بازدید 3044

اژه ای:روز قدس شمارش معكوس زوال اسرائيل

دادستان كل كشور با هشدار نسبت به توطئه‌هاي اسرائيل و حاميانش در بلاد مسلمين خاطر نشان كرد: ملت غيور و مومن ايران هوشيار باشند كه اين رژيم غاصب با حمايت استكبار جهاني در كشور ما به انواع دسيسه‌ها دست مي‌زد تا با ايجاد مشكلات و اختلافات آرام آرام به زعم خود جمهوري اسلامي را از پاي در آورد كه البته كور خوانده است.
کد خبر: ۶۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۷ 18 September 2009
دادستان كل كشور گفت: پس از پيام امام راحل در نامگذاري روز قدس شمارش معكوس زوال اسرائيل و حاميانش آغاز شده است.

به گزارش فارس از كاشان حجت‌الاسلام غلامحسين محسني‌اژه‌اي صبح امروز در مراسم راهپيمايي روز قدس در اين شهرستان افزود: تمام پيروزي‌هاي مسلمانان فلسطين و لبنان پس از اعلام اين روز آغاز شد، چنانكه مسئول فرهنگي حزب‌الله لبنان پس از پيروزي در جنگ 33 روزه بر اين امر اذعان داشت.

وي روز قدس را روز بيداري مسلمانان وحدت دشمنان و دلگرمي مظلومان فلسطين دانست و تصريح كرد: مسير مقاومت‌هاي مسلمانان فلسطين پس از روز قدس تغيير كرد و دامنه مسئله دفاع از قدس كل كشورهاي اسلامي را در بر گرفت.

دادستان كل كشور با هشدار نسبت به توطئه‌هاي اسرائيل و حاميانش در بلاد مسلمين خاطر نشان كرد: ملت غيور و مومن ايران هوشيار باشند كه اين رژيم غاصب با حمايت استكبار جهاني در كشور ما به انواع دسيسه‌ها دست مي‌زد تا با ايجاد مشكلات و اختلافات آرام آرام به زعم خود جمهوري اسلامي را از پاي در آورد كه البته كور خوانده است.

وي با تصريح جنايات اسرائيل در طول 60 سال و همراه شدن برخي از كشورهاي اسلامي با وي هدف اربابان و صاحبان اصلي اين توطئه‌ها ستيز با اسلام ناب، شكاف و تفرقه بين كشورهاي اسلامي ، درگير كردن مسلمين با يكديگر و سر گرم كردن آنها به رژيم غاصب اسرائيل براي نيل به اهداف و منافع در جهان به ويژه بلاد اسلامي بر شمرد.

حجت‌الاسلام اژه‌اي گفت: بنيانگذار خداگونه و تيز‌بين انقلاب اسلامي سرچشمه توطئه و فتنه‌هاي عليه مسلمين را شناخت و رژيم نژاد‌پرست و زياده‌طلب اسرائيل را دشمن اصلي و كينه‌توز اسلام و مسلمين معرفي كرد.

وي افزود: امام (ره) سال‌ها قبل از انقلاب نيز خطر اسرائيل را گوشزد كرد اما بوق‌هاي تبليغاتي و حمايتي استكبار مانع از انعكاس آن شد لذا ايشان تنها چند ماه پس از پيروزي انقلاب و در شرايطي كه هنوز زير ساخت‌هاي نظامي و قدرتي نظام جمهوري اسلامي مستحكم نشده بود به مخالفت گسترده و جهاني با اسرائيل پرداخت.

دادستان كل كشور با بيان بخشي از فرمايشات امام (ره) در محكوميت اسرائيل غاصب ياد‌آور شد: در ديدگاه امام راحل روز قدس روز اسلام و رسول‌الله، روز تميز حق از باطل مستضعفان از مستكبران و موافقان و مخالفان با اسلام است.

حجت‌الاسلام اژه‌اي با اشاره به آتش كشيدن مسجد‌الاقصي توسط اسرائيل اين عمل را دشمني آشكار اين رژيم با اسلام ناب دانست و افزود: اسرائيل با اين عمل نشان داد با اسلامي كه با طاغوت نمي‌سازد، مخالف است.

وي با انتقاد شديد از مجامع و سازمان‌هاي بين‌المللي كه داعيه دفاع از عموم بشر و ايجاد امنيت در سراسر دنيا را دارند، تصريح كرد: اين مجامع مدعي در برابر جنايات 60 ساله رژيم اشغالگر اسرائيل چه كردند ، چه تعداد قطعنامه صادر و چه ميزان از آن اجرايي شد.

گفتني است: مردم مومن و انقلابي شهرستان كاشان همراه با مسئولان و روحانيون در راهپيمايي امروز در صفوف به هم فشرده انزجار خويش را از رژيم غاصب اسرائيل با سر دادن شعارهاي نشان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار