بازدید 37671
با تحولات منطقه و جهان

واکنش شدیداللحن آمریکا به حملات موشکی سپاه/ حمله موشکی انصارالله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن/ اعزام ۱۵۰۰ نظامی آمریکا به عراق و سوریه/ واکنش بارزانی به حمله سپاه به اربیل

واکنش شدیداللحن آمریکا به حملات موشکی سپاه، حمله موشکی انصارالله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن، اعزام ۱۵۰۰ نظامی آمریکا به عراق و سوریه، واکنش بارزانی به حمله سپاه به اربیل و بیانیه سئول، واشنگتن و اتحادیه اروپا علیه آزمایش موشکی کره شمالی، از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۱۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 16 January 2024

واکنش شدیداللحن آمریکا به حملات موشکی سپاه/ حمله موشکی انصارالله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن/ اعزام ۱۵۰۰ نظامی آمریکا به عراق و سوریه/ واکنش بارزانی به حمله سپاه به اربیل

بین الملل تابناک: واکنش شدیداللحن آمریکا به حملات موشکی سپاه، حمله موشکی انصارالله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن، اعزام ۱۵۰۰ نظامی آمریکا به عراق و سوریه، واکنش بارزانی به حمله سپاه به اربیل و بیانیه سئول، واشنگتن و اتحادیه اروپا علیه آزمایش موشکی کره شمالی، از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

واکنش شدیداللحن آمریکا به حملات موشکی سپاه 

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دوشنبه شب به وقت محلی در واکنش به حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اقلیم کردستان با موشک‌های بالستیک با بیان اینکه "ایالات متحده حملات امروز ایران در اربیل را به شدت محکوم می‌کند» مدعی شد: مخالف حملات موشکی ایران هستیم که ثبات عراق را تضعیف می کند.

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه شب به وقت محلی در واکنش به حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر جاسوسی رژیم اسرائیل در اقلیم کردستان با موشک های بالستیک گفت: ایالات متحده حملات امروز ایران در اربیل را به شدت محکوم می‌کند و به خانواده های کشته شدگان تسلیت می‌گوید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ما با حملات موشکی بی پروا و بی ملاحظه ایران که ثبات عراق را تضعیف می کند، مخالفیم.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: از تلاش‌های دولت عراق و اقلیم کردستان برای برآورده کردن خواسته‌های مردم عراق حمایت می‌کنیم.

پیش از این، شبکه خبری ای بی سی نیوز آمریکا به نقل از یک مقام آمریکایی درباره هدف قرار گرفتن هشت موقعیت در اربیل عراق و در نزدیکی کنسولگری واشنگتن در این شهر ادعا کرد، به هیچ یک از تاسیسات آمریکایی آسیبی نرسیده است.

حمله موشکی انصارالله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن 

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که نیروهای این کشور، در جریان یک عملیات نظامی، یک کشتی متعلق به آمریکا را در خلیج عدن هدف قرار داده‌اند.

شبکه خبری المسیره به نقل از سریع گزارش داد، این عملیات با چند موشک دریایی صورت گرفت و مستقیم و دقیق، به هدف اصابت کرد.

شبکه خبری الجزیره ساعاتی پیش به نقل از یک منبع نظامی یمن گزارش داد که نیروهای انصارالله یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار دادند که عازم فلسطین اشغالی بوده است.

این منبع گفت که خدمه کشتی، توجهی به هشدارهای نیروهای یمن نداشتند و به همین دلیل، این کشتی هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین هشدار داد: تمامی کشتی های جنگی آمریکا و انگلیس را که در حمله به کشورمان، مشارکت داشته‌اند، اهداف متخاصمی می‌دانیم که در بانک اهداف نیروهای ما قرار دارند.

سریع همچنین تأکید کرد که پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس، یقینا در راه است و هر گونه حمله جدید، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

اعزام ۱۵۰۰ نظامی آمریکا به عراق و سوریه 

ارتش آمریکا در حال آماده شدن برای اعزام ۱۵۰۰ سرباز به پایگاه‌های نظامی خود مستقر در سوریه و عراق است که از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در غزه مورد حملات قرار گرفته‌اند.

این لشکرکشی آمریکا به منطقه در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ها مدعی‌ هستند، این اقدام در چارچوب «عملیات تصمیم ذاتی» ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی واشنگتن انجام می‌گیرد که از سال ۲۰۱۴ برای به اصطلاح مبارزه با داعش در خاورمیانه شکل گرفته‌ است.

شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا ادعا کرده که اعزام این سربازان ارتش آمریکا به منطقه به عنوان بخشی از عملیات نظامی برای شکست داعش انجام می‌شود.

این شبکه تاکید کرد: «۱۵۰۰ سرباز از گارد ملی ارتش نیوجرسی در عراق و سوریه مستقر خواهند شد.»

در اوایل مارس ۲۰۱۷، آمریکا ۴۰۰ تفنگدار دریایی را به منظور به اصطلاح حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در نبرد بازپس گیری شهر رقه، پایگاه سابق داعش در سوریه، به این کشور اعزام کرد.

سنای آمریکا در هفتم دسامبر، لایحه‌ای را که سناتور جمهوری خواه رند پل برای خروج ارتش آمریکا از سوریه ارائه نموده بود، رد کرد. ۸۴ نماینده به آن رای مخالف و تنها ۱۳ نماینده به آن رای موافق دادند. میچ مک کانل که رهبر جمهوری خواهان در سنا محسوب می‌شود، گفت که تصویب این قانون «هدیه‌ای به ایران و شبکه حامی آن» خواهد بود.

در همین حال، فعال وسام العکیدی، یکی از ساکنان حومه استان دیرالزور، در مصاحبه با العربی الجدید گفت: گروه‌های نظامی عصر دوشنبه پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی را در میدان گازی «کونیکو» در حومه شمال شرقی استان دیرالزور با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

واکنش بارزانی به حمله سپاه به اربیل

نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق با مطرح کردن ادعاهایی به حملات سپاه علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق واکنش نشان داد.

 «مسرور بارزانی»" نخست‌وزیر اقلیم کردستان با وجود عملی نشدن تعهدات امنیتی عراق در توافق با ایران به حملات موشکی سپاه پاسداران ایران علیه مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل واکنش نشان داد و از دولت عراق خواست که قاطعانه علیه آنچه «حملات بزدلانه» سپاه پاسداران ایران می‌خواند، اقدام کند.

شبکه روداو با بیان این مطلب گزارش کرد که بارزانی مدعی شد این حمله «نقض آشکار استقلال عراق و اقلیم کردستان» بود.

او در بیانیه‌ای گفت: از دولت فدرال در بغداد می‌خواهم موضعی اصولی در قبال نقض آشکار استقلال عراق و اقلیم کردستان اتخاد کند.

بارزانی همچنین گفت: از جامعه جهانی هم می‌خواهم در مواجهه با این حملات مکرر علیه مردم اقلیم کردستان سکوت نکنند.

او بیان کرد در چند روز آتی، با شرکایشان در جامعه بین المللی برای متوقف کردن این حملات همکاری خواهند کرد.

بیانیه سئول، واشنگتن و اتحادیه اروپا علیه آزمایش موشکی کره شمالی

آمریکا، کره جنوبی، ژاپن و اتحادیه اروپا در بیانیه ای شلیک موشک بالستیک میانبرد توسط کره شمالی را محکوم کردند.

به گزارش رویترز، آمریکا، کره جنوبی و ژاپن سه‌شنبه در این بیانیه اعلام کردند که این شلیک قعطنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.

آنها افزودند که «چنین اقداماتی، خطرناک و غیرمسئولانه است و امنیت منطقه و جهان را متزلزل می‌کند.»

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز دوشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: اتحادیه اروپا شلیک یک موشک بالستیک توسط جمهوری دموکراتیک خلق کره در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) را قویا محکوم می‌کند.

وی افزود: اتحادیه اروپا از این کشور می‌خواهد، همه اقدامات غیرقانونی را که موجب تضعیف صلح و امنیت منطقه و ورای آن می‌شود، متوقف کند.

بورل از کره شمالی خواست، به گفت‌وگو روی آورده و به تعهدات خود ذیل قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل که خواستار توقف برنامه‌های موشکی بالستیک و هسته‌ای پیونگ یانگ شده است، پایبند باشد.

وی گفت: اتحادیه اروپا برای همکاری با همه شرکا و پیشبرد روند دیپلماتیک معنادار با هدف عاری‌سازی هسته‌ای کامل و غیرقابل بازگشت شبه‌جزیره کره آمادگی دارد.

کره شمالی دوشنبه اعلام کرد، یک موشک بالستیک با سوخت جامد را که حامل یک کلاهک جنگی هایپرسونیک (فرا صوت) بوده به عنوان بخشی از فعالیت‌های معمول خود در راستای توسعه سامانه‌های تسلیحاتی قدرتمند، شلیک کرده است.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی گزارش داد که این شلیک آزمایشی به هیچ وجه امنیت هیچ کشور همسایه را تحت تاثیر قرار نداده و هیچ ارتباطی با شرایط منطقه‌ای ندارد.

بر اساس اعلام رسانه کره شمالی، این موشک با کلاهک هایپرسونیک مانورپذیر به منظور راستی‌آزمایی قابلیت‌های مانور کلاهک و حصول اطمینان از موتورهای چند مرحله‌ای توسعه یافته سوخت جامد، شلیک شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸۶
اینهایی که دارند اینقدر برای کشته شدن یک خانواده در اربیل عراق سینه چاک می کنند همانهایی هستند که از کشته شدن هزاران خانواده در غزه خوشحالی می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
نوکران اسرائیل شروع کردن! خانواده اس نبوده اول ثابت کن بچه ای کشته شد ما حتما انتقاد خواهیم کرد
کمی هم به فکر گرانی های وحشتناک مردم ایران باشید.
پاسخ ها
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
مردم ایران کیلو چندهاز نظر اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
اگرگرانی بهمین شکل ادامه پیدا بکنه دولت رییسی قادر به ادامه کار نخواهد بود
مردم واقعا بدجوری در تنگنا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
هر چی به جای خودش. گرانیها محکوم است اما مبارزه با تروریسم هم باید سرلوحه دولت باشد. درود بر سپاه پاسداران.
بارزانی خودش عامل مستقیم امریکاییهاست . ضمن اینکه باید یادش باشد چه کسی و چه کشوری با بهای سنگین داعش را محو کرد . حالا به حق مسلم کشور ایران که دفع دشمنانش هست می گه حملات بزدلانه . بزدل خود سیستم حکومتی این جلسومه فساد و عامل صهیونیست هاست که حاضر به پاکسازی منطقه نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
باید سردار دلها می گذاشت اون زمان که اقلیم توسط داعش وحشی محاصره شده بود نابود بشه. به این بارزانی خوبی نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
جلسمه ؟؟؟؟
یا جرثومه؟؟؟
مگر داعش پریروز مردم کرمان را لت و پار نکرد؟
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
جرثومه البته
بایدن یک پیر شل و ول و فاقد صلاحیت برای اداره آمریکا است.

آمریکا به ترامپ نیاز دارد.
با پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ماستها کیسه خواهند شد.
پاسخ ها
سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
ظاهر فراموش کردید که ترامپ هم مثل باید درحال مستی و توهم بودودرعین آلسعدی ماست شو کیسه کرد،سیاست استماری آمریکا کاری به افراد مثل بایدن وترامپ ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
ترامپ اگه بیاد که بازم به پایگا هاش حمله میکنیم ترامپ اهل جنگ نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
ترامپ لب ب الکل نزده
انتخابات امروز ثابت کرد که ترامپ و جمهوریخواهان شانس مسلم پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ هستند و تنها چیزی که ممکن هست بایدن و دمکراتها را در قدرت باقی گذارد یک جنگ یزرگ هست. هوشیار باشیم که حالا هم پوتین د هم بایدن به یک جنگ بزرگ در خاورمیانه نیاز دارند
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دادگاه بین المللی کیفری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
چرا جنایتکاره؟این حرف رو واسه نتانیاهو و گالانت و بایدن هم میزنی؟
مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر کره شمالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر اسرائیل
شخصی که دیشب در اربیل کشته شد یکی از دوستان بارزانی است و با اسرائیل هم تجارت می کرد. البته خانواده اش احتمالاً هدف حمله نبودند و تصادفاً کشته شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
تصادفا ؟؟؟؟ حالت خوبه؟
این اصطلاح «نزدیکی» سفارت یا کنسولگری یا پایگاه هم این روزها دارد به شدت رایج می شود. یعنی مثلاً نزدیکی کنسولگری آمریکا را زدن به معنای حمله به آمریکا است؟
پاسخ ها
جوابگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
این بزدلا پایگاه های تروریستی و اطلاعاتیشونو کنار پایگاه آمریکا ساختن که مثلا ایران بترسه و نتونه بزنه.ایران هم با موشک نقطه زن زده که بفهمن چند چنده
ظاهراً به خوب جایی زدند که صدای آمریکا و بارزانی را در آورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بهتر است اول دقیقاً مشخص کنید آیا جایی که زدند خانه مسکونی بوده یا نه و افرادی که کشته شدند آیا واقعاً اعضای یک خانواده بودند، بعد به صدای آمریکا و بارزانی بپردازید.
ممکن است اسرائیل از خانواده دزه ای به عنوان سپر انسانی برای محافظت از افسران موساد استفاده کرده باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
تب داری
یه فکری به حال افغانی های داخل ایران بکنین... دارن مثل اسراییل که فلسطین را گرفت ، ایران را تصاحب می کنند. ملت افغانی استخدام نکنین و از مراکزی که افغانی در آنجا کار می کند ، خرید نکنید.
یک اشتباه استراتژیک ایران این بود که اجازه نداد اربیل به دست داعش سقوط کند ایران باید اجازه می داد اربیل سقوط کند و بعد از آنکه بساط بارزانی برچیده شد با کمک به نیروهای خود اربیل را آزاد می کردند
آمریکا حمله موشکی ما رو به شدت محکوم کرده و گفته ثبات عراق آسیب میبینه

آخه تو چیزی برا عراق مگه باقی گذاشتی که از ثبات عراق حرف میزنی کل عراق کردی جهنم ، پر از تروریست و ویرانی

مردم بیچاره عراق امروز حسرت صدام جنایتکارو دارن ببینین این بی شرف با عراق چیکار کرده
بارزانی غلط زیادی نکن .اگر شرارات ها از انجا ادامه داشته باشد . کل منطقه نظامی اربیل که گرو هک ها را در خود جای داده زیر موشک های ایران خواهد بود .والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
یکی نیست به این بارزانی بی عقل بگه، خب دیوانه، کسی که حمله میکنه موشک می‌اندازه، حتما جرأت داره، دیگه بزدلانه یعنی چی
به به به نظر میاد که یک روز خوش ندیدن در این سالهای متمادی با جنگ پایان خوشی پیدا کنه
بارزانی نوکر بزدل تویی که نوکر اسراییل شدی
سلام - از سپاه عزیز تشکر میشود - هرچند ضعیف عمل کرد ولی خب از هیچی بهتر بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بحث ضعف و قدرت نیست. موضوع این است که آیا اعضای آن خانواده هدف بودند یا اشتباهی اتفاق افتاده است.
جمع کن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
اعضا اون خانواده که با مال حرام اسراییلی ها زندگی کردند و بزرگ شدند و بعدا ازشون اون دنیا بهایی و مانکن ... در میاد
خانواده بارزانی تا دو سال پیش میخواستن مستقل بشن از عراق یکپارچه ولی الان تا پول کم میارن میرن در خونه دولت عراق تا یکی می زنه توی سرشون میرن در خونه دولت عراق!
خجالت نمی کشید چطور روتون میشه
شماها که آبروی کردها رو هم بردید ترکیه هر روز بمباران تون می کنه و پایگاه زده در خاک تون منتها چون خانواده بارزانی روابط اقتصادی با ترکیه دارن هرچقدر هم بزنن و بکشن اصلا نمی گذارن رسانه ای بشه و صداش رو در نمیارن
وقتی که اقلیم کردستان دغدغه های امنیتی ایران را نادیده می گیرد به دشمن درجه یک ان پایگاه جاسوسی می دهد باید منتظر چنین اقداماتی باشد
خطاب به بارزانی:ماست ها رو کیسه کردی نکردی به نظرم جونت رو وردار و برو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
اخسنت
دم تکون دادن برای اسرائیل هزینه داره
آمریکا به کشته شدگان چندنفردراربیل تسلیت اما30000نفر درغزه وکشته شدگان یمن را نمی بیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
احسنت به کلام حقت
چه شیر تو شیری شده!
در پاسخ به آمریکا فقط یک جمله کافیست : به تو ربطی ندارد برو دنبال کارت
دمشون گرم، نوش جونشون، دوره بزن در رو تموم شده، یکی بزنی دو تا میخوری.
باسلام دمشان گرم سپاه خوب جواب داد باید نسل این مزدوران گم بشود تقدیز وتشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
فکری باید به حال این اقلیم کردستان عراق کرد براستی این اقلیم همان الگوی سرزمین مستقل وازاد کردستان بزرگ است که بعضی از سیاسیون کرد از ان دم میزنند اینجا که شده مقر جاسوسان اسراییلی وامریکایی وانگلیسی ..چه کلاهی سر مردم کرد رفت
به نظر شما بارزانی درست میگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بارزانی یه نامرده که بخاطر لطف سردار سلیمانی زندس! وگرنه توسط داعش سر بردیه شده بود
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
گور بابای بارزانی و دشمنان ایران
بارزانی غلط ریادی کرده است . همه مردم اقلیم کردستان رندگی خود را مدیون ایران و عقب راندن داعشی ها توسط شهید سلیمانی و یارانش هستند . اما حاکمان این منطقه به جای قدردانی کردستان عراق را پایگاه جاسوسی اسراییل و تجزیه طلبان کرد و غیر کرد ایرانی تبدیل کرده اند.
برای جواب باید خود بارزانی رو بزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
دقیقا هدف اصلی همونه شیطان اصلی همونه
خواهر علی کریمی زندون چیکار میکنه؟ تکلیف پول مردم چی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
پول مردم رو خورد علی کریمی فرار کرد
آقای بارزانی جاسوس و مزدورآمریکا واسرائیل اگرامنیت و آرامش کردستان عراق را می خواهی باید جامعه جهانی را برای بیرون راندن داعش ، آمریکا واسرائیل از عراق فرا بخوانی .ازگذشتگان مانند صدام درس بگیر وقتی مهره ای سوخته شدی همین ها بلای جانت خواهند شد .
هدف بعدی = پنتاگون
لعنت خدا بر بارزانی ها که دشمنان اصلی ملت کورد هستند
انشاالله بزودی خانه عنکبوت (کاخ سفید) به عنوان اوهن البیوت هدف موشک قرار خواهد گرفت و ریشه فتنه در دنیا خشک می شود.
سن باز نشستگی ملت بیچاره چی شد .چرا همه خوابید. ظلم از این بد تر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
هیچی فقط یه چند سالی ناقابل رفته رو سن بازنشستگی فقط چند سال؟؟؟
سپاه هوشیارانه اربیل را که تروریست های حادثه کرمان از آنجا جلیقه‌های انفجاری را به کرمان منتقل ومنفجر کردند را هدف قرار داد و همچنین ادلب سوریه را که پایگاه آموزشی تروریست ها ی حادثه کرمان بودند را مورد هدف قرار داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
خود مقامات امنیتی کشور گفتند که جلیقه های مذکور را همکاران تروریست ها چند روز قبل از ورود آنها و در داخل کشور درست کردند. تو از کجا فهمیدی که از اربیل آمده؟
کاش یک جمهوری خواه اصیل رییس جمهور امریکا می شد تا هر شروری صدا نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بی غسزت این جنایت آمریکا رو نمی بینی بعد ایران یه جواب میدی سریع آدم بده میشه؟
بارزانی زمانی که ترکیه میزنه لال تشریف داره
به این بارزانی خوبی نیومده حیف لطف سردار سلیمانی که این عوضی رو از محاصره داعش در آورد وگرنه کلکش کنده بود حالا نامرد بجای تشکر زر زر میکنه
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
هرموشکی که توسط سپاه ونیروهای نیابتی دریمن شلیک میشود ، مستقیما به اقتصاد ضعیف وداغون مردم نجیب ایران اصابت میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
هرکدوم از اون موشکهای ناقابل حداقل به قیمت بیست برابر یک دستگاه پژوه پارس صفرکیلومتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
شما این همه معلومات اقتصادی رو کجا بدست اوردی؟خدا قوت پهلوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
درود
مقر اصلی اسرائیل کشور آذربایجان هست . که کشور آذربایجان را با تسلیحات اسرائیل تا چنگ و دندان مسلح کرده و گنبد آهنین هم داده . حالا چرا سپاه مقر اسرائیل در آذربایجان رو نمی زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
چون اونا هم موشک دارن ولی کردها که موشک ندارن
داداش نوبتیه
نوبت باکو هم خواهد رسید
البته مردم باکو دوستدار ایرانند فقط خاندان علیفه که اونم بموقع تنبیه خواهد شد
این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: از تلاش‌های دولت عراق و اقلیم کردستان برای برآورده کردن خواسته‌های مردم عراق حمایت می‌کنیم
یعنی کشک
خودشون میلیاردها پول موشک برای اسرائیل دادند حالا چند تا موشک به مقر موساد خورده صدایشان درآمده
دولت عراق گفته که حتما به شورای امنیت سازمان ملل شکایت میکنه،، کشور دوست و برادر عراق رو هم پروندین !! واسه هیچ
سپاه چرا به پایگاههای تروریستی در خاک پاکستان جمله موشکی پهبادی نمی کند ؟
اینهمه مردم کشته شدن تو غره امریکا هیچ غلطی نکرد، معلومه درست زدی که سوخته ، بازم بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
مردم غزه میخواستن زیر بلیط حماس بی کله نیابتی نرن و جنگ را شروع نکنند
الله اکککککککبر
یا حسسسسسسسین
درود بر سربازان بسیجی نگه دار وطن
درود بر ارتش یمن
مرگ بر امریکا شیطان بزرگ
منفی و مثبت ها را دریابید.

به نظرتون چرا اینجوریه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار