بازدید 17472
آخرین تحولات خاورمیانه؛

آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه /آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه/ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران/ راهپیمایی بیست هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب

آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه، راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب، ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران و برگزاری نشست توسعه اقتصادی سران عرب در بیروت، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه بوده اند. در این میان، باید به آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 21 January 2019

آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه، راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب، ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران و برگزاری نشست توسعه اقتصادی سران عرب در بیروت، از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه بوده اند. در این میان، باید به آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ شبکه هفتم تلویزیون رژیم اسرائیل به نقل از ژنرال عاموس یادلین رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی این رژیم اعلام کرد: تهدید اصلی سال 2019 میلادی، یک جنگ فراگیر در شمال علیه ایران و حزب الله و سوریه است.

وی افزود: اسرائیل با مشکلات و موانع نظامی زیادی روبه روست که مهمترین آن، تهدید مداوم از منطقه شمالی به ویژه از جانب حزب الله و ایران در داخل سوریه است.

یادلین گفت: اسرائیل با نوعی درگیری روبه رو خواهد شد که با درگیری های سابق متفاوت خواهد بود، بنابراین باید برای آن آماده شود.

این ژنرال صهیونیست با ادعای اینکه اسرائیل بسیار قوی است، در عین حال گفت: اسرائیل باید خود را برای رویارویی نظامی همزمان در دو جبهه آماده کند و این چیزی است که از زمان جنگ اکتبر سال 1973 میلادی روی نداده است. اگر این جنگ اتفاق بیفتد، خطر از دست دادن هواپیماها وجود دارد.

آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه /آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه/ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران/ راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب

وی که ریاست مرکز تحقیقات امنیت وابسته به دانشگاه تل آویو را بر عهده دارد، افزود: امکان اصطکاک با روس ها نظیر حادثه سپتامبر گذشته، غیرمستقیم وجود دارد. امکان اینکه ایرانی ها یا سوری ها یا حزب الله همانند ماه می گذشته به سمت اسرائیل شلیک کنند، وجود دارد.

آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه

الحیاة به نقل از یک منبع بلندپایه کُرد گزارش داد، در روزهای آتی در دمشق، مذاکراتی بین شورای دموکراتیک و دولت سوریه با نظارت روسیه انجام خواهد شد.

این منبع گفت، نهاد «خودگردان» (کُرد) حاضر در شمال سوریه، لیست ده بندی آماده کرده که آن را به دمشق ارائه خواهد کرد.

آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه /آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه/ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران/ راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب

این منبع اعلام کرد، در این لیست بر «تمامیت ارضی سوریه تأکید شده و خودگردان ها نیز بخشی از نظام جمهوری دموکراتیک هستند که در پارلمان نماینده دارند».

خودگردانی کردهای سوریه در قالب «شورای دموکراتیک سوریه» که عمده آن‌ها را کُردها تشکیل می‌دهند، مذاکرات با دولت سوریه را در سال ۲۰۱۸ جدی پیگیر شده و تاکنون چندین جلسه گفت‌و‌گو تشکیل داده اند. این گفت‌و‌گوها پس از تهدیدات ترکیه برای حمله به شمال سوریه، وارد فاز جدی‌تری شده است.

راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب

همزمان با برگزاری نشست اقتصادی سران عرب در لبنان، حدود ۲۰ هزار تن در اعتراض به سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی اتحادیه عرب، روز یکشنبه در بیروت (پایتخت لبنان) راهپیمایی کردند.

نماینده حزب کمونیست لبنان که این راهپیمایی اعتراضی را سازماندهی کرده است به اسپوتنیک گفت: «ما این راهپیمایی را پیش از برگزاری نشست اقتصادی اتحادیه عرب سازماندهی کردیم، اما هنگامی که تاریخ نشست اعلام شد، هماهنگی تاریخ آن با زمان برگزاری راهپیمایی شرایط را برای ما بهتر کرد. این راهپیمایی اعتراضی، پیامی به سران اتحادیه عرب در نشست اقتصادی است، چون در بسیاری از کشور‌های عربی، شرایط اقتصادی و اجتماعی اسف بار است و همین باعث شده مردم به خیابان‌ها بیایند.»

طبق گفته سازمان دهندگان این راهپیمایی، تعداد شرکت کنندگان فراتر از انتظارشان بوده است. همچنین چندین سازمان غیر دولتی و برخی اعضای قوای سیاسی به این اعتراضات پیوسته‌اند.

معترضان، مقامات کشور‌های عربی را که در نشست اتحادیه عرب حاضر بودند، به ایجاد بحران مالی، افزایش بهای کالا‌ها و دستمزد پایین متهم کردند.

نشست اقتصادی اتحادیه عربی از روز پنجشنبه در بیروت، پایتخت لبنان آغاز به کار کرده است و با برگزاری یک جلسه کمیته هیأت‌های تخصصی، انتظار می‌رود روز یکشنبه به پایان برسد.

ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی عجیب و بی‌اساس گفته که ایران برای توقف سفر او به کشور چاد تلاش کرده اما ناکام مانده است.

روز یکشنبه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سفر چندی قبل رئیس‌جمهور چاد به فلسطین اشغالی، به این کشور آفریقایی سفر کرد تا روابط دیپلماتیک تل‌آویو و «انجامنا» رسماً از سرگرفته شود. چاد ۴۶ سال قبل روابطش را با رژیم صهیونیستی قطع کرده بود.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نخست‌وزیر این رژیم در فرودگاه مورد استقبال وزیر خارجه چاد قرار گرفت و سپس با «ادریس دبی» رئیس‌جمهور این کشور، یک ساعت دیداری خصوصی داشت.

قرار است، سفر «بنیامین نتانیاهو» به چاد، هفت ساعت به طول بینجامد و سپس او چاد را به مقصد فلسطین اشغالی ترک کند.

آماده شدن اسرائیل برای جنگ در دو جبهه /آغاز مذاکرات کُردها با دولت سوریه در دمشق با نظارت روسیه/ادعای عجیب نتانیاهو در مورد ایران/ راهپیمایی ۲۰ هزار نفری مردم لبنان در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه عرب

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس درباره سفرش به چاد مدعی شد: «ایرانی‌ها و فلسطینیان درباره این سفر ناراحت بودند و تلاش کردند این سفر را متوقف کنند، اما ناکام ماندند».

نتانیاهو همچنین تأکید کرد، او در آینده سفرهای دیگری هم به کشورهای اسلامی انجام خواهد داد.

برگزاری نشست توسعه اقتصادی سران عرب در بیروت

نشست توسعه اقتصادی و اجتماعی سران عرب روز یکشنبه در بیروت با سخنرانی میشل عون آغاز شد. وی پیشنهاد راه اندازی بانک عربی برای بازسازی و توسعه را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، سایت النشره اعلام کرد، چهارمین دور از این نشست به ریاست میشل عون، رئیس جمهوری لبنان در بیروت آغاز به کار کرد. عون در افتتاحیه این نشست طی سخنرانی تصریح کرد: ما برای مقابله با چالش‌های اقتصادی و توسعه در کشورهای خود این نشست را برگزار می‌کنیم، خاورمیانه اسیر جنگ‌های متعددی است؛ اما ما امروز به دنبال بررسی دلایل و عاملان نیستیم، بلکه به دنبال بررسی نتایج ویران‌بار آن بر اقتصاد و رشد و توسعه کشورهای خود هستیم.

عون با اشاره به پیشنهاد راه اندازی بانک عربی گفت: مأموریت این بانک پیشنهادی کمک به تمامی کشورها و ملت‌های عربی برای عبور از بحران‌های‌شان و مشارکت در توسعه اقتصادی پایدار است.

وی تصریح کرد: جنگ‌های داخلی، گسترش پدیده تروریسم و افراط‌گری و ظهور موج آوارگان بر رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی تاثیر سوء نهاده است تا جایی که رشد و توسعه مسیر خود را در منطقه و به خصوص در برخی کشورهایی که دارای مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستند به دشواری طی می‌کنند و جنگ‌های موجود این مشکلات را دوچندان و همه تلاش‌ها در این راستا را با دشواری همراه کرده است.

رئیس جمهوری لبنان افزود: در کشورهای عربی، اهداف جهانی توسعه پایدار از نابودی فقر گرفته تا مبارزه با نابرابری و ظلم محقق نشده، حقوق بشر از جمله آزادی و زندگی کریمانه نقض می‌شود و ویرانی گسترش می‌یابد و میلیون‌ها تن سرزمین خود را ترک می‌کنند.

وی ادامه داد: لبنان بهای سنگینی در ازای جنگ‌ها و وجود تروریسم پرداخته و علاوه بر حضور فلسطینیان از هفتاد سال گذشته در لبنان، این کشور به دلیل ورود آوارگان سوری بار سنگین منطقه‌ای و بین‌المللی را متحمل شده است تا جایی که تعداد فلسطینیان موجود در لبنان معادل نیمی از مردم این کشور است، حال آنکه لبنان زیرساخت کافی نداشته، منابع آن محدود است و از سوی دیگر نیز اشغال‌گران در کمین ما هستند و از هفتاد سال پیش به تجاوزها و اشغال‌گری خود در فلسطین و کشورهای عربی ادامه داده، قطعنامه‌های بین‌المللی را زیر پای می‌گذارند و امروز اشغال‌گری‌هایش به حدی رسیده که به دنبال یهودی‌سازی قدس اشغالی و اعلام آن به عنوان پایتخت اسرائیل و تصویب قانون "کشور یهود" بدون توجه به قطعنامه‌های بین‌المللی ذی‌ربط است.

رئیس جمهوری لبنان افزود، رژیم صهیونیستی به دنبال نابود کردن هویت فلسطین است و تلاش می‌کند قطعنامه ۱۹۴ و حق بازگشت را از میان بردارد، علاوه بر آن به تهدیدهای خود علیه لبنان ادامه داده و این کشور را تحت فشار قرار می‌دهد و همواره قطعنامه ۱۷۰۱ و تمامیت ارضی، حاکمیت دریایی و زمینی لبنان را نقض می‌کند.

همچنین در ابتدای این نشست محمد الجدعان، وزیر دارایی و رئیس هیأت عربستان ضمن سخنرانی در افتتاحیه این نشست از لبنان به خاطر حسن میزبانی و استقبال گرم قدردانی کرد.

وی تصریح کرد، عربستان در سال ۲۰۱۳ میزبان این نشست و میزبان بیست و نهمین دور از نشست قدس در سال ۲۰۱۷ با هدف تأکید بر فعالیت عربی مشترک بود و ابتکار عمل پادشاه عربستان، حمایت از افزایش سرمایه شرکت‌ها بود و در نهایت این سرمایه به هفت‌ونیم میلیارد دلار رسید. همچنین این نشست از آغاز برنامه حمایت تجارت بین‌المللی حمایت کرد.

احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب نیز در سخنرانی خود در افتتاحیه نشست توسعه اقتصادی و اجتماعی سران عرب اعلام کرد، این نشست پس از شش سال غیبت برگزار می‌شود و کشورهای عربی با چالش‌های امنیتی، آشفتگی‌ها و بحران‌ها روبه‌رو هستند و این چالش‌ها بازتاب چالش‌ جدی‌تری در ارتباط با تحقق توسعه جامع و کامل است. وقایع موجود در کشورهای عربی اثبات کرده‌اند که رشد و توسعه و برقراری امنیت و ثبات به یکدیگر متصل هستند و برقراری ثبات بدون رشد و توسعه جامع ممکن نیست.

وی گفت: در منطقه پیشرفت و اصلاحات سازمانی و مالی صورت گرفته اما این منطقه همچنان نیازمند فعالیت اقتصادی است و هنوز برای ورود به اقتصاد دیجیتالی آماده نیست. شکاف اصلی که ما را از تحولات اقتصاد جهانی جدا می‌کند به سرمایه انسانی مربوط می‌شود و باید دانش و نوآوری در سایه شتاب انقلاب صنعتی چهارم و آمادگی برای مقابله با پیامدهای انقلاب بر آن در رأس اولویت‌های ما قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۵
همان طوری که چند ماه پیش گفتم صبر کنید ایران کاری بر سر شما می اورد که امریکا هم نتواند جرات کند مداخله کند و یک جورایی فرمانده سپاه هم این را چند روز پیش گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
جمع کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
دیگر ارباب ها دیگر نمی توانند جلوی ایران ابر قدرتمند را بگیرند
اي اسرائيلو هه
همو نيس كه قرار بود با يه سطل او از بين بره؟؟؟؟.....................
كردها بدليل احساس خطر از سوي تركيه وارد مذاكره با دولت سوريه شدند و الا در هر زمان در صورت احساس امنيت از خارج هيچ وقت با دولت سوريه كنار نميايند. اين بخشي از برنامه غربي ها براي خاورميانه جديد است
این جنگی که ساده لوحان وطنی می گفتند الکترونیکی است و کل سیستم دفاعی کشور قفل می شود توسط امریکا ، ان وقت چرا این رژیم اسراییل توانایی اعمال ان را ندارد و نمی تواند اجرا کند و حتی موشک هایی که به سمت اسراییل پرتاب می شود را نمی توانند کامل دفع کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
حتما دوستان سایبری خودتون همچین حرفی رو به شما زدن. جنگ با آمریکا شروع بشه من و شما نمیفهمیم . الکترونیک دیگه چه صیغه ای هست؟! در ضمن شما اسراییل رو با آمریکا مقایسه نکن! اسراییل در حد یک موی سر آمریکا هم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
اخبار بدون سانسور را بخوان بعد متوجه میشوی چه خبر است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بنظرم اسراییل قوی است چون کل کشورهای اروپا و امریکا و کانادا و بعضی کشورهای اسلامی ازش حمایت می کنند.
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
اگر ملت عرب از چنگال وهابیت عربستان سعودی آزاد شود بیشتر جهان را خواهند گرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بابا داشمند عاقل غير ساده لوح.................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
چون اون موقع مصلحت در این بود که این هموطنان به هموطنان عوام خود بقبولانند که در برابر ما یک قدرتی ایستاده که چنین تواناییهای خارج از تصوری داره و سایه این کشور قدرتمند بصورت سایه جنگ بالای سر ماست و این عزیزان موفق شدند سایه جنگ با چنین قدرتی رو از سر مردم ایران بردارند و میلیتاری آپشن دیگه آن د تیبل نیست و رفته زیر تیبل و از همه اینها مهمتر این مسأله هست که این بقول شما ساده لوحان وطنی میخواند این نکته را گوشزد کنند که ملت شریف بجای اینکه به دنبال سیب و گلابی برجام بگردند و منتظر منافع و آثار اقتصادی برجام باشند و غرغر کنند ، توجه داشته باشند که طبق صحبتهای اخیر آقای ظریف ، برجام اصلا از اول قرار نبوده که آثار اقتصادی داشته باشه و تنها کارکرد برجام جلوگیری از انفجار اون بمبی بود که میتونست ظرف چند دقیقه تمام توان نظامی ایران رو مختل کنه ، پس مردم قدرشناس ایران بجای نق نق کردن و ناسپاسی بهتره که متوجه خدمت بزرگ و صدالبته ظریف باشند و فرهنگ بالای خودشون رو با قدردانی از زحمات این عزیزان به دنیا نشون بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
ژنرال شما ببخششون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
امریکایی ها خودشون محاسبه کردند و گفتند اگر حمله کنیم به ایران شکست ما حتمی است و دستاوردی نداریم ولی هنوز عده ای در داخل دنبال برجام و جنگ و سایه جنگ هستند
بعله اینقدر قوی هستید ولی قوی در مقابل شبه نظامیان دسته چندم که چند روز بیشتر دوام نمی اورید و اتش بس می کنید
هههههه
از اسراییل غیر از این انتظار نداشتیم
اعراب اسراییل را به رسمیت شناخته
جنگ با مفسدان اقتصادی اولویت داره بر جنگ با اسراییل.
اعتراض ۲۰ هزار لبنانی یا اعتراض ۲۰ هزار مهاجر فلسطینی مقیم لبنان ؟؟؟؟؟؟
در زمانی زندگی میکنیم که روزنامه ها به کما رفته اند. مراقب انتشار اخبار غلط باشید.
اسرائیل بسیار قوی است!!!!! خخخخخخخخخخخ پس چرا جنگهاشون هی داره کوتاهتر میشه؟؟؟!!!! از ۳۳ روز رسیدن به ۲ روز !! شاید از نظر تجهیزات قوی باشن اما مرد جنگهای طولانی و پرتلفات نیستن و زود جا میزنن و واسه آتش بس التماس میکنن. دورانشون دیگه داره تموم میشه. دارن دست و پا میزنن فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
موافقم.
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
خيلي دوست داشتم بدونم شما كي هستيد.
يه تيكه از پيامتون خيلي خيلي پرمعنا و عميق بود و اون مربوط به :..... اما مرد جنگهاي طولاني و پرتلفات نيستين !!!!
منظورتون از مرد جنگ پر تلفات دقيقا چيه؟
پرتلفات بودن جنگ هنره!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
کارشناس
لطفا اگه التماس کردن دیگه نزنشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
سالار جان ؛ منظورشون جنگ 8 ساله ما و عراق بود !!!!
هر پیشرفتی در هر کشور باعث سود بردن بقیه کشورها می شود حالا کشوری مثل عربستان سعودی به رهبری بن سلمان اره با خرید بمب و ریختن این بمب ها بر سر کودکان و زنان یمنی باعث رونق هرچه بیشتر کارخانه های اسلحه سازی می شود، پول هایی که ممکن بود بسمت ساخت سینما بیمارستان سفینه فضایی یا تحقیقات پزشکی برود را به سمت ساخت کارخانه های اسلحه سازی سوق داده، آیا رئیس های این کارخانه ها به تنش و ناامنی در جهان دامن نخواهند زد؟، تعادل جهان بهم می خورد بخاطر بن سلمان اره، ملت یمن بطور مستقیم هزینه جنایات جنگی را می دهد ملت های دیگر نظیر ایران در تهدید هستند در حالیکه دولت امریکا مدام با پول نفت سعودی ها در حال تحقیقات برای ساخت نسخه های بمب های پیشرفته تر است، کدام کشور بدون باج دادن می تواند زندگی عادی اش را انجام دهد؟ جنگ در یمن است ولی ...
دوران بزن در رویی تمام شده است
سپاه قدس الان بیخ گوش اسرائیله ...فقط حاج قاسم و سپاه قدس حریفتن اسرائیل!شمارش معکوس برای عمل جراحی و برداشتن غده سرطانی آغاز شده است!
تا فقر بر منطقهٔ خاورمیانه حاکم است ، جنگهای پارتیزانی ،و مزدوری هم ادامه دارد ،سران فلسطین ،و بخشی از لبنان و بعضی از کشورهای عربی ،و اسلامی برای ماندن در قدرت ،و بهره گیری از نعمات جنگ ، و کشورهای تولید کنندهٔ اسلحه ،و قاچاقچیان اسلحه ،آتش بیار این نوع جنگها ،و محرکه گیریها هستند ،و مردم فقیر هم ترجیح میدهند برای امرار معاش زندگی به این گروها ،، حکومتها همکاری کنند ؟ لاکن بیشترین منافع این آشوبها ،و درگیریها نسیب کشورهای استثمارگر میشود ؟،،،
رفقا خيلى خوبه كه براى دشمن كرى بخونيم ولى حقيقت اينه كه جنگ با اسرائيل يعنى جنگ با دنيا و ميزان تخريب ما بسيار خواهد بود پس لطفا ديپلماسى را امتحان كنيد
زیاد به اخبار وطنی دلخوش نباشید
اسرائیل غلط کرده هر کی یه سطل اب بریزه همشون اب میبره البته حیف اب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بزرگ بریز این سطل ابو از چی میترسید
صهیونیسن ها و وهابیون وامریکا درصدد یارگیری از کشورهای عربی ومتاسفانه مسلمان برای کشیدن جنگ ار سوریه به عراق وایران هستند ومزدورانشان را بصورت جاسوس فعال میگنند
فعلا که اسراییل و آمریکا هر جنایتی که می خواهند انجام می دهند و دنیای به اصطلاح آزاد و مدافع حقوق بشر هم خفهخون گرفته است. آنها با بهانه قرار دادن آزادی و حقوق بشر به تخریب و بمباران کشورها می پردازند و بعد وقیحانه قیافه حق به جانب می گیرند. سران جانی سعودی هم در دیدگاه آنان مدرن و ترقیخواه هستند. آزادی بیان و فکر هم تا زمانی در غرب معنی دارد که فرد در محدوده فکری و عقیدتی آنها سخن بگوید. تظاهرات در اروپا ادامه دارد. در آینده نزدیک با بروز بحران اقتصادی در اروپا وضع بسیار بد می شود. اگر جهان غرب به این حماقت دست زده با ایران وارد نبرد شود جنگ جهانی سوم شروع می شود. پاینده ایران.
من فقط یک چیز رو نمیدونم ما با اسراییل چه مشکلی داریم؟مگه باهاش هشت سال جنگیدیم؟
\هر کس جنگ می خواد بره سوریه. در بهشت هم بازه، کسانی که آرزوی شهادت دارند بفرمایید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار