بازدید 3127
۹

پیام حماس به نشست ریاض: یک تصمیم تاریخی بگیرید

جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به نشست سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض، خواستار اقدام فوری برای توقف حملات رژیم صهیونیستی در غزه شد.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ 11 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پیام حماس آمده است که باید کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های پزشکی، بشری، امدادی و پارلمانی تشکیل شود و این کمیته‌ها به شکل فوری به سمت گذرگاه رفح بین مصر و غزه رهسپار شوند.

حماس همچنین تأکید کرد که باید مواد غذایی و آب، اقلام پزشکی و سوخت هرچه سریع‌تر برای نجات بیمارستان‌ها در غزه که یا از کار افتاده یا به زودی از کار خواهند افتاد، ارسال شود؛ «قبل از اینکه این بیمارستان‌ها به گورهای دسته‌جمعی تبدیل و باعث شرمساری بشریت شوند».

این گروه مقاومت در کانال تلگرامی خود از سران کشور‌های حاضر در نشست ریاض خواست تا برای اجرای این امر، از همه اهرم‌های قدرت عربی و اسلامی خود استفاده کنند تا به آمریکا به عنوان «مسئول مستقیم نسل کشی دسته جمعی مردم فلسطین» در نوار غزه است، فشار وارد کنند.

امروز، ریاض پایتخت عربستان سعودی میزبان نشست فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی و عربی به صورت مشترک برای بررسی اوضاع کنونی در غزه و فلسطین است.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که رئیس‌جمهور ایران را در سفر به عربستان سعودی برای شرکت در این نشست، همراهی می‌کند، طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز به دلیل اهمیت موضوع غزه، اجلاس فوق‌العاده سران کشورهای اسلامی و عربی به صورت مشترک در ریاض برگزار می‌شود. رئیس جمهور محترم پیشنهادات مهمی را در اجلاس ارائه خواهند کرد». 

ابراهیم رئیسی در سخنان امروز خود گفت که اگر نشست امروز به اتخاذ گام‌های مأثر منتهی نشود، موجب نا امیدی امت اسلامی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
اوناکه شما گرفتید !!
در همین حد حماس باید توقع داشته باشد گرفتن یک عکس یادگاری
یادش بخیر والله نماند اثری از ......
احسنت بر طوفان
طوفان طوفان که می گفتن همین بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کجا پیام داد
پنت هاوس هتل تو قطر
یا ته تونل. ها؟؟؟
گرفتن برات.خوبه خودت عربی از عرب همچین توقعی داری
چون حماس با طناب پوسیده روسیه به چاه رفت هیچ کس بهش کمک نمی کنه و نکرد
اجلاس شکست خورد
خب زمانی که طوفان رو شروع کردند، اصلا کسی به عواقبش فکر کرده بود؟
اصلا اگه همین الان آتش بس بشه و اسرای دو طرف آزاد بشن، کی پیروز شده؟
کشته شدن بیش از 11 هزار نفر برای اینکه مثلا اعتبار اسرائیل زیر سوال رفته و همه فهمیدن قدرت دفاعیش پوشالیه بهای سنگینی نیست ؟
اصلا حماس به چی فکر میکرد که حمله کرد؟
برنامش برای بعد از حمله چی بود ؟
آمریکا سالهاست که افسار کشورهای عربی و اسلامی رو بدست گرفته و میدونه که اینها جرات و توان کاری علیه اسراییل رو ندارن . حماس بی خودی به این کشورها دل نبنده ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی