بازدید 51199
هزار و پانصد و نوزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

عصبانیت رحیم‌پور ازغدی از دانشجویی که از بختیار دفاع کرد/هیأت نظارت برای موضوع نماینده سراوان متوسل به ویدئوچک شد/کیهان: سرانجام «تَکرار می‌کنم» بلیت مترو ۱۰ هزار تومانی بود؟!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فریاد بر سر روحانی در صحن علنی مجلس/مرتضوی: منظور آیت‌الله ‌هاشمی‌شاهرودی از مخروبه قوه‌ قضاییه، ساختمان‌های قوه‌ بود/۱۵ کارگر بازداشتی نیشکر هفت تپه تبرئه شدند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 25 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عصبانیت رحیم‌پور ازغدی از دانشجویی که از بختیار دفاع کرد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از دست دانشجویی که از بختیار دفاع می‌کرد، عصبانی شد. حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسمی که در روز دانشجو در دانشگاه فرهنگی خوارزمی برگزار شد، از دست یک دانشجو که از بختیار آخرین نخست وزیر پهلوی دوم دفاع می‌کرد، عصبانی شد. رحیم پور ازغدی در بخشی از پاسخ‌هایش به این دانشجو گفت: شما کتاب نمی‌خوانی چه کارت باید کرد؟ شما که کتاب نمی‌خوانی، باید محکومت کنند به کتابخانه و ۲۳ تا کتاب بخوانی و نمره بالای ۱۵ بگیری؛ زیر ۱۵ قبول نیست تا دیگر درباره بختیار این طوری صحبت نکنی.

احمدی‌نژاد به زبان انگلیسی پیام داد

محمود احمدی‌نژاد با انتشار فیلمی در توییتر خود، میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت. به گزارش خبرآنلاین، صبح امروز، محمود احمدی نژادی، فیلمی را در توییتر خود منتشر کرد و در آن، ضمن تبریک سال نو، سالی پر از شادی و رفاه و صلح برای همگان آرزو کرد. محمود احمدی نژاد گفت: عیسی مسیح همه را دوست داشت و از ما می‌خواست تا به همگان عشق بورزیم.

فریاد بر سر روحانی در صحن علنی مجلس

سخنرانی حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در صحن علنی مجلس با واکنش‌ها، تجمعات و اعتراضاتی از طرف نمایندگان معترض به مشکلات حوزه‌های انتخابیه و بودجه تعیین شده همراه بود. حسن روحانی، رئیس‌‌جمهوری صبح سه‌شنبه برای ارائه بودجه سال 98 در صحن علنی مجلس حاضر شد. حسینعلی امیری، محمود واعظی، محمدباقر نوبخت، دژپسند، معصومه ابتکار، عبدالرضا رحمانی فضلی و رضا رحمانی حسن روحانی رئیس جمهوری را برای ارائه بودجه سال 98 در مجلس همراهی می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین؛ همراه با حضور روحانی در صحن‌علنی مجلس و آغاز سخنرانی او نمایندگان خوزستان و اصفهان ابتدا به محمدباقر نوبخت اعتراض کردند و پس از آن بعضی از نمایندگان در گوشه‌ای از صحن علنی مجلس به نشانه اعتراض ایستاده‌اند.

برخی نمایندگان از جمله قاسم ساعدی، نماینده دشت آزادگان، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه، حیدرعلی عابدی نماینده اصفهان به دلیل مشکلات حوزه انتخابیه خود دقایقی با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه به گفت‌وگو پرداختند که در لحظاتی این مذاکره از طرف خادمی با صدای بلند انجام شد. نمایندگان خوزستان از جمله عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول، هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه، مجید ناصرنژاد نماینده شادگان و تعدادی دیگر از نمایندگان این استان در اعتراض به مشکلات و معضلات استان خود و عدم تخصیص بودجه مناسب علی‌رغم آغاز سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهوری در گوشه‌ای از صحن علنی مجلس به نشانه اعتراض ایستاده‌اند. بعد از پادرمیانی نعمتی و برخی دیگر از اعضای هیأت‌رئیسه، همه نمایندگانی که در اعتراض به مشکلات حوزه انتخابیه ایستاده بودند به صندلی‌های خود بازگشتند؛ اما هدایت‌الله خادمی همچنان به نشانه اعتراض در گوشه‌ای از صحن ایستاده است.

مرتضوی: منظور آیت‌الله‌ هاشمی‌شاهرودی از مخروبه قوه‌قضاییه، ساختمان‌های قوه‌ بود

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار شناخته‌شده و فعال سیاسی ملی‌مذهبی در کانال‌اش به‌مناسبت درگذشت هاشمی‌شاهرودی که زمانی رئيس‌ قوه‌قضایی بود، خاطره‌ای نوشته: هاشمی‌شاهرودی هنگام انتصابش به ریاست قوه‌قضاییه اعلام کرد، خرابه‌ای به ‌ارث برده. این جمله بسیاری را نسبت به اصلاح بنیادی دستگاه قضایی امیدوار کرد و روزنامه‌نگاران از جمله من، نقد عملکرد قوه‌قضاییه را به‌قصد اصلاح آن در دستور کارمان قرار دادیم. با این‌حال، یکی از اتهام‌های من در پرونده سال ۱۳۷۹تخریب این قوه بود. در جریان دادگاه، سعیدمرتضوی [که قاضی بود]، انتقادات من از قوه‌قضاییه را «تبلیغ علیه‌نظام» دانست. من در دفاع به سخن آقای شاهرودی اشاره کردم و گفتم: اگر نقدهای من علیه دستگاه‌قضایی، تبلیغ‌ علیه ‌نظام است، پس سخن ایشان که [گفته] خرابه‌ای به ‌ارث برده، مصداق چیست؟ مرتضوی از این پاسخ برآشفت و گفت: «منظور حضرت ‌آیت‌الله ‌شاهرودی، ساختمان‌های قوه‌ قضاییه بوده.» مرتضوی: منظور آیت‌الله‌ هاشمی‌شاهرودی از مخروبه قوه‌قضاییه، ساختمان‌های قوه‌ بود.

شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به آستان قدس سال آینده فقط۱۰۰هزار تومان مالیات می‌دهند؟

بررسی جداول بودجه سال آینده نشان می دهد میزان مالیات پیش بینی شده برای شرکت ها و مؤسسات وابسته به استان قدس رضوی یک میلیون ریال است. در جدول شماره ۵ که درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی مالی را شامل می شود، مالیات شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به آستان قدس رضوی یک میلیون ریال برابر با صد هزار تومان پیش بینی شده است. این بدان معنا نیست که مالیات شرکت های آستان قدس رضوی در سال آینده صد هزار تومان است ، بلکه به دلیل مشخص نبودن میزان مالیات پرداختی این عدد در جدول بودجه سال آینده پیش بینی شده است. پیش بینی عدد یک در جدول شماره ۵ و جدول شماره ۹ به مفهوم آن است که هر مبلغ مالیاتی که توسط شرکت ها و موسسات وابسته به آستان قدس پرداخت می شود، به همان میزان به آنها بازگردانده خواهد شد. / خبرآنلاین

طرح جریمه سربازان غایب در بودجه ۹۸ متوقف شد

دریافت جریمه غیبت سربازی به منظور اعطای معافیت به مشمولان خدمت وظیفه عمومی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ پیش بینی نشده است. سال گذشته دولت با پیش بینی دریافت جریمه از کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از هشت سال غیبت دارند، امکان اعطای معافیت را فراهم کرد اما در سال جاری این بند از لایحه بودجه سال آینده حذف شده است. دریافت جریمه بر حسب مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکترای تخصصی رشته های علوم پزشکی و بالاتر درجه بندی می شد و مبالغ بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان را در بر می گرفت. در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده اما بندی در این خصوص پیش بینی نشده است.

تلاش‌های یک نماینده، علیه وزیر نفت

هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به محکومیت توتال در دادگاه فرانسه گفت: در قراردادهای نفتی دوران مدیریتی آقای زنگنه با توتال، استات‌اویل و کرسنت، فساد اقتصادی رخ داده و این امر در دادگاه‌های خارجی اثبات شده است. برخی مقامات در دوره مدیریتی آقای زنگنه بر وزارت نفت، با دریافت رشوه قراردادهایی را به نفع کشورهای بیگانه منعقد کرده‌اند و از این ‌روی، باید قوه ‌قضائیه به بررسی این پرونده‌ها ورود کند./شرق

روایات متناقض درباره ناپدید شدن دختر حاکم دبی

به دنبال اخبار منتشره درباره ناپدید شدن «لطیفه بنت محمد آل مکتوم» دختر حاکم دبی، وزارت خارجه امارات مدعی شد که وی درحال حاضر در دبی و در کنار خانواده خود به سر می‌برد. عفو بین‌الملل، در شهریور ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود لطیفه بنت محمد آل مکتوم پس از دستگیری توسط افراد ناشناس در جریان فرار از امارات در مکان نامشخصی بازداشت شده است.

روزنامه گاردین انگلیس نیز نوشت، زندگی محمد بن راشد آل مکتوم شاهد اتفاقاتی است که تنها اندکی از افراد از آن مطلع هستند و مهمترین این اتفافات فرار دخترش لطیفه بن محمد آل مکتوم است. /روزنامه جمهوری اسلامی

ظریف از یک رسانه عربی به جهان عرب پیام صلح داد

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین، پیام مهمی به جهان عرب ارسال کرد. ظریف در بخش نخست سخنان خود به بررسی تازه ترین مسائل مربوط به توافقنامه هسته ای و خروج آمریکا از آن، تعهدات اروپایی ها پس از خروج آمریکا از این توافقنامه و همچنین همراهی برخی از کشورهای منطقه با سیاست های خصمانه آمریکا پرداخت.

دانشگاه شریف، دریاچه ارومیه را احیا می‌کند

عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست گفت: با وجود اینکه می‌گفتند دریاچه ارومیه در حال نابودی است، با همکاری دانشگاه شریف در حال احیای این دریاچه هستیم. بر اساس شرایط محیط زیست باید دو سوم صنعت رو به تعطیلی برود. این مشکلات عمدتا توسط صنایعی صورت می گیرد که بزرگترین پژوهشگاه ها را دارند. برخی صنایع روزانه چندین هزار بشکه نفت می سوزانند و بیش از 400 هزار بشکه نفت تولید می کنند اما 1. 5 میلیون بشکه آن در داخل و 400 هزار بشکه در خارج از کشور سوخت می شود. / خبرآنلاین

هیأت نظارت برای موضوع نماینده سراوان متوسل به ویدئوچک شد

محمدجواد جمالی، سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح امروز جلسه‌ای را با رئیس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد برای بررسی اتفاقات مربوط به نماینده سراوان برگزار کرد. در این جلسه بنا شد هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان صبح فردا در جلسه ای فوق‌العاده‌ به ادامه مذاکرات بپردازند. به دلیل آن که رئیس جمهور امروز بودجه ۹۸ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد، لذا جلسه هیأت نیمه تمام شد و به ادامه آن به فردا موکول شد. در این جلسه درازهی نماینده سراوان حضور نداشت، ایشان به دلیل کسالت نتوانستند حضور پیدا کنند. در این جلسه فیلم اتفاقات آن روز بازبینی شد و رییس گمرک و معاون پارلمانی وزیر اقتصاد نیز توضیحاتی را ارائه کردند. هنوز شکایتی از نمایندگان به دست هیأت نظارت نرسیده است، البته تفاوتی هم نخواهد کرد، چون هیأت رییسه از ما خواسته که پرونده را بررسی کنیم و اگر نماینده ای هم شاکی نباشد ما می‌توانیم به این موضوع ورود کنیم./ ایلنا

علیرضا افتخاری: به خواست مردم، به صداوسیما نمی روم

علیرضا افتخاری در پاسخ به این سؤال روزنامه ایران که «فعالیت شما با رسانه ملی هم کمتر شده» گفت: خواسته مردم است آنها می‌خواهند کمتر به تلویزیون بروم. وی گفت: البته رسانه ملی حق الزحمه چندانی هم پرداخت نمی‌کنند. 40سال است مسئولان رسانه ملی آثار مرا پخش می‌کنند و هیچ حق مؤلفی پرداخته نمی‌شود، اگر تا به امروز برای هر کدام از آثارم یک ریال پرداخت شده بود، شرایط مالی من این‌گونه نبود. باید به هنرمند کمک شود و عزت بیشتری به او بگذارند؛ اما متأسفانه کمتر توجه می‌شود چرا که خود موسیقی هم هنوز بلاتکلیف است، نمی‌دانند حرام است یا حلال. تلویزیون سیاست خود را دارد و راه خود را می‌رود؛ کاری هم به کار مردم ندارد. یک هنرمند باید با آثارش به تلویزیون راه یابد، نه با واسطه‌ها و ضابطه‌ها. وظیفه هنر، غفلت زدایی است و کمک به خوب زندگی کردن و خوب زیستن است اما متأسفانه کمتر توجه می‌شود. /خبرآنلاین

سرنوشت مبهم خانه تاریخی که به رامبد جوان واگذار شده بود

خانه تاریخی دبیرالملک که تحت بهره برداری انجمن فراغت به ریاست رامبد جوان است، رها شده و کاربری مشخصی ندارد. شهرداری پس از تذکر، قصد پس گرفتن این بنای تاریخی را دارد. درهای خانه دبیرالملک عودلاجان تهران را بسته‌اند و گردشگرانی که پا در محله عودلاجان می‌گذارند و نام خانه فراغت یا خانه تاریخی دبیرالملک را شنیده‌اند، تنها با یک حیاط خالی و درهای بسته مواجه می‌شوند. اتفاقی که مدت‌هاست ادامه دارد و موجب اعتراض گردشگران شده است. خانه دبیرالملک در محله تاریخی عودلاجان تهران دو سال پیش به انجمن فراغت ایران به مدیریت رامبد جوان واگذار شد تا نخستین خانه فراغت ایران در این بنای تاریخی برپا شود تا هم به این بنا و هم به محله پر چالش عودلاجان رونقی بخشیده شود. اتفاقی که در عمل هرگز نیفتاد و اکنون حضور اسمی انجمن فراغت ایران در این بنا و رها کردن آن و نداشتن هرگونه کاربری مناسب به چالشی برای شهرداری که مالک این بناست، تبدیل شده است؛ واگذاری که حالا مشخص است که از ابتدا هدف و برنامه مشخصی نداشته و حتی هزینه‌های آن نیز بر دوش بودجه عمومی شهر تهران بوده است. /چمدان

واکنش امام جمعه آبادان به عرضه آبزیان حرام گوشت

امام جمعه آبادان با اشاره گزارش های مفصل و متعددی از سطح شهر در زمینه عرضه آبزیان غیر شرعی، از جلوگیری عرضه و برخورد جدی با خاطیان خبر داد. حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گزارش های مفصل و متعددی از سطح شهر در زمینه عرضه آبزیان غیر شرعی، توسط مردم مؤمن آبادان به ما رسیده است. وی افزود: عرضه این گونه آبزیان هم از لحاظ شرع و هم از لحاظ سلامت مشکلات فراوانی را بوجود می‌آورد. ابراهیمی پور به تبلیغات خلاف واقع در خصوص عرضه آبزیان غیر شرعی توسط افراد سودجو اشاره کرد و گفت: در اذهان مردم تبلیغات می‌کنند و این آبزیان را برای مردم جا می‌اندازند که فلان آبزی برای رفع بیماری‌های مختلف و یا برای رفع مشکل بسیار مفید است. وی تصریح کرد: البته اگر این تبلیغات را انجام ندهند که مشتری برای خود پیدا نمی‌کنند. اتفاقاً گاهی افراد سودجو از این موضوع استفاده کرده و تبلیغات پر زرق و برقی را نیز برای رسیدن به اهدافشان انجام می‌دهند.

پانزده کارگر بازداشتی نیشکر هفت تپه تبرئه شدند

وکیل مدافع کارگران بازداشتی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، از صدور قرار منع تعقیب برای ۱۵ نفر از کارگران بازداشتی خبر داد. فرزانه زیلابی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: اتهام این ۱۵ کارگر که از سوی شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش برای آن‌ها قرار منع تعقیب صادر شده، اخلال در نظم عمومی از طریق تجمع غیرقانونی بود. این وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت پرونده علی نجاتی عضو سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هم اظهار داشت: تحقیقات در خصوص اتهام‌های انتسابی به نجاتی و چهار کارگر بازداشتی دیگر از جمله اسماعیل بخشی و سپیده قلیان فعال اجتماعی دادیاری دادسرای شهرستان شوش ادامه دارد.

کیهان: سرانجام «تَکرار می‌کنم» خاتمی بلیت مترو ۱۰ هزار تومانی بود؟!

کیهان نوشت: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به صحبت‌های اخیر محمود میرلوحی، مبنی بر اینکه قیمت واقعی بلیت مترو ۱۰ هزار تومان است و قیمت فعلی باید گران‌تر شود! نوشت: «به جای سخن گفتن از بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو به اصلاح ساختار گل و گشاد شهرداری بپردازید و شهرداری را هوشمند و چالاک بکنید.» جای تأمل بسیاری وجود دارد که شورای شهر اصلاح‌طلبان تهران به چه سطحی از کارکرد و عملکرد رسیده است که صدای انتقاد از آن از ستاد اصلاحات نیز بلند شده است. غیر از بحث گران شدن بلیت مترو، این نخستین باری نیست که اصلاح‌طلبان شورای شهر پنجم بر لزوم گران‌سازی تهران بزرگ تأکید کرده‌اند. دغدغه رمضان‌زاده به‌ عنوان یک حامی ستادی شورای شهر برای گران‌تر نشدن تهران بزرگ نیز قابل تمجید است، اما مشخص نیست که این دلسوزی دیرهنگام که صور مهمتر آن در هنگام «تَکرار می‌کنم» بیان نشد، چه تأثیری بر عملکرد شورای شهری بگذارد که برنامه مدون آن تخریب قالیباف، شاهکارش انتصاب سه شهردار و عملکردش زمزمه برای گران‌سازی بیشتر تهران در کنار بی‌عملی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۲۰۳
تیتر غیر حرفه ای شما از رحیم پور ازغدی ظاهرا منبعث از عصبانیت شما است.
ما که در سخنان منسوب به ایشان عصبانیتی ندیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
شاید لحنش در همون مکان بد بوده.
ولی چیز قشنگی گفته. اکثر دانشجوها اهل مطالعه نیستن و باید محکوم بشن به کتابخوانی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
خسته نباشی
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
رحيم پور ازغدى كيه ديگه؟ ولش كنيد بابا! فحش دادن به زمين و زمان رو هر كسى بلده.اگر راست ميگه با دليل و برهان يك مقاله بنويسه كه چرا بختيار بد بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
صورت سخنرانی رو گوش کنید

اصلا عصبانی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
احسنت
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
به خود آقای ازغدی باید گفت شما که مثلا کتاب خوانده اید چرا در یک جلسه پرسش پاسخ آزاد که تهدید و تحدید نباشد با مخالفان خود مناظره نمی کند. ضمنا در همین جا چرا از پاسخ طفره رفته .بجای دعوت به مطالعه که بیشتر به فرار از پاسخ منطقی بوده پاسخ آن دانشجو را مستقیم و با ادله میداد. چون قطعا فاقد پاسخ مستدل و منطقی بوده پشت یک جمله خود را پنهان نموده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
جناب عالی که کتاب خوانی با توجه به جایگاه ات چه گلی به سر این ملت زدي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
تاریخ قطعا قضاوت خواهد کرد.
اما نه تاریخی که کتابش توسط مدیرانش نوشته شده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
نمیخواهم گفته دانشجو را تایید کنم اما این آقای رحیم پور اولین بار نیست که با مخالف خود تندی میکند . . ایشان که بدنبال آن است تا خود را بعنوان تئوریسین و محقق معرفی کند حداقل باید تحمل مخالف را داشته باشد نه اینکه هرکه برخلاف نظرش صحبت کرد را متهم به بیسوادی کند .
البته اگر به آن دانشجو هم مثل آقای رحیم پور بابت کتاب خوندن و سخنرانی پول میدادند قطعا بجای 23 تا کتاب 2300 کتاب میخواند. شاید هم منظور ایشان این بوده که هر کتابی نخوان و فقط کتابهای مرا بخوان .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بله دانشجویان باید محکوم بشوند به کتابخوانی زیرا از کسی که تو عمرش 63000 کتاب خوانده است انتقاد کرده اند!
پینوشت: اگر از طفولیت حساب کنیم می شود روزی سه کتاب!
فریبرز
| France |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خداوند سبحان در سوره مبارکه الزمر آیه شریفه 18 می فرمایند: آن بندگانی که سخن بشنوند و به نیکوتر آن عمل کنند، آنان هستند که خدا آنها را (به لطف خاص خود) هدایت فرموده و هم آنان به حقیقت خردمندان عالمند.
همچنین به تعبیر استاد علامه مرحوم علامه جعفری (ره) آزادی فرد مخصوصاً آزادی بیان باید معقول باشد نه نامعقول، و آزادی معقول را اینگونه تفسیر می‌کنند که معقول بودن یا نامعقول بودن در ذات آزادی نهفته نیست، و آنچه آزادی را متصف به این اوصاف می‌کند، نحوه بهره برداری از آزادی است. هر آزادی بیان که به ضرر مادی یا معنوی انسان مورد بهره برداری قرار گیرد نامعقول است و اگر موافق اصول و قوانین مفید انسانی مورد استفاده واقع شود معقول است.
حامد
| United States of America |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اتفاقا از نوع کلماتی که به کار برده کاملا مشخصه که عصبانیه. ادبیاتش کاملا نشون میده از حرف طرف خیلی بدش اومده. من کاری ندارم بختیار کی بود ود چی بود؟ اما از نظر امثال ارغدی هیچکس جق نداره حرفی برخلاف نظر خودش بزنه! از نظر ازغدی ملاک کتاب خون بودن و باسواد بودن اینه که مثل خودش حرف بزنی! اگر مثل خودش حرف نزنی و حرفهاشو تایید نکنی نمره ت زیر پونزده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
باید به این آقای رحیم پور ازغدی گفت:
اون کتاب ها را هم شماها نوشته اید.
sanaz
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
درود بر اون دانشجوی بختیاری
امیر احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بد بخت ملتی که تئوریسین هاش به اقای ازغدی ختم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شاید لازم باشه ایشان نیز کتاب هایی رو بخوانند و با تاریخ روزشمار این 40سال مقایسه بفرمایند..
صادق
| Germany |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
البته بهتر بود آقای ازغندی عنوان های 23 کتاب مورد نظرشون رو هم شفاف سازی می کردن، بچه مردم یه وقت نره کتاب های ضاله مطالعه کنه، میزان انحرافش از راه راست بیشتر بشه، خدای ناکرده!!!!ا
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کیهان نوشت: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به صحبت‌های اخیر محمود میرلوحی، مبنی بر اینکه قیمت واقعی بلیت مترو ۱۰ هزار تومان است و قیمت فعلی باید گران‌تر شود! نوشت: «به جای سخن گفتن از بلیت ۱۰ هزار تومانی مترو به اصلاح ساختار گل و گشاد شهرداری بپردازید و شهرداری را هوشمند و چالاک بکنیداین افاضات در زمان رفیقت قالیباف چرا یاد گله گشادی نبودی.کلا" استادهستی اما در تهمت زدن.»
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یک سری بیسوادتر از اون دانشجو میان اینجا کامنت میذارن و درمورد استاد گرانقدر رحیم پور ازغدی سخن می رانند! خخخ
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
محمدجواد ظریف 3 سال پس از توافق هسته‌ای: هدف برجام اقتصادی نبود هدف رفع تحریم‌ها نبود!؟

پس بفرمایید برای چه بود؟ برای بدبخت کردن ما بود؟ کافی نیست هنوز؟؟؟
احسان
| - |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اگ منظورش کتابهای نوشته خودشونه همون بهتر ک دانشجوهامون نمیخونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سخن کاربر محترم فریبرز در باب انتقاد و آزادی . برادر جان یک مسله ای در چنین نظریاتی هست که میگوید مردم و کلا جامعه باید تسلیم باشند . همین بحث انتقاد و آزادی را در دوره اصلاحات سر زبانها بود . این بزرگواری که از سخنانش گفتی یکبار هم نشده بود در تریبون کشور از مشکلات روز جامعه بگوید . طرح نظریات کاربردی نیست . همش تیوری هست .آحرش هم باید دست بسته قبول کرد . در چنین گفتمانی مردم جای ندارند مردم فقط واسطه و بانی هستند
اگر دقت کنید متوجه میشید سال به سال ارزش پول ملی عمدن مدام پایین میاد و شرایط بدتر میشه و پشت این کار فقط یک چیزه و اون هم ضعیف نگه داشتن مردم هست تا دنبال حق و حقوق واقعیشون نرن و با یک سبد غذایی یا یک ورزشگاه رفتن خانم ها و اردوی مختلط رازی بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
دو غلط ۱۸
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
هموطن ساده لوح در نگارش متون در اینترنت در همه زبان ها به دلایلی ممکنه اصول نگارشی رعایت نشه و این اشکالی نداره

شما که عمری زندگی و وقتت رو صرف گرفتن غلط املایی و پیدا کردن معایب دیگران کردی به کجا رسیدی

سعی کن مثبت اندیش باشی

تفکر منفی و عیب جویی باعث میشه اتفاقات منفی رو به خودت مثل آهنربا جذب کنی

من خودم به زبان ایتالیایی و زبان انگلیسی رو مثل زبان مادری مسلطم و یکی از مخالفان سرسخت نظام آموزشی ایران هستم واقعا یک فرد 13 سال از بهترین سال های عمر خود را در سیستم آموزشی ایران طی میکنه بدون اینکه حتی بتونه یک جمله انگلیسی رو به درستی صحبت کنه، بفهمه یا بنویسه چیزی که در دنیای امروز از نان شب واجب تره و یا اینکه حتی یک مهارت کارت رو یاد نمیگیره و خلاقیت داشن آموزان را کاملا سرکوب میکنن

این همه سخت گیری در مدارس ایران بر سر اموری که هیچ ارزشی ندارند مثلا حفظ کردن فرمول های فیزیک، ریاضی و جبر به چه دردی میخوررد در حالی که الان با نرم افزار و کامپیوتر میشه پیچیده ترین محاسبات رو در کمترین زمان انجام داد چرا نباید به بچه ها کار با نرم افزار های کاربردی، کشاورزی، تزریقات و اصول اولیه نجات جان افراد و راه و روش درست زندگی کردن آموزش داده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اقای زرنگ کسی که تو دو تا سطر نوشته دو غلط داره و زبان مادریش رو نمیتونه به تحریر در بیاره قراره چه نسخه ای برای اموزش ما بپیچه؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
پایانی سخن شما کاملا درست هست یعنی مطالبه مردم به چنین مسایلی ختم شد که انهم دلبل خودش را دارد اما دوست عزیز در باب سبد غذایی که گفتید . شما فرض کنید هزار تومان دست من و شما و افراد دیگری به دالایلی که دولت پرداخت میکند اگر سازکار اقتصادی شفاف نباشد دولت نمیتواند بفهمد که این هزار تومان چه مقدار در کجا خرج شده یا در چه جهتی بوده و حالا اگر قرار باشد این مبلغ پول را دوباره به خزانه ملی برگرداند ابزار اقتصادی برایش تعریف شده است . گران کردن آخر ین راه هست . بنابراین کشور ما اول باید اصلاحات سیاسی و سپس اقتصادی دست بزند همانطور که روحانی امروز گفت اصلاحات اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کو گوش شنوا عده ای متاسفانه به جای کمک و همدردی با افرادی که میخواهند کاری بکنند یا یک ایده انتقاد ی دارند از پاهای اونها اويزون میشن این یک مشکل اساسی در ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یکی از بزرگترین اشکالات ما ایرانی ها همینه . زود گرفتار حاشیه میشیم . بجای اینکه به مفهوم حرف توجه کنیم دنبال موضوعات جانبی هستیم . این موضوع را در خیلی نظرات که در همین سایت تابناک هست من میبینم . بطور مثال همین دیروز در خبر واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان و مرگ چند نفر بعضی ها بدون توجه به اینکه چند نفر از هموطنانمان کشته شده اند و چندین خانواده داغدار شده اند در مورد بیسوادی آنها نوشته بودند و اینکه همه دانشجویان بی سوادند .
حالا هم بجای اینکه درمورد مفهوم حرف ایشون نظر بدید راجع به غلط دیکته ای و نظام آموزشی بحث میکنید که ربطی نه به متن اصلی تابناک و نه به نوشته ایشون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شما از کجا میدونید فارسی زبان مادری ایشون هست ؟!!
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کیبورد گوشی هوشمند اشکال اساسی در نرم افزارفارسی دارد اما در این مشکل وجود ندارد (PC)کیبورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
چرا سازمانها و شرکت های وابسته به آستان قدس نباید مالیت بدن ؟
زندگی در ایران مثل زندگی یک ماهی در یک تنگ کوچیکه. هر کی از ایران بره و به یک جای خوب مثل اروپای غربی، استرالیا یا آمریکا مهاجرت کنه و دنبال یه زندگی سالم باشه و نه عیاشی قطعا خوشبخت میشه
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
میشه خواهش کنم در مورد ایران من درست صحبت کنی تو هر جا که میخوای بری برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
درسته و انوقت ما میمانیم و درازدهی ها و ازغندی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
جناب آرمان شما حتما از آقازاده ها هستید و در این صورت قطعا ایران مال شماست. به ما که هیچی ازش نرسیده.
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اوه..اوه...اوه...ایران من ..کی میره این همه راه...ایران من..آره ایران من نابود شد از دست امثال رجز خوانی های شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آقای آرمان. خوش به حالت که ایرانو داری. شده مال از ما بهترون بقیه هم سهمی ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
همه خوشبخت نمیشن . شاید بتونن زندگی مرفه تری داشته باشن ولی اکثرا دلشون همینجاست ولی با محدودیت های فرهنگی علمی شغلی و اقتصادی که ما داریم نمیتونن برگردن
دوستی دارم که محقق و مدرس دانشگاه بوستون است و در زمینه ژنتیک برای خودش جایگاه بالایی در آن دانشگاه دارد . در طول سال یک یا دو بار به ایران سفر میکند و سمینارهایی برای دانشجویان در دانشگاه برگزار میکند . از او پرسیدم چرا در ایران نمیماند ؟ گفت بماند که چه کند ؟ اینجا هیچ تجهیزات و امکاناتی برای تحقیقاتش وجود ندارد و و آنجا هرچه بخواهد بدون محدودیت در اختیارش است . ماندنش فقط او را از علم روز دنیا و تحیقاتش دور میکند . او گفت همینکه سالی دوبار به ایران میآید و علوم روز را به دانشجویان منتقل میکند هم خودش قدم مثبتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آقای زرنگ تر . این رو از رییس دانشگاه آزاد بپرس با اون شعر از سعدی خواندنش. ! اونوقت از کسی که فارغ التحصیل این دانشگاههاست چه انتظاری داری؟
یک دگم تندرو بدون مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
در مملکت ما فراوانی و خیر هست مردم در آسایش کامل هستند و این اختلاسها کار عوامل نفوذی غربی می باشد
سیاه نمایی نکن
آقای ازغدی. شما هم بیشتر کتاب بخوانید تا. به آن دانشجو با ادله ومستند. پاسخ بدهید.
پاسخ ها
دانشگاهى
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
ايشون متخصص و تربيت شده براى ايرادگيرى و تهاجم به شخصيت و هويت و ايدئولوژى ديگران هستند. اون هم پشت تريبونها يكطرفه و به عنوان متكلم وحده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
ایشون که میخواد خودشو بعنوان یک دانشمند و تئوریسین جا بزنه تحمل مخالف رو هنوز یاد نگرفته
اینکه اون دانشو درست گفته یا نه کاری ندارم ولی اینکه هرکی مخالف حرف زد به او بگوییم بیسواد کار درستی نیست .
باربد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آخه خواندن کتابی که طرف دارنه نوشته شده باشه
خوندنش فایده ای نداره
من اگر خدای ناکرده جای محمد باسط درازهی بودم و این گند رو بالا می آوردم و سرقت علمیم هم لو میرفت قطعا از نمایندگی مجلس استعفا میدادم، از دانشگاهی که در آن شاغل بودم هم خودم استعفا میدادم و برای همیشه به پاکستان یا هندوستان مهاجرت مینمودم.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
شاید اون آلمانی از این نماینده سرقت علمی کرده خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
گر قراراست که مست گیرند درشهر هر آنچه هست گیرندتو یا نمی دانی یا تجاهل می کتی وگرنه برخی ها
حتی مدرک کارادانی واقعی هم ندارند اما هر روز بر صدرند
دانشگاهى
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اكثر مقامات همين وضع رو دارن. مگر جريان دانشگاه هاوايى رو يادتون نيست. مگر چند هفته پيش ثابت نشد كه جناب دكتر(!) كه نماينده مجلس. و رييس سازمان نطام مهندسى ساختمان بوده حتا ليسانسش جعليه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بیچاره هندی ها و پاکستانی ها . اونا چه گناهی کردن ؟
بینام
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
نمیدونم چرا فکر میکنید ایران از هند و‌ پاکستان بهتره
محمد باسط درازهی خیلی آدم بدشناسیه

آدم هایی هستن در مجلس که از شرکت نفت و دانشگاه ماهی بیش از 30 میلیون تومن حقوق میگره و علاوه بر اون حقوق 250 میلیون تومنی مجلس رو هم دریافت میکنن و هیچ کس صداش در نمیاد انونقت این بنده خدا یک خبطی کرده پدرش رو در آوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
فعلا منتظریم تا همین بنده خدای شما، به سزای اعمال برسه، . انگار متوجه نیستی چه آبرویی از ایران برده، فقط با همون مقاله کپی شدش! امثال شماها با نادیده گرفتن گندهای این آقایون مملکت رو به اینجا کشوندن!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
هر انسانس در زندگی دارای اشتباهاتی هست و هیچ کس معصوم نیست اون بنده خدا اشتباهاتی در گذشته و حال داشته مهم اینه که از اون اشتباهات درس بگیره و دیگه تکرار نکنه نه اینکه زندگی رو بر او تیره و تار کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
كسى كه در عرصه عمومى وارد مى شه و به عنوان نماينده ملت سوكند ميخوره، گناهش رو نبايد بخشيد و سوء استفاده از مقام و موقعيتش خيانتى است نابخشودنى. همه جاى دنيا مقامات خطاكار رو رسوا از مناصبشون عزل و به اشد مجازات مى رسونند. البته اگر الگوى ما كشورهاى توسعه يافته تر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شما نگران نباش ایشون از وارد کنندگان خودرو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
در عالم سیاست هیچی شانسی اتفاق نمیافته
ولی خیلی حرفه ها که نماینده مردم تهران در شورای شهر گفته بلیط مترو باید بشه 10 هزار تومن انگار اصلن در ایران زندگی نمیکنه و خبر نداره مردم نون خالی و پنیر رو هم به سختی میتونن تهیه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
این آقای نماینده بد نیست امتحان کنن و بلیط مترو رو بجای 10000 تومن 5000تومن اعلام کنن. اونوقته که مشاهده میکنن تونلهای مترو از مسافر خالی میشن و به موشدانی تبدیل میشن و سطح خیابانها از ترافیک پر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حوفش رو تحريف نكنيد. منظورش اين بوده كه هزينه هاى مترو در اين حده، وگرنه مسلمه كه مترو جزو خدمات شريه كه با سوبسيد تامين خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
در عوض خدا داریم و مع الباقی
خدائیش کیهان در این مورد حق دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
کیهان هر خرابکاری را یه جوری به اصلاح طلبان ربط میده مثل اینکه زمان اصولگراها کشور گل و بلبل بوده
همتون به جون کشور و مردم افتادین و کارآمدی صفر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
از اول انقلاب اداره کشور در حوزه اقتصاد با گفتمان اصولگرایی بوده و در غیر این با مقاومت انها روبرو شده از اول اصلاح طلبان وجود نداشتند . بازرگان و هاشمی و خاتمی و موسوی خواستند کشور با تفکر علمی اداره شود ولی اصولگرایان هنوز میگویند با الگوی انقلابی کشور باید اداره شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
منکه کلا هر چیزی که کیهان ازش تعریف میکنه رو باعث یک خیانت در کشور می بینم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
در سال ۶۰ یادم هست با منش فکری کیهان کشور اداره میشد . چنین تفکری در کوچه شهر ما افرادی را میگماردند که هر روز از دانش آموزان چه موقع رفت به مدرسه و چه موقع برگشت بپرسند کجا میروید چرا جدا جدا نمیروید . چرا موی سرت بلند خست چرا شلوار لی پوشیدی دیگه تکرار نشه . اینها را دیدم . کیهان جان نظریه اقتثادی شما بدرد جامعه امروز نمیخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
احمد جان نمیدانم سن شما چقدر هست ولی در دوره هاشمی اصولگرایان کسی نمی توانست به وضعیت اقتصادی انتقاد زبانی داشته باشد ولی حالا گروهی از کرده خودشان پشیمان میشوند ودر گروه اصلاح طلبی جا خوش میکنند . یعنی اگر توبه هم کرده باشند اصلاح طلب میشوند . یعنی فکر میکنند اصلاح طلبی یعنی خروج از اندیشه گذشته و روی اوردن به اعتدال و عقل و علم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
كيهان با اون سابقه از نظر من در هيچ موردى حق نداره. اصلاً چرا و به چه دليل به اين روزنامه اين همه رانت و بودجه برداخت مى شه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
روزنامه كيهان از زماني كه ما ياد داريم هميشه ساز مخالف مي زنه ومدير مسئول محترم خودشونو پرفسور وداناي روز گارميدانند متاسفانه
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کشور باید مثل قالیباف جهادی اداره کنند ..جهادی بسازند و جهادی هم بفروشند.تو کشور سلطان زیاد داریم قالیباف هم سلطن فروش هوای تهران بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شدت ترس کیهان از آقای خاتمی به اندازه ایه که دچار بیماری فوبیای خاتمی شده. اینه که شب و روز هیولای خاتمی جلو چشمشه ... خدا انشاء الله شفا بده! خود کیهان البته فکر می کنه سالم ترینِ سالم هاست و بخاطر دین و مذهب، هر چیزی رو به ایشون نسبت می ده. البته امثال حقیر بخاطر فرصت سوزی های آقای خاتمی در دوران ریاست جمهور از ایشون خیلی خیلی گله و شکایت داریم و از جمله کوتاه آمدن های مکرر ایشون رو مسبب قهقرای کشور در این 14 سال اخیر می دونیم، ولی جناب کیهان این راه که می روی به ترکستان است ...
چرا نمیگه سرانجام حاکمیت رفیقش در شهرداری 50 هزار میلیارد تومان بدهي انباشته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اولا خود دولتی ها گفتن ده هزار دوما این همه خط مترو که هم الودگی هم ترافیک کم میکنه را چطوری مزد دوما دولت سهمش از مترو نداد چقد دوغ میگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کاری به کیهان نداریم اما شما آماری از بدهی دولت به شهرداری هم دارید که اینطور آمار میدید؟!
بودجه وزارت خارجه چرا دوبرابر شد چرا بودجه امنیت کشور نصف شد چرا دانشجوهای بی سواد در مورد همه چی نظر میدن چرا سواد ندارن تریپ روشن فکری برداشتن فکر میکنن کسی شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
از وقتى كسانى مثل ازغدى اسمشون شده انشگاهى و استاد، دانشجوها مطمين شدند كه از استادهاشون بيشتر بلدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
تا حالا پرسیدید خود اون سخنان مدرکش چیه؟ از کجا گرفته؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
علت کم شدن بودجه در حوزه نظامی بخاطر این هست که بخشی از درامد راه سازی و صنایع پالایش هم سهم دارند و درآمد کیب میکنند بخاطر همین هست که وقتی ارگانی جاهای دیگری درامد دارد از خزانه کمتر بودجه میگیرند . مثلا بنیادها و سازمانها علاوه بر اینکه از بودجه دولت استفاده میکنند خودشان هم تولید کننده هستند و مالیات نمیدهند مالیات صدهزار تومان آخرش میشود
بخدا برای کاهش الودگی تهران این راهش نیست
با عرض معذرت از همه مردم فرهیخته و متمدن ایران، خطاب به کیهان،به فرمایش آن مرد هاله ی نور دیده،آب را بریز اونجایی که می سوزه،باز هم عذر می خواهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
آب و صابون بیاریم روتونو بشوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سردار قلم میگفت اصلاحطلبان به اوباما گفتن تحریم کنه.انگار اونهمه نخبه و دانشمند و سیاستمدار امریکایی عقلشون نمیرسید و قبلا هم کوبا و کره شمالی و حتی خود ایران رو تحریم نکرده بودن و منتظر بودن یکی از ایران بهشون یاد بده.خداییش غمگینترین فرد در ایران ایشونه وقتی میبینه علی رغم قولش مبنی بر دفن شدن اصلاحات فقط یک تکرار کافی بود ولوله بر پا بشه
منظورآقای هاشمی شاهرودی ساختمانهای قوه قضائیه بود.!!!!!!!!چه افاضاتی داشتند جناب سعید مرتضوی.
یک هنرمند باید با آثارش به تلویزیون راه یابد، نه با واسطه‌ها و ضابطه‌ها. وظیفه هنر، غفلت زدایی است و کمک به خوب زندگی کردن و خوب زیستن است اما متأسفانه کمتر توجه می‌شود. / جناب افتخاری ببینید فریدالدین حداد عادل و مدیر جوان شبکه سه ازچه طریقی وارد شدند اگروجدانت قبول کرد ازآنطریق اگر نه که بامردم باش
اقای ازغدی شما باید برید در مورد تاریخ کتاب بخوانید و امتحان بدهید.چرا با توپ و تشر با تفکر یک دانشجو برخورد میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اقای محترم بهت رفیلم ببنی بعد نظر بدی هیچی توپ تشری نیست البته یاد گرفتید بدون کوچکترین تحقیقی ضد افکار سیاسیتون فضا را الوده کنید ولی بدونید مردم اگاه تر شدن و فریب این بازها هارا نمیخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
اين ازغدى همه حرفهاش متعصبانه و تحريف تاريخ و عقايد و رفتار ديگرانه. متاسفانه بعضيها به جايى رسيدند كه ايشون شده سخنران مطرحشون.
کیهان که همیشه می نوشت اصلاح طلبان به تاریخ پیوسته اند و اصلاح طلبان چندین دوره است که در هیچ انتخاباتی پیروز نشده اند و .... پس حالا چطور به موثر بودنِ «تکرار می کنم» اذعان دارد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
کیهان و ازغدی و عباسی دیگر نمیتوانند با همان روش قبلی با مخالفین اندیشه سیاسی خودشان را توجیه و قانع کنند . ِِذا هر ایده پردازی که کرده بودند فایده برای مردم نداشت فقط حرف بود بنابراین اگر چند جای دیگری تکرار شود احتمال دارد از قوه قهریه استفاده کنند که در اینصورت جمع کردن دانشجو و بیان جملات تکراری دردی از مردم دوا نمیکند
کیهان بسه دیگه .خسته نشدی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
از نظر آنها تمام مخالفین حتی مخالفین خودی هم غربیه و نامحرم شناخته میشوند . یادم هست پارسال از همین روزنامه به مردم معترض تفاله . پس مانده آشعال خوانده میشد . زباله . به مخالف سیاسی خودشان حتی در حوزه اقتصادی هم ...... سیاسی میگویند تابی جان پخش کنید اگر مخالفی باشد رد یا تایید کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
شما نگران نباش، تينى كه من ديدم خسته نميشه، عادت به اين كار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
هر موقع شما از رای دادن براساس تکرار خسته شدین، بقیه هم خسته میشن
روحانی؛مایعنی دولت گرانفروشیم،باید آنچنان رونقی برای پنج درصد جامعه ایجاد کنم تاکید میکنم باید آنچنان رونقی ایجاد کنیم که بقیه ۹۵درصد بمیرن!باید رونق بگیره دلار باید ارزان بشه باید کسب وکار رونق بگیره..پرزیدنت بایدروحانی
همچین تیتر زدی عصابنیت گفتم حتما گفته : تو شکر می خوری که از من دستور نمیگیری....
این آقای ازغدی کیست که برای دانشجو تکلیف کتابخانی میکنند!
من به ایشان توصیه دارم که چند تا کتاب در مورد آزادی و آزادی عقیده بخوانند!
این به این دلیل نیست که من طرفدار بختیار هستم ولی کوچک کردن دانشجو را به کتابخوانی هم تحمل ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
مگه حرف بدی زده؟! گفته برو کتاب بخون، مگه کتاب خوندن منافاتی با آزادی عقیده داره؟ چرا شیپورو از سر گشادش مینوازی مهدی جان
هیأت نظارت برای موضوع نماینده سراوان متوسل به ویدئوچک شد!!!!
! خلاف نماینده را نمایندگان بررسی کنند یعنی چه؟ مسخره تر از این می شود؟
متاسفانه اشخاص به ظاهر متفکری مثل آقای ازغندی فقط میخواهند صحبت های یک سویه داشته باشند. چرا که بهیچ عنوان نظرات مخالف را برنمیتابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
به ظاهر متفكر؟ كدام متفكرى يكسويه به مخالفين مى تازه بدون اين كه مخالفان نظرش و كسانى كه مورد بدگويى قرار مى گيرند، حق دفاع ا خودشون رو داشته باشند.
کیهان و ازغدی چرا در مورد کارگرانی که در خیابان حقوق معوق چند ماهه خودشان را طلب میکنند چیزی نمیگویند . چرا . علت آین هست که از مسایل علم اقتصادی و سیاست اقتصادی نمیدانند . برای اینکه هنوز نمیداند که قرار بود مترو نه ارزان بلکه رایگان باشد اتوبوس مجانی باشد . دوغ کیلوی چند هست . دوغ مالی چی فایده دار د اصلا موضوع رایگان بودن بود شما رفتی به فرعیات نظر دادی برق و اب کی رایگان میشود همه اش حرف های سیاسی میزنید چه بدرد میخورد . آب و نان برای مردم نمیشود . به حل گرانی بیندیشید
درآمد یک روز یک کارگر 40 هزار تومان، حالا برای یک بلیط مترو باید 10 هزار تومان بدهد؟ آن عضو شورای شهر را اخراج کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
دوست عزیز باید به عرض شما برسانم حقوق کارگر نسبت به سال ها قیل یک دهم شده.و قیمت ها 2000 برابر شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
باید عرض کنیم خدمت شما که اسم رسمی ان ۴۰ تومان است ولی در اصل وقتی واریز می شود به حسابشان کمتر از ۶۰ تومان در روز نیست
نمی گه ۲۳ تا کتاب بخون. می گه ۲۰تا ۳۰تا کتاب بخون!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کاش آقای ازغدی نام ده تا از کتابها را هم می‌آورد تا بدانیم این شخص اصلا از علم و کتاب خوانی چه میفهمد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
استاد در لفظ میگن دو سه تا کتاب بخون
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
چیزی که این رحیم پور در ویدیو به دانشجو میگه اینه که 20 تا 30 تا کتاب بخون که بعنوان شکنجه حرفی باشه که زدی...
افراطیون و به خصوص کیهانیان هر جا کم میارن شروع به سفسطه و مغلطه میکنند ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
اصلاح طلبی در قانون و رویه اداره کشور از زمانی ابراز وجود کرد که از حرکات افراطی گروهی نطریه پرداز مردم مطالبات مدنی انها بسمتی رفت که دنبال آرامش جامعه بودند . مردم دنبال کسی بودند که بتواند حرف انها را بیان کند . اثلاح طلبی مربوط به شخص خاصی نبود مطالبه مدنی مردم بود . هنوز هم این حق را طلب میکنند که همه باید به قانون برگردنن چون نمیشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یعنی الان شما سفسطه و مغلطه نکردی؟ حرف زدن بدون ادله و محکوم کردن دیگران بدون استدلال خودش یکی از مصادیق مغلطه اس!!!ء
تابی جان ایکاش میگفتی که ان دانشجو در بیان سخنانش چی گفته بود .‌یعنی فقط به اشاره گفتید منظورم این هست که مگر اژغدی چقدر حرف های سیاسی و ایده پردازی زیبایی کرده بود که دانشجو وقتی شرایط موجود را دید چنین موضع گیری کرده بود از کاربران محترم کسی میداند که دانشجو در قبال چه حرفی چنبن حرفی را بیان کرده بود
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
هر کس هر چی داره حتی مقاله در کامنت تا بنویسه تابی جان عین برق چاپش میکه
امیدوارم ۹ دی امسال بهانه ای برای عقده گشایی افراطیون بخصوص گروه پایداری نشه و بساط تفرقه رو مهیا نکنه و از حوادث دی ۹۶ درس بگیریم .
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
9 دی 88 در دی ماه 96 حل شد و رفت
سانسور کنید و مانند کبک سر در زیر برف کنید و از گفتن واقعیات فرار کنید
از روزی که احمدی نژاد رئیس جمهور شد کشور رو به افول و نابودی رفت .درست مانند افتادن آتش به انبار پنبه که هنوز شعله های آن سر به فلک می کشد و خاموش نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
تو دیگه چه موجودی هستی؟ آواربرداری هنوز تموم نشده؟
ناشناس
| Germany |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
نظر من به نظر این خواننده نزدیک تر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
و کسانی که از او حمایت کردند ؛ مخصوصآ در نماز جمعه !!!!
ناشناس
| France |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
دوست ۶.۰۹
رهبری همواره از دولت مستقر حمایت کرده اند تا ان دولت بتواند با حداکثر توانش کار کند.لفظی که برای دوره زمانی خاص و برای تقویت دولت انزمان بوده دلیلی بر حمایت دایمی از ان فرد نیست کما اینکه بعدا فرمودند نامزدی شما در انتخابات به مصلحت نیست.بنابراین برای قضاوت خوب است ظرف زمانی و مکانی ودلیل گوینده سخن را در نظر بگیریم تا قضاوت عادلانه داشته باشیم.
در گذشت جمعی دانشجویان دانشگاه آزاد را به خانواده شان تسلیت عرص میکنم . باید از کسانی که مسولیت مستقیم دارند بپرسند که چرا به جای حرف های سیاسی که لنگ به کمر بپیچید و نان خشک بخورید به مشکلات دانشجویان بی اعتنا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
دقیقا
درگذشت دانشجویان و پرپر شدن دانش اموزان زاهدانی را خدمت همه ملت بحصوص خانواده محترمشان تسلیت میگویم ، ای کاش اقایان کمی از مشاغل دیگر دست میکشیدید تا بهتر به امور محوله رسیدگی کنید .
اشتباه متوجه شدی استاد ! اثرات مدیریت جهانی دکتر معجزه است .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
البته همان دکتر دست کمی از همین دکتر ندارد.
ما شهروندان تهرانی حاضریم بلیط مترو را 100000تومان بخریم ولی به کیهان نیازی نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
فقط از عوض خودت حرف بزن ...جناب مرفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
احسنت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
یعنی بلیط مترو تهران تو آلمان به دردت میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بودجه هنگفتى كه از بيت المال به كيهان برداخت مى شه رو اگر به مترو بدهند، نيازى به افزايش قيمت بليت نيست. اين جور دو مشكل از مردم با هم حل مى شه.
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
کیهان چی شده که اینقدر ازش میترسی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آفرین ، نه به کیهان و نه به تحلیلهای ازغدی
نمره آقای ازغندی در کتابخوانی چند هست؟!آسمان به ریسمان بافتن رو ایشون خوب بلده!
کاش اقای ازغدی تحلیل میکرد آرزوی طبقه کارگر و کارمند در ایران چیست.بعد دانشجوی بدبخت را توبیخ میگردند. حقوق من یک میلیون هستش و خداوند بمن دوقلو داده پوشک بسته ای 80 هزار تومان و شیرخشک دونه ای 26 هزار تومان میخرم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حاصل همان تکرار می کنین هاست.
چرا قبول نمی کنید افراطیون دیروز همان اصلاح طلبان امروز هستند که مملکت را به این روز کشاندن؟ چرا همه تقصیرها را به گردن رحیم پور و عباسی می اندازید. شریعتمداری کجای کاره؟
تو از کجا می دانی کتاب نمی خوانند ..حتما هم باید اون کتابهایی که تو انتخاب می کنی بخوانند
آقای کیهان!شهرداری زمان آقای احمدی نژاد و قالیباف بی در و پیکر شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
كيهان اگر به شوهاد و مدارك توجه مى كرد. كه كيهان نبود.
ناشناس
| Singapore |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
میشه لطف کنید دقیقا و با چه اسنادی بی در و پیکر شد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
حالا خوبه همین دوستان اصلاح طلب خودتون گفتن که تراکم فروشی و بی انضباطی های شدید مالی از زمان کرباسچی شروع شد! چرا بیخودی عقده های فروخورده ناشی از ناکارآمدی و بی عملی دوستان اصلاح طلبتون در شورای شهر و شهرداری رو با فرافکنی درباره دیگران میخواید آروم کنید؟
جناب شریعتمداری لطفا وسط دعوا شما دیگه نرخ تعیین نکن ؟! شما اگه می تونی فیش حقوقی خودتو تو روزنامه چاپ کن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
بودجه موسسه كيهان از جيب ملت رو چاپ كنه، ما به حقوق خودش چه كار داريم. آقاى روحانى،! مجلس! روزنانه كيهان به چه دليل از بودجه و جيب ملت تحت فشار ايران خرج میکنه به افكار عمومى باسخ بدهيد كه چرا به اين موسسه پول ملت را مى دهيد؟
یه تیتر هم میزدی واسه آرامش اعصاب ما بد نبودا.
ازغندی عزیز حرف و پشتیبانی چشم بسته هم که اثر منفی دارد عده ای که مسولند روزانه تصمیم میگیرند و از فردای خودشان هم بیخبرند .و راه خود میروند .فکر کنم سکوت کنی بهتر است.اینطرفی ها هم راه خود میروند .سر ما و خود را درد نیاورمتشکریم
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و لبنان و یمن و غیره خرج می شود چرا ؟ ......... انتصابات فامیلی و رانتی آخرش میشه همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
خسته نشدی از بس این حرف بی ربط و بی پایه و اساسو مطرح کردی؟ یعنی الان این همه ناکارآمدی مسولین و این همه حیف و میل بیت المال ربطی به عراق و سوریه داره؟ حتما باید بیان وسط تهران بمب منفحر کنن که امثال شما از خواب بیدار شید؟
تابی چرا هر لحظه ماجرای نماینده ی زاهدان و آتش سوزی را تیتر می کردی اکنون که یک اتوبوس دکتر پرپر شده موضوع را بایگانی کردید؟
بقیه دنیا چکار می کنن که قیمت بلیط متروهاشون سالها ثابت می مونه و یهو و یه شبه تصمیم به 10برابر کردنش نمیگیرن؟
وقتی که داشتن پول مردم رو برای ساخت مترو میچاپیدن چرا نمیگفتن مترو داری به صزفه نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
دوست عزیز آنجای که گفتی کشور را با نظریه ازغدی و کیهان اداره نمیکنند . در کموسیون اقتصادز ان کشور سیاسیون صرف عضویت ندارند بلکه اقتصادانان با تجربه دانشگاهی حضور دارند که در چند دانشگاه کشور تدریس هم دارند . مثل صدر اغظم المان . تازه این خانم اگر رای ندادند باید به حوزه دانشگاهی خودش برگردد . حالا حساب کن در کشور ما هنوز میخواهند رجال سیاسی را تعریف کنند
خروج ترامپ از سوریه نشان از عقلانیت ترامپ داره ، او میخواهد همه رو تو باتلاق سوریه درگیر کنه ؟! اسد ارزش اینقدر هزینه دادن نداره ؟!
متاسفانه کشور از مدیران متعهد و مردمی و مثل مردم زندگی کردن تهی و کاملا تهی شده است
کارنامه ی بختیار معلومه!
مرتضوی تو بامزه کی بودی؟
رییس دانشگاه آزاد چیزی برای بیان این حادثه ندارند پیامی و تسلیتی . تا حالا که خبری نشد یه ناراحتی یه تاسفی . وقتی مسولی چند تا سمت داشته باشه و فقط ودر همان چند جا دو ساعت در جلسات باشه معلوم هست که اتوبوس با مال چهل سال پیش باشه . خدایبش کم کم داریم میفمیم که جای سیاست جای هر کسی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
تازه اینو فهمیدید اخوی ؟؟؟؟

دلیل بدبختی ما اینه که سیاست دست سیاسیون نیست .
عصبانیت رحیم‌پور ازغدی از دانشجویی که از بختیار دفاع کرد کسی که سخنانش منطق دارد غصبانی نمی شود
من ماندم افرادی مثل ازغدی که حتی نمی توانند نظرات ساده مخالفان رو تحمل کنند چطور اسم خودشان را استاد می گذارند . متاسفم برای ایشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
آیا شما متن کامل گفتگوی رو خوندی یا گوش کردی؟ چرا اینقدر راحت درباره همدیگه قضاوت میکنیم؟ آیا نشونه روشنفکریه؟ یا آزاداندیشیه؟
"عرضه این گونه آبزیان هم از لحاظ شرع و هم از لحاظ سلامت مشکلات فراوانی را بوجود می‌آورد. " بهتر نیست در مواردی که نمی دانیم اظهار نظر نکنیم . کاری به حلال و حرامش ندارم ولی کشورهای جنوب شرق آسیا تقریبا هر جنبنده ای را می خورند و از نظر سلامتی وضعشان از ما بهتر است .
استاد رحیم ازغدی نظریه پرداز و محقق علوم فلسفه و دین. وارث علامه طباطبایی و شهید مطهری در زمان حاضر هستن ایشون
من دل خوشی از خاتمی ندارم ولی عاقبت تکرار میکنم این وضعیت نیست
در مورد خبر عصبانیت حسن رحیم پور،
این کجایش عصبانیت بود ؟!
«اتهام کارگران اخلال در نظم عمومی از طریق تجمع غیرقانونی بود.ه
یعنی اگر کارگران تقاضای مجوز تجمع کنند به آنها مجوز داده میشود ؟؟؟
وقتی اجازه میدهید کسانی کارگران و اموال بیت المال را غارت کنند و صنعت کشور را از بین ببرند ،از طرفی یه کارگران حتی مجوز تجمع برای گفتن اعتراضشان نمیدهید ، چه انتظاری دارید.
کارگران باید بنشینند در خانه و فیلم اعتراضات کارگری فرانسه را روز و شب ببینند.
در واقع از دید مسئولین کارگران فی النفسه متهمند مگر غیر از آن ثابت شود ؟؟؟!!!
مسئولین فراموش کرده اند که کارگران از اصلی ترین گروههای خط مقدم پیروزی انقلاب بوده اند .
کار به جایی رسیده که عده ای کارخانجات را شیک و مجلسی برداشت میکنند و تاوانش را کارگر بدبخت با حقوق نگرفتن پس میدهد.
آیا اینست مزد کارگران انقلابی شهید داده ؟؟؟
چرا نظرات راجع به آستان قدس را منتشر نمی کنید. کسی نبوده که به 100 هزار تومان مالیات آستان قدس اعتراض کند؟
اقای ازغدی که مثلا خودتو فیلسوف مینامی خدائیش خودت کتاب زیاد میخونی یا با حفظ چندتا اصطلاح مکاتب فلسفی سعی داری خودتو فیلسوف نشون بدی....طاقت نظر مخالف هم نداری..
هیچ امیدی ندارم
هیچ گرادیان مثبتی نمیبینم
این بابا رحیم پور، خودش اطمینان دارید سواد خواندن نوشتن داره؟ یا همون درحد خواندن نوشتن داره؟ فکر میکنه کتاب خواندن یعنی خواندن کتاب های همفکران ایشان! اگه کسی جز این بگه میشه کتاب نخوان!
راجع به نماینده سراوان اگر من هم بجاش بودم وقرار بود برونده اعمالم بررسی بشه اون روز رو یه بهانه جور می کردم ! البته کسالت داشتن بهانه خوبیه ؟! انشالله از همه لحاظ بهتر شین !
آقای رحیم پور ازغدی عصبانی
کتاب ها را هم شماها نوشته اید، به باب میا خودتان
ونه واقعیت.
رحیم پور ازغندی باید رئیس جمهور شود
خبر مالیات آستان قدس رضوی را دوباره بخوانیم: آستان قدس رضوی هر چه مالیات به خاطر فعالیتهای اقتصادی به دولت پرداخت می کند .به انها برگردانده می شود!!!!! پس این چه جور مالیات دادن است که مدیران استان قدس همیشه اعلام می کنند که مالیات را می پردازند؟!!!!!
اتهام : اخلال در نظم عمومی از طریق تجمع غیرقانونی

اگر کارگران هفت تپه اینکار را نمیکردند پس چکار باید میکردند ؟‌
مگر مسئولین و مردم صدای آنها را به همین طریق نشنیدند ؟ اگر اینکار را نمیکردند که هیچکس به آنها توجهی نداشت . بماند اینکه با وعده های توخالی همه را موقتا راضی کردند . اما اگر اینکار نمیشد هیچکس از حالشان باخبر نمیشد .
با سلام . : عصبانیت رحیم‌پور ازغدی از دانشجویی که از بختیار دفاع کرد ؟ جناب ازغدی از چه حرف میزنی کسانی که شاهد وقایع 100 سال اخیر هستند نیازی نیست وقتی همه چیز را با چشم و گوش و خون خود احساس میکنند دنبال کتابهایی بروند که قصد نویسنده از نگارش آن معلوم نیست ؟ که شاید یکی از همان نویسنده ها شما باشید !!!؟
اصلا" چه ایرادی داره که بلیط مترو بشه 10 هزار تومن؟؟؟ اصلا" به کسی چه مربوط....!!!
گفته بودن که آب و برق و اتوبوس و...رو مجانی میکنن...مترو که نگفته بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه، ولی سرانجام مرد هزار شغله مطلوب جناب شریعتمداری، جان ده نفر از جوانان فرهیخته مملکت بود.
فقط 2 نفر شریعتمداری و ازغدی وبقیه هیچ !
خدا را شکر ازغدی با سواد را داریم که لااقل هر رور در یه مبحثی بهمون درس بده
آقای رحیم پور تا الان فک کنم حدود ا میلیارد ساعت سخنرانی کرده . سه سوال دارم :
1-تا حالا چقد کاسب بودی از بابت این سخنرانیها ؟
2-چند در صد از سخنرانی های شما در رابطه با اوضاع مردم شامل : فقر کلاهبرداری دزدی اختلاس مواد مخدر جنایت آقازاده ها گرانی فساد و فحشا رواج بی فرهنگی وضعیت بیکاری و ازدواج و مشکلات جوانان ظلم و فساد اداری و دولتی رشوه خواری ساست های غلط داخلی و خارجی بوده است .
3- به نظر خودتان تاثیرگذاری این همه سخنرانی های شما چقدر بوده است و مشکلی را حل کرده است ؟
اقای ازغدی که اینقدر کتاب خواده است و هر چیزی مطلع می باشد چرا اقای احمدی نزاد را نمی شناخت که اینهمه بلا را سر کشور اورد با ان سخنان نسنجیده کشور را در منجلاب تحریم گرفتار کرد اگر فردی کمی از اوضاع کشور اطلاع داشت سینه چاک احمدی نزاد نمی شد در وهله اول اقای ازغدی در مورد افراد تحقیق کند و بعد به دیگران اشکال بگیرد
برادر حسین کیهانی هنوزم از تَکرار میکنم داره میسوزه بهش بگید به توصیه رفیقش آبو بریزه دقیقا همونجایی که میسوزه تا بلکه نجات پیدا کنه
بعد همین رحیم پور میاد از سعه صدر پیامبر 25 ساعت برات حرف می زنه.مشکل اینه همه ما در وجودمون دیکتاتور داریم ولی اینکه چه زمانی از کوره در بریم متفاوته وگرنه حتمیه
به کیهان بگویید که آقایان احمدی نژاد و قالیباف در خصوص چالاک سازی شهرداری چکار کردند
از دست احمدی نژاد و احمدی نژادها عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
سلام برهمه دوستانی که بی تفاوت نیستند واما ایکاش دراظهار نظرها همواره فرمایش امام علی را مد نظر داشته باشیم وفوری به هر دلیلی به حاشییه های بی ارزش نپردازیم واصل کلام ونظر را تجزیه وتحلیل کنیم حرف ویا نظری را باپیش قضاوت گوینده ان تایید یا تکذیب نکنیم تابه جامعه ای اگاه ومسئول تبدیل شویم ودیگران نتوانندروی ما موج سواری کنند
به جای عصبانیت و توهین به دانشجو توسط ازغدی و انگ بی سوادی به دانشجو . بهتر است از استدلال منطقی در رد بختیار دارد. ارائه کند و البته نه حرفهای پوپولیستی در این زمینه. بلکه نقد رفتار بختیار.
از کجا معلوم که خود اقای ارغندی محکوم به خواندن کتاب نشود البته هم کتابهائی که با عقاید ایشان میسازد و هم مخالف ان.
شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به آستان قدس سال آینده فقط۱۰۰هزار تومان مالیات می‌دهند؟
یک کارمند باحداقل دستمزد ماهی صدتومان مالیات میده ازچه فرمولی استفاده شده
من پیشنهاد می کنم آقای ازغدی بیشتر کتابهای اخلاق و روانشناسی مطالعه فرمایند وقتی شما تحمل حرف مخالف را نداری چه باید کرد جامعه در حال تحول است چه بخواهی چه نخواهی با عصبانیت هم کاری از پیش نمی رود مشکل این است که نه جامعه را می شناسی نه علم را ...
وقتی افراد باسواد یا کشور رفتند یا خانه نشین شدند باید هم اقای رحیم پور سخنران بشه و اظهار فضل بکند .
رحیم پور غیر از کتب مذهبی کتب دیگر نخوانده
علیرضا افتخاری: به خواست مردم، به صداوسیما نمی روم . اگر مدیران درک کنند هزار کتاب در این یک جمله برای درس گرفتن وجود دارد.
کیهان از کلمه تکرار عصبانی باش
آقای ازغدی دقیقاً کدام کتابها رو باید خواند ، آنهایی رو که نظریات حضرتعالی رو تایید میکنه ؟!!
زنده باد احمدی نژاد بزرگمرد ایران زمین. این اصلاح طلب ها دمدمی مزاج گرد پای این مرد بزرگ هم نخواهند رسید
من به روحانی رای دادم ولی واقعا امیدوارم هرچه زودتر انتخابات زودهنگام برگزار بشه.
من به روحانی رای دادم ولی واقعا امیدوارم هرچه زودتر انتخابات زودهنگام برگزار بشه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل