بازدید 48428
هزار و سیصد و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمله شهردار سابق تهران به رئیس مجلس/افشاگری درباره نامه وزیر برای واگذاری ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی/خودروی بلیزر حامل امام(ره) مفقود شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ممنوع الملاقاتی نسرین ستوده برداشته شد/وزیر علوم به دردسر اُفتاد/انحلال شورای شهر سلمانشهر مازندران/آغاز فعالیت بوکس بانوان در ایران و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 20 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حضرتی: جهانگیری و عارف در ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شوند

الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از کاندیدا شدن جهانگیری و عارف برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری و عدم کاندیدا شدن خود در انتخابات آتی مجلس خبر داد. قائم‌مقام حزب اعتماد ملی درباره احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از لاریجانی در انتخابات 1400 می‌گوید: آقای لاریجانی یک انسان شایسته و لایق و توانمند است ولی باید دید در آن زمان چه اتفاقی می‌افتد ولی روند کلی این است که اصلاح‌طلبان کاندیدای خودشان را خواهند داشت. تا آنجایی که من خبردارم آقای عارف مصمم است در انتخابات 1400 کاندیدا شود، آقای جهانگیری قاعدتاً باید بیاید و علاوه بر اینها نفرات دیگری هم هستند.

ممنوع الملاقاتی نسرین ستوده برداشته شد

وکیل مدافع نسرین ستوده وکیل دادگستری که در زندان به سر می برد از برداشته شدن دستور ممنوع الملاقاتی موکلش خبر داد. پیام درفشان روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: دستور ممنوع الملاقات بودن موکلم لغو و خانم ستوده موفق شده است طی روزهای گذشته با فرزندان خود ملاقات کند. این وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت شکایتی که هفته گذشته ستوده از رئیس و معاون زندان اوین به خاطر ممنوع الملاقات شدنش کرده بود، اظهار داشت: با توجه به رفع مشکل ممنوع الملاقات بودن موکلم، ستوده خواسته شکایت صورت گرفته پیگیری نشود. به گزارش ایرنا، نسرین ستوده وکیل دادگستری است که 23 خرداد امسال با حکم جلب، بازداشت شد.

وزیر علوم به دردسر اُفتاد

نماینده مردم جهرم در مجلس از جمع آوری امضا برای طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد. محمدرضا رضایی کوچی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هستیم و این طرح استیضاح به زودی تقدیم هیات رئیسه مجلس می شود. وی درباره محورهای استیضاح منصور غلامی گفت: انتخاب های سیاسی و ناکارآمد در دانشگاه ها و کاهش کیفیت علمی دانشگاه ها از مهمترین علل تهیه این طرح استیضاح است. نماینده مردم جهرم در مجلس تصریح کرد: همچنین حذف برخی دانشگاه ها و تجمیع دانشگاه های موثر، بی توجهی به توسعه دانشگاه ها و ضعف مدیریتی از دیگر محورهای استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است.

تکذیب یک خبر درباره واعظی

یک منبع آگاه در دفتر ریاست جمهوری گفت: آقایان واعظی و حاجی میرزایی مشمول قانون منع بکارگیری بازنستگان نمی‌شوند، اخبار بازنشستگی آن‌ها صحت ندارد. یک منبع آگاه در دفتر ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اخبار منتشر شده در مورد بازنشستگی محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و محسن حاجی میرزایی دبیر هیأت دولت را تکذیب و تأکید کرد: آقایان واعظی و حاجی میرزایی مشمول قانون منع بکارگیری بازنستگان نمی‌شوند، اخبار بازنشستگی آن‌ها صحت ندارد.

حمله شهردار سابق تهران به رئیس مجلس

محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران امروز در صحن علنی شورای شهر حاضر شد و با ارائه سخنانی به شدت از رئیس مجلس انتقاد کرد. افشانی در بخشی از سخنانش با نقل حرف و حدیثی که درباره مقاومت او در برابر اجرای قانون منع بازنشستگان مطرح می‌شد، گفت: عده ای گفتند افشانی با لاریجانی ساخته تا برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه بریزند ولی این مسایل پیش آمد تا همه بفهمند لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ با چه کسی نقشه ریخته است.

افشاگری درباره نامه وزیر برای واگذاری ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟/ایسنا

شایعه استیضاح ظریف تکذیب شد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که درخواستی برای استیضاح وزیر امور خارجه تقدیم هیأت رئیسه مجلس نشده است. علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ممکن است نمایندگان اظهاراتی را در مخالفت با صحبت‌های آقای ظریف مطرح کرده باشند اما هیأت رئیسه تقاضایی برای استیضاح آقای ظریف دریافت نکرده است.

انتشار بخش‌هایی از فایل صوتی پرونده قتل «خاشقجی»

بخش‌هایی از فایل صوتی مربوط به روز قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری استانبول رسانه‌ای شده و در دسترس عموم قرار گرفت. بخش‌های منتشر شده البته حاوی صوت زمان قتل وی نیست و فقط چند جمله از مجادلات لفظی بین خاشقجی و افرادی که به نظر می‌رسد قصد صدمه‌زدن به وی را دارند، است. در این بخش کوتاه از فایل صوتی که توسط وبگاه شبکه «هابرترک» منتشر شده، شنیده می‌شود که خاشقجی در «بخش الف» کنسولگری می‌گوید: «دست من را رها کنید! چه می‌کنید؟» این بخش مروبط به صدور روادید است که هفت دقیقه از فایل صوتی در آنجا ضبط شده است/. فارس

موضوع دستمزد کارگران پاسکاری می شود

توفیقی رئیس کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار در گفتگو با تسنیم: درجلسه شب گذشته نماینده دولت، پیشنهاد شایسته برای اینکه چه می خواهند انجام دهند نداشتند، درباره سهم خود از بلایی که بر سر خانوار کارگری آمده است هیچ چیزی نداشتند. دولت معتقد بود که جبران کسری دستمزد کارگران باید از سوی کارفرمایان تأمین شود و کارفرمایان هم می گفتند که پول و توان نداریم. دولت در این مدت دست کارفرمایان را بابت گران کردن کالاهایشان باز گذاشته است، یعنی کارفرمایان با گران شدن مواد اولیه کالاهایشان را گران کردند؛ بنابراین، نقشی در کاهش قدرت خرید جامعه کارگری داشتند و از سوی دیگر تخفیف مالیاتی به آنها داده است و مالیات از 25 درصد به 20 درصد رسیده است. گروه کارفرمایی از دولت می‌خواهد قدمی برای کارگران بردارد و دولت هم از کارفرمایان می‌خواهد پا جلو بگذارند. اختلاف بین کارگران و کارفرمایان وقت کشی است، چرا که عقب ماندگی قدرت خرید تأیید است.

انحلال شورای شهر سلمانشهر مازندران

مدیرکل دفتر امور شهرداری و شوراهای استانداری مازندران از انحلال شورای شهر سلمانشهر خبر داد و گفت: استانداری قائم مقام مردم این شهر در شوراست. محمد محمدی تاکامی با بیان اینکه شورای شهر سلمانشهر منحل شده بود و قائم مقامی شورای شهر برای مردم به استانداری واگذار شده است گفت: شهردار سلمانشهر توسط استاندار انتخاب شده و این شهر تا پایان دوره کنونی نمی تواند شورا داشته باشد. مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران همچنین درباره انتخاب شهردار رامسر نیز گفت: تاکنون ۱۵ گزینه برای شهرداری این شهر مطرح شده است و در پی آن هستند که از این تعداد، پنج نفر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. /مهر

مردم در انتخابات آتی تصمیم دیگری می‌گیرند

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با امید کرمانی‌ها درباره شانس اصولگرایان در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: پیش بینی ها و تحلیل های سیاسی از جهات مختلف این گونه است که بعد از هر هشت تا ده سال ذائقه سیاسی جامعه تغییر پیدا می کند. بعضی نظرسنجی‌های داخلی نشان می دهد، چهره های جریان اعتدالی اصلاح طلبی در حال افول هستند و بازگشت مردم از اینها را نشان می دهد. الان نزدیک به دو سال است شورای شهر تهران دو شهردار عوض کرده. این اولین ضعف است نسبت به اینکه جریان انقلابی و اصولگرا ۱۲ سال یک شهردار داشت. از این طرف مردم می بینند که اصلاح طلبان در عمل توفیقی نداشتند. وعده داده بودند که ارزش پول ملی را حفظ می کنند، مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل می کنند اما نه تنها به این شعارها و وعده های انتخاباتی عمل نشد بلکه به ضد خود تبدیل شد و مردم الان می بینند که ارزش پول ملی چندین برابر نسبت به گذشته پایین آمده است. بنابراین پیش بینی این است که در انتخابات آتی چه در مجلس و چه در ریاست جمهوری مردم تصمیم دیگری را بگیرند.

آغاز فعالیت بوکس بانوان در ایران

فدراسیون بوکس ایران در راستای همگانی کردن این رشته، در اقدامی قابل توجه به نام نویسی بانوان در زمینه‌های آموزش مربیگری بوکس، داوری بوکس در پرتال فدراسیون پرداخته است تا امیدواری‌ها برای آغاز فعالیت این رشته در بخش بانوان را نیز بیشتر از گذشته کند. /ایسنا

خودروی بلیزر حامل امام به علت بی‌عرضگی ما مفقود شد

رفیق دوست، وزیر سپاه در سال های ۶۱ تا ۶۴ می‌گوید: خودروی بلیزر حامل امام متأسفانه به علت «بی عرضگی ما مفقود شد» مالک بلیزر «علی مجمع الصنایع» پس از مدتی وضع اقتصادیش بد شد و خودرو را به شخص دیگری فروخت. او هم به نفر دوم و خریدار بعدی هم به نفر سوم فروخت تا آنجا را پیگیری کردیم. نفر سوم می گفت نمی دانم به چه کسی فروختم. البته احتمالات زیادی در این مورد بود مثلا کسی آن را خریده و پنهان کرده است و می خواهد بعدها گرانتر بفروشد یا منافقین خریده و از بین برده اند در این مورد حرف های زیادی زده می شود. /ایرنا

توضیح افشانی درباره انتصابات جنجالی در شهرداری تهران

لیست انتصابات محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران در 6 ماه گذشته منتشر شد و شهردار سابق تهران در جلسه امروز شورای شهر توضیحاتی ارائه داد. محمدعلی افشانی در مراسم تودیع خود که در شورای شهر تهران برگزار شد، در توضیح انتصاباتش گفت:‌ بنده 27 نفر را در این دوره منصوب کردم که از این تعداد 6 نفر آنها مربوط به یک قوم خاص هستند. افشانی در مورد آخرین انتصابم که سرپرست سازمان ورزش بود بنده قرار بود تا 15 آذر در خدمت‌تان باشم و این موضوع را رئیس شورای شهر تهران و سازمان بازرسی کل کشور اعلام کردند. برنامه ما این بود که جوانان جایگزین شوند و تمامی انتصاب‌های من همسان بودند. در مورد انتصاب اخیر نیز با شجاع‌پوریان معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم صورت گرفت ولی از سوی ایشان خبری نشد و در نهایت بنده سرپرست شهرداری تهران را منصوب کردم که از جوانان نمونه کشور است. دکترای فیزیولوژی از دانشگاه تهران دارد و قهرمان کشتی فرنگی است و همینطور 5 جلد کتاب چاپ کرده است. شهردار سابق تهران گفت:بیش از حد متعارف در مورد قومیت صحبت شد و بنده جدول انتصاب‌ها را منتشر می‌کنم و رسانه‌ها نیز به خود جسارت بدهند و از همه مسئولان کشور جدول انتصاب‌های خود را بگیرند. افشانی گفت:‌این کشور مرکز تنوع قومی است و در کنار یکدیگر با دوستی و برابری زندگی می‌کنند. بگذارید مردم در صلح و آرامش کنار هم زندگی کنند و نادانسته بابی را باز نکنید. در مورد قومی که ریشه آن به سرزمین کهن ایران می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳۰
نه تصمیم بر عدم مشارکته و در نتیجه
بار دیگر چهره های تندی مثل کوچک زاده و زاکانی و رسایی و..... مجلسو پر می کنند
اوضاع کشور رو با گفته های پوچ بحرانی تر .....
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
متأسفانه در چند دهه اخیر سیاست در ایران دست عده ای محدود و معدود باعنوان اصولگرا و اصلاح طلب در چرخش است و جالب اینجاست که در آمریکا هم سیاست در اختیار دو گروه دموکرات و جمهوری خواه است اما با این تفاوت که در ایران ؛
آقای هاشمی بعداز ریاست جمهوری باز هم در دوره های بعد سودای ریاست جمهوری را درسرمی پروراند، آقای خاتمی هم همیشه خود و طرفدارانش بزرگترین آرزویشان دیدن دوباره او و یا معاونانش نظیر محمدرضا عارف بر مسند ریاست جمهوریست، جناب آقای احمدی نژاد هم حل مشکلات کنونی جامعه را در گرو دوباره رئیس جمهور شدن می داند و حتی زمانی هم برای ریاست جمهوری خود جانشین(مشایی) مشخص کرده بود و آقای روحانی هم بعداز نمایندگی مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی بودن و مشاور رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص و مجلس خبرگان بودن و ریاست جمهوری، حال بفکر دوختن، آماده کردن و درنهایت پوشاندن لباس ریاست جمهوری بر قامت جناب جهانگیریست
اما در آمریکا بجز جرج بوش پدر و پسر در یکصد سال اخیر هرگز چنین چیزی (بنوعی قحط الرجال) وجود نداشته ؛
ترامپ
اوباما
بوش پسر
کلینتون
بوش پدر
ریگان
کارتر
فورد
نیکسون
جانسون
کندی
آیزنهاور
ترومن
روزولت!!!

همانطورکه دیدید افراد از تنوع و گستردگی فراوانی توسط مردم آمریکا انتخاب می شوند و لزوماً مجبور به انتخاب رؤسای جمهور سابق و یا وزرای سابق نیستند
alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
آها نیست با حضور صادقی و عارف و مطهری کشور گل و بلبل شده؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
انها یک فرقی هم باما دارند و اینکه اقتصاد و مدیریت کشورشان را تا انجایی که بشود سیاسی نمی کنند و با امدن روسای جمهور عوض نمی شود ولی در اینجا بر عکس است
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کامنت آقا محمد علی خان قاجار کاری رو امشب با من کرد که انقلاب ایران سال۵۸ باسفارت آمریکا نکرد!
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
ناشناس ۲۲:۳۴
محض اطلاعتان باید عرض کنم که اتفاقا دونالد ترامپ در جریان ریز و درشت کل اقتصاد و مدیریت کشورشه و اتفاقا با روی کار اومدنش خیلی از قوانین و معاهدات و پل های ساخته شده توسط اوباما رو نابود کرد و از بین برد!
کی به کیه
| Germany |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
باید به خان محمدعلی آقا گفت که تا وقتیکه شورای نگهبان قبل از هر انتخابت، چند نفر رو واسه هشتاد میلیون نفر انتخاب میکنه تا مردم به اونا رأی بدن همین آش و همین کاسه ست و ما فقط مجبوریم به وزیر وزرای سابق و یا معاونان و مشاوران رئیس جمهور های سابق رأی بدیم
مهدی دوصفرهفت
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
میگم این فیلتر تلگرام چه بلایی سر آی پی های مردم آورده!!!
تو تابناک که همه از خارج کشور دارن کامنت می نویسند خخخ
سبوس برنج شمال
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کجایند مردان بی ادعا؟












کجاست قالیبافت
امیر مهدی
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
آقازاده عارف فقط به یک آرزو در زندگیش نرسیده اونم پسر رئیس جمهور بودنه
که البته بلطف این مردمی که من میبینم به این آرزوش هم خواهد رسید!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
عالم آدم می دونند خودت رو به نفهمی نزن اقای آنتی سانسور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بدبختا فکر می کنند اگر تلگرام طلایی استفاده کنند رصد می شوند در حالیکه دارند از اپراتورهای اینترنت ایران استفاده می کنند و فکر می کنند زرنگ هستند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آفرین امیر مهدی، این ژن برتر بلاخره به لطف این مردم ،پسر رییس جمهور بودن رو هم تجربه میکنه
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
در پاسخ به جناب کی به کیه: لطفا بفرمایید شورای شهر تهران که از فیلتر شورای نگهبان رد نشده است خیلی قشنگ عمل کرده؟ فکر می کنم اگر تایید صلاحیت شورای نگهبان برداشته بشه، مجلس توی چهارسال نتونه اعتبارنامه ها رو تصویب کنه و رییس جمهور دو سه سالی طول می کشه تا وزیرهاش رو انتخاب کنه!!!
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
19:04 جناب ناشناس|
حداقل همون کوچک زاده و رسائی بدون تعارف تو مجلس یه داد و بیدادی راه می انداختن چهارتا وزیر ازشون حساب می برد نه این نماینده هایی که الان تو مجلس داریم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
جناب آنتی سانسور ۹ میلیون رای رفیقت رو کم کن.
ناشناس
| Italy |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اتفاقا این بار مردم تصمیم بر عدم حضور در انتخابات دارند.پون حضور آنها در انتخابات هاب قبلی گره ای از مشکلات مردم باز نکرده و هر روز افسوس روز قبل را می خوریم. پس بهتر که اصلا به هیچ ناکارامدی رای ندهیم
Raha
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تقریبا همه مخاطبان تابناک به این نتیجه رسیده اند که اصولگرا و اصلاح طلب یکی از یکی ناکارامدترند اما آنتی سانسور جان هنوز هم از افتخارات شیخ الرئیس دکتر محمود احمدی نژاد می نویسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آقای خان محمد علی آقا خان اگر در ایران تنوع در انتخاب کم است بخاطر اینست که دایره اجتماع سیاسیون ما تنگ و کوچک است و کسی را بغیر از خودشان در این دایره هستند ، راه نمیدهند چون هیچ کس،مخصوصا جوانان نخبه را متدین تر و متخصص تر نمیبینند.اگر هم راه بدهند فقط از جماعت آقا زاده هاست البته خیلی از آقا زاده ها هم اشتیاقی به ورود در سیاست را ندارند و بیشتر به فکر زندگی لاکچری بی دردسر و ترجیحا در خارج از کشورند .
لذا به راحتی قطر این دایره بزرگتر نخواهد شد که هیچ به نسبت جمعیت امروز کوچکتر هم شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تابناک عزیز :شما برای این« آنتی سانسور» بنر درست کردید ؟ایشان میخواهند با اعصاب مردم بازی کنند ،شما هم بله ؟خواهشا این بنر سرتا پا غلط را دیگر منتشر نکنید به جایش یک جوانی که پول تبلیغ ندارد و میخواهد بنری برای کارش در تابناک داشته باشد ، برایش مجانی اینکار را بکنید تا اجر دنیوی و اخروی برای شما داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
نه که اینها این وکیل الدوله های امیدی گل و بلبل کردند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
از روزی که روحانی سر کار اومده کسایی که قدرت واقعی دستشونه تمام توان خودشونو گذاشتن تا دولت رو ساقطش کنن ، بعد بگن که دیدید دولتی که برخاسته از رای مردم بود نتونست دوام بیاره ، اینها به افکار عمومی مردم ارزشی قائل نیستن ، نمونه اش دعوت صدا و سیمای میلی از کارشناسانی است که مردم بهشون رای ندادن و الان مخالف دولت منتخب مردمند
در مورد خاشقچی اردوغان فقط همان جرو بحث فایل صوتی را داشت مدهرک دیگری نبود . یعنی با این ترفند که فایل صوتی قتل در دست ترکیه هست تا سعودیها بترسند و اقرار به قتل کنند . این ترکیه عجب قالتاقی بود عرب ها چه ساده لو. ولی روی هم رفته خاشقچی را را رها کن فکری به حال ما کن . گرانیه . گرانیه . گرانی را درمان کن یا اگر نکردی دستمزد و حقوق بکش بالا .
"نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از کاندیدا شدن جهانگیری و عارف برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری و عدم کاندیدا شدن خود در انتخابات آتی مجلس خبر داد."

بابا صد رحمت به سنگ پای قزوین این جماعت از رو هم نمیرن چه اعتماد به نفسی دران
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
میخوای بکی اون جناح یعنی اصولگرا ها این طورنیستند؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
نه عزیزم. هر دوتاشون از هم بدترن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کلا فتوکپی از روی هم هستن این جناح و اون جناح نداره
هم اصولگرا ها هم اصلاح طلب ها ! افتضاح کردین . بیخود به خودتون وعده و وعید ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
گیریم دروغ نیوزها موفق به براندازی شدند.فردای انروز قرار است چه اتفاق خاصی بیفتد؟"من"بمانم و بقیه مردم ایران را اخراج کنند وبجایش عده ای سخت کوش از ژاپن و المان وعده ای سیاستمدار دانا از انگلستان و عده ای انسان صادق پاکدست از اسکاندیناوی وارد کنند و "من"پس از این در ایران بخوشی زندگی کنم؟دوست عزیزم اینجا خاور میانه است.همزبانان ما در افغانستان هر ۵۰ نفر مسلح گرد یک رییس جمع شده و داعیه کشورداری دارند.ان وضع عراق ، لیبی، سوریه.در باغ سبز بشما نشان ندهند وپشت ان در بیابان برهوت باشد.دوست من اگر ما نتوانیم با منطق و گفتگو اشکالات نظام فعلی را رفع کنیم بنظر شما با خشونت و اسلحه میتوانیم؟دولتی را انتخاب کردیم اما چقدر از ان در برابر تمامیت خواهان دفاع کردیم؟مگر روحانی و ظریف چند نفرند که بتوانند بدون پشتیبانی ما تمام سنگرها را فتح کنند و هم با گردن کلفتهای خارجی که دنبال نفت ما هستند بجنگند وهم با داخلی های قدرت طلب؟اگر ما توانستیم از دولت منتخبان دفاع کنیم و اشکالات ان را اصلاح نماییم میتوانیم به اینده امیدوار باشیم.در غیر اینصورت منتظر باشید بعد از جنگهای داخلی و باز گشت بدوران پیش از اختراع چرخ، دوباره از صفر شروع کنیم.البته نه خود ما نوادگان ما
مهدی
| Canada |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ظریف و روحانی دو نفر نیستند یک تفکرند و اون غربپرستی . ناکارامدی نبوده که نکرده باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
موافقم. منطقیه
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آفرین آقا مهدی
وزیر 1000میلیاردی اسم نداره؟
تابی جان در بعصی سایت ها در بخش خبری آمده که حوثی های یمن حاضر شدند کشور یمن به شمالی و جنوبی مثل سی سال پیش برگردد آیا خبر درست هست یا نه خیالپردازی بعضی خبرگداریهای مخالف هست . یمن متحد قویتر هست نه یمن تنها
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
به نکته ای اشاره کردید که اونقدر مهمه که سرنوشت صد سال آینده کشور ما رو تحت تاثیر قرار میده
هدف امام
منش امام
اینها گم شده
بلیزر میخاهیم چیکار
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
منهم نوشتم و سانسور شد.ولی فردا شبکه های تلگرامی به این موضوع میپردازند.مرگ بر امریکا
:)
ملت عزیز ایرانیان مبهن دوست .برادران ایثار گر . مومنین انقلاب . پیروان دین و رهبری دیگه به عارف .جهانگیری .و دست پرورده های هاشمی . خاتمی .چم و راست که همان اصولگرا و اصلاح طلب رای نخواهند دادا . پس عارف و جهانگیری برید یه فکری بکنید .
دیگه ملت شما را نمی خاد.برید برید برید همچون که نادر رفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
برادر عزیز زور نزن آخرش هرچی سرمشق دادند باید از روش بنویسی مگر غیر از اینها کس دیگری تائید میشود
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دوست عزیز من حرف شما را قبول دارم
مطمئن باشید شورای محترم نگهبان یک سری از افراد را تایید صلاحیت می کند و به یکی از ان رای دهیم پس مجبور هستیم به افراد مورد نظر رای دهیم
باسلام .خداخیرت دهد عمو د.تویمملکت ما دکلهای حفاری کشتیهای نفتی کوه ودره باغ گم میشود بلیزر که چیزی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
آفرین
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
هزار لایک
در اکثر شهرها با انتخابات اخیر شورای شهر شهرداران اصولگرا برکنار شدند ولی درست هست از در خارج شدند ولی دوباره با ترفندی از پنجره وارد میشوند سهم خواهی میکنند نمونه اش شهر ما هم گرفتار هست
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
شهر دار را باید شهروندان مستقیم و شفاف انتخاب کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کشور سالهاست در دست اصولگراهاست و ان دوره خاتمی هم زیر فشار عملا کنترل دست اصولگراها بود و هر ۹ روز یک بحران ساختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
اینکه گفته می‌شود مردم باید خودشان شهردار را انتخاب کنند کاملا غلط است
مردم مستقیما شورای شهر را انتخاب کرده‌اند و بطور غیر مستقیم شهردار را
وقتی اینچنین شورای شهر را انتخاب میکنیم در انتخاب شهردار هم موفق نخواهیم بود
مهدی
| Germany |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
پس باید گفت انتخابت شفاف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اصلاح طلب ها هم از زیر در وارد میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دوست عزیز که میفرمایی کشور در دست اصولگراها بوده مقداری مطالعه سیاسی خودت را بالا ببر والله ضرر نداره ضمنا دوره آقای خاتمی فرهنگ مملکت را نابود کردند و این دوره هم اقتصاد را، بحران 9 روزه هم شعاری فریبنده برای عدم پاسخگویی بود
دنبال اهداف امام باشیم. آنرا پیاده کنیم. خودرو مهم نیست.
نمایندگان مجلس که دنبال استیضاح اقای ظریف بخاطر اینکه گفته درون کشور پول شوئی صورت میگیرد چرا برای پیگیری موضوع افشاگری درباره نامه وزیر برای واگذاری ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سینه چاک نمیدهند؟
دستمزد رو درست و حسابی بالا نمیبرید لااقل دلارو بکشید پایین
۱به عنوان یک اصلاحطلب به اقای عارف کم حرف و کم اثر با ان ژن خوب پر حرفش رای نخواهم داد
۲نمایندگان محترم استراتژی خاصی برای اوضاع فعلی مملکت غیر از استیضاح این وزیر و ان وزیر ندارند؟گیریم تمام وزرا استیضاح و برکنار شدند.ثم ماذا؟
پژومحمودراهم که ۱ودویست فروختند
چی شد
آقای میر تاچ الدینی لابد خواب دیده . اما علیرغم مشکلات فعلی جامعه ، مردم بهیچ وجه همفکران ایشان نمی خواهند . حالا آمده تحلیل (تلقین) هم میکنه مثلا" .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
عزیزم شما وکیل مردم نیستی پس لطفا تلقین نکن که به اصلاحطلبان رای می دهند اصولگرایان اگر کاری هم نکردند صداقت داشتند و حداقل شعارهای دهان پرکن و احساساتی برای فریب مردم ندادند
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
آمریکا از انگیس بدتر ، انگلیس از آمریکا بدتر ، شوروی از هردو بدتر ، خانه از پایبست ویران است
پاسخ به ۳۴- ۱۹ دوست عزیز شکل سومی در سیاست ایران متصور نیست . شما دیدید که شکل سوم تفکر در حاکمیت احمدی نژاد بود که دیدید چی شد و چگونه هست . اشتباه میکنی وقتی اجازه نمیدی اصلاح طلب ها حتی در اقتصاد اصلاحات را شروع کنند و حتی یک اساسنامه حزبی مستقل داشته باشند همین می شود
اصلاح طلب ها ک کشور گل بارون کردن. هرکس دیگری هم در برابر اون ها کاندید شه از اون ها بیشتر رای می یاره. آقایون یه کاری کردن که تنور انتخابات و میزان مشارکت در اون رو فاتحه خوندن.
مردم از هیچ کدوم از این حضرات خیری ندیدن. الان هم دیگه عده ای چیزی برای خرج کردن و منت نهادن سر مردم ندارن دارن منت امنیت سر مردم می ذارن به اصطلاح مردم به مرگ گرفتن تا به تب راضی شن. علی برکت الله
آنکس را که پاک هست از مساحبه چه باک هست . ظریف در مورد پولشویی گفت اما باید ثابت کرد که من حساب و کتابم درست هست . همین امروز در خبرها آمده که معاون وزیر خارجه گفتند که پولشویی ایران در بخش سوخت قاچاق و واردات بی رویه و مواد مخدر به ۱۶ میلیارد دلار رسیده . بقیه بماند کافی نیست کباید سرو سامان داده بشه کمر اقتصاد با این پول های بدون پاسخ خرد شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
اقایان دولتی ازاد گذاشتند این ها را تا به این معاهده بپیوندیم و بعد جلوی این ها گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
مقصر اصلی دولت است با اون آقازاده های مظلوم
تابی جان یک نگاهی به کاربر محترم ۵- ۲۰ بیندازید فرمودن به اصولگرا و اصلاح طلب رای ندهید ولی چون دسپرورده خاتمی و هاشمی هستند . دوست عزیز چرا حالا بیطرف بودی چرا از اسامی اصولگرا نگفتی . به همین حرف شما میگویند فلانی سیاسی کاری میکنه طرف سیاسی حرف میزنه همین هست سباسی کاری را میشود گفت که معتضد در شبکه دو در بررسی تاریخ میگوید راه اهن بوشهر به شمال ایران اشتباه بوده چون از داخل شهرها عبور نکرده . حالا تو بگو ایشان از آن المانی مهندسش بیشتر بلد بود که خ است سرو صدا و خطرات راه آهن و حتی مالکیت زمین ها بوده ایشان حتی یک سنگ برای راه سازی ایران جابجا نکرده . اما حرفش درد کارگرانی که در سر کار مردند بیشتر میکنه میفهمی هر وقت به مقام هاشمی رسیدی حرف بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اگر راه آهن برای خدمت به ملت بوده است چرا پسرش محمد رضا کار پدر را ادامه نداده است
و تا زمان آیه الله هاشمی راه آهن کشی ادامه نیافته است؟!
خدایی دریغ از یک خبری که حاوی امید ونشاط باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
شما برو خبرگزاری های توریستی و پزشکی تا امیدوار شوی و هر چی اینجا بمانید به خاطر سمت و سوی خبری اگر ظرفیت ان را نداشته باشید افسردگی می گیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
اتفاقا امیدوار کنندست!!امیدوار میشیم که هیچ امیدی نیست :)
نعمت جان هنوز من از دیشب مسلهای را شما طرح فرمودید و اظهار داشتید که ما برای رسیدن به عدالتی که مد نظر ماست برسیم و دیگران هم باید با همراهی کنند . بنابراین در جامعه نمیشود با هم براحتی صحبت کرد ولی در این سایت که شرایط فراهم هست بحث کرد . شما فرمودید اما توضییح بدهید چگونه عدالت اقتثادی و سیاسی و اجتماعی تحقق میابد . اصلا مقوله عدالت از شما که باسواد هستید چی هست . منظورم این هست که ابتدا باید سواد سیاسی خودمان را بالا ببریم . منتطر جواب هستم موفق باشی
اتفاقا خبرهای تابناک از آندسته خبرهای هست که چالش های بین کاربران جهت تعدیل رفتارهای سیاسی ایجاد میکند . مثلا در کشور سوییس همین شکوفایی سیاسی و سپس اخلاقی باعث میشود ۸۹ درصد مردم این کشور از گرفتن یارانه چند میلیونی در ماه در رفراندوم نه گفتند چون معلومات سیاسی بالا بره آرامش به جامعه و اقتصاد برمیگرده . اما وقتی در فرهنگ کشوری شهروندی اعدام بشه و مردمی را خوشحال کنه . فکر کن تابناک چه کار سختی داره که آیا این نظر را درج کنم یا نکنم خودت را جای ایشان بگذارید ببینید چقدر یخت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
شهروندی اعدام شده؟
مفسدین رو اعدام کنن شما ناراحت میشی؟
مردم ایران هم پیری زودرس گرفتند
با این اوضاع خراب مملکت و وضعیت داغونی که برای معیشت مردم ساختین
با این سابقه خراب مسئولین اصولگرا و اصلاح طلب دیگه فرقی نمیکنه که کی سر کار باشد
تابی جان اولین کاربر امشب شما فکر کنم‌اولین بار در مورد تفاوت انتخابات ایران با آمریکا را مثال زدند که جالب بود از این نظر که ...... دوست عزیز در امریکا اگر دو تا یا سه حزب هست ‌ راهبرد حزبی مشخص هست هر کس وارد در حزب میشود اول باید به قواید حزبی ان وفادار باشد و دوم تا حزب نگفته یا از مردم مشروعیت و مقبولیت نگرفته باشد کاندید نمیشود میزان رای مردم هست اما در ایران کسانیکه در انتخابات از مردم شکست میخورند دوباره از پنجره لنتصابات به مقام بالاتر از منتخب مردم قرار میگیرند دوم اصلا تابع قواید حزبی نیستند . همیشه همه انها خودشان از مردم میگویند ولی مردم آنها را رای ندادند ولی همه روز تو رسانه حرف برای مردم میزنند . تو جای روحانی باشی چکار کنی . روحانی سه روز بعد از انتخابات حرفش را زد جوابش را دادند گفتند اصلا دولت تعطیل هست دستگاه تعطیل هست یادت نیست
بر خلاف نظر اقای تاج الدینی ذایقه مردم تغییر نمیکند از اصلاح طلبان ناامید میشوند و در انتخابات شرکت نمی کنند اصول گرایان شانسی پیدا میکنند
تابناک این تیتر بی ربط را بردار" تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ایول... اون مقدمه اش خیلی مزخرفه
کاش فقط یه بلیزر بود آرمانهای انقلابم با همون بلیزر همزمان مفقود شد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
این بلیزر در موزه ای بود از بنیاد در خیابان میر داماد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
هزارتا مثبت+
خجالت بکشید از این همه سانسور.!!!!!!!!!
اگر هر انسانی را در ملا عام اعدام میکنند ناراحت میشم شما خوشحال میشی . از نظر تعریف شما یعنی بیشتر از نصفی از مردم مفسده هستند . حجاب ندارند . کنسرت میدارند دروغ میگویند . گران میفروشند . کتک میزنند . مخالف را باید گوشمالی داد . اینقدر تعریف داریم که براحتی میشود اتهام وارد کرد . مگر مشایی و بقای را ندیدی در تعریف قرار گرفتند . باید کاری کرد که حتی اعدامی کشته نشه زندانی بشه . آیا اعدام نوامیس شد دیگر بزه وجود نداره .
آقایان جهانگیری وعارف حالا کو تا ۱۴۰۰..!!!اگر عمری بود. حداکثر بخشداری یک منطقه دور افتاده هم خدمت است
من به روحانی رای دادم دلم براش میسوزه . چون دولت تنها کشور دولت بی تفنگ هست که چند تا دولت در زیر مجموعه دارد و فقط امکانات برایشان اماده میکند . دولتی که نتونه وزیرش را بدون رایزنی انتخاب کنه یا برداره . جان کری دو تا سر ترامپ غر زد ترامپ با چند تشر بالاتر او را از سیاست دور کرد . بهش گفت اگه خیلی حرف بزنی اسرار حزبی شما را فاش میکنم . این قدرت سیاسی را قانون آمریکا بهش داده . قانون بهش اختیار داده که از کلیه تعهداتی که بنفع کشورش نباشه خارج میشه . آیا در ایران هم چنین هست قضاوت با خودتان . درخت کوتاه تر از روحانی گیر نیاوردی . چقدر تحمل دارد این روحانی .
در سفر این وزیر چه اتفاقی افتاد که نفت در نصف روز 7 درصد پایین آمد؟ کاش رجال یک لبخدی هم به مردم می زدند
بهترین گزینه اصلاحات دکتر ظریفه ، چرا که یک تنه داره جلوی افراطیون ایستاده ، نه برادری داره که اتهام بهش بزنتد و نه از استخر فرح میترسه ؟! دکتر روحانی که هیچ دفاعی در برابر هجوم افراطیون از وی نمیکنه ؟!
تابی جان پس این جوابیه مرا درج کنید اولی که رد شد . آیا منطورم را نگرفتید گفتم اگر در کشور آلمان یا سوییس در روز روشن به دلایل سیاسی و اقتصادی در روز روشن و وسط شهر چند نفر را بالای دار در شبکه ها ببینی آیا فکر میکنی دیگر همان سوییس هست . سوال دوم من این هست که چرا پس حتی در مورد میایل سیاسی اعدام ندارند . جواب دادید آیا شما از اعدام مفسدین ناراحت هستید گفتم بله و دلیلش هم این هست که قانونی داری که در ان اقتصاد شفاف نیست دادو یتد شفاف نیست و کسانی مثل سلطان سکه جانش را از دست میدهد . چرا نباید مقدار سرمایه با نظام و قانون پولشویی بروز باشد که چنین شود .
مردم از گرسنگی دارن رنج میبرن آقایان دنبال چی هستن!
کدام وزیر دستور داده ملک هزار میلیاردی را به قید فوریت به چه کسی بدهید ،چرا همه اش از فعل ،و فاعل نکره استفاده میکنید ؟
آنتی سانسور جان تو غیر از این تیتر تکرای رای در سالهای گذشته چه بدرد مردم میخوره . یعنی من کاربر باید قضاوت کنم که بهت گفتند هر شب همین مقدار کپی کن در سایت بنویس یا نه فکر کنم سواد و معلومات بیشتر از همین مقدار نمیدونی . رای به احمدی نزاد یک پروژه فقط برای عبور از اصلاح طلبان و هاشمی بود حالا دیدی که خودش هم هر روز عاجز و ناله میکند . آیا اصلاح طلبان رفقایش را دربند بردند . بنابراین دیدی سباسی بازی سرشکنک هم داره .‌این رای گذشته برای مردم دیگر بی فایده هست . برو به آینده اگر در گذشته بمانی باید برگردی به ۱۴۰۰ سال پیش . بیا به سمت جلو بیا برای رقابت ۱۴۰۰ آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دوست عزیز کمی تامل کن شاید این انتی سانسور از برادرای تابناکه و عمدا دارن این چیزا را برای لوس کردن محتواش میزارن وگرنه خیلی از حرفهای حسابی سانسور میشه فتامل
نعمت جان تا آلان بیدا ماندم که جواب سوالم را بدی ولی ندادی من خسته باید برم بخوابم . خواستم بگم آیا در بخش عدالت در درمان فیلم بیمارستان را امروز در یکی از استانها دیدی . آیا ندیدی در مرغ فروشی یا قصابی افرادی میایند و میگویند من فقط یک ران از مرع میخوام از فروشنده سوال کردم چرا یواشکی گفت جواب داد چون پول ندارد من چند روز پیش دیدم نعمت جان در تمام ممالک دمکراسی دنیا عدالت در عقیده و مذهب آزاد هست عدالت در تحصیل . عدلت در درمان . عدالت در حق حقوق شهروندی وووو من الالتوفیق
اقای عارف وقتی در انتخابات مجس بعدی رای نیاوردند خودشان از کاندیدای ریاست جمهوری شدن منصرف می شوند ما نیازی به ژن های برتر برای ریاست جمهوری تداریم
جالبه با تحریم نفت ایران نفت ۱۰ درصد سقوط کرده ؟!البته حال دادن ترامپ به ۸ کشور برای خرید نفت ایران تا ۳ ماه همه بازارهای داخل و خارج شوکه کرد ، جالبتر اینکه دلار از ۲۰ تومان به ۱۱ تومان کاهش یافت ولی، قیمتها تخت گاز میتازند اقای روحانی برنجی که اسفند ماه ۵۰هزار بوده شده ۱۳۵ هزار ؟! مرغ و تخم مرغ هم دو برابر شده همین طوری میخواهید جلوی فشار تورمی رو بگیرید ؟!با ۲۰۰ هزار تومان شکلات دست بچه میدی ؟!
بنده از جناح بازی متنفر هستم
چون دردی از مردم دوا نمی کنند و فقط به فکر منافع شخصی و جناحی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
درد خودشون را که دوا میکنه داداش
خیلی جالبه آقای رفیق دوست وقتی میخواستند دنبال امام بروند ماشین رو قرض کردند ولی وقتی صاحب ماشین وضع مالیش خراب شده دستش رو نگرفته حداقل تو که دلت میسوخته ماشین رو خودت میخردی تقدیمش میکردی به موزه
با همه کامنتها مخالفم. ارادتمند خودم نعمت
بلیزر برای سفارت انگلیس بود. کی به کی فروخته؟ پلاکش در عکسهای اصلی قدیم قابل تشخیصه
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
تا جایی که من یادمه مدتها امام جمعه رشت یه بلیزر داشتند که می گفتند همون بلیزر امامه
تا یکی در منگنه قرار می گیره فورا دست به افشاگری می زنند.
چیزی نمی نویسم چون سانسور می شود
همه در این ملک پارتی و آشنایی دارند الا کارگران به همین دلیل است که همه به همدیگر پاسشان می کنند
آدم عاقل از گذشته درس عبرت میگیرد آقای دکتر زاکانی هنوز فریادش در مجلس طنین انداز است که می‌گفت برجام را خلاف قانون وبدون شرط تصویب نکنید چند سال کشور معطل ماند اینهم عاقبت دل بستن به دشمن بدون قید وشرط
آقای روحانی که گفته ای نوبت امتحان مردم است! مردم 40 سال در جنگ، انتخابات، راهپیمایی ها و تحمل گرانی و بیکاری، امتحان خود را خوب پس داده اند! مسئولین با ژن های خوب، خانواده های خارج نشین و حقوق های نجومی مردود شده اند! نوبتی هم باشه نوبت مسئولین است!!
یکی از شرایط کاندیداها رجل سیاسی بودن است . حتی اگر دانشمند علوم سیاسی هم باشی تا زمانی که پست قبلی نداشته باشی منتحب نمیشوی . من نمیدانم چرا با این وجود که دولت خودش از این شرایط خبر دارد از اقشار مختلف ثبت نام می کند و سپس عدم صلاحیت اعلام میکند ؟
وقتي كه خودروی بلیزر حامل امام به علت بی‌عرضگی ما مفقود شد :
موضوع دستمزد کارگران پاسکاری می شود
درباره نامه وزیر برای واگذاری ملک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی افشاگری می شود
جهانگیری و عارف در ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شوندو......
وزیری که چنین حرفی بزند نه تنها فکر میکند که اموال پدرش است بلکه فکر میکند که ما هم برده هایش هستیم...
من موندم چجوری با این اوضاع بد اقتصادی ومدیریتی وسیاسی وفرهنگی که این آقایون به وجود آوردن -اصولگرا واصلاح طلب وهمه مثل هم هستند اینو دیگه همه میدونن-با ز انتظار دارن این مردم برن پای صندوق ورای بدن ؟؟؟!!!
سلام از سه قوه دونفر مازندرانی هستند یکی سمنای هست وتقریبا کلیه وزرا اهل سه استان هستند و28 استان در قدرت بی سهمند
آقای افشانی مدیریت اصلاح طلبان را با امثال تو و جهانگیری و نجفی خوب شناختیم
ملک پدریست دیگر عارف جهانگیری ....
به نظر مي رسد كه منبع آگاه در دفتر ریاست جمهوری به آقايان محمود جان و حاجي ميرزايي كه در دولت هاي قبلي ايشان را به ميرزايي مي شناختند و در دولت آقاي احمدي نژاد به درجه رفيع بازنشستگي نائل شدند، به دليل فرمايشات سخنگوي شوراي نگهبان كه فرمودند كه ما شكي به خدمت كردن بيشتر برخي از آقايان نداريم، فقط مانده ايم كه چرا اين قدر شيفته خدمت بيشتر هستند؟ يا به قول آقاي باهنر كه گفت عشق به خدمت و جدا شدن از ميزهاي خدمت!!! برخي از آقايان فقط با جان گرفتن حضرت عزراييل امكان پذير مي شه!!! براي آقاي واعظي هم از اون اقدام هايي كه ديوان محاسبات براي آقاي سيف انجام داد، ، به مشكل بر نخورند!!! به اين بزرگواران كمك كنيد در خدمت خانواده خودشان باشند و صندليهاي كنار رييس جمهور در جلسات دولت را به بقيه واگذار كنند.
مردم ساده لوح هستند اگر دوباره پای صندوق های رای برن .
در ایران مسولین و مردم دو طبقه مجزا هستند و روز به روز فاصله اینها بیشتر هم می شود. در ایران طبقه خاص مسولین فقط بین پست ها جابجا می شوند، هرچند شرایط نشان می دهد که هیچکدام در امر مسولیتشان موفق نبوده اند، . این دسته بندی های اصول گرا و اصلاح طلب و . . . همه مثل هم هستند . تنها نتیجه عقلانی در طول این سالها نشان می دهد که بهتر است هر یک از مسولین تنها یکبار بر مسند رییس قوه مجریه بشیند. زیرا همه آنها در دور دوم حسابی بر روح و افکار و آسایش و آرامش حداقلی مردم تاخته اند و گرفتاری ها را بیشتر کرده اند. خدا را شکر که قیامتی هم هست.
وزیر علوم به دردسر اُفتاد
نمایندگان مجلس هر از گاهی از مسیولین یک نامه استیضاح علم میکنند . باعث تاسف عمیق است
كاش كلا شوراها منحل بشه. متاسفانه اكثرا شده محل رانت و پارتي بازي
آقای جهانگیری در قامت ریاست جمهوری نیست ولی جناب عارف بشرطی که عارف سالهایی که ریاست دانشگاه تهران و همچنین معاون اولی سید بزرگوار جناب خاتمی بود ، 100% رای خواهد داشت.
یکی از شرایط این هست که منتخبین از رجل سیاسی باشند . آیا افرادی که برای رای به مردم معرفی مستقیم میشوند کدامشان رجل سیاسی هستند رییس یک کارخانه رجل سیاسی هست . رجل سیاسی یعنی کسی که سی سال کار سیاسی کرده مسولیت سیاسی دادشته درس علوم سیاسی خوانده . تو دقیقه نود کسی را معرفی میکنند تازه همان فرد در چند انتخابات شکست خورده دوباره به مردم معرفی میکنند
بعضی کامنت ها غیرقابل انتشاره و بعضی مدت ها در حال بررسی ولی این کامنت آنتی سانسور ، شده آگهی تبلیغاتی که وسط هر برنامه ای جا خشک کرده
با کسانی طرف هستیم که هم شیفته خدمتند و هم تشنه قدرت و ثروت
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
دکترای فیزیولوژی چه ربطی به سرپرست شهرداری داره؟
فکرت دنیا غلط ؛ اندیشه عقبی غلط / کار ما بیچارگان اینجا غلط ؛ آنجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم / خط غلط ؛ معنا غلط ؛ املاء غلط ؛ انشاء غلط !
نان.کار .ازادی نمی خواهیم
جناب مدیر کل دادگستری اون موقع شما چی کار کردید!؟
منتظر ماندید که باد موافق بوزد و بعد وارد عمل شوید . شایدم زمین را تحویل دادید و حالا یه جورایی داری خودتو از ماجرا تبرئه میکنی
چرا نماينده هاى مجلس وشوراى نگهبان ومجلس خبرگان كه سنشون بالاست .باز نشسته نميشوند.اگر ملاك راى مردمه پس چرا شهردار را بازنشسته كردند،يك بام وچند هوا ست،
بارها توی این پیامها گفتم دیگه پای رییس جمهوری از 1400 منتفی کنید دیگه این سازگار بدرد نظام نمیخورد کشور بیاییم ازطریق رهبری ونخست وزیری اداره کنیم این درجهان سوم بهتر جواب میده بیش از این مملکت ایران اسیب نزنیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی