بازدید 26340

ناصر کرمی هم تایید کرد اینانلو دروغ گفته است!

کد خبر: ۳۷۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۴ 06 February 2014
دکتر ناصر کرمی، فعال محیط زیست که پیشتر در ماجرای دروغ شاخدار اینانلو در برنامه نود از او یاد کرده بودیم، در مطلبی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده، ضمن انتقاد به بسیاری از مسائل روزهای اخیر، از سخنان اینانلو در برنامه نود شگفت شده شده و به نوعی بر دروغگویی وی مهر تایید زده است؛ هرچند به نظر می‌رسد که گلایه هایی بسیار جدی تر از این ماجرا ذهن وی را به خود مشغول کرده است:

1- اینجا در حوالی قطب شمال، از در و دیوار، شبکه های اجتماعی و غیر اجتماعی، تلفن و فکس و تلگرام و تلفنگرام، فیسبوک و ویچت و واتساپ و جیمیل و ربتال و هزار کوفت و زهرمار دیگر ملت ریخته اند سر من که چرا در باره این ماجرای یوز و نود و نورآقایی و اینانلو چیزی نمی گویی؟ واقعا چرا من حتما باید در این باره حرفی بزنم؟

2- آرش نورآقایی و محمدعلی اینانلو هر دو از دوستان و رفقای قدیمی و بسیار عزیز من هستند. آرش کسی بوده که اولا خیلی به گردشگری این مملکت خدمت کرده، شغل راهنمایی تور را به جایگاه مناسبش رسانده و کمتر کسی می داند که او نویسنده خوبی هم هست و محقق سختکوشی در حوزه میراث معنوی و چندین کتاب خواندنی در این حوزه دارد. اینانلو هم که از کفر ابلیس مشهورتر است. اغلب مردم ایران محیط زیست و طرفداری از محیط زیست را با او آموخته اند. من هم دیشب برنامه نود را دیدم. و واقعا از حرف اینانلو تعجب کردم. لابد باید از او پرسید بر چه مبنایی چنین گفت. به هر حال شکی نیست که اصل ایده از آرش بود و در برنشاندن آن محمد درویش و هومن جوکار بیش از بقیه نقش داشتند.

3- دوستی دارم اهل لطف و عبادت، می شناسیدش اما زبان سرخ و لحن خشمناکش احتمالا خیلی از شما را هم رنجانده است. بارها به من گفته اینقدر به این طرفداران محیط زیست دل نبند، فضایشان بیشتر از اینکه جدی و اثرگذار باشد خاله زنک است و سطحی. البته من با این دوست رابطه ام را محدود کرده ام چون همه طرفداران محیط زیست را صمیمانه دوست دارم.

4- در این ماجرا فهمیدم چقدر نویسنده زیست محیطی زیاد داریم. چند ماه است هشدار میدهم هیولای خشکسالی به زودی ما را خواهد بلعید کسی یک سطر مطلب ننوشته، اما در بیست و چهار ساعت گذشته هشتاد هزار نفر علیه اینانلو یادداشت نوشته اند. آفرین، مرحبا، خسته نباشید.

5- عکس یوز رفت روی پیراهن تیم ملی. بعدش چی؟ این یک تبلیغ دولتی است یا مردمی؟ آنجا توی برزیل این را القا خواهد کرد که مسئله یوز برای دولت ایران خیلی جدی است یا برعکس آن؟ در این ماجرا آیا کسانی اشتباها کولی مفت نداده اند؟ جنین تبلیغ مفتی برای دولتی که در سی سال نود درصد حیات وحش یک کشور را به باد فنا داده اسمش جیست؟ خیلی خودم را کنترل می کنم که در این باره بیشتر حرف نزنم.

6- این بود مطلب من در باره نورآقایی و اینانلو. دست از سر من بر می دارید حالا؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۲
تابناک عزیز. خواهش میکنم برای ریشه کن کردن دروغ و دغل بازی و پست هم اندازی و خیانت و دزدی به مردم برنامه ی مدون و مرتب اتنشار دروغ و دزدی بذار و بنویس و برای شروع هم لطفا از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شروع کن لطفا.
باسلام ودرود فراوان/تورابه خداتابناک عزیز به وضعیت سازمان آموزش فنی وحرفهای رسیدگی کنیدومطلب بنویسید
آفرین برفرخ که نکته ی جالبی را عنوان کردحالا ازتابناک پرطرفدار تقاضامندیم درمورد سازمان فنی وحرفه ای اقدام کند
من ازکارکنان فنی وحرفه ای هستم لطفا به درخواست آقافرخ جواب مثبت بدهیدواینکارعملی کنید تا تابناک همچنان بدرخشد
خدا رو شکر ، دست این آدم ریا کار ، و بسیار مغرور ، رو بشه
تابی جان بد جوری گیر دادی ...بابا ول کن دست از سر اینانلو بردار یا اگر می خواهی واقعا واقعا دروغگو ها را رسوا کنی می دونی که باید از کجا شروع کنی؟؟؟؟؟ به این موضوع خاتمه بده نقش یوز را بی خیال شو برو سر موضوع های اساسی ...
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
:))
الهی ...
ملت ما را از دروغ محفوظ نگهدار ...
فرخ جان حرف خوبی زدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای یک مجموعه ....است .یه سری به آمار آموزش گیرندگان این سازمان بزنید از جمعیت ایران بیشتر آموزش داده
کاسه داغتر از آش شدی تابناک
حالا واسه اینانلو از کسایی که خودشون این پیشنهاد رو دادن هم جلوتر افتادی و با الفاظ غیر محترمانه حرف میزنی
جرات داری از این همه دروغای سیاست مدارای پرقدرت با همین واضحی بگو
انگار همین یه نفرو پیدا کردی که زورت بهش برسه
اینانلو حیا کن محیط زیستو رها کن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل