بازدید 10207

کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شد

کلیه کلاس‌های ساعت ۱۰ تا ۱۲ دانشگاه‌ها امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) پیرو دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در اعتراض به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی تعطیل شد. دانشگاهیان در تجمع اعتراضی نسبت به این حملات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دیشب از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد. بیمارستان معمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه و واقع در محله الزیتون در جنوب شهر غزه است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های فلسطین به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان سه شنبه شب در این تجمع اعتراضی، در میدان فلسطین کشتار مردم بی گناه را محکوم و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

بر اساس خبر رسیده از وزارت علوم، به دلیل همین جنایت دانشجویان و دانشگاهیان امروز با تعطیل کلاس‌های خود در ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین (در شهر تهران) شرکت خواهند کرد و در دیگر شهرها این تجمعات با مدیریت روسای دانشگاه‌ها در داخل دانشگاه صورت می پذیرد.

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به دوازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم‌نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم غیرنظامی فلسطین را شهید کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
اینگونه اعتراض ها واقعا هیچ تاثیری بر روی جنگ غزه ندارد و دردی از مردم غزه را درمان نمی کند واقغا اگر مسولین می خواهند کاری کنند باید ابتدا خودشان به قول حضرت امام کمربند ها را محکم ببندند و به اتفاق فرزندان ذکورشان برای رفتن به غزه اعلام آمادگی کنند و در فرودگاه امام حاضر شوند و همانند آقای احمدی نزاد تا زمانی که مجوز خروج از کشور را نگیرند فرودگاه را ترک نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دمت گرم
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
احمدی نژاد کیه دیگه برو بابا
تجمع ها در دنیا دشمن رو میترسونه چون از نظر روابط اقتصادی و سیاسی منزوی میشه
ماهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عزیزم مسئولین اول باید برن فرودگاه بعد صبر کنند تا فرزندان ذکور از فرنگستون بیان فرودگاه بعد اونجا باتفاق برن برای بستن کمربندها
الکی که نیست دوبار باید صبر کنند
خود کرده را تدبیر نیست
ضمن محکومیت حمله اسرائیل به غزه و بویژه بیمارستان آن چرا یکبار برای مشکلات داخلی هم‌این حساسیت بود
تو رو خدا بیشتر تعطیلش کنید امروز مسیر دو ساعت و نیمه رو یک ساعت و نیم اومدم
ای کسانیکه در تریبونها به اسرائیل لعن و نفرین حواله میکنید و شهادت را بالاترین و گرامی ترین نوع مرگ می دانید الان دقیقا کجائید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان کلاس درس دانشگاه ومدارک وبازار تعطیل شود آیا دردی راهم مرحم هست یا ضربه بااستفاده ولم کشورمیزنیم؟
فایده اش چیه ؟؟
باید زمان بیش تری میدادن. ما از دانشگاه تا برسیم میدون فلسطین یک ساعت و نیم راهه تو این ترافیک. حداقل تا ۲ تعطیل میکردن.
بهترین روش محکوم کردن این جنایات وحشیانه، حضور مسئولین بهمراه فرزندان خود در غزه، چونکه اینجوری متوجه غمخواهی شان می شویم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم