بازدید 8173

با کنفرانس خبری صرف نمی توان در برابر این جنگ مخفیانه ایستاد!

هنگامی که تروريسم دولتي غرب، با حمايت كشورهاي قدرتمند و به نوشته «گاردين» در جنگي مخفيانه، مبادرت به چنين رفتاری مي كند، هرچند دستگيري يك يا چند نفري كه مرتكب اين اعمال شده اند، لازم است، ولی قطعا كافي نيست.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶ 05 December 2010
در حالي كه چندين روز از شهادت استاد بزرگوار مجید شهرياري گذشته است، گويا رسانه هاي غربي و به ويژه نشريات انگليسي، به طور مشخص، در صددند تا در ادامه قدرت نمایی سرویس های اطلاعاتی غرب، با القاي ترس در بين مردم و نخبگان هسته اي ايران، در جنگي پنهانی به اهداف خود برسند.

به گزارش «تابناك»، نشريه انگليسي «گاردين» در شماره امروز خود، با تأييد اين جنگ مخفيانه توسط غرب و صهیونیست ها عليه جمهوری اسلامی ايران مي نويسد: اين جنگ مخفيانه به محله هایی از تهران كشيده شده است كه عموما منزل اساتيد و نخبگان هسته اي ايران در آنجاست.

بنا بر این گزارش، گاردين همچنين تأكيد مي كند كه اين ترورهاي هدفمند به دست افرادي است كه به خوبي آموزش ديده و حمايت اطلاعاتي مي شوند و با بمب هاي ضد نفر خود، دانشمندان ايراني را به شهادت مي رسانند.

هرچند گاردين، مفصل به اين ماجرا و نقش غرب در آن مي پردازد و با القاي ترس مي كوشد از درون، برنامه هسته اي ايران را تحت تأثير قرار دهد، بايد افزود: چنانکه سابقون انقلاب مي دانند، اتفاقا این رفتارها از سوی دشمن، عجيب نيست و آنان هر زماني با ترفندي خاص وارد مي شوند.

اما در اين ميان دو نكته قابل توجه است:

نخست اين كه دستگاه هاي امنيتي ـ اطلاعاتي با پديده ترورهاي هدفمند، از پيش اعلام شده و با پشتيباني اطلاعاتي گسترده در درون و بیرون روبه رو هستند، به گونه ای که زماني، تروريستي چون ريگي شناخته شده عمليات تروريستي انجام مي دهد و مي توان با دستگيري وي، او را به سزاي کارش رساند، ولی زماني ديگر، تروريسم دولتي غرب با حمايت كشورهاي قدرتمند و به نوشته گاردين در جنگي پنهانی، مبادرت به چنين رفتاري مي كنند، در چنين حالتي هرچند دستگيري يك يا چند نفري كه مرتكب اين اعمال شده اند، لازم  است، اما قطعا كافي نيست.

يعني زماني دستگاه هاي اطلاعاتي مي توانند ادعاي موفقيت در اين امر را بكنند كه ديگر اين گونه ترورهاي هدفمند در كشور انجام نشود، وگرنه اينكه دایم مصاحبه کرده و بگوییم سر نخ آن در فلان كشور پيدا شده است، ديگر اهميتي ندارد، چرا كه اين كشورها رسما و آشکارا اعلام مي كنند، در جنگي مخفيانه با ايران به دنبال ترور نخبگان ايراني هستند؛ بنابراین، وقتي خود، اين چنين اقرار مي كنند، ديگر بسنده کردن به اين محکوم کردن ها و مصاحبه های پی در پی سودی نخواهد داشت.

بنابراین، گویا هم اکنون در مرحله نخست، وظيفه دستگاه هاي اطلاعاتي، جلوگيري از تداوم و انجام چنين فجايعي و جلوگیری از كشته شدن شهروندان نخبه ايراني در آينده است، وگرنه تروريسم دولتي دشمنان این ملت، نقشه های پلید خود را به راه های گوناگون عملی می کند.

افزون بر اين، توجه به افراد درون سازمان هاي حساس همچون انرژي اتمي و دستگاه هاي امنيتي و کنترل همه مراودات آنان اهميت ويژه اي يافته است. رفتار تروريست ها در يك سال اخير، نشان داده است، كساني آماج قرار گرفته اند كه به يقين از درون مورد شناسايي و هدف ترور هستند؛ بنابراین، فراموش نكنيم شرايط امنيتي، نگاه امنيتي مي طلبد و اين شرايط با دوران آسايش و آرامش متفاوت است.  

دوم آن که مدعيان داخلي حقوق بشر، اين روزها دم فرو بسته اند و گويي فراموش كرده اند كه كشتن دانشمندان بي گناه و اعضاي خانواده آنان نيز نقض آَشكار حقوق بشر است؛ آن هم جايي كه تروريسم دولتي غرب، رسما آن را اعلام و از آن حمايت مي كند.

گویا اين مدعيان، اكنون خود را در حالتي متناقض مي بينند و ترجيح مي دهند اين تناقض به سود دشمنان فرد فرد شهروندان اين ملت استفاده شود؛ آنان كه جوايز بين المللي حقوق بشر را به دست مي آورند و هر رخدادی در ايران را محكوم مي كنند، آیا اكنون نمي بينند كه هموطنانشان بي گناه و در تعارضي آشكار با حقوق انساني كشته مي شوند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
نظری ندارم
نامردید اگر نظر منو چاپ نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
چه بی معنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
تابناک مخت پاره سنگ برداشته ؟
تابناک عزیز ببین من الان به عنوان یک شهروند عادی و بدون هیچ کار اطلاعاتی و کوچکترین زحمتی تنها با چند کلیک ساده نام 83 دانشمند هسته ای ایران رو فهمیدم. میگی چجوری؟ یه سری به این لینک بزن تا عمق ضعف نهادهای امنیتی ایران رو متوجه بشی. امیدوارم نظرم رو تایید کنی تا شاید مسئولان امنیتی از خواب بیدار بشن.
http://mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=17884
ما دیگه به خط و نشان کشیدن های الکی و محکومیت های کودکانه و از همه کسل کننده تر بیانیه های آبکی مسئولین کشوری لشگری دیمپلماتیک ... عادت کردیم انگلیس آمریکا و اسرائیل حرومی هم خوب میدونن که اگر روزی صد نفر رو وسط همین تهران بکشن مسئولین ما به همان روال همیشگی ادامه میدن و آب از آب تکان نمیخوره شما هم بیخود خودتون رو خسته نکنید میخ آهنین نرود بر سنگ فرو مکوب ! در ضمن مدعیان (مزدوران) داخلی خارجی و فراری حقوق بشر هنوز آنقدر نمک بحروم نشدن که نان انگلیس آمریکا و اسرائیل رو بخورن آنوقت آدم کشی ها و ترور های آنها را محکوم کنن .
در ایران کار سری وجود ندارد تمام اطلاعات ما به بیرون درز کرده یک ماه پیش یکی از مسئولین قضائی از دستگیری 5 نفر جاسوس ایرانی که تمام ریز اطلاعات محرمانه ایران را به اجانب فروخته بودند .
مراقب خودت باش هدف بعدی تو هستی تابناک
از بس نخبه ای !!!
خودم خلاصت میکنم هاهاهاهاها
پاسخ ها
مازيار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
با احترام به اين دوست عزيز m.i.007
تابناك عزيز اين نظره كه شما گذاشتي؟
من براي خيلي از مقالات شما مثل گرفتن چند فوتباليست در ميهماني و توهين به مقدسات در كردستان نظر گذاشتم ولي اصلا" گذاشته نشد نميگم نظرات من خيلي عاليه ولي حداقل نظره و مثل اين يك كامنت بچگانه نيست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
داداش مازیار با 007 شوخی نکن
قابل توجه كساني كه ميگن اين توهمه كه غربيها اساتيد هسته اي ما رو ترور كردند.
كي از بيگانه پرستي دست بر ميداريد؟كي ميخوايم اختلاف سليقه هامون رو كنار بگذاريم؟اين رو به همه گروه هاي چپ و راست و اصولگرا و اصلاحطلب ميگم
سبز و سفيد و سرخ با هم پرچمي قدرتمند هستند نه جدا از هم
چند دستگي در انتخابات دشمن شادكن بود كسيكه ايران رو دوست داشته باشه بايد از بعضي از خواسته هاي شخصي بگذره هيچ عشقي بي درد و رنج نيست عاشق بايد از خودش بگذره تا به يار برسه آيا اونهائي كه هي از آزادي دم ميزنند يا اونهائي كه از اسلام دم ميزنند براشون سخته مدتي سكوت كنند؟
آيا سكوت براي اتحاد از روي مين رفتن سختتره؟آيا پيشواي شيعيان علي براي متحد نگاه داشتن مسلمانان سكوت نكرد؟تو رو به خدا بس كنيد آزادي واقعي ما از سوي بيگانگان تهديد ميشه نه از سوي خودي وقت براي اعمال سليقه داخلي هميشه هست ولي براي مبارزه با دشمن واقعي بيگانه زمان همين امروزه و فردا ديره
ايراني واقعي بايد به خاطر ايران بجنگه نه بخاطر اهداف حزبيش و نه با هموطنش با بيگانه هيچ حكومتي كامل نيست و نخواهد بود ولي به شرطي كه ايران رو قوي نگهداريم هر حكومتي رو ميشه بهتر كرد
من از تمام سربازان گمنام امام زامن ( عج) بسیار سپاسگزارم که نظم و اقتدار را همیشه در مملکت بر قرار کرده اند .
...
البته نگران هم نیستم ... نه اصلا ... این عزیزان همیشه مایلند که طی عملیاتهای خیلی پیچیده و سخت دشمن رو بدام بندازن دستگیر کنن ... شاید هم اصلا نخوان معرفیشون کنن !!!! به هر حال ممنون از همشون
همه جای دنیا نام دانشمندان مشخص است و محافظ دارند البته غیر از شوروی سابق که همه چیز پنهانی بود
اينكه هعلام ميكنيد غرب به صورت علني جنگ مخفي رو مطرح ميكنه از اساس مشكل داره !! علني كردن يه جنگ مخفي !! ضمن اينكه استنادتون به مقاله روزنامه گاردينه كه يه روزنامه مستقله كه اينم بچه گانه است ( مرد باش پخش كن)
پادگان اشرف را زیرو رو کنید .
با مسئولين ايرانی از اين تريبيون حرفی دارم و آن اينست: بايد بدانيد که غربيها، آمريکا، اسرائيل و چند کشور معروف عرب دشمن قسم خورده ايران و انقلاب ايران و تمدن و پيشرفت علمی ايران در هر زمينه ای هستند خواهش من از شما اينست که هيچوقت دانشمندان و محققين ودستآوردهای آنها را حلوا حلوا نکنيد چرا با دست خودمان دانشمندانمان را به دشمنان معرفی ميکنيم يا از نادانی ماست و يا دستهای مرموزی در کارست که بايد قطع شوند. از امروز تصميم بگيريد ديگر نامی برده نشود و اگر برده شود با اسم رمز و بدون عکس وآدرس باشد. خواهش ميکنم بعنوان يک ايرانی دلسوخته اينها را گفتم. خدايا شاهد باش
باورها دارد مي ميميردزيرا بيش از 99درصد شعارمي دهيم وكمتراز يك درصد عمل مي كنيم ودرتنها چيزي كه نتيجه برعكس است محكوم كردم مفت وآسان همديگر است كه كرسي استاديش درعالم بنام خودمان ساخته وپرداخته شده.
ازماست که برماست .وقتی یه عده باپول این مملکت به جایی میرسندودانشمندان مارابه اجنبی می فروشندچه میتوان گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لعنت خدابرجدوابادخائنان وطن فروش خداوندنسل شان راازروی زمین بردارد
اگه از مدعیان داخلی حقوق بشرمنظورتون امثال شیرین عبادی است که اون باید چارچوبهای سیاس اتحادیه اروپا رو قرقره کنه.چاره دیگه ای هم نداره. چون در غیر اینصورت از چشم می افته. الانم که دیگه وقت لالائه و ایشون خواب تشرف دارن. برین مزاحم نشین.بعد هم کی فکر می کنه نظر این مدعی ها مهمه؟ اینا تا دیروز کی بودن؟ کی محلشون می گذاشت؟ کی گندشون کرده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی