بازدید 2544
۸

کادر بیمارستان‌های کشور ساعت ۱۱ امروز تجمع می‌کنند

کادر بیمارستان های سراسر کشور صبح پنجشنبه به مدت ۱۰ دقیقه یکصدا با هم، از جنایات فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام انزجار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 19 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کادر درمان و سلامت بیمارستان‌های سراسر کشور ۱۱ صبح پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ دقیقه یک صدا با هم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، حمله جنگنده‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

این تجمع بزرگ در سراسر کشور قرار است از سوی کادر درمان تمامی بیمارستان‌های کشور برگزار شود.

بیانیه رؤسا و مدیران بیمارستان‌ها

رؤسا و مدیران بیمارستان‌های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه‌ای را صادر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: هم اکنون که رژیم صهیونیستی جهت حفظ بقا به هر خباثتی دست می‌زند و با تحمیل هزاران شهید فلسطینی در این سال‌ها که عمده آنها غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند کارنامه‌ای سیاه از خود به جا گذاشته است.

در طی روزهای اخیر بمباران بی‌وقفه تمامی مناطق نوار غزه، بیش از دو هزار کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که ده‌ها برابر ظرفیت بیمارستان‌های غزه است.

حمله به آمبولانس‌ها و تخریب مسیرهای انتقال مجروحین، جلوگیری از سوخت‌رسانی و قطع برق و بستن مسیر انتقال دارو و امکانات، سیستم درمانی را ناتوان کرده است. با وجود تعهدات بین المللی و ممنوعیت حمله به مراکز ارائه دهنده درمانی مطابق منشور حقوق بیمار و ماده ۱۹ کنوانسیون ژنو، این رژیم غاصب در آخرین جنایات وحشیانه خود با نقض قوانین انسانی و بین المللی و با حمله و تعرض به بیمارستان المعمدانی غزه منجر به شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد غیرنظامی اعم از زنان، کودکان، کادر درمان و بیماران شده و دل‌های همه انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است.

ما؛ رؤسا و مدیران بیمارستان‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مراتب انزجار خود را از اقدام غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در مرکز شهر غزه و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم غیرنظامی و بیماران و کادر درمان ابراز می‌داریم و آمادگی خود را در ارائه خدمت به مردم ستمدیده فلسطینی اعلام نموده و از همه آزادگان جهان می‌خواهیم با تقبیح و اعلام انزجار از این جنایت به وظیفه انسانی خود عمل نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
بیشترشون از کشور رفتند و دارند می روند .
حتما هم بصورت خودجوشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کاملا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
بله خب صد درصد خود جوش
اینها کادر درمانن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اینا دوست عزیز فری سایزن
کادر درمان لازم باشه میشن کادر درمان
کارگر لازم بشه میشن کارگر
مردم عادی نیاز باشه میشن مردم عادی
حتی میتونن بصورت خود جوش بشن تماشاگران تیم ملی در قطر
چرا عکس جلوی صورتشه؟
اختیاری یا اجباری ..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست