بازدید 8738
۳

قاتل اهورا اعدام می شود

کد خبر: ۷۸۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 07 April 2018
قاتل اهورا دوساله سحرگاه سه شنبه در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته خواهد شد .

به گزارش ایران آنلاین این حادثه تلخ ۲۲مهرماه سال گذشته در لاکانی رشت درحالی لو رفت که همسایه ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به این کار نشدند.

در ادامه همسایه ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود. مردم بلافاصله اهورا آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.

مردی که درخانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شده ام، اما این گفته ها توسط همسایه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او نامزد مادر اهورا است.

قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر ماه سال گذشته در اداره آگاهی رشت به آزار و اذیت و قتل اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت: زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام فریاد می زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.برپایه این خبر بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول اعلام کرد: قاتل این کودک دوساله با درخواست پدرو مادر وی در خصوص اجرای اشد مجازات برای متهم ، بامداد سه شنبه این هفته در زندان به دار مجازات آویخته خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۳
به درک. لعنت خدا بر همچین آدمایی!! حیف اسم آدم!!!! صد شرف به حیوون... ای کاش میشد اینا رو تکه تکه و زجرکششون کرد. حیف حیف که به دست مردم سپرده نمیشن تا سزای عملشون رو ببینن. اعدام برای اینا راحت ترین راه مردنه.
با وجود اينكه از اعدام بيزارم ولي از اعدام اين شخص خيلي خوشحال شدم ممنون از همه مسئولين. لطفا به قاتل اطفال اصلا رحم نكنيد.
اعدام براش کم حداقل باید سنگسار بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار