بازدید 32061
سه هزار و صد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

جانشین فرمانده سپاه: در حوادث اخیر، حدود ۶۰ شهید تقدیم کردیم / نبویان: دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است /بیرانوند راهی بیمارستان شد / پس از پناهنده شدن رئیس فدراسیون، دو بوکسور ایران هم از اسپانیا برنگشتند / وزیر ارشاد: کشورهاى میزبان رسانه‌های تروریستى نظیر تلگرام باید پاسخگو باشند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد / آیت الله شبیری زنجانی بستری شد /توییت وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث مهاباد / معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای جایگزینی رستم قاسمی است ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ 21 November 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

جانشین فرمانده سپاه: در حوادث اخیر، حدود ۶۰ شهید تقدیم کردیم
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درمورد حوادث اخیر گفت: ما در داخل با فریب خوردگان روبه رو بودیم لذا مماشات کردیم و اگر در میدان، فریب خوردگان داخلی نبودند، این ۶۰ روز به ۶ روز هم نمی‌کشید. وی گفت: در این مدت حدود ۶۰ شهید تقدیم شد، شهدای ما مظلوم بودند، ولی مظلوم مقتدر. پیام مظلومیت مقتدرانه ما به همه جهان مخابره شد. مظلومیت ما مقتدرانه است، اما نه مظلومیتی که دشمنان بر ما تحمیل کنند.

روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد
کانال تلگرامی میزان از توقیف روزنامه جهان صنعت خبر داد. در ادامه این گزارش آمده است: روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات، به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.

بیرانوند راهی بیمارستان شد
دروازه‌بان ایران به دلیل شکستگی بینی راهی بیمارستان شد. علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در آغاز دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. پس از پایان بازی وضعیت شکستگی بینی بیرانوند باعث شد راهی بیمارستان شود.

نبویان: دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است
نبویان، نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی، هرکجا ظلمی هست مسلمان و مسلم باید آنجا باشد. عزت ارتباط با آمریکا و انگلیس نیست ‌و دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است.

آیت الله شبیری زنجانی بستری شد
خبرگزاری حوزه: آیت الله شبیری زنجانی به علت افت فشار کسالت پیدا کرده و در در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد.

پس از پناهنده شدن رئیس فدراسیون، دو بوکسور ایران هم از اسپانیا برنگشتند
پس از جنجال های مربوط به رییس فدراسیون بوکس، دو ملی پوش بوکس جوانان هم به ایران بازنگشتند. اعزام تیم ملی بوکس جوانان ایران به مسابقات جهانی اسپانیا با حاشیه های فراوانی همراه بود. در میانه های مسابقات حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس ایران در اقدامی عجیب و دور از انتظار اعلام کرد به ایران بازنمی گردد. حالا که صبح امروز اعضای تیم جوانان بوکس ایران به تهران بازگشتند، مشخص شد که دو بوکسور ایرانی هم در اسپانیا مانده اند و همراه با این تیم به ایران نیامدند! آرین ساعد پناه و مرتضی ریگی، دو ملی‌پوش بوکس جوانان ایران، اردوی این تیم در اسپانیا را در میانه مسابقات جهانی ترک کرده و به همراه سایر اعضا و مربیان به ایران برنگشتند.

توییت وزیر خارجه آمریکا درباره حوادث مهاباد
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در صفحه توییترش نوشت: بسیار نگران این هستم که طبق گفته‌ها، مقامات ایران در حال گسترش خشونت علیه معترضان، به ویژه در شهر مهاباد هستند. ما در عین حمایت از مردم ایران، به پاسخگو کردن کسانی که در این کار نقش دارند ادامه می‌دهیم. اظهارات بلینکن در حالی مطرح می‌شود که ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اخیرا در واکنش به استانداردهای دوگانه مقامات غربی در زمینه مسائل حقوق بشری، در صفحه توییترش نوشت: سخنگوی وزارت خارجه ایران اخیرا در توییتی نوشت: شهادت و جراحت ۸ هزار ‌کودک⁩ در جنگ علیه ‌یمن⁩ و بازداشت بیش از  تن ۷۵۰ و شهادت ۴۷ تن و جراحت ۱۶۴ کودک ‌فلسطینی⁩ طی سال ۲۰۲۲ توسط رژیم صهیونیستی، با حمایت مدعیان ‌ حقوق بشر⁩ و سکوت سازمان های بین‌المللی رخ داد! یکی از اهداف جنگ رسانه ای و فشار سیاسی علیه ‌ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای جانشینی رستم قاسمی است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: یکشنبه آینده، وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شود. سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی بوده و قرار است دولت، یکشنبه هفته آینده، گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند. معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است. مهرداد بذرپاش هم‌اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را عهده‌دار است.

وزیر ارشاد: كشورهاى ميزبان رسانه‌های تروريستى نظير تلگرام بايد پاسخگو باشند
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در پیگیری حقوقی هم شکایت از شبکه تروریسم رسانه ای را در دستور کار قرار داد و هم شبکه‌های اجتماعی که بستر خود را در اختیار ترویج خشونت و اقدامات تروریستی قرار می‌دهند. همچنین افزود: کشورهای میزبان رسانه های تروریستی و شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، باید پاسخگوی چرایی میزبانی از این اقدامات تروریستی باشند.

آیت الله جوادی آملی: اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد، دیگر خبری از دین نخواهد بود
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد، دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!»

رحیم صفوی: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما باز هم ممکن است سراغمان بیاید
سردار سیدیحیی رحیم صفوی در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ ما انسان‌محور بودیم و عراقی‌ها ابزارمحور بودند، اظهار کرد: الان ما به قدرت پهپادی بالایی رسیدیم اما از سال ۶۵ هم ما هواپیمای بدون سرنشین را در سپاه پاسداران ساخته بودیم. ما از تمام علوم در زمان جنگ استفاده کردیم؛ از آب و هواشناسی گرفته تا زمین‌شناسی و موارد دیگر.

وی افزود: ما می‌دانستیم با چه کسانی در جبهه مقابل طرف هستیم و حتی خصوصیات اخلاقی فرماندهان عراقی را هم می‌دانستیم. ما جزئیات ساختار و تیپ‌های عراق را می‌دانستیم و برتری علمی و فکری نسبت به دشمن داشتیم. مشاور رهبر انقلاب تاکید کرد: آیا سپاه پاسداران و بسیج در این جریانی که شاهد هستیم، نمی‌تواند با علم و آگاهی ماجرا را زودتر جمع کند؟ من مطمئنم این جریان به تعبیر مقام معظم رهبری به زودی جمع می‌شود. صفوی یادآور شد: الان هشت میلیون تن کالا در بندرها وجود دارد که باید به دست مردم برسد. ما ضعف‌هایی داریم که این‌ها در نیروهای مسلح کمتر است، اما باید ضعف‌های کشور را برطرف کنیم. وی با بیان اینکه ما یک ملت قدرتمند هستیم و رهبری خردمند و لایق و شجاع داریم، اظهار کرد: این فتنه‌ها تمام می‌شود اما باز هم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات‌ مردم را حل کنیم، چون انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند.

نماینده مجلس: تا زمانی که نهادهای امنیتی احساس کنند که امنیت کشور مشکل دارد، فیلترینگ هم ادامه دارد
لطف‌الله سیاه کلی، نماینده مجلس می‌گوید تا زمانی که نهادهای امنیتی احساس کنند، امنیت کشور مشکل دارد، به وزارت ارتباطات می‌گویند فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد. او درمورد کمیسیون طرح صیانت می گوید، جلسه‌ای از باب اینکه قوانین بررسی شود، تشکیل نشده بلکه جلسات معمول برای هماهنگی و اینکه چه کنیم مطرح شده، ولی جلسه‌ای در خصوص طرح صیانت یا طرح قانون فضای مجازی تاکنون برگزار نشده است.

ایرنا: مقاومت مردم در برابر گرانی‌ها نتیجه داد
ایرنا در گزارشی نوشت: بررسی‌ها از بازار لوازم‌خانگی پایتخت، حاکی از وفور انواع کالاها و در مقابل رکود کامل در خرید و فروش‌هاست. این رکود تا حدی است که کارخانجات و فروشندگان برای کسب مشتری دست به تخفیفات گسترده زده‌اند. فعالان بازار لوازم‌خانگی می‌گویند: در سال جاری، افزایش قیمت‌های تولید همراه با کاهش قدرت خرید مردم، منجر به رکود سنگین در بازار لوازم‌خانگی شده است. همین مساله سبب گشته تا فروشندگان و کارخانجات تولیدی، کالاهای خود را با تخفیف ارائه کنند. یکی از فروشندگان در این زمینه گفت: از شهریورماه یکی از برندهای بزرگ کشور که به صورت فرانچایز با آن کار می کنیم، از قیمت مصرف‌کننده محصولات خود ۸.۶ درصد به ما تخفیف می‌دهد و ما نیز کالاها را با یک تا ۱.۵ درصد سود به فروش می‌رسانیم، با این حال خریداری برای این کالاها نیست.

 
نامه ارزی رئیس کل بانک مرکزی به وزیر نفت
علی صالح‌آبادی در نامه‌ای از جواد اوجی، وزیر نفت و مجموعه تلاش‌های وزارت نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور و بازگشت مداوم ارز حاصل از صادرات برای پوشش نیازهای ارزی و افزایش حجم تجارت کشور تشکر کرد.

سقف تراکنش خرید روزانه بانک به ۱۰۰ میلیون تومان رسید
با توجه به سی و یکمین صورتجلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۳ هیات عامل بانک مرکزی در خصوص موضوع ماده ۱۲ دستورالعمل شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، موضوع بخشنامه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱، حداکثر تراکنش خرید روزانه از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی مبلغ یک میلیارد ریال تعیین شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۱۹
مسئولین به یک سوال پاسخ منطقی بدهند مابقی سوالات پیشکش !!! چگونه علیرغم وجود هشت سال جنگ و تحریم همه جانبه تسلیحاتی و عدم امکان استخراج و فروش نفت دلار در ایران نه تنها افزایش قیمت نداشت که ده درصد هم نسبت به زمان شروع جنگ ارزانتر شد ؟؟؟ اما زمانیکه یک دولت بیش از هشتصد میلیارد دلار درآمد نفتی داشت باز هم دلار جهش سه برابری داشت ؟؟؟ چرا در کشورهایی همچون عراق وافغانستان با آنهمه بدبختی ودربدری شرایط پول ملیشان بمراتب بهتر از ایران است ؟ قیمت دلار در طول دوران بعد از جنگ پنج هزار برابر شده است یعنی ماهیانه حدود 13 درصد افزایش قیمت داشته است چرا ؟؟؟ آیا جز خروج مداوم مبالغ بالای ارز توسط برخی سیاسیون از کشور دلیل دیگری دارد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
آفرین
سوال منم همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
تو زمان جنگ را یادته که افسانه میبافی. مردم از جوانانشان گرفته تا فرش زیر پاشون را برای جبهه میدادند تا کشور باقی بماند. کسانی که ایثار میکردند همه چیزشان را فدای انقلاب میکردند و بعضیها هم با دلار هفت تومانی کشور را غارت میکردند.مردم در زمان جنگ حداکثر سالی یک بار لباس نو میپوشیدند.هفته ای یکبار برنج میخوردند. ساعتها برق نداشتند. احتمالا شما از دسته مفت خورهای دلار 7 تومنی هستید که فکر میکنید زمان جنگ وضع خوب بوده.
پیشنهاد برای مبارزه با اراذل و اوباش: اول قطع خدمات دولتی آب و برق و گاز و تلفن منزل. تا بفهمند که این خدمات به شهروند ایران داده می شود نه به وطن فروش. دوم ابطال پاسپورت ایرانی و ممنوع الورود شدن به کشور. دم مرز پیاده شون کنید اینها معتقدند که زندگی در عربستان و عراق و افغانستان از ایران بهتر است بگذارید بروند هر کشوری خواستند زندگی کنند.
اعدام و زندان هم لازم نیست حیف از پول آب و برق و غذای زندان که برای اینها تلف شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
شما اول بگو راه اعتراض به شرایط فعلی مملکت چیه بعد راهکار بده
در ضمن ثروت مملکت مال تمام ایرانی هاست
از موافق تا مخالف
ارث پدر شماها نیست که امر و نهی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
تو کی هستی که جرات میکنی به صاحب خانه بگی از ایران برو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
ببین وقتی میایی یه همچین چیزی میگی اینو میدونی که ممکن باعث عصبانی شدن اوباش بشه بعد اون موقع مثل خودتون رفتار کنند و یه کاری کنند که مثل تو دیگه جرات خروج از منزل رو نداشته باشی پسرم
ناشناس
| Canada |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
مگه مال پدرته که قطعش کنن ، مال همست چه شیعه چه سنی چه مسیحی چه مخالف چه موافق اون موقع که گاز و نفت ساخته میشد هنوز انقلاب نشده یود دوست عزیز که مهر مالکیت میزنی بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
مگر دولت به مردم ایران هم خدمات میده ؟
پیشنهاد برای مبارزه با اراذل و اوباش: اول قطع خدمات دولتی آب و برق و گاز و تلفن منزل. تا بفهمند که این خدمات به شهروند ایران داده می شود نه به وطن فروش. دوم ابطال پاسپورت ایرانی و ممنوع الورود شدن به کشور. دم مرز پیاده شون کنید اینها معتقدند که زندگی در عربستان و عراق و افغانستان از ایران بهتر است بگذارید بروند هر کشوری خواستند زندگی کنند.
اعدام و زندان هم لازم نیست حیف از پول آب و برق و غذای زندان که برای اینها تلف شود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
آشوب‌های اخیر در کشور با عده‌ای فریب‌خورده و افراد بی‌اطلاع از سیاست‌های موجود انجام شد که آمریکا و صهیونیسم بداند نه این آشوب‌ها نه تحریم‌ها‌ی سخت ایران را متزلزل نمی‌کند و ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
من معترضم نه فریب خورده
این که با 30 سال حقوق نمشود صاحب خانه شد علتش
فریب خوردگیه؟
باید قبول کنید اوضاع مردم خوب نیست
اقای نبویان شما تعیین می کنید رابطه با امریکا و انگلیس ممنوع است ؟ مردم همچین نظری ندارند ...
رئیس فدراسیون بوکس یه روزی چشم بند ازچشات در فرودگاه مهرآباد برداشته می شود
دوست خوب فقط روسیه
اگر بنا بر این باشد 1000سال پیش ایمان ها از بین رفته بود و الان کلا بی دین بودیم به خاطر اینکه فقر مال دیروز امروز نیست!
آیت الله جوادی آملی هر روز، ساعت و ثانیه شاهد افزایش قیمت سرسام آور کالاهای اساسی و غیر اساسی هستیم بطوریکه مردم دیگر قید خرید بسیاری اجناس، مواد پروتینی، لبنی، میوه و..‌. را زده و به اصطلاح فرمایش یکی از بزرگان مقاومت را پیشه کرده اند البته اگر با مردم زندگی و با حقوق قانون کار برنامه ریزی میکردید مردم را درک می‌کردید مدیران ، قضات ، ..... با حقوقهای بالا درکی از زندگی مردم عادی ندارند و مشکلات را به کشور های بیگانه ربط می‌دهند بیگانه مسئولان د هستند که مردم را درک نميکنند
پاسخ ها
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
آقای جوادی آملی انصافا انتقادات به جا و شایسته ای مطرح میکنند
حیف اینترنت که از نفس افتاده و به کما رفته است
باز هم امروز در خیابان قدم زدم واقعا از شور و هیجان جوانان که پس از گشایش های اخیر ایجاد شده لذت بردم همه از پوشش مناسب و متین برخوردار بودند
جا دارد از دولت عزیز که به فکر جوانان است تشکر ویژه داشته باشم
اسپانیا مردمش در أوروبا می چرخند برای شغل این رئیس فدراسیون فکر کرده آنجا می تواند نان مفت بخورد آنجا دیگر بیت المال نیست وهیچ مسؤولیت تو کار نیست مگر از پول های که در ایران بدست آورده خرج کند.
از رییس جمهور خیلی تشکر می کنیم . چند روز پیش فرمودند که مدیران نالایق باید بروند و .... واز اون به بعد شاهد حضور چند نابغه بزرگ جهانی مثل پروفسور عبدالملکی و پروفسور مهردادبذرپاش در دولت کریمه هستیم . حدا خیرتون بده جناب پروفسور رییسی سید محرومان و مظلومان و دانش بنیانان و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
در یکی از مصاحبه ها بذر پاش گفت خودروی من پراید هست و اون را هم با وام خریدم .!!!!!
حقیقت را بخواهیم بگوییم سهم بزرگی از مسولیت شکست امروز تیم ملی بر گردن طارمی هست. همانزمان که اسکوییچ مربی بود ولی چون کیروش طارمی را به یک باشگاه پرتقالی معرفی کرده بود حالا خواست محبت کیروش را جبران کند وبا مخالفت با اسکوییچ خواست که کیروش را به تیم ملی برگرداند و با دو دسته کردن تیم ملی مسبب بازی فوق العاده بی روحیه تیم بودیم. هر وقت بازیکنی جایگاه خود را فراموش کند و کادر فنی نتوانند او را کنترل کنند برای ان تیم فاجعه مدیریتی و نتیجه می افریند.
روی دیگر این افراد وطن فروش و پناهنده این بازیکنان فوتبال هستند چون هویت ندارند و به ظاهر تیم ایران هستند به خاطر بی احترامی به سرود و پرچم کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
چی شده که احترام سرود و پرچم از بین رفته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
خودت فهمیدی چی گفتی ؟
دوستي با آمريكا و انگليس ممنوع است!البته مسولان مي توانند فرزندانشان بفرستند آنجا!
مهران رجبی رو بکنید سرمربی تیم ملی شوتبال :-)
یادمه در سقوط هواپیمایی که در جاده مخصوص کرج در تهرانسر چند سال پیش بود حدود شصت نفر از مسافران قربانی شدند و فقط چهار مسافر توانستند خود را قبل از انفجار نجات بدهند. یکی از انها( قطعا بدون نظر و فقط از روی شکر گزاری) در مصاحبه گفته بود وقتی نجات پیدا کردم فهمیدم خدا چه اندازه مرا دوست دارد. بعدا خیلی ها از او بدرستی انتقاد کردند که یعنی ان شصت نفر که موفق نشدند خود را نجات دهند خدا انها را دوست نداشته؟ حالا عده ای از در ... نیوز کامنت می گذارند و ... نیوز انها را تایید میکند وجوری می گویند مهدی طارمی بخاطر دعای مادرپاکدامن توانسته گل بزند. یعنی مادران بقیه تیم برای موفقیت فرزندانشان دعا نکردند یا خدای نکرده.... نبودند . عدم توفیق بقیه بدلیل عدم خوبی مادران انها نیست. این نکات خیلی خیلی از نظر اخلاقی و انسانی و دینی مهم هست که متاسفانه برخی از مدعیان دینداری اصلا به ان توجهی نمی کنند واز فرط سیاست زدگی و رقابت با نظراتی که موافق نیستند کامنت می گذارند و ... نیوز و ارزشیها که مدعی دینداری هستند فقط انها را تایید و منتشر می کنند.
کسی پول نداره لوازم خانگی گران بحره اونوقت دولت میگه ما به وفور شاهند اشباع بازار هستیم !! خخخخ
اگه بیرانوند به مسابقات بعدی نرسه ؛ قطعا سید حسین حسینی آقای گل جام حواهد شد .
خخخخ
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
سه استقلالی باعث بدبختیمان شد ؟اول حسینی مدافع که دماغ بیرانوند را نشانه رفت ؟
دوم چشمی که باعث خوردن گل شدیم ؟
سوم حسینی در وازه بان که تعارف هر توپ به سمت در وازه را ردنکرد ؟.
صدا و سیما موقع پخش سرود ملی تصاویر بازیکن ها رو نشون نده ..بد آموزی داره
اون یه تیکه رو راهپیمایی نشون بده
مهرداد بذرپاش = ابوالمشاغل
درسته ۶ تا خوردیم ولی امنیت داریم !
علت اصلی شکست سنگین و مفتضحانه ما دشمن بود
وقتی خودرو و لوازم خونگی و موبایل و واکسن و آفتابه و لگن مون رو قاطی سیاست میکنیم باید منتظر فوتبال سیاسی باشیم
ما باید سفیر انگلیس رو احضار کنیم به خاطر تشویش اذهان عمومی به سبب اون ۶ تا گل
۶ تا گل خوردیم سرود ملی هم نخوندیم
تکلیف دیوارنگاره میدون ولی عصر چی میخواد بشه ؟
مسئولان باید سعی کنند کینه در جامعه کمتر بشه. مثلا نام یک خیابان رو به نام مهسا امینی بگذارند. ببپذیرند که گشت ارشاد مشکل داشته و اونها اشتباه کردند که این قانون رو زودتر اصلاح نکردند.
من مسلمانم،تمام فرائض دینی را هم انجام میدهم،با مردم هیچ کشوری هم مشکلی ندارم،خالق همه ی ما خداست،هیچ کس نمیتواند به من بگوید چه کسی را ذوست داشته باشم و یا نداشته باشم،راه نجات در جهان یکی است و آن راه درستی است.
خیلی وقت بود نخندیده بودیم .
امشب ۹۰ دقیقه حندیدیم
خداوند آقای بذرپاش رو برای ایران حفظ کند. انسانی همه فن حریف و متبحر و همه چیز دان. ایکاش تو دنیا دو نفر دیگه مثل این آقا پیدا می شد اونوقت تمام مشکلات دنیا نیز حل می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
به نظرم پتانسیل مدیریت سازمان ملل رو هم داره این آقازاده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
دقیقا اگر ایشان نبود الان شرکت سایپا نمی توانست با بنز و بی ام دبلیو رقابت کنه
بالاخره نشد پناهندگی رییس فدراسیون بوکس رو تکذیب کنید
این سرکرده ها باید کاملا عادلانه محاکمه بشن کاملا عادلانه مثل عربستان که با شیخ نمر کرد تا دیگه گتده تر از دهنشون حرف نزنن اونا انگار از آورارگی و کشتار و بدبختی و شکم سیری خسته شدن واجبه دیگه کمی هم مثل شیعیان عربستان رفتار بشه تا بفهمن تا الان چه ترحمی بهشون شده
پاسخ ها
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
فکر کنم یا اصلا تو ایران زندگی نمیکنی یا از دسته تامین شدگانی یا اینکه حالت خوب نیست و باید بری دکتر.اینکه مثل وحوش فکر کنی خطرناکه مثل انسان فکر کن و حرف بزن.اینجا ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
چند تا فرزندانت اروپا هستند ناشناس جان
خیلی دیرهنگام.اما از آیت الله جوادی آملی متشکرم. مسوولین بشنوید این صدای معترض نیست صدای یک عالم دین است
آقای وزیر مهمانهای برنامه های صدا و سیما نقش به سزایی داشتند چرا از اونها صحبت نمیکنید که جز فحاشی به این و اون چیزی برای ارائه نداشتند اشاره نمیکنید
آقای رییسی لطفا از خواب بیدار شو دلار شده ۳۷ هزار تو هنوز خواب تقویت پول ملی هستید ؟؟ کشور دو ماه کامل هست در آتش و خون هست ، یه مسئول بی‌کفایت نکرد استعفا بده ؟؟ پدر خانم برای خودش جدا دستور میده ، جبهه افراطی پایداری جدا حکم صادر میکنه ،فرماندهان سپاه جدا ، شریعتمداری جدا؟؟؟ آیا بازداشت یه بازیگر زن چاره کار هست ؟؟ زنی که مظلوم واقع شده ،؟؟ چرا باور نمیکنید که زبان تهدید دیگه کاربردی در این نسل نداره ؟؟ فقط با احترام، ؟؟ فقط باید واقعیت رو بپذیرید
نزدیک به سه سال هست که بورس در جا می نه و سرمایه ملت تو بورس یک سوم شد ؟ هیچ کس هم فریاد رس ملت نیست
وزیر آموزش و پرورش اعتراضات مردم رو گردن روحانی انداخته ؟؟ اخه مرد حسابی در حالی که تو کشور روزی ۷۰۰ نفر مینردن از کرونا انتظار داشتی مدارس بلز بشه و ۵۰ میلیون ایرانی به کام مرگ برن ؟؟واقعا چه بیسوادهایی شدن وزیر آموزش مملکت ؟؟‌تو که عرضه نداری از حقوق معلمان دفاع کنی و داری از روی عمد احکام معلمان رو دیر میزنی تا سال تحصیلی رو مثل پارسال تموم کنی و ....
اکثر وزیران رییسی در حد وزارت نیستند از رستم قاسمی و نوری گرفته تا وزیر بهداشت که واقعا مترسک وزارت بهداشت هست ؟؟
من نمیدونم این ادا و اطوار ها چیه که اینجا مد شده؟یکی میخواد از یک پستی برداشته بشه یا استعفا بده،هر روز شل کن سفت کن درمیارن و انواع و اقسام تکذیبیه ها رو در رسانه ها میگن و بعد از چند روز هم اون شایعه درست درمیاد.اون از رستم قاسمی که چند روزه میخواد بره یا برداشته بشه اینم از رییس بورس که حتی جانشینش هم تعیین شده و الان تکذیب شد.واقعا فکر میکنید این افراد برای مردم مهم هستند که اینجور خبرها رو یواش یواش جا میندازین تا مردم هول نکنند؟!
حاج نبویان سران چین و روسیه و امریکا و اروپا با همدیگر اختلافات شدیدی دارند اما از مذاکره با همدیگر ترسی ندارند.اصولا کسی که زبان مذاکره را بلد نیست از زیر بار مذاکره در میرود.طبق گفته های خودت الان من میتوانم به عنوان مسلمان و مسلم نسبت به ظلمی که ار لحاظ اجتماعی بهم میشه اعتراض کنم یا منظورت مسلمانان و مسلمین سایر کشورهاست؟
مهرداد بذرپاش هم شده مهران رجبی سیاست!!!!!
اقای جوادی املی وقت شما بخیر.خیلی وقته بین مردم و نانشان فاصله های عمیقی افتاده!!
مهرداد بذرپاش مردی برای تمام فصول!!
پاسخ ها
بذرنپاش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
کلا آقا مهرداد اشتهاش واسه پست زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
رایحه خوش خدمت
اقای رییسی بهتر نیست در این موقعیت فعلی کشور از افرادی که مقداری وحهه بهتری در میان مردم دارند و کارنامه روشنی دارند در ترمیم کابینه استفاده کنی؟!
مگه مهاباد خبری هست و اگر هست شما به عنوان رسانه های داخلی چرا هیچگونه خبری به مردم نمیدهید که مردم باید از خارجی ها بشنوند که چه خبره؟
این سلبریتیهای بازیگر که بعضیاشون دوتا فیلمم بازی نکردن ببندین به مالیات که دیگه نیان از شکستن بینی کسی خوشحال بشن و استوری بزارن
"نبویان: دوستی با سران آمریکا و انگلیس ممنوع است"
این را مردم باید بگویند نه شما.
همه این گرفتاری ها نتیجه افاضات امثال آقای نبویان است. این آدم تا حالا چه خدمتی به این کشور کرده.
نبويان : دوستي با امريكا و انگليس ممنوع است !
-------------
--- آقا مرتضي از دنياي سياست چه خبر ؟ اگر خبر جالبي هست بفرما !
-- از خبرهاي جالب سخنان رئيس كميسيون اصل ٩٠ مجلس است كه گفته : « نمي شود مسلمان باشي و با امريكا مبارزه نكني ،هر كجا ظلمي هست مسلمان و مسلم بايد آنجا حضور داشته باشد ، وي اضافه كرد عزت در ارتباط با امريكا و انگليس نيست ، و دوستي با سران امريكا و انگليس ممنوع است » سخنان جالبي است آقا احسان !! ، نظر شما در مورد سخنان جناب نبويان چيه ؟

--- .......................

--- آقا احسان ، انگار چيزي نمي گويي ، عرض كردم نظر شما در مورد سخنان جناب نبويان .... !!
-- آقا مرتضي ، ببخشيد ها ، از اخوي شنيدم كه هنوز داروهاي پدر پيدا نكرده اين ! .بگرد پيدا كن ، ولو اين كه زير سنگ باشه ، ولو اين كه با قيمت چند برابر بخرين ! ... اون داروها براي پدرتان ضروريه ... سهل انگاري كني خداي نكرده پدرتان ... !! وقت تان را بيهوده آين جا و آنجا تلف نكنين آ به فكر پدرتان باشين ! . داروها دير نشه آقا مرتضي ، از ما گفتن بود !!
اوناییکه از باخت خوشحال شدن یه آزمایش ژنتیک بدن ، مگه نمیگین ما عزاداریم مغازه باید ببنده .....بعد بازی رفتین وسط خیابان دست میزنین حرکات موزون میکنین
آقای بنایان اگر این دشمنی با آمریکا را از امثال شماها بگیرند دیگه هیچ حرفی خدایی برای زدن ندارید‌ !
بابا دست بردارید خسته شدیم از این شعارهای توخالی
نونت گرمه آبت هم سرد‌
این آقای نبویان.اصلا خودش متوجه هست چه دارد می گوید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
بله بله. چون انگلیس و آمریکا اراده کرده اند تا دیگر آقازاده نگیرد. آقازاده بس!!!!!
حس میکنم سرود میخوندن خدا یه کمکی میکرد نه اینکه نبازن ولی آبرومندانه میشد
برای کسانی سرود نخوندین که با باختتون رفتن رقص و‌پایکوبی درحالیکه ادعای عزاداری داشتن
سرود ملی نخوندن خدا زد پس کلشون
رکود بازار اسمش نتیجه دادن مقاومت در برابر گرانی نیست. آقایون ایرنا، اگر به اون تولیدکننده و فروشنده بیچاره هم فکر کنین بد نیست. مردم رو به خاک سیاه نشوندین. الان هندونه جعلی زیر بغلشون می ذارین که چی بشه؟ با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شه.
با عنایت به فرمایش جناب ایرنا . از قدیم بر اهل ندیم چنان روایت شده .که انچه نپاید دلبستگی را نشاید . چنانچه التفات باشد این ارزانی را پایداری نشاید چون بنای ان نخریدن است .
٢٠٠ درصد گرون ميكنن بعد تيتر ميزنيد واسه ٨ درصد تخفيف
متاسفانه اکثریتی از مردم در برابر جریانات اخیر پیش آمده خاموشند. من هم مثل آقای زیدآبادی برای آینده این کشور نگرانم و امیدوارم که ایشان صحنه سیاست را با وجود این همه فحاشی ترک نکنند چون در جای خطیری از تاریخ ایستاده ایم!
نیاز به گفتگو و برگزاری رفراندوم و شنیدن نظر مردم داریم .
دیروز پس از باخت تیم ملی ؛ شاهد شادمانی مردم در کوچه ها و خیابان ها بودیم .
به کجا رسیده ایم ؟!!!!
علت باخت سنگین ما دشمن بود و رسانه های معاند
دیشب توی محله ما بعد از بازی فوتبال رقص و پایکوبی بود
درسته که شیش تا خوردیم ولی امنیت داریم
کیهان عصبانی بود امروز و تیتر اولش این بود :
برخی اعضای تیم غیرت نداشتند و سرود ملی را نخواندند .

کیهان !
کدامیک از اعضای تیم سرود را خواندند که میگویی : برخی ؟!!!!!!
دوستی با سران روسیه و چین چی؟ ممدوح است؟
وضعیت درایران به گونه ای شده هرکسی از کشور میره دیگه نمیخواد برگرده!
بنده به عنوان یک شهروند می توانم بگویم اکثر فتنه ها را می شود در نطفه خفه کرد به راحتی که نه تلفات جانی داشته باشیم نه مالی چون در خانه ای که دعوا باشد در چشم همسایگان بی ارزش می شوند
میسه بفرماید در مساله دوستی چه فرقی بین امریکا و ردسیه وجود دارد
و کدام یک بیستر به ایران صدنه زده اند
چرا دوستی با روسیه متجاوز درست است ولی دوستی با امریکا اشتباه
در صورتی که حضرت محمد با ابوسفیان که دشمن سر سخت اسلان بود و زنش جگر حمزه را خورد صلح کرد و پیمان دوستی بست
چرا در برابر ظلمی که بر مسلمانان کشور چین روا میشود شکوت اختیار میکنید؟
آیا به فکر این تورم بیکاری جوانان تحصیل کرده گرانی های ناحق فساد راند سوداگری نابودی پول ملی این وضع مسکن خودرو ارز مواد غذایی غارت منابع ملی سفره جیب ملت فقط ده درصد که منافع آن جنان دارند باید از این وضع اقتصادی دفاع کنند بس کنید صدای ملت را بشنوید مشکل کشور اقتصاد نود درصد جامعه همین دو میلیون حقوق بگیر تا کار بلد است که ایران را به این روز انداختن بس کنید بزارید مردم حق حقوق خود را می خوانند با این همه سرمایه منابع ملی حق ملت نیست
جناب اقای نبویان ایا می شود مسلمان بود و با کمونیست ها دوست بود
"روزنامه «جهان صنعت» توقیف شد"

دلیلش را هم بنوسید که به خاطر چاپ عکس و موضوع کیان 9 ساله بوده.
این جمله یعنی چه "نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی" ایا زمان پیامبر گفته شد نمی‌شود مسلمان باشی و با ایران مبارزه نکنی یا نمی‌شود مسلمان باشی و با مصر مبارزه نکنی یا نمی‌شود مسلمان باشی و با یونان مبارزه نکنی .... آخر این چه چیزیست که گفته می شوند اکثر مردم آمریکا اهل کتاب هستند خدا باور هستند
اینکه با بودجه نامحدود ادعا کنی "ا ضعف‌هایی داریم که این‌ها در نیروهای مسلح کمتر است " آیا نشانه عملکرد خوب شماست اینکه کشور وضعیت خوبی ندارد چون شما در اولویت بودجه و تخصیص بودجه در طی این سالها بودهاید و به اشتغال و مسکن و تولید و ... به اندازه شما توجه و پشتیبانی مالی نشده است
ایرنا: مقاومت مردم در برابر گرانی‌ها نتیجه داد!!!!!کدام مقاومت؟!!!!مردم قادر به خرید نیستند.بفهمید.
ایرنا: مقاومت مردم در برابر گرانی‌ها نتیجه داد!!!!!کدام مقاومت؟!!!!مردم قادر به خرید نیستند.بفهمید.
نبویان نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی،...!!!!!!!!!!
چطور امام حسن هم امام بود هم معصوم بود هم مسلمان بود ولی با معاویه صلح کرد...
نماینده اقلیتی از جانب 80 میلیون ایرانی حرف نزن.
آقای نبویان چین و روسیه که مسلمانان را قتل عام می کنند چرا آنجا رگ گردنت بیرون نمی زند دینداری که یک بام و دو هوا نمی شود
روح تمام شهدای عزیزامنیت وتمام شهدای دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم شادبادومرگ بردشمنان ملت شریفمان وکشورسربلندمان وآرزوی سلامتی کامل برای آیت الله شبیری زنجانی.
این نورچشمی مهرداد بذرپاش باید همه جا بره و سرمایه ملت را به باد بده تا سه نشه بازی نشه
مقاومت مردم دربرابرنخریدن گران مایحتاج زندگی اگراثر مثبت داشت اینهمه فراوانی احناس بدون مشتری وجودنداشت قطعاًعلت فراوانی ناتوانی درخریداست که واقعاًهم امری طبیعی است وقتی تورم شدیدبه علت بی ارزشی پول ملی ونیز چاپ اسکناسهای بی پشتوانه پدیدآید اجناس بعلت نداشتن خریدار دربازار فراون میشوندولی دست کسی به آنهانمیرسد این هیچگونه اقتخاری نیست که دست ماکوتاه وخرمابرنخیل میشود افتخار آنستکه همه قدرت خرید داشته باشند براساس توان واقعیشان وکمبودی هم نباشد که بخشی ازآن بدست دولت حل میشودوبخش دیگرآن بدست خودمان که کارو تلاش کنیم وتنبلی نکنیم نه اینکه بخواهیم باپول بیزحمت یارانه بهمه چیزبرسیم باداشتن سلامتی وتوان وقدرت کافی
آقای نبویان درکشور چین به مسلمانان ظلم میکنند چرا اعتراض نمیکنید؟ آیافقط وقتی آمریکا واسرا.یل ظلم میکنند باید اعتراض کنید؟!
جناب نبویان مسلمانی به انسانیت است نه به اینکه با آمریکا وانگلیس دوست نباشی
وزیر خارجه آمریکا از ایران میگه برای خودمون از همه جا گفت غیر از ایران !!!
کاش می گفتن روزنامه جهان صنعت کدام مصوبه شورای امنیت کشور را نقض کرده!
سلام به همه ، آقای بذر پاش حتما در وزارت راه و شهرسازی موفق میشود و آقای رئیس جمهور را به هدف تعریف شده ساخت 4000 واحد مسکن خواهد رساند. چرا که این بزرگوار در دیوان محاسبات دست بیضای خود را نشان داده ، قبل ارائه صورتحساب عملکر از طرف دولت گزارش تفریغ بودجه را تقدیم مجلس کرده و به به چه چه نمایندگان را درآورده حتما در این وزارت خانه هم سند پایان کار 4000 مسکن را قبل ساخت تحویل ثبت نام کنندگان میکند . الحق این توانائی در ایشان و تیمشان هست باور نمیکنید سری به دیوان محاسبات و عملکرد ایشان با معیار قانون داشته باشید.حق یارتان
ایرنا این رو نمیگه که نخریدن مردم ناشی از کاهش قدرت خرید آنها باعث کاهش فروش و در نتیجه کاهش تولید و ضرر و زیان کارخانه ها و نهاییتا بیکاری میشه.!!
آقای نبویان چین و روسیه وهند مسلمانان را در منطقه اویغور، آسیای میانه و کشمیر تحت ظلم ستم شدید دارند چرا با این کشورها مبارزه نمی کنیم؟!!!
کاش ميگفتي ورود فرزندان مسئولين به آمريکا و انگليس ممنوع است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای جانشینی رستم قاسمی است


ای جان فقط فامیل
نسخه نبویان ظاهرا برای مسلمونای داخل ایران است.
مرد حسابی اینهمه مسلمون تو دنیا همه باید مبارزه منن با امریکا و انگلیس؟ اونوقت اقازاده ها کجا تشریف ببرن؟
خجالت میکشم که هموطنانی دارم که دیشب از خوشحالی انگلیسی ها خوشحال شدند.
آنهایی هم که هنوز پشت میزهای دولتی نشسته اند و استعفا نمیدهند اما انتظار دارند فوتبالیست دیگر بازی نکند، واقعا حال به هم زن هستند.
این چند روز خیلیها به فوتبالیست ها حمله کردند.
دیشب همزمان با فوتبال در یکی از مراکز رفاهی بین راهی بودیم
جمعیت انبوه جلوی تلویزیون فوتبال می دیدند و با گل خوردن ایران از شادی فریاد می کشیدند !
آقایون مسئولین : بازی ایران و استرالیا یادتون هست ؟؟
این همون مردم هستند هاااا!
چی شده که اینطور شده ؟؟؟
در پاسخ باین سوال که چرا در عراق و افغانستان ارزش پول ملی پایین نیامده عرض میکنم بنده ده سال است که در یک شرکت عراقی کار میکنم علت اصلی ثبات ارزش دینار فقر مردم جهت خرید دلار و ذخیره ان میباشد دلیل دیگر این است که عراق در معرض تهاجمات رسانه ای برای برهم زدن بازار ارز نیست و مردم هم به فقر خود قانع هستند .
باسلام،حقیربعنوان یک شخص مذهبی،ازبسیاری ازرفتارها،گفتارهای،بدورازمنطق وتفکر،برخی رجال وبرخی مذهبیون اعلام براءت میکنم،این بوداسلام؟اسلام دین مهربانی،احترام،رآفت،تغافل،اخلاق کریمانه،گذشت،گفتگو،حق اظهارنظر به مخالف،مساوات،و....میباشد،حقیرمدتهاست برخلاف میلم،ازحضوردراجتماعات مذهبی خورداری میکنم،توصیه میکنم به مسولین،به خودبیاییدقبل از انکه دیر شود،کارخوبی نکردیددل خیلی از مردم راشکستید
ارزونی کی میارید ؟
بذرپاش مردی برای تمام پست ها
نبویان، نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمی‌شود مسلمان باشی و با آمریکا مبارزه نکنی...؟؟؟
با چه هزینه ای؟؟؟؟ از جیب چه کسانی؟؟؟؟؟ اصلاً از طرف چه کسانی؟؟؟؟؟
زمزمه بزرگترین راهپیمایی و اعتصاب سراسری در بین کارکنان مخابرات در سراسر کشور به دلیل عدم مدیریت و پرداخت مطالبات شنیده می شود
بسیار مویرگی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها