بازدید 2253
۱

اتحادیه اروپا خواستار جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شد

شارل میشل رئیس شورای اروپا خواستار تبادل اطلاعات میان اروپا و آمریکا و اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از تشدید درگیری‌ها در غزه شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ 20 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رویترز، میشل پنجشنبه شب اظهار کرد، این مساله بسیار مهمی است که آمریکا و اتحادیه اروپا برای جلوگیری از تشدید درگیری در غزه تبادل اطلاعات داشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین گفت که مقامات باید هوشیار باشند که کمک‌های اتحادیه اروپا در غزه مورد سوءاستفاده قرار نگیرد.

میشل درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه نیز گفت که باید «تحقیقات جدی» در این باره انجام شود.

میشل و اورسولا فون در لاین رئیس شورای اروپا قرار است روز جمعه در کاخ سفید با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا دیدار و درباره مسائل مختلفی از جمله اوکراین گفت‌وگو کنند.

رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه‌ در برابر دور اخیر حملات دلاورانه جبهه مقاومت، با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا نیروهای فلسطینی را از ادامه عملیات منصرف کند. اشغالگران صهیونیست همچنین در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه افزون بر یک هزار فلسطینی از جمله صدها کودک را به شهادت رساندند.

صهیونیست ها در جنایتی دیگر، پس از حمله به بیمارستان المعمدانی شهر غزه، این بار یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر هدف حمله قرار داد و در جریان آن شماری شهید و زخمی شدند.

شاهدان عینی در گفتگو با شبکه الاقصی وابسته به جنبش حماس اعلام کردند که در بمباران این ساختمان متعلق به کلیسای ارتدوکس در غزه بدون اشاره به تعداد شهدا و زخمی‌ها، اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ نفر دیگر در داخل این ساختمان گرفتار هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دروغ میگویید جناب شارل میشل، دروغ، دروغ. اگر خیلی به این موضوع عقیده دارید، اسراییل را مجبور کنید که به غیر نظامیان حمله نکند. ولی چون دروغ میگویید هیچوقت در عمل چنین کاری نکرده اید، نمیکنید و نخواهید کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار