بازدید 28648
هزار و سیصد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رایزنی سران طوایف برای آزادی مرزبانان ربوده ‌شده/حسن عباسی از خود دفاع کرد/موضوع مهمی که پدر اعتقادات مردم را درآورده!/واکنش مشاور روحانی به توئیت سعید جلیلی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ توهین کریمی‌قدوسی به سران قوا برایش دردسرساز شد/جدیدترین روایت از ماجرای قرارداد کارلوس کی‌روش؛ تمدید شده و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 19 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رایزنی سران طوایف برای آزادی مرزبانان ربوده ‌شده

علی کرد، نماینده میرجاوه در مجلس گفت: هم اکنون دو سه گروه مردمی (سران طوایف) در آن سوی مرز حضور دارند و در حال رایزنی با معتمدان و سران طوایف آنها هستند تا این موضوع ختم به خیر شود. او امکان مذاکره مستقیم با ربایندگان برای آزادی مرزبانان را رد کرد وگفت که ربایندگان مواضع خود را از طریق اطلاعیه‌هایشان بیان می‌کنند و اقدامی برای مذاکره مستقیم صورت نمی‌دهند. کرد که با تسنیم گفتگو می کرد، افزود، در ایالت بلوچستان پاکستان نابسامانی وجود دارد و با وجود مذاکرات با مسئولان امنیتی و دولتی پاکستان درباره نظارت بیشتر بر مناطق مرزی و قول مساعد آنها اما پاکستان هنوز به تعهدات‌ خود جامه عمل نپوشانده‌ است، سه روز پیش، گروه تروریستی جیش العدل ۱۴ نفر از نیروهای مرزبان ایرانی را در منطقه میرجاور و نزدیکی مرز پاکستان ربود.

روحانی یکشنبه فقط وزرای کار و اقتصاد را معرفی می‌کند

عبدالرضا هاشم‌زایی گفت: من شنیده بودم که یک هفته قبل قرار بوده چهار گزینه برای چهار وزارتخانه معرفی شوند و به دلایلی که استقبال از این چهارگزینه مثبت نبود و این در مصاحبه‌ها و زمزمه‌های نمایندگان هم دیده می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور این معرفی‌ها را یک هفته عقب انداخت. من امروز شنیدم که رئیس‌جمهور روز یکشنبه بیش از دو گزینه را به مجلس معرفی نخواهد کرد که گزینه‌های وزارت اقتصاد و کار معرفی می‌شوند و معرفی گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی و صنایع و معادن به زمانی دیگر موکول خواهد شد/ایلنا

حسن عباسی از خود دفاع کرد

اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی پس از صدور حکم حسن عباسی به ملاقات و دیدار وی رفتند. بنابراین گزارش، در این جلسه حسن عباسی با اشاره به اینکه حکم صادره بر اثر تجمیع پنج پرونده است و اتهامات وارده نشر اکاذیب و توهین به مسئولین ذکر شده، گفت: در هیچ کدام از پرونده ها نشر اکاذیب اثبات نشده و صرفاً جهت توهین به مسئولین حکم صادر شده است. وی همچنین اضافه کرد: یکی از شکایات این بوده که بنده تفاوت صحبت های آقای رئیس جمهور که می گوید مبنای علوم اسلامی و غیر اسلامی ندارد با صحبت های رهبری که می فرمایند باید مبنای علوم توحیدی باشد را نشان دادم و دادگاه هم با توجه به مستنداتی که ارائه شد تأیید کرد که حرف ما درست است. آنچه دادگاه مدعی بود این است که چرا گفته‌اید نظر فلانی با نظر رهبری تفاوت دارد.

عباسی همچنین گفت: این خیلی بد است که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، در کلام مسئولین ما هنوز مشکل توحید داشته باشیم. وی اضافه کرد: اینکه ما باید به عده ای از مسئولین یادآوری کنیم که امثال بنی صدر و منتظری به دلیل خط لیبرالیستی شان برکنار شدند خودش قابل تأمل است. وی در ادامه جلسه افزود: من همه تلاشم این است که بدهکار مردم نباشم و ابداً قائل به نقض حکم نیستم. از دانشجویان نیز می خواهم از آنجایی که همه این پرونده ها به سبب مطالبه دغدغه های رهبری بوده است مطلوب است محتوای پرونده ها پیگیری شود نه حکم شخص بنده. عباسی همچنین افزود: در این چندسال تقریبا ماهی نبوده که دادگاه نرفته باشم و با مشکلات قوه قضائیه از نزدیک دست و پنجه نرم نکرده باشم. قوه قضاییه باید اصلاح شود ولی در این بین که مطالبه اصلاح آن را داریم باید حواسمان باشد که جریان مطالبه بوی انقلاب بدهد و ضد انقلاب نتواند از سو استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به نقد برخی جریان‌های سیاسی به قوه قضائیه تاکید کرد: خیلی از این جریان‌ها زمانی نقد به قوه را شروع کردند که پای معاونان و همکاران خودشان به قوه قضائیه افتاد و انتقاد به قوه در ادبیات‌شان خیلی دیرپا نیست. فرق ما این است که من و امثال من در ادبیات مطالبه گری عدالتخواهان نباید مهم باشیم و اصلاح قوه قضاییه جمهوری اسلامی است که مهم است.

موضوع مهمی که پدر اعتقادات مردم را درآورده!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین خطری که انقلاب را تهدید می‌کند سلب اعتماد مردم است گفت: فساد و تبعیض است که پدر اعتقادات مردم را درآورده، در حالی که هیچ زمانی در دوران انقلاب کمبودها مردم را ناامید نکرده است. حجت‌الاسلام المسلمین مجتبی ذوالنوری ظهر امروز در همایش جوان مومن انقلابی که به همت بسیج دانشجویی استان قم در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه جوان مومن انقلابی به دنبال تکلیف است اظهار کرد: عشق ولایت رمز ماندگاری و پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود چراکه در این دوران کسی بنده پول، دنیا، آقازادگی و... نبود و تنها عشق ولایت، جوانان را در مسیر دفاع قرار داد. وی تکلیف‌گرایی را در حوزه‌های مختلف شخصی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... مهم خواند و تصریح کرد: در تاریخ کسانی که تکلیف‌گرا بودند سرآمد جامعه شدند.

واکنش مشاور روحانی به توئیت سعید جلیلی

حسام الدین آشنا در توئیتی به توئیت سعید جلیلی واکنش نشان داد. حسام الدین آشنا در توئیتی که روی توئیت سعید جلیلی نوشته است به گفته جلیلی پاسخ داده است. جلیلی گفته بود:«دوره ای وعده هلو دادند و دوره ای هم از لولو ترساندند هم آن وعده و هم این ترساندن، توهمی نبود و نیست. »مشاور رئیس جمهور اما در پاسخ به دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی نوشته است: «نه لولو و نه هلو ، همان طور که فرمودید هیچ کدام این ها مشکل ما نیست. مشکل همان است که فرمودید: توهم!»

انتقاد حکیمی‌پور از تصفیه نیروها در شورای شهر

حکیمی‌پور با بیان اینکه جریان اصلاحات نیاز به بازنگری در گفتمانش دارد و باید ببیند دنبال چه هدفی است، ابراز کرد: در حوزه ساختاری نیاز به بازنگری داریم و باید دنبال یک ساختار پاسخگو باشیم که بدنه جامعه را قانع کند. اصلاح‌طلبی نظر و تئوری نیست بلکه عمل است و باید قانونمند باشد و رفتارهای برتری‌طلبانه و فرصت‌طلبانه و دور زدن قانون اصلاح‌طلبانه نیست. دبیرکل حزب اراده ملت با انتقاد از تلاش برخی اصلاح‌طلبان برای تبصره زدن بر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: با این کارها مردم احساس می‌کنند اصلاح‌طلبان به‌دنبال استثنا کردن عده‌ای هستند. در شورای شهر متأسفانه حتی افرادی را که گرایشات اصلاح‌طلبانه دارند کنار می‌زنند و حذف می‌کنند چون به‌قول خودشان خودی نیستند. شعار ایران برای همه ایرانیان را باید رعایت کنیم و یک کارشناس در شهرداری را که همفکر ما نیست ولی خوب کار می‌کند نباید تصفیه کنیم. وی افزود: متأسفانه نقد درون‌جریانی در اصلاحات بسته شده و تا کسی نقد درون‌جریانی انجام می‌دهد می‌گویند قصدشان تضعیف رئیس دولت اصلاحات است. این مسائل نیاز امروز جریان ما است و مشکل جریان اصلاحات حاکمان بی‌حکم‌اند و باید دایره استفاده در افراد بین اصلاح‌طلبان بازتر باشد.

توهین کریمی‌قدوسی به سران قوا برایش دردسرساز شد

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، درباره «خائن» خواندن رئیس جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی یک نماینده عضو جبهه پایداری می‌گوید: در صورت توهین به رؤسای قوا، دادستان کل کشور باید وارد عمل شود. اخیراً ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، در جمعی سخنرانی می‌کند و با تأکید بر سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره ممنوعیت مذاکره با آمریکا، می‌گوید حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و علی لاریجانی، رئیس مجلس می‌خواهند «ناامیدی» را به مردم القا کنند و به همین جهت آن‌ها را «خائن» خطاب می‌کند. محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار ایرناپلاس می‌گوید: چنانچه فردی به رؤسای قوا توهینی کند، طبق قانون، دادستان کل کشور به‌عنوان مدعی‌العموم، باید وارد عمل شود.

وی ادامه می‌دهد: حتی اگر این افراد شکایت نکنند نیز دادستان می‌تواند به ماجرا وارد شود. این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به اینکه آیا این هیأت به موضوع وارد خواهد شد یا نه، تصریح می‌کند: بر اساس آنچه درباره وظایف این هیأت تدوین کرده‌اند، باید شکایتی از طرف رؤسای این دو قوه یا معاونان حقوقی‌شان مطرح شود تا ما بتوانیم به این موضوع وارد شویم. وی در همین راستا تأکید می‌کند: اگر شکایتی مطرح شود، قطعاً بررسی خواهیم کرد، در غیر این صورت، این اشکال وجود دارد که بدون طرح شکایت نمی‌توانیم مستقلاً اقدام کنیم. جمالی در پاسخ به اینکه اگر شکایت در هیأت نظارت مطرح و کریمی قدوسی مقصر شناخته شود، پرونده به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود، می‌گوید: اگر این پرونده از طریق قوه قضاییه به ما ارجاع داده شود، هیأت، نظر خود را برای آن‌ها ارسال خواهد کرد. اما اگر این شکایت از طرف اشخاص باشد، نظرمان را به آن‌ها اعلام خواهیم کرد.

چه کسانی به عنوان وزرای پیشنهادی اقتصاد و تعاون به مجلس معرفی می شوند؟

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: طی هفته های اخیر دولت به مجلس اعلام کرده بود که ۴ وزیر پیشنهادی را پس از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه به مجلس معرفی خواهد کرد. نماینده مردم شاهرود در مجلس شوای اسلامی ادامه داد: اخبار موثق حکایت از این دارد که دولت هفته آینده تنها دو وزیر پیشنهادی اقتصاد و تعاون، کار،رفاه اجتماعی را به مجلس معرفی خواهد کرد. نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد و محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار،رفاه اجتماعی به مجلس معرفی خواهد شد. / مهر

حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به معضل تبدیل نکنیم

بهمن کشاورز، حقوقدان و وکیل دادگستری در روزنامه اعتماد نوشت: در اصل 20 قانون اساسي آمده است: «همه افراد ملت اعم از زن و مرد يكسان در حمايت قانون‌قرار دارند و از همه حقوق انساني‌، سياسي‌، اقتصادي‌، اجتماعي و فرهنگي با رعايت موازين اسلام برخوردارند. » بنابراين اگر اشكال اين باشد كه به زعم بعضي آنچه در ورزشگاه‌ها مي‌گذرد با شؤون خانم‌هاي ايراني انطباق ندارد پاسخ اين خواهد بود كه شان زن ايراني فراتر و مقامش بالاتر از آن است كه با اين مسائل خدشه‌دار شود. ️وقتي خانم‌ها كه در جنگ خود را نشان دادند و در دانشگاه‌ها پيشتاز و پيشرو هستند به سرگرمي و تفريح در اين حد قانع هستند چرا بايد موضوعي را كه مسأله محسوب نمي‌شود به معضلي پيچيده تبديل كنيم.

هشدار برای زائران؛ احتمال بروز وبا در گرمای عراق

دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی: ️عموما مشکلاتی نظیر اسهال وبایی در اثر آب‌های آلوده در خاک عراق در بین زوار دیده می‌شود. بیماری وبا یک تهدید جدی است و سال گذشته تعدادی بیمار در این رابطه داشتیم. ️شانس بیماری وبا در گرما افزایش می‌یابد و اگر یک بیمار دیالیزی با این مشکل رو به رو شود، حتما دچار مشکلی حادتر می‌شود. ️همراه بردن دارو‌های کدئین یا مخدردار به کشور عراق ممنوع است./ میزان

جدیدترین روایت از ماجرای قرارداد کارلوس کی‌روش؛ تمدید شده

محمود شیعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش تمدید شده است. حتی جزییات دیگری درباره قرارداد این مربی و مباحث مربوط در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد که همگی در راستای حمایت از تیم ملی است. هیأت رئیسه در حمایت از تیم ملی اتفاق نظر دارد. امیدواریم با تدارکات صورت گرفته پس از سال‌ها شاهد قهرمانی تیم ملی در جام‌ ملت‌ها باشیم. تنها مشکل فعلی ما بحث مسائل مالی است. به شکلی که تا به امروز فدراسیون نتوانسته حتی یک دلار ارز ثانویه دریافت کند اما با همین وضعیت، در حال حاضر دو تیم در آستانه اعزام‌ بین المللی هستند./ تسنیم

اظهارات چاووش‌اوغلو درباره افشای نوار صوتی قاشقچی

مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: دستگاه امنیتی اسناد و مدارک تأیید شده‌ای در جریان تحقیقات درباره ربوده شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول به دست آورده است. ما نتایج تحقیقات را با شفافیت به جهان اعلام خواهیم کرد. آنکارا هیچ نوار ضبط شده صوتی درباره پرونده جمال خاشقجی به هیچ طرفی نداده است./ ایسنا

دلالان بازار خودرو فروشنده شدند

بررسی های از آگهی های فروش خودرو در سایت ها و نیازمندی روزنامه ها حکایت از آن دارد که آگهی ها برای فروش هر چه سریعتر خودروها افزایش یافته و مصرف کنندگان واقعی اعم از افرادی که خودرو را به عنوان ابزار کار یا مصرف واقعی خود نیاز دارند وارد بازار شده و خریدار شده اند. به این ترتیب قیمت های کاذب در بازار خودرو شکسته شده و اگر چه هنوز هم این بازار با حباب مواجه است اما نرخ ها تا حدودی به سمت واقعی شدن پیش رفته است. قیمت طی یکی دو روز گذشته با کاهش بیشتری مواجه شده و در برخی مدل های خودروهای داخلی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان کاهش را تجربه کرده است./ مهر

احمدی‌نژاد جدید در راه است؟

این روزها بسیاری از تحلیلگران نسبت به تکرار تجربه احمدی نژاد هشدار و انذار می دهند. اکبر ترکان اخیرا اعلام کرد «خطر یک رئیس‌جمهوری غیرقابل پیش‌بینی که مقید به هیچ چیز نیست بزرگ است». این خطر زمانی بیشتر محسوس می شود که زاکانی نیز «انتخابات مجلس شورای اسلامی را دوربرگردان انقلاب خواند». معنا و مفهوم صحبت زاکانی این است که ساختار تشکیلاتی جریان رقیب اصلاحات به جد وقوع چنین اتفاقی را پیگیری می کند. اما از یک مسئله نیز نباید غافل بود و آن اینکه اگر به دلیل ناکارآمدی شورای شهر پنجم، بی تحرکی فراکسیون امید و ضعف دولت در امور اقتصادی، رویگردانی عمومی از جریان اصلاحات شکل بگیرد، خلایی در صحنه سیاسی کشور اتفاق می افتد که خیلی قابل پیش بینی نیست چه جریانی برنده انتخابات شود. اینجاست که یک نامزد غیرجدی ولو آنکه مورد حمایت هیچ جریان یا حزب سیاسی نباشد، می تواند در قامت یک احمدی نژاد جدید ظاهر شود و همه معادلات را به هم بریزد. کما اینکه احمدی نژاد سال 84 به تنهایی و بدون آنکه مورد حمایت حزب خاصی قرار بگیرد برکسی ریاست جمهوری تکیه زد. او از نردبان اصولگرایی بالا رفت و شهردار شد اما به قواعد کار تشکیلاتی پشت پا زد و وقتی فرصت را مغتنم دید حاضر نشد، کسی غیر از خودش رئیس جمهور شود./ نامه نیوز

بازداشت سرکرده‌های مشروبات الکلی مسموم/ پترولیوم اتر می‌فروختند!

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس از بازداشت باند ۴ نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز خبر داد: ️در پی توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری دو نفر و کشف یک هزار و ۵۴۰ لیتر مشروبات الکی سمی از بار آن خودرو در شیراز توسط ماموران پلیس اطلاعات، شناسایی و دستگیری عاملان اصلی توزیع الکل سمی در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که ۲ نفر عامل و سرکرده اصلی پخش مشروبات الکلی حامل مواد سمی پترولیوم اتر در یکی از استان‌های شمالی کشور خود را از دید پلیس مخفی کرده اند. ️مأموران پلیس اطلاعات با گرفتن نیابت قضائی به آن استان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر و به استان فارس انتقال دهند. ️این متهمان سرکرده اصلی توزیع‌کننده مشروبات دست‌ساز سمی بوده اند، متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند. ️در شیراز بر اثر مصرف مشروبات الکلی تاکنون ۴ نفر فوت و ۳۵ نفر مسموم شده اند. / باشگاه خبرنگاران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷۷
اقای روحانی قرار بود قلم هارا نشکنی معلوم شد که قلم های خودی هار نمی شکنی
فکر کنم دوره 4 ساله آقای روحانی تمام بشه ، هنوز ایشان در حال معرفی وزرای اقتصادی هستن!!! خدا به داد اقتصادمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
مشکل همان توهمی است که حسام الدین آشنا به آن اشاره کرد. هم مردم و برخی مسولین دچار توهمند. البته اگر به هفت ماه زندان محکوم نشوم در غیر این صورت باید گفت که مشکلی وجود ندارد.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
بنظرم خیلی بده که بمحض اینکه یک نفر(حتی یک نماینده مجلس) انتقادی از دولت میکنه به جرم توهین به مقامات باید به رفتن به زندان فکر کنه!!!

طوری محترمانه نوشتم که واسه مسئول گزینش کامنت های تابناک ددردسر ایجاد نشه!!!
جریانی که با بی تدبیری خود ، شوهران بسیاری از زنان ایرانی رو بیکار و افسرده کرده ، حالا ژست دفاع از حقوق بانوان گرفته!!
اصلاح طلبان:
برید ورزشگاه ، در عوض به دلار ۲۰ هزارتومانی و رانت ۱۸ میلیاردی حاصل ناکارامدی ما حساس نشید!
طبق گفته نماینده قم آنچیزی که اعتماد و اعتقاد مردم را از بین برده فساد و تبعیض و رانت و آقازاده ها و اختلاسها و .... بوده !!!!

آقایان ،
نکنه با وجود اینهمه دلایل باز هم شما انتظار دارید مردم مانند سابق به شما اعتماد کنند ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
شماها وقتی میلاد یک امام معصوم را تحریف میکنید که باید همیشه گریان و نالان و در حال عزاداری بود ؛ انتظار دارید مردم بدبین نشوند ؟؟؟
قوه قضاییه لطفا یک بار برای همیشه و به طور جدی با کریمی قدوسی برخورد کند......
جناب علم الهدی لطف کنید و کمی درس اخلاق به همشهریتان بیاموزید!
یواش یواش دارم مقایسه می کنم می بینم احمدی نژاد حداقل از انتخاب ما که روحانی و اصلاح طلبان بودند بهتر کار کرد یارانه مسکن مهر و .... ولی اینا هیچکار نکردند هیچی واقعا هیچی برا ملت. افتخارشون ثابت نگه داشتن دلار بود
براستی اگر مقامات کشوری در سخنرانی‌های متعدد به منتقدان توهین کنند دادستان می‌تواند رسیدگی کند یا این‌که اعلام جنگ می‌شود؟
جناب آشنانه هلونه لولوفقط یک شربت خنک آلبالو
بااین وضع اقتصادی کمی مزاجمان تغییرکند
اگه ۴۰ ماه هم به ایران فرصت بدن fatf به سرانجام نمیرسه چرا که اقلیت تمامیت خواه با ان مخالفند
پدر سوخته ها را اعدام کنید تا دیگران شراب ناب به خلق الله بفروشند و نه شراب سمی.
این قدوسی و عباسی دیگه شورش رو دراوردند ، بی نزاکتی و بد دهنی هم حدی داره ؟!!
خدایش یک صدم توهینی که باند احمدی نژاد به سران میکنند یک اصلاح طلب میکردشبانه حکم ۱۰ سال زندانش صادر میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
نه بابا
بنام خدا
انمرد که هولوکاست رو انکار می کرد سالهاست که رفته از چه می ترسی ابومشاغل! نوابغی مثل شما که سوگند یاد کردن سالهای تباهی دولت ان مرد رفته تکرار نشود دست تقدیر چنان گریبانشان را گرفت که تورم دولت انمردرفته برایتان امرور شود ارزو که چه کردید با اعتماد مردم و سرمایه هایشان.همه شما اسلاف و اخلافتان به اندازه روزهای جمعه ان مرد رفته برای مستمندان و نیازمندان این مملکت کار نکردید.دورد بر شرف و غیرتت ای مرد دفته و در دل نشسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
... درود بر شما و آن مرد رفته
کاش جوهری بود که فقط جمله های حقیقت داره نگه می‌داشت بقیش پاک می‌کرد
این دولت فقط به پزشکان خدمت کرد و ثروتمندشون کرد و کارگران و کارمندان را فقیرتر کرد و دیگر نیازی هم به رای آنها ندارد.
چرا اسم بردند و به خاطر این محکوم شدند؟
این اشنا چجور ادمی هست کلا؟!!!!!
اگر خیلی از این سران به فکر اقتصاد و مدیریت درست کشور بودند که وضعمون اینقدر خوب نبود!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
سران هم اقتصاد دانند و هم مدیریت بلدند. وقتی رفتی زندان میفهمی که چقدر کارشون درسته.
خاطرتون جمع باشه . این دفعه دیگه کسی رای نمیده .
امروز قیمتها را ۴۰ سال پیش مقایسه میکردم حقوق یک کارمند و معلم با سابقه حدود ۶۵۰۰ تومان بود با دلار ۷ تومان حدود ۹۰۰ دلار ؟!! با همون دلار ۱۵ هزار تومان هم حساب کنیم میشه حدود ۱۴میلیون ؟! جناب روحانی اکثرا قیمتها حدود ۲۰۰۰ برابر شده از اون تاریخ ولی به غیر از نجومی بگیران و پزشکان و وکیلان و چند قشر خاص همه شرمنده خانواده هستد .لطفا زودتر به فکر اقشار اسیب پذیر باشید اگه میخواهید دلار ۲۰ هزار تومان تحویل بدین .حداقل بیمارستانها رو رایگان کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
خخخ عوضش عزت داریم و امنیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
این ۶۵۰۰ رااز کجا اوردی و اکثرا ۲۰۰۰ تومان دریافت می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
توجه باید داد که دروغگویی کار خوبی نیست. در چها سال پیش حقوقها در حد 800 تومان بود نه 6500 تومان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
من فکر میکنم باید در مقابل دروغ موضعگیری کنم حتی اگر با کلیت بحثها موافق باشم.
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اولا سال 56 یا 57 حقوق معلم ها خیلی کمتر از 6500 بوده شاید حدود 300 دلار بوده پس وضع اصلا خوب نبوده
ثانیا اغلب مردم ایران فقیر بودن و سالی چند بار بیشتر نمی تونستن برنج بخورن
ثالثا سال 89 یک معلم 1200 دلار حقوق می گرفت حالا به لطف اصلاح طلبان مخالف آرمانهای انقلاب دوباره شده 300 دلار
اقای عباسی در جایی که ترامپ مشعول زدن رییس جمهور ماست.نتانیاهو همینطور شما هم کنار انها ایستاده اید و بهمین کار مشغولید.انهم با ادبیات سخیف چاله میدانی.اینکه بجای استفاده از تخصص خود در امور نظامی امروز در سوریه در کنار جوانان رشید ما باشید وحداقل یک سنگ به مرز اسراییل پرتاب کنید دنبال حرافیهای بیفایده اختلاف افکن افتاده اید و امروز هم بهانه خوبی برای نرفتن به سوریه پیدا کردید؛زندان!!!
امیدواریم عمق استراتژی خودمان را به جای سواحل مدیترانه در جامعه خودمان جست وجو کنیم.
این اقای عباسی چرا وقتی کم میاره از رهبری هزینه میکنه.رهبری بیاناتشون در باب نقد مسئولین هست.هیچ جا اجازه هتاکی ندادن.
آقای عباسی به کجا چنین تند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
کجای صحبتش در این متنی که تابناک زده تنده، میشه بگی.
اصلا متن رو خوندی یا نخونده اومدی یه نظر بذاری فقط؟
تابناک جان توضیح بده چرا مثبت و منفی رو حذف کردی
یعنی شما هم ازادی عمل نداری
از بیکاری هست که مشروب تقلبی میفروشن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
پترولیوم اتر خوردن مثل خوردن بنزین کور نمی کنه و احتمال مردنش کمه آدم دل درد میگیره و شدیدا نفخ میکنه
دلار چند شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
دلار فعلا قیمت نداره ولی تو همون ۲۰ تومن حساب کن
توهین هیچوقت نتیجه مثبت نداشته و نخواهد داشت و کاملا برخلاف ارزشهای دینی است و عجیبه که چند سالی است که مدعیان ارزشی با تمام بلندگوهای خود همین رفتار تفرقه انداز را دنبال میکنند.به والله این سخنان باعث دشمنی بین مردم میشود و نتیجه بسیار بسیار خطرناک و دشمن شادکن خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
به والله این روحانی و اصلاح طلبها هستند که وقتی توهین می کنند می گویند انتقاد کردیم و وقتی انتقاد میشنوند می گویند توهین شده. من که ترجیح میدهم در دریا غرق شوم ولی با این ها در یک کشتی نباشم
جواب ناشناس 09:53
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اگر در کشتی با آنها باشیم کشتی را سوراخ میکنند و اگر در آبهای دریا با آنها باشیم دریا را مسموم میکنند بهتر است از آنها فقط دوری کنیم
بیش از یک سال از آزمون مرحله چهارم استخدامی (آزمون فراگیر) می‌گذرد ولی از وضعیت پذیرفته‌شدگان سازمان بنادر که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی است، هیچ خبری نیست. از مسئولان امر درخواست می‌شود حدود 200 نفر پذیرفته شده را از این وضعیت بلاتکلیفی برهانند. تمام مراحل مصاحبه و استعلام‌ها هم انجام شده است. این درحالی است که بسیاری از پذیرفته‌شدگان دیگر وزارتخانه‌ها مدت‌هاست مشغول به کار شده‌اند.
حسن عباسی بخاطر شجاعتش در جبهه و جنگ مورد احترام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
ایشان همجا محترم است، در جبهه سهمی است خدا و ملت برای او و در پشت جبهه همه سهمی است از خدا و ملت بازهم برای او
دروغ به این بزرگی؟ میگفتی 30 لیتر ، پنجاه لیتر . 1530 لیتر مشروب سمی؟ ده نفر اول که بخرند این بابا نمیتونه بقیه اش را بفروشه.
«مومن از يك سوراخ، دو بار گزيده نمي شود»
نیروی نظامی مرزبانی ربوده میشه، بعد میدویید دنبال سران طوائف که آزاد کنن؟ خوب امنیت مرز رو بدند به همین سران طوائف
آقای ترکان تو و امثال تو، سبب بروز چنین روزهایی هستید،
كسي نيست بگويد آگهي هاي بازرگاني توئيت ها، پيام ها، اينستاگرام، تلگرام و ... را اين قدر نخوانید و منعكس و وانمود نكنید كه حرفي براي گفتن داريد.بهتر است كمي هم به فكر مردم در مركز برسيهاي استراتژيك براي رفع گراني ها و ايجاد اميد واقعي بپردازید. به والله هر چه هلو و لولو و توهم را به خورد اين مردم مظلوم داده ايد و مردم دم نزده اند کافی ست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اوخ اوخ اوخ تحلیل، دلار رو چرا کردی 20 هزار تومان، آخه شما ایشون را کردین رئیس جمهور ، حالا طلب زیاد هم دارین، آخه میگمن دزده داد میزد آی دزد آی دزد نگو خود دزده بود حالا هم شما نکنه خود دلار فروشه باشی دلال. لولو و هلو هم بهونتون
چرا اينهايي كه مرزبانان ما را برده اند گوشمالي نميكنيد!؟
خوب دو تا موشك هم اونطرف بزنيد تا حساب كار
دستشون بياد....
جناب اقای عباسی از اینکه مدرکشان جعلی است حرفی نزدند؟ که اگر درست است ایشان تمامی مزایایی راکه از عنوان ان مدرک تقلبی دریافت کرده اند باید اگر طبق گفته خودشان معتقد هستند که کمی شک میشود کرد که اگر معتقد باشند این کار خلاف اعتقاد است وبا این کلمات صورت مسئله را عوض نکنند ودانشجویان هم کمی حواسشان جمع تر باشد وگول ظاهر ادمها را نخورند بدنیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اگه تقلبی بود که توی این 5.5 سال گذشته اعتدال حتما بسیج میکشیدشون
آقای ذوالنوری با اینکه با شما در بسیاری از موارد هم فکر نیستم ولی در این مورد راست گفته اید و کاملا راست گفته اید کاش زود یعنی خیلی خیلی زود و تا دیر نشده در این مورد فکری بشود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
بجای مردم فکر کردن و حرف زدن پدر اعتقادات .
مردم رو دراورده
شما همین الانش هم بجای مردم حرف میزنی بدون اینکه نظر مردم براتونمهم باشه.
اگه میگی حرفم اشتباهه یک همه پرسی برگزار کنید
انواع رییس جمهور را در این کشور تجربه کردیم.تند رو ، کند رو ،معتدل ،« اصول طلب ».هیچ کدام برای مردم کار نکردند از این پس هم کار نخواهند کرد.لذا شبیه احمدی نژاد باشد یا خاتمی و یا روحانی فرقی نمیکند . سهم ما از انتخابات ریاست جمهوری وعده های سر خرمن است و بس.و اینکه هر سال دریغ پارسال را داشته باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
خیلی خوب گفتی
جناب آقاي تركان معادله يك مجهولي مطرح كرديد حال آنكه طرف ديگر معادله نيز هست
«خطر یک رئیس‌جمهوری غیرقابل پیش‌بینی که مقید به هیچ چیز نیست بزرگ است» =
«خطر یک رئیس‌جمهوری قابل پیش‌بینی که مقید به همه چيز هست بزرگ است»
نماينده قم درست ميگه، ولي كو گوش شنوا. مملكت رو فساد و تباهي و بي اخلاقي پر كرده . مسئولين هم در خوابند و يا خودشونو به خواب زدن.
سلام , حسن عباسی ها و قدوسی ها و شریعتمداریها و همفکرانشان ممکن است اتفاقی پیش بیارند که در تاریخ بی سابقه باشد خدا عاقبت ملت را بخیر کند
ارسوی ایرانی علامه حسن عباسی متخصص تمامی امور ارضی و سماوی و بحراوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
آب برای آتیش سوزی نمیخوای که داری میسوزی
تا زمان ظهور حزبی تندرو انقلاب با قامهای راسخ و مطمئن در داخل و خارج پیشرفت میکرد ولی حیف حزب جدید اتحاد مردم را از بین برد و در عرصه خارجی برخی همسو با امپریالیسم هستند
آقاي تركان عزيز عقلا چي كار كرده اند كه يك رئيس جمهور \ نتواند؟
واقعا متوجه شدم که آقای عباسی نادرست هم میگویند ...لابد ایشون فیلم سخرانی های خود را نمی بینن که با ادبیات کوچه بازاری هر کسی را مخالف خود بدونن مورد هجمه و تهمت قرار میدهند...................کلا نقد با توهین و سخرانی با کذب گفتن تفاوت دارن...
جالب توجه اینکه برخی میخواهند با توهین و فحش جامعه را اصلاح کنند وای به حال ما
آقای ترکان، طبق فرمایش شما"کما اینکه احمدی نژاد سال 84 به تنهایی و بدون آنکه مورد حمایت حزب خاصی قرار بگیرد برکسی ریاست جمهوری تکیه زد. او از نردبان اصولگرایی بالا رفت و شهردار شد اما به قواعد کار تشکیلاتی پشت پا زد" ، این جز ارزش ها و پارامتر های خوب آقای احمدی نژاد بود و هست که وام دار هیچ حزبی نباشه و هدف خدمت رسانی بدون رعایت مصالح هیچ حزبی.
امیدوارم شما و امثال شما هم یاد بگیرید این منش و بفهمید اگه در نهاد تصمیم گیرنده نشسته اید وظیفه تون دفاع از حقوق مردمه ، نه دفاع از حق حزب.
مولوی عبدالحمید توی نماز جمعه زاهدان هیچ حرفی در مورد مرزبانها نزد...
جناب تركان يادت رفته به توان ايرانيا با آبگوشت بز باش توهين كردي
فقط دریک کلام خدابدادمردم برسه وهرچه زودترامام زمان ظهورکنن وریشه تمام مفسدان که دارن مردمو بیچاره میکنن ازجهان اسلام محو کنه
شایدیکی ازمصیبت های مامردم این باشد که مسئولان زیاد حرف می زنند .اگر تمهیداتی اندیشیده بشه که به مسئولان اجازه زیادحرف زدن ندهد درمقابل آنهاراتشویق به عملگرایی کند بسیارآثار مثبتی خواهد داشت .اگردقت کنید روزانه چندین هزارساعت صرف سخنرانی میشود وهزازان نفر ازنیروی کار بعنوان مستمع ازچرخه کاروتولید خارج میشوند
رییس جمهور حق دخالت در کار اقتصادی و بازرگانی را نداره . دولت حق نداره قیمت اجناس دخالت کنه . دولت حق تولید نداره بلکه قیمت بازار بر مبنای عرضه و تقاضا هست . نمیشه کشور را با بگیر و ببند هم در تولید و هم در توزیع دخالت کرد .‌تجربه علمی را کنار گذاشتی دیگر این انتظارها بیهوده هست .‌در کشورهای دیگر دولت ها حق دخالت در تولید و توزیع و اقتصاد را ندارند .
,من دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم...چقدر دروغ و خیانت و دزدی و اختلای و.رانت و........... ,ناسلامتی اسم حکومت اسلامی انهم از نوع نابش.رو میگفتند
فک کنم آخرش تنها بمونه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی