بازدید 1666

رونمايي از نقشه راه کار گروه مد و لباس

کد خبر: ۱۷۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۴ 11 July 2011
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشه راه کار گروه مد و لباس و طرح پارک فرهنگی فناوری مد و لباس 21 تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد رونمایی می‌شود.

به گزارش مهر، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: نقشه راه کارگروه مد و لباس یکی از برنامه‌های ارائه شده از سوی معاونت امور هنری برای ساماندهی مد و لباس در کشور است. پارک فرهنگی فناوری مد و لباس به منظور ایجاد یک منطقه ویژه فرهنگی و اقتصادی برای تولید و ترویج الگوهای ایرانی و اسلامی در حوزه مد و سبک زندگی و برای اتصال حلقه‌های ایده طراحی، تولید، تبلیغ و مصرف در یک محیط مساعد و بر اساس الگوهای آزمون شده و موفق پارک‌های علمی و فناوری شده ارائه شده است.

وی افزود: همچنین در مراسم بزرگداشت روز «عفاف و حجاب» حمید شاه آبادی معاون امور هنری عملکرد این وزارتخانه در موضوع عفاف و حجاب و برنامه‌های کار گروه مد و لباس در سال جاری را تشریح خواهد کرد.

محمدعلی منفرد نامگذاری روز 21 تیرماه با عنوان عفاف و حجاب در تقویم مناسبت‌های فرهنگی کشور را نشانه ریشه‌دار بودن این مقوله در باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم دانست و گفت: با توجه به جایگاه رفیع عفاف و حجاب در جامعه و نقش موثر آن در تحکیم بنیان خانواده از اساتید دانشگاهی دعوت شده است تا بطور علمی به تشریح و تبیین ابعاد مختلف آن بپردازند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، ارتقاء امنیت اخلاقی، تشریح و تبیین علمی اثرات عفاف و حجاب در سلامت جامعه و آگاه سازی مردم از پیامدهای ناشی از بی‌حجابی و بدحجابی را از جمله اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.

مراسم بزرگداشت روز «عفاف و حجاب» از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل با همکاری کار گروه مد و لباس شورای امر به معروف و پایگاه مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل