بازدید 2715
۲

پایانی برای جنایات جنگی آپارتاید اسرائیل دیده نمی‌شود

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد در پی بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه در یازدهمین روز از جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل اعلام کرد: هیچ پایانی برای جنایات جنگی آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: هیچ پایانی برای جنایات جنگی آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان دیده نمی‌شود. این رژیم تشنه به خون با حمله به بیمارستانی در نوار غزه، آن‌ را با خاک یکسان و زنان و کودکان را جزغاله کرد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت: آپارتاید باید پایان یابد و به خاطر نسل‌کشی پاسخگو شود.

ساعاتی پیش، وزارت بهداشت فلسطین از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر خبر داد. این وزارت‌خانه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه روز عزای عمومی اعلام و دیدار برنامه ریزی شده خود در روز چهارشنبه با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را لغو کرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این جنایت را محکوم آن را مصداق بارز نسل‌کشی خواند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشویتدپرس به نقل از مقام مسئولی در دولت فلسطین گزارش داد که رئیس تشکیلات خودگردان دیدار آتی خود با رئیس جمهور آمریکا در امان را در اعتراض به حملات رژیم اسرائیل به غزه لغو کرده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انشاالله بزودی جهان از لوث وجود صهیونیست های نجس پاک می شود باید همه صهیونیست ها نابود شوند
وقتی مشتی بی شرف از زامبی های صهیونیست حمایت می کنند معلوم است که انها به اوم سوری و اوم خواری ادامه می دهند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست