بازدید 8297
با تحولات منطقه و جهان

نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدید هسته‌ای اسرائیل/ آزمایش موفق موشک بالستیک هند/ توقف طرح کمک به اسرائیل در سنای آمریکا

نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدید هسته‌ای اسرائیل، آزمایش موفق موشک بالستیک هند، توقف طرح کمک به اسرائیل در سنای آمریکا، شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی و هشدار روسیه درباره افزایش خطر جنگ هسته‌ای از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 08 November 2023

نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدید هسته‌ای اسرائیل/ آزمایش موفق موشک بالستیک هند/ توقف طرح کمک به اسرائیل در سنای آمریکا

بین الملل تابناک: نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدید هسته‌ای اسرائیل، آزمایش موفق موشک بالستیک هند، توقف طرح کمک به اسرائیل در سنای آمریکا، شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی و هشدار روسیه درباره افزایش خطر جنگ هسته‌ای از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

نامه ایران به شورای امنیت درباره تهدید هسته‌ای اسرائیل

 «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی به تازگی در برنامه‌ای تلویزیونی خواستار بمباران اتمی غزه شد؛ اظهاراتی که واکنش‌‌هایی را به همراه داشت و او پس حرفش را پس گرفت و از موضعی که اتخاذ کرده بود عقب‌نشینی کرد.

در همین باره «امیرسعید ایروانی» سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس فعلی شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تهدید هسته‌ای این رژیم نوشت: «مایلم توجه شورای امنیت را به موضوع بسیار نگران‌کننده‌ای جلب کنم. تهدید به استفاده از سلاح هسته‌ای توسط رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان آسیب پذیر و بیگناه در نوار محاصره شده غزه. مردم بی‌دفاع فلسطین غزه که در معرض تجاوزات نظامی مداوم اسرائیل، کشتارهای وحشیانه، جنایات و مجازات‌ دسته‌جمعی قرار گرفته‌اند، که همگی نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه به حساب می‌آید، اکنون با تهدید هسته‌ای رژیم یاغی اسرائیل روبه رو هستند. آنچه نگرانی ما را تشدید کرده، ادعایی است که وزیر میراث اسرائیل در مصاحبه اخیر خود بیان داشته است.»

البته براساس اعلا منابع خبری رژیم صهیونیستی تاکنون معادل قدرت دو بمب اتمی اقدام به بمباران غزه کرده است.

در نامه نماینده دائم ایران در سازمان ملل آمده است: «یادآوری این نکته عمیقاً نگران‌کننده است که این دومین‌ بار در تنها دو ماه گذشته است که مقامات ارشد رژیم اسرائیل به تهدید استفاده از سلاح هسته‌ای متوسل می‌شوند. پیش از این، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در هفتاد و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهدیدات صریحی در خصوص استفاده از سلاح هسته‌ای علیه ایران را مطرح کرد. استفاده یا حتی تهدید محض از سلاح‌های هسته‌ای، صرف نظر از شرایط یا طرف مسئول، نه‌ تنها نقض آشکار حقوق بین‌الملل، بلکه همچنین به اصول اساسی مندرج در منشور ملل متحد، به ویژه ماده ۲ (۴) است.»

در نامه ایروانی به رئیس شورای امنیت عنوان شده است: «علاوه بر این، آنچه این وضعیت را بیش از پیش نگران‌کننده می‌کند، زمانی است که چنین تهدیدهای وحشتناکی از سوی مقامات یک رژیم اشغالگر سرچشمه می‌گیرد؛ رژیمی که بی‌اعتنایی مداوم به قوانین بین‌المللی بشردوستانه نشان داده و به جنایات شنیع بی‌وقفه خود علیه مردم فلسطین از جمله نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت ادامه می‌دهد و حتی از گرسنگی دادن به مردم به‌ عنوان روشی برای جنگ در نوار محاصره شده غزه استفاده می‌کند. علاوه بر این، امتناع آن‌ها از توجه به فراخوان گسترده جامعه بین‌المللی برای آتش‌بس، موجب حیرت جامعه جهانی شده است.»

در این نامه تصریح شده است: «جمهوری اسلامی ایران از جامعه جهانی می‌خواهد که اظهارات بی‌پروا و خطرناک رژیم اسرائیل را محکوم کرده و برای اطمینان از همکاری کامل رژیم با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و پایبندی به پادمان‌ها و رویه‌های راستی‌آزمایی، به آن فشار وارد کند تا برنامه تسلیحات هسته‌ای خود را متوقف کند و به تمامی معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی مرتبط در مورد سلاح‌های کشتار جمعی ملحق شده و آن‌ها را کامل اجرا کند.»

آزمایش موفق موشک بالستیک هند 

وزارت دفاع هند سه شنبه شب به وقت تهران از آزمایش یک موشک بالستیک برد کوتاه برای استقرار در مرز این کشور با چین و پاکستان خبر داد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «ان‌دی‌‌تی‌وی» یک مقام دفاعی هند گفت که یگان موشکی این کشور روز سه شنبه یک موشک بالستیک برد کوتاه سطح به سطح به نام «پرالی» را از جزیره «عبدالکلام» در سواحل «اودیشا» با موفقیت آزمایش کرد. این موشک توسط سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند ساخته شده است.

روابط هند و چین از زمان درگیری بین نظامیان آنها در هیمالیا در ژوئن ۲۰۲۰ که منجر به کشته شدن حداقل ۲۰ نظامی هندی و چهار نظامی چینی شد، تیره شد. تنش‌ها اخیرا بر سر ساخت پلی توسط چین بر روی دریاچه «پانگونگ تسو» که در امتداد مرز قرار دارد، افزایش یافته است.  این دو کشور در نشستی در سطح فرماندهان نظامی بر حفظ امنیت و ثبات در بخش غربی مرز بین هند و چین توافق کردند.

این مقام وزارت دفاع هند گفت: این موشک که حدود ساعت ۹:۵۰ صبح به وقت محلی  پرتاب شد،  به تمام اهداف ماموریتی خود دست یافته است.

هند با پاکستان نیز تنش دارد. از سال ۱۹۴۷ و پس از استقلال هند و پاکستان از استعمار انگلیس، هند و پاکستان سه بار با هم جنگیده‌اند. در آخرین رویارویی، ۹ هزار نظامی پاکستانی کشته و بیش از ۲۵ هزار نفر از آنها مجروح شدند. دولت پاکستان اخیرا اظهار داشت که این کشور به دنبال جنگ با هند نیست و سعی دارد اختلافات باقی مانده با این کشور همسایه را حل کنند.

به گفته این مقام هندی، پرالی یک موشک زمین به زمین برد کوتاه  کیلومتر با ظرفیت حمل کلاهک ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرمی است. این مقام نظامی هند افزود، موشک پرالی برای استقرار در امتداد خط کنترل واقعی (خط جدا سازی هند از چین) و خط کنترل (خط مابین هند و پاکستان) توسعه یافته است.

منابع رسانه‌ای گزارش کردند که نیروی هوایی هند اخیرا سه یگان پدافند موشکی «اس-۴۰۰» خود را در امتداد مرزهای چین و پاکستان عملیاتی کرده است. مقام‌های دفاعی هند گفتند: «این سه یگان در بخش‌های مهم مرز با چین و پاکستان عملیاتی شده اند.»

این سامانه دفاع موشکی دوربرد می‌تواند هواپیماها و موشک‌های دشمن را در برد ۴۰۰ کیلومتری سرنگون کند.

توقف طرح کمک به اسرائیل در سنای آمریکا

در پی اختلاف بین جمهور‌ی خواهان و دموکرات‌های کنگره برای ارسال کمک‌های بیشتر به اوکراین، دموکرات‌های سنا روز گذشته (سه‌شنبه)، لایحه مجلس نمایندگان آمریکا برای ارائه کمک‌های اضطراری به رژیم صهیونیستی که بخش کمک به اوکراین در آن حذف شده بود را مسدود کرد و در عوض از جمهوری‌خواهان خواستند با درخواست ۱۰۶ میلیارد دلاری «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا موافقت کنند.

بر اساس گزارش شبکه راشاتودی، طرح پیشنهادی کاخ سفید در صدد ادغام کمک به اوکراین، رژیم صهیونیستی، تایوان و سیاست مهاجرت است؛ به امید آن‌که بتواند بر مخالفت برخی جمهور‌ی خواهان با تداوم کمک مالی به کی‌یف، غلبه کند.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن را جمهوری‌خواهان تشکیل می دهند، هفته گذشته، بسته مستقل ۱۴.۳ میلیارد دلاری برای تل‌آویو را به تصویب درآورد که با کاهش بودجه «خدمات درآمد داخلی» (IRS)  تأمین خواهد شد. این نهاد یک سازمان دولتی و اداره زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکاست، که وظیفه خدمات درآمد حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد.

روز گذشته (هفتم نوامبر ۱۶ آبان) سناتور «راجر مارشال» از ایالت کانزاس از دموکرات‌ها درخواست کرد که به لایحه مجلس نمایندگان آمریکا برای کمک به تل‌آویو کمک کنند و گفت: « زمان بسیار با اهمیت است و ضروری است که سنا ارسال این کمک‌های حیاتی به اسرائیل را حتی یک روز به تعویق نیندازد.»

«پتی موری» رئیس کمیته تخصیص بودجه سنا از ایالت واشنگتن در پاسخ گفت: «متحدان ما در اوکراین به اندازه متحدان ما در اسرائیل نمی‌توانند تأخیر را تحمل کنند.»

بایدن نیز پیش از این گفته بود که لایحه مجلس نمایندگان درباره کمک به رژیم صهیونیستی را در صورتی که در سنا تصویب شود، وتو خواهد کرد.

شکست بایدن مقابل ترامپ در سومین نظرسنجی انتخاباتی

 بر اساس نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» که سه‌شنبه منتشر شد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده درست یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۴، در یک رقابت فرضی «جو بایدن» ساکن فعلی کاخ سفید را با فاصله اندک چهار درصد شکست داد.

در این نظرسنجی، ترامپ موفق شد ۴۹ درصد آرای رای‌دهندگان ثبت‌نامی را در رقابت مجدد با حریفش در انتخابات ۲۰۲۰، کسب کند؛ در حالی که بایدن ۴۵ درصد آرا را کسب کرد. 

۵۱ درصد رای‌دهندگان گفتند، احتمال این که به بایدن رای بدهند وجود ندارد، در مقابل ۴۸ درصد از عدم حمایت از ترامپ گفتند.  

در یک دردسر بالقوه برای بایدن، ۴۵ درصد رای‌دهندگان مستقل گفتند از دونالد ترامپ حمایت خواهند کرد، در مقابل، ۴۱ درصد که گفتند حامی بایدن خواهند بود. همچنین وضعیت بایدن در بین گروه‌های جمعیتی کلیدی که به پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۰ کمک کرد، شامل سیاه‌پوستان و لاتین‌تبارها ضعیف‌تر بود. 

این نظرسنجی که بین ۲۷ اکتبر تا دوم نوامبر (۵ تا ۱۱ آبان) با شرکت هزار و ۵۱۴ آمریکایی و حاشیه خطای ۳.۱ درصد انجام شد، جدیدترین نظرسنجی بود که نشانه‌های هشدار برای بایدن در رقابت دوباره با ترامپ را در بر داشت. 

هشدار روسیه درباره افزایش خطر جنگ هسته ای

دبیر شورای امنیت روسیه امروز (چهارشنبه) گفت که سیاست‌های مخرب آمریکا و متحدانش خطر استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، شیمیایی یا زیستی را افزایش می‌دهد.

 نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه در گفت‌وگویی با خبرگزاری دولتی تاس در روسیه گفت: پیامد طبیعی سیاست‌های مخرب آمریکا تضعیف امنیت جهانی است.

وی افزود: خطر استفاده از سلاح هسته‌ای، شیمیایی و زیستی در حال افزایش است و نظام کنترل تسلیحات جهانی تضعیف شده است؛ این اظهارات یکی روز پس از آن مطرح شد که روسیه و سپس واشنگتن و اعضای ناتو اعلام کردند که از «معاهده نیروهای مسلح متعارف اروپا» خارج می‌شوند.

وزارت خارجه روسیه سه‌شنبه اعلام کرد که معاهده نیروهای مسلح متعارف اروپا دیگر به تاریخ پیوسته است. این وزارتخانه با بیان اینکه نخستین تلاش برای خروج از این پیمان به ۲۰۰۷ بازمی‌گردد، اعلام کرد که این پیمان شدیداً مورد بی‌توجهی اعضای ناتو قرار گرفته و دیگر منافع روسیه را برآورده نمی‌کند.

ساعاتی بعد، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز فدراسیون روسیه از معاهده نیروهای مسلح متعارف اروپا خارج شد. آمریکا بر اساس حقوق خود تحت قوانین بین‌المللی، از هفتم دسامبر فعالیت تمامی وظایف خود و دیگر کشورهای عضو را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

با خارج‌ شدن یا تعلیق عضویت اعضای این معاهده، پیمان نیروهای مسلح اروپا نیز به یکی دیگر از ابزارهای کنترل تسلیحاتی بدل شد که از دل جنگ سرد بیرون آمده و هدف آن تقویت ثبات و امنیت تسلیحاتی منطقه یورو آتلانتیک بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۸
عجب!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جنگ غزه نشان داد که افراد در مواقع بحرانی و اضطرار ، از ترس به خطر نیفتن جان و منافع، زیــر همه شعارها، ادعاها، وعده و وعید ها، حرفها گنده و شاخ و شانه کشیدن هایشان می زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ما سالهاست که اسراییل را تهدید به محو از روی نقشه

کرده و برایش روز شمار در میدان فلسطین گذاشتیم

و سردار رفیق دوست هم دو روز قبل گفت : ما نابودش

میکنیم و حالا وزیر اسراییلی هم یک شکری خورد و جنبه

مان را بالا ببریم و زود نرویم پاسگاه واسه شکایت !!؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
آره درستش همینه
دیپلماسی و نامه نگاری به سازمان ملل
فقط فردا یادتون نره باز خواستین کشوری رو تهدید به نابودی کنید یاد این روزا بیوفتین
فردا روز مجبورید دست به دامن همون سازمان ملل بشید که کشورهای زیرمجموعه شو رو تهدید میکردین
مرتضی رفیقدوست:
ما سلاح هایی داریم که حتی آمریکا هم ندارد اما همه اش این نیست. در منطقه ما از قدرت هایی که احتمال دارد به ما حمله کنند گروگان هایی داریم که اگر به ما حمله کنند، ظرف نیم ساعت یا یک ساعت آن گروگان ها را از بین می بریم!
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اینکه اقای رفیقدوست گفته ما سلاحی داریم که حتی امریکا ندارد خیلی بی ربط هم نگفته اما این دلیل نمیشه که عملکرد بهتری نسبت به سلاحهای دیگران داشته باشد و دوم اینکه اگر کشوری فکر جنگ باشد کشته شدن 100 نفر یا 200 نفر اسیر یا گروگان در اختیار شما کوچکترین تاثیری در تصمیمات آنها نخواهد داشت همانطور که الان برای اسرائیل 240 اسیر در اختیار حماس کمترین تاثیری در حمله زمینی نداشته و اینکه فکر کنی سیاستمداران جهان زنده یا مردن افراد اینقدر برایشان مهم هست که میتواند روی تصمیماتشان اثر بگذارد فقط یک توهم ذهنی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
راست گفته
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
لشکر امریکا با لایک منفی چه وحشتی کرده
فرمانده نیروی دریایی سپاه:
موشک‌های ما مجهز به هوش مصنوعی است و امکان شلیک از چند سامانه را دارا هستند و می‌توانند به سمت یک هدف آرایش بگیرند و حتی این موشک‌ها هدایت شوند که مثلا این هدف را منهدم نکنند و هدف بعدی را بزنند
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اقای فرمانده اینکه ایران مجهز به تجهیزاتی باشد که دیگران را از فکر جنگیدن دور کند خیلی خوب هست اما زمانیکه شما دائم در حال بازگو کردن این هستید که اینرا داریم آن را داریم این شک را بوجود می آورد که یا ندارید یا آنقدر که ادعا می کنید نیست
حامی اصلی رژیم کودک کش صهیونیست آمریکای مستکبر هم جرات جنگ با ایران را ندارد بعد این رژیم غاصب می خواهد ایران را تهدید به بمباران اتمی کند.
کوچکترین اشتباهی از سوی اسرائیل با پاسخ قاطع نیروی دفاعی ایران همراه خواهد شد و حیفا و تل آویو در کسری از ثانیه از روی کره خاکی محو خواهند شد پس بهتر است به جای زبان بازی عقلشان را به کار بیاندازند و این سخنان گذافه را تکرار نکنند.
اینان فکر کرده اند که چون با حمایت آمریکا بر زن و کودک بی دفاع حمله می کنند کسی هستند، با این کارها نه تنها بشر نیستید بلکه از انسانیت عدول کرده اید و فردای آینده باید پاسخگوی جنایات جنگی و نسل کشی ای که در غزه انجام داده اید باشید استفاده از بمب اتم بر علیه مردم بی دفاع غزه پیشکش، حتی با حمایت آمریکای مستکبر هم نمی توانید این کار را بکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
سیاست قرار دادن مردم در مقابل گلوله و بمب و مظلوم نمایی درست کردن، دیگر فایده ندارد. آن هم موقعی که رهبران خودشان خارج از میدان جنگ و در جای امن هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
حماس وقتی میخواست این عملیات رو شروع کنه باید فکر اینجارو هم میکرد.
البته فکرش رو کرده، گفته ما که جامون تو تونل ها امنه مردم واسه خودشون ی فکری بکنن!
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اخبار بیست و سی زیاد می بینی نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۱۲:۳۰
شما چه می بینی؟
خبرهای کذب آن ور آبی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۱۲:۲۷
بیش از ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غزه را ندیدی وقت عملیات طوفان الاقصی یهویی بیدار شدی عجیب نیست؟؟!!!!!!.
آمریکا به اسرائیل ۱۴ میلیارد دلار کمک کرده که گنبد آهنینش را محکم تر کند. با گنبد آهنین بقایتان را فقط چند روز بیشتر می کنید بهتر است به جای این همه ولخرجی سرزمین غصب شده را به صاحبان اصلی اش که مردم مسلمان فلسطین هستند باز گردانید و به واشنگتن و نیویورک برگردید و این همه پولی را که آمریکا می خواهد صرف گنبد کند در همانجا تا آخر عمرتان زندگی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
با تحولات یک ماه گذشته در غزه، چطور می توانید باز هم شعار داده و گنده لاتی کنید؟!
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
تو نگران پول‌های آمریکا هستی
من نگران پول‌های ایرانم که این همه سال خرج حماس و حزب‌الله شد
کجای کار حکمرانان ما میلنگد که اسرائیل با داشتن بمب اتم و زرادخانه اتمی هیچ وقعی به سازمانهای بین المللی نمی گذارد که هیچ ؛ بلکه حمایت اکثریت آنها را دارا است و ما بعد از کلی نظارت سازمان اتمی و اذعان به صلح آمیز بودن ماهیت اتمی کشور باز هم تحت تحریمهای فلج کننده قرار گرفته ایم.آیا وقت آن نرسیده است که افراد عاقل و اینکاره زمام امور را از دست نابلدان بگیرند تا چند صباحی ملت به آسایش برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل هیچ پاسخی به نهادهای بین المللی نمی دهد چون سرزمین فلسطین را غصب کرده و جوابی در برابر حرف حق و عدالت ندارد به حق که باشد باید سرزمین فلسطین را به صاحبان اصلی اش برگرداند و شهرک نشینان غاصب باید به شهرهای آمریکا که حامی اصلی اش است کوچانده شوند.
امریکا برای اسراییل کودک کش سلاح می فرستد و برخی کشورهای عربی برای مردم فلسطین کفنی می فرستند. اسراییل می کشد و عربهای بی غیرت و جاهل کفن می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل با این بی قانونی ها و جنایات جنگی و نسل کشی ها حتی زیر پرچم آمریکا هم نمی تواند بقای خودش را تضمین کند، غزه از آن مردم غزه است و این خونریزی ها فقط آتش خشم مردم مسلمان منطقه را شعله ور می کند و وای به روزی که این خشم لبریز شود آن وقت خواهی دید چطور جوانان مسلمان مصر، عراق، سوریه، لبنان، مالزی ، پاکستان و ... وارد قیام بر علیه ظلم شوند و چنان درس عبرتی به این کودک کش های غاصب بدهند که تا ابد سرلوحه تاریخ شان بماند.
۷۵ سال کشت الان هم میکشه. واقعا کسی جرات داره به اسراییل چیزی بگه. اسراییل یکی از ایالت های جدا شده ایالات متحده درآسیاست. یعنی غزه دارو با امریکا می جنگند.
مغز براندازان هم اکنون
هنیه کجاست؟

مغز براندازان پارسال
علی کریمی با از خودگذشتگی و به خاطر جنبش رفت آمریکا

تشخیص
جای دیگری مراجعه نکند. درمان ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
بس کن این چرندیات بی سروته را‌
خجالت نمیکشی ؟
خودت‌ بدت نیامده از این جملات کج و معوج و مزخرف؟
متاسفم که تابناک اینارا تکرار میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
علی کریمی کجاست ناشناس ۱۴۲۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ایشان امسال کله پز در میدان منیریه هستند

و آب مغز هاش معروفیه و خودشو متخصص مغز جازده
ولی خیلی خالی بنده و گرانفروشی و حراف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
مقایسه بسیار احمقانه ای بود
واقعا بی مغزی آشکاره
شکست بایدن مقابل ترامپ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ترامپ کلی پرونده کیفری بین المللی و داخلی دارد که به قول خودش اگر به این پرونده ها رسیدگی شود باید ۵۰۰ سال یعنی ۵ قرن حبس ابد بکشد بعد می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا هم شود تعجب آور است!!!!!!! خب همین ها رئیس جمهور شده اند که دنیا این همه درگیر جنگ و درگیری و تنش شده و در آستانه جنگ جهانی قرار گرفته. هیلتر هم یکی از همین نوع آدم ها بود.
هند با ۱.۵ میلیارد جعیت نمیتونه یه سامانه پدافندی بسازه دل خوش کرده به اس ۴۰۰ که تو جگداوکراین با موشک کروز نپتون منهدم شد،
ترامپ ۲۰۲۴ . روزهای بزرگی در راهه . البته بزرگ برای مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
به امید خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
دست ترامپ رو میبوسم
عاشقشم
ما دچار ترس و اضطراب و وحشت شده ایم .
نماینده ایران در سازمان ملل اعلام کرده در هیچ حمله ای بر علیه منافع آمریکا در سوریه و عراق مشارکت و حضور نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ناو هواپیمابر خطرناکه حسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
باید بترسیم
نترسیم چه کار کنیم ؟
شخم بخوریم یا محو شویم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خب ما حضور نداشتیم، مقاومت عراق است که به خاطر اشغال
گری آمریکا و حضور و حمله غیر قانونی به این کشور پایگاه های آمریکایی را هدف قرار داده اند، آمریکا اگر می خواهد پایگاه هایش مورد حمله قرار نگیرد از منطقه خارج شود، اصلا از هزار کیلومتر آن طرف تر و آن سر دنیا آمده اند اینجا چه کار؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
سه نفر بودن با 3 تا سطل آب میخواستن اسرائیل رو نابود کنن
الان تو کدوم سوراخ قایم شدن
غزه قیچی شده و جبهه مقاومت همچنان نظاره گر
کدخدا ؛ خطرناکه حسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
جبهه مقاومت پَر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
الکی چن تا ترقه میترکونن که بگن ما هستیم :-)
خوب شما هم اسراییل را تهدید به نابودی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اسرائیل با این جنایات جنگی و نسل کشی ای که کرد خودش، خودش را نابود کرد به قول مثل؛ موری ای که بال در آورد نشانه زوالش است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
نه دیگه الان خطرناکه ما فقط در مواقعی ک خطری تهدید نمیکنه تهدید میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
۱۴:۲۸
اینو نگید چی بگید؟
اسراعیل اشغالگر است وباید از فلسطین برود
نظر فرد مسوول ارجاع دبیرخانه سازمان ملل: یه لبخند لطفا بایگانی شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی