بازدید 40890
این بار با بگو و بخند و با استناد به سندی که «تابناک» ارائه کرده بود؛

«ورزش و مردم» هم به خدمت دروغگویی اینانلو آمد!

آنچه مسجل است، اگر بتوانیم خودمان را قانع کنیم که حضور اینانلو در برنامه نود، پس از ماجرای شکار در منطقه حفاظت شده تپال، اتفاقی بوده، بی‌گمان حضور وی در برنامه ورزش و مردم پس از جنجال‌های به راه افتاده، نه تنها نمی‌تواند اتفاقی باشد، بلکه به نوعی تأیید قدرت او در صدا و سیماست؛ قدرتی که در قالب حضور یک طرفه اینانلو در رسانه ملی و تکرار ادعاهای مطرح‌ در نود، به قدرت‌نمایی شباهت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ 07 February 2014
اگر در روزهای گذشته بودند کسانی که همه چیز را ناشی از یک سهو و اشتباه غیر عمدی می‌انگاشته و سعی بر برائت اینانلو از دروغگویی داشتند، سخنان امروز شکارچی کهنه‌کار در دومین برنامه ورزشی که در هفته اخیر مهمان تلفنی آن بود، ثابت کرد که وی بر دروغ خود استوار است؛ اینقدر که استناد دروغ هم می‌آورد!

به گزارش «تابناک»، برنامه مجری محور و قدیمی «ورزش و مردم» امروز در میانه‌های راه خود بناگاه میانبری به ماجرای درج تصویر یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی زد و به شکلی ناباورانه محمد علی اینانلو را روی خط تلفن آورد؛ هرچند شفیع در معرفی مهمان برنامه کاری کرد که چه بسا همه مقدمات برای حضور اینانلو و سخنان وی را نقش بر آب کرده باشد: «در خدمت کار‌شناس طبیعت و شکار و... [مِن مِن مجری] و محیط زیست! هستیم...».

با این معرفی که احتمالا از دوستی دیرین شفیع و اینانلو و سابقه طولانی وی در شکار نشأت گرفته بود، اینانلو روی خط برنامه آمد و عذر خواست که در بیابان است و برنامه را نمی‌بیند؛ «در راه کویر میغان اراک هستیم، پرندگان یخ زده‌اند و می‌رویم ببینیم چه کمکی به طفلکی‌ها می‌توانیم بکنیم».

اما سرکشی به کویر میغان که یک ماه است یخ زده و تلفاتی داده و از قضا در این روز‌ها به شرایط ثبات نزدیک‌تر شده است، موضوع بگو و بخند مهمان و مجری مقابل دیدگان مردم نبود، بلکه اینانلو پس از دروغ شاخداری که در نود گفت و حتی موجبات گلایه به مجری محبوب آن برنامه را فراهم آورد، این بار روی خط یک برنامه زنده ورزشی دیگر آمده بود تا هم بگوید که برای او و بهرام (نام کوچک شفیع که مرتب بیان می‌شد تا صمیمیت مهمان و مجری را یادآوری کند) اول بودن در چیزی فضیلت ندارد و بعد اثبات کند که سخنانش در نود راست بوده است.

اینانلو پس از شوخی با مجری درباره چگونگی آب کردن پرندگان منجمد، سخنان آتشین خود را این گونه آغاز کرد: من در نود هم صحبت کردم، ولی اینقدر فضا پر از بد‌بینی و سوءتفاهم است که می‌ترسم باز سخن بگویم. «شما [خطاب به شفیع] چه می‌کشید که برنامه زنده دارید؟
 مگر اسم/شهر/میوه است که هر که زود‌تر تمام کرد اول شود؟

شفیع: اگر «ی» آمد، غذا نداره و باید بگی یخ پلو!

اینانلو: «ی» آمد بگو یخنی!

شفیع: یوز پلو... یوزپلنگ پلو! [خنده دو نفر]

پس از این مزاح خودمانی، اینانلو با تأکید بر اینکه مردم فکر نکنند که با موی سفید دروغ می‌گوید، ماجرای ارائه این ایده را اینچنین شرح داد: از رادیو جوان با من تماس گرفتند و گفتند که برزیلی‌ها در جام جهانی قصد دارند نمادشان را آرامادیلو انتخاب کنند که گونه‌ای در خطر انقراض است. من هم گفتم اگر برزیلی‌ها این کار را بکنند، ما هم یوز را مطرح کنیم.

وی افزود: پس از آن در منزل دکتر ناصر کرمی (اذعان دکتر کرمی به دروغگویی اینانلو را اینجا بخوانید) در کنار جمعی از دوستان بودیم که مطرح کردم و دکتر کرمی گفت فیفا مخالفت خواهد کرد؛‌‌ همان موقع با هوشنگ نصیر‌زاده تماس گرفتیم و او گفت که فیفا مخالفت خواهد کرد و من گفتم... .

«ورزش و مردم» هم به خدمت دروغگویی اینانلو آمد!

اشاره اینانلو به گفت‌وگو با رادیو (اینجا بشنوید و از اینجا دانلود کنید) از این روی جالب توجه است که وی در آن گفت‌وگوی رادیویی تأکید دارد ‌با این ایده موافق است و جالب‌تر اینکه این ایده در زمان شکل‌گیری گفت‌وگو با رادیو آنقدر مطرح و جا افتاده ‌که حتی کفاشیان، رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با خبرنگاران از آن استقبال کرده است!

البته اینانلو به این حد بسنده نکرد و داستان را این گونه ادامه داد: فردای آن روز مهندس درویش (اذعان درویش به دروغگویی اینانلو را اینجا بخوانید) که اکنون از مدیران سازمان محیط زیست است تماس گرفت و گفت: آرش نورآقایی این ایده را داده و من هم اوکی دادم؛ نه، اوکی ندادم و گفتم بیایید گروهی تشکیل دهیم و... .

بدین ترتیب اینانلو ایده تشکیل کارگروهی برای پیگیری این ماجرا با حضور نمایندگان انجمن حفاظت از یوز آسیایی، سازمان محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و... را از آن خود دانست و البته تلاش کرد کسی را که ایده‌پرداز اصلی درج تصویر یوز روی پیراهن ملی پوشان است‌، هم مصادره کند: آرش نورآقایی دانش آموخته مؤسسه‌ای است که من افراد بسیاری در آن تربیت کرده‌ام و این برای من جای افتخار است چنین فردی این ایده را داده باشد.

وی در ادامه با خرده گرفتن بر نقشی که از یوز روی پیراهن ملی پوشان درج شده و برگرفته از یوز آفریقایی است نه آسیایی، این شکل کار را نقض غرض خواند و تأکید کرد که درج تصویر روی پیراهن ملی پوشان قرار بوده، بخشی از یک کمپین باشد و بدون کمپین یوز بی یال و دم و اشکم خواهد بود و ... سخنانی از این دست.

به عبارت بهتر، در پایان یک سلسله سخنان مرتبط با یوز بین مجری برنامه و مهمان تلفنی رد و بدل شد و نه کسی فهمید که نقش اینانلو در کارگروهی که برای پیگیری ایده وی و به پیشنهاد وی تأسیس شده چه بوده و هست و نه درکی از انتقادات وی به دست آمد که چرا بیان می‌شوند؟ آیا اینانلو سخنگوی آن کارگروه است؟ آیا نماینده کارگروه در پیگیری ماجرا و رفع نقص است؟ آیا پدر معنوی پروژه است و... ؟

آنچه مسجل است، اگر بتوانیم خودمان را قانع کنیم که حضور اینانلو در برنامه نود، پس از ماجرای شکار برادرش در منطقه حفاظت شده تپال و واکنش مویدانه وی، اتفاقی بوده است، بی گمان حضور وی در برنامه ورزش و مردم پس از جنجال‌های به راه افتاده‌ در برنامه نود، نه تنها نمی‌تواند اتفاقی باشد، بلکه به نوعی تأیید قدرت او در صدا و سیماست؛ قدرتی که در قالب حضور یک طرفه اینانلو در رسانه ملی و تکرار ادعاهای مطرح ‌در نود، به قدرت‌نمایی شباهت پیدا می‌کند.

انگار اینانلو خیلی قوی است؛ تا جایی که می‌تواند حضور خود را در دو برنامه ورزشی تحمیل کرده و در میان انبوده افراد کارشناسی که در این زمینه هستند و حتی خود این فرد نامشان را می‌برد، دایره کارشناسی صداوسیما در این مقوله را محدود به خود کند؛ معطوف به اویی که می‌رود پرندگان را در بیابان گرم کند و هر اتفاقی رخ می‌دهد، در بیابان است؛ اما پروپاگاندای محیط زیست را از همانجا هم می‌تواند هدایت کند!

برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:

لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۲۱۰
بیچاره هرچی سعی میکنه درستش کنه خرابترش میکنه...عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
از قضیه یوز که بگذریم ،فقط یک راه داره باید تحت نظر بگیرنش ببینن شکار میره یا نه اگه رفت ازش فیلم هم بگیرن. واقعاً اگر شکارچی باشه باید باهاش برخود بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
تابناک خیلی ممنون. واقعاً وجود سایتی مثل شما لازمه ، احساس می کنم رییس جمهور هم مطالب این سایت رو می خونه نشون به اون نشون که خیلی توی این چند روز اینجا گفتیم یارانه ها رو حذف نکنن روحانی هم توی صحبتش گفت خیلیها نگرانن که یارانه حذف بشه، ولی یارانه کسی رو به زور حذف نمی کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
تابناک یک چیزی به ذهنم رسید یک تحقیقی کن ببین اینانلو جز 3000 تا دانشجوی دکترا غیر قانونی است یا نه ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
ايشان هنوز در فكر چلوكباب هستن.مثل اينكه مزه گوشتِ شكار به دهانشان خوب مزه ميكند.
" یك زمانی از در بازار كه وارد می‌شدی، بوی عطر چلوكباب شمشیری می‌آمد الان هم چلوكباب می‌خوریم، اما دیگر آن طعم را ندارد. آدمی گاهی از كوچك‌ترین اتفاق در زندگی‌اش لذت می‌برد. مثل پرواز یك پروان...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اون طوری که خودش گفته تا 15 سال پیش شکار می کرده ، البته اگر کسی توبه کنه و دنبال جبران کردن باشه خوبه ، ولی سئوال اینه که آدمهای دوستار محیط زیست دیگه ای نداریم که به اونا اجازه برنامه سازی بدن. مسئولان کم کاری کردن.
قنبر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
بابا این همه مسئولان دروغ میگن کسی کارشون نداره ، خب اینم روش ، خدا رو شکر الان دروغ گفتن مثل آب خورده شده چون کسی جوابگو نیست و برای کسی هم مهم نیست . اینقدر مردم درگیر گرفتاری و بدبختی خودشون هستن که این دروغها به چشمشون نمیاد.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
متاسفم برای تابناک به خاطر این نوع ادبیاتش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
مطمئن باشین شکارچی از دوستدار ترین های طبیعته. دشمن طبیعت کسیه که باهاش کاسبی میکنه, با چرای بی رویه طبیعت رو میچاپه و با کشتن حیوانات شکارگر رقباش رو از میون میبره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آقای اینانلو را سال هست از طریق رسانه به عنوان یک حامی محیط زیست میشناسم.
هجمه ای که جدیده درباره ایشان راه افتاده واقعا دور از انصاف است. اگر شکار کردن ایشان در محکمه یا دادگاهی ثابت و منجر به صدور رای شده باشد قضاوت بنده نسبت به ایشان کاملا تغییر خواهد کرد . در غیر اینصورت نوشته نگارنده را چیزی به غیر از حب و بغض و فرافکنی نمیدانم. در مورد قدرت ایشان در صدا و سیما باید بگویم این گونه تخیلات صرفا زائیده ذهن نگارنده بوده و جای بسی تامل دارد.لطفا با سند و مدرک و ادله محکمتر قضاوت کنید.
امیری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
تروخدا بس کنید
شما بخواید یکیرو خراب کنید چه کارا که نمیکنید
از این ادبیات توهینی همه خسته شدن
بس کنید این همه دعوا و الکی سر مردم گرم کردن هارو
متاسفانه کسی که یک شکارچی در محیط زیست و قاتل حیوانات است چطور شده مدافع محیط زیست... اقای اینانلو ماهیتت بر ما ها روشن شده لطف کن دیگه اینقدر ژست محیط زیستی نگیر ضمنا همه هم میدونند این طرح یوز ایرانی اصلا ربطی به شما نداشته و نخواهد داشت .
پاسخ ها
محمد زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
باید سازمان محیط زیست این بابا رو رسوا کنه محیط زیست برای این بابا شده دکون ازش نون میخوره
اگرم نمیخوان رسواش کنن حداقا توی مناطق تحت نظر محیط زیست به عنوان مستند ساز یا تور گردان راش ندن که هرکاری خواست در پوشش دوستدار وحافظ محیت زیست انجام بده وحیوانات بیچاره رو سرخ کنه با گلوله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
مطمئن باش آقا مهدی شکارچی از دوستدار ترین های طبیعته. دشمن طبیعت کسیه که باهاش کاسبی میکنه, با چرای بی رویه طبیعت رو میچاپه و با کشتن حیوانات شکارگر رقباش رو از میون میبره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
شکار یه کار طبیعی و غریزیه و یه شکارچی واقعی چندین برابر ارزش شکارش باید خرج کنه در حالی که بعضی ها نونشون توی نابودی طبیعته کافیه چوپون باشی تا از گرگ و پلنگ متنفر باشی و بی رحمانه بکشی شون. شکارچی های غیر مجاز و قانون شکن هم بلا نسبت اکثریت روستایی ها روستایی هستند!
انتقاد من بر آقای شفیع این است که وقتی قرار بود در مورد رفتن آقای ولاسکو از ایران برای هدایت تیم ملی والیبال کشورش با آقای داورزنی گفتگو شود، ایشان به کارشناس برنامه (همان پیراهن قرمزی که الان نامش خاطرم نیست) اجازه صحبت نداد و مدام وسط صحبت هایش می پرید و خودش کارشناسی می کرد و نظر می داد. اگر جای آن بنده خدا بودم همان جابلند می شدم و صحنه را ترک می کردم.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
شفیعی همیشه از این کارا میکنه.کلاً فکر میکنه خیلی نمکه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
موافقم شدید
ایشون اگر پرنده هارو گرم کنن هم با اتیش و سیخ و منقل خواهد بود شک نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
اينان جون!
گوشت كدوم حيوان خوشمزه تره؟ توكه سابقت زياده حق نظر دادن داري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
هموطنان، اگر کسی دید داره شکار میکنه ازش عکس بگیره.
حالا شما چرا انقدر عصبانى هستيد؟! اصلا طرح روى پيراهن تيم ملى كار مسعود دهنمكى و رويانيان بوده! خوبه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
شما چرا خودت اینقدر عصبانی هستی ؟ اگر جلوی دروغ گرفته نشه فردا هرکی به هرکی میشه.
سیا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
حالا چرا جوش میاری
شما نمیتوانید اینالو را ضایع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
نيازي نيست كسي اين فرد را ضايع كند.
چون خودش خودش را ضايع و رسوا نموده است
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
موافقم ...خودش خودش رو بد ضایع کرده...
دروغگو خودتی ....
هرگز كسي را انقدر بالا نبريى كه ادعاي خدايي كنى
مشك ان است كه خود ببويد نه انكه عطار بگويد
آقاي اينانلو پرواضح است كه مشروعيت شما در بين مردم از بين رفته شما ديگه قدرت نداري با دروغ هات عوامًفريبي كني
مسخره کردین خودتونو؟ حالا چه فرقی می کنه که کی اول گفته باشه؟!!!! گیریم که اینانلو شکارچی یا اصلاً جنایتکار باشه، به ما چه مربوطه؟! مهم اینه که برنامه هایی که می سازه خوبه و می تونه در حفظ محیط زیست تاثیرگذار باشه. تازه با این افشاگری های بی مورد و مضحکی که شما می کنین اثرگذاری اونها رو از بین می برین. ....شما چسبیدین به این که کی اول گفته عکس یوز روی پیراهن ایران باشه!!!! بدم اومد ازتون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
بحث سر اينه كه فردي كه قاتل محيط زيست است صلاحيت صحبت در مورد محيط زيست را ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اگر این آدم شکارچی باشه نتنها باید با خودش برخود بشه بلکه با کسانی که اجازه برنامه سازی هم به این فرد دادن باید به شدت برخود بشه واقعاً کدوم آدم عاقلی از یک شکارچی برای کارهای فرهنگی و حفظ محیط زیست استفاده می کنه ؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
شکار در اسلام تاکید شده و شکارچی لزوما دشمن محیط زیست نیست شاید برخی شکارچیان مجاز با شکار برخی از حیوانات به محیط زیست خدمتم کنن
مدیران محترم تابناک دود این غرض ورزی و اختلاف افکنی و ببر و بیاری شما بین فعالان محیط زیست تنها در چشم منابع طبیعی و محیط زیستی این کشور می رود. خود آقای نورآقایی در سایتشان با هوشیاری این مساله را تمام شده و ادامه آن را زیان بار دانست.لطفا سطح خبری سایت خود را به رسانه ای زرد کاهش ندهید و سعی کنید دلها را به هم پیوند دهید . ما به قدر کافی اختلاف و کینه ورزی در جامعه امروزمان داریم.
پاسخ ها
محمودي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
جناب ساعدي اگر همين شفاف سازي ها نباشه هركي به هركي ميشه.
ولي وقتي رسانه ها شفاف سازي كنن همه حساب كار دستشون مياد كه زير ذره بين هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
راجع به این موضوع در خبر قبلی بنده به همین موضوع اشاره کردم ولی مثل اینکه تابناک هم فقط به ریت بالای مشاهده خبر نگاه میکنه و دامن میزنه....
تنها اسیب بیننده این حواشی اصل این موضوع "طبیعت و حیات وحش" هست.
فکر نمیکنم قرار گرفتن در صدر پر بازدیدترین خبر ارزش این لجبازی ها و مایه گذاشتن از آبروی مردان شریف و ار بین بردن منابع زیست محیطی و حیات وحش را داشته باشه...
پیشنهاد میکنم همه سر عقل بیان
123
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
آفرین بر شما حرف دل ما را زدی بعضیا متاسفانه ازروی غرض نه دلسوزی از کاه کوه میسازن وبا این کارشون بین مردم ایران اختلاف ایجاد میکنن
این اقا اگرم دروغ گو باشه من به عنوان یک نفر که محیط زیست دوست داره و براش زحمت میکشه قبول دارم. یه بار بهش گیر دادی بسه دیگه. ...با این همه حرف . حرف حرف حرف .... حالام که یه کاری انجام شده انقدر شورش بکنید که طرف پشیمون بشه. حالا هرکی که ایده داده. انقدرا هم مهم نیست که شما وقت خودتو و مردمو تلف میکنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حتما منظورت از زحمت همون شکار حیات وحش هستش دیگه؟!!!!!!!!...
واقعا خسته نباشی آقای اینانلو!!!!!!!!!!! از این همه زحمت!!!!!!...
متاسفانه تا بوده همین بوده
اینانلو سالهاست که حیات وحش کشور رو نابود میکنه ولی کسی جرات حرف زدن با او رو نداره
اینانلو باید هرچه سریعتر از صدا وسیما اخراج بشه
شکار برای اینانلو آزاد و برای دیگران ممنوع
بابا این اینانلو چیکارت کرده که اینقدر ازش بد میگی ولش کن دیگه تو هم اینقدر تو این مملکت دروغ میگن اینم روش این حداقل یه کارای خوبی کرده در کل سر قضیه این اینانلو باهات موافق نیستم تابناک عزیز
بابا ول کنین این بنده خدا رو بزارین با خیال راحت شکار بکنه
به نظرم به جای این بحث ها رو اصل قضیه که میشد یه رونمایی تاریخی از پیراهن کرد تمرکز میکردیم تا اینقدر ضعیف برگزار نمیشد،به غیر این این قضایا یه جنگ بینه خودشونه و مهم نیست.
عیبی نداره اینالو گوشت شکار بخوره و ما هم بجاش سبد کالا می گیریم
آقای اینانلو = آقای دروغ
خدا رو شکر ، دست این آدم ریا کار ، و بسیار مغرور ، رو بشه
نوش جونت اینانلو جان با خیال راحت همشو شکار کن بزن تو رگ
ببین صدا وسیما به چه کسانی تریبون می ده اونوقت طرفداران واقعی طبیعت حتی یک ثانیه هم در این رسانه ملی جایی ندارن
چه اعتماد به نفسی هم داره که هی میاد توی برنامه های زنده و دروغهاش تکرار میکنه!!!!!!!!!!!
اینانلو حیا کن حیونها رو رها کن
صدا و سیما چه اصراری برای برائت اینانلو دارد ؟
همه اینانلو را شناختند .
حتما داره میره کویر میغان تا بقیه اون پرندگانی رو که یخ نزدن شکار بکنه
اینالو یکی از مخربان حرفه ای محیط زیست ایران است به جان بچه ام قسم.... هم دروغ میگوید
خدا رو شکر ، دست این آدم ریا کار ، و بسیار مغرور ، رو بشه
خدا رو شکر ، دست این آدم ریا کار ، و بسیار مغرور ، رو بشه
جالبه که همه دروغگو هستن الا این آقایی که تو تابناک داره میسوزه از محبوبیت اینانلو. فردوسی پور و شفیع و اینانلو و بقیه دروغ میگن. ولی این آقا راست. بس کنید این بچه بازی رو. همونطور که اینانلو تو ورزش و مردم گفت چه اهمیتی داره که کی اول این ایده رو داده. مهم اینه که بشه ازش نتیجه گرفت. فقط یه عکس روی پیرهن که نتیجه نشد. باید یه نفعی به این یوز بدبخت برسه. چارش هم همونیه که اینانلو گفت. یه کمپین بزرگ در حمایت از این کار که تبلیغات کنه.
آقای اینانلو یک کمی گوشت شکار هم برای ما بیار البته اگه امکان داره
مردم رو چی فرض کردن؟ مث اینکه کاملا خودجوش باهاش تماس گرفته ان!
در اراک گروههای مردم نهاد حامی محیط زیست و وحش و افراد علاقمند زیادی هستند که طی ماه گذشته کمک زیادی به پرندگانی که در سرمای تالاب میقان گرفتار شده بودند کرده اند و نیاز به حضوری افرادی مثل اینانلو که احتمالا هوس پرنده کباب شده به سرش زده نیست!
البته بهتر است بگیم چه اسراری !!؟؟؟
عیبی نداره این همه دروغ این یکی هم روش
لایبنیتز و نیوتون هم زمان روی حساب دیفرانسیل کار میکردند، حساب دیفرانسیل به نام نیوتن تمام شد ولی در تاریخ اسم هر دو باقی ماند، این موضوع که چه کسی گفته روی پیراهن تیم ملی، تاکید میکنم تیم ملی ایران، طرح یوز ایرانی، باز تاکید میکنم یوز ایرانی، باشد چه اهمیتی دارد شما فکر میکنید، اینکه چه کسی این پیشنهاد را داده از اینکه خود یوز ایرانی در معرض انقراض است مهمتر است؟ بیاییم بجای اینکه اینقدر با هم سرشاخ بشویم ، کار برای ایران و ایرانی انجام دهیم، اینقدر هم بدنبال متهم کردن افراد نباشیم این فرهنگ را از خودمان شروع کنیم
حالا شما هم گیر دادیدها!!
چرا صدا و سیما نمی بپذیرد که ازاینانلو بازی خورده است؟او که همه کارت هایش را بازی کرده است و دیگر یک مهره سوخته است. واقعاً این همه تاکید برای بکار گیری این عالم بی عمل برای چیست؟
یک عمر به ما دروغ گفته . به ما چیزی را توصیه کرده که خود به آن معتقد نبوده.
جناب ضرغامی؛ اصرار بر دادن تریبون یکطرفه به او یعنی اعتراف به ریا پروری محض!
تابماک غرض داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
شایدم مرض داره
تابناك ، داستان چيه كه اينقدر به اينانلو گير داديد ؟!!!
حالا فرضا آقای اینانلو دروغ گفته شکار کرده دیگه چرا اینقدر دنبالشو میگیرید هم شما و هم برنامه های تلویزیون؟؟
امثال شفیع و اینانلو و .. مثل یه خانواده هستند و باهم رابطه دارند که تو تلویزیون و جاهای دیگه ......فقط هم ...... رو بلدند ..............شفیع به شوخی میگه یوزپلنگ پلو! هیچ یادی از پلنگ کشون اخیر هم نگردند تا یه توصیه به مردم درباره حفظشون بکنند!فقط مسخره بازی و هوای خودشونو داشتن!
این آقا علیرغم حسن شهرتی که داشت و برای خودش نامی دست و پا کرده بود دیگر نیازی نمیبود که اینقدر "من من" کند و من چه کردم و من چنان کردم. در مقابل آقای آرض نور آقایی که ایده پرداز اصلی این ماجراست با بزرگواری میگوید :" مهم نیست که بنام من باشد یا نام دیگری، مهم نام ایران است که مطرح شد". این است تفاوت یک انسان به ظاهر گمنام ولی بزرگوار و یک ادم مشهور ولی بی جنبه !
من حرفهاشو گوش دادم. دروغگو تویی تابناک .......... خجالت بکش
من که نفهمیدم چی نوشتید؟ اینقدر با بغض نوشته اید که معلوم نیست سر و ته ماجرا کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
فکر کنم تو تیتر بعدیش به اینانلو فحش بده.
حضور شخصی که داعیه محیط زیستی داره! برای تطهیر خود در برنامه های کاملا تخصصی ورزشی؟! اتفاقی می تونه باشه به هیچ وجه
فرض کنیم اینطور باشد که به نظر من حرف های اینانلو قانع کننده تر از اتهامات شماست. دقیقاً چه فایده ای این لجن پراکنی شما دارد؟ اینکه مردم فکر کنند همه دروغگو هستند و به هیچ چهره موجهی نباید اعتماد کرد دقیقاً نتیجه است چیست؟!
کلا صدا وسیمای ما به دروغ پردازی علاقه خاصی دارد ومدیران ومجریان وحتی بازیگران ونویسندگان ان نیز این چنینند وبه حرف راست وحسینی زدن حساسیت دارند واگر هرکدامشان روزی 10 تا 20 دروغ نگویند روزشان شب نمیشود
- نقض غرض شدن موضوع را اینانلو درست گفت
- اینکه اگر آرش آقایی ایده را داده باشد باز هم مایه افتخار اوست هم خود به خود گویاست.
- گفت اول برزیلی ها این کار را کردند پس کلا ادعای اول من گفتم چرت است چه ایشان گفته باشد چه آقایی!
از این دو تا مقاله لجنت تابناک حالم به هم خورد!
در وضع موجود کمتر فرد بی بضاعت و بدون پشتیبانی است که جرات شکار گونه های درشت جثه را حتی در محدوده خودم کند.
من تعجبم از نحوه نفوذ این فرد... به محیط زیست هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ایشون همونجاییست که باید باشه. مطمئن باش شکارچی از دوستدار ترین های طبیعته. دشمن طبیعت کسیه که باهاش کاسبی میکنه, با چرای بی رویه طبیعت رو میچاپه و با کشتن حیوانات شکارگر رقباش رو از میون میبره!
اگر همشهریان من نبودند که با نان خشک و غذاهای خانگی از درنا ها و فلامینگو های کویر میغان اراک پذیرایی کنند( آخه تالاب میغان نزدیک اراکه حدودا 3-4 کیلومتر فاصله داره از اراک) الان همشون مرده بودن چون محیط زیست و همکاران آقای اینانلو هیچ اقدامی نمیکنن
یک نظارتی بر بیان این فرد در رسانه های عمومی باید باشد.
بعضی از موارد مطرح شده ایشان مشکل فنی دارد و اذهان شنونده و بیننده را دچار اشتباه میکند.
صدا و سیما سعی کند از افراد دکتر و علمی به عوض بیسواد بهره برداری کند.
حتی جایی از ایشان با مشخصات دکتر نام برده شده بود. که ظاهرا فوق دیپلم اقتصاد هستند.
اي ناقلا تفنگ ٥ تيرتو ورداشتي بري كوير دخل پرنده هاي يخ زده را بياري يا باز دوباره سرايدار تفنگ شما رو يواشكي برداشته تو هم داري ميري پيداش كني؟؟؟!!!
این چند روزه که این ماجرا را دنبال کردم دانستم که چه انسانهای بزرکواری در سکوت و آرامش و بعضآ در گمنامی، به نجات حیات وحش ایران مشغولند.دانستم یکی از آنها آقای آرش نور آقایی است که چه زحمتی میکشد برای محیط زیست و او بود که از سر دلسوزی این پروژه را مطرح کرد و با دوندگیهای بسیار پیگیری کرد و به اینجا رساند. امروز چه سرخورده است از دروغگویی و نان به نرخ روز خوردن اطرافیانش.در این چند روز دانستم که میتوان پس پرده شگار کرد و در پیش خود را دلبسته طبیعت و نفی شکار معرفی کرد. اما شهرت تو خالی با تلنگری خالی میشود و به فراموشی میرود اما دروغگویی برای همیشه میماند. پاینده باشی نور آقایی عزیز که وجودت غنیمتی برای ایران و ایرانی است.
شما می دونید غرض و تخریب یعنی چی؟ بعید می دونم.
چی شد اصلا ما که نفهمیدیم
تابناک تا آخر این ماجرا رو پیگیری کن مگه این که تو یه کاری بکنی
تابناک جان موضوع قحط بود که مدتیه به اقای اینانلو گیردادی؟تورو خدا تمومش کن!
به خدا قسم میخورم که نظرم نسبت به اینانلو کاملا عوض شد..یه ادم چه قدر میتونه دروغگو باشه ...تابناک دمت گرم
تابناك جان ممنون از روشنگريهات
با سلام نمdدونم چه خبره ؟؟اون از کشته شدن روباهها تو اصفهان ، اینم از ذبح گونه نادر در کرمان .
http://khordadnews.ir/news/40077
یاد آزاد مرد لرستانی بخیر که پلنگ گله اش رو تار و مار کرد ولی بهش شلیک نکرد.
وقتى صدا وسيما جولانگاه چنين افراد فرصت طلبى شده بيش از اين انتظارى نيست. متاسفانه ظاهرا دروغ گويى در كشور ما امرى عادى شده است!!
بس کن دیگه. جوابتو قبلا دادیم. برو مدارک موثق بیار بعد حرف بزن. تابناک چرا اسم این نویسنده ر نمیاری ما بفهمیم کیه؟
خدا رحم کنه به پرندگان کویر مغان!!!
به نظر من برای این متن نظرات مثبت و منفی را بگیرید که من برای این متن منفی می دهم. چون نقد درستی نبود
تابناک جمعه ها نظر دادن تعطیله ؟
این اقای اینانلو در برنامه های جمع اوری زباله از کوهها شرکت میکرد منتها دست به کمر تشریف داشتن و نظارت میفرمودن
تغاری بشکند ماستی بریزد ...
من واقعا نميدونم اين برنامه ورزش و مردم چقدر طرفدار داره ولي بنده نه برنامه آنرا قوي يافتم و نه مجري آنرا
تابناک عزیز..به پیشنهادد که قبلا دادم باز فکرکن.. بخش دروغگویان رو راه اندازی کن و در این بخش دروغها و خیانت ها و دزدیهای بعضی مثلا مسوول رو بررسی و رو کن.. لازمه.
یه بارهم که یه کار فرهنگی تو این مملکت شد تابناک ول کن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
اگر شکارچی باشه باید با کسایی که اجازه برنامه سازی بهش دادن خیلی به شدت برخورد بشه .
آقای اینانلو شاید صدا و سیما تا حدی تحت کنترل شما باشه اما فضای مجازی حقیقت رو بیان میکنه. حالا امروز شما نه تنها به عنوان یک شکارچی غیر مجاز بین مردم شناخته میشید بلکه به عنوان یک دروغگو هم خودتون رو معرفی کردید.
خداییش اونیکه این مقاله رو نوشته خودش یه بار کرده از اول تا آخر بخونه ببینه چی نوشته؟ والا ما که نفهمیدیم چی نوشته. برادر من با 5 تا جمله درست و حسابی به ما می فهموندی یارو چی گفته خلاص.
تخریب کثیف ترین کاره! اگه مردین به داد مردم برسید که دارن از این همه بی عدالتی زجر می کشن.
این گیر دادن های تابناک به این بنده خدا
کمی تا نسبتی عجیبه(بو وده)
امان از دست تو ای تابناک
کاملا مشخصه که یک یا چند نفر در تابناک خصومت شخصی داشته و قصد تخریب دارند. یا احتمالا بابت درج این مطالب قرارداد مالی بسته شده است. هدف فقط کوبیدن و تخریبه حالا چرا خدا میدونه و خود عوامل تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
ممکنه.
HAR DAM AZ EN BAGH BARE MERESAD
این چند روزه که این ماجرا را دنبال کردم دانستم که چه انسانهای بزرکواری در سکوت و آرامش و بعضآ در گمنامی، به نجات حیات وحش ایران مشغولند.دانستم یکی از آنها آقای آرش نور آقایی است که چه زحمتی میکشد برای محیط زیست و او بود که از سر دلسوزی این پروژه را مطرح کرد و با دوندگیهای بسیار پیگیری کرد و به اینجا رساند. امروز چه سرخورده است از دروغگویی و نان به نرخ روز خوردن اطرافیانش.در این چند روز دانستم که میتوان پس پرده شگار کرد و در پیش خود را دلبسته طبیعت و نفی شکار معرفی کرد. اما شهرت تو خالی با تلنگری خالی میشود و به فراموشی میرود اما دروغگویی برای همیشه میماند. پاینده باشی نور آقایی عزیز که وجودت غنیمتی برای ایران و ایرانی است.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
همین که آقای اینانلو به نوعی مجبور شد اسم آقای نور آقایی رو در برنامه بیاره نشان از این داره که واقعیت ها پنهان نمی مانند
حالا که زور کسی به این آقا نرسید پس بگیم همه چی نوش جونت و خوش باش!!!!!!!!!!
چه گیری دادی به اینانلو تابناک!!! آدم فکر می کنه مشکل شخصی داری با این بابا! ول کن دیگه!
گویا حسادت در ژنتیک ما جای گرفته!!!
تابناک جان تو خودت این همه دروغ می‌گویی .چطور شده این همه به دروغ این طرف حساس شده‌ای ؟ خرده حساب قدیمی‌ دارین ؟
شما می دونید غرض و تخریب یعنی چی؟ بعید می دونم.
آخه یوز پلو یعنی چی؟مجری فرهیخته....
کسی نیست روی این حرف ها از صدا وسیما یا مجریانش بازخواست کند؟
اینانلو در برنامه 1/618 یا چیزی شبیه این اسم در شبکه چهار از شکار حمایت علنی کرد.مستند است بروید و ببینید این آقا کیست؟
دروغ کاملأ هویدا بود در سخنانشان.
معلوم نیست چه مشکل شخصی بین اینانلو و روسای تابناک پیش اومده که تابناک کمر به ضایع کردنش بسته تابناک رسانه جای دعوای شخصی نیست گیریم که اینانلو خالی بند اصولا در جایگاهی نیست که بخوای ۴-۵ مقاله در موردش بنویسی چرا در مورد این همه آدم خالی بند تاثیر گذار روی زندگی مردم نمی نویسی پس حتما یه تصویه حسابه ولی نکن این کارو زشته
(میدونم که متهجر تر از اینی که نظر مخالف بذاری ولی حداقل واسه ژست روشنفکریشم که شده نظرمو بذار)
چند ماه قبل از اینکه موضوع شکارچی بودن این آقا مسجل شود (شخصی که خود را حامی حیات وحش جازده است) یکی از پیرمردهای قدیمی اطراف تهران که از اقوام دور ماهستند در محضرشان بودیم، به محض مشاهده چهره این آقا روی صفحه نمایشگر تلویزیون ، گفت که این آقا که از حمایت از وحوش سخن می گوید خود یکی از شکارچیان همین وحوش است وشک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
یعنی میفرمایید این آقای اقوام دور شما علم غیب داشتن دیگه؟
اینانلو هیزمی چیزی فروخته به تابناک
تابناک گیر دادی به اینانلو ! خبر کم داری یا مشکل دیگه ای داری؟ برادرش شکار کرده به خودش چه! خودش قبلا شکارچی بوده که خودش اینو گفته تو تلویزیون! جریان یوزپلنگ رو هم گیرم دروغ گفته و کس دیگه ای اول مطرح کرده باشه، حالا انقدر مهمه؟ مگه آقای اینانلو رییس جمهوره که هرروز درباره اش خبر مینویسی؟
به احتمال زیاد توی...سیما پارتی کلفت داره وربطی به 90 و ورزش و مردم نداره!!!
این آقای اینانلو اگر اشتباه نکنم قبلا مجری برنامه های ورزشی هم بوده و دور از ذهن نیست که با بهرام خان سر و سری دارد
خوشحالم که بالاخره یک نفر شهامت بیان برخی حقایق را به شکلی مستند در رابطه با این آقای ابر طبیعت مرد پیدا کرد... خسته نباشی تابناک! خدا قوت...
شماها اخه ...اینقدر گیر دادید به این موضوع . همچین میگن ایده رو دزدیده انگار نقشه ساخت شاتله . این نور اقایی پسر خالته این قدر رو یه مسئله بی اهمیت زوم کردید ؟
مطمئن باشید از روی نفوذ اینانلو نبوده «ورزش و مردم» فقط دوست داره از 90 تقلید کنه گفته دوباره باهاش مصاحبه کنیم.
اين .....با اين سبيل كت و كلفتش ، كه دهان او را پوشانده است ( و خلاف اسلام است ) ، چگونه در صدا و سيما كسى به او تذكر نمي دهد . ؟ اما اگر جوانى در اورگانى يا اداره اى پيراهن آستين كوتاهى بتن كند او را اخراج خواهند كرد ، اما جناب سبيل كلفت خود همه كاره تشريف دارند .
پاسخ ها
asi
| France |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
دوست عزیز سیبیل به این ماجرا چه ربطی داره؟ سیبیل من از اینانلو خیلی بیشتره، در ضمن اعتقادات سفت و سختی هم دارم و تا به حال شکار قانونی یا غیر قانونی هم نکردم
ولی من تا اونجایی که شنیدم برادر ایشون بوده که شکار غیر قانونی کرده و به ایشون فک نمیکنم خیلی ربط داشته باشه.
اقا شما جرا حسودي مي كنيد
وقتی که ،کارشناس مطرح محیط زیست یک کشورو رسانه اصلی آن کشور را بجای اینکه کارشناسان صاحب نام و صاحب تعلیفات در زمینه های مختلف محیط زیست باشند ، یک شکارچی نماینده گی بکند دیگر فاتحه همه چیز را در محیط زیست آن کشور بایدخواند.
حالا چرا شما شمشیر رو از رو بستید و این قدر به ایشان حمله میکند. مدام به او می گویید دروغگو! صفت بسیار بد و زننده ای است. البته من نمیدانم حق با کی است. اما اینگونه ادبیات در شان یک خبرگزاری یا پایگاه خبری نیست. تصور کنید اینگونه تابناک را در جایی مورد خطاب قرار دهند
من اینانلو رو در حد سایتا و تلویزیون میشناسم و شناخت خاصی ازش ندارم ولی میتونم تشخیص بدم که نویسنده گزارش خصومت شخصی یا این بنده خدا داره.
به دور از اخلاقه که تو یه گزارش ساده انقدرکلمه "دروغگو" استفاده شه.
واقعا یه سایت خبری باید قضاوتهای شخصی خودشو منتشر کنه؟

شما چند بار از این آقا گزارش گذاشتید،بهتره قضاوت رو به خود مردم واگذار کنید ،نه اینکه برای "اثبات" دروغگویی یه نفر انقدر خودتونو به در و دیوار بزنید
برادر اینانلو تخلف کرده چه ربطی به خودش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
لطف کنید یه سرچی تو گوگل بزنید سابقه ایشون رو تو ویکیپدیا بخونید متوجه میشد که ایشون شکارچی هستند یا برادرشون
آقای اینانلو شکارچی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
بوده نه هست
با این گزارشای جهت دار شما کم کم دارم مطمئن میشم حرفای پشت سر اینانلو ،همشون پاپوشن
گزارشاتون بو دارن یه جورایی
جدی کنجکاو شدم بدونم چه خصومتی با این اینانلو دارین که دو دفعه تیتر اصلیتون شده؟
من نمیدونم تابناک چه پدر کشتگی با اینانلو داره به نظر من اینکار شما در شان تابناک نیست .به هرحال ایشان برای طبیعت ایران زحمات غیر قابل انکاری کشیده اند .
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
حتما منظور شما از زحمات قابل انکار!!!!!!!!! همون شکار حیوانات بخت برگشته هست دیگه؟!!
من متن رو هنوز نخوندم ولی از تیتر این روزهای شما در مورد این شخص معلوم است بسیار عصبانی هستین. من نسبت به ایشون هیچ حسی ندارم اما تیترهای شما قابل قبول نیست. ممنون
مشخصه که با این یارو مشکل خصوصی دارید!
من یه پیشنهاد دارم با این طرفداران دو آتیشه جناب اینانلو دور بعد مجلس ثبت نام کنند احتمال رای آوری ایشون خیلی بالاست.البته چند نفری بیشتر نیستند ولی قدرت تبلیغاتشون بسیار بالاست با نگاه کردن به این کامنتها و مطلب قبلی درباره این آقا به همه چی پی خواهید برد!!
با سلام
چرا بی اعتبار کردن رایگان بزرگان تمام عرصه ها هنر امروز ما شده است در هر صورت ایشان از پیشکسوتان عرصه محیط زیست کشور هستند چرا باید تقاص اشتباه فرد دیگری را بدهند تازه شکار برادر ایشان نیز به اثبات نرسیده چطور اسن خودمان را مسلمان می گذاریم مگر نه آنکه در قرآن می خواین حضرت یوسف در پاسخ به درخواست برادرانشان برای گروگان گرفتن یکی از ایشان بجای بنیامین فرمودند مجازات ذیگری به جای خطا کار در مرام ما نمی باشد . حالا چرا اینهمه هجمه بسوی اقای اینانلو آورده می شود یادم نمی رود بعد از پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش اسراییل اگر اشتباه نکنم در قطر مراسمی برگزار شد که از همه دعوت شده بود جز ایران روزنامه ها تیتر قشنگی زدند : پیروزی فرزند هزار مادر است حالا هم همه ادعای پیشنهاد اول را دارند بابا این که مهم نیست
تابناک؛ زشته خیلی زشته این کار از تو بعیده ای بابا بس کنید دیگه چه هیزم تری به شما فروخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اه حالم بد شد از بس تیتر نا شایست دیدم بیا منم بی ادب کردی...بیماریت مسریه؟؟؟؟؟؟
خدا به داد اون پرنده های بدبخت برسه
شکارچی پیر مگه میزاره یکیشون زنده در بره
فکر میکنم طبیعت نوردی اینانلو با هزینه ملت (صدا و سیما) آشنایی بیشتر جناب شکارچی از موقعیت حیوانات و منطقه زندگی آنها بوده که موفق هم شده!!!!!
راستش نه من برنامه تلویزیون را دیدم و نه شکار کردن اینانلو را...ولی آقای آدمین توی همین صفحه نوشته که برادر آقای اینانلو شکار کرده....اگر چنین است اولأ کو عکس یا مدرکی که آنرا ثابت کند, دومأ چرا باید اینانلو جور برادرش را بکشد...
درجوانی پاک بودن شیوه پیغمبر است ورنه هر گبری به پیری میشود پرهیزکار
دوستان من این بابا تا خرخره از حیات وحش کمیاب ایران را کشته حتی همین الان هم سی دی های وی برای آموزش به شکارچیان در رکن سوم ارتش استفاده میشود وی سالها و شاید همین حال هم سردبیر مجله شکار و طبیعت بوده و خاطرات شکارچیان و داستانهای شکار و تبلیغات اسلحه های گوناگون را نشر میداده حالا سر پیری با زدو بند دوربین بدست گرفته شده پرهیز کار ولش کنید بابا ..........
موضوع قحطی اومده تابناک؟ عین بچه ها چسبیدی به یک موضوع بی نمک ول هم نمی کنی که چی؟ تابناک خاله زنک.
من نمیدونم این اقا شکارچیه یا فعال محیط زیست یا هرچی. اما متن دو گزارشتون راجع به ایشون کاملا مغرضانست. خوب نیست از موقعیت رسانتون برای تصویه حساب شخصی استفاده کنید. (اگه انتشار نمیدی به نویسنده مطلب انتقال بده)
مورچه را داشت آب می برد گفت ای داد بی داد دنیا را آب برد حکایت تابناکه اونهم نه تابناک یه نویسنده تابناک که فکر می کنه چون درباره شخصی بد می نویسه بقیه هم با اون موافقند
قربونت برم پسر نوح با بدان بنشست خواندان نبوتش گم شد برادر که دیگه جای خود داره و تازه برادر را که جای برادر در قبر نمی خوابانند برادر ................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
خاندان نبوتش گم شد عزیز دل انگیز، ضمن اینکه معلومه خیلی عصبانی هستی و کامنت رو گذاشتی. سعی کن رلکس باشی!
اقاي هزار رنگ : همه مردم فهميده اند شما هم يخ قوچ و هم يخ پرنده ها را اب ميكنيد منتهي در قابلمه. ضمن اينكه مجري ورزش و مردم هم معلوم شد تو قابلمه شراكت دارد.
دروغگو
مقاله ايي با هدف ترور شخصيت و وادار كردن مردم به غيبت در مورد يك نفر .
تابناک جان از اینکه نظرات مخاطب های خود رو صادقانه منعکس میکنی تشکر می کنم راه بسیار خوبی رو انتخاب کردی آینده بسیار روشنی در انتظار این سایت خبری هست امیدورام راهت رو ادامه بدی
اینانلو تمام شد
روحانی کمک.
تابناک دنبال چی هستی؟ چرا دست از سر این بدبخت بر نمی داری؟
این همه موضوع مهمتر ، اد چسبیدی به این بابا!
آقای شفیع و اینانلو مثل حیاتی اخباگو کارمندان مادام العمر صداو سیماهستند یا اینکه واقعاً قراره روزی بازنشسته بشند؟ باور کنید این مملکت استعدادهای درخشان جوان زیادی داره!
آقا مشکلات این قدر هست که دیگه این آقا میگه کی به دروغ من اهمیت میده. وقتی صدا وسیما به راحتی دروغ می نویسد و آنرا بارها زیرنویس می کند که سیگنال مشکل داره خوب اینجا هم بنویسید سیگنال مشکل داره!!!!
عزیزان این که آبروی شخصی را میبرید خوب نیست حال گیرم که آقای اینانلو هم شکاری زده باشد شک نکنید اینانلو با اجرای برنامه های خوبش و با بیان جذابش جازبه های ایران عزیز را به همه معرفی کرده است لذا خواهشمند است به خاطر اشتباه کوچکی آن هم معلوم نیست درست باشد چنین افرادی را از دست ندهید.
دنبال چه می
گردید!؟
دفاع از شكارچي خيانت به بشريت صداوسيما پاسخ دهد كه ايشان رامعروف كرده
اي بابا چه غقده اي از آقاي اينالو داريد ؟نمي توانيد بزرگان را ببيند ؟ جهت رفع نقايص خود بكوشيد از نشريه هاي زرد بدتر شده ايد متاسفيم متاسف
کل مشکلات مملکت حل شده مونده فقط مشکل اینانلو تابی جون
تازه دو روز قبلش ام اومده بود تو برنامه صبح بخیر ایران داشت برا حیواناتی که تو جنگلهای شمال توی برف گیر کرده بودند دلسوزی میکرد؛و کلی از شکارچی ها تعریف کرد........
من به اینانلو اعتماد دارم و به نظر من رقبا در حال خالی کردن یر پای ایشان هستند.
من فکر میکنم باید برای این برند حیاط وحش بیشتر احترام قائل بود.
اینانلو لاف و گزاف زیاد می زند. ظاهرا همه شکارچی ها همینطوری هستند. در برنامه ورزش و مردم هم درباره آب کردن پرنده ها حرفهایی می زد. البته ایشان زهره وحوش بسیاری را آب کرده.
نویسنده مقاله خودش به 100تا اسم اومده نظر داده.اخوی شکار چیزه بدی نیست.خوردن گوشت شکارم کاره بدی نیست در چارچوب و ضوابتش.اصلا معلوم نیست حالت عادی داشتی این مقاله رو نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این موضوع نه به خدا و پیامبر و دین و انقلاب و امام و رهبر و جنتی و اونیکی و به هیچ عنوان سیاسی و حزبی و گروهی نیست فقط و فقط به دروغ گفتن در روز روشن یکنفر و .... مردم مربوط میشه حالا یا ایشون راست میگه یا دروغ میگه حتی...نمیشه پیگیری کرد و به نتیجه رسوند.
....یک خبر هم از بی پولی باشگاههای فوتبال مخصوصا پرسپولیس و بی تفاوتی وزارت ورزش بزنید
سلام
تابناک عزیز لطفا منتشر نمایید:
1. شما یک رسانه هستید پس سعی کنید الزامات آن را رعایت و رعایت اخلاق ،انصاف و مصلحت جامعه را در سر لو حه کارهای خود قرار دهید
2 . جناب آقای اینانلو بهتر است به عنوان یک الگو و شخص تاثیر گذار در عرصه محیط زیست ، ازهرگونه اقدام غیر قانونی و بر ضد محیط زیست فقیر ایران توسط هر شخصی ابراز بیزاری نمایند.بدین ترتیب جای امیدوار خواهد بود که همگی با اتحاد و همدلی بتوانیم در جهت حفظ و احیا این امانت بای نسل های آینده تلاش نماییم.
3 . از همگی افراد توانمند و پر نفوذ در همه دستگاه ها و عرصه ها انتظار میرود که همواره زمینه شناخت و فعالیت افراد علاقه مند و مستعد در عرصه محیط زیست را فراهم نمایند. این وظیفه قطعا مهمترین عامل در توسعه و ترویج فعالیتهای زیست محیطی خواهد بود.
3. یک بار دیگر تاثیر و نقش افرادی همچون جناب آقای اینانلو در معرفی محیط زیست ایران و بیان اهمیت آن در زندگی نسلهای آینده و خطرات و تهدیدات آن را مرور کنیم و به این فکر کنیم که آیا ادامه حضور امثال اینانلو در این عرصه به نفع محیط زیست ایران نخواهد بود ؟ و اینکه چه تعداد افراد با این توانایی و آگاهی در این کشور وجود دارد ؟ آیا با بروز یک خطا و یا اشتباه باید همه این داشته ها را از بین ببریم ؟
متاسفانه برخي از مجريان تلويزيوني در اقدامي هماهنگ با تماس با اينانلو قصد دارند وجهه او را برگردانند که اين کار جاي تامل دارد نمي دانم آنها دوستدار محيط زيست هفتاد ميليوني کشورشان بايد باشند و يا فکر تبرعه يک بزهکاري که در لباسي محيط زيست دوستانه قصد تخريب و خود سيري را دارد.
من نمیدونم چرا یه شکارچی ... باید راجع به محیط زیست ایران حرف بزنه یعنی دیگه آدمی تو محیط زیست نداریم
شخصیه؟
اصلا یه سریال بسازن با عنوان:
شکارچی پیر
در راه شکار پرندگان یخ زده
دررررریم درررری ریم
خداییش اینکار رو که خوب بلده
درود بر تابناک تا آخر این ماجرا رو پیگیری کن
قوچ رو کشتن و خوردن و کسی کاری نکرد
با سلام
واقعا متاسفم که این قدر راحت اعتبار انسانها را ازبین می بریم حتی اگر ایشان دروغ گفته باشند این نوع ادبیات و جملات از مسلمانی به دور است
یا حق
ببین چند تا حیوون زبون بسته رو شکار کرده که میگه من از شکار اشباع شدم !!!!!!!!!!!!!!!!!1
اول میگه من نبودم دوم میگه داداشم بود سوم میگه سرایدار دداشم بود.....بسه آقای اینانلو کم دروغ بگو
آقای اینانلو اگه ما نخوایم شما به پرنده ها (مثلا کمک کنید) باید کیو ببینیم
(ميدونم رو سيات نميذاريد)ديگه تابناك كار ديگه اي جز بردن بروي اين بنده خدا نداره؟
يه ذره اتقوالله...
فکر کنم شقه ای هم گوشت گیر بهرام شفیع اومده نوش جانت شفیع جون
آقا فقط اعدام
از دروغ گوی نباید گذشت تا دیگران?به ویژه سیاستمداران حساب کار دستشان بیاید. در صدا وسیما ادم هایی استخدام می شوند که هر چه بالاها بگویند ،انها هم بگویند،چشم.شما شاید به تعداد انگشتان دو دستتان،در این سازمان،افراد متخصص و دانشگاه رفته و درس خبر نگاری و خوانده را پیدا نکنید و بیشتر کسانی که در صدا وسیما کار می کنند و یا مطرح هستند،وابسته هستند. خبرنگاران،وجدان بیدار مردم و جامعه هستند.
خیلی تابلو دارید از طرف باج خواهی می کنید...
كافي است يه خبرنگار سرزده به منزل ايشان برود. حتما آثار هنري زيادي از حيوانات شكار شده به همراه عكس و يادگاري و ... پيدا خواهد كرد!!!
سلام
تابناک عزیز لطفا منتشر نمایید:
1. شما یک رسانه هستید پس سعی کنید الزامات آن را رعایت و رعایت اخلاق ،انصاف و مصلحت جامعه را در سر لو حه کارهای خود قرار دهید
2 . جناب آقای اینانلو بهتر است به عنوان یک الگو و شخص تاثیر گذار در عرصه محیط زیست ، ازهرگونه اقدام غیر قانونی و بر ضد محیط زیست فقیر ایران توسط هر شخصی ابراز بیزاری نمایند.بدین ترتیب جای امیدوار خواهد بود که همگی با اتحاد و همدلی بتوانیم در جهت حفظ و احیا این امانت بای نسل های آینده تلاش نماییم.
3 . از همگی افراد توانمند و پر نفوذ در همه دستگاه ها و عرصه ها انتظار میرود که همواره زمینه شناخت و فعالیت افراد علاقه مند و مستعد در عرصه محیط زیست را فراهم نمایند. این وظیفه قطعا مهمترین عامل در توسعه و ترویج فعالیتهای زیست محیطی خواهد بود.
3. یک بار دیگر تاثیر و نقش افرادی همچون جناب آقای اینانلو در معرفی محیط زیست ایران و بیان اهمیت آن در زندگی نسلهای آینده و خطرات و تهدیدات آن را مرور کنیم و به این فکر کنیم که آیا ادامه حضور امثال اینانلو در این عرصه به نفع محیط زیست ایران نخواهد بود ؟ و اینکه چه تعداد افراد با این توانایی و آگاهی در این کشور وجود دارد ؟ آیا با بروز یک خطا و یا اشتباه باید همه این داشته ها را از بین ببریم ؟
نمیدونم چرا دست ازین غرض ورزی برنمیدارید؟؟!!! ی بچه هم اگه این مقاله ها رد در مورد آقای اینانلو بخونه پی به غرض ورزیتون میبره.ضمن این که نظراتی رو که کنتشر میکنید بیشتر موافق با مقالتون هستن تا مخالفو حتی توهین نظرات مخالف رو هم منتشر میکنید.کاش همه ما یاد بگیریم که چطور بدون تخریب شخصیت انتقاد کنیم.هرچند انگار تو این سالها توهین وتخریب شخصیت جزیی از وجود بعضی از ما شده.
کارشناس حافظ و دلسوز محیط زیست تو این مملکت پیدا نمیشه باید برای چندمین بار پای صحبت یک شکارچی دوستار حیوانات در چند برنامه زنده تلویزیونی بشینیم.راستی این هماهنگی ها رو چه کسی انجام میده که تا اسم محیط زیست و حیوانات میاد این آقا هر جا باشه پیداش میکنن.!!
تابناك ! خودمونيم، تو اين مورد داري مث بچه ها رفتار ميكني!
خييلي شخصيش كردي قضيه رو
ای بابا تابناک داری با قصد تخریب میکنی !
اقا این اقا که شکارچی نیست خلبان یه خلبان حرفه ای تو ارتفاعات پست هم پرواز کرده من عاشق سبیلاشم حالا یه دروغم بگه از هاله نور که بد تر نیست ما خو اونو باور کردیم
شما بهتره آمار راستگوهای کشور رو بگیریدو اینجوری راحت تر میشه تصمیم گرفت، فکر نمی کنم بیشتر از 75 نفر باشند
شکار هم نوعی اعتیاد است که شکارچی از لذتش نمی گذرد البته اگر طبق ضوابط باشد شاید اشکالی نداشته باشد ولی گرفتن جان هر موجود زنده ای بنظر بنده خطاست
این وسط صدا و سیما مقصر است که این افراد را که کم هم نیستند بزرگ تر از انچه هستند نشان می دهد وآنان را محبوب مردم می کند.

.....
اگه ناموس داری اینو چاپ کن:اول: ظاهرا یه مشکل شخصی بین مسئولین تابناک با این آقا هست که اینقدر بهش گیر میدن دوم :هنوز کسی ثابت نکرده که این شخص گناهکاره: سوم از کی تا حالا این مردم به محیط زیست علاقه مند شدن
بابا از فیزیکش تابلو که این بابا شکارچیه.
چرا اینقدر بحث می کنید.
گر می مخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن توحیله و دستان را
تو غره به آن مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلام است آن را
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی