بازدید 26160
هزار و پانصد و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سانسور گسترده یک سریال نمایش خانگی/توضیح عضو سابق دفتر امام درباره ادعای مطهری/انتقاد تند نماینده مجلس از بی‌خیالی پاکستان/درخواست پیگیری پرونده ربایش امام موسی صدر از پاپ

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند حاج علی اکبری: مدیران فعلی ما خطا‌های خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند/علم‌الهدی: تنها انقلاب کبیر روی زمین، انقلاب اسلامی است/امتناع ظریف از مصافحه با خانم استرالیا و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ 15 February 2019

تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حاج علی اکبری: مدیران فعلی ما خطا‌های خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند

حاج علی اکبری، خطیب نماز جمعه تهران در نماز جمعه این شهر گفت: همان زمانیکه دشمنان ما در سیرک مسخره ورشو حرف‌های مزخرف خود را می‌زدنند، ملت ایران با این بیانیه نشان داد که به دنبال پیشرفت همراه با امید هستند. وی خاطرنشان کرد: این بیانیه نیز برای مسئولان و مدیران پیام دارد که مدیران فعلی، حلقه وصل با نسل جوان را باز کنند در عین اینکه باید مدیران فعلی متواضعانه خطا‌های خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند و خطوط این نقشه را در دستور کار خود قرار دهند و از آن استفاده کنند. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه مخاطب این نامه بصورت خاص جوانان عزیز و رشید کشور هستند، تصریح کرد: رهبر انقلاب به خوبی جوانان را می‌شناسند، به همین دلیل، روی سخن را با جوانان قرار داده اند در حالی که دشمن هم هدف خود را استحاله همین نسل قرار داده و امیدواریم خود جوانان به میدان بیایند و نگذارند این بیانیه بایکوت و دست کم گرفته شود و آن را بسط و گسترش دهند و مسئولیت تعریف کنند.

نظر امام هم مانند آقای طالقانی بر اختیاری بودن حجاب بود

مهدی طالقانی، پسر آیت‌الله طالقانی در گفت‌وگویی مفصل به تشریح حضور پدرش در ایام انقلاب پرداخت. در بخشی از این گفت وگو وی به ماجرای نظر آیت‌الله طالقانی بر اختیاری بودن حجاب پرداختند و گفتند: ایشان اگر زنده بود، صددرصد رفتار‌ها درباره حجاب را کنترل می کرد. بعد از سخنرانی معروف آقا درباره اختیاری بودن حجاب، امام هم گفتند، نظرم همان نظر آقای طالقانی است و تا زمانی که آقای طالقانی در قید حیات بود، حجابِ اجباری هم نبود. بعد از فوت ایشان حجاب اجباری می شود، بعد از فوت ایشان می ریزند درون سفارت آمریکا، بعد از فوت ایشان مسائل دیگری پیش می آید.

مهر تأیید کلانتری بر انتقال آب خزر به سمنان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان از طریق زیست‌محیطی منعی ندارد و امکان‌پذیر است. عیسی کلانتری صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی اکوپارک این شهرستان اظهار داشت: در مورد انتقال آب دریای خزر به سمنان تاکنون وزارت نیرو از سازمان حفاظت محیط زیست تقاضایی نداشته است. معاون رئیس جمهور با بیان اینکه از نظر سازمان حفاظت محیط زیست این طرح اشکال و ایرادی ندارد، تصریح کرد: با رعایت تمام جوانب زیست محیطی اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان امکان‌پذیر است. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر اینکه آب آشامیدنی کشور باید به نحوی تامین شود گفت: به‌ عنوان مثال در استان گیلان ما می‌توانیم از ۴۰ درصد آب تجدیدپذیر استفاده کنیم، اما این عدد هم اکنون ۲۰ درصد است.

سانسور گسترده سریال «نهنگ آبی»

ساعد سهیلی بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: همکارانم در سریالِ "نهنگ آبى" هر هفته با عشق و تلاش سعى مى کنند ۶۰ دقیقه فیلمِ با کیفیت را تحویل شما عزیزان بدهند، اما با تأسف شاهدیم که گاهى ۳۶، ۳۷، یا ۳۸ دقیقه به دست شما میرسد!. از فاصله تدوین تا منزلِ شما چه کسى ۲۲ دقیقه فیلم را با سلیقه‌ی خود تدوینِ دوباره و سانسور میکند؟! من نمیدانم ... نمیدانم و سخت ناراحتم، هم ناراحتم هم گله دارم. من به جاى او (که نمی‌شناسم) از شما پوزش میطلبم. خواهشاً هرکی هست خودش رو معرفی کند و از این کارش دفاع کند! حداقلش اینه که با اسمتون آشنا می‌شویم و اسمتون رو بجای میثم مولایی (تدوینگر) می‌زنیم. بَده؟

مصباحی‌مقدم: پالرمو فردا در مجمع تشخیص «تعیین تکلیف نهایی» می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تعیین تکلیف لایحه «پالرمو» در جلسه فردای این مجمع خبر داد. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با تسنیم، درباره ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو» در این مجمع گفت: فردا (شنبه ۲۷ بهمن) اعضای این مجمع ادامه بررسی پالرمو را در دستور کار خود دارند. وی ادامه داد: بنا بر این است که در جلسه فردا جمع بندی نهایی درباره بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی «پالرمو» انجام شود و مجمع تشخیص مصلحت نظر نهایی خود را اعلام کند.

علم‌الهدی: تنها انقلاب کبیر روی زمین، انقلاب اسلامی است

آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با بیان اینکه انقلاب کبیر، انقلاب فرانسه نیست، ابراز داشت: انقلاب فرانسه به ۱۰ سال هم تجاوز نکرد. انقلاب کبیر، انقلاب اکتبر اتحاد جماهیر شوروی نیست چراکه نه تنها انقلابش، بلکه شوروی هم وارد جهنم شد و وارد زباله‌دان تاریخ شد. انقلاب کبیر، انقلاب مقدس اسلامی ماست. علم‌الهدی با بیان اینکه چهل سالگی نقطه عطفی در انقلاب است، عنوان کرد: چهل سالگی انقلاب، یمنی‌ها و بحرینی‌ها را امیدوار می‌کند و سوریه و عراق را تکان می‌دهد. ما در چنین نقطه عطفی هستیم و رهبر انقلاب با صدور بیانیه‌شان دستاورد‌های شگرف انقلاب را تبیین کرده است. در بیانیه‌شان نیز توصیه‌های اساسی داشتند.

اظهارات توکلی در جمع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر ما به fatf هم بپیوندیم مشکلات حل نخواهد شد چون ریشه مشکلات داخلی است، اصلا خودشان هم می گویند معلوم نیست با این کار وضعیت بهتر شود.احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در در جمع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF در مسجد امام خمینی بازار بزرگ تهران گفت: این که کنواسیون های پالرمو و cft با استقلال سازگار نیست موضوعی است که همه آن را قبول دارند. استقلال هم یعنی اینکه بدون فشار موثر خارجی مردم یک کشور بتوانند در مورد امورات خودشان تصمیم بگیرند و این استقلال خیلی ارزشمند و مهم است.

وی ادامه داد: این قراردادهایی که به ما تحمیل می شود با استقلال سازگار نیست، مجمع تشخیص مصلحت حالا باید بگوید با این ضرری که به استقلال و کرامت دارد و این آسیبی که به عزت نفس ما می زند، آیا با این ضررها مصلحت است که به آن بپیوندیم و اگر به مصلحت است دلایل آن چیست.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم و پائین آمدن قدرت خرید مردم افزود: در چهل سال گذشته هیچ زمانی اینگونه نبوده است. مسئولان ما حاضر نیستند شفاف با مردم صحبت کنند و این موجب می شود ضدانقلاب سوءاستفاده کند. توکلی در ادامه با اشاره به وعده های تحقق نیافته مسئولان یادآور شد: قول دادن و عمل نکردن و بعد هم به روی خودشان نیاوردن باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود، اگر قول دادید و نتوانستید عمل کنید چرا مشکلات را گردن دیگری می اندازید؟ وی تصریح کرد: یکی از علائم بی‌اعتمادی مردم این است که می‌گوییم با برجام هم چرخ سانتریفیوژ می چرخد هم چرخ اقتصادی ولی هیچ اتفاقی نیفتاد! الان در مورد fatf هم هیمن حرفها زده می شود.

توضیح عضو سابق دفتر امام درباره ادعای مطهری

حجت‌الاسلام رحمانی عضو سابق دفتر امام خمینی (ره) گفت: امکان ندارد نامه‌ای که دارای امضای امام خمینی (ره) است، از سوی غیر امام باشد. از این رو نامه ایشان درباره نهضت آزادی و آیت الله منتظری قطعی است. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رحمانی از اعضای سابق دفتر امام خمینی (ره) و از شاگردان امام در گفتگو با تسنیم در واکنش به سخنان علی مطهری مبنی بر تشکیک در نامه امام درباره نهضت آزادی و آیت الله منتظری اظهار داشت: ادعای آقای مطهری چیز تازه‌ای نیست و مؤسسه تنظیم نشر و آثار امام خمینی (ره) بار‌ها در این رابطه نظر خود را اعلام کرده و به صراحت این ادعا‌ها را تکذیب کرده است. وی افزود: امام خمینی (ره) در وصیتنامه و در نامه‌ای خطاب به فرزند خود یعنی حاج احمد خمینی، ایشان را امین خود معرفی کردند و حاج احمد را مامور ساختند که آثار ایشان را جمع‌آوری، ثبت و ضبط کنند. حجت‌الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: امکان ندارد نامه‌ای که دارای امضای امام خمینی (ره) است، از سوی غیر امام باشد و ایشان به‌گونه‌ای امضا می‌کرد که امضا قابل تفکیک از متن نبود؛ لذا نامه با امضای امام، قطعی و خدشه‌ناپذیر است.

رضایی: به تقاضا‌ها درباره سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به تقاضا‌ها در مسئله سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کانال مالی اروپایی‌ها اینستکس اظهار کرد: این کانال مالی که اروپایی‌ها درست کرده اند در حقیقت کانال مالی نیست، بلکه یک کانال کالایی است یعنی نفت ما را می‌گیرند و از آن طرف به ما کالا می‌دهند و اشتبا‌ها اسم این را کانال مالی گذاشته اند، این یک کانال کالایی است، نفت ما به فروش می‌رسد در مقابلش پول ما می‌رود در یک صندوقی که در اختیار خودشان هست از آنطرف به ما دارو، کالا‌های کشاورزی و غذا می‌دهند. وی افزود: نکته مهم این است کشور‌های غربی و اروپایی تامین مالی ما را با مشکل مواجه کرده اند، ولی می‌گویند بیایید با ما همکاری مالی انجام دهید خوب اگر شما بانک هایتان با ما کار نمی‌کنند چه انتظاری دارید که بانک‌های ما با شما مبادله مالی داشته باشند.

رضایی در ادامه از رفتار اروپایی‌ها انتقاد کرد و گفت: از بی صداقتی غرب و تحمیل خواسته هایشان به کشور ما می‌شود فهمید که تامین مالی کشور ما را و حتی پول خود ما را حاضر نیستند به ما بدهند بعد می‌گویند شما بیاید با ما همکاری مالی داشته باشید و برای همین است که ما به این تقاضا‌ها در مسأله سی اف تی و پالرمو مشکوک هستیم و از دولت و مجلس خواسته ایم به صراحت به ابهامات مجمع تشخیص پاسخ دهند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت در پایان تأکید کرد: باید ببینیم در عمل چه اتفاقی می‌افتد، متاسفانه صداقت اروپایی‌ها با ما خیلی بالا نبوده، آمریکایی‌ها که همیشه دروغه گفته اند، اروپایی‌ها هم همیشه وعده میدهند، اما نمیدانیم چه مقدار به وعده هاشون عمل می‌کنند، امیدوارم این‌ها حداقل یک حداقل وفاداری به امضای خودشون در مسأله برجام داشته باشند.

انتقاد تند نماینده مجلس از بی‌خیالی پاکستان

ابطحی تأکید کرد: دولت پاکستان باید بداند و به ارتش خود تفهیم کند که اگر نخواهند جلوی نفوذ تروریست ها از مرز پاکستان را بگیرد، ما کاری که با داعش در سوریه کردیم در اینجا هم انجام می دهیم و برخورد جدی با ارتش پاکستان خواهیم داشت. عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حضور قریب الوقوع بن سلمان در پاکستان قطعا تشکری از سران ارتش این کشور برای رهاسازی مرزهای پاکستان با ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: پاکستان نباید خود را آلت دست سعودی قرار دهد و باید بداند ایران به هر قیمتی مقتدرانه از مرزهای خود دفاع می کند.

درخواست پیگیری پرونده ربایش امام موسی صدر از پاپ

خانواده امام سید موسی صدر در دیدار با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان با تقدیم نامه ای، خواستار تعیین تکلیف پرونده ربایش صدر شدند. در این دیدار که در چهلمین سال ربایش امام موسی صدر در واتیکان برگزار شد، «رباب الصدر» خواهر و رئیس مرکز امام موسی صدر نامه خانواده خود را تقدیم پاپ کرد. در بخشی از این نامه آمده است: «خواستار دعا و حمایت شما برای آزادی امام و دو یارش هستیم. ما شک نداریم که شما با حمایت خود از این قضیه از حق و عدل و انسانیت حمایت کرده‌اید؛ یعنی یاری به اموری که شهره با آنید.»

امتناع ظریف از مصافحه با خانم استرالیا

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دیدار با یک هیأت استرالیایی در آلمان، با عکس العملی به موقع از دست دادن با یک خانم خودداری کرد. رئیس سازمان امنیت استرالیا روز جمعه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد. در ابتدای این دیدار، رئیس سازمان امنیت استرالیا، اعضای هیأت همراه خود را به دکتر ظریف معرفی کرد، ولی یکی از خانم‌ها که از پروتکل‌های ملاقات با دیپلمات‌های ایرانی بی خبر بود، دست خود را به سوی وزیر خارجه کشورمان دراز کرد که ظریف نیز به سرعت هر دو دست خود را به نشانه احترام روی سینه گذاشته و با متانت به زبان انگلیسی با وی احوالپرسی کرد.

موگرینی: توافق هسته‌ای تحت فشار شدیدی قرار گرفته است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت که برجام، بعد از خروج آمریکا از آن تحت فشار بسیار شدید قرار گرفته است.«فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت، ماهیت تهدید‌های امنیتی تغییر کرده است. موگرینی تصریح کرد هیچ‌کدام از چالش‌های امنیتی که دنیای امروز با آن‌ها مواجه است را نمی‌توان با رویکرد صرفاً نظامی حل کرد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخشی از سخنان خود به «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) اشاره کرد. او گفت: «اگر بگویم فشاری که طی سال گذشته به این توافق هسته‌ای وارد شده، بسیار شدید، بسیار شدید بوده حق مطلب ادا نمی‌شود.» «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ماه می‌سال گذشته میلادی (اردیبهشت‌ماه امسال) به مشارکت آمریکا در توافق هسته‌ای برجام پایان داد. موگرینی در ادامه سخنانش گفت: «اطمینان دارم اگر به خاطر حمایت کشور‌های اروپایی نبود توافق برجام مدت‌ها پیش و شاید همان می‌ سال گذشته مرده بود.»

پیش‌بینی «وندی شرمن» درباره سرنوشت برجام

سرپرست هیات آمریکایی در مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران مدعی شد، حامیان برجام در این کشور اگر فکر کنند که دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ پیروز می‌شود، از توافق خارج خواهند شد.«وندی شرمن» سرپرست تیم آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای در یک مصاحبه که با حضور دو مقام سابق شورای امنیت ملی دولت «باراک اوباما» برگزار شد، درباره خروج ایران از برجام، تلاش اروپایی‌ها برای حفظ این توافق و کاستی‌های «اینستکس» صحبت کرد.در این مصاحبه که توسط یک رسانه آمریکایی به نام «کِروکِد مدیا» (Crooked Media) گرفته شده و ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) نسخه صوتی آن منتشر شده، شرمن به سوالات «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت اوباما و «تامی ویتور» سخنگوی شورای امنیت ملی دولت سابق آمریکا درباره مسائلی از قبیل: کره شمالی، ایران و مواضع اروپایی‌ها پاسخ داد.وندی شرمن که در دولت «بیل کلینتون» جزو تیم مذاکره آمریکا با کره شمالی بود و در حصول به توافق سال ۱۹۹۴ موسوم به «چارچوب برای توافق» نقش داشته، در ابتدا درباره تفاوت‌های مذاکره‌کنندگان کره شمالی و ایران اظهارنظر کرد. او گفت: «(مذاکره‌کنندگان) کره شمالی بیشتر معامله‌محور هستند و ایرانی‌ها مذاکره‌کنندگان بسیار پیچیده‌تر و خبره‌تری هستند و واضح است که آن‌ها متفاوت از هم هستند».

پیامک‌های تهدیدآمیز، صدای عارف را درآورد

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به اعضای مجمع تشخیص مصلحت و نمایندگان مجلس درخصوص لایحه پالرمو، کاری نادرست است. محمدرضا عارف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«صحیح نیست در یک جامعه اسلامی پیامک‌های غیراخلاقی که با هیچ معیاری سازگار نیست به نمایندگان مجلس و مجمع ارسال شود. نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند و آنچه وظیفه شرعی و ملی آنهاست را در خصوص لایحه پالرمو انجام می‌دهند.» عارف در مطلب دیگری نوشت: «مجمع تشخیص مصلحت با شناختی که نسبت به مسأله پیدا می‌کند و با در نظر گرفتن نظر کارشناسان، کمیسیون‌های مجلس و برخی از اعضای دولت، ان‌شاءالله به آنچه خیر و صلاح کشور است در خصوص لایحه پالرمو رأی می‌دهد. نظر شخصی من این است که در این شرایط باید به این معاهده بپیوندیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶۶
فقط امیدوارم افراطیون بیش از این در مسیر حرکت دولت سنگ اندازی نکنند ، رد لوایح در مجمع یعنی فلج کردن دولت ؟!و بیچارگی ملت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دولت خوب ملت را می ترساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
در مورد برجام همین طور میگفتین که الان گوشت .۱۲۰هزاره
ما نمیخاییم بخاطر هیچ کشوری تحت فشار باشیم واصلا راضی نیستیم حق مردم به دیگران به جهت اهداف سیاسی داده بشه

زندگی مردم را نابود کردید، جوانها بیکارن گرونی بیداد میکنه اینده مسلما تاریکه نشاط،امید،جوانی،...همه چیز را نابود کردید

ما به دلیل الطاف شما به کشورهای دیگه خرسند نیستیم
اقای اشنا...ایا اگر ژن خوب های خودتون هم در عملیات تروریستی کشته شوند ، باز هم صحبت از عدم انتقام
می کنید؟!!
این که شماها به سبد رای بعضی جریانات تندرو در جنوب شرق نیاز دارید ، هزینه ان را باید امنیتِ مردم بدهد؟
اگر کسی به یادگارِ یادگارِ یادگارِ ...امام انتقادی بکند ، دفتر حفظ اثار امام فورا بیانیه می دهد ..اما الان در مقابل تحریف دستخط امام توسط مطهری ساکتن!
تابی جان‌چرا ادامه سخنان توکلی که گفت اگر نمیتوانید کشور را بدون اف ای تی اف اداره کنید از دولت کنار بروید یا استعفا کنید یعنی کسی که رای تا ۴ میلیون هم ندارد و در انتخابات رای بازنده هست و در اقلیت سیاسی جامعه هست به دولت فشار میاورد
چرا یه عده دارید مصلحت ۸۰ میلیون ایرانی رو فدا میکنید ، شما که فرزندان بیکار ندارید ، معنی تورم رو درک نمیکنید ، فرزند طلاق گرفته از شوهر تو خونه ندارید، صفهای گوشت رو حداقل ببینید .؟؟
نتانیاهو در نشست ورشو : حذف فیزیکی ایران از سوریه ممکن نیست ،مخالفت با نفوذ ایران در منطقه ،باید از درون خود ایران بلند شود..
منظورش مطبوعات زنجیره ای و طیف تندرو اصلاح طلبان است..
ما چیزی که از امام شنیدیم چیز دیگری است
اگر یک زمانی داعش در پاکستان فعال شود آیا می توان کاری انجام داد؟تابحال هیچ موشکی مقر تروریست ها در پاکستان را هدف قرار نداده در حالی که تروریست ها ممکن است در عمق خاک پاکستان هم نباشند؟
این چه مسخره بازی شده
پراید رو کردید ۴۴ میلیون
قیمت این به اصطلاح ماشین روی همه چیز تاثیر منفی میزاره آخه
حالا باز بگید فلانی سفر رفته فلان کشور فلانی اینو گفت
این همه بدبختی یقه مارو گرفته. هیچ کس نیست به دادمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
قبول کنید شرایط محیطی که در آن رشد میکنید تا حد زیادی در سرنوشت و آینده ما نقش داره و این طور نیست که شما بتونید با کار و تلاش سرنوشت خود رو بسازید

براتون مثالی میزنم. کودکی رو در نظر بگیرید که دریک خانواده ثروتمند به دنیا میاد که پدر در شرکت نفت کار میکنه و ماهی 50 میلیون تومن حقوق میگیره و مادر پزشک هست و ماهی 500 میلیون تومن درامد داره. این کودک در نهایت یا از طریق قانون استخدام موروثی در شرکت نفت استخدام میشود و یا با صرف چند صد میلیون تومن پول و رفتن به دانشگاه پولی و یا هزینه کردن همون مقدار پول برای کلاس ها و کتاب های کنکور پزشک میشود

حالا کودکی رو در نظر بگیرید که در یک خانواده 8 نفره در یک منطقه فقیر نشین به دنیا میاد ، مادر بیکاره و فقط زاد و ولد میکنه و پدر هم یک کارگر با حقوق ماهی 1 میلیون تومنه. این کودک خیلی هنر کنه یکی مثل والدین خودش بشه تازه اگر مجرم نشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
در حالیکه ساده ترین کار در کشورهای دیگر خرید خودرو با هر شرایطی است. مردم بدبخت ایران برده خودروساز ها شده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
همه چی صعودیه اگه عمدی نباشه بی کفایتی که هست پس چرا مجلس این دولت را استیضاح نمیکند عزل پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
وقتی هیچکس به داد مردم نمیرسد ،یعنی همینه که هست میخواید بخواید ،نمیخواید هم مجبورید بخواید.
حرف نباشه !!!
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اهل تهرانم من
روزگارم بد نیست
لکسوسی دارم من
فیش حقوقی م هم کم نیست.
خرده هوشی
سر سوزن ژن خوب
دوستانی در هر دوجناح
وحساب جاری
وبانکی که درهمین نزدیکی ست
کاسب تحریمم من
ویلایی سر سبز
پشت اون کوه بلند
و گرین کارتی که
برایش جان می دم
امروز در شبکه های اجتماعی و سیاسی سخان بازرگان هم بود که از قول طالقانی بیان‌میکرد که اگر کسی با زور حجاب و احکام را بپدیرد ولی از قلب قبول نکند به بهشت نخواهد رفت .
اقایان مسئول پدر کشاورزم ۲۰۰ هزار تومان حق بازنشستگی میگیره ، هر کاری میخواهید بکنید ولی نذارید ملت از گرسنگی بمیرن ؟ بخدا قسم خیلیها هستند فقط نون خشک و خالی تو سفره دارند اون هم با قرض؟؟
دولتی ها روی صدا و سیما فشار می اورند تا مشکلات مردم و گوشت ۱۰۰ هزارتومانی رو سانسور کنه...
کی بود می گفت من سرهنگ نیستم؟!
برجامیون ساده لوح روی استیضاح ترامپ حساب باز کرده اند
در منطق غربگراها ، گویا فقط اعتماد به مردم خودمان ،حرامه.
ازاولش گفتند حکومت اسلامی و بر این اساس قوانین نوشتند بروید بهانه دیگری جور کنید برای حجاب ازاد
امیدوارم مجمع تحت تاثیر شانتاژهای سیاسی افراطیون قرار نگیره ، از آه ملت مظلوم بترسید که دامنگیرتان نشه ، ملت بد جوری در تنگنا هستتد در صورتی مجمع cft رو رد کنه دولت مجبور خواهد شد مانتد ونزولا پول بدون پشتوانه چاپ کنه چون ذخایر ارزی و طلای کشور نابود شده .
این سخن امام است در مرحله اول برای دولتی ها
وزارتخانه اسلامى نباید در آن معصیت بشود. در وزارتخانه‏هاى اسلامى نباید زن هاى (بى حجاب) بیایند، زنها بروند اما با حجاب باشند. مانعى ندارد بروند اما كار بكنند، لكن با حجاب شرعى باشند، با حفظ جهات شرعى باشند
جناب توکلی شما و دوستانتان ثابت کردید که دانش و بینش سیاسی کافی ندارید و برای رد یا قبول تصمیمتان کافیست به بازار نگاهی بیندازید که بسیار بهتر از شما سیاست را میفهمد و با زمزمه رد fatfدلار بالا رفته و با شایعه تصویب ان پایین میاید
این هم ادامه نوشته های من
طالقانی فرمود
حجاب اسلامی حجاب شخصیت و وقار است و هیچ اجباری هم در مورد آن در کار نیست...مسلما نظر امام هم به مصلحت زنان ما و هم خواهران و دختران ماست و هم مطابق با موازین اصول دین مبین اسلام است... حجاب یک مسئله‌ی سنتی و تاریخی است در عمق تاریخ ما و تاریخ شرق... اشتباه می‌کنند خانم‌های ما که اگر یک روسری روی سرشان بگذارند این‌ها از حیثیت آن‌ها کم خواهد شد... حجاب ساخته‌ی من و فقیه و این‌ها هم نیست، نص صریح قرآن است. آیه‌ی حجاب برای شخصیت دادن به زنان است... آیا این مانع از آن است که کار اداری داشته باشند؟ نه. مانع از این است که کار فرهنگی داشته باشند؟ نه. به شرطی که در راه خدمت باشد... اصل مسئله این است که هیچ اجباری هم در کار نیست و مسئله‌ی چادر هم نیست.»
در اصل تاکید می کنند به حجاب اجباری است و نه اختیاری
پاکستان همدستی با عربستان پشت دوستی ها دورغی با ایران پنهان می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
یه اتحاد امنیتی با هند و افغانستان امضا کنید ببینید پاکستانی ها سینه خیز می رسن خدمت تون. پاکستان دو کریدور امن در برابر دشمنانش هند و افغانستان داره و اون ایران و چینه.
شما برید برخورد پاکستان با ایرانو چین ببینید. وقتی که ایران بدون چشمداشت از پاکستان حمایت و به اصطلاح دستش می کنه تو عسل پاکستان هم دایم گاز می گیره و دو سر بازی می کنه هم پول از امربکا و سعودی می گیره و لگدشو نثار ایران می کنه
از ماست که بر ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
حال دیگر همه چیز روشن است،باید امنیت پاکستان را به ریخت تا بدانند امنیت چه مفهومی دارد.نیازی به دانستن سیاست نیست ،همه ما می دانیم که پاکستان ما را وکشور ما را به بازی گرفته.
حال وقت ان است که ان جا را نیز به مجنون و زبیدات تبدیل کنیم،بسیاری از بچه های ان روز ها هنوز زنده اند ،درست است پیر شده ایم،اما بسیار با تجربه تر شده ایم و خیلی بهتر می دانیم چگونه باید ابری تیره ساخت و پاکستان را به نیستان تبدیل نمود.
پاکستان بیخیال نیست اتفاقا بدش هم نمیاد در همسایه قدرتمندش ناامنی بوجود بیاد.

مقصر دولتهای مختلف خودمان هستند که در این چهل سال به سیستان و بلوچستان توجه نکردند و نارضایتی را به بهانه و فرصت مناسب برای تروریستها و حامیان آنها تبدیل کردند.
حاج آقا جزایری جریان سفر خودشان توصییح دادند که برای سفر به انگلیس فقط برای درمان و معالجه فقط در مطب صورت گرفت . بحث بستری نبوده است . جهت اطلاع کاربران . منطورش از هزینه ها رفت و برگشت تا انگلیس با هواپیما معادل
یا خدا!
چه اقبالی داشتیم!
اگه دست می داد چی می شد؟
چه شانسی آوردیم.
ایران از پاکستان در سازمان ملل شکایت کند
شک نداشته باشید هم عملیاتهای تروریستی در ایران و هم
در هند کار ارتش پاکستان است
خانم موگرینی برجام به فرجام نرسید و شما فقط با وعده ایران را نگه داشته آید و این نیرنگ روزی کارایی خود را از دست خواهد داد
واقعا یکی توی این مملکت قدرت این رو نداره که کسانی که با پیامک تهدید می کنند سر جای خودشون بنشونه؟
موقع این چیزها که میشه مدعی العموم حواسش نیست
گوسفندها نیامده اختلاس شدن رفت!خخخخ
گم‌شدن ۹۲۷ راس گوسفند در فرودگاه امام !
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام می‌گوید : تنها ۱۰۷۳ راس گوسفند از طریق فرودگاه بین‌المللی «امام خمینی» وارد ایران شده و نه بیشتر.

پیش‌تر حمید ورناصری، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌ها از ورود نخستین محموله دام زنده شامل ۲۰۰۰ راس گوسفند از رومانی خبر داده بود.
ما از ترامپ و امثال او ضربه نمی خوریم از برخی مسولان رانتخوار واهل ژن برتر ضربه می خوریم این دشمن از دشمن خارجی خطرناک تر است
پیامک های تهدید آمیز را کاسبان تحریم می فرستند . سهم خواهی می کنند .
انصافا شما که زبان دنیا را میفهمید!!! جهت خنده و حسن همجواری مثل هند سفیر پاکستان رو احضار مینمودید!یکی به ما بگه پاکستان بیخیال مرزه ما چرا اون گوشه که البته قراره در آینده افتصاد کشور مهم بشه رو با خندق قیر و مین و پهباد و سنسور و نهایتا نیروی انسانی چهار قفله نمیکنیم که این همه سال داریم براش هزینه میدیم؟ نهایتش مثل ترامپ دیوار بکشید دیگه این کاری داره؟
آقای توکلی لطفا برای مردم ایران توضیح بدید کدوم بند این لوایح و قوانین با استقلال مردم ایران منافات داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شما دوست عزیز لطفا توضیح بدین کجاش با استقلال و عزت سازگاری داره. همونطور که برجام داشت!
سراب
| France |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بند شفافیت
اقای مطهری نماینده محترم مجلس. لطفا به جای تشکیک در نامه امام خمینی به فکر معیشت مردم باشید .لطفا
چرا تا وقتی امام زنده بود در مورد حجاب که نص صریح قرآن است ابراز فضل نمی کردید اگر حجاب نباشد شما با ترکیه چه فرق دارید ما برای اجرای احکام اسلام این همه غم وقصه شهیدانمان را به دل کشیدیم محمد رضا شاه همین افکار انگلیسی در ایران پیاده کرد
اقای طالقانی ادم عجیبیه از حرفاش معلومه که اون زمان انگار اینده رو واضح دیده
واي يا حسين نزديك بود ايران و اسلام به باد بره اگر ظريف دست داده بود چي ميشد گوشت ميشد كليوي يك مليون تومن
آفرین به آقای ظریف! چه اقدام شجاعانه ای! آفرین به تابناک که چه خبر مهمی را گزارش کرده است! دیگر تمام مشکلات کشور با این عمل متهورانه ظریف پایان یافت!!!! تابی جون خبر نداری، لازم نیست هرچیزی را منتشر کنی!!!!
ارتش پاکستان بمب اتمی داره
نماینده سروان که به دنبال قاچاق است کجاست تا از سربازان شهید در مجلس دفاع کند ظاهرا نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تنها موضوعات شخصی و قومی برایشان مهم است نه ملی
درود بر ابطحی
اقای امام جمعه با عذرخواهی خزانه دولت ترمیم تخواهد شد بگوئید دست چپاولگران وغارتگران واختلاسگران وزمین خواران را که تیشه به ریشه کشور زده اند را همانند گوسفند دزد قطع کنند وانها را از کاخ های غصبی بیرون واموال حرام را مصادره نمایند....
آخه این چه استدلالی بود که دفتر امام کرده؟! با ده بار تکرار کردن اینکه *امکان نداره* که چیزی غیرممکن نمی‌شه. می‌گه امام روی متن امضاپ می‌کرده پس نامه هم از امامه!!! والا بچه ۱۰ ساله هم به این استدلال می‌خنده!
پاکستان یک همسایه بد و شرور است... ایران، افغانستان و هند قربانی این همسایه تروریست پرور هستند...
اگربا دنیا تعامل وگفتگو می کردیم حادثه تروریستی زاهدان اتفاق نمی افتاد.
آقای توکلی ارسال پیامکهای تهدید آمیز به مجمع تشخیص مصلحت آیا نشانه استقلاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماست سیاه است و زغال همیشه سفید است.
من امسال به سیستان رفته بودم . هیچ کاری و تولیدی و اشتغالی و ... پیش روی مردم بلوچ و جوانانش به جز قاچاق نیست. اگر می خواهید امنیت به انجا برود . باید برای مردمش حداقلهایی تامین شود
جناب ابطى اولا ارتش وقوه قضائيه پاكستان از دولت پاكستان دستور نمى گيرد ثانيا درايران وهند عمليات انتعارى انجام دادند كه واكنش را بهانه كنند ورابطه ما وهند را با پاكستان بهم بزنند
آقای ابطحی هر وقت یه مساله اتفاق میوفته وجند نفر کشته یا اسیر میشن یه جند روزی گرد وخاک رسانه ای میشه و بعد میره تا اتفاق بعدی ! میدونین جرا جون این گوشه از ایران فقط موقع انتخابات مهم وتاثیرگذار میشه ! همین جند ماه قبل جند نفر از مرزبانان ما رو بردن جه کردیم ؟ ! هنوز اگه زنده باشن اسیرن حتی در رسانه ها اسمی ازشون بمیون نمیاد !
ایران باید بزنه مرکز این تروریستا را نابود کنه تو خاک پاکستان هم باشن وقتی پاکستان اقدامی نمی کنه یعنی یا دشمن ماست یا دولتش بی عرضه است لااقل یک اولتیماتوم قوی باید به پاکستان داده بشه تا خودشا جمع کنه پاکستان خیالش از مرزهای ایران راحته تمام قدرتش برای رویارویی باهند ه لاقل میشه از طریق یک توافق نامه امنیتی باهند به پاکستان فشار اورد
شايد تصويب FATF شرايط را بهتر نكند ولي مطمئنا عدم تصويب مشكلات فراواني بدنبال خواهد داشت
دلواپسان هم إز رانتهاي دور زدن تحريمها كيف ميكنند و مردم بدبخت زير فشار اقتصادي له ميشوند
آقای کلانتری تامین اب شرب مردم کشور مهم هست اما چرا باید بعضی شهرها مثل سمنان وتهران و تبریز و یزد و ... بزرگ و پرجمعیت بشن که مشکلات تامین آب و برق و ... براشون پیش بیاد؟؟؟
چرا توسعه صنعتی رو تو همه استان ها انجام نمیدین؟؟
چرا بعضی استان ها سوگولی دولتمردا هستن و بعضی مورد غضب و یا بی اعتنایی؟؟
این چه سیاست غلطی هست که به جای کم کردن جمعیت کلان شهرها و یا توقف رشدجمعیتشون امکانات جاهای دیگه کشور رو به هر قیمتی به کلان شهرها میارید تا بزرگ و بزرگ تر بشن؟؟؟؟؟
چرا صنایع سمنان و رو به استان های شمالی منتقل نمیکنید تا مجبور نشید آب رو از خزر منتقل کنید؟؟
چرا در حق استنان های شمالی ظلم میکنید؟؟
حجم سرمایه گذاری صنعتی رو که دولت در 40 سال گذشته تو استان های کشور کرده رو منتشر کنید تا خودتون از بیان این حرف ها و اظهار نظرهااین حرف ها خجالت بکشید
هندوستان خود قربانی پاکستان است کشوری که بمب اتم دارد ولی ملت مسلمونش از گشنگی بهم می لولند پاکستان و افغانستان و عراق بدترین ستم ها را در حق ما داشته اند از هر نظر انها به ملت ایران ظلم کردهاند
مگر در برجام ذکر شده نفت مقابل کالا یا غذا پس چرا باید به هر خواسته اروپا تن داد پالرمو و سی اف تی هم در برجام نبوده اینها دارند به ایران مهار میزنند روز بعد خواهند گفت موشک به این مصوبه ربط دارد باید فلان کار را تعطیل کنید من نمیفهمم این سیاست مداران چرا جلوی اروپا محکم نمی ایستید تا چهره واقعی خود را نشان دهند ....
مرز ایران و پاکستان دیوار بتن ارمه سه متری دارد مرز دست افراد ایرانی اداره میشود و همیشه قفل است دیگران چکاره اند؟
سانسور در ایران چیز جدیدی نیست که تعجب بر انگیز باشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی