بازدید 15851

«بر دار رفت پیکر سردار دیگری» اما سر خم می سلامت...

آنها که در پستوی تاریک کاخ هایشان خرسند و شادمان از شهادت دکتر شهریاری هستند، باید بدانند به زودی این شادی را از آنها خواهیم گرفت و کاری خواهیم کرد که که از کرده شان پشیمان شوند؛ از ما عصبانی شوند و از این عصبانیت بمیرند.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲ 02 December 2010
جمعی از دانشجویان دانشگاه های ایران اسلامی به مناسبت ترور ناجوانمردانه و منجر به شهادت دانشمند متعهد، دکتر مجید شهریاری بیانیه ای منتشر کردند.

به گزارش «تابناک» متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

کم شد زجمع خسته دلان یار دیگری
 بر دار رفت پیکر سردار دیگری

دست پلید دشمنان ایران اسلامی، گلی دیگر از گلستان سرداران سلحشور جبهه دانش را چید و دکتر مجید شهریاری را در خون پاکش غوطه ور کرد. این دیوانگان بی شعور کم عقل، گمان کرده اند که می توانند در اراده پولادین پیروان مکتب سیدالشهدا ـ علیه السلام ـ خللی پدید آورند، حال آنکه بر تلاش ما، بر اشتیاق ما و بر کینه های نهفته در دلهامان می افزایند و در راه اعتلای ایران اسلامی عزممان را راسختر می کنند.

شهادت دکتر مجید، هرچند خسارت، اما در عین حال برکت است. او اکنون زنده تر از دیروز است، چرا که امروز الگوی هزاران جوان دانشجوی ایرانی شده که تا دیروز او را نمی شناختند. آری او امروز سرچشمه حرکت شتابان در راه اعتلای انقلاب اسلامی است و خونش هدر نمی رود. ما با خون آن شهید سعید پیمان می بندیم که پرچمش را افراشته تر از دیروز بر پا داریم، و او را در اخلاق، دینمداری و تلاش خستگی ناپذیر الگوی خویش قرار دهیم و در این راه از خداوند متعال استقامت و بردباری طلب می کنیم.

آنها که در پستوی تاریک کاخ هایشان خرسند و شادمان از شهادت دکتر شهریاری هستند، باید بدانند به زودی این شادی را از آنها خواهیم گرفت و کاری خواهیم کرد که که از کرده شان پشیمان شوند؛ از ما عصبانی شوند و از این عصبانیت بمیرند.

ما جمعی از دوستداران و شاگردان آن شهید بزرگوار و استاد دکتر فریدون عباسی عزیز، از مسئولین کشور به ویژه ریاست محترم سازمان انرژی اتمی، آقای دکتر صالحی و همچنین نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم نسبت به راه اندازی دو مرکز تحقیقات هسته ای مزین به نام شهیدان عزیز «دکتر مسعود علیمحمدی» و «دکتر مجید شهریاری» به منظور تمرکز تلاش دانشمندان کشور در دو حوزه راهبردی دانش هسته ای، «شتاب دهنده ها» و «راکتورهای اتمی» اقدام نمایند و در وقت مقتضی ـ ترجیحا پیش از مذاکرات آتی با غرب ـ با اعلام این خبر به غرب بفهمانند که اگر شاخه ای از درخت تنومند انقلاب را بزنند، هزاران شاخه پر میوه از آن سر بر خواهد آورد و دودمان صهیونیسم وحشی را در هم خواهد شکست.

ایجاد «مرکز تحقیقات شتابدهنده شهید دکتر علیمحمدی» و «مرکز تحقیقات راکتور اتمی شهید دکتر شهریاری» باعث خواهد شد که دشمنان بدانند در عوض یک شهید، یک مرکز تحقیقاتی تمام عیار در مقابل آنان قرار خواهیم داد، تا دیگر از این غلط ها نکنند.

در پایان به رهبر فرزانه انقلاب نیز عرض می کنیم:

شکند اگر دل ما به فدای چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

والسلام علیکم
جمعی از دانشجویان دانشگاه های ایران اسلامی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۲
درورد بر جوانان برومند ایران زمین.
ماشاالله به اين جواناي غيور ايران زمين .

جواناي پيرو خط رهبري از اين تررو ها ترسي ندارن.

غربيا »منافقا »فتنه گرا خوب بدونين كه ما مثل شيشه ايم هر چقدر مارو بشكنن تيزتر و خطرناكتر ميشيم.
با سلام.
درود بر دلاورمردانی که در راه شهیدان بزرگ ایران اسلامی مانند مجاهدی خستگی ناپذیر میرزمند و درود فروان بر تهیه کنندگان این متن بسیار شایسته و متعالی. اجرتان باخدا
من به عنوان یک استاد یکی از دانشگاههای کشور به بودن در کنار چنین دانشجویانی افتخار می کنم.
شهادت مظلومانه استاد شهر یاری وظیفه ما
را در سنگر علم و دانش بسی سنگین تر می
کند . امید است خون مطهر استاد نهال نوپای
دانش هسته ای ایران زمین را به سرو سایه
گستری برای همه شیفتگان علم و معرفت و
دانش اندوزی بیانجامد .
من نمیگو یم سمندر باش یا پروانه باش
گر برای سوختن آماده ای مردانه باش
زنده باد وحدت و یکپارچگی و اگاهی این جوانان عزیز
لطفا بعضی افراد که تفکرات افراطی دارن رای منفی ندن هرکی که با شما نیست اما حرفش سالم و منطقی باشه چیزی از ارزش سخن و فکر اون کم میشه؟ شما به سخن رای میدن یا به شخصیت؟

یک حدیث در این مورد یادم بود اما الان حضور ذهن ندارم

درضمن فشار نیارید بفهمید من چپی هستم یا راستی، گفتم که فقط به سخن رای بده و از این نترسید که حرف ایشون تایید شه نشان از حداکثری طرفداران یک گروه بر یک گروه دیگر است
همیشه بیطرفانه و برای رسیدن به یک نظر واحد رای بدهیم.. با تشکر
با سلام خدمت مسئولین تابناک وزین. به نظر میرسه که عده ای با هماهنگی با هم به واسطه امکان نمره منفی دهی به کامنت ها در صدد القای اکثریت موهوم خود هستند. بارها دیده ایم که متاسفانه بر مقدس ترین پیام ها که در قالب کامنت آورده شده مثل صلوات بر شهدا یا حضرت ولی عصر (عج) نمره منفی زیادی داده شده که در صدد بی دین نشان دادن اکثریت مردم هستند. از تابناک خواستاریم تا تدبیری بیاندیشد تا این نوع کامنت های ارزشی ملعبه دست عده ای مخاطب نما نشود.ممنون از توجهتان.
مدیر پایگاه دوست عزیز این نشان دهنده عمق بیچارگی دشمن است.
پاسخ ها
سعید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
دوست عزیز، اینکه اکثریت ضدانقلاب یه عده آدم بیکار و الاف هستند که اکثر طول شبانه روز پای کامپیوتر نشسته اند که شکی در آن نیست. من به عینه خودم دیدم که این مسئله رو در سایت های خودشان بارها به آن اعتراف کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
هرچند دادن نمره منفی به پیا مهای مقدس مورد تائید نیست اما به هر حال انعکاس همه نظرات هزینه دارد وراه آن حذف نظرات مخالف نیست چرا که تجربه ای شکست خورده است یادمان باشد علی (ع) که مدعی پیروی از او هستیم دشمنانش را حتی ازمسجدی که درآن نماز میخواند بیرون نمیکرد وحقوقشان را هم مرتب از بیت المال پرداخت میکرد
با ابتکار و سازندگی بر بالندگی ایران اسلامی می افزاییم ودستان بلید دشمنان این اب وخاک را قطع میکنیم به سر دمداران این ترور می گوییم روز ذلت وخواری شما نزدیک تر شده است
روحش شاد
دکتر شهریاری شهید دانش و فن آوری است.
پیشنهاد بسیار خوب و راهبردی می باشد.مسئولین سریعتر اقدام نمایند
با این تیتر زدنتون!
این اما چیه این وسط؟ اصلا این دو تا جمله رو چرا به هم چسبوندین؟
«بر دار رفت پیکر سردار دیگری» اما سر خم می سلامت...
درود بردوستداران و شاگردان آن شهید بزرگوار و استاد دکتر فریدون عباسی عزیز، وباسلام بر خانواده محترم آنها،مادوستدار شمائیم و به چنین شهداو بازماندگانی افتخار می کنیم .از مسئولین تقاضادارم در اجرای پیشنهاد فوق تسریع نمایند.خصوصا دکتر صالحی عزیز،ارجمند و انقلابی.
ای کاش کسانی که چنین نقشه ی کثیفی را طراحی کردند، لحظه ای به فرزندان تنهای دکتر و همسر مجروح ایشان فکر می کردند. آنهایی که در مراسم تشییع بودند، میدانند که غریبه و آشنا برای مظلومیت و بی کسی دکتر و خانواده اش اشک میریختند و از خدا طلب صبر می کردند.

فقط میگم، انشاا... از دنیا و آخرت خیر نبینند، هرچند اگر به آخرت معتقد بودند، هیچوقت دست به چنین اقدام ناجوانمردانه ای نمی زدند.
شکند اگر دل ما به فدای چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبویی

درود بر جوانان عزیز
درود بر شما دانشجویان سرفراز کشور. ما پرچم جمهوری اسلامی ایران را در همه جای دنیا به اهتزاز در خواهیم آورد که نشانگر تلاش ملتها برای کسب استقلال و آزادی است.
از درس خواندن در کنار شما به خود میبالم.
رحمت خدا بر این استادان شهد. و درود برشما که استاد و وطن را ارج میگذارید و میهن را پاسدار هستید.
به جای رجز خوانی باید از مسولان بخواهیم به صورت جدی از سرمایه های علمی کشور محافظت کنند. اینکه بگوییم اصلا چه خوب که آدم کشتند!! التیام زخم نیست نشانه واقع بین نبودن است و از انسانهای عالم بعید است که چنین بگویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
آخه بفهم! کی اینا گفتن "چه خوب که آدم کشتند!!"
من هم از دور اين بيانيه رو امضا ميكنم
درود دانشجويان غيور
اين خون شهيدان والامقام است كه ريشه اسلام را آبياري مي كند
كاش قسمت ما هم بشه
پیشنهاد می کنم قبل از اجلاس گروه 5 بعلاوه 2 در آینده جمهوری اسلامی ایران باز هم دست بالا گیرد و تاریخ آن را کمی به تعویق اندازد و نیز بعضی از بخشهای مراکز تاسیساتی بنام این دو فیزیکدان شهید نامگذاری شود.
هیچ گروهی چون منافقین که سرنوشت خفتبارشان انباشته از خیانت و پستی است نمیتواند عامل موساد و یا سیا باشدو قطعاً آنها در قبال گرفتن تأییدیه اتحادیه اروپا این خوش خدمتی را کرده اند. و اما یک سخن با تشکیلات امنیتی کشور: وقتی برای آدمهای بی مصرف انواع و اقسام تمهیدات امنیتی در نظر گرفته میشود چرا بایستی کمترین حفاظت از انسان ارزشمندی چون شهریاری که باعث افتخار و مباهات کشور است نشود در حالی که حتی در قطعنامه تحریم سازمان ملل نام ایشان برده شده بود.
با سلام
جهت قدرداني و بزرگداشت اين شهيد والامقام تاسيسات هسته اي بوشهر به نام ايشان نامگذاري نمايند تا دشمنان اين مرز وبوم بدانند نام شهدا هميشه جاويدان است
درودوسلام بر شهیدان راه حق
دشمنان ما باید بدانند با از بین بردن دانشمندان ما این گوهران گرانبار مملکتمان هرگز نخواهند توانست ما را به فلاکت و عجز و وابستگی علمی و فنی بکشانند زیرا آنان بطور شایسته ای بذر علم را در دل جوانانمان نهادینه کرده اند. حرکت دشمنان نه تنها ما را از اهدافمان که همان خودکفایی-پیشرفت و اقتدار ملی است باز نخواهد داشت بلکه همتمان را در جهت اهدافمان روز افزون خواهد کرد. بر ماست که راه این عزیزان را سر لوحه خود قرار دهیم. به دشمنانمان باید بدانند ما بیشماریم ما یک ملتیم و زیر بار ننگ و خفت وابستگی به استکبار نخواهیم رفت.
خدا لعنت كند تروريست و حاميانش را
نام گذاری مراکز هسته ای و تحقیقاتی ، کار مناسب و با ارزشی هست که می تونه زحمات این عزیزان رو برامون زنده نگه داره !
به همه دانشمندان عزیزمون که در همه موضوعات چه هسته ای و یا سایر علوم ، در حال انجام وظیفه برای اهداف بلند ایران و اسلام هستند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی