بازدید 18274
با تحولات منطقه و جهان

پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسرائیل/ گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه/ تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا در ایران/ هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسرائیل و فلسطین

پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسرائیل، گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه، تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا در ایران، هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسرائیل و فلسطین و اعلام آماده باش رهبر کره شمالی برای جنگ از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ 11 April 2024

پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسرائیل/ گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه/ تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا در ایران/ هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسرائیل و فلسطین

بین الملل تابناک: پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسرائیل، گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه، تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا در ایران، هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسرائیل و فلسطین و اعلام آماده باش رهبر کره شمالی برای جنگ از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسرائیل

خبرگزاری رویترز گزارش داد که آمریکا از طریق کشورهای عربی از ایران خواسته تا تنش‌ها با رژیم صهیونیستی کاهش یابد.

 رویترز امروز پنجشنبه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که برت مک‌گرک نماینده آمریکا در امور خاورمیانه از وزیران خارجه عربستان، امارات، قطر و عراق خواسته تا از ایران بخواهند تنش‌های با اسرائیل را کاهش دهد.

رویترز به نقل از این منبع ادعا کرد که مک‌گرک از این مقام‌ها خواسته با وزیر خارجه ایران ارتباط برقرار کرده تا این پیام را ارسال کنند که تهران تنش با تل‌آویو را کم کند.

گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه 

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امورخارجه ایران چهارشنبه شب با همتایان منطقه‌ای خود شامل عربستان، قطر، امارات و عراق به همراه رئیس جنبش مقاومت حماس تلفنی تماس گرفت و ضمن تبریک عید سعید فطر با مقامات منطقه درباره تحولات خاورمیانه از جمله اوضاع بحرانی غزه گفت وگو کرد.

 امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان، ضمن تبادل تبریک عید سعید فطر، در خصوص آخرین وضعیت روابط دو جانبه و تحولات منطقه گفت و گو کردند.

دو طرف در این تماس تحولات غزه را مورد توجه و بررسی قرار دادند و بر ضرورت پایان دادن به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و مصائب انسانی مردم غزه و کرانه باختری فلسطین تاکید کردند.

گفت وگو با همتای قطری

حسین امیرعبداللهیان با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر تلفنی گفت و گو کرد و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

وزیران امور خارجه دو کشور در این گفت و گوی تلفنی همچنین آخرین تحولات دوجانبه، موضوع غزه و سایر تحولات منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

امیرعبداللهیان بر لزوم پایان دادن به فاجعه عمیق انسانی شش ماه اخیر علیه فلسطینیان، به ویژه ساکنین غزه تاکید و ابراز امیدواری کرد، با همت کشورهای اسلامی و مسؤلیت پذیری عملی جامعه جهانی، نسبت به گسیل کمک‌های انسان‌دوستانه و نجات مردم مظلوم غزه از قحطی اقدام جدی صورت پذیرد.

گفت وگو با همتای اماراتی

وزیر امور خارجه کشورمان و عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امورخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

وزرای امور خارجه دو کشور در این گفتگوی تلفنی همچنین در مورد آخرین تحولات دوجانبه، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم فلسطین و سایر تحولات منطقه ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه رمضان و به‌ خصوص در ایام عید سعید فطر علیه مردم روزه دار فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری، بر لزوم همکاری و انسجام مواضع کشورهای اسلامی برای تحت فشار قرار دادن این رژیم و حامیان آن جهت پایان بخشیدن به کشتار مردم فلسطین و خاتمه هر چه سریع تر فاجعه بزرگ انسانی علیه فلسطینیان به خصوص علیه ساکنین غزه تاکید کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پیگیری کشورهای اسلامی در مجامع اسلامی و بین المللی، شاهد ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و خروج مردم مظلوم غزه از شرایط دشوار کنونی باشیم.

گفت وگو با همتای عراقی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر امور خارجه جمهوری عراق به صورت تلفنی گفت و گو کردند.

امیر عبداللهیان ضمن تبریک عید سعید فطر، درگذشت همسر همتای عراقی خود را تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی مسألت کرد.

در این تماس، همچنین با اشاره به روابط راهبردی و عمیق دو کشور بر گسترش و تعمیق هر چه بیشتر مناسبات دو جانبه و همکاری های منطقه ای و بین المللی تاکید کردند.

گفت وگو با هنیه

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بمناسبت شهادت تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده ایشان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تسلیت گفت.

وی نوشت: شهادت شش تن از فرزندان و نوه‌های گرانقدر جنابعالی در اثر حمله جنایتکارانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امیر عبداللهیان افزود: بی‌تردید این فداکاری‌ها و جانفشانی ها، بر ایمان و عزم آهنین ملت فلسطین در ایستادگی و مقاومت برای آزادی فلسطین عزیز خواهد افزود و شکست و اضمحلال محتوم رژیم بی بنیاد صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

تعلیق پروازهای شرکت لوفت‌هانزا در ایران

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا اعلام کرد، پس از ارزیابی‌های دقیق تصمیم گرفته است روز پنجشنبه پروازهای خود به مقصد تهران یا از مبدا این شهر را تعلیق کند.

 لوفت‌هانزا گفت که این تصمیم «بدلیل اوضاع جاری در خاورمیانه» اتخاذ شده است.

یک سخنگوی لوفت‌هانزا به رویترز گفت: ما دائما وضعیت خاورمیانه را زیر نظر داریم و با مقامات در تماس نزدیک هستیم. ایمنی میهمانان و خدمه ما اولویت اصلی لوفت‌هانزاست.

رسانه‌ها به نقل از مقام‌های آگاه آمریکایی گزارش داده‌اند که تهران به تلافی حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق به اهداف اطلاعاتی یا نظامی داخل اسرائیل حمله خواهد کرد و واشنگتن نگران این موضوع است.

«منابع آگاه» به سی ‌ان ‌ان گفتند که بر اساس ارزیابی اطلاعاتی آمریکا، ایران از چندین گروه شبه‌ نظامی نیابتی خود خواسته که در این هفته، به صورت همزمان و با استفاده از پهپاد و موشک، یک حمله‌ گسترده علیه اسرائیل انجام دهند.

هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسرائیل و فلسطین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: به شهروندان روس قویا توصیه می‌شود از سفر به منطقه خاورمیانه، به ویژه اسرائیل، لبنان و سرزمین‌های فلسطینی، بجز در موارد بسیار ضروری، خودداری کنند.
 
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «وضعیت پرتنش در منطقه خاورمیانه همچنان پابرجاست. وضعیت در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل و همچنین در منطقه خط آبی بین لبنان و اسرائیل ناپایدار است. اکیداً توصیه می‌کنیم که شهروندان روسیه از سفر به منطقه، به‌ویژه به اسرائیل، لبنان و سرزمین‌های فلسطینی، بجز در موارد بسیار ضروری، خودداری کنند.»
 
به گزارش اسپوتنیک، او گفت که وضعیت امنیتی در اردن باثبات است. زاخارووا گفت: «انتقال خصومت‌ها از نوار غزه به قلمرو پادشاهی اردن در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.»
 
اعلام آماده باش رهبر کره شمالی برای جنگ

 کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت که اوضاع بی‌ثبات ژئوپولیتیک ایجاب می‌کند که اکنون بیش از هر زمانی برای جنگ آماده بود.

 کیم چهارشنبه در بازدید از «دانشگاه و نظامی کیم جونگ ایل» افزود، اگر دشمن به تقابل نظامی با پیونگ یانگ روی بیاورد، کره شمالی با استفاده از همه ابزارها و بدون تعلل ضربه‌ای مرگبار به دشمن وارد خواهد کرد.

خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه در گزارشی از بازدید کیم نوشت: وی اوضاع پیچیده بین‌المللی و وضعیت مبهم و بی‌ثابت نظامی و سیاسی در اطراف کره شمالی را تشریح کرد و گفت که اکنون باید بیش از هر زمان دیگری برای جنگ آماده بود.

کره شمالی در دوره رهبری کیم جونگ اون توسعه تسلیحات را با شتاب بیشتری در پیش گرفته و مناسبات سیاسی و نظامی نزدیکی با روسیه برقرار کرده است.

حدود ۲ هفته پیش، یک هیات روسی به ریاست سرگئی ناریشکین مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه برای گفت‌وگو درباره همکاری ۲ کشور به منظور مقابله با جاسوسی، به پیونگ یانگ سفر کرد.

پیونگ یانگ همواره آمریکا و کره جنوبی را به افزایش تنش‌های نظامی از طریق «رزمایش‌های نظامی» متهم کرده است.

پیونگ یانگ اخیرا تایید کرد که زیر نظر کیم جونگ اون یک موشک مافوق صوت میانبرد جدید با سوخت جامد آزمایش کرد.

کیم در ماه مارس نیز یک تمرین نظامی ارتش این کشور را که با مشارکت یگان‌های تانک برگزار شد، هدایت و با یک تانک رزمی جدید رانندگی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲۴
برت مک‌گرک نماینده آمریکا در امور خاورمیانه از وزیران خارجه عربستان، امارات، قطر و عراق خواسته تا از ایران بخواهند تنش‌های با اسرائیل را کاهش دهد.

عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
در این اوضاع جا برای کره شمالی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
الان پوتین متوجه شود اصلا نباید به دولت آمریکا اعتماد می کرد این همه مدت در تهیه نقشه تضعیف و تجزیه روسیه بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
و جالب اینکه امیرعبداللهیان هم دقیقا به وزرای خارجه این چهار کشور تلفن زده و ضمن تبریک عید فطر، راجع به مسائل غزه
! رایزنی کرده است
چه میکنه این قدرت یانکی ها
مربی کاراته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
من به شدت منتظر جنگ هستم تکلیف کار باید روشن باشه
اگه مرد جنگیدن هستیم و هستند بسم الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
بنده هم اعلام آمادگی میکنم که با یک کشوری وارد جنگ شوم.
هر کشوری که اول داوطلب بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
آمریکای بی شرف به اسراییل بی شرف هواپیمای اف 35 داده تا سفارت ما رو بزنه و سطح تنش رو بالا برده
همین آمریکای بی شرف از ایران می خواد سطح تنش رو
بالا نبره
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پارسا ایروانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
در واقع این پیام مهم نبود و اخطار بزرگ برای ایران بود تا از موقعیت پیش آمده استفاده نکند و مراقب خودش باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
اصلا ما کجای این ماجرا هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
پاسخ این سگ حار منطقه که همه از ترسش زیر پتو قایم
شدن ففط به دستان دلاور مردان شجاع ایرانی است.به خدا قسم به وعده خدا ایمان داریم که ظلم هر چقدر هم بزرگ باشد اما محکوم به نابودی است.خدایا همون طوری که شنها رو سرباز دلاوران ایرانی کردی بار دیگر قدرت خودت را نشان بده تا همه عالم بدونن که قدرتی بجز تو وجود ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
بنده که کارشناس نظامی نیستم ولی این را خوب می دانم اگر نتانیاهو فردای حمله ایران به اسرائیل زنده ماند دیگه چیزی از ایران باقی نمی ماند.
همانطور که از غزه چیزی نماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
بسم الله الرحمن الرحیم
آمریکا غلط زیادی کرد که از ما خواسته سطح تنش و بالا نبریم، اینو باید از اون سگ غلاده شکستش میخواست نه ایران
مهم نیست برای من الان انتقام نگرفتین هم نگرفتین. به قیمت دلار و از بین رفتن تاسیسات شهری فکر کنین و همچنین به روباز بودن سوریه برای هر کاری از سمت اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ما انتقام نمی خواهیم و حتی به فکرش هم نیستیم. چیزی که ما می خواهیم بعد از این چهل و اندی سال اضطراب و دغدعه،آرامشه. به خصوص ای هفت هشت ساله اخیر. مردم نیاز به آرامش دارن. نمی توانید تامینش کنید برید کنا!
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
الان یه خبر خوندم که امام جماعت نماز جمعه فردا کاظم صدیقی هست؟
واقعیته؟
زودتر صحت خبر رو مشخص کنید چون اگر صدیقی باشه به شخصه شرکت نخواهم‌کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
همونایی که نگران قیمت دلار و طلا هستند همینا یک
مشت دلال هستند ته دلشان غنج می روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
تو مگر نماز جمعه می‌روی؟!!!
اعلام آماده باش رهبر کره شمالی برای جنگ

بابا به "اون" هم توجه کنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
کار اون تو این اوضاع بلبشویی که آمریکا در ساخته منطقیه
تنشی وجود نداره که! اسرائیل میزنه ایران هم وعده انتقام میده،همین! اینکه تنش نیست،من قول میدم ایران فقط حرکتهای نرم انجام خواهد.فقط شعار خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
دقیقا درست گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
لعنت به هرچی وطن فروش و مزدور اسراییل است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
مثل موارد قبلی مشمول گذر زمان می شود و از یاد می رود . حافظه موقت ایرانیان خیلی ضعیف هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
تحلیلت عالی بود
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
عجله نکن
به زودی تو هم خواهی فهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ناشناس ۱۲:۲۰ کی کجا شماها قبول شکست کردید در ویتنام، در طبس، در قضیه تحریم در قضیه عراق، سوریه عقب نشینی از بیروت، ۶ ماه جنگ هنوز حماس پابرجاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
حالا هر چی، شما تحریک نکن
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
گشت ارشاد هم از شنبه میاد، که حواس همه بره اونطرف.
در صورت حمله انتقامی به اسرائیل روزهای بعد از این حمله بسیار حساس میباشد در واقع ما باید توانایی اصلی و غافلگیری مهم خود را برای روزهای پس از ضربه اولیه حفظ و پنهان کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
سرت رو زیر برف پنهان کن
با خیال راحت
هیچکس از اسرار ما خبر نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ضربه اولیه ای در کار نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
بعضیا هنوز به این باور نرسیدن که ما آمریکا رو سر کار گذاشتیم و تو شطرنج منطقه و دنیا آچمزش کردیم !! توصیه میکنید بعد از حمله چنین و چنان بکنیم !! اونا که کار دستشونه تا آخرش رو بلدن و خوندن میدونن چکار کنند خیالت راحت .
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
حمله انتقامی ایران همونطور که خودتون هم گفتین انتقامی است یعنی ضربه ثانویه است در پاسخ به حمله تروریستی صهیونیست ها به کنسولگری و نه حمله اولیه. هر. نوع حمله جدید صهیونیست ها به ایران مساوی است با حمله ثانویه بزرگتر به رژیم آپارتاید تا زمانی که جامعه صهیونیستی به این نتیجه برسه که یک کفتار نباید. با دم شیر بازی کنه.
خدا رحمت کند فرزندان هنیه را که با مرگشان در اخرین لحظه خاورمیانه را تا اطلاع ثاموی از یک جنگ بزرگ دیگر نجات دادند. حالا همه متوجه شدند که نتانیاهو ترمز بریده و این بار ممکن هست خودشان و خانواده هزینه بدهند پس فعلاو تا اطلاع ثانوی ساحشوری تعطیل
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
حب زندگی و فرزند بالاترین هست. اگر فرزندان مردم بروند جنگ مشکلی نیست ولی اگر قرار باشد فرزندان حودمان همه هدف قرار گیرند دیگه باید اهل تعامل شد!..
اونوقت آمریکا از اسرائیل نخواسته تنش در خاورمیانه را کم کند و از کشتار مردم بی گناه و کودکان فلسطین دست بردارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
تابناکه دیگه ....... کاریش نمیشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
از شیطان بزرگ چه توقعاتی داری !!! سیلی که به اسرائیل زده بشه در واقع مشتیه که به دهان شیطان بزرگ زده شده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
نه. گفته اسراییل بزنه ولی دیگران نزنند
جناب امیر عبداللهیان با کلَی «همتا» و چند تایی غیر همتا صحبت فرموده است. خوشحال می شدیم اگر کمی هم از نتایج این صحبت ها و مسافرت هایی که شش ماه است به صورت مداوم انجام می دهد سخن می گفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
فعل عمل مهم هست چون از 99 درصد مسافرت های خارجی نتیجه ای نگرفته . سکاندار امور خارجه باید فردی باهوش ، زیرک و سیاست دان باشد که نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
!!!!معلوم نیست تو کشور ما کی چکاره است
هنیه ۱۴ فرزند داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
من شنیدم مجموعا ۳۴ تا پسر و دختر داره بطوریکه بعضی هاشون رو نمیشناسه
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
منظور از خانواده فرزندان، نوه ها، برادر و غیره است. مثلا در حمله تروریستی اخیر سه فرزند پسر به همراه سه کودک.اونها (نوه های هنیه) توسط تروریست ها کشته شدند که همه اینها به هر حال خانواده هنیه محسوب میشن.
بنده به همراه خانواده این سه روز تعطیلی را به سفر شمال رفتیم تا به نوبه ی خودم از اسراییل انتقام گرفته باشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ما نیز در زیر زمین خانه مان قایم شدیم
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ما را به خیر تو امید نیست، مرهمت فرموده وقت خودتون رو صرف همان امور مهمه‌ کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
بهترین کار رو کردین
حالا روسیه چرا اینقدر ترسیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
شایدفهمیده که فهمیدندکه چه کلکی است
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
روسیه مطمئنه حمله صورت می گیره وظیفه داره به شهروندانش اطلاع بده که صدمه نبینند. همونطور که وقتی آمریکایی ها اون یکی سگ هارشون (داعش) را جلو انداخته بودند که در روسیه عملیات تروریستی اجرا کنند. از دو هفته قبل به شهروندان آمریکایی توصیه کرده بودند از مکان های پر جمعیت مسکو فاصله بگیرند که بعدها در دادگاه های خود آمریکا مورد تعقیب کیفری قرار نگیرند (به دلیل اجرای عملیاتی که منجر به صدمه دیدن شهروندان خود آمریکا شده).
اسلام به ما امر می کند که خودمان را نباید به دست خودمان به هلاکت بیندازیم
الان تمام کشورهای اطراف ایران آرزو دارند تا اسراییل و ایران با هم درگیر شوند تا آنها به کمک اسراییل بروند و سپس یک قطعه از ایران را ضمیمه کشور خود کنند مخصوصا افغانها و حکومت باکو.لذا باید خیلی محتاط باشیم
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
دقیقا این سیاست روس ها هست که تفرقه در منطقه ایجاد کنند و بهره ببرند . هر جنگی با اسرائیل در هفته اول تمام خواهد شد و همه نتیجه آنرا می دانیم . بعد از آن دولتی قدرتمند در ایران با استقبال عمومی وجود خواهد داشت که هیچ کشوری حق چپ نگاه کردن به آنرا نخواهد داشت . روس ها از این وحشت دارند .
ناشناس
| Russian Federation |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
اسراییل چی هیچ هدفی از حمله به ایران ندارد و همیشه فکر دوستی با ما بوده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
نگران نباش چون حسین شریعتمداری خودش یک تنه تمام ناوهای آمریکا در خلیج فارس رو غرق خواهد کرد
ایول اعلام آماده باش کره شمالی واقعا نمک این خبر بود و اگه نبود خبر ناقص میشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
خیلی قشنگ گفتی
واقعا نمک خبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
کره شمالی 50 ساله در حال آماده باش است
۸۵ میلیون ایرانی منتظر دیدن تنبیه اسرائیل هستن !
پاسخ ها
جاسم تر تر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
هشتک تنبییییه
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
خیلی علاقه کندی جنگ بشه دلار و طلات گرون تر بشه، ضمنا فقط از جانب خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
چرا عادت داری از زبون دیگران حرف برنی
اندازه خودت خرف بزن یا لااقل اندازه درصد رای تون
افرین
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
توچگونه با ۸۵ میلیون ایرانی که ازبچه شیرخوره تا پیرمردوپیرزن صدوساله هستندصحبت کردی وبه این نتیجه رسیدی دروغ راجوری بگو‌که بشود باورکرد ونه شاخدار ومضحک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
البته منهای یک
ما قربانی F35 رادار گریز خواخیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
اف ۳۵ از ۴ طرف سرازیر میشه بدون اینکه هیچ کشوری در اطراف ما متوجه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
رادار گریز
عمود پرواز
قابلیت حمل و بکارگیری موشک با کلاهک اتمی


الفاتحه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
باز خدا را شکر که آرنولد نمیاد وگرنه دیگه هیچی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
موضوع جنگ فراتر از یک نوع جنگنده است
دیگه نمیشه انتقام نگیریم .
کره شمالی و ونزوئلا و سرخ پوستای آمریکای لاتین و حوثی ها و حماسی ها و بشار اسد راجع به ما چی فکر میکنن .
باید انتقام بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
آفریقایی های نیجریه بادت رفت
انتقام ؛ جگر میخواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
باید بتونی از قدرت دل بکنی
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
عین الاسد را به خاطر بسپار. هیچ کشوری در دنیا جرات نداشته بعد. از جنگ جهانی دوم یک پایگاه نظامی آمریکا را به موشک ببنده. فارغ از اینکه چند تا کشته داشته صرف حمله و پاسخ دادن به حمله تروریستی اونها خودش دل شیر. یا به قول شما جگر می خواست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
معلوم میشه کل سرمایه رو دلار و سکه کردی ؟؟ لی سک نکن جنگ بشه نه دلاری میتونی ببری نه سکه ای ؟؟
بایدن : حمایت آمریکا از اسرائیل در برابر ایران آهنین خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
به لطف خدا آهن در دستان ما نرم خواهد شد.
توره حضرت عباس درست و حسابی انتقام بگیرید .
من فکر میکنم انتقام ما حمله به کنسولگری اسرائیل در یک کشور آفریقایی با همکاری برادرانمون در اون کشور باشیم
بنده F۳۵ رو ترجیح میدم به تورم ۹۵ درصدی و شرمندگی پیش زن و بچه .
مرگ ۱ بار
شیون هم ۱ بار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
F35
ما را دریاب
اونا پادگان ما رو زدن
ما هم بابد پادگان اونا رو بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
زدن کنسولگری که یک نهاد دیپلماتیکه با زدن یک پادگان خیلی تفاوت داره بیخود مغلطه نکن ولی ایران این انتخاب را داره که مکان دیپلماتیک یا غیردیپلماتیک را بزنه
فقط آسمون رو کلییر کنید
هر موقع پناهیان و صدیقی و پسراشون رفتن جنگ با اسرائیل ؛ منم میرم
جنگ ما و اسراییل کلا ۱۵ روز طول میکشه
با دست خویش ؛ خویشتن را به هلاکت نرسانید
قرآن کریم
سلام بهشت
ما باید در انتقام از اسرائیل بسنده کنیم به اقلیم کردستان عراق
زاهدی هم راضی نیست که ما توی این شرایط اقتصادی انتقام بگیریم
ایران چاره ای جز پاسخ مستقیم و بسیار سهمگین و ناگهانی ندارد! ایران باید ابتدا ارزیابی دقیقی از قدرت نظامی طرفهای مقابل و سپس قدرت نظامی خود داشته باشد. اگر دارای قدرت پاسخ برتری باشد در پاسخ مستقیم و ناگهانی و سهمگین و ویرانگر شک نکند تا بازدارندگی کافی را ایجاد نماید. قبلاً پاسخ های غیرمستقیم داده شده و بازدارندگی نداشته.
حمله بهتر است در دو سطح باشد. سطح کوچک که اطمینان و فریب طرف ها را مبنی بر پایان پاسخ جلب نماید سپس با ارزیابی دقیق سطح دوم حمله ناگهانی و بسیار سهمگین و ویرانگر را انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
سطح اولش را که مقاومت هر روز داره یک گوشه ای از سرزمین های اشغالی را میزنه طوری که نمی دونند بالاخره این بود. یا بعدی! همین صبر. زجرکش کرده اونها را.
چرا این همه نظامی رده بالا باید در کنسولگری باشن مگه پایگاه نظامی هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
کنسولگری خاک اون کشوره و هر کسی میتونه درش باشه به کسی هم مربوط نیست
همه کشورهای اطراف و روس ها و چینی ها برای ورود ایران به جنگ ثانیه شماری می کنند و خدا به داد مردم برسه با نبود غذا و دارو ....
امیدوارم با ورق روس قمار نکنند مثل صدام
روسیه که مردمش فلسطین نمیرن ، میرن اسرائیل !!!!!!!!!!!!!
مسئولان نباید تحت جو رسانه ای قرار بگیرند، بهترین انتقام قوی کردن اقتصاد هست. دست مسئولی که تنش زدایی بکند را می بوسم
ما منتظر انتقام هسیم
هیجا نمیریم همینجا هسیم
بنظرم مکان نتانیاهو و دارودسته اش رو پیدا کنید و همون شش تا موشکی که زدن به کنسولگری رو روی سرشون خراب کنید که درس عبرت شه واسه بقیه شون
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
اون می شد که خیلی عالی بود منتهی اینها زیر یکی از بیمارستان های اصلی تل آویو تشکیل جلسه میدن ولی میشه دست کم اقامتگاه رسمی نتانیابو را زد حتی اگر کسی هم داخلش نباشه خودش اقدام به جایی است.
ترامپ هم نیست که بعدا راجع به انتقام توضیح بده
تنگه رو ببندید
هنیه کجاس ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
داغدار نزدیکانشه
ظاهرا قراره بلندیهای جولان رو با موشک بزنن تا اسراییل تنبیه بشود !!
این تلافی درحال حاضردورازعقل است چون حتماجنگ رابه داخل ایران خواهند کشاند وابن خواست نتانیاهو وکل کشورهای عربی است ومشتاقانه منتظرند ایران به اسراییل حمله کند تا ایران رابه هرج ومرج وجنگ داخلی بکشانند وبه قول خودشان به عصرحجر این بزرگترین هدفشان است واصلا حمله اسراییل به سفارت هم برای همین بود تامراکزاتمی وپالایشگاه هارابزند
اگه حمله کنید اسراییل مراکزاتمی راقطعاخواهدزد وایران دیگرهیچ برگ برند های درمقابل امریکانخواهدداشت وکشورهای عربی رابه آرزویشان میرسانید وباجنگ داخلی هم روبرو میشویم نکنید الان وقتش نیست وارد بازی امریکا ومتحدان عربیش نشوید
ایراییل یک بازی دو سر برد سروع کرد
بزنید میرنه امریکا هم‌میتره وسط
نزنید میخنده
اسراییل ده هیچ برد
لذتی که در عفو هست در انتقام نیس :-)
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
عفو برای کسی است که اشتباهش را پذیرفته باشه نه کسی که رجز بخونه باز می زنم. اونو باید یه جوری بزنی که دیگه از جاش بلند. نشه
خبر آمد خبری در راه است
ای خوش آن دل که از آن آگاه است.
دلار بالای صدهزارتومان خواهد رسید. اگر فقط یک تیر به سوی همدیگر شلیک شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
به درک
به نظر این بنده حقیر بهترین نوع انتقام گیری از طریق نیروهای نیابتی در منطقه است به مواضعی در خاک رژیم صهیونیستی یا خارج از آن بدون مسئولین پذیرفتن (مثل خود رژیم صهیونیستی).
از این اره کشی ها رشد و توسعه بدست نمی آید . از اول هم مشخص بود کاری از دست ما ساخته نیست . گفتیم ما نبودیم و این اقدام حماس صد در صد فلسطینی است اما انگار بعد پشیمان شدیم . کشور را در گیر جنگی که عاقبت آن معلوم است نکنید .
مثل همیشه آمریکا مثل ٣ ماه پیش که التیماتوم برای عدم حمله به آمریکایی ها داد ( که انجام شد) حالا هم دستور داد که فتیله ها را بکشید پایین. خدا رو شکر که جنگ نخواهد شد.
پیام مهم آمریکا؟؟؟؟؟ از کی تا حالا پیام آمریکا برامون مهم شده؟؟؟!!! چه حرف گوش کن شدیم ؟؟ یا اینکه احساس خطر میکنیم و بهتره که به پیام شیطان بزرگ گوش کنیم؟؟!!
به نظر من انتقام باید حمله به یک سفارت اسرائیل در اروپا باشد اگر در منطقه باشد لطفی ندارد چون اروپایی ها متوجه میشوند اگر به سفارت یک کشور توسط اسرائیل حمله میشود تاوانش ممکن است در کشور آنها باشد و منبعد نسبت به کارهای اسرائیل حساستر میشوند و اینطور بی خیالی طی نمیکنند آنها تا وقتی جنگ و در گیری از کشورهایشان دور است نسبت به آن حسی ندارند و عکس العملی نشان نمیدهند .
ریسی قبلاً طالبان رو تهدید کرده بود ،???
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
بابا طالبان در مقابل جنایات اسرائیل پادشاه است
کجا طالبان چنین رفتار ناجوانمردانه نسبت به زنان و کودکان دارد
کل جنایات داعش و القاعده و مغول و نادر را جمع کنی به اندازه یک دهم جنایات اسرائیل نمی شود
به نقل از العربیه؛ در حالی که اسرائیل برای حمله احتمالی ایران در پاسخ به بمباران کنسولگری اش در دمشق آماده می شود، یدیعوت آحارونوت نوشت: «ایران در آخرین لحظات حمله ای علیه اسرائیل را به دلیل هشدار آمریکا به تعویق انداخت.»
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست