بازدید 31950
سه هزار و سیصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش تند و تیز مهاجرانی به سفر رضا پهلوی به اسرائیل / پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید! /حمله دوباره حسن عباسی به فوتبالیست‌ها و همسران‌شان / کنایه مشاور قالیباف به معاون رئیسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: بازداشت اعضای شورای اسلامی، دهیار و عوامل تیراندازی در روستای دانیال استان مازندران / نماینده تاکستان: امروز دلسوزترین انسان در کره زمین مقام معظم رهبری است / وزیر اقتصاد: دولت به سرعت پیام نارضایتی‌های مردم را شنید / فاطمی امین: بیش از اینکه نگران تولید خودرو باشم، نگران کیفیت هستم / تولید یک لیتر بنزین ۱۸ هزار تومان هزینه دارد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 17 April 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
مصطفی رضاحسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن: اگر آقای رئیسی ادعا می‌کند که دلش برای مردم و کشور و انقلاب می‌سوزد بایستی فکر کند زمان جنگ است. در آن زمان بسیجی‌ها روی مین و سیم خاردار می‌رفتند تا مسیر را برای عبور سایرین باز کنند. آقای رئیسی هم باید روی مین استعفا برود و مجموعه دولتش استعفا کنند تا یک فرد توانمند با تیمی قوی روی کار بیایند. حیف است که ما در حال از دست دادن زمان و فرصت‌ها هستیم. جهان در حال پیشرفت است، ولی ما اندر خم یک کوچه و درگیر و دار بعضی افراطی‌ها برای یک تار مو هستیم. با این رویه، دولت نمی‌تواند کشور را اداره کند. این اداره کردن مملکت در شان مردم نیست. ما نیاز به یک دولت قوی، مقتدر، دانا و توانمند داریم.

بازداشت اعضای شورای اسلامی، دهیار و عوامل تیراندازی در روستای دانیال استان مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران: در پی منازعه مسلحانه منتهی به قتل در روستای دانیال از توابع شهر سلمانشهر شهرستان عباس‌آباد، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تامینِ کیفری، بازداشت و روانه زندان شده و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی، تحت‌نظر قرار دارند. این درگیری ناشی از وضعیت وقفیت زمین‌های روستای دانیال است که قدمت وقف آن به حدود ۷۰ سال قبل برمی‌گردد. اداره‌ی اوقاف مدعی است که حدود ۹۳۰ هکتار از زمین‌های روستای مذکور به عنوان عین موقوفه تلقی شده و باید تحت تولیت متولی خاص (موقوفه‌ی عام امام‌زاده دانیال) قرار گیرد.

نماینده زابل: به مشکلات مردم سیستان رسیدگی نشود، استعفا می‌دهم
محمد سرگزی، نماینده زابل: امروز تهیه نان خوردن برای مردم سیستان به بحران تبدیل شده، همکاران باید به دنبال این باشیم که بتوانیم حداقل‌های یک زندگی ابتدایی از جمله تهیه آرد، سیلندر گاز، نفت سفید، آب و نیاز‌های اولیه مردم خود را از دولتمردان مطالبه کنیم. آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شریف سیستان در چندماه اخیر به شهر‌های دیگر کشور مهاجرت کرده‌اند. یقینا می‌دانید که خالی شدن بسیاری از مناطق مرزی سیستان که به تعبیر مقام معظم رهبری تنگه احد نظام است چه تبعاتی در حوزه امنیت کشور خواهد داشت. باید عرض کنم انفعال دستگاه دیپلماسی در خصوص آب‌های مرزی و رودخانه‌های بین‌المللی خصوصا رودخانه هیرمند اصلا پذیرفته نیست و حتما طرح استیضاح وزیر امور خارجه را در این خصوص در پی خواهد داشت و در صورت عدم عزم جدی دولتمردان جهت حل مشکلات و احقاق حقوق مردم مظلوم سیستان و ادامه بی تفاوتی‌های مسئولین مربوطه قطعا بنده به عنوان خادم مردم شریف سیستان این روند را نخواهم پذیرفت و استعفای خود را تقدیم مجلس خواهم کرد.

نماینده تاکستان: امروز دلسوزترین انسان در کره زمین، مقام معظم رهبری است
رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: بر اساس تجربه سی سال نمایندگی در مجلس، مستشاری دیوان و تنقیح قوانین عرض می‌کنم که نجات کشور در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است، امروز دلسوزترین انسان در کره زمین برای نجات محرومین و مستضعفان و تمام مسلمانان، مقام معظم رهبری است. دولت و مجلس باید فرمایش های مقام معظم رهبری را در حوزه مهار تورم و رشد تولید نصب العین قرار دهند. رحمانی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای دلسوزی هایشان اظهار کرد: دولت به رغم برخی ضعف ها، نقاط قوتی هم دارد. از جمله پیوستن کشور به پیمان‌های مهمی مانند شانگهای و حرکت در جهت عضویت در بریکس از ظرفیت‌های خوبی است که جمهوری اسلامی را مقتدر کرده و ارتباط با همسایگان نیز اقدام بسیار خوبی است.

واکنش رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی
واکنش نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی: در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس: فاطمی امین شانسی برای رای اعتماد مجدد ندارد
لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع در خصوص استیضاح وزیر صمت به خبرنگار جماران گفت: ما به دنبال افراد باعرضه و با تجربه هستیم. فاطمی امین نباید دولت رئیسی را در معذوریت اخلاقی قرار می داد و باید زودتر استعفا می داد. شانسی برای رای اعتماد مجدد ندارد و رییسی باید فرد با تجربه‌ای جای ایشان معرفی کند. افزایش قیمت خودرو تنها موضوعی نیست که دلیل استیضاح مجدد وزیر شده است. شما بازار لوازم خانگی را نگاه کنید، یک یخچال ۸۰میلیون تومان شده است و هزینه یک جهیزیه حدود ۵۰۰میلیون است. سوالات ما از وزیر همان چیزی است که در جلسه گذشته بود. در استیضاح گذشته وزیر قول‌هایی داد که عملی نشد.

کنایه مشاور قالیباف به معاون رئیسی
احسان عسکری، مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرایی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی‌ها را برطرف کنید. عسکری در توییتر خود نوشت: «هماهنگی بین ارکان مجلس و دولت در سال گذشته این بود که ‎وزارت بازرگانی با معرفی ‎دو وزیر توسط دولت پیگیری شود. تفاوت بین این توافق و ارائه لایحه دو فوریتی ‎سازمان بازرگانی امری روشن است. برخی ازدولتی‌ها بهتر است بجای مقصریابی برای انجام مسئولیت ها، ناتوانی هایشان را برطرف کنند.» محسن منصوری، معاون اجرایی رئیسی در توییت خود گفته بود که ارائه لایحه دو فوریتی تشکیل"سازمان بازرگانی" به پیشنهاد و با هماهنگی ارکان مجلس انجام شد. وی این را هم خبر داد که نامه مکتوب موافقت دولت با طرح تشکیل "وزارت بازرگانی" نیز، قبلا با هماهنگی مجلس ارسال شده بود. منصوری همچنین نوشته بود: مناسب بود دوستان، مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب می‌کردند.

آقاتهرانی: مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است
آقاتهرانی نماینده مجلس در نطق میان دستور: نمایندگان، مسئولین و وزرا باید توجه داشته باشیم که جزء مقتسمین نباشیم که برخی از دین را قبول کنیم، چراکه اگر جزءگرا شویم، بنا بر نص صریح قرآن مسلمان نیستیم. در مسائل مستحدثه و روز باید به مقام ولایت فقیه مراجعه کنیم، باید دید آقا چه می‌خواهند. مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است، چراکه عناوین اولیه، ثانویه و مسائل مرسله باید از جانب آقا بیاید و در کمیسیون‌های متفاوت مجلس باید مورد توجه قرار گیرد.‌ ای کاش همه ما مرّ قانون و سوگند‌هایی که یاد کردیم، عملیاتی کنیم و ولایت بر فقیه نمی‌کردیم، بلکه اجازه می‌دادیم او بر ما ولایت کند. هر بار که خدمت مقام معظم رهبری می‌رویم صحبت‌های ایشان راهگشاست، اما نمی‌بینم که در مجلس به دست ما برسد. این ایراد ما نمایندگان و کمیسیون فرهنگی است.

واکنش تند و تیز مهاجرانی به سفر رضا پهلوی به اسرائیل
عطاالله مهاجرانی در رشته توئیتی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با بابای خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمی امضا کردند و ١/٢ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند. حالا تو در شرایطی که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده و جهان اسلام با فلسطینی‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌ای ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازی شده است و … در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستی! یک آدم عاقل نبود که بگوید: شازده الان وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید! بلاهت دیگر شازده، انتخاب زمان سفر بعد از حضور فراگیر ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه در روز قدس است. ملت ایران در روز قدس پیام خود را فرستاده اند، شازده حامل پیام چه کسانی است. می‌بایست به نصیحت استیون ساخر در برنامه هارد تاک BBC World گوش می‌کرد و با سیاست برای همیشه خداحافظی!

نماینده مجلس: صف مرغ از صف انتخابات مجلس طولانی‌تر خواهد شد
جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: به دولت اعلام کردیم و به رییس جمهور نامه نوشتیم که وضعیت گندم به وضعیت مرغ دچار می‌شود. یعنی ما در پیک خرید گندم، اگر بر قیمت ۱۳ هزار تومان تاکید کنیم، خرید زیادی نخواهیم داشت و ۷۰ درصد نیاز کشور که رقمی بالغ بر ۱۳ میلیون تن است را باید وارد کنیم. روسیه اعلام کرده امسال گندمی برای فروش ندارد، اوکراین درگیر جنگ است و گندمی ندارد و استرالیا درگیر خشکسالی است بنابراین دولت این ۷۰ درصد را قرار است از کجا تامین کند؟ در حالی که ما ۳۰ درصد مازاد تولید مرغ داریم؛ بنابراین، چرا مردم باید در صف‌های یک کیلومتری مرغ بایستند؟! این چه نوع مملکت داری است؟ این‌ها سوالاتی است که ما از آقای رئیسی داریم، اما هنوز پاسخی نشنیدیم. به عقیده من صف مرغ طولانی‌تر از صف انتخابات بعدی خواهد بود. این وضعیت، افتضاحی است که وزارت جهاد و صمت به بار آورده است.

رشد ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در سال جاری
مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد سرانجام نرخ کرایه تاکسی در سال‌جاری، گفت: هر سال شورای شهر برای سال جدید نرخ کرایه حمل و نقل عمومی را تعیین می‌کند و براساس لایحه‌ای که شهرداری تهران به شورای شهر ارسال کرد، اعضای شورای شهر تهران نرخ کرایه تاکسی را مشخص کرد که به طور میانگین شاهد افزایش ۴۵ درصدی رشد کرایه‌های تاکسی برای سال جاری بودیم. وی با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه در خطوط مختلف است و ممکن است در برخی خطوط کرایه‌ها کمتر از ۴۵ درصد افزایش یابند، افزود: براساس مصوبه شورای شهر زمان اجرای نرخ‌های جدید با تأیید فرمانداری، اول اردیبهشت ماه اعلام شده است که همکاران ما نیز تلاش می‌کنند که برچسب‌های نرخ کرایه را تا اول اردیبهشت ماه آماده و میان تاکسی‌ها توزیع کنند تا رانندگان نیز نسبت به نصب برچسب‌ها اقدام کنند. وحدت کار افزود: طبیعی است تا نرخ‌های جدید رسماً ابلاغ نشود، هر گونه افزایش نرخ کرایه مورد تأیید نیست.

چرا رئیسی با استعفای میرکاظمی موافقت کرد؟
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت: آقای میرکاظمی چهار ماه قبل از پایان سال گذشته در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید. جا به جایی آقای میرکاظمی نباید در افکار عمومی و رسانه‌ها اینطور برداشت شود که تغییر ایشان طی یک اشکال یا ارزیابی انجام شده است، بلکه این مساله درخواست خود ایشان بود.

سخنگوی جوان ستاد امر به معروف: قانون حجاب «قابلیت اجرا» ندارد و مشکل‌زاست
علی خان محمدی» سخنگوی جوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر: قانونی که در حوزه عفاف و حجاب بوده و قدیمی است، قابلیت اجرا ندارد، ضمانت اجرایی در این زمینه ندارد، در کشور درست اجرا نمی‌شود و اگر بخواهد اجرا شود، مشکلاتی را اجرا می‌کند. در آن طرحی که مطرح شده است گفته شده بود که اگر انجام نداد فلان اتفاق بیفتد، خدمات ندهند و برای کارت ملی‌اش این اتفاق بیفتد. اما بحث ما جریمه نقدی است، ما در طرح جامع‌مان اولا که این تذکرات از دستگاه‌ها شروع شود و بعد به آن مسئول تذکر داده شود و بعد هم جریمه نقدی اتفاق بیفتد. یعنی فرد جریمه شود و این مساله را هم تخلف ببینیم. یعنی تخلف محسوب شود، دادگاهی نشود و پرونده‌اش به دادگاه ارجاع داده نشود و تقابل مستقیم با او صورت نگیرد و جریمه شود و براساس آن جریمه طرف رعایت کند.

حسن عباسی: عامل اصلی بی‌حجابی، فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را منتشر می‌کنند
فیلم منتشر شده از سخنرانی حسن عباسی علیه سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها و نقش این افراد در گسترش بی حجابی در کشور بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، حسن عباسی، سخنران اصولگرا می‌گوید: عامل اصلی بی حجابی در کشور طی ۲۰ سال گذشته، سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

ماجرای دلار ویترینی در بازار ارز
دنیای اقتصاد نوشت: پیگیری‌ها از تعدادی از صرافی‌های موجود در کانون صرافان کشور، حاکی است که نرخ‌های ارائه شده توسط این بنگاه‌های معاملاتی جنبه ویترینی داشته و ارزی با نرخ‌های اعلامی به فروش نمی‌رسد. تحلیل‌گران بر این باورند که در صورت فروش ارز با این نرخ، سطح فعالیت‌های سودجویانه به‌واسطه اختلاف حدودا هشت هزار تومانی نرخ توافقی با بازار آزاد وجود داشته که این امر می‌تواند زمینه‌ساز‌ خروج نرخ ارز از بازه آرامش خود شود.

وزیر اقتصاد: دولت به سرعت پیام نارضایتی های مردم را شنید
خاندوزی در مجلس درباره وضعیت امروز و رو به آینده تاکید کرد: دولت به سرعت پیام نارضایتی‌های مردمی را شنید و اتفاقا بخشی از تغییراتی که در کابینه صورت گرفته، دقیقا در همین جهت است که ما ان شالله به جهت کنترل بازارچه در بخش کشاورزی و چه سایر بخش‌ها بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و سال ۱۴۰۲ با کمترین ضعف و آسیب نسبت به کنترل بازار‌ها اقدامات به جلو پیش رود. وزیر اقتصاد تاکید کرد: در راستای هدف گذاری شعار سال که در آن مهار تورم مدنظر قرار گرفته است، مشکلات را برطرف کنیم، البته ما در این بخش پیشنهادهایی آماده و به سازمان برنامه و بودجه ارائه کردیم، لذا ان شالله ظرف هفته‌های آینده یک پیشنهاد اصلاحی به مجلس ارائه خواهیم کرد تا قانون بودجه ۱۴۰۲ به اهداف خود برای تحقق شعار سال دست پیدا کند.

فاطمی امین: بیش از اینکه نگران تولید خودرو باشم، نگران کیفیت هستم
وزیر صمت با بیان اینکه مردم نسبت به صنعت خودرو حساسیت بسیاری دارند، تاکید کرد: التهاب فعلی در بازار این محصول کاملاً کاذب است زیرا از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰، همزمان با توقف واردات، تولید به زیر یک میلیون دستگاه رسیده بود، به همین دلیل تقاضای انباشته در این بخش وجود دارد. وی افزود: همچنین در ماه‌های اخیر شاهد افزایش غیرمتعارف قیمت ارز بودیم؛ بنابراین، بخشی از مردم به سمت خرید خودرو برای حفظ ارزش پول خود رفتند که تقاضای کاذبی در این بازار ایجاد کرد. فاطمی‌امین گفت: از سوی دیگر واسطه گران و دلالان با سوءاستفاده از وضعیت موجود در بازار به التهابات دامن می‌زنند که امیدواریم با افزایش تولید و واردات، التهاب بازار از بین برود. وی افزود: من بیش از اینکه نگران تولید باشم، نگران کیفیت و بهره‌وری هستم.

توضیح خاندوزی درباره ورود بانک‌ها به خرید ملک و ارز
وزیر اقتصاد با اشاره به ورود بانک‌ها به خرید ملک و ارز گفت: این موارد از مصادیقی است که تا مدیریت بانک‌ها فعل خواستن را صرف نکنند ما در ابلاغیه و بخشنامه خواهیم ماند. وی درباره فروش سهام غیر بانکی و اموال مازاد، گفت: در این موضوع مشکل تاریخی مقاومت وجود دارد، چه در داخل بانک و شرکت‌ها و چه از ناحیه سهامدارانی که آنها هم بیشتر منفعت خود را در یک اقتصاد تورمی می‌بینند و از ترکیب‌های ناسالمی که در بسیاری از ترازنامه‌ها وجود دارد، استقبال می‌کنند.

سود ۳۰۰ درصدی مس از جیب مردم خارج و نصیب عده‌ای محدود می‌شود
لطف الله سیاه کلی نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه وزیر صمت به جای اینکه قیمت خودرو را افزایش دهد، باید به سراغ این شرکت‌ها رود، ادامه داد: قیمت فولاد باید حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان باشد. در صورت تحقق این مهم بسیاری از کالا‌ها ارزان می‌شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اگر قیمت فولاد، مس و پتروشیمی واقعی شود، کالا‌های تولید شده از این مواد حدود ۳۰ درصد ارزان می‌شود، تصریح کرد: زمانی که از وزیر صمت درباره علت گرانی این کالا‌ها سوال می‌شود، وی پاسخ می‌دهد که اگر کالا‌های پایه‌ای را با قیمت واقعی بفروشیم، فاصله قیمتی فولاد در داخل و خارج زیاد شده و قاچاق اتفاق می‌افتد.  سیاهکلی با طرح این پرسش که فولاد را چگونه می‌توان قاچاق کرد، مگر می‌توان آن را به راحتی از کشور خارج کنیم، افزود: فولاد باید با خودرو‌های سنگین جابه‌جا شود، آیا نمی‌توان تردد این خودرو‌ها را کنترل کرد؟ این نماینده مردم در مجلس یازدهم دلیل وزیر صمت برای قیمت فولاد را واهی توصیف کرد و ادامه داد: ناتوانی در جلوگیری از قاچاق فولاد ناشی از بی‌عرضگی است آیا می‌توان فولاد را به صورت کولبری قاچاق کرد؟ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مس ۳۰۰ درصد سود دارد و این سود از جیب مردم خارج و نصیب عده محدودی می‌شود، ادامه داد: برای رفع این مشکل باید در مرحله نخست تولیدکنندگانِ کالا‌های پایه‌ای ملزم شوند که نیاز بازار داخل را تامین کنند و پس از اشباع بازار داخلی، بتوانند صادارت انجام دهند. /خانه ملت

تولید یک لیتر بنزین ۱۸ هزار تومان هزینه دارد
سعید مداح مروج، عضو هیأت مدیره و مدیر هماهنگی و نظارت بر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: برای پالایش هر بشکه خوراک حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار سرمایه‌گذاری نیاز است. به عبارتی برای ساخت یک پالایشگاه ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت خام حدود ۶ تا ۷ میلیارد دلار سرمایه نیاز خواهد بود و در شرایط فعلی، تولید هر لیتر بنزین ۱۸ هزار تومان هزینه دارد که این رقم برای هر لیتر نفت‌گاز ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان است. البته برای تولید هر لیتر نفت کوره استاندارد (کم گوگرد) ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان است. برخی شرکت‌های دانش‌بنیان مدعی هستند با قیمت‌های پایین‌تر امکان تولید وجود دارد، لذا امکانات مورد نیاز در اختیار برخی شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است. /روزنامه ایران

حقوق ۱۸۰ میلیونی مدیرعامل یک بانک تکذیب شد
به تازگی تصاویری از فیش حقوقی مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر حقوق مدیرعامل بانک ایران زمین را ۱۸۰ میلیون تومان و حقوق هیات مدیره را ۱۴۰ میلیون تومان نشان می‌دهد. در همین رابطه، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در گفت‌وگو با میزان ضمن رد این خبر گفت: این تصاویر جعلی است و پرداخت حقوق به مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین با این اعداد نادرست است و از سوی این بانک تکذیب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۱۶۹
مین استفا
برای نجات کشور از بی کفایتی بسیار به جا است
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کل کشور را بدیم به اوقاف حله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دولت و مجلس محترم واردات را محدود کند و اجازه ساخت در منطقه یک و دو و سه تهران را ممنوع کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
فعلا هر سه قوه سوار ماشین مین کوبی به نام ملت ایران هستند و بدون توجه به ظرفیت آن فقط از مسیرهای پر مین حرکت می کنند.ملت هم آش و لاش شده اند.تمام موارد فوق نشان از بی عرضگی همشون داره.این قدر این بحث ها را تو ۴۴ سال گذشته شنیدیم. مدام تحلیلهای تکراری و آب دوغ خیاری می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
عطاالله خان خودش در سرزمین روباه پیر چه کار می کند؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
رضا حسینی قطب‌آبادی، نماینده شهربابک خطاب به رئیسی : گویا باید ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار «قطار پیشرفت اقتصاد دولت شما را متوقف کند، قبل از آن‌که این قطار مردم را زیر چرخ‌های بی برنامگی له کند.»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
زمینی پر از میدان مین تحویل آقای رئیسی دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اصلاح قیمت کالاهای اساسی ، اصلاح قیمت سوخت ، مالیات‌ها، خودرو ، بورس ، حداقل دستمزد ، رتبه بندی معلمان و دهها گره اقتصادی دیگر که باید سالها پیش توسط دولتهای قبلی انجام میشد به سامان میرسید بدون انجام هیچ کار و اقدامی تحویل دولت فعلی شد و دولت کار خود را با انبوهی از معظلات آغاز کرد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دولت و مجلس در اختیارتان است
دیگه چی میخواید
جبهه اصلاخات هم همین طور بودند
اینها سواد و تجربه ندارند
اصول و اصلاح هم ندارد، هر دو طیف طلب دارند از مردم ایران
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
وقتی ادعای برنامه ۷هزارصفحه ایی کردیعنی از همه چی آگاه بوده،یا وجود برنامه دروغ بود یا توان اجرا ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
استعفا بده که ی انتخابات پر هزینه و بی مصرف روی دست مردم بذارید و در نهایت ی شس کلاسه ی دیگه رو بذارید جاش؟
خاطر خوانندگان عزیز جمع
این دولت با این تیم اقتصادی و با این وزرا قادر به انجام هیچ بهبودی در وضع زندگی شما نخواهد بود. همه مصاحبه ها و وعده ووعیدها حرافی و صرفا برای پرکردن صفحات روزنامه ها و سایت ها برای خالی نبودن عریضه است.
دولت و ارگان های نظارتی برای جلوگیری از خروج ارز از کشور باید افرادی که کل خانواده آنها مقیم اروپا و آمریکا و کانادا و... هستند و حتی خود این افراد هم اقامت و تابعیت آن کشور ها را دارند در ایران ممنوع الکار کنند و به جد از حضور این افراد در پست های مدیریتی پیشگیری شود چطور مدیری که که حداکثر هفتاد میلیون تومان حقوق می گیرد ماهیانه ۱۵ هزار دلار برای خانواده اش در کانادا حواله می کند ؟
این شخص یا باید دزدی و اختلاس کند یا کارهای خلاف دیگر
یا مثلا وکیل یا پزشکی که خود آمریکا و کانادا زندگی می کند ولی هنوز ایران پروانه اش فعال است و باطل نشده و شخص دیگری جای او کار می کند و به او درصد پرداخت می کند و ماهیانه از این طریق میلیون ها دلار ارز از کشور خارج می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
افرادی که دارای داماد شهید پرور امریکایی هستند هم مشمول می شوند عایا؟
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
آزینال میدونی چی میگی مثلاًوکیل وپزشکی که هنوزپروانه اش باطل نشده خارج ارکشورزندگی میکند کسی جای اوکارمیکند و ودرآمدداردواین درآمدراکه ازآن ماهی ۱۵ هزاردلاراست میفرستد‌به همانی که هنوزپروانه اش باطل نشده ! خوب اگر کسی که اینهمه درامددارد مگرمغزدرازگوش خورده که زحمت بکشد درامد نجومی داشته باشد پولشرابرای کس دیگری بفرستد مردم به پزشک ووکیل بخاط تابلو‌ یا ومحل کارش نمیروندبلکه براساس تبخرشخص خودش میروند بنابراین این اطاعات عجیب وغریب راازکجاکرفته اید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
احتمال کرایه پروانه طبابت و وکالت هست
آرامش در خاک غرب بیشتر از خاک وطن است
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
در پاسخ به اون آقاهه ۷ : ۴۷ بله میشه از این خلاف ها کرد مثلا وکیلی را می شناسم که مجوز یک مرکز مشاوره وکالت گرفته و چندین وکیل جوان را استثمار می کندو در حالی که خودش در اسرائیل اقامت دارد ولی ماهیانه چندین میلیارد تومان به جیب می زند و یا پزشک متخصص پوستی را می شناسم که کلينيک زیبایی اش را به چند آرایشگر اجاره داده و در حالی که خود کانادا زندگی می کند ماهیانه چندین میلیارد تومان به جیب می زند البته به صورت دلار برای او حواله می شود
اقاي اقا تهراني شما از مردم راي گرفتيد ،نماينده مردم هستيد بايد مشكلات مردم حل كنيد خجالت بكشيد
امروز با دو نفر از رفقا در بازار بودیم که صف طویلی مشاهده کردیم نزدیک شدیم و دیدیم صف مرغ یخی است و تعداد زیادی پیرمرد و پیر زن دهه سی و چهل که دهه ۶۰ و هفتادی ها را بدبخت کرده اند در صف ایستاده بودند جلو رفتیم و به مقدار زیادی به آنها خندیدیم و خسته نباشید گفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بهترین کامنت .. اما این خنده هم خنده تلخ است و روزگار تلخ تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
وضع امروز ما نتیجه افکار و عقاید دیروز ماست
استعفای رئیسی بزرگترین و بهترین خدمتی است که رئیسی می تواند به کشور و نظام و اسلام و مسلمین جهان کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
امثال شما رو خوب می شناسم... طی این چهل و سه سال کار شما همینه... اول از طرف قدیس و سوپرمن میسازید...بعد که طرف سر پستش رفت، یکی دو سال امید واهی می دهید... بعدش میکوبید و نفر یعدی را استارت می کنید...
ناشناس
| Germany |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
جاناسخن اززبان مامیگوئی
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
جو گیر نشید ، نزدیک انتخابات مجلس هست و نماینده ها از این دست شعارهای پوپولیستی و مردم فریب زیاد منتشر میکنند ، هدف همون صندلی و دنیاطلبی خود و خانواده اش و اقوامش بیش نیست ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
آمدن که خرابکاری قبلی ها درست کنند کجا بروند
اوه اوه
دوباره سر و کله ی حسن عباسی حسینه ساز در واشنگتن پیدا شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
حسن عباسی را کی بهش تریبون میده
چرا قوه قضائیه باهاش برخورد نمی کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
حسن عباسی چند وقت بود که حضوری در رسانه نداشت ولی انگار دوباره قرار داد بسته در هرصورت ما آماده خندیدنیم
واکنش نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی: در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.) نه به اون مرگ بر امریکا گفتن بعضیا!!! نه به اینکه خرابکاریهای امریکا بهانه میشه برای توجیه کار اشتباه همون شعاریون !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
هر جا به نفع شون هست غرب را مبنای قضاوت قرار می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بالاخره آمریکا بد است یا خوب
تولید یک لیتر بنزین 18 هزار تومان هزینه دارد) خدا را شکر اای رییسی گفت ما نفت را راحت میفروشیم و پول هست لذا این حرفها ارزشی نداره و دولت پولش را داره سوبسید میده همانطور که دولت های نفتی دیگر همین کار را می کنند درامد مردم ریالی است و تورم 70 درصده پس مشکل جدید به مردم تحمیل نکنید
اقای مهاجرانی یه سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به دیگران.جنابعالی هم مثل خیلی ها نمیتونی به کشور خودت برگردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
این مهاجرانی در حین بهره گیری از رفاه لندن به غرب هم حمله می کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
مهاجرانی هم میخواد با این حرفا بهش اجازه برگشت به ایران رو بدن ...
توضیح خاندوزی درباره ورود بانک‌ها به خرید ملک و ارز) بانک ها هم می دونن چه بر سر اقتصاد اومده در صدد حفظ منابعشون هستند ایا دولت ضرر و زیان بانکهای ورشکسته را متحمل میشه ؟ !!! حتما نه فقط دستور میده کاری هم به تورمی که در کشور راه انداخته نداره
جناب سرگزی خودت به خوبی می دانی که هیچ مشکلی حل نشده و نخواهد شد پس چه بهتر که همین فردا استعفا بدهید.
حسن عباسی: عامل اصلی بی‌حجابی، فوتبالیست‌ها هستند که تصاویر برهنه زنان خود را منتشر می‌کنند) اگه اینقدر که در زندگی خصوصی مردم سرک می کشیدی !!!! بفکر درمان روحی خودت بودی الان حالت بهتر بود
دیوار کوتاه تر از وزیر صمت پیدا نکردنن در این دو سال در حالی که کمترین نقش در اقتصاد را دارد در حالی که تورم و گرانی از جای دیگر آب می خورد و معلوم نیست دنبال چی هستند علیه وزیر صمت
عطا اول تکلیف مخارج لندن نشینی خود و اهل وعیال خود را مشخص کند تا بعد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
حالا چرا ناراحت شدی از گفتن این حرف؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
۰۱:۴۶
برای اینکه کسی که خودش زیر سایه ملکه انگلیس زندگی می کند بهتر است سکوت کند
جناب مهاجرانی ..رطب خورده کی منع رطب میکند..شما اول از سرزمین استعمار بیا بیرون بعد انتقاد کن...تازه بازم نگفتین خرج هنگفت زندگی درمنطقه اعیان نشین لندن را از چه طریقی کسب میکنید..مال یتیمان وفقیران ایرانی خوردن ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
زنده باد. گل گفتی. ظاهرا خرج عطا از داخل ایران داده میشه
اقای مها جرانی بیسواد
پراید 400 میلیونی نتیجه سیاست شماست
خودتان را اصلاح کنید رضا پهلوی به تاریخ پیوسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بجای پهلوی که نه مقیم ایرانه و نه مسیولیتی در ایران دارد بهتر است به سفیر و اعضای سفارت در لندن که در ماه مبارک رمضان در سیزده بدر مشغول عیش و نوش بودند تذکر بدی.
جا به جایی آقای میرکاظمی نباید در افکار عمومی و رسانه‌ها اینطور برداشت شود که تغییر ایشان طی یک اشکال یا ارزیابی انجام شده است بلکه این مساله درخواست خود ایشان بود.) البته تشخیص اینکه میرکاظمی کارش خوب انجام داده یا نه توسط اقای رییسی غیر ممکنه!!!! اما بهر حال میرکاظمی از پرونده ضعیف وزارتش تا قبول نداشتن بودجه نویسی استاندارد و دقیق و نپرداختن پولهای فرهنگیان بخاطر امارهای اشتباهش !!! نشان داد اینکاره نبوده و نیست حالا هم ناراحتی قلبی بهونه است برای فرار محترمانه
درود بر پلیس‌ عزیز که با آرامش و احترام و صبر دارد تکلیفش را انجام می‌دهد و کم کم همه سطح تهران و سواحل را کنترل میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اگر شما چشمان خود را درویش کنید، هیچ نیازی به فشار پلیس در خصوص بی حجابی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کم کم همه سارقان بیت المال و سارقان اموال مردم را کنترل کند اگر میتواند
واکنش تند و تیز مهاجرانی به رضا پهلوی ..‌‌‌‌‌‌..
رضا پهلوی برای سفرش از مهاجرانی بایستی اجازه می گرفت ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
مهاجرانی بیچاره خیال میکند که با این حرفها و چاپلوسی ها میتواند برای خودش مصونیت ایجاد کند ، در صورتیکه اگر به ایران برگردد از فرودگاه مستقیما به اوین منتقل خواهد شد
مهاجرانی از آب و هوای لندن چه خبر برگرد ایران و ببین اوضاع کشور چطوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
در مهمونی سیزده بدر سفیر و عهد عیال در ماه مبارک رمضان چه خبر؟
آفرین به آقای مصطفی رضا حسینی که واقعیتو صادقانه بیان نموده اند.
وزیر اقتصاد: دولت به سرعت پیام نارضایتی های مردم را شنید

آقای وزیر ،
اولا پیام نیست ، فریاد و فغان است
ثانیاً فریاد و فغان مردم زمان زیادی است به آسمان رفته است و شما تازه شنیدید .

وامصیبتا به این مملکت با چنین وزیرانی
مهاجرانی به چه زبونی بگه پولش تموم شده دعوت کنید
چهل و‌پنج دررررصد کرایه؟؟؟؟؟میفهمید یعنی چی؟؟؟؟؟؟
یعنی کرایه پانزده تومن مسیرها میشه بیست و یک
اونام روند میکنند بیست و دو میگیرند



یعنی بعد اون نونوا اون کارگر اون بقال اون قصاب میبرن‌ قیمت بالا
بعد همون تاکسی دار اضافه کرایه باید بده‌نون‌و‌ماست و شیر و لاستیک بخره
یعنی باززززز‌ته ته ته. افتصاده


چیکار میکنید؟؟؟؟! د
خواسته اکثریت جامعه استعفا ی اقای رئیسی و تیمشان میباشد انچه عیان است چه حاجت به بیان است . اقای رئیسی مرد حرف ، شعار ، سفر میباشد ایشان چه موقع تفکر وعمل میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
کسی که تو ۲۰ سالگی دادستان دوتا استان بوده و مدام هم مناصب بلند داشته کی فرصت کرد دکتر بشه.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بعد از استعفا من دوره دبستان رو برای همشون میزارم مجانی
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
مگه پایان نامه دکتراش رو ندیدی . در مورد لوکوموتیر پیشرف های پروپگانی هست .
الو! الو!
من توی کوچه مادر ملکه و پدر چالز هستم، ولی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استعمار پیر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
عطا جاان تویی بابا... پولت تموم شده عزیز
جناب مهاجرانی با این جبهه گرفتن ها دارید بازی باخت باخت انجام میدید از انگلیس اخراج میشوید و این جا هم جایی ندارید
جناب عباسی پیش یک رونپزشک بروید
واکنش نور نیوز !!! آمریکا مگر هواپیمای خودشان را زد و بعد هم مدال گرفتند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
ایول
دوباره حسن عباسی حرف زد
چقدر قیاس زشتی بود... امریکا هواپیمای ایران رو زد که به عنوان دشمن خود قلمداد کرده ولی ایران هواپیمای خودی را زده... یعنی ما هم مثل امریکاییها باید به کسی که هواپیمایی با مسافران ایرانی را زده باید مدال دهیم ... خدایا ما با چه کسانی محشور شدیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بقول مولانا
از قیاسش خنده آمد خلق را
به اینجا که میرسه آمریکا میشه معیار
آقای حسن عباسی شاید بخشی از بی حجابی معلول پوشش هنرمندان باشد اما بی اعتقادی مردمبه انقلاب و شعائر اسلامی بیشتر از هر چیزی ریشه در پولپرست شدن مسئولان و نهادها در دوران پس از چنگ دارد و انسان بی اعتقاد را چه به حجاب ؟؟؟
جناب خان محمدی : پس مانند خرید سربازی حجاب را هم قابل فروش کردید و احتمالا در آینده دور بانکها را هم وادار به ارائه تسهیلات تکلیفی برای پرداخت جرائم بی حجابی خواهید نمود !!! مشکل ملت حجاب نیست مشکل عدم تحقق وعده های اقتصادی و رفاهی مسئولین در 40 سال گذشته است ......
دلقک مزدور با پول ملت که پدرش و جدش دزدیدن سفر می کند برذی فشار بر ایران که دنبال خواب حکومترانی ایران هست
خیلی شوته
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دوست عزیز با همین میزان جسارت و خشونت میتونید به آقازاده ها که در اروپا و کانادا با پول مردم دارند خوش می گذرانند برخورد کنی ؟ ؟ ؟
التماس تفکر
فکر کنم رئیسی و وزرایش را سرکار گذاشتند بندگان خدا پیاده پیاده اند محض خنده یک چهار سالی گفتند برید دولت بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
نه جانم پدر خانم ایشان فکر می کرد با هارت و پورت میشه مملکت داری کرد واسه همین امتحانی دادن دستش تا ببینه یک من ماست چقدر کره داره
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اما این دولت بازی دهها هزار میلیارد تومان برای مردم هزینه دارد کلا کشور شده هرج و مرج و بی قانونی
مهاجرانی فکر کرده حافظه مردم مثل ماهی میمونه. یعنی یک کوچولو ب ای مردم ایران شعور قائل نیست. خورده و فرار کرده برای خو شایند مسولین هر چند وقتی از ایران و نظام مثلا حمایت میکنه که شاید بتونه برگرده.
رضا پهلوی 44 سال است که در آب نمک سیا و موساد برای چنین روزیی خوابیده تا با احضار او به اسرائیل توافقات منطقه ای ایران را تحت الشعاع قرار دهند ولی امیدوارم نیروهای مقاومت امشب را به شازده حرام کنند.
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
چه جوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
شما که بجز نفرین ... چیزی بلد نیستید ولی برو از بزرگترهای خودت بپرس که ملاقات رضا پهلوی و سران صهیونیست ها چه
عواقب خطرناکی برای ایران دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دعوت و پذیرش رسمی از یک فرد که هنوز مقام سیاسی و دولتی ندارد توسط یک کشور دیگر پر از معنی است.
دلار را نمیتونیم ثابت نگه داریم هزینه بی کفایتی را چقدر مردم بدهند.
امارات ۴۰ سال است که دلار معادل ۳.۶۶ درهم است. حالا اگر اقتصاد خوب اداره شود چرا باید هر روز دلار بالا بره.
شما فرض کن مردم رضایت بدهند و بنزین را لیتری یک دلار اصلا ۵۰ هزار تومان بدید.
خوبه؟
سال بعد که دلار رفت ۹۰ میخواهید بگید بنزین ارزونه.
جمع کنید و پست ها رو رها کنید اینکاره نیستید. رهبر معظم چقدر فرمودند مشکلات اقتصادی اولویت اول است ؟ شما چسبید به یک تار مو؟
چرا تند و تیز ؟ کاملا درست گفته.
آقای مهاجرانی با کمال احترام شما نماینده ملت ایران نیستید. لطفا این درایت و هوش سرشار و ادبیات مفخر را برای خودتان و پیشبرد زندگی خانواده خودتان به کار ببرید!!
تنها کسی که در رابطه با برقراری ارتباط ایران و عربستان بسیار خوشحال است عطاالله مهاجرانی است چون ۱۶میلیون دلار کم پولی نیست که عربستان برای تحصیل پسر ایشان هدیه داده اند
حرف آقای مهاجرانی فرضا درست. اون دشمن هست و از دشمن انتظاری نمی رود. ولی داداش کلی بدهی داخل کشور داری بیا داخل چند تا سوال هست باید جواب بدهی.
تا امثال مهاجرانی و عباس تیتر اخبار شما رو تشکیل می‌دهند، وضعیت همینه
آدم قحطیه؟؟؟؟؟
آدم حسابی تو مملکت نیست که حرف بزنه و شما منتشر کنید؟؟

واقعا چرا؟
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
چرا نیست، پس رییسی، میر سلیم قالیبافوعلم الهدیو….چین ن ن ن
حال ادم از برخورد جلف مهاجرانی بهم میخورد
این اقا مثلا یک زمانی وزیر ارشاد بوده
گاگول !
نمونه ای از ادبیات سخیف کسی که زمانی وزیر ارشاد بوده !!
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خلایق هر چه لایق
حتما با دلار ۶۰ هزار تومان یک لیتر بنزین ۱۸ هزار هست ولی با دلار ۴۰۰۰ تومان هر لیتر بنزین ۱۵۰۰ تومان هزینه داره مشکل کشور بی‌کفایتی شماست که نفس کشیدن ملت رو به دلار وابسته کردین ؟؟
جناب اقای رییسی هنوز نمیخوای بفهمی که مناسب این منصب نیستی؟
وجود رییسی برای کشور مثل یک غده سرطانی هست و السلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
مخالفان رئیسی هم یک مشت فرصت طلب هستند که پشت مشکلات مردم پنهان میشوند. والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
رئیسی و رئیسی سازان
پيشنهاد يك نماينده به رئيس جمهور : روي مين استعفا برويد !!
-------------------------
به نظر اين دعا گوي شما لباس سياستمداران دنيا چند جور است
١-- كت و شلوار كه لباس رسمي خيلي از سياستمداران دنيا ست ! مثل لباس اردوغان مثلاً !
٢-- لباس قومي و نژادي مثل لباس عربي وزير خارجه عربستان مثلاً ! ... مَثَل عرض مي كنم !
٣ -- لباس ملي مثل لباس رئيس جمهور يا نخست وزير هند و يا لباسي كه اشرف غني رييس جمهور سابق افغانستان داشت مثلاً !
٤- لباس ديني و مذهبي ، مثل لباس جناب رئيسي ، روحاني ، خاتمي ، مثلاً ! ... كه البته عملكرد هاي اين شخصيت ها ي اخير ،جهانيان به حساب دين و مذهب شان خواهد گذاشت و تاريخ به همين نام ثبت خواهد كرد ! در صورتي كه لباس اردوغان و وزير خارجه عربستان و سياستمدار هندي و نيز لباس اشرف غني نه كسي و نه تاريخ به حساب دين و مذهب شان نخواهد گذاشت !!
البته اين نكته مهمي است ! ... حالا اين كه نماينده مجلس گفته است كه رئيس جمهور روي مين استعفا برود ، شايد جناب رئيس جمهور تشخيص مصلحت دين و مُلك و ملت بداند و شايد تشخيص ملك و دين و ملت نداند كه روي مين استعفا برود ! به هر حال دوره ايشان از نظر قانوني چهار سال است ! و البته امام خميني هم فرموده : تمام هدف ما مكتب ماست » !!... پس بر طبق اين فرموده تمام عملكرد هاي دولت هاي ما بايد بر منور نشان دادن دين اسلام و بخصوص مذهب شيعه از همه ابعاد باشد در انظار به جهانيان ، ...بخصوص در قرن بيست و يكم !
-- ببخشيد برادر ! انگار اسمي از لباس محلي آورده نشد !
-- شما هم ببخشيد اخوي جان ! ديگه صحبت ما تمام شد ! لُب مطلب گفته شد ! .دير ياد آوري كردين !.. وانگهي بنده سياستمداري نمي شناسم كه لباس محلي خودش بر تن كرده باشد ! ... بازهم ببخشيد ... با اجازه !
برای موثر و موفق بودن ، تنها دلسوزی کافی نیست، تخصص بسیار مهمتر است.
حسن عباسی یکبار دیگه نبوغ متوهمانه خود را به نمایش گذاشت!
پاسخ ها
وحید
| United States of America |
۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خلایق هرچه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
سرانجام گشت و گذار با شریعتمداری
مجلس باید محل تحقق خواست مردم باشد.
اگر مجلس محل تحقق خواست مردم نیست پس لزوم انتخاب نمایندگان توسط مردم چیست؟!
سوالی دارم از حسن عباسی:
بنیان خانواده ی فرزندان مقامات، مقیم در خارج از کشور با آن وضعیت فاجعه بار بی حجابی و بی عفتی در چه وضعی است؟
اعضای نمایندگی ها و دفاتر فرهنگی و غیره چگونه از این عوارض مصون می مانند؟

یا شاید هم مصون نمی مانند!!!
مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن رد این خبر گفت: این تصاویر جعلی است و پرداخت حقوق به مدیرعامل و هیات مدیره بانک ایران زمین با این اعداد نادرست است و از سوی این بانک تکذیب می‌شود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قبول ، شما درست میفرمایید در صورت امکان شما بفرمایید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین ماهیانه دریافتی هایشان چقدر است ؟ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
خوب معلومه بیشتره! مگه قراره کم باشه
ما که نباید سختی بکشیم
سختی برای شماهاست
امروزه حجم اطلاعات و سخن های بی ارزش و سطحی بسیار زیاد شده است
چگونه سخن های ارزشمند را از سخن های بی ارزش تشخیص بدهیم و رفتار ما باید مواجه با آنها چگونه باشد

برای اینکار باید کار عمیق و سطحی را تشخیص بدهیم
وقتی شما یک موبایل را در دست می گیرید و یا سوار خودرو می شوید و یا تلوزیون می بینید و یا با کامپیوتر کار می کنید و یا یک کتاب پرمحتوا را مطالعه می کنید این ابزارها حاصل کار عمیق هستند و کار عمیق بقدری ارزشمند هستند که ابزارهایی تولید می کنند که اگر نباشند زندگی مادی و معنوی ما دشوار و سخت می شود و به عبارتی هم ارزش معنوی دارند و هم ارزش مادی دارند و کسانی که کار عمیق می کنند هم ارزش مادی آنها بالاتر و هم ارزش معنوی آنها بالاتر است

کار عمیق باعث خلق آثار نفیص و ارزشمند می شود و کار عمیق باعث می شود مشکلی را که هیچ کس نمی تواند برای آن راه حلی داشته باشد حل کند

کار عمیق در هر رشته ای کاربرد دارد در رشته مهندسی و یا پزشکی و یا علوم انسانی و هنر و سیاسی

کار سطحی را هر کسی می تواند انجام دهد اما کار عمیق را فقط افراد کمی می توانند انجام دهند

بنابرین برای اینکه بفهمید که کدام سخن ها ارزشمند و کدام بی ارزش هستند باید ببینید که کدامیک برگرفته از تفکر عمیق و یا منتج به کار عمیق می شود تا شما را نسبت به آن برانگیخته می کند

برخی سخنان فقط جنبه سرگرمی و وقت تلف کردن دارند و برخی از سخنان سطحی را فقط باید از آنها عبور کرد

برخی از سخنان فقط جنبه سیاسی و مطرح سازی دارند تا بتوانند نظرها را به خود جلب کنند و رقیب را از میدان بدر کنند

غالبا کارهایی که ارتباطات بیشتری در آن یافت می شود در زمره کارهای سطحی است

چیزی که در مورد انتخابات و مسئولیت ها باید مردم به آن توجه کنند این است که درجه کار عمیق افراد که از سخنان آنها مشخص می شود چقدر است
مجلس بایستی دولت دکتر روحانی را برای تشکیل کابینه انتخاب کند یا حق _______________________
پاسخ ها
احمدزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دوره انتخاب بین دوگانه بد و بدنر گذشته عزیز
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
تمام این مشکلات مربوط به حسن روحانی و اصلاح طلبان بی خاصیت می باشد. هنوز ریشه شان خشک نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
به خدا بهتر بود. هر چند اون هم دو سه سال آخر رو از سر لج با جناح دیگر، عمدا کاری نکرد که به اصولگرایان به طور عملی بگه تصمیمات شما کشور رو به گند میکشه!
آقای رییسی مردم تو این دو سال به اندازه ۲۰دسال پیر ورشکسته شدن ، بدون تعارف من یکی هر روز تورو لعن و نفرین میکنم چون پدرم بخاطر این اوضاعی که درست کردین سکته کرد و از دنیا رفت ، مرد حسابی کرایه از پارسال ۳برابر شده مستاجر تو مغازه چی بفروشه که فقط ۱۵ میلیون تو شهرستان اجاره بده
آقای رییسی همانطور که افراد نالایق مثل میرکاظمی و نوری رو تغییر دادی تیم مذاکره کننده که با حماقت کامل منتظر زمستان اروپا بود و هزارن میلیارد دلار زیان به ملت زد رو سریع اخراج و محاکمه کن
آقاتهرانی: مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است

بهترین روش برای ضربه زدن به یک جایگاه ارزشمند دفاع بد و یا عملکرد بد مقابل آن است حالا چه دین باشد و یا حجاب باشد و یا ...
بسیاری از مخالفین نظام از اینکه مسئولین با این فرمان به جلو می روند و حرف درمانی را مبنای کار خودشان قرار داده و خود را عالی می پندارند و دیگران را نصیحت می کنند اما برآیند کار خوب نیست بسیار خوشحال هستند

آقایان مسئول با حوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود به جای مقصر جلوه دادن دیگران به خودتان بیایید و خود را تحت محاسبه قرار دهید قبل از اینکه دیر شود (حاسبو ان تحاسبو)

آقای وزیر اقتصاد تورم و بالارفتن ارز ناشی از تولید نقدینگی بی ضابطه است که بانک ها مشغول آن هستند و بدون ترس و واهمه جلوی آنرا بگیر و اگر نمی توانی استعفا بده و دلیلش را واضح به مردم بگو
من به عنوان یک شهروند نه بلد اینکار هستم و نه می خواهم و نه ساختار کنونی با وجود تلاش سالم اجازه ورود به این جایگاه را به من می دهد و لذا باید قبول کنم که کسی که توان آنرا دارد وارد این جایگاه شود و مشخصاً و مشخصاً و ترجیحاً باید کسی که وارد این جایگاه می شود پاسخگو و مثل برجام برنامه و تضمین کافی برای درست کردن آن بدهد و جامعه در طول زمان طعم اصلاح را احساس و درک کند

آقای وزیر صمت گرانی خودرو ناشی از انحصارگرایی و وجود کسانی در ایرانخودرو است که با رانت و با هدف سود وارد آن شده اند و چگونه است که تا قبل از گرانی دلار چنین مسائلی وجود نداشت و یکشبه بوجود آمد

کشور صاحب یک زنجیره معیوب شده است که در هر قسمتش گره ای وجود دارد و لذا نیاز به زنجیره ای از انسان های مسئولیت پذیر و آگاه و عالم دارد که بتوانند هم ساختار معیوب را درک و هم همدیگر را درک کنند و تشخیص این افراد عالم نه از سخنان و بلوف و دروغ های آنها بلکه در عمل و تجربه های آنها باید شناخت و غالبا این افراد وابستگی سیاسی و جناحی نداشته و بر محور تخصص عمل می کنند تا توصیه ها و نفوذهای سیاسی

قیمت لوازم خانگی متاثر از مواد اولیه و مواد اولیه متاثر از تورم و تورم متاثر از نقدینگی و نقدینگی متاثر از هزینه ها و هزینه متاثر از وسیع بودن ساختار دولتی و وسیع بودن ساختار دولتی متاثر از کمبود شغل و منفعت طلبی و کمبود شغل متاثر نوسانات اقتصادی و نوسانات اقتصادی متاثر از قوانین بد و قوانین بد متاثر از نظام انتخاباتی و ریاست جمهوری ناقص و قوانین انتخاباتی و ... متاثر از افکار بسته و و و ...
همه چیز زنجیروار به هم مرتبط است و کافی است در یکی از آنها اختلال رخ دهد گستره آن تمام زنجیره را در برخواهد گرفت

کسانی که با نرم افزار اکسل کار کرده اند بخوبی می دانند که با فرمولنویسی و ترفندهای نرم افزاری می توان کاری کرد که با تغییر در یک عدد در سلول بصورت فوری و آنلاین در بقیه ستون ها تغییرات مناسب را اعمال کرد

نظام کشوری هم باید چنین خاصیتی داشته باشد که بمحض تغییر در هر چیزی بلافاصله تغییرات در همه جا اعمال شود و تغییرات نباید بسیار بالا و یا انباشت شود که همه چیز را بهم بریزد و همانند هیکلی شود که سرش کوچک و تنش تنومند و یک پایش لاغر باشد
یعنی قیمت خودرو و مسکن هزار درصد رشد کند و درآمد حقوق کارمند و کارگر و بازنشسته ۵۰ درصد رشد کند و از آنطرف خودروساز با وجود رشد قیمت خودرو طلبکار و ضررده هم باشد
مشخص است در یک جای این زنجیره اشکالی وجود دارد

با این روش حکومت داری نباید توقع داشته باشید که مردم به نصایح حکومتی شما هرچند عالی توجه داشته باشند و جلب آن شوند و یقین بدانید که رفتار معنوی مردم ناشی از بطن و وجود خودشان است تا نصایح حکومتی و نصیحت کنندگان
خدا مهاجرانی را رحمت کند.از زنده ها بگید!
ایکاش تعریف درست و دقیقی از منافع ملی به دولت و مجلس دادده میشد و آنها می فهمیدند که زمانی در بین مردم جایگاه دارند که حرفشان، فکرشان و عملکردشان بر اساس منافع ملی و رفاه مردم باشد و بس.
آقای مهاجرانی .. مثلا یک روزی تو وزیر ارشاد و نویسنده فرهیخته !! بودی .. بدبخت برو جلوی آینه و به خودت نگاه کن و به حال و روزت فکر کن ..
آقای عباسی به نظر شما چرا مردم به خانواده بازیکنان توجه می کنند و رفتارشان را تطبیق می دهند ولی به رفتار جنابعالی و بالاتر از شما توجهی ندارند علت چیست چرا الگوهای خوب را نمی پذیرند و باصطلاح همفکران جنابعالی بد را اختیار می کنند ؟
سلام آقای رئیسی عزیز
بالاخره رئیس جمهور شدی و به آرزوت رسیدی اما به چه قیمتی به قیمت از دست رفتن امید و آرزوی اکثر مردم ایران عزیز
خوب حالا که رئیس شدی و دیدی چیزی توش نیست و فرض کنیم متعهد هستی ولی تخصص نداری کمی هم به سخنان دکتر چمران توجه کن عزیزم که گفتند: "کسی که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست"
پس تا خیلی دیر نشده و ایران و ته مانده اعتقادات مردمش را به باد فنا نداده ای استعفا بده و تقوای خود را به رخ بکش تا شاید برای سایر بی تقواها هم درس عبرتی شود.
دولت و مجلس محترم واردات را محدود کند و اجازه ساخت در منطقه یک و دو و سه تهران را ممنوع کند
نماینده مجلس ما درگیر و دار بعضی افراطی‌ها برای یک تار مو نیستیم. اولا حجاب دستور خداست ثانیا براندازان بر روی بی حجابی تمرکز کرده اند و ول کن نیستند جز با زور، همه می دانیم حجاب مانع رشد اقتصادی نیست و ی حجابی هم رشد اقتصادی نمی آورد. مطالب رو با هم قاطی نکتید هر مطلبی برای خودش استدلالی دارد. دولت تدبیر و امید هم دیدیم که چه دسته گلی به آب داد
آقای سعید مداح مروج، نمی شود برق و آب دولتی و ریالی بگیرید فسلیتی را و بعد قیمت را به دلار محاسبه کنید.
حقوق ملت و کارگران را هم به دلار بدید قیمت را ۱۸ تومان اعلام کنید !
مهاجرانی هم آخر بدی پیدا کرد
مهاجرانی دیگه مهره بی خاصیت است
اقتصاد ایران تا ۱ سال آینده شکوفا خواهد شد
در ضمن رییسی میلیون ها هوادار وطن دوست داره
و اینکه دکتر حسن عباسی را هم دوست داریم بخاطر روزگاری که برای وطنش جنگید وامروزی که روشنگری میکنه
بازم دمت گرم اقای قطب ابادی عزیز به نظر 90درصد مردم کشور منهای سوپر انقلابی های قلابی طرفدار استغفا رییسی با کابیه اش هستن رییس حمهوری که در عصر تکنولوژی و ارتباطات حتی اونم از ملتش به خاطر تزس سلب کنه و خوذش و تیمش را به جای ارتباط با دنیا با بازکردن دروازه واردات کالا به کشور و خلاصی از این بحران من دراوردی خوشان کل فکرش به نوع و پوشش زنان و مردان جامعه در قرن21 رسیده مستحق استعفا که چ عوارض زیانباری که کشور شده بازخواست شود اما کو مجلس قوی و عدلیه که طلب کند
دولتی که به جای شکوفایی تولید و صنعت کشاورزی فناوری های روز دنیا تکنولوژی که بسیاری از مشکلات را جل میکنه در کشور و خانواده ها بیاد کسری بودجه خوشو با فروش سکه و دلار به مردم بیچاره مشعول کنه مستحق استعفا که چه عرض کنم مستحق اشد مجازات باید بشن دولتی که مردم کلان شهرها را به جای تشویق به تولید و کشاورزی به شهرستانها برگرداند دو سه تا کشاورزی هم که در روستاها هستن و بصورت سنتی دارن کشاورزی میکنن تشویق میکنه بیان تهران دلار بخرن و ان زا بفرشن چه انتظاری دیگری باید داشت باید گریست بحال این دولت مردان
مهاجرانی کی هست اصلا؟
مجلس جای رسیدگی خواست های مردم است.....
خاک بر سر اون کسی که نتانیاهوی نژادپرست حامیش باشه. یعنی این رضا پهلوی بی عقل بی عرضه نیمچه آبروی پدرشم برده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
حالا چرا اینقدر آتیش گرفتید؟؟؟
مهاجراني خودش از كدام مردم نمايندگي داره كه اينجوري چرند و مزخرف ميگه!؟؟


سعید مداح مروج، عضو هیأت مدیره و مدیر هماهنگی و نظارت بر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: "تولید یک لیتر بنزین ۱۸ هزار تومان هزینه دارد"

ديديد جمع آوري كارت سوختها مقدمه گراني بنزين بود!؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه نگاه سیاسی در برخورد با مشکلات کاملا مشهوده
دولت روحانی علاوه بر این مشکلات کنونی هزارتا مشکل دیگم داشت
اقتصادو به برجام و دلار گره زد
تمام تولیدی ها و کارخونه هارو تعطیل کرد
دولتش شده بود یه دولت فامیلی
برادر خودش و معاون اولش بخاطر اختلاس و دزدی رفتن زندان
مردم عزیز چرا الزایمر دارین شماها
امیدوارم جرات نشر این کامنتو داشته باشین
فقط آقاتهرانی. خیال همه را حت کرد. اصلا دولت برای چی هست؟
جناب سرگزی یک دست صدا نداره ، گروه تشکیل بده وتهدبدهات راجع به دولت مردان رو پیگیری کن شاید.....
وقتی تمام کالا ها وخودرو ها رو انحصاری میکنند که منافع خودشون رو تامین کنن نباید انتظار کاهش قیمت ها رو داشت.درهیچ جای دنیا دلار ارزان رو خارج نمیکنن تا موبایل یا خودرو وغیره وارد بشه بلکه اکثرا شرکتهای خارجی تولید کننده ارطریق نمایندگی هاشون در داخل هرکشوری این کاررو انجام میدن
مهاجرانی کی هست که نظرش مهم باشه کار رسانه ها داخلی و خارجی شده بزرگ کردن آدمهای پیش پا افتاده و فنا شده یا بیسواد اگه رسانه ها نبودند کی از اینها یادشون میومد
یه کارگر ساده جایی میخواد استخدام بشه باید شصت نوع آزمایش سلامت و طب صنعتی بده تا سلامتش تایید بشه بعد استخدام ، چطوری اقتصاد یه مملکت و دادن دست یه آدم ناتوان ؟ مگه نمیدونستید که آقای میرکاظمی بیماره ؟ مگه قحط رجال است که هر چی آدم بیماره دوره خودتون جمع کردید ؟
دولتی که مجبور به آوار برداری شده است امکان اینکه مین های جامانده از دولت قبل هم زیر پایش برود هست، نگران نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
چهاردهه گذشته هنوز در حال آور برداری هستید؟؟؟؟ ۲۰ سال پیش چین رو با الانش مقایسه کن بیست سال پیش امارات رو با الانش مقایسه کن در اینجا هر چهار سال از این شعارهای پوچ سر داده می شه اما فقط مثل یک لاتاری جیب یک باند جدید پر می شه اگه بلد نیستید مملکت داری کنید ارث پدرتون نیست همتون استعفا بدید کشور رو به مردم واگذار کنید تا خودشون مشکلات رو حل کنند چک سفید امضا به هیچ کسی نداده ایم و قرار نیست تا ابد صبر کنیم هر چهار سال یک باندتون بیاد بگه دولت قبلی مقصر بود
واکنش نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی: در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
آخه مرد مومن اون آمریکایی هواپیمای ایران را زد چون شما یه جنگده را پشت یه مسافربری قایم کردین ولی اینجا شما هموطن های خودتون را زدین چی را با چی مقایسه میکنی
مگه تو مهاجرانی انگلیس نشسته کسی حرفی میزنه؟! دلش برای مملکت میسوزه بیاد اینجا خدمت کنه
بی کفایت ها نه تنها باید کنار بروند بلکه به خاطر ضرر هایی که به ملت زده اند محاکمه هم بشوند!
اونایی که اسم رضا پهلوی میاد دردیدار بانتانیاهومثبت میزنن... اسراییل اشغال تعدادی ازبهترین دانشمندان فیزیک هسته ای ایران را ترور کرد برای عقب ماندگی ایران الان فکر میکنی دردیدار با بااین بشر گام برای ایران برمیداره یا درفکر پیشرفت وعظمت ایرانه یهودی ها به باباش رحم نکردن ......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
از کجا معلوم اسراییل ترور کرده؟حمله شیمیایی به مدارس رو نگاه کن چرا هیچ اقدامی برای جلوگیری و بازداشت تروریست های مهاجم انجام نمی شه؟
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
شما یه پله هم بالاتر برو به کسانی فکر کن که کاری کردند ملت به اینها رای مثبت بدهند
صددرصد مطمئنم این نظر که نظر مخالف تون هست منتشر نمیکنید
فقط به گوش اقای نماینده حسینی برسانید که در ۸ سال دولت قبل خواب ودرچرت بودید که مملکت به فنا رفته بود ازین پیشنهادات ناب تون بدید که دولت قبل رومین بره؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دولت قبل دلار چقدر بود بی سواد؟ البته آن دولت هم مثل بقیه دولت هایتان خیری به مردم نرسانید اما در جنگ جناحی که داشتید آن دولت را مقصر همه چیز می دانستید حالا با دولت یکدست چه پاسخی برای این همه بی کفایتی و تورم و بیکاری و تحریم و بن بست در همه چیز دارید؟
خاندوزی با لابی قدرتمندی که در مجلس دارد هرگز استبضاح نخواهد شد
همه بلاهای کشور زیر سر همین اصلاح طلبان دو رو ودورنک است اقای مهاحرانی حنای شما دیگر رنگی ندارد
مانند این است که خودرو خراب شد بدهی سو.پری محل برای تعمیر ، کشور را دادی دست روحانی که قاصی بوده حالا توقع ارزانی واشتغال و........ داری زهی خیال باطل
آقای خاندوزی دولت شنید ولی از گوش دیگر رفت
مهاجرانی خودت چرا رفتی انگلیس .خوب می رفتی مهاجران
واکنش رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی
واکنش نور نیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به رأی پرونده هواپیمای اوکراینی: در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
عمو جون اونا اگه مدال دادن به کسی دادن که یک هواپیما بنظر خودشون متخاصم و دشمن رو زدن اما این برادران داخل عمق خاک کشور خودمون زدن دیگه واضح تر از این تفاوت
آقا تهرانی با پول ما رفتی آمریکا برای درس ما راضی نیستیم .این حق الناس است
آیا منفورتر از این لندن نشین که هر از گاهی یک پارازیت می اندازد سراغ دارید؟ به زودی با شکایتی که در باره حمایتش از عملیات تروریستی شده است از انگلیس اخراجش می کنند.
شانتاژ نکنید حقوق ثابت ایشان پس از تفریق کسورات 139 میلیون و 999 هزار تومن بیشتر نیست
تکذیب می کنیم
خداوند عالم به داد این مردم برسد با این مسئولین بی سواد
امسال سال انتخابات مجلس است از هم اکنون برای کسب رای مردم دلسوز شده اند چرا در سال اول نمایندگی قصد استعفا نداشتید قطعا این افاضات برای کسب رای مجدد است.
رئیس‌جمهور ثابت کرد هم خود فرد بی لیاقتی هست هم کابینه اش حال چرا استعفا نمی دهند برای مردم قابل درک نیست از زمانی که احمدی نژاد آمد و اقتصاد کشور را نابود کرد آقای رئیسی آمد و همان کار احمدی نژاد را دنبال کرد یعنی آقای رئیسی و اعضای.کابینه اش عمق فاجعه را درک نمی کنند
وقتی در مملکت کاره عده ای مانند حسن عباسی توهین و فحاشی به این و آن باشد، بعد مردم باید انتظار داشته باشند چرا قانون مداری نیست، اسمت رو بگذار اصول گرا ،بعد به هر کس دلت خواست فحش بده ،مطمئن باش در امان کاملی
ماشاالله از بس تعداد نظرات زیاد است که بنده نظر اصلی خود را ننوشتم
اگر تولید یک لیتر بنزین ۱۸ هزار تومان هزینه دارد، تولید یک فرزند مناسب و بدردبخور جامعه چقدر هزینه دارد ؟ آیا تاکنون در مورد این فکر کردید که حدو 90 درصد هزینه را خانواده متقبل میشوند.
جان مادراتون یکی بیاد بعنوان رییس اداره اوقاف مملکت به ملت بگه اخه امامراده دانیال زاده که اصلا معلوم نیست چه کسی بوده و چه وقت به رحمت الهی رفته نهصد و سی هکتار زمین مرغوب عباس اباد شهسوار و میخواد چیکار کنه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی