بازدید 5720

آخرین قیمت فروشگاه‌ها در موتورجستجوی قیمت ترب

کد خبر: ۸۴۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 17 October 2018

تعداد فروشگاه‌های اینترنتی هر روز در حال افزایش است و استقبال بی سابقه ایرانیان از خرید اینترنتی نیز بر رونق این بازار تاثیر بیشتر می‌گذارد. بسیاری از متخصصان معتقدند که در چندین سال آینده حجم خرید آنلاین در دنیا از خرید حضوری پیشی خواهد گرفت. مطمئنا ایران نیز از این قائده مستثنی نیست. به ویژه که اکثر تردد در خیابان‌های کلان‌شهرها برای خرید صورت می‌گیرد.

به گزارش تابناک، همانطور که مطرح شد، افزایش تعداد فروشگاه‌ها از یک سو، به نفع خریداران است ولی از سوی دیگر مقایسه قیمت این فروشگاه‌ها و یافتن بهترین فروشگاه مد نظر، کار سخت و زمان بری هست. یکی از ابزارهای کاربردی که می‌تواند در این زمینه به کمک خریداران اینترنتی بیاید، اپلیکیشن و وبسایت موتور جست و جوی ترب هست. با استفاده از ترب می‌توانید آخرین قیمت بیش از 450 فروشگاه آنلاین معتبر را در شهرهای مختلف ایران با هم مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده با بهترین شرایط را در عرض چند ثانیه پیدا کنید. محبوب‌ترین محصولات که بیشترین حجم جست و جو را در ترب به خود اختصاص داده‌اند، دسته قیمت گوشی هست.

در ترب قیمت بیش از 2 میلیون محصول از موبایل و لپ تاب گرفته تا رب گوجه فرنگی و پوشک بچه را در فروشگاه‌ها مقایسه کنید. برای اطلاع از تغییر قیمت هر محصولی می‌توانید با معرفی آن به اپلیکیشن ترب، به هنگام تخفیف و یا کاهش قیمت آن محصول در بازار ، از طریق نوتیف آگاه شوید .

برای مثال از این لینک می‌توانید لیست قیمت گوشی‌ در بین فروشگاه‌های معتبر را ببینید.

با بررسی نمودارهای زمانی، می‌توانید قیمت روزها و هفته‌های گذشته گوشی در بازار را با هم مقایسه کنید و کاهش قیمت گوشی در روزهای اخیر را از این نمودارها ببینید در زیر نمونه نمودار تغییر زمانی قیمت یک گوشی در ترب می‌بینیم:

در این لینک می‌توانید لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه‌های معتبر در ترب را ببینید.

برای خرید محصول مورد نظر از ترب کافی است روی فروشگاه کلیک کنید و با انتقال به صفحه فروشنده، خرید خود را نهایی کنید. تمامی فروشگاه‌های حاضر در ترب، دارای نماد الکترونیکی بوده و اعتبارسنجی شده‌اند.

اگر درصد کوچکی از افرادی که هدف خرید دارند،  به جای بیرون آوردن خودرو شخصی، به خرید آنلاین روی بیاورند، حجم قابل توجهی از ترافیک و آلودگی در سطح شهرها کاهش خواهد یافت..

 در زیر لیست قیمت خودرو در فروشگاه‌های معتبر را می‌بینیم:

 اگر تصمیم برای خرید محصولی دارید، حتما قیمت‌ بازار و فروشگاه‌های معتبر را در ترب با هم مقایسه کنید و تا از قیمت بازار و فروشندگان معتبر اطمینان حاصل کنید.

در روزهای آتی گوشی‌های جدید اپل وارد بازار خواهند شد و طرفداران این گوشی‌ها می‌توانند

 قیمت آیفون ایکس اس مکس ر و بقیه مدل های گوشی اپل را در بازار در ترب دنبال کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار