بازدید 4483

دستگیری قاتل پسربچه بعد از ۴۰ سال

فرد کین سوم بعد از گذشت ۴۰ سال به اتهام آدم ربایی، تجاوز و قتل یک کودک ۶ ساله دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 01 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایندیپندنت، فرد کین سوم، ۶۰ ساله، در سال ۱۹۸۷ زمانی که ۲۰ سال داشت، در گرفتار افکار شیطانی شد و جنایت هولناکی را رقم زد.

فرد، جرمی استونر پسر بچه ۶ ساله را از خانه پدربزرگ و مادربزگش در والهو در کالیفرنیا ربود و بعد از تجاوز، او را به قتل رساند و جسدش را در جزیره شرمن ساکرامنتوی کالیفرنیا رها کرد. جسد کودک ۶ ساله ۴ روز پس از ربوده شدن، پیدا شد. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که پسربچه خفه شده است، اما پزشکی قانونی نظریه دیگری هم در مورد جسد داشت. جرمی مورد تجاوز قرار گرفته بود. این مسئله افکار عمومی را در آن زمان بسیار جریحه‌دار کرد. پلیس تحقیقات خود را ادامه داد. حتی از فرد که از همسایگان بود نیز بازجویی کرد، اما او توانست پلیس را قانع کند که به این پرونده ارتباطی ندارد و پلیس فرد دیگری را به عنوان شاون ملتون مظنون دستگیر کرد.

 

شاون مرد عجیبی بود و سعی داشت با استفاده از تئوری‌هایی که زاده خیالش بود، به پلیس کمک کند، اما باعث می‌شد پلیس بیشتر به او مشکوک شود. او به پلیس می‌گفت که جرمی را دیده که از خانه دور می‌شده، اما بعد دیگر او را ندیده است. این اطلاعات نه تنها به پلیس کمک نمی‌کرد، بلکه باعث می‌شد که پلیس به او مظنون شود. پلیس به مطبوعات اعلام کرده بود که ۱۰۰ درصد متقاعد شده که شاون قاتل است. او به قتل و آدم ربایی متهم شد، اما پس از آن که به دلیل نبود شواهد و مدارک لازم دو هیئت منصفه نتوانستند حکمی برایش صادر کنند، پرونده‌اش مختومه شد. شاون ملتون در سال ۲۰۰۰ درگذشت.

با این حال پلیس همچنان به تحقیقات خود ادامه داد، پلیس بار‌ها از فرد قاتل کودکبلکرده بود، اما هر بار از اتهام تبرعه شده بود. تا اینکه پلیس با کمک دی ان‌ای توانست قاتل را شناسایی کند و در ۱۸ سپتامبر امسال، او را در خانه‌اش در سنترال پوینت، اورگان، به اتهام آدم ربایی، تجاوز و قتل جرمی استونر در فوریه ۱۹۸۷، دستگیر کرد.

پلیس کالیفرنیا اعلام کرد که سرانجام این پرونده قدیمی پس از ۴۰ سال با پیشرفت در فناوری دی ان‌ای حل شد. فرد قرار است از اورگان به کالیفرنیا منتقل تا در دادگاه به این جنایت رسیدگی شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم