بازدید 57151
سه هزار و دویست‌ و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای رسایی درباره «مصوبه شورای عالی امنیت ملی» پیرامون علی دایی/قاضی‌زاده هاشمی: کنترل تورم ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد/۱۰۰سکه داشته باشید، ممنوع‌الخرید می‌شوید!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:واکنش سازمان بین‌المللی هواپیمایی به بازگرداندن پرواز خانواده علی دایی چه بود؟ / نتیجه‌گیری عبدی از «کُندی در جلوگیری از خروج خاوری» با «سرعت‌عمل در جلوگیری از خروج همسر علی دایی» / زیدآبادی: حرف‌هایی به نام اسلام زده که یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست / قیمت خانه های نهضت ملی مسکن با گرانی دلار چه می شود؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 29 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش سازمان بین‌المللی هواپیمایی به بازگرداندن پرواز خانواده علی دایی چه بود؟
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» به برخی درخواست‌ها برای ورود این سازمان به رخداد بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی واکنش نشان داد. سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» از برخی درخواست‌ها برای ورود این سازمان به رخداد بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی خبر داد. به گزارش چند ثانیه، «ایکائو» اعلام کرده، هنوز شکایتی بابت این موضوع از کشوری دریافت نکرده است. هرگونه نقض کنوانسیون شیکاگو تنها در صورت مطرح شدن از سوی دولت (های) آسیب دیده می‌تواند مورد بررسی بین‌المللی ایکائو قرار گیرد.

نتیجه‌گیری عبدی از «کُندی در جلوگیری از خروج خاوری» با «سرعت‌عمل در جلوگیری از خروج همسر علی دایی»
عباس عبدی نوشت: ‏اگر این سرعت عمل، در برابر فساد هم وجود داشت، هیچگاه شاهد فسادی جدی نبودیم. عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: کُندی و بی‌تحرکی در جلوگیری از خروج خاوری و امثال او، در برابر سرعت‌عمل فوق‌تصور در جلوگیری از خروج همسر علی دایی، ناشی از تفاوت اولویت‌های ساختار است. ‏اگر این سرعت عمل، در برابر فساد هم وجود داشت، هیچگاه شاهد فسادی جدی نبودیم.


انتقاد تند نماینده زاهدان: دولتمردان به استان سیستان و بلوچستان مثل فرزند ناخوانده نگاه میکنند
نماینده زاهدان در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد، اما در عمل نمره قبولی نگرفته است. به آقای رئیسی گفتم به قول‌هایی که به مردم دادید عمل کنید. مردم ما باید ۴ ساعت در صف بنزین، ۳ ساعت در صف کپسول گاز و ۲ ساعت در صف نان بایستند. وزیر نیرو نه مشکل آب ما را حل کرد نه مشکل برق ما را، وزیر نفت هیچ مشکل ما را حل نکرد. دولتمردان به استان سیستان و بلوچستان مثل فرزند ناخوانده نگاه میکنند.

ادعایی درباره بازداشت مدیر مسئول روزنامه‌های «جامعه فردا» و «عطر یاس»
داود باقری، عضو شورای مرکزی حزب راه ملت و مدیر مسئول روزنامه‌های جامعه فردا و عطریاس، سه روز پیش با حکم نیابت قضایی از دادسرای تهران بازداشت شد. برخی عناوین اتهامی اعلامی او تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی ذکر شده است.


قاضی‌زاده هاشمی: کنترل تورم ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد
معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سفره مردم حساس‌ترین مساله برای رئیس‌جمهور است، گفت: من هم معتقدم اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، کنترل علمی و منطقی تورم است که طبیعتا حتی کسانی که توانسته‌اند در این خصوص خوب عمل کنند هم حدودا سه الی چهار سال طول کشیده است تا موفق شوند.


نماینده مجلس: هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار نیست
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار ندارد. احمد راستینه در پاسخ به این پرسش که آیا طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در مجلس مطرح شده است؟ گفت: فقط بحث گزارش اعمال ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب را داریم که به محض اینکه گزارش نهایی شد، به صحن ارائه می‌شود و فعلاً هیچ طرح جدیدی در دستور کار نیست. چندی پیش اظهاراتی از سوی حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر در روش دعوت به حجاب و ادعای مسدودسازی حساب بانکی افراد بی‌حجاب مطرح شد و این اظهارات از سوی برخی اینگونه تعبیر شده بود که کمیسیون فرهنگی مجلس طرح جدیدی را در موضوع عفاف و حجاب در دست بررسی دارد.

نامه درخواست جمعی از روانپزشکان از رئیس قوه قضاییه
اعتمادآنلاین نوشت: جمعی از روانپزشکان با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار تشکیل شورایی از روانپزشکان معتبر برای بررسی پرونده محمد قبادلو، متهم محکوم به اعدام شدند. در متن این نامه آمده است:

به نام خدا
ریاست محترم قوه قضائیه
جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای
با سلام و احترام
با توجه به پیچیدگی تشخیص‌های روانپزشکی به ویژه اختلالات دوره‌ای مانند اختلال دوقطبی و اختلال شخصیت مرزی و با توجه به اختلاف نظر پزشکان مختلف در مورد وضعیت روانی آقای محمد قبادلو شامل قوای شناختی و قوه تمیز او به خصوص در حین ارتکاب عمل انتسابی، ما روانپزشکان امضاکننده زیر بررسی دقیقتر ایشان از نظر روانپزشکی را از جنابعالی درخواست می‌نماییم. پیشنهاد می‌کنیم بدین منظور شورایی از روانپزشکان معتبر و شناخته‌شده تشکیل شود تا با بررسی تمام سوابق و مدارک بیماری، مصاحبه با بیمار، خانواده و پزشکان قبلی وی، آن قوه محترم را در رسیدن به حکمی مبتنی بر موازین علمی و مستندات بالینی، منطبق بر واقع، و عادلانه، یاری کند.

زیدآبادی: حرف‌هایی به نام اسلام زده که یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست
احمدزیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:فردی تحت عنوان «رئیس بنیاد ایران‌شناسی» حرف‌هایی به نام اسلام زده که یادآور افکار و رفتار داعشی‌هاست. با این طرز فکر، وی اصولاً چه باوری به «ایران» دارد که به عنوان رئیس بنیاد ایران‌شناسی منصوب شده است؟ متأسفانه این بنیاد که عرض و طولی به هم زده و بودجۀ هنگفتی از منابع عمومی به خود اختصاص داده است، با توجه به نوع نگاه مدیرش، به جای آنکه در خدمت ایران باشد، بیشتر مستعد آن است که محصولات اعتقادی ضدایرانی تولید کند!


ادعای رسایی درباره «مصوبه شورای عالی امنیت ملی» پیرامون علی دایی
دانشجو نوشت: مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی شده که با این‌ها برخورد نشود. حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی گفت:علی دایی که خانواده‌اش می‌خواست برای کریسمس از کشور خارج شوند حدود یک ماه و نیم پیش در قصه‌ی اردبیل دوبار در صفحه‌اش پست گذاشت درباره‌ی یک دختر سرزمین ما که کشته شده است. خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی، ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند، اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است. مصوبه شورای عالی امنیت ملی شده است که با این‌ها برخورد نشود.

دلار توافقی بدون دامنه نوسان شد
بازار متشکل ارز ایران امروز اعلام کرد تمامی صرافی‌های بانکی و صرافی‌های تضامنی، در روز پنج شنبه ۱۴۰۱.۱۰.۰۸ براساس «کشف نرخ ارز توافقی بدون دامنه نوسان»، معاملات خویش را کمافی سابق انجام دادند.

محدودیت جدید برای خرید خودرو از بورس
در آخرین دستورالعمل بورس کالا برای خرید خودرو، شرط عدم خرید خودرو تا قبل از سال 98 الزامی شده است. ضمناً هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

دلایل گرانی پیاز از زبان یک مقام مسئول
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی درباره علت افزایش قیمت پیاز گفت: تغییر فصل و بارندگی‌هایی که در جنوب کشور روی داد، وقفه‌ای کوتاه در حمل و نقل ایجاد کرد و موجب افزایش هزینه تولید شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شده و اکنون وضعیت مطلوب است. حسنی‌مقدم با اشاره به اصلاح قیمت پایه صادراتی از ۱۳ سنت به ۴۰ سنت افزود: با استان‌های تولیدکننده؛ هرمزگان و جنوب کرمان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که بیشترین میزان پیاز در بازارهای داخلی توزیع شود. وی با بیان اینکه روند تولید در این فصل افزایش دارد، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، میزان تولید به سه میلیون تن برسد. مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به عرضه پیاز با قیمت ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان گفت: هم‌اکنون روزانه ۹۰ تا ۱۰۰ تن بار پیاز در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود که این میزان به فراخور نیاز سازمان میادین افزایش خواهد یافت.

تسنیم: قیمت دلار در سبزه میدان و فردوسی 42 هزار تومان
تسنیم در گزارشی نوشت: درحالی که طی روزهای اخیر بازار طلا و ارز  شاهد ثبت رکوردهای جدید قیمتی بود از ظهر امروز روند نزولی آغاز شده و فعالان بازار پیش‌بینی می کنند احتمالا در روزهای آتی نیز همین روند در بازار ادامه داشته باشد. قیمت دلار که صبح امروز در کانال های تلگرامی ( که معمولا نرخ‌هایشان تفاوت زیادی با بازار دارد) در کانال 43-44 هزار تومان در نوسان بود هم اکنون وارد کانال 42 هزار تومان شده است. هرچند همچنان برخی از کانال‌های تلگرامی که پشت‌پرده‌شان مشخص است اصرار به ثبت قیمت دلار در کانال 43 هزار تومان دارند ولی تقریبا کانال‌های معتبر قیمت گذاری نیز به کاهش قیمت‌ها اذعان کرده اند. در سبزه میدان و فردوسی هم دلار هم اکنون در کانال 42 هزار تومان معامله می شود. قیمت دلار هرات نیز وارد اصلاح شده است.

قیمت خانه های نهضت ملی مسکن با گرانی دلار چه می شود؟
خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره تاثیر احتمالی افزایش قیمت ارز بر نرخ مصالح و هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: با توجه به اینکه قرارداد پروژه‌های در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان تهران منعقد شده، افزایش احتمالی هزینه‌ها شامل این قراردادها نمی‌شود و فعلا نرخ‌ها تغییری نکرده است. وی افزود: در حال حاضر با قراردادهای قبلی کار می‌کنیم و پروژه‌ها فعال است. فقط باید متمم وام تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت شود. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره افزایش حدود ۴۰۰ درصدی قیمت یونولیت نیز گفت: ما سفت‌کاری و مرحله نصب یونولیت را در بعضی پروژه‌ها تمام کرده‌ایم و به نازک کاری رسیده‌ایم. به گفته محبت خواه، متقاضیانی که آورده ۴۰ میلیون تومانی را تکمیل کرده‌اند پروژه های آنها شروع شده و در بعضی از شهرهای استان تهران هم در حال آغاز است.

۱۰۰سکه داشته باشید، ممنوع‌الخرید می‌شوید!
شرکت بورس کالا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست بانک مرکزی از پایان روز کاری شنبه هر فرد حقیقی که بیش از ۱۰۰ سکه بورسی داشته باشد ممنوع الخرید می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: پیرو درخواست بانک مرکزی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی ،انجام معامله توسط اشخاص حقیقی به نحوی که در پایان هر روز معاملاتی میزان دارایی هر شخص در نمادهای گواهی سپرده کالایی سکه طلا از ۱۰۰۰۰ ورقه (معادل ۱۰۰سکه)فزونی یابد مجاز نیست. همچنین افزون دارایی از طریق انجام معامله برای اشخاص حقیقی که پیش از تاریخ فوق الذکر مجموع دارایی آن ها در نمادهای گواهی سپرده سکه طلا پیش از سقف مذکور بوده است، مجاز نمی باشد.

وزارت صمت: فاطمی امین مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی نکرده است
وزارت صمت، ادعای رسانه‌های منتقد دولت درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد. در جوابیه وزارت صمت آمده است:‌ در روزهای اخیر رسانه‌های منتقد دولت، مطالب کذبی با عنوان وزیر صمت مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرد، منتشر کرده‌اند. البته تیترسازی‌های دروغین این رسانه‌ها علیه مسئولان دولت سیزدهم، چیز جدیدی نیست و به عادت روزانه آنها تبدیل شده و هرجا که نتوانند از سخنان مسئولان دولتی حتی با تقطیع و تحریف، تیتر مدنظر خود را دربیاورند به ناچار به تیترهای دروغین روی می‌آورند و جمله‌ای را به مسئولان دولتی ربط می‌دهند که اصلا وی نگفته است. مورد اخیر نیز انتساب این جمله به وزیر صمت است که وی مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده است. مثلا در مطلبی آمده است: منحنی قیمت خودرو در حالی روز‌به‌روز بالا می‌رود و مرزها را یک به یک می‌شکند که وزیر صنعت، معدن و تجارت تلویحا شهروندان را مقصر این اوضاع آشفته اعلام کرد. این در حالی است که وزیر صمت نه تلویحا و نه تصریحا و نه مستقیم و نه غیرمستقیم، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی نکرده است.

افزایش تمایل برای خرید لباس دسته دوم
نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرات نساجی و پوشاک خاطر نشان کرد: با افت قدرت خرید مردم و افزایش قیمت پوشاک نو، تمایل برای خرید لباس دسته دوم صعودی شد که این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان عواقب بهداشتی به‌همراه بیاورد چراکه پوشاک با سلامت مردم عجین شده است. /ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۶
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۰۷
بعضی از نماینده های مجلس حتی موقعیت جنگی را درک نمیکنند شاید تا به حال جنگ ندیده اند . بی حجابی توپخانه ضد انقلاب علیه نظام اسلامی است باید ان را فهمید و بشدت از بی حجابی در جامعه اسلامی جلوگیری کرد . بعضی از این عوامل بیگانه پا را فرا تر از این گذشته وبا لباس های خاص در جامعه شروع به ظاهر شدن کردند که نشانه های تهاجم این عوامل هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
برادر یا خواهر بشین قشنگ دو دوتا چهار تا کن ببین مشکل الان مردم چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
سارا خادم‌الشریعه استاد بزرگ و زن شماره یک شطرنج ایران به اسپانیا مهاجرت کرد.

سارا سادات خادم‌الشریعه در رقابت‌های شطرنج قهرمانی در قزاقستان بدون روسری حاضر شد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
در طی چند ده سال اخیر همه روسای بانک مرکزی در مسابقه امدادی افزایش قیمت دلار شرکت داشته اند. صالح آبادی 24 هزار تومان از همتی تحویل گرفت، 43 هزار تومان به فرزین تحویل داد. فکر می کنید فرزین دلار را چند ده هزار تومان به نفر بعدی تحویل خواهد داد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
توپخانه دشمن
تحصیل آقازاده ها در خارج و خروج ماهیانه صدها میلیون دلار ارز برای تحصیل آنها ستِ
توپخانه دشمن بورس بازی دولتی برای فروش خودروهای بنجل چینی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹

محمد دادکان، پیشکسوت فوتبال: برای علی دایی مشکل ایجاد می‌کنند، چون دو کلمه در جهت دغدغه مردم صحبت کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
برادر محسن رضایی در زمان تصویب چشم انداز بیست ساله ایران، وعده میدادم که در سال ۱۴۰۴ قدرت اول منطقه از جمله از نظر اقتصادی خواهیم بود. از ایشان و راهکارهای اقتصادی بی نظیرشان که در طول تنها یکسال تصدی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری، کسب شده ممنونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
هیچ جنگی در کار نیست مردم از عملکرد مسوولان نلراضین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
لطفاً بگید به رسایی کسی تو رو نمی‌خواد ساکت باش
دکتر رضایی جراح و متخصص اقتصاد با معدل بالا ، دلایل ونزوئلایی شدن اقتصاد را توضیح دهد منتظر توضیحات ایشان از طریق رسانه ملی هستیم شعار های دوران ریاست جمهوری مردم به یاد دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
قرار بود ایشان ریال ایران را قویترین پول منطقه بکند . الان ضعیف ترین پول آسیا شده . نیازی به توضیح هم نیست . فقط جرات کنند و از پیشگاه ملت معذرت خواهی بنمایند . که البته بعید می دانم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
اینکه خیلی واضحه!!! نکته معروفی هست که میگه خصوصیات هر شخص بسیار شبیه دوستان نزدیکش میشه که سالها با اونها مراوده داشته. حالا اگه شما دوستان ایران (البته اگه بشه دوست نامید!) رو لیست بکنی جوابتو میگیری و نیازی به زحمت انداختن جراح و متخصص اقتصادی و رسانه میلی نیست. این موضوعی هم که آقای قاضی زاده هاشمی درمورد 4 سال آینده گفته کشکه. اگه 40 ساله دیگه هم با این فرمون پیش بریم جز فلاکت چیزی حاصل نمیشه
قاضی‌زاده هاشمی: کنترل تورم ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد
معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سفره مردم حساس‌ترین مساله برای رئیس‌جمهور است، گفت: من هم معتقدم اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، کنترل علمی و منطقی تورم است که طبیعتا حتی کسانی که توانسته‌اند در این خصوص خوب عمل کنند هم حدودا سه الی چهار سال طول کشیده است تا موفق شوند.
؟؟
دوره خاتمی این طوری نبود،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
3 الی 4 سال یک فرار به جلو هست . چون در 4 سال دوره دولت تمام خواهد شد و با این ادعا که در آستانه کنترل تورم بودیم که مدت ریاستمان تمام شد !!!! همه چیز را ماست مالی خواهند کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
وقتی این جماعت بگوید 3 تا 4 سال
یعنی 30 تا 40 سال به عمر من وشما قد نمی ده
لباس دست دوم ‌بهداشت ۱۰۰ سکه طلا قیمت ارز۴۳ تومن حتی توی یک صفحه شما تابناک این شکاف طبقاتی داره بیدار میکنه ماه ۸ موعد تخلیه خانه من هست ماه ۸ با ۳ فرزند چه کنم ؟ یک دانشجو و‌یک محصل را کجا می‌شود برد ۱۰ میلیون حقوق اقای رسایی چی میگی؟ اقای ریسی چی میگه؟ اصلا داستان چیه ؟ ۳۰۰ پول پیش دادم ماهی ۷ میلیون کرایه توی بک خونه ۶۰ متری دنیا از دید‌من ایستگاه پایانی من را رقم زده خداوند به ما رحم کنه چند نفر. مثل ما هستن دیگه نه به مسکن‌نه اتومبیل نه سکه نه ارز فکر نمیکنم قیمت پیاز داره‌میترسونه من را اینکه موبایلم یک‌طرف شده اینکه الان ساعت‌۸ دارم‌تو خیابونای سرد قدم‌میرنم تا همه بخوابن اینکه نمی‌دونم با این ۵ تا نونی که از نونوایی خریدم که نونوا از نونهای خودش داد که امشب خودش کمتر نون ببره ولی من‌ نون‌داشته باشم اقای رسایی و هر کس که مدیر این مجموعه ای اگر همین الان گرم هستی و اگر شکمت سیر هست پیش خدا مسیولی جسارت‌نمیکنم‌بگم از دین خدا خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
شما هم داری طعم شیرین عدالت را مزمزه می کنی.
اقای قاضی زاده قرار بود سه روزه مشکلات رو حل کنید !! یک نگاه به مناظره های خودتان بیندازید و شرمنده باشید از این جملاتی که الان بر زبان می اورید !!سه چهار ساله حل میکنید حالا که به مسند نشستید !!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
بعداز۲سال تازه میگید ۴سال طول میکشه؟؟؟خب اونموقع که شرایط و میدونستی چرامسئولیت قبول کردی؟زمان مناظره حرفای قشنگی میزدی
پیام پیش بینی آقای هاشمی مبنی بر کنتل تورم در 3 الی 4 سال آینده این است که مردم اگر میخواهید تورم کنترل شود دردوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری هم باید حتما همین دولت باشد:):):)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
دقیقا . در دوره بعد هم همین جمله را در ورژن دیگری می گوید و زمین سوخته را تحویل دولت بعدی می دهد . بخدا قسم آقای رئیس هم از رئیس جمهور شدن پشیمان هست چون فکر میکردند با انتخاب شدن درهای بهشت برویشان باز خواهد شد و بخور و بخواب خواهد بود . تو گفتار و رفتار اخیرشان کاملا معلوم هست که فکر می کردند اداره کشور مانند اداره یک بقالی هست .
مماشات با علی دایی به حد اعلا رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
تنها اعتباری که توی ایرانی در دنیا داری به بودن اشخاصی چون علی دایی و علی کریمیه .
دنیا ایران رو با این اشخاص میشناسن بنده خدا
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
از ترس هواداراشه . جرات دارید بهش دست بزنید . مگه چکار کرده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
شماحرف نزن لطفا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
به نظرم حق با شماست پیشنهد من این هست که علی دایی و هر کس مثل او فکر میکند را اعدام کنید
دسته دوم اشتباه است. دست دوم صحبح است. دسته مثل دسته چاقو و دسته بیل است.
رسایی تو برخورد کن ببین جات کجاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
جاش فقط توی حوزه است
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
دقیقن
دلار گردون شده مردم خوردو نمیفرشن عرضه کم شده تقاضا زیاد اتفاق وزیر صنعت وزیر خوبی است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
میشه این جمله ات رو ترجمه کنی....
در چین در 27 روز برج 57 طبقه ای ساختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
ما از چین فقط بنجل وارد می کنیم نه تکنولوژی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
مطمینا رستم قاسمی می تونست . رییسی هم می تونه ! الکی نیست اون رستم بود و این رییس ش!
امروز در خیابان قدم می زدم از جلو صرافی رد می شدم که یادم آمد مقداری ارز خارجی دارم وارد صرافی شده و سه عدد اسکناس یک دلاری و یک عدد اسکناس هزار دیناری عراق را تحویل داده و پول رایج مملکت تحویل گرفتم با پول دریافتی یک قطعه مرغ خریدم و به خانه برگشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
آفرین بندری با دلارهایی که در اختیار داری عرضه سنگین انجام بده. این به آرامش بازار منجر خواهد شد و البته از ضرر مرغدار نیز جلوگیری خواهی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
این مقدار ک هم شما میگید حداقل دو تا مرغ میشه
أقاي قاضي زاده هاشمي فرمودند كه كنترل تورم حداقل چهار سال زمان مي خواهد . كاش محترمانه مي فرمودند كه دولت بعدي تورم را حل خواهد كرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
اون هم اگه دوباره به رییسی رای بدی
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
دولت دیگر بعدی ! نه بابا باز رای بی رای یه . مگر کمپین عوض بشه به بی کفایت ترین ادم از لج رای بدیم . رای بی رای .
دلار بیست و پنج هزار تومانی کمر شکن بود چه رسد به دلار چهل پنجاه تومانی… مردم زیر این تورم نابود خواهند شد
لارک الله به آقای رئیسی همه چیز در دولت ایشون خوبه دلار از دولت قبل ارزانتر . گوشت گیلویی ۲۰ تومان مرغ ۷تومان به ۳۰۰میلیون صاحب خانه میشوید . لباس به حدی ارزان شده گویی سال ۶۰ هست
همه چیزخوب وآرومه صف کشورها بدای ایجاد رابطه به ایران قابل شمارش نیست
اقتصاد دانان دنیا به دنبال فرمل برکت هستند دنیا حیران ومن چشمم باز کردم خدا را شکر کردم
هرکجا نارسایی.کمی.کاستی.ناکارآمدی. می بینید حتما مردم مقصر هستند.
چه بر سر این کشور آوردید ؟
تا هفته قبل حقوق کارگر 185 دلار بود
الان تا این ساعت 120 دلار شده
فردا شاید 110 دلار و هفته آینده 20 دلار شود و حتما کارگران مقصر هستند.
رسایی در به در به دنبال دیده شدن هست!!!!!
آقای قاضی زاده بعد از چهل سال تازه شما می‌فرمایید کنترل تورم به سه چهار سال زمان نیاز دارد
لطفا فقط شما بفرمایید مردم را دقیقا چی فرض میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
ایشان تا الان در خال استراحت بودن تازه وارد عمل شدن
بادنیا رابطه برقرار کنید . اقتصاد درست میشه. شما برید کنار اقتصاد درست میشه
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
این دو فقط با هم امکان پذیره
این رسایی چکاره مملکته که هر روز حرفهای تهدید امیز میزند کسی نبست ساکتش کنه و مجانی تریبون در اختیارش نکذارند کسی که اصلا وجه مردمی ندارد و بسیار منفور است
آقایان روانپزشک
اگر فرزند خود شما توسط فردی به صورت عمدی با خودرو کشته می شد باز هم همین حرف ها را می زدید؟
بس کنید این غربزدگی ها را
آقای قاضی زاده هاشمی تو اقتصاددانی؟ یک سال ونیم اخیر دولت را تحویل گرفتید و هزارتا قول ریستون به مردم داد! نه تنها بهتر نکردید اوضاع را به فلاکت رساندید، حالا به جای شرمندگی قول دراز مدت سه تا چهار هم میدی!!پشت گود نشستی میگی لنگش کن!
حمایت روانشناسان از قاتل نیروی انتظامی که به قصد قتل چندین نفر پیش رفته است و تنها موفق به قتل یک نفر شده است واقعا شرم آور است.
من نذر کردم باجناقمو پیاده بفرستم مکه زیارت کنه اگه دلار ارزون بشه
نبود سواد اقتصادی ، کشورداری و سیاست خارجی کشور را به نابودی مطلق کشانده است. به زودی در نتیجه گرانی دلار، افزایش حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصدی همه کالاها رقم می خورد. پژو ۲۰۶ پارسال بوده ۲۱۵ میلیون الان شده ۴۵۰ میلیون. آخه شما چی بلدین؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
سونامی قیمت کالاهای اساسی در راه است . بشینید و ببینید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
لطفا قيمتها را بروز كنيد قربان ، 206 تيپ 2 شده 510 ميليون
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
با کی بودی ؟ هع ؟
جلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
بابا، سواد اقتصادی ، اعجوبه ، دکارت ، آدام اسمیت، فامیلهای عرضه و تقاضا، داداش تجارت ، ای ول داری!!!ای ول
جناب آقای هاشمی قاضی زاده ی هاشمی،شما که کاندیدای پوششی بهمراه ه زاکانی و..بودید و دستمزدشان هم گرفتید یادتان نمیاد که میگفتید تورم در اثر بی تدبیری دولت قبل بوده ؟!چه اتفاقی افتاده که وضعیت اقتصادی بدتر شده و تازه ۴ سال دیگه باید صبر کنیم!!!
آره نرخ دلار داره نزولی میشه دویست تومان پایین میاد سری تیتر میزنن نرخ دلار نزولیه ده هزار میره بالا نمیگن صعودیه بابا شما آخرشین رسیدین فینال غول آخرم بزنین برنده میشین
ولی مردم فاطمی امین را مقصر اصلی گزانی خودرو میدانند
در ساختاری که یکی مثل رسائی راحت بتونه هر حرفی بزنه، در موردی اظهار نظر کنه و رسانه‌ای هم بشه، همینی میشیم که الان هستیم
جناب هاشمی پس چرا جناب رییسی... در انتخابات نگفت که سه تا چهار سال طول میکشد تورم کنترل شود. همچنین در این مدت که جناب ریسی امده تورم چقدر افزایش داشته....
آقای عبدی اگردرموردخروج مبالغ سرسام آورارزوسرمایه مملکت توسط آقای خاوری وخودنامبرده درزمان خروج ازکشور نصف سرعتی که درمورد همسرآقای علی دائی جهت ممانعت ازخروج ازکشور صورت میگرفت نه این بلواهای امروزه پدیدمیآمد ونه کسبی مانع خروج همسر آقای دائی میشد البته کسی نگفته که ایشان قصد خارج کردن سرمایه مادی از کشورراداشته بودند
بار الهی ما را به شرایط «ممنوع الخریدی» نائل بفرما - آمین
سخنان نماینده مردم زاهدان را یک بار دیگر گوش کنیم: او در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد، اما در عمل نمره قبولی نگرفته است. به آقای رئیسی گفتم به قول‌هایی که به مردم دادید عمل کنید. مردم ما باید ۴ ساعت در صف بنزین، ۳ ساعت در صف کپسول گاز و ۲ ساعت در صف نان بایستند. وزیر نیرو نه مشکل آب ما را حل کرد نه مشکل برق ما را، وزیر نفت هیچ مشکل ما را حل نکرد. دولتمردان به استان سیستان و بلوچستان مثل فرزند ناخوانده نگاه میکنند.......
من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل ،
بخت بد بین از اجل هم نیز باید کشید
قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور گفته:1. سفره مردم حساس‌ترین مساله برای رئیس‌جمهور است. 2. من هم معتقدم اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، کنترل علمی و منطقی تورم است. 3. این کار حدودا 3 الی چهار سال طول می‌کشید.
پانوشت: خجالت می‌کشم چیزی درباره این سخنان گهربار بنویسم........ کافی است سخنان بی‌فایده و اعصاب خردکن.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: هیچ طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار ندارد.
این سخن 2 معنا تواند داشت:
1. مردم و معترضین نگران نباشند زیرا خبری درباره شدت عمل برای حجاب نیست.
2. مردم و معترضین نگران باشند زیرا خبری درباره کم شدن شدت عمل برای حجاب نیست(وضعیت مانند گذشته است).
نکته مهم: هر کدام از این 2 مورد باشد، دیگر فرقی برای مردم ندارد.....
باور کنید من یک نظامی ارشد بودم بازنشسته شدم کاپشن دست دوم میخرم و مستاجرم بخاطر مشکلاتی که برایم پیش اومد خونه ندارم دو فرزند بیکار دارم خرج اونا رو هم میدم چکار کنم اینقدر دلم گرفته که فقط خدا میدونه میدونم خیلی مثل من هستید خدا بهمون کمک کنه من شرمنده خانواده ام هستم یک روزی برو بیایی داشتم اما الان طرف از بچه من کوچیکتره برا کم و زیاد رهن و کرایه باید خواهش کنم عجب؟؟؟.
"افزایش تمایل برای خرید لباس دسته دوم"
هپمسلمانی اگر از این درد بمیرد رواست. عجیب است که برخی ککشان هم نمی گزد.
رئیس بنیاد ایران‌شناسی...
کتاب ایشان(نامش را اینجا نمی‌نویسم. چاپ بنیاد ملاصدرست) را بخوانید تا بهتر بفهمید رونویسی کردن از آثار دیگران، بدون دادن و نوشتن ارجاع و رفرنس، چه کار ساده و آسانی است. در رزومه ایشان نوشته شده: تحصیلات عالیه (معادل فوق تخصص) / فلسفه و عرفان(فوق تخصص در فلسفه و عرفان یعنی چه؟؟؟؟)... همه چیزمان به همه چیزمان باید بیاید.
رسایی مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی: به مصوبه شورای عالی امنیت ملی» پیرامون علی دایی اعتراض کرده و واژگان توهین‌آمیز در مورد علی دایی، آقای گل محمدی و دیگران به کار برده است. در لباس روحانی فحش به دیگران بده و راحت باش.
رسایی چکاره است ؟ و چه مسولیت اداری و امنیتی دارد ؟

که مدعی است که از مصوبات شورای امنیت ملی کشور در

مورد عدم فشار به علی دایی مطلع میباشد !!!!؟؟؟؟؟؟
تسنیم: قیمت دلار در سبزه میدان و فردوسی 42 هزار تومان
آی مردم خبر خبر، بالاخره دولت تونست دلار رو ارزون کنه و از 44 تومن برسونه 43 و 42 تومن. آفرین به رئیس‌جمهور
وزارت صمت: فاطمی امین مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی نکرده است
آی مردم خبر خبر. وزیر، مردم رو مقصر نمیدونه و ما رو مجازات نمیکنه. چقدر ما خوشبختیم.
آقای رییسی به خدا قسم هر ریالی که داری از من بخاطر پول تلفن و اینترنت با این وضعیت افتضاح اینترنت میگری حلال ندارم ، شک نکن آثار این مسئولان مخابراتی در زندگی آنها مشهود خواهد بود؟یه سایت معمولی داره به زور باز میشه ؟؟ بخدا قسم بخاطر این اینترنت افتضاح ۳۶ میلیون متضرر شدم ،
امروزه فکر می کنم در مورد کاهش مصرف کردن انرژی امثال گاز برق آب و غیره لازم است مراجع عظام فتوا بدهند حتما از دریچه مذهبی و اخروی قضیه بسیار اثرگذار و کمک به دولت اسلامی خواهد کرد
واقعا ببین که بعد از یکسال از دولت روحانی ارز ۴۲۰۰ تومانی به ارز ۲۹۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی رسیدیم ؟؟ یعنی این دولت با یک شارلان بازی سیاسی و به فلاکت کشاندن زندگی ۷۰ میلیون ایرانی ( آن ۱۰ میلیون همیشه رانت خوار هستند ) بنیان خانواده ها رو نابود کرد و درآمد خورش رو ۷برابر کرد ؟؟
امروز بر همگان مشخص شد که دولت با یک بازی کثیف ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی که حسن روحانی ۸ سال تمام با تمام مشکلات به کالاهای اساسی تخصیص داد و اجازه نداد که معیشت و سلامت مردم آسیب ببنید ، چقدر راحت رییسی به ۲۸۵۰۰ تومان رساند تا درآمد خودش رو ۷برابر کنه ولی در عوض ۸۰ میلیون ایرانی رو به فلاکت کشاند ،؟؟ آقای رییسی شما باید حق ملت رو از این ۷ برابر شدن دراند دولت سریع پرداخت کنی چرا که حقوق زیر ۵۰ میلیون یعنی بدبختی ؟؟ شش سال پیش پراید ۸ میلیون بود حالا فرغون شده۸ میلیون ؟؟؟؟ واقعا کمی تامل کن که با وشور چه کردی ؟؟
در مورد پیاز تا سلطان پیاز اعدام نشود پیاز ارزان نمی شود مانند سلطان سکه و سلطان قیر .با توجه به اختلاف زیاد ارز نیمایی خوش به حال ارز بگیر ها .در حقیقت اصلا تولید و کار واقعی وجود ندارد .تولید شده گرفتن دلار ارزان به هر صورت و فروش ان به نام تولید به قیمت ارز ازاد .مبارک ارز بگیران و رانت خواران تولید نما و کار افرین نما
این چهل اندی تورم‌داریم
رسایی وقتی تورا این مملکت برای نمایندگی تایید نمیکند یعنی صلاحیت نداری راجع به اسطوره ایران جناب آقای علی دایی اظهار نظر کنی
اخبار رو که میخونی قشنگ به کارآمدی دولت در مهار تورم و پایین آمدن قیمت دلار و ارز و کنترل قیمت خودرو و خونه پی می‌بریم
اونوقت با اصرار و سماجت میخواهند مردم بچه آوری کنند و جمعیت فقیر ایرانی بیشتر بشود /
یاد جملات دکتر رنانی افتادم ؛ گفتن ۳۵ سال کم است .
آقای قاضی زاده هاشمی
امید دادن خوب هست ، ۴۳ سال هم خیلی زیاده برای انجام کار.
۳ تا ۴ سال هم دوباره شما امید بده ببینیم چی میشه !
اقای قاضی زاده اگر بااین رئیس جمهور وباین سطح سواد رئیسی وکابینه اش باشه تا 30=40سال دیگه نه تنها عرضه کاهشی تورم را ندارند بلکه مملکت وملت را به پرتگاه میبرند متاسفانه یکی ازفاتهای کشورما این هست که شماها نمیخواهید قبول کنید توان اداره ومدیریت کشوررا ندارید واشتباهات خودتان را برگدن خودنمیگذترید وهمیشه یکی را پیدامیکنید تا قربانی نااگاهی شماها شود
آقای قاضی زاده خواهشا شمادرباره سفره مردم صحبت نکن کسی که ازقبل این انقلاب خوب ازسفره انقلاب استفاده کرده ازگرفتن مدرک وپزشک شدن تاهییت علمی شدن ونماینده محلس ومعاون رئیس جمهور شدن بزارکسی صحبت کنه که زندگیش مثل مردم عادی هست ونخواسته ازخیلی امتیازاتی که داشته استفاده کنه
كنترل تورم در زمان رئيس جمهور بعدي انشالله!
استاد رسایی :کسی برای کریسمس دوبی نمیره در ضمن کریسمس دو روز قبل از پرواز خانواده آقای دایی بوده .
قاضی‌زاده هاشمی: کنترل تورم ۳ الی ۴ سال زمان می‌برد.
مردم رو چی فرض کردی؟؟ هی وعده به فردا میدین.
وقتی کاندید رئیس جمهوری شدی و همتون کاندیدای پوششی بودین این حرف ها رو نمیزدی و همش وعده و وعید میدادی
با این مطلب که باید همسر دایی را برگردانند و یا نگرانند و با دایی برخورد کنند یا نکنند کا ی ندارم میگم اگر قرار است ب خورد شود چرا تصویب شده برخورد نشود این بی عدالتی نیست این تبعیض نیست
لطفاًً بهتر است كليه مسولين كشوردر اسرع وقت به روان پزشك مراجعه كنند وبيش از اين باعث رنجش مردم وخانواده خود نشوند
از ماست که بر ماسست
ببخشید ، رسائی کیه ؟
کاش هیچ وقت تریبون و میز خدمت را دست کسانیکه دافعه دارند ندهید
با سلام
به نظرم دولت باید با احترام استعفا دهد
چون هدف دولت خدمت به مردم است .
قاضی زاده، اونوقت بعد از سه چهار سال کجای دنیا قایم شدی و صدات در نمیاد.
تورم محصول و دست پخت شما و رئیس جمهورتان در طی یک سال اخیر است، چطور در اردیبهشت و خرداد1401 در طی دو ماه تورم 200درصدی درست کردید، حالا 4سال فرصت نیاز دارید تا کنترلش کنید، دست از سر این ملت مظلوم بردارید هیچی ازتون نمیخواهیم، ما را به خیر شما نیاز نیست شر نرسانید.
رسایی همینی نبود که می گفت معترضین کلا 150 نفرند؟
یعنی 44 سال به اندازه 3 تا 4 سال شما نشده؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
باز اوضاع کشور دست پایدارچی ها افتاد رسایی سر و کله اش پیدا شد بابا یکی این بنده خدا رو ببینه!!
تابناک مسخره چرا مثبت منفیهارو میبیندی؟؟؟راستی دکترای اقتصادتون کجاس؟؟؟؟
یه بررسی راجع به املاک فروش رفته خودیها ، دلیل گرانی ارز را روشن میکنه
اگه میخای نرخ ارز بیاد پایین ، ازشون بپرس با پول حاصل از فروش ملکت چی کردی
اری‌درست‌است‌اگر‌بتوانید‌تا‌۴‌سال‌سر‌این‌مردم.را‌گرم‌کنید‌دیگر‌کسی‌یارای‌قیام‌نحواهد‌داشت‌چون‌کمر‌همه‌زیر بار‌تورم‌شکسته‌است‌
صادرات پیاز هم به دلیل گرانی دلار خود از علل اصلی است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر