بازدید 69384
هزار و دویست و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش رئیس دولت اصلاحات به اعتراضات اخیر/اگر امضایت را پس نگیری، شیرم را حلالت نمی کنم!/جزئیات بازداشت کارمند سابق نهاد ریاست جمهوری/کیهان درباره گوگوش و سیاوش قمیشی چه نوشت؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: راهکار عجیب لاریجانی برای حل مشکل کنکور/احمدی نژاد: آقای ترامپ، این بود وعده انتخاباتی شما و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 05 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عربستان به سرپرست دفتر حفاظت منافع ایران روادید داد

یک منبع آگاه دیپلماتیک روز یکشنبه اعلام کرد، عربستان سعودی با اعطای روادید به سرپرست معرفی شده و کادر دفتر حفاظت منافع ایران موافقت کرده است. با موافقت وزارت خارجه عربستان، «محمد علی‌بک» که در حال حاضر رئیس اداره عمان و یمن وزارت امور خارجه کشورمان است عهده‌دار سرپرستی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در جده خواهد شد. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی دی ماه سال 1394 و در پی حمله گروهی به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد قطع شد و پس از آن نیز تنش ها در روابط دو کشور افزایش یافت. ناظران اعطای روادید به سرپرست دفتر حفاظت منافع ایران را یک گام مثبت دیپلماتیک در روابط تهران-ریاض ارزیابی کردند.

راهکار عجیب لاریجانی برای حل مشکل کنکور

رئیس مجلس گفت: بنده یک بار هم گفتم اگر این سازمان سنجش را منحل کنید، مشکل حل خواهد شد. یعنی اوضاع درست می‌شود. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که هم اکنون در حال برگزاری است طی سخنانی اظهار داشت: در کمیسیون آموزش باید به بحث کنکور توجه و تأمل بیشتری داشته باشند. وی افزود: در این حوزه متأسفانه کارآمدی را کاهش می‌دهیم. ما در این زمینه قانون هم گذاشته‌ایم و اگر شما نمایندگان بخواهید نظارت داشته باشید بر اساس این قانون می‌توانید این کار را انجام دهید، پس چرا این کار انجام نمی‌شود. رئیس مجلس ادامه داد: باید این مسأله را هر چه زودتر حل کرد و مشکلاتی که در پی کنکور وجود دارد، مورد ارزیابی قرار دادم. بنده یک بار هم گفتم اگر این سازمان سنجش را منحل کنید، مشکل حل خواهد شد؛ یعنی اوضاع درست می‌شود.

احمدی نژاد: آقای ترامپ، این بود وعده انتخاباتی شما

احمدی نژاد در توییتر خود نوشت: ملت ایران همواره خواستار دوستی و همکاری با همه و همچنین صلح، آزادی، احترام، عدالت، رفاه و پیشرفت برای همه ملت ها بوده است. «محمود احمدی‌نژاد» رئیس‌جمهور پیشین کشور در صفحه رسمی توییتر خود پیامی را خطاب به مردم جهان و رئیس‌جمهور آمریکا به زبان انگلیسی منتشر کرد. احمدی‌نژاد اکانت رسمی توییتر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را منشن کرد و نوشت: آقای ترامپ، این بود وعده انتخاباتی شما برای رابطه بهتر با جهان؟ وی در ادامه ضمن منشن کردن نیکلاس مادرو رئیس‌جمهور ونزوئلا نوشت: تروریسم (احتمالا منظور او از تروریسم، ترور است) کاری است که افراد ضعیف می‌کنند. هر جا تروریسم رخ دهد، من آن را محکوم می‌کنم. وی در یک توییت مجزا نوشت: ملت ایران همواره به همه ملت‌ها و حقوق بنیادین‌‌شان احترام گذاشته و به این راه ادامه می‌دهند. احمدی‌نژاد افزود: ملت ایران همواره خواستار دوستی و همکاری با همه و همچنین صلح، آزادی، احترام، عدالت، رفاه و پیشرفت برای همه ملت‌ها بوده‌اند.

واکنش رئیس دولت اصلاحات به اعتراضات اخیر

رئیس دولت اصلاحات در واکنش به اعتراضات چند روز گذشته گفت: با همه وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ بهتر از این می‌توانستیم به شما خدمت کنیم. به گزارش خاتمی مدیا، سیدمحمد خاتمی در دیدار با نمایندگان ادوار مجلس تأکید کرد: براندازان می دانند تا اصلاحات زنده است جایی برای براندازی نیست. وی گفت: در حال حاضر همه به نحوی ناراضی هستیم و اعتراض داریم. خاتمی خاطر نشان ساخت: در داخل هم افراد و جریاناتی که مترصد گرفتن انتقام و حذف اصلاح طلبان هستند لبه دیگر قیچی حذف را بر روی جریان اصلاحات قرار داده‌اند. رئیس دولت اصلاحات افزود: انفعال در دولت و حیرانی اصلاح طلبان در برابر این موج تبلیغات مایه تعجب است.

اظهارات معنادار آشنا درباره نامه مهم روحانی به لاریجانی

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور نوشت در واکنش به نامه اخیر روحانی به رئیس مجلس در توئیتی نوشت: رئیس جمهور به مجلس می رود نه فقط برای پاسخ گفتن به نمایندگان مردم، بلکه برای سخن گفتن با خود مردم.

شکایت از محمود صادقی در مجلس

عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس گفت: بنده درباره اظهارات آقای صادقی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و تا نتیجه نهایی پیگیر آن خواهم بود. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اظهارات محمود صادقی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای صادقی در جلسه علنی امروز به عینه به قضات شریف توهین کردند. این نماینده مجلس تأکید کرد: معتقدم پیرو این اظهارات وحدت مجلس از بین رفت چرا که این اظهارات نسنجیده بود و دقت لازم را نداشت. عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس تصریح کرد: بنده درباره اظهارات آقای صادقی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و تا نتیجه نهایی پیگیر آن خواهم بود.

اگر امضایت را پس نگیری، شیرم رو حلالت نمی کنم!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزرا، مدیرکل‌ها و استاندارها بسیج شده بودند؛ معاونین پارلمانی وزرا بسیج شده بودند و حتی یک نماینده ـ اگر لازم شد اسم هم می‌برم ـ می‌گفت «اینها به شهر ما رفتند. خانم‌های مورد اعتماد مردم را وادار کردند تا بیایند پیش مادر من. آنقدر روی فکر او کار کردند که به بچه‌ات -که نماینده مجلس است- بگو امضایش را پس بگیرد تا اینکه مادرم گفت شیرم را حلالت نمی‌کنم اگر امضایت را پس نگیری!» ذوالنوری در ادامه‌ی تشریح مشکلاتی که برای نمایندگان سوال‌کننده ایجاد کرده بودند گفت: یک بار ساعت 3 شب نماینده‌ای با من تماس گرفت که «آقای ذوالنور؛ استاندار در به در دنبال من می‌گردد. من یک تکه فرش یک متر و نیمی برداشتم و به بیرون تهران رفتم تا یک گوشه‌ای شب را به صبح برسانم تا اینها مرا رها کنند. »عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: نماینده دیگری زنگ زد که استاندار نیمه شب به خانه من آمده. به او می‌گویم آقای استاندار من فردا جلسه علنی دارم. می‌گوید من در خانه‌ات هستم و تا وقتی امضایت را پس نگیری نمی‌روم!.

نامه ۲۰ نماینده برای تجدیدنظر در استیضاح ربیعی

یک عضو هیأت رئیسه مجلس از نامه کتبی ۲۰ نماینده مجلس به رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت تجدید نظر در استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد. علیرضا رحیمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: ۲۰ نماینده مجلس که اکثراً عضو کمیسیون اجتماعی هستند، نامه کتبی به رئیس مجلس نوشته و از او خواسته‌اند که در استیضاح آقای ربیعی تجدیدنظر شود. بدان معنا که استیضاح به کمیسیون اجتماعی ارجاع گردد. وی افزود: رئیس مجلس این نامه را برای تصمیم‌گیری به هیأت رئیسه داده است. احتمالا این موضوع در جلسه فردای هیأت رئیسه مطرح خواهد شد. این عضو هیأت رئیسه مجلس توضیح داد: هیأت رئیسه در جلسه بررسی می‌کند که آیا طبق آیین‌نامه امکان ارجاع استیضاح علی‌رغم اعلام وصول و تعیین وقت استیضاح وجود دارد یا خیر. رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تعویق استیضاح وجود دارد، گفت: تاکنون این اتفاق رخ نداده و سابقه نداشته است. باز هم هیچ چیز معلوم نیست. باید هیأت رئیسه این موضوع را بررسی کند.

درخواست ذوالنوری از صداوسیما برای برپایی یک مناظره

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس طی نامه‌ای به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما از اعلام آمادگی خود برای حضور در مناظره در رسانه ملی پیرامون سوال از رئیس جمهور خبر داد.

جزئیات بازداشت کارمند سابق نهاد ریاست جمهوری

در پی اعلام خبر بازداشت کارمند یکی از معاونت های ریاست جمهوری توسط سخنگوی دستگاه قضایی، یک منبع آگاه ضمن تکذیب، توضیحاتی ارائه کرد. این منبع آگاه در گفت وگو با ایرنا تأکید کرد: فرد مذکور قبلا از کارکنان قراردادی نهاد ریاست جمهوری بوده، تسویه حساب کامل کرده و در دولت دوازدهم هیچ مسئولیتی در هیچ یک از معاونت ها و زیر مجموعه های دفتر و نهاد ریاست جمهوری نداشته است.

دخترها به سربازی می روند؟

طیبه سیاووشی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان و از اعضای فراکسیون حقوقی، قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز ابعاد این طرح مشخص نشده، ولی می‌توان گفت که قرار نیست دختران در خدمت سربازی اسلحه به دست بگیرند. این طرح هنوز در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح نشده و مشخص است که اطلاع دقیقی از آن نداشته باشیم. با توجه به اینکه در کمیسیون حقوقی قضایی عضویت دارم به صورت کلی با این طرح آشنایی دارم. لازم به ذکر است که این طرح هنوز برای تصویب و تبدیل شدن به قانون به مجلس نیامده است. وی در مورد اینکه نحوه خدمت سربازی دختران چگونه خواهد بود، ادامه داد: آنچه مشخص است، اینکه قرار نیست دختران در بخش نظامی حضور داشته باشند و برای عملیات نظامی آماده شوند. به نظر باید از دختران در مسائل آموزشی و بهداشتی و همچنین رویکرد نرم افزاری استفاده شود. / برنا

برخی نمایندگان برای ممنوع الخروجی مسئولان طرح نوشته اند

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در حال جمع آوری امضا برای طرحی هستیم که به موجب آن تمامی مسئولان طراز اول کشور تا سطح استانداران و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا دو سال ممنوع الخروج می شوند تا قوه قضاییه عملکرد آنان را رسیدگی کند. / ایرنا

توضیحات افشانی درباره احتمال کناره‌گیری از شهرداری تهران به علت بازنشستگی

محمدعلی افشانی شهردارتهران درباره منع به کارگیری بازنشستگان در شهرداری گفت: من کاملا موافق قانون هستم و برای استفاده از نیروهای جوان که دارای دانش هستند، کار مناسبی را شروع کرده‌ایم. ابتدا باید مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان تأیید شود و سپس من از مجلس استفساریه خواهم گرفت که این قانون شامل من هم می‌شود یا خیر. /باشگاه خبرنگاران

ارزها از زیر بالش‌ها بیرون می‌آیند؟

برخی نمایندگان مجلس بر این اعتقادند که بانک مرکزی لازم است تدابیری برای ورود ارزهای خانگی در ایران بیندیشد. ین در حالی است که پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: بانک مرکزی قبلا به بانک ها اجازه داده بود که حساب سپرده ارزی باز کنند، بانک ها در دوره آقای احمدی نژاد (سال 90-91) سپرده ارزی باز کردند و مردم ارز خود را در نزد بانک ها سپرده گذاری کردند. مردم وقتی می خواستند ارزشان را پس بگیرند، به آنها گفتند ببخشید ارز نداریم، ما می توانیم به شما ریال بدهیم اما ریال با نرخ ارز دولتی یعنی عملا یک نوع کلاهبرداری، خیانت در امانت انجام شد که موجب بی‌اعتمادی مردم شد. /خانه ملت

کیهان درباره گوگوش و سیاوش قمیشی چه نوشت؟

کیهان نوشت: رها اعتمادی مجری شبکه بهایی من و تو که به جرم کودک آزاری در لندن تحت تعقیب بود به‌همراه فائقه آتشین که در حمایت از محمدرضا پهلوی و کودتای ۲۸ مرداد برنامه اجرا می کرد با سیاوش قمیشی خواننده مبتذل که در کنسرت‌هایش لب‌خوانی می کند، ترانه‌ای را علیه انقلاب مردم ایران ساخته اند.

نامه بیست نماینده مجلس به رئیس قوه قضائیه برای ممنوع‌الخروجی سیف

ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس ایران از مکاتبه ۲۰ نماینده مجلس با رئیس قوه قضاییه برای ممنوع الخروجی ولی‌الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی خبر داده است. آقای ابوترابی گفته است: " با توجه به اینکه خانواده وی (آقای سیف) در استرالیا به سر می‌برد، بنابراین در رابطه با وی نیز این درخواست ممنوع الخروجی را مطرح کرده ایم تا به عملکردش رسیدگی قضایی شود. " آقای ابوترابی همچنین گفته است: "علاوه بر این، طرحی را نیز در دست تهیه داریم تا کلیه مسئولان کشور تا رده استانداران پس از استعفا یا برکناری، تا دو سال ممنوع‌الخروج شوند تا قوه قضاییه فرصت کافی داشته باشد تا به وضعیت عملکرد آنها رسیدگی کند. " آقای سیف به مدت پنج سال از سال ۱۳۹۲ تا اوایل مرداد ماه امسال ریاست بانک مرکزی را بر عهده داشت. / مهر

ادامه حمله‌های تند به مطهری: اگر پدرتان بود از شما برائت می‌جست

نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای با حرف‌هایشان به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند. امروز ترامپ و امثال او همین را می‌خواهند. جدایی در میان اقشار مختلف جامعه که به صلاح مملکت نیست. آقای مطهری اگر پدر بزرگوارتان امروز در قید حیات بودند، از شما برائت می‌جستند. عدل هاشمی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با بیان اینکه یک تشکر ویژه از سردار جعفری در خصوص پاسخگویی به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا داشتم، گفت: عده‌ای با حرف‌هایشان به ترامپ و امثال ترامپ کمک می‌کنند. امروز ترامپ و امثال او همین را می‌خواهند. جدایی در میان اقشار مختلف جامعه که به صلاح مملکت نیست. نماینده مردم کهگیلویه خطاب به علی مطهری گفت: جناب آقای مطهری اگر پدر بزرگوارتان امروز در قید حیات بودند، از شما برائت می‌جستند.

تشنج در مجلس در پی نطق محمود صادقی درباره حساب‌های قوه قضاییه

در جریان سؤال محمود صادقی از وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مبانی قانونی و شرعی حساب‌های سپرده قوه قضائیه، خدری نماینده مردم بوشهر نوع بیان محمود صادقی را توهین به قضات تلقی کرد و خواستار تذکر و اخطار به وی شد که مسعود پزشکیان رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به محمود صادقی گفت که شما در چارچوب سؤال خود حرف بزنید این نوع صحبت کردن باعث متعرض شدن حضار می‌شود. صادقی در پاسخ به پزشکیان گفت: من از قضات محترم و از همکاران عزیزم عذرخواهی می‌کنم ما در دادگستری قضاتی داریم که بسیار شریف هستند. خدری از گفته‌های محمود صادقی قانع نشد و به سمت صندلی وی رفت که الیاس حضرتی، احمد مازنی، محمدعلی وکیلی سعی در آرام کردن وی داشتند. بیانات محمود صادقی در خصوص قضات باعث اعتراض تعدادی از نمایندگان مجلس شد.
پس از پایان یافتن صحبت‌های صادقی، مسعود پزشکیان خطاب به وی گفت: دقت کنید که مطالبی که از پشت تریبون اعلام می‌شود طوری نباشد که قضات عزیز را زیر سوال ببرند در هر ساختار اشکالاتی وجود دارد.

وزیر اقتصاد: حساب‌های سپرده قوه قضاییه قانونی است

مسعود کرباسیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس به سؤال محمود صادقی پاسخ داد، این سوال درباره این است که مبنای قانونی و شرعی افتتاح حساب‌های سپرده توسط قوه قضاییه چیست؟ تعداد این حساب‌ها، صاحبان این حساب‌ها، مبالغ واریز شده، سود حاصله و موارد مصرف آن از چه قرار است؟ وزیر امور اقتصادی و دارایی حساب‌های سپرده قوه قضاییه در طول ۲۳ سال گذشته را قانونی دانست و گفت که از سال ۷۸ تاکنون ۶۳ حساب بانکی برای سپرده‌گذاری قوه قضاییه افتتاح و بسته شده است که در هر دوره سه یا چهار حساب فعال بوده که این حساب‌ها همگی به نام قوه قضاییه با صاحب امضایی رؤسای قوه بوده است.

عمل چشم میرحسین موسوی و زهرا رهنورد توسط وزیر بهداشت

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تحت عمل جراحی آب مروارید قرار گرفتند که این عمل را حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت انجام داده است. عمل جراحی آن ها موفقیت‌آمیز بوده است. /اعتمادآنلاین

مولوی عبدالحمید عازم حج شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان، شیخ‌الاسلام مولی عبدالحمید ساعت 22:15 جمعه (12 مرداد 1397/ 20 ذی‌القعده 1439) برای ادای مناسک حج از فرودگاه زاهدان عازم سرزمین حرمین شریفین شدند. گفتنی ا‌ست مولی عبدالحمید در قالب یکی از کاروان‌های زیارتی سازمان حج، به سفر حج بیت‌الله‌الحرام مشرف شدند.

در بسته جدید ارزی، ارز مسافرتی گران می‌شود

سیده‌فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ضمن تشریح سیاست‌های جدید ارزی اعلام شد که براساس این سیاست‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی صرفا به کالاهای اساسی و ضروریات اختصاص می‌یابد و نرخ ارز مسافرتی نیز تغییر خواهد کرد و رقم جدید برای آن تعیین می‌شود. به نظر می‌رسد بر اساس تصمیمات جدید نرخ ارز مسافرتی به نرخ ارز آزاد نزدیک خواهد شد.

ویلای شخصی، آقای رئیس در باغ وحش مشهد!

نماینده دادستانی مشهد از کشف یک ویلای شخصی در باغ وحش مشهد خبر داد و با بیان اینکه این ویلای شخصی متعلق به مالک باغ وحش است، مدعی شد: قسمت پشت آب سردکن‌های باغ وحش، ویلای شخصی مالک باغ وحش است که استخر بسیار بزرگی دارد و یک‌سری فضاهای تفریحی و فضای سبز بسیار مفرحی در آن تعبیه شده و مالک باغ وحش بیشتر اوقاتش را آنجا می‌گذراند. به بیان دیگر، گویی محوریت یک ویلاست و چند حیوان را آن اطراف پراکنده کرده‌اند.

 

واکنش رئیس دولت اصلاحات به اعتراضات اخیر/اگر امضایت را پس نگیری، شیرم را حلالت نمی کنم!/جزئیات بازداشت کارمند سابق نهاد ریاست جمهوری/کیهان درباره گوگوش و سیاوش قمیشی چه نوشت؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۵۹
جناب ذوالنور صبر کنند زمستان که برف می آید و روحانی سه روز از منزل درنمی آید با ایشان مناظره کنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
باز آقای ذوالنوری سخن فرمودند
آقای خاتمی خیلی دیر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
تا شقایق هست زندگی باید کرد
دولت خاتمی بهترین دولت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
و خیلی بیشتر..ایشون باید اول تکلیفش با خودش معلوم بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
منفی دادم چون خاتمی را خوب شناختم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
دیر شده؟با این کلید واژه های دشمنان نمی تونین مردم رو تحریک کنید.دیر برای تو و امثال توئه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
چنانچه طرح افزایش پلکانی سالی ده درصد حقوق دستمزد از محل افزایش ده درصدی حاملهای انرژی سالیانه خاتمی طبق سه سال آخر خودشون اجرا شده بود . ما در سال ۹۲ هم قیمت حاملهای انرژی مون مساوی منطقه شده
کشور بالا رفته بود و هم حقوق کارگران و کارمندان .
ولی متاسفانه احمدی نژاد این طرح خوب و صندوق ذخیره ارزی که انهم کار خاتمی بود را کنار گذاشت و این اوضاع بد و هولناک اقتصادی فعلی بخاطر همین است .
ایکاش احمدی نژاد که بزرگترین لطمات را زده حداقل مثل ایشان عذرخواهی میکردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
مطالبات مردم الان چیز دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
دوران خاتمی بهترین دوران بود باز ما مردم بخاطر زیاده خاهی ازش روگردون شدیم گفتیم هیچ کار نکرد باعث اومدن احمدی نژاد شدیم الان هم میگیم دیر شده یا مطالبات عوض شده نخیر خاتمی در تاریخ مثل مصدق ثبت خواهد شد و ما مردم هم مثل مردم 60 سال پیش ومیشه زیاده خواهی و دم دمی بودنمون باعث خطا های گروهی شده
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اوج فروش و رها سازی صنایع و کارخانه جات و منابع طبیعی و...... بقیمتهای نامناسب و با امکانات عالی بانکی به بهانه خصوصی سازی بدون ضوابط و
کارشناسی و دور اندیشی در دولت خاتمی بود که الآن نتایج اش ببار نشسته .خوابیدن صنایع و فاصله طبقاتی موجود جزئی از نتایج آنهاست طرح و تصوب ایجاد سد کتوند که باعث نابودی منطقه گردید در دولت
خاتمی بود این دو نمونه شه . نتایج بقیهاقدامات شان خودتان بررسی کنید
اردکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بهترین دولت بود؟ هنوز تلخی دولت دومش زیر کاممان هست
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
هیچ فرقی بین خاتمی ها نیست
پدر خدا بیامرز اقای مطهری اگر در قید حیات بود بهش افتخار می کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
برخی اگر نهج البلاغه را هم برایشان قرائت کنی تو را متهم به کفر گویی میکنند.بیخود نیست علی(ع)در ان دوران تنها بود چون حرف حق همیشه در طول تاریخ برای عده ای گران وشنیدنش تلخ و ناگوار است خواه در قرن بیست
ویک میلادی یا دهه اول هجری باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
واقعا آقای مطهری خیلی با شهامت هستند
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
به نظر من اگر شهید مطهری زنده بود عملکرد امروز پسرش را ضعیف ارزیابی میکرد و از او میخواست با جدیت بیشتر حقایق را بگوید و از مظلومان دفاع کند.
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
،آقای مطهری ، بصیرت ندارد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
یکی گفته آقای مطهری از مظلومان دفاع میکنه!!!
خودت بخشی از مشکلی جناب تکرار میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اصولگراها با خودشان هم مشکل دارند چه رسد به آقای خاتمی
آقای ذالنور دیر فهمید که کشاندن رییس جمهور به مجلس در این موقعیت خطرناک تاریخی چه تبعات دهشتناکی به اصولگرایی و نمایندگان مجلس است .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
چه تبعات دهشتناکی دارد ؟مگر نه اینکه معنی دمکراسی همین است چرا نباید ریس جمهور جوابکوی عملکرد خود باسد اتفاقا در یک کشور ازاد ودمکرات اینگونه مسایل عادی است همین شما اگر طوری دیکر رفتار شود میگویید اختناق هست متاسفم برای امثال شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آقای ذوالنور طرح سوال کردید چرا میترسید شاید میترسید قضیه برعکس شود که باید هم باشد شما وهمکارانتان به عنوان وکیل چه کار مثبتی کردید به جز برهم زدن اوضاع اگر بررسی بفرمایید همفکران شما در چند دوره در مجلس چه کردند متوجه خواهید شد فقط وفقط از کسانی که بدنبال اجرای دستورات بودند حمایت شده وکاری به نفع این مردم نشده همه به به گوی دستورات هستید اگر شد که شده اگر نشد امضا جمع میکنید روزی به این حسابها رسیدگی میشود اینجا نشد ان طرف همه چیز را میداند از همه هم میداند البته خیلی از دوستان که با انطرف کاری ندارند ویا بهتر بگوییم این را برای مردم میدانند نه خودشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
رييس جمهوربايدپاسخگوي وضع پيش آمده باشد.اگه هم نظرش اينه كه نميذارن كاركنه ،بره كنار.ديگه خسته شديم ازاين بهانه هاي تكراري .
امیدوارم هرگز آخر و عاقبت خوبی نداشته باشید که نماینده همه کس از جمله قاضی و مسول و وکیل و وزیر و رییس جمهور هستید غیر از مردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
شرمنده. اشتباه لایک منفی زدم. یکی ازش کم کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
چه انتظاری داری برادر ، یه قانون خوب فقط یه طرح ،لایحه یا هر چیز دیگه ای انجام دادند که بنفع ما باشه. جامعه دو طبقه داره طبقه مسولین و طبقه مردم حالا در مقابل هم قرار گرفتند
واقعيت اينه كه اگه بخوان كنكور رو حذف كنند، انحلال سازمان سنجش تنها راه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
تاثیر مثبت معدل و همچنین 15 درصد کنکور بهترین گزینه میباشد و با حذف کنکور فقط ژن خوب به دانشگاه های مجانی خواهد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
حذف کنکور یک فاجعه خواهد بود و اگه کنکور حذف بشه، همین تنها جایی در کشور که تا حدی براساس شایسته سالاری گزینش می کنه هم ازبین خواهد رفت و رابطه و قدرت و ... مبنای ورود به دانشگاهها خواهد شد.
صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
کنکور حذف بشه سلیقه ای میشه من امسال کنکور دکتری رتبه تک رقمی شدم ولی نمی دونم منو می گیرند یا نه چون در مصاحبه اساتید سلیقه ای دانشجو بر می دارند تو پنج دقیقه مصاحبه احتمال اشتباه خیلی زیاد هست حذف کنکور مساوی پارتی بازی هست میشه کنکور و تاثیر معدل را اصلاح کرد ولی وای به ان روزی که اساتید بخواهند کلا دل به خواه دانشجو بگیرند نماینده مجلس داشتیم تو دانشگاه تهران کلاس و حتی امتحان نمی امد و نمره می گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
تاثیر معدل موقعی خوبه که همه مدارس در شرایط یکسان باشند . احتمال تقلب در طول دوران تحصیل با تاثیر مثبت معدل خیلی بالا می رود هر چقدر هم که مکانیزمهای قوی داشته باشیم لا اقل تو کنکور احتمال تقلب خیلی پایین تر است
پر واضح است که نماینده محترم کهگیلویه هیچ شناختی نسبت به شهید مطهری ندارد و شاید هم چیزی از خط فکری آن شهید از نوار سخنرانی های و کتاب‌هایم متوجه نشده . زیرا اگر شهید مطهری و حتی شهید بهشتی در قید حیات بودند حتما و حتما توسط همفکران همین نماینده یا در حصر بودند یا همچون آقای صانعی در روستایی کند ازلت گزیده بودند . و برای همین عدم شناخت از تفکرات شهید مطهری است که فرزند مومن و انقلابی و دلیر و سازش ناپذیر آن شهید به اینگونه متهم می‌کند و حتی از عوض پدر مرحومشان تصمیم گیری می‌کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بهشتی و مطهری یعنی تئوریسین ولایت فقیه!! علی مطهری کجا و اونها کجا؟؟ علی مطهری حرفی رو میزنه که حتی ترامپ هم از گفتن اون شرم داره
!آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آقای ناشناس! تو هنوز نمی دونی
کند نیست و کنج هست، چرا احساسی نظر می دی؟انصاف چیز خوبی هست.البته مشخص هست که از سواد نازلی برخورداری، خوشبختانه، بسیاری از کسانی که اینگونه احساسی از به اصطلاح آقازاده ها حمایت می کنند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
شهید بهشتی و شهید مطهری وقتی هم بودند از سوی همین جریانات که امروز طرفدار اصلاحات هستند مورد اتهام و توهین قرار می گرفتند . خدا به داد امروز برسد. شما مثل اینکه فراموش کردید چه بلایی سر بهشتی مظلوم اورده بودند؟ متاسفم برای شما
آقای خاتمی به عنوان یک "شهروند" از مردم عذرخواهی کرده؟ شما اگه جرات داشتی بخاطر گند اشخاصی که لیستشون کردی و از مردم خواستی بهش رای بدن از مردم عذرخواهی میکردی نه به عنوان یک شهروند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
دقیقاااا.... آقای خاتمی بهتره همون بره دماوند تا آخر عمر از کوه لذت ببره.... خیلی دیر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
ایشان باید بعنوان مفسد فی العرض اعدام بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
گزینه ی بهتری برای رای دادن داشتی؟مگه خودت عقل نداری که به لیست دیگران توجه کنی؟در همه جای دنیا در انتخابات افرادی حامی یک کاندید میشن،مگه اوباما حامی کلینتون نشد؟کلینتون رئیس جمهور شد؟نه،مردم عقل دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
یعنی شورای نگهبان در حذف لیاقت دارها کوتاهی نکرده ؟!!در کل اصولگراها چند نفر ادم با معلومات هست ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
سال 84 هم نظر مردم معترض به اوضاع از خاتمی برگشت و به تندروهای اصولگرا نزدیک شد و حاصلش احمدی نژاد شد الان هم داره همینطور میشه وای به حال همه
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آقای ناشناس ۷:۴۸اولامفسدفی الارض نوشته می شودثانیاازهمین میزان سوادت معلوم می شودچقدرازآقای خاتمی شناخت داری؟مقداری انصاف لطفا
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
بنده خدا خاتمی از دست این مردم چی م یکشد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
بی نام آخری الان دقیقا توی چه چیزی بهتر از دوران احمدی نژاد هستیم؟ یک مورد بگی کافیه
منحل کردن سازمان سنجش؟ بنظر تنها دستگاهی هست که به نسبت درست وظیفش رو انچام میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
منحل بشه و پذیرش دانشگاهی بشه که فقط اقازاده ها و پولدارها با پارتی وارد دانشگاه ها و رشته های خوب بشن دیگه اصولا هر چی تو کشور ما مصاحبه ای بشه مساوی با پارتی بازی هست
واقعا آیا از خاتمی نجیب تر در این دنیا وجود داره؟ حتی اسم و عکسش از سیستم سانسور شده ،ولی باز هم عذر خواهی میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اامان از این سادگی!!
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
قای خاتمی به عنوان یک "شهروند" از مردم عذرخواهی کرده؟ شما باید بخاطر اشخاصی که لیستشون کردی و از مردم خواستی بهش رای بدن از مردم عذرخواهی میکردی نه به عنوان یک شهروند.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اره خیلی نجیبه که از اعتماد مردم سو استفاده کرد و امثال دختر صفدر حسینی و لیست نا امید کننده رو فرستاد شورای شهر ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
داداش من شما مجاز هستی اسم گوگوش و سیاوش قمیشی رو ببری ولی نمیتونی اسم آقای خ یا همون رئیس دولت اصلاحات رو به زبون بیاری
شاید ایشون هم باید یه ترانه بخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
باید سهمیه ها را بردارند که جان جوانان را به لب رسانده است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اره مخصوصا اینکه تکرار هم میکنه!!!! واقعا رو که نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
عذرخواهی بابت چی؟ شما حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بله ولی فقط در ظاهر
حرف های مفت و پوچ و شعاری و بی ارزش
رییس دولت اصلاحات؟؟؟گوگوش وسیاوش قمیشی؟؟خدایا اینجا دیگه کجاست؟
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
ظاهرا کیهانی ها زیاد تو یوتیوب پرسه می زنند و سخنان شهرام شب پره با فارسی 1 رو گوش میدن و میشه مدرک براشون
قدر کسی را که به چندین زبان تسلط داشت و ادب و متانت در وجودش لبریز بود ندانستیم ، به کسی که فرقد" ترور" و " تروریسم" را نمی دانست و نمی داند مبتلا شدیم!!!!
امیدوارم دوباره شبیه این اتفاق رخ ندهد.
خدا بكشتت كيهان
كلي خنديدم آخر شبي
اقای محمود صادقی در عمل هم یک نماینده صادق و شجاست اگر بقیه نمایندگان هم شجاعت شما را داشتند ایران گلستان میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
متاسفم برای شما تهرانیها
باز خوبنگفتن ترور تقصیر ایرانه !!!
ممنون از اطلاع رسانی به موقع کیهان.
تا خوندم سریع دانلود کردم
امیدوارم این روند خبر رسانی مثبت و به موقع استمرار داشته باشه.
آقای ذوالنوری شما به اندازه کافی مهم شده اید
همه به دنبال سود خود و گروهشان
بنده فکر میکنم جناب صادقی ابروی مجلس هستند ونماینده مجلس حق دارد هر سؤالی واز هرکس در مملکت بکند۲-اقای نماینده بویر احمد قانونی سخن بگو حرف جناب مطهری قانونی وحق وکیل است ایشان اگر ازشما مسلمانتر و وطن دوست تر نباشد کمتر نیست وزنده یاد پدرشان اگر بود به ایشان افتخار میکرد که مانند پدرشان باکسی تعارف نداشت بنده کتابهای ایشان را به تقریب خوانده ام برای مثال قران وحوزه و باوجود صمیمیت فراوان با دکتر شریعتی انتقاد میکرد
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
زنده یاد پدرشان؟!
آقای روحانی تا حالا زیاد حرف زده، بهتره الان فقط پاسخگو باشه
خیلی خوب به سربازی برند چوناینا که میخوان مثل اروپایی ها ازادی داشته باشیند باید شرایط اونهارا هم تجربه کنند وگرنه خیلی خوبشون میشه هم مهریه بگیری هم مثل انیجلا جولی ازاد بچرخی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خیلی خوبه اما همه حق و حقوق آقایون رو هم میخوایم. حق خروج از کشور بدون نیاز به اجازه همسر، استخدام با شرایط مساوی، عائله مندی و بیمه برای فرزندانمون، حق طلاق، حق تعیین محل زندگی مشترک، اشتغال، تحصیل و ... درمورد مهریه هم مجبور نیستید آنجلینا جولی رو بگیرین که 1000 تا سکه مهرش کنید میتونید یه دختر معمولی و متعادل بگیرین که سرش به تنش بیرزه و دستش توی جیب خودش باشه و نیاز به مهریه شما نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
مگه خانما حقوقی که تو پاشخ اول ذکر فرمودید رو الان ندارن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خانم ناشناس طوری نوشته که انگار زنان ایران یه گروه بیکار، بی سواد آفتاب مهتاب ندیده اند. دانشگاه که میرند، توی همه ادارات و شرکت ها هم هستند. شما اگه دنبال حق طلاقی یادت باشه در عوض حق نفقه هم از دوش مرد باید برداشته بشه. شما هم منافع سیستم خودمون را می خواید هم منافع سیستم غربی را . شتر سواری که دولا دولا نمیشه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
شنيدم دختراي شرق آسيا بسيار بساز و كم توقع وخونه دار و تابع شوهر هستند بهتره بيشتر روشون فكر كنيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
متعادل بودنتان فقط در منزل پدریتان است، خانه شوهر اژدهای درنده هستید که ارث پدرتان را از او میخواهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
برخورد نیمی از جامعه با نیمۀ دیگر آن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
ناشناس 14:29 : هزار لایک!!!
جناب خاتمی به نظر بنده یکی از نقاط ضعف اصلاح طلبان جنابعالی بودید انتخاب اقای احمدی نژاد به علت دلخوری مردم از شما بود تمام طول ریاست شما کسی تکلیفش را با شما بدست نیاورد نه اصول گرا نه اصلاح طلب و نه ما
چرا این افراطیون از شنیدن سخن حق براشفته میشوند ، طرف میگه چرا وضعیت ۶۳ حساب بانکی برای مردم روشن نمیشه ، قوه قضاییه که باید در قانونمداری پیش رو باشه چرا باید حساب محرمانه داشته باشه ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
هبچگاه نشنیده بودیم دستگاه اداری دولتی میتواند سپرده ثابت داشته باشد
تابی جون خواهش می کنیم این آهنگ و پخش کن آخه نشنیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
با تشکر از اطلاع رسانی کیهان.من این کلیپو در یوتیوپ دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
عنوانش روبزن و از اینترنت دانلود کن
ببخشید اقای لاریجانی .ولی سازمان سنجش کمترین رانت رو داره،من بچه ی شهرستان تنها امیدم ب همین امتحانه ک به صورت صحیح انجام میشه تا بتونم ب حقم برسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
نمیشه دیگه. مملکت به ژن خوب بیشتر احتیاج داره تا آدم باسواد. ژن خوبه که همه جا از ژن خوب حمایت میکنه. یعنی منافع آنهایی که خاک این مملگت را هم به توبره کشیدن.
به نظر می رسد روحانی به جای پاسخگویی به سوالات موردنظر دوباره برای فرار از مشکلات بی تدبیری دولتش به بیان سخنان حاشیه ساز روی آورد ، و به دنبال معرفی کردن مقصر به جای قصور خویش است .
از جمله آخر روحانی چنین بر می آید که وی قبل از ترامپ به دنبال زدن تیر خلاص بر پیکر نحیف و شکننده نظام جمهوری اسلامی است.
بقول سعدی :
یکی بر سر شاخ، بن می‌برید

خداوند بستان نگه کرد و دید

بگفتا گر این مرد بد می‌کند

نه با من که با نفس خود می‌کند

به نظر می رسد حسن با عصانیت و اره به دست به مجلس خواهد آمد تا بن شاخه ای را که خودش روی آن نشسته قطع کند.
از من گفتن از شما تابناکی ها شنیدن.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اگر ايني كه شما پيش بيني كردي اتفاق بيفته كه خيلي هم خوبه ، من كه از خدامه اينجوري بشه
تیتر عجیب سایت خبری تابناک برای صحبت های رئیس مجلس: راهکار عجیب لاریجانی برای حل مشکل کنکور!!!
مطهری مظهر شرافت و ازادگی است ،
تو دو خط نوشته هرزنامه کیهان پر از نفرت پر از عقده و پر از دروغ و دروغ و دروغ بود!
شما مدرک معتبر داری از کودک آزاری نامبرده؟!!
دیگه حنا تون رنگی نداره
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
متاسفانه حافظه تاريخي مردم ايران خيلي كوتاه است ويك نكته ديگر فردا اگر يكي بياد بگه من 50 هزار تومان يارانه ميدم همه مي دويم تو صف تا بهش راي بدهيم
این فرمایشات ذوالنور احتمالا شبیه همان سه روز درنیامدن روحانی از خانه در روز برفیست!!!!!
قابل توجه رئیس جریان اصلاحات که در دوران دولت قبل هم نقش لبه دیگر قیچی را شما اصلاح طلبها بازی می کردید.
چرا یه عده باید گدایی کنند و یه عده خدایی ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
انها با خدا هستند البته نه ان خدایی که همه صدایش میکنند خدای این عده جایش با ان خدا فرق میکند وقابل دیدن وصحبت مستقیم هست وخدای گدایان از راه دل باید حرفت را بشنود باظاهرت کاری ندارد در دلت خانه دارد وخدای اینها در بانک وخانه های امن و.......جای دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
ناشناس ایرانی چرند و پرند بلغور نکن جواب بده
این کیهان ظاهرا خیلی بادقت به ترانه های آنور آب گوش می دهد!!!!!
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آره گفتگوی شب پره با فارسی1 رو کرده مدرک
آقای خاتمی اگر نسل جدید عملکرد شما ویارانتان در دهه اول انقلاب را می دانستند امروز ژست اصلاح طلبی شما را هرگز باور نمی کردند. وحال که شما رسما سمتی ندارید عذر خواهی معنی ندارد.
تمام مطالب بسته ويژه خبري را خواندم. از هر جايي و هر موضوعي سخني نوشته و نقل قول شده بود. به نظر شما اين مطالب خبر ويژه بودند؟ اگر بودند ويژگيشان در كجا بود؟ به نظر من نه تنها ويژه نبودند كه واقعاً جاي تأسف بسيار دارد كه در حاليكه شرايط مملكت و كشور ويژه است نمايندگان دنبال چه موضوعاتي هستند، دادستان شهري پيگير ويلاي داخل باغ وحش هست، رييس يكي از سه قوه سر از بحث حذف كنكور در اورده، وزير اقتصاد از يك موضوعي كه به نظر خيلي از كارشناسان غلط است اشتباهي دفاع ميكند، نماينده اي اگر إيرادي به مسئولي نظامي براي اظهار نظري ميگيرد وقت مجلس صرف تبري جستن پدر از پسر را پيش ميكشد و نماينده ديگري شير مادر و غيره را ميكشد وسط . مردم معترض به اوضاع و يك نفر كشته شده اونوقت بحث مجلس و نماينده هاش معركه اي هست .
يادم مياد وقتي پرايد شد ١٤ ميليون دوستي نكته جالبي را گوشزد كرد و گفت : پرايد نشده ١٤ ميليون بلكه ١٤ ميليون شده پرايد. حالا يك كمي فكر كنيد : اين حرفهات تو مجلسمون زده ميشه ؟ نه امروزه اين حرفها شده مجلسمون!!
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
دمت گرم ، مطلب خيلي جالبي بود
پدر بزرگوار آقای مطهری به خاطر آزادگی ایشان به پسرش افتحار می کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
البته شما نمی تونی جای پدرش نظر بدی. یکدفعه دیدی نظر پدر ایشون مخالف شما و ایشون بود.
همه مردم ایران ی جورایی مورد دارند فقط حسین شریعتمداری سالمه....روزنامه کیهان هم ی روزنامه از طرف خداست..!!!!!!!!!!!!!
روا نیست دختری در فراق پدر دربندش دق مرگ شود ، چرا زندانی که باید جای دزدان و غارتگران باشه ، جای معلمان و وکیلان و فعالان صنفی و مطبوعاتی باشه ؟!! تابنک جون مادرتون منشر کنید ، تا سران نظام بدونند تو کشور چه خبره ؟؟!
آقای خاتمی. اگر فکر میکنید عذر خواهی شما موثر است واگر اختیار واجازه آن را دارید در صدا وسیما. به مردم اعلام کنید..وچرا شما که فعلا سمت رسمی ندارید. عذر خواهی می کنید.!!!؟
به امید روزی که بجای بت پرستی به خدا پرستی روی بباوریم ، نماینده ای که بجای ترس از خدا از بنده خدا بترسد ، وضعیت ملت از این بهتر نمیسه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
فراموش کردن خدا و چسبیدن به فرعیات و خرافات و خزعبلات پدر ملت رو در آورده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آفرین آمریکایی ... حرف درستی زدی
خاتمی :
مهره سوخته
برگ سوخته
شانس سوخته
امتیاز سوخته
کلا سوخته.

برو داداش بزار باد بیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
چقدر دلت سوخته
یه شربت ابلیمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
ممنوع ازهمه چیز سوخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
به قول احمدی نزاد اگه اونجاش سوخته آفتابه بگیر آب بریز همونجا که سوخته
چقدر از خاتمی عقده داری عقده ای
کیهان استاد تخریبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
حرف زیاد می زنه اما کسی اهمیت نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
نه استاد تخریب نیست. الان بیشتر مایۀ خنده و تفریحه
لعنت الله علی القوم الظالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اینکه الان گفتی یعنییی جههه
مثل این که این کیهانی ها هم کم ماهواره نمی بینند .
الان وقت گوگوش و قمیشی است آقای کیهان؟؟؟؟ در آسمان و کهکشان ها سیر می کنی یا روی زمین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
وقتی روزنامه های شرق و ابتکار و ایران و... بجای مباحث اقتصادی و داخلی مهم از امیرانتظام و نامه مطهری به سپاه و...تیتر میزنند از کیهان انتظار نداشته باشید
یعنی آقای ذوالنور مبصر نماینده هاست که به او شکایت می کنند؟یعنی ایشان نماینده تراست از نماینده ها ست ؟خوب اون نماینده که استاندار رفت خونه اش اگر راست می گفت می تونست بیاد و آقای استاندار را توجیه کند که من به وظیفه ام دارم عمل می کنم. بالاخره آقای استاندار فهمید که ایشان امضا شو پس نگرفت. حتما ضعفی داشت که نمی خواست با استاندار روبرو شود.
ذوالنور دیوانه شده!حرفاش با هیچ منطقی جور در نمیاد این مملکت نخبه و تحصیل کرده زیاد داره ما که ترامپ نیستیم چرت و پرتاتو باور کنیم!!از وزیر و..با واسطه به دستوپای ننش افتادن تا نماینده رفت بیرون خانش خوابید!!!اصلا با عقل جوره!!دولتی ها دیوانه اند آتو دست دست شماها که بی دنگ میدونگین بدهند!!!
جناب شریعتمداری دست از تهدید نمایندگان بردار که بزودی به چنگال عدالت گرفتار خواهی شد ، مطهری مدرس زمان است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خدایا ما را از شر تحریم ها و مسئولین ناکارامد خلاص کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
چقدر هم نماینده هامون پرکار و وظیفه شناسند. :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
مطهری ، مطهری است.
اظهارات معنادار آشنا درباره نامه مهم روحانی!

والله شرم وحیا هم خوب چیزیه. هرکاری خواستید کردید. حالا طلبکار هم هستید!!
اقدامات کوچک و بسیار دیر
کیهان شده خنده بازار
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خيلي داره سعي مي كنه جاي گل آقا را بگيرد ولي زهي خيال باطل
حرفهای ذالنور و جناب ام پی تی باد هواست اصلا رو حرفاش نمیشه حساب کرد ؟؟! جناب ذالنور قضیه ۲۵۰۰ گرین کارت اوباما چی شد ؟!!
خطاب به علی مطهری باید گفت که
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
پاسخ ها
آراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
شما مراقب خودتون باشید تا گمش نکنید. پسر نوح مال خیلی وقت پیشه
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
ایول داداش کیف کردیم با این جملت
پس اوضاع از این قراره که امثال صادقی باز حمله به قوه قضائیه رو شروع کردن؟؟ کرباسیان به حرف اومده خود صادقی هم قبلا به خاطر این جوسازی عذرخواهی کرده ولی باز نقشه رو تکرار می کنه
واقعا اگه کیهان نبود ما از این اتفاقات بسیار مهم چطور خبردار میشدیم؟
درود به شرف مطهری وصادقی که نمایندگان بحق ملتند .جالبه که بعضی از نمایندگان ملت شده اند سخنگو ونماینده سپاه ویا قوه قضاییه وباید به آنان گفت که اگر مهمان بیشتر از صاحب عزا گریه کند احتمال دارد کور بشود پس زیاد کاسه داغتر از آش نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
فقط صادقی
به سلامتی. همگی یک کف مفصل. ماشین سازی فورد أمریکا اعلام کرده است با وجود ترحیم ها و رفتن شرکتهای اروپایی از ایران حاضر به سرمایه گذاری کلان در پارس خودرو است. و دیگر شرکت های نفت و پتروشیمی نیز حاضر به سرمایه گذاری در پروژه های نفتی درایران شده اند. حالا مردم بفهمید که تمام کار آمریکا با بیرون رفتن از برجام و تحریم ها تنها یک هدف است. گرفتن تمام کنترات های اقتصادی کشور. فکر نکنید آمریکا دلش به حال مردم و دموکراسی و غیره میسوزد. اینها همه با هم دستاش تو یک کاسه است. خودتان باید سرنوشتتان را رقم بزنید. عزت همگی مستدام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
برادر الان پارس خودرو با یک شرکت دست چندم چینی داره کار میکنه !!خوب فورد که بهتره اقلا مردم خودرو باکیفیت سوار میشوند .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
منهم گمانم ابنه که آمریکا دیده سرش از نمد برجام بی کلاه مونده. برا همین زده زیر میز و حالا سهمشو میخواد. اروپا هم نمیده. خلاصه دعوا سر لحاف ملاست. مردم بهانه اند.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اگر وقت كردي يك جستجو بكن ببين كشورهايي كه با آمريكا همكاري مي كنند و از تكنولوژي آمريكايي بهره مي برند كجاي اقتصاد دنيا هستند و كشورهايي كه از روسيه و چين و حتي اروپا پيروي مي كنند چه شرايطي دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اون ترحیم که میگی مال شماست که به زودی مجلس برپا میشه . تحریم ها هم که واستون نعمت بوده واسه چی نق میزنید؟!!!
خوبه در مواقع سخت ملت گول میزنید ودر زمان دیگر مسخره میکنید وبه ریش ملت میخندید در کل همه شما ها جایگاهی ندارید
هیچ سوپاپ اطمینان دیگر کارائی نداره
یک روز دلار
10 روز سکه
سالی دوماه عزا
سالی یک ماه ایام
سالی 9 ماه مسخره بازی
5 سال برجام
10 سال انرژی هسنه ای حق مسلم ماست
10 سال منافقین
در کل خروجی کارتان مثل دودی که از کنده تنور مساد بیرون فقط چشم ادم کور میکنه یعنی هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
پیاده روی های هزینه بردار رو یادت رفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خانم فائقه آتشین متولد 1329 و کودتای 28 مرداد سال 1332 اتفاق افتاده و کیهان گفته ایشون در این حادثه از شاه حمایت کرده!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بابا كسي تاريخ رو نمي دونه الكي مي گههههههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
این حاج حسین هم برای خودش یه پا نوسترآداموسیه هااااااااا/اون از پیشگویی درباره مرگ بن سلمان اینم از غیبگویی درباره گوگوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
خبر را درست بخوان عزیزم گفته از کودتا حمایت کرده نگفته در آن زمان می تونه معنی حال حاضر را داشته باشه
چه بیماریی است که بعضی ها دائما به بهانه ای نام آن رئیس جمهور....راسرزبانها می اندازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
کناه انها را پاک میکنند
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
نام بیماری که شما به دنبال آن هستید فقر وفساد وبیکاری وفحشا و...........کافیست یا باز هم بگم
یادم میاد دوران دبیرستان مبصر کلاس بودم قاطی بچه ها شده بودم و تو کلاس با بچه های دانش آموز شلوغی میکردم که یهو معلم از راه رسید و ماغافلگیر شدیم یه جمله گفت که خیلی هم آشنا و ساده بود "هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک"
درباره درخواست تجمع احمدی نژاد مشکلات کشور از دولت نیست از تمام قوی است مجلس باید قانونی را تصویب کند که به مادام العمری سیاستمداران پایان دهد مثلا اگر کسی دو مرتبه ریاست مجلس یا قوه قضاییه یا مجریه را داشت دیگر در هیچ قوی دیگر نمی تواند ریاستی داشته باشد و یا کاندید شود منتهی هر سال مجلس میگوید امسال هم نرسیدیم
منبع
معلومه اعتمادی گوگوش قمیشی برنامه مدثری اجرا کردند که این بیمار روانی غیهه کشی می کن
براندازان می دانند تا اصلاحات و بخصوص رییس اون زنده است نیازی برای اقدام اضافی آنها نیست.
خانم سیاوشی نماینده مردم تهران و اصلاح طلب ؟؟؟؟ لطفا به فکر حل مسائل مردم باشید نه رفتن دختران به سربازی!!
تازه بعد از این همه سال آقایان قبول کردند نظام بازار را بپذیرند ولی این همه ماجرا نیست موارد متعدد دیگری هست که باید اصلاح شود اگر نظام حقوق و دستمزد همراه این بسته ارزی اصلاح نشود کشور با مشکلات بسیار بیشتری مواجه خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
تکلیف اونهایی که پولشون تو بانک یا پیش خودشون بود و یا کاسبی سرپایی داشتن چی میشه. تو همین 8 سال گذشته دولتها دوبار جیبشونو زدن.
چون همه بد هستن کیهان خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آتیش زدن کیهان هم عالمی است که خیلیها میسوزند آب هست خدمت تان بدم
آرزو کرديم يک مقامي تواين کشورازکارش به هردليلي کناربره بعد دزدازکاردرنياد
دخترها باید برن سربای که دیگه انقدر اعتراض نکنن برابری وجود نداره! برن پاسداری بدن تا با تمام وجود برابری رو حس کنن.
بهترین راه برای سربازی 24 ماه خدمت مجانی خانمهای است که میخواهند کار کنند اینطوری یا خدمت میکنند و یا ازدواج و خانه داری و همسرداری پیشه خواهند کرد و معضل بیکاری 3.5 میلیون جوان جویای کار هم حل میشود و شرکتهای خصوصی هم بهره کشی و حقوق یک سوم خانمها را به آنان منتفی میشود
استيضاي آقاي ربيعي براي نمايندگان سودمند است
اقای خاتمی برانداز شما هستید
فقط خبر کیهان :))))))))
خدمت سربازی برای دخترها.

خوب مد شده عدهای همیشه به دنبال حقوق برابر به دنبال زنان هستند. این هم نوعی برابری در حقوق :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اگر همه چیز برابر باشد دخترها حاضرن برن سربازی تاکید میکنم همه چی برابر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
حسن جان مطرح کردن سربازی دخترها فقط برای انحراف ذهن جامعه از خیل بیشمار بدبختی هاست .

چقدر ما زود گول میخوریم !!
هیچگاه چنین طرحی در مجلس رأی نخواهد آورد ، پس خواهشاً به جای این انحراف اذهان به فکر مشکلات مردم باشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
وفتی میان تو خیابون اعتراض مدنی میکنن پس باید برن سربازی تا معنی امریه و بفرموده را بفهمن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
از مجلس ناامید هرچی بگی بر میاد
مگر این سود ها ربا نیست و ربا گناه کبیره نیست؟
آقاي ابو ترابي مسير را عوض نكنيد بهتر به همان 63 حساب رسيدگي كنيد حرف حساب جواب نداره
طرف تازه محل اقامت خودشو پیدا کرده چرا بخیلید این قدر
رئیس مجلس گفت: بنده یک بار هم گفتم اگر این سازمان سنجش را منحل کنید، مشکل حل خواهد شد.
واقعا آقای دکتر حرف حق زدید اما مافیایی کلاس های کنکور و تعیین رشته اجازه اینکار را به هیچ کس نمی دهند
چه بخوایم چه نخوایم گوگوش و قمیشی از خواننده های محبوب مردم هستند.
۱ اونقدر این دست اون دست بکنین که افراد فاسد در بروند
۲ نماینده مجلس یعنی وکیل مردم. صدای مردم رو نمی شنوید در این شرایط چرا نمایندگانی که دلسوزانه انتقاد می کنن ساکتشون می کنین.
۳ اینقدر ضریب هوشی برخی پایبنه که در این شرایط بازهم‌دنبال لابی و رانت هستن.
۴ وای بر ما که به شما رای دادیم و وای بر شما که در این شرایط حساس به جای حل مشکلات به بیراهه رفته اید
کیهان جان،فائقه اتشین زمان کودتای 28 مرداد،سه سالش بوده! در حمایت از کودتا نهایتا عَدَبَدَ می کرده!!!!!!!
سیاوش قمیشی خواننده مبتذل؟؟؟؟؟؟!!!!!! نویسنده، تو تا حالا یه آهنگ از ایشون شنیدی؟
رها اعتمادی؟ کودک آزاری؟
خجالت بکشید والله
حاج حسین ... گوگوش ......۲۸ مرداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
گوگوش چون آمریکا زندگی میکنه گفته 28 مرداد و کودتای آمریکای رو قبول داره چون به درک هم ایران رو قبول نداره
خاتمی دوستت داریم واقعا مرد انقلابی و مردمی هستی . جناب ذالنور کشور را به نابودی میکشانی حرف نزنی خیلی به انقلاب و کشور خدمت میکنی.فقط حرف نزن
ادبیات کیهان مال کدام عصر است همیشه مخالفین را بهایی سلطنت طلب مذدور وطن فروش تفاله غرب فاسد مفصد فراری و.... این تفکر مبتذل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
برای آینده ای که امثال تو خرابش میکنند و شما در آن نخواهید بود فقط خرابیهای شما باقی میماند
کیهان بی مخاطب حدا مشکل مملکت وفلاکت کشور چ ربطی به گوگوش وسیاوش داشت؟ ....
طرح سربازی بانوان برای رد گم کردن از فساد هایی است که هر روز رو نمایی می شوند.شما لطفا پیگیر برابری حقوق احتماعی بانوان با مردان باشید .
حرف های اقای صادقی کاملا درست و بجا بوده جای تاسف است که افرادی مانند آقای ابوالفضل ابوترابی بروی صندلی های مجلس نشسته اند که فرق انتقاد و توهین را نمی دانند . اگر به وضعیت مملکت نگاه کنیم و فساد و ضعف مدیریت را میبینیم بخاطر وجود افرادی مانند آقای ابوترابی در مجلس و مدیریت کشور است .
کیهان خوب برای اون ور ابی ها تبلیغ می کنی !!! چه خبره؟؟؟
با برداشتن کنکور راه ورود اقا زاهها به دانشگاه هموار میشود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
نه که الان بسته است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اونا خارج درس میخونن عزیزم ، اونم با پول من وشما
وای بعضی از نمایندگان مجلس که در قبال گشت ارشاد به دختران و زنان کشور سکوت میکنند و حالا طرح سربازی دختران را بررسی میکنند!!!!!!تعارض در گفته و عمل تا چه حد!!!!!!!!
آقای خاتمی ، دولت روحانی شش سال است آینده ی فرزندان ما را تباه کرده وهمه ی سرمایه های طبیعی وانسانی ایران را به فنا داده است، آیاحمایت های و شما بااین دولت ناکارامد ، با معذرت خواهی جبران خواهد شد ؟ آیا معذرت خواهی، درمان شانزده سال ناکارامدی اصلاح طلبان بر گرده ی ملت است ؟ شما از دید ملت ایران بایستی در دادگاه صالحه محاکمه شوید.
با سلام . اکثریت مردم جهان عدالت اجتماعی را چنین تعریف می کنند .که در کشوری زندگی کنند که از رئیس جمهور گرفته تا یک کارگر عادی همه 1- تابع یک قانون کار2- صاحب یک دفترچه خدمات درمانی و 3-عضو یک صندوق بازنشستگی باشند . بعداز انقلاب در ایران مقرر گردیده بود که در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و واگذاری مدیریت به بخش خصوصی این سه مورد اجرا گردد و دولتمانند (چین. المان . کره .زاپن ) از طریق قانون کار از کارگران و کارفرمابیان حمایت کند .یعنی همه(1- تابع قانون کار وزارت کار .2- صاحب دفترچه تامین اجتماعی 3- عضو صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی ) باشند .اما بدلایل مختلف اجرا نشد .مانند (مخالفت تعدای از نمایندگان مجلس . وزرا .مدیران و غیره .) بنظر می رسد باید صبر کرد
کیهان !
تو مگه رفتی کنسرت سیاوش قمیشی ؟؟؟؟
آی کلک
جالبه مجلس به جای حل مشکل اقتصادی داره در مورد حساب های قوه قضائیه و سربازی دختران ..... جلسه میزاره!!! بله دیگه منم وضع مالیم خوب بود بالا رفتن دلار اذیتم نمیکرد!!! یعنی سال دیگه مردم به شماها دوباره رای بدن و نماینده مجلس بشین من خودم از ایران میرم چون معلوم میشه اکثریت مملکت مشکل دارن!!! و دیگه جای ما نیست
مجلس عصاره ملت همین مجلس بده بستان است
افرادش می روند مجوز واسه باغ وحش می گیرند اما هدفشان ساختن ویلا واسه خودشان است و تفرجگاهی که حیوانات زنده در آن سیر کنند البته اسیری بکشند و بمیرند یا اگر تعدادشان زیاد شد کشته شوند
گو گوش و سياوش قميشي اسمشون اومده بالا . آقاي علم الهدي هم در مورد جنيفر بياناتي بيان فرمودند .
آقاي كيهان آدمي كه در خانه شيشه اي زندگي مي كنه نبايد به خانه ديگري سنگ پرتاب كنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اتفاقا ایشان تو سنگر نشسته.
هرکسی یه موقعی دارد خاتمی هم موقعی داشت . مردم از همه ناراضی هستند
نظامیان عزیز وگرامی هستند تا وقتی که در حوزه تخصص خود فعالیت میکنند.اگر علاقمند هستند سیاست خارجی و داخلی را آنها تعیین کنند بهتر است استعفا دهند و وارد حوزه های سیاسی شوند.
ترامپ را افرادی خوشحال میکنند که کارشان را بلد نیستند و دنبال یارگیری بیرون از حوزه ی خود میروند.ضمنا جدایی بین اقشار ملت زمانی اتفاق افتاد که انواع سهمیه ها برای افراد مطرح شد تا جایی که نصف نزدیک به یک صفحه در دفتر چه ی کنکور را انواع سهمیه ها تشکیل میدهند.کافیست این آقای نماینده موقع ثبت نام به مدارس برود تا به عینه ببیند چه چیزهایی بین اقشار کشور جدایی میاندازد.
یکی پدرش فرهنگیست ،یکی مادرش فرهنگیست.یکی پدر و مادرش فرهنگی هستند ،یکی پدرش روحانی ،مادرش فرهنگیست و ..... و این داستان ادامه دارد تا هزینه مدرسه را یک دوم اولیا مدرسه بابت همه ی دانش آموزان تقبل کنند.بهتر است این نماینده گاهی هم به اجتماع مردم طبقه ی پایین سر بزند.
من نفهمیدم کیهان چی میگه یعنی سیاوش قمیشی مبتذله چون تو کنسرتهایش لب خوانی می کند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه که چند روزی ست علیه احمدی نژاد مطلبی نمی زنید خبریه؟
مردم میتوانند از رییس محترم مجلس خواهش کنند که از این طرحها و پیشنهادات نده . مردم و بچه های ما الان درگیر یک کنکور هستند و ایشان میخواهد یک کنکور را تبدیل به دهها کنکور در سال کند . ان روز باید منتظر باشیم که دیگر هیچ یک از فرزندان مناطق محروم و بی پارتی و.. نتوانند به دانشگاههای خوب راه یابند.
آقای خاتمی خود را رئیس جریان اصلاح طلبی می داند و این دولت و مجلس و شورای شهر منتسب به جریان اصلاحات است لذا اقای خاتمی که عنوان ریاست این جریان را یدک می کشد باید پاسخگوی وضع فعلی باشد نه آنکه بگوید می توانستیم بهتر خدمت کنیم؟! مگر وضع خوب است که می گوید میتوانستیم خوبتر عمل کنیم؟ ایشان هنوز پیدا نکرده است که وضع خراب است و مسئولیت این خرابی به عهده این جریان و به ویژه رئیس آن جناب آقای خاتمی است.
آقای خاتمی به اندازه کافی از خودتان برای اصلاح طلبان خرج کردید و متاسفانه بی کفایتی بعضی از دولت مردان منتسب به اصلاحات را دیدیم .
ما دیدیم از لیست امید شما یک نفر هم سئوال از رئیس جمهور را امضا نکرده است
ما دیدیم بی برنامه گی دولت در کنترل بازار چه بلائی بر سر ملت آورد!
ما دیدیم دولت مردان اصلاحات از پتانسیل افرادی مثل قالیباف استفاده نکردند
ما دیدیم معاون اول رئیس جمهور به جای پرداختن به امور محوله و مبارزه با قاچاق مدام مشکلات و سو مدیریت کشور را به گردن دولت قبلی می انداخت
اقای خاتمی عزیز ما دیدیم رئیس جمهور محترم بدون توجه به اخطارهای رهبری در خصوص جدی گرفتن امور مملکت و عدم گره زدن آن به مذاکرات چه بلائی سر اقتصاد کشور آمد .
ای کاشک از این شجاعتتان یه کم به رئیس جمهور محترم می بخشیدید تا یا نو سازی تیم جدید دولت برای وضعیت موجود کشور اقدام جدی را انجام دهد یا خیلی راحت از مردم شریف ایران عذرخواهی و استفا دهد.
کیهان لطفا اون چیزی را که قبل از تهیه خبر میزنی به ما معرفی کن که از کار بیکار شدیم و فقط پای اینترنت نشستیم و منتظر باز شده کارگاه هستیم, در این شرایط خیلی بدردمون میخوره
اقای ریس دولت اصلاحات به حرفت بخندیم یا گریه کنیم .خواهش میکنم شماها ارام ارام از صحنه سیاست کنار بروید اگر به اصلاحات معتقدید و کار را به همین مردم و جوانان کار امد بسپارید .اینجوری بهتره وهزینه کمتری هم داره.مردم به شماها به قدر کافی فرصت دادند . خدایی شرم و حیا هم خوب چیزیه..عزت زیاد
خیلی خوب میشه که دخترها هم سربازی برن.مگه همیسه خواستار برابری نیستن؟خب اینم برابری.پیشنهاد میکنم به منظور بالا رفتن آمار ازدواج،مهریه رو هم حذف کنن تا برابری کامل رعایت شود
خاتمی دیگه هیچ جایگاهی در بین خیلی از طرفدارانشون که یکیشون خود من بودم نداره! عذر خواهی؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
اعدام کمه براش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
از طرف خودت حرف بزن
"رئیس دولت اصلاحات"!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این دیگه چه کوفتی بود!!!!!؟؟؟؟
حالا دیگه اصلاحطلب جماعت گشتیبان نظام اسلامی شده!!!!!؟؟؟؟ ما هم که گیج و گاو
کسی که اصولا محرم و نامحرم حالیش نیست حالا شده منجی نظام ...
نخیر هیچگاه نباید فراموش کرد که در همه جا کلمه "اصلاحات" جزء اصول و مبانی براندازی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
افول گرا و استمرار طلب نداره هر دو جناح مرض های لاعلاجی هستند که باید جراحی شوند
سلام برای سر کیسه کردن مردم دنبال سربازی دخترها هستید که بگید پول بدید دخترهاتونو نبریم سرباز ی
اون یارو که در لندن کودک آزاری کرده 100 درصد به مجازات خواهد رسید اینو دیگه همه مطمئن هستن ولی چه خبر از کودک ازار خوش صوت و لحن شما که راست راست راه میره و تو چشم قربانیان و خانواده های اونا لبخند میزنه و نمک به زخم اونا و جامعه میپاشه . این موضوعات رو هر وقت تونستید حل کنید اونوقت راه برای حل سایر مشکلات هم باز میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
همین ناکارامدان و حامیانشان کار کشور را به اینجا رسناندند
ممنون از هنرمندان ملی مون
سیاوش خان قمیشی و گوگوش عزیزم
کنکور اخرین سنگر عدالت است. و قاعدتا بااین وضع ناکارامدی که همه جا داریم مشاهده میکنیم، یه وصله ناجوره.
باید حذف بشه تا وابستگان اقایان بتونن راحت برن دانشگاههای معتبر تحصیل کنند.
اگه جائی وام یا دلار میدن اعلام کنید تا تا ماهم پس از 40 سال کارگری و نداری حداقل یه سقف بتونیم داشته باشیم
مطهری پدرت بهت افتخار میکنه.من خیلی از کتابای پدرت و حرفاشو خوندم.نظرت به پدرت خیلی نزدیک هست.اگر همه مسئولان مثل مطهری بودند کارمون به اینجا نمیکشید.مطهری مرد معتدل واقعی هست
وآقای شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان که مرد بسیار شریفی هستن مدیونیت اگه بخندین که درباره سیهوس گوگوش رها نظر میدن
اصول گرا نیستم. ولی آرزو میکنم اصول گراها اصلاح طلبان را برای همیشه حذف کنند تا تکلیف یکسره شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بعد خودشون هم حذف بشن .

والله
رسیدن سر ان خانه که از دختران در امور اموزش بهداشت خانواده وسایر مسائل اموزشی میتوان استفاده کر این طرح اسمش در قدیم شپاه دانش بود که دختران وپسران در قالب خدمت این کار ها را انجام میدادند وتازه فهمیدید که ان کار درست بوده
حسین جون کلی خندیدم
گوگوش ۲۸ مرداد
برزگ ترین خیانت در مورد فرهنگ جامعه در دولت اصلاحات اتفاق افتاد
تروریسم؟؟
تنها هنر آقای افشانی این اواخر این بود که نگذاشت کارگران قرار دادی شهرداری ها استخدام شوند - ایشان رئیس سازمان شهرداری ها بود تا این اواخر
تابناک جان: از فلاحت پیشه ترسیدید که کامنت ما در انتقاد از حرفهای نادرست ایشان در خبر «پاسخ تند رئیس کمیسیون امنیت ملی به امام جمعه بابل/محرومیت دو بازیکن لیگ برتری به خاطر خالکوبی» را منعکس نکردید؟!!! برایتان متاسفم
خاتمی جون فکر نمیکنی یه کم دیر شده برای این حرفا!!!؟؟؟
وای بر نماینده کهکیلویه که فردی ناکارامد هستند و از جناب دکتر مطهری که درخواست مزاکره با ترامپ رو داده که کار بسیار پسندیده ای میباشد ایراد گرفته است تا شما تندروها هستید مردم بیچارن . درود به دکتر مطهری
اون ترانه ای که کیهان راجبش صحبت کرده اسمش چیه ؟ میخوام دانلود کنم
امثال مطهری وصادقی که شهامت حرف زدن راداشته باشند نادرند وامثال نماینده کهکیلویه وبویر احمد که بهتراست سکوت کنند تاخودشیزینی
دولت و اصلاح طلبان به علت شیفتگی بیش از حد به غرب قدرت تصمیم گیری و درایت را از دست داده اند.
یه ارزی به اسم ۴۲۰۰ وجود داره ولی خود دولت میده ۴۵۰۰ فک کنم تا چند وقت دیگه بشه ۹۰۰۰ تومن ولی اسمش همون ۴۲۰۰ بمونه آخه این اسم تاریخی رو جهانگیرخان روش گذاشته
اقای روحانی پس چه شدان انچنان انچنان گفتاناتون که می گفتی کاری می کنم که مردم ایران بی نیازازهرچی باشند
آره سازمان سنجش حذف بشه تا آقازاده‌ها در هر رشته ای که دلشون می خواد ادامه تحصیل بدن شاید سازمان سنجش یه ذره تونسته شرایط مساوی را ایجاد کنه
اگر امضایت را پس نگیری، شیرم را حلالت نمی کنم!
تورو خدا حلال کن.
همیشه موقعیت ایران حساسه
حرفهای اصلی خاتمی را سانسور کردید.
بابا همه اونایی که تو دولت خاتمی بودن الانم هستن ما فراموش کار شدیم
تاریخ مصرف آقای خاتمی تمام شده است
کیهان جان منم مثل خودت اصلا کاری به مدیریت ناکارآمد آقایان ، بخور بخور و رانت و رشوه و قاچاق و کلا فساد اقتصادی و وضعیت معیشت مردم ندارم
خاتمی دردانه ی ملت بود وتا ابد دردانه خواهد ماند .
بهذنظرم اگر مطهری زده بود علی مطهری را از نمایندکه حذف میکرد
اسلاحات رو به پایان است
مشکل جای دیگست خاتمی وروحانی چه کارند
متشکرم از کیهان....
متشکرم از کیهان....لطفا ادرس سایت دانلودش را هم بدهید.....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر