بازدید 6384
با تحولات منطقه و جهان

واکنش تروئیکای اروپایی به پرتاب ماهواره ثریا از سوی ایران/ حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن/ هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا/ دیدار سری مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله

واکنش تروئیکای اروپایی به پرتاب ماهواره ثریا از سوی ایران، حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن، هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا، دیدار سری مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله و تجاوز نظامی دوباره آمریکا به هدفی در خاک یمن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 27 January 2024

واکنش تروئیکای اروپایی به پرتاب ماهواره ثریا از سوی ایران/ حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن/ هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا/ دیدار سری مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله

بین الملل تابناک: واکنش تروئیکای اروپایی به پرتاب ماهواره ثریا از سوی ایران، حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن، هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا، دیدار سری مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله و تجاوز نظامی دوباره آمریکا به هدفی در خاک یمن، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

واکنش تروئیکای اروپایی به پرتاب ماهواره ثریا از سوی ایران

تروئیکای اروپا در بیانیه‌ای مشترک به پرتاب ماهواره ثریا واکنش نشان دادند.

سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با انتشار بیانیه‌ای به اقدام هفته گذشته ایران برای پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ثریا با ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ به مدار ۷۵۰ کیلومتری واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند، چون به گفته آنها، این ماهواره‌بر از فناوری ضروری برای توسعه سیستم موشکی بالستیک دوربرد استفاده می‌کند.

با وجود اینکه محدودیت‌های موشکی ایران پیش از این به پایان رسیده است، تروئیکای اروپا در ادامه بیانیه خود مدعی شدند: ایران به رغم درخواست‌های پی در پی بین‌المللی برای توقف آن و پس از سال‌ها نادیده گرفتن محدودیت‌های سازمان ملل، به توسعه برنامه موشکی خود ادامه می‌دهد.

همچنین در این بیانیه ادعا شده است: پرتاب‌هایی از این دست به ایران، امکان آزمایش فناوری را می‌دهد که می‌تواند برای توسعه بیشتر برنامه موشک‌های بالستیک خود ـ که تهدیدی مهم برای امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است ـ استفاده کند.  

این سه کشور اروپایی با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس خود علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مدعی شدند: ما نگرانی‌های دیرینه‌ای در مورد فعالیت‌های ایران در رابطه با فناوری‌های موشک بالستیک داریم که قادر به حمل سلاح هسته‌ای هستند. این نگرانی‌ها با توسعه برنامه هسته‌ای ایران که فراتر از همه توجیهات غیرنظامی معتبر است، افزایش می‌یابد.

در بخش پایانی این بیانیه نیز با اتهام‌زنی علیه ایران ادعا شده است که دولت‌های انگلیس، فرانسه و آلمان همچنان متعهدند، هر گام دیپلماتیکی را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بردارند و ایران را به‌خاطر فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده‌اش در منطقه و در سطح بین‌المللی پاسخگو نگه دارند.

روز شنبه گذشته، ماهواره‌ ثریا با ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ به مدار ۷۵۰ کیلومتری پرتاب شد. این ماهواره‌بر قابلیت حمل محموله‌هایی تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در سومین پرتاب آزمایشی خود، یک محموله تحقیقاتی با جرم تقریبی ۵۰ کیلوگرمی را در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار داد و و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه جمعه از حمله موشکی به یک نفتکش متعلق به انگلیس در خلیج عدن خبر داد.

سریع  با اشاره به اینکه موشک ها به هدف اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی در آن شد، گفت: عملیات ما علیه کشتی های اسرائیلی یا کشتی های عازم بنادر فلسطین تا توقف حملات اسرائیل و وارد شدن غذا به غزه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تأکید کرد که یمن، تمامی تدابیر نظامی لازم را در راستای حق دفاع از خود، خواهد اندیشید تا همبستگی عملی خود را با ملت فلسطین نشان دهد.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس ساعاتی پیش خبر داد که یک حادثه در ۶۰ مایلی از ساحل جنوب غربی شهر عدن واقع در جنوب یمن رخ داده است.

به گفته این نهاد انگلیسی، یک انفجار هم در ۰.۵ مایلی این کشتی و یک انفجار هم در دریا  رخ داده است.

شرکت امنیت دریایی «امبری» که متعلق به انگلیس است، این خبر را تأیید کرد و گفت که انفجار در نزدیکی تنگه باب المندب رخ داده است. در این حمله، دو موشک به سمت یک کشتی شلیک شده که گفته می‌شود متعلق به هند است.

یحیی سریع بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای گفت که ارتش این کشور با تعدادی ناوشکن و ناو جنگی آمریکا در خلیج عدن و تنگه باب‌المندب درگیر شدند.

سریع در این بیانیه توضیح داد که تعدادی از موشک‌های بالستیک مستقیم به کشتی جنگی آمریکا برخورد کرده و دو کشتی تجاری آمریکایی نیز از مهلکه گریختند.

ارتش یمن ضمن اشاره به اینکه این درگیری دو ساعت طول کشید، گفت، تا پایان تجاوز به غزه و رفع محاصره این منطقه، مانع حرکت کشتی‌های صهیونیستی به بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.

هشدار درباره وقوع جنگ داخلی در آمریکا

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند، درگیری‌های میان دولت جو بایدن و «گرگ آبوت»، فرماندار ایالت تگزاس بر سر مرزهای جنوبی باعث ایجاد نگرانی‌هایی درباره احتمال بروز جنگ داخلی در این کشور شده است. 

تنش میان این دو سیاستمدار در هفته جاری شدت گرفت؛ بعد از آنکه دیوان عالی آمریکا از تصمیم دولت بایدن برای ملزم کردن تگزاس به برداشتن سیم خاردار و دیگر موانع احداث‌شده در طول نقاط مرزی حمایت کرد. 

این موانع برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی ایجاد شده‌اند؛ اما دولت بایدن با مطرح کردن دغدغه‌های زیست‌محیطی و انسانی، خواستار رفع آنها شده است. 

آبوت از این حکم تبعیت نکرده و در چند بیانیه به مخالفت با بایدن پرداخته است. او در یکی از جدیدترین پیام‌ها در ایکس نوشته به دولت بایدن اجازه تخریب «دارایی‌هایمان را نخواهیم داد.»

شماری از نماینده‌های دموکرات در کنگره آمریکا از دولت بایدن خواسته‌اند کنترل گارد ملی ایالت تگزاس را در اختیار گرفته و پس از آن موانع احداث‌شده در مرز جنوبی را بردارد؛ برای نمونه، جواکئین کاسترو، قانونگذار دموکرات کنگره در پیامی در ایکس نوشت: «فرماندار گرگ آبوت از گارد ملی تگزاس برای قانون‌شکنی و ایجاد هرج و مرج در مرز استفاده می‌کند. اگر او در حال نقض حکم دیروز دیوان عالی است رئیس‌جمهور باید هم اکنون گارد ملی تگزاس را تحت کنترل دولت فدرال درآورد.»

برخی تحلیلگران هشدار داده‌اند، شدت گرفتن چنین تنش‌هایی، خطر بروز جنگ داخلی را به همراه خواهد داشت. «تررنس ویلیامز»، یکی از کاربران شبکه اجتماعی با ۱.۷ میلیون دنبال‌کننده در ایکس نوشت: «جنگ داخلی در راه است.»

کارمین سابیا، یکی دیگر از تحلیلگران آمریکایی در شبکه ایکس هم با طرفداری از فرماندار تگزاس مدعی شد، جو بایدن به دنبال ایجاد جنگ داخلی است. 

تاکر کارلسون، مجری محافظه‌کار آمریکایی هم در ایکس نوشت: «مردان تگزاس کجا هستند؟ چرا از ایالت و کشور حراست نمی‌کنند؟»

«مارجوری تایلور»، عضو جمهوری‌خواه ایالت جورجیا در مجلس نمایندگان آمریکا هم در مصاحبه‌ای با «استیو بنون»، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ گفت: «این تصمیم دیوان عالی اکنون دولت فدرال را با ایالت تگزاس در حالت جنگ قرار داده است.»

دیدار سری مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله

یک رسانه لبنانی جزئیاتی از سفر یک مقام اطلاعاتی ارشد آلمان به بیروت و دیدارش با معاون دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.

 روزنامه الاخبار لبنان نوشت: «اولی دیال» معاون مدیر اطلاعات خارجی آلمان حدود دو هفته قبل برای یک شب به بیروت آمد تا با شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کند؛ ولی وی با هیچ یک از مقامات لبنانی دیداری نداشت.

این رسانه لبنانی درباره اهداف این سفر افزود: این سفر در راستای تحرکات غرب برای جدا نگه داشتن جبهه لبنان از جبهه فلسطین انجام شد.

الاخبار نوشت: این در واقع در راستای سیاست چماق وهویج است که از سوی غرب علیه لبنان اعمال می‌شود. از سویی مشوق هایی به مسئولان لبنانی درباره قانع کردن حزب الله برای توقف جنگ ارائه می‌دهند و از سوی دیگر، تهدیدات و هشدار دشمن صهیونیست، درباره اقدام جنون آمیز نتانیاهو و ترس از احتمال جنگ گسترده علیه لبنان در صورت تداوم عملیات مقاومت را منتقل می کنند.

این رسانه لبنانی آورده است: طبق اطلاعات به دست آمده، این جلسه نتیجه جدی نداشته و آلمان نتوانسته است که مقاومت را برای توقف عملیات خود قانع، یا ایده جدا نگه داشتن جبهه‌ها را ترویج نماید.

الاخبار نوشت: منابع آگاه از جلسه اعلام کردند که شیخ نعیم قاسم قاطعانه، تصمیم مقاومت و توان آن برای وارد کردن شکست به رژیم صهیونیست در صورت توسعه تجاوزاتش را بیان و بر توقف جنگ غزه قبل از هرگونه بحث و مذاکره ای تاکید کرده است. همچنین معاون دبیر کل حزب الله از آلمان خواسته است که به رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ فشار آورد.

تجاوز نظامی دوباره آمریکا به هدفی در خاک یمن

فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد شنبه اعلام کرد که حمله‌ای به یک محل پرتاب موشک متعلق به انصارالله یمن انجام داده است.

 سنتکام در بیانیه‌ای نوشت: حوالی ساعت ۳:۴۵ دقیقه صبح ۲۷ ژانویه (۷ بهمن به وقت صنعا) نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا حمله‌ای هوایی علیه یک موشک ضدکشتی حوثی‌ها (انصارالله) که به طرف دریای سرخ نشانه گیری شده و آماده پرتاب بود، انجام دادند.

بر اساس ادعای این بیانیه، نیروهای آمریکایی این موشک را «تهدیدی آنی» برای کشتی‌های تجاری و ناوهای آمریکایی در منطقه قلمداد کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۳
آقا موشک خوبه ماهواره خوبه پهباد خوبه زیر دریای خوبه کشتی خوبه همه اینها خوبه .

اینها واسه آدم گشنه نون نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
شما موقع موشک و ماهواره یاد گشنگی میفتین
اما وقتی صحبت از کلوپ و بار بن سلمان میشه گشنگی یادتون میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
هشدار چین به ایران:

یا جلوی موشک پرانی حوسی ها بگیرید، یا روابط اقتصادی قی مابین لطمه می خورد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
گشنه بودی ول نمی چرخیدی در اینجا
ناشناس
| France |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
ساعت 11:33

دلار: 55،700 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
۱۰:۲۱
هرچی فکر میکنم ارتباط حرفی که زدی رو نمیفهمم. وضع بد اقتصادی ما و پرتاب ماهواره چه ربطی به بار و کلوب بن سلمان داره آخه؟!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
حالا تو خود چینی ها گفتند؟!! روابط لطمه می خورد!؟ حالا مثلا چی؟ آبراهه خلیج فارس هم هست!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
بخاطر این نداشته ها گرسنه هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عمو جون اگه اینها نبود درندگان غربی و شرقی همین تروئیکای اروپایی که دستانشان تا شانه به خون ملتها آغشته است تا بحال ده دفعه گشنه هایی مثل شما را خورده بودند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
واسه آدم گشنه چرا نون میشه آب میشه همه چی میشه اما برا منافق و برانداز و ایادی و مزدورای آمریکا و غرب وصهیونیستا هیچ چی شکم واموندشونو سیر نمیکنه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
آقا گشنه تو که شیتلت رو از سازمان منافقین و موساد گرفتی

چرا هنوز ادعای گشنگی میکنی؟
اروپای افراطی وحشت کرده را ببین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
بالاخره وقتی آنها موشک بالستیک ندارند و ما داریم باید هم وحشت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
موشک زنی حوتی ها در دریای سرخ بی شباهت با راهزنی سرگردنه نیست.
دیندامال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
درپاسخ به 10:18
انگلستان و فرانسه موشک بالستیک دارند. من نمیدونم چرا بعضی فکر میکنند که فقط ما موشک و پهباد داریم
پاکستان همین کشوری که به تازگی خیلی برادر شدیمه هم همه اینها را داره
یه جور رفتار کنید که بی جنبه به نظر نرسید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
چرا از ماجرای اطلاع رسانی حادثه تروریستی کرمان توسط آمریکا صحبتی نمیکنی؟
یا تایید کنید یا تکذیب. باید تکلیف مشخص بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
بی شباهت به تحریم آمریکا جانت نیست که به دیگران هم می گفت عمل نکنید مجازات می شوید.
دنیا کوچیک هست عمو
از یکی دو سال پیش و قبل از آغاز جنگ غزه، سایت ها و رسانه های داخلی پر بود از احتمال وقوع جنگ داخلی در اسرائیل. حالا هم لابد وقت جنگ داخلی در آمریکا رسیده.

وصف العیش نصف العیش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اتفاقاً کش دادن این جنگ برای جلوگیری از جنگ داخلی که نه ولی فرار دسته جمعی در سرزمین های اشغالی است ! آمریکا هم زیاد دلخوش نباش آسیاب به نوبت ! بعد شما چرا از عدم وقوع جنگ در این دو کشور خوشحالی ؟ ای ناقلا حداقل دم خروس را پنهان کن
چای دبش چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
به اندازه فساد صورت گرفته از اموال شرکت توقیف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
چه ربطی داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
۱۱:۱۶
شرط میبندم کل دارای قابل ثبت و ضبط دبش 1 میلیارد دلار هم نیست
خیلی از این مبالغ از کشور خارج شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
بدم خدمتان تازه دمه
حالا کاری ندارما ولی یمن تنها کشوری بود که یه تنه جلوی غرب وایساد و مرد عمل بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
پشتش یا پشتاش کین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
سودش چی؟ اون را هم گرفتند؟ طرف تاجره 10برابر این مبلغ را سود برده تو این آشفته بازار .فقط اصل پول را پس گرفتید
درود بر شیخ نعیم قاسم که «به طور قاطع تصمیم مقاومت و توان آن برای وارد کردن شکست به رژیم صهیونیست در صورت توسعه تجاوزاتش» را بیان می کند و در جمله بعدی بر توقف جنگ غزه اصرار می کند.

راستی چرا این مبارزان با اسرائیل دوست دارند شکست اسرائیل در غزه متوقف شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
اسرائیل بهانه دستش امد الان هم بر غزه مسلط شده معلومه که موقعیت را ازدست نمیده
باید حماسیها فکر اینجاشو هم میکردند دیگه
«آلمان نتوانسته است که مقاومت را برای توقف عملیات خود قانع، یا ایده جدا نگه داشتن جبهه‌ها را ترویج نماید.»

حالا مثلاً الان که حزب الله عملیاتش را متوقف نکرده، خیلی توانسته به مردم غزه کمک کند؟
حمله به یک موشک آماده شلیک به کشتی های تجاری هم «تجاوز نظامی» به حساب می آید؟
جنگ داخلی در آمریکا چند سال قبل هم قرار بود نفت آمریکا تمام شود پس چی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
از پروفسور مولانا بپرس
مرگ برامریکای تروریست وحشی ومرگ برانگلیس خبیث جنایتکارومرگ براسر اییل غاصب واشغالگروجنایتکاروحامیان فاسدشان ودرودبرنیروهای مقاومت شریف وقهرمان وبه امیدآزادی کامل کشورفلسطین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر گره شمال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
پونین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین المللی کیفری است.
برای من هر چیزی که باعث آسایش، آرامش و رفاه برای خانواده ام بشود خوبه و هر چیزی اینها را مختل کند بد است.
هیچ وقت هوس سفر به پاکستانی که پنجیمین ارتش جهان با بمب اتم را دارد نداشته و ندارم ولی عاشق سفر به ژاپنی هستم که اصلاً ارتش ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
رتبه بندی ارتشهای جهان بر اساس گلوبال فایرپاور (Global Firepower) در سال ۲۰۲۳:
آمریکا، اول
پاکستان، هفتم
ژاپن، هشتم
ایران، هفدهم
اسراییل، هجدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
داداش در اشتباهی . یک زمانی ژاپن ارتش درحد محدود داشت. الان همچی دارد به غیر ازسلاح هسته ایی. ساخت بمب اتم برای ژاپنی ها مثل ساخت یک اسباب بازی هستش. داداش الان همه قدرتمند هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
برای کسانی که میخواهند از ایران مهاجرت کنند و به آمریکا بروند، موشک ایران خوب نیست ولی برای ماکه میخواهیم در وطن بمانیم هم موشک خوبه هم اتم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
ما دوست داریم کشوری با توان بازدارندگی داشته باشیم

تو دوست داری بری پاکستان یا افغانستان برای ما مهم نیست
" حمله موشکی یمن به کشتی انگلیسی در خلیج عدن "


حوثی ها نه دولت یمن هستن و نه نماینده مردم یمن
گروهی شورشی هستن و لا غیر
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مرگ بر اسراعیل و مزدورانش

درود بر دلیر مردان یمن
در جبهه مقاومت تنها طرفی که دولت رسمی است ایران است و باید خیلی مراقب رفتارهایش باشد.
این ثریا رو چند بار پرتاب می کنید؟ انگار هر موقع تحریم ها کم اثر میشه، یک عده یاد ثریا می افتند! :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
تا کور شود هر آنکه نتواند دید !
تروئیکای جنایتکاران و استعمارگران از پرتاب ثریا به سوزش افتاده اند بعد تو که هر را از بر تشخیص نمیدی تشکیک میکنی ؟
سلام تابناک
سلام دادم ببینم تابناک با اسم متخصص مغز مشکل داره یا کامنتاش
سلام بر متخصص عزیز

تابی رو ولش
خودت رو عشقه
ما به فضا ماهواره پرتاب کرده ایم اروپا محکوم کرده ؟؟؟!!! چرا ؟؟؟؟ دوست دارند ما هنوز با گاو آهن زمین شخم بزنیم ؟؟ انوقت خوشحال میشند ؟؟؟؟
تا جایی که من دیدم بی بی سی و ایران اینترنشنال خبر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی به ارتفاع 750 کیلومتری که ایران برای اولین بار انجام داده رو حداقل در سایتشون نیاوردند اما خبر محکومیت این اقدام توسط غرب در چند روز بعد رو آوردند!
یعنی این شبکه ها قشنگ سعی دارن جهت دهی کنن به افکار عمومی و نکات مثبت در مورد ایران رو تا جای ممکن بهش نپردازند یا کمتر بپردازند.
ایران نباید به پارس‌های سه عضو بدنام تروئیکای اروپائی اعتنایی کنه و با عزم بیشتری این برنامه های خودش رو دنبال کنه
یعنی غربی ها چشم دیدن یه ماهواره بر هم ندارن؟ پس چرا خودشون بمب اتم میسازن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست