بازدید 47988
هزار و سیصد و نودمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

«حسن عباسی» برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت/طعنه هشدارآمیز آشنا به بولتون: خدا نکند هسته ما بیرون بزند/چه کسانی به پیروز حناچی رأی دادند؟/حداقل خرج یک تهرانی در هفته چقدر است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم به بانوان اختصاص یابد؟/نمایندگان مجلس از آخوندی شکایت کردند/ابطحی: اذن همسر و ولی برای کوهنوردی شرعی نیست/اظهارات بی‌ادبانه امینی به مسجدجامعی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 13 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

«حسن عباسی» برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت

حسن عباسی، تئوریسین جریان اصولگرایی که اظهارنظر‌های او بار‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شده است، به ‌واسطه انتشار کلیپی از او، بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت. در کلیپ منتشره از عباسی او با شور و هیجان خاصی که همواره در برنامه‌ها و سخنرانی‌های خود دارد، شروط مذاکره ایران با امریکا را بیان کرد. عباسی در این کلیپ می‌گوید: «شرط نخست آن است که امریکا تمامی وب‌سایت‌های پورن خود را مسدود کند. شرط دوم آن است که امریکا باید حجاب را به رسمیت شناخته و آن را بپذیرد. شرط سوم آن است که امریکا باید وال‌استریت را به عنوان مرکز ربای جهانی بسته و اقتصاد ربوی کنار بگذارد. شرط چهارم جمع کردن بساط اسراییل است. شرط پنجم آن است که امریکا باید بپذیرد مسلمان شود.» عباسی در این لحظه خطاب به حضار می‌گوید: «از من به شما نصیحت؛ تا این‌ها را به دین خود درنیاوردید دست از سرشان برندارید.» عباسی در ادامه این کلیپ یک دقیقه‌ای می‌گوید: «ما اگر به زیر دوخم امریکایی‌ها نرفته و آن‌ها را شیعه دوازده‌امامی نکنیم، امریکا ما را به دین خود درآورده و ما را رباخوار، فاسد و به خدمت سبک زندگی امریکایی درمی‌آورد.»

کنایه بادامچیان به نجفی به خاطر ازدواج دومش

مناظره سیاسی با موضوع «تعامل یا تقابل» با حضور «حسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و «اسدالله بادامچیان» قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در دانشگاه ارومیه برگزار شد. در بخشی از این مناظره، قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر چرایی ممنوعیت ازدواج دوم در این حزب، پاسخ داد: معتقد به اخلاق مداری هستیم و اگر اینطور نبود با وجود سن بالا شرایط جسمی بهتری را برای ازدواج دوم در مقایسه با نجفی دارم. این اظهارات بادامچیان در واکنش به انتشار خبر ازدواج دوم محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران بود. وی با اعلام اینکه حزب مؤتلفه هیچ دارایی در کشورهای خارجی همچون چین ندارد، گفت: از همین تریبون اعلام می کنم که اگر کسی ثابت کند حزب مؤتلفه اسلامی دارایی در کشورهای خارجی دارد، آن را به او خواهیم بخشید؛ نمی دانم سرچشمه این ادعاها کجاست؛ باید اذعان کنم که حزب مؤتلفه اسلامی به دلیل کمبود منابع مالی حتی نمی تواند هفته نامه خود را به روزنامه تبدیل کند. «بادامچیان» دولت اصلاحات و اصلاح طلبان را متهم به جناح بازی کرد و افزود: در آن دوران لیستی از انتصابات جناحی دولت اصلاحات را منتشر کردیم که پس از پادرمیانی برخی بزرگان، انتشار این لیست متوقف شد. وی همچنین ادعای برخی از دانشجویان در رابطه با دیدگاه های افراطی لیبرالی مهندس بازرگان را کذب دانست.

چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم به بانوان اختصاص یابد؟

حسن روحانی در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور درباره حضور زنان در ورزشگاه اظهار نظر کرد. رئیس جمهور ایران در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اشاره ای به حضور زنان در ورزشگاه کرد و گفت: مقابله و رفع برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله فقرزدایی، نیازمند اقدامات عملی و اجرایی است که باید در این حوزه با قوت تصمیم‌گیری و عمل کرد، اما بخشی از این مسائل جنبه روانی دارد و ناشی از بزرگ‌نمایی برخی از مشکلات دارد که در این زمینه اگر امید و نشاط در جامعه افزایش یابد، می‌تواند در برطرف کردن و پیشگیری از آسیب‌ها تأثیرگذار باشد؛ به طور مثال، چه ایرادی دارد که بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.

نمایندگان مجلس از آخوندی شکایت کردند

نماینده ملایر در مجلس از شکایت جمعی از نمایندگان از سابق راه و شهرسازی به قوه قضائیه خبر داد. حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه جمعی از نمایندگان طرح شکوائیه‌ای از عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در ده بند تدوین کردند، گفت: هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه امضاهای این شکوائیه را جمع‌آوری و آن را به قوه قضائیه ارائه می‌کنیم. وی با بیان اینکه تخلفاتی در زمان ریاست آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اتفاق افتاده است، ادامه داد: این شکوائیه را در اختیار قوه قضائیه قرار می‌دهیم تا به این تخلفات رسیدگی شود. نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: هرچند آخوندی از وزارت راه‌ و شهرسازی استعفا داد و فرد دیگری جانشین وی شد اما وزیر سابق باید پاسخگوی عملکرد خود در این چند سال گذشته باشد.

فعال سیاسی اصولگرا: نباید مانع آزادی بیان شد

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه «نباید مانع آزادی بیان شد»، می‎گوید: در همه دوره‎ها انتقاداتی به دولت‎ها مطرح بوده‎ است، اما نباید اجازه داد این انتقادات منجر به تضعیف روحیه عمومی مردم و مدیران کشور شود. این مدیران هستند که می‎توانند کشور را از وضعیت فعلی خلاص کنند. ناصر ایمانی درباره راه برون‌رفت از مشکلات کشور، به ایرناپلاس می‎گوید: شکی درباره لزوم وفاق ملی نیست. همه گروه‎ها و جریان‎های سیاسی باید تلاش کنند به یک همدلی برسند و به دولت کمک کنند تا بتواند شرایط فعلی را به ‌خوبی از سر بگذراند. ایمانی ادامه می‎دهد: مسائل دیگری نیز حائز اهمیت هستند؛ مانند مسأله مدیریت اجرایی کشور، چراکه باید مدیرانی باانگیزه و اهل تلاش سرکار باشند. این افراد هستند که می‎توانند کشور را از این وضعیت فعلی خلاص کنند. علاوه بر این، مدیران ما باید با انگیزه باشند تا بتوانند پرتلاش و شبانه‎روزی کار کنند. وی همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مدیران میانه و عالی‌رتبه می‎گوید: وفاق ملی لازم است، اما اگر وفاق ملی هم به‌وجود بیاید، ولی مدیران میانه و عالی‌رتبه انگیزه و کارایی لازم را نداشته باشند، باز هم با بحران روبه‎رو هستیم. این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در واکنش به اظهارات برخی مبنی بر برکناری دولت، تصریح می‎کند: ما این مشکلات و اظهارات را همیشه و در همه دولت‎ها داشته‎ایم. نباید این مسائل و اظهارنظر‌های برخی افراد را در رسانه‎ها بزرگ کرد تا دولت را دچار نوعی افسردگی کنند. وی در ادامه می‎افزاید: تأکید می‎کنم همیشه این اظهارات، از سوی برخی از افراد یا طیف‎های سیاسی وجود داشته است. اما نمی‎توان دهان کسی را که منتقد دولت است و شرایط فعلی را درک نمی‎کند، بست. بالاخره طیفی هستند که بدون توجه به شرایط کشور، حرف‎هایی می‎زنند، اما نباید آن‌ها را مخالف دولت تلقی کرد.

ابطحی: اذن همسر و ولی برای کوهنوردی شرعی نیست

محمد علی ابطحی در حساب توییتری خود نوشت: اذن همسر و ولی برای کوهنوردی نه شرعی است و نه قانونی و نه مورد پذیرش عرف.

طعنه هشدار آمیز آشنا به بولتون: خدا نکند هسته ما بیرون بزند

مشاور فرهنگی رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت: به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان بولتون که در آستانه حضور در یک همایش در سنگاپور سخن می‌گفت، با اشاره به ایران گفت: «فکر می‌کنیم حکومت ایران تحت فشاری واقعی قرار گرفته و قصد و نیت ما این است که این فشار را بسیار سنگین کنیم.» حسام الدین آشنا افزود: او در ادامه گفت: «یا به قول انگلیسی‌ها، آن‌ قدر فشار را زیاد می‌کنیم تا هسته از پوست بیرون بزند»، مانند میوه ای که آنقدر فشار داده میشود تا له شده و هسته اش بیرون بزند. وی در پایان نوشت: خدا نکند هسته ما بیرون بزند. اگر بزند هیچ چیز جلودارش نخواهد بود.

پرترافیک ترین شهر جهان کجاست؟!

اگر فکر می کنید پرترافیک ترین شهرهای جهان لندن و نیویورک می باشند سخت در اشتباه هستید. در حقیقت شهرهایی که امروزه بازارهای نوظهور خوانده می شوند در صدر پر ترافیک ترین ها هستند. بانکوک، مکزیکوسیتی از جمله این شهرها هستند که رتبه اول و دوم را به ترتیب به خود اختصاص داده اند. ️همچنین طبق نتایج یک تحقیق جالب پژوهشگران آمار تخمین زده اند که به ازای هر یک کیلومتر جاده در برزیل و روسیه و فرانسه چهل ماشین ثبت شده وجود دارد!/بلومبرگ فارسی

چه کسانی به پیروز حناچی رأی دادند؟

شنیده‌ها حکایت از آن دارد اسامی اعضای شورای شهر که به حناچی رأی دادند تا شهردار تهران شود، به شرح زیر است:محسن هاشمی، علی اعطا، حجت نظری، افشین حبیب زاده، علیخانی، شهربانو امانی، محمدجواد حق‌شناس، ابراهیم امینی، الهام فخاری، مجید فراهانی، احمد مسجدجامعیبر اساس شنیده‌ها علی اعطا بر خلاف سایر اتحاد ملتی‌ها به حناچی رأی داده و رأی او تعیین‌کننده بوده است./ اعتمادآنلاین

حداقل خرج یک تهرانی در هفته چقدر است؟

خانوارهای تهرانی برای تهیه مایحتاج غذایی چه مقدار باید هزینه کنند؟ پاسخ این پرسش را می‌توان با استناد به گزارش‌های رسمی بانک مرکزی داد. حداقل برآوردها نشان می‌دهد که یک خانوار سه نفره برای تامین مواد خوراکی خود، نیاز به پرداخت حدود ۱۴۵ هزار تومان در هفته دارد. این عدد در صورت مراجعه به میادین شهرداری می‌تواند تا حدود ۱۱۳ هزار تومان کاهش یابد.

از هنرمندان و سلبریتی‌ها فقط شفافیت می‌خواهیم

نجار رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: ممکن است یکی بگوید من می‌خواهم برای افرادی خانه بزرگ بسازم، خوب همه می‌خواهند خانه آن‌ها اینگونه باشد اما دولت چنین توانایی را ندارد که برای همه آنگونه بسازد. ما خواهش می کنیم شفاف سازی کنند و سلبریتی‌ها اگر می‌خواهند جایی را خودشان بسازند جاهایی مثل مدارس، بیمارستان و مراکز عمومی را بسازند . اگر نمی خواهند خودشاان ساخت و ساز کنند و می‌خواهند امداد رسانی کنند، پول‌ها را در اختیار هلال احمر قرار دهند و اینگونه نیست که مردم به هلال احمر اعتماد نداشته باشند و مردم میلیاردها تومان به هلال احمر کمک کردند و اگر می‌خواهند در بازسازی کمک کنند پول‌ها را در اختیار حساب صد امام قرار بدهند. رئیس بنیاد مسکن : من صحبت آقای نجار را تصحیح کنم کسی به حساب ما پول نریزد و اگر کسی می‌خواهد پول بریز به حساب‌هایی مثل کمیته امداد و هلال احمر واریز کند.

اظهارات بی‌ادبانه امینی به مسجدجامعی

در جلسه امروز شورای شهر تهران اعضای شورا در بررسی نامگذاری معابر شهر تهران پیشنهاداتی از سوی احمد مسجدجامعی درباره استفاده از نام استان‌ها و عناصر طبیعی برای معابر شهر تهران عنوان شد که با واکنش بی‌ادبانه نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران مواجه شد. امینی ابراز عقیده کرد: برای آقای مسجدجامعی و کشور متأسف هستم که ایشان چندین سال مدیر فرهنگی کشور بوده‌اند و در رأس وزارت فرهنگ و ارشاد قرار داشته‌اند و چنین پیشنهادی را مطرح می‌کنند. در ادامه این جلسه این تذکر بی‌ادبانه امینی با واکنش اعضای شورا مواجه شد و سالاری، میرلوحی و محسن هاشمی هر یک در صحبت‌هایی جداگانه احمد مسجدجامعی را از مفاخر فرهنگی کشور معرفی کردند و خطاب به امینی درخواست کردند که گفته‌های خود را اصلاح کند و در خارج از فضای شورا درخصوص اختلاف نظر پیش آمده با یکدیگر گفت‌وگو کنند. /دیده‌بان‌شهری

مقایسه کیهان بین راه پیمایی اربعین و سفر به تایلند

برخی از ایرانی‌ها سفر به ترکیه، تایلند، دوبی و... را به دلیل بی‌بند و باری موجود در آنها انتخاب می‌کنند؛ برای خریدهای خود به دنبال کالاهای برند و گران قیمت هستند و بعد از مراجعه به ایران نیز بخشی از همان فرهنگ‌های مبتذل را در درون خود نهادینه کرده و به فرزندان و اطرافیان خود منتقل می‌کنند. اما زائران حسینی با روحی صیقل یافته به کشور باز می‌گردند؛ معمولاً در ساده‌ترین مکان‌ها مثل چادرها و خانه‌ها و سکونت‌گاه‌های مردمی اقامت دارند و به دنبال غذاهای ‌اشرافی و برند و. . . نیستند؛ بسیاری از آنها خریدهای ساده دارند که مهر و تسبیح و جانماز در صدر این خریدها قرار دارد؛ بنابراین خروج ارز به مراتب کمتر صورت می‌گیرد. بسیاری از آنها برای رسیدن به مرز از اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه داخل کشور استفاده می‌کنند و موجب ‌اشتغال‌زایی در صنعت حمل‌ونقل می‌شوند؛ علاوه‌ بر آن، به دلیل هجوم مسافران، برای برخی از مردم غرب و جنوب غربی نیز درآمدهای مناسبی به دست می‌آید.

مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قوت گرفت

رئیس کمیته‌ سازماندهی جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد که این کشور در حال بررسی پیشنهاد ایران برای مشارکت در میزبانی از برخی تیم‌ها در طول برگزاری جام جهانی است. حسن التاوادی، رئیس کمیته‌ سازماندهی جام جهانی ۲2022 در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌آسوشیتد پرس، در پاسخ به این که آیا ایران می‌تواند در میزبانی برخی تیم‌ها در برگزاری جام جهانی مشارکت داشته باشد، گفت‌: این جزئی از برنامه اجرایی است، ولی چیزی که واضح است این که باید این موضوع با فیفا در میان گذاشته شود و تصمیم‌گیری کنیم./ایسنا

نخستین واکنش آخوندی به شهردار شدن حناچی

عباس آخوندی پس از اینکه رأی لازم برای تصدی سمت شهرداری تهران را کسب نکرد پستی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد. آخوندی نوشت: امروز اکثریت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران دوست و همکار عزیزم آقای دکتر حناچی را به عنوان شهردار تهران برگزید. به ایشان تبریک می‌گویم و برای ایشان، شورای شهر و مردم تهران آرزوی موفقیت، بهروزی و سربلندی دارم. من نیز یاد گرفتم که برای تغییرات بنیادین و مبارزه با فساد نیاز به آگاهی و یکپارچگی بیشتر است. امروز آغاز یک راه است. برای ایران از پای نمی‌نشینیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۷۴
سوژه رسانه ها دکتر عباسی؟ !!!!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان این روزها حرف حساب، زیاد می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
آخوندی اگه دموکراسی و جنبه شکست داشتن رو بلده ، ای کاش کمی هم به رفیق شفیقش میرحسین موسوی یاد میداد تا اون همه بلا سر کشور نیارن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
امیدوارم که دولتیان هم خانواده محترم شان را برای تماشای بازی پرسپولیس و استقلال، به ورزشگاه آزادی بفرستند!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
تابناک عزیز خبری مبنی بر عدم فروش سوخو به ایران از سوی روسیه کار نکردی؟واقعیت دارد یا خیر.دوستان روسیه در اینباب چه نظری دارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
عباسی جان آخه جناب تئوریسین بانک های خودمون باید شیوه بانکداری نوین به حضرات امریکایی آموزش دهند و ما باید بانکداری اسلامی رو از اون ها یاد بگیریم حضرات وال استریت باید یه سری جهت تلمذ برسن خدمت برادران بانکدار تا گوشی حالا که تالان تالانه بیاد دستشون آره عززززززیزززززم..
محمدمرتضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
با سلام
از آقای شریعتمداری تقاضا دارم که ایشان که به اداره گذرنانه دسترسی دارند لیست مسافرین کربلا را کنترل کنند ببینند چه تعدادی از این زوار محترم به کشورهای
نظیر ترکیه و تایلند و.. غیره رفته اند
و همچنین آقای شریعتمداری تسهیلاتی که برای کربلا داده میشه برای ترکیه و تتیلند هم موکب در نظر بگیرید تا متوجه ملت همیشه در صحنه شوید. جناب آقای شریعتمداری لطفا به ملت توهین نکنید همه ایرانی استند و قابل احترام و آزاد هستند به هر کجای دنیا که دوست دارند سفر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دیگه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که خان محمد علی آقا یکی از کارمندان خود تابناکه :O
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
چه دلیلی داره برخی میان زیر کامنت اول حرفایی میزنن که هیچ ربطی به موضوع کامنت نداره؟؟ کمبود دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
به این فکر کن که چرا کلیپ سال 91 الان منتشر مشه

برخی سعی در تحمیق دارند.

باید پرسید موی دماغ کی شده که یهو کلیپ قدیمیش رو بلد کردن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
حسن عباسی گفته بود کاخ سفید رو حسینه میکنیم.
بعد از چهل سال وضعیت مملکت این هست
دزد ها کی هستن اختلاس کننده ها کی هستن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
جناب عباسی این همه ما به سوریه از هر نظر کمک کردیم لطفا ای شروطی که برای آمریکا گذاشتی را اول در سوریه اجرا کن تا بعد نوبت برسد به آمریکا اغلب این شروط در سوریه هم هست
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
با این همه سانسور که تابناک میکنه
درتعجبم که اون ۳۲ تا غیر قابل انتشار چقدر زیاد باید غیر قابل انتشار بوده باشن!
vz
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
.......دکتر ؟؟؟؟؟؟
بند خدا عباسی خبر نداره یکی از کشورها که ربا درش بیداد میکنه ایران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
طعن زده به شروط دوازده گانه پمپئو....در مورد ربا نیز ایشان چندین سال قبل در برنامه طالب زاده جزئ اولین کسانی بود که هشدار داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
باور کن تابناک دوسوم کسانیکه کامنت می گذارند سر سوزنی اطلاعات صحیح وبروز ندارند چه رسد به مطالعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
فحشا هم متاسفانه بیداد میکنه
این بابا کجا زندگی میکنه
که خبر نداره
ناشناس
| Australia |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
چرا به تحصیلات این اقا رسیدگی نمی شه، این همه تریبون در اختیارش می ذارین؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خبر داره بابا .
خدا خیرت بده اقای دکترای دکترینال ,تواین اوضاع واحوال که چپ وراست اخبار غمگین بهمون میرسه ,حداقل باعث خنده وانبساط خاطرمون میشی.
پاسخ ها
شهروند
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
جواب آقای ناشناس 21:39 از اینکه شما به اندازه حسن عباسی پروفسور مطاله هستید ما را شرمنده دیدگاه عظیم اطلاعات خود فرمودید .تعظیم میکنیمبه اینهمه تواضع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
آقای عباسی که در زندان است.
اگر با تقطیع سخنان بخواهید کسی را تمسخر کنید( که همیشه ازین کارها علیه اصولگرایان می کنید) خود شما حرفهای بسیار بدتر زده اید
یه شرط دیگه هم بزارید اگه میشه دریاچه های پنج گانه و آبشار نیاگارا هم خشک بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
زنده باشی عزیز با افزودن شرط کلا فرمایشات ایشان را تکمیل کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دوست عزیز دیدن وضعیت موجود احتیاجی به سواد ندارد فقط بایستی چشماتو باز کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
و البته نابودی حیاط وحش و گونه های کم یاب، افزایش بی حساب تورم . بیکاری و رشد منفی اقتصادی،فساد، رانت، و...
این آقای عباسی را ابتدا مهار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
برو شروط دوازده گانه پمپئو را بخوان تا معنای شروط عباسی را درک کنی
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دوست ناشناس 2159؛ نقد حرف های عباسی به معنی . پیمپو هم بی جا می کنه برای یک ملت دیگه شرط می زاره. اصلا از اساس این کار غبر منطقیه
این دولت اول قرار بود رونق اقتصادی ایجاد کند که مردم نیاز به یارانه نداشته باشند .ولی بعد ۶سال باز هم مردم سبد به دست گرفتند سبدی که شبیه سبد گدایی است.
جناب اقای روحانی ،شما که می گویید شرع اجازه داده است زنان حضور یابد ،باید به عرض شما برسانم که تا انجایی من خبر دارم تقریبا همه مراجع حرام کردند و اجازه ندادن
لطفا این موارد را سیاسی و برای کم کردن فشارها بر روی دولت خودتان نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
کمی تعقل!!!! این عقل را خدا داده برای استفاده کردن نه آکبند تحویل گرفتن و آکبند تحویل دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
با این شرایط حتمآ میزبانی جام جهانی و حتی المپیک به ایران داده میشود !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اتفاقا نظر روحانی که ریس جمهور باشه مرجعیت بیشتری داره
هزینه خانوار سه نفره در هفته ۱۴۵هزار تومان یعنی ماهیانه حدود ۶۰۰هزار تومان. این واقعا مسخره است.!!! هزینه یک روز دفتر رییس بانک مرکزی ۸تا۱۰ میلیون تومان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
چه ربطی داره؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
اون کسیکه گفته "هزینه خانوار سه نفره در هفته ۱۴۵هزار تومان" باید خیلی از زندگی پرت باشد . 5 کیلو میوه چقدر می شوذ ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
اخه چطوری تو تهران هزینه یه خانواده ۳ نفره هفته ای ۱۴۵ هزار تومان میشه ؟ شاید این امار مال سال ۹۰ باشه ...
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
به نظر من هر کی این نظر را داده یا تو یه روستای دور
افتاده زندگی میکنه یا منظورش 145 دلار بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
یک خانوار سه نفره در طول یک هفته 14 وعده غذا و 7 وعده صبحانه نیاز دارد برای 14 وعده غذا برای سه نفر چقدر گوشت یا مرغ یا ماهی لازم است یک کیلو گوشت 65 هزار تومان یک کیلو مرغ 11 هزار تومان و ... چطور حساب شده است
باريكلا اقاي دكتر عباسي
ايشان بايد وزير امور خارجه بشوند تا بتوانند امريكاي جهانخوار را هدایت کند
درود بر دكتر عباسي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
حالت خوبه ببم !!!
چرا قرص هاتو به موقع نمی خوری جیگر !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دکترا وعالم ونابغه ...حسن عباسی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
باریکلا آقای عباسی

باریکلا مرد با خدا باریکلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ولی بهتر بود که ایشان که اینقدر دم از مبارزه میزند دو هفته میرفتند سوریه و دفاع از حرم تا بشه ادلاهاشو باور کرد ولی اینها فقط شعار و سخنرانی را بلد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
بگو از کجا میخری ما هم از همانجا بخریم حتما صحبت 10 سال پیشه و میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
باریکلا شعبون کدخدا باریکلا
یعنی واقعا با حرف های اقای عباسی به ریشمان نمیخندند؟این افراد باعث میشن مضحکه دیگر کشورها بشیم.
پاسخ ها
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اتفاقا باید حرف هاش رو تو اینستاگرام و توییتر بولد کنیم تا آمریکایی ها حساب کار دستشون بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
یه چنتا شرط کم گفته . باید ترامپ و نتانیاهو بیان مسلمون بشن
در برابر زورگویی های آمریکا افرادی مثل جناب عباسی مثبت عمل میکنند و میدانند با چه جانورهایی طرف هستند برعکس دولتی ها که فقط گل به خودی میزنند مثل وزیر خارجه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اگر فیلم سخنرانی را کامل دیده بودی نظرت عوض میشد چون واقعآ به صحت حرف های ایشون شک میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
تابناک طوری سانسور میکنی که کل معنا عوض میشه اخه بی انصاف صحت حرف ها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
شما با کی مقایسه میکنید
اصلا اینها یعنی امثال آقای عباسی شنونده ندارن
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
از مثبت عمل کردن امثال عباسی هاست ! که روزگارمون اینه !!!!
یک محاسبه ریاضی ساده.امار غیر رسمی میگوید حدود ۴ میلیون مصرف کننده مواد در کشور هست.اگر هر کدام ۲۵۰ هزار تومان در ماه مواد مصرف کنند
میشود۴۰۰۰۰۰۰×۲۵۰۰۰۰=۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان در ماه.
مبلغی بسیار بزرگ و باور نکردنی.حال بفرمایید این مبلغ در کدام بانکها گردش مالی دارد؟سود حاصل کجا مصرف میشود؟اتومبیلها و کاخ قصرهای گرانقیمت یا....؟جناب ظریف با بد کسانی طرف شدید.قوانین مبارزه با پولشویی این موضوعات را روشن خواهد کرد راستی از نماینده محترمی که فرمودند بعضی از این پولها وارد انتخابات میشود چه خبر؟زنده و سلامتند یا دعوت به سکوت شدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
درود بر شجاعت ظریف
با بیان حقیقت
هر چند تلخ ولی باید پذیرفت
بجای تخطئه کردن
از ترس دشمن نباید سرپوش گذاشت
افرادی مانند ظریف دلسوز حقیقی هستند
درود بر شجاعت و از خود گذشتگی ظریف
خدا حافظش کنه و خدا دوستان نادان را دانا کنه و دشمنان را نابود.
انشالله
اگر شما رسانه ها مطالب هجو و بی معنی (( حسن عباسی، رائفی پور، روازاده، پناهیان، سعید قاسمی و رحیم پور ازغندی)) را پوشش ندهید و کسی دیگر با شنیدن حرف آنها دچار ناراحتی اعصاب نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
شما دیگه خیلی داغونی لطفا رایفی پور رو استثنا قایل بشید.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
پاسخ طرفداران اقایان اینست که اقایان تئوریسین(نظریه پرداز )هستند و راهکار میدهند و ادم اجرایی نیستند.خوب من هم میتوانم نظریه بدهم چطور است یک پل بلند از کره زمین به ماه بزنیم تا نیاز به سفینه فضایی برای سفر بماه نباشد.راهکار باید واقعی و اجرایی باشد که اقایان چون بلد نیستند نظری روی هوا احساسی وشعار گونه ابراز میکنند وکاری به غیر عملی بودن ان ندارند.در مورد رائفی بزرگترین تناقص اینکه به جنگ کسانی رفته که برجهای دو قلو را پایین اورده اند ولی از خاموش کردن صدای این اقا ناتوانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
جانا سخن از زبان ما میگویی تابناک اگر مثلت و منفی بود یک مثبت میزدیم و تمام خیلی اذیت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
ازغدی صحیحه میمم جان
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
باید دهانتان را بشوئید
وقتیکه درباره استادان رحیم پور ازغدی و پناهیان سخن میرانید
ایرانی اریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
درود بر شرفت که حرف حساب زدی. دمت گرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
لطفآ مشخص کنید دهانمان را قبل و یا بعد بشوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دقیقا درست گفتی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خواهشا استاد رائفی پور رو از بقیه جدا کنید. ایشون عالیه فقط کافیه یه سخنرانی کاملشون رو گوش کنید
در مورد حسن عباسی باید صحت و سقم آن را بررسی کنید. بعید نیست کلیپ ساخته شده و فتوشاپی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
ببین حتی شماهم که طرفدارانشان هستیدقطعا این مطالب را غیرقابل قبول میدانید که مدعی مونتاژ شدید . حالا ببین دیگران چه احساسی دارند از شنیدن این توهمات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
وقتی قحط الرجال باشه بایدم امثال عباسی جولان دهند!!!
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
در پاسخ برادر ناشناس ساعت8/12
از صدقه سر افرادی مثل دکتر عباسی هستش که جنابعالی وامثال شماها جلوی دوربین وتوی اجتماع دارید پز میدهید
۱ آقایان راجع به قطع سوئیفت چیزی نگفتند؟یادم نبود اصلا وصل نشده بود که بخواهد قطع شود
۲گفته بودیم دیوار میکشند مارا مسخره میکردید.در حوزه اختیارات اثار دیوار کشی کمکم نمایان میشود وچقدر خوب که هر کسی مدعی ریاست جمهوریست جایی مثل دانشگاه ازاد یا یک استان را در اختیارش بگذارند تا عیار توانایی خود برای اداره مقیاسی بزرگتر مثل کشور را نشان دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
مرسی
جناب عباسی بزرگوار
ممنون بابت راهکارهای بسیار عملی و اساس تان برای مذاکره استکبار جهانی
به اطلاعتان می رساند که وضع ربا در کشور ما کم از این کشور های غربی نیست. لطفا اگر میتوانید نسخه ای برای وضعیت بانکی خودمان بپیچید. محض اصلاعتان دیروز یک بیمار علی رغم داشتن دفترچه بیمار کارکنان دولت 900 هزار تومن برای یک سی آنژیوی ریه پرداخت کردند. لطفا اگر کاری از دستتان بر نمی آید درد های مردم را شخم نزنید.
با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
مشخص هست اصلا بحثهای ایشون به گوشتان هم نخورده. وگرنه ایشان پرچمدار نقد بانک ها بوده اند و بارها ربوی بودن بانکها در کشور را مطرح کرده اند.
ابطحی و چه به این حرفااااااا از کجا در اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب ایمانی در کشور ما ازادی بیان وجود دارد اما مسئله در ازادی پس از بیان است.ایا میتوان دستاوردها را به چالش کشید و فردای انروز مثل روز قبل بر سر کار خود حاضر شویم ؟یقین دارم چپ و راست هر کدام ارزوی پیشرفت کشور دارند و از زاویه دید خود پیشرفت را معنی وتعریف میکنند.منهم ارزوی پیشرفت کشورم را دارم و دستاورد انرا در مقایسه با هند وکره و ترکیه ضعیف میدانم.هر چند خوشحالم که شهروند لیبی یا نیجریه یا برمه نیستم
خیلی خسته ام
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
تقصیر آب و هوای محل زندگیونه. احتمالا افسردگی فصلی گرفتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
دنیای ما ایرانیا همینه دیگه.جدی نگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
... و همگی افسرده !!!
حاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
منم همینطور داداچ !
البته اونها با هزینه خودشان (دلار آزاد) می روند اما زائرین با دلار ۴۲۰۰ و با عوارض صفر می روند.
بهتر بود این را هم اصافه می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اطلاعات شما کاملا غلط است.لطفا قبل اظهار نظر حتما تحقیق کافی بفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
به اطلاع شما میرسانم به بانک ملی زنگ زدم گفتم برای سفر به عراق ارز میخواهم فرمودند ما ارز زیارتی نداریم فقط ارز مسافرتی داریم یعنی از نظر آقایان عراق مسافرت نیست و ارز آزاد باید تهیه شود
توییت تیریک آخوندی جالب بود .‌دقیقا نشان از شعور دمکراسی را نشان داد که به رای اکثریت باید اعتماد کرد و احترام گذاشت چه در شورای یک سهر باشد چه در نهاد ریاست جمهوری باشد . سواد و سیاست در چنین جایی با هم آشتی میکنند
پاسخ ها
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
همونطور که رفیقش میرحسین موسوی این کار رو کرد
نه؟!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
دقیقا معلومه که مخالفت با آخوندی صد درصد سیاسیه جناحیه و مردم قربانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
مثل تبریکات آقای رییسی
خوب با سخنان حسن عباسی سطح شعور مردم رو پایین نگه می آرین، بیچاره اونا که گول میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
در باره کسانی که نشسته بودند و این حرفها را میشنیدن نمی دانم چه میشه گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ساندیس دستشان بود !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دوست عزیزصحبتهای دکترعباسی درپاسخ به صحبتهای
.احمقانه و شروط مسخره پمپئو وزیرخارجه آمریکابوده .
اینقدر فشار وارد میکنیم تا پوسته بشکافت و ووو منظورش به همین موضع گیری سیاسی مثل عباسی هست . یعنی شما یک نگاهی به این سخنان بیندازید کم کم به جای میرسیم که خطرناک خواهد بود . باید در چنین مواقعی سیاسیون کار کشته جواب بدن .
واو

ما مرم ایران چقدر خوشبختیم

مردیم از خوشی زیادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
این " واو" ت منو کشته !!!! انگلیسی دان
این دولت فقط به فکر پزشکان است. کارمندان و کارگران بیچاره زیر فشار گرانی هستن. آنها را دریابید نه ثروتمندانی مثل پزشکان و وکلا.
اگه هستتون زد بیرون، من یکی هیچ کاری نمیکنم. خودتون با بچه هاتون و نوه هاتون که ماشالا امریکا هستن، هرکاری میخواین بکنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
منم مثل شما :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
جناب ناشناس 20/ 53 اگر فرزندان و نوادگان مسئولان در ٱمریکا هستند در واقع در خط مقدم جبهه تشریف دارند برای
خوشگذارنی که نرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خوب راست میگه رفتن اونجا بیل میزنن و با سختی زندگی میکنن و با امریکای جهانخوار مبارزه میکنن من خودم فیلم رنج و مشقت چند تا رو دیدم
اگر حزبی مثل حزب مو تلفه آنقدر فقیر است که توان تبدیل هفته نامه حزب به روزنامه را ندارد ، پس چگونه مدعی ارائه راهکارهای اقتصادی کلان و مدیرتی برای بیرون رفت کشور از بحران ها ست ؟!!! در عجبم !
چکاره هست که شرط گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اگر سخنرانی های این چند سال ایشان را شنیده باشید فقط برمبنای خود دانا پنداری ایشان هست مثلآ نظرشان در مورد یک فیلم سینمایی امریکایی که در باره حمله فضاییها به زمین بود
با سلام
اینکه در چه شرایط و چه زمانی میشود با امریکا مذاکره کرد چیزیست که حاکمیت با دیدن مصالح کشور و مردم تصمیم درست و بموقع خواهند گرفت انشاءا...
ولی اینکه فردی عربده کشان و بدور از هر منطق و برابر احساس و شاید هم مأمور به ریختن آب به آسیاب دشمن برای کشور و مردم تعیین و تکلیف کرده و خود را صدای مردم بخواند و برای دین و کشور و مردم و انقلاب هزینه آفرینی نماید ، شاید و باید حاکمیت با این گونه افراد برخورد و تریبون را از دست اینها بگیرد.
در ژاپن که ما آن را لیبرالی می دانیم نرخ بهره منفی است در خودآمریکا ودیگر کشورهای غربی بهره زیر 4 درصد است در کشور ما بالای 20 درصد آن وقت رومون میشه اونا رو رباخوار بنامیم بهتراست امثال آقای عباسی به فکر اصلاح کشور خودمان باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
آمریکا اخیراً 2/25 شده
یکی نیست به اقای حسن عباسی بگه بانکا ما که همه مردمو و ربا خوار کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ایشون خودش بارها این بحث و ربوی بودن بانکها را مطرح
. کرده. عجیبه با وجود رسانه آدمها اینقدر بی خبرند شاید دلیلش این باشه که هر کسی کانالها و مسیرهای خاصی را برای شنیدن اخبار دنبال می کنه و حاضر نیست نظر مخالفان را هم بشنوه
این حرف جناب عباسی دلیل و استدلال منطقی و کاملا عمیقی داره. آمریکا مظهر ربا، فساد و فحشا، دین ستیزی و محل اصلی سرمایه داران صهیونیسته و دشمن ترین افراد نسبت به اسلام و مسلمون ها.
انتظار دارید یک کشور اسلامی بدون هیچ خسارتی با آمریکا مذاکره کنه و با هم به توافق برد-برد برسن و در آینده هیچ کاری به کار ما نداشته باشن؟
گرونی لبنیات و سیب زمینی و تخم مرغ و گوشت و خودرو غیره رو هم می خواین به دلار و مذاکره با آمریکا ربط بدین؟!
البته که جواب این سوالات رو می دونید ولی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اصلأ آمریکا ربا خوار بد اخ یا هرچی که شما بگیدحالا سوال آیا موسسات مالی و اعتباری که اصل وسود سپرده یکجا بالا میکشند توی آمریکا هستند یا ایران عباسی من ۵۰ میلیون وام در خواست کردم ده م هزینه گرفتن وام شده ۴۰ دستمو گرفته حالا باید ۱۳۳ میلیون پس بدم اگر این ربا نیست پس ربا چیه
مى خواهند از اخوندى شكايت كنند ، نكنه كه اين حرف كه اخوندى باج نمى داده صحيح است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
واقعیه اگر اخوندی سال ۸۸ رییس ستاد میرحسین نبود الان با ان سوابق کاری درخشان حلوا حلواش می کردن ولی مگه منافع جناحی اجازه می دهد
من نميدونم این آقای آخوندی مردم رو ...فرض کرده که اینطور صحبت میکنه؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
پس چی ؟ مگه فرض نکرده ؟
پرفسور عباسی. امیدوارم آمریکاییها همگی مسلمان بشوند ولی نه شبیه مسلمانی من و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
آفرین
خدایاحسن عباسی راحفظ کن
چون اگه نباشه ما چه طور بخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دعا کنید جاشو عوض نکنه
من وقتی این صحبت های آخوندی رو در مورد مبارزش با فساد رو میشنوم یاد احمدی نژاد میفتم
جفتشون برا جلب توجه این حرفها رو میزنن
در مورد آقای روحانی هم که ماشا... خوب راجع به همه چی حرف میزنه ولی در مورد مهمترین دغدغه مردم که شغل و معیشته ساکته و هیچ عملی هم نداره نشسته که اروپا نجاتمون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
شش ساله بنزین گرون نشده نان گرون نشده فقط یک ساله بخاطر بد عهدی و خیانت امریکا و کمک عوامل داخلی در هو و جنجال کردن یک باره منکر تمام خدمات شش ساله دولت شدید سعی کنید از دیوار بی اخلاقی خارج شوید
alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
شش ساله بنزین گرون نشده؟؟؟نون گرون نشده؟؟؟؟؟تو ایران زندگی میکنی؟؟؟
البته بله بنزین گرون نشد تک نرخی شد و البته آمریکا منزوی شده و اروپا هم طرف ماست
سخنان آقای عباسی را من با سواد ششم چنین تفسیر میکنم بی زحمت اگر اشتباه هست اصلاحش کنید . یعنی کشورهای کمونیستی روس و کره شمالی و کوبا و چین و اروپا و امریکا و غرب از یک طرف و طرف دیگر خاورمیانه و اعراب و ژلپن با بمب اتمی به جان هم بیفتند اگه دینم را نپدیرید باید نابود شوید خدایا کمک کن خدایا ملت ها را گوناگون آفریدی و دسته دسته . چرا چنین شده کمک کن
ترامپ عباسی رو هم از شور و شوق میندازه
سلام آهای مردم که بارها فریب جوسازی های روحانی وهم مسلکانش رو خوردید دیگه بسه بیشترین اجازه ندید باطرح مسایل انحرافی مثل حضور زنان در ورزشگاه و اجازه ولی برای کوه نوردی و بیداد پولشویی و... ناکارآمدی هاشون رو پنهان کنن شمارو به خدا ببینید کشور رو به لبه پرتگاه بردن وککشون هم نمیگزه اگر یک دهم این اتفاقها در دولت مخالفشون بود انواع و اقسام حملات روانی و تخریبی رو با کمک غربیها میکردن تا طرف رو زمین بزنن ولی حالا با کمک همون ها دارن اذهان عمومی رو از به فلاکت کشوندن مردم و فجایع اقتصادی و اجتماعی منحرف میکنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
یعنی اذن پدر رو از خودشون در اوردن ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
مملکت را کسانی به پرتگاه بردن که هشت سال از کسی حمایت کردن که با هشتصد میایارد پول اتش به اقتصاد مملکت زد و شما حمایتش کردید خیانت امریکا را به حساب دولت می گذارید در حالیکه اون کاغد پاره های سازمان ملل اتش به خرمن مردم زد
من از آقای عباسی در خواست میکنم با همین شعار در ۱۴۰۰ کاندید بشوند . انتخاب این حرف ها و شعارها با مردم هست یا میپدیرند یا نه قول میدی اگه حرفات را قبول نکردن از سیاست خارج بشی . چون همینطوری در سیاست تخت گاز جلو یری کار دست خودت و ملت شریف ایران خواهی داد . کسی نیست طرف را کنترل کنه سیاست بد جوری چمبره زده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
زیاد خودتو ناراحت نکن چون شکر خدا کاره ای نیست و کسی حرفهاش رو جدی نمیگیره به جز کسایی مثل خودش
دکتر عباسی
موقع گفتمان با روسیه و چین هم همین شرط را گذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
از دنیا پرتی کلا
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اگه این دوتا کشور نبودن
مردم فقیر و بیچاره تاحالا از گرسنگی مرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اقای مهدی تا انجا که ما میبینیم این دو کشور فقط دست بگیر داشتن و چیزی ندادن الان هم روسیه شمال رو میخوره چین جنوب رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
حتما ایران هم در افریقا و یا اسیای مرکزی سرمایه گذاری کرده و خدمات مهندسی می کند
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
خیلی با جالب گفتید، خیلی. راستی آقای عباسی ظهر که از تدریس دانشگاه! داری میای خونه، یه سری به بانک سر خیابونتون بزن و ازش بخواه که ربا و بانکداری ربوی به چی میگن. بقیاه مورادی که بیان فرمودی، پیشکشت.
ناشناس
| Canada |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
روسیه و چین از هر گرگی بدترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
کدوم دکتر ؟! دکتر چی ؟ چرا سریع یک دکتر به هر کسی که تریبون داره میدهید ؟
حالا ببینید اگر ایشان در یک کشوری رییس جمهور باشند و هیچ قدرتی حتی مجلس نداشته باشد و بمب لتم هم داشته باشد میدونید این فکر چقدر مخرب خواهد بود یاد جنگ هیلتر با اروپا و شوروی زمانی که سربازان با عمق برف سیبری دست و پنجه نرم میکردند هیتلر در فکر برتری نزادی بود اینهمه لنسان مردند که چی . داشتن قدرت و ثروت و بمب اتم لیاقت میخواهد
تابی ! جون من یک کاری کن دوره بعد استاد حسن عباسی رئیس جمهور بشه . اونوقت هیئت دولت هر روز فیلم کمدی اکران می کنه .
بعد از خواندن توییت آقای آشنا سیبیل های بولتون ریخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
۹خخخخخخخ ایول
کمر این ملت بیچاره زیر بار گرانی خرد شده است،آنوقت شما دولتمردان هنوز دارید مشکل زنان در ورزشگاه را حل می کنید،بابا یکی نیست به شما بگه این کشور چه چیزی غیر بی تعصبی دولتمردانش کم دارد که به این روز افتاده است.تا کی باید چوب اسرائیل ،فلسطین ،یمن و... را بخوریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
ظاهرا خود ما انتخاب کردیم اینطور باشیم!
این نماینده یک لحظه فکر کرده در اروپا یا امریکاست و احمدی نژاد با انهمه تخلف در دوران ریاست چمهوری جو.ابگو شد
همه مردم متوجه خواهند شد که امیدی به بهبود اوضاع نخواهد بود ، شکمهای گرسنه ، جوانان بیکار، دختران دم بخت بی شوهر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
یعنی متوجه نیستی اگر نیابتی در یمن وسوریه و...نمی جنگیدیم الان باید همان جنگ را در کشور خودمان ی داشتیم...یعنی قدرت تعقل و درکتان باندازه رب و پوشک و...است
ناشناس
| Germany |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ناشناس ۲۲:۵۳
بسم ا... تشریف ببرید جنگ نیابتی! به حضور افرادی مثل شما نیاز مبرم هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ناشناس 23:52 جان خوشم میاد مثل آب خوردن سرتون کلاه میزارند
کاربر محترم شاهپور . یعنی هرکی رییس جمهور کشور شد فقط قول داد که سیب و سیب زمینی را قیمتش را کنترل کنه پس چرا دیگر شعارهای اناخابات چی میشه یکی از شعارهای که داده شد حضور زنان به مجامع ورزشی بوده . حالا شما بگد چند درصد به روحانی فقط به همین شعار رای دادند . من نمیدلنم آیا از نطر شما و دیدگاه سیاسی شما رای مردم چگونه مورد قبول هست حقیقت را بگو آیا شما از ان جناحی نیستی که میگویند رای و نطر مردم را از سر ناچاری قبول کردند چون مردم اشتباه میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
این حرفها همش بی فایدست.ما مردم نباید درگیر جناح بازی ها بشیم.
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
خلط مبحث نکن. عمق ما مدیترانه که هیچ اون ور مدیترانس لیکن مشکلات داخلی رو هم باید بسیار توجه کرد بسیار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
دولت اگر کارش رو درست انجام بده عمق اسنراتژیک مژیک گزندی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
دلم برای این کامنت تنگ شده بود :)) مرسی
آقا حسن عباسی ! برادر دینی ، شما لطف بفرمائید این شروط رو برای روسیه و چین هم تعیین کنید. اولش پوتین رو مسلمان کن بعدا برو سراغ ترامپ !!!! والا آدم تعجب میکنه از حرفهای این به اصطلاح استاد استراتژی ی ی ی ی ی
من وقتی سخن امشب ایشان را در فضای مجازی خواندم تازه فهمیدم که هاشمی و خاتمی گیر چه افرادی افتاده بودند .
حسن عباسی حضرت عباسی خودت به این حرفهایی که می گی باور داری؟
اگه راست می گی به بانوان بی حجاب و بد حجاب شهر خودت بقبولان که ( حجاب را به رسمیت بشناسند )
اول سنی های ایران و بعد عربستان را شیعه کن .
اول ربا را در بانک سر کوچه خودت بردار .
و......
به نظر من شما ( در کمال احترام ) خیلی مزخرف (ببخشید اما کلمه رساتری نبود !!) به هم می بافی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
آقا تو چقدر عصبی هستی؟!داره کنایه میزنه به شروط 12 گانه آمریکل.
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عزيز منتقد
به قربون اون كلامت
زنده باشي هزار سال
غم نبيني
ماشالله اقای بادامچیان و دوستانشان در حزبشان تا انجا پیش رفته اند که حلال خدا را هم قبول ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
آقا جناب بادامچیان شماره حساب بدن جهت کمک به چاپ نشریه. مثل کمیته امداد
کاربران محترم در مورد سود بانکی که گفتید که مبلع بیست درصد هست اینجوری نیست شما مبلع یک میلیون تومان در مدت مقرر یعنی یک ساله تا پنج ساله سپرده گداری میکنی و با احتساب ضرایبی در یک میلیون تومان ۱۷ هزار تومان سود میدهند حالا شما حساب کنید آیا امکان دارد با این مبلغسود آیا میشود یک کیلو گوشت خریداری کرد . نه اصلا امکانش نیست چون هم از سرمایه اصلی بابت تورم بالا رفته و ارزش سپرده نسبت به دیگر کالاها پایین تر بوده . ِذا آیا با این سود میشود خدمات یا کالا در دیگر کشورها برابری دارد یا نه اگر ندارد یعنی سپرده بی فایده هست چون تورم بالا هست
ناشناس منتقد . چرا میگی باید باید عقیده مردم را باید عوض کنید . این حرف ها را کی بشما یاد میده . وهم و خیال هست . یعنی دیگران هم بیان عقیده تو را عوص کنند . آخه خدا مردم جاهای دیگر را آفریده با خوشی و خوشحالی در کنار هم زندگی میکنند بهم احترام میگذارند ربا ندارند جنگ و کینه و نفرت هم ندارند و به تو هم حق انتخاب میدهند . ۷۰ سال هم عمر از خدا گرفتند یعنی شما را کی گفته که بروی شش میلیارد انسان هدایت کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
اگر کمترین شناخت رو از دیگر کشورها داشتی اینقدر با قاطعیت از خوشبختی ملل دیگه صحبت نمی کردی.ما متوسط هستیم،با بد فاصله داریم.
این حسن اقای قفل ساز که میدونه که فاتحه معیشت ملت رو که خونده ، میگه باز چند روزی با بحث رفتن زنها به ورزشگاهها ملت رو سرگرم کنم ، تا روزگار سپری بشه ، جناب روحانی چرا باید دارید صداقت را فدای مصلحت یه عده میکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
حسن کاره ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
بهانه پیدا شد حالا حسن هیچ کاره شد. بنده خدا معاون کلانتر می گفت نمی تونه منشی خودش رو هم عوض کنه ما باورمون نمی شد. اوهونده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
اگر حسن کاره ای نیست پس چرا دقیقا به خاطر همین شعارها بهش رای دادین؟مگه در 4سال اول ندیده بودین که برنامه ای برای اقتصاد نداره؟با سرنوشت 80 میلیون بازی کردین و حالا میگین کاره ای نیست؟حتمن فقط احمدی نژاد کاره ای بود و روحانی و رئیس دولت اصلاحات تدارکاتچی؟ای بی انصاف ها.
آقای عباسی میگن موش تو سوراخ نمیرفت یه جارو هم به دمش بست. حالا حکایت شماست. این امریکاست که فعلاً ایران رو تحریم کرده و شرط برداشتن تحریم رو هم پذیرش شروط 12 گانه گذاشته. شما اول امریکا رو تحریم کن و تحت فشار قرار بده بعد براش شرط بذار. با چه اهرمی میخوای امریکا رو به پذیرش شروط خودت وادار کنی؟ ظاهراً فشار تحریمها باعث شده اینطوری با عصبانیت صحبت کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
اگه تتلو اجازه میداد رئیسی رییس جمهور مبشد امریکا رو به خاک سیاه نشونده بودیم .
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
برادر اگه آمریکا تحت فشار نبود این همه بر علیه ایران نمی گفت
این اصولگرایان چقدر تئورسین دارند ؟ عباسی ، رایفی ، ازغدی ، شریعت مداری ، الله کرم ، ده نمکی ، حدادیان ، مطیعی ؟!!! بابا با این همه تئوریهای جدید طرفدارانتون سرگیجه میگیرن .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
ماشا الله یک هم از دیگری بهتر و با سوادتر و دل سوخته تر نسبت به اسلام و کشور و مردم هستند!!!!! ماشا الله
نوید جان . آیا با فقط گلایه میشود اقتصاد را درست کرد فرهنگ را بالابرد . سیاست را متعادل کرد . من‌میگم شما میگی روحانی نبود همه کارها درست بود مگر از سن پانزده سالگی یادم هست همیشه همین بوده از انزمان که بعد از برگشت از مدرسه در چهل سال پیش در صف کوپن بودم آیا دیگری بود درست میشد از کجا میدونی . با این ساختار دولتی . . بنابراین روحانی دستش را بالا برد و گفت من و جهانگیری تسلیم همان گفته شما شد از برجام بی برجام شما بگو بدون اصلا برجام اصلا نباشه تو جنگ اقتصادی هستی چطوری راهکار بده
دیگ به دیگ میگه روت سیاه...
اقای عباسی داری حرف زیادی میزنی. شرکت خودم و همسرم دارند اخراجمون می کنند. بیکار شیم این ها خرج مارو می دن.بسه دیگه حرف زدن. تابناک چاپ نمی کنی به اطلاع برسون دیگه بریدیم. درمان ندارن زخم نزنن
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
امثال مثل عباسیهاباعث تحریم شدن وماداریم زیرخط فلاکت زندگی میکنیم وخودشون باپول نفت درآسایش زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
برادر اونی که داره بیکارت میکنه همین اصلاحطلبا هستند افغانستان و عراق وعربستان وغیره که اوصول گرا وحسن عباسی ندارند
این آمریکاییها اگه بهشون رو بدی به سیخ میکشنت
ممکنه بانک مرکزی که این آمار را داده بنویسد با ۱۴۵ هزار تومان تو همون میدان تره بار چه چیزهایی میشود خرید که یک خانواده سه نفره بتونند یک هفته بخورند. شاید الگویی ارائه بدن که قابل استفاده باشه. شاید هم همون پیشنهاد دکتر ولایتی را محاسبه کردن. چون اگر یه خانواده سه نفره روزی فقط دوتا نون در سه وعده بخورند در هفته میشه ۲۸ هزار تومان. بقیه چیزها را دیگر خودتان حساب کنید. واقعا که ملت را هالو حساب کرده اند. دست بردارید دیگه تموم کنید این امارهای دروغ را.
بنده تعجب میکنم با اینکه سخنان افای عباسی موجب ساخته شدن جکهای کانالهای خارج میشود مسؤولین چرا اجازه میدهند این سخنان بچه گانه تکرار شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
یعنی متاسفم برای مملکتی که تو توش معلم باشی!
یقینا آمارگران بانک مرکزی ، تعاونی مصرفی دارند که مایحتاج ( مواد خوراکی برای سه نفر ) با دلار ۴۲۰۰ تومانی تهیه میکنند ؟ اعلام قیمت هزینهٔ اینچنینی مانند قیمت گوجه فرنگی دوران ریس جمهوری محمود احمدی نژاد است ؟ یک کیلو گوشت ،۷۵ هزار تومان سه کیلو مرغ ،۳۵ هزار تومان ،۲ کیلو برنج ۳۰ هزار تومان ،نیم کیلو پنیر ۲۰ هزار تومان ،۷ عدد تخم نرغ ۵ هزار تومان ۱۰ عدد نان سنگک ۱۵ هزار تومان ، نیم کیلو روغن نباتی ۱۰ هزار تومان ،۵۰ گرم چای ۳ هزار تومان ۷۰۰ گرم قند ،وشکر ۴ هزار تومان نمک ،و زردچوبه و فلفل و ادویه ۱ هزار تومان ،هزینهٔ آب ،و گاز ،و برق تهیهٔ پخت و پز ۱ هزار تومان ،سایر هزینه های مرتبط با خوراک ۲ هزار تومان ،سر جمع میشود ،، ۲۰۶ هزار تومان ، این قیمتها مربوط به مهر ماه سال ۹۷ در ناحیهٔ ۲ منطقهٔ ۶ تهران است ، که هزینهٔ خورد ،وخوراک یک خانوادهٔ سه نفره میشود حداقل یک میلیون تومان ،فقط برای زنده ماندن ؟ حداقل خط فقر در تهران برای خانوادهٔ سه نفره آنهم بشرط داشتن مسکن ،حدود سه میلیون تومان است ؟ همانگونه که وزیر رفاه سابق گفتند خط فقر نسبی میباشد در تهران ،و کلان شهرها ،و شهرها ،و شعرستانها ،و روستاها ،و آبادیها متفاوت است ،بهمین نسبت بین خانواده ها هم متفاوت است ؟ چندین گزینه در این خصوص میتواند دخیل باشد ؟ مثلا تحصیلات ، شغل ، موقعیت اجتماعی ، افراد فامیل ،و اطرافیان ، و انتظارات جامعه ،و خانواده ،و اقوام ،و اطرافیان ،در هزینهٔ زندگی تاثیر گذار است ،و تعیین کنندهٔ خط فقر ،،، نمیشود همهٔ مردم ایران را با یک چشم نگاه کرد ؟ خدای متعال هم برای کامل دیدن به انسانها دو چشم عطا فرموده است ،،،؟،
حیف و صد حیف که کارشناسان و افرادی امثال ازغدی رائفی پور و عباسی در مملکت کم داریم مگر نه تاکنون نه تنها ایران بلکه تمامی این کره حاکی تبدیل به گلستان شده بود!!! باور کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
موافقم
اگه چار تا مث دكتر عباسي داشتيم
الان بودايي و زرتشتي و مسحي و كليمي همه از نظر جسمی مسلمونشون میکردیم
معلوم نیست این دکتر ظریف اب تو لانه مورچه ریخته که بد جور دارند براشفته میشوند ، حرف حساب که زده میشه سریع صاحبش به خودش میگیره ؟! فقط بساط خوشحالی اسراییل و عربستان را فراهم نکنید .
آقایی که در ساعت ۲۱.۵۰گفته آید چرت نگو. اولا ادب. ثانیا خبر بنا به گزارشهای بانک مرکزیست. ثالثا شما وقت داشتید هزینه های یک روز دفتر ریسس بانک مرکزی را بررسی کنید
جناب آقای رئیس جمهور با رفتن زنان به ورزشگاه شکم مردم سیر نمی شود فکری به حال اقتصاد کشور و معیشت مردم بکنید اولویت اول کشور را دریابید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
با نرفتن زنان به ورزشگاه هم شکم مردم سیر نمی شود ، پس لطفاً اینقدر با حضور بانوان مخالفت نکنید تا وقت دولتمردان صرف این مسائل پیش پا افتاده نشود و به مسائل مهمتر برسند. اول از خودتان و همفکران محترمتان شروع بفرمایید
میشود با منطق عباسی چنین گفت که هر سفیر و دیپلمات یا کاردار و مسافر ایرانی که بهدسفر خارجی میرود به او بگویند ایا دین مرا میپدیری یا نه مثلا اگر به عربستان میرود یا المان یا زاپن باید دین پشت سرهم عوص شود یکبار مسلمان یک بار مسیحی یکبار یهودی یکبار کمونیست آی خدا نجاتم بده
اگر امریکا مسلمان شود اون موقع شماها و بچه هاتون کجا می خواین زندگی کنید ؟ معمولا بچه تان در بلاد کفر زندگی می کنن !
روسیه وچین اصلا سایت پورن ندارند و شیعه دوازده امامی هستند .
آقای آشنا حالا اگر هسته ات بیرون بزند مثلا چکار میکنی
بانک مرکزی چه هنرمندانه با پایبن اوردن موقتی قیمت ارز حواس مردم رو از افزایش روزانه سایر قیمتها پرت کنه ، حسن اقا ۶ ماهه دوم سال به اندازه دو برابر ۶ ماهه اول ،دولت هزینه جاری و بدهی داره ، فعلا کمی زوده برای شروع سریال حومونگ .
نااگاه ها شدن تئوریسین.
حسن عباسی کلا برای سرگرمی اذهان عمومی عالیست
ایشون الان نظریه پرداز ما هستند
حسن جان قرصهات رو بموقع بخور
حیف از وقت که صرف خواندن این حرفهای عباسی شود.
کجای صحبت امینی نشانی از بی ادبی بوده که این تیتر را می زنید؟
جو حسن عباسی زیاد شده و هزیان زیاد میگه،
حسن عباسی» برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت
نادرست و پرت میگه
خداوند ح ع را شفا بدهد. مخفف نوشتم که قابل انتشار باشد.
سلام آقای عباسی بدجنس خیلی تو فضایی اصلا" رو زمین نیستی
دولت امید وتدبیر ؟متاسفم از حسن روحانی اقا به دادایران برسید این اصلاح طلبها چه ها که نمیکنند بعدا متوجه میشویم
جناب دکترعباسی جنابعالی ابتدا بساط بانک های کشور خودمان که مرکز ربا هستن رو جمع کن ،، مسلمان کردن امریکایی ها پیشکش
هسته کشور یعنی هنوز بیرون نزده ؟
شیطان بزرگ امریکای جنایتکار !!!!یه عده دوست ذارن نوکری که شاخ ودم ندارد
در رابطه با امار بانک مرکزی لطفا یک بازنگری بشود مگر می شود در یک هفته 145 هزار تومان خرج داشت . التماس تفکر
145هزار تومان در روز یاهفته!یک خانواده سه نفره اگر مثل مرتازها زندگی کنند بله نمی دانم این آمار برای چه سالی هستش.
به آقای عباسی بگین اول حجاب را از سوریه شروع کنند بعد بروند سراغ آمریکا
هسته ما بیرون بزنه....،یعنی چی؟؟!!!مهمل بافی یه ویژگی میخواد .. اونهم نااگاهیه !که متاسفانه تنها چیزی که کم نداریم همین ویژگیه.
اقا منم فامیلیم عباسیه میخام عوض کنم....
در فن «اصول فقه» قاعده ایست كه به «قاعده ملازمه» يعني ملازمة حكم عقل و شرع معروف است. اين قاعده با اين عبارت بيان مي‏شود:
«كُلُّ ما حَكَمَ بِهِ الْعَقْلُ حَكَمَ بِهِ الْشَّرْعُ، وَ كُلُّ ما حَكَمَ بِهِ الْشَّرْعُ حَكَمَ بِهِ الْعَقْلُ»
مقصود اين است كه هر جا كه عقل، يك «مصحلت» و يا يك «مفسده» قطعي را كشف كند، به دليل «لِمّي» و از راه استدلال از علت به معلول حكم مي‏كنيم كه شرع اسلام در اينجا حكمي دائر بر استيفاي آن مصلحت و يا دفع آن مفسده دارد هر چند آن حكم از طريق نقل به ما نرسيده باشد، و هر جا كه يك حكم وجوبي يا استحبابي يا تحريمي و يا كراهتي دارد، ما به دليل «اني» و از راه استدلال از معلول به علت كشف مي‏كنيم كه مصلحت و مفسده‏ اي در كار است، هر چند بالفعل عقل ما از وجود آن مصلحت يا مفسده آگاه نباشد. بدلیل تئوری بودن فقه بجز برهه ای از صدر اسلام الان مطابقت وملازمت احکام فقهی با اعمال حکومتی دچار مشکل شده مثلا قاعده کلی اینست که مردم بروز باشند وفرزند زمان خود اما ما زمانی زنهارا ازرفتن به روضه وحمام وعروسی منع میکردیم ودرمقطعی از زمان داشتن ویدئو وماهواره واینترنت بدون فیلتر را جرم میدانستیم درصورتی که تمام این امکانات اساسا برای زندگی آبرومند وانسانی ونهی صریح شرعی هم ندارند ولی بدلیل عدم پویایی فقه اول عدم جواز ویا منع را صادر میکنیم بعدا میفهمیم غلط است وبصورت چراغ خاموش ازکنارآن میگذریم داستان به ورزشگاه رفتن دختران هم از این نوع است خوب درصورتیکه مرد حجاب شرعی را رعایت کند نفس رفتن به ورزشگاه چه اشکالی دارد اگر به تالی فاسدها نگاه کنیم هیچ فرقی با دسته جات سینه زنی ندارد اینجاست که فقیه گرفتار متابعت از عوام میشود وچون مومنین از نوع عوام وعرف غیر فقیهان این امر را مستلزم تالی فاسد میداند فقیه هم دچار اشتباه میشود ونظر صالحین از عوام را تایید میکند
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
فقه پویا برای همین روزهاست....علاوه برآنکه برخی ترجیح می دهند نشانه های بارز مصلحت زمانه را در تصمیم گیری صحیح نبینند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
هآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
صابر،
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
انصافا، والا خودت هم نفهمیدی چی نوشتی؟ لا
به نظرم همین افراد مانند عباسی هستند که ما را مضحکه می کنند. در همه جای دنیا از این آدمها وجود دارد. منتهی فقط در کشور ایران هست که تریبون در اختیار آنها قرار می گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
هآآآآآآآ
من تا حالا فکر میکردم نااگاهترین فرد تو ایران احمدی نژاده حالا فهمیدم از اونبیشتر حسن عباسیه
اقایی عباسی بانک های جمهوری اسلامی ک سود بالای ۲۵ درصد میگیرند ورودی دیرکرد قسط هم جریمه میکنم و سود روی سود میگیرند رباخوارند
برادران عزیزم صاحب ندارد
2
- حسن عباسی عزیز من از شما یک سوال بیشتر ندارم بانک های امریکایی رباخوار هستند؟ - جناب بولتون شما ایران را نشناختید. هسته ی ایران در اثر فشار بیرون نخواهد زد. چون هم پوست آن بسیار کلفت است و هم ملتی دارد که تحت هر شرایط حامی این نظام است. چی فکر کردی دادا؟ ما اینیم.

- خخخخخخخخخخخخخخخ خرج یک خانواده ی تهرانی روزی بیست هزار تومان بیان شده. نگفتم پوست کلفته و هسته بیرون نمی زنه؟ قابل توجه جان جانان بولتون.
احتمالا اون موقع ناشه بوده
حافظ گفت گر مسلمانی از آنست که حافظ دارد ( ما داریم) وای امروز بود از پس آن فردایی
اقا یک نفر نیست این اقای عباسی خان را مهار کند اول شما عباسی حان ربا از بانک کشوری که داری زندگی می کنی اصلا ح بفرما بعد برو خارج از کشور . فساد را از کشور خودت برهان. انشالله خداوندشما را هدایت نماید.
خخخخخخخخخخخ
خداوند انشاالله حسن عباسی را شفا بدهد !!!!!
حسن عباسی قطعا دلش میخواد مطرح بشه داره ودرواقع ازاین بابت روی آقای دوربینی راسفید کرده شماببینید تئورسین اصولگرایان که چنین درجه ازاگاهی داشته باشه وای به حالشون.من اگربه جای اصولگرایان بودم بیانیه می دادم وازاین آدم برائت می جستم همین افراد هستند که باعث وبانی شکست های پی درپی اصولگرایان درانتخابات مختلف درچندین سال گذشته شده اند. به قول معروف دشمن دانا بلندت می کند برزمین اندازدت نادان دوست.
اقای عباسی اتگار ترامپ به خواستگاری امده واین شرایط را گذاشتی؟
چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم به بانوان اختصاص یابد؟
چرا تازه به فکر علنی گفتن این حرفها دارید تا مردم حقوشون نخوان بهشون نمی دید؟ عجب انصافی دارید شما؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
نه تازه به فکر نیافتادن، می خوان ذهن من و شما رو مشغول کنن تا کسی نخواد مسئولینی که 18 هزار میلیارد دلار این مملکت به باد فنا دادن محاکمه بشن. افتاد
شاید می توان اینگونه تلقی کرد که صحبت های عباسی موشک جواب موشک به صحبت ها و شروط آمریکایی ها بوده است.
گرچه کلا عباسی را قبول ندارم ولی بعضی وقتها در سیاسیت لازمه که چند نفر بی منطق مثل عباسی و ... داشته باشی تا طرف مقابل هم کمی حواسش به این ور و اونور پرت بشه.
اولش که متن خبر رو خوندم باورم نشد که حسن عباسی این حرف ها را زده باشد!
جدا از ایشان بعید است این مزخرفات را بگوید
مثلا ایشان تئوریسین این مملکت می باشد
این چه اوهاماتی بود که برای شرط مذاکره برای آمریکا مطرح نمودند؟!
خود اهل بیت علیهم السلام هم به فکر مسلمان کردن کل دنیا نبودند حالا چرا امثال آقای حسن عباسی برای خود اینگونه وظیفه قرار می دهند جای تعجب است!!!
جناب عباسی کاملا صحیح می فرمایند!!!
بانک های آمریکا با سود بانکی حداکثر 3 درصد ربا خوارند و بانک های اینجا با سودهای 28 و 29 درصد اسلامی هستند.

البته یه نکته ریز هم هست که احتمالا وام ها برای ایشون و امثال ایشون قرض الحسنه و با سود 0 درصد هست که بانک های آمریکا رو ربوی میخونند.
دوستان خیلی احساسی نشید دکتر عباسی چون میدونه هیچ وقت در امریکا چنین اتفاقی نمیفته چنین شروطی رو گذوشته.یعنی رابطه با امریکا محاله
مربا بده بابا !!!!
آقای آخوندی بگیری بشینی به سودکشورمان است-خودت راخسته نکن
بنده با توجه به مطالعاطی که در زمینه اقتصاد داشته و دارم و خواهد داشت مطمعنم بزودی دلار به قیمت 1560 الی1567 تومان می رسد. امروز یکی از کارهای مهمی که باید دولت و مسولین انجام دهد حفظ وحدت است و مردم باید با تحمل این اندک مشکلات اقتصادی و همراهی با مسولین خدمتگذار بتوانیم از این دوره به خوبی عبور کنیم و وارد رشد و شکووایی اقتصادی شویم. الان خود امریکا با بحران مالی شدید مواجه است. بی پناهان و خیابان خوابها سرتاسر امریکا را پر کرده. هر روز هم یک نفر مردم را به رگبار می بندد بی رحمانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
تو که املایت اینقدر خوب است،چرا " عبور" ر اشتباه نوشتی!!!! "ابور" درست است
ان اقایی که راجع به مذاکره با امریکا گفته توصیه میکنم بطور همزمان به دوتا دکتر متخصص مراجعه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
احسنت
جباب آخوندی آنچه شما یادگرفتی جز خودبزرگ بینی، بی اخلاقی، نیست!؟ امیدوار شدیم
حسن عباسی، تئوریسین جریان اصولگرایی???
از قدیم گفته اند خلایق هر چی لایق
پول هاي موتلفه در حساب دوستان است
مثلاًهسته اتون بزنه بیرون چیکارمی کنید؟
آقا بی خیال عباسی شید!! یکی توانایی جسمانی آقای بادامچیان رو بچسبه !! با این سن و سال توانایی جسمانش رو به رخ میکشه و تازه ادعای اخلاق مداری هم دارند!! آقای قائم مقام هیات موتلفه اسلاااااااااااامییییییییییییی!!! به نظر شما طرح توان جسمانیخود در یک منظره کار غیر اخلاقی می تونه باشه و یا کار شرعی و قانونی آقای نجفی؟؟؟؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
دقت نظرتان ستودنی است
خرج هفته با درامد برابره؟
اینده نگری پس انداز و... چی پس؟
آقای عباسی در ایران زندگی می کند ؟ ربای بانک ها نمی بیند بی اخلاقی را مشاهده نمی کند البته باید چنین صحبتی کند چون با واقعیت ها ی جامه ارتباط ندارد. ربا ، گرانی ، بی اخلاقی ، رشوه و..........
واقعا این استاد دانشگاه هست؟بیچاره دانشجویانش
جناب آقای عباسی شیعیان از پدران ومادران پاک واز رحم پاک به دنیا می آیند هرکسی نمی تواند ولایت علی ابن ابیطالب را بپذیرد حلال زادگی شرط اول تشیع است
این عباسی دیگه طنز تلخی است
با تقطیع سخنان دکتر عباسی هجمه ها به سمت ایشان فوران شده اگه زحمت بدید به خودتان بجای اراجیف کانالهای اصلاح طلب ی که فقط بذر ناامیدی میکارنند چند سخنرانی ایشان را گوش بدهید میبینید که موضوع فراتر از این حرفهاست اصولگراها هم بمانند همانها ولی خفیفتر پس سواد رسانه ای از واجبات این مقوله هاست ممنون تابی جان نترس بچاپ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عجب . پس شماهم بله؟؟؟
حامد
| Japan |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
مثل اقای احمدی نژاد حرفهای امیدوار کننده میزنه این اقای عباسی علامه !!! ایشون هم میفرمودند که ایران برای من کوچکه باید به دنیا برنامه بدیم و بر عالم حکومت کنیم !!! .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جناب عباسی چرا آمریکا باید حجاب احباریو قبول کنه چرا باید اقتصادشوازبین ببره اصلا چرابایدشرایط ماروقبول کنه
دست اخوندی در نکند با ان همه فشار ناوگان هواپیمای را تا حدودی نو کرد با ان همه کارشکنی که در زمان وزارت راه برایش ایجاد کردند الان هم حیف شد که شهردار نشد مردم ضرر کردند اخوندی کسی بود شجاع . باج نداد نه به چب نه به راست هر جا باشد خدایش پشتی بانش باشد
حسن عباسی چکاره مملکت است
جناب عباسی شما نمیخواد درخواست حذف ربا تو امریکا بدی تو کشور خودمون ده برابر امریکا ربا هست. چرا اینا رو نمیگی؟! نمیدونم حقوق شما چیه ولی شما اول ببین مردم سرزمینت عدالت حقوق و دست مزد دارند
آقای عباسی تو شرطهایی که گذاشتی کدومش به نفع مملکته
ناشناس که از معلمی بنده متآسف شدی اگر کمی سواد داری شرایط ایشان را با دقت بخوان ببین خنده دار نیست کند باجنس خود همجنس پرواز کبوتر با کبوتر باز با باز
بنده خدا عباسی خبر ندارد سود بانکی و وام ها در ایران بالای بیست درصد و در امریکا حدود دو تا سه درصد هست
چون در خود سانسوری کامل به سر میبرد و در توهمات خویش خوش است
هزینه آب و برق و گاز این خانواده بیشتر از این مقدار می شود.
زنده باد عباسی ما که تفریح نداریم حد اقل این برای ما یکنوع سرگرمی است.
افرین بر دکتر عباسی
حقیقتا راهکار همین است باید به این جامعت حمله کرد و شکستشان داد
این عباسی خیلی خودشو تحویل میگیره.
هر چند سایت تابناک یک سایت اصولگراست ولی باید گفت که با این همه تئوریسین و نظریه پرداز که اصولگرا ها داشتند و تمام امکانات و رسانه های رسمی مانند رادیو و تلویزون و تمام نهادهای تاثیر گذار سیاسی و اقتصادی و نظامی را در اختیار داشتند در دولت نهم و دهم هیچ کاری نتوانستند بکنند و با اینکه بالاترین درآمد نفتی را در طی دولت دهم بالاترین درآمد نفتی را نسبت به شش سال اخیر داشته ولی در زندگی مردم هیچ پیشرفت که هیچ بلکه با یارانه ی نقدی که داد باعث صعود غیر اساسی قیمت ها شد
«حسن عباسی» برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت

قبلا از ایشان به عنوان دکتر یاد میکردید چه شد که دکتری او را گرفتید وشد حسن عباسی ؟ضمنا از ایشان بپرسید ربا وفساد در اجتماع به چه شکل باید باشد که الان ما به این شکل نیستیم وآمریکا درتلاش برای اینکار است؟
تابناک باسلام چرا جواب بنده را به ان اقاکه از معلمی بنده متآسف بود منتشر نکردیند برای شما مهم نیست لحن بی ادبانه نسبت به یک معلم
اگر حرفهای ک خیلی از سیاسیون و ب اصطلاح مسئولین عزیزمون تو ایران میزنن رو ی سیاستمدار امریکایی تو کشورش بزنه ب جرم اهانت یا لطمه ب امنیت ملی دادگاهی میشه .هرچی دلش میخاد آزادانه میگه سر اخر میاد میگه آزادی بیان نیست اگر آزادی بیان نبود ک تو هر چی دلت میخواد رو نمیتونستی بگی یا واسه جم کردن رای هر دروغی رو ب هر کسی نسبت نمیدادی عزیزم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی