بازدید 39043
هزار و سیصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توضیحات اژه‌ای درخصوص اعدام سلطان سکه/انتصابات دقیقه نودی افشانی صدای "کارگزاران" را هم درآورد/روحانی جنجالی بازداشت شد/کنایه نماینده مجلس به فردوسی پور

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ منبع آگاه: مذاکره کننده ایران با FATF ممنوع الخروج شد/تعلیق حساب اتباع ایرانی در ارمنستان/دانشگاه اصفهان: سخنرانی بهشتی مجوز داشت/مهدی تاج: هیچ اصراری برای ماندن نداریم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 19 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توضیحات اژه‌ای درخصوص اعدام سلطان سکه

محسنی اژه‌ای در خصوص دو مفسدی که اخیرا حکم اعدامشان اجرا شده است، گفت: ما چند قانون در این خصوص داریم که اگر کسانی شبهه یا بحثی دارند، می‌توانند به آنها مراجعه کنند؛ البته من با مغرضین و معاندین کاری ندارم؛ اما اگر کسانی شبهه دارند، به این قوانین مراجعه کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی در رابطه با مباحث مطرح شده در این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از اینکه به مسائل جلسه امروز بپردازیم، با توجه به شرایط کنونی که قوه قضاییه مقابله با مجرمین را تشدید و تسریع کرده است، باید توضیحاتی را در خصوص پرونده‌های اخیر فساد اقتصادی که حکم مجرمین آنها اجرا شد، بیان کنم.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه از قبل مبارزه با فساد را در دستور کار خود داشته است؛ اما در شرایط کنونی که دشمن رسما اعلام جنگ اقتصادی کرده و امید به این جنگ بسته که بتواند فشار را بر مردم زیاد کند و وضع روزمره مردم را مختل کند، اگر کسانی در این شرایط دست به فساد خصوصا فسادی که بصورت شبکه‌ای و اخلال در نظام اقتصادی باشد، بزنند، در اینجا می طلبد که یک مبارزه جدی تر، متناسب با شرایط جنگی اعمال شود. وی گفت: بر همین اساس استجازه‌ای از مقام معظم رهبری در خصوص تسریع و قاطعیت در برخورد با این پرونده‌ها انجام شد.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: در تعیین قضاتی که در این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند، سعی شده است هر شعبه از سه قاضی تشکیل شود؛ قضاتی که با تجربه، متدین و دارای سابقه خوبی در این زمینه‌ها هستند که بحمدالله این کار انجام شده است.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در مورد دو فردی که به عنوان مفسد فی‌الارض و از طریق ارتکاب اخلال در نظام پولی و ارزی کشور به اعدام محکوم شدند باید عرض کنم که ما چند قانون در این خصوص داریم که اگر کسانی شبهه‌ای یا بحثی دارند، می توانند به آنها مراجعه کنند. من با مغرضین و معاندین کاری ندارم؛ اما اگر کسانی شبهه‌ای دارند، به این قوانین مراجعه کنند. البته وقت نیست همه مفاد و مواد را توضیح دهم و فقط آدرس می دهم تا مراجعه کنند. البته اگر کسی به اصل قانون اشکال دارد آن یک بحث دیگر است؛ چون ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: ما یک قانون داریم که مصوب سال 67 است. البته درباره این قانون بین مجلس و شورای نگهبان اختلافی بود که بعدا رفت مجمع تشخیص مصلحت نظام و در سال 67 تصویب و لازم الاجرا شد. این قانون که عنوانش تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس، کلاهبرداری و ... بود، موادی دارد. وی افزود: در ماده 4 این قانون آمده است که چنانچه افرادی به صورت شبکه‌ای و یا کسی که رئیس این شبکه و باند است اقداماتی انجام دهند، اگر کسی در حد فساد فی الارض باشد، حکم مفسد فی الارض بر او جاری می شود؛ آنجا هم نگفته اند که حکم افساد فی الارض چه چیزی است.

منبع آگاه: مذاکره کننده ایران با FATF ممنوع الخروج شد

یک مقام آگاه گفت: مذاکره کننده ارشد ایران در کارگروه ویژه اقدام مالی FATF و رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی، مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی ممنوع الخروج شد. وی افزود: ظاهرا دلیل ممنوع الخروج شدن میثم نصیری احمدآبادی این بوده که وی با حضور در کنسولگری امریکا در کشور امارات درخواست تابعیت برای خود و خانواده‌اش کرده است. همچنین یکی از بستگان نزدیک نصیری احمدآبادی هم ساکن و تبعه کشور آمریکا است. وی اضافه کرد: فرد یاد شده مسئولیت پیگیری و پیاده سازی ضوابط، دستورالعمل‌ها و مذاکره با مسئولان ارشد کارگروه اقدام مالی FATF در کشور را بر عهده دارد.

تعلیق حساب اتباع ایرانی در ارمنستان

شماری از ارمنی‌های دوتابعیتی مقیم ارمنستان که در ایران متولد شده‌اند، از اخطار بانک‌های ارمنستان برای بستن حساب‌هایشان به دلیل تحریم‌های امریکا خبر داده‌اند. بنا به گزارشی که بی‌بی‌سی منتشر کرده است، این افراد که برخی از آنها سال‌هاست در ایران سکونت ندارند و تابعیت کشورهایی مانند ارمنستان و امریکا را هم دارند، گفته‌اند چندین بانک ارمنستان به آنها خبر داده‌اند که به دنبال اعمال تحریم‌های امریکا علیه ایران، حساب‌های ارزی آنها تعلیق می‌شود و این افراد باید پول خود را هر چه سریع‌تر از بانک خارج کنند. این گزارش تأکید دارد: گفته شده بانک مرکزی ارمنستان دستور رسمی به بانک‌ها برای تعلیق و بستن حساب‌ افراد دوتابعیتی متولد ایران نداده و به نظر می‌رسد این بانک‌ها رأساً چنین تصمیمی گرفته‌ و برای این مشتریان خود مهلتی برای خارج کردن پول داده‌اند. گفتنی است هفته پیش سفارت امریکا در ایروان در بیانیه‌ای گفت خواهان ادامه همکاری با دولت ارمنستان و شرکت‌ها در تلاش‌ها برای وارد کردن فشار به ایران است. /ایران

دانشگاه اصفهان: سخنرانی بهشتی مجوز داشت

معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت : برنامه سخنرانی علیرضا بهشتی، فرزند شهید آیت الله بهشتی در برنامه ' من بهشتی هستم ' با مجوز هیأت نظارت بر دانشگاه و بدون هیچ منع قانونی بود. حجت الاسلام جعفر شانظری افزود: مجوز مربوط به برنامه 'من بهشتی هستم' در تاریخ 22 مهر امسال توسط هیأت نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه اصفهان برای انجمن اسلامی راه امید این دانشگاه صادر شد. وی با بیان این که در تاریخ هفتم مهر امسال نامه ای از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان به ریاست دانشگاه اصفهان به منظور گرامیداشت نودمین سال تولد شهید آیت الله بهشتی با همکاری خانه فرهنگی شهید بهشتی ارسال شد، ادامه داد: این نامه به معاونت فرهنگی دانشگاه ارجاع داده و از آن استقبال شد. شانظری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تشکل دانشجویی انجمن اسلامی راه امید دانشگاه در صدد برنامه ریزی برای برگزاری چنین مراسمی با هدف نکوداشت شهید آیت الله بهشتی بود، مقرر شد که این برنامه با آنچه که معاونت فرهنگی شهرداری پیشنهاد داده بود، تلفیق شود و هیأت نظارت دانشگاه با درخواست تشکل مذکور برای برگزاری این برنامه، موافقت کرد. /ایرنا

پیشنهاد رضایی برای خروج از شرایط اقتصادی موجود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد ایالت‌های اقتصادی با شهرهای کارآفرین را برای خروج از شرایط اقتصادی موجود و مقابله با تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی را پیشنهاد کرد. محسن رضایی با تبریک هفته جهانی کارآفرینی به کارآفرینان کشور اظهار کرد: در شرایط امروز کشور که با تحریم‌های نامشروع و غیرقانونی مواجهیم، کارآفرینان کشور در خط مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه قرار دارند. ایران در حال توسعه است، ولی مسأله مهم این است که با چه نگاه و رویکردی توسعه را دنبال کنیم. در حال حاضر کشورها مدل‌های مختلفی از توسعه را برای پیشرفت خود انتخاب کردند ولی مدل کارآفرینی درمیان آن‌ها نقش کلیدی دارد. وی ایده تاسیس شهرک‌های کارآفرین و ایالت‌های اقتصادی را مطرح کرد و گفت: اگر این ایده محقق شود دیگر برای گرفتن یک مجوز ساده لازم نیست از شهرها به کلان شهرها یا پایتخت برویم. با ایجاد ایالت‌های اقتصادی با شهرهای کارآفرین می‌توانیم از فشارها و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی ترامپ خارج شویم و کار را به جوانان و کارآفرینان بسپاریم. وی با بیان این‌که «رشد اقتصادی در علوم اقتصادی هنوز جایگاه روشنی به خود اختصاص نداده است»، گفت: با توجه به این کار سؤالات جدی در نظریه رشد وجود دارد؛ لذا باید نظریه کارآفرینی را بیش از نظریه رشد در ایران ببینیم. /ایسنا

انتصابات دقیقه نودی افشانی صدای "کارگزاران" را هم درآورد

روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران در شماره امروز خود لیستی از انتصابات دقیقه نودی افشانی در شهرداری تهران برای هم‌حزبی‌هایش را منتشر کرده است. روز گذشته با اتمام مهلت بکارگیری بازنشستگان، محمدعلی افشانی از شهرداری تهران خداحافظی کردو پیروز حناچی شهردار منتخب شورای پنجم به‌دلیل عدم صدور حکمش توسط وزارت کشور تا این لحظه، به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. روزنامه سازندگی ارگان حزب کارگزاران در شماره امروز(دوشنبه 28 آبان)، در گزارشی مدعی شد که افشانی در روزهای آخر مسئولیتش در شهرداری اکثر مسئولان این نهاد را از حزب متبوعش یعنی "اعتمادملی" انتخاب کرده است. سازندگی نوشت "افشانی در وقت اضافه حضورش در شهرداری تهران مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران را تغییر داد و حسین پیرانی از اعضای حزب اعتمادملی جایگزین حسنی در سازمان ورزش شهرداری تهران شد. "این انتصابات افشانی در روزهای آخر مورد اعتراض محسن هاشمی رئیس شورای شهر شد که گفته بود "اعضای شورای شهر تهران از انتصابات اخیر شهرداری که در وقت اضافه انجام می‌شود، راضی نیستند و این موضوع را به من منتقل کردند تا به افشانی بگویم. "ارگان حزب کارگزاران سازندگی در شماره امروز خود فهرستی از اعضای اعتمادملی که در شهرداری مسئولیت گرفته‌اند‌ آورده است.

روحانی جنجالی بازداشت شد

برخی خبرها نشان می دهد که سید مهدی صدرالساداتی روحانی مشهوری که با افشاگری هایش توانسته طرفدارانی جذب کند دستگیر شده است. در روزهای اخیر و با داغ شدن ماجرای خانه های ده ونک و دانشگاه الزهرا نام سید مهدی صدرالساداتی داماد آیت الله مدرسی عضو شورای نگهبان نیز بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است. حالا برخی فعالان عدالتخواه خبر داده اند که احتمالا او توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شده است. /فردانیوز

توصیه حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری برای مقابله با دشمن

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید در برابر تهاجم دشمنان برخوردی محکم، شدید و آفندی داشته باشیم اما با مردم، نیروها و همکارانمان در کمال اخلاق، رأفت و مهربانی رفتار کنیم.

ثبت یک شکایت جدید از پرسپولیس

مهاجم سابق پرسپولیس مدعی است مدیران این باشگاه مطالبات مربوط به زمان حضورش در این تیم را پرداخت نکرده و طی این مدت علیرغم پیگیری نتوانسته آن را دریافت کند. گفته می شود محمد قاضی با توجه به مستنداتی که در اختیار دارد، بار دیگر شکایت خود را نسبت به عدم پرداخت مطالباتش توسط پرسپولیس را به جریان انداخته است. خبرآنلاین

کارگران هم سبد حمایتی می‌گیرند؟

فرامرز توفیقی، عضو شورای‌ عالی کار به گفت:‌ ساعت ۱۶عصر امروز جلسه کمیته دستمزد با قید فوریتی که وزیر کار در نظر گرفته، تشکیل می شود که نتیجه و خروجی این کمیته نشان‌دهنده آن است که در اسرع وقت جلسه شورای‌عالی کار باید تشکیل شود و تصمیم سازی‌هایی که در کمیته دستمزد گرفته می شود نیز باید در شورای‌عالی کار تبدیل به تصمیم شده و اعلام شود که قرار است چه اتفاقی بیفتد. دقیقا بر اساس جهش قیمتی که در سبد هزینه و معیشت اتفاق افتاده و آخرین مصوبه ای که در کمیته دستمزد و در شهریور ماه داشتیم رقم ۸۰۰هزار تومان فاصله میان دستمزد و هزینه سبد معیشت تعیین شده بود که متاسفانه در هفته منتهی به اول آذر این فاصله به یک میلیون و ۲۱۹هزار تومان رسیده است. / خبرآنلاین

دلیل ورود تتلو و کلاه مخملی ها و اهالی موسیقی زیرزمینی در انتخابات

عباس عبدی نوشت: نامزدها برای کسب رأی مردم می‌کوشیدند و این کوشش امری طبیعی است و خلاف آن نامعقول است؛ بنابراین هر نامزدی باید دست به اقداماتی بزند که مردم به او رأی بدهند و حکومت نیز باید مردم را به پای صندوق رای بیاورد زیرا اساس مشروعیت یا اعتبار حکومت‌های امروز مبتنی بر میزان مشارکت و آرای مردم است. این نیاز در حدی است که حتی برای کسب چند رأی به سود نامزد اصولگرا که معمم هم هست با فردی مثل تتلو دیدار می‌کند یا جلسات انتخاباتی با کلاه‌مخملی‌ها می‌گذارند. اولین سابقه این ماجرا نیز به انتخابات مجلس چهارم برمی‌گردد که در سال 1370 برگزار شد و اصولگرایان که اسب خود را برای قدرت زین کرده بودند، دست به دامن ورزشکاران شدند. /روزنامه اعتماد

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت؛ به زودی

شرکت ملی پخش اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود. مالکان خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند./ فارس

در انتظار زلزله خاشقجی باشید!

سردبیر روزنامه ینی شفق نوشت: فایل صوتی قتل در کنسولگری عربستان "امروز یا این هفته" منتشر خواهد شد. این فایل حاوی "مکالمه بین قاتل‌ها، گفت وگو با ریاض بعد از قتل و گفت وگویی است که ثابت می‌کند محمد بن سلمان آمر قتل بوده است. این اطلاعات دنیا را تکان خواهد داد، زلزله‌ای منطقه‌ای ایجاد خواهد کرد، کاخ سعودی را زیر و رو خواهد کرد و شرایطی تازه را برای ساختار جدید قدرت در منطقه فراهم خواهد کرد.

پلاک‌ نظامی‌ها زیربار معاینه فنی نمی‌روند

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: ورود اتوبوس دست دوم کار غلطی است، در گذشته اتوبوس‌های دست دوم را به شهرهای کوچک می‌فرستاند و از شهر خارج می‌کردند، حالا ما داریم اتوبوس دست دوم می‌خریم! این کار دور باطل است. اکثر اتوبوس‌های تهران به جز BRTها از رده خارج شده‌اند و عمر هشت ساله‌شان تمام شده است و در اصل اتوبوسی نداریم. هزینه خرید فیلتر ضد دوده و تعمیر اتوبوس‌های دست دوم را صرف خرید اتوبوس نو کنند. فقط بخش حمل و نقل می‌تواند قسمت اعظم بودجه شهرداری را تامین کند. پلاک‌های عمومی و نظامی هم که زیربار معاینه فنی نمی‌روند. طرح کاهش بر اثر اختلاف پلیس و شهرداری تهران به درستی اجرا نمی‌شود. /اقتصاد آنلاین

کنایه نماینده مجلس به فردوسی پور

احسان قاضی زاده هاشمی در واکنش به مصاحبه فردو‌سی‌پور با اینفانتینیو در توییتر خود نوشت که مافیای فوتبال برای حفظ پست دست به چنین مصاحبه سفارشی با عادل فردوسی پور می زنند و اینگونه قانون کشورشان رامورد تعرض قرار میدهند. او در توییترش نوشت: احسان قاضی زاده هاشمی در واکنش به مصاحبه فردو‌سی‌پور با اینفانتینیو در توییتر خود نوشت که مافیای فوتبال برای حفظ پست دست به چنین مصاحبه سفارشی با عادل فردوسی پور می زنند و اینگونه قانون کشورشان رامورد تعرض قرار میدهند. ازوزیر ورزش انتظار می رود تبیین نماید که براساس حقوق بین الملل تمامی قوانین داخلی کشورها محترم اند کمااینکه قوانین زیادی اینگونه اند. نمایندگان مجلس آمادگی مذاکره بامقامات فیفا جهت حل مشکل رادارند زیرا آقای تاج نشان داد، ایشان راه حل مشکل نیست، بلکه خود،جزئی ازمشکل است.

رویانیان: احمد‌ی‌نژاد فشار آورد که دایی سرمربی نشود

محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس در گفت‌وگویی از فضار احمدی‌نژاد برای کنار گذاشتن دایی سخن گفت. بخش‌هایی از مصاحبه رویانیان را در ادامه می‌خوانیم:
مدیران قبلی پرسپولیس پول ژوزه و مالیات دایی را از عمد ندادند تا هم پول قرارداد ژوزه چند برابر شود و هم اینکه دایی ناراحت شده و کل پول قراردادش را بگیرد.
* خدا گواه است ژوزه را از داخل تیم و تیم ملی زدند و شبانه او را فراری دادند.
* هشت بازیکن در تیم ملی داشتیم که وقتی از نزد کی‌روش برمی‌گشتند از ژوزه تنفر داشتند.
* ژوزه دو ماه علی کریمی را اخراج کرد تا تیم درست شود، اما باز نتیجه نگرفتیم.
* احمد‌ی‌نژاد فشار آورد که دایی سرمربی پرسپولیس نشود.
* وزیر وقت ورزش به سیاسی گفته بود اگر عرضه نداری دایی را برداری کاری کنم تا در ورزشگاه با سنگ او را بزنند. او حتی گفته بود با 100 میلیون می‌تواند سکوها را علیه دایی کند.

مهدی تاج: هیچ اصراری برای ماندن نداریم

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون فوتبال اصراری برای ماندن ندارد و قانون را هم دور نمی‌زنند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث بازنشستگی و قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: همان‌طور که بارها مطرح کردم، در این مدت هیچ درخواستی برای ماندن نداشتیم. اکنون هم نمی‌خواهم به اظهارات نادرست و غرض‌ورزانه برخی افراد جواب بدهم، چون قابل اعتنا نیستند. وی در ادامه افزود: خودم را همیشه مکلف به پاسخگویی می‌دانستم. اکنون هم در ذهن مردم و نمایندگان سؤال پیش آمده است. باید از همراهی رسانه‌ها در این باره تشکر کنم و از نظر دلسوزانه جامعه فوتبال که سؤال‌های منطقی داشتند، تشکر می‌کنم.

نوازنده هفده ساله گروه موسیقی خیابانی رشت: اگر می دانستیم شب شهادت است به خیابان نمی رفتیم

یکی از نوازنده‌های خیابانی رشت گفت: شب با حمله مأموران شوکه شدیم . اصلا نمی دانستیم شب شهادت است که اگر می دانستیم به حتم آن شب به خیابان نمی رفتیم . » برپایه این گزارش ؛حقیقت آن است که برخورد مأموران با این سه جوان در لحظه دستگیری بسیار بد و زننده بود، در حالی که این برخورد می توانست با یک آگاهی رسانی ساده در خصوص شب شهادت و جمع کردن بساط موسیقی این افراد به همین مناسبت حل و فصل شده و کار به انتشار چنین فیلم تأسف انگیز و انتقادآفرینی نمی رسید. /برنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۱
الان خوبی جناب اقای ظریف با این افتضاح در fatf؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
اهل بیت شهیدان والامقام و گرانقدر مطهری، بهشتی و رجایی متأسفانه هرگز نتوانستند پیرو راه و منش این بزرگواران باشند، حیف و هزاران حیف
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
باید افرادی که طرح حراج سکه را هم اجرا کردن مجازات شوند. انحصارگران و محتکرین خودروساز هم همچنین. مدیرانی که با تصمیماتشون به اقتصاد کلان کشور ضربه زده اند و خرج روی دست کشور گذاشته اند هم همچنین.
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
اگه پارلمان آمریکا، انگلیس، فرانسه و یا آلمان قانون منع بکارگیری بازنشستگان را تصویب می کردند و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور ها مجبور به کناره گیری می شد
آیا بباز هم فیفا جرئت میکرد که پارلمان این کشورها رو تهدید به تعلیق کردن فدراسیون کشورشان کند
تاج خودش رویه ای رو در پیش گرفت و با دست دست و تعلل کردن باعث پررو تر و وقیح تر شدن فیفا شد و حالا چون از عاقبت این ماجرا باخبر است مدام می گوید که ما اصراری بر ماندن نداریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
در پاسخ : [تاج خودش رویه ای رو در پیش گرفت و با دست دست و تعلل کردن باعث پررو تر و وقیح تر شدن فیفا شد و حالا چون از عاقبت این ماجرا باخبر است مدام می گوید که ما اصراری بر ماندن نداریم! ]

وقتی خود شما و همفکرانتون، یک آدم رو با سهمیه میارید به جای یک متخصص، جا می زنید!، منتظر عکس العمل اون شخص هستید؟
مهندز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
خدمت آن دسته از مخاطبان تابناک که میگویند سرعت رسیدگی به نظرات در تابناک بالاست و آمار عدد صفر مقابل نظرات در انتظار بررسی را دلیل می آورند
باید بگویم که سخت در اشتباهید
چون اکثر سایت ها براساس مختصات و مشخصات رایانه و نه گوشی موبایل طراحی شده اند
و زمانیکه شما نظری با موبایل در تابناک میگذارید عدد در انتظار بررسی تغییری نمیکند
و حتی زمانیکه منفی و مثبت برای نظرات فعال بود، با موبایل اگر منفی یا مثبت میدادی عدد تغییر میکرد اما با یک بروزرسانی صفحه باز همان عدد قبلی ظاهر میشد
بنابراین منفی و مثبت ها و عدد نظرات در انتظار بررسی مربوط به کاربران موبایلی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
یه در س تو دانشگاه ببرداشتیم با هشت تا دانشجو
استاد هر جلسه ررو با چهل دقیقه تاخیر آمده کلاس
و هرجلسه دانشجویان منتظر ماندند و قبل از امدن استاد از دانشگاه رفته اند
حالا استاد امده و میگه که چون دوسه جلسه متوالی هیچکدامتان نیامدید بجز یک نفر همه ببروید ححذف کنید درس را!!!
مولا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
معلوم است اشتباه گرفتی مطلب را دوباره بخوان
. به وزارت خارجه ربطی نداره باهوش
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
بازهم هشت میلیون رای تولید شده برای احمدی نژاد رو یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
این مسئول که میخواسته اقامت در امریکا بگیره ! !واقعا برای خودم و ملتم متاسفم افتضاح از این بالاتر !
از طرفی چرا همه مطبوعات در باب مسولان دو تابعیتی سکوت مطلق کردن
شب شهادت نبود آغاز امامت اقا امام الزمان بود
پاسخ ها
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
عاشورا هم آغاز امامت امام سجاد(ع) بود. یعنی باید جشن بگیریم؟!
فضار احمدی‌نژاد؟!خخخخ
عجله نکنید جانم،احمدی نژاد نرفته جایی.
بعنوان یک اصلاحطلب مایلم اتفاقات فتنه ۸۸ را کمی موشکافی کنم.در ان انتخابات عده ای بواسطه تحرکات طرف مقابل بازی خوردند و طرفداران خود را علی رغم دستور رهبری به خیابان کشاندند. معلوم شد که دشمنان این مملکت بیکار نبوده و در بین اصلاحطلبان نفوذ کردند و عده ای تندرو به ترویج خشونت پرداختند و اکنون یا زندان هستند یا به خارج از کشور گریخته اند.اما این تنها یکروی ماجراست .دشمنی که موفق به نفوذ در یک جناح بزرگ سیاسی کشور شده مطمئنا در جناح مقابل نیز عده ای تند رو در خدمت خود دارد.چرا که اگر در هر دعوایی یکطرف عاقلانه رفتار کند کار بجاهای باریکی نظیر انچه در ۸۸ رخ داد نخواهد کشید. خلاصه کنم.تند روهای نفوذ کرده در اصلاحطلبان بعد ۸۸ مورد برخورد قرار گرفتند اما تند رو های نفوذ کرده در اصولگریان که طرف دیگر ان فاجعه بودند همچنان ازادانه فعالیت میکنند، هماورد میطلبند،تریبون و روزنامخ دارند و هزینه برای کشور میتراشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
داداش تو سوراخ کهنه باقالا نریز
محمد ر ا
| Hungary |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
شمامطمئنی اصلاح طلبی
عجبببب!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
درود بر شرفت كه جسارت و شهامت بازگو كردن حقايق را داشتي
باز هم خیانت از طرف اصلاح طلب ها که سابقه طولانی مدت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
الگوی شما به اصطلاح اصولگراها ، کشور کره شمالی است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
اصولگرای کی بودی تو؟از نظر شما که تحریم کاغذ پاره بود؟خیانت رو اصلاح طلبان کردن یا اونایی که راه تحریم رو بر این ملت باز کردن؟من که از روحانی هم اصلا راضی نیستم ولی میدونم چه زمان محمود خان و چه زمان حسن خان اصل کار ها دسته اینا نبوده و سیاست های کلی مشکل داره.
دیگه بسه
مردم بدونید که هیچ کس به جز خودتون نمیتونه بهتون کمک کنه و تنها راه آن هم خوداری از زاد و ولد هست. فقر یک بیماری ارثی هست که هیچ درمانی ندارد اما به راحتی با استفاده صحیح از روش های پیشگیری از بارداری میتوان آن را تا حدودی کنترل کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
ختم کلام اگر نمی توانیم شغل و آینده و مسکن برای فرزندانمان فراهم کنیم چرا صاحب آنها شویم و آنها را هم گرفتار عقعذاب کنیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
نظر کثیف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
متاسفم برات
میتوان با بررسی پیشینه مالیاتی و همچنین به تعلیق در آوردن حقوق هایی که تاج از جاهای دیگری میگیرد در صورت وجود به او فشار آورد تا خودش استعفا دهد و فوتبال هم دچار محرومیت نشود.
انحصار در پزشکی باید از بین برود. میزان جذب پزشک (روزانه) در کنکور امسال از سال 66 کمتر بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
احسنت
ناشناس
| - |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
مشکل تعداد پزشک نیست مشکل در نازپروده بودن آنها است که خود را تافته جدا بافته میدانند
متأسفانه فساد از انواع مختلفش در تار و پود دولت و مجلس و شهرداری ها رسوخ کرده
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کو گوش شنوا ؟
امشب کتابهای دوره دبیرستان در بحث اقتصادی را خواندم اصلا چیزی بنام جنگ اقتصادی نوشته نشده . اقتصاد مقاومتی نوشته نشده . یعنی برای حل هر موضوع مثلا برای تولید ابتدا باید چکار کرد . برای تورم بارا نباشد چکار کرد . جلوگیری از رشد نقدینگی و ارزش پول ملی وووو.... اصلا چیزی بنام اعدام و مفسد الرص و فاسد نداریم . قانون هست میشود قانون را عوض کرد مثلا از فردا قاون هست حجاب برای زنان هست قانون بنویسیم که مردان هم چادر بسر کنند . فرمول های اقتصادی را اجرا میکردید تا جان انسانی که پول زیاد دارد و وسوسه شده گرفته نشه چون به اقتصاد اصلا بعنوان راهکار علمی قبول ندارید . ان قانون برای اداره یک روستا هم کفایت نمیکند اعدام شد مگر بعد از اعدام اجناس ارزان شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
دوست عزیز.مقوله اقتصاد جوری هست که فلاسفه علوم انسانی از افلاطون تا قرن حاضر مینشستن فکر میکردن و سیستم طراحی میکردن.ما توی ایران حاضر هم نیستیم از تجربیات شرق و غرب استفاده کنیم
عجب اشخاصی برای مذاکرات برجام و FATF فرستاده میشوند.
احمدی نژاد در کار سر مربی فوتبال چرا دخالت کرده پس علی دایی در همان موقع راست میگفت که به من فشار وارد کردند که بنفع احمدی نژاد جلوی دوربین ها از ایشان حمایت کنم ولی نکردم چون از سیاسی کاری خوشم نمیاد . آقای احمدی نژاد من خجالت کشیدم شما چی . چرا شب ها حرف ها قشنگ تو شبکه های مجازی از خودت در میکنی . سیاست لیاقت هم میخواهد آخه به دولت ها گفته شده تو کار ورزش دخالت نکنند پس چطور شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
ول کن فوتبال به اقتصاد به چسب چقد میگیری مگه این بنده خدارا خراب میکنی ماهواره هسته ای ورزشگاه احمدی ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
آخه پول فوتبال باشگاهها وملی رو احمدینژاد از جیب من وشما میداد باید هم دخالت میکرد.،اگه خصوصی بود حرفت درسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
داداش من احمدی نژاد بیچاره را هر روز از زمین و هوا بمباران میکنند تو دیگه بس کن . اگه تو این مملکت یک نفر به فکر مردمه همون اقای احمدی نژاده مخلصت هم هستم
هر مفسد فی الارضی طبق قوانین اسلامی باید اعدام بشود ولی معلوم نشد چرا مظلومین مفسد فی الارض شد مثلا من متوجه نشدم چطور تشخیص داده شد ۷۰۰ میلیارد سرمایه مظلومین چقدر از راه درست به دست چقدر از راه نادرست یک تاجر بازاری تا کجا تاجر است از کجا به بعد مفسد فی الارض بعد هم معلومه فعالیت اقتصادی با سرمایه زیاد و پول زیاد و سکه و ارز زیاد سر و کار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
حرفت درسته.از منتسبین خودشون نبود
به مظلومین می گفتند سلطان سکه نمی گفتند سلطان دارو یا سلطان ارزاق عمومی اگه در حوزه دارو فعالیت میکرد و با احتکار باعث مرگ عده ای میشد درست ولی احتکار سکه چه آسیبی به مردم میزنه در حد اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
افزایش قیمت سکه باعث افزایش قیمت دارو و سایر موارد هم شد به این دلیل
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
اوقدی ضربه میزنه گه دو دهک از جامعه را میبره زیر خط فقر. سرمایه بقیه هم یک سوم میشه
همان شبی که من فیلم این جوانان را دیدم با خودم گفتم اینها اصلا متوجه نبودند امشب چه شبی هست . عمدی در کار نبوده چون خیلی با اعتماد خاصی اواز میخواندند و بعد از امر به معروف خوبی که شد خودشان هم تعجب کردند انشالاه این فیلم به لبنان و یمن نرفته باشه
فکر کنم مسئول رسیدگی به نظرات تابناک چش خورد
چون الان ساعت نه و ربعه و باوجود شش و نیم هزار بازدید هنوز کامنتی رو منتشر نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
هر وقتی شما با انگلیسی زبان صحبت کردی بگو کامنت تا بعدا نوبت به تابناک برسد که نظرات شما را منتشر کند
روحانی جنجالی بازداشت شد؟ همین یه تحلیل بزار از این که چرا بازداشت شده، کمک کنین به شفافیت و عدالت
واقعا اگه خبر مربوط به افشانی راست باشه
باید به اصلاح طلبان گفت دوباره رفــــــــــــــــوزه شدید رفت پی کارش
وقتیکه صدا و سیما می بینه که شائبه و شایعه ایجاد میشه چرا فیلم صحنه اعدام مفسدان اقتصادی رو نشون همه نمیده آخه چقدر غیرحرفه ای هستید شما
اون از بازیگر بی حجاب که آوردنش بهش تو سریال نقش دادند اینم از این
این دولت فقط به فکر پزشکان است.
آقای رویانیان چند سالی بود پیدایش نمیشد حالا چرا آلان این حرف ها را میزند . من نمیفهمم چرا حتی خود احمدی نزاد از زمانی که رفقاش را دستگیر کردند سخن پراکنی میکند قبلا اتفاقات‌ وحشتناکی در دوره ایشان افتاد سکوت کرده بودند . همین آلان از ایشان بپرسی که آیا در دوره شما اشکالی مبیبنی . حتما با همان ابزار سوال از شما میپرسد شما خودت چی اخلاق خوب هست آیا اشکالی نداری . یعنی سوال را با سوال پاسخ میدهند . مرد حساب با توپ پلاستیکی با چاوز فوتبال کردی فکر کردی فوتبالیست هستی که در کار ورزش دخالت کردی . من یقین دارم ساختمانهای مهری که ساختی همین جوری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
برو درسای دبیرستانت عقب می افته
برو درساتو بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
ناشناس ۲۲و۱ چرا شما احمدی نژادیها تحمل حرف حق را ندارید ؟
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
ناشناس 23:21
حرف حق اینه که می گفتن احمدی نژاد کار کرد اما تدبیر نداشت اما خودشون نه کار کردن نه تدبیر. ترتیب
تو این 5 سال. امید مردم رو هم دادن
حرف حق دلار 14000 تومنیه و شیر 6000 تومنیه داداش!
همه مصیبتهای اقتصادی که به تحریمها مربوط می شوند به نوعی اتش بیار این معرکه بن سلمان بود .انشالله که رسوا شود
این همه آقازاده و پدران ارجمندشون تابعیت آمریکا دارند . تکلیف اونارو هم روشن کنید .
‌خدمات سوخت بنزین و گازوییل و نفت با کارت سوخت کلا کار غیر علمی هست . تو را آنکه دوست داری دیگه بسه . دیگه بسه قیمت دلار را با قیمت جهانی ثابت و تک نرخی کنید بگذارید آزموده را آزمدون خطاست . از اول انقلاب یادم هست روزی یک لیتر بنزین به شخصی میدادند . کسی که اینکاره هست براحتی روزی چند بار بنزین میزند و با چند کارت متفاوت و بنزین را میفروشد . آقا این مجلس ای دولت تو را خدا دیگر کشورها در خصوصی سازی چکار کردند شما همان راه را بروید . دیگه آزمایش کردن اقتصاد بس هست آزمایش دان دیگر بی طاقت هست بس هست
پاسخ ها
یک کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
هیس!! بی سوادها داد نمی زنن! 4 سال نظر شما رو پیاده کردن دیدین چی شد مملکت.
آیا چه عاملی باعث شد سلطان های سکه به صورت ریز و درشت بوجود آید و کشور دچار بحران اقتصادی شود چند درصد آن به سیاست های بانک مرکزی برمی گردد و چند درصد آن به تک تک ما مردم برمی گردد که با التهاب سکه و دلار و ... به بازار جهت منفعت موقت و زودگذر هجوم آوردیم در حالی که نهایت با این هجوم ها نه تنها سود کردیم بلکه باعث سخت شدن معیشت ما شد. در تمام مشکلات این موضوع صدق می کند مثلا همین بحران بی نظمی در ترافیک چند درصد مجریان مقصر و چند درصد ما مردم مقصر هستیم. پس باید قبول کنیم اگر دوست داریم کشور اصلاح شود باید هر کس از خودش شروع کند و مطالباتش را بصورت منطقی از دولت افزایش دهد و دولت را به دید نوکر و کارگزار نگاه کند.
باتوجه به همه موارد FATF و حتی FIFA بنده باید یگویم با همه کامنت ها مخالفم
دلیل این مساله منزوی شدن روزبروز امریکا در منطقه و خوار شدن دشمن است.موج عدالت خواهی در منطقه در حال گسترش است و همانطور که عدالت و آزادی در کشور عزیزمان ایجاد شده و تمام انسانهای آزاده خواه عالم آرزو دارند در ایران میزیستند. بزودی با صادر شدن انقلاب و عدالت خواهی همه دنیا بر علیه امریکا قیام می کند و امیکا را از صحنه روزگار محو می کنند به فضل پروردگار
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
اقا نعمت این متن خوب بدون غلطهای املایی عمدی همیشگی مزشو از دست میده.
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
امیدوارم عمق مطالعه جنابعالی هم از فضای مجازی به واقعیت های استراتژیک بین المللی معطوف گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
آقا نعمت وجود شما نعمت بزرگی برای تمامی کشورها به جز ایران هست آقا نعمت به درک که آمریکا منزوی می شود ما داریم از گرسنگی تلف میشیم اون وقت شما دنبال عدالت خواهی هستی هر کی تصدی ریاست مجوری بوده فقط و فقط به فکر خود و اطرافیانش بود عدالت خواهی یعنی اینکه مسئل سابق بانک مرکزی وزیر صنعت سابق و ریس جمهور محاکمه شوند
عجب جامعه ای درست کردید..کل اروپا را بگردی در ده سال یکی از این دزدی ها با این حجم اتفاق نمی افتد.آیا بهتر نبود این دلار کوفتی را اینقدر بالا نمی بردید که اینهمه مفسده ریز ودرشت پیدا نشود
نعمت جان از عدالت گفتی دهنم آب افتاد . اگه زحمتی برات نیست فقط یک مقدار کمی از آن ایده عدالت را برام توصیح بده آخه من با این کلمه زیاد آشنا نیستم . اگه جواب منطقی پشت این حرف نباشه انوقت معلوم میشه فقط واسه دل خودت نوشتی مگه ننوشتی که خواننده بدونه . بیشتر توضیح بده عدالت چی هست و چگونه محقق میشود . کی به عدالت میرسیم . آن اصل حرفی که از پوستش درامده و مفهوم باسه چیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
منظور اقا نعمت از عدالت در ایران خوردن و بردن برخی اقاراده ها در اغوش شیطان بزرگه و سفره های هر روز خالی تر اکثر مردم البته این فقط یک مثال کوچیکش بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
نعمتی!!!
خودت فیلترشکن روشن میکنی و جواب خودتو میدی؟!!!
حداقلش یه چند ساعت بعداز اولین کامنتت این کارو بکن!
نه هفت هشت دقیقه بعدش!
خخخ
جالبه که توتابناک همه میخوان معروف شن!!!
نعمت جان با کامنت ها مخالفی با دولت مخالفی . نکنه مخم مخم مخالفم هستی . جواب ندادی عدالت چیست . آیا عدالت همانی هست که در چند کشور اجرا شد و بعد از مدتی مخالفین خود را به کار اجباری در مناطق سرد قطبی فرستادند یا نه
احتمالا نباید رانت دهنده هم مجازات بشه ؟ یا ایشان باید به شغل شریف شان ادامه دهد /
متاسفانه دولت روحانی جایگاه مردمی مطلوبی در جامعه نداشته و از سویی تیم اصلاحطلبان در شهرداری تهران و حتی سایر استانها نظیر کرج و... از عملکرد خوبی برخوردار نبودند .
آقای تاج بی زحمت طبق قانون بازنشستگی از صندلی قدرت و خدمت کنار بروید تا چند تا جوان سر کار باشند تا این الگو برای دیگر افراد باشد پیر و مسن شدند حتی گوششان نمیشنود . آیا بهتر نیست تا شما خدمت گذاران کنار بروید و تنش ها در جامعه کمتر بشود آخه هر چی خدمت گذار هستند فقط ما ملت باید درگیری و دعواهای خود مسولین را باید جدا کنیم . آخه دمکراسی یک احترامی داره . سی سال خدمت بس هست . این جوانان هم آرزو دارند .
شبکه فساد گه با دو نفر ساخته نمی شود
مملکت گل و بلبل .
اگرسلطان سرکه را اعدام کردند چرا جسدش را نشاتن ندادند؟
آقاي تاج بخدا سر نخواستنت دعواست. قبول كن كه كار بدي كردي!
یک جرمی را میتوانید پیدا کنید، که در صورت ارتکاب،فرد ر از کشور بیرون کنند؟
مسئولین خدمتگزار مردم هستند و باید با ولی نعمت خود، با ادب و احترام رعایت کنند. مردم هم مقصر هستند؛ در مقابل تخریب محیط زیست، تاراج ثروت های ملی، چوب حراج به منابع طلا و ارز بانک مرکزی که برای مردم است و هزاران اتفاق ناگوار دیگر، سکوت کرده اند!
آقای اژه ای آیا این قانون در مورد مسیولین هم صادق هست؟ پس چرا هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته؟
باید سلطان داروهای تاریخ گذشته هم اعدام شود چون باعث از بین رفتن جان میلیونها انسان شده همچنین سلطان خودرو و سلطان دکل که باعث ورشکستگی و فلج شدن اقتصاد مملکت شده...
واقعا اصلاح طلبان نشان دادن اگر آب گیرشون بیاد شناگرهای ماهری هستند # کشک
اینکه رفته سفارت آمریکا و درخواست تبعیت داده! حق طبیعی مسولین ایرانه..من کسی رو می شناسم که از دیوار سفارت بالا رفته پسرش الان در امریکاست ..یا دامادش از خانواده شهید پروری در امریکاست...یا تو کانادا ....تازگی نداره عزیز.مرگ حق ه اما برای همسایه ...تازه موبایل اپلش که توییت می ده بماند.
لطفا تحریم جوانمردانه و نا جوانمردانه را تعریف نمایید با سپاس
امروز دکتر ظریف و فردا کسان دیگری رو مورد اتهام قرار میدن
مردم آسیب های زیادی رو متحمل شدن. بحث اصلا سر مسلمانی افراد نیست مسلمانان غریبه اند.
خان محمدعلی آقا ای کاش تمام ایرانیان وجهان ازنوع فرزندان مطهری وبهشتی ورجایی بودند ومارا از شر ریا وربا و اخفشیت و اختلاس و.....میرهاندند بسیارمتاسف شدم که بعضیها فرق بین مردانگی ونان به نرخ روز خواری را نمیدانند
یکی دیگه از فیوضات احمدی نژاد و دارو دسته اش. علی دایی بزگتر از این حرفاست که با افکار افراد ی مثل احمدی نژاد و وزیرش از محبوبیتش کم شه
همین نوازنده های خیابانی هستند که اسلام را در معرض خطر قرار می دهند!
سلام کاکو نعمت سفر ب زمین بخیر خییلی خوش آمدی ی ذره عدالت هم شیراز بریز بی زحمت....
افرین به دولت تدبیر و امید بازهم تکرار میکنیم.....:))))))))))))
کاش سلطان خودرو رو هم اعدام میکردن!
نگاهی به رخدادهای چند ماه اخیر . دلار ابتدا تا سقف ۱۸ هزار تومان بالا رفت و سپس به قیمت ۸ هزار تومان رسیده بعد میگن که ارزان شد خدا را شکر ارزان شد . مطالبات کارگران اعتراصی را نمیدن سپس کارگر را دستگیر میکنند کارگران بجای مطالبه حقوق خود مطالبه آزادی همکاران خودشان را میکنند ولی اصل موصوع که گرفتن حقوق هست فراموش میشود . ظریف میگوید پولشویی در کشور باید اصلاح بشه طرف مقابل ایشان میگه خنجر زده نباید میگفت . تابی جان هیچ اثلاحی صورت نمیگیرد اصلاح زمانی صورت میگیرد که منبع قدرت و ثروت فقط برای مردم باید باشد
خیلی هم ذوق زده نشوید خیلی ها را گرفتند به اتهامات بسیار بزرگتر بعد هم چیزی ثابت نشد و آزادشان کردند
قوه قضاییه چرا با گرانفروشی که خود مصداقی از فساد است، آنهم از نوع دولتی ( خودرو و . . . .) مقابله نمی کند
آقاي قاضي زاده هاشمي
برادر عزيزم ، قوانين داخلي همه كشورها براي فيفا محترم است . رئيس فيفا اصراري ندارند شما كه قوانين داخلي كشورت تماشاي فوتبال براي زنان را حرام مي داند اصلا به بازي فوتبال بپردازيد . شما مي توانيد در كشور خود فقط يك ورزش را كه همان زورخانه هست قانوني اعلام كنيد . مطمئن باشيد رئيس فيفا آنوقت با شما كاري نخواهد داشت . ولي اگه ميخاي فوتبال بازي كني بايد مطيع قوانين فيفا باشي . حال خود داني .
بهتر است چیزی ننویسم چرا که سانسور می شود
مسولان فرزندان دلبندشان در امریکا تحصیل وزندگی می کنند انجا وطن دوم شان است حالا دشمن امریکا کیست؟
بنده ارادت خاصی به اقای اژه ای دارم چونکه ایشان فهمید دویست سیصد نفر در دولت دوتابعیتی هستند بگذریم حقیقتا اگر سلطون سکه برای تخلفات ارزی اعدام شد پس معون ارزی بانک مرکزی که اشتباهات کارازایشان شروع شد باید محاکمه شوند یکبار صدبار نه تحریم کارمون داشت نه سعودی ها زورشون به ماررسید یک فرد دلار را از 3 به17 افزایش داد واقعا ما فقط به امید ظهور امام زمان عج تحمل میکنیم
جناب اژه ای لطفا دلایل حکم شرعی احرا شده در مورد این دو نفر را عنوان کنید؟!؟!
سید مهدی صدرالساداتی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی