بازدید 24355

سفر سرنوشت ساز مدیرکل آژانس به ایران/ آمریکا در انتظار گزارش سفر گروسی

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظهر امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. مدیرکل آژانس در سفر ۲ روزه به تهران با جمعی از مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 03 March 2023

سفر سرنوشت ساز مدیرکل آژانس به ایران/ آمریکا در انتظار گزارش سفر گروسی

بین الملل تابناک: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظهر امروز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. 

مدیرکل آژانس در سفر ۲ روزه به تهران با جمعی از مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

آمریکا منتظر گزارش گروسی

ساعاتی بعد از انتشار گزارش وال استریت ژورنال در باب اختلاف نظر میان دولت های اروپایی و آمریکا در ارتباط با چگونگی موضع گیری در ارتباط با میزان ادعایی غنی سی سازی 84 درصدی در ایران، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تاکید کرد که ایالات متحده تا پایان رایزنی های رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با مقام های ایران موضع گیری نخواهد کرد و منتظر می ماند.

در همین راستا یکی از مقام های ارشد آمریکایی نیز به العربیه گفت که ما به خوبی می دانیم که رافائل گروسی قرار است با مقالم های رسمی تهران در سطوح بالا دیدار داشته باشد؛ محور رایزنی ها نیز برنامه هسته ای ایران است، از همین رو واشنگتن تا پایان این دیدارها منتظر خواهد ماند. مالی در پاسخ به سوالی در باب رایزنی میان ایالات متحده و اروپا و اختلاف های دو طرف در باب نوع مواضعشان در برابر تهران هم گفت که ما نمی توانیم جزئیات رایزنی های دیپلماتیک میان خود و متحدانمانرا توضیح دهیم. این در حالی است که گروهی از منابع آگاه به نقل از دیپلمات های بریتانیایی، آلمانی و فرانسوی که در فرایند برنامه هسته ای ایران فعالیت داشته اند به العربیه گفتند که اروپا تلاش دارد تا در نشست بعدی شورای حکام که قرار است هفته آینده برگزار شود، موضع به ادعای سختی علیه ایران اتخاذ کند. اما ایالات متحده با تروئیکای اروپا هم صدا نیست و دولت بایدن مخالف اتخاذ چنین رویکردی است.
 
همزمان یکی از مقام های ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با العربیه و در پاسخ به سوال این خبرگزاری درباره گزارش ها اظهارات مالی را تکرار و تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا منتظر پایان نشست مدیر کل نهاد ناظر اتمی  و گزارش رئیس نهاد ناظر از نشستش با مقام های ایران درباره برنامه هسته ای این کشور می ماند. آژانس بین المللی انرزی اتمی مدعی است که ذرات اورانیوم 84 درصدی را در ایران شناسایی کرده، میزانی که به ادعای این نهاد نشان از نزدیکی ایران به زمان گریز هسته ای دارد. این مقام دستگاه دیپلماسی امریکا پیشتر گفته بود که «نگران عدم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی و همچنین تشدید تنش های هسته ای هستیم. از همین رو به حمایت از تلاش های آژانس بین المللی ادامه داده و همزمان از تهران می خواهیم به تعهدات بین المللی خود ذیل توافقنامه پادمان و آژانس پایبند باشد».

مقام کاخ سفید گزارش‌های ادعایی درباره افزایش غنی‌سازی ایران را تایید نکرد

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا عصر پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره گزارش های ادعایی درباره غنی سازی حدود ۸۴ درصدی ایران گفت: در موقعیتی نیستم که این گزارش ها را تایید کنم.

این مقام کاخ سفید در عین حال با تکرار ادعاها علیه برنامه هسته ای ایران افزود، بدون شک یکی از دلایلی که دولت کنونی آمریکا می‌خواست وارد برجام شود این بود که بدون این توافق، ایران می توانست آزادانه غنی سازی کند.

وی همچنین با تکرار ادعاها با توسل به اصطلاح ساختگی گریز هسته ای گفت که برجام همچنان در دستور کار ما نیست زیرا ایران به حمایت نظامی از روسیه در جنگ‌ علیه اوکراین و "کشتن معترضان" خود و "حمایت از تروریسم در منطقه و فراتر از آن" ادامه می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۷
به نفع آمریکاست که بپذیره ایران اتمی بشه و سعی کنه رابطه اش رو با ایران خوب کنه. با اسراییل هم میشه آتش بس کرد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خدایا
این جماعت کجای ایران و زیر دست کدام معلم و استاد دانشگاه تعلیم دیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تناقص نظرت مغزم از هم پاشید مومن یواشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تابناک حذف نکن لطفا

آدرس صحیح کدام است؟
سفر گروسی یا مرکز مبادلات؟

منطقا قیمت دلار و سکه و طلا همچنان محکوم به تداوم سیر نزولی است تا رسیدن به نقطه تثبیت.
ولو حتی نتیجه سفر گروسی و مذاکرات نیز کما فی السابق منفی باشد.
چرا؟
چون اکنون برای اولین بار شرکتهای صادرکننده حتی دولتی بزرگ خصوصاً پتروشیمی ها و فولاد و..‌‌ ملزم به «بازگرداندن تمام دلارها و درهم های حاصل از صادرات» به «مرکز مبادلات ارز و طلا» شدند و از طرفی «کاهش مصرف دلار» با پیمان های پولی دو یا چندجانبه و «الزام ثبت سفارش غیردلاری» برای بخش مهمی از واردات در حال شکل گیری است لذا قطعا با توجه به «اصل عرضه و تقاضا» با افزایش عرضه و کاهش تقاضای دلاری، شاهد «تداوم نزولی شدن قیمت دلار و بالتبع سایر ارزها و طلا» خواهیم بود.
پس برخی رسانه‌ها آدرس غلط سفرگروسی و مذاکرات را ندهند بلکه با مردم صادق باشند و برای جلب منافع اسپانسرهای خود، مردم را تشویق به خرید یا احتکار ارز و طلا نکنند تا خسارت سنگین به آنها تحمیل نشود.

#مرکز_مبادلات
#تمرکز_ارز_صادرات
#پیمان_ارزی_غیردلاری
#تداوم_سقوط_دلار_طلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
هر بازی یه پایانی داره امیدوارم مسوولین کشور درک کرده باشن بازی اتمی به پایانش رسیده
امید دارم که حکام ما با درایت آخرین تصمیمشون و بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
الان میره میگه ایرانی ها دنبال ساخت بمب نیستن با خیال راحت تحریم هارو با قدرت بیشتری ادامه بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اسرائیل خر کی باشه وقتی امریکا حقیقتا هیچ غلطی نتونست بکنه
به نظر می رسد این آخرین فرصت جمهوری اسلامی برای حل و فصل موضوعات پادمانی باشد. گام بعدی غرب در این زمینه ارسال موضوع به شورای امنیت است. امری که تحت هیچ شرایطی به نفع کشور و بخصوص مردم ایران نیست.
روسیه به شدت نگران وقوع اتفاقی مثبت در این سفر است. این را می توان از توئیتها و اظهارات مقامات آن کشور در این باره دریافت. حل مسأله هسته ای ایران باعث تمرکز بیشتر توجه ها به روسیه و جنگ تجاوزکارانه آن کشور علیه اوکراین خواهد شد. بنابراین روسیه از طریق روسوفیلها ردرا ایران تلاش می کند تا حد ممکن از انجام هر نوع توافق سازنده ای جلوگیری کند. و به نظر می رسد که در این زمینه موفق هم خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مگر قبلا این راه را نرفتیم؟
مگر هرچه گفتند نگفتیم چشم؟
مگر سطح غنی سازی ایران دراین سطح بود که ترامپ مجددا تحریممان کرد؟
چرا تعقل نمی کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
مکانیزم ماشه فعال نخواهد شد. پا در هوایی الان از هر موقعیتی مناسب تر است. مکانیزم ماشه مساوی با سلاح هسته ای برای ایرانه (که البته آمریکا بدش نمیاد و اروپا اصلن دنبالش نیست) . اگر هم بنا به اقدام نظامی بود سالها قبل تر که قدرت نظامی ایران ضعیف تر بود انجام میشد.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این آدم بی عرضه را نباید راه میدادند ,همیشه وقتی یه آدم وابسته به آمریکای تروریست برای فتنه آیی وارد ایران میشه ، ستون پنجمش شروع به تحلیل نهایی مانند آخرین فرصت ، وارد بازی برای مرعوب کردن مسیولین می‌شوند .
ایشون گزارش شو نوشته داده دست آمریکا. ایشون گماشته آمریکا و غرب هست دنبال چی هستید
پاسخ ها
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
احسنت بهترین نظر رو فرمودید گروسی هم پادویی بیش نیست
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تو خوبی
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
گماشتهای روسیه کیا هستن شما ک میدونی بگو تا ماهم بدونیم
این دشمن کیه که همه جا پیداش میشه, در اعتراضات, در بالا رفتن دلار,درمسمومیت دانش آموزان و ... عجب!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اسرائیلی ها هستن چون دنبال نابودیشون هستیم سیاست هزار چاقو رو دارن اجرایی میکنن نامردا
مطمینید امریکا منتطر گزارشه . درستش اینه . گروسی منتظد متنی است که آمریکاییها نوشته اند تا به دستش برسد و تحت عنوان گزارش خودش ، آن را فرائت کند .
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
امثال شما مملکت رو ب این روز نشونندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به قرار معلوم شما هم کدخدا را باور دارید!؟
تو را خدا کاری کنید که تحریم ها بیشتر از این نشود... باور کنید زندگی غیر ممکن شده....
آخرش نفهمیدم ایشان جاسوس یا بی طرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
جاسوس بی طرف است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
ایشون قطعا جاسوسه. شک نکنید اقا هم این را میداند
بهترین کار اعتماد سازی مستقیم با آمریکاست آقای رئیسی تلفن رو بردار و زنگ بزن کاخ سفید یه بده بستون انجام بده کشور‌ از این حال دربیاید. شما زنگ بزنی کسی نمیگه کم آوردی ما میگیم مردونگی کردی. نفت و گاز اروپا رو تامین کن اونها هم از خداشونه
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به نظرت روسیه اجازه میده؟
تعامل بادنیا منافع ملت ودولت
این آخرین فرصت رو دریابید اگه گروسی دست خالی برگرده دو سه اتفاق میافته دلار ۱۰۰ هزار تومان ارسال پرونده ایران به شورای امنیت و حمله اسراییل
مشارکت ایران در جنگ روسیه و اکراین؟؟؟؟!!! آش نخورده،دهن سوخته!
ما تنها کشور تو دنیا هستیم که بیشترین تحریم تاریخ و داریم پس باید تا حالا استقلال ارزی نسبت به دلار پیدا می کردیم
واقعاً خنده داره که اگر آمریکا به برجام قبلی برگرده ،کل اورانیوم نود درصد را مفت و مجانی به شوروی تحویل میدیم .و عجیب تر اینکه اینهمه مشکلات فقط برای پنج درصد غنی سازی بما تحمیل شده .و بیشتر از همه اینکه اصلا تمام این درگیریها بخاطر این است که با آمریکایی سر میز می نشینیم که میگن در حال افوله و بهای دلارش جنگ نشده کل اقتصاد ایران را که میگن ابرقدرت منطقه شده متلاشی کرده. قطعا اگر آمریکا با ایران به مصالحه برسه بیش از ایران سود می بره.فرستادن دو تا ناو به آنسوی دنیا که قدرت نیست ، قدرت این است که وقتی ملت گرسنه است بفکر بچه های خودت نبوده باشی.
از این سفر نباید انتظار معجزه داشت
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
منطقا دلار و سکه نزولی است مدتها تا تثبیت.
ولو حتی نتیجه سفر گروسی و مذاکرات هم‌چنان منفی باشد.
چون وقتی برای اولین بار شرکتهای صادرکننده حتی دولتی خصوصاً پتروشیمی ها و فولاد و..‌‌ ملزم به بازگرداندن دلار و درهم حاصل از صادرات به مرکز مبادلات شدند و از طرفی کاهش مصرف دلار با پیمان های پولی غیردلاری و دو یا چندجانبه قطعا شاهد تداوم نزولی شدن قیمت ارز و طلا خواهیم بود.
پس رسانه‌ها با مردم صادق باشند و تشویق به خرید یا نفروختن نکنند تا مردم ضرر نکنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
آدرس صحیح کدام است؟
سفر گروسی یا مرکز مبادلات؟
منطقا قیمت دلار و سکه و طلا همچنان محکوم به تداوم سیر نزولی است تا رسیدن به نقطه تثبیت.
ولو حتی نتیجه سفر گروسی و مذاکرات نیز کما فی السابق منفی باشد.
چرا؟
چون اکنون برای اولین بار شرکتهای صادرکننده حتی دولتی بزرگ خصوصاً پتروشیمی ها و فولاد و..‌‌ ملزم به «بازگرداندن تمام دلارها و درهم های حاصل از صادرات» به «مرکز مبادلات ارز و طلا» شدند و از طرفی «کاهش مصرف دلار» با پیمان های پولی دو یا چندجانبه و «الزام ثبت سفارش غیردلاری» برای بخش مهمی از واردات در حال شکل گیری است لذا قطعا با توجه به «اصل عرضه و تقاضا» با افزایش عرضه و کاهش تقاضای دلاری، شاهد «تداوم نزولی شدن قیمت دلار و بالتبع سایر ارزها و طلا» خواهیم بود.
پس برخی رسانه‌ها آدرس غلط سفرگروسی و مذاکرات را ندهند بلکه با مردم صادق باشند و برای جلب منافع اسپانسرهای خود، مردم را تشویق به خرید یا احتکار ارز و طلا نکنند تا خسارت سنگین به آنها تحمیل نشود.
#مرکز_مبادلات
#تمرکز_ارز_صادرات
#پیمان_ارزی_غیردلاری
نتیجه ای که در سفر های قبلی حاصل شد در این سفر گروس نیز اتفاق می افتد
راه دادن گروسی به ایران اشتباه است
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
سلام بر کره شمالی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بر. بیرونش کن تا دیر نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
منافق آلبانی نشین حرف مفت نزن
به دلت بمونه که ایران رو به قهقرا ببرید
ضمنا فکر نکنید میتونید این اقا گول بزنید و وعده وعید الکی بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به نظرم راه دادن پوتین اشتباه است که موش.وگربه بازی می کنه با ایران و جهان
دلارراگره زدند به دم گروسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
دلار گره خورده به بی کفایتی دولت آقای رئیسی
امريكا دوستتون داره
فردا شب همین موقع ، گزارش سرسخت و ضد ایرانیِ گروسی را خواهیم شنید .
شما که می گرفتید برام را آتش می زنید حالا چطور شد سرنوشت ساز ؟ چقدر شما رو دارید ؟
سفرنامه گروسی... قسمت پنجاهم...
از روش معمول در ایران وارد بشید ، مظورم پول چای و زیر میزی و سکه و بلیط کیش و .....
خیلی جالبه شخصیت اقای گروسی هر چی بخوای بهش حال بدی نظر خودش رو بدون تاثیر دادن احساسات ارائه میکنه
از نوکرهای دلار انتظاری نداشته باشید واز صاحب دلار!!!
الکی یک موضوعی را بزرگ نکنید فردا این مردیکه مثل همیشه گزارش چپکی میده دلار و طلا و زمین و ... میره بالا چرا جو سازی میکنید و گزارش لحظه ای میدید مگه فوتباله !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
احسنت
ایناهمه دست نشانده آمریکاهستن
دلار شنبه بعد از گروسی میاد رو ۱۰ هزار تومان چه کیفی میده چهره بعضی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
غربگداها دق میکنن
اگر چند معامله بزرگ با رییس جمهور تاجر پیشه آمریکا زده بودند، ترامپ از برجام خارج نمیشد. اینها فقط زبان پول را می فهمند.
باید دوباره پروژه غنی سازی بر گرده سر خط . در غیر این صورت دوباره قطعنامه و دوباره تحریم .در هر صورت دودش به چشم نود درصد مردم ایران می رود .
لطفا شکم سیری مذاکره نکنید به فکر معیشت مردم باشید
من از بینوایی نیم رنگ زرد
غم بینوایان رخم زرد کرد
حقوق بشر، کشتن معترضان، تروریسم منطقه، مشارکت با روسیه علیه اوکراین
کار خیلی پیچیده شده و به جاهای باریک کشیده شده است. حالا حالاها کار داریم
گروسی و آژانس انرژی اتمی نوکر اسرائیل هستند و از خود اراده ای ندارند به نفع ایران اسلامي کاری نخواهند کرد برای خوش رقصی برای اربابان صهیونیستشان همه کار خواهند کرد
نمایندگان روشنفکری که برعلیه برجام اقدام کردند دلواپسان کجا هستند که نتیجه مخالفت با برجام را در زندگی مردم ببینند
مسولین حالا دیگر باید فهمیده باشند که باید با همه دنیا رابطه خوبی داشته باشیم نه فقط با یکی دو تا کشور که اونا هم فقط ب فکر منافع خودشان هستند و از موقعیت سو استفاده می کنند در اعتراضات کسی عليه روسیه و چین شعار نداد پس باید متوجه شده باشند که با سیاست نگاه ب شرق نظام تضعیف شده و ملت هم خیلی متضرر شده منافع مردم با دوام نظام مرتبط است اگر کشور از نظر اقتصادی تضعیف شود نظام هم تضعیف می‌شود.در آخر این را بگویم ک روسیه در ظاهر دوست ایران است و اصلا مورد اعتماد نیست اعتماد ب روسیه ساده لوحی است.
بهتر است با منطق با این اقا توافق کنند
فکر مردم هم باشید خوبه
الکی شعار ندید
این آقای جاسوس گزارش‌شده از قبل نوشته امضا کرده وداده به آمریکا نتیجه شم معلومه اتخاذ تحریم‌های ظالمانه تر بر علیه کشورمون خدا ازشون نگذره.
دقیقا باید دانست که غرب هیچگاه ایران قدرتمند را به رسمیت نمیشناسد ولی میتوان با سیاست های خویشتن داری به این قائله پایان داد پس مسئولین ما باید صلاح مملت ومخصوصا ملت را بدانند وبیشتر از این مردم رازجر ندهند.به قولا با دوستان مروت با دشمنان مدارا.چاره ای نیست.بیشتر فشار به تمام ملت مخصوصا قشر محروم جامعه که نود در صد جامعه را تشکیل میدهد میاید
به امید پیروزی ایران اسلامی قدرتمند.
ما نفهمیدیم چی شد که برجام رو آتش نزدیم؟ قرار مگه این نبود؟
اگر امریکا لا عقل خدا را قبول داره روسییه چین او نم قبول ندارند خود دانید
اگر گشایشی ایجاد نشود به این باور یقین پیدا می کنیم که در ایران اراده ای برای صیانت و حمایت از رفاه و آرامش و آسایش مردم ایران نیست و باب درایت و دلسوزی بسته شده است!
کل پروژه غنی سازی برای ملت ایران در صورتیکه سوخت نیروگاه بوشهر را که تا غنای ۴درصد است تامین کند مفید است در حالیکه سوخت آن نیروگاه توسط روس‌ها با قیمت گزاف تامین می شود
الان میره میگه ایرانی ها دنبال ساخت بمب نیستن با خیال راحت تحریم هارو با قدرت بیشتری ادامه بدید
کمالوندی عجب نقاشی هست در هر دولت و منصب به رنگ همان در می آید.
عجیب تر اینکه این گروسی یهودی رو هر کسی که ببو گلابی بود شناخته که چطوری بعد از آمانو و مرگ مشکوکش این گلابی یهودی سرکار اومد و گزارشهای تحریک آمیز و سیاسی علیه ایران صادر کرد ولی در عجبم برخی مسولین ما گلابی تر هستن
فشار اقتصادی و تورم فرصت تچزیه و تحلیل مسائل را از عامه مردم گرفته است . برای حفظ و نگهداری اعتماد جمعی می طلبد که مسئولین نظام هر چه سریعتر تصمیمی عملیاتی و سخت اتخاذ کنند و اجازه ندهند فشار ناشی از فقر حاصل از افزایش نرخ ارز ،تورم و گرانی حس و اعتماد مردمی را بیش از پیش هر روز ضعیف و ضعیف تر نماید
فشار اقتصادی و تورم فرصت تچزیه و تحلیل مسائل را از عامه مردم گرفته است . برای حفظ و نگهداری اعتماد جمعی می طلبد که مسئولین نظام هر چه سریعتر تصمیمی عملیاتی و سخت اتخاذ کنند و اجازه ندهند فشار ناشی از فقر حاصل از افزایش نرخ ارز ،تورم و گرانی حس و اعتماد مردمی را بیش از پیش هر روز ضعیف و ضعیف تر نماید
خوش خیال نباشید. دشمن ، دنبال دشمنی است.
علت بر هم زدن کل دنیا ایرانه/شک نکن
اومد فقط فضولی تابره گزارش بده
هیمن امروز باید نمایندگان انقلابی در مجلس برجام را اتش بزنند و توطِیه امریکا علیه نظام و انقلاب را خنثی کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل