بازدید 5019
۶

امیرعبداللهیان وارد عربستان شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بمباران بیمارستان «المعمدانی »غزه توسط رژیم صهیونسیتی در شب گذشته گفت : این جنایت برای مسلمانان جهان و وجدان های آگاه در جهان غیر قابل تحمل است.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ، حسین امیرعبداللهیان بامداد امروز چهارشنبه در فرودگاه جده در جمع خبرنگاران گفت:  ساعاتی قبل یک بیمارستان در غزه هدف موشک‌ها و بمب‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و بر اساس اطلاعاتی که ما داریم بیش از ۵۰۰ نفر از بیماران و کادر پزشکی و همراهان بیماران به صورت یکجا به شهادت رسیده اند .
وی تاکید کرد : این جنایت برای مسلمانان جهان وجدان‌های آگاه در جهان غیر قابل تحمل است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به برگزاری نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی با حضور وزیران امور خارجه کشورهای عضو به میزبانی عربستان در جده با محوریت تحولات جاری در اراضی اشغالی گفت : در روز سه شنبه تبادل پیامی با وزیر خارجه عربستان داشتیم و تاکید بر این بود که باید نسبت به توقف فوری جنایت‌های جنگی صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه ، باز شدن معبر برای ارسال غذا، دارو و سوخت به مناطق مختلف غزه و همچنین برای مقابله با جنایت دیگر  صهیونیست‌ها  مبنی بر تلاش جهت کوچ اجباری مردم غزه پیام قوی صادر کنیم.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با وزیر خارجه عربستان توافق کردیم که در مورد این سه موضوع مهم روز چهارشنبه نیز از نزدیک با یکدیگر رایزنی و گفتگو کنیم، اظهار کرد : باید در پایان این اجلاس یک بیانیه قوی در حمایت از فلسطین توسط اعضای شرکت کننده و وزیران امور خارجه حاضر در اجلاس صادر شود.

امیر عبداللهیان تصریح کرد: امیدوارم با توجه به جنایت انجام شده شاهد یک اقدام جمعی جهانی برای توقف جنایت علیه بشریت ، نسل کشی و قتل عامی که رژیم جعلی و کودک کش رژیم صهیونسیتی راه انداخته‌ است، باشیم .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اینقدر دخالت نکنید بیانیه دادی نظر دادی اعلام موضع رسمی کردی کافی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
جنابعالی هم همینطور ناشناس عزیز، همینقدر که اظهار نظر کردی کافیست
این دویده رفته عربستان چیکار؟ مگر عربستان نبود که حاضر نشد جلوی مجسمه حاج قاسم بازی بکنه یعنی اینقد عاشق عربستان بودید و دوره روحانی اون کارها را میکردید؟
حال با عربستان دوست شدند تا دیروز سر همدیگر را می شکستند،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
لابد با اسراییل دوست بشیم؟ دوست شدن با همسایه ها چه مشکلی داره غیر از اینکه کینه دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خوبست یا بد؟ اگر تدبیر و تغییر دشمنی‌های به دوستی خوبست، پس به چه چیزی ایراد میگیرید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار