بازدید 349346

جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده و برآوردها حاکی از شهادت بیش از 600 فلسطینی در این بیمارستان است.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 17 October 2023

جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم

بین الملل تابناک: منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

هنیه: جنایت بیمارستان غزه، نشانگر توحش دشمن اسرائیلی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۴

پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که این حمله نشانگر توحش دشمن اسرائیلی است.

به گزارش شبکه الجزیره، هنیه با اشاره به اینکه چنین جنایتی بیانگر حجم شکست دشمن صهیونیستی است، تصریح کرد: دشمن هیچ احترامی برای ارزشها، قوانین و سنتها قائل نیست.

وی با بیان اینکه مجریان جنایت المعمدانی، همان عاملان کشتار صبرا و شاتیلا هستند، خاطر نشان کرد: آمریکاییها که حمایت نامحدودی از صهیونیستها داشتند، مسئول این کشتار هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: اگر دشمن فکر می‌کند که کشتار غزه، سرپوشی بر شکستهایش است یا ملت ما را مجبور خواهد کرد که تسلیم شوند، در توهم به سر می‌برد.

این مقام حماس با اشاره به اینکه، مقاومت فقط با اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین متوقف خواهد شد، از ملت فلسین خواست که به خیابانها بیایند و این جنایت را محکوم کنند.

یونیسف حمله رژیم‌ صهیونیستی به بیمارستان غزه را به شدت محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۳

صندوق کودکان سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه حمله رژیم صهیونستی به بیمارستان المعمدانی را که به کشته شدن بیش از 1000 نفر منجر شده به شدت محکوم کرده و خواستار آتش‌بس فوری شد.

 

کانادا حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را وحشتناک و غیرقابل قبول خواند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸

 جاستین ترودو نخست وزیر کانادا سه‌شنبه شب حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را «وحشتناک و کاملا غیرقابل قبول» خواند.

 ترودو به خبرنگاران گفت: خبرهای رسیده از غزه وحشتناک و غیرقابل قبول است. در این مورد و در همه موارد باید به قوانین بین‌الملل احترام گذاشت.

وی افزود: قوانینی درباره جنگ وجود دارد و هدف قرار دادن یک بیمارستان قابل قبول نیست.

اسکای نیوز : بمباران بیمارستان در غزه، نقش بایدن را به‌عنوان میانجی صلح زیر سوال برد
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۴

خبرنگار ارشد شبکه اسکای نیوز گفت که بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه، نقش رئیس جمهوری آمریکا را که قرار است فردا (چهارشنبه) به فلسطین اشغالی سفر و نقش میانجی صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان را ایفا کند، زیر سووال برد.

 الیستر بونکال کارشناس حوزه خاورمیانه در شبکه اسکای نیوز، گفت: «این حادثه هر چه که باشد، یک فاجعه در شرایطی است که اوضاع وخیم است.»

وی افزود: «بیمارستان‌ها در چنین مواقعی نه تنها مکانی هستند که مردم برای درمان به آن‌جا مراجعه می‌کنند، بلکه بعنوان سرپناه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.»

خبرنگار اسکای‌نیوز اضافه کرد: «مردم غزه معتقدند که اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند که مدارس و بیمارستان‌ها در کدام نقاط قرار دارند و آن ها با این فرض به آنجا می‌روند که هدف حملات قرار نگیرند»

اردوغان: بشریت برای توقف وحشی‌گری بی‌سابقه اسرائیل در غزه اقدام کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۳

 «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی واکنش نشان داد.

وی گفت: «حمله به بیمارستانی که زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را درمان می‌کند، آخرین نمونه از حملات اسرائیل است که از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی خالی است».

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: «من از همه بشریت می‌خواهم که برای توقف این وحشی‌گری بی‌سابقه در نوار غزه اقدام کنند».

جهاد اسلامی: حمله به بیمارستان غزه، بخشی از طرح آمریکا است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۶

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، این حمله را بخشی از طرح دولت آمریکا برای نابودی ساکنان غزه و اخراج آنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، این حنبش همچنین تصریح کرد: این کشتار نشانگر این است که دولت کینه‌توز آمریکا، هدایت این جنگ را بر عهده دارد؛ جنگی که با هدف کوچاندن مردم ما از نوار غزه به سیناء [در مصر] صورت می‌گیرد.

کنعانی حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را نسل کشی خواند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۱

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد را با قوی‌ترین عبارات محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

کنعانی همچنین عمیق‌ترین مراتب همدردی دولت و ملت ایران با ملت و مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه را اعلام کرد و افزود: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

کنعانی گفت: انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل کنند.

هشدار داده بودیم بیمارستان را تخلیه کنید
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۰

 «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم 500 نفر منجر شده، گفت که پیشتر هشدار داده بودیم که این بیمارستان و پنج بیمارستان دیگر باید تخلیه شود تا حماس از آن به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده نکند.

امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۷
 سردبیر الجزیره نوشت: امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند.  وضاح خنفر نوشت: این صهیونیست‌های مجنون می‌خواهند به زودی میزبان بایدن باشند، آیا از رهبران عرب صدایی در خواهد آمد؟ یا تسلیم بودن به یک صفت ذاتی برای آنها تبدیل شده است؟!
 
جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم
سه روز عزای عمومی در فلسطین در پی نسل‌کشی در بیمارستان غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۳

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز سه‌شنبه به خاطر بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه توسط صهیونیستها، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

حماس: جنایت کشتار بیمارستان المعمدانی نسل‌کشی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۳

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه سه‌شنبه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت دست کم 500 غیرنظامی منجر شده، اعلام کرد که این جنایت یک نسل کشی است.

تنها چیزی که باید وارد غزه شود صدها تن مواد منفجره است نه کمک بشردوستانه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۲

«ایتمار بن گویر» وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: «تا زمانی که حماس گروگان‌ها را آزاد نکند، تنها چیزی که نیاز است که به غزه وارد شود، صدها تن مواد منفجره از سوی نیروی هوایی است نه حتی یک گرم کمک بشردوستانه».

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

تعداد بازدید : 26983

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

تعداد بازدید : 26974

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳۸۸
انا لله و انا الیه راجعون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
یوم تبلی سرائر
امروز روزیست که یهودی هایی که نام صهیونیت را برخود گذاشته اند؛ درون و ذات وحشی خود را به معرض می گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اسرائیل با بمباران خانه های مردم و بیمارستان و کشتار کور مردم بی دفاع از کودک و زن و مرد فلسطینی دومین شکست و بدنامی را برای خود در تاریخ ثبت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بعضی طرفدارای اسرائیل میگن موشک خودی حماس بوده ... یک سوال؟ قدرت تخریب موشک های فلسطینی مگر چقدر هست؟100تا از این موشک های دست ساز به اندازه یک بمب 2000 کیلیویی که روی سر غزه آوار میشه ، قدرت نداره ... احتمال میدم از یک بمب سنگر شکن اسفاده کردن که تازه از امریکا گرفتن ... چون شاهدان عینی از غیر معمولی بودن بمب گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سایت..... الف ببین چطوری تحریف می کند
نوشتم مقاومت به صورت مستقیم ورود نکند برای نابودی این اپارتاید ضد بشریت خیانتکار هست

حالا چی منتشر کرد؟

مقاومت بعد این جنایت باید ورود نکند
شرم آور هست از این سایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه ریر بیمارستان سلاح و نیترات امونیوم انبار کرده باشن با یه کبریت هم منفجر میشه.
محب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از نظرات اینجا می‌شه فهمید چقدر بعضیا لقمه حروم خوردن امیدوارم بدترین بلاها سر خودشون و خانواده‌هاشون بیاد و بعد ببینم می‌گن جنگ همینه؟ ، جنگ زدن بیمارستان نیست! حتی اگر سربازی اونجا قایم شده باشه، حتی اگه مهماتی اونجا قایم شده باشه، که همه‌ش خزعبلات اسراییلیه حماس چند صد کیلومتر تونل عمیق زیر غزه داره چه نیازی به بیمارستان داره؟ اگر عقل و شعورت به قد زبونت بود و لقمه ت حرام نبود انقدر ساده بازیچه نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خداوند خود این قوم ظالم را از جا برکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انشا ا... خداوند عامل انفجار و جنایت بیمارستان غزه رو نابود کنه و از روی زمین محو کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدايا حاميان اين رژيم جناينكارو ذليل كن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اهای اونای که دارید از اسراییا حمایت میکند ممکنه همین اسراییل چند وقته یکی از بمب رو تو ایران تو سر خودت خانودات بزنه نگاه این عبای از کشتار بچه ها ندارن مطمن باش پاش بیفته همین بلا سر خود و خانودات هم میارن
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
متاسفانه راکت جهاد اسلامی بوده که روی خود غزه افتاده اگر یک موشک اسراییلی بود هم گودال درست میشد هم ساختمانهای اطراف خراب میشدن اما فقط چندتا ماشین بخاطر سوخت راکت سوختن ضمنا دلیل تلفات بالاهم اینه که دقیقا راکت افتاد در محل تجمع مردم در پارکینگ بیمارستان
سلام لطف کنید سرباز فراریها را جمع اوری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این اقتدار جبهه مقاومت همه ما مسلمانان را کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یکدفعه دیگه بیمارستان را بزنند خونمان بجوش می آید جرات دارند یکدفعه دیگه بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۴:۵۸
مرگ بر منافق
خب جنگ همینه. بعد از کلی ویرانی سرعقل میان و صلح می کنند.
چرا همین الان صلح نکنند.
حماس گروگان ها را آزاد کند و تسلیم بشه
اسرائیل هم زندانی ها را آزاد کند
همه با هم در صلح و صفا زندگی کنند.
پاسخ ها
M
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
منتظر نظر تو بود
آخه نادان اگه همینجوری الکی الکی بود که الان دنیا یه جور دیگه بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نمیگم ایرانی باش یا غرب گرا یا....
فقط به شما می گم انسان باش و توجیه نکن حمله عمدی به مرکز درمانی آن هم وقتی خود آن نسل کش می گه بروید آنجا

.......!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تجسم حماقت و قساوت دقیقا همین کامنت توهه!75 سال دارن فلسطینی ها رو سلاخی می کنن هربار هم که صلح کردن اسرائیلی ها حتی به یک بندش هم پایبند نبودن بعد تو ساده لوح میای میگی خب صلح کنید؟!آخه آدم بی مروت برو یه تغییرات نقشه فلسطین رو از 1947 به بعد ببین....
Mstin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
باید ی بار برای همیشه به این رژیم فاسد و ستمگر صهیونیست پایان دادان به حق که واقعا ۳۱ سوره در قرآن درباره بر حزر بودن از قوم ستمگر یهود هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اندازه یه بچه هم نمیفهمید،شعور مطالعه که ندارید، ،انسان نیستید،ماهم انتظار نداریم،به فکر اخرتتون هم نیستید،ماهم انتظار نداریم باشید،ولی اینقدر بفهمید که جنگ به معنی نسل کشی نیست،جنگ بین نظامیان کشورهاس،انسانی به ماجرا نگاه نمیکنید چون چشم کفتار روی سرتون گذاشتن،ولی قانونی نکاه کنید ،طبق قوانین بین الملل حمله به بیمارستان ها و مدارس و عبادتگاه ها اعمال تروریستی به شمار میره و ممنوعه،جاستین ترودو که تا استین دستش تو کاسه ی جنایات ضهیونیست هاست هم مجبور شده محکوم بکنه بعد شما از حیوان کمتر ها میکید جنک همینه سر عقل بیان؟نتیجه ی صلح گروه فتح با اسرائیل چیشد؟به قران اکر بدونی من تا اخر عمرم دیگه حرف سیاسی نمیزنم،نمیدونید،فقط میشینید پای شبکه های صهیونیست ها و هرچی اونا میکن رو مثل یه طوطیه v تکرار میکنید،شما دستتون توی این جنایت های اسرائیل خونی شده،دلتون هم سنگ،وای به خال انسانیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ظاهرا صلح و صفا و زندگی
برای بعضی ها
سم مهلک است.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از نظر هر مرام و مسلکی حمله به بیمارستان مذموم و نکوهیده هست
زبل خان
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در جواب اون عزیزی که میگه همیشه اسرائیلیا صلح رو نپذیرفتن برعکس همه جنگ ها رو اعراب شروع کردن و همیشه هم شکست خوردن سازمان ملل پنجاه سال پیش تقسیم کرد خودشون نخواستن گفتن ماهمشو میخوایم در صورتی که قبل از اون هم کشوری به اسم فلسطین وجود نداشته خاک عثمانی بوده و
مستعمره انگلستان بعدش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فلسطین نبود؟!! بیشتر می خواستند؟!!
لطف کن اطاعات خود را بیشتر کن
اولا سابقه فلسطین از سابقه اسرائیل که مهاجرین آمدن از اروپا کشور درست کنند بیشتر هست خیلی و ربطی به عثمانی هم ندارد دوم هم سرزمین آن را گرفتند تا کشور درست کنند و نیل تا فرات را اجرا کنند یعنی فلسطینی هم نباید باشد چه برسد به بقیه کشورها
زبل خان
| Germany |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دوست عزیزتاریخ در دسترسه فقط کافیه بجای اینکه بزاری بقیه از تاریخ جهت تحمیل عقایدشون به تو استفاده کننخودت بری اتفاقات تاریخ رو بخونی و مقایسه کنی این که صهیونیست ها اومدن اونجا زمین خریدن شهرک ساختن لابی سیاسی کردن پول داشتن هیچکدوم از اینها کار غیرانسانی و خلاف قواعد بین الملل نیست
زبل خان
| Germany |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از سال 1947 این فلسطینیا بودن که پیشنهادهای صلح رو نپذیرفتن هیچوقت و همیشه آغازگر جنگها بودن و وقتی هم جنگی رو شروع کنی و توش بازنده بشی خاکت رو هم از دست میدی و نقشه ات کوچکتر میشه
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا چقدر باید بی شرم و بی حیا باشی که این جمله رو بگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کدوم صلح ؟ تا به حال چند بار صلح کردن به کدومش پیبند بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پاسخم به جناب زبل خان هست؟ آقای عزیز قرار داد اسلو رو کی نقض کرد؟ کی بر خلاف این قرارداد داره در سرزمین های فلسطینی شهرک سازی میکنه. ؟
یازهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا متاسفم چقد کوته فکر تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نادان با پرچم امریکا. حالا خوبه تو مهد ازادی زندگی میکنی اینقدر فرهنگ نداری که ایشان نظرشو گفته حالا خوب یا بد نباید توهین کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نه عزيز جنگ اين نيست در طول جنگ جهاني دوم آلمان نازي با انگليس توافق كردن كه بيمارستانها و دانشگا هها رو بمباران نكنن متاسفانه مجدان انسانهاي و دولت ها خوابه و اين براي همه دنيا تاوان داره از هر طرف كه مي خواد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر آلبانی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اخه چرا تا این اندازه ساده لوح هستی؟حماس تسلیم بشه؟حتما اسراییل این کامنت ساده لوحانه شمارو می بینه و زندانیهارو ازاد میکنه و بعدش هم صلح و صفا؟وعده قران این است یهود تا ابد درگیر جنگ و خونریزی خواهد بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و حامیانش
دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بله دلیل تولید انبوه سلاح ها و استفاده از سلاح های ممنوعه هم همینه گفتمان میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نباید از درون بیمارستان موشک پروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برای همینه که اسراییلاز موشک استفاده نمیکنه؟
بایستی به خاطر جنایات اسرائیلی‌ها فردا را عزای عمومی اعلام کنند و کلیه اداره جات ر ادر ایران تعطیل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
فکر کنم شما کارمندی که دنبال تعطیلی اداتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نه که مثلا سر کار خیلی زحمت میکشی میخوای بمونی و بخوابی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
انجام ضد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما که تا حالا جشن گرفته بودید؟
حرف حساب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
داری تعطیل می‌کنی بکنش سه روز یه مسافرت شمال برو حالشو ببر ..آخ جون عزای عمومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تعطیلی چه دردی دوا میکنه بایدن با اون سن و ضعف داره میاد فلسطین برای بقای اسراییل تلاش کنه.شما هم بفکر تعطیلی و خواب نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
این جنگ و قتل عام مردم بیگناه اگر یک برنامه طراحی شده و سیاسی و از قبل مشخص شده نباشد واقعا چرا. چه کسی پاسخگوی این خون های ریخته شده هست چرا باید شروع میشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهتره از اسرائیلی ها بپرسی که از هفتاد سال پیش زمین فلسطینی ها رو غصب کردن و فقط دارن سلاخی میکنن و آدم میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این جنگ امروز و دیروز نیست این جنگ ریشه در تاریخ دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مسلما آنهایی که جنگ را شروع کردند باید پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقا درسته چرا باید هفتاد سال پیش یک مشت بی وجدان بیان جنگ رو شروع کنن و مردم رو از خونه هاشون بیرون کنن؟؟؟؟ چرا؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ای کاش به جای سایت های شیاطین مقداری قرآن بخوانیم
تا نظر الله در مورد یهود و اسرائیل را بدانیم
واقعا مرگ بر اسرائیل و حامیانش
کشورهای اسلامی نباید در برابر این جنایت بزرگ بی‌طرف بمانند. باید اقدامی بکنند.
خدا لعنت کنه صهیونستها را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تعداد زیادی بی غیرت هم در همین کشورهای اسلامی هستن که طرفدار جنایت کاری رژیم اشغالگر اسرائیل هستن.یه نگاهی به منفی های کامنتت بندازی دستت میاد کیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
پیامت را به عربی بنویس و برای رهبران کشورهای عربی بفرست تا به فرمان شما عمل کنند و به طرف اسراییل یورش ببرند
خدا لعنتشون كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خدا لعنت کنه همشون رو، مخصوصا گروگانگیرهای کثیف را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کیها را ؟
نکنه پوتین‌ و مدودفو میگی
نه‌ نه‌
فکر نکنم چون اکراینیها که ادم نیستند کشته بشن اشکالی نداره
ولی اعراب غزه
عجیبه. چطور کلمه حقوق بشر را به زبان می آورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اتفاقا نتانیاهو هم همینو میگفت و معترض بود که حقوق بشر چرا حمله افراد حماس به غیرنظامیان اسراییل رو محکوم نمیکنه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در اسراییل غصب کننده فرد بی گناهی وجود ندارد و همه همدست هستند و لطف کنید زبان گوی دشمن بشریت هم نشوید
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حقوق بشر؟ اون سازمان آمریکایی خیلی وقته اسمش عوض شده و شده حقوق حشر
ای جانیان خونخوار صهیونیست.
مرگ یک بار شئون هم یکبار
سپاه اسلام از همه طرف
هوا زمین دریا باید به دشمن هجوم ببرد.
یا شهادت یا پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خوب برو دیگه اقای سپاه اسلام
برو داداش من
چرا اینجایی پس ؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ما زمینی تو راهیم
شما هم بلیط هواپیما بگیر هوایی بیا
حمللللللللللللللللللللللللللللللله
پس اینهایی که بخاطر کشته شدن 4 تا اسراییلی عزا گرفتن اسم این چیه؟ غیر از نسل کشی؟؟ تمام رسانه های خارجی پر شده بودند از همدردی با اسراییل و ارتباط دادن این با هلوکاست. واقعا کسی که از این کشتار حمایت کند دیگر خودش را انسان حساب نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اولا 4 تا اسراییلی کشته نشدند و تعداد تلفات بالای هزار است
ثانیا افرادیکه برای کشتن و اسیر کردن زنان و کودکان جشن گرفتند، حالا حق ندارند برای کشته های غزه اشک‌ بریزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از هر طرف که غیرنظامی کشته بشه محکومه. هم کار حماس اشتباه بود هم کار اسرائیل. باید طرفدار حق بود نه جناح.
کشتن غیرنظامی ها در هر صورت محکومه.
حماس 1500 تا اسرائیکی کشته که حدودا 200 نفرشون نظامی بودن. یعنی 1300 نفر غیر نظامی!!!
در مقابل هم رگ توحش اسرائیل بالا زده و داره انتقام میگیره
همینهایی که جلوی اسرائیلو باز گذاشتن، چطور به بهانه حقوق بشر خودشونو برای ایران جر داده بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در ایران حقوق رعایت نمیشه
یعنی حقوق کمه
در این جنگ و نبرد به من ثابت شد که در هیچ جا مظلوم وجود خارجی ندارد و همه ظالم هستند و مظلوم همان ظالمی است که قدرت ندارد و اگر به قدرت برسد همان خوی ظالم با درجه بالاتر را دارد
علی ایحال من جنگ در هر کجای جهان که باشد را تقبیح می کنم
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هزاران درود بر شما
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
درود بر شما،
مثلث کارپمن
مثلث کارپمن اولین‌بار توسط استیو کارپمن و در دهه ۶۰ قرن بیستم میلادی ارائه شد. این مثلث، مدلی برای توضیح تعاملات اجتماعی ناکارآمد و ناقص است که در آن همیشه سه نقش اصلی دیده می‌شود: قربانی، نجات‌دهنده و ستمگر. هر نقش از این اضلاع، نشان‌دهنده پاسخی مشترک و بی‌اثر در درگیری است.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ماله کشی نکن. خون اون زخمی هایی که تو بیمارستان تو آتش سوختن گریبان زندگیت رو میگیره
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
روز قیامت مظلومان غزه جاوید را می گیرند
اینها به ایران میگن بمب اتم نداشته باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو گوش نکن
بمبتو بساززززززززز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بمب اتم بچه بازی نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بمب اتم داشته باش منتها اشتباهی پرت نکنی
به نظر اینجانب کامنت های مزخرف را برای خبرهای هولناکی که مربوط به جان انسان ها میشود یا منتشر نکنید یا به شدت سانسور کنید
سران حماس کجا هستند؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
چهارده نفر از خانواده اسماعیل هنیه شهید شدن.
شما هم با این کامنت ها در جنایات شریک هستین
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در بیمارستان مخفی شده بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دیگه وقتشه هنیه هم مثل نتانیاهو در سرزمین خودش فرمان جنگ بده نه در قطر !
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اربابان تو کجا هستن؟
احتمالا حماس از بیمارستان به عنوان پوشش برای مخفی کردن نیروها و تجهیزات استفاده میکرده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شرم بر شما طرفداران آدم کش ها که به هر چیزی متوسل می شوید تا تطهیر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شرم بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
احتمالا نه، قطعا اینطور بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
صد در صد همینطور بوده.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بعید نیست
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقاً
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چقدر وقیح
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل کودک کش
اگر این حیوانات درنده نابود نشن معلوم نیست فردا بر سر فرزندان ما چه خواهد آمد.
فراموش نکنیم که صهیونیست هایی در همین داخل کشور هستند که هر روز در حال ماله کشی بر روی جنایات این سفاکان و پست تر از حیوانات هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نیازی به آنها نیست . اگر فرصتی باشد ، هموطنان خودتان زحمتش را خواهند کشید .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ازاین حرفای تحریک کننده نزنید و باعث گسترش جنگ نشید.این حرفا چیه ؟ از روی نادانی اینجوری میگی که اگه نریم اونجا وفلان کارو انجام ندیم یعدا اینجا به سرمون میاد هرکسی تاوان اشتباه خودشو پس میده هرچقدر دخالت کنی دامن خودتم میگیره و چوبشو میخوری این جنگ جنگ ما نیست پس نباید خودمونو بهش ربط بدیم
عزیزانی که الان بمباران بیمارستان درغزه رامحکوم میکنند چرا بمبارانهای بیمارستانهای شهر حلب توسط روسیه واسد رامحکوم نمیکردند واون موقع ساکت بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این بیمارستان را هم موشک‌های جهاد اسلامی زدن نه اسراییلی ها. عین موشکی که ناو کنارک را به اشتباه غرق کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قربون دهنت،، خیلی آقایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر شرافتت ناشناس ۲۳.۵۷
موشک های حماس و جهاد تو اسراییل نمیتونه دو نفرو بکشه بعد اینجا بیمارستان رو باهاش زدن و هزار نفرو کشتن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فرق آن را در رفتار مردم در جهان که الان بلند شدن ببین آن کجا و این کجا
در ضمن اوکراین بود!
حزب الله دیگه کی میخواد وارد بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بعد ار تهدید بایدن و ورود ناو آمریکایی به آبهای مجاور غزه، حزب الله شمشیرها رو غلاف کرد و فقط شعار میده
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس 00:07 بزرگترین شعار دبیر کل حزب ا... که لرزه بر اندام صهیونیست انداخت می دونی چیه ؟؟ به والله قسم رژیم اسرائیل از لانه عنکبوت هم سس تر است .
اسرائیل دنبال کشتن 15 تا 20 هزار نفره به تلافیه اون 1300 نفر , حماس با خودش چی فکر کرد وقتی ریختن تو اسرائیل؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا انسانی؟ 75 سال این بیشرفا جنایت کردن یک بار هم اینا تلافی کردن چرا اون 75 سال جنایت صهیونیست ها رو حساب نمیکنی؟ مرده های نظامی این یهودی های پست انقد ارزش داره که به خاطرش 20 هزارتا بیگناه رو بکشن؟
احتمالا اعضای حماس در بیمارستان پناه کرفته بودند.هر چند حمله به بیمارستان و استفاده از بیمارستان برای اهداف نظامی جنایت است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
احتمالا نه، حتما، در ضمن بر اساس آخرین مدارک، راکت حماس بوده که سهوا یا عمدا به بیمارستان برخورد کرده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یه مشت بی هویت دارن نظر ثبت می کنن. رضا ، راکت حماس چنین توان تخریبی نداره، در ضمن اول خود اسرائیل کثافت اعتراف کرد وقتی دید داره خیلی اعتراض میشه عقب کشید. در ضمن همه دنیا دارن نوع بمب استفاده شده رو هم میگن اونوقت توی ا میگی راکت حماس؟!!! راکت همچین قدرت انفجاری داره؟!!!
لعنت بر این جانیان و پست فطرتهای طرفدارشان،لعنت بر آن چشمی که 70سال غصب و جنایت را نمیبیند ولی یک عملیات کاملا دفاعی را تروریسم میخواند.آنهایی که با حرف دروغ یک خبرنگار گفتند حماس کودکان را سربریده و وقتی گفتیم کدام فیلم و عکس گفتند پس عکس و فیلم شما کجاست، چشمان کورشان را بازکنند.از امروز هرکس از این جانیان دفاع کند در جبهه ایشان است و قطعا شریک جرم این بی شرفان است.
برای جامعه بشری خطرناکه اگر بگذاریم نسل کشی عادی بشه. این ممکنه روزی دامن هر ملتی رو بگیره چه در غرب چه در شرق.
الان همه مردم دنیا باید قیام کنند علیه آمریکا و اسراییل در سراسر جهان وگرنه در آینده این اتفاقات ممکنه بیشتر رخ بده.
جنگ بد است برادر. دین حیلی بد است برادر
چرا ایران سکوت کرده و حرکتی نمیکند باید مثل خود اینها وحشی بود و حتی خیلی بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نمی دونم این انرژی که می گویند تلمبار شده کی می خواد وارد عمل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو چند سالته؟! چی از جنگ میدونی ؟
حمله به بیمارستان و مردم بی دفاع هزار درصد محکومه ، ولی بعضی ها متاسفانه از آمبولانس و بیمارستان و ... به عنوان پوشش استفاده می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ایتقدر نشستی رسانه های دشمن خودت دیدی دروغگویی دیگر عادی شده برای شما
خدا لعنتشون کنه
???پرتاب نافرجام موشک حماس که می‌گویند به بیمارستان الاهلی غزه اصابت کرد.

?اسرائیل در واکنش به حمله و کشتار در بیمارستان المعمدانی در غزه مدعی شد: به دروغ گفته می‌شود ارتش اسرائیل به بیمارستانی حمله کرده و حدود ۵۰۰ فلسطینی را کشته است.

اسرائیل میگوید ظاهراً علت این حادثه، پرتابی ناموفق از سمت غزه در منطقه بیمارستان بوده است که در حین پرتاب منفجر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
آفیخای ادرعی سخنگوی رژیم صهیونیستی گفته ما بیمارستان رو زدیم به خاطر عدم تخلیه حالا
تو اومدی اینجا که موشک نا موفق حماس
بوده آخه بی شرفی هم حدی داره این بی شرفهای بی بی سی، من و تو و صهیونیست اینترنشنال دارن عین اینو میگن کار حماس بوده مثل سر بریدن ۴۰ کودک که آخرش ما تصویر نه فیلم و نه این که این کودکان دختر بودن یا پسر اسمشون چی بود پدر و مادرشون کین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
با خودت ففکر کن ، که قدرت تخریبب بمب های فلسطینی چقدره و بمب های اسرائیلی چقدر ....باید ۵۰تا بمب فلسطینی میخورد به اون بیمارستان تا این همه تلفات بده ...ولی با توجه به گفته شاهدان که این بمب غیر عادی بوده ، احتمالا از بمب های سنگرشکنی هست که جدیدا از امریکا گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دروغگو
از سه روژ پیش اخطار تخلیه داده بود پس برای چی؟!!
حالا میگه کار من نیست؟!
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس ۲۳:۵۲ این صگزارش تکذیب شده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگه راکت میتونه چنین تخریبی کنه؟ رسانه های آمریکایی میگن بمب ۱ تنی آمریکایی بوده خدا لعنت کنه خون شورهای اسراییل رو
با این همه جنایت هنوز وطن فروشان از اسراییل حمایت می کنند سلبریتی ها هم همه خفه شوه اند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
براتون متاسفم که این روزها بازار ساندیس خیلی راکد شده و به محض اینکه برای خودشیرینی شعار بر علیه اسراییل میدهید، بجای اهدای ساندیس فوری به شما میگویند: خب بفرمایید بروید با صهیونیست ها بجنگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ظاهرا خیلی ها از این اتفاق خوشحالند و بقیه رو ساندیس خور میدونن. اتفاقات بیرون یه مساله است وجدان داشتن و نداشتن بعضی ها یه مساله ی دیگه. بحث کردن با افرادی که روشون رو با آب مردشور خونه شستن ثمری نداره
ناشناس
| Austria |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ساندیس خورهای عزیز چرا بهتون بر میخوره
خب بجای فحاشی به این و اون برید جنگ
مگه خوشحال نبودید از شروعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
همین الان هم اماده ام بجنگم منتظر شروعش هستم ولی حیف که روز جنگ شما رو روبروی خودم نخواهم دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ساندیس خوردن من وجدان و شرافت از دست رفته ات رو به تو بر نمی گردونه
خوب شما هم بزنید چرا انتقاد می کنید؟
آیا نباید برای رهایی گروگانها، به زور متوسل شد؟
سلام جاهلان ونادانان ویزیدیان واقعه عاشوراوانچه حضرت زینب س ازیزیدیان دیدوخطبه ایرادکردندواقعادوباره تکرارشد وبزودی عذاب الهی خواهدرسید عدابی سخت به کسانی که ساکت مانده اند وسنگدلند ازاسمان سنگ برانان خواهدبارید اسمان تیره وتاروزمین حرکت خواهدکردعذابی سخت بزودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی خدا بخاطر غزه و اسرائیل
فردا با بندگانش. انگری برد بازی میکنه؟
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هواشناسی پیش بینی کرده که آسمان اکثر نقاط ایران تا آخر هفته آفتابی خواهد بود
امام حسین (ع): اگر دین ندارید و از روز رستاخیز نمی ترسید، لااقل در دنیا آزاده و جوانمرد باشید.
نابود باد رژیم اشغالگر کودک کش
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جوش نزن داداش
لعنت به اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حالا چرا داد میزنی؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت به جنبش ..چون اسراییلی هم جنبش فواحشی هستن
حماس باید غزه شمالی را تخلیه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
موافقم . اشتباهی منفی زدم . ببخشید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
باید کل جهان را تخلیه کند
مرگ بر اسرائیل کودک کش
فلسطینی‌ها چشم آبی نیستن پس باید بمیرن این منطق حقوق بشر آمریکا است
با تمام وجود دارم فکر میکنم با چه عقل و منطقی اینا اینجوری حمله کردن به اسرائیل
خدا وکیلی فکر بعدش نکردن؟؟؟


فکر کن بری دم کروکودیل رو بکشی بعد وایسی عین بز نگاش کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی اسرائیل‌ کور کودیله

نه بابا‌ اسرائیل‌ کفتاره
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عقل و منطق نیازی نیست مهره پوتین بودن پول گرفتن دستور رو اجرا کردن
اونوقت بیاین بگین: هر عملی عکس العملی دارد،
این جنایت نیست یا چی؟
جهان توحش و حیوانیت تصمیم یه کشتار گرفته جهان واقعی این شکلیه اگه بتونن سر ایران هم میارن این بلا رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگر اون افرادیکه حمله کردند به مرزهای اسراییل و غیرنظامیان رو کشتند ایرانی بودند، مطمئن باش که اسراییل همین بلا رو سر ایران می آورد
کی بود یک هفته پیش شیرینی پخش میکرد؟ خداشاهده همون روز ک تو خیابون این صحنه رو دیدم و داشتن شیرینی میدادن و آتش بازی میکردن من این روزارو متصور شدم و تصمیم داشتم اگر کسی برای تعارف شیرینی اومد به سمتم به شدتت باهاش برخورد کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بله شما حق داشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو آلبانی هم مگه شیرینی پخش می کردند
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هنوزم پخش میکنیم! یه صهیونیست بمیره شیرینی پخش میکنیم شام و نهار هم میدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۰۹:۵۷
پس برای کشته شدن غیرنظامی ها اشک تمساح نریزید. شما درنبال صلح و دفاع از حق مظلوم نیستین دنبال اهداف سیاسی هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حق با شما بود. من پشيمان هستم مثل...
جنگ فقط در غافلگیری اولیه دشمن خلاصه نمیشود باید تمامی مراحل را در نظر داشت ....... وظیفه کشورهای اسلامیست تا به نحوی عاقلانه جلو عملیات تلافی جویانه اسرائیل را بگیرند و حماس نیز بپذیرد بدون مطالعه کافی و پشتیبانی لازم و ..... درگیری را آغاز کرده است ........
مقاومت به صورت مستقیم ورود نکند برای نابودی این اپارتاید ضد بشریت خیانتکار هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پس خودت اول از همه برو به جبهه که خیانتکار حساب نشی
امریکا قصد نداره جلوی سگ هارشو بگیر مثل این که
نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فقط از طرف خودت حرف بزن
بی شرف ترین انسان نماهای روزگارند این کثافتها.
خداوند با اصحاب فیل که برای خراب کردن مکه رفته بودن چه کرد.
میشه بگید الان اسماعیل هنیه تو قطر دقیقا داره چکار میکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
امرار معاش
اگر حماس به مردم مظلوم غزه اجازه داده بود که به جنوب کوچ کنند، فاجعه خونین امروز به وقوع نمی پیوست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اونی که محاصره کرده اسراییله نه حماس
امیدوارم تمام دنیا شاهد زجر کش شدن هر کسی که دستش به خون این مردم مظلوم آلوده هست باشه . هر کسی که به هر نحوی از این پدر سوخته ها حمایت کنه شریک جنایت این بی شرفها هست. یه عده آدم بی دفاع و بدون امکانات رو یه عده حیوان صفت دارند قتل عام میکنند ، ما بقی دنیا هم نشستن دارن بیانیه میدن، تحلیل میکنند ، و هر طرفی هم به منافع خودش فکر می‌کنه .ظلم هم حدی داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حمید خان،، میشه بپرسم که سنگ اول رو کی پرتاب کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سنگ اول را هفتاد سال پیش زدند
خدایا خودت به داد مردم غزه برس!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نحاله و هنیه کجان که به داد مردم عزه برسن ؟
هان ؟
خدایا خودت به داد مردم غزه برس!!!!!!
لعن الله علی القوم الظالمین
ضمن اظهار تاسف از حادثه ناگوار امروز و تسلیت به خانواده های داغدیده فلسطینی، لازم است باور کنیم که در این شرایط خطیر، نباید بر اساس احساسات قضاوت کرد.
از همان روزهای اول درگیری، مقامات اسراییلی به وضوع اعلام کردند که قصد محو کردن حماس را دارند و بنابراین متاسفانه در روزهای آینده، باید منتظر بمباران ها و کشتارهای فجیع تر هم باشیم.
یا صاحب الزمان....
یا الله این رژیم وحشی جنایت کار رو جوری از زمین نیست و نابود کن که انگار هرگز وجود نداشته....
مرگ بر اسرائیل کودک کش
ننگ بر افراط گرایان هرجا و در هر دو طرف جبهه این جنگ، امیدواریم اندکی عقلانیت بر هر دو طرف منازعه حاکم شود و جلو این خونریزی ها گرفته شود، روی هم رفته این انسانها هستند که کشته می شوند، حماس باید گروگانهایش را که بعضا زن و کودک و غیر نظامی هستند ازاد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هیچ کسی از جنبش فواحش افراطی تر نیست کسی که فساد اخلاقی داره از کشتار تو بیمارستان هم دفاع میکنه حتی داعش هم اینجور نبود
استغفرالله ، ظاهراً خدا هم خوابش برده و این همه جنایت و وحشی گری صهیونیست ها را نمی‌بیند. و گرنه تا حالا یه بلایی سر این وحشی های قاتل و کودک کش آورده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برای مردم که هیچ برای خداهم دیگه تکلیف‌ مشخص می کنید؟
بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّله و انا علیه راجعون
بای ذنبٍ القتلت
اسرائیل از دو ساعت قبل هشدار تخلیه بیمارستان رو داده بود حالا چرا حماس تخلیش نکرده معلوم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انبار تسلیحات و مهمات تخلیه کردنی نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تو دو ساعت بیمارستان تخلیه میشه؟
دیگه با این عمل وحشیانه حجت بر مردم زمین تمام شد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کدوم حجت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از زبون مردم زمین صحبت نکن
مردم زمین خودشون زبون دارن
منم مردم زمین هستم و مردم کره ماه نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
به زودی شما عرزشی ها هم یاد میگیرید از طرف مردم ..
صهیونیستهای یهودی حرامز...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناسرا گفتن کار افرادی است که در میدان منطق و مباحثه، مهجور و مغلوب هستند
«ایتمار بن گویر» وزیر امور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دقایقی پس از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن بیش از ۵۰۰ فلسطینی منجر شده گفت که تنها چیزی که باید وارد غزه شود صدها تن مواد منفجره است نه کمک‌های بشردوستانه.
اگر کسی ذره سخن در حمایت از ظالم یا رد مظلوم بگوید در تمام این جنایت ها شریک است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما در مورد پسائل داخلی کشور خودتان هم همینطور فکر میکنیید و تصور می نمایید که جانبداری از ظالم به منزله شرکت در جرم و جنایت است؟
کسی که بیمارستان میزنه از حیوان درنده پست‌تره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
باید صبر کرد و دید این حیوان درنده کیست
نیروهای حماس هم اندازه اسرائیل مقصرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خیلی بیشتر
خدا لعنت کند قوم ظالم را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هر كجا كه باشند
والله الان زمان زدن تمامی مراکز دولتی و غیردولتی اسرائیل فرا رسیده حداقل سالن های فرودگاه رو بزنند بر پدر این وحشی ها لعنت که آمریکا و اروپا پشت این حرومزاده ها ایستادند ای خاک بر سر کشور های عرب
نمی فهمم اینقدر شهید فقط از یک طرف!
فوق تلفات اونا چند تا زخمی
وقت وعده های الهی کی می رسه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
موندم امام زمان دیگه کی ظهور میکنه بدتر از این هم مگه قراره بشه؟ خدا به فریادمون برسه. همه سران کشورها هم فقط یاد گرفت محکوم کنند همین هیچ کسی در عمل به فریاد این مردم مظلوم نمیرسه
شاید یکی از اهداف نتانیاهو ایجاد جنگ منطقه ای ودرگیری نظامی بین ایران و آمریکا باشد .از ابتدای شروع برنامه هسته ای او هرگز نتوانسته مقامات آمریکا را برای درگیری با ایران قانع کند.ولی اینبار تا حدودی در کلام اظهار نظر آمریکایی ها با نتانیاهو همراه شده اند و ادوات جنگی زیادی را به منطقه گسیل داشته اند
الان طرفدارای اسرائیل باز چه حرفی دارن بزنن ؟ طرفدار حماس نباشید اما خدایی چطوری و با چه وجدانی یکی میتونه طرفدار اسرائیل باشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سعی کن این نکته را در کله خود فرو کنی که هیچکس طرفدار اسراییل نیست اما همه به عملکرد حماس و حامیانش اشکال جدی وارد کرده اند
ناشناس
| Czechia |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نرود ميخ اهني در سنگ
یعنی کسی میتونه انسان باشه و این خبر رو بشنوه و دق نکنه....
یا صاحب الزمان الاجل...
پاسخ ها
Arash
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی الان شما دق کردی داری نظرتو مینویسی یا بلانسبت انسان نیستید
یک مقدار جلوی احساسات رو بگیرید به جایی بر نمیخوره
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آره جنبش فواحشی ا لذت هم میبرن
غرب زده ها چقدر کثیفن که از اسرائیل دفاع میکنن خییییلی کثیفن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دوست عزیز یه لحظه مثبت منفی هارو ببین چقدر غربزده داریم. وای وای
بمباران بیمارستان و کشتن هزار زن و کودک مجروح فقط فقط کار شیطان است.....
با اسرائیل کودک کش کاری ندارم فقط موندم از هم وطن ایرانی که طرفدار این از حیوان بدتر واقعا فکر ندارید مرگ ندارید هیچ چیزی به اسم انسانیت و مرگ و عدالت و جواب پس دادن در پیشگاه خدا اعتقاد دارید
وقتی حماس حمله کرد چه نتیجه‌ای را پیش بینی میکرد؟ با چند نفر اسرائیل را فتح کند یا اسرائیل واکنشی نشان ندهد
العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان...
کجایید ای حاکمان بی غیرت جهان عرب؟!!
فلسطینی‌ها که آدم و انسان نیست اسرائیلی‌ها فقط خودسونو انسان میدونن مابقی از نظر اسرائیل ها حیوانن طرفدار اسرائیلی میدونستید شمارم حیوان میدونن بدبختا
اسرائیلیای وحشی صفت انسان نما
بمباران نبوده، اعلام شده انفجار حجم بالای راکت های حماس ونل های زیر بیمارستان بوده
انا لله و انا الیه راجعون
تنها راه برای اینکه خونریزی پایان یابد و آتش بس برقرار شود این است که گروگانها بدون قید و شرط آزاد شوند و در غزه هم انتخابات آزاد برای تعیین رهبر جدید حماس برگزار گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حماس دیگه حق نداره در غزه باشه و اسراییل به هیچ عنوان به آنها اجازه حضور در غزه رو نمی ده
اعراب که مشغول عیاشی و خوشگذرانی هستن ایران هم غزه را تنها گذاشت صبر تا کی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خاکریز را گرفتن که هنر نی
خاکریز را حفظ کردن اصله
دو خط روضه
سخنگوی امداد و نجات غزه:
بیمارستان معمدانی دیگر زخمی ندارد
دیگر هیچ کسی در بیمارستان رنج نمی کشد ، همه راحت شدند
حالا متوجه شديد چرا ٤٠ ساله ميگيم مرگ بر اسراييل يا بيشتر توضيح بدم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بنده خداما هم به انداره شما ناراحت. و غمگین هستیم با دیدن کشته های فلسطینی و کودکان بیگناه اشک در چشمانمان میاید ولی چرا و با چه توجیهی شروع شد شروع کننده چه کسی بود ایا پیش بینی کشتن این همه انسان و کودک بیگناه نمی کردند الان کجا هستن چرا هیچ کشوری حمایت نمیکند از این مردم مظلوم ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
00:05
شروعش از هفتاد سال پیش بوده
شک نکنین هر فردی از رژیم حیوان صفت وکودک کش اسراییل حمایت کنه قطعا تو قطع عام زن وبچه مردم فلسطین شریکه وکار به اون دنیا هم نمیرسه تو همین دنیا نحسیش زندگیشو میگیره
مرگ بر رژیم نازی وکودک کش اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قطع عام نه عزیزم قتل عام
...شما نبودید برای سر بریدن زن برهنه اسرائیلی شیرینی و شربت پخش می‌کردید..تو جنگ حلوا پخش نمیکنند
چرا دیگه حماس صبح بلند نمیشه ۵۰۰۰ راکت بزنه به اسرائیل شیطان ، کاری رو شروع کرده که خودش نمی تونه به پایان برسونه .
واقعا سران اسرائیل با این کارشون اوج عقب ماندگی ذهنی و اعتقادی، خودشون و حامیانشان رو نشون دادند
مصر و سوریه و اردن باید ارتش خود را در کنار مرز،مستقر،کنند تا ببينند آیا اسرائیل جرآت ادامه به خود می دهد یا خیر ؟؟
سران عرب علیه ایران که خوب متحد بودند
پاسخ ها
عباس علمدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مصر و سوریه قبلا امتحان کردن الان نوبت شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ایران خودش زده زیرش اونوقت اعراب که هیچگاه حامی حماس نبودن پاشن لشکر کشی بکنند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از خودت مایه بزار در ضمن مصر و اردن اعلام کردن به هیچ عنوان حاضر نیستن حتی یک نفر از فلسطینی ها رو در کشورشون راه بدن
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اشتباهی مثبت دادم.خدایا خودت ببخش
از اولش معلوم بود. عقل سلیم میگه نباید با اسرائیل در افتاد.
باید اقدام نظامی انجام بدیم صرفا اطلاع رسانی فایده نداره!!جلو چشم همه زنان و کودکان دارن قتل عام میشن باید زودتر اقدام کرد باید به اسراییل حمله کنیم بالاتر از سیاهی رنگی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جرات و جسارت و شجاعت می خواد . هیچ کدام از شرایط محیا نیست .
متاسفانه انسانها قربانی ایدئولوژی‌ها

خدایا فقط ب تو پناه میبیریم از این دنیای پر از جنایت
خدایا انسانها پس کی طعم صلح و دوستی و ارامش را میچشند؟
وقتی آمریکا ۲۰۰۰سرباز و ۶ناو جنگی فرستاده صهیونیست ها با خیال راحت مشغول نسل کشی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این ثابت میکنه که رزمندگان دلاور اسلام هیچ هراسی از آمریکای جهانخوار ندارند ، فقط از ناوهای آمریکا خیلی میترسند
لعنت له کسی که این جنایت را میخاد توجیه بکنه ، اصلا برفرض محال بیمارستان پوشش بوده برای چهارتا کلاش حماس اسرائیل لعنتی باید ۱۰۰۰ نفرو رو قربانی کنه اونم اگه حماس پوشش داده راست باشه که نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تونل زیرزمینی حماس منفجر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۰۰:۳۲
این خبرت هم مثل کودکان سر بریده اسراییلی دروغه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۰۰:۳۲
اگه انفجار تونل زیر زمینی بوده پس الان باید بیمارستان ده بیست متر رفته باشه زیر زمین
به عزت خداوند قسم وقت فتح قدس فرا رسیده . وجدان ادم به درد میاد از این حجم جنایت . به امید بازگشت بیت المقدس به دامن اسلام . مردم اسرائیل بایس در برابر این حجم از جنایت سر دم داراشون قیام کنن اگه ذره ادمیت در وجودشونه هر چند که نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدا پشت و پناهت حاج محسن عزیز،، قرار است در چه تاربخی به غزه اعزام بشی؟
خدا لعنت کند پوتین را که این آتش را براه انداخت و برنامه دارد پای ایران هم به این مهلکه باز کند
روزگار غریبیست

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
صهیونیسم ها همانند حیوانات وحشی به کمترین قوانین بشریت پایبند نیستند
امروز انسانیت مرد . غرب هم به خوبی نشون داد که هیچ چیزی به جز منافع خودش براش مهم نیست . در تعجب هستم از اون حیوانات انسان نمایی که بعد از مرگ ۶۰۰ انسان کودک . نوجوان . جوان . پیر . زن و مرد باز هم بر همان مدار توحش قبل خود هستن . به راستی که خداوند راست گفت که بر دلهایشان قفل زده شده . لعنت خدا بر شما و صاحبانتان
حماس هم بايد گروگلنها رو مثل سگ بكشه و انتقام بگيره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دو طرف از هم اسیر دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دردت گرفته ؟
عرب های بی رگ،بی غیرت کجان پس؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
غیرت و رگ به شعار دادن و دشنام دادن در منزل نیست . شما که غیرت دارید بسم الله چرا معطلید ؟ شما برو جنگ اعراب یاد بگیرن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
منتظرند تا شما بروید و فرماندهی عملیات علیه دشمن صهیونیستی را به عهده بگیرید
لعنت بر اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لعنت بر روسیه
تا گروگانها را حماس آزاد نکند باید فلسطینی کشته شود. ترحم را کنار بگذارید. این یک قانون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
احتمالا هم آزاد نخواهد کرد تا نسل فلسطینی ها منقرض شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۲۳:۵۲
پس باید ترحم را کنار گذاشت دیگه
این قانون جنگل برای خودت خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این گونه کشتار تخصص صهیونیست است چه با گروگان در جنگ با حماس ،چه بدون گروگان،کشتار قانا در جنگ با حزب‌الله
امام موسی صدر:اگر اسرائیل با شیطان بخواهد بجنگد ما طرف شیطان خواهیم بود.
اول باید مشخص شود کار کی بوده شاید اشتباهی حماس زده
راه رو امام حسین (ع) به همه نشان داده،تن به ذلت نمی‌دهیم حتی به قیمت جانمان.صلح با اسرائیل یعنی ذلت،مقاومت تا پیروزی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
راه امام حسین گروگانگیری و چرخوندن وسط شهر نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
راه حسین یعنی آزادگی
یعنی دین نداری انسان باش
زن و بچه مردم چه گناهی دارن گروگان میگیرید
شکنجه میدید
نابودی اسرائیل در همین سال ۲۰۲۳قطعی بنظر می رسد فقط کافی است حزب اله و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه با پشتیبانی ایران وارد جنگ شوند.احتمالا بسیاری از کشورهای مسلمان دیگر هم به این اتحاد خواهند پیوست
پاسخ ها
محمدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
آره.داریم میبینیم.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جرات داشته باشید و به اسراییل حمله کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فیلم جنگی زیاد میبینی؟ اسراییل و امریکا و ناتو هم میشینن نگاه میکنن؟
فعلا ی ویدیو اومده بیرون ک یکی از موشک های حماس به سمت بیمارستان منحرف شده. دو طرف ی لحظه به هم فحش ندن بفهمیم قضیه چی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یعنی کلاهک موشک چند تن وزن داشته؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
احتمالا زیرزمین بیمارستان انبار مهمات بوده و بر اثر اشتباه رفته روی هوا
ایران و تمام‌جبهه مقاومت باید اقدام کنن.
به این حیوان های وحشی باید درسی داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قبلا هم چن تا کشور عربی همزمان اقدام کرده بودن
اقدام نکنن بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از خودت شروع کن و برو بجنگ
رو فرزندان ملت ما حساب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
به ایران ربطی نداره
جبهه مقاومت خودش رهبرانش توی هتل های چندین ستاره ی قطر هستند
در آن وسط کودکان و نوجوانانی با چشمان باز مرگ را در آغوش گرفته‌اند،
میدانم چشمهایتان چشم‌ به راه آمدن آینده بود.
آرام بخواب کودک من
دیگر صدای آژیر خطر و بمب‌ها تو را آشفته و هراسان نمی‌کند،
بخواب آرام فرزندم،
آرزو داشتم همه‌ی کودکان جنگ دیده در جایی دیگر به دنیا می‌آمدند که صلح باشد،
که نوجوانی تا کهنسالی را تجربه کنند،
تا چشم‌هایشان در روز فارغ‌التحصیلی از دانشگاه از شادی می‌درخشید.
نه چشم‌های کوچک زیبای تو که در خاک غلتیده،
آرام بخواب کودک من، خواهر من، برادر من ...
من شرمنده‌ام که انسانم.
مثل اینکه موشک خود مقاومت بود دوستان که وسط راه خراب شده خورده به بیمارستان البته باید سازمان ملل تایید بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چقدر ساده ای
کنحرف شده بعد از همه جا درست خو ده به ببمارستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
موشک چقدر قدرتش زیاد بوده،درحد بمب های اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
و مثل اینکه موشکشون هم شهاب ۳ بوده با این همه حجم کشتار .
آخه مگه موشک مقاومت چقدر قدرت داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سخنگوی شیطان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وال استریت ژورنال امریکایی هم گفت کار اسرائیل و با بمب امریکایی بوده اما مگه طرفداران ابلیس از رو میرن.....
چرا ناگهان چشن به عزا تبدیل ش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چون اربابت نجس تر از چیزیه که فکر میکردیم. ؟کشتن زخمی ها تو بیمارستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کسی که عرضه دفاع نداره حمله نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ناشناس۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
هزار احسنت
مرگ‌بر‌اسراییل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر روسیه اشغالگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر روسیه کمونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وقتی قلب انسان می میره، به نفع اسرائیلی که در ظلمش شک نیست کامنت میذاره یا منفی میده....امیدی به این مردگان نیست.
ظلم تا کِی؟
جنایت تا کِی؟
کشتار تا کِی؟
وحشی‌گری تا کِی؟

مزدوران آمریکایی، اسرائیلی و طرفداران‌شون و همه‌ی کسانی که سکوت کردند، بدونید:
بخداوندیِ خدا قسم!
خونِ تک تک این بچه‌های مظلوم و بی‌گناه گریبان‌تون رو میگیره...
به خودتون بیاید...
دست بردارید از اینهمه کشتار...
یک درصد، فقط یک درصد از انسانیت هم توی وجودتون نیست...
خشم خدا رو بیش از پیش بر خودتون شعله‌ور کردید...
لعنت خدا بر ظالمین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اولا هیجانی نوشتن‌دلیل بر درست بودن حرف نیست دوم تو از کی نماینده خدا شدی که تعیین تکلیف میکنی واسه اون دنیا سم جنگ اولته مگه میبینی؟ چهارم، اگر میبینی خیلی اذیت میشی یه بلیط بگیر برو.
یاد اون یارو بخیر که می‌گفت دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک
اللَّهُمَّ كُفَّ عَنَّا بَأْسَ الظَّالِمِينَ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ما عرب نیستیم
فارسی کامنت بداربفهمیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
توی رسانه ای که 99.99 درصدش ایرانی هستند
چی می گی بگو بفهمیم
بگو بفهمیم
اسرائیل روانی شده انگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ادب ادب ادب
این جنگ هیچیش به جنگ حتی قرون وسطی هم نمیخوره. بنظر شیر تو شیر بازاری شده که اصلا معلوم نیست کی موشک میزنه و‌کی میخوره. فقط بیچاره مردم که این وسط قربانی میشند.
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
وقتی از وسط یک منطقه مسکونی موشک شلیک می کنی یعنی برات مهم نیست یکی از این موشک ها خراب از آب در بیاد و وسط راه سقوط کنه توی سر مردم خودت
متاسفانه راکت بوده ظاهراً. فیلماش اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سخنگوی ارتش اسراییل میگه ما زدیم تو مبگی راکت حماس بوده. باشه راحت بگیر بخواب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
داداچ قدرت راکت مگه چقدره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
راکت پرانی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انبار مهمات حماس هم میتونه منفجر شده باشه
فیلم ها رو ببین
هیچ راکتی سمت اونجا نمیره
چون شب هست کاملا واضح هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه ناراحت نمیشید روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشته: بمبی که با آن بیمارستان معمدانیِ غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب یک تنی آمریکایی MK-84 بود.
من فقط توی کف اینایی ام که میان در حمایت از اسرائیل به کامنت ها منفی میدن ! حتما به یک روانپزشک حاذق مراجعه کنید! ممکنه نیاز به بستری شدن در بخش اعصاب و روان داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اینها کارشان از روانپزشک گذشته دوست من...دل که سنگ وسیاه شد، فکر انسان هم تغییر میکنه و میره کنار ظالم می ایسته....دلهای اینها مرده
فقط باید امام زمان بیاد تا این نسل کثیف یهودی صهیونیست و طرفدارانش رو از روی زمین برداره. مرگ بر اسراییل و کسانی که ازش حمایت میکنن.
با اتفاقات اخیر اگر یکی از مراجع بزرگ مانند آیت الله سیستانی حکم‌جهاد می داد و خودش جلو حرکت می کرد کار اسرائیل یکسره می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نیاز به حکم جهاد نیس
یه سطل اب بریز اسراعیل غرق شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مراجع حکم جهاد بدن و خودشون نفر اول صف بایستن
درحال تمام کشورهای نفت خیزعدم فروش نفت بغرب را در دستور کاری خود بگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اونوقت باد هوا بخورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چشم عباس اقا
تف به شرفت اسراعیل بی شرف داری بیمارسنان را میزنی مرگ بر اسراعیل حبیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تف به شرف اونی که بیمارستان رو زده.
اسرائیل هیچ سودی از زدن بیمارستان نمیبره ، بلکه ضرر می‌کنه! ولی حماس چه ۳,۰۰۰ تا کشته ، چه ۳,۵۰۰ تا ....با این تعداد اضافی میتونه روی افکار عمومی تاثیر گذار باشه !!
چرا وقتی قدرت ندارید مردم و بدبخت میکنید و وارد جنگ میشید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بشین بابا....
حالا ایرانيهای اسرائیل دوست دو چیز ضد و نقیض میگن هم میگن این حمله اسرائیل به بیمارستان کار خود فلسطین هست هم میگن اینها توی بیمارستان مقر پناه نیروهای حماس بوده اسرائیل زده خوب بابا همه تون باهم یه چیز بگید قبلش باهم هماهنگ کنید در ضمن اگر خود حماس راکت زده منحرف شده افتاده بیمارستان هزار نفر جزغاله شدن در صورتیکه راکت حماس تلفات زیاد نمیده فوش یکی دو نفر کشته میشن در آخر آدم بشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تعداد کشته ها، سربازهای حماس بودند و نه بیماران. حجم تخریب بخاطر انفجار مهمات حماس بوده
موشک‌های حماس اسباب بازی هستند تا موشکی که بتوانند چنین تخریبی را رقم بزنند
دو احتمال هست
۱- اسراییل زده است که یک بمب نمیتواند انفجار به این بزرگی داسته باشد لذا بایستی از چندین بمب استفاده کرده باشد
۲-انبار محمات حماس در زیر بیمارستان منفجر شده است
خارج از این نمیتواند باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انبار مهمات بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه ناراحت نمیشید روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشته: بمبی که با آن بیمارستان معمدانیِ غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب یک تنی آمریکایی MK-84 بود.
باید هرچه سریع تر آرامش به منطقه بازگردد. ادامه جنگ افروزی حماقت مطلق است. ادامه جنگ یعنی افزایش جنایت ها. زهبزان جنگ ها مقصران اصلی هستند.
فعلا معلوم نیست کار چه کسی بوده. شما از کجا نظر قطعی می دی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه ناراحت نمیشید روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشته: بمبی که با آن بیمارستان معمدانیِ غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب یک تنی آمریکایی MK-84 بود.
حمله به یک بیمارستان هیچ توجیه موجهی نداردولی سران حماس کمترازصهیونیستها مقصرنیستند . باآن موشک پراکنی وحشیانه ای که روزاول انجام دادند بروزچنین جنایتی قابل پیش بینی بود
همانطور که حدس میزدم ، کار حماس بود.
اسراییل میگه موشکه نافرجامه جهاد بوده امریکاییها قطعا میدونن چی شده وجه شده
اناالله واناالیه راجعون
ضمن عرض تسلیت به کلیه مسلمین جهان بخاطر کشتار وحشیانه وافسار گسیخته رژیم منحوس صهیونیستی همه کشورها بایدهمین جمعه راهپیمایی گسترده ای علیه این کشتار انجام دهند من الله توفیق
کلوخ انداز را پاداش سنگ است .
علی لعنة الله علی القوم الظالمین
گروگانها ازاد شود جنگ تمام میشود
شبکه خبری NBC آمریکا اعلام کرد که فلسطینی‌ها سلاحی که بتواند چنین انفجار و تخریبی ایجاد کند در اختیار ندارند و به طور کلی اسرائیل سابقه دروغگویی و انداختن گناه بر گردن دیگران دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
الان این شبکه امریکایی مورد تایید شما هست؟ ینی بعد از این به اخبار این شبکه میشه متکی بود حتی اگر خلاف نظر شما باشد؟
اسرائیل یک بار هم تعهد نداده اگر حماس عملیات انجام داد به مردم غیر نظامی حمله نمی کند .
تا مشخص شدن علت قطعی انفجار بیمارستان توسط سازمان ملل سکوت میکنیم
الله اکبر ? الله اکبر .
مرگ بر رژیم جنایت کار ... یا امام زمان خودت کمکمون کن ، دلم شکست ?????
عصر گروگانگیری و چرخوندن توی شهر تموم شده
یه دونه زدن و تا الان شونصدتا خوردن
کل مردم آزاده و با شرافت تو دنیا دارن از مردم فلسطین حمایت میکنند دولت هاشون از اسراعیل اونوقت تو ایران یه عده که معلوم نیست چه لقمه حرومی خوردن که به هیچ سراطی مستقیم نیستن از اسراعیل حمایت می کنند بابا اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید .شرافت و مردونگی داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
باشرف وازاده به کسی میگن که تا مطمئن نشده به کسی تهمت نزنه
بک در صد هم‌موشک حماس نمی تواند این میزان خرابی ایجاد کند اگر میتوانست در اسراییل هم ایجاد می‌کرد
احتمالا یا اسراییل زده و یا انبار محمات حماس در زیر بیمارستان و یا تونل زیر بیمارستان منفجر شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مگه شما موشکهای حماس رو دیدی؟
حماس یه سنگی رو انداخت توی چاه و حالا صد تا محور مقاومت با توان نظامیشون و صد تا مظلوم نمایی و قایم شدن پشت سر مردم بی دفاع هم نمیتونه جمعش کنه ...
به امید خدا هرچه زودتر این رژیم منحوس نجس صهیونیستی نابود بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدا رو وارد بازیهای سیاسی و نطرات سیاسی نکن
به چشم بی‌رمق غزّه خواب را بستند

چنان‌که بر لب بی‌تاب آب را بستند
مرگ بر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل
مرگ بر تمامی حامیان این شیطان کثیف
اسرائیل با این کارش گور خودش رو کند
فقط باید باهم صلح کنند .وکنار هم زندگی کنند.
خدا کنه زودتر صلح در منطقه ایجاد شه. حمله به بیمارستان چه در غزه چه در اسراییل محکومه. مردم بیچاره که مجبور به تحمل جنگ میشن به خاطر سیاست مدارهای بی درایت. کی سیراب میشن حکومت ها و دست از سر مردم بر میدارن.
لعنت به اسرائیل قاتل. اینا نقض قوانین جنگه که تمام قدرتمندان هم متاسفانه پشت این اسرائیل ملعونن . 500 نفر شهید نشدن 500 تا خانواده دیگه مثل روز اولشون نمیشن اینا هرکدوم پدر و مادر - برادر یا خواهر کسایی بودن که الان زندگیشون جهنمه . حتی یک لحظه هم نمیشه درک کنیم این وقایع رو . کساییکه از اسرائیل حمایت میکنن یک مشت وحشی پست فطرت هستند که شریک جرم وحشی گری های اینا میشن .به قول سعدی : تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
مرز حیوان و انسان در همین جنگ مشخص می شد که متاسفانه نتوانستن 70 سال پیش یک اتفاقی درست یا غلط بین اجداد این دو قوم رخ داده فروختن یا تصاحب کردن چرا باید زن و بچه بی گناه زمان حال تاوان پس بدن چرا روی زمین خدا نمی تونن مثل یک آدم که صاحب عقل و اشرف مخلوقات هست زندگی کنن اصلا تغییر قبل بخاطر از بین بردن حساسیت و جلو گیری از جنگ بود پس چی شد و چه بلایی داریم سر خودمون میاریم
بایدن حامی یهود وصهیونیست وحشی که حال ایستادن هم ندارد، امروز برای کمک و تشویق جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی به تل آویو سفر می کند اما هنیه و دیگر رفقایش در کشورهای امن هستند.
این رهبران حماس باید الآن در فلسطین در کنار مردم بی دفاع و مظلومشان باشند و آنجا بر علیه رژیم وحشی اسراییل بجنگند. مصاحبه کردن در یک کشور دور از مردمش را نمی دانم چگونه باید توجیه کرد.
من که ایرانی هستم دوست دارم الآن در فلسطین بودم و تا آخرین نفس با صهیونیست های وحشی می جنگیدم
نباید از بیمارستان برای اهداف نظامی استفاده کرد
الان سلبریتی ها می گن کار خودشونه!!!!! یعنی خودشون کستن با این دو کلمه ای که یاد گرفتن و ادعای روشنفکری دارن
با سلام
عدم اقدام قاطع و عدم ریشه کن کردن این غده سرطانی توسط مسلمانان ؛ شراکت در قتل بیگناهان بیمارستان می باشد.
ای مسلمانان جهان از خواب غفلت بیدار شوید و کار این رژیم جعلی را یکسره کنید .
از دو حالت خارج نیست
یا یک خود زنی استراتزیک
یا یک اشتباه در شلیک موشک توسط حماس
این موشک از داخل خود قزه شلیک شده
حمله به بیمارستان محکوم است ازطرف هر کس باید سریعا اتش بس اعلام شود کلا زدن شهرها غیر منطقی است
قابل توجه
کسانی که شعار "اسرائیل کودک کش" سر میدهند؛

طرفدار هیچ حکومتی که برپایه ایدئولوژی باشد نیستم، مخصوصا اسراییل.

تا امروز موشک یا بمبی ساخته نشده است که فقط بزرگسالان را بکشد و به کودکان آسیب نزند. لذا تا زمانیکه چنین تجهیزات نظامی اختراع نشده است، طرفین یک درگیری نباید از محلی که کودکانشان حظور دارند برای حمله به دشمن استفاده کنند. در غیر اینصورت دشمن نیز به آن محل حمله متقابل خواهند کرد و کودکانشان کشته خواهند شد.
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حضور
کسانی که میگویند "اسرائیل و فلسطین 75 سال در حال جنگ هستند"

جنگ فلسطین و اسراییل یک جنگ قومیتی با سابقه‌ای بیش از 3000 سال است. ربطی به ایران و امریکا و اسلام و مسحیت ندارد.
بنی‌اسراییل(اجداد اسراییلی‌ها) با کنعانیان(اجداد فلسطینی‌ها) بیش از 3000 سال سابقه جنگ دارند. در برهه‌هایی از تاریخ کنعانیان در موضع برتر قرار گرفته‌اند و در برهه‌هایی بنی‌اسراییل. ولی نه بنی‌اسراییل از بین رفته‌اند و نه کنعانیان.

آیا دوست دارید جنگ بین این دو قوم 1000 سال دیگر هم ادامه داشته باشد؟
البته عده‌ای با کوبیدن بر طبل جنگ و سر دادن شعارهای فریبکارانه، به دنبال کسب ثروت و قدرت برای خود هستند.
لعنت به ظالمان و سنگدلان، به کودکان هم رحم نکردند ، گناه بچه چیه که هنوز زندگی نکرد و محکوم به مرگ شد
اگه موشک اسراییل بود که باید ساختمون بیمارستان با خاک یکسان میشد و همه میموندن زیر آوار
نظرات نشان میده آینده ایران خیلی متفاوت با ظاهر الانش
خداوند خود این قوم ظالم را از جا برکند
اگه ناراحت نمیشید روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشته: بمبی که با آن بیمارستان معمدانیِ غزه مورد حمله قرار گرفت، بمب یک تنی آمریکایی MK-84 بود
اگر چنین بمبی استفاده شده میتواند این تخریب را ایجاد کند.
درجنگ حلوا خیرات نمی کنند
برای شناخت یهود قران کریم سوره بقره را بخوانید
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و حامیانش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار