بازدید 30933
با تحولات منطقه و جهان

پیش بینی رسانه آمریکایی از زمان پاسخ ایران به اسرائیل/ هشدار آمریکا به شهروندانش در اسرائیل در آستانه پاسخ ایران/ هشدار اف‌بی‌آی درباره وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا/ دعوت زرداری از رئیسی برای سفر به پاکستان

پیش بینی رسانه آمریکایی از زمان پاسخ ایران به اسرائیل، هشدار آمریکا به شهروندانش در اسرائیل در آستانه پاسخ ایران، هشدار اف‌بی‌آی درباره وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا، دعوت زرداری از رئیسی برای سفر به پاکستان و ورود مربیان نظامی و پدافند هوایی روسیه به نیجر از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ 12 April 2024

پیش بینی رسانه آمریکایی از زمان پاسخ ایران به اسرائیل/ هشدار آمریکا به شهروندانش در اسرائیل در آستانه پاسخ ایران/ هشدار اف‌بی‌آی درباره وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا/ دعوت زرداری از رئیسی برای سفر به پاکستان

بین الملل تابناک: پیش بینی رسانه آمریکایی از زمان پاسخ ایران به اسرائیل، هشدار آمریکا به شهروندانش در اسرائیل در آستانه پاسخ ایران، هشدار اف‌بی‌آی درباره وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا، دعوت زرداری از رئیسی برای سفر به پاکستان و ورود مربیان نظامی و پدافند هوایی روسیه به نیجر از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

پیش بینی رسانه آمریکایی از زمان پاسخ ایران به اسرائیل

یک رسانه آمریکایی درباره واکنش ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت که واشنگتن ارزیابی می کند  واکنش تهران از اکنون تا هفته آینده رخ می دهد و خواستار خویشتنداری طرفین شده است.

«لارا روزن» خبرنگار ارشد آمریکایی نشریه دیپلماتیک روز پنجشنبه به وقت محلی نوشت: آمریکا ارزیابی می‌کند که واکنش ایران به حمله اول آوریل اسرائیل که منجر به کشته شدن هفت مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأسیسات دیپلماتیک ایران در دمشق، سوریه شد، احتمالاً در هر زمانی از هم‌اکنون تا هفته آینده رخ می‌دهد.

این خبرنگار آمریکایی افزود: آمریکا با چندین کشوری که با ایران رابطه دارند گفت‌وگو کرده و از آنها خواسته پیامی مبنی بر خویشتن‌داری به ایران بفرستند، و همچنین از اسرائیلی‌ها خواسته واکنش بیش از حد از خود نشان ندهند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل، در پاسخ به این سوال که آیا دولت آمریکا از طریق این نمایندگی چنین پیامی مبنی بر خویشتن داری ارسال کرده است یا خیر، پاسخ داد: از دولت آمریکا این سوال را بپرسید.

یک منبع آمریکایی اشاره کرد که او از ارتباطات مستقیم آمریکا و ایران در این مورد "آگاهی ندارد"، در حالی که سخنگوی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل به این سوال پاسخ نداد.

این رسانه آمریکایی نوشت: مقامات آمریکایی امیدوارند ایرانی ها به گفته های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و موضع گیری های مختلف و تلاش های دیپلماتیک ایالات متحده آمریکا توجه کنند.

هشدار آمریکا به شهروندانش در اسرائیل در آستانه پاسخ ایران

سفارت ایالات متحده در رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل مسائل امنیتی، رفت و آمد کارکنان خود و خانواده‌های آنها را در سرزمین‌های اشغالی محدود کرده است.

 سفارت ایالات متحده در رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به کلیه کارکنان خود و اعضای خانواده آنها هشدار داده است که به خارج از مناطق تل‌آویو، قدس اشغالی و بئرالسبع رفت و آمد نکنند.

در این بیانیه آمده است: به دلایل مسائل امنیتی و برای احتیاط بیشتر، رفت و آمد کارکنان سفارت دولت آمریکا به خارج از تل‌آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا)، اورشلیم (قدس اشغالی) و بئرالسبع در آستانه انتقام ایران از (رژیم) اسرائیل (برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه) تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

هشدار اف‌بی‌آی درباره وقوع یک حمله تروریستی در آمریکا

«کریستوفر ری» مدیر اداره تحقیقات فدرال (FBI) در جلسه‌ای با نمایندگان کنگره نسبت به وقوع یک حمله تروریستی در خاک آمریکا مشابه آنچه که در یک سالن کنسرت در روسیه رخ داد، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری اکسیوس، کریستوفر ری روز گذشته (پنجشنبه بیست و سوم فروردین ماه) به وقت محلی اظهار داشت که سازمان متبوعش به طرز فزاینده‌ای نگران وقوع حملاتی در خاک ایالات متحده مشابه آنچه که در سالن کنسرت در روسیه رخ داد، است.

وی در ادامه پافشاری بر قانونی کردن بند ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی خطاب به نمایندگان کنگره گفت: در طول سال ها از تجربه کاری به عنوان یک مجری قانون، هرگز تا این اندازه در سایه تهدیدات علیه امنیت عمومی و ملی قرار نگرفته بودیم.

مدیر اف‌بی‌آی سپس ادامه داد: نگرانی اصلی ما این است که افراد یا گروه‌های کوچک از وقایع خاورمیانه برای انجام حملات در خاک آمریکا الهام بگیرند.

وی افزود: اکنون به طور فزاینده‌ای نگران‌ احتمال وقوع حمله‌ای هماهنگ مشابه آنچه که در سالن کنسرتی در روسیه افتاد، هستیم.

دعوت زرداری از رئیسی برای سفر به پاکستان

 رئیس جمهور پاکستان در گفت‌ وگوی تلفنی با سید ابراهیم رئیسی از همتای ایرانی خود برای سفر به پاکستان دعوت کرد و گفت: اسلام‌آباد متعهد به توسعه همکاری‌های نزدیک با تهران در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش روابط عمومی کاخ ریاست جمهوری پاکستان در اسلام‌آباد، آصف علی زرداری در گفت‌ وگوی تلفنی با سید ابراهیم رئیسی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به رئیس جمهور اسلامی ایران، دولت و ملت ایران تبریک گفت.

زرداری همچنین به دولتمردان ایران و خانواده‌های داغداری که عزیزان خود را در حمله رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق از دست دادند، تسلیت گفت و همدردی صمیمانه خود را ابراز کرد.

وی با ابراز نگرانی از بحران انسانی و نسل کشی فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر اسرائیلی، خواستار آتش بس فوری در غزه شد.

آصف علی زرداری به رئیسی اطمینان داد که پاکستان به همکاری نزدیک با ایران در همه زمینه‌های مورد علاقه دوجانبه و تقویت بیشتر آن ادامه خواهد داد.

وی همچنین بر ضرورت افزایش تبادل اطلاعات برای غلبه بر چالش‌های امنیتی دو کشور نیز تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان در پایان از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

ورود مربیان نظامی و پدافند هوایی روسیه به نیجر

منابع خبری بامداد جمعه از استقرار مربیان نظامی و پدافند هوایی روسیه در نیجر در پی لغو توافق نظامی این کشور با آمریکا، خبر دادند.

 تلویزیون دولتی نیجر گزارش داد که مربیان نظامی روسیه با یک هواپیمای حامل تجهیزات نظامی وارد این کشور شدند.

بر اساس این گزارش، در پی توافق بین روسیه و نیجر، سامانه پدافند دفاع هوایی روسیه در این کشور استقرار می‌یابد.

تلویزیون دولتی نیجر افزوده است: مربیان نظامی روسیه کار با سامانه پدافند دفاع هوایی را به نیروهای نیجری آموزش خواهند داد.

پیش تر نیجر اعلام کرده بود که آمریکا قرار است طرحی برای خروج نیروهای نظامی خود از این کشور آفریقایی ارائه کند.

آمادو عبدالرحمن سخنگوی دولت نیجر اوایل فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور توافقنامه نظامی با آمریکا را که به این کشور اجازه حضور نظامی در خاک نیجر را می‌داد، لغو کرده است.

در بیانیه سخنگوی دولت نیجر آمده است: دولت نیجر با در نظر گرفتن خواسته‌ها و منافع مردم و در راستای انجام مسئولیت‌های خود، تصمیم گرفت تا توافقنامه مربوط به حضور پرسنل نظامی آمریکا و کارمندان غیرنظامی وزارت دفاع این کشور در قلمرو نیجر را لغو و باطل کند.

عبدالرحمن با بیان اینکه حضور نظامی آمریکا غیرقانونی و ناقض همه قوانین اساسی و دموکراتیک است، تاکید کرد که توافق لغو شده ناعادلانه بوده و در ۶ ژوئیه ۲۰۱۲ به صورت یکجانبه از سوی آمریکا تحمیل شد.

آمریکا حدود یک هزار نظامی را به بهانه مبارزه با سازمان‌های تروریستی در نیجر مستقر کرده بود.

در پایان سال گذشته (۲۰۲۳)، دولت نیجر قراردادهای همکاری نظامی با فرانسه را نیز لغو کرد و این کشور را مجبور به خروج نیروهای خود در تاریخ ۲۲ دسامبر سال گذشته از نیجر کرد.

نیروهای گارد ریاست جمهوری نیجر چهارم مردادماه سال گذشته (۱۴۰۲) محمد بازوم رئیس‌جمهور این کشور را در داخل کاخ ریاست جمهوری در بازداشت قرار دادند و سپس او را از مقامش برکنار کردند.

کودتاچیان نیجر ششم مرداد ماه ژنرال عبدالرحمن چیانی را به عنوان رئیس شورای انتقالی این کشور منصوب کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸۲
مغز براندازان هم اکنون
حالا شما بزنین
هشتک قیمت دلار
هشتک دلار بخرید

مغز براندازان بعد از حمله ایران
کشور رو به سمت جنگ بردیییییید
هر که باد بکارد طوفان درو می‌کند
کلوخ انداز را سنگ جواب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
از صدیقی چه خبر؟
سرباز خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
جناب متخصص مغز
چرا حرف صهیونیست ها و آمریکایی ها را میزنی
مثل آنها میگی جواب نده
شما واقعا طرف کی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
همان هایی که دنبال گران شدن دلار هستند همان ها بیشتر از گران شدن دلار هیاهو راه می اندازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
خدا شفات بده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
مغرز عرزشی ها
دلار ۱۰۰هزلر کار روحانی هست ؟؟رییسی کاره ای نیست او سوار قطار پیشرفت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
فکر کنم با منفی ها و کامنت ها جواب خودت و همفکرانت رو گرفته باشی
مغز براندازان قبل از حمله ایران
اینا بزن نیستن. خیالتون راحت

مغز براندازان بعد از حمله ایران
سوله خالی زدن خیالتون راحت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
یکبار در عمرت، حرف حقیقت زدی
پیش بینی نمیخواد دیگه همین الان دلار ۶۵ یکه ۴۵ انتقام سخت گرفته شده
غربگداهایی که میگن ایران حمله نخواهد کرد برن اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
اول خودت برو غزه، تا ما هم بریم اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
پول بدید تا بریم ما در فقر زندگی میکنیم مثل شماها نیستیم
تل آویو فردای حمله به ایران را نخواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
الان توی زیرزمین خونه هستی؟
غربچرا موجودی است که در حسرت چرای در غرب میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
مهاجرت روزافزون فرزندان مسئولین انقلابی به غرب، جایی برای ما باقی نگذاشته است و مجبوریم در بهشت ایران، عمر را به سر ببریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
نمکدون
الان ۴۵ ساله که میخواهیم انتقام بگیریم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کاش چشم داشتی می دیدی بعد از اون همه حمایت از صدام چی شد اون همه کودتا، داستان داعش، حمله به اسد چی شدحمله به یمن چی شد
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
انقلابی که قرار بود ظرف یکی دو سال ، ریشه کن بشه، ۴۵ ساله که داره به حیات پربرکتش ادامه میده! خیلی‌ها رو هم
، از سر راهش برداشته! مثه صدام و منافقین و ان شاءالله خیلی‌های دیگه رو هم پودر میکنه!!! آخر سر هم عوضی های ایرادگیری رو که کامنت منفی میزارن رو پیدا خواهد کرد و بعد: یا آدمشون میکنه ، یا خاکستر
پس کو تنبیه ؟
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
هفته دیگه ، سری بزن به همین صفحه و سوالت رو حذف کن، تا خجالت نکشی (البته اگه دارای هویت و شخصیت هستی)
احتمالا با همکاری برادران آفریقائی مون حمله کنیم به سفارت اسرائیل در یه کشور آفریقایی
انتقام گرفتن = شخم خوردن کامل
لازمه گرفتن انتقام گذشتن از پست و مقام و قدرت و لذایذ مادی است
خودمونیم اینا هم خوب موندن تو آمپاس ، غافل از اینکه ایران اصلا جواب نمیده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
این وسط فقط خوش بحال دلار فروشها شده
واقعا چه سیاست خارجی و اقتصادی داریم؟

منافع و زتدگی مردم دردست کیه؟
بعضیا منافع شخصی شون رو ترجیح میدن به گرفتن انتقام
انتقام ما را به عصر حجر بازمیگرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
ولی امکان دارد انتقام نگرفتن هم این بلا را سرمان در آورد، اگر یک سیلی را پاسخ ندهید مطمئن باشید که سیلی بعد را محکم تر خواهید خورد.پس.... و
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
لب کلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
مگه الان کجاییم؟
با توجه به اوضاع نابسامان و وحشتناک اقتصادی مان ؛ زاهدی هم راضی نیست که انتقام بگیریم
اسرائیل جنایتکارونامشروع است درست. ولی طرف حسابش ایران نیست. ایران باید سیاستش درمورد منازعه اسرائیل وفلسطین مثل بسیاری دیگر از کشورهای جهان درحدمعقول حمایت سیاسی از فلسطین ومحکومیت اسرائیل باشد نه اینکه اسرائیل را طرف جنگ خود کند. ظاهرا عده ای در کشور منافعشان در راه اندازی جنگ است که دودش به چشم مردم خواهدرفت.
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
موضع گیری درست یعنی همین موضع گیری ایران،،، شما برو طرز فکرت رو اصلاح کن
بر اساس ارزیابی های بنده در طول ۴ ماه گذشته ؛ اسرائیل ۲۵۰۰ سال آینده خود را نیز خواهد دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
ما چطور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
نابودی اسرائیل وعده الهی و حتمی است و شکی در آن نیست نه وعده انسانی
رویترز: ایران به آمریکا اطمینان داده حمله به اسرائیل غیرمستقیم و مهارشده خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
از قبل با کدخدا رایزنی می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
این خیلی ادعای بزرگیه
پاکستان به تعهدات خود پای بند نیست. وقتی قرارداد بست هر کشوری پول داد قرارداد زا به هم می زند.
دیگه بعد از ۴۵ سال مسئولان رو خوب میشناسیم و میدانیم انتقام چیست !
توصیه من به آمریکاییها اینه که بهتره قید اسراییل را بعنوان پایگاه منطقه ای بزنن چون این حرامزاده ها هزینه خیلی بیشتری نسبت به اوکراین و تایوان و ... دارن.
امام جمعه امروز تهران آقای صدیقی
فردا طرح عفاف و حجاب
چه کسی تعیین می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
لابد خودشون دیگه
الکی آنقدر تیتر نزنید هیچی نیست
ایران باید پاسخ مستقیم و در سطح بسیار بالاتر و ویرانگر بدهند وگرنه بهتر است اصلاً پاسخ ندهد. اسرائیل جرأت حمله به ایران ندارد!
جنگ جنگ جنگ
دلار چند
حتما باید انتقام گرفته بشود و اسرائیل هم در صورت پاسخ باید با واکنش جهنمی روبرو شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
لابد جهنمو هم تو ساندیسخور زیرپتویی میخوای ایجاد بکنی
اسرائیل آگاهانه به منافع و تمامیت ارضی ایران تعدی کرده و طبق حقوق بین الملل حتما باید با پاسخ متناسب و کمی بیشتر مواجه شود. شک و تردید در این مورد ممنوع است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
حرف حساب
نيجر هم آمریکا را نخواست، تحریم و توطئه در راه نيجر.
هیچ اتفاقی نمیفته
فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ
بزنید اسراعیل رو نابود کنید هشت سال با عراق تو جنگ بودیم یه چند سال هم با اسراعیل وارد جنگ بشیم حقشو بزاریم کف دستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
آخرش هم امریکا به دادمون رسید و صدام رو نابود کرد و راه کربلا باز شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
ما هم بودیم
ولی ایکاش اون جنگ نمیشد و مردم بدبخت بیچاره ایران و عراق همو بدبخت نمیکردندو اینهمه ویرانی و شهید و مجروح و خرج هزینه و حقوق سهمیه نمی امد برگرده مردم ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
الان با عراق برادریم معلوم نیست بعد جنگ با اسراییل چه نسبتی پیدا میکنیم
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عراق بعثی صدام با عراق نوری مالکی یا عراق الان فرق داره بی خود مغلطه نکن. مگه ایران قاجار با ایران پهلوی یا جمهوری اسلامی یکیه؟ ایران با عراق نوین برادره که درش بعثی های صدام قدرت ندارن. فلسطین هم یک زمانی حزب و رژیم نحث صهیونیزم درش نباشه و فلسطینی ها در. قدرت باشن بله چرا که برادر نباشه؟
حمله کنیم بعد مانند غزه ای ها التماس اتش بست بکنیم باید عاقبت ان را در نظر بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
ایران غزه نیست یه شهر محاصره شده نیست یه کشور بزرگ و قویه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
سلام
من با تو موافق هستم ایران بدبخت میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
پس با توجه به این سخن باید سنجیده اقدام کنیم که نه منجر به جنگ شود و نه دشمن را جریه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
اگر ایران با اسراییل وارد جنگ بشه حتی همین عمو پوتین هم به اسراییل کمک خواهد کرد
ایرانی باقی نخواهند ماند
چون بنفع پوتین و همه کشورهای عربیه که ایرانی باقی نمونه
بنظر میاد اسرائیل با این بهانه با هماهنگی غرب قصد حمله به مراکز هسته ای دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
یک سوال جدی دارم به نظرت اگر این حرفی که میگی درست باشه با انتقام نگرفتن ایران احتمال حمله تروریست های صهیونی کمتر میشه یا بیشتر؟

انتقام ایران بابت حمله به کنسولگری یعنی اگر اسراییل چنین غلطی بکنه پیمونا و محل های نگهداری تسلیحات کشتار جمعی صهیونیستی روی سرشون آوار میشه و این باعث دست کم حدی از. بازدارندگی میشه
عرزشی برو غزه
پاسخ ها
راست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
در جهانی که دیدن تکه تکه شدن زنان و کودکان تکونت نده و
راحت زندگی کنی قطعا آدم نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
غربگدا برو خارکیف البته به زودی باید بری حیفا چون قراره اونجا رو شخم بزنیم
دارند ایران رو تحریک می کنند
باید با صبر پاسخ داد
اغلب پاسخ ها بیان حس شوخ طبعی بالا و کم مطالعه ای خوانندگان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
آقای جدی و با مطالعه بالا
بیا پایین با هم بریم
کمتر شعار دهید و اهل عمل باشید عراق نیست که با موشک بزنید ممکن است در گیر جنگی شوید که عاقبتی نا فرجام خواهد داشت زیر ساختهای کشور اگر از بین روند تفکرات جنگ طلبانه نیز از بین خواهد رفت
واکنش ایران تا ساعاتی دیگر با حمله به سفارت رژیم ملعون اسراییل در یکی از کشورهای همسایه احتمالا اسراییل صورت میگیرد به چند دلیل
مجازات باید هم وزن جنایت اسراییل باشد
برای جلوگیری از واکنش متقابل
برای بازدارندگی
امشب حملات ایران به اسرائیل شکل خواهد گرفت به امید الله
میتونید دفتر حزب نتانیاهو را بزنید و یک حمله گسترده سایبری
هفتاد نفر که از سران رژیم صهوینیستی کشته بشن کافی هست
نیازی به جنگ گسترده نیست
ما به مرحله و موقعیتی رسیدیم که بهترین راه بازدارندگی دائمی آزمایش یک سلاح هسته ای است در غیر اینصورت باید منتظر از این نوع تهدیدات و حملات باید باشیم.
کدام کشوری جرات تهدید کره شمالی را داره؟
حمله به کنسولگری ایران به شدت محکوم است
بوی جنگ می اید. جنگی غیر قابل کنترل حداقل توسط ما و شاید همه!و این مطلوب نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست