بازدید 16193
با تحولات منطقه و جهان

بازتاب اظهارات رهبر انقلاب در رسانه های خارجی درباره تنبیه اسرائیل/ بیانیه ۱۲۱ عضو جنبش عدم تعهد در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران/ حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا/ تمدید وضعیت اضطراری در قبال روسیه توسط بایدن

بازتاب اظهارات رهبر انقلاب در رسانه های خارجی درباره تنبیه اسرائیل، بیانیه ۱۲۱ عضو جنبش عدم تعهد در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران، حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا، تمدید وضعیت اضطراری در قبال روسیه توسط بایدن و اتهام‌زنی انگلیس و آمریکا به ایران درباره ارسال سلاح به یمن از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 10 April 2024

بازتاب اظهارات رهبر انقلاب در رسانه های خارجی درباره تنبیه اسرائیل/ بیانیه ۱۲۱ عضو جنبش عدم تعهد در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران/ حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا/ تمدید وضعیت اضطراری در قبال روسیه توسط بایدن

بین الملل تابناک: بازتاب اظهارات رهبر انقلاب در رسانه های خارجی درباره تنبیه اسرائیل، بیانیه ۱۲۱ عضو جنبش عدم تعهد در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران، حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا، تمدید وضعیت اضطراری در قبال روسیه توسط بایدن و اتهام‌زنی انگلیس و آمریکا به ایران درباره ارسال سلاح به یمن از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

بازتاب اظهارات رهبر انقلاب در رسانه های خارجی درباره تنبیه اسرائیل

بیانات مقام معظم رهبری در مراسم امروز (چهارشنبه) عید سعید فطر درباره «تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

 خبرگزاری رویترز به نقل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تیتر زد: اسرائیل باید برای حمله به سفارت سوریه تنبیه شود.
این خبرگزاری انگلیسی به نقل از بیانات آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم ایران به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان، افزود: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید مجازات شود و خواهد شد.
رویترز درباره آنچه که این خبرگزاری «شدت گرفتن جنگ اسرائیل با دشمنان منطقه‌ای اش توصیف کرد»، نوشت: هواپیماهای جنگی منسوب به (رژیم) اسرائیل، کنسولگری ایران در پایتخت سوریه را در اول آوریل (۱۳ فروردین) بمباران کردند؛ حمله‌ای که به گفته ایران به شهادت هفت مستشار نظامی این کشور منجر شد و ایران وعده داد آن را تلافی کند.

خبرگزاری فرانسه نیز سخنرانی مقام معظم رهبری را با این تیتر بازتاب داد: رهبر ایران بار دیگر تهدید انتقام علیه اسرائیل را مطرح کرد.

این خبرگزاری فرانسوی افزود: آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم ایران روز چهارشنبه بار دیگر هشدار داد که اسرائیل به دلیل حمله هوایی به دمشق که به شهادت هفت نفر از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله دو سردار منجر شد، «تنبیه» خواهد شد.

این رسانه نوشت: وی در نطق تلویزیونی بعد از نماز عید فطر در تهران گفت: «رژیم خبیث» در این زمینه اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

 خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش بازتاب خود از بیانات مقام معظم رهبری آورده است: وی حمله اول آوریل، که ساختمان پنج طبقه کنسولگری جنب سفارت ایران در سوریه را هدف قرار داد، بر خلاف توافقات بین المللی مبنی برمصونیت اماکن دیپلماتیک بود.

وی گفت: کنسولگری و دفاتر سفارت در هر کشوری به منزله خاک یک کشور هستند. وقتی به کنسولگری ما حمله می کنند یعنی به خاک ما حمله کرده اند.

بیانیه ۱۲۱ عضو جنبش عدم تعهد در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

نمایندگان ۱۲۱ کشور عضو جنبش عدم تعهد در نیویورک با انتشار بیانیه‌ای، حمله شرورانه رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در دمشق را شدیداً محکوم و با مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده قربانیان این حمله، اعلام همبستگی و همدردی کردند.

در این بیانیه آمده است که چنین حملاتی علیه اماکن و نمایندگان دیپلماتیک، به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و نقض فاحش حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد و همچنین اصول بنیادین ناظر بر مصونیت اماکن و نمایندگان دیپلماتیک ذیل کنوانسیون حقوق دیپلماتیک (۱۹۶۱)، کنوانسیون حقوق کنسولی (۱۹۶۳) و کنوانسیون پیشگیری و مجازات جرایم علیه افراد تحت حمایت بین‌المللی شامل نمایندگان دیپلماتیک (۱۹۷۳) می‌باشد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

 مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با ۲ فروند پهپاد مورد حمله قرار گرفته است.

ساعاتی پیش، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: شهردار حیفا خواستار تهیه تلفن ثابت و انبار کردن دارو و غذا از ترس وقوع جنگ در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شده است.

این شبکه افزوده بود: شهردار حیفا همچنین بر لزوم آماده‌سازی پناهگاه‌ها و فراهم کردن شرایط تخلیه ساکنان در صورت وقوع جنگ تأکید کرده است.

تمدید وضعیت اضطراری در قبال روسیه توسط بایدن

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که وضعیت اضطراری ملی درباره فعالیت‌های خارجی روسیه را به مدت یک سال تمدید می‌کند.

جو بایدن در نامه‌ای به کنگره با اشاره به تمدید وضعیت اضطراری ملی گفت: فعالیت‌های خارجی مضر روسیه همچنان تهدیدی بزرگ علیه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا محسوب می‌شود.

وی روسیه را به تلاش برای تضعیف انتخابات آمریکا، انجام فعالیت‌های سایبری علیه ایالات متحده، تضعیف امنیت کشورهای مهم برای آمریکا و نقض اصول قوانین بین‌المللی متهم کرد.

اتهام‌زنی انگلیس و آمریکا به ایران درباره ارسال سلاح به یمن

دولت‌های انگلیس و آمریکا با طرح دوباره ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به انصارالله یمن، از سازمان ملل متحد خواستند تا مانع از این موضوع شود.

به گزارش گاردین، طی نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد بحران یمن و حملات موشکی متقابل یمن و آمریکا در 2 شهر عدن و الحدیده، آمریکا و انگلیس با طرح این ادعا که انصارالله یمن موشک‌های خود را از ایران دریافت می‌کند خواستار مداخله این نهاد سازمان ملل شدند.

چین و روسیه در مقابل بر این امر تأکید کردند که آمریکا و انگلیس بدون دریافت مجوز سازمان ملل متحد اقدام به انجام حملات مکرر به سایت‌های موشکی انصارالله کرده‌اند.

آمریکا و انگلیس خواستار اعمال قدرت مکانیسم راستی‌آزمایی سازمان ملل موسوم به یونویم (Unvim) علیه تبادلات تسلیحاتی یمن شدند.

یونویم مکانیسمی است که در سال ۲۰۱۶ به درخواست عربستان سعودی و برای جلوگیری از ورود سلاح در داخل کمک‌های بشردوستانه به یمن ایجاد شده بود.

فریه المسلمی محقق پژوهشکده چتم هاوس لندن در امور یمن در این زمینه پیش‌بینی کرد که حملات حوثی‌ها تا زمانی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود ادامه خواهد داشت چرا که کاهش تنش منطقه‌ای منوط به این امر خواهد بود.

کشور جیبوتی در آن سوی دریای سرخ تا این لحظه با استفاده غرب از این کشور به‌عنوان پایگاه نظامی علیه حوثی‌ها موافقت نکرده است.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵۳
احسنت و آفرین بر (جیبوتی) درو خدا بر شما مردان خدادوست و خداباور افرین به شجاعتتان در مقابل آمریکا وغرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
ساعت 13:37

دلار: 64،600 تومان
یور.: 70،170 تومان
پوند: 81،990 تومان
سکه: 43،700،000 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
حالا چرا از بین همه پیغمبرا، جرجیس رو انتخاب کردی؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
با دست خالی نمی شود به جنگ با کشورهای
بسیارمسلح و اتمی رفت.
عاقلانه نیست.
حالا چندتا موشک هم به اسرائیل خورد
چندتا یهودی نظامی یا شهروند هم کشته شدند
در مقابل آمریکا ایران را مانند عراق شخم می زند و برمی گردیم به عصر پارینه سنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
ابراهیم رئیسی:
قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود. از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشید!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
اگه به بیشتر نظرات مخالف نگاه کنین میبینین چقدر جملات ماشینی و رباتیه، خخخخخ ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
وقتی شعار تند می دهید وپرچم آتش می زنید
بعد موقع عمل که می شود
پا پس می کشید.
آبرو و اعتبار خود را نزد حامیان خودهم از بین می برید.
اما طوری نیست.
باید عبرت بگیرید و دیگه شعارهای متوهمانه ندهید.
مردم می فهمند و شما را می بخشند.
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
عراق موشک بالای ۵۰ کیلومتر نداشت ایران پهپادهایی داره که یکطرفه به آمریکا می رسند و به اروپا دو طرفه رفت و برگشت می رسند.
انگلیس و آمریکای عوضی برای کشتار مردم بیگناه و کودکان غزه سلاح به اسرائیل میدهند و با افتخار هم میگویند ارسال سلح را قطع نمیکنیم اما اگر ما برای یمنی ها سلاح فرستادیم باید دنیا محکوم کند وسازمان ملل هم قطعنامه بدهد ! این ابلها نمخوان بفهمن دوران زورگوئی به پایان رسیده ! حالا یکی تو منطقه پیدا شده توی دهانتان میزند و از هیکل قناستون هم نمیترسد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تمام جنگهایی که در خاورمیانه اتفاق افتاده، زیر سر روسیه خبیث است.
جنگ کنونی در غزه نیز به خاطر منحرف کردن توجهات از تجاوز وحشیانه روسیه به اوکراین توسط این کشور شعله ور شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
کمی هم از جنایات روسیه در اوکراین بگو.

پوتین به خاطر جنایاتی که در این جنگ مرتکب شده از طرف دیوان بین المللی کیفری تحت تعقیب قرار دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
اگر تو راست می گی، پس چرا حزب الله به حمایت از حماس درگیر جنگ در غزه نشد؟!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
به خاطر اینکه آنها طرف پیروز جنگ جهانی دوم هستند و بقیه دنیا مغلوب .
این دوگانگی مطلوب نیست اما طبیعی است ، اگر ما هم می خواهیم که به جایگاه آقایی در جهان برسیم باید یک جنگ عالمگیر به راه انداخته و غربی ها را شکست بدهیم و آنها را مجبور به امضای معاهده ای کنیم که به سیادت ما اعتراف کنند.
وضع دنیا چند قرن است که به همین صورت است ، هیتلر و استالین سعی در شکستن این وضع کردند اما موفق نشدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
الان جنگ اوکراین چی میگه این وسط
؟؟
افغانستان و عراق و یمن هم کار روسیه بود
؟؟
چقدر غربگدایی
؟؟
روی دو موضوع باید کار شود
۱ سلاح های نیمه اتمی که تخریب مورد نظر مثل سلاحهای امریکایی
۲ سیستمهای پدافندی و ردیابی و انهدامی قوی در مقابله با فانتوم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
آمریکا قدرت نظامی اول دنیا است که می تواند هم زمان با روسیه و چین وارد نبرد شده و هر دو آنها راشکست دهد.
تصور این که ایران بتواند با آمریکا هم آوردی کند بسیار ساده انگارانه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
آمریکا بر خلاف ما، 90% سلاح های پیشرفته اش را علنی نکرده است. خدا می داند که زرادخانه ارتش آمریکا چه سلاح های مخوفی وجود دارند. سلاح هایی که حتی تصور آنها هم مشکل و ترسناک هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
چرا ایران از موشک های هایپر سونیک برای حمله به اسراییل استفاده نمی کند؟ تا در عرض 2 دقیقه تلاویو و حیفا را نابود کند؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
جواب در سوال موجوده
کدوم هاپرسونیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
حالا که از زیر پتو دستور صادر میکنی، چرا سلاح نیمه اتمی؟ بگو سلاح اتمی با اورانیوم غنی شده در سطح ۱۲۰ درصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
زیادی آمریکا را بزرگ نکنید آمریکایی حتی توان مقابله با یمنی ها
را هم ندارند که به باور عده ای نان خشک می خورند

آمریکا فقط یک غارتگر بزرگ است که تمام قدرتش به دلارش است که به جهان تحمیل و کسب درآمد می کند
اگر دلار را از آمریکا بگیرند آمریکایی وجود نخواهد داشت و فروخواهد پاشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
۱۲:۰۸
امریکایی عزیز در جنگ امریکا و چین چین میتونه تمام امریکا رو با سربازاش قورت بده
هر امریکایی غذای 5 چینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
فانتوم یک هواپیمایی بود صد سال پیش ، که الان به عنوان هدف تمرینی تو امریکا ازش استفاده میشه ، ادم مجبور نیست تو چیزی که سر در نمیاره 100 جا نظر بده
اسرائیل خبیث باید تنبیه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
در راس فهرست کشورهای خبیث دنیا، روسیه، چین و کره شمالی قرار دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
خباثت برازنده پوتین و روسیه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
روسیه کجا خبیثه؟ برای شما غربگداها و اربابتون ترسناکه وگرنه کاری به ما نداره تازه کمک هم میکنه تحریم های آمریکا رو دور بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
الان چوب میارم فلکش کنیم
قطعا ایران بمنظور جلوگیری از گسترش جنگ و ورود احتمالی آمریکا و انگلیس به جنگ مستقیم به اسرائیل حمله نمیکند ولی احتمالا به مکانی در اقلیم کردستان و یا سفارت اسرائیل در امارات و یا کنسولگری آن در دبی حمله موشکی خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
فرقی نمیکنه .... اگر سفارت اسراییل در دبی را از ایران بزنیم، آنها هم مستقیما خاک ایران را هدف قرار خواهند داد
رفتار شش ماه اخیر صهیونیست ها نشان میدهد که با کسی شوخی ندارند و تمام تهدیدات خود را عملی خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
اگر هرکدام از سفارتخانه ها یا کنسولگری های اسراییل را موشک باران کنیم، سفارت ایران در لبنان اولین هدف اسراییل بعنوان عکس العمل خواهد بود
وزیر دفاع اسراییل، جند ساعت پیش:

در صورت حمله مستقیم ایران از خاک خود به اسراییل، این کشور هم به ایران حمله خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
از خدا خواسته هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
اسراییل ایران رو تحریک میکنه ک از داخل خاکش چندتا موشک شلیک کنه سمت اسرائیل تا در مقابل اسراییل در چند ساعت کل تاسیسات اتمی ایران رو بمباران کنه و خیالش راحت بشه ایران هم در مقابل فقط میتونه ب سازمان ملل شکایت الکی بکنه
اسراییل تونلها رو از حماس گرفت تا از ترس ایران بره تو سوراخ موش قایم بشه اینقدره ترسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
اولین موشک رو اسراییل بزنه تو اولین نفری هستی که میره توی سوراخ موش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
نه بابا ؟؟ تو با این هوش سرشار، باید مفسر نظامی بی بی سی میشدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
۱۲:۳۷ مرز های تخیل رو جابجا کردی.
۱۰ روز گذشت پس کی میخوایین تنبیهش کنین خدا وکیلی خودتون خندتون نمیگیره ده روزه میخواین سیلی بزنین ۱۰ روزه میخواین تنبیهش کنین دیگه کی دیگه فقط با این حرفا دلار گرون میکنینن اگه بزنین بزنینن نییستین سکوت که میتونینن کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
این حرفا هیچ تاثیری به حز بالا رفتن نرخ دلار نداره
ما ک قصد تنبیه نداریم حداقل چند روز صحبتش رو نکنید دلار یکم تثبیت بشه
اینقدر صحبت ساختن بمب اتم نکنید وقتی دنیا و سازمان های بین الملل تاکید دارند نباید از آنها استفاده شود نباید حرمت شکنی کرد
درسته سازمان ملل یکجانبه عمل می کند اما وقتی روی یک موضوع بسیار مهم مثل عدم استفاده از سلاح اتمی تاکید دارد باید حرمت نگه داشت مگر اینکه آمریکا بخواهد حرمت شکنی و دوباره از سلاح اتمی استفاده کند که بسیار بعید است و اگر قرار بود استفاده شود در جنگ روسیه و غرب استفاده می شد که خوشبختانه دوطرفه مراعات کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
فدای منطق و کلامت
سیاست کشور باید به سمت ذخیره طلا به جای دلار باشد دلار در آینده جایگاه خودش را از دست می دهد اما طلا اینطور نیست
به احتمال زیاد دنیا به سمت یک پول مبتنی بر طلا خواهد رفت و هر کشوری که ذخیره طلای بیشتری داشته باشد قدرت اقتصادی بیشتری خواهد داشت.
حتی اروپا هم نسبت به دلار بدبین است و اگر نبود به سمت پول واحد یورو نمی رفت.
چین و روسیه و اعضای بریکس هم دنبال یک پول واحد هستند که هم بین المللی و هم قابلیت تبدیل الکترونیکی داشته باشد اما هنوز موفق به اینکار نشده اند
طلا یک عنصر جهانی است که همه آنرا قبول دارند و دنیا به این نتیجه خواهد رسید که به سمت طلا و معادل آن برای ایجاد یک پول واحد جهانی برود
با عنایت به شرائط فعلی، حتی یک حمله محدود و غیر موثر از طرف گروههای نیابتی بر علیه صهیونیست ها، به ضرر ما خواهد بود زیرا اسراییل پاسخی نامتناسب و مهلک خواهد داد
فعلا عاقلانه ترین راه این است که انتقام نگیریم و حتی تهدید لفظی هم نکنیم تا آبهااز آسیاب بیفتد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
مشکل امثال تو این هست که نمی فهمی که اگر ایران واکنش نشون نده اسرائیل قطعا چند قدم جلوتر خواهد اومد و از این به بعد با رویی گشاده به صورت روتین به داخل ایران حمله خواهد کرد.ترس برادر مرگه برادر!
انتظار میرفت که نمازگزاران عید فطر، شعارهای تندتر و محکم تری علیه رژیم غاصب صهیونیستی سر میدادند
حالا که وزیر خارجه اسراییل تهدید کرده، بزنیداسراییل را، از خاک ایران هم بزنید. بدجوری هم بزنید. نگران مقابله به مثل هم نباشید. وحشت اسراییل، حمله از خاک ایران که این توانایی باید نشان داده شود.
مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افته
چه خوشتون بیاد چه نیاد اسرائیل نابود میشه و ضربه محکمی به امریکا و انگلیس و فرانسه خواهد خورد حالا بشین و تماشا کن و حالشو ببر
???
اقتصاد پوکیده و متلاشی شده
معیشت به فنا رفته
اگر صدها کشور هم حمله اسراییل را محکوم کنند تا زمانی که کشورهای متمدن غربی محکوم نکنند ارزش ندارد.
جنگ بجز ویرانی و کشته شدن هزاران نفر ادم های بیگناه چیز دیگه ای ندارد . خدا کنه جنگ نشه
ابراهیم رئیسی:
قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود. از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشید!!!!
کو وعده دلار۵۰۰۰ تومانی، و عدد سازی دلار ۶۴۰۰۰ تومانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار