دامداری بصرفد.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سال آینده سال عبرتهاست ! بشینید با وجدان خودمان ببینید چند چند هستیم ! این اوضاع اقتصادی چوب خداست بخاطر پشت کردن به برخی اصول و رای دادن به آدمهای ناکارامد است اقتصادمان خراب شده همه گرفتار شدیم باید بجای متهم کردن مسولان خودمان را سرزنش کنیم از انتخابمان از بی اخلاقیهائی که همه داریم بجای فحش دادن به این و آن که فلانی دزدی کرد و خورد و برد ببینید خود ما هم دستمان نمیرسه که اگه میرسید شنا گرای خوبی هستیم !! ببینید چگونه هر کدام ما که دستش میرسه چطور سر همدیگه رو کلاه میگذاریم و دست در جیب همدیگر میکنیم و از شرایط اقتصادی موجود برای ثروت اندوزی سوء استفاده میکنیم دلارها رو کی از بازار جم کرده !؟ گوسفندا رو کی داره قاچاق میکنه ! کم فروشیها و دزدیهای شیک کارخانه ای که امروز شاهدش هستیم کار کیست !؟ وو ... !
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
قطعا سال پایان همه سختی ها و اختلاس ها و رانت خواری ها و باند بازی ها و فامیل سالاری خواهد بود
یعنی کسانی که در کار گوسفند و گاو داری هستند این قدر نمی دونن که ماده را بفروشند ان وقت کارشان چی می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اگر کسانی که آجر پرت می کنند واز دیوار سفارت ها بالا می روند در ایران نبودند الان ایران ژاپن شده بود.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
قاچاق دام کجا بود. مسئله ناکارامدیه دلت و مجلس دارن چیکار میکنن خدا میدونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بپرسید که قدرتمند این توان و مجوز را دارد ؟ که بتواند گاو و گوسفند را از کشور به عراق صادر کند ؟
؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اگر فرض ایشان درست باشد و عربستان دام را گرانتر میخرد باید از عربستان تشکر هم بکنیم. اونا هی بیان گاو گرانتر بخرند و ارز وارد کشور بکنند و ما هم برویم و از خارج همان را وارد کنیم و سود هم بکنیم.
سلبریتی ها که تا دیروز سینه چاک دولت بودند ، حالا زست مردمی بودن گرفتن...
گریم جواب نمی ده !!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
غذای سگ و گربه لابد گرون شده.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شما که همیشه از سلبریتها اه و ناله داری . همین افراد که روز و شب در تلویزیون شما نباشند ۲۴ ساعت باید در رسانه ملی آشپزی پخش کنی یا از غرب بد گویی کنی . حداقل انها در گوش ملت سیلی نمیزنند کسی یا شهروندی را اجبار به کاری نمیکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اوخ اوخ ! خوب شد گفتی اگه نه نمیدونستم نقش بزرگ سلبریتیهای ایثار گر رو ، حتما باید بابت این فداکاری و نقش بزرگشان در امنیت و اعتلای کشور ستود !
احتمال قحطی زیاده ولی هیچ ربطی به خارجیها نداره
جریانی که حتی حاضر نیست رایش هم شفاف باشد ، با کلید وازه شفافیت می خواهد اف ای تی اف رو به ملت قالب کند.
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
جریان شما عند شفافیته لابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
حداقل رو بازی می کنند
خطاب به فرانسه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
چه یقه گرد خوشگلیه از کجا خریدی خیلی زیبا هست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
:سه تا ناشناس که پاسخ دادید
هر سه تای شما دلال هستید یا اقا زاده
همه میدونن این لیستی ها و تکرارمیکنم ها مارو به این بدبختی انداختند
ایران کشور فوق العاده ثروتمندی هست و حق مردمش این چنین زندگی کردن با مشقت نیست تو هم یا مرفه بی درد هستی یا جیره خور یا از درک این موضوع عاجز هستی
من اگر یک سال اداره کشور را بر عهده داشتم آنگاه به همه ثابت میکردم که ایران کشوری ثروتمند است و بودجه آن دارد حیف و میل می شود.
مثلا همین بودجه فوتبال مملکت را کلا قطع میکردم! ایران فوتبال نمیخواهد یک مشت در و پیت که بازی بلد نیستند و فقط بلدند اتوبوسی دفاع کنند که بازیکن نیستند پس بهتر است در این سازمان تخته شود برای همیشه. این مثال ها زیاد است با تخته کردن در جاهایی ک مفتخوری میکنند کشور را میتوان آباد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
میخای مدرسه و دانشگاه و تلویزیون و روزنامه ها را هم تعطیل کن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
تو چگونه میتونی ۳۵ میلیارد دلار پول کشور را برگردانی . تو چگونه میتونی سالی چندین هزار میلیارد پول مردم را که فقط حرف میزنند برگردانی . مردم ایران چقدر بابت اینکه هزاران نفر در هر روز و هفته سخنرانی کنند هزینه میکنند قابل برگشت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دقیقا از افرادی مثل جنابعالی که فکر میکنند مشکلات این کشور در عرض ۱۰۰ روز، یک سال یا حتی یک دهه حل میشه، باید ترسید. چنین ادعایی نشانه عوام فریبی یا ناآگاهی به مسائل کشور هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
جهت اطلاع شما دوست اخری در عرض ۲ دهه می شود جهش اقتصادی درشت کرد و در ایران به خاطر وجود برخی ساختارها و منابع این تا ده سال هم می شود رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
امثال شما ها بودند که ۵۰ سال پیش ادعا کردند تا یک وزارتخانه را به آنها بدهند مخارج کل کشور را خواهند داد و کشور را به ترقی می رسانند و چه و چه و چه
الان ۴۰ ساله تمام کشور در اختیارشان هست
نمی دانم این موتلفه در این کشور چکار می کند بازار ارز را همین ها به هم می ریزند
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
با بازار ارز فقط میتوان بازی کرد.
مثلا گران شدن دلار حتمی است و میتوان مصنوعی آنرا بالادبرد ولی زیادتر از جهتش و بعد پاینش آورد تا مردم به تغییرات آشنا شوند !
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
از مؤتلفه به جز چند نفر دیگه کسی نمونده.ولی پول دارند
مشخص است خانواده هوچی گری هستند و دنبال سر و صدا
رایی که با بزن و برقص و کنسرت و مشوق های جنسیتی جمع بشه ، خیلی زود هم هشتک « پشیمانم » در پی خواهد داشت..
نه ان حمایت امثال افشار از دولت ، فکر پشتش بود و نه این ابراز پشیمانی...کلا جو گیرند..تحویل نگیرید.‌
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مثلا رای احمدی نژاد نتی جهاش چی شد ؟ چرا دارین بحث رو جناحی میکنین
ساختار های اقتصادی بانکی غلطه
هر کسی با این سیستمی که هر روز ۱۰۰۰ میلیارد توش خلق نقدینگی داریم بیاد سر کار این تورم و گرونی و غیره پیش میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
در کشورهای پیشرفته هم نقدینکی سال به سال افزایش پیدا می کند ولی این نقدینگی در کشور ما می رود به سمت دلال بازی ولی انجا به سمت تولید و زیر ساخت ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
از تتلو چه خبر...........
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
در ۱۴۰۰ هر کسی که احترام به دمکراسی بذاره علاوه برا رای ۲۴ میلیونی که دارد از رای اقشار دیگری که هم رای نداده بودند هم به جمع مردم اصافه خواهد شد یعنی میشود چهل میلیون رای از اقشاری که متحد شدند تا دمکراسی برقرار باشد . یعنی با این رای در اقلیت کامل کسانی قرار میگیرند که اقتصاد به چنین روزی دچار شده
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هنوز چهره اون خانومه یادمه که می گفت احمدی نژاد و عشقه
خانم مهناز افشار هنوز نمیداند که رییس جمهور باید اقتصادان باشد . درست هست که از رجال سیاسی باشد ولی شرط دوم باید باشد شرط اول اقتصاد دان باشد دوم حقوق خوانده باشد تا از حق مردم دفاع کند سوم علوم سیاسی خوانده باشد ..... بهرحال رییس جمهوری باید از طریق تشکل های مردمی معرفی شود نه از طریق دستوری . دستوری نتیجه اش همین هست . یعنی رقابت حزبی وجود ندارد دقیقه ۹۰ معرفی میکنند
میزان منابع در غنی یا فقیر بودن یک ملت هیچ تاثیری ندارد. بلکه عامل پیشرفت همدلی، یک دست بودن مردم و درست کار بودن آنها است که باعث پیشرفت میشود به همین دلیل یک ملت بی‌منابع مانند ژاپن در هر حالت و وضعیتی پیشرفت میکند

ایران دقیقا به اندازه ظرفیت و توانایی ایرانیان پیشرفت کرده و جایگاه فعلی ایران دقیقا منطبق با توانایی ایرانیان است پس در بهترین وضعیت خود هستند.
رفراندوم اقتصادی؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
احمدی نزاد مطمن هست که رفراندوم اقتصادی مهمتر از رفراندوم حجاب هست اقای احمدی نژاد برادر جان در پایگاه فکری شما اقتصاد زیاد مهم نیست بلکه ارمانخواهی شما مهمتر هست این خسارت های اقتصادی از باب این سخنان شما بوده تو مطمن هستی که فکرت چند ساله عوض نشده مطمنی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اقای احمدی نژاد و جریان انحرافی وابسته به او فکر میکنند ملت ایران واقعا دوران ایشان را یادشان رفته! تمامی حریانات فعلی مه ایشان اکنون از ان انتقاد میکنند در دوزان ایشان با شدت بیشتری انجام میشد با این تفاوت که در دوران ایشان تحریم نفتی نبود ولی اکنون تجریم نفتی هست و وقتی تحریم نفتی باشد یعنی دولت منابع بسیار مهم ارزی خودش را از دست داده میماند صادرات و ارز حاصل از ان که دلار 4200 میگیرند و یک دلارش هم صرف واردات نمیشود و ارز حاصل از صادراتشان نیز به چرخه وارد نمیشود حالا شما برو دنبال این شایعه غلط که عربستان پول میریزد که دام مولد را از مملکت ما خارج کند نه برادر اینها ادرس غلط برای دشمنی میان مسلمین است اینرا بدان هیچ پولی برای سرنگونی دولتها کسی خرج نمیکند
شيخ محمد بن راشد آل مکتوم امیر دبی واقعا مرده

اون ميره تو بافت قديم حاشيه نشين تو مناطق بياباني امارات رو خاك ميشينه با مردمش صحبت ميكنه گوش ميكنه به حرفشون همون لحظه هم دستور ميده همه چي رو ترتيب بدن

به مرده واقعي واسه مردمش خدا عمر بده بهش دبي رو ساخت راقعا
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بصیرت واقعی عشق به مردم کشورشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آل مکتوم‌گفته من اول عمل میکنم بعد حرف میزنم تا عمل نکردی حرف نزن و درمان و اموزش را رایگان کرده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ساختن یک کشور فسقلی با در امد افسانه ای که هنر نیست همین امارات نوچه عربستانه و مثل چی گوش بفرمانشه و عربستان نوچه امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مثل اینکه یه خانواده دونفری ماهی 100 میلیون در امد داشته باشن او ن هم خدا دادی نه از طریق مغز مثل ژاپن و کره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
امارات شما مثه بادکنک قشنگیه که روزی میترکه حتی با سر سوزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
درود بر این مرد بزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ناشناس 1397/11/30 واقعا" از نادانی و یا حسودیست که زدی به جاده خاکی . هر کشوری که پیشرفت کرد سر سپرده این وآن است ؟
تا یک چیزی می شود می روند شکایت می کنند
احمدی نژاد گفتند که دولت من نسبت به دولت فعلی تنها بوده و دستگاها مقابل دولت من عمل میکردند اتفاقا تمام دستگاها در اختیار و حمایت جنابعالی بودند هیچکدام تا آن اواخر بشدت از شما حمایت میکردند .‌اتفاقا چون وضع خزانه خوب بود و خوب به دوستان میرسبدید بشدت با کله از شما حمایت کردند . روزنامه . سایت . تلویزیون . امامان جمعه . بسیج محل . بنیادها همه در امور شما هماهنگ بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اون روز که سوال از رییس جمهور احمدی نژاد پخش شد شما کجا بودی بفهمی بعضی آقایان اصلاحات گرا میدادن کجا تحریم بشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
پس از ۷۰ سال سازمان برنامه و بودجه و بازرسی کل کشور را تعطیل کردی و هیچ کسی جز تعریف و تمجید از تو کاری نکرد وقتی دیگر پایت را زیاد دراز کردی و رفتی آنطرف خط قرمزی که هیچکس نباید میرفت در دو سال آخرت بله کمی نامهربان شدند ولی هیچ رئیس جمهوری چون تو را آزاد نگذاشتند و هیچکدام قد شما ثروت و اعتبار و ارزش کشور را نابود نکرد
در مورد خروج دام مولد توسط عربستان فرافکنی نکنید. بی عرضگی خود را به گردن این و آن نندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شاید وجود داشته باشد ولی فکر نکنم تا این حد که بازار را به هم بریزد و قاچاق زیادی در بر بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دام زنده رو هر کله ای 100 هزار میگیرم و اجازه میدم از ایست بازرسی رد بشه.حقوق کم روی انتظامی که نمیشه زن و بچه نون داد
حتما خودرو های ایران خودرو و سایپا نیز توسط عربستان خریداری میگردد و قاچاق میشود که هر روز گران میشوند این طرز مملکتداری مربوط به دوره قاجاریه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دوره قاجاریه و پهلوی همه با هم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
وقتی قیمت دلار واقعی نباشد وقتی قیمت کالاها و خدمات در داخل ایرتن و همسایگان ایران برابری نداشته باشد این روند در اینده خطرناک خواهد شد یعنی سیمان و گوشت و ارزاق عمومی که دولت وارد میکند از داخل کشور حتی روعن خوردنی قاچاق خواهد شد . اینجاست که بکمک علم اقتصاد باید باور کرد . باید آلان باید بروند افرادی را به چالش بکشد که چرا مسایل علمی را قبول نکردید ابنهم نتیجه کار شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
قیمت گوجه در قطر دوبرابر اینجا هست ولی قاچاقی به اینجا صورت نمی گیرد چون سیستم کاریشون درست است
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
قیمت گوشت در ترکیه به دلار و تبدیل به تومن در ایزان کیلویی 50 هزار تومن به فروش میرسد پیدا کن قاچاق کن گوسفند مولد را! این حرفها چیه شما فکر میکنید چوپان اینقدر نادانه که گوسفند مولدشو بفروشه چوپون عقلش میرسه اینها برای شانتاز روانیه که فشار اقتصادی موثرتر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
فقط قاجاریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
یکی از دوستان من می گفت که الان در روستاهای اطراف شهرشون دوره افتاده اند و فقط گوسفندان ماده را با قیمت خیلی بالا می خردند . ا طرحی دارند برای اینکه ولید گوشت در کشور متوقف شود و به مردم فشار وارد شود. نتایج آن دو سال آینده مشخص می شود.
قاچاق دام : عربستان
قاچاق سکه : امارات
قاچاق بنزین : پاکستان
قاچاق میوه : عراق
قاچاق انسان : ترکیه
قاچاق ......
قاچاق....
قاچاق...

اگر این کشورها نبودند دولت چه کار می کرد
چه بهونه ای بهتر از این اراجیف !!!!!
بی کفایتی دولت در همه جا مشهود است
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
عادت داریم ناکارامدی ناتوانی خود را به دیگران منسوب کنیم .
قبولی در رشته پزشکی دانشگاه دولتی هیچ کاری نداره فقط باید 500 میلیون تومن هزینه کتاب، تست، کلاس و ... بدی و یک پدر و مادر پولدار هم داشته باشی

البه یک راه ساده تر هم هست

اگر پدر یا مادرت عضو هیات علمی دانشگاه باشن یا اینکه جز مسئولین رده بالای کشور باشن مثل وزیر یا نماینده مجلس دیگه حتی نمیخواد کنکور هم بدی

و اگر شرایط مالیت خوب باشه و نخوای اصلن کنکور بدی میتونی با پرداخت ترمی 450 میلیون تومن بری شعبه های پولی دانشگاه های دولتی و به راحتی پزشکی بخونی البته اونجا یک مصاحبه داره که ازت شغل پدر و مادرت رو میپرسن که ببیننن میتونی پول رو بدی یا نه

افرادی که پزشکی قبول میشن هیچ استعداد و هوش بیشتری نسبت به بقیه مردم ندارن و فقط پول بیشتری نسبت به بقیه دارن

همه انسان ها هوششان در یک سطح هست و این محیط هست که بر روی سرنوشت آنها تاثیر میزاره

اگر شما در یک خانواده ثروتمند که پدر کارمند شرکت نفت ه و ماهی 50 میلیون تومن پول مفت میگیره و مادر پزشکه و ماهی 500 میلیون تومن حقوق و کارانه میگیره به دنیا بیاید قطعا یا پزشک میشید یا با استفاده از قانون موروثی استخدامی در شرکت نفت استخدام خواهید شد و با خوبی و خوشی به زندگی خود ادامه خواهید داد.

اما

اگر از شانس بدتون در یک خانواده فقیر یا متوسط به دنیا بیاید که پدر کارگره و ماهانه کمتر از دو تومن حقوق میگیره و 4 تا برادر و خواهر هم داشته باشید و مادر هم خانه دار باشد خیلی زحمت بکشید یکی مثل والدینتون میشید تازه اگر مجرم یا تبهکار نشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
نمیدانم در چه شرایطی بزرگ شده و حالا چه وضعی داری ولی با کامنت های مختلفی که در چند ماه گذشته گذاشته ای کاملآ میتوان فهمید که مملو از عقده هستی نسبت به تحصیلات و درامد و خانواده کسانی که بالاتر از خودت میدانی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
خیلی افراد از روستاها ومناطق مرزی که حتی والدین بیسواد داشته اند پزشکی دانشگاه تهران و شهرهایدیگر قبول شده اند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اونایی که از روستا و مناطق مرزی پزشکی قبول میشن شق القمر نکردن

اون ها از سهمیه ای که برای اون منطقه در نظر گرفته شده استفاده کردن

مثل سهمیه پزشکی برای ساکنان دزفول که حدود 15 سال و هر سال 60 نفر در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مختص آنها بود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
نخیر از شهر ما ک در منطقه صفر مرزی است همین امسال ده ها نفر بدون هیچ سهمیه ای قبول شدن تازه یک نفر هم پزشکی دانشگاه ایران قبول شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سوال اینه که چرا باید به یک پزشک ۱۰۰ برابر یک مهندس پول داده بشه؟
ای شیخ سمنانی

اونچنان رونق اقتصادی ایجاد کردی که مردم میگن محمود خدا پدرت رو بیامرزه و ما رو ببخش ای ناجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
عزیزم ؛ ولله این روحانی بدبخت هیچکارس ، دهها فرد حقیقی دیگه توی مملکت داریم که قدرتشون از روحانی بیشتره . شماها چرا نمیفهمین ؟!؟
اگر بهصی ها خاصیت پینوکیو را داشتند الان نوک دماغشان در کره مریخ بود
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برخی تقریبا دارن !
با خدا ،باز هم احمدی نژاد در زمینه اقتصادی ،نظرپردازی کرد،هنوز زخمهای اقتصادی دوران احمدی نژاد بر پیکره نظام اقتصادی کشور ،چرکین و سرباز و التیام نیافته باقی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
از پرچمت معلومه کجات داره میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کدوم زخم مسکن مهرش که میلیون ها نفر برد سرکرا بعد بود نفت هشت میلیو نفر سرکار برد بد بود یا این همه اتوبان ساخت از ترافک و به نفع کشور عمل کرد کارت سوختش هم که قرار استفاده کنید یارانش که الان نبود از گشنگی مرده بودی کدوم طرحش بد بود فقط بلدید حرف بزنید یه کار بلد نیستیدانجام بدید بخاطر خدا به کشاورزی تو این هفت سال هزار میلیارد ندادید
750 میلیارد دلار پول نفت و صندوق ذخیره بدون گزارش هزاران میلیارد نقدینگی انواع و اقسام موسسات مالی غیرمجاز انواع و اقسام دلال های کلان مثل بابک زنجانی حذف نهادهای نظارتی و مالی و برنامه ریزی ایجاد کاغذپاره های سازمان ملل کارنامه درخشان احمدنژاده اونوقت صحبت از آدرس غلط و رفراندم اقتصادی می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
پراید کیلویی چند.این جمله از کیست؟نمیدونی بدون :احمدینژاد مرد کار وعمل بود هرچند الان مردوده ولی باز هم مرده که نظر مخالف عنوان میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
با اونهمه تهدیدو تحریم و شاخ و شونه کشیدنها وضعیت به این افتضاحی نبود اون هم با کلی عقب نشینی دولت تدبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
عجب! روزنامه تو عوض کن داداش
این که عربستان پول میدهد دام خارج شود مثل روز روشنه
اگر همین روزها یک مسولی تکذیب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
من نمیدونم چرا هر بلایی سر ما میاد تقصیر عربستان میشه ؟!؟

پس این مسئولان چکارن که میلیارد میلیارد حقوق میگیرن ؟!؟
این آقای دلیگانی از فراکسیون ولایی از یکطرف میگه عربستان داره دام ها را خارج می کنه و پول میدهد از اونطرف پای استیضاح از رییس جمهور را بخاطر گرانی گوشت امضا میکنه معلومه این فراکسیون با خودش چند چنده بالاخره مشکل از کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
جفتش بیکفایتی دولت رو میرسونه دیگه. خودت یکبار دیگه بخون چی نوشتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دولت خروج دام را ممنوع کرده کی متولی گنترل مرزه ؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اصول گرا و اصلاحطلب و میانه رو ....هیچ فرقی نداره. ..هیچ کدوم نتونستن درست عمل کنن.فقط بازی هست
اقای احمدی نژاد شما خودت نمره ات در کشور داری صفر بوده و با معدل صفر از ان دوره حارج شده ای لطفا نسخه نپیچ
هنر داشتی در زمان خودت انجام می دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
زرشک.بنزین وهسته ای وانواع ماهواره وبزغاله تراریخته و...لابد مال زمان عهد عتیق بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
فعلا که بعد 6 سال از رفتنش هنوز ملت دارن با یارانه ایشون زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
مثلا بفرماییدچکار باید میکرد که نکرده و دولت فخیمه شما انجام داده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
من هیچی حالیم نیست ولی زمان احمدی نزاد لبتاب یه تومنی شد دوتمن ولی الان همون لبتاب شده دوازده میلیون شماها دیگه بهتر حرف نزنید بخاطر کنسرت سیلبریتی کشور به باد دادید
سلام
اقای دلیگانی ناراحت نباشید
وقتیکه ارز قیمتش برود بالا و دلار وارد کشور شود وضعیت بهتر می شود (هر چند که خود اگاه بر این موضوع هستیم که بهتر نخواهد شد)بهر حال کشور در حدس وخطا مدیریت می شود بالاخره اب راه خودش را باز میکند . فعلا دنبال وارد کردن ارز باشیم بهتر است . از طرفی هم اگر مالیات هم میدهند مالیات بر صادرات انها را هم صفر کنید
این احمدی نژاد رو چرا نمیارن رییس‌جمهور مادام العمرش کنن..واقعا هشت سال برای این دانشمند کم بود..اون همه رونق اقتصادی'آزادی بیان'طرحهای خفن اقتصادی..نگرفتن قطع نامه پشت سر هم..چه کارنامه درخشانی داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
حالا که قطعنامه صادر نمیشه چرا دلار ۱۵۰۰۰ وگوشت ۱۲۰هزاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چون امثال تولیاقتش را ندارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
33 سال که اصلاح طلبها بودن همه چیز نابود کردن خب چرا کشاورزی گلخانه ای نیاوردن
بعد یه عده ساده میگن چرا ریختید سفارت عربستان عربستان بیشتر اذیت کرده دویست میلیارد دلار به صدام داد ما یه سفارت ریختیم باعث مرگ هزاران ایرانی شده اگر ما این کارها با عربستان می کردیم هیچی نمیگفتن نجبات حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
داداش من منفی نزدم ولی فقط خواستم با شما تبادل نطر کنم یعنی منطورت این هست که چند تا سفارت را خراب کردند کار خوبی کردند در صورتی مراکز دیپلماتیک مصونیت دارند دوم اینکه همین کشورهای مثل انگلیس و امریکا و عربستان مراکز دیلماتیک ما را خراب نکردند یعنی عربستان تمام مراکزی که حجاج استفاده میکردند کاری نداشتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
منم منفی نزدم اما با این کار بهترین بهانه را دادیم دست این وهابیون کثیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برادر ؛ آیا عربستان در مقابل خراب شدن سفارتش در ایران ، به سفارت ما در کشور خودش حمله کرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
واقعا که خیلی رو دارید
حالا دلیل هم دارید
یعنی خداوکیلی خودتون خجالت نمی کشید هر چیزی میشه میندازین گردن یه کشور خارجی بسه دیگه بابا اه جا قحط بود مارو به دنیا اوردی خدایا
اقای دلیگانی بجای عربستان به چسب به داخل کشور خودمان که از هزار تا عربستانی بدتر هستند انها در فکر رفاه مردم خودشان هستند . انها را به ما چه ما توان اداره کشور خودمان را نداریم تقصیر را به گردن دیگران می اندازیم. مگر مردم ما جنس خودرا که گران میخرند نفروشند پس کی باید جنس انها را بخرد . ابتدا دولت باید جنس را بخررد یا دست به واردات بزند جهت جلوگیری از رشد تورم و...
خدایی شده یه بار فقط یک بار مسئولین علت مشکلات کشور رو تو خودشون جستجو کنن شده یه بار بیان و بگن ما اشتباه کردیم و عذر بخان چرا همه مشکلات رو میندازیم گردن این و اون به خدا برای خودمون خوبیت نداره از یه طرف میگیم عربستان و خیلیهای دیگه برای ما عددی نیستند از طرف دیگه میگیم مشکلات مملکتمون رو اینا درست کردن یعنی عربستان اینقدر قویه؟ اونا از اون طرف مرز میتونن ما رو بدبخت بکنن ما داخل مرز خودمون نمیتونیم خودمون رو خوشبخت بکنیم؟
کجای دنیا ویزیت ۲ دقیقه ای پزشک = دستمزد یک روز کارگری در ارتفاع ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
کجای دنیای تعرفه یک پزشک از تعرفه یک آرایشگر پایین تره؟
اين داستان دام مادر را جدى بگيريد
مواظب آفات نباتي هم باشيد
اينها پيش دارامد تحريمها طولانى يا حتي جنگ است
تمام دام های مولد رو دارن به چند بابر قیمت از دامدارن میخرن

این یعنی فاجعه میدونید چرا چون این دام ها بومی ایران هستند و اصلا دستکاری زنتیکی نشدن

دامها و گوشت هایی که از خارج وارد میشن اکثرا از محصولات دستکاری ژنتیکی شده هستند

دود این فاجعه علاوه بر اینکه باعث قحطی در چند ماه آینده در کشور خواهد شد رو در 10 سال آینده خواهید دید زمانی که با همه گیری سرطان و بیماری های خود ایمن مواجه خواهیم شد

البته همین حالا هم با واردات محصولات کشاورزی تراریخته مثل درت، گندم، برنج و سویا که از 20 سال گذشته شروع شد و کاشت گسترده آنها در کشور فاجعه بزرگی در حال شکل گیری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مملکت این قدر بیدار و پیکره مسئولان برن اینا رو درست کنند حجاب خودش درست میشه. سلطان سکه سلطان ...یه سلطان بود بیرونی کردیم حالا هزاران سلطان داریم دیگه فایده نداره باید خودمون بریم؟.
به چند قشر زحمت کش بعد از انقلاب توجه نشد
رانندگان و دامداران از جمله این قشرها هستند
همین دوقشر ببینید چه ها که نمیتونه بکنه
چشم ها را باید شست جور دیگر ببینید تا دیر نشده
....
فرهنگ و رفتار ایرانیان باعث شرمساریه . باید خودمون رو اصلاح کنیم که حداقل یک بازه 100 ساله میخواد
یه کارگر اعتراض میکنه ... اونوقت هزاران میلیارد پول ملت جابجا میشه انگار نه انگار
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بابا صاحب جدید نیشکر هفت تپه که با رانت این شرکت را به ثمن بخس خریده با گذاشتن اسناد کارخانه در گرو بانک ملی 700 میلیون یورو وام گرفته با عنوان نوسازی کارخانه یک یوروش رو هم خرج اون مواردی که عنوان کرده که وام گرفته انجام نداده ...اون از خاوری اینم از این یک بانک ...وقتی هم به ظاهر کار بانکداری میکنه (یعنی باید وام بده برای بهبود صنعت و کشاورزی و ساخت و ساز) میشه این کلاهبرداری ها اینم تقصیر عربستانه؟
ایرانی جماعت اونقدر فشار تحمل کرده که دیگه فشار شب اول قبر، ماساژ براش محسوب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
عالی بود... اجازه میدی کپی کنم؟
همه تقصیرها گردن عربستان و اسراییل و آمریکای جهانخوار است. مسئولین ما همه معصوم اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اره حون عمت
مثال احمدی نژاد، خاتمی، موسوی، و ... در ایران مثال اون پیرمرد فروشنده ای هست که دم مرگ به بچه هاش میگه من در عمرم کلی حق مردم رو با گرون فروشی خوردم و مورد لعن و نفرین آنها هستم شما کاری کنید که حداقل مردم برام دعا کنن و من رو ببخشن و پسراش بعد از مرگ پدرشان اجناس رو به قیمتی گرون تر از پدرشان به مردم فروختند و این گونه مردم گفتند خدا پدرشان رو بیامرزه که از پسراش با وجدان تر بودند.
جنگ اقتصادی به مراحل حساس خود رسیده و ضعف دولت در مواجهه با جنگ تمام عیار اقتصادی کاملا مشهود است.سرعت افزایش قیمت ها بسیار زیاد است هیچ کالایی میل به کاهش قیمت ندارد.در این بین خودوسازان که مدعی تولید بومی هستند گوی سبقت از همه ربوده اند و به دشمن آدرس می دهند که آهای تحریم ها واقعا اثر کرده اند.و راضی به افزایش حتی ۱۰۰درصدی قیمت ها هم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ضعف از دولت نیست . ضعف بخاطر این هست که نگداشتند شرکت های تولیدی بزرگ پا بگیرند . از بس افراد سفارشی در استخدام در این کارخانجات استخدام‌کردند کلا از رونق افتاد . یعنی ساختارهای ایجاد شرکت و مدیریت و استخدام شرکت ها چون دولتی بودند . تنها راه فقط اصلاح آرام سیاسی و اقتصادی هست . یعنی برای جمعیت صد میلیونی تا ده سال دیگر نمیشود با گفتمان سوسیالیستی جلو رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بخدا خودرو بومی نبود اگر اینا پیکان ازصفر از اول تولید میکردن الان ما هیوندا دشاتیم کاملا مشخصه که هیچی تولید نمیکنن وگرنه الان باید قیمت ها تکون نمیخورد همه چیز را از چین و فرانسه کره میارن
این ملت چه بخورد یکی میگه گوشت نخورید یکی میگه میوه نخورید مشکلات یکی و دوتا نیست لطفا راهنمایی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
این سوال که فرمودین ملتچی بخورد پاسخش یک ذور از منطقه وگرنه عرض می کردم!!! والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اونی که میگه گوشت نخورید داره اشتباه میکنه
خدا رحمت کند امام راحل را ، هیچ گاه ادعایی نداشت ، طلبکار هم نبود ، خود را خدمتگرار کوچک می نامید . با اخلاص و صداقت تمام در دیدار با بسیجیان می گفت من در برابر شما احساس حقارت می کنم .
رفراندوم اقتصادی با تز خالی بندی . حالا با کدام ایده و نطریه پردازی میخواهی رفراندوم بگیری احمدی نزاد خیلی زرنگ تشریف داری .‌تز یارانه نقدی دیگه متروک شده مدت یک قرن هست یارانه بسمت تولید رفته در صورتی احمدی نزاد فکر میکرد برای رسیدن به عدالت به مصرف کمک کند نه به تولید . یعنی گفتمان این جور افراد این هست که از مصرف کننده ها باید حمایت کرد اگر به تولید کننده یارانه بدهند ثروت مند خواهند شد . زهی خیال باطل . با همین تفکر صنایع نه اینکه بزرگ شدند بلکه در رقابت هم سقوط کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
شما هم آب را درست نریخته ای ... برو دخیل ببند به نجومی بگیرها شاید مشکلت را حل کردن
در سیاره کوچک ما، عقاید بیشتر از طاعون و زلزله موجب بلا‌ شده است
مردم را بازی ندهید عربستان در قاچاق گوسفند. دخیل است.!!! وام از روسیه می گیرید کشور را بدهکار نکنید. عسگری اولادی را ناراحت نکنید ...
جالبه که ملت به گونه ای تربیت شده اند که برای کمترین سود حاضرند بزرگترین صدمات اقتصادی را به مملکت و خودشان بزنند . سالها کار فرهنگی این نتیجه برجسته را به ارمغان آورده است . پول میگیرند و مایحتاج عمومی و هرچه را بخواهند قاچاق میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دوست کار فرهنگی در اموری که با اقتصاد سروکار دارد زیاد کارایی ندارد . بنابراین در جوامعی که بر روال علمی اداره میشود براحتی هنگام مصرف از مردم بدون تنش میگیرند یعنی هر کس بیشتر مصرف کند بیشتر باید ارزش افزدوه یا مالیات بدهد دوم اینکه کار فرهنگی با این همه هزینه ۸۰۰۰ میلیاردی جواب نمیدهد علت ان این هست که اگر اوامر و دست اندر کار فرهنگی مثلا در خیابان کافیست در گوش کسی سیلی بزنند کل هزینه ۸۰۰۰ میلیاردی به فنا خواهد رفت تاثیرش صفر خواهد بود حتی به حق زده باشد
آقای مطهری، تا جایی که ما میدونیم استاد شاگرد موفق و نخبه و خاص رو کشف میکنه، نه شاگرد استاد رو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
روایت است که فرضیه نسبیت را هم ایشان کشف کرده
دلالان هم در افزایش قیمت گوشت شریک هستند ولی گرانی بیشتر بعلت کاهش بیش از حد ارزش ریال است و مرغ هم به کیلوی ۱۶۰۰۰رسیده
سوال در عوض لطف روسیه قرار هست چه بدهیم بقیه خزر یا بیشتر از ان مثلآ پایگاه ؟
تابی اینو حتما پخش کن ((یعنی نبض این مملکت - ایران - اینهمه دست امارات و عربستان بوده و ما بی خبر بودیم طلا ارز نفت دام کاهو برنج آهن میلگرد و........ چه چیزی دست اینا نیس خوب گرانی یعنی از بین بردن امنیت مردم پس امنیتمان دست اینا بوده و ما نمی فهمیدیم ؟ مسئولین و نمایندگان جواب دهند
دولت اقای احمدی نژاد چند صد ملیارد درامد نفت را بدون شفاف سازی دود کرد طلبکار هم شدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اگر یارانه اون نبود الان از گشنگی کفش هاتو میخوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
دولت روحانی از دولت قبل 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام مانده بعد سه میلیون مسکن مهر 12 هزار کیلیومتر اتوبان هزاران ورزشگاه فکر کنم شماها خواب هستید
چه مملکت داری میکنید شما مسیولین
یه دشمن درست کردین همه تقصیرا رو میدازین گردنش
مرد باشین مرد
آقای روحانی گفتند که علت قاچاق بخاطر این هست که چون کالا در ایران ارزان هست . اقای روحانی از شما انتطار این نبود که چنین پاسخ بدهید مگر شما مشاور اقتصادی ندارید چرا این قاچاق دو سال پیش نبود . علت بخاطر بالا رفتن قیمت دلار بود . اگر دلار را حقوق را قیمت کالاها را به نسبت جهانی بالا نبرید مطمن باشید همان پراید هم به علت افت ارزش ریال بجای فروش در داخل کشور به بیرون مرزها قاچاق خواهد شد یعنی مردم خودرو زیر پایشان را به کشورهای همسایه قاچاق خواهند کرد این امکانش هست دلار و حقوق ها را جهانی کنید
۱- کاش احمدی نژاد سال ۸۸، خودش به آرای مردم مراجعه کرده بود.
۲- تحریم و وجود فشار اقتصادی این بهانه رو میده تا کاسه کوزه ناکارآمدی مسئولین سر آمریکا و بقیه انداخته بشه. حتی وقتی برجام بود، کشور رکود تورمی داشت و نمیدونستن چطور مشکلات رو حل کنن و هیچ برنامه ای برای بهره گیری از شرایط پسا تحریم نبود.
۳- تو این شرایط، شکست برجام وسیله ای هم شده که دولت روحانی رو زمین بزنن و بگن اتفاقا تحریمهای جدید نتیجه شکست برجامه، درحالیکه اگه برجام نبود همون تحریمها همچنان پابرجا بود و معلوم نبود کشور با چه شرایطی دست و پنجه نرم میکرد. با اتخاذ این سیاست برخی دارن تلویحا به مردم تفهیم میکنند که نمیتونن خواسته هاشون رو حتی با حضور حداکثری در پای صندوق رای بدست بیارن. حتی اگه مردم به کسی رای بدهن که نقطه مقابل جناح اقتدارگراس، فرد منتخب توانایی تحقق خواسته های مردم رو به دو دلیل نداره: اول بی صلاحیتی و دوم کارشکنی چیزی که جناح اقتدارگرا توجه نمیکنه اینه که این بازی نه تنها مردم رو از صندوق رای ناامید کنه، بلکه اثر قطعی دیگرش ناامیدی مردم از همه چیز خواهد بود
از یک طرف می گویند از ثروتمندان و بخش خصوصی پاسخگو بودن طلب نکنید والاحسادت کرده اید! از طرف دیگر به آقای عسگر اولادی ایراد می گیرند که چرا پول ها را وارد چرخه ی قتصادی نکرده است ! اگر بخش خصوصی و ثروتمندان ما دلسوز بودند که الان دولت برای راه اندازی و تکمیل طرح های عمرانی لنگ چند هزار میلیارد سرمایه نبود! اندر بلای سخت پدید آید فضل و بزرگواری و جوانمردی
پول هنگفت الاغستان سعودي و اهميت جنايت انها بر عليه ما شايستگي يك خبر مجزأ از مهناز افشار را نداشت ؟
بابا شما ها اينكار نيستيد ، بگذاريد كساني كه خبر و اهميت انرا ميدانند اينكار را بكنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اول ادب یاد بگیر تعجب می کنم تابناک چرا این نظرهای زشت را منتشر می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
پببینید اونا چطوری زندگی میکنند
اون از ایدئولوژی اونا که حتی یک دزد و اختلاسگر هم توی سرزمینشون پیدا نمیشه
.
یوسف اکبری تورک همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
شما چطور به خودتان اجازه می دهید اینگونه به یک قومیت اینگونه توهین کنید؟درعجبم چطور سانسور چی متوجه نشده ؟
آقایون پول یارانه تو حساب مردم گدا پروری میدونستنن الان صف عزت سبد کالا گوشت مرغ درست کردن
پس این همه تشکیلات و مقام و مسئول و .... فلان و بهمان برای چیست دلالان و عربستان و امارات و اسراییل و آمریکا در کشور ما همه کار می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا شگفت انگیزه تو کشوری که نمیشه جلوی خروج گاو و گوسفند رو از مرزها بگیریم اگر حمله ای صورت بگیره چطوری میخوایم جلوی ورود دشمن رو بگیریم ، جالبه ولی تونسنیم با تکنولوژی (فیلترینگ و پارازیت ) جلوی ورود امواج و سیگنال و دیتاهایه دشمن رو بگیریم ... پس یعنی اگه بخواهیم !!!!! میتوانیم !!!!
باید گوسفندها را به gpsمحهز کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
خخخخخخخخخ
نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی...
اگر این خبر راسته و این اتفاقا-مثلا دستبند زدن و...- افتاده پس چطور میشه گفت حرفهای آقای بخشی کذب بوده؟
مگر اینکه این خبر هم تکذیب بشه.
به جای اینجور تیتر زدن: هزار و پانصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری، تاریخ روز رو بزنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اون مقدمه بی معنی اول بسته را هم حذف کنین. بخاطر خودتون هم که شده حذف کنین
سلام .دوستان .
من لیسانس کامپیوتر دارم .تسلط کامل به طراحی سه بعدی 3dmsax .اتوکد .اتوکد سه بعدی.انیمیشن .آفیس.فتوشاپ.تایپ سریع .آشنایی به زبان انگلیسی .آشنایی به زبان برنامه نویسی VB.net

خواهش میکنم به حقوق ماهیانه 1 میلیون هم راضی هستم.
بنده خدا اسماعیل بخشی، فکر کرده اگر رو حق واسته چند نفر به هواداریش پیگیری زندانی شدنش می شوند.
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
تابی جان میشه زحمت بکشی هر شب در همین بسته خبری اتفاقات مهمی که در طول قرن ها در هر روز افتاده هر شب انعکاس بدهید مثلا در همین قرن چقدر اتفاق سیاسی و پزشکی و ووواقتصادی هست میشود اینکار را کرد البته بصورت مختصر و مفید .
اتفاقی که برای ارز و طلا افتاد دارد برای دام مولد می افتد. عربستان به جنایات خود بر ضد ملت ایران ادامه می دهد. آیا بهتر نیست به جای ریختن پول در دهان گرگهای سعودی پولی را که برای مراسم حج خرج می کنید خرج مستمندان داخل ایران نمایید؟ فراموش نکنید که همه جا خانه خداست. من فکر می کنم اگر قلب کودک یتیمی شاد شود خدا خوشنودتر می شود تا این که آل سعود با پول شما وقیحتر شوند. پاینده ایران.
احمدی نژاد!
فساد مثل موریانه داره کشوررونابودمیکنه.
بسمه تعالی
چرا قبل از این اینکار را نکردن که بیاند دامهای مولد را از کشور خارج کننده دیدن مردم ایران قدرت خریدشون یک سوم شده و قادر به خرید کالاهای اساسی خود نیستند ریختن دارن دامهای مازاد رو ازشون میخرند. البته به نفعشون هست ، چون کیفیت گوشت ایرانی درجه یک است در ضمن دولت نفتش رو میفروشه و حق انتقال پولش رو نداره ناچارا پولش رو میده گوشت میخره وارد میکنه از اونطرف هم دامدار ها رو مجبور به صادرات گوسفند و گاو از طریق مرزها میکند
بسمه تعالی
دیدید تو این سالهای طولانی هر ساله هر سال رو به مناسبتی نامگذاری میکردند و هرسالی که هر موضوعی مطرح شد مثل سال تولید ملی ، سال اشتغال ، سال مصرف بهینه سال تلاش جهادی و غیره..... مشاهده کردیم سال به پایان نرسیده در اون زمینه اعلام شده به فنا رفتیم حالا بیایید برای سال ۹۸ هم سال حمایت از مسئولین رو نامگذاری کنیم
بسمه تعالی
دیدید هر ساله مردم در تظاهرات مختلف شرکت کرده و برای مسولین آرزوی موفقیت میکنند، از طرفی وقتی که خونه میاند هرچه لعن و نفرین نثار ظالمین میکنند و آرزوی نابودشون را از خدا طلب میکنند ،
حالا مقصر عربستان و دیگر کشور شده اند
بهترین تدبیر در حال حاضر وبرای اداره مملکت این است که فوری سیستم کوپنی را اجرا نمایند تا نامردها کالاهای مورد نیاز مردم را که برایش نقشه کشیده بخرند ببرند از مملکت بیرون . حداقل دولت و مردم در مضیقه قرار نگیرند تا راه چاره ای پیدا شود.
پول‌های هنگفت عربستان به دلال‌ها برای خروج دام مولد ایران


این حرف واقعا مسخرست!!!!!!!!!!!!!!!!! هر کجا ناکارامدی مدیران در عرصه مدیریت باشه نتیجه اش دود میشه و به چشم مردم فرو میره. نمونش بی کفایتی در امور تولید گوشت گرم دام هاست که الان با نرخ بالای 100 هزار تومان به ازا هر کیلو داره فروش میره. این مقولات نه ربطی به عربستان و نه ربطی به امریکا و نه ربطی به بقیه کشورها داره بلکه مربوط به دو مقوله ی اساسی به نام دست های پشت پرده و ناکارامدی مدیران و مسیولان ذی ربط داره.

جناب آقای نماینده بهتر است کلاه خود را بهتر قاضی کنید
این متهم پس از آزادی با قرار وثیقه از زندان به زورگیری خود ادامه داد

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ین چینی ها اب شان هم سنتزی است. ببین اداره مملکت با این همه ذخایرطبیعی دست برخی ناکارامدان افتاده
" پول‌های هنگفت عربستان به دلال‌ها برای خروج دام مولد ایران " و در ادامه اضافه کنید خواب اصهاف کهفی مسئولین . خروج تدریجی دام مولد از یکسال پیش انجام شد ولی حالا متوجه شدند. انگار همه خبر داشتند بجز مسئولان .
پاسخ ها
پشیمان
| Pakistan |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
برخی توانایی اداره کشور رو ندارند کاملا بیدارند..
ای کاشف . کاش کشف دیگری می کردی
خدا یا مباد که گدا معتبر شود اگر معتبر شود زخدا بی خبر شود.
چرا وقتي خودرو گران ميشود كسي نگران نيست وهيج نماينده اي صداش در نمياد ولي وقتي كوسفند گران ميشه همه نگرانند چون چند روستايي ازش سود ميبرند ولي در خودرو عده اي خاص سهم دارند وقتي ما توليد كننده را زمين گير ميكنيم انتظار داريم توليد كننده به سمت ديگران نرود و هر قيمتي را ما خواستيم به ما بفروشد وقتي قيمت جو 100درصد افزايش پيدا كرده چطو‘ر انتظار داريد قيمت گوشت دو برابر نشود اگر ما تنها قسمتي از حيف و ميل بيت المال را صرف حمايت از توليد گوسفند ميكرديم در اين شرايط بد از صادرات گوسفند بهترين استفاده را ميكرديم لذيذترين گوشتهاي ما را ديگران ميخورند وما براي گوشتهاي صنعتي و بي كيفيت ساعتها به صف مي ايستيم
تنها دام نیست کردهای ترکیه وکردهای عراق به بازار شهرهای مرزی هجوم اورده ومایحتاج اصلی مردم را خریده وبا خود میبرند در شهر اورمیه بازار شده پر از کرد های ترکیه وعراق ودر مرزها با ایجاد صفهای کیلومتری حتی چند کیلو سیب زمینی وپیاز را نیز با خود از کشور خارج میکنند کسی هم مانع خروج غذا ومواد غذایی از کشور نمیشود فکر کنم دولت واستانداریهای کشور نیز دست در این کار دارند چه ربطی به غربستان دارد
بفرمایید:جیک جیک مستانت بود وقت زمستانت بود؟
نماینده شاهین شهر .یعنی شما نمتونید جلوی چند تا گاو و گوسفند رو بگیری.
وقتی در جنگ اقتصادی هستیم بعنی بعضی کشورهای درگیر جنگ سعی بر برهمزدن وضعیت اقتصاد کشور هستند :
نمومه اش :
خارج کردن دام مولد ، نمونه اش دادن رشوه های سنگین به برخی نفوذی ها در صنعت برای تولید نکردن ، خریدن ملک ها و زمین ها با قیمت ها کاذب برای افزایش اثر روانی اقتصادی
راه جلوگیری : دنبال کردن افرادی که رفتارهای مشکوک در خریدهای غیر معقول دارند و پیدا کردن ریشه ها که به دشمن وصل می شود است ، مشخص بودن جریان های پولی در کشور ، کالاهای 4200 توسط چه شرکت های وارد می شود و در کجا به دست مردم می رسد
آقای دکتر شما نباید اصلا" اظهار نظر کنید تمام خرابی ها اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و ....... از افتخارات جنابعالی است دولت شما با آن بیسوادی و عدم اعتقاد به کارشناسی مملکت را به روز انداختی به عنوان مثال ازبین بردن تقسیمات آب منطقه ای ها براساس حوضه آبریز و در آوردن آنها به شکل استانی و خشکاندن آبخوان ها. این یکی از خیانت های بود که در زمان جنابعالی اتفاق افتاد.
اوضاع مملکت و سخنان گهربار مسئولین :

(گرسنگی مش رحیم تقصیر بن سلمانه !)
فقط زورشون به کولبرها میرسه ؟ دلالان این عرصه معادل تروریست هستن باید محکم باهاشون برخورد بشه
سلام در مورد موضوع (پول‌های هنگفت عربستان به دلال‌ها برای خروج دام مولد ایران) سازمانها و نهادهای بازرسی و نظارتی و انتظامی پس کجای کار هستند ؟؟؟؟ایا حتما باید فاجعه بروز کند سپس انها وارد عمل شوند ؟؟؟؟؟که نوش دارو پس از مرگ فایده ای ندارد !!!اینها باید قبل از اینکه وضعیت اینگونه شود وارد عمل میشدند!!!!!!!!!!
مهناز افشار از اول تودسته احمدی نژاد بود
عروس نميتونه برقصه میگه اتاق کجه از نظر اینها خدا هم دشمنشونه خجالت داره ولا خودتو رنگ کن مردم شعورشون بالاست میفهمند
(پول‌های هنگفت عربستان به دلال‌ها برای خروج دام مولد ایران) ... ناکارامدی دولت مردان و خودتو گردن عربستان ننداز
مدیران همه ادعا و حمایتی که خودش می گوید چه کار دارد با خانواده یک کارگر ساده در یک شهر دور افتاده
باجناق بن سلمان هم براي گراني پرايد مقصره.
خواهر شوهر بن سلمان هم داره مرغ هاي ماده ! رو از ايران خارج ميكنه تو گراني مرغ مقصره.!!
گوسفندامون رو هم از اين مملكت دزديدن بردن. بايد مراقب باشيم ...
اين سياست غلط بالا بردن قيمتها از جمله دلار است كه چنين كاري با اقتصاد كرده. ثمره چاپ پول و افزايش دايمي تورم چيزي به جز نابودي اقتصاد نخواهد بود
واقعا ای کاش زمان انتخابات به رضایی و قالیباف و جلیلی و.....هر کسی غیر از روحانی رای داده بودم....
(مسعود پشیمان)
عيبي نداره اگه عربستان گوسفندهاي ايران رو از كشور بيرون برده ، ما هم موشك داريم . با موشك عربستان رو بزنيم !
امارات رو هم بخاطر سكه با موشك بزنيم . پاكستان رو هم با موشك بزنيم .
این حقوق ماهی پنجاه میلیونی شرکت نفت را از کجا آورده است من به عنوان یک شرکت نفتی ماهی هفت و نیم میلیون می گیرم . چرا بعضی ها مرتب دروغ می گویند و می خواهند با تکرار آن را در جامعه جا بیندازند ؟
من شنیدم سال ۹۸ سال بسیار وحشتناک از لحاظ اقتصادی خواهد بود طوری که دم هر مغازه خواربار فروشی یا نانوایی یه مامور مسلح اماده شلیک خواهند گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هفت و نیم کمه؟من با لیسانس مهندس کامپیوتر از شریف و فوق لیسانس از دانشگاه ازاد کرج سه و نیم میگیرم.
تا کی سو مدیریت رو گردن عربستان و امارات و غرب و شرق میاندازید.
در رابطه با نقش عربستان در خروج دام زنده ، آیا باز هم سال 98 ، 90 هزار نفر را برای حج تمتع بفرستیم و بتازگی نیز مذاکره برای اعزام عمره گذاران در جریان است . یعنی اجازه میدهیم میلیونها دلار و ارز از کشور خارج شود
مهناز افشار اون موقع که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود موقع رای دادن چشماتو باز میکردی ببینی به کی رای میدی وقتی برای روحانی سینه چاک میکردی الان حق اعتراض نداری
مطهری: شهید مطهری اولین فردی بود که امام را در قم کشف کرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام را در قم اولین نفر شهید مطهری کشف کرد مرحوم آیت الله منتظری می‌گفت: آقای مطهری در سال‌هایی که ما نزد امام درس می‌خواندیم ایشان می‌گفت که امام در آینده گل خواهد کرد و حوزه علمیه الان ایشان را نمی‌شناسد. ایشان علامه طباطبایی را هم کشف کرد.

دستش دردنکنه
ترو خدا کسی میکروفون دست این قاضی زاده نده .
کاررخروج دوم در تحریم زمان احمدی نژاد هم توسط دشمن و بدست تجار عراقی انجام شد متاسفانه درس نمی گیریم. این دفعه چرا بعد از یک سال تازه فهمیده ایم،؟ عملا دشمن کارش را انجام داده و و حالا دانستن آن بدرد نمیخوره
کشور درست و حسابی اداره بشه مشکلات را گردن کشور های نمیاندازند .

عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه .

این مثل مصداق کشور ما است . یه موقعی میگفتند عربستان دلار را از ایران به قیمت بالا میخره تا کشور دچار کمبود دلار شود .
باید پرسید یعنی الان یکسال میشه عربستان دلار های ایران را میخره؟؟ . این ها چه حرفیه .

در کشور ما هر کسی که نمیتونه مملکت رو ادره کنه میگه امریکا و دو سه سال هست که عربستان هم اضافه شده ، نمیذارند

اخر سر چی شد خود دولت نمیخاد دلار از 8000 تومان به پایین بیاد حس میکنه که دلار میخواد از 10 هزار تومان به پایین بیاد دست به کار میشه دلار رو ببره بالا . الان که عربستانی در کار نیست

الان هم جریان گرانی و کمبود گوشت را انداختند گردن عربستان . مگر مرزهای کشورنظارت نیست
که حیوان به این بزرگی از کشور خارج میشه .
عوامل بیگانه که اجیر شدهٔ انگلیسیها هستند با دلارهای عربستان ،اول اوضاع ارزی را نابود کردند ،و ارزش پول ملی ایران را به نابود نمودند ،اکنون دارند ، آیندهٔ غذایی ،و زندگی مردم ایران را در شهر ،و روستا هدف قرار داده اند تا به نابودی ،و ،ویرانی بکشانند ؟ ایران را به بنگلادشی دیگر تبدیل کنند ؟ آنهم بوسیلهٔ بخشی از خود ایرانیان که از هیچگونه خیانتی به کشور ،و مردم ابایی ندارند و گاها در داخل قدرت هم جا خوش کرده اند ؟، این همه دلال ،چگونه تولید گردید؟،، آنهم در طی سه دهه ؟، عحیب است ملتی که در اول انقلاب و جنگ تحمیلی از بزل جان ،و مال خود دزیغ نمیکردند ،اکنون آنگونه چنگ به ریشهٔ ایران میزنند که یقینا آنرا از ریشه ویران میکنند ،و صاحبان قدرت هم نظاره گر شده اند ؟،،
این بن سلمان رفته پاکستان بمب اتم بخره از امریکا نتونست بخره لو رفت تو کنگره امریکا
حالا رفته پاکستان
ناشناس که توشتی اگر یارانه نبود کفش میخوردم بنده درسطح شمایارانه بگیران نیستم اموزگار دانشگاه بودم وهرگز مفت خوری نکردم
اگر عربستان و آمریکا و امارات و اسراییل و ..... در کشور ما این همه نفوذ دارند لطف کنید استعفا بدهید و کشور را بدهید دست همان ها اداره گنند چون در عربستان سال هاست قیمت اجناس تغییری نکرده امارات که هر ۱۰ سال از این رو به آن رو می شود آمریکا که سرآمد صنعت و اقتصاد و علم دنیاست .
من نمیدونم اگه عربستان و آمریکا و غرب نبود این ناکارآمدی ها را پای کی می نوشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
دشمن فرضی
بيخود خروج دام را از كشور به گردن عربستان نيندازيد . خود ارگانهاي دولتي و سازمانها از گردانندگان اصلي اين ماجرا هستند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی