بازدید 77951
سید حسن نصرالله:

نبرد و عملیات علیه اسرائیل را ادامه می‌دهیم/ تمامی اهداف اسرائیل با شکست مواجه می‌شود/ اگر آمریکا می‌خواهد حملات علیه اش تمام شود، جنایت اسرائیل را متوقف کند

سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (شنبه) در روز شهید حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 11 November 2023

تمامی اهداف اسرائیل با شکست مواجه می شود

بین الملل تابناک: سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز (شنبه) در روز شهید حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد.

وی افزود: در چنین روزی در هر سال، روز شهید حزب الله در سنت‌های ماست و منظور ما همه شهداست؛ اولین شهید حزب الله تا آخرین شهیدی که امروز تشییع شد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: برادران ما در راه خداوند به شهادت رسیده‌اند و آن شهدا، ویژگی معنوی بزرگی را دارا هستند، شهدا در فرهنگ ما جایگاه عاطفی، فرهنگی و قداست خاصی دارند و خداوند آنها را بزرگ داشته است. ما با خردهای محدودمان جایگاه شهدا را درک نمی‌کنیم.

دبیرکل حزب الله گفت: زمانی که انسان‌ها در حال غفلت هستند، شهدای ما اهل احساس مسئولیت، اهل جهاد، صبر، جانفشانی‌های بزرگ، اهل اخلاص برای خداوند هستند.

وی ادامه داد: روز شهید حزب الله از عملیات بزرگی که در 1982/11/11 علیه مقر حاکم نظامی صهیونیستی در صور لبنان صورت گرفت، انتخاب شده است. این عملیات همچنان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عملیات در تاریخ مقاومت و نزاع با دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: خون احمد قصیر، نیروی استشهادی و دیگر شهدا باعث پیروزی بر شمشیر آمریکایی و اسرائیلی شد.

سید حسن نصرالله اظهار کرد: آن تجاوزی که در غزه صورت می‌گیرد، تحولی خطرناک و بزرگ و استثنایی است و این جنایات‌، بیانگر انتقام‌جویی وحشیانه اسرائیل است.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: جنایات‌ اشغالگر بیانگر ماهیت وحشیانه‌اش است و یکی از برجسته‌ترین اهداف آن تسلیم کردن ملت‌های منطقه و سرنگون کردن اراده مطالبه‌گر برای حقوق است.

وی تصریح کرد: هدف از این جنایت‌ها، این است که ملت‌ها تسلیم شوند و خاک، اسیران، مقدسات و فلسطین را فراموش کنند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: اشغالگر با جنایاتش در غزه و کشتارهای عامدانه و وحشیانه خود، لبنان را خطاب قرار می‌دهد.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: اشغالگر مجدداً در حال اشتباه کردن است و تمامی اهدافش شکست خواهد خورد و کشتارهای تاریخ از جمله کشتار دیر یاسین گواهی بر این است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت نسل به نسل با وجود کشتارها، عظمت یافت تا به اقدام بزرگ گردان‌های قسام در تاریخ هفتم اکتبر رسید.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: جنایات‌ اشغالگر طی دهه‌های گذشته تا تجاوز ژوئیه، باعث نشد که لبنانی‌ها پشت مقاومت را خالی کنند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: متاسفانه برخی نویسندگان عرب هستند که عامدانه یا غیرعامدانه به تحقق اهداف اسرائیل کمک می‌کنند، اما آن نیز شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: اسرائیلی‌ها باید از تحقق اهدافشان ناامید شوند، نه ملت‌های ما که ثابت کرده‌اند گزینه آنها پیروزی و آزادی و کرامت است.

سید حسن نصرالله گفت: دشمن به خودش خسارات‌ زیادی می‌زند که از جمله آن، آشکار کردن واقعیت ددمنشانه خود است.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: اشغالگر ضربه‌های محکمی به طرح‌های عادی سازی که برای آن تلاش می‌کند، وارد کرد و موضع ملت‌های ما در مخالفت با این عادی‌سازی‌ها شدیدتر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ تحول در افکار عمومی جهانی به ویژه جهان غرب، همانطور که در ایالات متحده و اروپا رخ می‌دهد، امری مهم است. اشغالگر تحت فشار قرار گرفته و جز نظام آمریکا و پس از آن، نظام انگلیس دیگر کسی از اشغالگر حمایت نمی‌کند.

سید حسن نصرالله گفت: کسی می‌تواند این تجاوز را متوقف کند که این تجاوز را مدیریت می‌کند و آن طرف، ایالات متحده است. کسی که این نبرد را مدیریت می‌کند و درخصوص آن تصمیم گیری کرده و وارد آن شده است، دولت آمریکاست و تمام فشارها باید متوجه آمریکایی‌ها باشد.

دبیرکل حزب الله اظهار کرد: فلسطینی‌ها از نشست سران عربی- اسلامی که ۵۷ کشور را در ریاض دور هم جمع کرده است، می‌خواهند که موضعی واحد داشته باشند. فلسطینی‌ها امیدوارند که نشست امروز سران ریاض بتواند بر ایالات متحده برای توقف این تجاوز إعمال فشار کند. فلسطینی‌ها امیدوارند که نشست سران ریاض بتواند گذرگاه رفح را برای انتقال کمک‌ها و مجروحان بگشاید.

وی تصریح کرد: اسرائیل هیچ دستاوردی را محقق نکرده که بتواند آن را به مردم خود معرفی کند. خلاقیت نیروهای مقاومت تعیین کننده است و امروز روی میدان حساب باز می‌شود. اشغالگر همچنان از ارائه تصویر پیروزی از خود یا تصویر شکست از نیروهای مقاومت، عاجز است.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: افزایش مقاومت در کرانه باختری، ممکن است اشغالگر را مجبور کند برخی از نیروهایش را از مرزها با غزه و لبنان خارج کند.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: حملات نیروهای یمنی با موشک و پهپاد به مواضع اسرائیلی نتایج مهمی به دور از عملیات رهگیری آنها دارد.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اهمیت پشتیبانی نیروهای مسلح یمن از فلسطین این است که ارتش و مقاومت در یک زمان با هم هستند.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: دشمن مجبور شد بخشی از پدافندهای هوایی خود و گنبد آهنین و موشک‌های پاتریوت را از جنوب و شمال فلسطین به ایلات ببرد.

وی افزود: حملات مبارک نیروهای یمنی منجر به فشار بیشتر بر دولت اشغالگر از طریق عملیات مهاجرت شهرک‌نشین‌هایش شد.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: عملیات نیروهای مقاومت عراق علیه مواضع آمریکایی برای پشتیبانی فلسطینی‌ها بوده و به ایده آزادسازی عراق و سوریه خدمت می‌رساند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به انجام ۴۶ حمله به پایگاه‌هایشان در سوریه و عراق و زخمی شدن ۵۶ سرباز اذعان کردند. عملیات مقاومت عراق بیانگر شجاعت قابل توجهی در مقابل آمریکایی‌هایی است که ناوگان‌های آنها منطقه را پر کرده است. آمریکایی‌ها تهدیدهایی برای فشار بر مقاومت عراق، یمن و لبنان فرستاده و از هر کانالی برای رساندن پیام‌ها استفاده کردند.

دبیرکل حزب الله گفت: اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند این عملیات علیه آنها متوقف شود، باید تجاوز به غزه را متوقف کنند.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: سوریه علاوه بر موضع قاطعانه‌اش، متحمل بار بسیار بزرگی است و سوریه میزبان نیروهای مقاومت و جنبش‌های مقاومت است و پیامدها را متحمل می‌شود. سوریه متحمل پیامدهای محدود بودن گزینه‌های اسرائیلی است؛ همانطور که در ایلات رخ داد که تحت حفاظت آمریکا، اسرائیل و حتی کشورهای عربی است.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اسرائیل در خصوص طرفی که در حمله پهپادی به ایلات دست داشت، سرگردان ماند و حزب الله مسئولیت آن را بر عهده گرفت و به ما در سوریه حمله کرد.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت در لبنان، فلسطین و جنبش‌های مقاومت در منطقه قدرتی دارند، به برکت رهبری ایران است. ایران با وجود تهدیدها، هر گونه حمایتی را به مقاومت ارائه کرد تا ملت‌های منطقه پایدار بمانند. ایران به نمایندگی از جنبش‌های مقاومت تصمیم گیری نمی‌کند بلکه حامی و پشتیبان آنها خواهد ماند.

دبیرکل حزب الله اظهار کرد: با وجود تمامی اقدامات پیشگیرانه اشغالگر، اما عملیات مقاومت در لبنان ادامه دارد.

وی ادامه داد:‌ با وجود حملات پهپادی مسلحانه دشمن که سلاحی جدید است که در تجاوز ژوئیه نبود، عملیات ادامه دارد و به منزله اقدامی استشهادی است.

سید حسن نصرالله گفت: عملیات مقاومت در سطح کمی و کیفی و نوع سلاح‌ها پیشرفت داشته است و پهپادهای هجومی و موشک‌های دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقاومت اسلامی لبنان شروع به استفاده از موشک‌های برکان کرده است که وزن آن در عملیات‌ها به نیم تُن می‌رسد. عملیات مقاومت اسلامی در لبنان علیه اشغالگر در عمق فلسطین اشغالی، پیشرفت داشته است. رسانه‌های اسرائیلی اذعان کرده‌اند که بیش از ۳۵۰ زخمی اسرائیلی از جمله کسانی که جراحات‌ شدید داشته اند، راهی بیمارستان‌ها شدند.

سید حسن نصرالله گفت: مقاومت اسلامی به دشمن اسرائیلی رسما ابلاغ کرد که در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان، تسامح به خرج نخواهد داد. مقاومت هر روزه پهپادهای شناسایی را به عمق فلسطین اشغالی برای رسیدن به حیفا می‌فرستد و برخی از آنها بازمی‌گردند و برخی بازنمی‌گردند. اشغالگر به افزایش حملات مقاومت اذعان کرد در نتیجه میزان نگرانی اشغالگر افزایش یافته است. افزایش نگرانی رژیم اشغالگر باعث افزایش نسبت تهدیدها علیه لبنان شده است.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: جبهه جنوب با فلسطین به عنوان جبهه‌ای که بر اشغالگر إعمال فشار می‌کند، باقی می‌ماند و باید خاستگاه مقاومت را بستاییم.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: موضع کلی در لبنان وجود دارد که با غزه همبستگی می‌کند و عملیات مقاومت را تایید می‌کند یا آن را درک می‌کند؛ به استثنای برخی از صداهایی که ناهمساز به حساب می‌آیند. موضع کلی در لبنان موضعی پشتیبان است و جبهه جنوب را جبهه‌ای کارآمد و تاثیرگذار می‌کند.

وی ادامه داد: سیاست ما در نبرد کنونی، میدان است که انجام می‌دهد و صحبت می‌کند و سپس ما تحولات را بیان می‌کنیم. ما در نبرد پایداری و صبر و انباشت دستاوردها هستیم و دشمن متحمل شکست می‌شود. این جانفشانی‌هاست که باعث می‌شود دشمن شکست را بپذیرد و به آن اذعان کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن سرگردان شده است و این سرگردانی از طریق اظهارات ضد و نقیض نتانیاهو منعکس می‌شود.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: زمان به نفع دشمن نیست و شکست میدانی در تسلیم کردن غزه رخ داده است و تحولی در افکار عمومی وجود دارد و دشمن نسبت به گسترش جبهه‌ها نگران است. تمامی عوامل، از جمله پرونده اسیران بر دشمن اعمال فشار می‌کند و ما باید به این امر ادامه دهیم و کسانی که بیشترین تحمل را در میان ما دارند، مردم غزه هستند. با وجود تمام کشتارهایی که دشمن مرتکب می‌شود، باید در تحقق اهدافش شکست بخورد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: با همه شهدایمان عهد می‌بندیم که به این مسیر برای حفظ اهدافشان و تحقق دستاوردها به منظور رسیدن به پیروزی ادامه دهیم و این پیروزی قطعاً فرا می‌رسد.

دبیرکل حزب الله عنوان داشت: بعد از هفتم اکتبر، اسرائیل متفاوت از اسرائیل سابق است و این را مرحله آتی ثابت خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۶۶
اگه اسرائیل با شکست مواجه میشه پس چرا دنبال آتش بسی
بذار با شکست مواجه شه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شنونده باید عاقل باشه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جبهه ما با ۱۲۰۰۰ کشته پیروزه ولی اونا با ۱۰۰۰ کشته شکست خوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تابناک از تظاهرات صدها هزار نفری در لندن واکثر کشورهابه حمایت از فلسطین هم گزارش بده شاید برخی اینقدر از جنایات اسراییل حمایت نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شما راست میگی!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
صهیونیست نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
۱۸:۲۵
اونجا بودی شمردی ؟
س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
آدم های عاقل می فهمند که آتش بس فقط برای جلوگیری از کشتار زنان و بچه ها است که ارباب شما اسرائیل و آمریکا فقط در همین تخصص. دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چون اسراییل وحشیانه بدون در نظر گرفتن حقوق بشر و قوانین بین‌المللی داره زنان کودکان و مردم بی گناه را با سلاح های ممنوعه نسل کشی می‌کنه و ادامه این جنگ یعنی وارد شدن دیگران و یعنی خطر برای جامعه جهانی حالا فهمیدی واقعا چقدر افکار ضعیف و بچه گانه ای دارید شما ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حرفهای تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
غزه بدبخت را قربانی کردند د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
باید قبول کنیم که شیخ حسن نصرالله درایت و سیاست به خرج داده و وارد بازی جنگ نشده.
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تفکر اسرائیلی تو را در جنایات صهیونیسم و آمریکا ی خونخوار شریک می کند .
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ما پیروزی به هر قیمتی نمی خواهیم. ما کشته شدن زنان و کودکان را برای رسیدن به پیروزی نمی خواهیم. پیروزی به هر قیمت مدل غرب زده هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
یادتونه روز اول هر کی بگه آتش بس بی غیرته ی نگاه به آرشیو صدا سیمای خودتون بندازید بعد پست بذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
|۲۲:۴۹
اوکی اوکی پس فرار از جنگ و عدم عمل به وعده ها و شعارها اسمش شد درایت
پس کی قراره اسرائیل رو محو و نابود کنید؟ بدون شک دیگه هرگز فرصتی بهتر از این پیدا نخواهید کرد
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
درحال حاضر وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی از لحاظ جنگی واجتماعی وسیاسی به شدت بحرانی است. از انجاکه وسعت سرزمین اشغالی کمتر هست .اگر حملات حزب الله ودیگر جبهه های مقاومت شدت یابد هرلحظه امکان دارد شیرازه رژیم صهیونیستی پاره گردد.وسربازان ومردم پا به فرار بگذارند
احمد
| Norway |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حاج شما بفرمایید تا میتوانید با اسرائیل جنگ کنید اما ایران را داخل این مخمصه نفرمایید زیرا کشور ایران به اندازه کافی از آمریکا صدمه دیده اندب
بازم در باب فضیلت بهشت رفتن مردم گفت و نگفت چرا دنبال این فضیلت نمی رود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
والا تا جائیکه ما در کتب تاریخی خوانده ایم در صدر اسلام پیامبر ابتدا خود لباس رزم می پوشید و به میدان جنگ با مشرکین و کفار می رفت و بقیه پشت سر ایشان حرکت می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ظلم بسیاری بر فلسطینیها میشود ولی حمایت جهانی مردم از ایشان نتیجه جنایات اسراییل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اگر در میدان جنگ بودی سید درخط مقدم با لباس رزم میبینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اون عزیزترین خانواده خود پسرش را در این راه داد و شهید شد. کاری که ارباب شما نتانیاهو هرگز این کار را نخواهد کرد ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فرزندش در عملیاتی نظامی در جنوب لبنان شهید شد و جنازه اش چند سال پیش اسراییل گروگان بود
مجددا :
مردم بهشت خوبه برای شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
یعنی خودش خیلی داره کیف میکنه الان؟ هر لحظه ممکنه ترور بشه
بابا بیا بیرون بجنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
هر وقت اربابت نتانیاهو مثل سید حسن پسرش را به میدان فرستاد اون وقت بیا رجز بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
مگه نتانیاهو رفته همراه سربازا جنگ که نصرالله بره؟؟؟ جوک میگید؟؟؟ رهبرا باید واسه فرماندهی زنده بمونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نتانیاهو بیسیم بدست دیروز درجمع سربازان اسرائیل بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
بهترین راه برای خاتمه ی جنگ ها در دنیای کنونی،اینه که اول رهبران کشورها ،بعد رئیس ستاد کل ارتشها و همین طور به ترتیب از بالا به پایین باهم بجنگند،خواهید دید که جنگی اتفاق نخواهد افتاد.
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حالا جنگ پیشکش،بگو حداقل برای سخنرانی بیا بیرون،
مردم شهادت خوب است و شهید زنده است
مردم شهید شوید و به بهشت نائل شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
نظرات با مفهوم تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
18:31
ناقلا
مچ میگیریا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ربات های اسراییلی با نظرات تکراری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ناشناس 21:6 چون شماها سرشار از نبوغ و خلاقیت هستید و اصلاً حرفا و شعارهاتون تکراری نیست خب تقصیر نداری نمی تونی حرف تکراری رو تحمل کنی
نا امیدتر از قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دمق بود
زیاد داد بیداد نمیکرد
مردم دیگه آگاه شده اند
تکرار مکررات
خسته کننده
بهشت فقط برای بقیه خوبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ما اگه بخواهیم به جهنم نائل بشیم کیو باید بببنیم حاج آقا ؟
بازم ویدئویی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما از ناوهای شما نمیترسیم .
سخنرانی هم فعلا فقط ویدئویی
همین!!خدا قوت‌
ولمون کن توره حضرت عباس
تا 3 نشه بازی نشه ... میخواد تو سخنرانی سومش بالاخره بگه میخواد چه بکنه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ما در ۷ اکتبر نبودیم
ایران هم نبود
خود حماس بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
من هم صبح جمعه متوجه شدم
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
با سلام، کسانی که به معنویات اعتقاد ندارند نه دنیا دارند ونه آخرت،دنیا این همه ارزش ندارد که انسان بخواهد شرفش را بگذارد، البته خداوند به انسان عقل داده است، ربنا اتنا فی دنیاحسنه و فی الاخره ،
الحسنه. به لطف خدا اسرائیل نابوده. یاعلی مدد
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خوب باشرف جان به جای ایشالا ماشالا پاشو بر بجنگ.
خدایی من جای این بود تا چند وقت آفتابی نمی شدم
ولی خدا را شکر مقاومتش خوبه
هنیه کجاست؟
کجایی شیخ ؟
دقیقا کجایی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تو باستی هیله
بذار ببینیم توی تونل های زیر زمین بیمارستان چه خبره بعدا آتش بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
این ادعای صهیونیست ها توسط پزشکان بدون مرز رد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
وحشی ها همچنان تشنه خون بچه های فلسطینی هستند و سیراب نشدند.
عباسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حالا عجله نکن،بعدا میبینی و احساس می‌کنی چقدر زیر اربابتون و شماها تونل کشیدیم
مرگ بر پوتین سوراخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فعلا تنها کسیه که روی اربابان شما را کم کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
فعلا فکر مشکلات خودتون باشید
حماس پیروز است ولی اسرائیل را متوقف کنید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
:-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
جنگ جنگ تا نابودی
میگم قسمت سومش کی قراره پخش بشه سریال قشنگی در توصیف بهشت ساخته حسن برامون یمن چه ربطیش به تو اخه تو چیکار کردی برای فلسطین فقط فیلم ویدیویی میسازی
شیخ حسن هم خبر داره که ناو اتمی اوهایو در منطقه مستقر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
ناو نه
زیر دریایی اتمی اوهایو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اوهایو اسم اون زیر دریائی نیست ، اسمش فلوریداست از کلاس اوهایو
پس چرا حمله نمکینی به حیفا و دیمونا و تل آویو ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
شیخ به این موضوع کاملا واقف است که دوران بزن در رو تمام شده است
ار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
چون میدونه حمله کنه لبنان به خاک تبدیل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اضطراب بدتر از حمله کردند
ایشالا اونم به وقتش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نیازی به حمله نیست ، اسرائیل خودش میاد ، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
میگم شاید معنی شکست و پیروزی عوض شده ما نمیدونیم؟نصف غزه صاف شده نصف غزه هم الان مال اسراییل شده بعد حسن میگه اسراییل در همه جا شکست خورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
معلومه افسردگیت سر اکراین را میخواهی تلافی کنی
جنایت در برابر جنایت .
هر کی خربوزه مبخوره پای لرزش هم میشینه
اینا فقط مردم رو هل میدن سمت بهشت .
خودشون علاقه ای ندارن
بابا خدا وکیلی حرفاتو بیا یدفعه بزن برو.
کشتیمون هر وقت میخوای حرف بزنی بورس منفی میکنی .
دلار میبری بالا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همین که اینقدر شما و اربابان شما می ترسید و پیگیر هستید
خیلی چیز ها را روشن می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نشناس 16:36 خودتو یه تنه می خوای جواب این همه آدم که مخالف تفکراتت هستن رو بدی؟ حالا جواب منو بده دقیقاً چی روشن شده بگو منم بدونم
حسن گفته فقط آمریکا میتونه جنگ رو تموم کنه، مگه این آمریکا نبود که هیچ غلطی نمیتونست بکنه
الموت الآتش بس
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چیکار به الموت داری مگر خودت شهر نداری
جبهه مقاومت چرا گازانبری اسرائیل رو لوله نمیکنه ؟۱
اگر اسرائیل با شکست در اهدافش مواجه میشود پس چه لزومی دارد که آمریکا اسرائیل را متوقف کند ؟
هان ؟
چرا ؟
# تناقص در گفتار
این همونی نیست که میگفت اگه رژیم اشغالگر به غزه حمله زمینی کنه درهای جهنم رو به روی خودش باز میکنه ؟

پس کو این درهای جهنم ؟
حزب لا توی همین ۳ هفته ۴۰ تا کشته داده
تقریبا بک هفته است که حماس دیگه موشک نمیپرونه .
این هایی که اینجا برای خودشان قصه می نویسند
هنوز فکر می کنند مجازی بازی فایده ای دارد
اتفاقا الان برعکس شده فضای مجازی کاملا دارد به نفع مقاومت عمل می کند طوری که مدعیان آزادی و حقوق بشر را مجبور به سانسور های گسترده کرده
اوناییکه میخواستن تل آویو رو با خاک یکسان کنن زبونشون رو موش خورده ؟!!!
قطعا از پشت پرده و دنیای سیاست هیچی نمی دونی حالا بدون که آمریکا ده ها بار برای کاهش درگیریها واسطه فرستاده و چندین کشور را واسطه کرده همین آمریکایی که در نزد شما خداست و همه غلط‌ها را می تونه انجام بده!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شما از پشت پرده خبر داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
وقتی میبینی دشمن اصلی یعنی آمریکا ضعیفه و التماس میکنه برای کاهش درگیری دقیقا همون زمان موقع حمله و ضربه اصلیه که گورشو از منطقه گم کنه
خداوند سید حسن را حفظ نماید
بحرانی که اسرائیل با ان روبروست بحران مشروعیت است که سالیان متمادی است گرفتارش است نسل کشی وکشتار وجنایت مشکل این رژیم نامشروع را حل نخواهد کرد
عربستان وامارات ودیگر عرب‌های اسراایلی . جرمشان از آمریکا کمتر نیست .همه این کشورهای که پایگاه آمریکا درآن هست یعنی خودشان آمریکایی هستند . البته حاکمان شان که مسلمان نیستند . فیلم اسلام بودن را بازی می کنند .
ایران حق دارد وقتی فشار بهش بیاد با عراق صلح کنه برجام را بپذیرد علی رغم شعار ،50ساله به نابودی اسرائیل ریسک جنگ نکند و اما غزه نباید ارام باشه صلح کنه باید در برابر جنگ نابرابر بجنگه و ما تشویق به بهشت رفتن انها بکنیم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اون وقت مردم غزه درک ندارن تو برا اونا نسخه میپیچی
دارن ۷۵ سال زجر میکشن روز به روزم از خونه هاشون رانده میشن
سلام با احترام به همه.
خداییش اونایی که از آمریکا طرفداری میکنن از ته دل میگن یا از یه سری موضوعات داخلی ناراحتن و اینجا لجبازی میکنن؟
بهترین راه اینه اول تاریخ مشکلات بین ایران و آمریکا و موضوعات فلسطین رو خوب مطالعه کنند بعد نظرات کارشناسان موافق و مخالف رو بشنون و بعد اگه بازم نظرشون این بود کاملا قابل احترامه...
سلام عمر عاص ها چه دوری برداشتن انشاالله رژیم اشغالگر همراه حامیان پست و ابله اش بزودی نابود میشه
نظراتا میبینی مردم ایران مشکلی با مردم فلسطین یا لبنان ندارن
زمان شاه مردم بیشتر مخالف اسرائیل بودن چون شاه با اسرائیل خوب بود والان که حکومت با اسرائیل خوب نیست مردم بیشتر تمایل دارن طرف اسرائیل باشن به به خاطره اسرائیل فقط برای کچ دهنی وتوی این چند سالم از شعار های که در باره لبنان و فلسطین میگن معلومه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
وای به حال کسانی که این جنگ رو شروع کردن یا باعث شروعش شدن که این همه آدم بی گناه کشته بشه ولی الان هیچ کاری انجام نمیدن
حماس نباید بدون هماهنگی حمله میکرد.محور مقاومت امادگی رویارویی با اسرائیل رو نداره. مقاومت وقتی میتونه به اسرائیل حمله کنه که سوریه و یمن هم توانشون در حد حزب الله باشه.و رهبر مقاومت به بازدارندگی اتمی رسیده باشه. الان محور مقاومت نمیتونه اهداف بلند مدت رو فدای نجات حماس بکنه. احتمالن حماس به کلی نابود میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
با کی باید هماهنگ می کردن؟؟؟
عمو حسن الان وقت حرف زدن نیست وقت عمل هست.بسم الله اگه مرد میدانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عمو حسن در حال جنگ است تو کجا ی معلوم نیست
درود بر ایران و ایرانی حزب خدا سردار دل ‌ و فرماندش
از کی تا حالا ویرانی نا بودی و سر زمین با خاک یگسان شده جز پیروزی محسوب میشود
مقاومت دربرابر اسرائیل باید عملی شود
مردم غزه در برابر ظلمی هفتادو پنچ ساله بپا خواسته و از موجودیت اعتقادات و سرزمین مادری خود دفاع میکند خون میدهد به امید پیروزی در غزه به وضوح میتوان جمله ی خون بر شمشیر پیروز است را دید حق و باطل مبارزه ی اسلام و کفار ؛حماس نیروی چریکی نظامیست اسراییل باید با انها بجنگد نه با زنو بچه ی بیگناه تو خونه که این کشتار از لحاظ نظامی هیچ ارزش نداره
????????
به یاری خداوند فلسطین آزاد میشه
پیروزی نزدیک است
کشورهایی که طرف فلسطین هستن خودشون بلدن چگونه نیرو برای فلسطین بفرستن
اگه فاش بشه که جنگ جهانی سوم میشه وبیشتر مردم دنیا کشته میشن
شماها فقط به درگاه خداوند متعال دعا کنید زودتری مقاومت فلسطین پیروز بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
فلسطین همین الان هم آزاد هست. فقط با جنگ و موشک دوباره اسیر می شود.
شاپور ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شما لطف کنید بگید بهشون اب بفرستن فعلا نیرو پیشکش
شما.جنگ.شروع.کردیدامریکا.متوقف.کنه.بعدازاینهمه.خون.بی.گناهان.ریخته.شده.معلامه.پیروزشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
این جنگ ۷۰ سال پیش علیه بی گناهان شروع شده یا نمی فهمی یا خودت را به نفهمی زده ای
مردم بیگناه فدای سیاست کثیف شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مغز کی‌یف چشمان کثیف دارد
یادمان افتاد به صدام بیچاره، زمانی که نیروهای اتحاد هر روز به بغداد نزدیک و نزدیکتر میشدند و او هم حرف از پیروزی و دفن سربازان آمریکایی میزد...!؟ کجایی صدام... ?
بگو حسن نکن همچین ، نگو اینچنین
...بیا پایین سرمون رفت
این بابا که اینقدر رجز می خونه بره با اسراییل بجنگه هر چنده وقت یکبار میاد یک دور خالی بر میداره باز میره تو مخفیگاش
ما ایرانیا از تمام نیروهای مقاوت حمایت و تشکر میکنم،کسانیکه در این شرایط دنبال آمریکا و اسرائیل می‌گردن سر سفره حلال نون نخوردن،،کاری که این افراد میکنن آب به آسیاب دشمن ریختنه همین تفکرات البانیسم تباره که مث اعراب دنبال آمریکا میگردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شما اجازه ندارید از طرف ایرانیان حرف بزنی ،فقط از طرف خودت ،نظرتو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ما دنبال حق ایم .
اونایی که شکمشون رو از حرام پر کردن دنبال حقیقت نیستن و دنبال منافع نامشروع هستن
اینا همش فیلمه این جنگ برای کم کردن جمعیت دنیاست این بازی شبیه بازی کوروناست که دامنگیر تموم کشورها میشه وهمین بازی ادامه داره و مردم ها کشتار چون‌ کاملا مشخصه ک سازمان ملل عجیبه چیزی نمیگه به اسرائیل وامریکا جای تعجب نیست این همه ملتها ریختن و شعار دادن حتی خود مردم آمریکا ولی هیچ کاری نشد پس همش نقشه برای کشتار مردم و کم شدن جمعیت
اسرائیل رفتنی است
سیاست جنگ و مدیریت آن فقط در دستان مقاومت است و تصمیم گیری در هر سطح توسط مقاومت صورت میگیرد و حتئ شدت و یا پاسخ متقابل در آر سطح را فرماندهان مقاومت تشخیص میدهند ولی چیزی که واضع است مقاومت هیچگونه علاقه ای نه به مذاکره دارد و نه پایانی برای ادامه جنگ و از طرفی هم سربازان مجاهد مقاومت در میدانهای جنگ خواهان ادامه جنگ و پیشروی به عمق خاک اشغالی هستند تا تکلیف را یک سره بکنند که در این مورد هم فرماندهان تا امروز موافقت نکردن .
لبیک یا نصرالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حالا که فهمیدی از جنگ خبری نیست، لبیک.
آتش بس برای قطع حملات به مردم و اهداف غیر نظامی است نه مبارزه با رژیم صهیونستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تو گفتی و همه قبول کردیم
??
هی اونایی که سنگ اسراییلو به سینه میزنید از روزی بترسید این شیطانها این بلا روسر خودتون بیارن ما در جبه حق وباطل قرار گرفته ایم ام متاسفانه شماها به جای عقل..... تو مغزتون هست. چرا هر چی اینستا میگه شمام میاین اونو میگین اینستا دوست دار ما نیست
اگراسراییل‌تار‌عنکبوته‌رهاش‌کنید‌باد‌خودش‌تار‌عنکبوت‌رامیبره‌
همشون جا زدن . فقط از دور حرف میزنن و مرگ رو برای همسایه میخوان.
درود.هیچ جنگی پیروز نداره وهرکسی یه طور میبازه،غزه،زن وکودک میده..اسرائیل،مشروعیت ومهاجرت معکوس،.ایران،تورم وبیکاری تحریم بیشتر/مسلماطوفان الاقصی حداقل3سال روش برنامه ریزی شده که این موساد روباخاک یکسان میکنه/سیدحسن هم اصلالبنان نیست که ویدیوکنفرانس میده,ولی ازحق نگذریم مثل حسن صباح عمل میکنه/این جنگ هم سرپوشی رواعتراضات گذاشت وهم انباراسلحه آمریکافروش رفت،دودش هم به چشم ما
چه ربات اسرائیلی ریخته تو این سایت،هرچند مایه خور اسرائیل هم زیاده ولی ۹۰درصد از اینها کار ربات‌های اسرائیلی است عزیزان،چقدر بدبختن که همه جا میخوان خودشونو الکی پیروز نشون بدهند،شماها حزب‌ شیطان هستید با حزب خدا که نمی‌توانید بجنگید و پیروز شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
لابد شما هم ربات های بی جیره مواجب پوتین هستید
سرباز ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
معلومه که بیش از حد بهت ساندیس داده اند
دشمن کودک کش و انسان کش وخونخوار تنها یک حرف میداند حرف زور اسلحه !نیروی هوایی آنرا از کار بیدازبد دیگر هیچیه امریکا بهترین و تازه ترین تجهیزات را به او داده تا کشتار کند باید دنیا هرچه فریاد دارد سر امریکای جنایتکار خالی کند ! مرگ بر امربکا مرگ لر غرب خودپسند مرگ بر صهیونیست بیخدا نژاد پرست
شهدای مقاومت شهدای واقعی هستن وبه یقین پیروزند کشتن زنها وبچها و ویرانی خانه ها برای دشمن جز نگ وشکست وترد شدن از جامعه جهان ورسوایی عایدی نخواهد داشت
آفرین سید مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس
کسانی که از اسرائیل حمایت می‌کنند یک مشت احمق و بی عاطفه هستند احمق از این جهت که یهودیان تمام مردم دنیا رو حیوان ميدونند و دشمن شماره یک ایرانی ها هستند که هر ساله جشن ایرانی کشون بر گزار می‌کنند و بی عاطفه از این جهت که ظلم و ستم و کشتار کودکان و زنان و غیر نظامیان رو می‌بینند و انگار نه انگار اصلا دل و قلب ندارن حتی سر سوزنی ترحم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حرف مفت نزن من خودم هم کلاسی یهودی در ایران داشتم بسیار هم مردم خوب و عالی هستن و افتخار می کنم به هموطنان یهودی ام تو اگه منافق و ریاکار نیستی چرا جنایات پوتین در اوکراین و جنایات چین بر ضد مسلمانان اویغور رو محکوم نمی کنی؟
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دین و مذهب و فرقه حتی قومیت و زبان نباید مبنای قضاوت آدمها قرار گیرند.
چه بسیارند آدمهای خوبی که دیندار هستند
چه بسیارند آدمهای خوبی که دیندار نیستند
چه بسیارند آدمهای شروری که دیندار هستند
چه بسیارند آدمهای شروری که دیندار نیستند

با دین یا بدون دین، آدمهای خوب کارهای خوب میکنند و آدمهای بد کارهای شرورانه.
ازقدیم گفتن مرگ برای همسایه خوبه برادرمن اگه شهادت خوبه پس تو چرا نمیری
نتانیاهو واقعا دیوانه است. کل دنیا را داره بهم میریزه
غربزدگان طرفدار اسراییل و نوکران کمونیستی ضد اسراییل باید بدانند این بازی باید یک برنده داشته باشه بگذریم که بازنده فقط مردم بدبخت دو طرف هستند
ادم وقتی زورش به دشمن نمیرسه باید باهاش کنار بیاد
فلسطین غزه هاباهر بار جنگ یه تیکه از زمیناشونا از دست میدن
چرا اینقدرطرز بیانتان باید وقت خواننده را بگیرد که عطایش را به لقایش به بخشد؟
سیصد بار نوشته اید «سید حسن نصرالله اظهار داشت:».
گر در خانه کس است یک حرف بس است!
حاجی شما ها که اینقدر عاشق شهادت هستید چرا نمیروید خط مقدم و فقط جوانها وکردم عادی کشته می‌شوند ...مگر نه این است که پیامبر اسلام خود فرماندهی جنگهای صدر اسلام را عهده‌دار بود و با شمشیر رودر رو کنارامیر المومنین شمشیر میزد..
حالا خوبه که گفته تمامی اهداف اسراییل با شکست روبرو میشود ولی مسئولین ما و نمایندگان پیروزی را تبریک گفته اند شاید ایشان به منطقه درگیری نزدیکترند والا سید نیز تبریکات خود را به حماس گسیل می کردند
مسئولین کشورهای اسلامی معلوم نیست چه واکسنی زده اند که هیچ اقدام عملی نمی کنند و فقط بیانیه صادر میکنند
فکر میکنید که اگر تمام سرزمین مورد مناقشه به امثال رهبران "حماس" و"حزب الله" واگذار شود، به نفع ساکنین آن سرزمین باشد؟
عملکردشان در زمان صلح چه بوده‌است؟ حال که غزه درگیر جنگ و بحران است، عملکردشان چیست؟
نه در زمان صلح کارنامه‌ای دارند و نه در زمان یحران و جنگ!
شیخ چرا می خواهی به اسرائیل کمک کنی و نجاتش دهی؟؟؟ چرا جنگ را متوقف کند؟؟ شکستش را ادامه دهید تا اسرائیل تمام شود
لباس جنگ بپوش برو وسط میذان ،
این جنگ برکات زیادی داشت
تشدید بی سابقه تنفر از اسراعیل
فعالیت بی‌سابقه دیپلماسی ایرانی
همگرایی بی سابقه کشورهای اسلامی
بازگشت مسأله فلسطین به اولین مسأله جهان اسلام




شکست مفتضحانه عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی


خون کودکان غزه به ثمر می نشیند
حق پیروز است این وعده الهی است
آفرین بر سید مقاومت
اسراییل مثل یک نفرخارجی شده است که ناغافل چاقو خورده ودنبال ضارب درپیاده رو خیابان می دودوعابرین پیاده راکت می زند.
شما ادامه میدهید؟شما شخصا الان کجایی؟
قایل توجه یه عده که نمیدونن از نشانه های ظهور حضرت مهدی و حضرت مسیح که باعث ایجاد عدالت جهانی و ریشه کن شدن ظلم میشه
نبرد قدس در آخرزمانه لازمه ی ظهور انسان کامل حذف غده جموش سرطانی اسرائل ه
روز به روز به وعده الهی خداوند در قرآن نزدیک میشیم بترسن از روزی که ایران وارد جنگ بشه

اسرائیلی ها فهمیدن ولی یه عده ایرانی....
پاسخ ها
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پس زیاد جوش نزن آقا امام زمان می آید و جنگ را خاتمه میدهد
یک گروه تکاور زبده اسلامی وارد منطقه شد و درحال شکاف در اسراییل
وقلع وقم ودروکردن سربازان آن است ودر حال به قنیمت گرفتن ناوهای آمریکاست
پیروزی مقاومت نزدیک است
بازنده این جنگ آمریکاواسراییل هستند در باطاق گیر افتند روبه نسل کشی آوردند به هیچ هدفی از اهداف نخواهد رسید پیروز میدان مقاومت است به لطف الله
آمریکا گفته این جنگ اسراییل با فلسطین هستش و کسی توش دخالت نظامی نکنه و یعنی آگه یک یا دو تا کشور دیگه به کمک فلسطین بیاد آمریکا با کشور دیگه ای هم حق پیدا می کنه که به کمک اسراییل بیاد این منطقه ولی کشور فلسطین درسته ضعیفه ولی چون خودش به اسراییل اول حمله کرده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست