بازدید 91468
سه هزار و دویست‌ و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد / واکنش صفار هرندی به بست‌نشینی درباره حجاب در قم و مشهد / مقام مسئول در وزارت صمت: مجوز گرانی به سایپا ندادیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تایید مرگ یک دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی در اثر خودکشی / کنایه رئیس سازمان محیط زیست به زاکانی درباره گاز متان آرادکوه /چه تعداد سینماگر به جشنواره سینما حقیقت نرفتند؟ / مردم به تعمیرات لوازم خانگی هم روی نیاوردند! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 10 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سرپرست عمران پردیس بازداشت شد
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است. گزارش‌ها حاکی است که امیرحسین جابرانصاری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به اتهام شائبه تخلفات مالی و اداری دستگیر و دفتر کار او پلمب شده است. یک منبع آگاه خبر دستگیری این مدیر را تایید کرد. وی از ۱۸ اردیبهشت سال جاری جانشین پیمان پیرفرشی ـ سرپرست قبلی شرکت عمران پردیس شده بود. این پنجمین تغییر مدیریتی شرکت عمران پردیس در چهار سال اخیر بود. این در حالی است که از اوایل امسال به دلیل رکود فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در پردیس، متقاضیان انتقاداتی به مدیریت این شهر داشتند. تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر، وجود ایرادات متعدد در واحدها، کمبود مراکز درمانی، تفریحی، تجاری، ورزشی، مشکلات حمل و نقل، بخشی از مصائب زندگی در پردیس است که ساکنان این شهر معمولا طی تماس با خبرنگار ایسنا از آن گله‌مند هستند.

دادستان ویژه روحانیت غرب کشور: آمار اغتشاشگران بین ۹۰ هزار تن تا ۵۰۰ هزار تن بیشتر نیست
بیگلری، دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: آمار اغشاشگران بین ۹۰ هزار تن تا ۵۰۰ هزار تن بیشتر نیست و این آمار در مقایسه با جمعیت کشور خیلی محدود است. وی در ادامه مشکلات اقتصادی کنونی را نتیجه تحریم ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش های مسئولان، شاهد حل مشکلات کشور و در صدر آنها مشکلات اقتصادی باشیم.

ببینید

رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با اشاره به اهمیت فرهنگ کار و تلاش گفت: تحصیل‌کردگان نباید خود را به میز و صندلی محدود کنند. در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد و حتی ظرفیت مهاجرپذیری هم دارند. البته در واژه مهاجرت هم باید بازنگری شود. در پاکدشت هم گفتند یک نفر بیکار نداریم.

یغما فشخامی با قید وثیقه آزاد شد
یغما فشخامی، روزنامه‌نگار دقایقی پیش با قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد. ظهر امروز، نوزدهم آذر ماه، یغما فشخامی، روزنامه‌نگار با تودیع وثیقه به طور موقت از زندان اوین آزاد شد. او ۳۹ روز پیش بازداشت و در بند ۲۰۹ زندان اوین حضور داشت.


خزعلی: قوانین عفاف و حجاب به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد
کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره بر اجرای دقیق و محکم قوانین مربوط به حجاب و عفاف تأکید دارند، گفت: قوانین عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است، به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی: پکن دشمن و دوست دائمی ندارد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان گفت: امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد. رحیمی جهان آبادی گفت: اصول سیاست خارجی چین مانند بسیاری از کشورهای دیگر جهان بر این اصل واحد استوار است که دشمن و دوست دائمی ندارد و بلکه منافع دائمی دارد و دوست و دشمن در قالب منافع چین تعریف می شود؛ با وجود این، باید چین و عربستان این واقعیت را بپذیرند که ایران کشوری قدرتمند و با نفوذ زیاد و دارای منابع در خاورمیانه است؛ پس هر قدر چین، آمریکا و روسیه در اتخاذ مواضع خود عاقلانه باشند، منافع ما و آنها متقابلا بهتر تامین می شود.

صدیقی، رییس ستاد امر به معروف: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند و دیگر نباید منتظر امکانات و تجهیزات خاصی باشند. صدیقی افزود: دشمن در وقایع اخیر به دنبال انداختن پرچم ولایت بود و اثبات کرد برای نابودی معروف‌ها و تبدیل منکر‌ها به معروف به میدان آمده است.

خبرگزاری دولت، بند ضدایرانی بیانیه مشترک چین و اعراب را سانسور کرد!
در حالی که بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس اشاره آشکاری به ماجرای جزایر سه گانه در حمایت از امارات دارد، خبرگزاری ایرنا متعلق به دولت، این بند را در متن خبر خود پوشش نداده است. گفتنی است که چین در بیانیه مشترک با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس گفته است: رهبران بر حمایت خود از همه تلاش‌های صلح‌آمیز، از جمله ابتکار و تلاش امارات متحده عربی برای دستیابی به راه‌حلی مسالمت‌آمیز در موضوع جزایر سه‌گانه (تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی) از طریق مذاکرات دوجانبه با رعایت موازین حقوق بین الملل و حل این موضوع با رعایت مشروعیت بین المللی تأکید کردند.

صفار هرندی: آیا با بست نشینی و فشار آوردن به حکومت درمورد حجاب برخی بانوان در جامعه، به نتیجه خواهیم رسید؟
صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بست نشینی برخی بانوان در جوار حرم حضرت عبدالعظیم یا در قم و مشهد و سایر زیارتگاه ها گفت: چه بسا بسیاری از افرادی که شل حجاب هستند و در رفتار، آنان را بی بند و بار می دانیم، افراد معتقدی باشند. آیا فشار آوردن به حکومت با بست نشینی نتیجه ای خواهیم گرفت؟ البته نباید موضوع را رها کرد. مسئولان کشور در حال انتخاب بهترین راهکار برای وضعیت کنونی هستند

طرح "شما" برای اجرای کالابرگ در راه است
تسنیم نوشت: هم‌اکنون طرح جدید کالابرگ الکترونیک "به‌صورت نسبی" در استان هرمزگان آغاز شده است و در صورتی که نتایج آن موفقیت‌آمیز باشد، به‌زودی در سراسر کشور پیاده‌سازی می‌شود. همچنین جزئیات مهم این طرح طی هفته جاری از سوی وزارت رفاه اطلاع‌رسانی خواهد شد. طرح جدید دولت شامل چند نقطه عطف است که یکی از برجسته‌ترین آنها رونمایی از یک شبکه اعتباری سراسری است که کنار شبکه شاپرک قرار خواهد گرفت.

"شبکه اعتباری ایرانیان" موسوم به «شما»، از یک سازوکار فنی منحصر به فرد استفاده می‌کند که می‌تواند امتیازات و تسهیلات مهمی برای خانوارهای ایرانی فراهم کند؛ موضوعی که در سنوات اخیر یکی از چالش های نظام حکمرانی در بحث حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بوده است و حالا با رونمایی از این دستاورد جدید بخشی از عقب‌افتادگی‌های کشور در حوزه حمایت از قشرهای محروم کلی برطرف خواهد شد. در طرح "شما" شاهد رونمایی از یک سوییچ کالایی هستیم، یعنی اگر کالای انتخاب‌شده جزو گروه اقلام مشمول در سبد تعیین‌شده باشد، بعد از خرید معادل مابه‌التفاوت نرخ یارانه‌ای و آزاد از اعتبار سرپرست خانوار کسر صورت خواهد گرفت.

مقام مسئول در وزارت صمت: مجوز گرانی به سایپا ندادیم
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: هیچ افزایش قیمتی برای سایپا صادر نشده و این تغییرات قیمتی در محصول کوییک پلاس اتوماتیک مربوط به افزایش آپشن های این خودرو است.

یک سوم واردات کشور، قاچاق است
سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مهم‌ترین مشکل ما در حوزه مبارزه با فساد این است که در کشور ما از یک جایی یک سیاست‌گذاری با لنگر کردن نرخ ارز برای کنترل تورم همه مصیبت‌ها را تا امروز ادامه داده است؛ به عنوان مثال در زمینه واردات با وجود قوانین و مقررات متعددی که برای ممنوعیت‌های غیرتعرفه‌ای وجود دارد، برای حدود ۲۰۰۰ قلم کالا ممنوعیت واردات اعمال شده که همین موجب توسعه قاچاق شده و این موضوع یکی از مصادیق فساد است و آمارها نشان می‌دهد که یک سوم واردات کشور از طریق قاچاق انجام می‌شود.

اینترنت، مانع جدید تجارت ایران و روسیه
تیزهوش رئیس اتاق ایران و روسیه با بیان اینکه روسیه کشور بزرگی است و نیازهای متنوعی دارد که بسیاری از آن‌ها به ویژه در حوزه مواد غذایی جزو مزیت‌های ما محسوب می‌شود، به سایت اتاق ایران گفت: متأسفانه قطع یا محدودسازی اینترنت و فیلترینگ تأثیر منفی بر مراودات ما با تجار خارجی از جمله تجار روس گذاشته است. در واقع این موضوع را هم باید به عنوان مانع جدید در مسیر مراودات تجاری خارجی تعریف کرد. انتظار داریم هر چه زودتر با رفع این مشکل بتوانیم امکان ارتباطات مستقیم و با کیفیت را مثل گذشته برقرار کنیم. 

پدر ماهان صدرات، از محکومان حوادث اخیر: حکم اعدام ماهان به اجرای احکام ارجاع شد
حکم اعدام ماهان صدرات، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر، صبح امروز، نوزدهم آذر به اجرای احکام ارجاع شده است. «ماهان صدرات مرنی»، جوان متولد ۷۸، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات ایران است. نام او توسط خبرگزاری قوه قضائیه اعلام و اتهاماتش «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی»، اعلام شد.

روز پنجشنبه، محمدرضا قنبرطلب، یکی از شاکیان خصوصی این پرونده به «شبکه شرق» گفت که همه شاکیان این پرونده از شکایت خود گذشته و اعلام رضایت کرده‌اند. باتوجه به اینکه اتهام ماهان صدرات محاربه بود، اعلام رضایت شاکیان تاثیری در حکم اعدام او نداشت. براساس قوانین جمهوری اسلامی، محاربه در زمره حدود است و رضایت شاکی خصوصی تاثیری در آن ندارد. حکم اعدام ماهان صدرات در دادگاه بدوی صادر شده بود اما جای امیدواری وجود داشت که این حکم در دیوان عالی کشور نقض شود ولی امروز شهرام صدرات، عموی ماهان به «شبکه شرق» گفت که حکم اعدام ماهان در دیوان عالی کشور تایید و به اجرای احکام ارجاع شده است.

کاظم صدرات، پدر ماهان نیز در اظهاراتی جداگانه به «شبکه شرق» بیان کرد: «عصر چهارشنبه، جلسه برگزار کردیم، رضایت شاکیان را جلب کردیم، دست این و آن را بوسیدیم تا این پرونده ختم به خیر شود. به قاضی پرونده همه مسائل اعلام شد، ما منتظر ختم به خیر شدن بودیم ولی امروز صبح یکی از وکلای پرونده با ما تماس گرفت و گفت که ساعت ۸ و نیم صبح ابلاغیه ای آمده که در آن قید شده که حکم ماهان به اجرای احکام ابلاغ شده است.» پدر ماهان تصریح کرد: «ما حتی از زمان اجرای حکم هم خبر نداریم. می‌گویند پرونده امنیتی است و نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. نمی‌دانم چه خاکی به سرم کنم. ماهان متولد ۷۸ است. او بارها در جلسه دادگاه گفته که چاقو دست او نبوده است اما حکم محاربه به ماهان دادند و حالا هم می‌گویند پرونده به اجرای احکام رفته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۶۹
انتشار یافته: ۲۹۲
جناب رییس جمهور کسانی که بشما گفتند آنجا بیکار وجود ندارد به احتمال زیاد همانهایی هستند که به آقای احمدی نژاد می گفتند تو محله شون همه چی ارزونه به این حرفها گوش نکن آمار اقتصاد دان و افراد تحصیل کرده را ببین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
اگر در خیابان چشمتان به یک اسکناس 2000 تومانی بیفتد، خم شده آن را بر می دارید یا اینکه به راهتان ادامه می دهید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
تکیه کلام تکراری رئیسی در سخنرانی و صحبت هایش عبارتند از: قطار پیشرفت ... و ای مگس... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
رییسی به جای فرار به جلو، توضیح دهد که در این یکسال و نیم چه ار مثبتی انجام داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
انسیه خزعلی اعلام کرده که بزودی از اپلیکیشن مخصوص دختران رونمایی می کند!
آیا این اپلیکیشن هم توسط آقا پسرش تهیه شده؟ تهیه این اپلیکیشن چه قدر خرج رو دست ملت گذاشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
دریغ از یک اقدام مثبت در کارنامه 1.5 ساله رئیسی. هر چه وعده داده بود، باد هوا بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
آقایان مگر همیشه شعار مردمی بودن نمی دهند؟ پس چرا رستم قاسمی مثل مردم در یک بیمارستان دولتی در ایران به درمان نپرداخت و برای معالجه به چین فرستاده شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
به زودی روسیه هم مانند چین هندونه تو زرد از آب درخواهد آمد. آن روز هم مانند دیروز که سفیر چین به وزارت خارجه فراخوانده شد ، سفیر پوتین در تهران نیز به وزارت خارجه فرا خوانده خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
آنانی که وعده زمستان سرد اروپا را با خوشحالی می دادند، چرا از 16 آذر بهای گاز را ر ایران را افزایش دادند؟
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
آره جیگر تو راحت باش همه چی ارزونه حتی ارزون تر از شهریور هزار و چهارصد که قول دادی، بورس به راهه، دلار زیر ده تومنه، طلا گرمی صد هزار تومنه، تورم منفی شده، رشد اقتصادی ده درصد مثبت بدون نفت و مالیات و ....افتاد؟؟؟؟ لطفا از میکروفن و دوربین فاصله بگیر عشق دوربین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
ایکاش رییسی از شر مشاوران بی اطلاع و کم اطلاع

و یا خدای نکرده دروغگو یان و بادمجان دور قاب چین خودش و مردم را نجات بدهد
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
از هر تیتر این صفحه یه دنیا جک و طنز تلخ بیرون میاد.
در پاکدشت هم یک نفر بیکار نداریم؟؟ درست گفتن آقای رییس جمهور. من که تو پاکدشت مواد فروش و سگ باز و دزد و کارتن خواب و مفنگی و گدا و زباله گرد ندیدم. ولی نمیدونم چرا اگه یه جنازه هم بذاری تو کوچه یه لحظه غفلت کنی غیب میشه. آقای رییس جمهور تو پاکدشت کوره های آجرپزی هم سر زدید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
بهتر بود آقای رییسی ی تحقیق و تفحص از شهرداری و فرمانداری پاکدشت میکرد تا عمق فساد رو توی این شهر متوجه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
شنونده باید عاقل باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
مملکت داری اینا همینه! همیشه یک نفر بغل دستشونه که بهشون میگه بیکاری وجود نداره، تورم نیست، همه مردم راضیند، همه طرفدار و سینه چاک شماند و هرکه غیر این بگوید دشمن است، خیالتان راحت و با همین فرمان برید جلو، و همون یک نفر با بهره برداری از وضع موجود مشغول فسادهای چند هزار میلیاردی
کاش شما که دستتون میرسه به گوش مسئولین میرسوندید به جای پاک کردن صورت مساله ریشه اون رو شناسایی کنن. این جوان‌ها معترض به وضع موجودن ولی به دلیل بلد نبودن اعتراض درست و نبود یک جای واقعی برای بیان اعتراض دچار خشونت افراطی شده. و نباید اینقدر خشن با این موارد برخورد بشه. اعدام راهکار نیست و نبوده. هزار راه فرهنگی هست چرا رافت اسلامی و بخشش رو به جامعه نشون نمیدید؟ روح جامعه واقعا جریحه دار شده.
ما مشکلات زیادی داریم که سالها طول میکشه تعیین تکلیف بشن و افراد زیادی از این طولانی شدن ضرر میکنن، چطوره که همه عزم جزم شده برای تنبیه امت در مورد وقایع اخیر؟
ببخشیم تا بخشوده بشیم و اجازه بدیم تعدد آرا و صداهای مختلف در جامعه برقرار بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
با نظر شما کاملا موافقم
رییسی فقط ادامه روحانی بود ما اشتباه گردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
قطعا اشتباه میکنید دولت رییسی دنباله رو دولت دکتر محمود احمدی نژاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
شما این همه تحرک در دولت رئیسی را با رخوت دولت روحانی چطور مقایسه می کنید؟ ضمنا انتظار معجزه از رئیسی داشتن اشتباه هست.
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
بازم روحانی ... روحش شاد
جناب رییسی شنونده باید عاقل باشه!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
در اینجا باید بگی گوینده باید عاقل باشد
باید سواد داشته باشی
به من هم گفتند درآمد همه مردم ایران ۱۰ برابر متوسط جهانی است.
یکی در رباط کریم بهم گفت.
یکی هم در آفریقا بود. شاید فیل آفریقایی بود.
یکی هم در مریخ به من گفت خوش به حال مردم ایران ....
حرف رییسی ادم را باد احمدی نژاد می اندازه که می گفت محله ما ارزونی است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
هر دو بزرگوار از یک گروه فکری هستند
دو آژیر خطر با صدای بلند به صدا درآمده قیمت سکه و دلار و قیمت مسکن اینا چند ماه زودتر از افزایش شدید قیمت ها افزایش پیدا میکنند مسئولین اگر در خواب نیستند این آخرین هشدارها را بشنوند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
خود مسیولین ذی نفع هستند
چرا گرون نکنن
هیچ سالی به یاد ندارم قیمت مسکن در تمام طول سال افزایشی باشد معمولا یک فصل افزایشی بود سال ۱۴۰۱ هر روز قیمت ها در حال افزایش بوده دلیل آن بی توجهی دولت آقای رییسی هست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
نتیجه دولت مردمی و انقلابی
جالب تر اینکه وزیر جدید مسکن و شهرسازی هیچ برنامه ای جهت کنترل تورم مسکن نداره
اصل
ا بلد نیست
يه خبر درست و حسابي كه نشون دهنده زندگي عادي ملت باشه نيست
یادمان نرفته است که در تابستان امسال قمه کشی برای مردم زیاد شده بود و در اتوبان و جاهای دیگه هرکسی با چاقو یا قمه گوشی و اموال مردم را می ربود.
این قانون محاربه بسیار خوب است
همه قبول دارند.
تنها عده ای می گویند معترضان قمه کش و چاقو کش را استثناء کنید چون از خود ما است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
خدایش خوبه
برای قمه کش های اقتصادی هم حکم محاربه درنظر بگیرند
مگه مفسدان اقتصادی چاقوشون رو زیر گلوی مردم نمی ذارند، اونها رو هم محارب بنامیم
آقای اژه ای، بعضی ها واقعا جو زده شدند و در قتلها شریک نبودند.
قانون اعدام کسانی که از قمه و چاقو برای ارعاب دیگران استفاده می کنند قانون خوبی است.
نباید استثنا قائل شد. اگر گیر خفت گیر ها افتاده باشید حرف مرا می فهمید
۵ سال زیر شدیدترین فشارهای تورمی هستیم اگر آهن و فولاد بودیم تا الان متلاشی شده بودیم چشم باز و بسته کردیم دلار ۳۰۰۰ تومانی شد ۳۷۰۰۰ تومان پراید ۱۵ میلیونی شد ۲۰۰ میلیون خانه بیش از ده برابر شد ولی حقوق ها از دو میلیون شد ۵ میلیون یکشبه ارز ۴۲۰۰ تومانی از روی همه کالاهای اساسی برداشته شد دارو برنج و روغن و قند و شکر نان و گوشت...همه چیز یکشبه چند برابر قیمت شد دو دولت روحانی و رییسی فقط وعده دادند به والله دیگر مردم بیش از این نمیکشند بسیاری از پا افتاده اند و خودشان هم نمیدانند چرا زندگی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
هیچ نهادی هم نیست که از دست دولت ها به اونها شکایت کنیم که دیگه خسته شدیم از این همه بی کفایتی
هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و چین برای این که عرب خلیج فارس را به خود بکشاند این چیزها را گفته و دوگانه هم هست و فقط نیاز هست ایران هم جوابشان را بدهد همین و بس
فکر کردن با این دسیسه ای که راه انداختند بی حجابی را می توانند آزاد کنند هیچ بعد به مرحله براندازی برسند ولی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
فعلا جلوي دسيسه دلار چهل تومني و سكه هيجده تومني رو بگير
نگذارید حقوق ها بی ارزش شود کارگر شیره جانش را میکشند تا دو ریال بهش بدهند نگذارید همین دو ریال هم هیچ بشود نگذارید هر بنگاهی و دلالی با یک گوشی نظم و نظام قیمت گذاری را به هم بریزد دولت وظیفه دارد حافظ پول ملی این مملکت باشد پول فقط یک اسکناس یا سکه یا رقم نیست پول معیار ارزش گذاری کار کارگر یعنی تمام دارایی کارگر است اگر شما برای کار و جان کارگر ارزش قائل نباشید انتظار نداشته باشید او برای شما ارزش قائل بشود مردم را دریابید به دوران سیاه دلال بازی پایان دهید و اقتصاد سالم مبتنی بر کار و تولید راشروع کنید
با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان ....بوی جنگ جدیدی در منطقه می آید...این چین و امریکا بدنبال تقسیم منافع هستند و روسیه اولین قربانی آنها بود....
ایجاد رعب و وحشت و مخل امنیت و چاقو کشی و اسلحه کشی در جامعه مانند بازی ها و فیلم ها یا تشویق رسانه های خاص به این کارها نیست که وقتی تمام شد دوباره از نو شروع کنید بلکه حسابی از شماها پذیرایی خواهند کرد تازه تا الان هم خیلی شل گرفته بودن
همین افراد بادمجان دور قاب چین ها هستن که باعث میشه رئیس جمهور از مملکت خبر نداشته باشه. اگه این افراد رو بزنه کنار از مملکت خبردار میشه
وجود بعضی ها در قدرت خود به خود مایه نفرت مردم از دولت شده از جمله خزعلی و.....
مملکتداری به شعار و حرف و وعده و وعید و انداختن مشکلات به گردن این و آن نیست.
خانم خزعلی وآقای صدیقی گویی قصد ندارند از هزینه تراشی برای کشور دست بردارند!!
آقای بیگلری فرمودند مشکلات اقتصادی کنونی کشور بواسطه تحریم هاست. جناب بیگلری یادشون رفته که رییس جمهور عزیزمان گفت مشکل اقتصاد ومعیشت ملت را به برجام و تحریم ها گره نمی زنیم.
اقای رئیسی عزیز پاکدشت ورباط کریم هم اداره کار وامور اجتماعی دارد از روئسای ادارات سئوال بفرمایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
یه چایی هم مهمون بهزیستی باشه بد نیست
با اعدام معترضین که کسی را نکشته اند مخالفم
دلار: 37،100 تومان
سکه: 18 میلون و 250 هزار
تا عید نرخ این دو چند می شود؟؟؟
چه پیشرفتی کردید شما! اینکه در ورامین هیچ بیکاری نداریم در تاریخ بی نظیره!
چرا اینهمه پیشرفت رو کسی نمی تونه ببینه؟!
چرا رستم قاسمی برای درمان به چین رفت؟
یعنی مهارت پزشکان و امکانات چین از ایران پیشرفته تر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
چون تحریم بود و نمیتونست بره آمریکا و اروپا برای درمان .
این تحریم ها همچین کاغذپاره هم نیستا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
یکی برای خرید سیسمونی میره ترکیه این یکی هم برای مداوا میره چین اون یکی هم بچه هایش رو برای تحصیل میفرسته امریکا و کانادا و اروپا ملت هم سرکار باشند
چرا رستم قاسمی برای درمان به چین رفت؟
یعنی مهارت پزشکان و امکانات چین از ایران پیشرفته تر است؟
اقا میزان کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند و حجاب اجباری را قبول ندارند هم همین قدر هستند و نسبت به جمعیت کشور چیزی نیستند ... دیگه بست نشستن نداره که همه ی مردم رفتن اونجا نشسان و به این جماعت اندک سخت می گیرن .؟‌
با این گرانی ها و تورم روز افزون و وحشتناک، می خواهند حقوق کارگران و کارمندان را در سال آینده چند درصد افزایش دهند؟
بنده رباط کریمم بیکارم لطفا به اقای ریسی اعلام بفرماید
ظاهرا جناب رییسی در فضای دیگه ای سیر می کنند!!!
بلە دیگە، معلومە از کی نظر خواستید کە گفتن بیکار نداریم
شما که نظراتی که مطابق با میل تون نیست منتشر نمیکنید همانند فارسو شریعت مداری و ......اگر راست میگید فقط نظرات مربوط به نماینده رفسنجان منتشر کنید.یا نظر مردم راجع به امثال طائب و .....را پخش کنید.
چقدر گفتیم کشورها دوست و دشمن ندارند. روابط بین‌الملل عرصه شعار نیست.
تا زمانی که صحبت از حجاب اجباری است، اعتراضات نیز وجود خواهد داشت.
رییسی و همکاران ، چرخش چین به سوی عربستان و حمایت از مالکیت جزایر 3 گانه به نفع امارات را چگونه توجیه می کنند؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
نیازی به توجیه آقای رئیسی نداره؟؟!!!!
خواهشا نکشید این جوانان اینها احساساتی شدند وکاری کردند بخا طر پدر مادر به او رحم کنید خدایا کمک کن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
چطور موقعی که هر روز یک نفر از نیروهای مدافع امنیت را این جانی ها سلاخی می کردند، از این حرف ها نمی زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی با چاقوکشی احساس قدرت و لذت می کند، باید پیامدهایش را هم پذیرا شود. هرکه خربزه خورد، پای لرزش هم می نشیند. باید از عنترنشنال و تلویزیون انگلیسی بی بی سی متشکر باشند.
هر وقت شما زنان را از کار مردان نیاوردن و اختلاط بی مورد به واسطه آن صورت نگرفت حجاب که هیچ مشکلات خانوادگی هم قول می‌دهم که دیگر به چشم نخواهد امد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
ما زنها حاضريم از تمام مراكز درماني بهزيستي اسايشگاهها خانه هاي سالمندان مدارس بيايييم بيرون شما برو سركار خط فقر هيجده ميليوني ديگه كسي نميتونه يه نفره خرج خانواده رو بده دست از سر حجاب زنها بردار
در رباط کریم گوشت هم کیلیویی 10 هزار تومان است.
در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد
در پاکدشت هم گفتند یک نفر بیکار نداریم.
کی گفت ؟
ای خدا گفته بودی سر بیگناه تا پای دار میره ولی بالای دار نمیره خودت یک رحمی به مادر این جوان بکن
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
شما از کجا فهمیدید بی گناه است؟ شاید گناهکار باشه.
ملاک نظر قوه قضائیه است. با آه و ناله پدر و مادر که نباید به جانی ها اجازه جنایت داد.
با این حرف ریاست محترم حمهوری در مورد نبود بیکاری صبح تا به حال گیجم که من خوابم، ایشان خوابند، من تو ایران نیستم، رباط کریم تو ایران نیست ....
وزارت صمت مجوزی برای گران سایپا نداده !؟
کی باور میکنه؟ جزساده لوحان
آقا در شهر ماهم یک نفر بیکار های نیست فقط بیشتر از از هزاران نفر است
اینا که رفتن قم بسط نشستن با دستور از جایی اینکارو کردن تعدادشونم مشخصه ، خودجوش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
شما احیانا از جائی دستور نگرفتی این رو بنویسی؟؟؟
به آقای رئیسی گفتند در این دو شهر بیکار نداریم، طبق کدام امار؟
اینکه عده ای از بانوان را سازمان یافته متحصن میکنند یک کار کلیشه ای و نخ نماست.
اینکه بجز ایران سایر کشورها بدنبال منافع ملی هستند کاملا روشن است.
اینکه خبرگزاری دولت اخبار را سانسور میکند چیز جدیدی نیست.
خبرگذاری ایرنا و امثالهم اگه حذف هم کنه ما از جای دیگه فهمیدیم
چه اصراری است خودتونو‌گول بزنین تو رویا بگین چین نگفته ؟
که چی بشه
حالا دکتر رییسی همین آمار رو بسط می ده به کل کشور و آمار بیکاران رو یک ساعته به صفر می رسونه ....
آقای رئیسی،« بمن گفتند» یعنی چی؟ آمار چه میگوید؟ مدرک اینکه «میگویند» کجاست؟ مثلاً شما رئیس دستگاه مجریه هستید،فراموش نکنید که نبایستی کیلویی حرف بزنید و حرفهای کیلویی را باور کنید!!!!!
سلام، بسیار عالی هرچه اطرافیان و مسئولین رباط کریم به رئیسی گفتن درست است ، خدا کند ؟!!!!!!! حتما کار مفید هم در آنجا بالای ۸۰درصد است ؟
سلام، بسیار عالی هرچه اطرافیان و مسئولین رباط کریم به رئیسی گفتن درست است ، خدا کند ؟!!!!!!! حتما کار مفید هم در آنجا بالای ۸۰درصد است ؟
مگر خودروسازان نیازی به مجوز شما دارند‌ اصلا شما کی هستید که بخواهند از شما مجوز بگیرند. مافیا و تعداد زیادی از نمایندگان حواله گیر با هم متحد شده و راه خود را می روند.
شنونده کمی عاقل باشه بد نیست که بیکار نداریم این همه دردسر از بیکاری هست
البته که بـیکار ندارین برای انجام کارها از روسیه و چین کارگر میاوریم
آره راست گفتن همه به سختی کار می کنن یه وعده غذای درست نمی تونن بخورن با این افتضاحی که راه انداختی
ای کاش به متجاوزین به اموال عمومی ملت حکم محاربه می دادن اگرچنین بود این اغتشاشات نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
اعدام در هر شکلی محکومه و باید اموال مفسدان بنفع مردم مصادره و از کار برکنار شوند.
۲ تا از پسر دایی های بنده که در منزل باباشون در رباط کریم کریم زندگی میکنن با داشتن مدرک کارشناسی ؛ بیکار هستند .
# ۶ کلاس
مگه بیکار هم داریم
چین موذی در جلسه شورای همکاری خلیج فارس از مالکیت جزایر ۳ گانه به نفع امارات دفاع کرده !!!
آقایون !
با کی قرارداد ۲۵ ساله امضاء کردید ؟!!!
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد
بله درست می فرمایند البته اگر دزدی و گدایی رو هم شغل به حساب بیاریم
جناب شیش تایی
بنده با مدرک لیسانس در رباط کریم هستم و بی کار هستم
مرگ بر چین
مرگ بر ردسیه
چین دشمن ایران است
«خزعلی: قوانین عفاف و حجاب به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد»
اولاً تعبیر حجاب جنبه عمومی ندارد و مثلاً گشت ارشاد به مانتو بالای زانو هم گیر می دهد که ربطی به اسلام ندارد. ثانیاً حجاب خطاب خداوند است به زنان و خداوند از طریق پیامبر پیام خود را به زنان می رساند ولی پیامبر را موظف به اجرای حجاب نمی کند. ثالثاً عفاف صرفاً یک ویژگی درونی و شخصی است و هیچ حکومتی نمی تواند عفاف افزایی کند حتی با حجاب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
عفاف یک پکیج است که شامل پاکدامنی و عدم تبرج و عدم اختلاط و مراوده با نامحرم و حجاب می شه
هر کدام از آیتم های این پکیج رعایت نشه
یعنی عفاف وجود نداره
خنجر از پشت چین به ایران
رییسی نو هم که مثل احمدی نژاد شدی؟ اون می‌گفت بیایید محله من سبزیجات و میوه بخرید. تو هم میگی اگر بیکار هستید برید رباط کریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
رئیسی از همون جایی اومد که احمدی نژاد اومد
به کوری چشم چین کمونیست بد ذات
جزایر ۳ گانه متعلق به ایرانه
آقای رییسی آیا آمار و اطلاعات شما بر پایه "گفته اند و می گویند" تنظیم و تصمیم سازی می شود. یعنی با گفتن این که گفته اند یک مورد بیکاری نیست؛ وافعا می توان چنین گفته ای را پذیرفت. پس وای و هزاران وای به حال کشور!!!
آقای مقام مسئول لطفا لطفا بداد این ملت برسید



مگه میشه شب بخوابی صبح همه چی عوض بشه؟



...............
هر چه سریعتر سفیر چین رو با اوردنگی از ایران بیرون بندازید
مسوولان رباط کریم به شما گفتن یه نفر هم بیکار ندارند،به نظر خودتان راست گفتن؟؟؟؟!!!!که شما هم حرف آنها رو تکرار کردید؟؟؟؟!!! باید همون جا کل مسوولان دروغ گوی اون شهر رو از کار برکنار میکردید که دیگه کسی جرات نکنه به رییس‌جمهور کشور دروغ بگه
تیتر فردا صبح کیهان چی میتونه باشه راجع به موضع چین در قبال جزایر سه گانه ؟!! :-)
دشمن حقیقی مردم ایران چین و روسیه است
آقای صفار هرندی گفتند زنان معتقد داریم با ظاهر بی بندوبار!!!!اینان معتقد نیستندوگرنه بی بندوبار درجامعه نمیایند
امیر عبدل لاحیان سفیر چین رو احضار کنه دیگه !
منتظر چیه ؟
دوستی چین با آقایون از جنس دوستی خاله خرسه است
مرگ بر چین ( مادر کرونا )
کجایی مهندس نعمت زاده که واقعا قدرتو ندونستیم واقعا نعمتی بودی


طفلک التماس میکرد که اصلا بیاین از دم قسط ببرین



اصلا هرجوری دلتون خواست ببرین



ولی ما ملت همیشه فراموشکاریم



آقا خانم نخرید لطفا نخرید
مردم ایران باید مادر چین رو به عزاش بشونن
آقای ریسی بهت دروغ میگن
عضو کمیسیون امنیت ملی: پکن دشمن و دوست دائمی ندارد
رحیمی جهان آبادی گفت: اصول سیاست خارجی چین مانند بسیاری از کشورهای دیگر جهان بر این اصل واحد استوار است که دشمن و دوست دائمی ندارد و بلکه منافع دائمی دارد و دوست و دشمن در قالب منافع چین تعریف می شود !!!!!!!! هر چه مردم به گوش مسیولین خواندند اثر نکرد.اینم از چین
جالبه که صفار هرندی شل حجابان را که در واقع امروزه در شهری مثل قم بی حجاب کامل هستند، افراد معتقد میداند.!
افرراد معتقد بدون روسری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
بله عزیزم . مگه من و شما که به حجاب معتقدیم بقیه احکام رو کامل رعایت می کنیم ؟؟ نه والله .هرکسی نیبت به بعضی گناهان مصونیت بیشتری داره وبعضی ها رو زیاد رعایت نمی کنه . همین الان مقامات ما که به حجاب و ریش و خیلی از این ظواهر پایبندند ممکنه در مورد گناه دیگری زیادمقید نباشند . متاسفانه دروغ بین همه خیلی رایجه . اصلا مثل اینکه دروغ گناه نیست . یا در مورد وجوهات شرعی . من خیلی از افرادی که ادعای دینی و مذهبی بودن دارند رو می شناسم که در مورد مسایل مال زیادحساس نیستند . حلال و حروم و ربا و ... خوب حجاب هم حکمی ست مثل بقیه که اتفاقا اهمیتش از اونهایی که گفتم کمتره
قبلا که تعداد اغتشاشگران 200 نفر بود و اغتشاش جمع شده بود. یکهو خیلی زیاد شد آمارش! چجوری شده داستان؟!
در رباط کریم همه سرکارن
پاسخ ها
آقا مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
در کل کشور همه سر کارند
آمارهای غلت بهت میدن . پاکدشت بیکار پره . همه شغلها رو افغانیا اشغال کردند . و به افغانی کار راحت تر میدن تا به ایرانی . احتمالا اونی که بهت گفته این حرفو یا از روی خودشیرینی گفته . یا افغانی بوده .
زمان جنگ ،کوپن به همه تعلق میگرفت،ولی الان چی؟ما که از دریافت یارانه خط خورویم آیا کالا برگ شامل مون میشه؟
یکی نیست پیدا شه و محکم بکوبه توی دهن رئیس جمهور دیکتاتور و منفور چین ؟
چه فایده از کار کردنی که هر روز خرج همون روزت هم در نیاد و اگر یک روز بیکار باشی باید گرسنه سر به بالین بگذاری
الان در مورد چین می گید
بزودی در مورد روسیه هم می فرمایید روسیه دوست و دشمن دایمی ندارد!!!
اولیات سیاست جهان را تازه بعد از چند دهه با سعی و خطا دارید یاد می گیرید.
تمام کشورهای دنیا دوست و دشمن دایمی ندارند و بر اساس منافع عمل می کنند.
رفراندوم
آقای دادستان ویژه روحانیت غرب کشور، تحریمها که نعمت بود حالا چطوری شده مسبب مشکلات؟!!!
رئیسی سرکار گذاشتنت
باید پرچم چین رو آتیش بزنیم
کجایند دیوار نوردهای سفارت ها ؟!
چرا حالا از دیوار سفارت چین نمیرید بالا ؟
دادستان محترم روحانیت، در شرایط سخت تحریمهای ترامپ امثال شما دولت را مسبب گرفتاریها می دانستید حالا چطور کشف کردید که تحریمها سبب مشکلات اقتصادی است؟
خدایا به فریاد برس کجایییی
نمی دانم بخندم یا گریه کنم
در رباط کریم یک نفر بیکار هم وجود ندارد. باید دید چه کسی به رئیس جمهور گفته است؟
ملاک آمار علمی ست یا گفته ها و شنیده ها؟
خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند
لابد توی قراد داد ۲۵ ساله
چین برای حضور در ابوموسی از امارات میخواد اجازه بگیره
امیدوارم چین و عربستان درک دقیق و واقعی‌تری از مواضع ایران داشته باشد
مواضع ایران در دنیا پشیزی ارزش نداره و حتی داخل مملکت هم حکم باد هوا رو داره.
محدود سازی اینترنت باعث خسارات اقتصادی شده و مسئولین باور ندارند ! امیدواریم مشکلات ارتباط اقتصادی با روسیه عزیز و جون جونی شاید باعث گشایش در اینترنت بشه!
شما رباط کریم را با رباط پا اشتباه گرفتید
این از چین و چند وقت دیگه روسیه هم همین کار رو خواد کرد.هر چند که این دو کشور بارها در این سالها به ما نارو زده اند اما مسئولین ما بد جوری خودشان را به خواب زده اند.
آقای جهان آبادی برای دسبیابی به منافع ملی ما باید در سیاست خارجی عاقلانه رفتار کنیم نه اینکه از قدرتهای خارجی بخواهیم عاقلانه عمل کنند!
خدایی به عنوان شوخی گفت بی کار نداره؟؟آقای رییسی تشریف بیاورید بنده نشانت بدهم ۶۰٪ بیکار منطقه رباط کریم رو .وای بر من گر تو آن گم کرده ام باشی
در واکنش به اتخاذ مواضع خصمانه چین در قبال جزایر ایرانی ؛

فردا صبح کله سحر ؛ باید سخنگوی وزارت خارجه در صفحه تلویزیون در شبکه خبر ظاهر بشه و از استقلال شبه جزیره تایوان دفاع کنه علی برکت الله
این حرف رئیس جمهور من را یاد یه رئیس جمهور سابق انداخت که میگفت تو نارمک همه چی ارزونه می اندازه!
ما رو نیگا توره حضرت عباس
میخواستیم به اتفاق چین بریم به جنگ کدخدا
همان بهتر که افسار چین در دست آمریکاست
مذاکرات چین وعربستان،که جزایر3گانه را خبرگزاری دولت حذف کرده،مردم ناجارن به ماهواره روی بیاورندوخبر درست را ازطریق رسانه بیگانه بشنوند
شما مطمئنی که رفته بودی رباط کریم ؟؟
شاید زعفرانیه یا سعد آباد رفته بودیا !!!
این یک حقوقدان در سوریه، یکنفر در رباط کریم ، یکن نفر در پاکدشت به من گفت کی میخواد تموم بشه. الان دانش آموز کلاس چهارم دبیرستان هم میتونه نمودارها رو تحلیل کنه. ضریب فلاکت، خط فقر ، تورم ، رشد اقتصادی و نرخ بیکاری آمارهای کلانی هستند که با توجه به آنها برنامه اقتصادی تهیه میشه.
ناراحت کننده تر از هرچیز این بی توجهی به تذکرات و صحتهای مقام معظم رهبری است.
ایشان فرمودند در امر به معروف و نهی از منکر "بگویید و بروید" [مضمون] با دیگران بحث و جدل نکنید. نفر بعد تذکر دیگری می دهد. و نفر بعد سرانجام موثر می شود. اما از همان تابستان به تعداد خبرها بود درباره مشاجره و ... کسانی که می خواستند طرف را سرکوب و شیرفهم کنند و به کمتر هم راضی نمی شدند.


متاسفانه این شیرفهم کردن، خشم یا جدیت و اصرار بر کوبیذن طرف منتقد، معترض، خاطی یا مقصر و......در مسائل مختلف دیده می شود .
در کل دنیا ۳ فقط نفر بیکار هستند
هر کی هر چی به رئیس جمهور بگوید قبول می کنند؟
بیشتر بنویسم سانسور می کنید !
ولی آقای رییسی یه حرف قشنگی گفتن ،اینکه اون بازاری سنندجی باید یکسال کار کنه تا شیشه شکسته رو درست کنه
بله آقای رییسی ،ما به این زندگی میگیم “ایستاده مردن”
تابناک جان این بار آقا صداشون کردم ،لطف کن و اگه ببین به کسی برنمیخوره و صلاح میدونی که بعدا دردسری براتون نشه چاپ کن،بخدا اینبار نه آگاه کردم،نه نوشته ای تحلیلی از چند تا کتاب برا جامعه بدون مطالعه نوشتم،فعلا نتونستم پیغام آبکی با نازسا بنویسم تا چاپ کنی ولی خواهشا اینو چاپ کنید
من ساکن رباط کریم هستم شغل بیکار
اینکه اقای رییسی گفته در رباط کریم یک نفر هم بیکار نیست مانند وعده های انتخاباتیش که سالانه یک ملیون مسکن تحویل میدهد دروغ به خورد مردم دادوبا دست از رویا پردازی ودروغ گفتن بر نمی دارد
آقای رئیسی به تو دروغ گزارش داده اند دو تا تحصیل کرده بیکار در خانه من هستند
جوان امروزی حاضر به کار کردن نیست دلیلش هم اینه که به حقوقی که میگیره هیچی نمیدن بخاطر همین کارخانجات مشکل کمبود نیروی کار دارند آمار استعفا از شغل دولتی هم بالا رفته
بیکاری در رباط کریم بیداد می کند . به رئیس جمهور گزارش دروغ داده اند
اصلا ما بیکار نداریم رییسی که 6کلاس درس خونده اصلا بیکار می‌دونی چی
من واقعا متاسفم این اتفاق اصلا نباید میفتاد و کار ب اینجا نمی کشید وقتی توی زندگیا معنویت جایی نداشته باشه همین میشه دیگه
در مورد آقای ماهان صدرات، اگر مرتکب قتلی نشده و شاکیانش رضایت دادن، پس اجرای حکم به چه معناست؟!
آخه قرار نیست فورا به هر کسی، برچسب محاربه زده بشه! خواهشمندیم مسئولین امر، در بعضی احکام، تجدید نظر کنند، مخصوصا در مورد جوانها که ممکنه بسیاری از اقداماتشون از روی ناامیدی و در عین حال، هیجان بوده باشه.
آقای رعیس جمهور تشریف بیارن اصفهان ببینند آمار بیکاری را تمام کارخانجات و شرکت ها پر است از افراد مهاجر خوزستانی و شهرکرد و لرستانی
آقا سرکارت گذاشتند، تو باور نکن،
شما رو به مقدسات قسم، شما رو به جون عزیزانتون قسم به داد بورس برسید
بله آقای ریسی رباط کریم نزدیک پرند ست که کلی کارگاه‌های صنعتی ست.از قبل شما هم بوده و به همین خاطر بیکار کم ست که اصلا ملاک آمار کار نمی‌باشد در تهران و شهر های دیگر اینطور نیست
اعدام نکننین راهای دیگری برایشان باز کنین کار اجباری و حبسابد ولی اعدام نه
تشکر از تابناک بخاطر اینکه اکثر کامنتها را حتی اگر موافق تیتر نباشد را انعکاس میدی و اخلاق مندی را رعایت میکنی.دمت گرم
جناب رییسی. این گزارش ها که به شما داده می شود کاملا دروغ هست. به فکر دیدن واقعیت باشید نه گزارش مسوولین
عجب پس همه کار دارن وبیکار نیستن منظور از کار زباله گردی وفروش عضای بدن ونوزاد برای امرار معاش هستش ؟
آخه الان همه بیکار هستند آقای رییسی شکمت سیره جای سفت نخوابیدی
به آقای رییسی بگید مشاوراشو عوض کنه. درست بهش خبر نمیرسونن.
راست‌گفتن‌اصلا‌تمام‌ایران‌بیکار‌نداره.آخه‌بیسواد‌تو‌چرا‌باور‌کردی.
تو رباط کریم اون همه قشر ضعیف بعد بیکارم ندارن واقعا چی فکر میکنید در مورد مردم آقا حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی لطفا
بنده‌خداراست‌میگه»»همه‌سرکارند»به‌امیدارزانی
مسولین کشور من شهروند عادی هستم اهل سیاست هم نیستم فکرکنم بهترین راه فرصت دوباره به این جوانان داده بشه و داخل زندان بمونن بهترازاعدام هست چون هرچقدر آمار کشته بیشتربشه جمع کردنش سخت خواهد شد مشکل اقتصاد وفرهنگی کشور هم تا حل نشه این وضوع موجود ادامه داره
همه از گرانی وحشتناک به خاک و خون کشیده شدن رییسی داره از اقتصاد قدرتمند و ثروت بی بدیل ملت میگه
یعنی چی به من گفتند ؟ کی گفت ؟ شما مگر آمارتو از مردم تو خیابان میگیری ؟ مگر آمار رسمی ندارید ؟
پدر ماهان میگه چه خاکی بسرم بریزم.؟
بهش باید گفت همان خاکی که خانواده شهدای مظلوم امنیت ریختند شماهم بریزید....
وبرو از سندرپیتیهای خبیث که دلارهای خون جوانهای مارو میگیرند وحال میکنند وغرق در شهوت هستند بپرس...که نشستند وقت پیداکنند بریزند تومملکت وشرف کشور روتقدیم کنند به آمریکا واسرائیل ملعون وهمپیمانانشان..
ولی افسوس که بعضی از خانواده‌ها غافلند وفکر میکنند با این اغتشاشها در دوازه سعادت بر روشون باز میشه...وچنگال ودندانهای تیزکرده گرگان خونخار رو نمیبینند پشت دیوارهای مرزی کشورمون رو..
کبری خزعلی، رییس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان و خانواده و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: قوانین عفاف و حجاب به زودی و با قوت در کشور اجرا خواهد شد.
سرکار خانم خزعلی، قوانین اجتماعی را نه با قوت که با منطق و مشارکت مردمی انجام میدهند. بخش زیادی از دختران و زنان ایران، با این شیوه‌ای که شما میخواهید آن را با قوت به انجام برسانید، مخالفند. آیا شما میخواهید با این لحن و شیوه، برای بیش از 40 میلیون دختر و زن ایرانی، تصمیم بگیرید؟
رییس ستاد امر به معروف: اکنون زمان آن رسیده است که آمران به معروف تمام قد به میدان جنگ نرم بیایند
برادر دینی، فضای جامعه به اندازه کافی ناآرام شده است شما چرا با این واژگان، به ناآرامیها دامن میزنید؟ یک معلم خوب، اگر کلاس شلوغ شد، با فکر و چاره‌اندیشیِ درست، کلاس را آرام میکند
متاسفانه اشتباه به عرض رساندن..زمان آقای احمدی نژاد هم از این چیزا زیاد بهش میگفتن....شما برو بین جوان ها بشین ببین چند درصد بیکارن..در ضمن به غیر از جوانان میان سالانی که قبلا شاغل بودن هم با تجربه کاری قادر به پیدا کردن کار نیستن.....البته اگر تعریف از کار بیل زدن یک مهندس کامپیوتر نباشه!!!!
مسئول محترم چرا پیام من به پدر هامان که لحظاتی پیش فرستادم رو پخش نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا برای مشکلات دیکه کشور بست نمیشینن
جناب آقای رییسی مردم رباط کریم به شما گفتند یک نفر هم بیکار ندارد شما اصلا خودتان فکر نکردید که سر کارتان گذاشتند ؟
وقتی جنس ایرانی کیفیت نداردتوقع داریدمردم زورکی جنس ایرانی بخدنندبرویدباتوایدکننده برخوددکنیدشمافقط میکروفن دست گرفته و عمل درآن وجودندارد
شما ۶ کلاسه هستی و برای خودت رئیس شدی و بنده فوق لیسانس هستم در رباط کریم و بی کار !


# برزخ عدالت
هر سکه بهار آزادی در عرض سه ماه سه میلیون گران شده و دلار هفت هزار تومان گران شده ولی دولت در سکوت مطلق تماشاچی است ؟؟!!!!!! معاون اقتصادی محو شده !! معاون اول محو شده !!!!!
در مورد صفار هرندی، خانمهای متدین از پرده دری در حجاب ناراحتن و تحصن کردن نه توهین کردند نه اسیب زدند نه تو خیابون داد و هوار کردند ....این حداقل غیرت دینی رو از مردم نگیرید ...اینکه به چه نتیجه ای میرسید ، یه موضوع دیگه است.....ولی انسان، حیوان نیست ، بی تفاوت باشه.
پس به این نتیجه می‌رسیم که دراقتصادهم نیروهای خودسرداریم مالامال سایپا
اقای عزیز یا سر زیر برف کردیم یا خود را به بیخبری ؟! هیچ بیکاری وجود ندارد؟؟؟!!!!!! آخه این‌چه حرف‌و اطلاع رسانی هستش؟! من جای شما بود ان‌کسی را‌که این خبر دروغ را داده از همه چیز محروم میکردم.
یا بهت دروغ گفتن و یا آمار سازی کردند.تو هر شهری میری عده ای بادمجان دور قاب چین آمار کدام ارایه می کنند که خودشون و عملکرد خودشون رو خوب جلوه بدهند. اما به محض اینکه از شهر خارج می شوی پلشتی ها رو نما می شوند.
نمیشه در مورد مسائل قانونی ترحم کرد هر کس در هر شرایط اکثرا پدر و مادر دارن اما ترحم نمیشه چون جرات بقيه زیاد میشه باید قبل پدر و مادر به فکر می‌بودند و جلو پسرشون رو میگرفتن شاید قتلی صورت‌ می‌گرفت جای جبران بود
ان شاالله به زودی شاهد این قاطعیت در جرایم مفسدین اصلی باشیم!!
از محاکمه حسن فریدون که مطالبه ی عمومیه چه خبر؟!
گفتند در رباط کریم بیکار وجود ندارد شما هم باور کردید!!! آخه مگر رییس جمهور هم اینقدر ساده لوح می شود؟
در رباط کریم به شما دروغ گفتن
"رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد" تو دیگه چقدر ساده ای واقعیت را از مردم عدای بشنو نه از اطرافیان خودت که می گویند همه چیز آرام است و امنیت برقرار و مردم دعا گوی شما هستند
منظورازیک نفرهم بیکارنداریم اینکه یه نفربیکارندارن بقیه بنده خداهابیکارن اشتباه به عرض شمارسوندن جناب زئیسی
تعجب نداره که هر روز وضع کشور بدتر میشه، آقای رئیس جمهور بیش از ۷۰درصد جوانان در سن کار بیکارند آنوقت به راحتی شما عدم بیکاری در رباط کریمی را پذرفتی، آیا فرد و یا مشاوری که اطلاعات غلط داده برخورد شد چرا به مردم معرفی نمی کنید چه کسی با اطلاعات غلط وضع مملکت را بدتر میکنه؟؟؟؟
واقعا این چه حرفی شما در رباط کریم چه اقدامی انجام داده که منجر به حذف بیکاری شده؟؟ لطفا بجای ای نوع صحبت بدون مدرک گزارسی از عملکرد بدهید
جناب رئیسی شما هنوز به اطلاعات غلطی که همکارانتان بشما میدهند اطمینان دارید ؟
تا حال نشنیده و نخوانده بودیم که غربیهای در مورد جزایر سه گانه ایران نظری داده باشند ولی خوشبختانه دوست جون جونی شرقی دولت بیانیه ای امضاء کرده که خبرگزاری دولتی ناچار از حذف آن شده.
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با اشاره به اهمیت فرهنگ کار و تلاش گفت: تحصیل‌کردگان نباید خود را به میز و صندلی محدود کنند با سلام رییس جمهور محترم شما که شش کلاس سواد دارید چرا به میز و صندلی چسبیده اید و ول هم نمی کنید. رطب خورده کی تواند منع رطب کند.صدای مردم را می شنوید.
حاجی پرسیدی نهار خوردن؟
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد


چه خبر خوش و مسرت بخشی

پس به نهادریاست جمهوری اعلام کنید این خبر را بعنوان یکی از دستاورد های مهم دولت با خط درشت مکرر در مکرر اعلام کنند
جناب عضو کمسیون امنیت ملی پس چرا ما از این قانون بین المللی تبعیت نمی کنیم ؟
ماهان جان ؟!؟!
همون نبود که کل بدنش طراحی و نقاشی ؟!؟!
بود
اون موقع بابا وننه نداشت
حالا سر و کله اون ها پیدا شده
من هم دو تا پسر دارم و متاسفانه از نظر عقیدتی با من یکی نیستند ولی بارها بهشان یاد آوری کردم اگر برعلیه منافع کشورم کاری کنید پشتتان در نمیام
اتفاقا شاکی از شبکه های مجازی بی در و پیکر و شبکه های معاند و کشور های پول ریز خارجی در جوامع بین‌المللی و داخلی خواهم بود
مقام مسئول در وزارت صمت: مجوز گرانی به سایپا ندادیم


شکر خدا

فکر کنم از فردا قیمت سایپا یا کم شود یا محاکمه شوند مثل مخابرات و بقیه جاها
پدر محترم ماهان صدرات ! اون روزی که پسرت چاقو برداشت و اومد تو خیابون شروع کرد به عربده کشی باید یه خاکی به سرت میگرفتی. حالا دیگه دیر شده
اقای ریسی گویا واقعا خواب تشریف دارید
ناهار دادند ؟؟؟؟؟؟!!!
کاملا بهت درست گفتن آقای رییسی ، یک نفر بیکار هم وجود ندارد چون صدها هزار نفر بی کارن
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد!!!!!!!!!! هر حرفی رو نباید قبول کرد . کافی بود در دو تا خونه رو تو رباط کریم بزنی و از اونها بپرسی چند تا بیکار تو خونه دارن
رییسی جان با بدیهیات هم کلکل می کنید بیکار وجود ندارد: یا باید ساده لوح باشی یا غرض ورز.
در رباط کریم بهت دروغ گفتند آقای رئیسی من ساکن رباط کریم هستم و دو تا پسرم بیکارند. اگر همه اطلاعاتت از کشور همینطور باشه که وای به حال ملت
آقای رئیسی احتمالا کسی به شما نگفته خوب شد شما رئیس جمهور شدی، الان دلار پنج هزار تومن شده و مردم دارند از برکات وجود شما زندگی مفرح و بدون دغدغه ای را تجربه می کنند.
نکنه همه آمارهایی که به رییس جمهور می دهند این شکلیه؟
اینقدر که مسئولان مملکت دنبال حجاب هستند اکر کمی هم وقت میزاشتن دنبال اقتصاد رو می گرفتن الان اقتصاد فلج ایران گلستان می شد.راستی جناب ریئسی آیا این حرف با عقل جور در میاد که در رباط کریم بیکار نداریم واقع یه نگاه به اقتصاد بکنید بعد در مورد گفته هایتان فکر کنید
در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد!!!
- مشکل همین جاست که بهت میگن
آقای صدیقی و خانم خزعلی
می شه لطفا نظراتتون رو راجع به جسارت چین به جزاير سه گاه ایرانی بفرمایید؟‌
ممنون می شیم
"" رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد""

شنونده باید عاقل باشد.
اقای ریسی حتما این هم از برکت دولت شماست
"در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اما من به شما نصیحت میکنم "شنونده باید عاقل باشه "
در ارتباط با خبر مبنی بر رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد بند این سخن کامل میکنم و میگم تو کل کشور بیکار نداریم در واقعه همه مردم ایران سرکار اند............
آنانی که بست نشینی کرده اند اول پرونده خودشان بررسی شود.
حتما با همین امارها هم کشورو اداره میکنید؟
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور: آمار اغتشاشگران بین ۹۰ هزار تن تا ۵۰۰ هزار تن بیشتر نیست.
پس اجازه بدهید یک بار به خیابان بیایند .
آقای رئیسی یه سری هم ب بازار دلار فروشا بزن
همانهایی که به شما گفتند بیکار نداریم همانهایی هستند که می گویند مردم شاد و خوشحال هستند
همانهایی بودند که میگویند چین کشور دوست . برادر است
" صدیقی، رییس ستاد امر به معروف " سه ماه اخیر ایشان کجا بودند که حالا نطق شان باز شده ؟؟؟!!!
آقای رئیسی اشتباه متوجه شدی. توی رباط کریم آنقدر مردم درگیر ژیدا کردن نون شب هستند که بیکار نیستند بشینند و به حرف های شما گوش بدن
شنونده باید عاقل باشه. رییسی
جناب رئیسی عزیز
مواظب باش مثل روسای جمهور قبل با دروغ اطرافیان و مدیران نالایق (که اگر لایق بودند این وضع کشور و مردم نبود)از مردم غافل نشوی مگر میشود یک نفر هم بیکار نباشد شما باور کردید و گفتید که مردم به شما و این فرمایشان بخندند
آقای ریسی به شما گفتند حتا یک بیکار در آن شهر نیست شما هم باور کردی و در سخنرانی هم گفتی . همین کافی است که عرض کنم شما مناسب این پست نیستی .
رابطه با شرق کلا بر فنا رفت . حالا شرقگدا ها چه نظری دارند .
آخه مگه میشه توی یه شهر بیکار نداشته باشیم
جناب آقای رحیمی جهان آبادی ؛ شما تازه متوجه شدی که کشورها بر اساس منافع ملی خودشان پیش میروند و دوست و دشمن دائمی ندارند . یه شعر قدیمی که تو کتابهای درسی بود میگفت : چون نیک نظر کرد و پر خویش در آن دید گفتا زکه نالیم ، از ماست که بر ماست
رباط کریم و پاکدشت دو منطقه کذایی و فقیر و خشک و برهوت! ....رئیس جمهور که راحت سر کار می ذارنش!!!
اخه یکی نیست بگه تو که از وضع مردم رباط کریم خبر نداری چرا حرف میزنی
رباط کریم بیکار نداره چون هرچی شهرستانیه اونجان بیشتر همشونم کارگرن از سر ناچاری اونجا وگرنه کار داشتنشون کار نیست کارگریه انگار همشون دکتر مهندسن
امهاییکه از همه چیز این مردم باخبرند چرا برای آگاه کردن رئیس‌جمهور ساکتند.؟
نه تنها در پاکدشت و رباط کریم یک نفر بیکار نداریم بلکه همه پاکدشتیا و رباط کریمیها ناهار هم خوردن.
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد
تو هم باور کردی ؟؟؟؟!!!!!
افرین! همین که در رباط کریم کسی بیکار نیست یعنی دیگه ما مشکل بیکاری نداریم. خدا رو‌شکر این هم‌حل شد.
اگر 60000تا 500000نفر اغتشاشگر داریم پس حداقل 50میلیون نفر معترض داریم
حالا جوانی کرده و کاری هم کرده که خلاف امنیت است رضایت شاکیان را هم گرفته امیدوارم قوه قضاییه از سر اغماض و عفو بزرگواری کند
جناب رییس جمهورشنونده بایدعاقل باشه مگه هرچیزبه شمابگن بایدقبول کنید!
بی خود گفتن شما از یک کوچه ازمردم میپرسیدید
ان وقت متوجه میشدیدکه شغلشان چیست ونصف کوچه هم بکارند
خوش بخال ...... که همیشه خندونه.
شما اگر یک بار هم به رباط کریم تشریف ببری. تا دلت بخواد زاله گرد و بیکار کنار خیابان مشاهده می کنی . علاوه براین در ادارت دولتی و شرکتها صد ها نفر جویای کار را نبینی. نمی دونم کسانی که این اطلاعات را به رئیس جمهور میدن چی فکر می کنند . تعجب از رئیس جمهور محترم که این اطلاعات غلط را بدون اینکه بررسی کند رسانه ای میکنند. از رئیس جمهور محترم تقاضا میشود حتما کسی که عدم وجود حتی یک نفر بیکار در رباط کریم را به ایشان داده ماخذه کنند . تا اینقدر موجب تمسخر و بی اعتمادی افراد جامعه به دولت نشه.
آقای نماینده محترم خدا وکیلی روزانه چند ده نفر به دفاتر شما برای اشتغال حتی در کمتیرین رده های شغلی را دارند.
"در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد"
بنظر می رسد رئیس جمهور می بایست قبل از بیان هر موضوع ، صحت سنجی سخنان اطرافیان خود را هم مد نظر قرار دهد تا صحبت هایشان اینقدر با واقعیت جامعه فاصله نداشته باشد
همه بیکارن اینا هم ما روگیر اوردن
تفاوت مدرک دانشگاهی با مدرک حوزوی در بیانات جناب رییسی کاملا مشهود است
آقای رئیسی به شما نگفتن دلار ارزون شده؟ طلا ارزون شده ؟ خیلی کم لطفی کردن .
ابراهيم جان به من هم گفتند تمام اقشار ملت در رضايت كامل و رفاه و آسايش بوده و تك تك مردم ايران از بزرگ و كوچك هيچ دل نگراني از هيچ بابت ندارند شما بزرگواران و مسئولين آسوده بخوابيد .... لالالالالالالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عجب!!! که اینطور !!!!!! یعنی کشور دوست و دشمن ازلی و ابدی وجود ندارد !!!! و این منافع امروز بین کشور هاست که که دوستی ها و دشمنی های امروز رو شکل می دهد!!!!!؟؟ واقعا؟!!! پس وای به حال کشوری که دهه هاست تمام تخم مرغ هاش رو توی سبد دوستی مطلق با یک طرف و دشمنی ماهوی با طرف مقابل گذاشته !!!!!
دروغ به این بزرگی آنهم از رییس جمهوری نشنیده بودم.احتمالا بیکارها از گرسنگی مرده اندو دیگر بیکاری وجود ندارد.
کاملا درسته توکل کشور بیکار نداریم فقیر نداریم بی پول نداریم دزدو اختلاسگر نداریم ....شما راحت باش اصلا همه چی ارومه ما چقدر خوشبختیم ....راستی از برادان چینی چه خبر .......
مشکل امثال شما اقاي رئيسي اينه که روي تخم مرغتون نشستيد و ديگران از بيرون براتون خبر ميارن.
اوني که بهت گفته توي پاکدشت يه نفر هم بيکار نيست بزرگترين دشمن تو و ملت بوده. مرد حسابي خجالت نمي کشي مملکت داره ازهم مي پاشه. فقر و بيکاري بيداد مي کنه. منخودم زنم دکتر داره توي خونه است و بيکاره دوستش بعد از سالها بيکاري رفته معلم کلاس اول شده ماهي 1.5 ميليون بهش مي دن اون يکي دوستش با دکتري از بهترين دانشگاههاي تهران بيکاره و توي خونه اونوقت هنک هنک مي گي بهت گفته اند يک نفر هم بيکار نيست
پارسال یک گزارش قمه کشی رو به 110 اعلام کردیم بعد از 40 دقیقه و رفتن قمه کشها و تمام شدن قضیه امدن و در شکایت به قمه کشها گفتند باید اسامی و آدرس اونها رو بدید واقعا دستشون درد نکنه خیلی کمکمون کردن
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد
حاج اقا چقدر دلت خوشه....................
اونها گفتند، شما چرا باور کردی. شنونده باید عاقل باشه.
اون یک نفرخودش بیکاربوده
در رباط کریم همه بالای خط فقر هستند.
در رباط کریم آزادی بیان وجود دارد.
در رباط کریم دلار 100 تومن و سکه پنجاه هزار تومن است.
در رباط کریم ترافیک وجود ندارد.
در رباط کریم هر روز سال هوا پاک است.
در رباط کریم همه شاد هستند.....
و کاش همه در رباط کریم بودند
در رباط کریم گفتند بی کار نداریم شما هم باور کردی؟؟؟؟
به واسطه امکانات فراوان و شرایط اقتصادی و اجتماعی ، اون منطقه بی کار نداره؟
فکر نمیکنی این مسئولیت مناسب شخصی مثل شما نیست که اینقدر راحت چنین حرف هایی رو میپذیری؟
بیمارستان‌ها بازار اقتصاد خانواده ها گرانی ارتباط با دنیا را بنگر ببین وضعیت موقعیت در چه موقعی است دروغ نگو به حرف دروغ هم گوش نده چشم‌هارابایدشست دنیا را واقعی دید آخه علی مولایمان است
خوش بحالت رئیسی .راحتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
واقعا در یک کلام گل گفتی خدا بهت خیر بده
یعنی برنگشتی به کسی که این حرفو بهت زد حداقل یه نگاه چپ چپ بندازی؟؟
تا اونجا رفت وا میستاد غروب رباط کریم را هم میدید
سلام این آمارهایی که آقای رئیسی از وضعیت اقتصادی کشور میده مثل همین نبودن بیکار در رباط کریم هست جلبک هم تعجب میکنه
بله درسته! حجه الاسلام! اوو ببخشید آیت الله ریٔیسی! درست میفرمایید! بیکار نیست! چون همه مردم اساسا سرکارند و سرگرم!
رئیسی: در رباط کریم به من گفتند یک نفر بیکار هم وجود ندارد!
آقای رئیسی!
...و شما هم باور کردی؟!
وقتی یک کسی در جایگاه رئیس جمهور متوجه نمی شود که به او دروغ می گویند و به سادگی دروغ را قبول می کند و با ساده لوحی آن دروغ را هم نقل می کند....
آیا نباید به حال مردم آن کشور تاسف خورد که چنین افرادی با القابی نظیر آیت الله و دکتر و.... بر آنها حکومت می کنند؟
جناب رييسي واقعا اينقدر زود باوري ؟
ظاهرا نهارخورا رو جزو افراد صاحب کار حساب اوردن!
نهار خوردین؟!
یکی از اشتباهات راهبردی جمهوری اسلامی قدرت مستقل قلمداد کردن چین است چین یک پاشنه آشیل دارد و ان جمعیت بسیار زیادی است که مدیریت آن بسیار دشوار است از طرف دیگه چین شدیدا به ارتباطات بین المللی وابسته و بیش از هر کشوری در برابر تحریم و انزوای سیاسی آسیب پذیر است و نکته آخر اینکه چین بزرگترین شریک تجاری امریکاست در کنار هم دیدن این سه گزاره یعنی چین به هیچ وجه شریک قابل اعتمادی برا جمهوری اسلامی نیست
رییسی خوش قلب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
این اسمش خوش قلبی نیست ، اسمش خوش خیالی است.
شرکتها ‌سازمانها..کار را به پیمانکار میدن.در قرارداد ۲۰ کارگر با حقوق ۱۵ م محاسبه میکنه .ولی به کارگر بیچاره حقوق اداره کار میده..
و کارگر بیچاره باید با این حقوق ۳۰ روز زمدگی کنه.
حالا مملکت داری هم همینطوره
آقای رئیسی ، لطفا یاد بگیرید خبر را از منبع موثق دریافت و منتشر کنید ، شما وقتی به عنوان رئیس جمهور صحبت میکنید دارید به اعتبار مردم این کشور صحبت میکنید نه اعتبار شخص خودتون. این مساله یچیده ایی نیست.
اخه واقعارییس جمهورچرااینقدردروغ میگه اینهمه تومملکت بیکاری هستش توراخدپس کنیددروغ گفتن
جناب رییس‌جمهور، انتقاد رو باید از مخالفانتون بشنوید، نه از بادمجون دور قاب چین‌ها!
اقای رئیسی به حرف فرصت طلبان و سود جویان اهمیت نده با لباس مبدل از شهرها و مراکز دیدن کن بدون اطلاع و وضعیت را خودت با چشمانت ببین
شاید هم واقعا بیکار نداره. شما خیلی بدبین هستید ها!
به من هم گفتند همه بیکارن!
گشت مدیران را فعال کن، چند تا مدیر متخلف را به شیوه گشت ارشاد دستگیر کن ، همه چیز درست میشه
تو رو خدا بفکر معیشت . اشتغال . مسکن . دارو . و....مملکت باشید . آمار و ارقام غیر واقعی . سخنرانی هر روزه مسئولبن مشکل مملکت را حل نمی کند .
وقتی خانواده آقای رییس مجلس برای تهیه سیسمونی در ماه رمضان به خارج کشور می رود و گوینده خبر به زندان محکوم میشود اما اختلاس گرها راست راست می گردند . امید به چه چیزی داشته باشیم
بهترین راهکار برای وضعیت کنونی رجوع به خرد جمعی و عرف جامعه و انتخاب آزاد و بدون اجبار برای ملت است
تواین کشور هیچکس بیکار نیست حتی برای 6 کلاسه ها هم بهترین شغل ها وجودداره. دیدم که می گم ....
از ديدگاه جراح بزرگ اقتصادي قرن دسفروش هاي در مترو و تکدی گری شغل محسوب ميشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی