بازدید 7653

ثبت نام66هزاربیمارخاص درسامانه رفاهی

کد خبر: ۶۶۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 13 February 2017
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام 66 هزار نفر در سامانه خدمات رفاهی بیماران خاص خبر داد و گفت: به‌زودی به بیماران خاصی که ثبت نام انجام نداده‌اند پیامکی برای نامنویسی در سامانه ارسال خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، احمد میدری با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چندماه گذشته اعلام کرد که بیماران خاص برای جلوگیری از قطع یارانه دارویی تا آخر پاییز فرصت ثبت نام در سامانه پنجره واحد بیماران خاص به نشانی www.samanerefah.ir دارند اظهار کرد:  به این ترتیب با پایان این مهلت حدود 66 هزار نفر از بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی ، دیالیز، پیوند کلیه ، ام اس و تالاسمی که تحت پوشش سازمان های بیمه سلامت، تامین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند به سامانه پنجره رفاهی مراجعه و ثبت نام کردند.

وی افزود: اما حدود 90 هزار نفر از بیماران خاص هنوز ثبت نام نکرده‌اند. قصد داریم برای تکمیل بانک اطلاعاتی و ساماندهی بیماران خاص در آینده بسیار نزدیک سرویس ارسال پیامک راه‌اندازی کنیم تا آن دسته از بیماران خاص که موفق به ثبت نام نشده‌اند بتوانند با ارسال پیامک و پس از آن دریافت اطلاعات از طریق وزارت رفاه عضو سامانه واحد خدمات رفاهی شوند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا همانطور که پیش از این اعلام کرده بودید یارانه بیماران خاص ثبت نام نشده را قطع می‌کنید یا خیر؟ گفت: از  مراکز و داروخانه‌ها خواسته‌ایم اگر بیمار خاصی مراجعه کرد و نامش در سامانه نبود به او اعلام کنند که این مرتبه آخری است که دارو به وی ارائه می‌شود اما تا کنون قطع یارانه دارو اتفاق نیافتاده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر