بازدید 9863
با تحولات منطقه و جهان

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در انتخابات آمریکا/ حمله هوایی ترکیه به استان دهوک عراق/ شکست موشک دارای کلاهک هسته‌ای انگلیس/ اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته‌ای و اینترنت در ایران

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در انتخابات آمریکا، حمله هوایی ترکیه به استان دهوک عراق، شکست موشک دارای کلاهک هسته‌ای انگلیس، اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته‌ای و اینترنت در ایران و حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 22 February 2024

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در انتخابات آمریکا/ حمله هوایی ترکیه به استان دهوک عراق/ شکست موشک دارای کلاهک هسته‌ای انگلیس/ اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته ای و اینترنت در ایران

بین الملل تابناک: پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در انتخابات آمریکا، حمله هوایی ترکیه به استان دهوک عراق، شکست موشک دارای کلاهک هسته‌ای انگلیس، اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته‌ای و اینترنت در ایران و حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در انتخابات آمریکا

هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک گزارش داد: بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی‌های انجام شده در ایالات‌ تاثیرگذار در تعیین نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده پیشی گرفته است.

به گزارش هفته نامه آمریکایی نیوزویک، تعدادی از نظرسنجی‌های انجام شده در ایالاتی که نقش زیادی در نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا دارند، نشان داده‌ که محبوبیت ترامپ در این ایالات‌ با وجود درگیر بودن وی در چند پرونده قضایی از بایدن بیشتر است.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که توسط شرکت افکارسنجی اشلون اینسایتس با شرکت بیش از یک هزار رأی‌دهنده احتمالی از ۱۲ تا ۱۴ فوریه (۲۳ تا ۲۴ بهمن) انجام شده است، ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان گفتند، به ترامپ رأی خواهند داد، در حالی که تنها ۳۹ درصد از آنها بایدن را به رئیس جمهور سابق آمریکا ترجیح دادند.

نتایج نظرسنجی دیگری که توسط شرکت افکارسنجی مورنینگ کانسالت در بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ فوریه (۲۹ تا ۳۰ بهمن) انجام شده است نیز نشان از آن دارد که ترامپ با کسب ۴۵ درصد آرا از بایدن که فقط ۴۱ درصد به وی رأی داده بودند، پیش افتاده است. در این نظرسنجی ۶ هزار و ۳۲۱ تن شرکت کرده‌ بودند.

در سایر نظرسنجی‌های انجام شده در ایالات‌ با اهمیت بالا در تعیین برنده نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نیز ترامپ گوی سبقت را از بایدن ربود؛ به این ترتیب که رئیس جمهور سابق آمریکا در ایالت میشیگان با ۴۵ درصد به ۴۱ درصد رئیس جمهور کنونی ایالات متحده را شکست داد و در ایالت مهم جورجیا نیز ترامپ با نتیجه ۴۸ درصد به ۴۲ درصد از بایدن پیشی گرفت.

لازم به ذکر است در یکی از این نظرسنجی‌ها که از سوی اکونومیست انجام شده است، بایدن توانست تنها با یک درصد اختلاف، ترامپ را شکست دهد.

حمله هوایی ترکیه به استان دهوک عراق

هواپیماهای ترکیه روز چهارشنبه، ارتفاعات «متینا» در منطقه «العمادیه» استان «دهوک» واقع در شمال عراق را بمباران کردند.

 هواپیماهای ترکیه شامگاه سه شنبه نیز روستای «کافیا» از توابع شهر «آکری» در شرق استان دهوک را بمباران کردند که بر اثر آن، یک تن کشته شد.

پایگاه عراقی «شفق نیوز» در این باره به نقل از شاهدان عینی نوشت: بر اثر این حمله دست‌کم یک تن کشته شد اما به دلیل صعب العبور و خطرناک بودن دسترسی به منطقه، هنوز امکان انتقال پیکر فرد کشته شده ممکن نشده است.

روز دوشنبه نیز هواپیماهای ترکیه مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) را در منطقه العمادیه در شمال دهوک بمباران کردند.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به کارگران کردستان ترکیه (پ. ک. ک) که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپاست، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات مداوم ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

شکست موشک دارای کلاهک هسته‌ای انگلیس

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند یکی از موشک‌های دارای قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای این کشور در هنگام پرتابی آزمایشی در ماه گذشته میلادی بعد از شلیک، نقص فنی پیدا کرده و در اقیانوس در نزدیکی زیردریایی که آن را شلیک کرد، افتاد.

بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی «سان»، بوسترهای مرحله اول موشک مذکور بعد از آن که در سی ام ژانویه از سوی زیردریایی اچ.ام.اس ونگارد آزمایشی پرتاب شد، روشن نشده و در نتیجه این نقص فنی در اقیانوس سقوط کرده و غرق شد.

روزنامه تلگراف انگلیس گزارش داد که در ژوئن ۲۰۱۶ نیز پرتاب آزمایشی یک موشک هسته‌ای توسط نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در سواحل ایالات متحده آمریکا به شکست منجر شد.

در گزارش روزنامه «سان» یک منبع که نامش را فاش نساخت، گفت: «این موشک زیردریایی را ترک کرد؛ اما در فاصله کمی از آن به داخل آب افتاد.»

وزارت دفاع انگلیس تایید کرد آنچه این وزارتخانه یک «نابهنجاری مختص به رویداد» توصیف کرد در جریان آزمایش موشک هسته‌ای از سواحل فلوریدا رخ داده اما به بهانه مسائل مربوط به امنیت ملی از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

طبق گزارش روزنامه سان، گرانت شاپس، وزیر دفاع و دریادار بن کی، فرمانده نیروی دریایی انگلیس در جریان اجرای این آزمایش تسلیحاتی در داخل این زیردریایی بودند.

طبق این گزارش، تحقیقات انگلیس برای پی بردن به اینکه نقص فنی کجا رخ داده و جستجو برای بازیابی فن‌آوری پیشرفته موشک از بستر دریا، در دست انجام است.

به نوشته تلگراف برای این آزمایش موشکی از یک کلاهک غیرواقعی استفاده شد و زیردریایی چهار میلیارد پوندی انگلیس که در این آزمایش شرکت داشت، پس از یک نوسازی هفت ساله به تازگی و دوباره به خدمت گرفته شد.

وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد، همه آزمایش ها موفق بودند و تاکید کرد به تسلیحات بازدارنده هسته‌ای انگلیس «اطمینان مطلق» دارد. قرار است وزارت دفاع انگلیس یک بیانیه کتبی درباره وضعیت تسلیحات هسته‌ای این کشور را در مجلس عوام پارلمان ارائه کند.

جان هیلی، وزیر دفاع دولت در سایه انگلیس گفت: «گزارش ها درباره شکست پرتاب موشک هسته‌ای نگران کننده هستند. وزیر دفاع باید به پارلمان اطمینان دهد که این آزمایش به تاثیرگذاری عملیات‌ تسلیحات بازدارنده هسته‌ای انگلیس آسیب نزده است.»

اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته ای و اینترنت در ایران

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته ای ایران و غنی سازی اورانیوم است.

روز چهارشنبه به وقت محلی، متیو (مت) میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدار ابرام پیلی معاون نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین گفت: ابرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با گروسی در وین دیدار و تقدیر واشنگتن از تلاش های آژانس بین‌المللی اتمی برای ارتباط با ایران در مورد تعهدات پادمانی این کشور را به وی اعلام کرد.

سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادعا کرد: ایران همچنان همکاری بسیار کمی با آژانس دارد و ما همچنان به شدت نگران ادامه گسترش برنامه هسته ای ایران به شکلی که هیچ‌ هدف غیرنظامی ندارد، هستیم.

میلر مدعی شد: ما همچنین نگران ادامه غنی سازی اورانیوم در ایران در سطوح بالا هستیم و این موضوعات در مرکز گفت‌وگوی پالی و گروسی بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره غیرقانونی شدن وی پی ان در ایران و واکنش و اقدام احتمالی آمریکا در این زمینه ادعا کرد: این آخرین اقدامی است که نشان می دهد، حکومت ایران چقدر از مردم ایران و توانایی آنها در دسترسی به اینترنت آزاد و اطلاعات ترس دارد.

میلر افزود: اختلالات در اینترنت که حکومت ایران در گذشته ایجاد کرده، برای اقتصاد این کشور میلیاردها دلار ضرر داشته و دسترسی مردم به اطلاعات را محدود کرده است.

او گفت: حمایت از اینترنت آزاد در ایران همچنان ستون اصلی تلاش های ما در حمایت از حقوق بشر مردم این کشور خواهد بود. در  اعتراضات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ از هر سه ایرانی یکی از از ابزار امنیتی دیجیتال و ضد سانسور آمریکایی مانند وی پی ان ارائه شده توسط آمریکا استفاده کرد و این استفاده ادامه یافته است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال درباره اقدامات احتمالی آتی واشنگتن در این زمینه توضیحی نداد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان گفت که تمایل دارد برای پایان دادن به مسائل پادمانی، ماه آینده میلادی به ایران سفر کند.

حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

منابع خبری گزارش کردند، یک پهپاد انتحاری پایگاه آمریکایی در میدان گازی «کونیکو» در حومه دیرالزور را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین گزارش کرد، این پهپاد به هدف مورد نظر اصابت کرد و صدای یک انفجار قوی در منطقه اطراف پایگاه آمریکا در استان دیرالزور سوریه شنیده شد.

روز دوشنبه پایگاه آمریکا در میدان گازی کونیکو هم هدف حملات موشکی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۰
مغز براندازان هم اکنون
اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته ای ایران. برنامه هسته ای هیچی برای ما نداشته. برنامه هسته ای میخواییم چیکار. بمب اتم میخواییم چیکار. فقط باعث تحریم شد این برنامه هسته ای

مغز براندازان همچنین
خوبه که آمریکا و اسراییل بمب اتم دارن. اینا فرهنگ استفاده از بمب اتمی رو دارن.

مغز براندازان همچنین
غرب عزیز. تحریم و حمله نظامی لطفا.

تشخیص
جفت کمک های عقب مغز خراب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بابا جان به شما توصیه می کنم هرچه سریعتر به یک روانپزشک متخصص و یک روانشانس کار بلد مراجعه کنید. شما واقعاً مشکل اساسی دارید. خدا شفا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اینها نه مغز نه انسانیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
اعلام شکست موشک با کلاهک هسته ای انگلیس
بعد اعلام نگرانی آمریکا از برنامه هسته ای ایران
خداییش حال آدم بهم میخوره از این ژست انسانیت در غرب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
سلام و وقت بخیر لطفا یکی ادرس خانه این متخصص مغز رو بده بنده نگران حال روحی و روانی این بنده خدا هستم
به قول کورش کبیر هر کس برای نداشته هایش میجنگد ما برای ازادی میجنگیم شما برای مغزی که ندارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
جناب متخصص به جای کنایه زدن به دیگران ۴تا دلیل منطقی رو
کن اگر راست میگی
اگر هم نه بزار هی نخونده بهت دیس بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
شما ماشاالله از بیت المال خوب میگیری یک کم هم برای بچه قالیباف بفرست پشت مرزهای کانادا غریبه بهش سخت نگذره کوچک شما با بصیرت
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
این مغزی بنده خدا قیافه اش دیدنی میشه وقتی ترامپ برنده بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
متخصص، غربگدا هارو خوب می‌سوزونی باریکلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
جواب این متخصص عزیز رو ندین حتی دیسلایک هم ندین خودش میره
ناشناس
| Lithuania |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
برگ چنار بایدنگ یا ترامپ برای ایران فرقی نداره بلکه برای روسیه فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
آقای متخصص مغز ما را هم استخدام کن کمکت می دهیم چرند بنویسی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
متخصص بخدا نیشتی حیف این اسم متخصص روبه تو تشبیه کنن یکمی انسانیت یکمی درک یکمی فهم بخدا این بچه های کار هموطن های تو هستن آخه بی انصاف خدا رو هم میشه بااین خوزعبلات قانع کرد درسته تو حقوق میگیری اما ما چی
کاش برآوردی می شد تا بدانیم این کاغذ پاره های سازمان های بین المللی در باره فعالیت های هسته ای تا حالا چقدر برایمان آب خورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مشکل سر خود برنامه هسته ای نبود. پنهان کاری ها و عدم رعایت عمدی توافقات کار را به سازمان ملل کشاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
شاخو شونه کشیدن رو تموم کنید. ترامپ داره میاد و با کسی شوخی نداره
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
کاغذ پاره بی ارزش که جلیلی و رفقای تندروهای جبهه پایداری ها و امام صادقی ها و احمدی نژاد واسمون گرفتند
بیش از ۱۵۰۰ میلیارد دلار برای کشور و مردم ایران آب خورد
ولی برای کاسبان تحریم و آغازاده های ساکن کانادا و امریکا و اروپا و کشورهای منطقه، بسیار بسیار عالی شد
ناشناس
| Lebanon |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
،ترامپ که هیچی بگید گنده ترش بیاد قمار باز مفهوم باختن را حداقل می‌فهمه ، این بایدن هاف هافو خنگ این هم نمی‌فهمه
من در انتخاباتی که کاندید صالحی نمیبینم شرکت نمیکنم
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مردم برای اعتراض راهی ندارند جز اینکه در انتخابات شرکت نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
به افراد جدید و جوان رای بده تا اینا نرن دوباره بالا
شبکه های رانت و فسادشون هم متلاشی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
شما که دنبال بچه شاه هستین چه میدونین انتخابات چیه
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
من دیگر بعنوان دکور بی اراده در انتخابات نمایشی فرمایشی شرکت نمیکنم
وبه همه خانواده و دوستان و همکاران و همسایگان و فامیل و آشنایان و دوستانم در پارک و کاسبین محله و همسفران در تاکسی و اتوبوس و مترو توصیه کردم

که خودشان را ابزار ، دست ۳۰۰ نفر که میخواهند به حقوقهای ۲۵۰میلیون تومانی و هزاران رانت و درامد و حق و حساب برسند نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بنده اگر صالح هم ببینم دیگه شرکت نمیکنم
چرا ؟
چون قدرت تحلیل این ۲ تا مجلس رو ندارم .
ناشناس
| Lebanon |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
با تمام خانواده حتما در انتخابات شرکت میکنم چون این مملکت مال ما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
که چی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
آره مملکت مال شما حزب اللهی است
نمیشه ترامپ ب جای پیشی کولا بگیره آخه کولا دوست داشتنی تره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
ترامپ پیشی گرفته

بایدن هم هاپو گرفته!
آمریکا این نکته را خوب بداند و آگاه باشد که دست انسان ها بسته نیست و میتوانند راهی را که دیگران پیشتر رفته اند امروز یا فردا دیر یا زود طی کنند وبه قله های علم ودانش و پیشرفت دست پیدا کنند در هر زمینه ای برخی زودتر و برخی پشت سر آنها با کمی تأخیر به مقصد میرسند سرعت ها متفاوت است مسیر باز است برای بشریت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
شما به هیچ وجه المانهای پیشرفت علمی را ندارید
ترسم که به مقصد نرسی اعرابی این ره که تو می روی به ترکستان است
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
عراق فعلا صحنه اشغال نظامی و غارت و بمباران و موشک باران امریکا و ترکیه و و
و گروههای شبه نظامی عراقی و سوری و یمنی و داعش و القاعده ووووو شده است

خدا هیچ خانواده و کشوری را بی و بد سرپرست نکند

که فورا طعمه همسایگان و فامیل و دوست و دشمن

شده و ناموس و مال و آبرو واسشون نخواهد ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
لابد قله های علم و دانش هم به دست فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق فتح مبشود
مگر امریکا به داد مردم ایران برسد و الا مسئولین اینترنتی باقی نگذاشته اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
آمریکا به عنوان کمک به مردم، یک بسته تحریمی تصویب کند تا دل این منتقد آرام بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
فک کردی خواب آلو کاری ازش برمیاد
ناشناس
| Lebanon |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
به شیطان امید مبند که کف روی آب است برای بقیه دنیا جز فقر بدبختی چیزی نداشته است
از ۶۰۰۰ فرزند مسئولین که در کشورهای غربی هستن چ خبر ؟
بعد میگین چرا مردم غرب گرا شدن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بیخود شلوغش نکنید، مسئولین زحمت زیادی میکشند و قرزندانشان برای تبیین ارزش های انقلاب به کشورهای استکباری مهاجرت میکنند که این خود یک فداکاری میباشد. این جای قدردانی شماست خجالت بکش آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
شکر خدا اقامت اسحاق قالیباف در کانادا تائید نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
ایکاش دولت استرالیا هم مثل کانادا که اسحاق قالیباف

را راه نداد . الیاس قالیباف را پس از مصادره اموالش به

نفع مردم ایران از استرالیا اخراج کند و این داستان برای

تمام ۶۰۰۰ آغازاده های ساکن کانادا و امریکا و اروپا و ترکیه و امارات و قبرس و وووو انجام گیرد که حسابی

جگر ۸۵ میلیون نفر از جمعیت کشور شاد و خنک میشود
ناشناس
| Lebanon |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
چه آمار دقیقی ، کمتر. خالی ببند ، آمار خودفروش ها و برانداز ها اینقدر نیست
ترامپ رئیس جمهور بعدی آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بایدن خابالو که گند زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مهم اینه ماهم کوروش یکتا پرست رو داشتیم
بریم برای دلار ۲۰۰۰۰۰تومان
تمام ک
پاسخ ها
ناشناس
| Lebanon |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
بهمن خیال باش اون روحانی وا داده بود که آب خوردن هم به برجام گره زده بود
تابناک
خواندن خط آبی در زمینه سیاه مشکل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
مشکل تر از وایسادن توی صفر ۱۰۰ متری یارانه فجرانه اعتباری کالا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
یارانه فجرانه نگو / بگو رشوه آنه !!؟
تابناک خیلی سلیقه ای کامنت تایید میکنی حواسم بهت هست . البته تا حدودی بهتون حق میدم ممکنه فیلتر بشین .
اینکه امریکا دنبال حقوق بشر است.خنده داراست!؟!؟همچنان که آمار تورم در ایران خنده دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
فقط دومی حتده دار است و مضحک
پسر قالیباف چرا غزه نمیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
زبونتو گاز بگیر
ناشناس
| Lebanon |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
منتظره با تو باهم دیگه از کانادا برید
ترامپ ار بایدن در انتخابات آمریکا پیشی (گربه) گرفته !!!!!!!!!!!!!!!!!
با تشکر از دولت انقلابی و متخصص، ما مردم با اعتقاد که بالای ۹۵ درصد جامعه هستیم با تمام قوا در انتخابات شرکت میکنیم، با خودمان تکرار میکنیم، ما همگی پشتیبان نظام هستیم، تکرار میکنیم تا ملکه ذهنمان بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
چهار صفحه همين را بنويس كه يادت بمونه بعدا زيرش نزني!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
احتمالا از بیماران متخصص مغز هستی
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
این نوشابه ای که برای خودت باز کردیو زود بخور گازش نره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
باز گفتید ما که ؟ کی میخواید یاد بگیرید از طرف خودت صحبت کنی؟ بگو من نه ما

چون من به شخصه رای نمیدم
❤❤❤❤❤ ترامپ ❤❤❤❤❤
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
یک موی ترامپ می ارزه به هیکل بایدنِ پیر و خرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
???????
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
❤❤❤
من برم توی صف رای و رای بدم که آقازاده طرف بره دنبال مهاجرت به کانادا و دخترش بره ترکیه سیسمونی بخره ؟!
زهی خیال باطل
هم بدان گونه که براین خاک زنده زاده شدم روزی نیز تن خسته ام دراین خاک ماندگار خواهند کشید وصیت کوروش بزرگ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست